#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2011 15:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μεγάλα ερωτήματα από την ανακοίνωση της συμφωνίας



Από την Προεδρία της Δημοκρατίας εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:

Υπό την προεδρία του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια συναντήθηκαν σήμερα ο Πρωθυπουργός κ. Γιώργος Α. Παπανδρέου, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Αντώνης Σαμαράς και ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ.  κ. Γιώργος Καρατζαφέρης. Στη σύσκεψη αυτή επιβεβαιώθηκε το πλαίσιο αρχών που διατυπώθηκε στη συνεδρίαση των Πολιτικών Αρχηγών που παρέστησαν στη σύσκεψη της 6ης Νοεμβρίου 2011. Συμφωνήθηκε ότι το έργο της νέας κυβέρνησης  είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης της 26ης Οκτωβρίου 2011 και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κατόπιν προτάσεως των Πολιτικών Αρχηγών που παρευρέθησαν στη σύσκεψη έδωσε εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στον κ. Λουκά Παπαδήμο. Η ορκωμοσία της κυβέρνησης θα πραγματοποιηθεί αύριο, Παρασκευή και ώρα 14.00.

Η  ανακοίνωση της Προεδρίας της Δημοκρατίας δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά για την συμφωνία που έγινε, επειδή:

1. Δεν γίνεται καμία αναφορά στην ημερομηνία διεξαγωγής εκλογών.

Σε δηλώσεις του ο κ. Παπαδήμος είπε ότι δεν έχει προσδιοριστεί ακριβής χρόνος εκλογών, αλλά υπάρχει ως σημείο αναφοράς το πλαίσιο αρχών που συμφωνήθηκε την 6η Νοεμβρίου.

O πρόεδρος ΝΔ Αντώνης Σαμαράς προσερχόμενος στα γραφεία του κόμματος, μετά την συνάντηση των πολιτικών αρχηγών, παρέπεμψε στην ανακοίνωση του νέου πρωθυπουργού και δήλωσε πως ισχύει η συμφωνία που έγινε την περασμένη Κυριακή στην Προεδρία της Δημοκρατίας. Ο κ. Σαμαράς τόνισε επίσης ότι θα γίνουν εκλογές άμεσα.

2. Αναφέρεται ότι οι πολιτικοί αρχηγοί επιβεβαιώνουν το πλαίσιο αρχών της 6ης Νοεμβρίου και συμφωνούν στην υλοποίηση των αποφάσεων της συνόδου Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου, όπως και στην εφαρμογή των οικονομικών πολιτικών που συνδέονται με τις αποφάσεις αυτές.

Αυτό το τελευταίο είναι εξαιρετικά ασαφές και πρέπει να διευκρινιστεί σύντομα. Τι σημαίνει “εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με την υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου"; Νέα μέτρα; Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες όταν υπογραφεί η δανειακή σύμβαση μας περιμένουν: Μόνιμο χαράτσι για όλους τους ιδιοκτήτες ακινήτων, απολύσεις εδώ και τώρα και με γραπτές προσωπικές επιστολές σε 30.000 υπαλλήλους του δημοσίου, μείωση των αναπηρικών συντάξεων, λουκέτο ή συγχώνευσης σε κρατικές εταιρείες, μεταβίβαση όλων των δημόσιων εταιρειών, των ακινήτων και των μετοχών που έχει το κράτος σε τράπεζες στο ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, προφανώς για ξεπούλημα και άλλα πολλά.

Επισημαίνεται τέλος ότι ο ίδιος ο κ. Παπαδήμος είπε πως δεν ετέθησαν όροι στους πολιτικούς αρχηγούς. Αυτό σημαίνει ότι διαψεύδονται για μια ακόμα φορά οι χθεσινές διαρροές από το ΠΑΣΟΚ ότι ο κ. Παπαδήμος έβαζε όρους στον κ. Σαμαρά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. panpan1890 avatar
    panpan1890 10/11/2011 15:05:07

    Μη θετεις ερωτηματα τωρα , ραβουν κοστουμια .

    • xenios avatar
      xenios @ panpan1890 10/11/2011 17:39:06

      Διαβάζω με λύπη μου, ότι κανείς δεν έχει εκτιμήσει, ότι ο Σαμαράς έκανε την δικιά του υπέρβαση, όχι για το καλό του κόμματος, αλλά για το καλό της πατρίδος.

      Ξέρει πολύ καλά ότι οι «φανατικοί» της παράταξης, οι αδιάλλακτοι, βάζουν πάνω απ' όλα το προσωπικό και το κομματικό τους συμφέρον.

      Ο Παπανδρέου έπρεπε να φύγει και αυτό είναι το μεγάλο κέρδος. Με κάθε θυσία προσωπική ή κομματική.

      Λυπάμαι που αυτό δεν έχει γίνει σεβαστό και κατανοητό, από έναν χώρο και μερικούς ανθρώπους που ήταν πολύ κοντά του.

      • grnik avatar
        grnik @ xenios 10/11/2011 20:18:56

        Δηλαδή το πρόβλημα δεν είναι οι δανειακές συμβάσεις, η επιβαλλόμενη δικτατορία από κέντρα εξουσίας του εξωτερικού, η εξαθλίωση της κοινωνίας, η διάλυση του κράτους, η αντιδημοκρατικές διαδικασίες και η αντισυνταγματικότητα του όλου εγχειρήματος αλλά το πρόβλημα ήταν να φύγει ο Παπανδρέου...

        Μάλλον λόγω πείνας έχουν αρχίσει πολλοί και τρώνε κουτόχορτο που είναι τσάμπα

        • xenios avatar
          xenios @ grnik 11/11/2011 02:46:33

          Είμαι κοστολόγος οικονομολόγος με δύο μεταπτυχιακά.
          Δεν απαιτώ να είστε οικονομολόγοι για να καταλάβετε.

          Θα πάω κόντρα στο ρεύμα και μπορείτε να με κατηγορήσετε, για ότι θέλετε.

          Σκέφτομαι πολλές φορές, το τι είναι αυτό που έκανε τον Σαμαρά, να τρομάξει τόσο πολύ, να πετάξει κάθε ελπίδα αυτοδυναμίας, όποτε γίνουν εκλογές και να πει ότι θα συνηγορήσει στην ψήφιση των ντροπιαστικών αποφάσεων της 26ης Νοεμβρίου.

          Μπείτε για λίγο στην θέση του. Πετάει στον κάλαθο των αχρήστων μια αυτοδυναμία, όπως πριν 20 χρόνια περίπου, πέταξε ένα υπουργείο εξωτερικών και την πιθανή διαδοχή, για να επιμείνει στις θέσεις του για την Μακεδονία.

          Αυτός ο άνθρωπος θα πρέπει να εχει αυτοκτονικές τάσεις τελικά ή μπας και δεν είναι έτσι; Μπας και είναι μια σπάνια περίπτωση πολιτικού/πατριωτη, που βάζει πάνω από τα κομματικά συμφέροντα, το συμφέρον της χώρας του;

          Είναι μια άποψη κύριοι.

          Μιλάτε όλοι, παρασυρμένοι καθόλου άδικα, από την οργή που έχετε μέσα σας, από τα δύο χειρότερα χρόνια, του ελεύθερου δημοκρατικού ελληνικού κράτους.

          Και εγώ που πάνω απ' οτιδήποτε, είμαι δεδηλωμένος αντιπασόκος, πάνω απ' όλα, από το 1974, σας λέω ότι στεναχωρήθηκα. Ήθελα και εγώ εκλογές εδώ και τώρα.

          Υπάρχει αμφιβολία ότι κανένας Πασόκος αρχηγός κόμματος, δεν θα στήριζε μια κυβέρνηση της ΝΔ, σε μια ανάλογη περίπτωση; Ούτε γι αστείο. Το ζήσαμε το 2008 και το 2009, όταν αυτός ο προδότης που φεύγει αύριο, κατέβαινε στους δρόμους με την μπουνιά σφιγμένη και αντιστεκόταν, στα μέτρα μιας κυβέρνησης που στηριζόταν στην ψήφο του «Ντορικού» Τατούλη, κραυγάζοντας «λεφτά υπάρχουν» και την ίδια εποχή, είχε επαφή με τον πρόεδρο του ΔΝΤ Στρος Καν, για να βάλει την Ελλάδα στο ΔΝΤ.

          Τι θα γινόταν κύριοι, αν στις αρχές Δεκεμβρίου είχαμε εκλογές;

          Θα είχαμε χρεοκοπήσει.

          Θα υπήρχαν λεφτά για συντάξεις και μισθούς;
          Θα είχαμε την δυνατότητα να αγοράσουμε κηροζίνη και ανταλλακτικά για την Πολεμική μας Αεροπορία;
          Θα μπορούσαν να περιπολούν στο Αιγαίο, τα πλοία του Πολεμικού Ναυτικού και τα περιπολικά της αστυνομίας στους δρόμους;

          Πόσο χαμηλά πρέπει να πέσουμε για να αφυπνιστούμε και να χαλάσουμε τις συνήθειες μας;

          Αν δεν αλλάξουμε εμείς δεν θα αλλάξουν και οι πολιτικοί και τα κόμματα, δικοί μας είναι, δικά μας δημιουργήματα.

          Στις εξαιρετικά δύσκολες ώρες που περνάει η πατρίδα μας, είναι επιεικώς αστείο, να μας παρασύρει ο φανατισμός μας.

          Για να πούμε ότι φεύγουμε από το ευρώ, αυτό θέλει προεργασία, θέλει δουλειά, θέλει εξασφάλιση δανείων από τρίτες χώρες και κυρίως την Κίνα.

          Αν πούμε ότι ο Σαμαράς στην καλύτερη των περιπτώσεων, στις 10 Δεκεμβρίου είχε 152 βουλευτές, τι θα κυβερνούσε; Ποια χώρα; Ποια Ελλάδα;

          Ο Τσίπρας και η Παπαρήγα, ξέρουν ότι δεν θα κληθούν να κυβερνήσουν την επόμενη μέρα. Μπορούν να ισχυρίζονται ότι θέλουν.

          Έχουν σχεδιάσει ποτέ ή έχουν εξηγήσει πως θα κυβερνήσουν;

          Οι δύο αυτοί ηγέτες της αριστεράς, δεν μπορούν καν να κοιταχτούν στα μάτια. Χάος απύθμενο του χωρίζει.

          Η φτηνή κριτική ή ο λαϊκισμός, είναι ιδέες και εκφράσεις που τις γέννησε ο Μπαμπάκας, του μέχρι αύριο πρωθυπουργού. Αυτού που διάβρωσε την Ελληνική κοινωνία και ρήμαξε την οικονομία αυτής της χώρας.

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ xenios 11/11/2011 09:56:33

            φίλε μου δε χρειάζεται πριν γράψεις να μας αναλύεις τι έχεις σπουδάσει ...

            κατά τα άλλα δεν πας αντίθετα στο ρέυμα , αντίθετα στη λογική πας ...

            όσο και να προσπαθεί επισήμως το κόμμα ή οι διάφοροι παρατρεχάμενοι να εξηγήσουν το αδιανόητο (και σίγουρα αυτοκαστροφικό για αυτήν και επιβλαβές για εμάς) ... η αλήθεια είναι μία ...

            ο Σαμαράς και η ΝΔ (δυστυχώς) πλέον ΣΥΝΝΕΝΟΥΝ στην οικονομική πολιτική Πασόκ- ΕΕ - ΔΝΤ (ναι αυτή την πολιτική που ήταν και καλά λάθος κλπ) ...

            αποτέλεσμα ??? ... θα εφαρμοστεί ΧΩΡΙΣ έλεος το (μέχρι πριν 1 βδομάδα λάθος) μείγμα πολιτικής και όσοι αντέξουν ...

            P.s. Έχει σκεφτεί κάποιος (από τους διαννοητές ντόπιους ή εκ της αλλοδαπής) τώρα που ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ υπέκυψαν στην εφαρμογή αυτής της καταστροφικής πολιτικής για τον μέσο Έλληνα ... ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΡΑΦΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ???

            ή πιστεύει κανείς ότι μετά το 4-5-6 μήνο Παπαδήμου θα συγκεντρώνουν τα 2 κόμματα πάνω από 30% ΜΑΖΙ ???

  2. jk avatar
    jk 10/11/2011 15:05:18

    Δεν αναφέρεται ημερομηνία εκλογών προφανώς διότι δεν έχουν σκοπό να κάνουν εκλογές! Αυτό το σχήμα που ονομάζεται κυβέρνηση, μάλλον συνταγματική εκτροπή αποτελεί...Θα μου πεις, ποιο Σύνταγμα...Τα τελευταία 2 χρόνια έγινε κ...χαρτο πολυτελείας επανειλημμένα...

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ jk 10/11/2011 15:16:31

      Δεν είναι έτσι απλό να μην γίνουν εκλογές… Η καλοπροαίρετη ανάγνωση του πολύπαθου ελληνικού λαού είναι πως η κυβέρνηση είναι μεταβατική και θα οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου. Σε περίπτωση όμως που ο πολύς κ. Παπαδήμος αποφασίσει, όντας μη εκλεγμένος αλλά υπηρεσιακός, να αψηφήσει τη βούληση του κόσμου και τις αποφάσεις των πολιτικών αρχηγών, τότε φοβάμαι πως θα ενεργοποιηθεί για τα καλά η κακοπροαίρετη ανάγνωση, που θέλει την χώρα να διοικείται από κυβέρνηση τραπεζιτών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται…

      • ΕΛΛΑΣ avatar
        ΕΛΛΑΣ @ Τιγράνης 10/11/2011 17:06:12

        Παιδιά όταν θα πάρει ψήφο εμπιστοσύνης η νέα κυβέρνηση, αυτή θα έχει ισχύ για ένα 6μηνο.... και αν δεν κάνω λάθος, στην περίπτωση που θέλουν να συνεχίσουν, κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα (μέσω κοινοβουλίου εννοώ) για πρόταση μομφής πριν από τους 6 μήνες!!! οπότε πάλι έξω μας βλέπω.... στους δρόμους!!!

  3. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 10/11/2011 15:05:51

    Και συναινεί η ηγεσία της ΝΔ στα παραπάνω; Αποδέχεται τα αντισυνταγματικά τερτίπια με τα χαράτσια και το ξεπούλημα του εθνικού πλούτου;
    Πέρασε τελικά η γραμμή Κυριάκου και άλλων φλούφληδων; Μήπως πρέπει πλέον οι εθνικά σκεπτόμενοι βουλευτές να σηκώσουν φωνή για να μη τους πάρει και τους σηκώσει όλους; Μη ψηφίσετε στη Βουλή τη συμφωνία της 26ης!

    • Ταραχή avatar
      Ταραχή @ ΝΙΚΟΛΑΣ 10/11/2011 15:10:50

      Συναίνεσε,όχι συναινεί.Πρέπει να το καταλάβουμε αν δεν το έχουμε ήδη καταλάβει.Και εις άλλα με υγεία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΝΙΚΟΛΑΣ 10/11/2011 15:16:37

      Το θυμάσαι το τραγούδι του Στράτου; "Αργά, είναι πια αργά..."

      • Zanetta avatar
        Zanetta @ Αυριανιστής 10/11/2011 15:34:00

        Τώρα μας ταιριάζει το "Θέλει η μοίρα το φινάλε της να παίξει και το παίζει μες στα μάτια μας μπροστά..."

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 10/11/2011 15:20:03

      Καλά τα λέτε, αλλά πλέον το ερώτημα είναι, θα ψηφιστεί η συμφωνία και ότι κοροϊδεύαμε για τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που διαμαρτύρονταν αλλά ψήφιζαν θα το επαναλαμβάνουμε για τους νεοδημοκράτες βουλευτές;

      • grnik avatar
        grnik @ ΝΙΚΟΛΑΣ 10/11/2011 20:21:06

        Δυστυχώς Νικόλα...Στο χέρι μας πλέον είναι να σπάσουμε τα δεσμά και να αποδεσμευτούμε. Ας ενωθούμε με όσους πραγματικούς πατριώτες έχουν απομείνει από όποιο πολιτικό χώρο κι αν προέρχονται. Προσωπικώς προτιμώ να αγωνίζομαι μαζί με τους αριστερούς στους δρόμους παρά να κάθομαι στον καναπέ μου προσμένοντας σωτηρία από αυτούς που συναίνεσαν.

  4. Y. avatar
    Y. 10/11/2011 15:06:01

    Δήλωση Παπαδήμου, “…η κυβέρνηση είναι μεταβατική”. _πίριοντ

    • Jean avatar
      Jean @ Y. 10/11/2011 18:26:21

      .....η ζωή μας προσωρινή, η εργασία χαμένη και το μέλλον αβέβαιο. Ξεσηκώθηκε ο λαός μας στις 28 Οκτωβρίου για το νέο ΟΧΙ κι ήρθε ο Παπαδήμος!!!!!!

      • Y. avatar
        Y. @ Jean 10/11/2011 18:44:33

        …κι έρχονται οι εκλογές!!!!!!

  5. Leonidas avatar
    Leonidas 10/11/2011 15:06:19

    Και για εκλογές, σιγή ιχθύος!!

  6. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 10/11/2011 15:07:09

    Τον ακουσατε;;;
    Εκανε δηλωσεις και το ειπε:
    Συμφωνήθηκε ότι το έργο της νέας κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης της 26ης Οκτωβρίου 2011 και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές.

    Η νυχτα που ερχεται θα ειναι μεγαλη....πολυ μεγαλη.

    • δημ avatar
      δημ @ Ρήγας Φερραιος 10/11/2011 15:20:53

      οσο νυχτωνει η .... μεγαλωνει λενε στα γηπεδα .

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ρήγας Φερραιος 10/11/2011 16:38:24

      Από πού βγάζεις το συμπέρασμα αυτό; Δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από πουθενά. Άλλο “εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις της συνόδου κορυφής” δηλαδή υλοποίηση του Μεσοπρόθεσμου και του εφαρμοστικού νόμου που ψηφίστηκαν το καλοκαίρι (από το ΠΑΣΟΚ) και άλλο νέο Μνημόνιο. Μην μπερδεύεστε

  7. Στεργιος avatar
    Στεργιος 10/11/2011 15:07:23

    καλά κρασιά...

  8. Ηλίας avatar
    Ηλίας 10/11/2011 15:09:05

    Όλο του ζουμί είναι στις απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων. Θα είναι παρα πολλές και το θέμα ήταν να τις χρεωθεί κάποιος άλλος και όχι το πασοκ και η νδ άμεσα. Ο κακός παπαδημος θα το κανει.
    Η νδ κινδυνευει παρα πολυ με καταρρευση εκλογικη καθως θα παρει και την συν-ευθυνη των δεινων που ερχονται.
    Δεν χρειαζοταν κατι τετοιο και θελει πολυ σκεψη για το πως θα απεμπλακει συντομα απο αυτην την κατασταση ο Σαμαρας.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ηλίας 10/11/2011 16:46:28

      Κάποιο τμήμα της εφεδρείας δημοσίων υπαλλήλων (30.000 υπάλληλοι) όπως την εννοεί το ΠΑΣΟΚ είναι προγραμματισμένη να γίνει μέχρι το τέλος του 2011 σύμφωνα και με τους το Μεσοπρόθεσμο και τον Εφαρμοστικό του Νόμο που ψηφίστηκαν από το ΠΑΣΟΚ το καλοκαίρι. Δεν προλαβαίνει άλλες απολύσεις αυτή η μεταβατική κυβέρνηση.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Ηλίας 10/11/2011 17:19:57

      Ακριβώς Ηλία....
      Οσο ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων δεν μειώνεται μεγαλύτεροι φόροι.

      Κανένας τους δεν τολμούσε να διώξει ΔΥ. Δεν μπόρεσε ο ΓΑΠ με ένα κράτος-κλαδική, θα το μπορέσει ο Σαμαράς; Ας έρθει τώρα ένας τεχνοκράτης με τη χάρη του Τζένγκις Χαν να μειώσει το κράτος. Τελικά ίσως ο κόσμος αποφασίσει ότι δεν πρέπει να πάμε σε εκλογές...

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 15:09:20

    Αυτά περί εξεταστικής για το πώς φθάσαμε στο Μνημόνιο ισχύουν ακόμη για τον Σαμαρά ? Ή πνίγηκαν στο ποτάμι της συναίνεσης? Οι αμαρτίες της διετίας ΓΑΠ θα βρίσκονται ακόμα στο μυαλό του Έλληνα όταν θα γίνουν εκλογές ή θα έχει ισχύσει το ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ αφού στηρίζουν την ίδια μεταβατική κυβέρνηση?

    • ΑντιΠΑΣΟΚ ως τα μπουνια avatar
      ΑντιΠΑΣΟΚ ως τα μπουνια @ ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 16:00:08

      Οι ερωτησεις σου ειναι κι απαντησεις ταυτοχρονα.Η ΝΔ θα πληρωσει μισα-μισα τα σπασμενα του ΠΑΣΟΚ.Ασε που το ΠΑΣΟΚ ειναι τοσο ικανο να κανει το ασπρο μαυρο,που μπορει και να πεισει τους ελληνες ψηφοφορους οτι αυτο δεν εχει την παραμικρη ευθυνη,η οποια βαραινει καθ'ολοκληριαν τη ΝΔ!Και πολυ θα το χαρω αν το κανει,διοτι Η ΝΔ επρεπε ν'αφησει αυτην την κυβερνηση να καταρρευσει υπο το βαρος των ανομηματων της.Και της εδωσε χειρα σωτηριας!Ας λαβει και την πληρωμη της,λοιπον.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΑντιΠΑΣΟΚ ως τα μπουνια 10/11/2011 16:52:16

        Αφήστε τα αυτά. Ο Σαμαράς δεν απεμπόλησε το δικαίωμα του να ζητήσει εξεταστική όταν θα βγει πρωθυπουργός. Ακόμα και στην υποθετική περίπτωση που η προπαγάνδα καταφέρει να πείσει τους αδαείς ότι υπάρχει συνευθύνη της ΝΔ για μερικές από τις προβλέψεις του Μεσοπρόθεσμου που η μεταβατική κυβέρνηση θα υλοποιήσει (δηλαδή ότι είναι σαν να τις αποδέχεται εκ των υστέρων παρά το ότι δεν τις ψήφισε), δεν ακυρώνεται το αμείλικτο ερώτημα. Τί και ποιός μας έφερε στο αρχικό ΜΝΗΜΟΝΙΟ; Ποιός άνοιξε την Κερκόπορτα; Ποιός έφερε το περίστροφο-ΔΝΤ και πυροβόλησε τα πόδια της Ελλάδας;

      • Y. avatar
        Y. @ ΑντιΠΑΣΟΚ ως τα μπουνια 10/11/2011 18:46:39

        “....μια εξεταστική θα γίνει, για την οικονομία”

  10. Factorx avatar
    Factorx 10/11/2011 15:10:25

    Αρχισε και το δούλεμα:

    "Δεν έχει προσδιοριστεί ακριβής χρόνος αλλά υπάρχει ως σημείο αναφοράς το πλαίσιο αρχών που συμφωνήθηκε την 6η Νοεμβρίου" δήλωσε ο νέος πρωθυπουργός. Επίσης,είπε ότι δεν ετέθησαν όροι στους πολιτικούς αρχηγούς

    • vildanden avatar
      vildanden @ Factorx 10/11/2011 15:11:26

      Όροι δεν ετέθησαν, αλλά υπάρχουν και οι προφορικές δεσμεύσεις, ε;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Factorx 10/11/2011 15:31:02

      Στη σύντομη ανακοίνωσή του ο Σαμαράς, άφησε να εννοηθεί ότι ισχύουν οι εκλογές στις 19/2/2011...έτσι το ερμήνευσαν και κάποια ρεπορτάζ...ότι εμμένει στη θέση του. Προσωπικά η εμπιστοσύνη μου έχει πλέον χρόνο, μέχρι στις 19/2....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΕΥΑ 10/11/2011 15:53:40

        Φοβάμαι ότι θα έχει ήδη εξαντληθεί πολύ νωρίτερα, όταν θα βλέπεις (με νομοθετική συναίνεση) να μονιμοποιούνται και να επαυξάνονται τα χαράτσια, καθώς και πολλά-πολλά άλλα μέτρα που θα απαιτούν κάθε τόσο οι ευρωναζί.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Αυριανιστής 10/11/2011 15:56:43

          .........................δεν ξέρω τι να πω πια...

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Αυριανιστής 10/11/2011 17:01:04

          Όπα βρε Αυριανιστή. Για απάντησέ μου στα εξής ερωτήματα:

          1) Με ποιό τρόπο ο Σαμαράς θα μπορούσε να αποφύγει τη σύσταση μεταβατικής κυβέρνησης από τη στιγμή που ο Παπανδρέου ζήτησε δημοψήφισμα και οδήγησε την Ε.Ε. να συζητάει για το αν θα παραμείνουμε ή όχι στο ευρώ;

          2) Αν δώσεις την λογική κατά την άποψή μου απάντηση στο πρώτο ερώτημα ότι δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς, πες μου, πώς, με ποιό τρόπο θα μπορούσε ο Σαμαράς να επιβάλλει σε μια μεταβατική κυβέρνηση που υποστηρίζει και το ΠΑΣΟΚ να μην εφαρμόσει τις όποιες κακές, μνημονιακές, υφεσιακές (όπως θες ονόμασέ τις) προβλέψεις του Μεσοπρόθεσμου που το ίδιο ψήφισε; Γίνεται το ΠΑΣΟΚ στα πλαίσια μιας μεταβατικής κυβέρνησης να συναινέσει στην κατάργηση ή αδρανοποίηση των διατάξεων στις οποίες είχε διαφωνήσει η ΝΔ κατά την ψήφισή τους από το ΠΑΣΟΚ το καλοκαίρι; Επομένως, υπάρχει τρόπος να μην εισπραχθεί το χαράτσι των ακινήτων ή μέρος της εργασιακής εφεδρείας (όπως την εννοεί το ΠΑΣΟΚ δηλαδή μετά από 1 χρόνο, απόλυση);

          Ειλικρινείς απαντήσεις με επιχειρήματα παρακαλώ.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 17:03:59

            και κάτι ακόμα

            3) Η είσπραξη του χαρατσιού κ.λπ. που θα κάνει η μεταβατική κυβέρνηση εμποδίζει τον Σαμαρά αύριο ως πρωθυπουργό να το καταργήσει αφού προβεί μάλιστα και στην επαναδιαπραγμάτευση όλων των μέτρων όπως έχει ήδη εξαγγείλει;

    • Mara avatar
      Mara @ Factorx 10/11/2011 16:30:36

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ...,

      Το έργο...το έχουμε ξαναδεί το 1955, όταν "φυτέψαν" ξαφνικά οι Αμερικανοί τον Κων/νο Καραμανλή (αφού φυσικά, είχε υποχωρήσει στα πάντα για το Κυπριακό) και αιφνιδιαστικά, ο τότε Βασιλιάς Παύλος, του έδωσε εντολή σχηματισμού κυβέρνησης, συνοδευόμενη με δυνατότητα να διαλύσει την βουλή. (άκρως αντισυνταγματικότατη κίνηση)
      Ιδρύει την ΕΡΕ και το δεξιό κόμμα του αποθανόντα Παπάγου, Ελληνικός Συναγερμός, γίνεται κομμάτια....
      Προσχωρούν στο νέο κόμμα οι περισσότεροι βουλευτές όπως επίσης και βουλευτές άλλων κομμάτων.
      Έτσι αγαπητοί μου, έγινε ένα πανίσχυρο κόμμα.

      Σας αφήνω να κάνετε τώρα τους παραλληρισμούς.... αρχίζοντας από
      την θέση του τότε "φυτευτού" Καραμανλή, να περνάμε τώρα... στον νέο "φυτευτό" από τους Γερμανούς, Παπαδήμο.

      Η συνέχεια.... όλη δική σας

      Εκτός απροόπτου... (πάντα ελπίζουμε στο θαύμα...), προσεχώς... θα δουμε την συνέχεια του έργου.

      Παλιά λοιπόν και δοκιμασμένη συνταγή εφαρμόζεται και τώρα, για να βάλουν ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.

      Ο Αντώνης έχασε δύο μεγάλες ευκαιρίες να πεί το μεγάλο ΟΧΙ και να ανατρέψει τα σχέδια τους. Η πρώτη ήταν με την κίνηση των "παρά... πέντε" και η δεύτερη χθές.
      Δεν ξέρω πιά άν υπάρχει χρόνος ακόμα για κάτι τέτοιο, φοβάμαι όμως ότι δεν υπάρχει καν η θέληση...

      Ίδωμεν!

      Υ.Γ.
      Φάκτορα, ειλικρινά, σου αξίζουν συγχαρητήρια για τον αγώνα σου.

  11. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 10/11/2011 15:10:28

    Περιμέναμε τόσες μέρες. Μήπως να περιμένουμε λιγάκι ακόμα πριν πέσουμε στα πατώματα;;;; λέω εγώ τώρα!!!

    • Mara avatar
      Mara @ ΝΙΚΗ 10/11/2011 17:03:54

      Νίκη,

      Στα πατώματα δεν πέφτει... κανείς (εγώ τουλάχιστον, γιατί δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου έτσι και αλλιώς).
      Εκτιμήσεις της κατάστασης και πως αυτή εξελίχηκε εκφράζουμε.
      Σίγουρα, οι περισσότεροι από εμάς, άν όχι όλοι, δεν έχουμε πλήρη εικόνα των πραγματικών δεδομένων που οδήγησαν τον Σαμαρά στις κινήσεις των τελευταίων ημερών.
      Αυτός γνωρίζει γιατί το έκανε, γιατί ως αρχηγός έχει και στοιχεία που εμείς ούτε καν.....

      Ωστόσο στις κάλπες, όποτε... πάμε σε αυτές, δεν θα πάει να ψηφίσει μόνο ο Σαμαράς και οι στενοί συνεργάτες του. Θα πάει ο λαός.
      Και ο λαός σήμερα έχει θυμό με αυτό που έγινε. Έχει πικρία και απογοήτευση. Αυτά τα συναισθήματα για να μην παγιωθούν, πρέπει να γίνει πλέον κάτι θεαματικό....

      Είχε την ευκαιρία να τελειώνει μιά και έξω... Δεν το έκανε.
      Επέλεξε έναν πολύ επικίνδυνο δρόμο να ακολουθήσει.
      Μακάρι να του βγεί....
      Το εύχομαι ολοψύχως!!!

  12. apostolis - kastoria avatar
    apostolis - kastoria 10/11/2011 15:10:38

    Η ανακοίνωση μου δίνει την εντύπωση ότι καλύπτει τα πάντα . Αφού την αποδέχεται και ο Σαμαράς σαφώς είναι σαν να υπογράφει αυτό που του ζήτησε η Τρόικα και αυτός αρνήθηκε για λόγους αξιοπρέπειας (και μας έκανε να αισθανθούμε έστω και για λίγο υπερήφανοι) . Πάλι καλά που βγήκε ο μοναδικός επώνυμος και με κότσια Έλληνας (έστω και με περιπέτειες υγείας) - ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας , ο Κωστής Στεφανόπουλος όλων των Ελλήνων και έκανε δήλωση αξιοπρέπειας και εθνικής υπερηφάνειας , δίνοντας συμβουλές στους υπαλλήλους του ΔΝΤ και της Τρόικας να μην τολμήσουν να θίξουν άλλο την Ελλάδα και τους Έλληνες .

    • Ταραχή avatar
      Ταραχή @ apostolis - kastoria 10/11/2011 15:12:09

      Κι αυτοί τρόμαξαν χαχαχαχαχαχαχαχα

  13. papaki avatar
    papaki 10/11/2011 15:10:56

    ελπιζω να εχει στο μυαλο του να μην ψηφισει ο,τι καταπτυστο φέρει για ψηφιση και να τον ριξει άμεσα, αλλιώς καληνυχτα.

    • George avatar
      George @ papaki 10/11/2011 15:13:33

      Και να μην ψηφίσει ο ΑΣ, θα ψηφίσουν οι άλλοι. 2 ευκαιρίες είχε ο ΑΣ.. Μία να σπρώξει την χώρα σε εκλογές (δεν το έκανε) και μία να δεσμεύσει την μεταβατική κυβέρνηση να υπογράψει μόνο τη σύμβαση και μετά εκλογές (δεν το έκανε).

      Πλέον είναι αργά...

      Μόνο ο κόσμος μπορεί να τους ρίξει. Δυστυχώς μόνο επανάσταση(ή ένας Παπαδόπουλος)...

      • Στεργιος avatar
        Στεργιος @ George 10/11/2011 15:19:27

        Μόνο ο ελληνικός λαός μπορεί να τους ρίξει.
        Αυτό το τελευταίο με τον Παπαδόπουλο κλπ. καλύτερα να διαγραφεί.

      • papaki avatar
        papaki @ George 10/11/2011 15:22:32

        εγω ξέρω ότι ο αντωνης δεν ειναι προδότης. και οποιος δεν ειναι προδοτης δε μπορει να γινει και προδοτης. ακόμα και να περάσουν τα νομοσχέδια με τους βουλευτές πασοκ, λαος, δησυ, καταψηφίζοντας τα ο αντώνης θα βγει κερδισμένος. γιατί και δε θα έχει κάνει πίσω στις δεσμέυσεις του και θα έχει κάνει και ενα demo για το πως θα κινηθει οταν βγει πρωθυπουργός, πείθοντας έτσι πολλούς αναποφάσιστους που θεωρούν πως οι τωρινές τους θέσεις είναι απλά πολιτική και όταν βγει θα κάνει τα ίδια με το πασοκ. το θέμα είναι αν θα μείνει σταθερος σε ο,τι έχει πει. εγώ μέχρι να ψηφίσει κατάπτυστα νομοσχεδια τον εμπιστεύομαι. αλλιώς καληνυχτα ελλάδα. ο Θεος βοηθος.

        • noldor avatar
          noldor @ papaki 10/11/2011 15:46:51

          Παπάκι πάει στην ποταμιά....

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ George 10/11/2011 17:10:17

        George

        1) Με ποιό τρόπο ο Σαμαράς θα μπορούσε να αποφύγει τη σύσταση μεταβατικής κυβέρνησης οδηγώντας όπως λες άμεσα σε εκλογές, από τη στιγμή που ο Παπανδρέου ζήτησε δημοψήφισμα και οδήγησε την Ε.Ε. να συζητάει για το αν θα παραμείνουμε ή όχι στο ευρώ ή αν θα χρεοκοπήσουμε άμεσα;

        2) Αν δώσεις την λογική κατά την άποψή μου απάντηση στο πρώτο ερώτημα ότι δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς, πες μου, πώς, με ποιό τρόπο θα μπορούσε ο Σαμαράς να επιβάλλει σε μια μεταβατική κυβέρνηση που υποστηρίζει και το ΠΑΣΟΚ να μην εφαρμόσει τις όποιες κακές, μνημονιακές, υφεσιακές (όπως θες ονόμασέ τις) προβλέψεις του Μεσοπρόθεσμου που το ίδιο ψήφισε; Γίνεται το ΠΑΣΟΚ στα πλαίσια μιας μεταβατικής κυβέρνησης να συναινέσει στην κατάργηση ή αδρανοποίηση των διατάξεων στις οποίες είχε διαφωνήσει η ΝΔ κατά την ψήφισή τους από το ΠΑΣΟΚ το καλοκαίρι; Επομένως, υπάρχει τρόπος να μην εισπραχθεί το χαράτσι των ακινήτων ή μέρος της εργασιακής εφεδρείας (όπως την εννοεί το ΠΑΣΟΚ δηλαδή μετά από 1 χρόνο, απόλυση);

        Ο Σαμαράς πέτυχε να μην φέρει η μεταβατική κυβέρνηση νέο Μνημόνιο. Αυτό προκύπτει και από τις δηλώσεις του ίδιου του Σαμαρά. Αν παραταύτα η μεταβατική κυβέρνηση τολμήσει να φέρει ο,τιδήποτε νέο απλά θα καταψηφιστεί από τη ΝΔ. Τέλος

  14. Tonia avatar
    Tonia 10/11/2011 15:11:55

    Kαι τώρα να μαζέψουμε τα κομματάκια μας και να πάμε απο εκεί που ήρθαμε. Ο Αντώνης Σαμαράς "υπέκυψε" στο μοιραίο! Οι βαρώνοι, τα πριγκιπόπουλα και οι αδελφογιοί τον κατάπιαν. Καληνύχτα πατρίδα μου.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Tonia 10/11/2011 17:13:34

      Χάνεις εύκολα την εμπιστοσύνη σου. Δεν έχουμε δει ακόμα πως θα το χειριστεί ο Σαμαράς. Προς το παρόν είναι κερδισμένος στα σημεία. Χαμένοι είναι όλοι οι υπόλοιποι, άλλος περισσότερο άλλος λιγότερο.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 17:14:41

        πώς θα το χειριστεί στη Βουλή, και πως θα το επικοινωνήσει στο λαό αλλά και τι θα εξαγγείλει και θα δεσμευθεί για το μέλλον. Μην βιάζεστε και μην απογοητεύεστε.

  15. στεφανοσ γραγας avatar
    στεφανοσ γραγας 10/11/2011 15:13:44

    Δεν γνωριζω αν πρεπει σε αυτο το site να ανεβαζω κειμενο άλλου, αλλα το κανω απλα να δειτε τι εχει γραφει αλλού...ευχαριστω.....ακολουθει..

    Όλα με τον κ.Λ.Παπαδήμο κρίθηκαν στις 12:30 τη νύχτα με ένα τηλεφώνημα του αντικαγκελάριου της Γερμανίας κ.Φ. Ρέσλερ στα γραφεία Σαμαρά και Παπανδρέου που τους μετέφερε μήνυμα της Μέρκελ που είχε ήδη τηλεφωνηθεί με την Λαγκάρντ του ΔΝΤ.

    Και το μήνυμα ήταν συγκεκριμένο:

    «Αύριο πρωί (δηλαδή σήμερα) αν δεν έχετε πρωθυπουργό, η Ελλάδα κηρύσσεται σε πτώχευση από τους διεθνείς Οίκους με ότι σημαίνει αυτό για τη χώρα σας. Δεν υπάρχουν περιθώρια αντοχής στην ευρωζώνη ούτε για ένα 24ωρο»

    Στο τηλεφώνημα αυτό με έμμεσο τρόπο ο κ.Ρέσλερ άφησε να εννοηθεί ότι ο εκλεκτός της Τρόϊκας είναι ο κ.Λ.Παπαδήμος.

    Από εκείνη τη στιγμή Σαμαράς και Παπανδρέου σήμαναν συναγερμό στα επιτελεία τους, τα τηλέφωνα άναψαν μεταξύ των δύο αρχηγών και στη μία το πρωί υπήρξε κοινή τηλεφωνική επικοινωνία με ανοιχτή ακρόαση μεταξύ Παπαδήμου- Παπανδρέου- Σαμαρά.

    Ο κ.Παπαδήμος δήλωσε ότι είναι έτοιμος με τους εξής μίνιμουμ όρους:

    Πέντε υπουργοί στη νέα κυβέρνηση από τη ΝΔ, δύο από ΛΑ.Ο.Σ. και οι υπόλοιπο από ΠΑΣΟΚ και εξωκοινοβουλευτικά πρόσωπα επιλογής των κομμάτων.

    Όχι αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος για εκλογές 19 Φεβρουαρίου με πιθανή παράταση του χρόνου για εκλογές μέχρι και το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου.

    Ο κ. Παπαδήμος δεν είχε καμία αντίρρηση για παραμονή του κ.Βενιζέλου και του επιτελείου του στη νέα κυβέρνηση με συμμετοχή όμως και του οικονομικού συμβούλου του κ.Σαμαρά, κ.Μουρμούρα.

    Ζήτησε επίσης να υλοποιηθεί η πρόταση της Τρόικας για υπογραφή της συμφωνίας από τους δύο πολιτικούς αρχηγούς ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, εκεί όμως εμφανίστηκε το μεγάλο αγκάθι της άρνησης Σαμαρά να υπογράψει τη συμφωνία.

    «Δηλώνω όμως υπεύθυνα ότι θα την ψηφίσω στη Βουλή, άρα δεν χρειάζεται και να την υπογράψω τώρα» είπε ο κ.Σαμαράς.

    Ο κ.Παπαδήμος ζήτησε μία πεντάλεπτη διακοπής της επικοινωνίας τους, προφανώς επικοινώνησε με κάποιο κέντρο της Τρόικας και στη συνέχεια της τηλεφωνικής επαφής δήλωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα υπογραφής και τον καλύπτει η δήλωση για ψήφιση στη Βουλή.

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑ

    ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ!!!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ στεφανοσ γραγας 10/11/2011 15:41:23

      Το βρήκα κι εγώ αλλού. Δεν τα πιστεύω αυτά τα παπαγαλίστικα, η δουλειά είχε στρωθεί κανονικά και τα περί καταιγιστικών εξελίξεων δε με πείθουν. Πώς μας σερβίρουν διάφορα...

    • Y. avatar
      Y. @ στεφανοσ γραγας 10/11/2011 16:34:17

      1. Η πίεση της Μέρκελ δια του Βιετναμέζου, πολύ-πολύ πιθανή. Κι αν του είπε του Σ, “....6η δόση νέμα”..? Θα έβγαινε την άλλη στιγμή ο Σ και θα έλεγε, “...φίλοι μου δεν υποκείψαμε στους γερμαναράδες, ούτε για να κάνουμε μετά από 100 μέρες εκλογές”. Συνεπώς, ζητάμε τώρα εκλογές, και...φροντίστε τα υπόλοιπα, γιατί το κράτος μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση, είναι φαληρισμένο
      2. Πάγια έλεγε ο Σαμαράς, εδώ που φτάσαμε η 28η είναι αναπόφευκτη. Τι παραπάνω θα κάνει επ’ αυτού?
      3. Η προφορική δέσμευση Σ, είναι επί του 2

      Υ.

      ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΜΑΣ!!!

  16. gynner avatar
    gynner 10/11/2011 15:14:46

    Αναρωτιέμαι αν θα τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας για τη στήριξη αυτού του μορφώματος που ονομάζεται μεταβατική κυβέρνηση.Καμμένε κλπ ιδού πεδίο δόξης λαμπρό!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ gynner 10/11/2011 15:25:45

      Ο Σαμαράς δεν θα ψηφίσει ότι κατεβάσει η κούτρα του Παπαδήμου, το θέμα είναι η κομματική γραμμή του ΠΑΣΟΚ, τελευταία ευκαιρία να επιδείξουν την ύστατη ώρα πολιτική ωριμότητα σε περίπτωση που ο Παπαδήμος εκτραπεί της ιδότητάς του (μεταβατικός πρωθυπουργός). Αυτά περί Καμμένου μόνο ως προβοκάτσια απέναντι του μπορώ να τα εκλάβω, αλλιώς έχει σοβαρό πρόβλημα συνέπειας ο εν λόγω βουλευτής.

      • gynner avatar
        gynner @ TopGunZ 10/11/2011 15:33:25

        Μακριά τα περί προβοκάτσιας απο μένα.Ο ίδιος δήλωσε οτι δεν προτίθεται να ψηφίσει ούτε το δεύτερο μνημόνιο.Η κάνω λάθος;

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ gynner 10/11/2011 17:15:20

          Δεν κάνεις λάθος

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/11/2011 15:14:58

    "Μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται."

    • Lampros avatar
      Lampros @ Αυριανιστής 10/11/2011 15:20:15

      Μπραβο ρε Αυριανιστή... Λιγα λόγια & καλα.

  18. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 10/11/2011 15:16:25

    ΟΛΕΣ ΟΙ Απαντησεις ΕΔΩ
    http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=324691

  19. gio23 avatar
    gio23 10/11/2011 15:17:35

    Ένα είναι βέβαιο,πως ο Παπαδήμος δεν θα λογοδοτήσει στον Ελληνικό λαό για τα δεινά που έρχονται αλλα τα κόμματα που τον στήριξαν σίγουρα.

  20. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 10/11/2011 15:19:51

    φιλε φακτορα, επειδη εισαι αξυδερκης θα ηθελα να κανεις μια τοποθετηση για τα σημερινα και τις ανακοινωσεις....υπαρχουν σημεια που εχουν εξοργισει πληθος κοσμος...οπως η λεξη εφαρμογη οικονομικης πολιτικης και η ακριβης αναφορα και ΞΕΚΑΘΑΡΑ για εκλογες.....αυτο κατα τη ταπεινη μου αποψη κρυβει μη διενεργεια εκλογων στον αιωνα τον απαντα...μαλιστα αν θυμασαι καλα μεσα στη Βουλη η Παπαρηγα ειχε τσακωθει με τον Βενιζελο λεγοντας του οτι εσεις θελετε κυβερνηση για διαρκεια ενος η δυο ετων...το θυμασαι..???/

  21. κώστας avatar
    κώστας 10/11/2011 15:20:32

    Η νέα κυβέρνηση του τραπεζίτη των γκρικ στατίστικς δημιουργήθηκε με τρόπο που κινήθηκε στα όρια του συντάγματος. Οι δύο βασικοί κομματικοί πυλώνες, την στηρίζουν: ο ξεφτιλισμένος με "ναι" σε όλα και ο άλλος με συνεχείς υποχωρήσεις σε όλα τα σημεία. Το ζήτημα παραμένει: η νέα κυβέρνηση ακροβατεί στα όρια του συντάγματος και από τις πρώτες της πράξεις θα κριθεί άμεσα. Αν πρωταρχικός της στόχος δεν είναι η φοροδιαφυγή του μεγάλου παρασιτικού κεφαλαίου, δεν θα στοιχημάτιζα ούτε σεντ στη μακροημέρευσή της.

    • Athinaios avatar
      Athinaios @ κώστας 10/11/2011 15:54:38

      Μήπως κάποιος έχει την ευγενή καλοσύνη να πληροφορήσει τους πολίτες με βάση ποια άρθρα του Συντάγματος σχηματίζεται νέα κυβέρνηση; Τις κρίσιμες ώρες για την πατρίδα, η τήρηση του Συντάγματος χωρίς "ευέλικτες" ερμηνείες είναι πιο σημαντική από ποτέ.

  22. TopGunZ avatar
    TopGunZ 10/11/2011 15:20:40

    Δηλαδή θέλετε να μου πείτε πως οι ΠΑΣΟΚοι θα ψηφίσουν όποια βλακεία φέρει ο Παπαδήμος, σαν να ήταν ο Γιωργάκης? Μα αυτό δεν θα έκαναν και αν ήταν ο Γιωργάκης. Οπότε ποιο είναι το χειρότερο? Τουλάχιστον τώρα έχουμε δύο πιθανές λύσεις για εκλογές, να τηρήσει τη συμφωνία ο Παπαδήμος ή να τον ρίξουν οι ίδιοι οι ΠΑΣΟΚοι βουλευτές. Περιμένατε με Γιωργάκη πάνω να πέσει το ΠΑΣΟΚ από ΠτΔ ή βουλευτές του???

  23. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 10/11/2011 15:20:43

    ΣΤΟ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΡΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
    ΣΤΟ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΡΑΠΕΖΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗ...

    ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

    • Λαόνικος avatar
      Λαόνικος @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 10/11/2011 15:37:02

      Καταπληκτικό αυτό που έγραψες!

  24. Αριστοκλής avatar
    Αριστοκλής 10/11/2011 15:20:48

    Αφήστε να δούμε πρώτα τις λεπτομέρειες και μετά συζητάμε.
    Πάντως ο Παπαδήμος έκανε δηλώσεις και είπε ότι δεν έβαλε κανένα όρο στους πολιτικούς αρχηγούς. Άρα όλα αυτά που λέγανε χθες από το Μαξίμου ήταν παραμύθια. Γι΄αυτό εχθές είπα ότι ο Παπανδρέου δεν θέλει τον Παπαδήμο και κάνει παιγνίδι για να φανεί ότι τον απορρίπτει ο Σαμαράς. Τώρα όμως μετά από τις δηλώσεις του Παπαδήμου αν υπάρχει επικοινωνιακό επιτελείο στο Σαμαρά και δεν κοιμούνται πρέπει να κάνουν "ρόμπα" το Μαξίμου και τον Παπανδρέου και τα παπαγαλάκια τους.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αριστοκλής 10/11/2011 15:34:21

      Χρειάζεσαι περισσότερες λεπτομέρειες από τις φράσεις που τονίζει ο Φάκτορας στο κείμενο;

    • kp8 avatar
      kp8 @ Αριστοκλής 10/11/2011 17:07:07

      Και επειδή το είπε ο Παπαδήμος τον πιστεύεις ?

  25. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/11/2011 15:22:09

    Είθε να πετύχει ο μεταβατικός πρωθυπουργός μας, αλλά δεν μπορώ να αποφύγω το αμίληκτο καινοδιαθηκικό ερώτημα: εἰ οὖν ἐν τῷ ἀδίκῳ μαμωνᾷ πιστοὶ οὐκ ἐγένεσθε, τὸ ἀληθινὸν τίς ὑμῖν πιστεύσει; (Λουκ. 16.11)

  26. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 10/11/2011 15:22:56

    Ας ξανακαλωσορίσουμε μερικούς παλιούς φίλους...Πορτα-Πορτα, Μισα και πολλούς άλλους...που άδικα τελικά τους πληγώσαμε.

  27. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/11/2011 15:24:39

    Για να περπατήσει κανείς πρέπει πρώτα-πρώτα να έχει πόδια ˙ το που, πώς και πότε θα πάει, δεν το ξέρει πάντοτε εκ των προτέρων και δεν το καθορίζει πάντοτε ο ίδιος. Συχνότατα η σημερινή ελληνική εθνική πολιτική θυμίζει κάποιον ο οποίος δεν ανησυχεί γιατί δεν έχει πόδια, πιστεύοντας ότι στην κρίσιμη στιγμή θα του φυτρώσουν φτερά. Η στάση αυτή δεν προμηνύει τίποτε καλό˙ πράγματι, μία νηφάλια εκτίμηση μάλλον θα κατέληγε στο πόρισμα ότι είναι άκρως αμφίβολο αν η Ελλάδα θα μπει στον επίπονο και τραχύ δρόμο της εσωτερικής ανόρθωσης, πού μόνος θα της έδινε τις προϋποθέσεις για την άσκηση εθνικής πολιτικής ικανής ν’ αντεπεξέλθει στις εξαιρετικά δυσχερείς συνθήκες της σημερινής πλανητικής συγκυρίας.

    Παναγιώτης Κονδύλης, 1992

    FIN!

  28. Dyer avatar
    Dyer 10/11/2011 15:25:16

    Μη έχετε αυταπάτες Έλληνες. Η μόνη ελπίδα που έχουμε μέσα στο ευρωζώνη είναι να αλλάξει η κυβέρνηση στη ….. Γερμανία.

  29. __/___/_____/_________ avatar
    __/___/_____/_________ 10/11/2011 15:25:53

    Ξεκίνησα να γράφω το παρακάτω πριν τις επίσημες ανακοινώσεις, αλλά φαίνεται ότι τα πράγματα εξελίχθηκαν όπως τα περιμέναμ(ν)ε. Επιτρέψτε μου να αναφερθώ στα εξής: Α) στην επιλογή Παπαδήμου ως Πρωθυπουργού Β) στους ‘όρους’ Γ) στα αποτελέσματα που θα έχει Δ) στη διαδικασία επιλογής του κι επικύρωσης Ε) στη στάση Σαμαρά στη διαδικασία επιλογής Πρωθυπουργού Στ) (μου επιτρέπεται/ε ελπίζω) στα γραφόμενα του Antinews Ζ) σε μία -αυθαίρετη- υπόθεση σχετικά με το τι μας οδήγησε εδώ τις τελευταίες ημέρες.

    Α) Μπορεί να τα πάει άριστα, να πάρει πίσω και τις αποζημιώσεις από το WW2 (βλέπε “Γ”), αλλά δεν παύει να αποτελεί άνθρωπο των ‘αγορών’-‘τραπεζών’ και γενικότερα μεγαλοσυμφερόντων (εντός και κυρίως εκτός Ελλάδος). Δεν παύει να αποτελεί τον άνθρωπο που μαζί με το ΚΣ δημιούργησαν το Χρηματιστήριο και τα Greek Statistics με τα παραποιημένα στοιχεία εισόδου στο Ευρώ, για τα οποία μας κατηγορούν ‘δήθεν’ ο Σρέντερ, ο Σαρκοζί κλπ λες και δεν ήξεραν -κι ακόμη περισσότερο μεθόδευσαν- αυτή την δημιουργική μαθηματική πρακτική-λογική. Αυτό βεβαίως εξηγεί και το γιατί δεν αντιδρούν, όπως φυσιολογικά θα έπρεπε να κάνουν απέναντι σε κάποιον που τους έχει δουλέψει άγρια. Αντιθέτως τσιμουδιά (από τα εντός κι εκτός Ελλάδος παπαγαλάκια), ενώ για όσους γνωρίζουν, επικροτούν (κι επιβάλλουν) τη συγκεκριμένη επιλογή. Για σκεφτείτε αυτή τη (θεωρητικά πάντα) λογική ανακολουθία.

    Β) Aναφορά και στους περίφημους όρους που έθεσε ή δεν έθεσε ο ΛΠ… Αν ισχύει, συγγνώμη αλλά ποιος είναι ο Παπαδήμος που επιβάλει στη νόμιμα εκλεγμένη πολιτική και πολιτειακή ηγεσία της χώρας, όρους; Δεν υπάρχει άλλος δηλαδή που να είναι αξιόπιστος και ικανός να αναλάβει τη διεκπεραιωτική αυτή αποστολή της κυβέρνησης των 100 (ημερών) και να το θεωρεί καθήκον αλλά και τιμή του; Όταν οι δημοκρατικά εκλεγμένοι Πρωθυπουργός, Πρόεδρος Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και πάνω από όλα Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Πατρίδας σου σε καλούν να σου πουν «ανέλαβε», όποιοι κι αν είναι αυτοί, έχεις δύο επιλογές: είτε δέχεσαι (που επιβάλλεται ιδιαίτερα σε κρίσιμες στιγμές), είτε αρνείσαι. Οποιαδήποτε άλλη απάντηση, πόσο μάλλον όταν εμπεριέχει και όρους μέσα, αποσκοπεί κάπου άρα αντιβαίνει με ότι οι θεσμικοί παράγοντες της χώρας σου ζητούν, και κατά συνέπεια κρύβει συμφέρον(τα). Αν δεν έχει βάλει όρους, τότε προς τι τα δημοσιεύματα όλες τις προηγούμενες ημέρες και η αντίσταση, όπως είχε διαδοθεί, ΑΣ στους ‘όρους’ του ΛΠ? Εσείς τι πιστεύετε, τέθηκαν (από τους Μερκοζί) όροι ή όχι, πέραν του απαράβατου, από ότι φαίνεται όρου, του να είναι ‘δική’ τους επιλογή-έγκριση ο Πρωθυπουργός? Ελπίζω να μη δούμε βουλευτές της ΝΔ στο σχήμα, γιατί τότε καταλαβαίνουμε όλοι τι έγινε και απλά θα ψάχνουμε πού θα οδηγήσει…

    Γ) Αποτελέσματα: Μα καλά ποια αποτελέσματα; Αν φέρει πίσω τις πολεμικές αποζημιώσεις θα πούμε ζήτω και μάλιστα θα τον ψηφίσουμε στις επόμενες εκλογές, αν θελήσει να κατέβει….αλλά δεν του ζητείται αυτό. Σωστά? ‘Αυτονόητα’ δεν είναι τα αποτελέσματα που του ζητούνται κι όλα κι άμεσα εξαρτώμενα από τη κοινή στήριξη μίας νέας κυβέρνησης? Η ΕΕ διεμήνυσε ότι απαιτείται οικουμενική κυβέρνηση (μήπως είπε κάτι για Παπαδήμο και δεν το άκουσα; Συγγνώμη τότε) για την 6η δόση. Οποιονδήποτε αξιοπρεπή και διαπρεπή άνθρωπο (αμφιβάλει κανείς ότι υπάρχουν πολλοί Έλληνες?) να έβαζαν στο τιμόνι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε (ή μήπως όχι? ….για να έρθω πίσω σε ότι έγραψα στο Α). Δανειακή σύμβαση. Συνεχίζοντας το προηγούμενο σκεπτικό, θα ψηφιζόταν εύκολα από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ, χωρίς βεβαίως το συνοδευόμενο πακέτο μέτρων – έτσι δεν είχε πει ο ΑΣ? Εκλογές. Απλά τα πράγματα, ο ΑΣαμαράς πέτυχε τη 19η Φεβρουαρίου. Ο Πρωθυπουργός πρέπει –με μεγάλη του τιμή- να ακολουθήσει τα συμφωνηθέντα, αλλιώς ‘πέφτει’ την άλλη μέρα ή μήπως όχι (γιατί ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ και κομμάτια ΠΑΣΟΚ και ΝΔ θα στηρίξουν?).

    Δ) Ανύπαρκτη, ως διαδικασία και ως αποτέλεσμα/επικύρωση, συνταγματικά και πολιτικά και χωρίς καμία δημοκρατική νομιμοποίηση (από το λαό – όχι με την έννοια που το ΚΚΕ χρησιμοποιεί το λαό…αλλά με αυτήν της ΝΔ). Δεν γράφω άλλα, έχουν αναφερθεί άλλοι φίλοι με παραπομπές και στο Σύνταγμα.

    Ε) Στηρίζει ‘Τραπεζίτη’ (βλέπε Α) ναι ή όχι? Θα βάλει μέσα μέλη-βουλευτές της ΝΔ, ναι ή όχι? Δέχθηκε όρους, ναι ή όχι? Θα είναι ο Βενιζέλος, τον οποίο η ΝΔ θεωρεί σχεδόν συνυπεύθυνο με ΓΑΠ και Παπακ. ή όχι? κλπ. κλπ……
    ***Η αναφορά σε «εφαρμογή πολιτικών…» στην ανακοίνωση, καθώς κατά την γνώμη μου και το εξίσου προβληματικό «υλοποίηση των αποφάσεων» (αντί επικύρωση συμφωνίας) αμέσως πριν, είναι ένα σοβαρό ζήτημα αλλά όχι το σημαντικότερο, καθώς κρίνεται αναμενόμενο. Γιατί? Γιατί προηγήθηκαν άλλα. Όταν ζητάς μετ’ επιτάσεως εκλογές και υποστηρίζεις ότι είναι η μοναδική λύση -λέγοντας πολλές φορές ότι υπάρχει και χρόνος ως τις αρχές Δεκέμβρη-, ενώ ταυτόχρονα η απελθούσα κυβέρνηση έχει ήδη πέσει ουσιαστικά (μετά το ‘δημοψήφισμα’), πώς τελικά υποστηρίζεις μία μεταβατική κυβέρνηση 3(?)μηνών (με οποιονδήποτε μάλιστα πρωθυπουργό, εκτός 1-2 περιπτώσεων – αλήθεια ο ΓΑΠ ήταν το μοναδικό πρόβλημα?) στην οποία συμμετέχει μη εκλεγμένος πρωθυπουργός, το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑ(γ)ΟΣ?
    Κάποιοι μίλησαν για το ότι κρίνεσαι από το αποτέλεσμα. Λάθος! Γιατί αν μείνεις εκεί δεν μπορείς ούτε να σταχυολογήσεις και να τροποποιήσεις τακτικές για το μέλλον, αλλά ούτε και να κρίνεις αυτόν που σε έφερε σε ‘αυτό το αποτέλεσμα’ και αν χρειαστεί να τον καταδικάσεις κιόλας (στην κάλπη, στις συνειδήσεις ή και αλλού)… Αυτό μας έφερε ως εδώ (ενώ, φίλοι μου, έχει στοιχίσει πολλά χρόνια πολιτικής απουσίας και στον ΑΣ).

    Στ) Σας διαβάζω καθημερινά. Παρακαλώ αποδείξτε ότι είστε antinews κι όχι ΑΣnews και κάνετε (δημόσια) την κριτική που αρμόζει και (εΝΔσκοπικά) την αυτοκριτική που νομίζετε καλύτερη. Δε λέω να κατακεραυνώσετε κάποιον, αλλά μην προσπαθείτε να πείσετε τον κόσμο κάνοντας μερικές φορές ελιγμούς που στηρίζονται σε παλαιότερες δημοσιεύσεις αλλά και νέες πληροφορίες και στοχεύουν σε άμβλυνση εντυπώσεων. Δεν είναι εύκολο να στηρίζεται κάπου και ξαφνικά να βλέπει άλλα, έστω κι αν δε γνωρίζει λεπτομέρειες κλπ. ***Χαίρομαι για κάποια σχόλιά σας σήμερα πάντως! Μπράβο.

    Ζ) Η κατάσταση της Ιταλίας έχει θορυβήσει την Ελλάδα περισσότερο από όσο φαίνεται. Η ΕΕ (συν ΔΝΤ κλπ) δεν το έχει σε τίποτε πλέον απλά να μας αφήσει 2-3 μήνες χωρίς λεφτά ή/και να αναθεωρήσει αποφάσεις (βλέπε κλίμα αλλά και απόψεις στη Γερμανία) προκειμένου να δώσει έμφαση-βοήθεια στην Ιταλία και γι’ αυτό συνειδητοποίησαν εδώ ότι εφόσον δεν μπορούν/θέλουν να διαπραγματευτούν ως κυρίαρχο κράτος (που πλέον λόγω της Ιταλίας δεν γίνεται κι εύκολα…), τουλάχιστον πρέπει να προλάβουν να επικυρώσουν κάποιες αποφάσεις (λανθασμένες κατ’ εμέ) πριν να είναι αργά, μήπως και δεσμεύσουν κάποιους για το μέλλον. Το θέμα είναι γιατί πρέπει να είναι να είναι αργά? Γιατί το άφησαν να είναι αργά? Γι’ αυτό δεν πρέπει να κρίνεις μόνο αποτέλεσμα…
    Επιτρέψτε μου να πω δε ότι μόλις βγεις από το κάδρο της δημοσιότητας, τότε είναι που θα πέσουν να σε ‘φάνε’ και κανείς δε θα πει και τίποτε (αν μάθει και κάτι)… Η Ελλάδα είναι μετά από πολλούς μήνες δεύτερο θέμα και όσο η Ιταλία θα παίρνει περισσότερο χώρο στο πρωτοσέλιδο, τόσο θα υποχωρεί…

    Κλείνοντας να πως ότι παρότι υποστηρικτής της παράταξης και των όσων θεωρητικά πρεσβεύει, για κάποιες δεκαετίες τώρα, θεωρώ ότι τις τελευταίες ημέρες έγιναν λάθη (τακτικά, πολιτικά στην ουσία τους και πολιτικά στο κομμάτι της επικοινωνίας). Για το επικοινωνιακό κομμάτι δε με πολύ-νοιάζει αλλά για τα υπόλοιπα, ελπίζω να ήταν απλά λάθη κι όχι ‘προβληματικές κινήσεις’, δηλαδή υποχωρήσεις, συμβιβασμοί ή προσχεδιασμένες πράξεις, αν κι αυτό θα το κρίνει ο σοφός λαός…σύντομα.
    Με σεβασμό!

    • sosialistis avatar
      sosialistis @ __/___/_____/_________ 10/11/2011 17:49:36

      και κλαμα η κυρια

  30. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 10/11/2011 15:26:48

    Εδώ που γεννήθηκε η δημοκρατία δικαιούται και να πεθάνει. Οι Σωτήρες την τίμησαν δημοσία δαπάνη . Τη συνόδευσαν με τις πρέπουσες τιμές κι όμορφα λόγια . Μια αξιοπρεπής κηδεία. Μια κούπα από Βυζάντιο , ένα ματσάκι από Ρασπούτιν , μια σκελίδα από Γκαίμπελ και μπόλικο ναζισμό για μια λαχταριστή σαλάτα του Φρίντμαν ,για τον υψηλό προσκεκλημένο , το λαό. Από αγνά υλικά των νέων αγορών με την εγγύηση των τραπεζικών παραγωγών. Απ ΄ την κουζίνα της παγκοσμιοποίησης , ευρωπαϊκή συνταγή , γερμανίδα σεφ , έλληνα σερβιτόρο , ένα μεταλλαγμένο , νεοταξικό , καπιταλιστικό πιάτο , φάρμακο για την επιδημία της δυσκοίλιας κερδοφορίας. Ένα πιάτο διαίτης που καταπολεμά δραστικά το παχύσαρκο εργατικό κόστος . Καινούριες διατροφικές συνήθειες για πιο ευέλικτους και στιλάτους εργαζόμενους , για πιο ελαφρύ κι αεράτο περπάτημα στις πασαρέλες της παραγωγής. Για ανορεξικούς εργαζόμενους , για σίγουρη καριέρα και προοπτικές ανέλιξης , για άνετη πρόσβαση στα γραφεία ενοικίασης μοντέλων-εργατών . Για μεταμοντέρνους , νεωτερικούς γαιδάρους του Χότζα. Για οικολογικούς εργασιακούς πόρους που καίνε όλο και λιγότερο. Που δεν μολύνουν κι αφήνουν την κερδοφόρα ατμόσφαιρα καθαρή , χωρίς προνοιακούς ρύπους . Απ ΄ την ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΛΑΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΑΕ τώρα και στην Ελλάδα. Καπιταλιστές γουρούνια , πολιτικοί δοσίλογοι και διανοούμενοι γερμανοτσολιάδες βάζουν πλάτη , με δάκρυα και αίμα και πολύ πόνο , πετάνε τα βάρη , να ξεκολλήσει το κάρο απ ΄ τη λάσπη , να βγει στο ξέφωτο της ανάπτυξης ,εκεί που τα νέα λιπάσματα της εκμετάλλευσης κάνουν την ελευθερία να καρπίζει και την ανθοφορία των νέων κερδών να σκίζει. Το σοκ επανεκκίνησης Σαμαρά ή αλλιώς το αμόκ ξεπουλήματος των πάντων όσο -όσο το πήρε με κατευθείαν ανάθεση ο υπεργολάβος των τραπεζών. Καθαρές δουλειές κι όχι μεσοβέζικες . Το ευρωπαϊκό περιβάλλον αρχίζει να ευνοεί μεταλλάξεις κοινωνικών επαναστάσεων. Bandiera rossa la trionfera. Evviva il comunismo e la liberta. http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=324691

    • Λαόνικος avatar
      Λαόνικος @ Ανωνημος Ελληνας 10/11/2011 15:47:56

      "Φάε ανανάδες
      αγριόκοτες μάσα
      στερνές σου μέρες
      μπουρζουά φτάσαν!"
      (Μαγιακόφσκι)

  31. θεία δίκη avatar
    θεία δίκη 10/11/2011 15:27:37

    Η αισιοδοξία σας είναι άλλο πράγμα!!!!
    Τώρα είναι πού πρέπει όλοι μας να στηρίξουμε τόν Πρόεδρο.
    Εγώ ξέρω ότι αυτά πού ήθελε τα πέτυχε.
    Παραίτηση GAP.
    Ορισμό ενός πρωθυπουργού με σαφή προορισμό.
    Εκλογές στις 19-2.
    Το πρώτο έγινε.
    Το δέυτερο έγινε, γιά τόν προορισμό εδώ είμαστε να τα λέμε.
    Τό τρίτο περιμένουμε μεχρι τήν ημερομηνία αυτήν.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ θεία δίκη 10/11/2011 17:17:01

      Έτσι είναι

      • nostos avatar
        nostos @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 18:45:18

        Καλα Χριστουγεννα!!

  32. Λαόνικος avatar
    Λαόνικος 10/11/2011 15:28:22

    "Λαέ μου ευκολόπιστε και πάντα προδομένε!"

  33. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 10/11/2011 15:30:28

    Δεν αναφέρθηκε όμως σε χρόνο διάρκειάς της ούτε και σε πιθανή ημερομηνία εκλογών. Επιπρόσθετα ο Λούκας Παπαδήμος δήλωσε πως δεν του τέθηκαν όροι από κανένα πολιτικό αρχηγό

    TO ΓΟΥΔΗ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΕΣΕΙ ΟΛΟΥΣ
    ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΜΑΧΗΤΙ ΣΤΗΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΡΩΝΙΑ.

    • dracon avatar
      dracon @ Γιώργος Π 10/11/2011 15:49:59

      Ολοι καταλαβαίνουτμε τι παίζεται με τον νεοφιλελεύθερο τραπεζίτη Παπαδήμο και οι παραπληροφόρηση των εξαπτέρυγων τύπου Χαρδαβέλα δεν πείθει κανένα.
      Τερμα οι εκλογές.Το σχέδιο φαίνεται από τις τοποθετήσεις πολιτικών και δημοσιογράφων που δαιμονοποιούν τη λαική ετυμηγορία και θεωρούν τη προσφυγή στις κάλπες καταστροφική,όπως οι εντολείς τους στις Βρυξέλλες.
      Συνέχεια οι εκλογές θα αναβάλλονται για ευθετότερο χρόνο
      Συνεργοί ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΛΑΟΣ,ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
      Τερμα τα δάκρυα και η γκρίνια
      Στις 17 Νοέμβρη ΄΄ολοι στους δρόμους να τους δείξουμε τι ψήφο εμπιστοσύνης δίνει ο λαός στη δοτή ,από τις Βρυξέλλες,κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ,που στηρίζουν ΝΔ,ΛΑΟΣ και Μπακογιάννη.
      Η μόνη αντιπολίτευση πλέον είναι ο λαός.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ dracon 10/11/2011 17:18:28

        Μην είσαι απαισιόδοξος. Δεν έχει φανεί κάτι τέτοιο που λες. Αυτά περί 17 Νοέμβρη είναι ευσεβείς πόθοι ΚΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ, δεν είναι ο λαός

  34. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/11/2011 15:32:00

    Nομιζω οτι το γεγονος οτι οι κυβερνησεις συνεργασιας ειναι σπανιες - για την ακριβεια - ανυπαρκτες στην Ελλαδα προκαλει συγχυσεις και παρανοια.
    Στις εκλογες δε ψηφιζουμε κυβερνηση αλλα βουλη.Ψηφισαμε λοιπον μια βουλη οπου η ΝΔ ειχε 95 βουλευτες και το ΠΑΣΟΚ 160.Τωρα το ΠΑΣΟΚ εχει 153 και η ΝΔ 85.Αυτη η βουλη εχει δικαιωμα να υπαρχει μεχρι το 2013.
    Τα κομματα λοιπον συναλλασσονται με βαση αυτους τους αριθμους οπου το ΠΑΣΟΚ εχει ακομη πλειοψηφια και μπορει να μεινει δυο χρονια με Παπαδημο ή χωρις.
    Η ΝΔ ηθελε να αποφυγουμε τη σταση πληρωμων και να εγκριθει η συμφωνια γιατι ειναι κομμα που θελει την παραμονη στην ΕΕ.Διαπραγματευθηκε και πηρε την αποχωρηση Παπανδρεου και μια γενικη συμφωνια για εκλογες σε 4 μηνες.
    Αν δεν διαπραγματευοταν δεν θα επαιρνε ουτε αυτα.
    Γιατι ειπαμε το ΠΑΣΟΚ εχει 153 και η ΝΔ 85.
    Εαν οι αλλοι δεν τηρησουν τη συμφωνια σε 4 μηνες η ΝΔ μπορει να αποσυρει τη στηριξη και τους υπουργους της.Αλλες δυνατοτητες δεν υπαρχουν βασει του κοινοβουλευτισμου.
    Τα υπολοιπα για προδοσιες,Ραιχ κλπ ειναι καλολογικα στοιχεια.

    • George avatar
      George @ ψυχραιμια 10/11/2011 15:52:53

      Ας έπαιρνε η ΝΔ τους βουλευτές να αποχωρήσει και άμα ο ΓΑΠ έτρεχε να κάνει εκλογές σε αυτές τις περιφέρειες, μόνος του, να μου τρυπούσες την μύτη..

      Όλα τα άλλα, με τον "τύπο" και τον "νόμο" είναι να'χαμε να λέγαμε. Ο ΑΣ είχε την ευκαιρία να τους ανατρέψει, αλλά την έχασε.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ George 10/11/2011 16:21:51

        Αποχώρησε κανένα άλλο κόμμα;

        Οι 89 πώς ανατρέπουν τους 153; Αυτά δεν ισχύουν που λες, έχει απαντηθεί γιατί.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ ψυχραιμια 10/11/2011 15:56:19

      +1000000

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Τιγράνης 10/11/2011 15:58:39

        Στον ψυχραιμία πήγαινε η αβάντα…

    • gynner avatar
      gynner @ ψυχραιμια 10/11/2011 16:02:01

      Αρχισαν τα non paper....

  35. ryakiotis avatar
    ryakiotis 10/11/2011 15:32:43

    Το όλο εγχείρημα είναι ατυχές. Η μόνη λύση είναι οι εκλογές. Κακά τα ψάματα πιστεύω πως μετά την επιλογή του κ. ΠΑΠΑΔΗΜΑ και την όλη συμφωνία η Ν.Δ. και ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ θα έχουν μεγάλες απώλειες. Πιστεύω πως ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ δέν θα ενδώσει σε πιέσεις για να υπογράψει όσα θέλουν Μέρκελ και Σαρκοζί. Όπως και να έχει το πράγμα δέν υφίστανται πλέον οι συνθήκες που υπήρχαν για αυτοδυναμία της Ν.Δ. στις επερχόμενες εκλογές. ΚΡΙΜΑ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ryakiotis 10/11/2011 17:21:35

      Αυτό μένει να το δούμε. Θα διαψευσθείς κατά τη γνώμη μου. Το ΠΑΣΟΚ θα φάει τα λυσακά του αλλά δεν θα καταφέρει να ανακόψει την αυτοδυναμία της ΝΔ. Εξάλλου η μόνη εναλλακτική αστικοδημοκρατική λύση είναι ο Σαμαράς. Από αυτή την σκοπιά και μόνο να το δεις αρκεί. Δεν ψηφίζει ο λαός ακυβερνησία. Ποτέ δεν το έκανε από τη στιγμή που δεν υπάρχει κουλτούρα κυβερνήσεων συνεργασίας μακράς πνοής στην Ελλάδα

  36. δημ avatar
    δημ 10/11/2011 15:42:41

    το BBC μεταδιδει οτι οι τρεις ηγετες των σημαντικοτερων (γεια σου ρε Καρατζαφερη πυλωνα) Ελληνικων κοματων αποφασισαν για εναν πρωθυπουργο που ακομα και οπτικα φαινεται να ανηκει στην Ευρωπη.
    Εγω λεω απο αυριο να βαλω ενα κοκκαλο στη μυτη .

    • Παρατηρητής + Κυάλια avatar
      Παρατηρητής + Κυάλια @ δημ 10/11/2011 16:06:04

      είπε τέτοιο πράγμα το μπμπσι ;
      το προπύργιο του αντιφασισμού..... τσ τσ τσ

      έναν γνήσιος πατριώτης δεν έχει θέση στην ΝΔ πια.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ δημ 11/11/2011 12:43:49

      axxaxaaxxa σωστός !!! ... λες να κάνουμε κόμμα ιθαγεννών ??? εξάλλου πλέον στην Ελλάδα έχεις 2 επιλογές

      ή θα πεινας και θα λες πολύ ωραία

      ή θα γίνεις αριστερός

      τόσο ξεφτίλα γίναμε

  37. zap-zap avatar
    zap-zap 10/11/2011 15:47:11

    όλα τα έδωσε Αντώνη και έχασες εμάς.

  38. k. avatar
    k. 10/11/2011 15:50:25

    Ώρα για δημοκρατικό, πατριωτικό λαϊκό Μέτωπο Χειραφέτησης από το Πολιτικό Σύστημα. Καμία στεναχώρια για τους ολίγιστους, ας πορευτούν με τις επιλογές τους χωρίς τον Λαό.
    Ψηλά το φρόνημα, δε περιμένουμε σωτήρες!

  39. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ 10/11/2011 15:50:36

    ......ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΝΑΣ....ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ). Ο ΑΛΛΟΣ ΗΤΑΝΕ ΧΟΥΝΤΕΟΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ. ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ !!!

    • George avatar
      George @ ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ 10/11/2011 16:03:14

      Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την "comme il faut" νοοτροπία.. Μην τυχόν και αναφερθεί ο Γ.Παπαδόπουλος..

      Τουλάχιστον είναι πιο αντρίκειο να αναφέρεσαι σε αυτόν, απ'ότι να το παίζουν κάποιοι θιγμένοι και από την άλλη να στηρίζουν αυτήν την απείρως πιο χουντική κυβέρνηση, υπό το δημοκρατικό μανδύα... (δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά, αφορμή παίρνω από τα λεγόμενα σου)

      • Ανωνημος Ελληνας avatar
        Ανωνημος Ελληνας @ George 10/11/2011 16:13:57

        η Ελενη προσπαθησε να σε καλυψη αλλα εσυ που ;;;

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ George 11/11/2011 12:47:11

        φίλε νοσταλγέ ο ιδρυτής της ΝΔ είχε δηλώσει "όταν λέμε ισόβια εννοούμε ισόβια" ... τα φαντάσματα δεν έχουν θέση σε αυτή την παράταξη ... άστο μην το προσπαθείς

  40. Миша avatar
    Миша 10/11/2011 16:00:37

    Έχει εξουσιοδότηση από την βάση της ΝΔ που τον εξέλεξε, να υπογράψει δανειακές , ξεπουλήματα και μνημόνια ο Σαμαράς;
    Μετά το σημερινό έχει το δικαίωμα να παραμένει αρχηγός της λαϊκής πατριωτικής (και όχι ευρωδιεθνιστικής, τραπεζολαγνικής ) δεξιάς;

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Миша 10/11/2011 16:52:03

      Τη συμφωνία την επιδίωξε και την έκανε η κυβέρνηση ΓΑΠ.

      Και θυμίζω, Ιούλιος 2011: "την έξοδο από το ευρώ θα την πληρώσει ακριβά ο λαός" κα. Αλέκα Παπαρήγα.

      • Миша avatar
        Миша @ victoria (true) 10/11/2011 17:17:29

        Tην εξοδο από το ευρω ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΕ θα πληρώσει ο λαός.

        Όχι αν ο ίδιος επιλέξει την αποχώρηση.

        Η Αλέκα ξέρει καλά τι λεει.
        Kι εχει αποδειχθεί ΑΚΡΙΒΗΣ , ως άλλη Κασσανδρα , σε όλες τις μετα Μάαστριχτ προβλέψεις της.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Миша 10/11/2011 17:31:19

          Καλά τα είπε, γιατί δεν θα προλάβαινε να αποχωρήσει ο ίδιος, εντελώς "με τους όρους της ΕΕ" απειληθήκαμε να συμβεί.

          Με κάθε δυνατό επαχθή όρο, και με κάθε τσαντίλα κιόλας από όλη την Ευρώπη (περιλαμβανομένων των λαών της).

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Миша 10/11/2011 17:22:48

      Μνημόνιο ο Σαμαράς δεν υπογράφει

      • A.M. avatar
        A.M. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 18:19:52

        «Συγκυβέρνηση ο Σαμαράς δεν ...»
        .... λέγαμε κάποτε δλδ..

        «Put Your Money Where Your Mouth Is»

        h**p://www.youtube.com/watch?v=gX7bUXQsHLY

        Αυτό που δεν βλέπετε ή δεν θέλετε κάποιοι
        είναι δυστυχώς η θλιβερή πραγματικότητα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Миша 10/11/2011 17:48:27

      Nαι γιατι στον προεκλογικο εσωκομματικο αγωνα δηλωσε οτι σκοπο του ειναι η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.Και με αυτη τη δηλωση πηρε 800.000 ψηφους.
      Αν καποιοι απο αυτους τους 800.000 μπερδεψαν τις λεξεις Ευρωπαικη Ομοσπονδια και Δ΄Ραιχ ή αλλα τετοια γραφικα δεν ξερουν ελληνικα.
      Η ΝΔ ειναι φιλοευρωπαικο κομμα απο την ιδρυση της.Σε οποιον δεν αρεσει αυτο ας βρει αλλο κομμα πληζ.

  41. Avanti avatar
    Avanti 10/11/2011 16:09:20

    Πρόκειται για πολιτικό πραξικόπημα!!!
    Η ήδη τραυματισμένη Δημοκρατία μας έχει καταλυθεί, το σύνταγμά μας δεν λαμβάνεται υπ' όψιν, και όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται εκτός Ελλάδος ερήμην του Ελληνικού λαού.
    Αλήθεια μήπως Σαμαράς & Παπανδρέου έχουν κάνει συμφωνίες και για την μετά - εκλογική περίοδο ?

    Μάνα μου Ελλάς (Στίχοι Νίκος Γκάτσος , Μουσική Σταύρος Ξαρχάκος)

    Δεν έχω σπίτι πίσω για να 'ρθώ
    ούτε κρεβάτι για να κοιμηθώ
    δεν έχω δρόμο ούτε γειτονιά
    να περπατήσω μια Πρωτομαγιά.

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα.

    Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια
    εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια
    και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
    που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς.

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα.

    Μα τότε που στη μοίρα μου μιλούσα
    είχες ντυθεί τα αρχαία σου τα λούσα
    και στο παζάρι με πήρες γύφτισσα μαϊμού
    Ελλάδα Ελλάδα μάνα του καημού.

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα.

    Μα τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι
    εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη
    και στις αρένες του κόσμου μάνα μου Ελλάς
    το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς.

  42. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 10/11/2011 16:15:38

    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΠΟΥ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΛΑΪΚΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΕΙ, ΘΥΣΙΑΖΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ!
    Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΘΟΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ!

    • k. avatar
      k. @ Παυλος Βαφειάδης 10/11/2011 16:23:05

      είπε ο Σημίτης και αποσύρθηκε..

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Παυλος Βαφειάδης 11/11/2011 12:48:31

      φίλε μου τον Μάρκο τι τον έχεις ???

  43. gynner avatar
    gynner 10/11/2011 16:23:16

    Τα πρακτικά απο το σημερινό συμβούλιο ποιός θα τα δώσει στη δημοσιότητα;Εσύ Αντώνη μήπως; Η εμείς η πλέμπα δεν κάνει να ξέρουμε τι συζητήσαμε για μας χωρίς εμάς;

  44. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/11/2011 16:25:09

    -Οχι στο Μνημόνιο
    -Όχι στο μεσοπρόθεσμο
    -Δε συναινώ στο λάθος
    -Όχι σε νέα μέτρα που πνίγουν την πραγματική οικονομία
    -Μόλις γίνω κυβέρνηση θα αποκαταστήσω τους χαμηλοσυνταξιούχους και τους πολύτεκνους ,θα καταργήσω το τέλος στα ακίνητα.
    -Για τη ΝΔ οι κρίσεις στις ΕΔ δεν ισχύουν.

    Όλα τα παραπάνω είναι λόγια παχιά,που θα αποτελέσουν τα επικοινωνιακά χτυπήματα του πασοκ προεκλογικά και μετεκλογικά.
    Αν ισχύσουν ο Σαμαράς θα αναγεννήσει τον πολιτικό ήθος της χώρας.
    Όμως την τελευταία βδομάδα οι ενδείξεις είναι αποθαρρυντικές.

  45. giorgos avatar
    giorgos 10/11/2011 16:27:53

    δεν πατε καλα πολλοι εδω μεσα.ποιο ηταν το ζητουμενο τελικα?δεν ηταν να πεσει ο παπανδρεου και να γινουν το γρηγοροτερο εκλογες?τα πετυχε και τα 2 ο σαμαρας μεσα σε ενα παρα πολυ δυσκολο περιβαλλον δινοντας μονο μεγαλυτερη πολιτικη εκπρωσοπιση της νδ στη νεα κυβερνηση.ο σκοπος απο εδω και περα ειναι να γινει πρωθυπουργος για να ασκησει μια αλλη πολιτικη με αναπτυξη και κοινωνικη δικαιοσυνη.εκει θα τον κρινουμε και αυστηρα.ολα τα αλλα ειναι ανεδαφικες κραυγες εκτος αν καποιοι νομιζουν οτι η νδ μετεκινηθηκε προς την αριστερα.

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ giorgos 10/11/2011 16:33:55

      Το ζητούμενο ήταν Giorgos ( μήπως είσαι ο ΓΑΠ?) να σταματήσει να ασκείτε αυτή η οικονομική πολιτική που μας έχει εξαθλιώσει...εαν την πολιτική την ασκεί ο ΓΑΠ, ο Παπαδημιος ή ο Σαμαράς δεν έχει σημασία... πάμε στοίχημα οτι σε λίγο καιρό ούτε ο Σαμαράς θα θέλει εκλογές???

  46. Πειραχτήρι avatar
    Πειραχτήρι 10/11/2011 16:29:00

    Έχω μια απορία: Βάσει τίνος άρθρου του Συντάγματος έδωσε ο Πρόεδρος εντολή σχηματισμού Κυβέρνησης στον Παπαδήμο;

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Πειραχτήρι 10/11/2011 16:39:00

      Πριν(!) παραιτηθεί η διαθέτουσα την εμπιστοσύνη της βουλής κυβέρνηση και χωρίς - μετά την παραίτηση της κυβέρνησης - συμβούλιο πολ. αρχηγών όλων των κομμάτων!!

  47. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 10/11/2011 16:30:14

    Οταν μπλέκεις σε ''υψηλούς '' σχεδιασμούς κλειστών επιτελείων απόντος του λαικού παράγοντα είσαι χαμένος από χέρι.

    Με πρωθυπουργό τον εκπροσωπο της τροικας , σύμβουλο του ΓΑΠ, οργισμένη απαίτηση του λαγού Καρατζαφέρη η περίπτωση αυτοδυναμίας έχει τοσες πιθανότητες όσες η γη να σταματήσει να γυρίζει.

    Τα κόμματα που συμμετέχουν θα έπαιρναν όλα μαζί 40% το πολύ.
    Γι αυτό το λόγο , εκλογές δεν θα γίνουν.

    Την επιλογή αυτή πλέον ευκολα θα την επιβάλλουν ως αυτονόητη το επομενο τρίμηνο.

    Θα χρησιμοποιήσουν όλα τα μέσα της διαπλοκης και θα την επικυρώσουν με την δημουργία ενος νεού πολιτικού μορφώματος που θα προκύψει από την οριζόντια συνένωση των μνημονιακών βουλευτών της σχηματισθείσας κυβερνητικής πλειοψηφίας και την διάσπαση των υπαρκτων κομμάτων.

    Η Νεα Μεταπολίτευση μόλις ξεκίνησε αλλά υπό την ηγεμονία του μπλοκ
    της διαπλοκής της εξάρτησης και της υποτέλειας.

    Η συσπείρωση των αντιμνημονιακων δυνάμεων μέσα στην κοινωνία θα γεννήσει ταχύτατα νέο πόλο πολιτικής τους εκπροσώπησης.

  48. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 16:32:05

    Όσοι λένε ότι ο Σαμαράς υποχώρησε και τα έδωσε δήθεν "όλα" να μιλάνε με επιχειρήματα και όχι με συνθήματα. Εδώ δεν είναι εξέδρα.

    Δεδομένου ότι συνταγματικά η πρωτοβουλία για την πρόταση του προσώπου του νέου πρωθυπουργού ανήκει στην κοινοβουλευτική πλειοψηφία δηλαδή στο ΠΑΣΟΚ, ο Παπαδήμος ήταν μια επιλογή που θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή.

    Ως προς τα υπόλοιπα, εμείς βλέπουμε ότι ο Σαμαράς μόνος του απαίτησε και μόνος του επέβαλε:

    1) Την παραίτηση του Παπανδρέου,

    2) Τον περιορισμό του ρόλου της μεταβατικής κυβέρνησης στην εφαρμογή της 26ης-27ης/10.

    3) Να μην μπορεί να φέρει η μεταβατική κυβέρνηση νέο Μνημόνιο.

    4) Να γίνουν οι εκλογές στις 19.2.2012 ή εκεί κοντά (λίγο πάνω λίγο κάτω, για λίγες βδομάδες απ’ ότι φαίνεται, ίσα-ίσα για να δοθεί πιθανός αναγκαίος χρόνος για την ανταλλαγή των “κουρεμένων” ομολόγων).

    5) Να μην υπογραφεί η ολιρένεια δήλωση υποτέλειας και εθνικής αναξιοπρέπειας.

    Στο μόνο, επιμένω , στο μόνο, σημείο που δεν πέρασε κάτι που ίσως κάποιοι από εμάς θα θέλαμε είναι ότι η μεταβατική κυβέρνηση - όπως δήλωσε ο μεταβατικός πρωθυπουργός - θα εφαρμόσει οικονομικές πολιτικές που σχετίζονται με τη συμφωνία της 26ης-27ης/10. Αυτό σημαίνει ότι τα μέτρα που έχουν ΗΔΗ ΨΗΦΙΣΤΕΙ με το μεσοπρόθεσμο (και τον εφαρμοστικό του νόμο) το οποίο προβλέπει να υλοποιηθούν μέχρι το τέλος του 2011, θα εφαρμοστούν από αυτή τη μεταβατική κυβέρνηση (π.χ. εργασιακή “εφεδρεία” 30.000 δημ. υπαλλήλων με την έννοια που εννοεί το ΠΑΣΟΚ και το χαράτσι στα ακίνητα). Όμως, για να είμαστε λογικοί, ακόμα και να επέβαλε με κάποιον τρόπο ο Σαμαράς στον Παπαδήμο να μην αναφερθεί στις εναρκτήριες δηλώσεις του “στην εφαρμογή οικονομικών πολιτικών που σχετίζονται με τη συμφωνία της 26ης Οκτ.” και πάλι δεν θα υπήρχε τρόπος να μην εφαρμοστούν οι διατάξεις του μεσοπρόθεσμου και του εφαρμοστικού νόμου τις οποίες δεν είχε ψηφίσει η ΝΔ, ακριβώς διότι δεν ανήκει στη ΝΔ αυτή η κυβέρνηση.

    Τί δηλαδή; Θα μπορούσε ρεαλιστικά να επιβάλλει ο Σαμαράς στο ΠΑΣΟΚ το οποίο συμπράττει με την ψήφο του σε αυτή την μεταβατική κυβέρνηση να καταργήσει τον εφαρμοστικό νόμο που το ίδιο ψήφισε; Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Αφήστε λοιπόν τα κουκουεδίστικα και αριστερόζ επαναστατικά και ελάτε στα συγκαλά σας. Ο νικητής αυτής της διελκυστίνδας ήταν ξεκάθαρα ο Σαμαράς και η ΝΔ (με εξαίρεση τους νεοφιλελεύθερους αλληθωρίζοντες τύπου Μητσοτακούλη και Αρούλη) με χαμένο τον Παπανδρέου, το ΠΑΣΟΚ, το ΛΑγΟΣ (λόγω του ότι διαφάνηκε ο ρόλος του ως λαγός του Παπανδρέου) αλλά και την όλη Αριστερά που λούφαξε στον στείρο αντιπολιτευτικό λόγο “απέχοντας” και αφήνοντας μόνο του το Σαμαρά να κανονίσει να γίνουν εκλογές και να μιλήσει ο λαός που τόσο πολύ λένε ότι τον υπερασπίζονται.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/11/2011 12:54:12

      1) και λοιπόν (άλλαξε η πολιτική με το "λάθος μείγμα" ??? αχαχαχαχ)

      2-3) διάβασε την ανακοινωση της Προεδρίας στο αρχικό "...η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές" ... (δε θα το πουν μνημόνιο αλλά η ουσία θα είναι ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ... και η πολιτική που απορρέει από τη συμφωνία ΔΕΝ είναι περιορισμένη ίσα ίσα θεωρητικά περιλαμβάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ )

      4) με 153 το Πασοκ ΠΩΣ θα επιβάλλει εκλογές φίλε μου ??? (αν θέλει ο Τζέφρυ θα γίνουν ειδάλλως όχι)

      5) ε τώρα ΑΝ λες επιτυχία της παράταξης που ΔΕΝ ΓΙΝΑΜΕ ΠΑΣΟΚ ... μπράβο ... μεγάλη επιτυχία

      οκ απο επιγχειρήματα ???

  49. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2011 16:36:33

    Πολλοί ξεχνάνε ότι ο Σαμαράς είναι αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας ενός κόμματος με συγκεκριμένες αρχές και διαχρονική πολιτική στα μεγάλα θέματα.

  50. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 16:36:52

    Από πού βγάζεις το συμπέρασμα ότι θα ψηφίσει Μνημόνιο ή ότι θα έρθει καν νέο Μνημόνιο; Δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από πουθενά. Άλλο "εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις της συνόδου κορυφής" δηλαδή υλοποίηση του Μεσοπρόθεσμου και του εφαρμοστικού νόμου που ψηφίστηκαν το καλοκαίρι και άλλο νέο Μνημόνιο. Μην μπερδεύεστε

    • Αιθεροβάμων avatar
      Αιθεροβάμων @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 17:06:28

      keep on dreaming

    • A.M. avatar
      A.M. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 17:11:19

      @ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. έγραψε:
      «Μην μπερδεύεστε.»

      Όχι, δεν μπερδευόμαστε.

      Ούτε όμως ονειρευόμαστε!
      και ούτε φαντασιωνόμαστε!
      και ούτε στρουθοκαμηλίζουμε!
      Βλέπουμε δυστυχώς την πραγματικότητα.

      Αν και όπως εξελίσσονται τα πολιτικά και εθνικά μας πράγματα μόνο στα όνειρά μας θα βλέπουμε κάποια θετική εξέλιξη προς το καλύτερο.
      Γιατί στην πραγματική ζωή..
      «...μαύρη είν' η νύχτα στα βουνά μαύρη και στα λαγκάδια»

  51. irida avatar
    irida 10/11/2011 16:42:21

    Καληνύχτα, Νέα Δημοκρατία!! Χαίρομαι, που δεν πίστεψα τόσο εύκολα όλα όσα λέγονταν εδώ μέσα κι αλλού. Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι πως η ΝΔ έκανε κυβίστηση κι όχι με αριστοτεχνικό τρόπο. Αποδεικνύει περίτρανα πως οι αρχηγοί, όσο κι αν θέλουμε να τους κάνουμε ηγέτες, είναι υποταγμένοι σε ένα σύστημα που δεν έχει αρχή, μέση και τέλος. Δίπλα μου ακούω διαρκώς άτομα που στήριζαν Σαμαρά και ΝΔ να ναι τρομερά δυσαρεστημένα. Η απαξίωση αφορά όλους πια.
    Με το καλό να υποδεχτούμε τα..νέα μέτρα!!

  52. giorgos avatar
    giorgos 10/11/2011 16:48:20

    περιπτερα φαινεται οτι ολοι εσεις δεν πιστευετε πραγματικα στο σαμαρα αλλιως θα εισασταν απο σημερα στρατευμενοι μαζι του για να μπορεσει ως πρωθυπουργος να να ασκησει οσο πιο γρηγορα μια αλλη πολιτικη.αν ελεγε οχι σε ολα θα παραλαμβανε το 2013 μια ελλαδα χωρις καμια ελπιδα και προοπτικη πιθανον εξω απο την εε.

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ giorgos 10/11/2011 17:01:02

      Τον εάν ήμουν ή όχι δυστυχώς δεν μπορώ να στο αποδείξω... απλά κουτόχορτο δεν τρώω...καλή όρεξη!!!

    • A.M. avatar
      A.M. @ giorgos 10/11/2011 19:39:47

      Τι εννοείς γράφοντας «δεν είσαστε πραγματικά με τον σαμαρα»;;;

      Μήπως περίμενες να τον έχουμε σαν θεό και ότι κάνει να συμφωνούμε;
      Αυτό το είδος του Έλληνα πολίτη αρχίζει να γίνεται πολύ δυσεύρετο πλέον αγαπητέ μου giorgos.

      Είμασταν με τον Σαμαρά επειδή αυτά που έλεγε μας έβρισκον σύμφωνους.
      Αυτά που κάνει όμως ΔΕΝ μας βρίσκουν σύμφωνους!
      Και αν συνεχίσει έτσι ... ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω..

  53. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 10/11/2011 16:48:32

    Δεν θαρθουν εκλογες?Δεν θα πιστευουν στα ματια τους.
    Τωρα που πληρωσαμε ,μαθαμε .

  54. Τσάρλς Ντέξτερ avatar
    Τσάρλς Ντέξτερ 10/11/2011 16:49:55

    Aκόμα πιστεύετε οτι θα γίνουν εκλογές; και μάλιστα ΑΜΕΣΑ; Τέρμα οι εκλογές, ξεχάστε τις. Όταν έρθει ο Φλεβάρης η κατάσταση θα είναι τόσο κρίσιμη που όλοι θα λένε οτι οι εκλογές θα βάλουν σε κίνδυνο την χώρα, μην ξεχνάτε οτι κάθε δυό τρείς μήνες θα έχουμε δόσεις, ελέγχους και εκβιασμούς. Τα παπαγαλάκια της διαπλοκής λένε εδώ και μέρες οτι άμα αυτή η κυβέρνηση είναι καλή δεν θα υπάρχει λόγος να πάμε σε εκλογές... Ξεχάστε τις εκλογές. Ο παπατέτοιος μίλησε ανοιχτά σήμερα.... έχουμε λέει δύσκολο έργο μπροστά μας... εξυγίανσης και βελτίωσης της ανταγωνιστηκότητας της οικονομίας... εφαρμογή όλων των μέτρων που απορρέουν από την νέα δανειακή....Σας μοιάζει αυτό για μεταβατική κυβέρνηση; Ξεχάστε τις εκλογές. Χούντα μας κάτσανε. Το επόμενο βήμα θα είναι η λαική εξέγερση. Θυμηθείτε το.

  55. gynner avatar
    gynner 10/11/2011 16:51:05

    Ναι ναι και εκλογές 19/2/12% (το πολύ).

  56. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 16:51:48

    Αλήθεια, κατά την επερχόμενη προεκλογική περίοδο, η ΝΔ τί επιχειρήματα θα έχει για να χτυπήσει τον Καρατζαφέρη από τη στιγμή που συγκυβερνά μαζί του? Θα είναι ακόμη δεκανίκι και ΛΑΓΟΣ?

  57. giorgos avatar
    giorgos 10/11/2011 16:52:55

    ΜΑΝΩΛΗ Μ συμφωνω απολυτα μαζι σου.ελπιζω πολλοι απο εδω μεσα να βρουν τη κριση και τη λογικη τους

  58. A.M. avatar
    A.M. 10/11/2011 17:03:19

    «Ελληνική Τραπεζοκρατία»

    Το νέο πολίτευμα της Ελλάδος.

    Για όποιον δεν το κατάλαβε ακόμα δλδ...

  59. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/11/2011 17:09:02

    Το έχω ξαναγράψει και αλλού:

    Ωραία, ο καθένας θα μπορούσε να πει ότι θα ήθελε ένα σωρό πράγματα: Να προκηρυσσόταν αμέσως εκλογές, να επέμενε ο ΑΣ στανικά στο όχι, να κατέρρεαν οι ξένοι μόλις άκουγαν τη σκληρή στάση του προέδρου, να έσπευδαν να προτείνουν από μόνοι τους επαναδιαπραγμάτευση, να διέγραφαν το χρέος ενώ σύσσωμος ο γαλλικός τύπος να πανηγύριζε για τη νίκη των αυτοχθόνων δημοκρατών και φύσει επαναστατών έναντι των κερδοσκόπων που επιβουλεύονται τις τύχες των λαών, να άλλαζε τη χωρίστρα του ο πρόεδρος, να έκοβε αυτό το ελαφρώς μερακλωμένο περπάτημά του ,να, να, να….

    Εδώ που είμαστε, βιώνοντας τα έσχατα όρια της ευτέλειας και του διασυρμού υπό το χλευαστικό βλέμμα της υφηλίου, καταγέλαστοι, επονείδιστοι και μόνοι, προχωράμε ένα βήμα τη φορά. Κι αυτό το βήμα πρέπει να είναι ρεαλιστικό, σοβαρό, και ταυτόχρονα να ετοιμάζει το έδαφος για το επόμενο. Και πάει λέγοντας… Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ ότι ο ΑΣ εξευτέλισε τον Παπανδρέου τελειώνοντας ουσιαστικά τις – θεσμικές τουλάχιστον – παρτίδες που είχε ανοίξει η αγία αυτή οικογένεια με τη χώρα. Συνάμα ανάγκασε το ΠΑΣΟΚ να μπει σε μία φάση ξεκαθαρίσματος των εσωτερικών του που πιθανότατα θα το οδηγήσει μετεκλογικά στα τάρταρα. Από εκεί και πέρα, με το αρχικό ναι στη δανειακή σύμβαση εξασφάλισε την εμπιστοσύνη των ευρωπαίων που πλέον φαίνεται να τον αποδέχονται και επίσημα ως τη διάδοχη κατάσταση που θα οδηγήσει τη χώρα σε ομαλότητα, ενώ παράλληλα αφαίρεσε από τους πάντες το επιχείρημα ότι αυτός είναι η ρίζα του κακού που ευθύνεται για την επικίνδυνη και εκ θεμελίων διασάλευση της ευρωπαϊκής προοπτικής της χώρας. Όταν όμως άρχισαν να μπαίνουν στο τραπέζι όροι αισχύνης και επιταγές δεσμευτικών a priori υπογραφών, τότε ακούστηκε, αντήχησε καλύτερα το «Δεν υπογράφω, υπάρχει και εθνική αξιοπρέπεια»! Και όλα αυτά μέσα σε ένα κλίμα άκρως τεταμένο, με τον κόσμο να φωνάζει, με συμβούλους του να διαφωνούν, με πιέσεις αφόρητες, με απειλές ακόμα πολιτικής απομόνωσης (όχι υπερδεκαετούς αυτή τη φορά αλλά ισόβιας).

    Μην ξεχνάμε ότι σε αυτόν τον αγώνα, τον νυν υπέρ πάντων, οι Έλληνες είμαστε μόνοι, και είναι ευτύχημα που έχουμε έναν άνθρωπο με αξίες να εναποθέσουμε τις ελπίδες μας. Αν απολέσουμε και αυτήν την πολιτική ευκαιρία τότε, τι, ποιος;;; Γι αυτό και νομίζω πως, ελλείψει επιλογής για το την επόμενη μέρα, το πολιτικό επέκεινα μετά την 19η Φεβρουαρίου, η συνολική αποδόμηση ισοδυναμεί με επένδυση στο χάος.

    Προσωπικά, περιμένω τα επόμενα βήματα του ΑΣ με αγωνία, κάποιες φορές ίσως και με λιποψυχία, ποτέ όμως με φαντασιώσεις που το μόνο που υπηρετούν είναι την ακόμα πιο ανώμαλη προσγείωση στην πραγματικότητα μόλις τελειώσει το όνειρο, το ανώνυμο και ακηδές παραμύθι.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Τιγράνης 10/11/2011 17:32:52

      +++++

      • A.M. avatar
        A.M. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 18:22:40

        @ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. έγραψε:
        +++++

        Ακριβώς αυτό!
        Σταυροί για τα μνήματα της δολοφονημένης Ελλάδας.

    • Y. avatar
      Y. @ Τιγράνης 10/11/2011 19:26:30

      Δε κάνεις και το κόπο να το βγάλεις φωτοτυπίες, και να τις στείλεις στους 85, μπας και μάθουν τι πρέπει να λενε όταν συνευρίσκονται?

  60. Costas avatar
    Costas 10/11/2011 17:35:12

    Π. Γεννηματάς: “Ευνούχος” ο Παπαδήμος, να περάσει από ανακριτική για τα πλαστά στοιχεία!!
    1:26 μ.μ. | Posted by tigris
    Δριμύτατη επίθεση κατά του Λουκά Παπαδήμου εξαπέλυσε από την συχνότητα του Zougla Radio ο πρώην Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Αναπτύξεως, Παναγιώτης Γεννηματάς. Θεωρεί πως ο υποψήφιος πρωθυπουργός πρέπει να περάσει από ανακριτική επιτροπή για να εξηγήσει τον ρόλο της Τραπέζης Ελλάδος, όταν σε απόλυτη συμφωνία με τις κυβερνήσεις και επί μία δεκαετία προμήθευε με ψεύτικα στοιχεία τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, με το καθαγιασμένο άλλοθι της εισόδου της χώρας στη Νομισματική Ένωση (Ευρωζώνη).


    Ο κ. Γεννηματάς χαρακτηρίζει τον κ. Παπαδήμο ως «Ευνούχο του Παλατιού», εννοώντας πως είναι το ιδανικό πρόσωπο για να εκτελεί εντολές. Για τον λόγο αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, επελέγη. Ο ίδιος, εξάδελφος του αειμνήστου Γιώργου Γεννηματά, καταγγέλλει πως ο κ. Παπαδήμος είναι από εκείνους τους δημόσιους λειτουργούς που είναι συνυπεύθυνοι για το σημερινό οικονομικό δράμα που ζει η ώρα.

    Παρακολουθήστε τις εκτενείς αναφορές του Παναγιώτη Γεννηματά και την οξεία κριτική που άσκησε κατά του πρώην αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας αλλά και κατά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης μετά τη συμφωνία Παπανδρέου – Σαμαρά για τον σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας.

  61. Nikolaos avatar
    Nikolaos 10/11/2011 17:40:50

    Ο Σαμαράς και οι επιτελείς του θα πρέπει να γνωρίζoyn τα εξής. Η Βουλή και τώρα ακόμη συνεχίζει (τυπικά νομίμως) να νομοθετεί. ΄Ομως, από την ορκωμοσία της νέας Κυβέρνησης θα ανήκει σ' αυτή πλέον η νομοθετική πρωτοβουλία. Η νέα Κυβέρνηση, κατά την ανακοίνωση της Π.τ.Δ που έγινε την περασμένη Κυριακή έχει ως αποκλειστικό έργο τη νομοθέτηση μέσω της Βουλής και εφαρμογή μέσω της δημόσιας Διοίκησης της απόφασης της 26ης Οκτωβρίου. Επομένως, η έχουσα τη νομοθετική πρωτοβουλία νέα Κυβέρνηση θα πρέπει να περιοριστεί αποκλειστικά στο έργο αυτό, ενώ η Διοίκηση θα πρέπει να εφαρμόσει τα έως σήμερα νομοθετηθέντα, καθώς και τη νομοθεσία που θα προκύψει, μέσα όμως στα ανωτέρω πλαίσια. Σημειώνω αυτά ως πολίτης, ο οποίος εμποδίστηκε να εκφράσει τη βούλησή του ( εννοείται μετά από εκλογές), αλλά θα ανεχθεί, εκ των πραγμάτων τη νέα Κυβέρνηση, αποκλειστικά, όμως, στα πλαίσια της προαναφερόμενης ανακοίνωσης της π.τ.δ. Τούτο, γιατί μπορεί να προκύψουν προβλήματα από το γεγονός ότι η κυβερνητική πλειοψηφία του πασοκ, μπορεί να περάσει, χωρίς μεγάλη δημοσιότητα νομοθετήματα, που θα βρίσκονται εκτός του ως άνω αποκλειστικού έργου της νέας Κυβέρνησης. Τέλος, οι επισημάνσεις αυτές πρέπει να ληφθούν υπόψη και κατά τη σύνταξη των αναμενομένων προγραμματικών δηλώσεων.

  62. ecobas avatar
    ecobas 10/11/2011 17:48:16

    Υπό την προεδρία του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια συναντήθηκαν σήμερα ο Πρωθυπουργός κ. Γιώργος Α. Παπανδρέου, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Αντώνης Σαμαράς και ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γιώργος Καρατζαφέρης. Στη σύσκεψη αυτή επιβεβαιώθηκε το πλαίσιο αρχών που διατυπώθηκε στη συνεδρίαση των Πολιτικών Αρχηγών που παρέστησαν στη σύσκεψη της 6ης Νοεμβρίου 2011. Συμφωνήθηκε ότι το έργο της νέας κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης της 26ης Οκτωβρίου 2011 και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κατόπιν προτάσεως των Πολιτικών Αρχηγών που παρευρέθησαν στη σύσκεψη έδωσε εντολή σχηματισμού κυβέρνησης(χωρις παραιτηση πρωθυπουργου;;) στον κ. Λουκά Παπαδήμο. Η ορκωμοσία της κυβέρνησης θα πραγματοποιηθεί αύριο, Παρασκευή και ώρα 14.00.

    ΣΥΝΤΑΓΜΑ
    Άρθρο 37
    1. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας διορίζει τον Πρωθυπουργό και, με πρότασή του, διορίζει και παύει τα λοιπά μέλη της Κυβέρνησης και τους Υφυπουργούς.
    2. Πρωθυπουργός διορίζεται ο αρχηγός του κόμματος το οποίο διαθέτει στη Βουλή την απόλυτη πλειοψηφία των εδρών. Αν κανένα κόμμα δεν διαθέτει την απόλυτη πλειοψηφία, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παρέχει στον αρχηγό του κόμματος που διαθέτει τη σχετική πλειοψηφία διερευνητική εντολή για να διακριβωθεί η δυνατότητα σχηματισμού Κυβέρνησης που να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη της Βουλής.
    3. Αν δεν διαπιστωθεί αυτή η δυνατότητα, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παρέχει διερευνητική εντολή στον αρχηγό του δεύτερου σε κοινοβουλευτική δύναμη κόμματος και εάν δεν τελεσφορήσεικαι αυτή, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δίνει διερευνητική εντολή στον αρχηγό του τρίτου σε κοινοβουλευτική δύναμη κόμματος. Κάθε διερευνητική εντολή ισχύει για τρεις ημέρες. Αν οι διερευνητικές εντολές δεν τελεσφορήσουν, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας καλεί τους αρχηγούς των κομμάτων και, αν επιβεβαιωθεί η αδυναμία σχηματισμού Κυβέρνησης που να έχει την εμπιστοσύνη της Βουλής, επιδιώκει το σχηματισμό Κυβέρνησης από όλα τα κόμματα της Βουλής για τη διενέργεια εκλογών και σε περίπτωση αποτυχίας αναθέτει στον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας ή του Αρείου Πάγου ή του Ελεγκτικού Συνεδρίου το σχηματισμό Κυβέρνησης, όσο το δυνατόν ευρύτερης αποδοχής, για να διενεργήσει εκλογές, και διαλύει τη Βουλή.
    4. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ανατίθεται, σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, εντολή σχηματισμού Κυβέρνησης ή διερευνητική εντολή σε αρχηγό κόμματος, αν το κόμμα δεν έχει αρχηγό ή εκπρόσωπο, ή αν ο αρχηγός ή ο εκπρόσωπός του δεν έχει εκλεγεί βουλευτής, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δίνει την εντολή σ’ αυτόν που προτείνει η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος. Η πρόταση για την ανάθεση εντολής γίνεται μέσα σε τρεις ημέρες από την ημέρα που ο Πρόεδρος της Βουλής ή ο αναπληρωτής του ανακοινώνει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τη δύναμη των κομμάτων στη Βουλή. Η ανακοίνωση αυτή γίνεται πριν από κάθε ανάθεση εντολής.

    Ερμηνευτική δήλωση:Στις διερευνητικές εντολές, αν κόμματα είναι ισοδύναμα σε βουλευτικές έδρες, προηγείται εκείνο που έλαβε περισσότερες ψήφους στις εκλογές. Νεοσχηματισμένο κόμμα με κοινοβουλευτική ομάδα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό της Βουλής, έπεται του παλαιότερου με ίσο αρι8μό εδρών. Στις δύο αυτές περιπτώσεις δεν παρέχονται διερευνητικές εντολές σε περισσότερα από τέσσερα κόμματα.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
    ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟς δεν εχει ακομα παραιτηθει....
    η κυβερνηση που ερχεται ειναι ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ...(=ΧΟΥΝΤΑ)...
    Λυπαμαι για την καταντια ΜΑΣ...

    Υ.Γ.
    1)Μαζικες αγωγες πολιτων ,συλλογων ,φορεων...μπορουν να ακυρωσουν τη συσταση της ...αρα και ολες τις αποφασεις που θα παρει!!!
    2)Η τηρηση του Συνταγματος ειναι στα χερια του ΛΑΟΥ....που δεν τον αφηνουν να ψηφισει...
    ΤΡΕΛΑ και με την βουλα της ΝΔ...
    τα κοκαλα του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ σιγουρα θα τριζουν..

  63. Aggelos avatar
    Aggelos 10/11/2011 17:57:48

    οτι θα κοψει δημοσιους υπαλληλους θα κοψει

    αλλα η ουσια ειναι να μην βαλει αλλα μετρα φορους κλπ..

    γιατι θα γινει χαμος απλο ειναι

    μολις μου ηρθε 200 ευρω χαρατσι Δεη..

    αν τολμησει να εφαρμοσει αλλα μετρα περικοπων ή φορων θα φυγει χειροτερα απο τους εκλεμενους..

    μκαρι να κανει κατι για την απαπτυξη..

  64. d.a.- avatar
    d.a.- 10/11/2011 18:00:51

    αντιγραφη απο το defencenet.gr/
    Ο Α.Σαμαράς κατάφερε μέσα σε δέκα ημέρες μόλις, από την ημέρα που εξαγγέλθηκε το δημοψήφισμα μέχρι τώρα, να απωλέσει όλη του την δυναμική με έναν τρόπο που πρέπει να διδάσκεται ως case study στο πολιτικό τμήμα της Νομικής: «Πώς να χάσετε μια πρωθυπουργία ενώ είστε ο μόνος που τρέχει στην κούρσα».

  65. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 10/11/2011 18:33:54

    και εκει που νομιζαμε ολοι πως η δεξια βρεικε τον ηγετη της για τα επομενα εικοσι χρονια τσουπ γκρεμιστηκαν ολα σε μια στιγμη. ανεπανορθωτη η ζημια για τον δεξιο ψηφοφορο. και ξερουμε ολοι πολυ καλα πως οταν θυμωνει ο δεξιος ψηφοφορος τα αποτελεσματα ειναι ασχημα για την παραταξη. ρωτηστε τον καραμανλη κατι θα ξερει. τουλαχιστον αυτος κυβερνησε και εξι χρονια εφερε νικες στην παραταξη. ο σαμαρας καηκε πριν καν γινει πρωθυπουργος.
    τα μεγαλα αστικα κομματα με την σημερινη τους μορφη τελειωσανε.
    δυστυχως για ενα μεγαλο χρονικο διαστημα αυτη η ιστορικη παραταξη θα αναγκαστει να συγκυβερναει με το πασοκ η ενα κομματι του πασοκ.
    και οταν αυριο γινουν εκλογες μα τι ψυχει θα παει ενας δεξιος ψηφοφορος να ψηφισει οταν ξερει οτι το παιχνιδι ειναι στημενο με ανωθεν εντολες.
    δε βαριεστε, παλι με χρονια με καιρους παλι δικα μας θανε.

  66. Attilas avatar
    Attilas 10/11/2011 18:34:55

    Το γεγονός πως τα δύο πολυδιαπλοκόμενα κανάλια Mega και Σκάι λυσσαλέα υποστήριξαν την Μερκελική λύση Παπαδήμου είναι οδηγός για το ποιόν του νέου πρωθυπουργού. Το κακό είναι πως αυτός για τον οποίον αγωνιστήκαμε για να ηγηθεί της ΝΔ υπογράφει

  67. Attilas avatar
    Attilas 10/11/2011 18:42:13

    Το γεγονός πως τα δύο πολυδιαπλοκόμενα κανάλια Mega και Σκάι λυσσαλέα υποστήριξαν την Μερκελική λύση Παπαδήμου είναι οδηγός για το ποιόν του νέου πρωθυπουργού. Το κακό είναι πως αυτός για τον οποίον αγωνιστήκαμε για να ηγηθεί της ΝΔ υπογράφει χωρίς κανέναν ενδοιασμό. Λυπάμαι αλλά νομίζω οτι ο ΑΣ υπέγραψε το πολιτικό του τέλος καθώς και την διάλυση της ΝΔ. Δεν νομίζω να του δώσαμε τέτοια εντολή. Αλλά οι μεγάλες αποφάσεις ειναι ΜΟΝΟ για μεγάλους άντρες.

    • Kostaz avatar
      Kostaz @ Attilas 10/11/2011 19:20:36

      Εμπρός λοιπόν...και απευθύνετε κάλεσμα σε Παπαθεμελή, Τσοχατζόπουλο, Ψωμιάδη Π. (πρώτοι σε ψήφους στη Θεσσαλονίκη οι δυο τελευταίοι - μην το ξεχνάμε), Δημαρά, Κουλούρη, τον Τράγκα φυσικά κι άλλους πολλούς πασόκους και δεξιούς - μην ξεχάσω τον Μανώλη, όλους αυτούς δηλαδή που έθρεψαν και παλεύουν να συντηρήσουν το χρεωκοπημένο πελατειακό σύστημα του χθές που μας έφτασε ως εδώ..
      Δεν ξέρω αν χθες βράδυ του κάναν μετάγγιση εγκεφάλου ή απλά τον στρίμωξαν τόσο έξυπνα τον Σαμαρά που να μην έχει από που να φύγει, αλλά δεν μπορώ πάρα να τον συγχαρώ που συμβάλλει στην έξοδο απ' το τέλμα.

  68. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 10/11/2011 18:49:36

    Για το πλαίσιο αρχών που διατυπώθηκε στη συνεδρίαση των Πολιτικών Αρχηγών που παρέστησαν στη σύσκεψη της 6ης Νοεμβρίου 2011,υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της Προεδρίας ή ανεπίσημη πληροφορία; Πρακτικά κρατήθηκαν;

  69. Jean avatar
    Jean 10/11/2011 18:57:26

    Τα κόμματα της μεταπολίτευσης τελείωσαν σήμερα αφού οι ηγέτες τους ούτε τις λαϊκές ψήφους λογάριασαν ούτε τις κινηματικές διαδικασίες εκλογής τους. Το νέο κόμμα του σημιτικού, φυσικού, μηχανολόγου και οικονομολόγου κ.Παπαδήμου, πραξικοπηματικά ευρισκομένου στην πρωθυπουργία με την διαπλοκή των κοτζαμπάσηδων παιανίζουσα ήλθε. Μη κάνετε ότι δεν το βλέπετε είναι αθορύβως παρόν. Προϋπαντώντας το του προτείνουμε για όνομα τα 3Τ (Τ.Τ.Τ.). Τακτική Τραπεζική Τοκογλυφία.
    ΥΓ: Στο Μητσοτακέϊκο έχουν στήσει χορό. Καλεσμένο όλο το ΑΝΑΝηστικό σκυλολόι. Με τις υγείες μας.

  70. μαρικα avatar
    μαρικα 10/11/2011 19:01:17

    Α ΝΑ ΚΩ ΧΗ...............................

  71. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 10/11/2011 19:10:05

    "Ειναι πολλα τα λεφτα Αρη"και χωρις αυτα τιποτα δεν γινεται,ουτε υποτυπωδης δουλεια,ουτε μετριοι μισθοι και συνταξεις ,ουτε ουτε ουτε.Απο την αλλη εθνικη αξιοπρεπεια,περηφανεια και ψηλα το κεφαλι,αλλα απιστευτη φτωχεια,μιζερια,ξενητεια.Αυτη ειναι η γραμμη που πρεπει να ισοροπησει η ΝΔ και ο Σαμαρας την δεδομενη στιγμη και ολοι εμεις οι αλλοι που ανηκουμε στην μεγαλη κεντροδεξια παραταξη και καλοπιστα δινουμε τηνστηρηξη μας στα γεγονοτα.Εχετε εσεις ολοι που γκρινιαζετε και στελνετε καληνυχτες καποια προταση που να ταιριαζει τα παραπανω, χωρις αριστεριστικες κορωνες και επαναστατικους αλαλαγμους,καταθεστε την ο προεδρος μας διαβαζει.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ NIK THE GREEK 11/11/2011 10:28:27

      φίλε μου μας κάνεις πλάκα ???...ποίος έλεγε ΣΥΝΕΧΕΙΑ ... μέχρι και την Τρίτη

      "μόνη λύση εκλογές"

      "δεν συννενώ σε λάθος μείγμα λάθος πολιτικής"

      "καταστροφική για τον τόπο η πολιτική"

      κλπ κλπ

      μήπως ηταν δηλαδή "αριστεριστικες κορωνες και επαναστατικοι αλαλαγμοοι" η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ του κόμματος για 2 χρόνια ????

      και στην τελική

      Ή ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ Η ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

      Ή ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΤΩΡΙΝΗ ΘΕΣΗ

      και τα 2 φίλε μου ΔΕ γίνονται ...

      ρε σεις αλζτχάιμερ νομίζετε ότι έχουμε ??? είπαμε δεξιοί είμαστε όχι ηλίθιοι !!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.