14/10/2008 12:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μείζον πολιτικό θέμα με Βατοπέδι

(Ανανεωμένο) Ηχηρό χαστούκι κατά της χειραγωγούμενης από την κυβέρνηση δικαιοσύνης έδωσαν σήμερα με την παραίτησή τους και από την υπόθεση και την δικαιοσύνη οι αντεισαγγελείς Εφετών Κολιούσης και Σωτηροπούλου που ερευνούσαν το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου.

Οι δυο αντιεισαγγελείς είχαν εντοπίσει πολιτικές ευθύνες υπουργών στην υπόθεση και ζητούσαν την αποστολή της  στη Βουλή.  O προϊστάμενος της εισαγγελίας Εφετών Κυριάκος Καρούτσος όμως είχε αντίθετη άποψη και αντί να στείλει στην Βουλή την υπόθεση (είναι ο μόνος αρμόδιος) τους επέβαλε ως επικεφαλής της έρευνας (!!!) την εισαγγελέα Εφετών Ευσταθία Σπυροπούλου (είχε οριστεί και στην υπόθεση «Γερμανού»). Τους έδωσε μάλιστα ....οδηγίες και τους προσδιόρισε τα πλαίσια μέσα στα οποία πρέπει να κινηθούν (!!!).

«Δεν μπορούμε να παραβούμε το Σύνταγμα και τη  συνείδησή μας επειδή διαπιστώσαμε ποινικές ευθύνες εν ενεργεία υφυπουργών» αναφέρουν μεταξύ άλλων οι δυο εισαγγελείς, σε επιστολή τους προς τον κ. Καρούτσο την οποία κοινοποίησαν και στους κ. Σανιδά και Χατζηγάκη. «Ζητήσαμε από τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών να σταλεί ο φάκελος στη Βουλή και μας αρνήθηκαν»  προσθέτουν και εκφράζουν επίσης τη δυσαρέσκειά τους για τον διορισμό από τον κ. Καρούτσο εποπτεύοντος εισαγγελέα στις έρευνές τους,

Η παραίτηση των δύο εισαγγελέων δημιουργεί μείζον θέμα για τη δικαιοσύνη και απρόβλεπτες εξελίξεις για την κυβέρνηση.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής έδωσε εντολή να πάει ο φάκελος στη  Βουλή και να μην γίνουν δεκτές οι παραιτήσεις των δυο αντεισαγγελέων- πράγμα που έκανε αμέσως ο υπουργός Δικαιοσύνης.

Το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε ότι θα υποβάλει μήνυση εναντίον των ηθικών αυτουργών της συγκάλυψης και των παρεμβάσεων στην δικαιοσύνη

Προστατευόμενος βιότοπος από το 1996

Άλλη σημαντική εξέλιξη είναι η εξής: Η Βιστωνίδα και οι παραλίμνιες περιοχές έχουν χαρακτηριστεί από το 1996 προστατευόμενος βιότοπος και δεν μπορούσαν να μεταβιβαστούν. Είχα μάλιστα ενταχθεί στο δίκτυο Natura 2000. Γνώριζαν δηλαδή όλοι οι εμπλεκόμενοι ότι αντάλλασσαν βιότοπο.

Παράλληλα, ο πρώην υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κώστας Λαλιώτης, ο οποίος το 1996 είχε υπογράψει σχετική υπουργική απόφαση για την προστασία της Βιστωνίδας και των γύρω περιοχών, καταγγέλλει την κυβέρνηση για «απελπισμένη προσπάθεια συγκάλυψης»

Αποκαλύπτεται δηλαδή κι άλλη κυβερνητική κοροϊδία, αφού πριν από λίγες ημέρες με απόφαση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά η Βιστωνίδα και οι γύρω περιοχές χαρακτηρίστηκαν για δεύτερη φορά προστατευόμενο εθνικό πάρκο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. stelios avatar
    stelios 14/10/2008 12:56:33

    Το προβλημα ειναι οτι σημερα δε μπορει να υπαρξει καν ενα Γουδι για να ξεβρωμισει ο τοπος,ο κοσμος αποχαυνωμενος καθεται και παρακολουθει αδιαφορος,αν ειχε παραιτηθει εισαγγελεας για κανα νεο γηπεδο η για καμια αφαιρεση βαθμων απο ομαδα,θα καιγοταν η Ελλαδα σημερα.

  2. Χρήστος avatar
    Χρήστος 14/10/2008 12:59:50

    Ζήτω το αθάνατο κράτος της δεξιάς. Σε λίγο καιρό, έτσι όπως πάει η υπόθεση, θα αρχίσουν να μας φωνάζουν στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής " δια υπόθεσήν μας"...

  3. bgt avatar
    bgt 14/10/2008 13:02:35

    Υπάρχει πραγματικη δημοκρατια οταν η δικαιοσυνη δεν ειναι ανεξαρτητη?

  4. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/10/2008 13:07:07

    Ερώτηση στους παραπάνω και σε όλους τους υπόλοιπους: Ειλικρινά πέφτετε από τα σύννεφα? Δεν το περιμένατε δλδ? Νομίζω ότι η εμπλοκή της κυβέρνησης με την δικαιοσύνη δεν είναι σημερινή και τα παραδείγματα πάρα πολλά.

    Κρατήστε την διάθεσή σας για τα επόμενα και όταν έρθει η στιγμή της δημοκρατίας τιμήστε τους αναλόγως.

  5. daris avatar
    daris 14/10/2008 13:11:51

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΤΑΡΕΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!!!

  6. bgt avatar
    bgt 14/10/2008 13:16:37

    Σιγουρα δεν ειναι σημερινα αυτα τα φαινομενα.
    Αλλα τετοιο χαλι δε θυμαμαι...

    Το θεμα ομως ειναι ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ να γινει απο δω και περα. Υπαρχει ελπις?

  7. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 14/10/2008 13:16:40

    Το ενα σκανδαλο κυοφορησε ενα δευτερο..?

    Βατοπεδι-Δικαστικο?

    Ο Καπιταλισμος εχει πολλους εχθρους αλλα και αδερφια.

    Σκοταδι.

    Καποτε γνωρισα εναν "τυπο" χρονια πριν.. ξερετε ποιο ηταν το παρατσουκλι του???

    - "Χειμωνας"

    Αστειρευτη η Ελληνικη Γλωσσα και το χιουμορ! Πειτε μου ποιον θα φωναζουμε "Χειμωνα" απο σημερα ! Επριμενω προτασεις.

    Ο Καραμανλης -τωρα- Δεν εκανε δεκτες τις παραιτησεις των 2 Δικαστων !! Στελνει την υποθεση στη Βουλη ! Φρεσκα νεα.
    Το γλιτωσε το "χειμωνας" ο ΚΚ !!

    ΠΠ

  8. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 13:32:39

    Ο γελοίος Σανιδάς λέει ότι οι εισαγγελείς έπρεπε να βρούν κι άλλες ενδείξεις για τους υφυπουργούς. Του έχει μείνει καθόλου νομική συνείδηση; Θυμάται την περίφημη δικαστική ανεξαρτησία; Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος.

  9. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 14/10/2008 13:35:55

    Μπάς και υπάρχει καμιά Υπουργική απόφαση που κηρύσσει το κεφάλι μας προστατευόμενο βιότοπο, και σωθούμε;

  10. boubis avatar
    boubis 14/10/2008 13:36:16

    Πάει ο Γιώργος να αγοράσει γυαλιά και λέει στη πωλήτρια:
    - θέλω ένα ζευγάρι γυαλιά
    - Του ηλίου; ρωτάει εκείνη.
    - Όχι δικά μου.

  11. ataktos avatar
    ataktos 14/10/2008 13:41:09

    τα εμά εμά
    και τά
    εσά εμά .

  12. ftsimogiannis avatar
    ftsimogiannis 14/10/2008 13:51:23

    Τα "ρεπορτάζ" των τηλε-ηθοποιών του Μπομπολο-μέγκα, του Κυριακο-αντένα και του Κοντομηνάλφα μπορεί να ξέρουν τί χρώμα βρακί φοράει ο Αλογοσκούφης αλλά δεν πήραν χαμπάρι τί έκανε ο σύντροφός τους βουλευτής Καρχιμπάκης με τη μονή Τοπλού στη Σητεία.
    ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    Είδες η ενημέρωση;
    Στο δικό μου χωριό το λένε ξεφτίλα.

  13. mareli avatar
    mareli 14/10/2008 13:52:36

    Οταν τα 27.000 στρέμματα του βιότοπου (από το 1996) της Βιστωνίδας κοτοχυρώθηκαν ως ιδιοκτησία της Μονής με αποφάσεις Δρυ-Φωτιάδη και καταχωρήθηκαν στο υποθηκοφυλακείο ο Λαλιώτης που ήτανε; Τόσο καιρό γιατί δεν μίλαγε;
    Τώρα έγινε ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ και όχι ΜΟΝΟ βιότοπος.
    Μην τρελλαθούμε να αθωώνουμε τους προηγούμενους που ΧΑΡΙΣΑΝ δημόσια περιουσία...

  14. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/10/2008 13:56:02

    Τι είχες (ftsimo)Γιάννη, τι είχα πάντα...Πάμε παρακάτω με το συλείτουργο...

  15. bgt avatar
    bgt 14/10/2008 13:57:18

    Ανοιξτε του ενα τοπικ για τη Μονη Τοπλου μπας και ησυχασουμε. Ελεος πια.

  16. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 14/10/2008 13:57:47

    mareli, ftsimogiannis, boubis, γάιδαρος ρε παιδι(ά), χάσατε το θέμα, στον κόσμο σας!

  17. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 14:00:11

    Τα αίσχη της κυβέρνησης δεν σβήνονται από τα αίσχη των απέναντι.

  18. mesas avatar
    mesas 14/10/2008 14:00:37

    άψογη ενημέρωση!

    δηλαδή πόσα σκατά πρέπει να είδαν για να φτάσουν σ'αυτό το σημείο...
    μάλλον πολύ σκατό!
    από αυτά που δεν καθαρίζουν

  19. daris avatar
    daris 14/10/2008 14:02:03

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΝΟΗΤΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ? ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!

  20. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 14:04:33

    Με παρέμβαση του πρωθυπουργού θα πάει ο φάκελος στη βουλή. Καθάρισε πάλι το παλληκάρι, μια μέρα αφού μας έσωσε από την κρίση. Θεός.

  21. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 14:06:07

    Το πραγματικό όνομα του (ειδικών αποστολών) κυρίου Καρούτσου είναι Καπούτσος. Το άλλαξε χάριν ευφωνίας. Δεν είναι πλάκα.

  22. Xitler avatar
    Xitler 14/10/2008 14:08:19

    Έτσι...
    Έτσι...

    Αυτό σας χρειάζεται...

    Αυτό παίρνεται....

    και σε μερικά χρόνια πάλι εμάς θα έχετε στην εξουσία και θα παρακαλάτε και γλύφετε…....

    δεν φταίμε εμείς που το 80+% της ΕΛΛΑΔΑΣ είναι ..... (ο καθένας μπορεί να βάλει ότι θέλει στις τελίτσες αφού κοιτάξει το εαυτό του στο καθρέπτη)

  23. osaperas avatar
    osaperas 14/10/2008 14:09:04

    Προς Ρουσοπουλικόφρονες
    Κύριοι, μην βιάζεστε.
    Μην προσπαθείτε να γελοιοποιήσετε την υπόθεση ή να μας θυμίσετε τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ για να κάνουμε συμψηφισμό.
    Ο Θοδωρής δεν έχει ακόμη αποφασίσει για τη τακτική που θα ακολουθηθεί στο συγκεκριμένο θέμα.
    Τα γεγονότα τρέχουν
    Όταν αποφασίσει, ελάτε, με την ησυχία σας να κάνετε τα σχόλια σας.
    Γιατί τέτοιος πανικός.
    Μην λησμονείτε ότι εσείς είστε για να γράφετε στα μπλογκς μονο και όχι να χαράζετε γραμμή

  24. Jiovani avatar
    Jiovani 14/10/2008 14:11:17

    Το πράγμα γίνεται ενδιαφέρον.
    Αν τελικά καεί το χαρτί της παραγραφής, κάποιο άλογο ρούσσο, θα κάτσει στο σκαμνί με κίνδυνο καταδίκης.

    Αφήστε αυτούς που έπαθαν υστερία για την κουτάλα που χάνουν να εκδηλωθούν ελεύθερα, έχει πλάκα.
    Γιατί τους απαντάτε;
    Αφήστε τους να παραληρούν...

  25. ataktos avatar
    ataktos 14/10/2008 14:14:22

    Και τα παιδία του ΠΑΣΟΚ στον κόσμο τους.

  26. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 14:15:04

    osaperas: οι επόμενες εντολές δεν θα είναι από τον ρουσσό.

  27. ataktos avatar
    ataktos 14/10/2008 14:30:30

    "Όλα καλά και όλα ωραία "
    Τώρα διαφαίνεται η δράση του Φλωρίδη (Σαλονικιος μωρέ)
    Θα περιμένουμε την ευαισθησία του;;;;

  28. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 14/10/2008 14:31:59

    ΕΛΕΝΗ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ - ΗΛΙΑΣ ΚΟΛΙΟΥΣΗΣ

    Σαν κάτι να άρχισε να κινείται στο δικαστικό σώμα. Μετά τον Μπάγια, έρχεται αυτό. ΜΠΡΑΒΟ στους συγκεκριμένους δικαστές. Τα πρώτα σκιρτήματα Αξιοπρέπειας του θεσμού. Αποδείχτηκε, λοιπόν, ότι δεν είναι νεκρός, ευτυχώς. ΑΛΛΑ ούτε, βέβαια, "διέφυγε οριστικά τον κίνδυνο", -αλλοίμονο! Αν χρειαστεί "αίμα", πάντως, ας ...στείλει μέιλ. Εδώ είμαστε ΕΜΕΙΣ, η Κοινωνία του...

    Δεν υπάρχει ελπίδα χωρίς αυθεντική Δικαιοσύνη. Μόνο ζούγκλα. Γι' αυτό οφείλουμε να στηρίζουμε τέτοιες ενέργειες. Πού δεν είναι καθόλου εύκολες, με όλον αυτόν τον ΒΥΖΑΝΤΙΝΙΣΜΟ σαν "δαμόκλειο σπάθη" πάνω από το κεφάλι τους. ΑΝ δεν σταθεί ο ΝΟΜΟΣ στα πόδια του, έρχεται χάος. Οι αλλαγές πρέπει να γίνουν και θα γίνουν. Αυτό που παίζεται είναι ο τρόπος: ειρηνικά ή βίαια.

    Χωρίς να αποκλείεται και ο σοφός συνδυασμός των δυο. Για την ώρα, ΟΜΩΣ, αποκλείεται. Γιατί πρέπει να φτιάξουμε σοφούς, αφού δεν έχουμε. ΙΣΩΣ, αυτή να είναι και η πιο επαναστατική πράξη αυτήν την εποχή. Διότι "ένθα σοφίης δει, βίης έργον ουδέν"- Ηρόδοτος, (Όπου υπάρχει σοφία, η βία μένει άνεργη)

  29. nas avatar
    nas 14/10/2008 14:34:06

    Ζητω η Ελλάδα! Πάντα θα βγάζει Τερτσέτηδες και Σαρτζετακηδες που θα αντιστέκονται στο σκοταδισμό των δυνάμεων της συντήρησης

  30. Jiovani avatar
    Jiovani 14/10/2008 14:35:11

    Ευττυχώς ναι υπάρχουν κι εξαιρέσεις, γιατί ο κανόνας είναι "κοίτα του δουλιά σου και κάθησε στ' αυγά σου". Αλλά παραήταν χονδροειδής η παρέμβαση, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο.

  31. ftsimogiannis avatar
    ftsimogiannis 14/10/2008 14:41:11

    Ο Γιωργάκης μπαίνει σε ένα κατάστημα:
    - "Γεια σας, έχετε σημαίες", ρωτάει την υπάλληλο.
    - "Βεβαίως, Πρόεδρε, στο κατάστημά μας έχουμε ότι σημαία θέλετε..."
    - "Μια ελληνική σημαία θα ήθελα... Σε τι χρώμα βγαίνει;"
    - "Μα φυσικά σε γαλάζιο και άσπρο!"
    - "Ωραία, δώστε μου τότε μια... γαλάζια!"

  32. stelios avatar
    stelios 14/10/2008 14:44:26

    Εγω ξερω οτι εκκρεμει και μια ΜΥΝΗΣΑΡΑ στον Χατζηγακη και στον Σανιδα,η οποια αρχιζει και να μην ειναι και τοσο αστεια πλεον,προφανως ο Χατζηγακης δεν εχει καμια ορεξη να ταρβιεται για τη...Θοδωρα και την Αρσενια.

  33. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 14/10/2008 14:45:25

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ "ΧΕΙΜΩΝΑΣ" ΣΑΝΙΔΑΣ


    "Ποιο είναι το μέτρο βάσει του οποίου κρίνεται μία συμπεριφορά, εάν είναι ακραία ή αποδεκτή; Ο νόμος, βεβαίως, ως κοινωνική σύμβαση, στα χέρια του φυσικού δικαστή που καλείται με καθαρή συνείδηση να τον εφαρμόσει σε κάθε περίπτωση.

    Ο κ. Σανιδάς ξεκίνησε τη θητεία του στον Αρειο Πάγο με μία καταγγελία της οποίας η βαριά σκιά ακόμη τον ακολουθεί. Πρόκειται για το εξοχικό του στο Πόρτο Γερμενό, σε έκταση που κάποτε ήταν δασική και διακατεχόμενη. Σε οικόπεδο 500 τετραγωνικών μέτρων που βρίσκεται εκτός σχεδίου, ο ανώτατος εισαγγελέας ανήγειρε διώροφη κατοικία συνολικής επιφάνειας 190 τ.μ.

    Στις 29 Νοεμβρίου 2004 κάτοικος της περιοχής, ο Σ. Τσαχαγιάκος, προέβη σε ενυπόγραφη καταγγελία στη Διεύθυνση Πολεοδομίας της Ελευσίνας. Η Πολεοδομία διενεργεί στις 22 Δεκεμβρίου 2004 αυτοψία παρουσία του ιδιοκτήτη.

    Διαπιστώνονται πολαιοδομικές παραβάσεις και με την έκθεση της κοινοποιεί και το πρόστιμο ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτου, συνολικού ύψους 11.712 ευρώ. Εν τω μεταξύ, στις 8 Δεκεμβρίου 2004, ο κ. Σανιδάς υποβάλλει στην Πολεοδομία αίτηση νομιμοποίησης της οικοδομής, η οποία εξετάζεται κατά προτεραιότητα και στις 24 Δεκεμβρίου 2004 εκδίδεται η άδεια νομιμοποίησης της οικοδομής.

    Εάν ήταν σύννομες οι πράξεις της διοίκησης ακόμη δεν έχει διερευνηθεί. Η περιοχή όπου έχει εξοχικό ο κ. Σανιδάς είχε παραχωρηθεί σε ρητινοκαλλιεργητές και μέχρι το 2003 θεωρούνταν από το Δημόσιο διακατεχόμενη έκταση. Με το νόμο 3208/2003 οι διακατεχόμενες εκτάσεις αναγνωρίστηκαν ως ιδιωτικές δασικές εκτάσεις. Ποιος είναι ο χαρακτήρας τους σήμερα δεν είναι σαφές, αφού το δασολόγιο δεν έχει ακόμη συμπεριλάβει την επίμαχη περιοχή.

    ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ "ΦΑΝΤΑΣΜΑ"

    Ο κ. Σανιδάς αγόρασε την έκταση το 1973 από οικοδομική εταιρεία, η οποία όμως τότε δεν υφίστατο. Η εταιρεία συνεστήθη επτά χρόνια αργότερα, από την εποχή που αναφέρει ο κ. Σανιδάς στην αγωγή αναγνωριστικής κυριότητας που υπέβαλε το 1996 στο Ειρηνοδικείο Ελευσίνας.

    Περαιτέρω, δύο χρόνια πριν αποκτήσει την κυριότητα, με την αναγνωριστική αγωγή (έτσι αποκαλείται η πρακτική της κτήσης διαμφισβητούμενων εκτάσεων) ο κ. Σανιδάς είχε πάρει πολεοδομική άδεια για το στήσιμο λυομένου. Προχώρησε όμως στην ανέγερση κανονικής οικοδομής.

    ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ

    Δύο φορές ο φάκελος έγινε αντικείμενο προκαταρτικών δικαστικών ερευνών. Και τις δύο ετέθη στο αρχείο. Οσον αφορά όμως τη νομιμότητα των πράξεων της διοίκησης ουδέποτε υπήρξε επίσημη αναφορά, απαλλακτική ή μη. Είναι, λοιπόν, δυνατόν να πλανάται μία τέτοια σκιά γύρω από τον ανώτατο εισαγγελικό λειτουργό, τόσα χρόνια μετά την αποκάλυψη και διερεύνηση αυτής της υπόθεσης;

    Ολα τούτα είναι πλέον ευρέως γνωστά και στην πολιτική σκηνή και στους δικαστικούς. Και καθιστούν, όπως είναι επόμενο, εκτεθειμένο σε ψιθύρους και δηλητηριώδη σχόλια τον ανώτατο εισαγγελέα.

    Η κάθε κρίση του κ. Σανιδά λόγω της βαρύτητας που έχει η θέση του υπόκειται σε κριτική, ενίοτε και πολεμική, είτε αφορά εξατομικευμένα θέματα είτε σε υποθέσεις ευρύτερου κοινωνικού και πολιτικού ενδιαφέροντος, όπως οι αρμοδιότητες των ανεξάρτητων διοικητικών αρχών, τα όρια λειτουργίας των κυκλωμάτων καμερών, οι υποθέσεις των ομολόγων, οι απεργίες, η γενικότερη αίσθηση που δίνει η δικαστική εξουσία στην κοινωνία. Ολες μα όλες αμφισβητήθηκαν και επικρίθηκαν πολιτικά από την αντιπολίτευση.

    22 Δεκεμβρίου 2004

    Στην έκθεση της πολαιοδομίας αναφέρετε ότι «πρόκειται για διώροφη οικοδομή από σκελετό οπλισμένου σκυροδέματος και τοιχοποιίας με επικάλυψη πλάκας - κεραμοσκεπής καθ υπέρβαση της υπ αριθμόν 108/94 άδειας και κατά παράβαση του ΠΔ 267/98. Στάδιο εργασιών - αποπερατωμένο».

    24 Δεκεμβρίου 2004

    Στις 8 Δεκεμβρίου 2004, ο κ. Σανιδάς υποβάλλει στην Πολεοδομία αίτηση νομιμοποίησης της οικοδομής, η οποία εξετάζεται κατά προτεραιότητα και στις 24 Δεκεμβρίου 2004 εκδίδεται η άδεια νομιμοποίησης της οικοδομής, σύμφωνα με τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις, όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο", ΜΠΑΜΠΗΣ ΑΓΡΟΛΑΜΠΟΣ, "ethnos gr", 15-3-08

  34. Jiovani avatar
    Jiovani 14/10/2008 14:47:12

    Ο Ρουσόπουλος έχει παντού [κανα - δυό] φίλους, μπορεί να μην τους έδωσε πάρα πολλά, αλλά κανείς πολυθεσίτης δεν παραιτήθηκε με τη θέλησή του από κάποια θεσούλα. Το κλαμπ λοιπόν των φίλων του Ρουσό μπορεί να έχει λίγα μέλη, αλλά κάνει μπόλικη βαβούρα...

  35. Κοινή λογική avatar
    Κοινή λογική 14/10/2008 14:47:12

    Αυτή η μαιμού "υπουργός δικαιοσύνης!!" είναι καιρός να πάει σπίτι του να κάνει τους μορφασμούς του στην οικογένειά του.

  36. Κ avatar
    Κ 14/10/2008 14:48:56

    Στη βουλή η υπόθεση με απόφαση του πρωθυπουργού.

  37. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/10/2008 14:51:25

    Αχ αυτός ο πρωθυπουργός, χαραμίζεται μέσα στην ζέχνη των υφισταμένων του.

  38. Κοινή λογική avatar
    Κοινή λογική 14/10/2008 15:09:12

    Συγκαμένε σωτήρα μας!!

  39. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 15:12:11

    Δεν τα καταλάβατε καλά μπαγάσες. Ο Σανιδάς διαρρέει ότι για όλα φταίνε αυτοί οι ανεκδιήγητοι εισαγγελείς. Γίγας.

  40. Le canard avatar
    Le canard 14/10/2008 15:13:23

    Για ποιούς υφυπουργούς οι ευθύνες; Δούκας και ...

  41. Factorx avatar
    Factorx 14/10/2008 15:45:03

    Την αγανάκτησή της για το «πρωτοφανές γεγονός της δημιουργίας συνθηκών, που εξανάγκασαν σε παραίτηση τους δύο εισαγγελικούς λειτουργούς, στους οποίους είχε ανατεθεί η υπόθεση της Μονής Βατοπαιδίου» εκφράζει με ανακοίνωσή του η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας εκφράζοντας παράλληλα την αμέριστη συμπαράστασή της στους δύο παραιτηθέντες εισαγγελείς.

    «Σε μια εποχή, που η αξιοπιστία του θεσμού κλονίζεται συθέμελα, το ζητούμενο είναι η ενίσχυση του γενναίου και ελεύθερου φρονήματος των λειτουργών της Δικαιοσύνης, ώστε να ενεργούν κατά συνείδηση και μόνο, αποκρούοντας κάθε παρέμβαση έσωθεν και έξωθεν.

    Το θέμα είναι μείζον και άπτεται του τρόπου λειτουργίας της Δικαιοσύνης και των παρεμβάσεων που ασκούνται και τελικά υπονομεύουν τον κύρος της», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

    «Κάποιοι θεωρούν τη Δικαιοσύνη φέουδό τους και τους εαυτούς τους φεουδάρχες. Καιρός να συνειδητοποιήσουν, ότι απηχούν απόψεις αυταρχικές, ξεπερασμένες και επικίνδυνες για τη Δικαιοσύνη και τη Δημοκρατία».


    --------------------------------------------------------------------------------

  42. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 14/10/2008 16:00:31

    «Παραιτηθήκαμε γιατί εντοπίσαμε ευθύνες πολιτικών προσώπων»
    14 Οκτωβρίου 2008, 14:15

    της Βασιλικής Κόκκαλη


    .. "Η επιστολή παραίτησης

    Οπως αναφέρουν στην επιστολή τους οι δύο εισαγγελείς, στις 2 Οκτωβρίου ενημέρωσαν προφορικά τον κ. Καρούτσο αλλά και τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Γιώργο Σανιδά ότι στο πλαίσιο της έρευνας που διενεργούσαν για την υπόθεση των «ιερών» ανταλλαγών:

    «προέκυπταν στοιχεία που σχετίζονται με τη λειτουργία υφυπουργών και επομένως δεν είχαμε πλέον αρμοδιότητα για περαιτέρω έρευνα, αλλά η σχετική υπόθεση έπρεπε να υποβληθεί διά του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου στη Βουλή, η οποία είναι το μόνο αρμόδιο όργανο για την αξιολόγησή της».

    Επειτα από αυτή την ενημέρωση -υποστηρίζουν οι δύο εισαγγελείς- ο κ. Καρούτσος τους ζήτησε τη δικογραφία για το Βατοπαίδι. Ακολούθησε η παραγγελία του για τη διενέργεια νέων ανακριτικών πράξεων, «παραβλέποντας την άποψή μας ότι συντρέχουν προϋποθέσεις του Ν 3126/03 περί ποινικής ευθύνης υπουργών». Κατόπιν όλων αυτών οι δύο εισαγγελείς επισημαίνουν:

    «Επειδή η συμμόρφωσή μας με αυτή την τελευταία παραγγελία, όπως έχουμε υπηρεσιακή υποχρέωση, συνεπάγεται και παραβίαση των προαναφερθέντων διατάξεων (Ν3126/2003), υποβάλλουμε την παραίτησή μας και ζητούμε την κατά νόμου αποδοχή της»

    Σανιδάς: Ορθώς ενήργησε ο Καρούτσος

    Από την πλευρά του ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου παρείχε πλήρη κάλυψη στον κ. Καρούτσο, ο οποίος «έκρινε ότι δεν υπήρχαν στοιχεία που να δικαιολογούν τη διαβίβαση της δικογραφίας στη Βουλή». Ο κ. Σανιδάς θεωρεί ότι ορθώς ενήργησε ο κ. Καρούτσος και έδωσε την παραγγελία για συνέχιση και ολοκλήρωση της έρευνας.

    Η παραγγελία Καρούτσου

    Ο κ. Καρούτσος με την παραγγελία του προς τους δύο εισαγγελείς ζητούσε να εξεταστούν νέοι μάρτυρες, να ζητηθεί το άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών όλων των υπόπτων, όπως υπάλληλοι της ΚΕΔ αλλά και άλλα πρόσωπα που αναφέρονταν στην αρχική παραγγελία του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Ακόμη, ο κ. Καρούτσος ζητούσε από τους δύο εισαγγελείς να επισυνάψουν στη δικογραφία όλα τα συμβόλαια που αφορούσαν σε ανταλλαγές ακινήτων με το Βατοπαίδι και να ληφθούν ανωμοτί καταθέσεις από όλους όσοι θεωρούνται ύποπτοι. Τέλος, όσον αφορά σε τυχόν ευθύνες πολιτικών προσώπων, ο κ. Καρούτσος ζητούσε να γίνει αναφορά στον ίδιο για μια τέτοια εξέλιξη, προκειμένου να ενεργήσει τα κατά νόμο επιβεβλημένα".

  43. Factorx avatar
    Factorx 14/10/2008 16:19:58

    Νήπιε, συγνώμην, αλλά τα βάλαμε ώρες πριν

  44. mareli avatar
    mareli 14/10/2008 16:25:29

    Οι εισαγγελείς ΔΕΝ εξηγούν τους λόγους της παραίτησης τους στην επιστολή και όπως είπε στους δημοσιογράφους η Εισαγγελέας δεν έγραψε τους λόγους της παραίτησής της διότι ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ πως να συντάξει επιστολή παραίτησης!!!!!
    Επίσης, το ΑΛΤΕΡ στο δελτίο ειδήσεων στις 16:00 μετέδωσε ότι οι δύο υφυπουργοί είναι ο Φωτιάδης(ΠΑΣΟΚ) και ο Δούκας (ΝΔ).
    Κατά συνέπεια θα πρέπει να διορθωθούν όποιες ανακρίβειες μεταφέρονται και γράφονται!!

  45. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 16:32:07

    mareli, να σε βοηθήσω: οι δύο εισαγγελείς είναι πασόκοι αλλά χρηματίστηκαν κιόλας γιατί είναι βενιζελικοί. Τους χρημάτισαν δαιμονισμένοι σκοπιανοί.

  46. mareli avatar
    mareli 14/10/2008 16:36:16

    οχι από αγανάκτηση παραιτήθηκαν γιατί ο Ρουσόπουλος ευθύνεται για το παγκόσμιο κραχ και δεν αντέχουν άλλο αυτός να είναι στη θέση του και αυτοί να μην μπορούν να του επισυνάψουν ποινικές ευΘύνες, αλλά μόνο για το Φωτιάδη (ΠΑΣΟΚ) και ΔΟΥΚΑ(ΝΔ).

  47. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 16:38:44

    Ωραία, αλλά τον Δούκα γιατί; Τι έκανε αυτός;

  48. osaperas avatar
    osaperas 14/10/2008 16:41:20

    Mareli για ξαναρίξε μια ματια στις επιστολές.
    Μήπως τις διάβασες λίγο βιαστικά;

  49. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 16:47:00

    Μπερδεύτηκε

  50. mareli avatar
    mareli 14/10/2008 16:48:32

    @osaperas
    Όχι τις διάβασα, αλλά μετέφερα τι είπε η Εισαγγελέας αυτοπροσώπως όταν ερωτήθηκε από δημοσιογράφους μετά το πέρας δίκης που δίκαζε η ίδια: ΔΕΝ έχω συντάξει ξανά επιστολή παραίτησης και δεν ήξερα πως ακριβώς έπρεπε να συνταχθεί!!!!!

    @αγανάκτηση
    ο Δούκας ΔΕΝ ακύρωσε τις αποφάσεις Δρυ-Φωτιάδη που ΧΑΡΙΖΑΝ 27000 στρέμματα στη μονή, τα οποία το 1996 ο Λαλιώτης είχε κάνει βιότοπο.

  51. osaperas avatar
    osaperas 14/10/2008 16:58:24

    Συγνώμη mareli αλλά η ουσία της υπόθεσης είναι εάν ήξερε ή δεν ήξερε να συντάξει επιστολή παραίτησης η Εισαγγελέας;
    Ή μήπως είναι ότι ενώ του λένε του Διευθύνοντα τους ότι υπάρχουν ευθύνες υφυπουργών-άρα "δεν είναι κατά την ίσχύουσα νομοθεσία επιτρεπτό στον Εισαγγελέα να άξιολογήσει στοιχεία όταν αυτά συνδεόνται με πράξεις μελών της κυβέρνησης", ο Διευθύνοντας τους ζητάει να συνεχίσουν την έρευνα τους;

  52. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 16:58:50

    Α, γι' αυτό κατηγορείται ο Δούκας. Μάλιστα.
    mareli, σας αφιερώνω το τραγούδι «Μη φοβάσαι, μη φοβάσαι» - στίχοι Νίκου Φατσέα, μουσική Ζοζέφ Κορίνθιος. Το τραγούδησε ξέρετε ποια, η Ελίζα Μαρέλη.

  53. mareli avatar
    mareli 14/10/2008 17:24:34

    από αγανάκτηση μήπως πρέπει να αφαιρεθεί εκείνο το αυθαίρετο "... εν ενεργεία υφυπουργών..." γιατί ΔΕΝ αναφέρεται στην επιστολή; Είπαμε οι υφυπουργοί είναι ΦΩΤΙΑΔΗΣ(ΠΑΣΟΚ), ΔΟΥΚΑΣ (ΝΔ)

    Ο Δούκας ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κατηγορείται γι' αυτό!

    @osaperas
    Έχεις δίκιο δεν είναι αυτή η ουσία της υπόθεσης, αλλά εγώ συμπεραίνω πολλά για το θέση της Δικαστικού που δίνει τέτοιου τύπου απάντηση, όταν μάλιστα ο Διευθύνοντας που τους ζητάει να συνεχίσουν την έρευνά τους, τους έχει ΗΔΗ καλύψει τοποθετώντας τρίτο και επιβλέποντα Δικαστικό. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι ποιός ή τι τους πίεσε να παραιτηθούν...

  54. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 17:29:32

    Το ερώτημα που έχεις mareli στο απάντησα στο 48.

  55. mareli avatar
    mareli 14/10/2008 17:45:01

    Αγανάκτησα γιατί ούτε στο 48 αναφέρεις τίποτα για το Ρουσόπουλο και είπα μήπως δεν έχω καταλάβει κάτι καλά...

  56. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/10/2008 17:54:05

    Άμα δεν κατάλαβες κάνε πως κατάλαβες για να μη σε καταλάβουν ότι δεν κατάλαβες. Κατάλαβες;

  57. mareli avatar
    mareli 14/10/2008 18:48:34

    Όχι... αγανάκτησα!

  58. thanos avatar
    thanos 14/10/2008 19:42:56

    @15.mareli
    October 14th, 2008 at 1:52 pm

    Θελω να πιστευω οτι θα εχετε διαβασει ολα τα topics που εχουν γραφει στο blog ayto για το ιστορικο της λιμνης.Το να γραφετε επιλεκτικα, πραγματα που εχουν διεψευστει παρα πολλες φορες, νομιζω πως υποτιματε τον εαυτον σας.

  59. potamiotis avatar
    potamiotis 14/10/2008 19:44:51

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ, ΤΕΡΤΣΕΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΖΩΙΔΗΔΕΣ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΚΑΣΤΩΝ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΧΕΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΟΡΚΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ Π@Π@ΡΙ@.....ΕΙΧΑΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Ν ΑΚΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΟ"Υ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ"....

  60. periandros avatar
    periandros 19/11/2008 23:01:42

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΙ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ
    ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ

    (Ο Μήτρακας αχάραγα σπίτι του Γιάννου πάει
    και το κουδούνι δυνατά της πόρτας του χτυπάει)

    -Τι θες ρε Μήτρο και χτυπάς χαράματα την πόρτα
    προτού το πράσινο φανεί ακόμα από τα χόρτα;
    -Γιάννο μου ξύπνα και κακό μεγάλο έχει γίνει
    που ξάγρυπνον και μ’ άφησε και λύπηση μου δίνει.
    -Τ’ είναι μωρέ; Για πες το μου να δω τι ιδέες πάλι
    το αδειανό κατέβασε κουτό σου το κεφάλι…
    -Γιάννο μου τούτη τη φορά θα δεις πως δίκιο έχω
    που πριν τα ξημερώματα γοργά να σ’ έβρω τρέχω.
    -Λέγε λοιπόν.
    - Γιαννάκο μου όταν αυτό θα μάθεις
    ίδια με μένα ταραχή κι ελόγου σου θα πάθεις.
    -Λέγε μωρέ και μ’ έσκασες. Τι έγινε επί τέλους;
    -Γιαννάκο να τι έγινε- έγιν’ η αρχή του τέλους
    για κράτος, για κυβέρνηση, για έθνος, για πατρίδα.
    -Ακούω-να δω πρωί πρωί ποια σου ‘χει στρίψει βίδα.
    -Γιάννο μου ο πρωθυπουργός στο σκάνδαλο μπλεγμένος
    είναι του Βατοπέδιου. Και πάει πια ο καημένος…
    -Αυτό μωρέ ήρθες να μου πεις; Αυτό δεν είναι νέο.
    -Χτές βράδυ εγώ το άκουσα Γιαννάκο μου, δε φταίω.
    Ώστε λοιπόν ξέρεις και συ τι τρέχει στου Μαξίμου;
    -Το ξέρω γιατί από χτες το πήρε το αυτί μου.
    -Γιάννο μου κι έτσι αδιάφορος μπορείς και κρύος να μένεις;
    -Και τάχα τι να έκανα ρε Μήτρο περιμένεις;
    -Γιάννο μου ο εκλεγμένος μας πρωθυπουργός μάς κλέβει!
    -Κι αυτό γιατί τον άνοα το νου σου να παιδεύει;
    Ούτε ο πρώτος ειν’ αυτός ούτε ο τελευταίος.
    Ή αγνοείς πως κλέβανε ασύστολα κι οι τέως;
    -Η Σωτηροπούλου Γιάννο μου το ‘πε-μια δικηγόρος.
    Λοιπόν μη το όλο ζήτημα το βλέπεις αδιαφόρως.
    Είπε πως ο Καραμανλής διάταξε τον Ψωμιάδη
    να υπογράψει τα χαρτιά χωρίς ούτε να τά ‘δει.
    -Ε και λοιπόν; Θα βγάλουνε ψεύτρα τη δικηγόρο.
    Μπορεί και να της δώσουνε κανα μεγάλο δώρο
    και η υπόθεση εκεί μια δια παντός θα κλείσει.
    Νομίζεις να τον πιάσουνε ο Καραμανλής θ’ αφήσει;
    -Μα τ’ όνομά του ακούστηκε. Το είπε ο Ψωμιάδης.
    -Μήτρο μου ο Κέρβερος φυλάει τα όσα κρύβει ο Άδης.
    -Αυτό δεν το κατάλαβα Γιαννάκο, πέστο πάλι.
    -Λέω πως ο Καραμανλής λάδι θα τηνε βγάλει.
    -Μα φως φανάρι Γιάννο μου είναι πως έχει κλέψει
    και ο λαός ολόκληρος το έχει αυτό πιστέψει.
    -Τώρα καζάντησες! Ρε συ λαό έχει η Ελλάδα;
    -Αλλά τι έχει Γιάννο μου; Τ΄ είμαστε όλοι αράδα;
    -Μήτρο η Ελλάδα συρφετό κι όχι λαό ειν’ γεμάτη.
    Μια μάζα ανέμυαλη, δειλή και στο μυαλό φευγάτη.
    Αλλιώς θα τους καθάριζε όλους αν είχε γνώση
    κι άλλους στη θέση τους, αγνούς, θα ‘χε στη χώρα δώσει.
    -…Και λένε το Ρουσόπουλο γι αυτό τον είχαν διώξει…
    -Τον έδιωξε ο Καραμανλής. Κι ως βλέπει το καράβι
    νερά πως κάνει, κι αλλουνούς θα φάει το σκοτάδι.
    Για να γλιτώσει αυτός, πολλούς Μήτρο θα «παραιτήσει»
    Ποιος ένανε Καραμανλή θα τονε σταματήσει;
    -Τόσο μεγάλη δύναμη έχει αυτός Γιαννάκο;
    --Μήτρο η Ελλάδα έχει αυτόν και η ελιά το δάκο.
    Πέντε ειν’ τα που ‘φαγε αυτός τα δισεκατομμύρια.
    κι αν λέει χιλιάδες είκοσι πως έχει και δυο κτίρια
    κι αν ζει «σεμνά και ταπεινά» κει πέρα στη Ραφήνα
    είν’ για να κάνει εσένανε που άμυαλος είσαι Μήτρο
    να λες πως δεν κρατεί αυτός του πλούτου τ’ άθλιο σκήπτρο
    κι ότι όσο υποφέρουνε οι άλλοι, έτσι κι εκείνος-
    κι ας είναι όχι άνθρωπος σαν κείνους, αλλά κτήνος.
    Έχεις ιδεί το βλέμμα του από μάτια γουρουνίσια;
    Έχεις ιδεί τα χέρια του τους λόγους του όταν βγάζει,
    που τα κουνάει σαν τη στιγμή και κείνηνε ν’ αρπάζει;
    Έχεις προσέξει τι πολλή προσπάθεια καταβάλλει
    να δείξει ότι δίκαια θέση έχει αυτός μεγάλη;
    Τον βλέπεις πόση σαν αετός που ‘χει αρπάξει αηδόνι
    ασφάλεια νιώθει κι ηδονή το στόμα όταν μπουκώνει;
    Και πες- καμιά μήπως φορά τον είδες να γελάει-
    όχι! το δώρο που άνθρωπος κρατεί σ’ αυτόν δεν πάει;
    -Γιαννάκο μου λες δηλαδή για όσα έχει κλεμμένα
    πως λόγο αυτός δεν πρόκειται να δώσει σε κανένα;
    Ρε Μήτρο έδωσε ποτέ λόγο σ’ ανθό το φύτρο;
    Λόγο λοιπόν σε ποιον αυτός να δώσει μωρέ Μήτρο;
    Ύστερα φίλε μου καλέ αν και λίγο βαρεμένε,
    αφού δεν ξέρεις, άκουσε κι αυτό λοιπόν καημένε:
    Ποιος, υπουργός ή βουλευτής έχει ποτέ πληρώσει
    για όσα έχει ολοζωής κλεμμένα χλαπακώσει;
    Μήτρο μου, εκείνοι κλέβουνε, αυτοί νομοθετούνε
    αυτοί αλληλοδικάζονται-και δε θ’ αθωωθούνε;
    -Και ο Ψωμιάδης Γιάννο μου σ’ αυτά τι ρόλο παίζει;
    -Του ανθρώπου που όντας σίγουρος ότι γερά πατάει
    ξάφνω μια πεπονόφλουδα βαδίζοντας πατάει
    κι η για τον Κώστα που ’χτιζε εικόνα τόσα χρόνια
    έλιωσε ως τρύπα όζοντος τ’ άλιωτα λιώνει χιόνια.
    Τώρα ν’ ακούσει έχει αυτός τόσα από τον Μεγάλο
    που θα φωνάζει έντρομος: «φτάνει!» και «όχι άλλο!».
    Μ’ αν θ’ αρπαχτούνε δυο Νονοί, ή νύχτας είναι ή μέρας
    το μεγαλύτερο απ’ τα δυο θα επιβιώσει Τέρας.
    Και ο Ψωμιάδης ο πολύς με όλα τα στραβά του
    πάει Μήτρο μου-τον χάνουμε-τα ‘φαγε τα ψωμιά του΄
    θα τονε φάει ο χοντρός που τόσους έχει φάει
    και που όλο ρεύεται, ξερνά, και πάλι όλο μασάει.
    -Γιάννο μου ήρθα ο καψερός νέο ένα να σου φέρω
    κι απ’ όσα ερχόντας ήξερα πιότερα τώρα ξέρω…
    -Θα φύγεις Μήτρο; Ευτυχώς. Έτσι θα ξαναπέσω
    τον ύπνο που μου έκοψες να τονε ξαναδέσω
    και ως τις δέκα ή έντεκα μιας και Σαββάτο είναι
    θα κοιμηθώ μιας κι έχω πού την κεφαλήν μου κλίναι.
    -Ύπνο καλό Γιαννάκο μου και όταν θα ξυπνήσεις
    αν θες να πάμε για καφέ, να μου τηλεφωνήσεις.
    -Ναι βρε Μητρούση μου, γιατί, αν και λειψός λιγάκι
    είσαι το πιο καλλίτερο που έχω φιλαράκι.

    (Και χωριστήκανε οι δυο κι ο ένας πάει για ύπνο
    ενώ ο άλλος-δυστυχώς-κοιμάται και στο ξύπνιο)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.