07/12/2008 04:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μείζον πολιτικό ζήτημα

Δημοσιογραφικές πληροφορίες κάνουν ήδη λόγω για παραιτήσεις στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών (ΓΑΔΑ)

Από τις δηλώσεις του Παυλόπουλου πάντως φαίνεται ότι οι ευθύνες μάλλον βαρύνουν περισσότερο τους αστυνομικούς και ότι δημιουργείται μείζον πολιτικό ζήτημα που θα επιβαρύνει θεαματικά την ήδη επιβαρημένη με το Βατοπέδιο, κ.λ.π., θέση της κυβέρνησης. Οι δηλώσεις, το ύφος και το πρόσωπο του Παυλόπουλου το έδειξαν πεντακάθαρα. Κι ας προσπάθησε να ελαφρύνει τη θέση του ιδίου και της κυβέρνησης, ζητώντας, εμμέσως πλήν σαφώς, συγγνώμη.

Ως γνωστόν Παυλόπουλος - Χηνοφώτης υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους, αλλά δεν έγιναν δεκτές από τον Καραμανλή.

Το Γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ καταδικάζει τη στάση της αστυνομίας για τα επεισόδια και επισημαίνει ότι οι ευθύνες της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας της αστυνομίας είναι μεγάλες και πρέπει να τις αναλάβουν στο ακέραιο.

«Ένας ανήλικος δολοφονήθηκε στο κέντρο της Αθήνας από τις αστυνομικές δυνάμεις. Χωρίς κανένα λόγο οι αστυνομικοί πυροβολούν και σκοτώνουν νέα παιδιά λες και η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση πολέμου», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ. «Η δολοφονία αυτή αποτελεί ένα άγριο, απαράδεκτο και αφάνταστο γεγονός που αναδεικνύει το πού έχουμε φτάσει και θέτει γενικότερο πολιτικό πρόβλημα».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 04:19:29

    Επιστροφή από κέντρο. Πολυτεχνείο κατειλημμένο, Νομική επίσης. Πεδίο μάχης η περιοχή από Αλεξάνδρας έως Ομόνοια, και από εκεί έως Προπύλαια, και Νομική. Νεκρός όλος ο ενδιάμεσος χώρος κυρίως εντός των Εξαρχείων. Πολύ δακρυγόνο (φρέσκο πράμα που σε πιάνει αμέσως και εκτός από το κλάμα σε ζαλίζει. Που'ναι οι παλιοί καλοί καιροί με τα ληγμένα). "Πυρήνες" επεισοδίων κυρίως Νομική-Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αθήνας (Ακαδημίας) και Πολυτεχνείο πολύ λιγότερο. Στην Ακαδημίας-Νομική αρκετός κόσμος για την ώρα (400-500 άτομα). Εκτίμηση. Καυτή εβδομάδα τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και πολιτικά. Good night and good luck.

  2. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 04:20:45

    Οξύμωρη εικόνα. Εκεί που σκάνε δακρυγόνα, πέφτουν πέτρες και κλάαααμα οι κυρίες που λένε, δίπλα λοιπόν, καμμιά πενηνταριά μέτρα, να σου γεμάτο ένα μπαράκι!!! Γαμώ τις χώρες είμαστε όμως ε; Και δεν θέλω αμφισβήτηση.

  3. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 04:23:36

    Πίττα ένας οδηγός καμμιά 55ριά-60 ετών πλησιάζει με το αμάξι του προς τους συγκεντρωμένους στην Ακαδημίας (πεδίο μάχης εν τω μεταξύ ο δρόμος και οι στάσεις να καίγονται) και προχωρώντας φωνάζει "Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι". Πίττα εν τω μεταξύ ο τύπος. Και εκεί που αρχίζουν μια "επέλαση" οι συγκεντρωμένοι στα ΜΑΤ παρακάτω, κι'αυτός στην επίθεση, μέ το ... αμάξι του βέβαια. Που να πάει με τα πόδια με τόσο που χε πιεί. Απλά ένα "χαριτωμένο" στιγμιότυπο μέσα στο μαύρο τοπίο του θανάτου του παιδιού.

  4. s avatar
    s 07/12/2008 06:07:21

    "Ellinopoula" les ta gourounia tous MATades?

    xese mas re malaka anwnyme...

  5. joan avatar
    joan 07/12/2008 07:39:45

    κολοελληνοπουλα ειναι τα γουρουνια

  6. Neoklis avatar
    Neoklis 07/12/2008 08:27:48

    Μην προσβάλλετε τα γουρούνια. Οι ανακοινώσεις ΣΥΝ, ΠΑΣΟΚ εμετικές. Οι "αντιεξουσιαστές" δεν έχουν ποτέ ευθύνες. Τα "παιδιά" μπορούν να καίνε και να καταστρέφουν γιατί έχουν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Εμείς οι υπόλοιποι δεν ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να τους πιάσουμε και να τους λιανίσουμε. Ο Παυλόπουλος ήταν η απόλυτη ντροπή ... μόνο που δεν έπεσε στα γόνατα να παρακαλέσει για συγχώρεση από τα "παιδιά." Έχουμε γίνει κακέκτυπη οπερέτα. Ευκαιρία ζήταγαν οι απανταχού "δημοκράτες." "Δημοκρατία" μολότωφ. Γιαυτό θα πάμε τελικά στον διάολο ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ μαζί. Και είναι κρίμα για τους ανθρώπους που προσπαθούν φιλότιμα ... ΜΟΝΟ για αυτούς ...

  7. Oικολόγος avatar
    Oικολόγος 07/12/2008 08:37:51

    Αυτοί οι αστυνομικοί που έχουν στρατολογηθεί με ρουφέτια από τη Χρυσή Αυγή και την ΟΝΝΕΔ και έχουν μάθει να βασανίζουν ανυπεράσπιστους μετανάστες, όταν πυροβολούν εν ψυχρώ και αναίτια ενάν 16χρονο, ανοίγουν τον ασκό του Αιόλου.
    Τότε βγαίνουν οι κουκουλοφόροι και τα καίνε, αλλά δεν θα με πείσει κανείς πως δεν καίνε με την ανοχή της Αστυνομίας της ζαρντινιέρας, που συλλαμβάνει πάντα αθώους. Η ανακοίνωση ΣΥΝ πολυ καλή.

  8. JULIA X avatar
    JULIA X 07/12/2008 09:41:46

    Οι συγκεντρώσεις που θα γίνουν σήμερα και ελπίζουμε χωρίς να την πληρώσουν αθώοι πολίτες και καταστήματα είναι:

    ΧΑΝΙΑ: Στις 13:00 στην Πλατεία της Δημοτικής Αγοράς

    ΑΘΗΝΑ: Σήμερα στις 1μμ στο Μουσείο για την Πορεία προς την ΓΑΔΑ

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΤΙΣ 12:00 ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ 16ΧΡΟΝΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗ.

    ΠΑΤΡΑ: Κέντρο στις 13.00

  9. A-nomimous avatar
    A-nomimous 07/12/2008 09:46:27

    Στην ΕΛΑΣ τα τελευταία χρόνια ενδημούν και πάλι οι διάφορες φασιστικές εθνικιστικές ομάδες που έχουν συγκροτηθεί και με τη βοήθεια του internet. Δεν είναι συμπτωματικό ή αυθόρμητο το μένος κάποιων αστυνομικών σε διαδηλωτές, μετανάστες, αναρχικούς κλπ αλλά έχει ιδεολογικό υπόβαθρο.

    Δυστυχώς ξαναγυρίσαμε στη δεκαετία του 70 και πιο πριν. Ακόμα ένα σεμνό και ταπεινό μεταρρυθμιστικό επίτευγμα του Καραμανλή.

  10. De Profundis avatar
    De Profundis 07/12/2008 09:51:12

    Δεν αντέχω θα βρίσω...

    Anonymoys 9.43

    είσαι τέρας με περικεφαλαία.

    Το παιδί σου βρε μπορεί να ήταν.

    Παιδί ξέρεις τι σημαίνει!!!

  11. De Profundis avatar
    De Profundis 07/12/2008 09:56:03

    Έτσι είναι όμως αστυνομικός πάει και γίνεται ο κάθε κομπλεξικός κι έτσι αβασάνιστα του δίνουν κι ένα όπλο στο χέρι και γίνεται πλέον άντρας!

    Τέτοιος άντρας είσαι κι εσύ ανώνυμε 9,46.?

    Τα παιδιά μπορούν να κάνουν όποια απερισκεψία τους κατέβει στο κεφάλι. Τι δεν κάναμε όλοι μέχρι να "πήξει" το ριμάδι το μυαλό!!!!

    Δεν τα σκοτώνουμε όμως!

    Άντε χάσου πρωϊ πρωϊ!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2008 10:07:17

    Έξυπνοι άνθρωποι είστε όλοι, μην οδηγούμαστε σε στείρα πόλωση και αντιπαράθεση. Είτε έτσι το δούμε, είτε αλλιώς, είτε φταίει ο ένας ή ο άλλος, ΟΛΟΙ έχουμε και θα έχουμε πρόβλημα. Οι μήνες που έρχονται θά έχουν δυσκολίες όχι μόνο για τους «περιθωριακούς» ή τους «φασίστες».

    Ξεφορτωθείτε τις ταμπέλλες και τα συνθήματα, γιατί του χρόνου τέτοιο καιρό, η δυσαρέσκεια και η ένταση μπορεί να έχει ζορίσει πολύ κόσμο, ανεξέλγκτα. Ας μην προσθέτουμε, στην δυσκολία, τον διχασμό.

  13. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 10:12:52

    @Arxaiopteryga,

    apo to stoma mou to phres.
    H antiparathesh den odhgei pouthena.
    Erxontai xalepoi kairoi.

  14. Nick avatar
    Nick 07/12/2008 10:13:25

    @12

    Ν'ναι καλά τα Ίμια, οι S300, ο Σημίτης και ο BravoYiorgo... Είχαμε πιότητα κυβερνώντων τότε.

  15. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 07/12/2008 10:13:39

    Το 1985 επι αλλαγης είχαμε ανάλογο περιστατικό με τον Καλτεζα. Τότε απάντησε η 17 Νοέμβρη . Τώρα βγηκαν εκατοντάδες στο δρόμο και καίνε μαγαζιά.Μαλάκες μπάτσοι θα υπάρχουν πάντα και παντού,απλά παλιότερα ειχαν ενα αλλο παρακρατος να λύνει τα ζητήματα....

  16. bgt avatar
    bgt 07/12/2008 10:14:30

    Φταιει ο σκωτωμενος, οχι φταει ο μπατσος, σκατα ολοι μας φταιμε. Ποσο εχουμε αντιδρασει στην κατρακυλα της ελληνικης αστυνομιας και γενικοτερα του κρατους και της κοινωνιας ολα αυτα τα χρονια?

    Αλλα βεβαια οσο δεν σκωτωνεται το δικο μας παιδι ή δεν καιγεται το δικο μας μαγαζι, περα βρεχει. Το προβλημα ειναι πολυ μεγαλο δεν εχουμε κρατος, αστυνομια, παιδεια, τσιπα, βασικα δεν εχουμε τιποτε. Εχουμε αφησει τα παντα στην "Τυχη". Ε,και λιγα εχουμε παθει.

    Ζητειται κοινωνικη συνειδηση (μπας και την εχασε κανεις και μηπως και τη βρουμε εμεις δηλαδη).

  17. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 07/12/2008 10:18:40

    ..βγαίνει και ο Πάκης σε έκτακτη συνέντευξη να καλύψει τις τρύπες

    Αναμένει τα αποτελέσματα λέει...

  18. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 07/12/2008 10:20:02

    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ;;

    Μιλάει για βαλιστική έρευνα;;;

    Τι δηλαδή, ο...κανένας πυροβόλησε;;

    Τώρα μόλις του την πέσαν το μάζεψε άγαρμπα

  19. Mirela avatar
    Mirela 07/12/2008 10:27:49

    ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ Κατώτερος των περιστάσεων ο Παυλόπουλος!!!!!!!!!! ΑΙΣΧΟΣ!!!

  20. Ο Μπόζο γελάει... avatar
    Ο Μπόζο γελάει... 07/12/2008 10:27:51

    στη συνέντευξη λιβανίζει το σώμα και εκθειάζει το έργο του. Κάμεραμανατζή μου άμυνα, άμυνα...

  21. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 10:28:29

    Re paidia, ti egine?

    Oloi ta balate me thn astynomia epikrotwntas to xaos, to rhmagma kai thn lehlasia?

    Sthn Ispania etsi kai ekapses magazaki sto bwmo opoiasdhpote "ideologias" plakwse h guardia civil kai se exei kanei me ta kremmydakia kai prwta apo ola xeirokrotane oi aristeroi.

  22. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 07/12/2008 10:30:02

    Ρε Λάκη..

    ΠΑΙΔΙ πέθανε από σφαίρες!!!

    Δεν το κατάλαβες ακόμα το μέγεθος;;

  23. Πυθεία avatar
    Πυθεία 07/12/2008 10:34:34

    βλέπω...
    προβλέπω...
    prtorius urbanus από τα π@π@ρια κρεμασμένους!
    αίσχος πια!

  24. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 07/12/2008 10:35:28

    Μετά την είδηση για το θανάσιμο τραυματισμό του 16χρονου, δεκάδες άτομα συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Εξαρχείων, αρκετά εισήλθαν μέσα στο Πολυτεχνείο, ενώ άλλα άναψαν φωτιές σε κάδους απορριμμάτων κτλ το γεγονός δείχνει ότι χιλιάδες άνθρωποι επηρεασμένοι από το γενικότερο ψυχολογικό κλίμα της εποχής και τις αρνητικές εμπειρίες που καθημερινά αποκομίζουν που σε μεγάλο βαθμό είναι συνέπεια της μη εφαρμογής των κανόνων οδήγησαν και είναι σίγουρο ότι θα ξαναοδηγήσουν σε ανεξέλεγκτη βία και αντικοινωνικές συμπεριφορές, οι νεαροί που σε μεγάλο βαθμό βλέπουν μια ζωή χωρίς προοπτική προσπαθούν να περισώσουν τη χαμένη αυτοεκτιμηση τους. Η πολιτική ευθύνη είναι μεγάλη, δεν είναι όμως του υπουργείο εσωτερικών, επειδή σκοπός τους είναι να διαφυλάσσει την τάξη, αν οι αστυνομικοί που ενεπλάκησαν στο επεισόδιο ενέργησαν παράνομα πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά.

    Η αποκλειστική ευθύνη ανήκει στο υπουργείο παιδείας, του οποίου ο πολιτικός προϊστάμενος έπρεπε συμβολικά σήμερα να έχει υποβάλει την παραίτηση του. Είναι γεγονός αδιαµφισβήτητο ότι το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και ο εδώ και πολλά χρόνια τρόπος λειτουργίας του δεν ικανοποιούν τα ενδιαφέροντα και δεν δικαιώνουν τις προσδοκίες των νέων ανθρώπων, σε μεγάλο βαθμό η δυναμικότητα καταναλώνεται στην αλληλοεξόντωση
    Ο τρόπος αντιμετώπισης της κατάστασης από τα πολιτικά κόμματα δείχνει ανευθυνότητα και στάση η οποία δημιουργεί οικιοθελώς παραβάτες, δείχνουν πάνω και από την προστασία και διαμόρφωση της ανθρώπινης ζωής να προστάσουν την εξουσία.
    Το γεγονός όμως ως κοινωνικό φαινόμενο, χρήζει αναλυτικότερης προσέγγισης.

  25. Σταμάτης avatar
    Σταμάτης 07/12/2008 10:51:23

    Τι λέτε ρε ΣΥΡΙΖο σκούπιδα; Δεν ειμαστε αναρχοκρατούμενο κράτος. Μπράβο στον αστυφύλακα που εφάρμοσε τον νόμο!

  26. Μεταναστευση avatar
    Μεταναστευση 07/12/2008 10:54:43

    Τελειωσε αυτη η χωρα! Ο καθενας θα κανει τον σταυρο του οταν πηγαινει στην δουλεια του...να μην του συμβει τιποτα! ΑΝΟΜΙΑ, ΔΙΑΦΘΟΡΑ....ΚΑΙ ΤΡΕΛΑ ΠΑΝΤΟΥ!

  27. aris avatar
    aris 07/12/2008 11:20:42

    Είναι μεμονωμένο περιστατικό διαρρηγνύει τα ιμάτια του ο πάκης και η βούληση της πολιτικής ηγεσίας είναι η αστυνομία να κάθεται να τις τρώει παρά να κάνει ενέργειες που θα θέσουν σε κίνδυνο την ακεραιότητα των διαδηλωτών!
    Χα!
    προχτες μόλις:
    "Το μένος των ΜΑΤ κατά των φοιτητών που αντιδρούν στην αναγνώριση των κολεγίων, αλλά και στις κυβερνητικές επιλογές στον χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης, καταγγέλλουν διαδηλωτές και αυτόπτες μάρτυρες -περιγράφοντας σκηνές ωμής βίας- κατά τη διάρκεια του πανελλαδικού συλλητηρίου χθες το μεσημέρι, στο κέντρο της Αθήνας.

    Οι συνομιλητές της «Ε» συνοψίζουν τη στάση των αστυνομικών δυνάμεων στη χθεσινή εκπαιδευτική κινητοποίηση ως «επίδειξη ισχύος». Οι φοιτητές ισχυρίζονται πως χτυπήθηκαν άγρια από τα ΜΑΤ και ότι καθ' όλη τη διάρκεια της διαδήλωσης και παρά τις προσπάθειές τους για την περιφρούρηση της κινητοποίησης δέχονταν απρόκλητες επιθέσεις από τους αστυνομικούς που διεμβόλιζαν την πορεία πυροδοτώντας την ένταση. Επικεντρώνουν, ωστόσο, σε μεμονωμένο περιστατικό:
    «Κατευθυνόμασταν από την Πανεπιστημίου στο Πολυτεχνείο για τη συνεδρίαση του Συντονιστικού» εξηγεί στην «Ε» ο Γιώργος Σταματονικολός από το Οικονονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. «Λίγο μετά τα Προπύλαια, τα ΜΑΤ τράβηξαν από το σώμα της πορείας έναν φοιτητή, τον ακινητοποίησαν με λαβές και άρχισαν να τον χτυπάνε. Ετρωγε ξύλο επί 5 λεπτά. Ηταν δύο διμοιρίες, η μία χτύπαγε, η άλλη κάλυπτε. Πλησιάσαμε σε αλυσίδα και με την ντουντούκα φωνάζαμε να τον αφήσουν. Μας κυνήγησαν και οπισθοχωρήσαμε. Εσπασαν την αλυσίδα μας και επιτέθηκαν σε ολόκληρο το μπλοκ των φοιτητών χωρίς διάκριση. Το παιδί δεν έκανε τίποτα, ήταν μάλιστα στραμμένος με την πλάτη στα ΜΑΤ όταν τον άρπαξαν. Μάθαμε ότι είναι στο νοσοκομείο». Ο οικονομολόγος Μάρκος Μπασιούκας, καθηγητής δευτεροβάθμιας και έμπειρος συνδικαλιστής, βρισκόταν στη συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Χαρ. Τρικούπη, με συνάδελφό του παρακολουθώντας, παραδοσιακά όπως συνηθίζει, τη χθεσινή φοιτητική κινητοποίηση. Προσπάθησε μάλιστα να παρέμβει κατά τη σύλληψη του φοιτητή.

    «Δεν έχω ξαναδεί»

    Δηλώνει «σοκαρισμένος». «Είδα ολόκληρη διμοιρία να τραβάει ένα παιδί από την πορεία, τον κατέβασαν στη Φειδίου, τον στρίμωξαν στο πεζοδρόμιο, τον έστησαν στον τοίχο όρθιο και τον χτυπούσαν. Ακουσα το παιδί να φωνάζει "αφήστε με να ανασάνω, πνίγομαι". Πλησίασα, έβγαλα την ταυτότητα και τους φώναζα να τον αφήσουν. Κινήθηκαν απειλητικά εναντίον μου: "Εσύ ποιος είσαι;". Αγανάκτησα. Τέτοια ωμή βία δεν έχω ξαναδεί».(ελευθεροτυπία 5/12)

    Η δουλειά τους είναι να δέρνουν όποιον διεκδικεί, κάποια φασιστάκια δείχνουν υπερβάλων ζήλο και χρησιμοποιούν και το κουμπούρι τους.
    Για μένα δεν είναι τυχαίο ότι τις τρεις πρώτες ώρες όλα τα μέσα ενημέρωσης μιλούσαν για επίθεση 50 ατόμων με μολότωφ,πέτρες και καδρόνια και για άμυνα του αστυνομικού.
    Ποιός τους έδωσε αυτές τις πληροφορίες?
    Η ηγεσία της αστυνομίας φυσικά. Αν το θεωρούσαν μεμονομένο και καταδικαστέο περιστατικό γιατί προσπάθησαν να το καλύψουν? Μα το ίδιο δεν κάνουν κάθε φορά. Η ζαρτινιέρα χτύπησε τον φοιτητή, η σφαίρα εξοστρακίστηκε, το γκλόμπ παραστράτησε.
    Ο χαμός ενός 15χρονου παιδιού εξαιτίας της μαγκιάς ενός αλήτη μπάτσου για μένα είναι το ίδιο έγκλημα όσο και η απόπειρα συγκάλυψής του.
    Πρέπει να βουλιάξει η Αθήνα σήμερα. Να πάρουν την απάντησή τους. Και όχι μόνο σήμερα, ο κόσμος πρέπει να ξαναβγεί στους δρόμους και πάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων από τους κοψομέσηδες πολιτικούς μας.

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2008 11:25:12

    Δυστυχώς θα υπάρξουν και άλλοι νεκροί.
    Ο Μπίστης είπε τα μόνα σωστά πράγματα : Οι αναρχικοι δεν είναι πια λίγοι αλλά πολλές χιλιάδες.Τα αιτηματα τους είναι ασαφή ή ανέφικτα.
    Εάν το κράτος χαλαρωσει την αστυνόμευση θα πολλαπλασιάσουν τις επιθέσεις.Εάν την εντείνει θα έχουμε και άλλα θύματα και νέες επιθέσεις για απάντηση.
    Ο χώρος αυτός θα μπορούσε να ελεγχθεί αναίμακτα πριν 10 χρόνια αλλά όχι πλέον.

  29. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 11:33:29

    100.000 πραιτοριανοί είναι οι «έννομοι τάξει» του Μπουλη μας μεταξύ αυτών αψυχολόγητοι ΟΥΤΕ παράγουν τίποτα ,μερικοί μας φορολογούν με της κλίσεις τους επιπλέων . .Αντί να πάνε στην Ραφήνα η στην Ντόρα να εκτονώνονται και εξασκούνται στο ξυλο τους κρατούν στο κέντρο ,αίσχος στο παρακράτος της ΔΕΞΙΑΣ .

  30. Koumparoi_blue avatar
    Koumparoi_blue 07/12/2008 11:39:09

    Δοκιμασμένη συνταγή
    Βάζουμε τους μιλημένους δικούς μας "αναρχικούς" να τα σπάσουν όλα μετά από ένα περιστατικό που προσχεδιάσαμε και εκτελέσαμε στην κυριολεξία!
    Ελπίζουμε πως έτσι θα αλλάξει η ατζέντα και δεν θα μας κατεβάσει το Βατοπαίδιο στο 15%... Όλα για την επικοινωνία!
    Τί κακό είναι αυτό που μας βρήκε με αυτό το παχύδερμο που κάναμε προθυπουργό(;)....

  31. Nick avatar
    Nick 07/12/2008 11:42:43

    Μην ανυσηχείς άτακτε, το παρακράτος ζεί και βασιλεύει είτε είναι ΠΑΣΟΚ είτε ΝΔ. Και το ΚΚΕ να ήταν στην εξουσία, "business as usual".

  32. De Profundis avatar
    De Profundis 07/12/2008 11:49:56

    Για μένα, λάθος τα τοποθετούμε όλα. Με το συμπάθειο κιόλας.

    Ένα παιδί για οποιοδήποτε λόγο νομίζει πως επαναστατεί επηρρεασμένο από πολλά. Ότι και να είναι, από συζητήσεις που ακούει, από λεφτά που ίσως δεν έχει κι όλο θέλει......νέος είναι, μπορεί νάφαγε και καμία από κάποιον αστυνομικό δεν έχει σημασία.

    Σημασία έχει για μένα πάλι, το λέω, ότι δεν μπορεί ο κάθε αστυνομικός να βγάζει το όπλο τόσο εύκολα και να σκοτώνει.

    Ούτε η κάθε κυβέρνηση, και κανένα κόμμα δεν ευθύνεται γι αυτό το περιστατικό.

    Απλά ο αστυνομικός αυτός αφού με την επίδειξη των "γεννητικών οργάνων του" εισέπραξε γιουχάισμα κι απόρριψη η επόμενη επίδειξη ήταν επίδειξη ισχύος σε πιτσιρικά.

  33. De Profundis avatar
    De Profundis 07/12/2008 11:54:45

    Anonymous 10.02

    Ναι, ναι εσύ το παιδί σου το έχεις καλοαναθρεμένο.
    Με ρούχα φιρμάτα κι όλο και σε κάποιο καλό ιδιωτικό θα πηγαίνει κι όλα στρωμένα ροδοζάχαρη θα του είναι (και μακάρι...)

    Άρα γιατί να επαναστατήσει!!! (αλλά ποτέ δεν ξέρεις...)

  34. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 12:03:04

    Exoun dikio merikoi.

    Den mporei to kentro ths polhs pou einai likno tou poltismou na "kratteitai" apo kamia 500aria atoma pou nomizoun oti einai diko tous.

    Etsi htane h DHMOKRATIA tou Periklh?
    Opoios hthele espaze, ekaige, lehlatoyse epiballontas bia kai tromokratia?
    Erxotan h froura kai to kalytero pou tha tou synebaine htane eksotrakismos. Kai den eixe "htane 5 xronwn kai htane 15 xronwn".

    H plaka einai oti nomizoune oti o kosmos pou steketai twra mprosta apo to kammeno bios tou tous yposthrizei...

    Tha sas pw ena peristatiko:
    Perysi pou katebhka Athina hthela na episkeftw enan filo pou exei estiatorio stou Psyrrh. Katebhka Omonoia giati mou eixe pei oti apo ekei einai konta. Rwtaw enan astynomiko pws tha paw me ta podia kai mou leei:
    "Patriwtaki, epeidh eisai etsi kalontymenos ktl. den pairneis kalytera ena taxi na pas?"!!!!!!!!!!!!!!
    H wra 10 to vrady!!!!

    Katebainw dhladh egw o flhsyxos kai fileirhnikos poliths kalontymenos sto kentro ths prwteyousas ths patridas mou kai ayto pou me symbouleyei to organo ths takshs einai kalytera na parw taxi na kykloforhsw!!!!

    Ayto den einai NTROPH kai AISXOS gia esas tou SYRIZA?

    Ama parei kapoios ena losto kai mia molotof kai kapsei to magazi tou geitona tou sthn Kallithea, sto Marousi, sth Nea Smyrni, sto Aigalew ktl. einai kakopoios.

    Ama parei kapoios losto kai molotof kai kapsei magazi sthn Pathsiwn einai "Agwnisths"???

    Tha mas trellanetai olous dhladh???

  35. aris avatar
    aris 07/12/2008 12:05:03

    Άλλο ένα μεμονωμένο περιστατικό πρωί Σαββάτου 6/12

    "Επίθεση αστυνομικών στην Πέτρου Ράλλη προκάλεσε τον βαρύ τραυματισμό του μετανάστη Μαζίρ Γκουλ. Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και χειρουργήθηκε, παρόλα αυτά η κατάστασή του παραμένει κρίσιμη.

    Ο Γκουλ μαζί με χιλιάδες άλλους μετανάστες βρισκόταν έξω από τα γραφεία της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής για να υποβάλλει αίτηση για άσυλο στη χώρα μας. Τους τελευταίους μήνες, τα κρούσματα βίας εναντίον μεταναστών στο συγκεκριμένο σημειο έχουν πάρει τεράστιες διαστάσεις, με αποκορύφωμα τη δολοφονία του Πακιστανού μετανάστη Μοχάμεντ Ασράφ, στις 26 Οκτωβρίου 2008." (TVXS)

  36. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 12:06:53

    @Atakte,

    gia tous praitorianous tou SYRIZA den mas eipes...

    Giati den pane na kapsoun to spiti tou Alabanou kai tou Tsipra na ektonwthoune???

  37. tony avatar
    tony 07/12/2008 12:11:16

    Δεν το κατάλαβα και το ξαναρωτάω.Για ποιο λόγο δεν δημοσιεύτηκε το όνομα του θύματος.Αν υπάρχει κάποια τρομερή βρωμιά είναι ακριβώς αυτό.Δεν δημοσιεύονται τα ονόματα των κατηγορούμενων.Το θύμα κατηγορήθηκε από τον δολοφόνο του αλλά αυτή η κατηγορία είναι άκυρη και νομικά και λογικά.Δεν μπορώ πρώτα να σκοτώσω κάποιον και μετά να τον μηνύσω για οτιδήποτε.όλοι μούγκα σε αυτό το θέμα.Το θύμα της πολιτικής δολοφονίας δικαιούται να έχει όνομα.Πέθανε για το πιστεύω του. Ειτε συμφωνώ με αυτό είτε όχι,δεν παύει να είναι ένας ακόμη ήρωας.Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο συστηματικά πουθενά δεν ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ το όνομα του.
    Δεν είναι ένας ανώνυμος 16χρονος είχε όνομα είχε άποψη και πέθανε για αυτή.ΑΞΙΟΣ

  38. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/12/2008 12:11:46

    @Ανώνυμε 11:18

    Μπράβο ,συνυπογράφω κάθε λέξη απο το πόστ

  39. 3@(παπάκια) avatar
    3@(παπάκια) 07/12/2008 12:13:17

    λετε,λετε αλλα τι ακριβως εγινε δε βλεπω να το μαθαινουμε.

  40. Λεον avatar
    Λεον 07/12/2008 12:13:35

    Η κυβέρνηση καίγεται για να αλλάξει η ατζέντα.
    Βούτυρο στο ψωμί της ο θάνατος του μικρού Αλέξανδρου.
    Ύποπτη δολοφονία...
    Τώρα η "φιλήσυχη μεσαία τάξη" που ετοιμάζεται να βγει στο δρόμο κι αυτή λόγω κρίσης, θα στραφεί εναντίον αυτών που καίνε, που λεηλατούν...
    Ο Σαρκοζί έτσι απέκτησε την πολιτική του προίκα:
    Τρομοκρατώντας τους "φιλήσυχους"...
    Έτσι γίνεται συνήθως... Πάνω σε πτώματα δομούνται πολιτικές...

  41. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 12:18:26

    Καλημέρα σε όλου σας. Βαρέθηκα να διαβάζω τις αηδίες που γράφουν μερικοί δήθεν οικογενειάρχες για το ότι φταίνε και οι δυο πλευρές, θέλοντας έμμεσα να αθωώσουν την Αστυνομία. Σύμφωνοι, αλλά υποτίθεται ότι η Αστυνομία μας είναι υπεύθυνη, έτσι? Αντ' αυτού εκτελούν ένα 15χρονο άοπλο παιδί. Το έγραψα και τα ξημερώματα, η δολοφονία του 15χρονου θα είναι η ταφόπλακα της Κυβέρνησης Καραμανλή, ενός Πρωθυπουργού που ξεκίνησε την καριέρα του σε ένα Σουβλατζίδικο, στο μέσον της θητείας του επανίδρυσε την χώρα με καμιά 20 σκάνδαλα, και την τελειώνει βάφοντας τα χέρια του με αίμα ενός αθώου παιδιού.

  42. Anonymous avatar
    Anonymous 07/12/2008 12:37:04

    O Πάκη υπέβαλλε παραίτηση γιατί ήξερε ότι δεν θα γίνει δεκτή και ΕΠΑΙΞΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ.Η κατάντια σε όλο της το μεγαλείο.

  43. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 12:38:33

    @Papagewrgiou,

    diabasa to keimeno sou kai nomisa oti einai deltio typou tou Pasok...

    Poly kakws ayto pou egine alla kai o epithetikws prosdiorismos "athwos" nomizw oti einai ligaki yperbolliko.

    Ean oi Astyfylakes den katebainan apo to peripoliko kai tous ekeigan mesa zwntanous tha egrafes tote kati gia tous "athwous" astynomikous???

  44. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 07/12/2008 12:45:26

    Το παιδι πεθανε.
    Γιατι καποιος το σημαδεψε.
    Γιατι η σφαιρα εξοστρακιστηκε.
    Το παιδι πεθανε.
    Γιατι καποιος ειχε οπλο.
    Και κανεις δε του εμαθε ποτε τι πρεπει να το κανει.

  45. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 12:45:55

    Προς Lakis

    Δεν είμαι, ήμουν, και ούτε θα είμαι ποτέ ΠΑΣΟΚ φίλτατε. Έγραψα κάτι που δεν ισχύει? Αν εσύ φυτεύεις τα "Αν" και τα "Όταν" σου να ξέρεις ότι θα φυτρώσει το Μηδέν και το Τίποτα. Αλλά θα σου απαντήσω, αν καιγόντουσαν οι Αστυφύλακες θα ήμουν με το μέρος των θυμάτων...Αλλά αυτό που λες δεν έχει συμβεί ποτέ, υποθετικά μιλάς. Και είναι ντροπή να αφήνεις υπονοούμενα ενοχής για ένα παιδί το οποίο ακόμα δεν έχει πήξει το μυαλό του.. Ακόμα και ένοχο να ήταν έπρεπε να το εκτελέσουν? Πολύ φασιστικά αυτά που έμμεσα αφήνεις να αιωρούνται! Τες πα, να είσαι σίγουρος ότι ο αρχηγός σου ο Κωστάκης κάνει ότι μπορεί για να έρθει το άλλο το Γκαγκά, το Γιώργκο στην εξουσία..:) Τα παραπονά σου σε αυτόν όχι σε εμένα:)

  46. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2008 12:46:06

    @ Παπαγεωργίου
    Δεν υπάρχει αστυνομία που να μπορεί να αντιμετωπίσει χιλιαδες εξεγειρομενους αναίμακτα.
    Η τακτική της κυβερνησης ήταν η πίεση μέσω ειασγγελέων προς την αστυνομία να αφήνει να γίνονται καταστροφές γιατί ήξερε ότι ο νεκρός ήταν θέμα χρόνου.
    Ιδιαίτερα πρόσεχαν τα εκπαιδευτικά συλλαλητήρια,τις πορείες του Πολυτεχνείου και τα βιβλιοπωλεία του Γεωργιάδη-με διαταγές να τα αφήνουν να καίγονται για να μην υπάρξουν θύματα.
    Αλλά συνηθως όπως και στα αυτοκινητιστικά δυστυχηματα η στραβή γίνεται όταν δεν το περιμένει κανείς και έχουν εφησυχάσει όλοι.
    Διεξάγεται διαρκής πόλεμος αστυνομίας - αναρχικών και δεν μπορεί να είναι πάνω από κάθε ανασφαλή και
    νευρωτικό μπάτσο το υπουργειο και ο εισαγγελέας σε κάθε στιγμή.Κάποτε θα γινόταν και θα γίνουν και άλλα.
    Οσο για τον Καραμανλή ας πέσει.Ετσι κι αλλιώς η βία θα συνεχισθεί.

  47. aris avatar
    aris 07/12/2008 12:47:10

    Francisco Lakis Franco, Spain

  48. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 12:47:59

    Το να πυροβολεί αστυνομικός δεκαπεντάχρονο είναι εγκληματική πράξη...
    Βγηκαν οι αστυνόμοι σάν Τζών Γουαίην και ρίχνανε σφαίρες και όποιον πάρει ο χάρος...
    Οι ανήλικοι πού μπλέκουν μέ αντεξουσιαστικούς δήθεν χώρους προσπαθούν να εκτονώσουν τον θυμό τους και τήν φυσιολογική τους αντίδραση απέναντι σέ πάμπολλα πράγματα πού συμβαίνουν γύρο τους...
    Το κράτος οφείλει να μήν τούς πυροβολεί αλλά να συμβάλλει στην καλύτερη μετέπειτα προσαρμογή και εξέλιξή τους.
    Το ότι όμως υπάρχει ένα ανάλγητο κράτος δεν αθωωνει τούς διάφορους περιθωριακούς ηγετίσκους που κινούνται στον ΄θολό΄ αντεξουσιαστικό χώρο που ειναι γεμάτος με χαφιέδες και πρεζόνια και ΄τσιμπάνε΄και παιδιά πού θέλουν να εκτονώσουν την τσαντίλα τους γιά το τί συμβαίνει γύρο...
    Υ.Γ.
    Οσο για αυτούς που έχουν βραχεία μνήμη υπενθυμίζω πώς ο νεαρός Καλτεζάς σκοτώθηκε απο τον Μελίστα το 1985.
    Προϊστάμενοι τού Μελίστα τότε ήταν οι Κουτσόγιωργας,Τσούρας...Ο τότε πρωθυπουργός δεν έκανε τίς παραιτήσεις τους δεκτές..............
    Επειδή μερικοί πράσινοι κόκκοι φαίνεται πως θυμούνται μόνον όσα τούς συμφέρει για τίς γαλάζιες αντίστοιχες ρέπλικες...

  49. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 12:50:24

    Ο Αλέξανδρος Ανδρέας έγραψαν είχε μεγαλώσει στη γειτονιά του Παλαιού Ψυχικού, σύμφωνα με τον Κουρδιστό.

  50. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2008 12:52:50

    Στον ΑLFΑradio η ειδηση τωρα οτι πηραν εντολες τα ΜΑΤ απο το κεντρο να μην επεμβουν καθολου...

  51. aris avatar
    aris 07/12/2008 12:57:01

    ψυχραιμια αν δεις παραπάνω όσα μετέφερα μέσα σε δυο μέρες έχουμε τρια κρούσματα ακραίας βίας από την αστυνομία και ανάμεσα σε αυτά μια δολοφονία
    Κάπου έρχεται σε αντίθεση αυτό με την τακτική της κυβέρνησης που αναφέρεις, έτσι δεν είναι?
    τουλάχιστον τα γεγονότα άλλα δείχνουν.
    και φυσικά το φαινόμενο αυτό είναι διαχρονικό βλ Καλτεζάς το 85. Επί του λαικού ηγέτη Παπανδρέου.
    Η αστυνομία ίδια ήταν και ίδια θα μείνει: ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ

  52. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 12:58:25

    @Papagewrgiou,

    egw den eimai ND kai to kseroun oloi edw giati eimai palios anagnwsths tou blog.

    Eimai me ton Nomo kai oxi me ton Paranomo...

    Twra ean o mikros keinh th stigmh htane ekei giati bghke apo to Frontisthrio kai phgaine sto spiti tou kai o Astynomikos ton pyrobolhse tote fwnazw egw prwtos apo olous na paei o Astynomikos isobia fylakh!

    Ean omws o Astynomikos eide mesa sto skotadi kapoion me mia molotof na ton shmadevei gia na ton kapsei zwntano (kai profanws logw koukoulas tou mikrou den mporouse na diakrinei thn hlikia tou) tote den mporw na pw oti eprakse swsta alla tou nagnwrizw sigoura to krithrio tha Aytoamynas.

    Se peripwsh Aytoamynas h tha trabikei na pyrobolhsei h tha to balei sta podia.

    Ki egw kalws h kakws den epithymw h Astynomia sth Xwra mou na to bazei sta podia sth thea 15axronwn me molotof ETOIMWN NA SKOTWSOUN...


    @Aris
    an nomizeis oti ayth th stigmh sthn Ellada yparxei perissoterh Dhmokratia apo thn Ispania h ean nomizeis oti esy eisai perissotero Dhmokraths apo tous Ispanous epeidh kais periptera kai magazia tote kala krasia...

  53. αιμίλιος avatar
    αιμίλιος 07/12/2008 12:59:45

    Χρονικό προαναγγελθέντος θανάτου.

    Όταν τα τελευταία χρόνια μπάτσοι και αναρχικοί παίζουν τους καουμπόηδες και ινδιάνους τι περιμένατε να συμβεί;

    Και οι υπόλοιποι πρέπει να πάρουμε το ένα ή το άλλο μέρος εν μέσω συναισθηματικής φόρτισης και αυξημένου θυμικού;

    Οι ενήλικες που δεν είναι "παιδιά" που δεν ξέρουν τι κάνουν, περιμένω να θέσουν τα σωστά ερωτήματα.

    Τη μία οι αστυνομικοί δείχνουν περίεργη παθητικότητα και ανεκτικότητα όταν μπράβοι, "αντιεξουσιαστές", "χούλιγκαν", πιστολάδες, κλπ τα κάνουν γυαλιά καρφιά, ακόμα και σε αστυνομικά τμήματα, και την άλλη πυροβολούν για ασήμαντη αφορμή.

    Από τι μιά οι "δεκαπεντάχρονοι" απαιτούν να τους αντιμετωπίζουν ως ολοκληρωμένες προσωπικότητες, να ακούνε οι "μεγάλοι" την άποψή τους σε στάση προσοχής, ζητάνε ψήφο στα 16. Και από την άλλη, στα δύσκολα, επικαλούνται το άλλοθι του "ακαταλόγιστου" λόγω νεαρής ηλικίας.

    Και μέσα σε αυτήν την σχιζοφρενική κατάσταση ένας χορός ιλαροτραγωδίας από πολιτικάντηδες, δημοσιογράφους, τηλεθεατές και κατίνες διαλέγει σπασμωδικά στρατόπεδο και χειρονομεί σπαστικά.

    Και από πίσω στο ημίφως κάποιοι προσπαθούν να προωθήσουν ψυχρά τα σχέδιά τους. Και αυτούς δεν τους φτάνει ούτε μολότωφ αναρχικού, ούτε σφαίρα μπάτσου.

    Έχει πολίτες αυτή οι χώρα, ή μόνο σπαστικά δίποδα χωρίς κρίση, μαριονέτες με κατευθυνόμενα αντανακλαστικά που μανιπουλάρονται με δυό-τρείς κλωστές;

  54. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 13:00:36

    Κανείς δεν είναι με το μέρος της τυφλής βίας και των καταστροφών περιουσιών. Απλά δεν μπορεί η Αστυνομία να εκτελεί Αθώα παιδιά. Τι προτείνετε δηλαδή ορισμένοι? ΝΑ καταργήσουμε την δικαιοσύνη και να γίνουμε Αστυνομευόμενη Δημοκρατία? Δεν το καταλαβαίνω! Αύριο μπορεί να σκοτώσουν το παιδί σας, τα ίδια θα μας λέτε? Σοβαρευτείτε:)

  55. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 13:00:52

    @Tiramola

    ti ennoeis na mhn epemboun ta MAT?

    Dhladh tha tous afhnoun na rhmazoun periousies, periptera, mikromagaza ktl.

  56. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2008 13:00:55

    Στο 61 εννοουσα για χθες το βραδυ
    Ο συνδικαλιστης αστυνομικος Λιακοπουλος που το ειπε μπορει και να εκδιωχθει απο το σωμα...

  57. Nick avatar
    Nick 07/12/2008 13:04:46

    Με το καλό να εκδιωχθούν όλοι οι συνδικαλιστές-λαμόγια.

  58. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2008 13:04:47

    @ Αris
    Φυσικά και είναι κατασταλτικός μηχανισμός.
    Η εναλλακτική λύση είναι η απουσία της που επειδή εγώ π.χ. δεν έχω όρεξη για καυγάδες και θα απευθυνθω σε κάποιο ιδιωτη μπράβο για την προστασία μου θα καταλήξει σε έλεγχο της ασφάλειας από ιδιωτικές συμμορίες.
    Ισως να πληισιάζουμε προς τα εκεί.
    Στα "Νέα" πριν κάτι μήνες είχε δημοσιευθεί αρθρο του Ιωακειμίδη που έλεγε ότι στην ΕΕ ήδη συζητούν αν η Ελλάδα είναι failed state ευρωπαικού τύπου δηλ. κράτος όπου έχει καταρρεύσει η δημόσια τάξη .
    Συνηθως αυτου του είδους τα κράτη βρίσκονται εκτός Ευρωπης π.χ. Σομαλία και η τελευταία ευρωπαική περίπτωση ήταν η Αλβανία πριν δέκα χρόνια.

  59. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 13:05:34

    Προς Lakis

    Φίλε μου πάλι υποθετικά μιλάς.."Νόμισε" , "Αν", "Ίσως". Αν ήθελε να πυροβολήσει να πυροβολούσε στα πόδια για εκφοβισμό και όχι να σημαδέψει στο στήθος..Εκτός και αν δεν ήξερε σημάδι, όχι ότι καλύτερο για Αστυνομικό ε? :) Για μένα ο άνθρωπος είναι δολοφόνος με στολή Αστυνομικού, πολύ απλά!

  60. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2008 13:11:22

    @ Παπαγεωργίου
    Είναι δολοφόνος και πιστεύω ότι θα καταδικασθεί έστω και για να επιδειξει το κράτος δικαιοσύνη.
    Αλλά αυτό δεν θα λύσει το ζήτημα της ύπαρξης χιλιάδων εξεγερμένων ανθρώπων και είναι ζήτημα χρόνου και άλλο θύμα.

  61. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 13:11:57

    @Papagewrgiou,

    kai sta podia na pyrobolouse pali dolofono tha ton eleges/elegan pou phge na ton skotwsei alla ton petyxe mono sta podia...

    Ean twra esy symfwneis me to kratos en kratei twn Eksarxeiwn, me th lehlasia kai to kapsimo magaziwn biopalaistwn emena tha mou epitrepseis na diafwnw me tetoies fasistikes nootropies...

  62. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 13:13:48

    @Psyxraimia

    "ύπαρξης χιλιάδων εξεγερμένων ανθρώπων"
    ennoeis ta SS kai ta SA (tagmata efodou) toy SYRIZA???

  63. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 13:17:11

    Να μην ισοπεδώνουμε τα θέματα.
    Να εφαρμόζεται κατ' αρχήν ο νόμος εκεί που πρέπει, τρεις μέρες κυνηγουν τους απαγωγείς του γιατρού σε όλη την Αττική χωρίς επιτυχία. Πάει αυτό το θέμα τώρα, ξεχάστηκε.
    Να μην εκβάλλουν το μένος ή τον πανικό τους σε τραγικά 16χρονα, θα μπορούσε να ήταν το δικό σας παιδί.
    Γεννήθηκα στο κέντρο και εδώ και δύο τρία χρόνια η κατάσταση είναι αβίωτη, αναγκαστήκαμε και φύγαμε, και κατεβαίνουμε μόνο για τα απολύτως απαραίτητα.
    Από την άλλη η κυβέρνηση έχει φέρει την κοινωνία στο όριό της με την οικονομική ανέχεια και τα ασύλληπτα ποσά σε δις που υπερίπτανται πάνω από τα κεφάλια της. Όποιος δεν το βλέπει ότι βράζει η κοινωνία συγνώμη, είναι τυφλός.
    Η θολή κατάσταση που επικρατεί είναι βολική για πολλούς.
    Όσο για τους λαθρομετανάστες, αυτοί λουφάζουν τώρα γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις είναι οι πρώτοι που θα την πληρώσουν.

  64. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2008 13:18:45

    Που τα ξερεις τα ταγματα του ΣΥΡΙΖΑ ρε Λακη?

  65. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 13:19:40

    Και σε πόλεις του Βελγίου, π.χ. στην Αμβέρσα υπάρχουν συνοικίες απροσπέλαστες, με τείχη γύρω γύρω, όπου θέλει κάποιος πάσο για να μπει.
    Όλοι οι υπόλοιποι "οι έξω από τα τείχη" είναι βορά στην πυρά, αδιακρίτως.

  66. aris avatar
    aris 07/12/2008 13:20:47

    ναι ψυχραιμία μόνο που καταστέλουν εμάς
    και να χέσω μέσα αν θεωρούμαστε ευρώπη ή αφρική
    αυτό που ξέρω είναι ότι η καταστολή ασκείται σε όλα τα επίπεδα:πληροφόρηση-δουλειά-πανεπιστήμια-σχολεία
    όταν ένας κωλόμπατσος σηκώνει το όπλο του ερεθισμένος από τον ρόλο που παίζει ως προστάτης των αφεντικών του και σκοτώνει ένα δεκαπεντάχρονο παιδί τότε δυστυχώς αυτή την κοινωνία την σώζουν μόνο αυτά τα παιδιά που κατεβαίνουν στους δρόμους και συγκρούονται
    οι καναπεδάκιες και οι μπλογκάκιδες όπως εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε τίποτα
    να τσακωνόμαστε με τους προβοκάτορες τύπου lakis μόνο μπορούμε

  67. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 13:21:39

    Pros Lakis

    Ας τον λέγανε δολοφόνο και ας ζούσε το παιδί έξυπνε! Τι είναι αυτά που λες? Μέχρι τώρα σε αντιμετώπιζα σοβαρά! Η αστυνομία είναι για να προστατεύει τους πολίτες από το κράτος εν κράτει των Εξαρχείων όπως λες, και όχι να πουλά ναρκωτικά, προστασία, και ενίοτε να δολοφονεί... υπάρχει ένας νεκρό παιδί και , μεταξύ μας, προτιμούσα να καούν όλα τα Εξάρχεια και το παιδί να ζούσε..Μια ανθρώπινη ζωή είναι αναντικατάστατη, τα αμάξια και οι βιτρίνες ξαναγίνονται. Φασίστες και ατομιστές είναι αυτοί οι οποίοι τους ενδιαφέρει το αμάξι και η βιτρίνα τους και όχι μια ανθρώπινη ζωή. Αύριο θα είναι το παιδί σας όμως!

  68. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2008 13:22:51

    @ Lakis
    Ετσι τους λες εσύ.
    Κατά τη γνωμη μου είναι αυτόνομος πολιτικός χώρος ο οποιος επωφελέιται από την περιρρεουσα ιδεολογική ατμόσφαιρα της Ελλάδος.
    Αν σε μία χώρα υπάρχει ανοχή στο να δέρνονται κάποιοι για "εθνικούς" λόγους όπως παλια στην Ελλάδα και τώρα στην Τουρκία θα έχεις διογκωση ακροδεξιών συμμοριών.
    Αν σε μία χώρα υπάρχει ανοχή στην "επαναστατική" βία θα έχεις το ελληνικό φαινόμενο.
    Ο λόγος είναι ότι κάθε είδους ταραχοποιος θα ενταχθεί στο πιο κοινωνικά νομιμοποιημένο κομμάτι.

  69. Nick avatar
    Nick 07/12/2008 13:24:25

    @ψυχραιμία:

    Αν η Ελλάδα είναι failed state, η Γαλλία του "nettoyage au Karcher" Sarkozy και το East London του "British jobs for british people" Gordie Brown τι είναι;

    Και στο κάτω-κάτω, και η Ε.Ε είναι failed union.

  70. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 13:31:49

    Ακούω στον Σιτι FM τώρα Κανέλλη - Κοτρώτσο, με "σκυμμένα" στην ουσία τα κεφάλια και οι δύο παραδέχονται με την κατάσταση, "αθωώνουν" επιτέλους το παιδάκι λέγοντας ότι ήταν ένα παιδί της διπλανής μας πόρτας.

  71. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 13:31:52

    Γιατί τόσα χρόνια τώρα το ελληνικό κράτος αφήνει ανεξέλεγκτα τά Εξάρχεια ,με τούς εμπόρους ναρκωτικών και τούς νταβατζήδες πού πουλάνε ΄αντεξουσιαστική΄δήθεν στάση...??
    Eνας είναι ο σκοπός:Nά υπάρχουν αντιδράσεις ΄αγανακτισμένων πολιτών΄και να οδηγηθούμε τελικά σέ πιο αυταρχικές και σκληρές λύσεις...
    Η ασυδοσία τών Εξαρχείων τρεφει την Ακρα Δεξιά.
    Αλλά δεν περιμένω απο μερίδα τής Αριστεράς να κατανοήσει τέτοια πράγματα.
    Αυτοί ξέρουν να σχολιάζουν την επικαιρότητα μόνον αντί να τήν αναλύουν μακροπρόθεσμα...

  72. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2008 13:36:12

    @ Νick
    Στη Γαλλία το προβλημα είναι εθνικό και θρησκευτικό.
    Οι εξεγειρόμενοι είναι Βορειοαφρικανοί μετανάστες πρώτης η δευτερης γενιας.
    Εδω παρ όσα λέγονται ακόμη οι μετανάστες είναι ήρεμοι-βοηθά και ο μικρομεσαίος χαρακτηρας της ελληνικής οικονομίας που τους εντάσσει εύκολα.
    Το δικό μας πρόβλημα αναρχικών αφορά γηγενείς και εξογκωθηκε λόγω της άκριτης λατρείας καθε είδους επαναστατικότητας επί 3 δεκαετίες και τώρα δε μαζεύεται αναίμακτα.

  73. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2008 13:38:27

    @Σπυρος 82...
    Εσκεμεννα μπλεκεις τα ναρκωτικα με τους αντιεξουσιατες ή λογω βλακειας?
    Εχεις γνωρισει ποτε κανεναν απο αυτους?
    Εχεις μιλησει ποτε με κανεναν?
    Πηγαινε στην Ικαρια το καλοκαιρι που ειναι σε φαση διακοπων για να τους γνωρισεις καλυτερα.
    Μπορει να μην συμφωνεις μαζι τους οπως και οι περισσοτεροι...
    Αλλα το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι δεν ειναι "δηθεν"

  74. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2008 13:40:43

    τείνω να συμφωνήσω με τον Σπύρο #82. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το χτεσινό ήταν προμελετημένο, αλλά να τώρα, ο πιτσιρικάς χαμένος. Το λιγότερο σοβαρό που μπορεί να συμβεί τώρα είναι να φύγει ο χ ή ο ψ πολιτικός, ή αυτή η εκδοχή της «κυβέρνησης». Σε ώρες που ο τόπος μόνο τέτοια δεν αντέχει... ή αντέχει; πιστεύει κανείς (από όσους γράφουν εδώ) στην εξέγερση; Ή αυτή η, αιματηρή πλέον, κρίση θα φέρει την λήθη στις προηγούμενες; μέχρι την επόμενη;

  75. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 13:42:52

    @Papagewrgiou

    ki egw ws twra sobara se antimetwpiza.

    Opws dieykrinhsa kai parapanw, to gegonos htane poly tragiko kai pethane anthrwpos (kai malista 15 etwn).

    Ayto pou me lypei (kai isws me ta ftwxa ellhnika mou den mporw na apodwsw kala) einai oti kaneis den ta bazei me tous goneis to paidiou, me to komma pou anoixta yposthrizei tetoies paktikes tromokratias ktl.

    Anarwieste pws eftase o Astynomikos se ayto to shmeio alla den anarwtieste katholou pws eftase o nearos sto shmeio na einai me bombes sto kentro twn Athinwn kai malista se aythn thn hlikia.

    Esy Papagewrgiou to paidi sou 15 etwn den ksereis pou einai stis 23:00 to brady?
    Den ksereis oti trigyrnaei me anthrwpous pou exoun diplasia hlikia apo ayto me safws bebarymeno poiniko mhtrwo ktl.?
    Den to blepeis otan bgainei apo to spiti me koukoules, kranh ktl.?
    Den to blepeis otan apo tryferh hlikia milaei apaksiwtika kai brizei thn Astynomia, to kratos ktl.?
    Den mporeis sta 15 tou na tou ekshghseis oti th diafwnia tou den prepei na thn ekfrazei me to na kaiei to periptero toy synanthrpou tou pou to exei gia na bgazei merokamato?

    Ean den to blepeis h prospoieisai oti den to blepeis h poly perissotero to wtheis esy se tetoies praktikes (yparxoun kai tetoioi kollhmenoi) tote esy exeis perissoterh eythynh apo ton Astynomiko!

  76. makedonas avatar
    makedonas 07/12/2008 13:44:17

    Συμφωνώ απόλυτα με τον αιμίλιο στο 64.

  77. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 13:48:03

    84@Tiramola
    Αει παρατα με που θα μου μιλήσεις για βλακεία.
    Εχω γνωρίσει πάμπολλους ηγετίσκους απο την εποχή του 80 ακόμα και στην Σίφνο και στην Ικαρία και στά Εξάρχεια...
    Και οι σημερινοί είναι ακόμα χειρότεροι.
    Θολή ιδελογία,στίς τάξεις τους παρεισφρύουν χαφιέδες καιπολλά νεαρά παιδιά στά πλαίσια ενός ΄τυφλού θυμού΄παρασύρονται .Ηγετίσκοι μικροομάδων πού το μόνον που τούς ενδιαφέρει είναι να ΄αξιοποιούν΄ νέους ανθρώπους σέ μιά τυφλή σύγκρουση με το Κράτος.
    Σιγά πού είναι αγνοί ιδεολόγοι.
    Αντικειμενικά υπηρετούν την άρχουσα τάξη και τίς δίνουν μονίμως πατήματα γιά σκλήρυνση τών αντι-αυταρχικών μέτρων..
    Υ.Γ.
    Ελπίζω νάγραφες τά ιδια οταν σκοτώσανε τον Καλτεζά το 85 ...Αλλά τοτε κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ.......Τό ξέχασα...

  78. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 13:50:49

    Προς Λάκης!

    Το παιδί μου - σου -του- αν βρίζει την Αστυνομία και το κράτος αυτό είναι ένα πολύ υγιές φαινόμενο διότι και τα 3 είναι σάπια! Αν εσύ είσαι ευχαριστημένος με το Κράτος την αστυνομία και την Εκκλησία εμένα μου περισσεύει!:) Τα παιδιά δεν έχουν λοβοτομή όπως θα θέλανε μερικοί "φιλήσυχοι οικογενειάρχες" Κύριε Λάκη έχουμε 2008, όχι 1968..:) Καλή η Φρειδερίκη αλλά, μεταξύ μας, ο κόσμος έχει προχωρήσει:)

  79. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 13:51:29

    Τώρα μεταδίδεται από τον City η φήμη ότι ανήκε σε μια "άγρια παρέα" των βορείων προαστείων.
    Προβλέπω νέα τροφή για τα μεσημεριανά σήριαλ.

  80. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 13:53:32

    Ta ispanika kanalia paizoun synexws plana apo ta katestramena magazia ths Ermou.

    Anarwtiounte giati o dhmarxos den kyrhttei thn polh se katastash ektaktou anagkhs kai giati den syndramei h military police...

    P.S.: Epeidh eimai omogenhs kai den exw zhsei pote sthn Ellada, mporei na mou ekshghsei kaneis ti einai ayta ta Exarxeia apo opou tha prepei kata thn apopsh kapoiwn na "apagorevtai" na pernaei peripoliko???

  81. Lara avatar
    Lara 07/12/2008 13:55:05

    ΝΙκ

    δε θα' λαζε τιποτα, αν σ' ηξερα.
    Οι καλυτερη γνωριμια περνα συνηθως μεσα απο εκχυλισμα λεξεων.
    Εκτροχιαζεσαι παντελως σαν πιστευεις πως στην ΕΕ
    τον πρωτο ρολο εχουν Ελληνες κι αλλοι ολοι αυτον του κομπαρσου.
    Ας κοιταξουμε τωρα να σωσουμε, ο, τι απομεινε απο τη ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ και ολα τ' αλλα ειναι θρεψινη για το προγευμα.
    Λαρα

  82. osaperas avatar
    osaperas 07/12/2008 13:55:47

    Κάθε ώρα που περνάει τα πράγματα ξεκαθαρίζουν με τους αυτόπτες μάρτυρες οι οποίοι περιγράφουν αναλυτικά τι ακριβώς συνέβη χθες το βράδυ.
    ΄
    Πολλοί λοιπόν από τους προλαλήσαντες σε αυτό το μπλογκ πρέπει να καταπιούν την γλώσσα τους με τις γενικεύσεις που έκαναν και με την αρρωστημένη νοοτροπία που έχουν.

    Στο μεταξύ θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι ακόμη και στις πλέον αστυνομοκρατούμενες χώρες, (πχ ΗΠΑ) οι σαφέστατα καλύτερα εκπαιδευμένοι αστυνομικοί δεν θα αντιδρουσαν με αυτόν τον ηλίθιο τρόπο που αντέδρασε ο έλληνας ειδικός φρουρός και όχι ο (έστω και ελάχιστα) εκπαιδευμένος) αστυνομικός.

    Όπως πολλοί γνωρίζουν οι έλληνες αστυνομικοί θεωρούν "άχρηστους" τους ειδικούς φρουρούς εξαιτίας της σχεδόν μηδαμινής εκπάιδευσης τους και την εν γένει μη ¨"αστυνομική" /υπηρεσιακή νοοτροπία τους.

    Αυτό που έγινε είναι ένα "φυσιολογικό γεγονός" για μία κοινωνία σαν την ελληνική, η οποία χαρακτηρίζεται, από όλο τον σοβαρό κόσμο, ώς τριτοκοσμική.
    απλά είναι τα πράγματα

  83. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 13:56:43

    @Papagewrgiou,

    dhladh esy tou paidiou sou tou ekshgeis pws na allaksei to kratos pros to kalytero h pws tha to brisei kai tha to katastrepsei???

    To Kratos den einai sapio!
    Oi leitourgoi pou eklegoume apo to 1974 kai meta einai sapioi...:):):)

  84. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 13:58:05

    @Papagewrgiou

    se eftiaksa twra...:):):)

  85. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 14:01:07

    Lakis- an prepi na pane ke ston Aleko na pane file .Ala o Alekos ke o Aleksis ke i Aleka den ine stin hora avti pou katehoun eksusia ,avti mbori to poli na eksuziazoun to Komma tous .Otan katehis eksusia den katehis mono ta thetika ke tis apolabes tis alla ispratis ke ta arnitika tis diahirisis metaksi allon Batopedio ,i Zoi tou pediou avtou . Ine mipos ke edo kanis ipevthinos tou thanatou tou pediou i pali eftege to hima avtis tis tragodias mas .Dioti pedi diko sou ke diko mou mbori na itane .

  86. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:07:16

    @Atakte,

    opws eipa kai nwritera ston Papagewrgiou, paidi diko mou den mporei na htane!

    mena to diko mou paidi 15 etwn den gyrnaeith nyxta me bombes na lhsteyei trapezes kai na kaiei magazia!

    Kai den to exw "kaloanathremmeno" sta kalytera sxoleia opws eipe Papagewrgiou nwritera giati o idios eimai gonos pmftwxhs oikogeneias ellhnwn metanastwn kai perasa apo Germania, Italia, Gallia gia na katalhksw sthn Ispania gia ena kalytero mellon twn paidiwn mou!

    Den exw ekatommyria na tous dwsw alla exw na tous dwsw kapoies arxes.

    Kai aytes oi arxes sigoura den einai na bganoun (kai malista sta 15 tous) kai na kaine magazia biopalaistwn, na epitithentai se peripolia, na lhstevoun ATM kai na gyrnane th nyxta me "perierga" atoma se "perierges geitonies"...

  87. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 14:08:24

    Ας υποθέσουμε ότι είναι αντιεξουσιαστές. Μέσα σε αυτό το χώρο, αναμφισβήτητα υπάρχουν αναρχικοί, αντιεξουσιαστές, αλάνια, πρεζόνια, παιδιά με απωθημένα στη βία που τους έχω δεί σε επεισόδια στα γήπεδα και στις διαδηλώσεις, κ.ο.κ. Ενα συνοθήλευμα είναι. Και πρέπει να τα δούμε τα πράγματα κατάματα. Ε, αν είναι και κάποιοι "αντιεξουσιαστές" του κώλου των βορείων προαστίων δεν αλλάζει και τίποτε. Ομως, μέσα σε αυτό τον χώρο (και όποιος κατέβει από κοντά θα το δεί) χτές τη νύχτα, π.χ. στη Νομική και στο Πολυτεχνείο, είχαν μαζευτεί πολλοί φοιτητές, αλλά και απλοί πολίτες, που αυθόρμητα εξέφραζαν την αγανάκτησή τους. Οσον αφορά αυτές καθεαυτές τις αντιδράσεις του "χώρου", τυφλές είναι, και εξ' αντικειμένου -άλλες φορές συνειδητά άλλες ασυνείδητα- λέιτουργούν προβοκατόρικα. Δεν άφησαν στάση για στάση που να μην την κάψουν. Ανοιγαν π.χ. περίπτερα, μαγαζιά κ.α. Αυτός είναι ο στόχος; 'Η τελικά κάποιοι θέλουν να στρέψουν τους μικροσαστούς πολίτες αυτής της πόλης ενάντια στην διευρυμένη -με ενεργή συμμετοχή ή όχι- αγανάκτηση των πολιτών; Ο "χώρος" είναι σε μεγάλο βαθμό αλλοτριωμένος και διαβρωμένος από την κατασταλτική εξουσία. Ξέρετε πολλούς που να μην έχουν στήσει κώλο στους μπάτσους όταν έχουν συλληφθεί; Ξέρετε πολλούς που δεν έχουν συνεργαστεί μαζί τους; Ε, και μέσα στο "χώρο" υπάρχουν πολλοί. Ομως, το ζήτημα τώρα είναι η αντίδραση για το γεγονος της δολοφονίας. Και δεν πρέπει να είναι εκείνοι που θα εκφράσουν την αγανάκτηση οι τυπάδες αυτοί. Οταν κατεβαίνει ο κόσμος στους δρόμους φοβάται η εξουσία (η πραγματική, όχι η διαλυμμένη κυβέρνηση Καραμανλή). Αν δεν κατέβει, τότε απλά η αγανάκτηση εκτονώνεται, σε επίπεδο πετροπόλεμου και δακρυγόνων ανάμεσαα σε μπάτσους και "χώρο". Μια από τα ίδια δηλαδή. Κι'εμείς καθόμαστε στην πολυθρόνα και βλέπουμε τα επεισόδια από την τηλεόραση, βρίζουμε -για μια ακόμη φορά- τα κανάλια, πίνουμε και το ουϊσκάκι μας και την επομένη πάμε στη δουλειά μας, σκεφτόμενοι πόσο ανασφαλείς είμαστε λόγω οικονομικής κρίσης και του δανείου που χρωστάμε. Χέστε τον "χώρο" και πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας. Μπορούμε;

  88. osaperas avatar
    osaperas 07/12/2008 14:10:29

    Χάσαμε τα παπαγαλάκια του ΘΡ και πήξαμε στους πνευματικά άρρωστους εδώ πέρα.
    Μόνο ένας πνευματικά άρρωστος θα έλεγε ότι ο πιτσιρίκος γυρνούσε με βόμβες και λήστευε τράπεζες. Ούτε η αστυνομία δεν το επικαλείται αυτό, ούτε ο δολοφόνος.

  89. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2008 14:10:50

    Συνταξιουχος εισαι Λακη ?

  90. aris avatar
    aris 07/12/2008 14:11:09

    με canard ανεπιφύλακτα

  91. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 14:11:58

    Le canard
    Προσυπογράφω πλήρως τό κείμενό σου..

  92. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2008 14:13:06

    Le canard 99
    Προσυπογράφω και γω

  93. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:13:35

    @Ari

    katanohse oti to blog edw den exei to epipedo to diko sou kai ante kai gam.sou salta gia to idryma tou Soros ki esy...

    Amerikanotsoliadaki tou kerata pou tha mas peis ki oti h asfaleia kai to aisthhma asfaleias twn politwn prepei na antikatastathei apo anasfaleia gia na kyriarxhsei to xaos kai na synexizeis na poulas esy narkwtika eleythera ki aberta...

    Ante kai gam.sou pou mou stroggylokathises sta Eksarxeia me thn "pramateia" sou kai psaxneis pelateia anamesa sta 15axrona poulwntas antieksousiastika foumara plaisiwnontas ta me hrwinh...

  94. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2008 14:14:51

    Laki

    Να σου πω εγώ τι είναι τα Εξάρχεια. Ήταν μια μικροαστική συνοικία, με μια πλατεία που είχε έναν λουλουδά στην άκρη, δίπλα σε κάποον παλαιομοδίτη μπακάλη που μύριζε παστές ρεγκες. Και πιο κάτα είχε έναν χασάπη, έναν ψαρά και δύο φούρνους. Δεν ήταν τόσο κυριλέ όσο η Κυψέλη, αλλά είχε κατοίκους από την μεταπολεμική επαρχία, μαγαζάτορες, παιδιά, καφενενεία και ένα θερινο κηνιματογραφο που μύριζε αγιόκλημα, και έβγαζε τους περίοικους στα μπαλκόνια αν έιχε καμιά ταινια της προκοπής.

    Τα Εξάρχεια είναι πάνω από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, κάπουτε από τα καλύτερα πανεπιστήμια της μεσογείου, αν όχι της Ευρώπης. Μετά είχαμε τον ανένδοτο αγώνα του Γεργίου Παπανδρέου και επισόδια με δακυγόνα, τα θυμάμαι για πρώτη φορά το 65; ή 66; Μετά ήρθε η χούντα και δεν κουνιόταν φύλλο. Μετά μια ομάδα φοιτητών; αντιεξουσιαστών; μπαϊλντισμένων εφήβων; κλείστηκε μέσα στο ΕΜΠ, οι κομπλεξικοί της χούντας πήγαν να μπούνε μέσα και έτσι έγινε η 17 Νοέμβρη. Η χούντα έπεσε από αυτό; από το κυπριακό;

    Μετά αποκτήσαμε πολλές εφημερίδες, που σιγά σιγά άρχισαν να πουλάνε χωματουργικά και μπετά, ενω το σύνθημα «ψωμί παιδεία ελευθερία» εξευτελίτηκε και τα μπαϊλντισμένα παιδιά του ΕΜΠ φόρεσαν γραβάτες Hermes και αφού διπλασίασαν την μεσαία τάξη, ξευτελίστηκαν και αυτά και σήμερα είναι οι ηλικιωμένοι της αντιπολίτευσης, και ελάχιστοι τους παίρνουν σοβαρά.

    Με τα χρόνια, έγινε από κάποιους κάθε προσπάθεια, η 17 Νοέμβρη να ταυτιστεί μα μα_ακίες, και πορείες και ακαταστασίες σε μνήμη γεγονότων που κανείς δεν δίνει σημασία, στην πραγματικότητα. Η δε 17 Ν ταυτίστηκε με δήθεν τρομοκρατική οργάνωση που σκότωνε για επιχειρηματικούς λόγους αλλά με σάλτσα πολιτική, αντιαμερικάνικη. Και αν οι Αμερικάνοι της εποχής του Βιετναμ, είχαν συμφέροντα που μας έβλαψαν, οι σημερινοί αντιαμερικάνοι είναι αντιαμερικάνοι ερζάτζ, made in Germany, αν ρωτάς εμένα.

    Και σε μια μικρή πόλη που όλοι ξέρουν τους πάντες, που ξέρουμε ποια σύζυγος υπουργού κεράτωνε τον άντρα της με ποιον επιχειρηματία ή ποιός εκφωνητής κουτούπωνε συνάδερφό του, τα Εξάρχεια ή παλιά μου γειτονιά γίνονται σχεδόν εσκεμμένα, μπάχαλο, για να έχουν να βρίζουν οι περίοικοι, να φανατίζονται οι επαναστάτες, και να, να πεθαίνει και κανένα παιδί... όπως και παλιότερα.

    Ούτε αρετή, ούτε τόλμη, ούτε ελευθερία.

    Αυτά είναι τα Εξάρχεια Λάκη. Μικρογραφία των σκατών που είναι η Ελλάδα. Να κάτσεις εκεί που είσαι και να λες «φτου σου Ρωμιοσύνη»

  95. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:18:11

    @Arxaiopteryga,

    opws panta akrws katatopistikos!

    Se eyxaristw gia thn analysh sou

  96. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 14:18:45

    laki- afou ehis pedia ke ta edoses avtes tis akies pou itheles kalos .Kapos etsi ine me olous tous gonis tou kosmou .Ala i diapedagogisi ton pedion den ine apoklistikotita mono ton gonen (ke avti parameni kiriarhi) iparhi to sholio ,i piatsa i TV ke toses ales kathimerines proklisis .Sou evhome to pedisou na min ine to epomeno thima tis KRATIKIS BARBAROTITA( pou panta ine aorati) alla allo mathima aksion ke ithikis den prokite na kano dimosia .Signomin .
    To erotima pou sou ethesa KE den apantises INE 100000 pretorianous ti tous theli mia mikri hora opos to Elladistan ?

  97. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 14:21:55

    Συμφωνώ με Le Canard.
    Αλλά 25 χρόνια τώρα αυτά επαναλαμβάνουμε. Ως πότε;

  98. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:23:07

    @Atakte,

    ki egw anarwtiemai me tous 100.000 praitorianous.

    Perissotero anarrwtiemai gia ta 2.000.000 kommatikwn praitwrianwn sto dhmosio!

    Kai ayto pou me anhsyxei perissotero einai oti exoun kanei ton kosmo etsi wste h filodoksia kai to oneiro zwhs twn newn anthrwpwn na ksekinaei kai na teleiwnei me thn proslhpsh sto dhmosio...

  99. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2008 14:24:26

    και με άλλη μια ανθρωποθυσία (κυριολεκτική αυτή την φορά) θα ξεχάσουμε τα «άλλα» για μέχρι μέτα των Φώτων.

  100. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:28:30

    Orist evrethh o fonias!

    Apo oti mas leei o 2:22 o hthikos aytourgos gia to thanato tou nearou einai Kosmhmatopwlhs me magazi sto kentro kai spiti sto palaio psyxiko.

    Synaftourgoi sthn hthikh aftourgia einai oi diaforoi emporoi narkwtikwn "hgetiskoi" (opws eipe kapoios pio panw) twn Eksarxeiwn.

    Fysikos aftourgos einai o Astynomikos pou synelhfthh.

    OI HTHIKOI AYTOURGOI KAI PERISSOTERO OI SYNAFTOURGOI (POU EGRAPSA PIO PANW) POTE THA SYLLHFTHOUN?????????????????

  101. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 14:28:45

    Προς Λάκη:
    Δεν πιστεύω ότι είσαι ομογενής και ότι μένεις Ισπανία..Μάλλον από κανα υπόγειο της ΓΑΔΑ γράφεις κάτω από κανά πορτραίτο του Παττακού..Τι μια μας λες οτι δεν ξερεις καν απο Ελλαδα και την αλλη πετας μαλακιουλες του στυλ οτι ο μικρος ειχε βομβες..Εφόσον δεν ξέρεις μην μιλάς..Καλό το παραμύθι. Είναι γνωστό σε όλους ότι ΚΥΠ και σία θέλουν να "ελέγξουν" τα blogs και επειδή δεν μπορούν να το κάνουν άμεσα το κάνουν έμμεσα με προβοκάτωρες σαν και σένα. Όχι αγάπη μου, δεν είσαι Ισπανίδα, Ελληνίδα ρουφιάνα είσαι χρυσό μου, άντε κρύψου στο λαγούμι σου τώρα! :)

  102. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 14:29:11

    laki -les na imaste to televteo ""ethniko kratos"" tou Bismarc?

  103. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 07/12/2008 14:30:10

    Μη τσιμπάτε στους ασφαλίτες

  104. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:33:45

    @Papagewrgiou,

    den eimai sthn Ellada kai den exw kanena problhma na grapsw to ispaniko mou thl na me parei amesws opoios thelei!

    Roufianoxafies eisai esy pou blepeis oti den mporeis na epiballeis thn anarxia pou sou xreiazetai gia na poulas Narwtika sto kentro ths Athinas.

    Comprende, hijo de puta???

  105. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 14:34:17

    Το άμοιρο το παιδί που να τόξερε ότι θα γινόταν ο τραγικός ήρωας μιας "ταξικής" συμφιλίωσης.
    Η ψυχούλα του "ίπταται" από πάνω μας αυτή τη στιγμή.
    Του οφείλουμε μια συγνώμη, όλοι είμαστε υπεύθυνοι για αυτό που του συνέβη, με τις μικρές, καθημερινές μας λαθροχειρίες.

  106. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:35:00

    @Atakte,

    eimaste to telytaio kommounistiko kratos alla pou tha paei tha allaksei ki ayto...

  107. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 14:37:10

    Προς Lakis

    Ο Φασίστας και ο Κυπατζής ακόμα και στον Άρη να μένει..φασίστας Αρειανός είναι:) Τα άλλα που λες δεν τα σχολιάζω, δεν έχω άλλωστε τα κατάλληλα αθλητικά παπούτσια να κατέβω στο επίπεδό σου:) Καλό τσάι με την Βασίλισσα σου Σοφία και φιλιά πολλά :)

  108. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:37:40

    Eimai poly kairo sto blog kai zhtw syggnwmh ean parektraphka frastika.

    Zhtw syggnwmh apo ton Arxaiopteryga, ton Geronta, ton Factor, ton le Canard kai olous tous palious edw mesa pou ektimw thn apopsh tous poly!

    Twra Papagewrgiou, Anwnymous, Arides kai loipous xthesinous Tagmatasfalites pou perimenoun na ginei kana peristatiko san to xthesino gia na bgoun na aktonwthoun apo thn agamia pou tous dernei, e aytous poios tous ga.aei...

  109. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 14:40:42

    laki - To ""ethiko kratos"" itan efebrima tou Bismarc agapite .Ta alla ine ftina masalia.min ta berdebis dioti den se timoun .

  110. Greco avatar
    Greco 07/12/2008 14:45:14

    @106

    τα πες ολα...

  111. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 14:47:46

    @Ar(x..ak)i

    egw den ebrisa th mana sou.

    Arketa trabhkses me dayth kai me aytous pou thn trabagan...

    Psakse na breis kainourious pelates gia thn hrwinh sou...

  112. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 07/12/2008 14:50:53

    Χατζηστεφάνου στο Facebook, πριν λίγο!

    Panagiotis Hadjistefanou Main Stage 07 Δεκεμβρίου στις 12:46 μ.μ.
    i dimosia periousia lehlateitai apo xristianofasistikes symmories pou exoune diaplokes me emporio oplwn, doulemporio kai paiderastika kyklomata. ta dimosia tameia exoune sterepsei, ta apothemata tous xanontai se off shore etairies k omologa pou den katalavenei kaneis ti simainoune k poios ta exei. polyethnikes exoune agorasei tin ellada oli me ... Διαβάστε περισσότεραmavra lefta. oi metanastes zoune lathraia, san pontikia, se athlies synthikes enw ta media prowthoune tin xaropi tamta k ton ko ekatomyriouxo alvano me ton ellina chaufeur. oi omofylofiloi diwkontai me eksontwtikous dikastikous agwnes toso apo tin ekklisia oso k apo to kratos. oi gynaikes den theorountai axies oute gia mistho mitrotitas, oute kan gia ena dorean emvolio HPV. oi syntaksiouxoi den exoune na fane. oi arrostoi den exoune farmaka. ta nosokomeia den exoune oute gazes. i astynomia dolofonei 15xrona, estw se mia tragiki stigmi - alla genikotera i doulitsa tis einai alli k sigoura oxi na diokei to egklima. thelete kai alla? exw polla.

  113. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 14:55:25

    opos to trigono ton Bermoudon katapini ta plia pou pernousan apo eki ,etsi kapos ine ke to Athens..Salonika ....

  114. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2008 14:56:07

    Απο την αρχη της Πατησιων μεχρι τη ΓΑΔΑ δεν θα μεινει κολυμπηθροξυλο....

  115. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 14:58:55

    Simberasma-
    Epigon !!!

    Zitite kapetanios gia plio pou Bouliazi!!!!!!!

  116. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 15:11:16

    H N.Δ. σήμερα μάς άφησε χρόνους και επισήμως.
    Παραμένει βεβαίως ως ΄Κυβέρνηση Σκιών΄.
    Καλημέρα και Καλή Τύχη γιά το αβέβαιο Αυριο.

  117. patos avatar
    patos 07/12/2008 15:21:06

    Με τρεις σφαίρες εκτέλεσαν ένα δεκαεξάχρονο, έφηβο που έβραζε, ήταν ένας εύκολος στόχος.
    Μπρος στη βία που ξεσπά από την εκτέλεση του δεκαεξάχρονου μερικοί πολίτες άρχισαν να ζητούν κατασταλτικά μέτρα, βία στη βία, γιατί νομίζουν πώς με τη βία κρατιέται η κοινωνία σε συνοχή.

    Με την εκτέλεση ενός δεκαεξάχρονου ο θυμός ξεσπά σαν ανεξέλεγκτη βία και μερικοί ζητούν, βία στη βία, να επιβληθεί στη κοινωνία η καταστολή των φυλακισμένων.

    Τρείς σφαίρες εκτελούν προκλητικά έναν έφηβο. Με έναν εύκολο στόχο εναν ανώριμο που έβραζε, προκαλουν συσπειρώνουν όσους ζητούν αυτό που κανείς δεν αντέχει, τη καταστολή.

    Πίσω απ τη μάσκα και αυτής της άνισης επιβολής του νόμιμου, με τρείς σφαίρες εκτέλεσαν προκλητικά έναν εύκολο στόχο,
    θα γαλουχείται η ωμή αδίστακτη βία,
    όσο η ωμότητα, θα συνεχίζει να γεννά κοινωνικές συσπειρώσεις.

  118. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 07/12/2008 16:01:13

    Για μια ακόμη φορά ο archaopteryx κάνοντας χρήση της απλής λογικής αποκαθιστά την στοιχειώδη αλήθεια, ότι στη σημερινή φάση του εντεινόμενου πολιτικού και κοινωνικού χάους, η δημιουργία πόλωσης δεν οδηγεί πουθενά, έστω και εάν διαφωνώ με τον εκ προοιμίου αποκλεισμό του προμελετημένου στην εν ψυχρώ δολοφονία, που έλαβε χώρα, όπως διατυπώνει στο δεύτερο σχόλιο του.
    Θα πρέπει όμως να αναρωτηθούμε, κατά πόσο η πλασματική εικόνα που μεταδίδουν τα σχόλια καταγράφουν μια πραγματική πόλωση. Διαπιστώνω εδώ και καιρό, ότι η εξουσία βάζει πλείστα όσα χαφιεδόπουλα και διεστραμμένες ψυχές να γράφουν στα σχόλια, με στόχο τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας.
    Να μπαίνουν κάποιοι εξοργισμένοι από την δολοφονία σχολιαστές και να εκφράζουν με βαριά φρασεολογία την αγανάκτηση τους ενάντια στη δολοφονία, είναι και λογικό και ερμηνεύσιμο. Να μπαίνουν όμως κάποιοι και να δίνουν συγχαρητήρια στους δολοφόνους, απλά πιστοποιεί ότι κάποιοι άλλοι στέλνουν εδώ πληρωμένους αλήτες, διότι φοβούνται τον δημόσιο αντίκτυπο, που έχει αυτό το ιστολόγιο.
    Δίπλα σε αυτούς υπάρχουν βέβαια και κάποιοι "αξιοπρεπείς" δήθεν "αναλυτές", που σκόπιμα επιχειρούν να στρέψουν την προσοχή από τους δολοφόνους, στην υποτιθέμενη πρακτική του αδικοχαμένου παιδιού και στο λεγόμενο "αντιεξουσιαστικό" χώρο γενικότερα.
    Στην ουσία πόλωση δεν υπάρχει. Από τη μια υπάρχει η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού και από την άλλη το κράτος και το παρακράτος. Και αυτό διότι αυτή η πλειοψηφία βιώνει καθημερινά στο πετσί της, ότι στην Ελλάδα, δεν είναι μόνο η αστυνομία, που δεν λειτουργεί στοιχειωδώς, αλλά και ολόκληρο το κράτος δίνει εικόνα ολοκληρωτικής χρεωκοπίας.
    Η αστυνομία σήμερα αποτελεί τμήμα - το πλέον σημαντικό - του εγκλήματος. Την ευθύνη για αυτό δεν φέρει μόνο ο υπουργός Εσωτερικών, αλλά κύρια ο πρωθυπουργός και σύνολο το υπουργικό συμβούλιο. Σε κάθε ευνομούμενη πολιτεία θα είχαν καθίσει όλους αυτούς τους κυρίους στο σκαμνί. Αλλά ποιος είναι αυτός που θα μπορέσει να τους δικάσει, όταν αυτοί έχουν διαλύσει με τον πλέον απροκάλυπτο τρόπο τη δικαιοσύνη; Και γιατί να μην παρανομήσει ο μικρότερος ασύστολα και εγκληματικά, όταν βλέπει την κορυφή της πολιτείας βουτηγμένη στο βούρκο της παρανομίας; Κοιτάξτε τον ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ που διακινούνται τα ναρκωτικά. Ακόμη και πρώην υπουργός και πατέρας της τωρινής αντιπροέδρου της βουλής, υπέχει ποινικής δίωξης, λόγω παροχής βοήθειας σε μεγαλοεμπόρους ναρκωτικών. Κοιτάξτε το ΑΒΑΤΟ των Ζονιανών. Ρωτήστε ένα τυχαίο ιδιοκτήτη νυκτερινού κέντρου να σας εξηγήσει, ότι πληρώνει διπλή προστασία. Τόσο στους εγκληματίες εκβιαστές, όσο και στους "προστάτες" της αστυνομίας. Την κορόνίδα του εγκλήματος αποτελεί το ίδιο το κοινοβούλιο και τα συμμετέχοντα κόμματα, που μετέτρεψαν την Δημοκρατία σε κλεπτοκρατία. Επάξιοι τοποτηρητές του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.
    Τα μυθεύματα, που παρουσιάστηκαν από ψυχοανώμαλους "σχολιαστές" για λοστάρια και τα τοιαύτα, ανατρέπουν οι μαρτυρίες των αυτόπτων μαρτύρων, όπως του νεαρού που έδωσε τις πρώτες βοήθειες και που πολύ συγκεκριμένα προβάλλονται σε προηγούμενη ανάρτηση. Οι αστυνομικοί υπήρξαν παραπάνω από προκλητικοί. Έδειξαν τα γεννητικά τους όργανα. Απέναντι σε κάποιον που βαστά λοστό ή μολότωφ, αυτό μάλλον δε γίνεται, για ευνόητους λόγους. Όπως πιστοποιούν οι αυτόπτες απλά προηγήθηκαν προφορικοί διαπληκτισμοί, πριν πυροβολήσει ο αστυνομικός (ή οι αστυνομικοί). Κατά συνέπεια πρόκειται για ΔΟΛΟΦΙΝΙΑ ΑΘΩΟΥ - ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥ - ΕΝ ΨΥΧΡΩ. Σε μια τέτοια περίπτωση αυταπόδεικτα δεν μπορεί να αποκλειστεί και η περίπτωση ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ, που εμφανίζεται, από το ειδεχθές του δράστου, περισσότερο από πιθανή. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ. Βέβαια η συγκεκριμένη εγκληματική ενέργεια δεν μπορεί να αποδοθεί σε συγκεκριμένο σχεδιασμό της κυβέρνησης. Αυτή υπέχει σαφής ποινικές ευθύνες για τη συνειδητή δημιουργία κλίματος άνθησης του εγκλήματος και του παρακράτους και την πλήρη διάλυση, όχι μόνο της αστυνομίας, αλλά τη μετατροπή της σε μηχανισμό υπόθαλψης του εγκλήματος.
    Η εξέλιξη είναι προφανής. Ο δολοφόνος θα καθαρίσει με τον ένα ή άλλο τρόπο και σε λίγα χρονάκια θα είναι διευθυντικό στέλεχος σε κάποια "ιδιωτική" επιχείρηση μηχανισμών καταπίεσης ή κοινωνικού εκμαυλισμού. Εάν υπήρχε εισαγγελία που λειτουργεί, θα είχαν ξεκινήσει ήδη διαδικασίες εντοπισμού των ηθικών αυτουργών.
    Και τα συναφή επακόλουθα είναι προφανή. Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται. Ένταση του κοινωνικού χάους, ταραχές, εκφασισμός. Άντε μετά να βγεί συνταξιούχος να διαμαρτυρηθεί γιατί πεινάει και χήρα να διαδηλώσει ότι το κράτος κλέβει το κουλούρι από το στόμα του ορφανού.
    Ίσως βγάλουν ακόμη και τους πληρωμένους μπιστολάδες, να κάνουν ακόμη μια φορά μανάδες δίχως γιούς, δήθεν στο όνομα του λαού, για να τρέμει όποιος εισαγγελέας προτίθεται να κάνει ειλικρινής και φιλότιμες έρευνες, όπως απαιτεί το καθήκον του.
    Θα ήθελα να βρίσκομαι αυτή τη στιγμή δίπλα στο Γιώργο Ζορμπά, για να του σκουπίσω τα δάκρυα. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να ορκιστώ πάνω στο αίμα του αθώου παιδιού, να εντείνω τον αγώνα μου. Γιατί κάθε ενήλικας - και πριν απ΄όλα όσοι είμαστε γονείς - έχουμε συγκεκριμένες ευθύνες.

  119. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 07/12/2008 16:02:31

    Μα τι χαιβανια, ειναι πολλοι απο δω μεσα.
    Ωστε παιδι ηταν.Ωραια.
    Και τι ηθελε τετοια ωρα και με "οπλισμο", αυτο το παιδι εκει περα, που ξερει οτι καθημερινα βρωμαει μπαρουτι;
    Και πως μπορουσε να το ξερει ο χωροφυλακας, οτι ηταν 16 χρονων απο την αποσταση που ηταν;Να του ζηταγε ταυτοτητα πριν;
    Και εσυ αισθηματια μου, που βλεπεις μονο μια πλευρα του ζητηματος, αν ειχες ενα μαγαζι,απ αυτα που καταστραφηκαν και αφησαν και ενα σωρο υπαλληους χωρις δουλει, αλλα και τους ιδιοκτητες, εν μεσω κρισεως και εορτων που ειναι η τελευταια τους ελπιδα να ξελασπωσουν,θα ελεγες τα ιδια,η θα ελγες αλλα;
    Και τελικα, δε μας ειπατε τι ακριβως θελετε.Αν δε σας αρεσει η διακυβερνηση του τοπου, απο ενα κομμα, καντε δικο σας και κατεβειτε κατω να ζητησετε την ψηφο του κοσμυ, που πληρωνει τους μαλακισμενους ηρωισμους των διαφορων, περιεργων ανθρωπων.Αλλοιως το πατε για δικτατορια, για να εχετε να λετε διαφορες μαλακιες παλι;
    Ε,εμεις, δε θεουμε να ξαναγινει δικτατορια παλι, επειδη βολευει καποιους υποπτους τυπους, που θελουν να κερδισουν διαφορα.
    Και παρα τις χαζομαρες της ηγεσιας και τις παπαριες της, αλλα και την ανοχη του κοσμου, η κατασταση μπορει να ξεφυγει και τοτε θα χασουμε και τ αυγα και τα πασχαλια.
    Αλλα μπορει να γινει και τιποτ αλλο,δηλαδη καοιος καταστηματαρχης, επι τη θεα των μαμελουκων, να τραβηξει καμια καραμπινα και να φαει καμποσους, οποτε τι λετε να γινει;Θα κατσουμε να μας γαμησουν οι διαφοροι που ειτε ειναι loosers,ειτε εχουν τα λεφτα του μπαμπα τους και δεν τους νοιαζει τιποτ αλλο.
    Η θα υποχρεωσει ο κοσμος ο ιδιος, την Αστυνομια,να κατεβει με τα ουζι και οποιον παρει ο χαρος;
    Για συμμαζευτε τα μυαλα σας, γιατι η κριση ερχεται και εδω καουμε κρα να μη χαθουν οι θεσεις εργασιας, και οπως το πανε μερικοι, θα καταστραφει εντελως το κρατος.
    Η μηπως νομιζετε οτι παραγουμε πια τιποτα.Τουρισμο και ναυτιλια εχουμε μονο και η μεν ναυτιλια, παει κατα διαολου απο την κριση, ο δε τουρισμος,που περιμεναμε να δαγκωθει απο την κριση, τωρα θα πεθανει απλως, γιατι κανενας εχεφρων ανθρωπος, δεν ειναι τοσο μαλακας,ωστε να ελθει σε καποια χωρα, που καθε μερα γινονται επεισοδια, λες και βρισκομαστε σε προεπαναστατικη περιοδο.
    Αλλα τοτε, λαμβανονται ΑΛΛΑ μετρα,οπως ξερετε.

  120. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 07/12/2008 16:16:05

    Ρε σεις,εδω γινονται καθε μερα επισοδια και στα Εξαρχεια, εχει δημιουργηθει, ενα κρατος εν κρατει.
    Ειναι δυνατον να γινει αποδεκτο αυτο, σε μια ευνομουμενη πολιτεια;
    Ζητησαν ποτε τιποτα συγκεκριμενο, για να το συζητησουμε, η απλως οταν βλεπουν αστυνομια, αφιονιζονται;
    Και μη νομιζετε οτι μονο αυτοι, φαγανε ξυλο απο την Αστυνομια.Εχουν φαει και αλλοι σε πιο δυσκολες εποχες, που εσεις δεν τις ξερετε.Και εγω μαζι μ αυτους,αλλα αυτα εγω δεν τα καταλαβαινω.Δηλδη βια για τη βια;
    Και στο φιναλε, αν ο Ελληνας γουσταρει να το παιξει αναρχικος, ας γινει ενα κομμα να κατεβει, να δουμε και ποσοι ειναι.
    Η ιδεολογια αυτη, ειναι για τα μπαζα,και αφορα, ειτε εφηβους, που δεν ξερουν που παν τα τεσσερα, ειτε για διαταραγμενες προσωπικοτητες, που βγαζουν ετσι το μενος τους εναντιον της εξουσιας, επιδη ειχαν προβληματα με τον πατερα τους στην παιδικη τους ηλικια, οπως λεει και η ψυχολογια.
    Και που ειναι τελικα υπευθυνοι και για το θανατου του μικρου, που βεβαια, δεν καταλαβαινε οτι παιζει με τη φωτια,διοτι οπως ελεγε και καποιος παλαιοτερα,τα οπλα καμια φορα τα χρησιμοποιουν κιολας.
    Πως κανενα αλλο κρατος δεν κανει αυτα που πρεσβευουν οι ανθρωποι αυτοι ;Χαζοι ειναι ολοι οι αλλοι ενω εμεις οι εξυπνοι της παρεας;

  121. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 16:38:39

    Ολονύχτια επεισόδια στην Ελλάδα μετά τον θάνατο νεαρού -Gazeta Wyborcza

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6034847,Nocne_zamieszki_w_Grecji_po_smierci_15_latka.html

  122. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 16:51:01

    @Ψυχραιμία, τώρα διάβασα τα σχόλιά σου για το κράτος παρία (έτσι δεν λένε στα γαλλικά το failed state;)
    έχω να σου πω μην έχεις και ως ευαγγέλιο αυτά που γράφονται με την αρμόζουσα σοβαροφάνεια σε στήλες καθημερινών απογευματικών εφημερίδων.

  123. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 07/12/2008 17:34:55

    Σας χαρίζουμε και την αριστερά και τη δεξιά, και τους αναρχικούς και τους μπάτσους και όλο τον φανατισμό και τον τραμπουκισμό που χρόνια τώρα υπηρετείτε όλοι εσείς που πάλι ξαφνιαστήκατε και πάλι πέσατε από τα σύννεφα...

  124. Μάνος avatar
    Μάνος 07/12/2008 20:29:46

    E!! ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!!
    θΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ!!

  125. fotis avatar
    fotis 07/12/2008 20:32:14

    Βγήκαν οι ύαινες,
    να εκμεταλλευθούν το πτώμα του μικρού!!!

    Αλαβάνος, Τσίπρας κλπ. όλα τα καλά τα παιδιά!
    Μπάλα στο γήπεδό τους!!

  126. lena avatar
    lena 07/12/2008 20:36:00

    Tα κανάλια ηρωποιούν τον μικρό,
    που μάλλον δεν είχε καμία σχέση με τους αναρχικούς.

    Αλλά θάβουν τον αστυνομικό. Το ίδιο και η δεξιά.
    Κορόϊδο είναι η δεξιά να φορτωθεί το βάρος.
    Όλα θα τα πληρώσει μόνος του.
    Αλήμονο και στην οικογενειά του.
    Ο ανεγκέφαλος!.

  127. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 07/12/2008 22:45:47

    ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΣΙΠΡΑ ΑΛΑΒΑΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΑΝΑΝΔΡΕΟΥ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΑ ΜΑΤ ΕΚΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΜΟΛΟΤΩΦ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥΣ ...ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ

  128. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 08/12/2008 08:36:44

    κριμα ….κριμα ενα παιδακι στον βωμο της κομματικης παλης …ας κλαψουμε ολοι μας τωρα πανω του και μεθαυριο παμε για αλλα…νοιωθω πολυ ντροπηηηηηηηηηηη!!!!!! το θυμα βρεθηκε παντα ετσι γινεται και παντα ειναι νεα τα θυματα ας τρεξουν τωρα δεξιοι αριστεροι να κλαψουν να βρισουν και οτι κανουν σε ολες αυτες τις περιπτωσεις… το παιδακι χαθηκεεεεεεεε κριμααααααα δεν θα ξαναμιλησω γι αυτο το παιδι θα το κρυψω βαθια μεσα μου και θα προσπαθησω να το θυμαμαι …να το θυμαμαι …κριμααααααααα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.