#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/05/2011 21:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μας συμφέρει η αποκαθήλωση του Στρος Καν;



Βλέπω πολλούς να επιχαίρουν τις τελευταίες ώρες με την ταπεινωτική περιπέτεια του κ. Στρος Καν.

Ακόμα και η κυβέρνηση, που μέχρι χθές στεκόταν σούζα μπροστά του, έβγαλε γλώσσα.

Κατ’  αρχήν, σε περίπτωση που το ξεχάσαμε, ο Στρος Καν δεν ήρθε αυτοβούλως να μας …σώσει.

Εμείς πήγαμε γυρεύοντας, ο κ. Παπανδρέου δηλαδή!

Δεύτερον, ανεξαρτήτως των …ελαττωμάτων του,  ο Ντομινίκ Στρος Καν ήταν φίλος της Ελλάδος, πολύ πριν από το μνημόνιο.

Είμαι σε θέση να το γνωρίζω αυτό.

 

Όσον αφορά στο μνημόνιο.
Ήθελε  να πετύχει το πρόγραμμα γιατί αυτό εξυπηρετούσε και τους δικούς τους προσωπικούς πολιτικούς σχεδιασμούς.
Είχε τη ευελιξία να βλέπει τα πράγματα στην ευρωπαϊκή τους διάσταση.
Και ήταν από τους πρώτους, που άρχισε να μιλάει ανοιχτά για την ανάγκη επιμήκυνσης του χρέους μας, ενώ δεν δίστασε δημοσίως να καυτηριάσει την αργοπορία της ΕΕ και ειδικότερα της Γερμανίας, να αντιδράσει στην αντιμετώπιση του ελληνικού προβλήματος.

Ο Στρος Κάν είχε και ένα άλλο πλεονέκτημα: έβλεπε τα πράγματα πρώτα ως πολιτικός και μετά ως τεχνοκράτης.
Επιπλέον ήταν και εύκολα διαθέσιμος...
Όποιοι τα υποτιμούν αυτά, ας περιμένουν  τον διάδοχό του.

 

Στην διαχείριση του ελληνικού ζητήματος φέρει βαριά ευθύνη γιατί η «εσωτερική υποτίμηση»,  την οποία πρέσβευε αποδείχθηκε μια καταστροφική συνταγή. Όμως, ήταν ο πρώτος που αντιλήφθηκε.

Βέβαια, δεν απέφυγε τις γκάφες. Είχε μια ροπή προς αυτές. Τι να πρωτοαναφέρω; Εκείνη τη θεωρία περί ….γιατρού; Τη φράση  ό,τι είμαστε «βουτηγμένοι στα σκατά». Χώρια που έδωσε στεγνά τον …φίλο του Παπανδρέου, όταν αποκάλυψε τις παρασκηνιακές τους συζητήσεις.
Όμως, ποιος μπορεί να μας διαβεβαιώσει ό,τι ο διάδοχος του θα  δείξει μεγαλύτερη ευελιξία και κατανόηση για τα προβλήματά μας;

ΚΡ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/05/2011 21:57:46

    Ανδρών επιφανών πάσα γυνή τάφος!

  2. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 17/05/2011 22:01:18

    Ε όχι και πάσα γυνή......

    • A.M. avatar
      A.M. @ Δώρα Γκανούλη 17/05/2011 22:08:30

      Πάσα πάσα!
      Πάσα κοινή εννοώ...

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 17/05/2011 22:03:13

    Aυτός ο Παπανδρέου χειρότερος γκαντέμης και από τον Μητσοτάκη είναι.

    Οποιον χαιρετάει φυλακή πάει η γίνεται κίνημα στην χώρα του.

  4. Κάποιος avatar
    Κάποιος 17/05/2011 22:08:00

    "ο Ντομινίκ Στρος Καν ήταν φίλος της Ελλάδος..."

    Μου θύμισες την κινηματογραφική ατάκα:

    h**p://www.youtube.com/watch?v=Has9Bvlyxdk&feature=related

  5. xriteo avatar
    xriteo 17/05/2011 22:08:30

    Να το λεει η Τρεμη, και εκεινος ο Ντερμπεντερης,το καταλαβαινω.Εσυ ομως πιστευεις οτι ο καθε επικεφαλης του ΔΝΤ,εχει συμπαθειες και αντιπαθειες,η ενεργει κατ'εντολη των αφεντικων του?

  6. anonymous avatar
    anonymous 17/05/2011 22:10:13

    Είναι το πρώτο σχόλιο που γράφω για την υπόθεση από τότε που ξέσπασε.
    Δε θα λάβω θέση στο αν ο Στρος Καν διέπραξε την πράξη ή όχι τουλάχιστον όσο θεωρώ την υπόθεση νεφελώδη και όσο δεν είναι ξεκάθαρο αν η καμαριέρα συναίνεσε και μετά τα γύρισε για να εκβιάσει και να τα 'κονομήσει.

    Θα πω όμως ότι εγώ δε θα σκυλεύσω το πτώμα του Στρος Καν, διότι πολύ απλά δε φταίει αυτός που πήγαμε στο ΔΝΤ αλλά ο ΓΑΠ. Ο ΓΑΠ μας έβαλε με το ζόρι στο ΔΝΤ και το επεδίωκε από το χειμώνα του 2009 όταν αρνήθηκε τα μέτρα που του πρότεινε ο Καραμανλής.

    Μέρα με τη μέρα βγαίνει η αλήθεια στη φόρα και μάλλον ο Καραμανλής θα περάσει στην ιστορία ως ένας συκοφαντημένος άνθρωπος.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ anonymous 17/05/2011 23:14:14

      "Μέρα με τη μέρα βγαίνει η αλήθεια στη φόρα και μάλλον ο Καραμανλής θα περάσει στην ιστορία ως ένας συκοφαντημένος άνθρωπος".

      Αυτό τώρα το καταλάβατε; Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Εύμηλος 18/05/2011 01:41:51

        Συκοφαντημένος;

        Ο Καραμανλής θα περάσει στην ιστορία ως ο πιο ανίκανος πρωθυπουργός τής Ελλάδας. Είχε καλές προθέσεις, αυτό του το αναγνωρίζω ακόμη, αλλά δεν είχε τα κότσια να συγκρουστεί με κανένα. Πολύ νωρίς συμβιβάστηκε με καναλο-εργολαβο-νταβατζήδες, κομματικούς βαρώνους, Τούρκους κι Αμερικάνους.
        Και μη μου μιλήσετε για τον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη... Αν ήθελε ο Καραμανλής θα είχε προλάβει να φτιάξει αγωγό όχι ως την Αλεξανδρούπολη, αλλά ως την Καλαμάτα!

        • effie B. avatar
          effie B. @ Στέργιος 18/05/2011 07:58:13

          "...αλλά δεν είχε τα κότσια να συγκρουστεί με κανένα."
          και την διαθεση, θα προσθετα εγω.
          οπως ακριβως τα λες ειναι Στεργιο.
          Αλλα περσινα ξινα σταφυλια. Δεν ασχολουμαστε αλλο. Εχει αναλαβει η Ιστορια.
          Ηδη η ανατροπη ξεκινησε και ο Σαμαρας θα κληθει να αναλαβει το καραβι. Σε μεγαλη τρικυμια.
          Αυτος και διαθεση εχει και τα κοτσια και το οραμα. Καθε μερα το αποδεικνυει τρανα!!

        • Γιώργης avatar
          Γιώργης @ Στέργιος 18/05/2011 09:55:39

          Σιγά μή τόν εἶχε στείλει καί στήν Ουάσιγκτον, δῶρο στόν Ομπάμα..., ἀν καί θά 'πρεπε...! (ἄσε τό βέτο στά Σκόπια...)
          Ἀκόμα τό φυσάνε καί ΔΕΝ κρυώνει τά Ἀμερικανά...
          Ἀνίκανος ὁ ΚΚ;
          Μ' αὐτό τό πλευρό νά κοιμᾶσαι...

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ Γιώργης 18/05/2011 16:09:07

            Ὅταν ἔρθει ἡ ὥρα να ἀντιμετωπίσει ὁ Σαμαρἀς τά ἴδια λαμόγια μέσα στό κόμμα -γιατί εἶναι ἀκόμα μέσα- καί μέ σαράκι τό 151, ΤΟΤΕ
            νά σᾱς δῶ τί «παχειές κουβέντες» θά πεῖτε...

          • thanasis avatar
            thanasis @ Γιώργης 18/05/2011 18:32:21

            ΚΑΙΡΟΣ ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ
            ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΤΑ
            ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ.ΣΤΗΣ ΕΠΟ
            ΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ
            ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΗΣ ΕΠΙΛΛΟΓΕΣ ΤΟΥ
            ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ thanasis 19/05/2011 17:32:12

            Αὐτό δέν εἶπε καί ὁ ΚΚ;
            Ἀλλά μόλις ἦρθαν τά πραγματικά δύσκολα τόν "πουλήσανε" ... ( καί τόν πουλάνε ἀκόμα...)
            Ξαναλέω λοιπόν:
            Στά δύσκολα θά σᾶς δῶ τί «παχειές κουβέντες» θά πεῖτε…

  7. anonymous avatar
    anonymous 17/05/2011 22:12:44

    Ενεργεί κατ εντολή των αφεντικών του και όσο οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά είχαν γίνει τουλάχιστον αστείοι, προσπαθώντας να βάλουν την Ιαπωνία στο ΔΝΤ.

    Όμως εμάς δε μας έβαλαν αυτοί. Ο Γιωργάκης μας έβαλε με το ζόρι.

    • lampros avatar
      lampros @ anonymous 18/05/2011 16:51:38

      Στο Γιωργάκη βρήκαν τον ανθρωπό τους, ΟΚ.

      Αλλά και Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία, κλπ ο Γιωργάκης τις έβαλε ή θα τις βάλει;

      Προφανώς παίζουν και εύτυτεροι σχεδιασμοί.

  8. mitsosms avatar
    mitsosms 17/05/2011 22:18:04

    Καλησπέρα,

    δείτε αυτό

    "Τι κρύβεται πίσω από τη σύλληψη του Στρος Καν"

    http://center24.blogspot.com/2011/05/blog-post_3391.html#axzz1MdNBiebV

    Νομίζω ότι θα το βρειτε ενδιαφέρον.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ mitsosms 17/05/2011 23:17:40

      Μάλλον δεν διαβάζεις αντινιούζ, αλλιώς θα είχες δει αυτά πολύ πριν τα πάρουν και τα αναμασήσουν άλλοι:
      h__p://www.antinews.gr/2011/05/11/100226/
      h__p://www.antinews.gr/2011/05/16/101211/

  9. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 17/05/2011 22:25:19

    Αν μας συμφέρει η αποκαθήλωση του.. Τί να πώ; Ρωτήσατε τη γνώμη της Διαμαντοπούλου;

    "Ο Στρος Καν «έκοβε φλέβες» για τα μάτια της Άννας!"

    h__p://www.newpost.gr/post/46384/%CE%9F-%CE%A3%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%9A%CE%B1%CE%BD-%C2%AB%CE%AD%CE%BA%CE%BF%CE%B2%CE%B5-%CF%86%CE%BB%CE%AD%E%B2%CE%82%C2%BB-%CE%B3%CE%B9%%%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%86%CE%BD%CE%BD%CE%B1%CF%82!/

    • Πητ avatar
      Πητ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 17/05/2011 22:32:33

      Ο Στρος Καν το ήξερε; Είπαμε σαβουρογ@#$% αλλά όχι κι έτσι.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΝΙΚΟΛΑΣ 17/05/2011 22:56:28

      χαχαχάααα η Αννούλα έχει και άλλους θαυμαστές!!! Στην Αθήνα!

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ archaeopteryx 17/05/2011 23:30:19

        δε πιστεύω να είναι κι αυτοί τραπεζίτες και τοκογλύφοι; Από μια υπουργό με γούστο και φινέτσα περιμένω καλύτερα.

  10. zame avatar
    zame 17/05/2011 22:26:14

    και επιδει δεν ήρθε αυτοβούλως να μας …σώσει
    μας υπεδειξε κιολας την ανάγκη επιμήκυνσης του χρέους μας,(με το αζημίωτο βεβαια) ενώ δεν μας ειπε κιολας..... ΣΚΥΨΕ ΜΩΡΗ..ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ...
    οπως ειπε και ο Λακης.

  11. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 17/05/2011 22:29:01

    To ΔΝΤ από το 2007 και μετά έγινε βασικός «παίχτης» στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που προέκυψαν στην παγκόσμια οικονομία.
    Σημαντικό ρόλο για την εξέλιξη είχαν τα νέα κεφάλαια που εισέρρευσαν στην δομή του οργανισμού από τις αναδυόμενες οικονομίες, τα κεφάλαια του ΔΝΤ τριπλασιάστηκαν .
    Την ώρα όμως που στην Ευρώπη και την Αμερική τα χρέη αυξάνονται και εφαρμόζουν πολιτικές σκληρής λιτότητας οι αναδυόμενες οικονομίες μειώνουν το χρέος και έχουν μεγάλη ανάπτυξη.
    Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι το ΔΝΤ είχε κάθε λόγο να «ψάχνει» πακέτα στήριξης προκειμένου να διοχετεύσει τα νέα κεφάλαια σε δάνεια καθώς η δομή του δεν επιτρέπει άλλη χρήση, δλδη σε καμιά περίπτωση δεν μας έκαναν χάρη.
    Οι εξελίξεις στην Ελλάδα με το θρίλερ των spreads και η αποσταθεροποίηση που έφερε στο ευρώ ήταν ο βατήρας για την υπαγωγή στης ευρωζώνης σε καθεστώς αυξημένης επιτήρησης από το δντ.
    Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει, ανεξάρτητα του σεξουαλικού σκανδάλου, είναι αν συμφέρει τις δυτικές οικονομίες ο νέος ρόλος του δντ;

  12. ierofantis avatar
    ierofantis 17/05/2011 22:30:34

    Καλησπέρα Κώστα.

    Η χώρα μας είναι ένα από τα πεδία μαχών στα οποία διεξάγεται ο παγκόσμιος οικονομικός και νομισματικός πόλεμος ευρώ - δολαρίου.

    Με τον Κωπηλάτη, η χώρα τέθηκε υπό την ομπρέλλα του δολαρίου, καίτοι πολιτικά και γεωστρατηγικά, ανήκε στο σκληρό πυρήνα της Ευρώπης και την ΟΝΕ, υπό την ομπρέλλα της Γερμανίας.

    Οι Αμερικάνοι στον πόλεμο αυτό, έφαγαν με εμφαντικό τρόπο, ένα πιόνι του Αντιπάλου. Ο Strauss Kahn μπορεί να ήταν διευθυντής του ΔΝΤ, αλλά ταυτόχρονα είναι Ευρωπαίος, Γάλλος, Σοσιαληστής και όπως βεβαίως γνωρίζεις παραδοσιακά τη διοίκηση του ΔΝΤ την αναλαμβάνει ατύπως πάντα ευρωπαίος, καθότι την Παγκόσμια Τράπεζα την ελέγχει παραδοσιακά η Αμερική.

    Η Ευρώπη απάντησε με ένα ωμό εκβιασμό στην Ελλάδα. Λεφτά θα πάρετε μόνο με συναίνεση και μόνο αφού πουλήσετε.

    Εκβιασμός στον ΓΑΠ;

    Σίγουρα.

    Εκτιμώ ότι δεν τον έχουν και σε πολύ υπόληψη.

    Εκβιασμός και στον Σαμ;

    Εδώ δίνω δύο ερμηνείες.

    Ή ο Σαμ έχει δώσει εχέγγυα ευρωπαϊστή, οπότε οι Ευρωπαίοι πιέζουν για να φέρουν τον Κωπηλάτη προ αδιεξόδου και να ανοίξουν την οδό στον Σαμ να κυβερνήσει. Ενδεχομένως επενδύουν στο πιο ευρωπαϊκό προφίλ του και σίγουρα στις πιο προσγειωμένες πολιτικές του.

    Ή ο Σαμ διατηρεί και αυτός άριστες επαφές και επικοινωνία πέραν του Ατλαντικού, οπότε η πίεση των Ευρωπαίων είναι συνολική σε αυτό που αντιλαμβάνονται ως σύστημα αμερικανικής προβολής ισχύος εντός ευρωπαικού εδάφους.

    Στον οικονομικό πόλεμο, υπάρχουν και οι παράπλευρες κινήσεις...

    Οι Γερμανοί συνιδιοκτήτες των Ναυπηγείων κατήγγειλαν την σύμβαση και για τα δύο νέα υποβρύχια που υπέγραψε ο Μπένι. Αποτέλεσμα να κινδυνέουμε να απωλέσουμε ισχύ στο ναυτικό.

    Οι Αμερικανοί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα διαθέσουν από τα αποθέματά τους και δωρεάν 400 άρματα μάχης Μ1Α1 Abrams, 400 οχήματα μεταφοράς προσωπικού και 200 ερπυστριοφόρα οχήματα διοίκησης μάχης για τον στρατό ξηράς, αλλάζοντας υπέρ μας το συσχετισμό δυνάμεων στη ξηρά σε σχεση με τους Τούρκους.

    Ο Γάλλος πρόεδρος Σαρκοζί είναι δίλημμα για μένα. Νομίζω παίζει διπλό παιχνίδι.

    Στην Ευρώπη ακολουθεί ασμένως τους Γερμανούς. Αλλά ο αποκεφαλισμός του διευθυντή του ΔΝΤ τον εξυπηρετεί πολιτικά. Προ τριμήνου στην Ουάσιγκτον είχε δημοσίως πει ότι το δολάριο είναι το πιο ισχυρό νόμισμα. Τί παιγνίδι παίζει ο Νικολά;

    Παρατήρηση. Η εκπεφρασμένη πρόθεση της Ελλάδος για ναυπήγηση γαλλικών φρεγατών δεν αντιμετωπίστηκε ψυχρά από τον Αμερικανικό παράγοντα. Τους ενοχλεί βέβαια ότι ενδεχομένως αποκτήσουμε υποστρατηγικά όπλα μακρού πλήγματος (SCALP) αλλά θα ήταν οκ, αν στα αεροπλάνα επιλέγαμε αμερικανό προμηθευτή... Η ήρεμη και αθόρυβη απόσυρση του γαλλικού Rafale από το προσκήνιο ως πιθανή επιλογή της Ελλάδας για νέο μαχητικό αεροσκάφος είναι ενδεικτική.

    Στο ερώτημά σου λοιπόν και μόνο με αυτά που ξέρω από ανοικτές πηγές και πληροφορίες απαντώ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ.

    Εικάζω όμως ότι θα δούμε πολλά και δραματικά μέχρι το τέλος του χρόνου...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ierofantis 18/05/2011 01:48:51

      @ierofantis
      Χωρις να γνωριζω τι παιχνιδι παιζει 'ο Σαλονικιος' η Κριστιν στηρίζει (καλο αυτο) οποτε ας ελπισουμε να του βγει - γιατι απο τους εγχωριους περιμενω μονο τα χειροτερα.
      Για τον Στρος-Καν θα τον προτιμουσα να εμενε εκει που ηταν,
      Δεν πιστευω ο'τι τον αδειασε ο Σαρκοζι ασχετως αν επωφελείται στην κουρσα της προεδριας
      Ο DSK το μονο που δεν μας ειπε (το ειπε δηλαδη και οσοι καταλαβαν κατάλαβαν..) ο'τι ο ΓΑΠ (και το συστημα που τον χρησιμοποιεί) υποκινησε με σχεδιο την κριση χρεους στην Ευροζωνη.
      Το ΔΝΤ για τον DSK πρεπει να ηταν παρελθον και εβλεπε τα Ευρωπαικα ζητηματα με 'προεδρικη' ματια. Εκει πιθανοτατα του ξεφυγε.
      One step too far.. δυστυχως.
      Παντως η αντιδραση του 'συστηματος' και ο τροπος αντιμετωπισης του σοκαρουν - το μυνημα ηταν ξεκαθαρο - 'δεν αστειευομαστε' (μεχρι και ο 'Σαλονικιος' πρεπει να κωλωσε βλεπωντας πως τον πακεταρισαν και τον εστειλαν ...)
      Αυτα περι €-$ πολεμου δεν τα πολυ-αγοραζω.. οι σχεσεις στο τριγωνο ΗΠΑ-Ευροζωνη-Γερμανια δεν εχουν αναλυθει επαρκως - υπαρχουν ισχυρες πολιτικες δυναμεις στη Γερμανια που οι επιδιωξεις τους ειναι απολυτα ευθυγραμμισμενες με τις 'ατλαντικες΄ βαζωντας τους 'ευρωπαιστες' απο την αλλη το αποτελεσμα ειναι μια σχιζοφρενικη Γερμανια.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ ierofantis 18/05/2011 12:56:31

      "Οι Αμερικανοί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα διαθέσουν από τα αποθέματά τους και δωρεάν 400 άρματα μάχης Μ1Α1 Abrams, 400 οχήματα μεταφοράς προσωπικού και 200 ερπυστριοφόρα οχήματα διοίκησης μάχης για τον στρατό ξηράς, αλλάζοντας υπέρ μας το συσχετισμό δυνάμεων στη ξηρά σε σχεση με τους Τούρκους."

      Ετσι λενε τα παπαγαλακια οτι ειναι "ΔΩΡΕΑΝ"?
      Δεν μου λετε? Ερχωνται μαζι με ΟΛΑ τους τα εξαρτηματα? Δηλαδη, βομβιδια, σφαιρες, πυροσωληνες, ανταλακτικα θωρακισης, ερπηστριες, ηλεκτρικα, ηλεκτρονικα, λαστιχα κτλπ κτλπ κτλπ

      ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!

      Ξερετε τι κοστιζει σε συντηρηση το Αμπραμς και για ποιο λογο ΜΟΝΟ η Αμερικη το εχει? Γιατι ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ!
      Γνωριζετε τι λαμογια ειναι τα Αμερικανακια στη τηρηση των υποσχεσεων τους?
      Δηλαδη μας εδωσαν τα σκουπιδια που ειχαν για πεταμα, κι αφου στησου σκηνικο με τη Τουρκια, θα μας βαζουν να πουμε το ψωμι ψωμακι για να εχουμε ετοιμοπολεμα τα σαραβαλα του πολεμου του Ιρακ απ το 1991 και θα μας κοστισει σαν να τα εχουμε αγορασει πιο πολυ κι απο καινουρια.

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ Greece Pleading 18/05/2011 12:59:49

        Αλλα θα μας τα δωσουν για να μας "βοηθησουν" επειδη μας "αγαπουν". Αν αγαπουν εμας δηλαδη τη Τουρκια τη μισουν ας πουμε? Γι αυτο εχει ξεκωλ... η Τουρκια στα συμβολαια με τις κατασκευαστικες της και τους Αμερικανους τις συναιτερους στο Ιρακ? Γι αυτο εχουν ξεσκιστ... οι Αμερικανοι να τους δινουν τεχνογνωσια για οτι κινειται και οτι πεταει? Επειδη τους μισουν?

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/05/2011 22:37:20

    προσωπικά δεν χαίρομαι για κανενός την ταλαιπωρία, ιδίως εάν είναι καμαριέρα και πρέπει να κάνει πίπες σε γέρους με το ζόρι.

    Βασικά βαρέθηκα την σωτηρία με την μορφή νέων δανείων. Θα έπρεπε να πάψουν να μας αυξάνουν τα δάνεια από το 2001-2002. Συνέχισαν για να πουλήσουν Ολυμπιακές αηδίες. Είμαι φυλακισμένος στην χώρα μου, που δεν είναι ίσως πια χώρα μου επειδή δανειζόμαστε. Ο Στρως Καν ήταν αυτός που σαν σοσιαλιστής θα μας τον πάσαραν οι Πασόκοι σαν τον "καλό". Φτάνουν οι καλωσύνες, και τα σοσιαλιστικά θέατρα. Δεν θέλω άλλα. Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Να τελειώσει το παραμύθι, και καλύτερα να τελειώσει χωρίς άλλες υποθήκες και ξεπουλήματα (που φυσικά θα γίνουν, αφού αυτό θέλουν).

    Εάν δεν χρωστούσαμε 350 δις, δεν θα υπήρχε Πρετεντέρης ή Τρέμη. Δεν θα υπήρχε διαπλοκή. Δεν θα φορούσαν γραβάτες όλοι αυτοί που περιστάνουν τον σοβαρό .

    Όσο για τον Στρως Καν, στο Rikers ή στο τμήμα, έχει τα ίδια δικαιώματα με οποιονδήποτε. Στην Ευρώπη νομίζει ότι είναι καλύτερος. Από όσους έχει δει τις τελυταίες 48ώρες, ζήτημα αν το 5% έχουν ακούσει περί IMF. Κάποιος Γάλλος που χούφτωσε και ζόρισε κάποια δικιά τους, μαύρη, underdog. (Και έχει πολλούς μάυρους και στην Αστυνομία και στο Rikers)

  14. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 17/05/2011 22:45:50

    Κάθε ψέμα καταρρέει κάποτε, με απροσδόκητο ίσως τρόπο. Του Γάλλου τραγοεραστή τελειώνει έτσι. Των υπολοίπων να δούμε.

  15. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 17/05/2011 22:47:29

    @ ierofantis,
    το μεγάλο παιχνίδι δεν είναι μεταξύ ευρώ -δολαρίου, στην σκηνή έχει μπει το γιουάν και ψάχνει θέση πρωταγωνιστή.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ o βουνίσιος 17/05/2011 22:54:20

      Όσο τα συμβόλαια αγοράς εμπορευμάτων, πετρελαίου, φυσικού αερίου, χρυσού και πολύτιμων μετάλλων, τα ναυλοσύμφωνα και τα συμβόλαια ναυπήγησης πλοίων κλπ, εκτιμώνται με βάση την ισοτιμία του δολαρίου και την αξία του, οι Κινέζοι και το νόμισμά τους έχουν δρόμο ακόμη.

      Οι κινέζοι έχουν αμερικανικά ομόλογα που εκφράζονται σε δολάριο.

      Ένα παιγνίδι του αρκεί σε σχέση με την ισοτιμία Γουάν - δολαρίου και μπορεί να κλάψουν μανούλες στο Πεκίνο. Θέλει προσοχή.

      Πιο θανάσιμος αντίπαλος για το δολάριο εκτιμώ ότι αποτελεί το Ευρώ.

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ ierofantis 17/05/2011 23:12:15

        Το ευρώ θα μπορούσε να είναι «αντίπαλος» του δολαρίου, αν ήταν στο 0,80- 0,90 του δολαρίου, τότε θα έβγαζε από την στασιμότητα ολόκληρη την ευρωζώνη.
        η μικρή πτώση από τις πιέσεις των αγορών και η υψηλή τιμή του συμφέρει μόνο τους Γερμανούς που πουλάνε πάγιο εξοπλισμό και αγοράζουν καταναλωτικά αγαθά σε/απο τρίτες χώρες και την Κίνα.
        Η κατάσταση όμως όπως έχει εξελιχθεί δημιουργεί προβλήματα σε Ευρώπη και Αμερική, προβλήματα τα οποία λειτουργούν - συνολικά- μόνο προς όφελος των αναδυόμενων αγορών.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ o βουνίσιος 17/05/2011 23:44:25

          Ίδωμεν...

          Στην παρούσα φάση οι αναδυόμενες αγορές λουφάζουν...

  16. Nick avatar
    Nick 17/05/2011 22:57:02

    Τι άλλο θα ακούσουμε...

    Πιάνεται ο τοκογλύφος φίλος; Μήπως κάνεις παρέα με τον Καψή;

  17. Orestios avatar
    Orestios 17/05/2011 23:31:30

    Η αποκαθήλωση του Strauss Kahn απλά θα δείξει το πραγματικό πρόσωπο του ΔΝΤ.
    Αυτό το πρόσωπο ο Dominique προσπαθούσε να κρύψει.
    Όμως πόσο φτιασίδι να βάλεις σε ένα τέρας, ώστε να φαίνεται ωραίο?
    Η αλήθεια είναι πως είτε με Καν είτε χωρίς αυτόν το ΔΝΤ έχει πάντα συγκεκριμένη τακτική.
    Τα φρου φρου που υπήρχαν με τον μεσιέ δεν θα υπάρχουν
    Επιστροφή στον ρεαλισμό λοιπόν.
    Για να έχει κάθε πράγμα την κανονική του αξία.

  18. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 17/05/2011 23:34:56

    αυτο που δεν μπορω να καταλαβω , ειναι η ενταση υπερασπισης των δημοσιογραφων να κρινουν ως υπερβολη την συλληψη του στρος και γιατι να τον εμφανισουν με χειροπεδες.
    μα γιατι υπαρχουν χωρες που τηρουνε τους νομους, ανεξαρτητα το ποιος ειναι.
    δηλαδη παντογνωστες δημοσιογραφοι και εκτος ελλαδος, ντε και καλα να περασει το δικο σας αλαθητο ; το δικο σας δικαιο ; το δικο σας παντου ;
    αν στην θεση της καμαριερας ηταν η αδερφη σας, η κορη σας, η μανα σας , ετσι απλα θα θελατε να περασει;
    αντε γελιοι που δυο γαιδαρων σανο δεν μπορειτε να μοιρασετε, θελετε να λετε και την γνωμη σας.

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ λαικη δεξια 17/05/2011 23:37:54

      +1

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ λαικη δεξια 18/05/2011 01:34:50

      Ἔτσι μπράβο ντέ...!

  19. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 17/05/2011 23:39:19

    Αν υποψιαστώ ότι τον τιμώρησαν παραδειγματικά, διότι έδωσε με τις πολυλογίες του το καλό τους "παιντί", τότε θα δικαιολογήσω πολλά!
    Ακόμα και το γεγονός να μπουκάρουν οι καμαριέρες στα δωμάτια, για την "τακτοποίησή" τους και όταν δεν έχουν τη διαβεβαίωση από τη ρεσεψιόν, πως έχει αποχωρήσει ο ένοικος.
    Σας έχει συμβεί πολλές φορές να μπαίνει η καμαριέρα με το κλειδί της στο δωμάτιο του ξενοδοχείου σας; Ρε μήπως η Οφηλία πήγε για να το Καν;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Αφροδίτη 18/05/2011 00:06:56

      Ναι μου έχει τύχει πολλές φορές. Μία φορά, μία με κοίταξε στα μάτια και μου είπε can I do something for you sir? Και είπα όχι ευχαριστώ. Μιά άλλη φορά, μπήκε, γύρισε το σεντόνι και την κουβέρτα και μου άφησε σοκολατάκι στο κομοδίνο. Η καλύτερη φορά ήταν όταν μία, στο Εδιμβούργο, που την ευχαρίστησα φέυγοντας και την ρώτησα "πόσων χρονών ήταν", χωρίς πονηριά, μου απάντησε ότι δεν ρωτάνε τέτοια από ladies και μου έστειλε κάρτα μετά από 1-1,5 μήνα λέγοντας ότι ήταν 23 χρονών. Παιδάκι.

      Πες μου τώρα για σένα, Αφροδίτη, πόσων χρονών είσαι;

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ archaeopteryx 18/05/2011 13:52:21

        Εάν πω την ηλικία μου, διευκολύνω σε κάτι που να έχει σχέση με το σχόλιό μου; Ή αφορά στις δικές σου, ενδιαφέρουσες πράγματι, εμπειρίες; Ωστόσο θα απαντήσω, γιατί κάθε χρόνο κερνάω στα γενέθλιά μου, χωρίς να σβήνω κεριά, γιατί είναι πάρα πολλά! Λοιπόν, πριν 39 χρόνια ήμουνα όσο ήτανε η κοπελιά, που σου έστειλε την κάρτα! Τουτέστιν, μεγάλη σαν την Πελοπόννησο!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Αφροδίτη 18/05/2011 17:08:59

          ήθελα να δω πόσο γρήγορα κουμπώνεσαι όταν στην πέφτουν χυδαία, απροκάλυπτα, και χωρίς να έχεις δώσει δικαίωμα.

  20. stroumfaki avatar
    stroumfaki 17/05/2011 23:53:55

    To ΔΝΤ είναι μια χούντα και αυτή τη στιγμή είναι στη χώρα μας.

    Δυστυχώς ο λαός δεν το έχει καταλάβει όπως δεν το καταλάβαινε και παλαιότερα και συμβιβαζόταν με αυτή.

    Μόνο αν ο δικτάτορας γίνει αντιπαθητικός, π.χ. ένας Τούρκος, ίσως τότε ξυπνήσει ο λαός και καταλάβει πως δέχεται πολιορκία και πρέπει να αντιδράσει. Μακάρι το επόμενο πρόσωπο του διευθυντή του ΔΝΤ να είναι το πιο αντιπαθητικό και σκληρό που υπάρχει..... ή και κάποιος Τούρκος.

    Το πρόβλημα δεν είναι μια ήπια δουλεία αλλά μια επαναστατική απελευθέρωση.

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ stroumfaki 18/05/2011 00:14:19

      ακραία αντιπαθητικος...

  21. parsifal avatar
    parsifal 17/05/2011 23:55:39

    Ιεροφάντη καλή η ενίσχυση με τα Abrams και μια παρτίδα refurbished M-113 (παραμένει ενα αρχαίο ΤΟΜΑ) δεν πιστεύω ομως οτι τροποποιείται ο συσχετισμός δυνάμεων εις οφελος μας. Τα αρματα θα αποτελέσουν ενδεχομένως μια αποτρεπτική "απειλή" στο ΕΒρο, ΟΜΩΣ παραμένει το τεράστιο κενό στην πρώτη γραμμή γεωπολιτικής αντιπαραθέσεως, στον αέρ και στην θάλασσα.Εξ'αλλου δεν είναι ασχετη με την ενίσχυση του αρματικού μας δυναμικού η επίσπευση του προγράμματος του τουρκο-κορεατικού αρματος "Altay"και της αποκτήσεως του εξαιρετικού αντιαρματικού βλήματος "ΚORNET E"απο την Ρωσσία.
    Είτε πρόκειται για τα υποβρύχια, είτε για τα αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας, είτε για το κ@λοβάρεμα των φρεγατών και βεβαίως των SCALP (εχω γράψει επ'αυτού) εκεί που παίζεται το παιχνίδι (ΑΟΖ - "γκρίζες ζώνες" - επιχειρησιακός ελεγχος Αιγαίου) εχομε πρόβλημα. Συχνά απο δική μας υπαιτιότητα, π.χ. οι αμερικάνοι εχουν θέσει θέμα ανακατασκευής - εκσυγχρονισμού των Ρ-3 (που οι ιδιοι ακόμη χρησιμοποιούν !) αλλά...
    Η απόσυρση - εν τοις πράγμασι - του Rafale δεν είναι κακό πράγμα : Προσωπικώς το αναβαθμισμένο - επανασχεδιασμένο F-18 (αμερικανικό) με ραντάρ AESA (επιχειρησιακό, οχι στα χαρτιά ούτε σε "αξιολόγηση" το θεωρώ μια αξιόλογη επιλογή και πολιτικά θα πρέπει η επόμενη κυβέρνηση να σταθμίσει σωστά τις αποφάσεις της, με δεδομένο οτι πρακτικά αποκλείεται η Ρωσσική επιλογή, το Typhoon είναι σκέτη οικονομική καταστροφή και οι Σουηδοί με το Grippen δεν ξέρω τι ακριβώς προσφέρουν και πόσο θα μας στήριζαν ευρύτερα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ parsifal 18/05/2011 23:55:13

      Μη νομίζεις ότι και οι Τούρκοι έχουν να αντιπαρατάξουν σε αριθμούς σήμερα κάτι σοβαρό.

      Αν εξαιρέσεις τα 300 Μ - 60 Σαμπρα και τα 350 Λεο 2 Α4, μετά και αυτού έχουν χάος.

      Συμφωνώ ότι σε όπλα - πολλαπλασιαστές ισχύος έχουμε στασιμότητα.

      Στα αεροσκάφη εκτιμώ ότι αν ο Ομπάμα παραμείνει στον Προεδρικό θώκο και για δεύτερη θητεία, το Φ - 18 το βλέπω και εγώ...

      Όμως δεν ξεγράφω και το Φ- 35. Οι της Lockheed Martin και ο Ντέννις (ξέρεις για ποιον ομιλώ) είναι γατόνια στο μαρκετινγκ και παίζουν δυνατά. Έχουν και προσβάσεις στο δικό μας πεντάγωνο.

  22. Nina avatar
    Nina 17/05/2011 23:58:37

    Συμφωνώ με Ιεροφάντη και να πω επίσης οτι έναν βιαστή (ή παρολίγον) λιγούρη δεν μπορώ να τον λυπηθώ...

  23. vforvendetta avatar
    vforvendetta 18/05/2011 00:16:02

    ΦΙΛΕ ΚΟΨΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΚΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
    ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΞ ΝΑ ΒΑΖΑΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΙΑΤΑΖΑΝ ΟΣΟ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΙΣ ΗΠΑ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΟΣΟ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΓΑΠ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΔΙΟΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΡΝΟΓΕΡΟΣ ΣΤΡΟΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑ.
    Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΡΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΓΝΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΤΖΕΦΡΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑ ΟΦΕΛΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΣΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙΗΤΑΝ ΑΤΡΩΤΟΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ.

  24. ΑΡΧΑΙΟΣ avatar
    ΑΡΧΑΙΟΣ 18/05/2011 00:34:56

    ΓΙΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΣΚΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΕΞΗΣ. Η ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ ΔΕΝ Τ OY 'ΚΑΤΣΕ ΤΟΥ ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΣΤΡΑΟΥΣ ΚΟΕΝ, ΕΠΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ. ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤOY 'ΚΑΤΣΕ Ο ΓΑΠ; ΚΑΙ ΕΠEIΔΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΟΝΟΤΟΝΗ ΧΛΙΔΗ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΛΕΩ, ΜΗΠΩΣ;

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/05/2011 08:04:18

    Handelsblatt: Η απουσία Στρος Καν "σκόπελος" στην ελληνική διάσωση

    ¨Το ξαφνικό κενό στην κορυφή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, δεδομένης της προφυλάκισης του επικεφαλής του, Ντομινίκ Στρος Καν, με την κατηγορία της σεξουαλικής κακοποίησης εναντίον μίας 32χρονης καμαριέρας, ενδέχεται να επιταχύνει τις εξελίξεις που εδώ και χρόνια διαγράφονται στον ορίζοντα. Δηλαδή οι αναδυόμενες οικονομίες και κυρίως η Κίνα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη επιρροή στο ΔΝΤ, σχολιάζει η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt. «Αυτό το σκάνδαλο ήρθε στην πιο ακατάλληλη στιγμή»
    , είναι ο τίτλος του σχολίου της οικονομικής εφημερίδας για τις κατηγορίες περί απόπειρας βιασμού που αντιμετωπίζει ο επικεφαλής του ΔΝΤ.

    Το άρθρο υπογραμμίζει ότι η ευρωζώνη εξαρτάται από τη στήριξη του διεθνούς οργανισμού προς τις τρεις υπερχρεωμένες χώρες- Ελλάδα, Ιρλανδία και Πορτογαλία- και ειδικά αυτή τη στιγμή, όπου στην Ελλάδα η σύγκλιση στα δημοσιονομικά δεν προχωρά με την ταχύτητα που προβλεπόταν, η απουσία του Ντομινίκ Στρος-Καν αποδυναμώνει τους Ευρωπαίους.

    «Ασφαλώς δεν περιμένει κανείς ότι το ΔΝΤ θα εγκαταλείψει τους Ευρωπαίους ξαφνικά στην τύχη τους. Το ΔΝΤ είναι μια αξιόπιστη διεθνής οργάνωση και χωρίς τον επικεφαλής του» σχολιάζει από την άλλη η εφημερίδα.

    Ωστόσο πέρυσι η ΕΕ αναγκάστηκε να παραχωρήσει δύο από τις έδρες του εκτελεστικού διευθυντηρίου στις αναδυόμενες οικονομίες. Η ΕΕ δυσκολεύθηκε ήδη στην εκλογή του Ντομινίκ Στρος-Καν ως επικεφαλής του ΔΝΤ, διότι η αντίσταση αυτών των χωρών ήταν μεγάλη.

    «Έτσι οι Ευρωπαίοι πρέπει πια να βγάλουν απ’ το μυαλό τους ότι θα μπορέσουν να επιλέξουν τον νέο επικεφαλής του ΔΝΤ σε ενδοευρωπαϊκά πλαίσια. Και η ευρωζώνη ενδέχεται να διαπιστώσει σε λίγο ότι οι Κινέζοι, οι Ινδοί και οι Βραζιλιάνοι δεν διαθέτουν τόση μεγάλη κατανόηση για τις δαπάνες των συστημάτων κοινωνικής ασφάλισης και των δημοσίων επιχειρήσεων της Ελλάδας» καταλήγει το άρθρο.

    Πηγή: Deutsche Welle, Handelsblatt
    http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=20002&categories_id=69

  26. EL LOMBO avatar
    EL LOMBO 18/05/2011 09:18:15

    Λετε οτι........Στην διαχείριση του ελληνικού ζητήματος φέρει βαριά ευθύνη γιατί η «εσωτερική υποτίμηση», την οποία πρέσβευε αποδείχθηκε μια καταστροφική συνταγή. Όμως, ήταν ο πρώτος που αντιλήφθηκε.........Ναι! αλλα με μια διαφορά.ΕΜΑΣ ΑΥΤΗ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ.....μας ΠΗΔΗΞΕ.ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙ"ΑΥΤΟ???????

  27. JOHN avatar
    JOHN 18/05/2011 09:29:18

    Εαν εχεις τετοιους φιλους τι τους θελεις τους εχθρους!Σαν αναδελφη χωρα ψαχνουμε μια ζωη για φιλελληνες.Το εχουμε πληρωσει πολυ ακρυβα πολλες φορες αυτο στο παρελθον,εκει εμεις.Σε τι μας βοηθεισαν στα εθνικα θεματα,στα οικονομικα ολοι αυτοι οι ¨φιλλελληνες¨ας το εξετασει καποιος ιστορικος.Οσο για τη βοηθεια του ΔΝΤ μηπως για φιλανθρωπια το εδωσαν?Για οσους ασχολουνται το δανειο εχει αρκετα αλμυρο επιτοκιο.Δουλεια εκλεισε με τη χωρα μας προς ωφελος πρωτιστως του μαγαζιου που αντιπροσωπευει,κι αυτο το μαγαζι απ οπου περασε εκλεισε πολλα σπιτια.Οσο για το πολεμο ευρω-δολλαριου το δολαριο ειναι νομισμα κρατικης οντοτητας,ενω το ευρω ειναι νομισμα συνολου ανεξαρτητων χωρων με μεγαλες ανισοροπιες και αποκλεισεις στις οικονομιες τους και διασταυρωμενα συμφεροντα και ως εκ τουτου γινεται ευαλωτο εαν δεν συρεται πισω απο το αρμα της ισχυροτερης οικονομιας της ερωζωνης που δεν ειναι αλλη απο τη Γερμανια οπου μοιραια γινονται αφεντικα της ενωσης.Τελος για την εσωτερικη υποτιμηση της οποιας εθερμος υποστηριχτης ηταν ο Στρως Καν οδηγει τη χωρα στην εξαθλιωση και καταστροφη η στη σωτηρια οπως θελουν να μας κανουν να πιστευουμε.Ενας χρονος μνημονιου λεει πολλα για το που μας οδηγει!

  28. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 18/05/2011 11:17:58

    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; Ο ΕΝΑΣ ¨ΓΚΡΑΞΙ¨ ΒΟΥΤΑΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗ Ν. ΑΦΡΙΚΗ. ΟΑΛΛΟΣ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΣ ΔΙΩΧΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΣΑΝΤΑΜ ΧΟΥΣΕΙΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΜΕ ΤΑ PAMPERS, Ο ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ . ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ;

  29. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 19/05/2011 03:49:45

    Κύριε Ροδινέ

    Θα συμφωνούσα απόλυτα με την ανάρτησή σας , εάν πραγματικά πιστεύευτε οτι ο Στρος και ο κάθε Στρος -Μπαρόζο-Γιούνγκερ-Τρισέ.....καθορίζουν την πολιτική του ΔΝΤ-Ευρωπαικής Ενωσης-ΕΚΤ.......
    Εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω γιατί όλοι οι παραπάνω απλά είναι διαχειριστές εντολών .

  30. Αννίτα avatar
    Αννίτα 19/05/2011 11:34:39

    Η αποκαθήλωση του ΓΑΠ πότε θα έρθει;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.