#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/05/2008 13:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μας απειλούν τώρα και με ραδιενέργεια

«Στόχος μας είναι η πράσινη ενέργεια. Και ορθά η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει συμπεριλάβει σε αυτήν την κατηγορία την πυρηνική ενέργεια !!!». Τάδε έφη Γεώργιος Σουφλιάς στο συνέδριο για τις βιοκλιματικές αλλαγές και την ενδεικνυόμενη ενεργειακή πολιτική που πραγματοποιείται στην Αθήνα - και δεν γέλασε κανείς. Αντιθέτως, όπως οσμίζομαι από τα σχετικά δημοσιεύματα, μερικοί τρίβουν τα χέρια τους, επειδή άνοιξε επισήμως το θέμα της  κατασκευής εργοστασίων πυρηνικής ενέργειας στην Ελλάδα. Δουλειές δισεκατομμυρίων δηλαδή. Αυτά ενώ η ζέστη ανεβαίνει και όλοι αρχίζουν να κρούουν πάλι τον κώδωνα του κινδύνου για νέες καταστροφικές πυρκαγιές, για την αντιμετώπιση των οποίων δεν έγινε φυσικά τίποτα. Φανταστείτε τώρα να κατασκευαστεί και πυρηνικό εργοστάσιο στην σεισμογενή Ελλάδα. Πάει, δεν θα μείνει τίποτα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Swell avatar
    Swell 06/05/2008 14:01:55

    Προφανώς ξέχασες το "η ... κουφαίνει"....

  2. Anonymous avatar
    Anonymous 06/05/2008 14:03:15

    Η Ευρωπαική Ένωση αρχίζει κα κλίνει υπέρ της πυρηνικής ενέργειας, όσο οι ανησυχίες για την επίπτωση στο περιβάλλον από τα αέρια του θερμοκηπίου αυξάνονται συνεχώς. Το σύστημα που θα διαδεχθεί το Πρωτόκολλο του Κιότο προβλέπει μειώσεις στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου της τάξης του 50 %, οπότε η πυρηνική ενέργεια προβάλει ίσως σαν η μόνη λύση.

  3. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 06/05/2008 14:45:30

    Η πυρηνική ενέργεια είναι η πράσινη ενέργεια του ανεύθυνου, του μικρόμυαλου, του μιζαδόρου, του υπόδουλου στα μεγάλα συμφέροντα.
    Δηλαδή είναι η ΜΟΝΗ πράσινη ενέργεια που μπορεί να ελπίσει ποτέ οτι θα έχει η Ελλάδα.

  4. Spyros avatar
    Spyros 06/05/2008 14:47:00

    Δεν βλεπω κατι το κακο με την πυρηνικη ενεργεια. Αλλωστε μεχρι και η Αλβανια και η Τουρκια ετοιμαζουν πυρηνικα εργοστασια λιγα χιλιομετρα απο τα Ελληνικα συνορα,ενω το Κοζλοντουι στην Βουλγαρια επισης λιγα χιλιομετρα μακρια απο την Ελλαδα ζει και βασιλευει.Σημερα με τις νεες τεχνολογιες τα πυρηνικα εργοστασια παραγουν φθηνη κα ασφαλη ενεργεια σε δεκαδες χωρες σε ολον τον κοσμο.Τωρα σχετικα με το επιχειρημα περι σεισμογενειας στον Ελληνικο χωρο,ας παει καποιος στην Ιαπωνια,την πλεον σεισμογενη χωρα στον κοσμο,και ας επισκεφθει τα 53 πυρηνικα εργοστασια της,για να δει πως γινεται η δουλεια,και εαν δεν του αρκει μπορει να επισκεφθει και μερικες ακομα πιο σεισμογενεις-σε σχεση με την Ελλαδα χωρες- οπως η Ινδονησια,Χιλη,Κινα,ΗΠΑ(Καλιφορνια),Αρμενια,Περου,Φιλιππινες,Ταιβαν,κτλ.
    Περιπου 75 χωρες στον κοσμο εχουν ηδη πυρηνικα εργοστασια παραγωγης ενεργειας,και περιπου 35 χωρες ακομα θελουν να παραξουν στο μελλον.Νομιζω πως ηρθε και η σειρα μας να σκεφτουμε ωριμα το ενδεχομενο της πυρηνικης ενεργειας στην χωρα μας.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/05/2008 14:47:24

    Σε αυτό δεν ντρέπομαι να σας πω ότι είμαι υπέρ πυρηνικού στην Ελλάδα. Το έχω ξαναπεί 1600-1800 MW στην περιοχή Κομοτηνής, με αυτοχρηματοδότηση. Είναι η λιγότερο σεισμογενής και είναι σε ενεργειακό κόμβο. Θα τσακωθούν οι διαπλεκόμενοι (οι πετρελαιάδες δεν το θέλουν καθόλου). Θα τσακωθούν επίσης οι Γαλλο/Γερμανοί με τους Αμερικάνους (αμφιβάλω αν παίζουν Ρώσοι εδώ). Θα κλαίνε οι οκολόγοι...

    Είναι ή αυτό, ή εισαγωγές (πυρηνικού) ηλεκτρικού από την Βουλγαρία και την Γαλλία (μέσω Ιταλίας).

    Βιοαέρια, ανεμόμυλοι, φωτοβολταϊκά κλπ. είναι για μίζες στους Γενικούς Γραμματείς και επιδοτήσεις από εσάς και (δυστυχώς) από μένα. ΜΟΝΟ! όχι επειδή το λέω εγώ, το λένε οι νόμοι της θερμοδυναμικής.

    Φυσικά και έχει ρίσκο...Φυσικά και αυτός που θα προμηθεύει το καύσιμο θα παίρνει και το εξαντλημένο καύσιμο (αν δεν, απάτη)

    Αν δεν σας αρέσει, δοκιμάστε μια βδομάδα χωρίς ρεύμα, οικογενειακώς.

    και μην νομίζετε ότι επειδή όλοι συμφωνήσατε έγινε...Θέλει χρόνια η αποπεράτωση...

  6. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 06/05/2008 15:51:33

    Η σημερινή Ελλάδα επ'ουδενί δεν μπορεί να ελπίζει σε ασφαλή πυρηνική ενέργεια:

    -Αν είναι κρατική, κλάφ'τα Χαράλαμπε, διότι οι εντατικές προσπάθειες όλων μας να ξεχαρβαλώσουμε ό'τιδήποτε κρατικό επιτέλους απέδωσαν εδώ και καιρό.

    -Αν είναι ιδιωτική, ακόμα χειρότερα, καθώς ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα είναι τραγικά ανεύθυνος και αναξιόπιστος

    -Αν είναι ξένη λύση-πακέτο, τρις χειρότερα, μια και "στον ξένο κώλο, ...." ας μην επεκταθώ...

  7. LEON avatar
    LEON 06/05/2008 16:09:35

    Οί νεόκοποι οικολόγοι,υπό τή σημαία τού νομπελίστα Άλ Γκόρ,τό μόνο πού σκέφτονται είναι οί "πράσινες" μπίζνες..
    Αλήθεια,ξέρει κανείς τί έγινε μέ κείνη τήν πρό 20ετίας ανακάλυψη γιά τήν παραγωγή τεράστιας ενέργειας από μία σταγόνα νερό?

  8. sovokai avatar
    sovokai 06/05/2008 18:25:49

    Συμφωνω με το αρχαιοπτέρυγα

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/05/2008 20:23:50

    Δυστυχώς ο (Α)θανάσης 3:51 έχει δίκιο ώς προς την ελληνική διαχείριση της λειτουργίας (με την θεωρία ότι είμαστε λίγο όλοι σαλαμούρια). Ωστόσο η λειτουργία διέπεται από κανόνες και μεθόδους τήρησης που μην υποβιβαζόμαστε, μπορούμε να τηρήσουμε εμείς οι έλληνες.

    Αλλού είναι το πρόβλημα αδέρφια. Είναι τόσοι οι μιζοαποδέκτες για τέτοια δουλειά από το αδερφάτο και μη στα media μέχρι τους πολιτικούς και τόσοι οι επίδοξοι ενεργειοδιαπλεκόμενοι; (συνταξιούχε βοήθεια): Βαρ, Λατ, Κοπ, Μυτ, Ακτ, Αγγ, αφανείς μεταφορείς... Εκεί κολάει.

    Τα ΧΥΤΑ δεν γίνονται γιατί δεν εχει κονόμα για τους Δήμους. Ας φέρναν την μαφία από την Νεα Υόρκη να δείτε για πότε γίνονται ΧΥΤΑ (θα πληρώνει η Κατίνα για να βγάλει τα σκουπίδια)

    Συχνά αναρωτιέμαι «για ποιον π.... άραγε δουλέυω όταν υποστηρίζω την πυρηνική;»

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/05/2008 20:27:50

    Ανωνυμε 4:45, ελευθερα, όσα αιολικά πάρκα θες, στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ χωριό, και με ΔΙΚΗ ΣΟΥ επιδότηση. Εγω, NO THANKS, δεν θέλω στο χωριό μου, και στον γύφτο στο φανάρι έδωσα το απόγευμα.

    Σύντηξη σε παρα-άλλη ζωή...

  11. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 06/05/2008 20:32:00

    @archaeopteryx
    Ένσταση και δεν το περίμενα από σένα...(θα πληρώνει η Κατίνα για να βγάλει τα σκουπίδια)!
    Ποιά Κατίνα; Μήπως αυτή (όλες οι γυναίκες) που βγάζουν τα σκουπίδια που δημιουργούν όλοι μαζί σε μια οικογένεια; Κανακάρηδες και σύζυγοι αφέντες και κακομαθημένες θυγατέρες;
    Λίγο σεβασμό στην Κατίνα, γιατί είναι η μάνα μας, η γυναίκα μας, η αδελφή μας....Και τέλος πάντων κάποιος πρέπει να βγάλει και τα σκουπίδια!!!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/05/2008 20:39:17

    Εγώ είμαι η Κατίνα πανέξυπνη, ποιος σου είπε ότι είμαι αρσενικός; Η ένταση είναι γιατι ζήλεψα από τον factorx, ξεκίνησα blog και ξεμπροστιάζω κάτι £$==###>> που φαντασιώνονται ανεμογενήτριες και φωοβολταϊκά στα χωράφια του παππού μου και κάτι τοπικές αυτοδιοικήσεις ... τι να πώ;... Ενταση; Βαπόρι είμαι. Εκεί το παίζω γλυκιά και ήπια και εποικοδομητική moderator και ήρθα εδώ να ξεσκάσω. Με συγχωρείτε αν παρεκτράπην.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/05/2008 20:41:48

    Να σας πω πραγματικό κίνδυνο της πυρηνικής; αν έχουμε εμείς θα έχουν και οι Τούρκοι ή τούμπαλιν. Και αν κανείς μπει στον πειρασμό να βάλει φωσφορίζουσες ουσίες σε κανέναν σιδερένιο σωλήνα να δει αν κάνει μπάμ;

  14. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 06/05/2008 20:45:52

    @archaeopteryx,
    συμφωνώ ως επι το πλείστον μαζί σου και ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο. Νομίζω ότι στο έχω δηλώσει αρκετές φορές. Και χωρίς να θίγω κανέναν εσύ και ο Προφήτης είστε οι "προτιμητέοι" μου σχολιαστές. Αλλά το Κατίνα όταν το ακούω με υποτιμητική χροιά, μου τη βαράει εντελώς!
    Τέλος μ' αυτά.Και πως θα μάθουμε το blog σου, το όνομα! Βάλε link.

  15. ASTO_NA_PAEI avatar
    ASTO_NA_PAEI 06/05/2008 20:46:03

    Το προβλημα ειναι οτι χρειαζομαστε "απολυτα ειδικευμενους" και ψυχραιμους χειριστες, που δεν θα πατησουν το "λαθος" κουμπακι τη δεδομενη κρισιμη στιγμη.Οταν λοιπον συμβει καποιο τετοιο "συμβαν" καποιοι απο εμας θα αρχισουμε να "φωσφοριζουμε" χωρις την θεληση μας. Προσωπικα θα φροντισω να την εχω "κανει" για μερη λιγοτερο προηγμενα τεχνολογικα ,με το ξεκινημα της κατασκευης ενος τετοιου "ελληνικου" σταθμου παραγωγης ενεργειας.Οχι, οτι ειναι και κακο να "φωσφοριζεις", θα βγαινετε φωτογραφια με κλειστη τη φωτογραφικη μηχανη, λιγο το εχετε ?

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/05/2008 21:04:58

    άστα πανέξυπνη, είναι σε άλλη διάσταση. Λυπάμαι για το ενεργειακό. Είναι περισσότερο επιστήμη και λιγότερο πολιτική ή συναίσθημα. Δυστυχώς η Ελλάδα έχει συναίσθημα και παραπληροφόρηση. Και θέατρο. Πληρώνονται οικολόγοι από τον ξενοδόχο αυτής της παραλίας, για να μπλοκάρουν επένδυση ξενοδοχείου στην επόμενη. Φωνάζουν τα παιδιά για πράσινη ενέργεια για να τσεπώσει ο τάδε ανεμογεννητριάς και ο δείνα Γενικός Γραμματέας. Τουλάχιστον ο Ζαχόπουλος πήδηξε (από το παράθυρο εννοώ).

    Συγνώμη για το «κατίνα»... δεν ήταν γένους θυληκού. Οι περισσότεροι κατίνες είναι στην βουλή. Τους έχετε δει ποτέ κοντα σε επιχειρηματίες;

    @ASTO_NA_PAEI τα σύγχρονα δωμάτια και συστήματα ελέγχου δεν έχουν κουμπάκια. Καταλαβαίνω τον φόβο σου αλλά έχει δόση συναισθήματος. Η Γαλλία τέτοια "καίει". Δεν επιμένω για τίποτα. Μας σώζει μια βαθειά ύφεση, ή η επέλαση των παγετώνων (αλλά και αυτοί λειώνουν)

  17. φιλος avatar
    φιλος 06/05/2008 21:44:37

    Μα καλα κανεις πια δεν θυμαται
    ( πολιτικοι και δομοσιολόγοι [τηλεοπτικοι ''γραφιαδες'' ]

    οτι πριν ακριβως 30 χρονια εχει αποριφθει το θέμα
    απο την τοτε κυβερνηση καραμανλη ?.
    μεταξυ 1977-1980 πρεπει να ηταν ,

    λόγω της μεγαλης σεισμικότητας της ελλάδας.

  18. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 06/05/2008 21:54:12

    @Anonymous 8:32

    ΦΥΣΙΚΑ και οι Βούλγαροι ΕΙΝΑΙ πιο μπροστα από εμάς σε τεχνολογικά (και όχι μόνον) θέματα! Αν σε πειράζει, κάνε κάτι!

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/05/2008 22:04:22

    Με αυγχωρείς φίλε 9:44, οι αποφάσεις Καραμανλή 77-80 ήταν σίγουρα φωτισμένες μορφωμένες και από ειδικούς που ξέραν τι σημαίνει loss of coolant accident. Εγώ νομίζω ότι και τότε και σήμερα «τρία πουλάκια κάθονταν» σε επίπεδο πολιτικών αποφάσεων. Ασχετοι, άβουλοι, σκυφτοί υπάλληλοι των αφεντικών τους. Το έγραψε κάποιος παραπάνω, «Η Ιαπωνία έχει». Δεν είμαι σεισμολόγος αλλά η βόρεια Κομοτηνή δεν έχει κόκκινες κουκίδες στον χάρτη του USGS. Η τεχνολογία συστημάτων ελέγχου είναι έτη φωτός από αυτήν πριν 30 χρόνια. Τα μεγάλα ατυχήματα έχουν γίνει από κακά συστήματα ελέγχου (και το three mile island και στην Ουκρανία)

    Συμφωνώ με τον (Α)θανάση 9:54. Οι Βούλγαροι είναι πιο τεχνολογικά προηγμένοι από μας. Χρόνια τεχνολογικής παράδοσης, το Silicon Valley των Σοβιετικών. Να τους δειτε, θα μας ξεπεράσουν βιομηχανικά (και με δικά μας κεφάλαια). Άσε που έχουν κάτι Syrah-Merlot αριστουργήματα.

  20. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 06/05/2008 22:41:02

    Το πρόβλημα φυσικά και δεν είναι οι σεισμοί. Το πρόβλημα είναι ότι συλλογικά, ως "έθνος" (κράτος?), έχουμε χάσει την ικανότητα να λειτουργούμε επαγγελματικά, με τον τρόπο δηλαδή που υποστηρίζει η αρχαιοπτέρυγα ότι μπορείς να λειτουργήσεις έναν αντιδραστήρα. Όλη η τριτοκοσμική μεταπολεμική ιστορία μας, ζυμωμένη με φοβίες και απωθημένα, έβρασε και συμπυκνώθηκε σε αυτήν την ανάπηρη κατάντια που ζούμε σήμερα.
    Και τα αεροπλάνα για να πετάξουν θέλουν λίγους κανονσμούς και διαδικασίες, δες όμως ω! του θαύματος την Ολυμπιακή, πως καταφέρνει να μην πετάει, αγαπητή αρχαιοπτέρυγα!

  21. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/05/2008 23:18:51

    Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να πληρώνουν λίγο παραπάνο φόρο για να γυρίζουν οι ανεμογεννήτριες. Κάποιος να αναλάβει και την δική μου υποχρέωση; Εγώ δεν θέλω να πληρώνω ούτε υπέρ ΑΠΕ, ούτε σε καμμία υποχρεωτική φιλανθρωπία.

    Η ΔΕΣΜΗΕ πληρώνει 35 ευρώ την MWhr στην ΔΕΗ, 75 στις ωραίες ανεμογεννήτριες και 500 ή 550 για φωτοβολταϊκά; Για να βελτιώνουμε το cost curve της Siemens. Την διαφορά μεταξύ 75 και 35 ή 500 και 35 την πληρώνεις εσύ ανώνυμε 10:43. Αφού σε ευχαριστεί τι να πω...

  22. ΠΕΡΙΕΡΓΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΠΕΡΙΕΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 07/05/2008 08:53:56

    Δεν είμαι υπέρ πυρηνικού εργοστασίου. Δεν έχω ξεκαθαρίσει τα υπέρ και τα κατά. Τα μετράω ακόμη. Αλλά τα περί "σεισμογενούς Ελλάδας" μου γεννούν μια απορία. Η Ιαπωνία δεν έχει πυρηνικά εργοστάσια ή δεν είναι σεισμογενής;

  23. συνταξιούχος avatar
    συνταξιούχος 07/05/2008 09:13:21

    και κουφός και βλαξ ο «ανθρωπάκος» για κανένα ρουσφετακη όμως ταμάμ .

  24. Rogue avatar
    Rogue 07/05/2008 12:07:11

    Τα πυρηνικά εργοστάσια που έχουν "σκάσει" παγκόσμια είναι παλαιότατης τεχνολογίας με παλιά (ή φτιασιδωμένα) συστήματα ασφαλείας. Από το Τσέρνομπιλ και μετά, δεν είναι εφικτό να κλείσεις τα συστήματα ασφαλείας ούτε για λόγους μέτρησης & συντήρησης.

    Όσο για τους σεισμούς, υπάρχουν προδιαγραφές για όλα. Όσο για τα απόβλητα, μια συμφωνία π.χ. με τη Ρωσσία για αποκομιδή, θα καλύψει το θέμα. Άρα θα μπορούσε να υπάρξει χώρος για πυρηνική ενέργεια, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

    Ερώτηση: ο Τούρκος ξεκινά να φτιάξει 3 αντιδραστήρες. Εμείς, αν δεν φτιάξουμε για πάρτη μας, δεν μπορούμε να μπλοκάρουμε τη δική του διαδικασία, όσο έχει casus beli εναντίον μας;

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/05/2008 13:49:42

    Ανωνυμε 5:15, δεν ξέρω αν είμαι απολιτικός ή συντηρητικός ή τι είμαι (αναρχοαυτόνομο με χαρακτήρισαν, αναρχονεοφιλελευθεροαυτόνομος χαρακτηρίζομαι) έχω ζήσει το 3-mile island πρώτο χέρι, από μέσα. Που νομίζεις έμαθα για control rooms και loss of coolant accidents αγάπη μου γλυκιά; Στο Κοζλοντούϊ δεν ήμουν (ήμουν από την άλλη μερια του πλανήτη, θυμάμαι αγόραζα χαπάκια ιωδίου και στις δύο περιπτώσεις). A! και για την ώρα ζω --κτύπα ξύλο!

    Rogue και ανώνυμε 8:54, μιλάτε την γλώσσα της αλήθειας.

    Ανώνυμε 8:54 αν υπάρχει κουτί με νεσκαφέ στα 5 ευρώ και κουτί με νεσκαφέ στα 4.85 στι ίδιο ράφι, ποιό θα πάρεις; (Εγώ το 4.85, πάρε εσύ το 5 για ποικιλία. Δεν είμαι «τεχνικά» αντίθετος με τις ανεμογεννήτριες, το 2008 παράγουν περισσότερη ενέργεια στην ωφέλιμη ζωή τους από όση χρειάζονται για να κατασκευαστούν. Δεν πιστεύω το 20-30% που λες παίζει...3-5%, παγκοσμίως με πολύ ζόρι... Στην Ελλάδα που είναι τσάμπα η γη και έχουμε λεφτά να αγοράζουμε τον ακριβό νεσκαφέ, κάνε εσύ τον υπολογισμό. Όσο περισσότερο, τόσο πιό πολύ πληρώνεις με τον λογαριασμό της ΔΕΗ (εγώ ως απολιτικο-συντηρητικός δεν θέλω).

    Δες που με τρώει το θέμα της ενέργειας και δεν είμαι καν καλεσμένος στο πάρτυ...

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/05/2008 13:57:09

    Συνταξιούχε (τα σέβη μου πρώτα, Χριστος Ανέστη κλπ), αμφιβάλω αν ο κουφός καταλαβαίνει πολλά περί ενέργειας. Το «πολύ σοβαρό» ελληνικό κεφάλαιο τον βλέπει όχι αρνητικά (δεν είπα θετικά), αλλά όχι για μεγάλες καρέκλες. Το «πολύ σοβαρό» κεφάλαιο δεν αισιοδοξεί για τα ενεργειακά της χώρας μας. Τώρα τι καταλαβαίνει ο καθ' ύλην αρμόδιος caterer, τι να πω;

  27. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 07/05/2008 14:35:38

    Ο νεοέλληνας είναι σαν ένα μικρό οκνηρό παιδί που τα ξέρει όλα. Τα φάρμακα και τα σπίρτα όμως πρέπει να κρατάς μακριά του.

  28. Harris avatar
    Harris 09/05/2008 00:18:47

    Νέα καμώματα από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Δείτε και αυτό:

    http://thezocalo.blogspot.com/2008/05/faq.html

    Για την πυρηνική προοπτική της Ελλάδας, το καλύτερο σχόλιο που άκουσα τελευταία είναι "...Εδώ δεν μπορούμε να διαχειριστούμε σωστά τα σκουπίδια μας, ποιος μας εμπιστεύεται να διαχειριστούμε πυρηνικά απόβλητα;..."

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.