#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/02/2010 17:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μακελειό στο Βύρωνα - Καμπούλ η Αθήνα



Λίγες ώρες μετά τον αφοπλισμό αστυνομικών νέο αιματηρό επεισόδιο στην Αθήνα με θύματα ένα νεκρό και δύο αστυνομικούς τραυματίες μετά από πυροβολισμούς και ρίψη χειροβομβίδων από ληστές.

Πριν από λίγο, κοντά στην πλατεία Φατσέα στο Βύρωνα, άγνωστος έριξε δυο χειροβομβίδες και πυροβόλησε εναντίον αστυνομικών, όταν οι τελευταίοι προσπάθησαν να τον συλλάβουν μετά από ληστεία.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο άγνωστος στην προσπάθειά του να ξεφύγει εγκλωβίστηκε σε φούρνο από όπου έριξε τις χειροβομβίδες και αντάλλαξε πυροβολισμούς με αστυνομικούς.

Από την ανταλλαγή πυροβολισμών έχασε τη ζωή του ένας 25χρονος πολίτης, ο οποίος είχε σπεύσει στο σημείο για να δεί τι συμβαίνει ενώ δύο αστυνομικοί τραυματίστηκαν από τις ρίψεις χειροβομβίδων.

Αυτή τη στιγμή έχουν συλληφθεί οι δύο ληστές -κάτοικοι της περιοχής- για τους οποίους η αστυνομία είχε πληροφορίες για την εγκληματική τους δραστηριότητα και είχε σπεύσει στο σημείο για να τους συλλάβει.

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κέρκυρας, κ. Νικόλαος Δένδιας, σχετικά με το τραγικό περιστατικό στο Βύρωνα και την απώλεια της ζωής ενός νέου ανθρώπου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 «Καταρχάς εκφράζουμε την οδύνη μας για το θάνατο ενός νέου ανθρώπου και την ευχή να διαφύγουν τον κίνδυνο οι αστυνομικοί που τραυματίσθηκαν στο αιματηρό περιστατικό στον Βύρωνα, στην προσπάθειά τους να διασφαλίσουν τα αγαθά της ζωής και της ασφάλειας  των πολιτών.

Από εκεί και πέρα, είμαστε υποχρεωμένοι να επαναλάβουμε αυτό που μόλις το πρωί τονίσαμε, με αφορμή το περιστατικό στο Μαρούσι: ότι, δηλαδή, το μοντέλο αστυνόμευσης έχει παύσει να υπηρετεί την ασφάλεια του Έλληνα πολίτη.

Είναι ώρα,  η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να εγκαταλείψει την τακτική της καυχησιολογίας  και να συνεννοηθεί με την αντιπολίτευση και την ελληνική κοινωνία, προκειμένου να αντιμετωπισθεί  η ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας και να προστατευθεί το αγαθό της ζωής των πολιτών και της δημόσιας ασφάλειας».

Οπλοστάσιο ανακάλυψε η αστυνομία στο σπίτι των δύο Αλβανών κακοποιών, στη διάρκεια επιχείρισης για τη σύλληψη των οποίων σκοτώθηκε ένας πολίτης.

Ειδικότερα, στο σπίτι των δύο συλληφθέντων Αλβανών κακοποιών βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τέσσερα καλάσνικοφ, μία κοντόκανη καραμπίνα, 30 χειροβομβίδες, μια βαριοπούλα και ποσότητα εκρηκτικής ύλης TNT.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kargia avatar
    kargia 16/02/2010 17:52:43

    Ελπίζω οι Αλλοδαποί να πληρούσαν τις προϋποθέσεις του νομοσχεδίου Ραγκούση για την ιθαγένεια. Έχουμε διαλυθεί πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά και δεν μας έχει μείνει ούτε το στοιχείωδες μυαλό να το καταλάβουμε.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ kargia 16/02/2010 18:26:16

      Αυτός ο ρατσισμός τους να συλλαμβάνουν αλλοδαπούς τσ τσ τσ

      Βέβαια πάλι θα φταίει η αστυνομία γνωστό. το έχουμε μάθει το ποίημα για αυτό λέω τι ασχολούνται οι αστυνομικοί ας τα αφήσουν και όσα πάνε και οσα έλθουν.

  2. ΙΔ avatar
    ΙΔ 16/02/2010 17:55:21

    Μα τι λεs Factorx; ; Άκου Αλβανοί. Μεταμφιεσμένοι Έλληνεs σε Αλβανούs ήταν οι κακοποιοί για να εκθέσουν τον Χρυσοχοείδη καί την Άφρο.Εδώ που έχουμε φτάσει μόνο με σκωπτικό ύφοs μπορείs να εξιστορείs τα γεγονότα.

    • Κρης avatar
      Κρης @ ΙΔ 16/02/2010 18:01:21

      ...με σκωπτικό ύφοs...

      <>.

  3. Orestios avatar
    Orestios 16/02/2010 17:59:31

    Μόνο κακοποιοί? Αλλοδαποί κακοποιοί με χειροβομβίδες.
    Επιτέλους, ας είμαστε ρεαλιστές.

    Κρίμα, που δεν πρόλαβε να γίνει Έλληνας. Ίσως με παρέμβαση του Υπουργού ΠΡΟΠΟ να το καταφέρει. Με τόση καλή εκπαίδευση στη ρίψη χειροβομβίδων μπορεί ακόμη και να διοριστεί στο Στρατό. Τιμητικά πάντα. Οι αστυνομικοί, να καταδικαστούν για εθνική προδοσία. Στην χώρα του σουρεαλισμού, όλα είναι πιθανά. Ακόμα κι ο ηλιοκαμένος είναι μουσουλμάνος.

  4. ΙΔ avatar
    ΙΔ 16/02/2010 18:04:31

    Ποιόs είναι ο ηλιοκαμένοs;Για να μαθαίνουμε και εμείs οι αδαείs.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΙΔ 16/02/2010 18:08:40

      Ο Ομπάμα κατά δήλωση Μπερλουσκόνι.

  5. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 16/02/2010 18:23:48

    Εδώ στην επαρχεία και μπαίνουν αλλοδαποί με μαχαίρια στα χέρια σε καφετέριες στην Αθήνα δεν θα γίνει μακελειό;

  6. thespieys avatar
    thespieys 16/02/2010 18:29:13

    Mιχαλάκη παραιτήσου ΤΩΡΑ.

  7. man8os avatar
    man8os 16/02/2010 18:29:38

    Και επρεπε να τους συλλαβουν μετα απο αυτο? Αλλοδαποι καθαρισαν Ελληνες στην Ελλαδα, και 8α τη βγαλουν με 5 χρονια φυλακη η με απελαση? Επρεπε να εχουν την αδεια να τους σκοτωσουν. Η μηπως νομιμοποιουμε την ξενη μαφια?

    • Orestios avatar
      Orestios @ man8os 16/02/2010 18:35:02

      Μα τί λες τώρα? Νομιμοποιούμε την μαφία? Οι άνθρωποι ήρθαν να εργαστούν και τους δείχνουμε το κακό μας πρόσωπο. χο!
      Λυπάμαι τον νεαρό που εξαιτίας των παράλογων επιλογών του υπουργείου έχασε την ζωή του πάνω στην δουλειά, την ώρα που κάποιοι αστυνομικοί, κάνοντας την δουλειά τους, "εμπόδισαν" του αλλοδαπούς εγκληματίες να κάνουν τη "δουλειά¨" τους.
      Οι ευθύνες του υπουργού για την κορύφωση της εγκληματικότητας είναι γιγάντιες.

  8. GEORGE avatar
    GEORGE 16/02/2010 18:36:15

    Και μην ξεχάσει ο υπουργός ΠΡΟ.ΠΟ όταν επισκεφτεί τους τραυματίες να τους επιπλήξει για παραβίαση δικαιωμάτων αλλοδαπών και για αφιλόξενη συμπεριφορά.

  9. billy13 avatar
    billy13 16/02/2010 18:58:20

    οι μπατσοι φταινε για αλλη μια φορα.......

  10. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 16/02/2010 19:14:41

    Το Ψύριζα, το ΚουΚουΕ, το Μπασόκ και ο Πάκης, όπως επίσης και οι λοιπές αντι -γτπ- ρατσιστικές οργανώσεις, παρουσία της κυρα Δραγώνας και της κυρίας Βήχου που σίγουρα θα είναι κάτοικος και της εκεί περιοχής, όπως συμπαρασταθούν στις οικογένειες των άτυχων ληστών παρακαλώ...

    Δωρεές υποστήριξης δεχόμεθα απο σήμερα.

    Κόσμε ξύπνα.

  11. ΙΔ avatar
    ΙΔ 16/02/2010 19:15:33

    Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι ότι οι συγκεκριμένοι κακοποιοί που έδρασαν στον Βύρωνα μπορούν με τον νεο λαθρονομοσχέδιο να πάρουν την Ελληνική ιθαγένεια κατά την άποψη του συντάκτη τού λαθρονομοσχεδίου. Γιατί όπωs διατείνεται ο Αλεβιζάτοs πρέπει να καταδικαστούν αμετάκλητα. Επειδή ισχύη το τεκμήριο τηs αθωότηταs πριν καταδικαστούν. Περαστικά μαs ημών των Ελλήνων.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ ΙΔ 16/02/2010 19:25:45

      Αυτό έχει ήδη συμβεί με ένα τεράστιο ποσοστό όσων ήρθαν στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια απο βουνά, λαγκάδια και θάλασσα, χωρίς καμία απολύτως δυνατότητα να ελεγχθούν ποινικά. Εγκαταστάθηκαν εδώ και έγιναν πλέον "μετανάστες" νόμιμοι.

      Όλοι μιλάνε για τους λαθρό τώρα που είναι αργά πια, και κανένας δεν επισημαίνει οτι οι ορδές που έχουμε εδώ μαζεμένες ξεκίνησαν και ήρθαν παράνομα, και τα τελευταία 15 χρόνια σταδιακά ψευτοελληνοποιήθηκαν με μηδενικές προυποθέσεις.

      Μήπως ξεχνάμε απο το 90 και μετά που άνοιξαν τα σύνορα, τι γινοταν;

      Εύκολα ξεχνάμε, πολύ εύκολα...

      Τώρα θα το πληρώσουμε και θα μάθουμε.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΙΔ 16/02/2010 23:41:14

      Τι ποινικά λες φίλε. Πιάσανε μαστροπό γυναίκα από Αλβανία. Καταφέρνει και δραπετεύει για Αλβανία. Βγάζει πλαστά χαρτιά επιστρέφει και παντρεύεται Έλληνα. Ο αγαθοβιόλης παρόλο που κάποιος τον προειδοποίησε δεν το πίστευε.
      Αυτή τώρα είναι Ελληνίδα κυρά κι αρχόντισσα.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ ΙΔ 17/02/2010 06:22:20

      Παρόμοια περίπτωση ξέρω και εγώ αλλά επενέβη η οικογένεια του αγαθιάρη και την ξαπόστειλε κακήν κακώς πίσω στην αλβανία.

  12. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 16/02/2010 19:19:56

    Υπενθυμίζω οτι στον Βύρωνα είχε λάβει χώρα και η εν ψυχρώ δολοφονία της Αθανασίας Γκίνη, ετών 32, απο τις σφαίρες του αλβανοί κακοποιού, μην ξεχνιόμαστε.

    Πήγαν να το ρίξουν μήπως και η σφαίρα ήταν απο τον αστυνομικό με πολιτικά που εκείνη την ώρα πήγε να βοηθήσει την κοπέλα, αλλά για κακή τους τύχη και μεγάλη λύπη, η κοπέλα δολοφονήθηκε απο τον αλβανό που την έβγαλε δυστυχώς καθαρή.

    http://www.madata.gr/epikairotita/social/32885.html

  13. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 16/02/2010 19:22:58

    Μιχαλάκηηηηηηη....Πές αλεύριιιιιιιιιιιιι.

  14. γεωργιος avatar
    γεωργιος 16/02/2010 19:32:54

    Αλλοδαπος ηταν και ο 25χρονος πολιτης κυριοι. και ηταν υδραυλικος, οχι κακοποιος. ημαρτον. ειστε και του θεου καποιοι εδω μεσα.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ γεωργιος 16/02/2010 20:43:37

      - Η εθνικότητα του θύματος δεν αναιρεί την οικτρή πραγματικότητα και την αλήθεια όσο και να το θέλετε κάποιοι αυτό. Θύμα θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε άτυχος άνθρωπος, αλλά η εγκληματικότητα είναι ως επι το πλείστον αλλοδαπής προέλευσης που να χτυπιέστε κάτω κάποιοι όσο θέλετε, και οι μούφα δημοσκοπήσεις και οι γενικότητες, δεν αλλάζουν αυτή την αλήθεια.

      - Η αστυνομία παρά την καλή της θέληση, απονευρώθηκε και δεν έχει την απαραίτητη εκπαίδευση, παιδεία και υποδομή να διαχειριστεί την σοβαρότατη έκρηξη της εγκληματικότητας.Και όσο την κρατάνε σε αυτά τα οικτρά επίπεδα, θα έχουμε νέα μακελειά, νέες Αμαλίες Γκινάκη και Σορίν Ματέι.

      - Ας αναρωτηθούμε ποιοι επωφελούνται απο αυτή την κατάσταση και ποιοι την καλλιέργησαν τόσα χρόνια ωστε να φτάσει ως εδώ. Μιλάμε για εσκεμμένη έξαρση που έχει ως σκοπό την αστική τρομοκρατία του κόσμου;

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ γεωργιος 16/02/2010 22:01:45

      αδελφέ, o 25χρονος ήταν ομογενής, Βορειοηπειρώτης δλδ και όχι Αλβανός.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ γεωργιος 17/02/2010 06:19:48

      Αν ισχύει αυτό που λες, καλώς το επισημαίνεις, γιατί παντού αλβανός λένε οτι ήταν.

  15. Eastrader avatar
    Eastrader 16/02/2010 20:18:32

    Η βια φερνει βια "Αφροδιτη Αλ Σαλεχ".Οποτε μαλλον εμεις φταιμε.Α ναι και οι Αμερικανοι που βομβαρδιζουν.

  16. vachus avatar
    vachus 16/02/2010 20:20:09

    ΥΠΡΟΠΟ: Υπουργείο Προστασίας Παστούν Οπλαρχηγών.
    American Bar το κάναμε το μαγαζί σύντροφοι!

  17. billy13 avatar
    billy13 16/02/2010 20:29:53

    ρε σεις ειμασται τρελοι???τι λεμε??τι δουλεια εχουν οι μπατσοι μερα μεσημερι να κανουν συληψεις????τους ηξεραν......ποια ηταν τα μετρα ασφαλειας στον βυρωνα????οι μπατσοι επισημα μιλανε για απολυτως επιτυχημενη επειχηρηση......no comments!

    • ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
      ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ @ billy13 16/02/2010 23:30:32

      Αστειεύεσαι,έτσι?

    • χρεωκοπία avatar
      χρεωκοπία @ billy13 17/02/2010 23:17:22

      Από άτομα που απροκάλυπτα μιλούν για μπάτσους αντί για αστυνομικούς μη δίνεις και πολύ σημασία. Γιατί αν αναλύσεις σε βάθος την επιχειρηματολογία τους θα σου πουν ότι καλύτερο είναι να είναι ελεύθεροι οι κλέφτες παρά να επεμβαίνει η αστυνομία, ότι όλοι τους είναι μαφιόζοι και άλλα γελοία πράγματα.

      Οπότε ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ, άφησέ τους, αν ασχολείσαι μαζί τους είναι σα να βοείς εν τη ερήμω.
      Εδώ συντάσσονται με τους εγκληματίες προκείται να εκδηλώσουν το μίσος τους για την αστυνομία...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ billy13 17/02/2010 23:37:47

      billy13, με την ελληνική ορθογραφία έχεις τόση σχέση όση και με την κοινή λογική;
      Αλλά ξέχασα, είσαι αριστερός και παίρνεις συγχωροχάρτι για όλα. Η (αριστερή) κολυμβήθρα του Σιλωάμ ξεπλένει όλα τα αμαρτήματα, ακόμα και την ιδιωτεία.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ billy13 19/02/2010 01:25:19

      πέρα από την παιδιάστικη χρήση του "μπάτσος"
      μάλλον έχει δίκιο ο billy σε ένα βαθμό.

  18. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 16/02/2010 20:30:03

    Κρατήστε ένα ονοματάκι σύντροφοι,γιατί σύντομα θα μας απασχολήσει πολύ.Μα πάρα πολύ όμως:Οδυσσέας Τσενάι.Οσονούπω αποφοιτά από τας Αμερικάς και μας έρχεται σούμπιτος και...πολύ καλά εκπαιδευμένος κ.κ.Χρυσοχοίδη και Ραγκούση!

  19. Factorx avatar
    Factorx 16/02/2010 20:38:58

    Οπλοστάσιο ανακάλυψε η αστυνομία στο σπίτι των δύο Αλβανών κακοποιών, στη διάρκεια επιχείρισης για τη σύλληψη των οποίων σκοτώθηκε ένας πολίτης.

    Ειδικότερα, στο σπίτι των δύο συλληφθέντων Αλβανών κακοποιών βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τέσσερα καλάσνικοφ, μία κοντόκανη καραμπίνα, 30 χειροβομβίδες, μια βαριοπούλα και ποσότητα εκρηκτικής ύλης TNT.

  20. Poisonous avatar
    Poisonous 16/02/2010 20:41:35

    Είναι κρίμα που δεν τους άφησαν στον κόσμο...

  21. πολίτης avatar
    πολίτης 16/02/2010 20:56:28

    Ναι, ο άτυχος άνθρωπος, ο μεροκαματιάρης που σκοτώθηκε ήταν και αυτός αλλοδαπός. Μόνο που για αυτόν το άκουσα να το λένε, ενώ για τους δράστες από εσάς μαθαίνω την εθνικότητα. Εσείς την ακούσατε στα δελτία;

  22. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 16/02/2010 21:13:27

    Πρωτοφανές μακελειό μετά από "Γκάφα" της ΕΛΑΣ
    Αυτή δεν είναι δήλωση της Ν.Δ ούτε κάποιας "δεξιάς" εφημερίδας.
    Είναι τίτλος ειδήσεων του MEGA !!!!
    Είναι ώρα να εγκαταλείψει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη τις μεγαλοστομίες και να εκπληρώσει το καθήκον της προς το κοινωνικό σύνολο.

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/02/blog-post_8760.html

    • Orestios avatar
      Orestios @ exomatiakaivlepo 16/02/2010 21:57:04

      Το mega είναι ο "προστάτης" του προστάτη του πολίτη.

    • zonitis avatar
      zonitis @ exomatiakaivlepo 17/02/2010 08:55:38

      Μετα απο μια ορισμενη ηλικια ο προστατης πρεπει να ελεγχεται. Ετοιμαστε τα χειρουργικα γαντια σας και την βαζελινη :-)

  23. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 16/02/2010 21:38:49

    Τι θα γίνει τώρα δεν θα κάψουμε την Αθήνα;Δεν θα ξαναζήσουμε τις νύχτες του Αλέξη;Που είναι η ''νεολαία'' να βγεί να διαδηλώσει για το θάνατο του αθώου πολίτη απο τις σφαίρες των αλλοδαπών;Αν ναι ξέχασα.Το θύμα ήταν απλά ένας μεροκαματιάρης υδραυλικός,οι θύτες αλλοδαποι Αλβανοί που σίγουρα καταπιέζονταν απο την άδικη κενωνία,ενώ κυβέρνηση είναι το Πασοκ....Ακόμα να παραιτηθεί ο Πολύδωρας και ο Καραμανλής;Προ ημερών δημοσιεύτηκε εδώ ένα άρθρο με τίτλο:''Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε,τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε''.Άλλος ένας αθώος νεκρός,που έτυχε να βρίσκεται εκεί.Στη θέση του μπορούσε να είσασταν εσείς,τα παιδιά σας,η μάνα σας,ο φίλος σας.Καλό σας βράδυ αναλώσιμοι,συνεχίστε να απολαμβάνετε τον βιασμό σας.....

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Μαύρος Ιάκωβος 16/02/2010 22:00:04

      Πιπέρι...

      Κριτική στον πιο πετυχημένο Υπουργό;
      Στο άψογα καταρτισμένο σχέδιο;
      Στην τέλεια υλοποίηση;
      Ντάξει τώρα...είχαμε μερικές χειροβομβίδες και μερικές σφαίρες έτυχε και ένας νεκρός που θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε από εμάς ...ακόμα και στην τηλεόραση τα περιπολικά τράκαραν μεταξύ τους...αλλά ευθύνες; πολιτική ευθύνη; διοικητική ευθύνη;

      Πιπέρι...
      Κυβερνά ο Ελληνικός Σοσιαλισμός τώρα...

      ΥΓ

      Ελλάδα η μοναδική χώρα που δεν ξέρεις από τι κινδυνεύεις περισσότερο:

      -από τους κακοποιούς
      -από τα επιχειρησιακά σχέδια της ΕΛΛΑΣ
      -από την κατάρτιση των στελεχών της ΕΛΛΑΣ
      -από όλα τα παραπάνω

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μαύρος Ιάκωβος 16/02/2010 22:02:33

      Να δείτε που θα πουν για "ατυχές συμβάν" ή κάτι παρόμοιο, "παράπλευρη απώλεια", "αστοχία" τέτοια.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Μαύρος Ιάκωβος 16/02/2010 22:26:15

      τι άστοχος τι άστοκος

      .....ένας 25χρονος είναι νεκρός και δεν τρέχει τίποτα...

  24. Orestios avatar
    Orestios 16/02/2010 21:58:09

    Κρύβεται ο Υπουργός ΠΡΟΠΟ ή κάνω λάθος?

  25. what avatar
    what 16/02/2010 22:00:01

    Αν οι αστυνομικοί φέρανε την Ελληνική σημαία στη στολή η σύλληψη θα πρέπει να θεωρηθεί παράνομη. Εξ' άλλου ο ένας εκ των συλληφθέντων φέρεται να είναι πολιτικός πρόσφυγας από την ρατσιστική συμπεριφορά των υπαλλήλων των φυλακών Λάρισας.

    Μα πού είναι οι αριστεροί δικηγόροι; Αμάν πια μ'αυτή την αστυνομοκρατία!

    • Orestios avatar
      Orestios @ what 16/02/2010 22:03:26

      χο!

  26. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/02/2010 22:08:10

    Πάντως τώρα που το καλοσκέφτομαι είναι κρίμα για ορισμένους;

    -αν είχε ψηφιστεί ο νόμος για την ιθαγένεια
    -οι δύο κακοποιοί θα ήταν Ελληνες
    -που σκότωσαν έναν μετανάστη, που θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε από εμάς ή τα παιδιά μας χάρη του σχεδίου και της εκτέλεσης εκ μέρους της ΕΛΛΑΣ

    Οπότε σύμβουλοι και μαιντανοί θα μπορούσαν να μιλάνε για ξενοφοβία, ρατσισμό, "η βία γεννά βία", ΕΔΕ κλπ...

    Ζούμε για την ώρα στην Ελλάδα, αν είμαστε τυχεροί γ@@ώ την οργάνωση μου μέσα...

    ΥΓ

    Κρίμα στο παλικάρι και συλλυπητήρια στην οικογένειά του.
    Ενας άνθρωπος πέθανε και το ελάχιστο που πρέπει να γίνει είναι μερικά αστέρια να πάνε σπίτι τους...

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Ο Ιθαγενής 16/02/2010 22:19:19

      Δεν πρόκειται να πάει σπίτι του κανένας.Όσο ο Έλληνας είναι πρόβατο που χειραγωγείται απο τον κάθε απατεώνα πολιτικό,όσο ανέχεται αυτούς που καταλήστευσαν τα δημόσια ταμεία κ τώρα έχουν το θράσος να απιτούν να πληρώσουμε εμείς τα δικά τους ''λάθη'',κανείς δεν θα παραιτηθεί απο ευθιξία.Εκτός αν αύριο μαζευτούν 1.000.000 άτομα έξω απο τη ΓΑΔΑ, απαιτήσουν να παρθούν μέτρα και κάποιοι να πάνε στα χωριά τους στην Ημαθία να παίξουν τους Σερίφηδες.Μέχρι τότε μετρήστε φέρετρα

  27. pizza avatar
    pizza 16/02/2010 22:19:05

    Το δραμα σε ολοι αυτη την υποθεση ειναι οτι χαθηκε ενας ανθρωπος νεος αδικα. Και λεω αδικα γιατι το μπουρδελο το συστημα αφηνει επικυνδηνους κακοποιους να βγαινουν εξω με αδεια. Η αληθεια ειναι πως η εγκλιματικοτητα στην χωρα εχει ανεβει οπως εχουν ανεβει και οι παρανομοι μεταναστες. Οταν ο Καστρο εστειλε πολλους κακοποιους στην Φλωριντα και οι Αμερικανοι τους εδιναν πολιτικο ασυλο, τα ιδια τραβηξανε. Ο αρχηγος της σπειρας ειχε βγει με 5 μερες αδεια και δεν γυρησε πισω. (μαλ...ς)ειναι. Εβαλε τη σπειρα μαζι και αρχησαν να χτυπανε. Τωρα μιλαμε για αλοδαπους και 3 αυγα Τουρκιας.

  28. anonyma avatar
    anonyma 16/02/2010 22:27:44

    Οι περισσότεροι ξέμπαρκοι Αλβανοί κυρίως, αλλά και Γεωργιανοί, οι οποίοι κυκλοφορούν εδώ -δε χρησιμοποιώ τη λέξη ζουν διότι έχει διαφορά- είναι αρματωμένοι σαν αστακοί και κοιμούνται πάνω σε ένα τσουβάλι με ναρκωτικά για μαξιλάρι.

    Αν δεν αλλάξει το επιχειρησιακό δόγμα η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ anonyma 17/02/2010 03:02:36

      Στενό μου συγγενικό πρόσωπο, σε σημαντική θέση του δικαστικού κλάδου, μου έλεγε τις προάλλες ότι οι Αλβανοί είναι μακράν πρώτοι σε εγκληματικότητα. Δεν αναφερόταν φυσικά σε οικογένειες Αλβανών, που είναι ενταγμένοι και εργάζονται (ξέρω πολλές τέτοιες, που ζουν αξιοπρεπέστατα), αλλά σε διάφορους "ξέμπαρκους" που εκμεταλλεύονται τη διάχυτη ανομία που υπάρχει εδώ.

  29. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 16/02/2010 23:17:07

    Προηγουμένως ελέχθη ή φράσις, "Είναι κρίμα που δεν τους άφησαν στον κόσμο…".
    Άν υπήρχε ή βούλησις τό πρόβλημα τής εγκληματικότητος θά είχε λυθεί πρό πολλού. Τήν άνοιξη τού 1969 ήρθαν στήν Ελλάδα δύο Γερμανοί καί αμέσως έπιασαν δουλειά μέ ληστείες καί δολοφονίες. Συνελήφθησαν τόν Απρίλιο καί τόν Δεκέμβριο τού ιδίου έτους εκτελέστηκαν διά τυφεκισμού ό ένας στήν Αίγινα καί ό άλλος στήν Κέρκυρα. Όλοι πλέον γνώριζαν ποιά τύχη τούς περίμενε άν τολμούσαν νά συμπεριφερθούν αναλόγως.
    Ή χώρα χρειάζεται ηγέτη.

    • Kurosaki Ichigo avatar
      Kurosaki Ichigo @ Ορθολογιστής 16/02/2010 23:28:31

      Μη λες τέτοια πράγματα, θα σε πούνε φασίστα, νοσταλγό του παρελθόντος και άλλα τέτοια υπερβολικά και ψευδή. Ή κάτι άλλο παρεμφερές τύπου «μάθανε πως εδώ μαζεύονται αντι-αριστεροί, πλακώσανε και οι έτσι». Ξέρουν τα πράσινα ανθρωπάκια να στοχοποιούν αθώους ανθρώπους ασκώντας ιδεολογική τρομοκρατία. Υπομονή μέχρι να έρθει ο Αντώνης να καθαρίσει τον τόπο. Υπομονή και κουράγιο.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ Ορθολογιστής 17/02/2010 06:27:09

      Αν υπήρχε βούληση τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αλλά το σχέδιο τρομοκρατίας είναι πολύ οργανωμένο.

      Και εξακολουθώ να λέω οτι ο νεοέλληνας είναι συνυπεύθυνος. Όλα έγιναν με την ανοχή και την συγκατάθεση του.

      Έχω κινδυνεύσει δύο φορές. Φοβάμαι απο τότε για εμένα. Φοβάμαι για την οικογένεια μου γιατί ξέρω, ένιωσα. Γιατί ένα απο αυτά τα σκουπίδια μπορεί να γίνει υπεύθυνο την λάθος ώρα και την λάθος στιγμή, να συμβεί οτιδήποτε, μια συνηθισμένη μέρα σαν όλες τις άλλες, σε εμένα, στην οικογένεια μου. Απο το τίποτα.

      Στον οποιοδήποτε απο εσάς.

      Όποιος δεν το έχει βιώσει δεν ξέρει. Δεν μπορεί να καταλάβει.

  30. pennyton avatar
    pennyton 16/02/2010 23:44:00

    Μάλλον θα πρέπει να προσέχουν σε ποιούς δίνουν τις άδειες από τις φυλακές...Τέτοια παλικάρια δεν ήταν να μείνουν μέσα για πολύ οπότε τους δώσανε και άδεια....μάλλον αυτα τα προοδευτικά δεν μας παίρνει να τα ακολουθούμε. Όπως λέει και ο ορθολογιστής μάλλον θέλει 'άλλα κόλπα΄ τιμωρίας εφόσον η αστυνομία μας είναι για τα πανηγύρια. Ή αστυνομία εκπαιδευμένη ή οι πολίτες οπλισμένοι. Διαλέχτε...Κρίμα το παλικάρι το 25χρονο...Και μετά, έτσι όπως πάει, μάλλον θα πρέπει να αρχίσουν να χτίζουν νέες και να τις εγκαινιάσουν από μέσα όμως και κάτι φιλαράκια πολιτικάντζες που μα κλέβουν τόοοοοσα χρόνια....

  31. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 17/02/2010 03:12:58

    O ένας από τους δύο Αλβανούς ήταν εκτός με άδεια από τον διευθυντή των Φυλακών Λάρισας.
    Θα αλλάξει καμιά φορά ο νόμος για τις άδειες;
    Τον διευθυντή των Φυλακών Λάρισας ποιός εισαγγελέας θα εγκαλέσει; Ακόμα ο αχρείος αυτός βρίσκεται στη θέση του;

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Μάρκο Τ 17/02/2010 07:59:12

      Η σαπίλα του δικαστικού συστήματος δεν έχει όρια.Σε 3 χρόνια έξω θα είναι τα μπουμπούκια,έχουν τις άκρες τους.Άσε ας μην ενοχλούμε τον Χάρη πρωι-πρωι,τώρα θα τρώει την μπουγάτσα θεσσαλονίκης στο σπίτι του.Βέβαια καποιά άλλη οικογένεια θα θρηνεί τον άνθρωπό της αλλά ποιός τους λογαριάζει;Με το πόπολο θα ασχοληθεί η κυβέρνηση;

  32. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 17/02/2010 06:35:39

    Κυβέρνηση: Γκόμενα ψεύτρα που μασάει τα λόγια της…

    http://wp.me/pLjud-vS

    Η Ελλάδα δεν είναι μία δημοκρατική χώρα.

  33. popolaros avatar
    popolaros 17/02/2010 07:34:20

    Καλά...που κυκλοφοράνε όλα αυτά τα καλάσνικοφ, να στοκάρουμε μερικά στο σπίτι, για τις χαρούμενες και πολυπολιτισμικές μέρες που έρχονται.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ popolaros 17/02/2010 08:11:57

      Οι μέρες αυτές είναι ήδη εδώ. Να είστε προετοιμασμένοι. Και θα με θυμηθείτε.

      Το ξέρετε οτι οι αλβανοί έχουν καταλάβει θέσεις κλειδιά και με το αζημίωτο μπορούν να σου βρουν δουλειά;

      Τρία χιλιάρικα η ταρίφα για να μπεις σε μία θέση στο μετρό. Επιβεβαιωμένο.

      αλβανός υδραυλικός πριν χρόνια (γιατί Έλληνα δεν βρίσκεις βέβαια) μου είχε πει οτι δεν ήταν καλά γιατί είχε χάσει 200,000 ευρά στο χρηματιστήριο. Ένας άνθρωπος που ήταν 8 χρόνια στην Αθήνα και ήταν υδραυλικός, και η γυναίκα του ταπεινή καθαρίστρια. Και έχασε 200 χιλιάρικα, και είχε σπίτι και Μερσεντές. Που τα είχε βρει ο "ταπεινός";

      Το Πασόκ και η Νδ με την συνηγορία των υπόλοιπων κομμάτων, τους εγκαθίδρυσε με την ανοχή μας στο σβέρκο μας, φέρνοντας εδώ όλα τα βαλκάνια. Έπιασαν θέσεις κλειδιά απο δουλειές μέχρι συνδικάτα του εγκλήματος, επειδή δούλευαν, και έκαναν επαφές και πίεζαν, και δικτυωνόντουσαν, όταν την ίδια ώρα ο βλάκας ο νεοέλληνας έπαιζε τα λεφτά του στα σκοπιανά καζίνο, στο στοίχημα και στις ουκρανές και τις ρουμάνες.

      Και εκείνοι 20 χρόνια δούλευαν υπόγεια, έπιαναν ρίζες και θέσεις. Και μπράβο τους βέβαια.

      Και ενισχύθηκαν κάργα απο τα κόμματα για την ψηφοθηρία, και τώρα παίρνουν σιγά σιγά την χώρα στα χέρια τους, γιατί είναι ενωμένοι, και τα παιδιά τους αριστεύουν, και λειτουργούν υπόγεια, λαμβάνοντας βέβαια και τις απαραίτητες εντολές απο αλβανία όταν πάνε επάνω να ψηφίσουν. Και τώρα με την ιθαγένεια αρχίζουν και φανερώνονται ανοιχτά.

      Και για να μην λερώνουν και τα χέρια τους πια, έχουν πακιστανούς, μαροκινούς, αλγερινούς και αμπχάζιους και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, να λειτουργούν πλέον σαν τον ταπεινό στρατό τρομοκρατίας όπου κριθεί απαραίτητο, και να στοχοποιούν ακόμα και άτομα που βγαίνουν και μιλάνε δημόσια εναντίον αυτής της κατάστασης.

      Τώρα που ο νεοέλληνας αρχίσει τιμωρείται για την ασωτία του και την αδιαφορία του, και τα έχει κάνει επάνω του απο τον φόβο του, και παλεύει να ξυπνήσει αλλά δεν μπορεί, είναι πάρα πολύ αργά πλεον. Την ίδια στιγμή που η διακυβέρνηση της χώρας έχει παραδοθεί στον Κομισιόν, τους Ευρωπαίους και το ασύλληπτο χρέος που ποτέ δεν θα εξοφληθεί και εσκεμμένα δημιουργήθηκε.

      Θα θυμηθείτε τις κουβέντες που σας λέω, τα γραπτά μένουν.

      Και ας συνεχίζουν κάποιοι αφελείς ψηφοφόροι να αναλύουν ακόμα τις πολιτικές και τις ιδεολογικες ταυτότητες των δύο μεγάλων κομμάτων, λες και είναι σοβαρά κόμματα, και όχι προεκτάσεις των αμερικανών.

    • zonitis avatar
      zonitis @ popolaros 17/02/2010 08:44:40

      Σε πληροφορω Πολιτη.... οτι και στο εξωτερικο το ιδιο ειναι. Καταπληκτικα δικτυωμενοι (ειδικα αυτοι του Κοσοβου) δεν αφηνουν δουλειες για κανεναν αλλο. Μπορει η ανεργια να ειναι ενα ποσοστο χ%, για τους αλβανους ομως ειναι περιπου 0%. Και οσοι δεν δουλευεουν εχουν καταφερει με δικους τους γιατρους να βγαλουν αναπηρικη συνταξη και εχουν φυγει για Αλβανια η Κοσοβο.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ popolaros 17/02/2010 08:51:47

      Τα ξέρω φίλε μου, μου τα λένε Έλληνες και ξένοι απο βόρεια Ευρώπη. Γκετοποίηση, κλίκες και άγιος ο Θεός. Έχουν μεγάλο πρόβλημα μαζί τους, και όπως και σε εμάς, αυτοί πιάνουν όλα τα πόστα, και για μετόπισθεν βρομοδουλειές και τρομοκρατία έχουν και τους μουσουλμάνους φανατίλες απο δίπλα. Ακριβώς όπως και εδώ.

      Και οι βορειοευρωπαίοι είναι και ολίγον ντιπ χαλβάδες, δεν είναι πονηροί βαλκάνιοι σαν εμάς, δεν έχουν περάσει ούτε για δείγμα την δύσκολη ιστορία της Ελλάδας.

      Και όμως αν έχουμε τερματίσει εμείς, φαντάσου αυτοί τι ήττα έχουν φάει.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ popolaros 17/02/2010 09:38:46

      Η Ευρώπη, και εννοώ εδώ τις χώρες της Ευρώπης με το χριστιανικό πολιτιστικό υπόβαθρο, είναι ουσιαστικά τελειωμένη. Υπογεννητικότητα, κρίση αξιών, μαζική εγκατάσταση μουσουλμανικών πληθυσμών, δικτατορία της πολιτικής ορθότητας εκ μέρους της φιλελεύθερης αριστεράς για να ελέγχεται η κοινή γνώμη των "ντόπιων", βάλτε τα όλα αυτά μαζί και έχετε το αποτέλεσμα. Οταν ένας κόσμος παρακμάζει, κάτι άλλο θα τον αντικαταστήσει. Είμαστε σε παρακμή, και εμείς ως Ελλάδα.

  34. Fotini avatar
    Fotini 17/02/2010 07:38:36

    Παρακαλω τον πρωθυπουργο (lol), να επισπευσει την διαδικασια για την απονομη ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ σ΄αυτα τα ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ!!!! ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ σου λεει ο ΓΑΠ και ο ΣΥΝ. Αναθε_α την ωρα που πατουσαν στον τοπο μας τετοια αποβρασματα ης καθε τριτοκοσμικης χωρας.

  35. Aristos avatar
    Aristos 17/02/2010 07:55:33

    Όπως έγινε γνωστό και δύο είναι δραπέτες των φυλακών Λάρισας, όπου εξέτιαν ποινές φυλάκισης για ληστείες και είχαν πάρει πενθήμερη άδεια ο ένας και οχταήμερη ο άλλος πριν από λίγους μήνες, αλλά δεν επέστρεψαν και άρχισαν ξανά τις ληστείες.
    Μήπως πρέπει να επανεξεταστεί η χορήγηση αδειών;

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Aristos 17/02/2010 08:05:24

      Τι ξεφουρνίζεις ρε φίλε πρωινιάτικα;Θες να ξυπνήσει ο επαναστάτης του καναπέ Τσίπρας και να μας κατηγορήσει για ρατσιστές;Άσε αυτά να τα λες μετά τις 2 μμ όταν σηκώνεται ο πρίγκηπας του Κολωνακίου.Οι φυλακισμένοι έχουν δικαιώματα,ειδικά αν είναι Αλβανοί

  36. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 17/02/2010 09:02:36

    @πολιτης της μπανανίας...
    δεν κυκλοφορούν υπόγεια....φανερά κυκλοφορούν...και δουλεύουν φανερά ,και πληρώνουν και ΙΚΑ και παίρνουν και επιδώματα...και θα πάρουν και σύνταξη...και οι περισσότεροι είναι υπερήφανοι που είναι"σχεδόν" έλληνες....και που τα παιδιά τους δεν ξεχωρίζουν απ΄τα δικά μας,λόγω προφοράς,γιατί στην φάτσα είμαστε ίδιοι(δεν σου λέει κάτι αυτό;)
    Και οι περισσότεροι όταν έχουν σταθερή δουλειά αισθάνονται και ευγνώνονες στην ελλάδα που τους έδωσε την ευκαιρία να αισθανθούν άνθρωποι....(αν δεν έχεις ιδέα από αλβανία μπες στο google earth -κάτι θα παρει το μάτι σου από κατάντια)....
    ΝΑΙ αυξήθηκε η εγγλήματικότητα με τους αλλοδαπούς...αλλά αυτό έχει να κάνει γενικά με την κατάσταση στην ελλάδα...εξάλου είναι λογικό μέσα σε ένα εκκατομύριο αλβανούς που ζουν εδώ να έχει και εγγληματίες...αλλά πιστέψτε με....σύντομα, θα αναπολούμε τον καιρό που είχαμε "μόνο" τους αλβανούς ......και θα το αναπολούμε μαζί με τον ύσυχο και συμπαθητικό αλβανό γείτονα που τον ξέρουμε χρόνια είμαστε φίλοι,και πίνουμε και κανένα ουζάκι που και που....

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ xrhxa65 17/02/2010 09:17:54

      Η αλβανία δέχεται τρελά λεφτά απο τους αλβανούς της Ελλάδας. Ελληνική τράπεζα βάζει τα φράγκα για να φτιάξουν τους δρόμους που θα τους συνδέουν με το Κόσοβο, και τους έκανε ιδιωτικά σχολεία παρακαλώ. Άφησε την Ελλάδα χωρίς επιχειρήσεις, για να τις πάει εκεί πάνω. Όσοι έμαθαν εδώ τις δουλειές πάνε πίσω, χτίζουν και το παίζουν εργολάβοι. Και ξανάρχονται, και ούτω καθεξής. Είναι πολύ πίσω ακόμα ναι, αλλά είδαν φως με την Ελλάδα. Ξέρεις πως το ανταποδίδουν; Με μίσος. Θα με βάζεις πρωί πρωί να ψάχνω να βρω τα δημοσιεύματα.

      Όσο για τα υπόλοιπα που λες, επέτρεψε μου να σου πω με κάθε ευγένεια και χωρίς να έχω σκοπό να σε θίξω, οτι ζεις σε άλλη αντίληψη πραγμάτων.

      Τους ξέρω πάρα ΜΑ πάρα πολύ καλά. Αυτά που λες είναι για ένα πολύ μικρό ποσοστό. Υφίσταται, αλλά όχι στην έκταση που το περιγράφεις, ούτε για πλάκα. Και αν πρόσφεραν κάτι, αυτό ήταν στο να δώσουν στο μπουνταλά τον νεοέλληνα, το άλλοθι να τεμπελιάσει και να το παίξει κυριλές και αφεντικό. Έχεις ιδέα τι γεωπολιτικές ζυμώσεις γίνονται αυτή την στιγμή στα Βαλκάνια με Τουρκία - Αλβανία - Κόσοβο; Και πως αυτά θα σκάσουν στο κεφάλι μας σε συνδυασμό με το τι γίνεται εδω μέσα; Μέχρι τώρα γινόταν η σχετική προετοιμασία, τώρα περνάμε στο σχέδιο Β σιγά σιγά.

      Άσε που δεν έχει νόημα να διαφωνήσουμε, έχεις την δική σου αντίληψη των πραγμάτων και έχω την δική μου.

      Πολύ σύντομα ο χρόνος θα δείξει ποιος έχει το δίκιο, και πίστεψε με μακάρι και εύχομαι και παρακαλάω, να έχω εγώ το άδικο και να κάνω εγώ λάθος. Που όμως πολύ φοβάμαι οτι δεν θα είναι έτσι...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ xrhxa65 17/02/2010 09:52:12

      Την Αλβανία την γνωρίζω πάρα πολύ καλά, και όχι από το google earth. Αναπτύσσεται ταχύτατα τα τελευταία χρόνια, αλλά με τρόπο άναρχο. Υπάρχει πάρα πολύ μαύρο χρήμα, υπάρχει και φτώχια φυσικά. Αλλά το μαύρο χρήμα φαίνεται: Τριόρωφα νεόδμητα σπίτια σε χωριά. Άχαρα, κιτς, αλλά τριόρωφα.

      Υπάρχει επίσης ένας αρκετά έντονος ανθελληνισμός, που πολλές φορές φτάνει τα όρια παροξυσμού. Δεν διαπίστωσα ανάλογο ανθελληνισμό στην Τουρκία (αν και δεν την ξέρω τόσο καλά). Ο ανθελληνισμός του Αλβανού είναι ο ανθελληνισμός του συμπλεγματικού, ενώ ο ανθελληνισμός του Τούρκου είναι ο ανθελληνισμός του ανθρώπου που νιώθει ισχυρός απέναντι σε ένα μικρό γείτονα και που τον είχε υπό την κυριαρχία του παλιότερα. Υπάρχει και ένας υπόγειος φιλελληνισμός σε ορισμένες περιοχές της Αλβανίας, όπως στην Κορυτσά για παράδειγμα ή το Μπεράτι, μεταξύ των Ορθοδόξων, αλλά παραμένει υπόγειος. Ο Αλβανός που θα εκδηλωθεί ως φιλέλληνας θεωρείται σχεδόν προδότης. Ο ανθελληνισμός είναι καθεστώς και καλλιεργείται συστηματικά από τον Τύπο και από παρα-ιστορικά δημοσιεύματα του τύπου "οι Πελασγοί ήταν Ιλλυριοί, άρα Αλβανοί" και διάφορα τέτοια. Οταν λέω ότι ο ανθελληνισμός καλλιεργείται στην Αλβανία, το εννοώ σε βαθμό που, αν σε εμάς οι εφημερίδες είχαν ανάλογης έντασης αντιαλβανικά δημοσιεύματα, θα θεωρούνταν ρατσιστικές. Υπάρχουν ακόμα και βιντεοκλίπ που παίζουν στα κανάλια με περιεχόμενο ακραίο εθνικιστικό και με αισθητική ναζιστική.

      Τα γράφω αυτά, αν και πιστεύω ότι οι Αλβανοί είναι οι πλέον αφομοιώσιμοι με εμάς μετανάστες και αυτό το αποδεικνύουν. Το πρόβλημα είναι οι διάφοροι ξέμπαρκοι κακποιοί που δίνουν κακή εικόνα και για τους υπόλοιπους μετανάστες και που εκμεταλλεύονται το ξέφραγο αμπέλι που είμαστε.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ xrhxa65 17/02/2010 09:54:01

      Οσο για τα χάλια της Αλβανίας, κάποιοι αριστεροί ας κοιταχτούν στον καθρέφτη. Τόσα χρόνια έγλειφαν το καθεστώς του Εμβέρ Χότζα. Τώρα, οι ίδιοι, αφού μεταλλάχτηκαν σε "φιλελεύθερους αριστερούς" μας λένε ότι για τα χάλια φταίει το κομμουνιστικό καθεστώς!
      Κανένα άλλο χαμαιλεοντισμό θα δούμε;

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ xrhxa65 17/02/2010 09:56:55

      Ορθώς Μάρκο Τ, και εγώ τα ίδια ακριβώς γνωρίζω και βλέπω.

      Θα διαφωνήσω μόνο στο τελευταίο σκέλος περι αφομοίωσης, το οποίο και απο την στιγμή που η νοοτροπία τους είναι τρόπος ζωής και σκέψης γι αυτούς, δεν μπορεί να υφίσταται θέμα θετικής αφομοίωσης, το ένα αναιρεί το άλλο σε συνδιασμό με την εξωτερική πολιτική και συμμαχίες της χώρας τους που είναι πλήρως αντίθετη με την Ελλάδα. Τι θέση είχαν πάρει επι εποχής Ιμίων σε ενδεχόμενο πόλεμο με την Τουρκία, θυμόμαστε;

      Εύκολα αφομοιώσιμοι θα ήταν αν δεν υπήρχαν όλα τα παραπάνω που αναφέρεις και υιοθετώ πλήρως.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ xrhxa65 17/02/2010 09:57:08

      Τον μεγάλο αυτοκινητόδρομο που συνδέει το Κοσσυφοπέδιο με τις αλβανικές ακτές και που οσονούπω τελειώνει, με το μεγαλύτερο τούνελ των Βαλκανίων, τον χρηματοδοτούν κυρίως αμερικανικά κεφάλαια. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει άλλος αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει την ΠΓΔΜ με το Δυρράχιο.
      Ο δρόμος προς τα ελληνικά σύνορα παραμένει, παρά τις βελτιώσεις, σε επίπεδο επαρχιακού δρόμου και αυτό γίνεται συνειδητά. Προτεραιότητα δίνεται στη σύνδεση της Αλβανίας με τις μεγάλες αλβανικές κοινότητες των όμορων χωρών.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ xrhxa65 17/02/2010 10:00:45

      Εξακολουθώ παρ'όλα αυτά να είμαι αισιόδοξος και έχοντας προσωπική αντίληψη για πολλά παιδιά αλβανικών οικογενειών που ζουν εδώ, πιστεύω ότι στο εγγύς μέλλον οι εδώ γεννημένοι ή μεγαλωμένοι Αλβανοί δεν θα διαφέρουν από τους Αρβανίτες. Ισως μάλιστα τα παιδιά τους, δηλ. η 3η γενιά, να λένε "είμαστε Έλληνες, Αρβανίτες στην καταγωγή".
      Πολύ περισσότερο με ανησυχεί η αφροασιατική μετανάστευση και αυτό το έχω γράψει επανειλημμένα.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ xrhxa65 17/02/2010 10:02:44

      Πολύ σωστά και πάλι Μάρκο Τ.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ xrhxa65 17/02/2010 10:05:23

      Για το τελευταίο έχω επιφυλάξεις για τους λόγους που σου προανέφερα και πριν.

      Για ένα ποσοστό μπορεί, ίσως να γίνει αυτό που λες. Αλλά είναι πολύ μακροπρόθεσμο και υποθετικό, και τα επικίνδυνα πειράματα λαμβάνουν τώρα χώρα. Μπερδεύουμε συχνά την καλή μας πρόθεση και τι θα θέλαμε, με την οικτρή πραγματικότητα και αυτό είναι λάθος.

      Παρόμοια πειράματα στο εξωτερικό πέτυχαν μόνο κατα το ήμισυ.

      Για τους αφροασιάτες, καμία αντίρρηση, είναι το κερασάκι στην τούρτα άλλωστε.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ xrhxa65 17/02/2010 10:27:38

      Μάρκο_Τ: Πολύ θα ήθελα να συμμεριστώ την αισιοδοξία σου αλλά φοβάμαι ότι δεν μπορώ. Αυτά που σου λέει η Πολίτης της Μπανανίας έχουν βάση, αλλά πλέον μετά από είκοσι χρόνια συμβίωσης μαζί τους είμαστε σε θέση να αποτιμήσουμε μια κατάσταση. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ.

      Ή Αλβανία είναι έθνος και συγκροτήθηκε ως τέτοιο χάρη στο Χότζα.
      Αυτός τους προσέδωσε εθνική ταυτότητα, τη ΔΙΚΗ τους εθνική ταυτότητα, όποια και να είναι αυτή, την οποία δεν απεμπολούνται.
      Γιατί άλλωστε.
      Στο θρήσκευμα είναι κατά 80% μουσουλμάνοι, με υπνωττουσα ακόμα -το τονίζω- θρησκευτική συνείδηση. Σε επερώτηση που έκαναν βουλευτής του σύριζα για τους μουσουλμάνους που κυκλοφορούν στη χώρα, ανέφερε ότι υπάρχουν έως 1 εκ. μουσουλμάνοι, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι οι Αλβανοί.

      Η είσοδος τους στην ΕΕ το 2014 και η προενταξιακή διαδικασία μας οπλίζει με ένα επιχείρημα, όσον αφορά στην απόδοση ιθαγένειας. Ιθαγένεια στους Αλβανούς ΔΕΝ πρέπει να δοθεί.
      Ή, εάν δοθεί σε ορισμένους οι οποίοι θα πρέπει να πληρούν αυστηρότατες προϋποθέσεις, θα πρέπει να καλούνται να ΑΠΟΠΟΙΗΘΟΥΝ την ΑΛΒΑΝΙΚΗ τους ιθαγένεια.
      Τόσο απλά!
      Δεν χρειάζονται οι Αλβανοί την ελληνική ιθαγένεια. Σε τρία χρόνια θα είναι πλήρες μέλος της ευρωζώνης [αν βεβαίως εξακολουθεί να υπάρχει ευρωζώνη στη μορφή αυτή που γνωρίζουμε σήμερα], εφόσον η πολύ ωραία πατρίδα τους είναι δίπλα και μπαινοβγαίνουν ελεύθερα 20 χρόνια τώρα.

      Συμπέρασμα: αν δοθεί μαζικά ιθαγένεια σε Αλβανούς αυτό θα σημαίνει ξεκάθαρα ότι υλοποιούνται σχεδιασμοί οι οποίοι θα απειλήσουν την ακεραιότητα της Ελληνικής επικράτειας στο κοντινό μέλλον.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ xrhxa65 17/02/2010 11:37:20

      Πολύ σωστά αλλενάκι. Και πολύ καλή παρατήρηση - κλειδί το περι ύπαρξης της Ευρωζώνης την οποία υποψιάζομαι οτι την πάνε για σκότωμα τα επόμενα χρόνια μαζί με την όποια ετοιμοθάνατη ευρωπαική ιδέα. Βλέπουν οτι δεν τραβάει πια γι αυτό και άλλωστε έριξαν τα στάνταρ εισαγωγής.

  37. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 17/02/2010 09:10:14

    Βρε σεις, βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος! Μα, δεν μπορείτε να καταλάβετε τι... υψηλά σχέδια είχε κατά νου ο Τζέφρυ; Έβαλε τον Χρυσοχοΐδη στο υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ εσκεμμένα! Για να φθείρει τη δημοτικότητά του και να τον εκμηδενίσει πολιτικά. :-D

  38. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 17/02/2010 09:17:51

    Είμαστε ανιστόρητοι..........στην πραγματική-κυριολεκτική σημασία της λέξης
    Κάνουμε -νοιώθουμε σαν τα χρυσόψαρα έξω απ΄την γυάλα.......λες να μας έσπασε;
    Κάποτε μας μπουκώσανε με αηδίες ιστορικής συνέχειας με τους αρχαίους ημών πρόγονους...όπως κάνουν τώρα στους σκοπιανούς που τους μπουκώνουν αηδίες ότι είναι και καλά απόγονοι του μεγαλέξανδρου-από πρώτο χέρι.....
    Έτσι και εμείς ....αποκλειστικοί κλήρονόμοι.....(βολικό ε;)
    Δεν μου λέτε;.......αλλού το παω τώρα.....όταν λέμε ενοποιημένη ευρώπη με μία ενιαία διοίκηση...και ευρώπη χωρίς σύνορα ....ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΤΕΝΟΚΕΦΑΛΟ ΜΑΣ; Ρωτάω έτσι για να ξέρω ο ανόητος εγώ που άλλα καταλαβαίνω κάθε φορά και έχω γίνει δακτυλοδεικτούμενα "ο παράξενος"

    • Σαος avatar
      Σαος @ xrhxa65 17/02/2010 10:42:55

      Αγαπητέ εγώ προσωπικά δεν ρωτήθηκα αν θέλω να είναι η πατρίδα μου στην ΕΕ. Κάποιος Καραμανλής το έκανε αυτό με το ζόρι. Τέσπα. Σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να σημαίνει πως η Ε.Ε. ισούται με εποικισμό, πόσο μάλιστα εποικισμός από χώρες εκτός Ε.Ε. Όσο για την συνέχεια, κάποιοι μπορεί να είναι κομπλεξικοί και να νομίζουν πως κατάγονται από αλβανούς ή τούρκους ή δεν ξέρω τι. Κανείς δεν τους εμποδίζει να δηλώσουν τούρκοι, αλβανοί ή ότι θέλουν εφόσον δεν μιλάνε ελληνικά μέσα στο σπίτι τους ή δεν νοιώθουν Έλληνες. Όσο για την εξίσωση αρβανιτών με σκοπιανούς που πας να κάνεις, μάλλον πατάτα κάνεις καθότι οι αρβανίτες έχουν σχέση με τους Ιλλυριούς στρατιώτες του Βυζαντίου και όχι με Σλάβους που ήρθαν τον 6ο αιώνα μΧ και που "ανακάλυψαν" πως είναι "Μακεδόνες" το 1945. Να μην ξεχνάμε πως οι Ιλλυριοί είχαν χαρακτηρισθεί ως ημιβάρβαροι από αρχαίους συγγραφείς γιατί προήλθαν από ανάμιξη ελληνόφωνων και (πιθανόν) λατινόφωνων φύλων.

    • Aristos avatar
      Aristos @ xrhxa65 17/02/2010 11:03:05

      xrhxa65, επιτέλους και μια καθαρή φωνή. Πήξαμε από φοβισμένα εφνικοφρονα ανθρωπάκια!

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ xrhxa65 17/02/2010 14:32:28

      Επιτέλους μια εθνομηδενιστική φωνή.Είχαν περάσει τόσες μέρες κ δεν είχε κάνει την εμφάνισή του το γραφείο τύπου του Σύριζα,με είχε πιάσει μια ανησυχία

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ xrhxa65 17/02/2010 14:34:23

      εφνικόφρονα απο που βγαίνει;Βγάλε το νηπιαγωγείο κ μετά κάνε χαρακτηρισμούς.Δεν στα γράψανε καλά στο χαρτάκι μάλλον....

  39. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 17/02/2010 11:43:02

    Δεν εξισώνω τους σκοπιανούς με τους αρβανίτες....μην μου βάζεις λόγια στο στόμα....εμάς ενοώ...σκέψου ποιοί ήμασταν πριν γίνουμε "νεοέλληνες"....ΡΩΜΙΟΙ ήμασταν....και το "Έλληνας " ηχούσε στα αφτιά μας σαν βρισιά....σήμαινε "ειδωλολάτρης¨"...από τον 3ο αιώνα Μ.Χ. Ως την "παλιγγένεση"του ελληνισμού το 1821....το ΡΩΜΙΟΣ ήτανε επικίνδυνο για τους απελευθερωτές μας γιατί αφένος θύμιζε "βυζάντιο"δηλαδή ΝΕΑ (ή άλλως ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ) ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ.....και επιπλέον μας ένωνε με τους υπόλοιπους απόγονους της αυτοκρατορίας που θεωρούσαν -και θεωρούν και σήμερα -τους εαυτούς τους ΡΩΜΙΟΥΣ.........
    Αυτό ενοούσα και ενοώ....
    Μας πιπίλησαν το μυαλό ότι είμαστε οι αποκλειστικοί δικαιούχοι της κληρονομιάς των αρχαίων....όπως κάνουν σήμερα με τους σκοπιανούς (είπα) που τους πιπιλάν το μυαλό ότι είναι γνήσιοι απόγονοι του μεγαλέξανδρου...

    ΠΟΣΟΙ ΨΥΧΑΝΕΜΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 75% ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΩΝ;

    ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
    Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 21 ΗΤΑΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.....ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΜΦΥΛΙΟΣ.....

    (χωνεψτε αυτο και έχει και συνεχεια)

    • Σαος avatar
      Σαος @ xrhxa65 17/02/2010 13:47:46

      Το πέρασμα από την ρωμαϊκή συνείδηση στην ελληνικής άρχισε μετά τις Σταυροφορίες και όταν άρχισε ουσιαστικά να περιορίζεται το Βυζάντιο γύρω στα εθνικά χώματα των Ελλήνων, οπότε και είχε νόημα η χρήση της λέξης "Έλληνας" από τους εναπομείναντες ελληνόφωνους Βυζαντινούς. Οπότε η εθνική αφύπνιση είχε αρχίσει νωρίτερα αλλά ήταν ήδη αργά γιατί οι οθωμανοί ήταν πανίσχυροι και προ των πυλών. Anyway, αν παρεξήγησα κάτι, μη τα παίρνεις και όλα της μετρητής. Συζήτηση κάνουμε και πολλές φορές θα γίνουν και παρανοήσεις.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ xrhxa65 17/02/2010 14:44:56

      Επιτέλους οι τσαρλατάνοι επανεμφανίστηκαν.Παπαγαλίζεις που παπαγαλίζεις τη Δραγώνα και τη Ρεπούση,καντο τουλάχιστον σωστά.Να σαι καλά με έκανες και γέλασα μεσημεριάτικα,το χα ανάγκη.Η επανάσταση του 1821 ήταν θρησκευτικός εμφύλιος πόλεμος και πολέμησαν οι Ιταλοί με τους Έλληνες,νίκησαν οι Ιταλοί στη μάχη των Θερμοπυλών, όμως με τη βοήθεια των Αλβανών οι Έλληνες επικράτησαν κατά κράτος στη μάχη του Ελ Αλαμέιν και έτσι υπογράφηκε η συνθήκη των Σεβρών....Το συνεχίζω το παραμύθι σου,έχει πλάκα

  40. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 17/02/2010 19:28:47

    εκτός από σάχλες........... έχεις να διαψεύσεις κάτι;

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ xrhxa65 17/02/2010 21:44:59

      Το να λέμε ότι η Ελληνική Επανάσταση υπήρξε θρησκευτικός πόλεμος είναι υπεραπλούστευση. Βέβαια, το θρησκευτικό στοιχείο ως στοιχείο προσδιορισμού έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Από την άποψη αυτή, η Επανάσταση υπήρξε ΚΑΙ θρησκευτικός πόλεμος αλλά, με τον Νεοελληνικό Διαφωτισμό να έχει προηγηθεί, υπήρξε κυρίως εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα, όπως και άλλα ανάλογα κινήματα του 19ου αιώνα. Αν ήταν για τον 16ο ή και 17ο αιώνα, θα συμφωνούσα μαζί σου. Είμαι κατά των υπεραπλουστεύσεων, γιατί τελικά διορθώνουν ένα λάθος με λάθος τρόπο και οδηγούν σε πολώσεις και ψευδοδιλήμματα.

      Βέβαια, ξεχνάμε συχνά πως το Σύνταγμα της Επιδαύρου όριζε ως πολίτες του αρτισύστατου (και μη αναγνωρισμένου ακόμα σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο) ελληνικού κράτους τους "πιστεύοντας εις Χριστόν". Για ποιό λόγο αυτός ο ορισμός; 1. Για να συμπεριλάβει τους πάρα πολλούς τότε αρβανιτόφωνους Ορθόδοξους, που δεν είχαν όμως διαφορετική εθνοτική συνείδηση από τους ελληνόφωνους Ορθόδοξους. 2. Για να συμπεριλάβει τους Ρ/καθολικούς των Κυκλάδων, γι' αυτό και το Σύνταγμα δεν μιλούσε για μέλη της Ανατολικής Εκκλησίας, αλλά γενικά για χριστιανούς.

      Πιστεύω πως καλό είναι να το έχουμε στο νου μας το Σύνταγμα της Επιδαύρου, που κανονικά θα έπρεπε να επέχει στην ιστορία μας τη θέση που επέχει στην αμερικανική ιστορία το αντίστοιχο Σύνταγμα. Η Επίδαυρος ορίζει τον Ελληνισμό με βάση ένα πολιτισμικό κριτήριο, και όχι φυλετικά. Σήμερα, με την πλημμυρίδα των αφροασιατών μουσουλμάνων, ο ορισμός της Επιδαύρου ξαναγίνεται επίκαιρος, ακόμα και για όσους Νεοέλληνες απορρίπτουν τη χριστιανική μεταφυσική, αλλά κρατούν την πολιτισμική κληρονομιά του χριστιανισμού. Ουδέν κακόν αμιγές καλού...

  41. pizza avatar
    pizza 18/02/2010 01:46:11

    Συμφωνα με τον Μακη στο Zougla.gr, τωρα ενας απο τους αλβανους θελει να βοηθηση το παιδι του νεου που σκοτωθηκε.

    Αρνούμενοι ότι ευθύνονται αυτοί για τον θάνατό του, εξέφρασαν μέσω του συνηγόρου τους, Σάκη Κεχαγιόγλου, τη λύπη και τη συντριβή τους για τον θάνατό του.

    Όπως είπε ο κ. Κεχαγιόγλου, ανεξαρτήτως του αν είναι υπεύθυνος ή όχι για τον θάνατο, ο Σαντέρ προτίθεται να αναλάβει να βοηθήσει οικονομικά την οικογένεια του θύματος.

    «Έριξα τη χειροβομβίδα» λέει ο ένας εξ αυτών, αλλά δεν υπήρχε κόσμος. Είδα το παιδί να πέφτει κάτω. Στενοχωριέμαι πολύ που σκοτώθηκε ένας πολίτης».

    Μα καλα μας δουλευουν και απο πανω. Οταν πυροβολεις, τι νομιζεις οτι μπορει να γινη κυριε Κεχαγιογλου. Δεν βαρας με νερομπιστολα, με σφαιρες βαρας.

  42. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 18/02/2010 09:12:56

    Κλυριε Μάρκο Τ

    Ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη απάντηση....αυτό που θα σχολιάσω είναι ότι δεν διαψεύδεται τίποτα από όσα είπα με την δική σας αναφορά, επίσης για όσους εθελοτυφλούν θα ήθελα να μου ορίσουν με μία λέξη τον "έλληνα μουσουλμάνο" όλων των περασμένων αιώνων ......


    Από αυτό κάποιοι ίσως θα καταλάβουν ότι ο ορισμός "έλληνας "είναι νεολογισμός εισαγόμενος "απ'τας ευρώπας"....ότι η λέξη μου μας προσδιόριζε πριν ήταν ρωμιός.....και εκεί έχει πολών ειδών ρωμιούς.....χριστιανούς ,μουσουλμάνους,έλληνες, βούλγαρους ,σέρβους,τούρκους,αλβανούς,"σκοπιανούς"-που τώρα και σ'αυτούς μαθαίνουν καινούριο όνομα,σέρβους αλλά και σύριους,ιρακινους,παλαιστήνιους,αιγύπτιους,αλλά και ιταλούς,σικελούς και πάει λέγοντας....

    βλέπετε πόσους αφορά; και πόσο επικίνδυνο ήταν να μείνει έτσι;
    όλοι αυτοί έχουν μνήμες αυτοκτατορίας...ζωντανές...(;)....δεν είμαι σίγουρος....εμείς πάντως είμαστε :"Η πρώτη μαχαιριά στο μαλακό υπογάστριο της ΜΕΓΑΛΗς ΚΥΡΙΑΣ" κατά τα λεγόμενα του ήρωά μας που του έχουμε και πλατεία...κου ΛΟΡΔΟΥ ΚΑΝΙΓΚΟΣ...


    Κάθομαι και σκεύτομαι καμιά φορά....η αυτοκρατορία που δημιούργησε ο μεγαλέξανδρος (που πολλοί ανιστόριτοι πίνουν νερό στ'όνομά του)....χωροταξικά -αν και με πολλές αλλαγές στη μορφή της....ουσιαστικά τελείωσε με την καταστροφή του 1922 (και με την δική μας βοήθεια)........


    Αυτή όμως η αλλοπρόσαλη αντιμετώπιση από μέρους μας των υπολοίπων γειτόνων μας δείχνει ότι ΑΝ κάποιος έβαλε το χεράκι του στην δική μας κατάληξη...(εγώ το πισεύω ακράδαντα)...ήταν και είναι μεγαλοφυής
    αλλά και συνεχίζει να το βάζει..

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ xrhxa65 18/02/2010 09:39:08

      Το ότι ο κόσμος του Μεγάλου Αλεξάνδρου έλαβε ουσιαστικά τέλος το 1922 είναι σωστό. Η επέκταση του Ελληνισμού στο εσωτερικό της Μικράς Ασίας οφείλεται στις κατακτήσεις του Αλεξάνδρου - μέχρι τότε οι ελληνικές αποικίες περιορίζονταν κυρίως στα δυτικά παράλια και ελάχιστα στα παράλια του Πόντου - και η ύπαρξη του Ελληνισμού εκεί συνέβη το 1922 και ολοκληρώθηκε με την Ανταλλαγή, το 1923-24.

  43. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 18/02/2010 09:34:52

    Πάντως, να έχουμε και ένα άλλο πράγμα υπ' όψη μας (προς αποφυγή των υπεραπλουστεύσεων, και πάλι): Οι Τούρκοι αποκαλούσαν όλους τους Ορθόδοξους "Ρωμιούς", ρουμ, επειδή κατά το ισλαμικό δίκαιο ανήκαν αδιάκριτα στο ορθόδοξο "Γένος" (μιλλέτ). Εντούτοις, στους κόλπους των "Ρωμιών" (=Ορθοδόξων) υπήρχε άτυπη εθνοτική διάκριση. Αυτό συνάγεται από κείμενα της Τουρκοκρατίας πολύ παλιότερα της Ελληνικής Επανάστασης. Άρα, ο όρος "Ρωμιός" δήλωνε, επιπλέον, τον ελληνόφωνο (κυρίως), ενώ ο Ορθόδοξος σλαβόφωνος ονομαζόταν Βούλγαρος ή Βούλγαρης (το επίθετο Βούλγαρης, παλιότερο της Επανάστασης, αυτό δηλώνει), ο βλαχόφωνος και ο ρουμανόφωνος Βλάχος, ενώ ο αλβανόφωνος Ορθόδοξος ονομαζόταν Αρβανίτης (Αρβανίτες ονομάζονταν και οι μουσουλμάνοι αλβανόφωνοι, φυσικά). Άλλωστε, τα νέα ελληνικά λέγονταν ρωμαίϊκα. Αν δεν υπήρχε τέτοια εθνοτική διάκριση, ρωμαϊικα θα λέγονταν και τα βλάχικα και τα αρβανίτικα. Στο χωριό του πατέρα μου οι παλιοί τα ελληνικά τα λέγανε στα αρβανίτικα "ρομέτσκε", για να τα ξεχωρίζουν από τη δική τους μητρική γλώσσα.
    Με τα παραπάνω θέλω να πω ότι η εθνική νεοελληνική συνείδηση δεν γεννήθηκε ως εκ θαύματος μέσα από τον Νεοελληνικό Διαφωτισμό και την Επανάσταση, αλλά προϋπήρχε, έστω ως εθνοτική συνείδηση, όπως φαίνεται από τις γραπτές πηγές της Τουρκοκρατίας. Άρα, η Ελληνική Επανάσταση ναι, είχε και θρησκευτικό χαρακτήρα, αλλά ο θρησκευτικός χαρακτήρας της περιέκλειε και τον εθνικό της χαρακτήρα.

  44. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 18/02/2010 11:51:45

    Σωστές όλες σας οι παρατρήσεις κύριε Μάρκο,
    χαίρομαι που ανταλάσουμε απόψεις....

    Και ναι, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ανταλάσουμε απόψεις....το εφικτό αλλά και το ευκταίο......γιατί κι αυτό δεν είναι δεδομένο.....όλοι οι ανιστόριτοι προτιμούν να ανταλάσουν ύβρεις αλλά και απειλές έτσι ώστε μας διαφωτίζουν για το ποιόν και τους σκοπούς της μιζέριας τους....αλλά είναι και οι πρώτοι που δηλώνουν υποταγή και αλλάζουν "θρησκεία"...απεμπολούν το έλληνας για να γίνουν χριστιανοί ,πρώτα και μετά το ρωμαίος -ρωμιός για να γίνουν κατά περίπτωση:τούρκοι,βούλγαροι ,σέρβοι,αλβανοί,σύριοι..κτλ....
    Φυσικά το Ρωμαίος ποτέ δεν δήλωσε "εθνικότητα"όπως την ενοούμε σήμερα.Ή μάλον δήλωσε εθνικότηα όπως την ενοούν μόνο οι αμερικάνοι σήμερα...
    Επειδή όμως η ελληνική γλώσσα ήταν η "διεθνής" της εποχής τα ελληνικά μιλιώταν (παλιά πολύ περσσότερο )και μιλιένται ακόμα σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού της "πάλαι ποτέ" αυτοκρατορίας(με όποιο όνομα δυνάστη)...χρησιμοπούνταν από μεγάλες ομάδες πληθισμού ανεξαρτήτως "εθνικότητας", και χαρκτήριζαν αυτούς που τα μιλούσαν...(παρεμπιπτόντως...δεν σας έχει κάνει εντύπωση πόσο εύκολα μαθαίνουν ελληνικά οι αλβανοι;)
    Εγώ προσωπικά έχω βεί ΣΎΡΙΑ σε λεωφορείο του Λονδίνου να δηλώνει ρωμιά(της μίλησα γιατί μιλούσε ελλήνικά-λίγο παράξενα -την ρώτησα απ'ο ποιό μέρος της ελλάδας είναι και κόντεψε να με δείρει)

    Για να μην πελαγοδρομώ , ακόμα κι εσείς δεν μιλάτε για εθνότητες καθαρά....μιλάτε για φωνές....ελληνόφωνοι..αλβανόφωνοι.. κτλ.
    Αυτοί οι χαρακτήρες των πληθυσμών μέσα σε μια αχανή αλλά και χαλαρή αυτοκρατορία, με την πάροδο αιώνων διαμόρφωσαν την σημερινή μορφή των εθνοτικών μας κρατών...σύμφωνοι...αλλά κάποιοι πιο οργανωμένοι για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα βλέποντας την "χαλαρότητα" και βασικά την άγνοιά μας για τον ευατό μας πήρανε μεγάλα μαχαίρια και κόψανε και ράψανε...
    Και καλά μας κάνανε ...
    Αλλά (στο δια ταύτα),εμείς οι απόγονοι....πρέπει να μάθουμε λίγη ιστορία,και με την μεγάλη ευκαιρία που μας δίνεται μέσω της E.U.....να μπούμε πάλι στα φυσικά μας όρια...να λειτουργήσουμε σαν τους προγόνους μας ελεύθερα...να συνεργαστούμε με τους γειτόνους μας και να τους ανταγωνιστούμε μέσα στα πλαίσια της "αμιλας" τόσων αιώνων.....
    Το "εθνοτικό κράτος" αφάνισε τόσες πατρίδες και τόσους "ελληνες" όσους δεν μπόρεσε κανείς εχθρός του ελληνισμού ποτέ καταστρέψει όση δύναμη και να είχε...γιατί μας κάνει να κλεινόμαστε σε καβούκια...και να κόβουμε από μόνοι μας ότι περισεύει....ΘΑΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΥ...ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΥΝΟΡΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΘΝΟΤΗΤΕΣ....ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.....ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ....
    ΦΤΩΧΟΕΛΛΑΔΙΤΕΣ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ......Αν θέλετε να κρατήσετε την μιζέρια του φτωχού προτεκτοράτου σας κλειστείτε στα καβούκια σας να μην σας φάνε οι αλβανοι...
    Αν θέλετε....μπορείτε να προσπαθήσετε...(εκεί παέι:μπορούμε όλοι μαζί να προσπαθήσουμε)...να κάνουμε την E.U.απόγονο όλων των μεγάλων αυτοκρατοριών της "Παλιάς Ευρώπης"....να κάνουμε την ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΗ.....χωρίς σύνορα ...με ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...(και όχι αυτό το μίζερο κουβαρομπέρδεμα-παζαροκύλισμα-σιχτιρ πια...)
    ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΗ ....ΝΕΑ... ΔΥΝΑΜΙΚΗ....ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ............

    ΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΔΙΝΩ ΕΓΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ..................ΕΣΕΙΣ;

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ xrhxa65 18/02/2010 13:43:37

      Οι Νοσταλγοί των αυτοκρατοριών,ιδίως της Οθωμανικής μπορούν να κάνουν τα όνειρά τους και να δίνουν αυτό το όραμα στα παιδιά τους.Εμείς κύριε δεν γουστάρουμε να μας κυβερνά ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ(όπως εσείς δηλώνετε) απο τις Βρυξέλλες,δεν θέλουμε να απεμπολήσουμε την ιστορία μας,τα ήθη,τα έθιμα,τις παραδόσεις,τη θρησκεία,τη γλώσσα μας,δεν μας αρέσει η νέα τάξη πως να το κάνουμε.Όσο για ανιστόρητους,τα κείμενα που αναρτάτε εδώ βρίθουν απο ασχετοσύνη και μονομέρεια

  45. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 18/02/2010 15:07:44

    Εγώ κύριε Μαύρε σας εξέθεσα ένα ένα όραμα (όλων των ευρωπαίων) και ένα μέλον της ελλάδας με κάποια προοπτική.......ΕΣΕΙΣ;
    ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΑΜΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


    ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗΣ ΚΛΟΠΗΣ ΞΕΝΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΟΥΜΠΑΡΟ-ΚΟΜΑΤΟ -ΑΛΗΤΟ -ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ;


    Μήπως η ασχετοσύνη μου και η μονομέρειά μου αντικατοπτρίζεται στον καθρέφτη σας;(διαβάστε την ιστορία και έξω απ'τα κρατικά βιβλία,έχει τόσες πηγές να διαλέξεις.....το κράτος της μπανανίας μας έχει νοθεύσει τις πηγές...)

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ xrhxa65 18/02/2010 16:10:27

      Εμένα κύριέ μου δεν είναι το όραμά μου να με κυβερνούν οι τραπεζικοί οίκοι και οι γραφεικράτες των Βρυξελλών.Θέλω μια Ελλάδα απαλλαγμένη απο τα λαμόγια,θέλω οι κλέφτες να πηγαίνουν φυλακή,θέλω το κράτος να με σέβεται και εγώ αυτό,θέλω δουλειά για όλους τους νέους,θέλω ασφάλεια,θέλω παιδεία και νοσοκομειακή περίθαλψη,θέλω να υπάρχει κράτος με βιομηχανία,εμπόριο,δικιά του ανάπτυξη και να στηρίζεται στα πόδια του όχι στις πλάτες άλλων.Μάλλον ζητάω πολλά.......

      Την Ιστορία αγαπητέ την έχω σπουδάσει,τη λατρεύω και κυρίως ασχολούμαι διαβάζοντας ξένη βιβλιογραφία και όχι άρθρα της Ρεπούση.Ευχαριστώ για τις συμβουλές απλά σας δίνω και εγώ μια:Οι ιστορικές πηγές και τα γεγονότα δεν μπορούν να αλλάξουν ή να νοθευτούν το μόνο που αλλάζει είναι η οπτική θεώρηση των πραγμάτων,πως βλέπει δηλαδή και αξιολογεί ο καθένας τα γεγονότα ανάλογα με τα συμφέροντά του,τη ιδεολογία,τις εμμονές του

  46. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 18/02/2010 15:12:51

    Αγαπητέ xrhxa65,

    Πολύ καλά κάνεις και δίνεις τέτοιο όραμα στα παιδιά σου. Ένας λόγος παραπάνω που οι τελευταίες εξελίξεις στην ταλαίπωρη Ελλάδα των «ελλαδιτών» ενέχουν νέους κινδύνους για μια τέτοια προοπτική και ωθούν προς έναν μίζερο και φοβικό απομονωτισμό που εκτρέπεται ακόμη και σε παρανοϊκές προτάσεις του τύπου «να φύγουμε από την ευρωζώνη». Το σύνθετο και πολυσχιδές πρόταγμα για μια ενωμένη και (όπως τονίζεις) ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΗ είναι μια διαδικασία από μόνη της άξια να την υπηρετεί κανείς με υπομονή, επιμονή και συστηματικότητα. Μας «λείπουν» δυστυχώς και τα τρία στοιχεία. Αλλά μας λείπει κι ένα άλλο: αυτό το διπλό συνεκτικό στοιχείο της έννοιας «έθνος» που ανέδειξε ο Renar και τείνουμε να το λησμονούμε, ότι το έθνος συνέχεται και από τα ΚΟΙΝΑ βιώματα των ατόμων που το απαρτίζουν αλλά ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ αυτά τα άτομα να ΞΕΧΝΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ το παρελθόν τους ή τουλάχιστον κάποια από τα «τερατουργήματα» που διέπραξαν οι εκάστοτε «πρόγονοι»... Γι αυτό και όλη η συζήτηση περί συνέχειας ή όχι, όσο παραγωγική και χρήσιμη κι αν είναι έχει ως προς το δια ταύτα και τα όριά της – και το κυριότερο: δίνει πάντα την ευκαιρία να «ξαναζωντανεύουν» στοιχιωμένα patterns.

    ΥΓ: Φώτισέ με λίγο για το nick σου ...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ antiathlitikos 19/02/2010 00:23:40

      Το σεναριο να φυγουμε απο την ευρωζωνη δεν ειναι παρανοικο και δεν εχει σχεση αποκλειστικα με τον ευρωσκεπιτικισμο και τον εθνικισμο.
      Ειναι καθαρα τεχνικο : αντεχει η Ελλαδα επ αοριστον χωρις υποτιμηση;
      Ετσι οπως ειναι η ελληνικη κοινωνια μαλλον οχι.Πρεπει να αλλαξει και να γινει πιο ταξικη και πιο ανταγωνιστικη.
      Η πλακα ειναι ο κληρος επεσε στο ΠΑΣΟΚ -αλλα και που θα επεφτε βεβαια,ο τρωσας και ιασεται.Παντως και ετσι και με την "εθνικη ενοτητα" της ΝΔ η επιτυχια δεν ειναι σιγουρη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ antiathlitikos 19/02/2010 00:36:20

      H ανεξαρτησια της γερμανικης Κεντρικης Τραπεζας απο τη Βουλη ηταν θεμελιος λιθος του μεταπολεμικου γερμανικου οικονομικου θαυματος και η ανεξαρτησια της Ευρωπαικης Κεντρικης Τραπεζας απαιτηση της Γερμανιας για να δεχθει το ευρω.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ antiathlitikos 19/02/2010 00:46:03

      Ναι αν οι Γερμανοι δεχθουν να αλλαξουν ολη την αντιληψη τους για την ιστορια τους που λεει οτι η ελεγχομενη απο το κοινοβουλιο της Βαιμαρης τραπεζα εκοβε αβερτα ραιχσμαρκ με αποτελεσμα υπερπληθωρισμο που οδηγησε στην ανοδο του Χιτλερ και αρα ειναι αναγκαια η ανεξαρτησια της τραπεζας απο τους πολιτικους.
      Πιο πιθανο να δεχθουμε εμεις να καταργησουμε τις καταληψεις στα πανεπιστημια.

    • man8os avatar
      man8os @ antiathlitikos 19/02/2010 00:59:06

      Η Ευρωπη απο οταν φτιαχτηκε, πριν 1500 χρονια, ηταν παντα εθνικη. Μια χαλαρη συνομοσπονδια ειναι το μεγιστο που μπορει να πετυχει, και αυτο που πρεπει να επιδιωξει.
      Παντα θα υπαρχουν εθνη, αλλα θα προσπαθησουμε να κανουμε το εξης: οπως στην Ελλαδα λεει καποιος ειμαι απο τον Βολο και ειμαι Ελληνας, σε 100 χρονια να λεει ειμαι Ευρωπαιος απο την Ελλαδα.
      Τοπικα κοινοβουλια θα υπαρχουν παντα, με συγκεκριμενες αρμοδιοτητες γιατι το συστημα θα ειναι αποκεντρομενο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ antiathlitikos 19/02/2010 01:02:09

      Δεν το βλεπουν ετσι ομως.Εκτος των προηγουμενων η Γερμανια μετεχει στι παγκοσμιο πρωταθλημα εξαγωγων οπως καμμια αλλη ευρωπαικη χωρα.
      Το ματι τους ειναι παντα στο τι φτιαχνουν οι Ιαπωνες,οι Κορεατες,τωρα οι Κινεζοι κλπ.Εχουν εσωτερικευσει την αναγκη να ειναι ανταγωνιστικοι και τα συνδικατα ξερουν οτι τελικα η εγγυηση των σχετικα μεγαλων γερμανικων μισθων ειναι η ποιοτητα της δουλειας και των προιοντων και οχι η νοθευση του νομισματος.
      Οι αλλοι που σκουζουν δεν εχουν καταλαβει οτι αν δεν ηταν και οι Γερμανοι η Ευρωπη θα γνωριζε ιστορικη υποβαθμιση στη παγκοσμια αγορα.
      Εκεινο που βλεπω στην ανανεωτικη αριστερα ειναι οτι εχει απλως αντικαταστησει το "συστημα Ελλαδα" στο οποιο ειναι κολλημενο το ΚΚΕ με το "συστημα Ευρωπη" και περιπου νομιζει οτι μπορει να σταματησει το παγκοσμιο ανταγωνισμο με μια περικλειστη Ευρωπη.
      Αλλα ουτε αυτο γινεται και δεν το θελουν με τιποτα οι ηγετες της Ευρωπης,δηλ η Γερμανια και αν γινοταν η Ευρωπαικη Ενωση θα γινοταν Σοβιετικη Ενωση με το γνωστο τελος.

    • man8os avatar
      man8os @ antiathlitikos 19/02/2010 01:07:47

      Ναι, το ειδα, ενδιαφερουσα αναλυση, σκεφτηκα οτι το σχολιο μου ταιριαζε για τα κοινοβουλια.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ antiathlitikos 19/02/2010 14:44:56

      "Και να μην ξεχνά, ότι δεν πρόκειται για κάτι περισσότερο από μεταρρυθμίσεις…" Έτσι ολοκληρώνει το ενδιαφέρον άρθρο του ο Χ.Σ. Για να γράψει πλέον κάποιος στην Αυγούλα πρέπει να δίνει διαπιστευτήρια αντιρεφορμιστικά! Τί κρίμα, για μιαν ακόμη φορά ...

  47. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 18/02/2010 23:40:24

    Το ξέρω ...το ξέρω....το μονο που σας ενδιαφέρει είναι να καρπώνεστε υπερήφανα τα κονδύλια της Ένωσης....γουστάρετε να ξηλώνετε τα ταμεία και να τα σπάτε σε ιστορικά κλαρινομάγαζα...να μιλάτε με τις ώρες για σοσσιαλισμό , ραγιαδισμό και δεν ξέρω τι άλλο...

    Καλά ποιός σας ζήτησε να αλλάξετε θρησκεία στην Ένωση;γλώσσα ,παραδόσεις,ήθη έθιμα;βάζεις στοίχημα ότι εγώ τα τηρώ καλύτερα;γιατί ξέρω τί θέλω.....τριάντα χρόνια φαγούρα και κουβέντα για την Ε.Ε. ....ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΈΛΕΙΣ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;...ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΠΙΝΕΣ....ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Η ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΦΟΡΟΥ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΑΠ'ΤΑ ΜΗΝΤΙΟΜΑΓΑΖΑ....ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΙΟ....

    Αλλά πάλι απ'τους εταίρους περιμένεις σωτηρία...να πούν μια καλή κουβέντα εκεί στην παρέα τους να μην σε γδαρουν οι τοκογλύφοι....εκεί κάνεις κάτι εθνικά υπερήφανες μετάνοιες..........αλλά όχι στην ΜΙΑ κυβέρνηση....που θα είναι και δική σου ...κι όχι εταίρα...

    Κάτι ...κάτι σου ξεφεύγει....πρόσεξέ το....παλαντζάρεις.....θα πάρεις ανάποδες....πρόσεχε.....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ xrhxa65 19/02/2010 00:29:57

      Οχι και τιποτα αλλο.Ποσα κρατη ειναι μακροβιοτερα απο το ελληνικο;
      Τα περισσοτερα ιδρυθηκαν μετα το 1830.Δηλαδη και χωρις προγονοπληξια το ελληνικο κρατος εχει αρκετη ιστορια μονο του.
      Επι εναμισυ αιωνα ξεσπουσαν εξεγερσεις απο πληθυσμους γυρω απο αυτο με αιτημα να ενωθουν μαζι του και αυξηθηκε 5 φορες,ηταν η πρωτη κοινοβουλυετικη δημοκρατια στην Ανατολικη Μεσογειο και με τη παραταξη της ελευθεριας σε ολους τους πολεμους του 20ου αιωνα.
      Εμενα η ιστορια της νεοτερας Ελλαδος μου ειναι αρκετη αλλα φυσικα εγω ειμαι δεξιος.

  48. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 19/02/2010 00:07:44

    Συγνώμη απο "κολημα" στο pc μου απάντησα δύο φορές στο προηγούμε σχολιο του κυρίου μαύρου....


    Αυτήν την κυρία Ρεπούση δεν την ξέρω,(ούτε σαν όνομα...)
    Οι θέσεις μου είναι διαμορφωμένες βάσει μιάς "διαίσθησης" αν θέλετε...κι όχι τόσο μέσα από την μελέτη ιστορικών πηγών....(αν αρχίσετε να αναφέρετε ονόματα θα με κατατροπώσετε...)αλλά η δουλειά μου με έχει φέρει κοντά σε πολλούς ανθρώπους από όλες σχεδον τις χώρες που κάποτε ήταν "ρωμιοί" και η εντύπωση που μου έχω διαμορφώσει είναι αυτή που σας έχω ήδη εκθέσει...οι αυτοκρατορίες και ο καιρός τους έχει τελειώσει....για να περάσουμε στο επόμενο στάδιο πρέπει να ενωθούμε σε "υπερκρατικά"σχήματα...όλος ο κόσμος αυτό κάνει δείτε το....και να λειτουργήσουμε μέσα σε σταθερότητα και ασφάλεια...
    Αυτήν την στιγμή νομίζω ότι ο πόλεμος είναι ανάμεσα στις εκλεγμένες κυβερνήσεις και στο μεγάλο κεφάλαιο για τον έλεγχο της εξουσίας....οι "χαλαρή ευρωπα¨κή ένωση κινδυνεύει από αυτήν την χαλαρότητά της...όσο γρηγορότερα ενωθεί ...γεροί να είμαστε να το δούμε(δεν υπάρχει άλλη προοπτική -σας αρέσει ή όχι)....όσο γρηγορότερα γίνει ΜΙΑ τόσο αποτελεσματικότερη θα γίνει....από εκεί και πέρα εμείς σαν τοπικές κοινωνίες πρέπει να αναλάβουμε άλλον ρόλο....και αυτήν είναι η προοπτική μιας άλλης μεγαλύτερης κουβέντας...δηλαδή όσο μεγαλώνει το φάσμα του κράτους ...τόσο μεγαλύτερο ρόλο πρέπει να ε΄χει η τοπική κοινωνία...

    αλλά,φτάνει, νομίζω ότι ξέφυγα απ' το θέμα...



    κύριε αντιαθλητικέ.....τίποτε συγκεκριμένο...κ'άτι αρχικά ονόματος και μια ημερομηνία(6 /5ου)....(ο γιος μου μου το έβγαλε και το κράτησα επειδή είναι διαφορετικό και το θυμαμαι εύκολα)

  49. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 19/02/2010 08:38:04

    Συγνώμη κύριοι το σταματάω εδώ....αλλά αν δείτε τις ώρες που έγραφα είμαι σαφώς ετεροχρονισμένος και απαντάω άλλα αντ'άλλων...και καμιά φορά θυμωμένα και δύο φορές στο ίδιο σχόλιο γιατί νομίζω ότι το προηγούμενο "κόπηκε"...τέλος πάντων....σήμερα κατάλαβα ότι και ο ετεροχρονισμός αλλάζει το νόημα αφού σε ξεσυντονίζει και απαντάς άλλα σε άλλους...


    Υ.Γ.:Πάντως στο τέλος η κουβέντα (άστε έξω τα δικά μου)έγινε ζουμερή ; ή νομίζω;

  50. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 19/02/2010 09:19:37

    κύριο (α;) L'ami du peuple 19/2/10 00:17
    1)ον
    συγχωρήστε το ότι στην βιασύνη μου μπέρδεψα σε ένα δύο σημεία το "ρωμιός "με το έλληνας,αλλά στην ουσία η ουσία δεν αλλάζει....επί εννιά περίπου αιώνες...(όπως έγινε και με τον χριστιανισμό τον 2-3 αιώνα) όποιος άλλαζε θρησκεία και ασπαζόταν το ισλάμ έπαιρνε και το όνομα του κυρίαρχου της εποχής....έτσι το μόνο όνομα που θα βρεις για τον "έλληνα μουσουλμάνο" είναι ΤΟΥΡΚΟΣ που στην γλώσσα εκείνων των καιρών μάλον ήταν συνώνυμο του "μουσουλμάνος...το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη "εθνότητα" όταν τα μέλη της εξισλαμίζονταν......


    2)ον


    Σίγουρα με μια υπερεθνική κυβέρνηση δεν καθαρίζουμε απ΄τα λαμόγια..αλλά μπαίνουμε σε άλλη φάση,σίγουρα καλύτερη...και πιστεύω, αυτό δεν θα είναι η σημερινή κατάντια του αλλαλούν της κομισιόν-στην οποία είμαστε ήδη μέλη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.