#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/09/2013 16:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μαθήματα Πατριδογνωσίας


Ο Θύμιος προέρχεται από φτωχή οικογένεια. Είναι μορφωμένος με υψηλή θέση στο Δημόσιο και παντρεμένος με την αγάπη των φοιτητικών του χρόνων, τη Βαγγελίτσα, υπάλληλο ΔΕΚΟ. Έχουν δυο παιδιά σπουδαγμένα στην Αγγλία.

Ο Θύμιος και η Βαγγελίτσα γνωρίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας ’70. Εκείνη ήταν μια κοπέλα που παρότι δεν είχε τελειώσει το σχολείο, είχε τα θέλγητρα και την βούληση να πετύχει ένα καλό γάμο και να κάνει μια άνετη ζωή. Αυτό επετεύχθη μέσω Θύμιου.

Το 1981 ο Θύμιος διορίστηκε και λίγα χρόνια αργότερα κατάφερε να διορίσει και τη Βαγγελίτσα, η οποία είχε στο μεταξύ μετατραπεί σε Γκέλυ. Παρέλειψα να αναφέρω πως ο Θύμιος ήταν ΠΑΣΟΚ, πολύ όμως. Ήταν οργανωμένος και ενεργός. Από τις Υπηρεσίες τους ελάμβαναν υψηλούς μισθούς και επιδόματα που τους επέτρεπαν να διάγουν μιαν ανέμελη ζωή. Δούλευαν 5-7 ώρες ημερησίως, αν και η Γκέλυ πολλάκις έκανε κοπάνα μετά το πρώτο δίωρο, αφού κατά την προσφιλή της έκφραση «είμαστε 8 κοπέλες για την ίδια δουλειά, μη μπαίνουμε η μια στα πόδια της άλλης! Ο προϊστάμενος εξάλλου είναι της κλαδικής και έχει βγάλει πρόγραμμα…». Κατόπιν πήγαινε για ώρες βόλτα για ψώνια.

Ζούσαν στον «Πασοκικό παράδεισο» και υπερασπίζονταν με όλη τους τη δύναμη τον «προοδευτισμό» και την «αριστεροσύνη» του Αρχηγού Ανδρέα. Μέχρι και το ’96 κατηγορούσαν όποιον διαφωνούσε με το Κίνημα ως φασίστα, αν δε ο διαφωνών ήταν επιχειρηματίας, τότε τον διέσυραν με εκφράσεις όπως εκμεταλλευτή του λαού, κλέφτη, καπιταλιστή και βρομοδεξιό!

Ο Θύμιος το 1995 ήταν ήδη 50 ετών, όταν έχασε τη μητέρα του. Ο ηλικιωμένος πατέρας του (βετεράνος του έπους της Αλβανίας) ήταν στα 85 του και σε καλή κατάσταση, αλλά χρειαζόταν μια βοήθεια. Ο Θύμιος έκανε νύξη στη γυναίκα του «ρε γυναίκα, τώρα που τα παιδιά είναι έξω, μήπως να φέρω τον πατέρα μου να τον κοιτάξουμε λίγο...; στο κάτω-κάτω 85 είναι». Η Γκέλυ –γάτα ούσα- μύρισε τον «κίνδυνο». Εδώ δεν σκλαβώθηκε για τα παιδιά της, θα σκλαβωνόταν τώρα στα 45 για το γέρο; «Είναι δυνατόν Θύμιο μου, τι να κάνει ο Παππούς στο διαμέρισμα. Εσύ δουλεύεις όλη μέρα στο Υπουργείο, εγώ δουλεύω (τον κόσμο) μέχρι το μεσημέρι… Τι θα κάνει ο άνθρωπος σκλαβωμένος σε τέσσερις τοίχους; Θα χάσει και τις παρέες του… Μετά τα Χριστούγεννα, το Πάσχα, το καλοκαίρι θα ‘ρθουν τα παιδιά… Που θα τα βάλουμε να κοιμηθούν; Δύσκολο το βλέπω, πολύ δύσκολο…

Το ‘πιασε ο Θύμιος το νόημα. Ρώτησε σε γηροκομείο αλλά για τα λεφτά της σύνταξης μόνο σε Β΄ διαλογής τον παίρνανε. Έκανε τη καρδιά του πέτρα και τον πήγε. Μια εβδομάδα άντεξε ο γέρος όμως και έφυγε μόνος του. Το πρόβλημα του Θύμιου επέστρεψε… Ξεκίνησε και πήγαινε ο ίδιος κάθε απόγευμα μετά το γραφείο και καθόταν 1-2 ώρες μαζί του, βλέπανε ειδήσεις και γύρναγε σπίτι μετά, όπου μια – δυο – τρεις, τον πιάνει η Γκέλυ και του λέει: «Άκου Θύμιο μου αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί, έχεις κόψει το σουπερ – μάρκετ, τη βόλτα μας, δεν πετάς τα σκουπίδια, δε μπορούμε να δούμε τις παρέες μας… Κάτι πρέπει να κάνεις με τον πατέρα σου. «Μα τι να κάνω; λέει ο Θύμιος. Να του λέει αυτή, «μίλησα με τα παιδιά στο γραφείο για το θέμα μας και μια συνάδελφος μου είπε τι έκανε με το πεθερό της». Και τι έκανε; Τον παντρέψανε με μια γυναίκα από έξω. Έτσι και δεν πληρώνουν ακριβά και ο παππούς μένει σπίτι του… «Και ποια θα παντρευτεί το γέρο, ρε γυναίκα, 85 χρονών με μια σύνταξη είναι ο άνθρωπος..., πετάχτηκε ο Θύμιος. Μη σε νοιάζει και έχω βρει εγώ την κ. Σβετλάνα  από το Ουζμπεκιστάν που καθάριζε δίπλα στη γειτόνισσα. Είναι 60 χρονών χήρα, με παιδιά και εγγόνια στη χώρα της. Της μίλησα ήδη και δέχεται αφού παντρευτούν θα παίρνει τη σύνταξη του παππού για πάντα καθώς και την υπηκοότητα! Γυναίκα είσαι Θησαυρός, δήλωσε ενθουσιασμένος ο Θύμιος…»

Έτσι κι έγινε μετά από μια εβδομάδα. Ο παππούς παντρεύτηκε μια αλλοδαπή παράνομη μετανάστρια από το Ουζμπεκιστάν, θέλοντας και μη, μόλις ένα χρόνο μετά το θάνατο της γυναίκας της ζωής του, με τις ευλογίες του γιου του και της νύφης του.

Όλα τα παραπάνω συνέβησαν το 1995. Ο παππούς πέθανε τρία χρόνια αργότερα. Η κ. Σβετλάνα έλαβε την Ελληνική Ιθαγένεια και λίγο αργότερα έφερε στην Ελλάδα τα 3 της παιδιά με τους συζύγους τους, καθώς και τα 6 εγγόνια της. Έκτοτε απέκτησε άλλα δυο εγγόνια τα οποία γεννήθηκαν στην Ελλάδα. Το 2007, ο ένας της γαμπρός συνελήφθη για ληστείες, ενώ ο γιος της φημολογείται εντόνως πως δραστηριοποιείται στο λαθρεμπόριο.

Από το «προξενιό της Βαγγελίτσας»:

Η Ελλάδα πληρώνει 8 χρόνια τώρα και θα πληρώνει για πολλά ακόμη σύνταξη σε αλλοδαπή, χωρίς να έχει δουλέψει ούτε μια ώρα νομίμως.
Ένας γέροντας ντρεπόταν τους συνομηλίκους του συγγενείς και φίλους μέχρι τη στιγμή που πέθανε, αφού για τη δική του ηθική το να παντρευτεί την παραδουλεύτρα του ήταν λάθος. Δεν μπορούσε μάλιστα να κοιτάξει τα δυο του εγγόνια στα μάτια
Η κοινωνία μας φορτώθηκε για χρόνια σχεδόν 20 αλλογενείς, οι οποίοι καμία συγγενική, πολιτιστική ή άλλη σχέση είχαν με την Ελλάδα
Ελληνόπουλα δεν γράφτηκαν σε παιδικούς σταθμούς, διότι προτιμήθηκαν τα εγγόνια της κάθε Ουζμπέκας.
Είναι άγνωστο και ανυπολόγιστο πόσες εγκληματικές ενέργειες διέπραξαν οι συγγενείς της κ. Σβετλάνας.
Είναι άγνωστο και ανυπολόγιστο πόσοι συμπολίτες μας και σε τι βαθμό υποφέρουν κάθε στιγμή λόγω της ανασφάλειας που νιώθουν από τα «βλαστάρια» της κ. Σβετλάνας που ΝΟΜΙΜΩΣ διαβούν στη Πατρίδα μας.
Η Ελλάδα ταΐζει έναν ακόμη κατάδικο και μάλιστα χωρίς ποτέ να μπορεί να τον απελάσει.

Και το “καλύτερο” όλων για το τέλος.

Ο Θύμιος και η Γκέλυ έχουν δυο παιδιά που σήμερα είναι γύρω στα 36-38. Ο γιος τους πτυχιούχος με μεταπτυχιακό είναι άνεργος 2 χρόνια και μένει μαζί τους. Η κόρη τους παντρεμένη με δυο παιδιά σε δουλειά-λάστιχο. Δεν της δέχτηκαν το παιδί στον παιδικό σταθμό λόγω έλλειψης θέσεων και το πάρκαρε στη Γκέλυ, η οποία πήρε σύνταξη και βόλτες πάει μόνο με το μωράκι πλέον. Στη σύνταξη βγήκε και ο Θύμιος για να προλάβει τα χειρότερα, αλλά –ωμέ- ψαλιδίστηκαν και των δυο κατά 40%. Τι καταστροφή και ενώ τα είχαν προβλέψει όλα εδώ και χρόνια: Ήσυχη Καριέρα – Παχυλό Μισθό – Υψηλή  σύνταξη! Εξάλλου τι τους ένοιαζε; Αυτοί θα πληρώσουν;

Ας είναι καλά τα παιδιά και τα εγγόνια τους…, αυτά θα την πληρώσουν!

Ο Θύμιος έχει τύψεις ενδόμυχα, αλλά παραμένει στο ΠΑΣΟΚ του Βαγγέλη. Δεν μπορεί να ξεγράψει τη ζωή του. Ξέρει όμως πολύ καλά πως έφαγε από το παρόν των παιδιών του και τρώει ακόμη από το μέλλον των εγγονιών του. Για την Γκέλυ τα πράγματα είναι αλλιώς. Είναι πλέον Σύριζα, «για να τιμωρήσει τους κλέφτες και να ξαναδοθούν στο λαό τα δικαιώματα του, για να έλθει επιτέλους ο λαός στην εξουσία!», όπως το δικαιολογεί αυτάρεσκα.

Μέσα τους όμως μη γελιέστε: Φοβούνται μη φύγουν τα παιδιά τους από την Ελλάδα. Τρέμουν σύγκορμοι μη μείνουν μόνοι τους σε μια χώρα με Πακιστανούς, Ουζμπέκους και Αφρικάνους…  

Και γνωρίζουν πως ΑΥΤΟΙ οι ίδιοι θα φταίνε γι΄ αυτό. Ξέρουν πως τα αίτια της καταστροφής είναι τα δικά τους κατορθώματα. Αυτοί και οι όμοιοι τους τα έκαναν έτσι, καθώς και όλοι όσοι εξακολουθούν να αλληλοαποκαλούνται «Σύντροφοι».

Αυτοί οι σύντροφοι τράφηκαν και τρέφονται από τις ΣΑΡΚΕΣ της Πατρίδας και του Μέλλοντος μας.

Πως και από ποιον θα γιατρευτεί η αρρώστια αυτής της χώρας;

Tonia G.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 14/09/2013 16:10:38

    Ἁμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα. Τὸ "παιδεύουσι" τὸ χρησιμοποιῶ (καταχρηστικῶς) μὲ τὴ σημασία "τυραννοῦν". Μακάρι στὸ ἄμεσο μέλλον νὰ μὴν τοὺς τυραννοῦν, ἀλλὰ νὰ τοὺς (ἐκ)παιδεύουν, νὰ τοὺς νουθετοῦν.

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/09/2013 16:24:03

    "Ρατσίστρια"! Αλλά δεν συμφωνώ σε ένα σημείο. Τίποτα δεν συναισθάνονται τα καθάρματα, ξέρω άπειρους τέτοιους. Οι περισσότεροι βολεύτηκαν στο "όλοι μαζί τα φάγαμε", στο "για όλα φταίει ο Καραμανλής", και τα πιστεύουν μάλιστα, ξεμπέρδεψαν ηθικά και πολιτικά και ξανά προς τη δόξα τραβάνε με καράβι το ΣΥΡΙΖΑ.

    Κατάλαβε το, δεν έχουν ΤΙΠΟΤΑ μέσα τους, μόνο τα πεινασμένα άντερά τους που λίγδωσαν με το ΠΑΣΟΚ και το πώς θα τα χορταίνουν διαρκώς πλουσιοπάροχα με κάθε τρόπο.
    Οι έννοιες "θυσία", "προσφορά" ή έστω "αλληλεγγύη" έναντι ενός εθνικού συνόλου τούς είναι άγνωστες.

    Η Βαγγελιώ που έγινε Γκέλυ , καλό. Μου θυμίζει διάφορα ζωντανά παραδείγματα.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Προφήτης 15/09/2013 02:41:17

      Θα συμφωνήσω. Αυτού του είδους οι ευαισθησίες , είναι άγνωστες γι' αυτούς . Το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα επανέλθει η προηγούμενη ζωή τους , γι'αυτό όλοι πέρασαν στο ΣΥΡΙΖΑ.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Προφήτης 15/09/2013 12:10:37

      Η αλήθεια Προφήτη είναι ότι να παραδείγματα είναι αρκετές χιλιάδες... Μια ολόκληρη γενιά ΑΚΡΙΔΩΝ... υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις.

  3. ΤΣΕΛΤΖΕ ΛΑΜΠΡΙΝΗ avatar
    ΤΣΕΛΤΖΕ ΛΑΜΠΡΙΝΗ 14/09/2013 16:54:07

    μα το ενα φερνει και το αλλο ...ετσι ξεκινησαν ετσι συνεχισαν χωρις τυψεις ...στη δουλεια στην οικογενεια στο κοινωνικο περιβαλλον...και ολοι αυτοι οι βολεμενοι με τα πολλα 'προσοντα 'και τα εξτρα εισοδηματα εκαναν ενα τετοιο προφιλ που ζητουσαν και σεβασμο...για καποιοο λογο που ποτε δεν εχει κανεις καταλαβει ...και ειναι αυτοι που σε κλεβουν φανερα σε υποβιβαζουν σε υποτιμουν ...σημερα πληρωνουμε εμεις για ολους αυτους μα υπαρχουν πολλοι...και κυκλοφωρουν με υφακι αμετανοητο σαν να λενε καλα σου εκανα...θελουμε απλα δικαιωση ,διαφανεια ειλικρινεια αντικειμενικοτητα καθαρση στα παντα ...μονο ετσι θα νιωσουμε πως οι θυσιες μας αξιζαν ...

  4. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 14/09/2013 17:04:40

    Καταπληκτικό Τόνια G!

    Ναι! Αυτή είναι η αγωνιστική γενιά του πολυτεχνείου.
    Τα άτομα που περιγράφεις είναι παντού δίπλα μας.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Γιώργος Αχαιός 15/09/2013 12:22:11

      Η Γενιά του Πολυτεχνείου... Το "Πολυτεχνείο": Μια ξενοκίνητη πρακτορική κατάληψη (αλά Συρία, Λιβύη, Τουρκία κτλ.) που μεταπολιτευτικά της δόθηκαν "επικές" διαστάσεις. Διαμόρφωσαν ένα saga με ήρωες τους τιποτένιους εαυτούς τους... Το τραγικότερο όλων όμως είναι ότι κυκλοφορούν πολιτευτές και βουλευτές της ΝΔ που κομπάζουν ότι κι αυτοί ήταν εκεί!!!
      Θλιβερές υπάρξεις μιας άλλης εποχής. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα μπουν στο ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ κι ΑΥΤΟΙ και η "ΓΙΟΡΤΗ" μίσους που τελείται κάθε 17Ν. Αυτή είναι η αληθινή ΓΙΟΡΤΗ ΜΙΣΟΥΣ διότι στρέφει ένα μέρος του Εθνους απέναντι στο υπόλοιπο.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Tonia G. 15/09/2013 16:02:34

        Κάθε φορά που ως μαθητής γιόρταζα στο σχολείο την 17Ν με τραγούδια όπως "το γελαστό παιδί", διαισθανόμουν ότι κάτι άρρωστο κρυβόταν πίσω από αυτήν την γιορτή, κάτι πιο άρρωστο και πιο σάπιο από την ίδια την χούντα εναντίον της οποίας υποτίθεται αγωνιζόταν το χαζοχαρούμενο.

        Αυτό διαισθανόμουν πολύ καιρό πριν αναλύσω με την λογική που ακριβώς υπήρχε το πρόβλημα και πολύ καιρό πριν η καταστροφή της πατρίδος που απεργάστηκαν όλοι οι απαιτητικοί μεσήλικες που ήσαν μέσα και έξω απο το πολυτεχνείο, φτάσει στην σημερινή της κορύφωση.

  5. Aggelos avatar
    Aggelos 14/09/2013 17:34:30

    ναι αυτη ηταν η ελλαδα του κολοπασοκ ηταν τα δυο βητα [κατα τους πασοκους ]βλαμενοι ,και βολεμενοι ,το θεμα ειναι πως εξαφανιζεις το γενος πασοκ,βρητε μου τη λυση ,να απαλαγουμε ,μαλλον με πεινα ,που δεν αντεχουν ,η μεγαλη εκδικηση ,ειναι να βλεπεις το πασοκοσκυλο να πεινα συν γυνεξει και τεκνοις

  6. Η φαιδρά πορτοκαλέα avatar
    Η φαιδρά πορτοκαλέα 14/09/2013 17:49:03

    Tι μου λέτε;! Ώστε 20 ελληνοποιήσεις με έναν (1) γάμο;!

    • Και όμως... avatar
      Και όμως... @ Η φαιδρά πορτοκαλέα 15/09/2013 01:26:14

      Ο αρραβώνας έχει 5. Ο απλός "λόγος" 2

  7. BIΣ avatar
    BIΣ 14/09/2013 18:00:18

    Δεν γνωρίζω αν η ιστορία είναι πραγματική ή όχι. Ισχύει όμως, σε κάθε περίπτωση, το γνωστό ιταλικό γνωμικό "se non e vero, e ben trovato"...

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ BIΣ 14/09/2013 19:06:47

      ....un scenario di malalingua piuttosto!

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ BIΣ 15/09/2013 12:28:12

      ΒΙΣ η ιστορία είναι αληθινή και τη ζουν υπαρκτά πρόσωπα.

  8. πολίτης avatar
    πολίτης 14/09/2013 18:29:20

    Αν το ζευγάρι που αναφέρατε στην πραγματική ή όχι ιστορία θέλησε να ζήσει μια άνετη ζωή με τη βοήθεια των καλών μας κομμάτων, πρώτα θα έριχνα την ευθύνη στους καλούς μας πολιτικούς και τελευταία στο ζευγάρι.
    Ο αναμάρτητος κ.λ.π., άλλωστε ελάχστοι πλήρωναν πραγματικά τον μισθό της Βαγγελιώς, δεδομένου ότι ελάχιστοι πλήρωναν φόρους. Μην ξεχνάμε τα του οίκου μας.
    Ότι ο παππούς παντρεύτηκε άθελά του μια κ. Σβετλάνα αποτελεί φωτεινή εξαίρεση.
    Ξέρω εγώ παππούδες που έτρεχαν πίσω από κυρίες του ανατολικού μπλοκ και όχι την σύνταξη, σπίτια και κτήματα έγραψαν για χάρη τους.
    Και όχι μόνο παππούδες.
    Στο θέμα Ρωσίδα, φοβάμαι ότι δε τους βρείτε όλους υποστηρικτές.
    Ουδέν κακόν αμιγές καλού όμως κυρίες μου, η Σβετλάνα διδάσκει, θα ωφελούσαν κάποια μαθήματα.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ πολίτης 15/09/2013 12:34:59

      Λες: "Ο αναμάρτητος κ.λ.π., άλλωστε ελάχστοι πλήρωναν πραγματικά τον μισθό της Βαγγελιώς, δεδομένου ότι ελάχιστοι πλήρωναν φόρους. Μην ξεχνάμε τα του οίκου μας."
      Πόσο λάθος κάνεις!!! Ο λογαριασμός ήρθε φίλε και τον πληρώνουμε ήδη όλοι με τις έκτακτες εισφορές με τη φορολόγηση της γης και των ακινήτων. Οι Βαγγελίτσες και οι Θύμιοι μαζί με τους συντόφους τους και τους κλαδικάρχες τους είναι ο"βόθρος" που πριν 30 χρόνια ήρθε στην επιφάνεια της κοινωνίας και μας έπνιξε στη βρόμα του. Το χειρότερο είναι όμως πως το χρέος της 30ετίας θα αποπληρώνεται για τα επόμενα 50 χρόνια! Δηλαδή θα πληρώνουν αυτοί που ακόμη ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ! Αν αυτός δεν είναι λόγος στοιχειοθέτησης ΕΣΧΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, τότε ποιος είναι;

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/09/2013 18:43:31

    Αλήθεια είναι. Ζουν ανάμεσά μας.
    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20091119153716/anegkyklopaideia/images/thumb/a/a1/Mom%3Balista.PNG/200px-Mom%3Balista.PNG

  10. Eva avatar
    Eva 14/09/2013 19:09:44

    Ζευγάρια σαν κι αυτά που περιγράφετε
    έχουν εξασφαλίσει οικονομικά τα παιδιά τους.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Eva 15/09/2013 12:37:21

      Μην είσαι σιγουρη. Επί εποχής Σημίτη τέτοιοι τύπου άτομα έφθασαν στο απόγειο της αλαζονείας τους και υπερδανείστηκαν... με εννοείς: αύξησαν τις υποχρεώσεις τους και χρωστάνε, ενώ ταυτόχρονα επί μνημονίων τους κόψανε μισθούς συνταξεις επιδόματα...

  11. victoria (true) avatar
    victoria (true) 14/09/2013 21:14:47

    Τόνια έγραψες. Ο παππούς και τα εγγόνια μαζί, θύματα απληστίας, ωχαδερφισμού και αριστερού easy living που κατέστρεψαν την Ελλάδα. Τρομερό.

  12. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 14/09/2013 21:23:07

    Μπράβο Τόνια.

    Μακάρι να ξυπνήσουμε , πρίν είναι πολύ αργά.

    Και επειδή θα συνειδητοποιήσουμε το πρόβλημα, όχι επειδή καλπάζει η Χρυσή Αυγή...

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2013 12:07:34

      Ακριβώς Στέλιο αλλά δεν το βλέπω...

  13. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 14/09/2013 23:40:40

    Τονια
    Μπράβο, αλλά μας μελαγχόλησες:
    "Πως και από ποιον θα γιατρευτεί η αρρώστια αυτής της χώρας;"

    • Νικ.Ρ avatar
      Νικ.Ρ @ Νίκος Α 14/09/2013 23:58:57

      Από ποιόν θα γιατρευτεί; Μας το λέει εμμέσως πλην σαφώς η συγγραφέας του άρθρου. Από τους καλούς δεξιούς φυσικά που δεν είναι διεφθαρμένοι, ανήθικοι, παραδόπιστοι, αναιδείς και άχρηστοι σαν τους ΠασοκοΑναρχοΑριστεροΣυριζαίους. Όσο υπάρχουμε εμείς, υπάρχει ελπίδα.

  14. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 14/09/2013 23:48:08

    Για ολες τις παραμετρους της ιστοριας η Σβετλανα εκανε χρηση Νομων.Οποτε λιγα λογια αλλιως αλλαξτε νομοθετες

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Μεγαλες στιγμες 15/09/2013 12:43:27

      Καλά, νόμος ειναι και αυτός περί ευθύνης Υπουργών... Δηλαδή να είμαστε κι ευχαριστήμενοι; Πολύ Δημοκράτης είστε!!!

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Tonia G. 15/09/2013 15:33:39

        Οχι δεν δηλώνω ευχαριστημενος
        Δηλώνω ρεαλιστής και θελω δίκαιο μοίρασμα ευθυνών...
        Το ξαναλέω,φταίει ο Νομοθετης γιατί δεν μπορεί να μην το προέβλεψε και φταίει η εκάστοτε κυβερνηση που το ανεθεσε σε αυτόν και το ψήφισε

    • κωστας avatar
      κωστας @ Μεγαλες στιγμες 16/09/2013 14:57:43

      οι παππουδες που χωριζαν τις απο δεκαετιες γιαγιαδες/γυναικες τους για να παντρευτουν ανατολικες καποιοι στιγμη ηταν τοσοι πολλοι που ο νομος αλλαξε για να προστατευθουν οι πρωην συζυγοι. η χηρα πρεπει να ηταν τουλαχιστον 5 χρονια παντρεμενη για να δικαιουται το ποσοστο της συνταξης. αλλιως κι αν υπαρχει, μερος της συνταξης παιρνει η πρωην.

  15. Πασχάλης(σύζυγος Αλίκης) avatar
    Πασχάλης(σύζυγος Αλίκης) 15/09/2013 00:05:31

    Εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω....

  16. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 15/09/2013 01:08:44

    Ο Θύμιος (απορώ πως κράτησε το ''βλάχικο'' όνομά του και δεν το έκανε Μάκης) και η Βαγγελίτσα (Γκέλυ - πιθανόν κοκκινοβαψομαλλούσα ), έχουν στο DNA τους την φτηνή επιβίωση. Σπούδασαν αγόγγυστα τα παιδιά τους στο Λονδίνο - Ν.Υ., έφτιαξαν εξοχικό και περιμένουν. Οπωσδήποτε θα ''δικαιωθούν''. Το σενάριο αυτό δεν είναι '' Πασοκικό'' είναι και σύγχρονο. Το ζούμε. Αλίμονο σ' αυτούς, που με θυσίες, κόπους και ''αίμα'' έφτιαξαν κάτι. Έρχεται το απάνθρωπο κράτος να τους εκδικηθεί. Τους θέτει το ερώτημα: Γιατί έκανες (π.χ.) δύο σπίτια, γιατί αγόρασες δύο (π.χ) οικόπεδα, γιατί έδωσες δουλειά σε τόσους ανθρώπους (δικηγόρους, συμβολαιογράφους, αρχιτέκτονες, εργολάβους, εργάτες); Πρέπει αυτά που πλήρωσες για τις δουλειές που έδωσες να τα πληρώσεις και στο κράτος , ως ''ύποπτος'' . Τελικά δικαιώνονται και σήμερα ο Θύμιος (Μάκης ) και η Βαγγελίτσα (Γκέλυ). Όσο για τα παιδιά του Μάκη και της Γκέλυς, αφού έχουν τα διαβατήρια του ΠΑΣΟΚ και των πανεπιστημίων Λονδίνου και Ν.Υ. αργά (όχι και πολύ) ή γρήγορα θα αποκατασταθούν.

  17. δημης avatar
    δημης 15/09/2013 01:23:32

    "Μαθήματα Πατριδογνωσίας"....
    Πολύ σωστά !!!!!!
    Μιάς και στη χώρα αυτή οι μόνοι που υπήρχαν ήταν οι βολεμένοι -ξεβολεμένοι ΔΥ...
    Οι πατριώτες μεγαλοεπιχειρηματίες εσωεξωτερικού , οι αδούλωτοι "πολιτικοί " οι δημοσιογράφοι -τηλεαστέρες τα μμε ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΖΟΥΣΑΝ ΟΥΤΕ ΑΝΗΚΑΝ Η ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ...

    • nantia42 avatar
      nantia42 @ δημης 15/09/2013 11:54:45

      Ε τωρα κι εσεις..., αφου το ακροατηριο αυτα θελει.Μονο οι Πασοκοι τα εκαναν αυτα

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ δημης 15/09/2013 12:41:39

      Έχεις δίκιο. Αλλά δεν μπορούμε να γράψουμε βιβλίο μέσα από μια ανάρτηση στο Antinews. Τα "Μαθήματα Πατριδογνωσίας" είναι πολλά. Εγώ ασχολήθηκα με ΕΝΑ που θεωρώ ώς ένα από τα κύρια για να καταλάβουμε ποια είναι η σημερινή πατρίδα.

  18. leak avatar
    leak 15/09/2013 01:24:49

    O πασοκισμός είναι μεταστατική ασθένεια. Δεν γλυτώνουμε.
    Τα πιο νοσηρα καταπράσινα "κύτταρα" του οργανισμού είναι και αυτά που έχουν την μεγαλύτερη αντοχή.
    Αυτούς που νομίζουν ότι κάτι αλλάζει, τους ενημερώνω ότι το πάρτυ συνεχίζεται, η δε διαφορά των προνομοιούχων πασόκων από όλους τους υπόλοιπους εμάς διευρύνεται.

  19. ΚΜ avatar
    ΚΜ 15/09/2013 01:55:34

    Πού ακριβώς εντόπισες εσύ ρατσισμό; Με κάτι τέτοια σχόλια (να φωνάζετε, εσείς οι ντεμέκ αντιρατσιστές, «ρατσισμόοος!» εκεί που δεν υπάρχει, όπως ο ψεύτης βοσκός φώναζε «λύκος!») ρίχνετε νερό στο μύλο του ακραίου μορφώματος και γίνεστε στρατολόγοι του.

    • ο avatar
      ο @ ΚΜ 16/09/2013 03:14:49

      Λέει στο άρθρο " Τρέμουν σύγκορμοι μη μείνουν μόνοι τους σε μια χώρα με Πακιστανούς, Ουζμπέκους και Αφρικάνους…" Ταυτίζει δηλαδή την καταγωγή από αυτά τα μέρη με το κακό! Αυτό δεν είναι ρατσισμός? Οχι απαραίτητα φυλετικός, οπότε μπορούμε να το πούμε πιο ελαφριά ¨άδικο τσουβαλιασμα και προκατάληψη".

      Διότι δεν λέει συγκεκριμένα: "Πακιστανους Ουζμπεκους Αφρικανικούς και Ελληνες, εκ των οποίων κάποιοι ενδέχεται να είναι επικίνδυνοι" ωστε να αφήσει τους άλλους που δεν θα είναι απ' εξω! Μιλάει γενικά για "Ουζμπεκους". Εχει σημασία το πως μιλαμε και εκφραζόμαστε.

      Για φαντάσου εναν Αφρικανο, Ουζμπεκο ή Αλβανό που ζει στη χωρα του ή σε αλλη και ειναι μια χαρά τιμιος με την δουλειά του, το σπίτι του, τις σπουδές του, κλπ, πως θα ένοιωθε όταν το διάβαζε αυτό? Δεν θα ένοιωθε μια οργή και μια στενοχώρια? Θα σου πει μίλα για συγκεκριμένα άτομα με το όνομα τους, εγώ τι φταίω?

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ο 16/09/2013 03:38:23

        Δεν τους αναφέρει ως «κακούς» απαραιτήτως (άν και είμαι σίγουρος ότι από κάθε χώρα, ελκύουμε τους χειρότερους που αυτή έχει να «εξάγει», γιατί αυτοί έλκονται από τα μπάχαλα και την ανομία). Ακόμη όμως κι άν αγνοήσουμε τις στατιστικές για την εγκληματικότητα:

        Τους αναφέρει, αυτό καταλαβαίνω εγώ, ως μη αφομοιώσιμους. Βάλε το κεφάλι τώρα στην άμμο και πες μου ότι λέει ψέματα! Θέλουμε (η συντροπτική πλειοψηφία της κοινωνίας) να συνεχίσουμε, ευρισκόμενοι στην Ελλάδα, να νιώθουμε ότι όντως ζούμε στην Ελλάδα. Βάφτισέ το κι αυτό ρατσισμό!

  20. Mike avatar
    Mike 15/09/2013 01:58:46

    Το φαρμακο για την πατριδα ειναι ενα: ποναει χερι,κοψει χερι....αλλα ποιος θα το κοψι δεν ξερουμε,ακομα ψαχνουμε

  21. OANEMOS_KOUVARI avatar
    OANEMOS_KOUVARI 15/09/2013 02:00:09

    Παλιοκατάσταση τελικά. Σωτηρία βλέπετε, ή θα μας φάνε οι εγκληματίες;

  22. κανενας avatar
    κανενας 15/09/2013 02:54:44

    Ειμαι σιγουρος οτι αν ζουσε ο Χατζιδακις σημερα θα υπερασπιζοταν το πασοκ...
    Τί χυδαιοτητα να παταει κανεις επι πτωματων...
    Τελικα η αριστερα αλλοτριωσε τον Ελληνα ή ο Ελληνας την αριστερα;

  23. βαγγελιτσα avatar
    βαγγελιτσα 15/09/2013 03:24:29

    Σε πληροφορώ ότι ο παππούς ελληνίδα προτιμούσε αλλά καμία δε δεχόταν εάν δεν της έγραφε το σπίτι του το μοναδικό περουσιακο στοιχείο του που φύλαγε για τα παιδιά του.κατά τα αλλά η ουζμπεκα μας πείραξε...

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ βαγγελιτσα 15/09/2013 16:19:13

      σαν πολλά να ξέρεις για τον παππού εσύ....

    • Eva avatar
      Eva @ βαγγελιτσα 16/09/2013 16:07:17

      Ε αφού γλυτώσαμε το σπίτι,
      ας πληρώνει το δημόσιο συντάξεις
      λεφτά υπάρχουν...

    • Δήμητρα avatar
      Δήμητρα @ βαγγελιτσα 16/09/2013 17:02:56

      Μεταξύ των άλλων .... και σύνταξη και μερίδιο στην κληρονομιά η αλλοδαπή σύζυγος! Αυτά είναι τα ωραία! Πλήρωνε ρατσιστή Έλληνα, μήπως και συμμορφωθείς...

  24. Υ.Παραπλανημένος avatar
    Υ.Παραπλανημένος 15/09/2013 08:55:03

    "γιατί και πως ζουν αναλμεσά μας" ....
    Εξαιρετικό το σενάριο.... (;)

  25. kat avatar
    kat 15/09/2013 14:46:50

    Εξαιρετικό....

  26. ιεραξ avatar
    ιεραξ 15/09/2013 19:39:11

    Για να αποδώσουμε όμως τα του καίσαρος τω καίσαρι, αν στη θέση του Θύμιου και της Γκελλυ βάλουμε τον στρατηγό Επαμεινώνδα και τη άγαμη θυγατέρα με τα 3 ΄΄εξώγαμα΄΄που διαιωνίζουν για αρκετές δεκαετίες τη σύνταξη του συγχωρεμένου τότε ΄΄δένει η κομπόστα΄΄. Τί κράτος έχουμε Θεέ μου....Τί να πρωτοκάνεις έρμε Αντώνη.....

  27. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 16/09/2013 05:58:48

    .....Μήπως θα υφιστάμεθα περικοπές παροχών μισθών συντάξεων ,
    υπερφορολόγηση ως Έλληνες για να παρέχουμε και πληρώνουμε στους " εξ αγχιστείας & ατυχίας συγγενείς" του Θύμιου και της Βαγγελίτσας... και χιλιάδες ακόμα συντάξεις και επιδόματα αλλά και κληρονομιές και κτήματα και επιδοτήσεις σε αλλοδαπούς και τα τέκνα τους.... από παράνομη είσοδο στη χώρα; Μήπως τ'αποκατεστημένα (κάποια στιγμή) παιδιά του Θύμιου δε και οι ομοϊδεάτες τους , θα διεκδικούν από τη Βουλή των Ελλήνων και τα πεζοδρόμια , όλο και περισσότερα προνόμια-παροχές για τους ελληνοποιημένους και απρόσκλητους, έναντι των Ελλήνων;..... Μήπως θα απαιτούν να προκύψουν μεταξύ άλλων , μόνο από συντάξεις Ελλήνων Στρατηγών και των θυγατέρων τους με τα εκτός γάμου παιδιά τους , ή και των αγαμων θυγατέρων των Ελλήνων Δικαστών, Γιατρών, Καθηγητών, Νομικών, Μηχ/κών , υπαλλήλων Τραπεζών και ΔΕΚΟ;

    ΥΓ . Με αφορμή το τελευταίο σχόλιο και προς άρσιν παρεξηγήσεων , επιτρέψτε μου να διευκρινίσω ότι ούτε θυγατέρα Σρατηγού είμαι , ούτε σύζυγος είμαι, ούτε εγγόνι και φυσικά δεν ανήκω σε καμμιά από τις προηγούμενες κατηγορίες (θυγατέρων ή συζύγων ή εγγονιών). Ως Ελληνίδα φορολογούμενη όμως , επιθυμώ να πληρώνω φόρους για Έλληνες πολίτες κατά το Γένος και Συνείδηση ( ακόμα και αγαμων θυγατέρων και των ε κτός γάμου παιδιών τους) και όχι για " παράνομα εισερχόμενους " επιδόματα προνιακά και ανεργίας, παράνομες συντάξεις , υγειονομική περίθαλψη , σχολεία των παιδιών τους, ελληνοποιημένων και μη όταν στα περισσότερα δημόσια σχολειά τα Ελληνόπουλα είναι πλέον μειονότητα. Και φυσικά επιθυμώ ως Ελληνίδα φορολογούμενη να ελεγχθούν από την ημερομηνία εισόδου, ο " τρόπος" εισόδου τους και ο αριθμός μελών οικογενείας των.....Αφού ελεγχθούν ανεξαρτήτως χρόνου διαμονής των , όσοι εισήλθαν παράνομα και έφεραν και γυναίκες για να γεννήσουν εδώ, να φύγουν όλοι τους. Αρκετά τόσα χρόνια έχουν πληρώσει οι γονείς μας κι εμείς φόρους, ασφαλιστικά ταμεία για περίθαλψη και συντάξεις , επιδόματα για όλους τους απρόσκλητους και παράνομους ... και υφιστάμεθα περικοπές και εξαθλιωνόμαστε . Μήπως , τότε αλλά και με την προϋπόθεση, να υποστούν περικοπές μισθών ή συντάξεων και προνομίων, κυρίως αυτοί, που είναι κραυγαλέα προνομιούχοι μισθωτοί ή συνταξιούχοι έναντι των υπολοίπων και κατόπιν να εξεταστούν οι περικοπές των προνομιακών συντάξεων των αγαμων θυγατέρων: βουλευτών/υπουργών, δικαστικών, ιατρών. καθηγητών, νομικών , μηχανικών, υ /λ τραπεζών και ΔΕΚΟ και ταυτόχρονα οι διπλές ή τριπλές και 4πλές συντάξεις κάποιων;

  28. GO avatar
    GO 16/09/2013 07:43:23

    Απόψεις τουλάχιστον περίεργες αλλά οπωσδήποτε ανιστόρητες.
    1] Μόνο το τότε ΚΚΕ εξωτερικού, κατά τις δυο-τρεις πρώτες μέρες των γεγονότων μίλαγε για "πρακτορική" κατάληψη. Μετά είδε "το φως του" και συμμετείχε ενεργότατα.
    2] Όλα, ανεξαιρέτως, τα πολιτικά κόμματα (ΕΡΕ, ΕΚ, ΕΔΑ και τα μικρότερα) και οι τότε ηγεσίες τους προσέφεραν αμέριστη πολιτική κάλυψη στους καταληψίες.
    3) Όσοι συμμετείχαν ανιδιοτελώς, δικαίως είναι υπερήφανοι. Όσοι το καπηλεύτηκαν ...στην πυρά!

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ GO 17/09/2013 00:45:34

      Ούτε κι εγώ πιστεύω ότι ήταν πρακτορική κατάληψη. Οι περισσότεροι ήταν πράγματι εκεί με ανιδιοτελή κινητρα.
      Το θέμα είναι όμως ότι η ιστορία του πολυτεχνείου εξελίχθηκε πολύ άσχημα για την χώρα.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Γιώργος Αχαιός 17/09/2013 10:45:30

        Φυσικά αν ήταν ή δεν ήταν πρακτορική θα μας το πει η ιστορία όταν θα ανοίξουν (κι αν) τα σχετικά αρχεία. Όπως και για τη εξέγερση του 2008...

        • GO avatar
          GO @ Tonia G. 17/09/2013 13:10:18

          Πότε κατά τη γνώμη σας ανοίγουν τα αρχεία; Πέρασαν σαράντα (40) χρόνια!
          Είπαμε, τέτοιες απόψεις μόνο το ΚΚΕ εξωτερικού κι αυτό για πολύ λίγο!

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 17/09/2013 14:07:18

            οι σημαίες υποστέλλονται τη νύχτα ή όχι;

          • GO avatar
            GO @ Tonia G. 17/09/2013 19:28:53

            Πώς λέμε Ρεπούση; Το ακριβώς αντίθετο, αλλά και οι δυο εκτός Ιστορίας!

  29. Eva avatar
    Eva 16/09/2013 16:02:31

    Γνωρίζω περίπτωση παππού, ανώτατου δικαστικού
    με σύνταξη πολύ μεγάλη,
    η αλλοδαπή δεν τον φρόντισε στο τέλος.....
    η σύνταξη πήγε Βουλγαρία μια χαρά....

    Ας αλλάξει ο νόμος

  30. giannis t avatar
    giannis t 17/09/2013 18:48:08

    TONIA G
    Μπράβο σου !!! Εγγραψες !!!
    Μια απο τις πιο φοβερες παθογένειες της "Δημοκρατικης Διακυβερνησης" αυτου του τόπου !!!
    Το θεμα είναι να διορθωθουν τα νομικά και οποια αλλα λάθη και κυριως ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΕΔΩ !!
    αλλιως.......
    θα βλεπουμε κοσμο με τη γροθια υψωμενη να φωνάζει αίμα, τιμή.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.