Μίνι ανασχηματισμό ετοιμάζει ο Σαμαράς
05/10/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μίνι ανασχηματισμό ετοιμάζει ο Σαμαράς

Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν τις επόμενες 10-15 ημέρες και δεν αποκλείεται να έχουμε και αλλαγές στο επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης με «έξοδο» της κυβερνητικής εκπροσώπου Σοφίας Βούλτεψη.

Καμπανάκι για ορισμένους υπουργούς και αρκετούς βουλευτές κτύπησε ο Αντώνης Σαμαράς που επέλεξε σε ένα σημείο της ομιλίας του στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών να στείλει ηχηρό μήνυμα, ενώ ήδη υπάρχουν πληροφορίες για εισηγήσεις που έχει δεχθεί ο Πρωθυπουργός να προχωρήσει σε φρεσκάρισμα του υπουργικού συμβουλίου.

Εν μέσω ενδοκυβερνητικών συγκρούσεων, ο Πρωθυπουργός είπε ότι «ο λαός είναι αυστηρός και με όσους από μας, βουλευτές και υπουργούς ακόμα, καμιά φορά αντί να στηρίζουν την εθνική προσπάθεια, παίζουν και προσωπικά παιγνίδια».

Εκτός όμως από την αναφορά για τα προσωπικά παιχνίδια ορισμένων, υπογράμμισε ότι «αντί να βοηθούν ώστε να διορθωθούν τα όποια λάθη, καμιά φορά σπεύδουν να διαφημίζουν την προσωπική τους διαφωνία».

Η επιλογή αυτή του Αντ. Σαμαρά μόνο τυχαία δεν ήταν, καθώς αυτή η επισήμανση κρίθηκε επιβεβλημένη, διότι ορισμένα μέλη του υπουργικού συμβουλίου (τις προηγούμενες ημέρες π.χ. ήταν χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών Αργύρη Ντινόπουλου κατά του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη ή του υφυπουργού Ανάπτυξης Γεράσιμου Γιακουμάτου κατά του πρώην υπουργού Κωστή Χατζηδάκη) έχουν υπερβεί τα εσκαμμένα.

Τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να αντικατασταθεί ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, καθώς αναλαμβάνει τα νέα του καθήκοντα ως επίτροπος στην Ε.Ε. και ως εκ τούτου συζητείται στο Μέγαρο Μαξίμου το ενδεχόμενο να γίνουν ορισμένες αλλαγές στην κυβέρνηση.

Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν τις επόμενες 10-15 ημέρες και δεν αποκλείεται να έχουμε και αλλαγές στο επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης με «έξοδο» της κυβερνητικής εκπροσώπου Σοφίας Βούλτεψη, η οποία έχει συγκεντρώσει πολλά αρνητικά σχόλια για πάρα πολλές ατυχέστατες, όχι μόνο δηλώσεις της, αλλά και κινήσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ανναμπουμπούλα avatar
    Ανναμπουμπούλα 05/10/2014 09:21:05

    Βούλτεψη, Ντινόπουλος, Γιακουμάτος, χαμηλού επιπέδου περσόνες στα τηλεπαράθυρα, επιζήμιοι για την Νέα Δημοκρατία. Μακάρι να προχωρήσει σε απομάκρυνσή τους ο Πρωθυπουργός. Ο κ. Γεωργιάδης δε, είναι αδικία να εκπροσωπεί την παράταξη με το επίπεδο διαλόγου που υιοθετεί. Διώχνει τους κεντροδεξιούς και σοβαρούς πολίτες μακριά. Καταλαβαίνω την ανάγκη διατήρησης ...εσωτερικών ισορροπιών, αλλά γυρίζει μπούμεραγκ τελικά η προκλητική και επιβλαβής δραστηριότητα ορισμένων στελεχών.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Ανναμπουμπούλα 05/10/2014 11:48:11

      Ο Γεωργιαδης παντως, προφασιζομενος τη γλωσσαρα του, το περασε το μηνυμα του bank run. Το πηραν ακομη κι αυτοι που τον βριζουν....

      • Ανναμπουμπούλα avatar
        Ανναμπουμπούλα @ Ρηνα 05/10/2014 16:26:22

        Ο Γεωργιάδης με την αναίδειά του, πέρασε (δυστυχώς)το μόνο ...μήνυμα που μπορεί να περάσει. Οτι υπάρχουν δηλαδή αδίστακτοι αριβίστες ''πολιτικοί'' εντός του Κοινοβουλίου, που εμπρός στο φόβο-πανικό τους μη και χάσουνε την καρέκλα, το μαρκούτσι, το τηλεπαράθυρο όπου τους προσφωνούν ''πρώην υπουργέ'', δεν διστάζουν να παίξουν με την οικονομία της χώρας και δεν σέβονται τις θυσίες του Ελληνικού λαού. Ας κρίνει λοιπόν ο πολίτης τον καθέναν τους ξεχωριστά και ας τον στείλει εκεί που του αξίζει.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ανναμπουμπούλα 05/10/2014 20:00:59

          ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ , ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΓΥΜΝΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ,ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ,ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ. ? Ι

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 06/10/2014 06:46:30

            Ελεγε αλήθειες εδώ ο Άδωνις ? Eίναι σοβαρός; Τον θαυμάζετε; http://www.youtube.com/watch?v=qyxpKmguxwE μήπως έλεγε αλήθειες εδώ; http://www.youtube.com/watch?v=k4ikkSkFV2Q#t=12 Η διαφορά μας είναι οτι εγώ έχω μνήμη, ενώ εσείς μόνο κομματική....ταυτότητα.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Ανναμπουμπούλα 06/10/2014 08:27:15

            Δεν είναι θέμα κομματικής ταυτότητας αλλά πολιτικής ή και γενικότερης αισθητικής.

          • Αθηνών πολίτης avatar
            Αθηνών πολίτης @ Ανναμπουμπούλα 06/10/2014 19:30:32

            Βεβαιότατα κι έχει δίκιο ο Γεωργιάδης. Η μνήμη σας θα αρχίσει να σας απατά αν επαληθευφθούν (πράγμα που απεύχομαι) τα λεγόμενά του. Αγαπητή Ανναμπουμπούλα απέβαλλε σε παρακαλώ τον κεντροδεξιό και καλά μανδύα σου, δεν πείθεις κανένα. Μάλλον, αριστερίζεις προβοκατόρικα.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Ανναμπουμπούλα 06/10/2014 17:03:01

      Γιατι σχολια μονο εναντιον μιας παραταξης? Ειναι υψηλου επιπεδου η νιοπαντρη κα του ΣΥΡΙΖΑ, η υπερνομαρχης, ο περι γουναραδικων δηλωσεων στην βουλη, ο κος τιποτα αλλα αδελφος ενος ηρωα αντιστασιακου, η ομαδα των ψεκασμενων, η ομαδα των φασιστων, το στυλακι του Αλεξη που θυμιζει μαγκακια στο σχολειο που το επαιζαν ξερολες και ομορφοι? Δυστυχως αυτο ειναι το επιπεδο . Και αυτο το επιπεδο ειναι στην βουλη γιατι καποιοι απο εμας τους ψηφισαν.

  2. iconology2009 avatar
    iconology2009 05/10/2014 10:40:22

    Ο ρόλος της Βούλτεψη είναι στρατηγικής σημασίας. Δυστυχώς όμως τον διεκπεραιώνει απελπιστικά κακά. Προφανώς "δεν τόχει"-κανείς ψόγος για τη γυναίκα. Καταλαβαίνω κι εγώ το θέμα των ισορροπιών αλλά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, που αφορά τον κρίσιμο τομέα της Επικοινωνίας, δεν μπορεί να μπει σ'αυτά τα κριτήρια. Εδώ χρειάζεται παιχταράς ολκής-ΣΟΒΑΡΟΣ ΟΜΩΣ ;-) - γιατί εδώ παίζεται σε καθημερινή βάση η εικόνα της κυβέρνησης και αυτή η εικόνα έχει αντίκρυσμα σε θετική ή αρνητική ανταπόκριση απ'το κόσμο. Αν δεν είναι αυτό ζωτικής σημασίας τότε ποιο είναι; ποια ομάδα συμφερόντων θάχει το πάνω χέρι;

    • vangelis ... avatar
      vangelis ... @ iconology2009 05/10/2014 11:49:22

      Δεν θα ήταν μια καθόλου κακή επιλογή η τοποθέτηση του μέτρ κατα την γνώμη μου της επικοινωνίας Θοδωρή Ρουσόπουλου. Εξού ίσως και η επανεμφάνιση του.! Για να δούμε!

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ iconology2009 05/10/2014 12:24:12

      Ένας πραγματικός παιχταράς και όχι καμουφλαρισμένο παλτό, κλήθηκε από τον Παπαμιμίκο (προφανώς κατ' εντολή Σαμαρά) και παρέστη στη χθεσινή εκδήλωση στη Σ.Γ.Τ. Λέτε;

      • bill avatar
        bill @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 12:41:48

        Μακαρι,εφυγε αυτος το 2008 κ κατερρευσε η κυβερνηση επικοινωνιακα.Δεν ηταν τυχαια ο νουμερο ενα στοχος

      • iconology2009 avatar
        iconology2009 @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 13:45:43

        ! Παιχταρά, όχι, δεν θα τον έλεγα. Δεν ξέρω αν τώρα που απέκτησε κάποιο πτυχίο ανώτατης σχολής-αξιέπαινος πάντως, δεν ειρωνεύομαι εδώ-έχει αποκτήσει και ουσιαστικότερα επικοινωνιακά ταλέντα πέρα από τη μειλιχιότητα του, που παίζεται αν είναι πάντα προσόν στη πολιτική. Το ουσιαστικό του προσόν τότε ήταν ότι ήξερε τη πιάτσα και τη δημοσιογραφική και-μπορεί και το κυριότερο-την εκδοτική. Τη μιντιακή ακριβέστερα. Μού είναι συμπαθής σε φυσιογνωμία-δεν παρασύρομαι από τις σειρήνες της σκανδαλογίας τόσο εύκολα-αλλά για την επόμενη μητέρα των μαχών μού φαίνεται ανεπαρκής. Χρειάζεται περισσότερο κ*λοπετσοσύνη το πόστο: απέναντι υπάρχουν ανεπαρκείς μεν αρπακτικά δε, που δεν καταλαβαίνουν Χριστό. Αυτό να έχουμε υπόψη.

        • Crevettes à la provençale avatar
          Crevettes à la provençale @ iconology2009 05/10/2014 14:05:31

          Θυμηθείτε τον στις πυρκαγιές του 2007 και την μετέπειτα εκλογική νίκη. Ρεσιτάλ έδινε ο μετρ! Όσο για την σκανδαλολογία, για να το ξαναδούμε. Το όνομά του ενεπλάκη σε δύο περιπτώσεις. Το "σπίτι" και το Βατοπαίδιο. Σε ότι αφορά το σπίτι, το "πόθεν έσχες" του ζεύγους κάλυπτε και με το παραπάνω την αξία του. Και κάτι ξεχωριστό για την περίπτωση. Όπως είχε αποκαλυφθεί τότε, η δηλωθείσα στα συμβόλαια αξία κτήσης κλπ ήταν πολύ μεγαλύτερη της αντικειμενικής, δείγμα σπάνιας ειλικρίνειας. Για το Βατοπαίδιο, έχει καταρρεύσει τόσο στη Βουλή όσο και στα δικαστήρια κάθε υπόνοια πολιτικού σκανδάλου. Δεν αποκαλύφθηκε, παρ' όλες τις προσπάθειες, ροή πολιτικού χρήματος και παράλληλα περί τις δέκα δικαστικές αποφάσεις και βουλεύματα έκριναν ότι δεν υπήρξε καμμία ζημία για το Δημόσιο.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 14:18:21

            Υ.Γ: Το πτυχίο, σε τι του είχε λείψει; Δεν υπήρξε άριστος γραφιάς ή και συζητητής; Δεν υπήρξε άριστος συνεντευξιαστής; Τι χειρίστηκε και έδειξε ότι αν ήταν πτυχιούχος θα το έκανε καλλίτερα;

          • iconology2009 avatar
            iconology2009 @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 14:22:23

            Συμφωνώ απόλυτα. Νομικά έχω σπουδάσει και μπορώ να έχω αίσθηση αν οι κατηγορίες εναντίον του έχουν έστω και την ελάχιστη βασιμότητα. Καμιά, απολύτως καμιά! Έχει αναντίλεκτη ηθική συγκρότηση και δεν σηκώνει το βάρος καμιάς σκιάς και ίσως μ'αυτή την έννοια να δικαιούται μια αποκατάσταση, που μακάρι να βρει ανταπόκριση και στον -δηλητηριασμένο από τις πολλές συκοφαντίες εναντίον του- κόσμο.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ iconology2009 05/10/2014 14:30:17

            Έχοντας λοιπόν, αυτά τα δεδομένα ως προς το ηθικό μέρος και θεωρώντας ότι είναι ασυναγώνιστος στην πολιτική επικοινωνία, πιστεύω ότι θα προσέφερε πολλά στον Σαμαρά, αν τον αξιοποιούσε.

          • Μπέλμπας avatar
            Μπέλμπας @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 14:46:03

            Υπάρχει μια σημαντική παράμετρος «ελέφαντας στο δωμάτιο» όμως, που στην επικοινωνία παίζει απολύτως σημαντικό ρόλο, ειδικά για την θέση που συζητάμε: το ύφος του, η έκφραση του προσώπου του όταν μιλάει και δίνει εξηγήσεις ή αντιπαρατίθεται με δημοσιογράφους. Ξέρετε πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω, το έχετε εντοπίσει κι εσείς.
            Ένας εκπρόσωπος τύπου οφείλει όχι απλά να μην είναι αντιπαθητικός αλλά και να μην δείχνει σαν τέτοιος on-camera. Τολμώ μάλιστα να υποθέσω πως η παράμετρος αυτή είναι τόσο καίριας σημασίας, που ίσως να έχει διαδραματίσει κεντρικό ρόλο για τα βέλη που έχει δεχθεί και την ευκολία που αυτά βρήκαν στόχο κάνοντας ιδιαίτερο γκελ και στην κοινή γνώμη η οποία τα αποδέχθηκε ίσως βιαστικά και άκριτα.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Μπέλμπας 05/10/2014 18:17:43

            Ναι, μπορεί μισός, ένας στους δέκα να τον βρίσκει αντιπαθή. Να μετρήσουμε όμως πόσοι στους δέκα βρίσκουν αντιπαθείς κάποιους άλλους.

          • Μπέλμπας avatar
            Μπέλμπας @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 20:12:11

            Εκείνοι που υπονοείς, έχουν και ξεκάθαρο έλλειμμα ουσίας (στην καλύτερη). Όμως αναφορικά με αρνητικές εντυπώσεις καθαρά και μόνο λόγο έκφρασης προσώπου, ε νομίζω ο συγκεκριμένος δεν έχει αντίπαλο. "Παίζει με χάντικαπ" πριν καν ξεκινήσει να μιλάει. Δεν διαφωνώ πάντως με την επιστροφή του στο κόμμα, όσα λέω αφορούν τη θέση του εκπροσώπου.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Μπέλμπας 05/10/2014 20:51:42

            Αυτό ακριβώς σου λέω. Εκεί που εσύ βλέπεις να υπάρχει χάντικαπ, οι άλλοι οι πολλοί βλέπουμε ένα άλογο εντελώς φιτ, με καθόλου βάρη, που έχει κερδίσει δύο ντέρμπι και είναι σε θέση να κερδίσει κάθε κούρσα μισό ιππόδρομο, κάντερ, για να χρησιμοποιήσω κι εγώ ιπποδρομιακούς όρους.

          • Μπέλμπας avatar
            Μπέλμπας @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 23:29:03

            Αν απλώς προσπαθείς να πεις οτι διαφωνούμε οι δυο μας θα ήταν κατανοητό, αλλά με εκφράσεις όπως «εκεί που είσαι εσύ» και «εμείς» κλπ σαν να προσπαθείς να πεις κάτι περισσότερο. Τι εννοείς Βίρνα, μίλα ξεκάθαρα

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Μπέλμπας 06/10/2014 04:34:57

            Είναι καρατσεκαρισμένο -ξαναδιάβασε όλη την σχολιογραφία- και στο λέω ως Γιάγκος που είμαι, ότι δεν προσπαθώ, ευθέως τα έχω γράψει. Βλέπεις μειονέκτημα, εκεί που άλλοι βλέπουμε πλεονέκτημα. Τι πιο ξεκάθαρο;

          • panas avatar
            panas @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 15:50:46

            Ο Ρουσόπουλος ήταν το πιο γερό χαρτί επι Καραμανλή και άριστος στο επικοινωνιακό παιχνίδι. Αν τα μέσα τον αποκαταστήσουν για το βατοπαίδι - του οποίου το σκάνδαλο εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμη - μπορεί να αποτελέσει μια δυναμική παρουσία για την παράταξη της ΝΔ. Βέβαια, ταιριάζει η επαναδραστηριοποίηση του με αυτή του ΚΚ του νεότερου και ίσως πρέπει να κάτσει "στον πάγκο" λίγο ακόμη, αν το παιχνίδι δεν σώζεται πια...

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ panas 05/10/2014 18:29:38

            Τα ΜΜΕ, επειδή έχουν τον εγωισμό τους, μετέδωσαν στα ψιλά, όλες τις ειδήσεις που αφορούσαν την εξέλιξη και την κατάληξη της υπόθεσης του Βατοπαιδίου. Φαίνεται όμως, πως η παλιά ιστορία σας έχει επηρεάσει, αφού λέτε ότι, δεν έχετε καταλάβει ακόμα το "σκάνδαλο". Απλό, απλούστατο. Δεν υπήρξε ποτέ πολιτικό σκάνδαλο.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ iconology2009 05/10/2014 15:53:13

            "Στερνή μου γνώση να σ΄είχα πρώτα", θα λένε κάποιοι κεφαλοκυνηγοί τότε, ζεματισμένοι τώρα, αυτού του πολιτικού χώρου. Ο "Ζαν-Ζακ" σίγουρα δεν ειναι βράχος ηθικής (βρείτε μου όμως έναν ΣΗΜΕΡΙΝΟ πολιτικό ή σταρ δημοσιογράφο που είναι), ούτε αρσενική Κριστιάν Αμανπούρ. Ήταν όμως ικανός, επιδέξιος, μάλλον ευπρεπής. Και αποδείχθηκε, το ομολογώ, οχι από τους top προκλητικά νόμιμους αλλά όχι ηθικούς. Έχει επίσης γνώση και εμπειρία όλου του πολιτικού φάσματος και οικογενειακή διασύνδεση με το αριστερό μέρος του: αυτό το θεωρώ ένα θεμιτό "εθνικοενωτικό" και αντιπολωτικό προσόν, πράγμα που είναι μέσα στα ζητούμενα της πολιτικής μου οπτικής. Μειονέκτημα: οι δεσμοί (παλιά τουλάχιστον) με στυλοβάτες της οικονομικής ελίτ. Ως παρατηρητής κρίνω. Ούτε συμπάσχω με τον πολιτικό αυτό χώρο, ούτε τον θεωρώ ανάθεμα. Η βιώσιμη στροφή της χώρας μ' ενδιαφέρει, πράγμα που χρειάζεται αλλαγές σε όλες τις πολιτικές "ομάδες". Και ξέρω ότι ένα νέο πολιτικό σκηνικό θα χρειαστεί μετάγγιση πείρας απο μερικούς παλιούς: από όσους δεν την εξαργύρωσαν σε ιδιωτική χρυσοθηρία.

  3. Crevettes à la provençale avatar
    Crevettes à la provençale 05/10/2014 11:32:28

    Την εικόνα της απόδοσης του κάθε μέλους του Υπουργικού Συμβουλίου, την έχει καλλίτερα παντός άλλου, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός. Άρα, ξέρει πως να ενεργήσει. Αυτό που δεν μπορεί να ξέρει, είναι η τηλεοπτική και διαδικτυακή υπερδραστηριότητα του αμετροεπή Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος φανατίζει τους ήδη πιστούς του αλλά αποτελεί τον ορισμό του ψηφοφοροδιώχτη για πολλαπλάσιους άλλους. Κατεπείγει, η αντικατάσταση και ο, με κάθε τρόπο, περιορισμός των εμφανίσεων του.

    • Μαύρο κουτί avatar
      Μαύρο κουτί @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 14:21:21

      Εγώ πιστεύω οτι και αυτήν την ξέρει και έχει καταλάβει πια πόσο αποβαίνει επιζήμια. Το ζήτημα είναι να αποφασίσει να απαλλαγεί από τα βαρίδια και τους ακραίους άμεσα.

      • Crevettes à la provençale avatar
        Crevettes à la provençale @ Μαύρο κουτί 05/10/2014 14:37:30

        Όσο θυμάμαι την ιστορία του πρόσφατου ανασχηματισμού και το πως εν τέλει, διορίστηκε Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος...

  4. Αλέξανδρος 5ος avatar
    Αλέξανδρος 5ος 05/10/2014 12:52:57

    Όταν αποκτήσουν κότσια οι λοιπές δήθεν και τάχα προσωπηκότητες που θα θέλατε να αντικαταστήσουν τον Γεωργιάδη τότε ναι θα συμφωνήσουμε. Δεν ειδα κανέναν άλλον αν βγαίνει και να τροφοδοτεί το κόσμο της ΝΔ με επιχειρήματα για τα όσα εξ ανάγκης καταστροφικά συμβαίνουν γύρω μας. Όλοι κρύβονται πίσω απο το Γεωργιάδη και το θράσσος και θάρος που εχει για να βγαζει τα καστανα απο τη φωτιά. Στρώστε λοιπόν μυαλό και στηριξτε αυτους που ειναι ικανοί. Προτιμώ 10 Γεωργιάδηδες παρα 2 Ντινοπουλους!

    • Γρηγόρης avatar
      Γρηγόρης @ Αλέξανδρος 5ος 05/10/2014 19:56:25

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε Αλέξανδρε 5ε. Ο Γεωργιάδης είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η ΝΔ μέχρι σήμερα, χωρίς να υπερβάλλω.

      • Crevettes à la provençale avatar
        Crevettes à la provençale @ Γρηγόρης 05/10/2014 20:10:57

        Υπερέβαλες ένα "λ".

        • Γρηγόρης avatar
          Γρηγόρης @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 22:03:54

          Αφού συμφωνείς οτι δεν υπερέβαλα στα υπόλοιπα, πάω πασσο φίλε crevettes.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Γρηγόρης 06/10/2014 04:38:06

            Συνεχίζεις με χιούμορ. Εντάξει.

      • GregA avatar
        GregA @ Γρηγόρης 05/10/2014 20:11:38

        Συνονόματε πολύ χαμηλά βάζεις τον πήχυ. Κρίμα.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Γρηγόρης 05/10/2014 20:28:09

        Αν είναι ο Γεωργιάδης ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η Ν.Δ.,τότε καλύτερα ο Σαμαράς να τα παρατήσει από τώρα Γρηγόρη...

        • Γρηγόρης avatar
          Γρηγόρης @ Κυθήριος 05/10/2014 22:05:31

          Ναι αλλά οι περισσότεροι φιλοσαμαρικοί εδώ μέσα φίλε Κυθήριε τον Γεωργιάδη βγάζουν ως καλύτερο. Δες αναδρομικά τα σχόλια και θα συμφωνήσεις νομίζω.

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ Γρηγόρης 06/10/2014 06:55:29

            ...''Φιλοσαμαρικοί''; Κανείς δεν είναι ό,τι δηλώσει.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Γρηγόρης 06/10/2014 08:06:20

            Πως, πως, αμέ!!! Όλοι, ανεξαιρέτως όλοι οι Νεοδημοκράτες -ικοί ή και -ικοί ή και -ικοί (βάλε όποιο επώνυμο θέλεις ως πρώτο συνθετικό), λατρεύουν Άδωνι, είναι πανευτυχείς, νοιώθουν βαθιά ευγνωμοσύνη για όσα άκουγαν -μέχρι να μας προσκυνήσει- από τον, επί σειρά ετών, υβριστή και συκοφάντη τους, τον καλλίτερο μαθητή του αρχι-οχετολόγου μέντορά του.

    • Seagull avatar
      Seagull @ Αλέξανδρος 5ος 06/10/2014 10:42:24

      Πονηρέ, θέλεις να φύγουμε όλοι και να μείνετε μόνοι σας οι θαυμαστές του Αδώνιδος!! Πάντως δεν απέχετε πολύ από το να πραγματοποιήσετε τον στόχο σας.

  5. Γρηγόρης avatar
    Γρηγόρης 05/10/2014 12:56:39

    Oταν δεν μπορείς να βάλεις γκόλ, αλλά κινδυνεύεις άμμεσα να το φάς, ρίχνεις συνέχεια τη μπάλλα στην εξέδρα, ελπίζοντας σε ένα θαύμα...Αντε και φάγαμε και τον Οκτώβριο με την ψήφο εμπιστοσύνης και τον νέο ανασχηματισμό. Οσονούπω έρχονται και τα Χριστούγεννα...

  6. Διογένης avatar
    Διογένης 05/10/2014 15:34:58

    Τώρα, γιατί εμένα μου φαίνεται ότι αυτό με τα "προσωπικά παιχνίδια" μάλλον τον Χαρδούβελη φωτογραφίζει, παρά τον γραφικό Ντινόπουλο, θα σας γελάσω...

  7. vu avatar
    vu 05/10/2014 15:49:21

    ρουσοπουλος αριστος!! ο γεωργιαδης θαπρεπε ναχει ενα ρολο απο τα μετοπισθεν ,,,στυλ λαλιωτη επι πασοκ οσον αφορα την αντιπαραθεση γιατι ειναι ο μονος που την κανει με επιχειρηματα( εστω και κυνικα καποιες φορες )

  8. toxo avatar
    toxo 05/10/2014 15:51:06

    Νομίζετε ότι κάνουν ζημιά στην Ν.Δ. Ο Γεωργιάδης,ο Βορίδης και ο Πλεύρης;Αυτοί που τους έβαζαν σταυρό στις εκλογές ,νομίζετε ότι είναι λιγότεροι από αυτούς που θα ψήφιζαν Ν.Δ. αλλά τους διώχνουν οι τρεις;Τι είδους πολυσυλλεκτικό Κόμμα θέλετε;Αν θέλετε ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟ Κόμμα,υπάρχει (ακόμη τουλάχιστον ) ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ .

    • Χάρης Τ. avatar
      Χάρης Τ. @ toxo 05/10/2014 16:07:19

      H N.Δ μπορεί να αντλήσει ψήφους και από κεντροδεξιά και από κεντροαριστερά. Οι υστερικές ακροδεξιές κραυγές όμως, απομακρύνουν τους κεντρώους ψηφοφόρους γενικώς. Όσο για το πασοκ-δημαρ, δείτε τις δημοσκοπήσεις. Φυλλοροούν και οι ...Αδώνηδες δεν πρόκειται να τους έλξουν προς τη ΝΔ.Τους σπρώχνουν στον Σύριζα.

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ toxo 05/10/2014 18:34:34

      Η Ν.Δ ήταν, είναι και θα είναι πολυσυλλεκτικό κόμμα, γιατί αυτή είναι η ιδρυτική της διακήρυξη. Έχει σημασία όμως, ποιοι βγαίνουν μπροστά, ποιοι πρωταγωνιστούν, ποια τάση επικρατεί και δίνει το στίγμα του "χαρακτήρα" της παράταξης.

    • GregA avatar
      GregA @ toxo 05/10/2014 23:18:11

      Αυτοί οι τρεις δεν είναι δεξιοί. Νεοταξίτες είναι που από το περιθώριο και ελέω Καρατζατέτοιου, έφθασαν να αλώσουν τη ΝΔ.

  9. toxo avatar
    toxo 05/10/2014 17:48:45

    Οι Ευρωεκλογές δηλαδή έδειξαν ότι η Τζαβέλα έδιωξε περισσότερους από όσους έφεραν η Σπυράκη και η δεύτερη πρώην σύζυγος του Κωνσταντόπουλου;Αν ήταν Κέντρο και όχι ΠΑΣΟΚ και οι δύο;Φοβάμαι ότι ,παριστάνοντας τον παναθηναϊκό,συμβουλεύεις τους άλλους παναθηναϊκούς να τους συγκροτεί την ενδεκάδα ο Μαρινάκης.

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ toxo 05/10/2014 18:42:29

      Οι ευρωεκλογές έδειξαν ότι η Τζαβέλα δεν έφερε, αφού ανέβηκε ο ΛΑΟΣ και ότι η Σπυράκη έφερε, αφού έπεσαν ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ.

      • toxo avatar
        toxo @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 19:48:10

        Δηλαδή η Τζαβέλα έδιωξε και η Σπυράκη με την Τομαή έφεραν τις απώλειες ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ.Δηλαδή άνευ Σπυράκη και Τομαή η Ν.Δ. κινδύνευε να έχει ακόμη και κάτω από 18%;Τι σοφιστείες είναι αυτές;

        • Crevettes à la provençale avatar
          Crevettes à la provençale @ toxo 05/10/2014 20:18:14

          Εγώ είπα ότι η Τζαβέλα δεν έφερε και η Σπυράκη έφερε και το απέδειξα με εκλογικά αποτελέσματα. Οι σοφιστείες είναι ίδιον των τέως και νυν ΛΑΟΣικών. Δεν μπορείς να έχεις σολίστα έναν διαχρονικό σκληρό υβριστή και συκοφάντη σου. Αν σε προσκύνησε τελικά, άσε τον να σε ακολουθεί αλλά εκ του μακρόθεν αλλιώς θα σε μολύνει.

          • toxo avatar
            toxo @ Crevettes à la provençale 05/10/2014 20:53:24

            Ψήφιζα σε όλες τις εκλογές την Ν.Δ.με όλους τους αρχηγούς,εκτός του Έβερτ,που ειχα ψηφίσει άκυρο,γιατί είχε αντιταχθεί στην μετοχοποίηση του Ο.Τ.Ε. ακολουθώντας τον Α.Γ.Π.στην λαϊκιστική"μιά μετοχή και αυτή στον λαό".Επίσης ,έχω την γνώμη ότι, αν χάσεις το πορτοφόλι σου, πρέπει να το ψάχνεις εκεί που το έχασες και όχι εκεί που έχει φως.Τις ψήφους η Ν.Δ. τις έχασε μάλλον δεξιότερά της παρά προς τα αριστερά.Άρα τρία αγκίστρια δεξιά και ένα αριστερότερα.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ toxo 05/10/2014 20:57:38

            Ο ένας με τον ιππόδρομο, ο άλλος με το ψάρεμα, θα με κάνετε πολυπράγμονα. Προτιμότερο το τσαπαρί.

          • ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ avatar
            ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ @ toxo 05/10/2014 23:51:42

            Σωστός.

  10. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 05/10/2014 18:52:38

    Πότε επιτέλους θα πρέπει να σταματήσει το.....ανακυκλούμενο βόλεμα κάποιων βουλευτάκων σε υπουργικές θέσεις ευθύνης??? Πότε θα δούμε ανθρώπους που κατέχουν το αντικείμενο να είναι σε θέσεις ευθύνης ειδικά τώρα. Αντώνη στο ανάπτυξης δίπλα σε ένα σοβαρό υπουργό όπως είναι ο Δένδιας δεν θα ήταν καλύτερο και πιο ωφέλιμο να ήταν ένας άνθρωπος της αγοράς π.χ. ο Μίχαλος, παρά ένας γραφικός που δεν το κατέχει καν, και γελάνε και οι πέτρες με τα ροδάκινα ούφο.....

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ Κ.Π. 05/10/2014 21:52:30

      Ο Κορκίδης, ακόμα καλλίτερα.

    • blackunder avatar
      blackunder @ Κ.Π. 05/10/2014 22:39:19

      O Καραμολέγκος με το πρόσφατο ηθικό πλεονεκτημα γαιτί όχι? Επιτυχημενος επιχειρηματίας στην πράξη. Ο έχων τα μπισκότα Παπαδοπούλου? Ο Ψινάκης γιατί όχι? Φέρτε χορτάτους και όχι λιμασμένους των οποίων γυαλίζει το μάτι για μέλι.. Έλεος με την ανακύκλωση των αναντικατάστατων. Και επιτέλους όχι άλλο Γιακουμάτο...

  11. danas avatar
    danas 05/10/2014 19:44:36

    απομακρύνεται βούλτεψη και μερικοί λαικοδεξιοί και φέρνεις ρουσόπουλο βουλγαράκη πάκη και κυρίως πολύδωρα.Ε εκεί θα τα χουμε δεί όλα

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ danas 05/10/2014 21:35:59

      Του Πολύδωρα, καταλαβαίνω ότι του προσάπτεις ότι διόρισε καμμια-δυο κόρες και ότι ενίοτε καταντά γραφικός, του Βουλγαράκη ότι μπέρδεψε το νόμιμο με το ηθικό, του Παυλόπουλου ότι δεν χειρίστηκε κατά πως θα ήθελες τα Δεκεμβριανά του '08. Του Ρουσόπουλου, τι του προσάπτεις;

  12. Kίττυ avatar
    Kίττυ 05/10/2014 21:12:09

    Σημασία έχει, να απομακρυνθεί η Βούλτεψη, στο βαθμό που αυτοδιαψεύστηκε περί ακινήτων ιδιοκτησίας της... Πέραν τούτου, ότι και να δηλώνει, μόνο οι φίλες της Ντόρας θα την πιστεύουν!!!!!

  13. NONOS avatar
    NONOS 05/10/2014 22:45:15

    Με Βενιζελο συγκυβερνήτη δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε Ρουσό ξανά....το ζήτημα είναι πως αν δε τρέξει ο Σαμ το κόμμα μέχρι το Φλεβάρη να συσπειρωθεί η ΝΔ πάνω από πρόσωπα και κουτσομπολιά αλλά για εθνικό σκοπό εν όψει του Αρμαγεδδωνα που καλπάζει τότε θα κλάψουμε πικρά.....θα ζήσουμε μέρες του 81 σε πολύ χειρότερο βαθμό.....θα δείτε Ελληνοποιησεις αλλοδαπών που θα τριβετε τα ματια σας...θα γεμισουν τα ληξιαρχεια απο Αχμετιδηδες..Μουρατιδηδες....Χασανιδες...και δε συμμαζευεται..κι ολοι αυτοι θαχουν δικαιωμα ψηφου μ αυτα που ευαγγελιζεται ο Αρμαγεδδών....

  14. GN avatar
    GN 06/10/2014 05:19:33

    Αν δεν υπήρχε Γεωργιάδης το κόμμα θα είχε ...εκτοξευθεί σε μονοψήφια ποσοστά εδώ και πάρα πολύ καιρό...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.