#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/04/2009 12:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μίζες επί παντός … πολιτικού

Μίζες για μεγάλα έργα στις τηλεπικοινωνίες, σταθερή και κινητή, στις αμυντικές προμήθειες, στο περίφημο C4i για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και σε σειρά άλλους τομείς, δηλώνουν στις καταθέσεις τους στελέχη της Ζημενς ότι εδόθησαν στα δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα της Ελλάδας, όχι μόνον έως το 2004, αλλά και μετά τις εκλογές. Αυτό φαίνεται σαφώς στην έκθεση της αμερικανικής δικηγορικής εταιρείας Debevoise & Plimpton που εδόθη στον εισαγγελέα Πρωτοδικών, κ. Αθανασίου στις 6 Ιουνίου 2008. Κατά ασφαλείς πληροφορίες πάντως, το δικηγορικό γραφείο συνέταξε και κατέθεσε στην ελληνική Δικαιοσύνη νέα έκθεση προ εβδομάδων.

Στην έκθεση «καρφώνεται» ο Βόγιας και κατά συνέπεια ο Τσουκάτος, αποκαλύπτεται ότι μίζες δόθηκαν και στα δύο μεγάλα κόμματα για τις εκλογές του 2004, ότι συστηματικά πληρώνονταν όχι μόνο πολιτικά κόμματα, και στελέχη του κρατικού μηχανισμού, αλλά ακόμα και επιστημονικά ιδρύματα από τη Ζημενς, παρατίθεται μια ενδιαφέρουσα αναφορά σε πληρωμή που έκανε ο Μαυρίδης στον Κορωνιά της Vodaphone, η οποία, ως γνωστόν ενεπλάκη στο σκάνδαλο των υποκλοπών, ενώ περιέχει μια πολύ σημαντική πληροφορία περί εμπλοκής του Μαυρίδη και στη Νιγηρία . Εκεί, όπως είναι γνωστό, αποκαλύφθηκαν σημαντικές πτυχές του διεθνούς σκανδάλου Ζημενς. Κατά ασφαλείς πληροφορίες άμεση ήταν εκεί η εμπλοκή ελληνικού κλιμακίου. Τώρα κάτι τέτοιο επιβεβαιώνεται και από την έκθεση.    


___________________________________________________________________________

ΣΧΟΛΙΑ

  1. AnonymOs avatar
    AnonymOs 17/04/2009 12:26:41

    Όποιο καλό παιδί θέλει πράγματι (πράγμα γιά τό οποίο πολύ αμφιβάλλω),νά αποκαλυφθούν όσοι τά τσίμπαγαν, δέν έχει παρά νά προσλάβει τούς ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ δικηγόρους Debevoise & Plimpton, καί νά αφήσει ήσυχους τούς κουρασμένους ΕΛΛΗΝΕΣ εισαγγελείς καί λοιπούς παρατρεχάμενους.
    Θά στοιχίσει βεβαίως κατιτίς παραπάνω, αλλά θά μάθει τό Κράτος μας, ποιός καί πότε.
    Μέ τούς Ελληναράδες "εισαγγελείς" καί τίς "ισορροπίες" τους, φέξε Μαύρε μου νά φάς τόν Μάη τριφύλλι....

  2. 321 avatar
    321 17/04/2009 12:36:18

    @1
    Αν τελικά, λέω αν, για άλλη μια φορά, η προηγούμενη υπόθεση εργασίας είναι σωστή, μήπως είναι καλύτερο να συγκεντρώσουμε ένα ποσό -μέρες που έρχονται, όλο και κάτι περισσεύει με το δώρο του Πάσχα- και προσλάμβουμε την εν λόγω δικηγορική εταιρεία, έτσι ώστε:
    -και να μάθουμε την αλήθεια,
    -και να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο από το πολιτικό προσωπικό που κακώς βρίσκεται εκεί που είναι,
    -να εξαλείψουμε την υποκρισία (ΝΔ/ΠΑΣΟΚ) μια για πάντα,
    -και να κατασχεθεί, όπως προβλέπει και η νομοθεσία, όλη αυτή η υπερ-σώρευση μαύρου χρήματος.

  3. isnogood avatar
    isnogood 17/04/2009 12:37:11

    Ντι Πιέτρο δεν τον έλεγαν τον Ιταλό;

    Ας κάνουμε μια μεγάλη ...ΕΙΣΑΓΩΓΗ λοιπόν απο την Ιταλία.

  4. Le canard avatar
    Le canard 17/04/2009 12:38:06

    Η όλη έκθεση της Debevoise & Plimpton και τα τμήματα των καταθέσεων Γερμανών και Ελλήνων της Ζημενς σε ένα σημείο καταλήγουν: "Ναι μεν δίναμε πολλά λεφτά ως Ζημενς Γερμανίας, επειδή μας έλεγαν απο την Ελλάδα ότι χρειάζονταν για να εξαγοραστούν πολιτικοί και κρατικοί παράγοντες στην Ελλάδα, αλλά δεν ξέρουμε που πήγαν αυτά τα λεφτά". Αρα, το κατηγορητήριο με βάση τις καταθέσεις είναι στον αέρα. Εάν δεν βρεθούν τα στοιχεία των λογαριασμων και σε ποιά συγκεκριμένα πρόσωπα πήγαν τα χρήματα, οι πολιτικοί και οι κρατικοί παράγοντες (ΟΤΕ, υπουργείο Μεταφορών, κ.λ.π.) θα την βγάλουν λάδι. Εως τώρα λοιπόν, μόνο λεφτά από λογαριασμούς πρωτοκλασάτων της Ζημενς έχουν βρεθεί και του Σκαρπέλη (ΟΤΕ). Η ελληνική Δικαιοσύνη όμως, δεν έχει βρεί τους λογαριασμούς εκείνων των λαμόγιων που εισέπρατταν για πολιτικούς. Αρα....; Θα μείνουμε στη μικρή Αλεξία;

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/04/2009 12:47:15

    Μεγάλη Παρασκευή, επιτάφιος, ανάσταση.... Μίζες; Πρέπει να χαλαρώσουμε και λίγο.

  6. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 17/04/2009 12:50:27

    Σε σχόλιο στο "Περί Ελλήνων..." κείμενο του 1874 όπου αναφέρεται ότι είμαστε φιλοπάτριδες, ενώ οι πολιτικοί έφτιαξαν μια νέα αριστοκρατία ο "archaeopteryx Says:
    April 17th, 2009 at 8:10 am
    παραποίηση λέξεων:
    φιλοπάτριδες; ποιάς χώρας;
    ΑΡΙΣΤΟκρατία;"
    Σωστά ! ΑΛΗΤΟΚΡΑΤΙΑ έχουμε και η χώρα είναι ξεπουλημένη σε αγγλοαμερικάνους και "παλαιοευρωπαίους" οι οποίοι ερίζουν μεταξύ τους για το λουφέ ! Πλην, η φιλοπατρία υπάρχει ακόμη και απαιτεί ισχυρό κράτος δικαίου, στην ισονομία νοικοκυραίων βασισμένο και στη μικρή ελληνική ιδιοκτησία, όπως η επιτάσει η ιστορία μας. Η κρίση είναι βαθιά και θα γίνει βαθύτερη, όπως και οι αντιθέσεις των ισχυρών δυνάμεων στην περιοχή μας. Ισως παρουσιαστεί η ευκαιρία να αποτινάξουμε το ζυγό των νεογενίτσαρων.

  7. AnonymOs avatar
    AnonymOs 17/04/2009 13:17:22

    Χίλιες συγγνώμες γιά τήν δευτερολογία, αλλά δέν αντέχω :

    Αγαπητέ " πνεύμα του Μάη", δέν πάς νά φέρεις τό ..τριφύλλι νά φάμε ?
    Η αλητοκρατία σού φταίει ? Ποιός τήν ΔΙΟΡΙΖΕΙ σέ τακτά χρονικά διαστήματα ? Οι Εβραίοι ή οι Αμερικάνοι?
    Δέν κοιτάμε τήν καμπούρα μας, λέω γώ, ...., κλεφτοκοττάδες, κλεφτοκουράδες, κλεπτο-εφοριάδες καί πάει λέγοντας...

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/04/2009 13:40:42

    Το αμερικανικό μένος κατά της Ζήμενς έχει επιχειρηματικά ελατήρια. Έτσι έχει γραφτεί τουλάχιστον.
    Τα της Ελλάδας είναι γραφική τοπική υποπερίπτωση.

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/04/2009 14:19:58

    Οκ. ολα καλα. Εχω μια προταση,...

    ΝΑ απαγορευθει σε ΝΔ + ΠΑΣΟΚ να κατεβουν στις εκλογες μεχρι να ξεκαθαρισει το ολο ζητημα.

    Οταν ειμαι υπο ελεγχο για Δωροδοκια Κακουργηματικα ως Φυσικο η Νομικο Προσωπο... μπορω κινηθω και ν ασχοληθω με τα κοινα??? ΟΧΙ

    Αρα ως Πολιτικο Κομμα πχ ΠΑΣΟΚ που εχουμε και δηλωση του Τσουκατου οτι παρελαβε/εισεπραξε παρανομη Χρηματοδοτηση απο τη Μηζενς, ειναι Λογικο να κατεβαινει σε εκλογες ??? Το Κομμα ειναι υπολογο για κακουργηματικη πραξη. Για μενα δεν εχει το δικαιωμα να ειναι υποψηφιο κομμα. ΤΕΛΟΣ.

    ΣΧΟΛΙΑ ?????


    ΠΠ

  10. ataktos avatar
    ataktos 17/04/2009 15:15:21

    ΠΠ - ΣΩΣΤΟΣ!!!!

  11. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 17/04/2009 15:31:02

    @9 ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
    Μα το Πασοκ εχει "τιμωρηθει" απο τον ελληνικο λαο ,τι λες εσυ τωρα; SELF -SERVICE,ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΣ.
    Οτι θελετε παιρνετε, διαλεγετε οτι θελετε, παιρνετε οσο θελετε , οπως το θελετε και παιρνατε απο το ταμειο και πληρωνετε οσο θελετε.

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/04/2009 15:48:28

    @11

    ναι, "ανοιξαμε και σαν περιμενουμε".

    ΠΠ

  13. ataktos avatar
    ataktos 17/04/2009 16:32:52

    Μήπως αυτή η είδηση Μποτοπουλου εκνεύρισε τον ΓΑΠ προχθές και αφορούσε τα πετρέλαια http://europaikokoinovoulio.blogspot.com/

  14. ataktos avatar
    ataktos 17/04/2009 16:34:55

    Τετάρτη, 15 Απρίλιος 2009
    ΚΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΑΝΤΑ Η ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΩΣΤΑ ΜΠΟΤΟΠΟΥΛΟ
    ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛAΔA

    ΚΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΑΝΤΑ Η ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΩΣΤΑ ΜΠΟΤΟΠΟΥΛΟ

    "Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κίνησε τη διαδικασία παράβασης για νόθευση του ανταγωνισμού στο κύκλωμα εμπορίας και διανομής καυσίμων, καθώς οι ελληνικές αρχές δεν μπόρεσαν να δικαιολογήσουν επαρκώς το ασυμβίβαστο των ισχυουσών εθνικών διατάξεων με το άρθρο 43 της Συνθήκης ΕΚ (δικαίωμα ελεύθερης εγκατάστασης)". Αυτή είναι η απάντηση που έδωσε η Επιτροπή στον ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Κ. Μποτόπουλο σε ερώτησή του για με τα μέτρα που (δεν) έλαβε η ελληνική κυβέρνηση για την πάταξη των φαινομένων αισχροκέρδειας και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του κυκλώματος διανομής καυσίμων.

    Όπως επισημαίνεται στην απάντηση, πέρα από τη διαδικασία παράβασης κατά της Ελλάδας, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διεξάγει έρευνα σχετικά με την ανταγωνιστική κατάσταση του ευρωπαϊκού τομέα πετρελαίου (διύλιση, χονδρικό εμπόριο, διανομή, λιανικό εμπόριο), με στόχο την εκτίμηση των τοπικών συνθηκών στη λειτουργία του τομέα του πετρελαίου στην ΕΕ. Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας και ανάλογα με τα αποτελέσματά της, η Επιτροπή ενδέχεται να λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης στην ΕΕ γενικότερα ή σε συγκεκριμένα κράτη μέλη.

    «Η Επιτροπή επιβεβαιώνει με τη σημερινή της απάντηση την ύπαρξη φαινομένων καρτέλ στο χώρο των καυσίμων στην Ελλάδα και την έλλειψη βούλησης της κυβέρνησης για πάταξή τους. Επίσης, παρά τις προειδοποιήσεις της Επιτροπής και την από καιρό διαφαινόμενη κίνηση της διαδικασίας κατά της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, άπραγη παραμένει η κυβέρνηση και απέναντι στα έντονα φαινόμενα κερδοσκοπίας στην εγχώρια αγορά των καυσίμων. Μεταξύ Απριλίου 2008 και Απριλίου 2009 έχουμε πτώση 50% στη διεθνή τιμή του πετρελαίου και μόλις 18% πτώση στην τιμή της αμόλυβδης στην Ελλάδα. Όταν οι τιμές του πετρελαίου υποχωρούν διεθνώς, ο Έλληνας καταναλωτής δεν βλέπει αντίστοιχη αναπροσαρμογή της τιμής των καυσίμων. Η κερδοσκοπία δεν ενοχλεί την κυβέρνηση, εξοργίζει, όμως, τους πολίτες και εκθέτει τη χώρα μας», δήλωσε ο ευρωβουλευτής του ΠAΣOK.

  15. ataktos avatar
    ataktos 17/04/2009 16:43:14

    http://www.antinews.gr/?p=6004

  16. provato avatar
    provato 17/04/2009 16:53:06

    Από το απολογητικό υπόμνημα Τσουκάτου για το γνωστό θέμα:
    ….Υπάρχει τέλος ένα ζήτημα σχετικά µε την τήρηση του άρθρου 14 του παραπάνω νόμου (εννοεί τον Ν.2429/96), περί αναγραφής στο βιβλίο εσόδων - εξόδων, ονομαστικά κάθε εισφοράς, νομικού ή φυσικού προσώπου, άνω των 300.000 δρχ. Περιορίζομαι εδώ να παρατηρήσω, πως ουδέποτε υπήρξα αρμόδιος για την λογιστική εγγραφή των εισπράξεων του κόμματος και ότι παλαιά και κρατούσα πρακτική ήταν, να µην αναγράφονται οι μεγάλοι χορηγοί, που εισέφεραν χρηματικά ποσά πολύ σημαντικά, για ευνόητους λόγους. Γι’ αυτούς τους λόγους μάλιστα ουδέποτε, κόμμα, θα συνομολογήσει ή θα αναγράψει μεγάλους χρηματοδότες ονομαστικά.
    Στην περίπτωση μάλιστα που αυτοί (χρηματοδότες), είναι και προμηθευτές του Δημοσίου, μεταξύ άλλων κυρώσεων, προβλέπεται και χρηματική ποινή σε βάρος του κόμματος, ίση µε το ήμισυ της τελευταίας κρατικής επιχορήγησης, γι’ αυτό
    Ενήργησα απολύτως ανιδιοτελώς, για να συνδράμω µια πολιτική προσπάθεια που πίστεψα. Ακολούθησα πρακτική καθιερωμένη απ’ το παρελθόν, τουλάχιστον απ’ τα δυο μεγάλα κόμματα, η οποία κι εξακολουθεί.

    Άρθρο 14
    http://www.et.gr/view_publication/1996/1/155/svg/5?form.submitted=True
    κυρώσεις
    http://www.et.gr/view_publication/1996/1/155/svg/7?form.submitted=True

  17. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 17/04/2009 17:28:45

    Σωστά, τι συζητάμε τώρα για αλλαγές στο ραγιάδικο καθεστώς και απαγόρευση λειτουργίας σε κόμματα όσο διαρκεί η διαδικασία της κάθαρσης. Πως θα έρθει έτσι ο γιωργάκης να ξεχαρμανιάσουν χιλιάδες μικρολαμόγια σε στέρηση. Το πρόβλημά μας το λύνει στο άψε σβύσε η Debevoise & Plimpton, δεν χρειάζεται να αναχθεί στο πολιτικό επίπεδο. Αφού είμαστε γεννημένοι κλεφτοκοτάδες, κλεφτοσκατάδες και ρουφιάνοι από κούνια, ίσως τό 'χουμε στο Ντιενέϊ μας μαζύ με το "ρατσισμό" φαίνεται. Ασε που δυσκολεύουμε και την εργασία των εντιμότατων της εφορίας. Ούτε από απειλές μασάμε μερικοί, αποδεδειγμένα...

  18. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 17/04/2009 23:26:50

    Ανωνυμε,αυτο δε λεει τιποτα,(για του Αμερικανους δικηγορους λεω),γιατι δεν θα εχουν προσβαση σε αρχεια,λογω προσωπικων δεδομενων.
    Τι διαολο,το νομο γιατι τον καναμε,χαζοι ειμαστε;

  19. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 17/04/2009 23:28:37

    Απο απειλες δε μασαμε,γιατι ξερουμε οτι κανεις δεν προκειται να το τραβηξει πιο περα.Καταλαβες;
    Οταν ολοι αυτοι οι πορδομαγκες,πανε σε κανα οργανωμενο κρατος,τι λες,μασανε η δε μασανε;

  20. thanos avatar
    thanos 18/04/2009 05:25:29

    1-Anonymos Says:
    April 17th, 2009 at 12:26 pm

    Δηλαδη τον εκπροσωπο του γρεφειου αυτου στην Ελλαδα εννοεις?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.