#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/05/2010 23:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μία "μέτρηση" μετράει: οι 350.000 που δεν πήγαν για μπάνιο και ψήφισαν στις ΝΟΔΕ



Σε μια στιγμή που οι δημοσκοπήσεις των  πανικόβλητων βαρώνων της διαπλοκής προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα κατά του Αντώνη Σαμαρά και της ΝΔ 350.000 συμπολίτες μας δεν πήγαν για μπάνιο, αλλά πήγαν να ψηφίσουν στις εκλογές για τις ΝΟΔΕ της ΝΔ.

Η συμμετοχή κρίνεται μεγάλη και σε σχέση με την προηγούμενη φορά (2007 – 246.000) αλλά ιδίως σε σχέση με τις σημερινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες  και την άσχημη ψυχολογική κατάσταση του κόσμου.

Δικαιώνεται έτσι για μια ακόμα φορά το εγχείρημα του Αντώνη Σαμαρά για ανοικτές διαδικασίες παντού.

Βεβαίως τα παπαγαλάκια θα αρχίσουν από αύριο να λένε ότι σε σχέση με εκείνους που πήγαν να ψηφίσουν  το Νοέμβριο ο αριθμός είναι μικρότερος. Είναι μακρά νυχτωμένοι ως συνήθως. Τότε υπήρξαν συνθήκες ακραίας πόλωσης, αλλά τώρα δεν έγινε παρά μια τυπική κινητοποίηση από πλευράς Ρηγίλλης. Και το σημαντικότερο: τότε ο κόσμος δεν είχε φάει την σφαλιάρα των μέτρων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 30/05/2010 23:33:58

    Το λενε ηδη.www.newsit.gr

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 31/05/2010 00:02:32

      Από πότε ο Εισαγγελάτος θεωρείται αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης;

  2. anonymous avatar
    anonymous 30/05/2010 23:37:00

    το νούμερο είναι μεγάλο λόγω της έλλειψης εκλογικών κέντρων της κακής οργάνωσης κλπ. τι να λέμε τώρα. Αναμφισβήτητα ο κόσμος ενδιαφέρεται και θα πρέπει να του δοθούν δυνατότητες πραγματικής συμμετοχής.
    Για αρχή πάντως πάμε καλά, πολύ καλά. Καλύτερη επικοινωνία χρειάζεται και περισσότερος δυναμισμός.

  3. σερτης avatar
    σερτης 30/05/2010 23:42:41

    βρε πάμε καλά.....΄και εγώ δεν πήγα΄.....γιατί πολύ απλά δεν ήξερα κάποιον.....εγώ το σαμαρά θέλω και αυτόν θα στηθώ να ψηφίσω.....

    λοιπόν για να γραφουμε και να σχολιακι σε εκείνα τα μπλογκ που διαστρεβλώνουν.......όσο για τη ντορίτσα....είδατε την στατιστική για τις αρνητικές και θετικές τις γνώμες;είναι στον πάτο καιη απήχησή της στη νδ ελάχιστη

  4. χασοσκοπος avatar
    χασοσκοπος 30/05/2010 23:48:03

    επισησ δεν πηγα ,ενω το νοεμβρη ειχα παει μαζι μ ολα τα μελη τησ οικογενειασ μου. στις εκλογες σαμαρα θα ψηφισουμε..

  5. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/05/2010 23:52:27

    Για να είμαι ειλικρινής Θα το θεωρούσα επιτυχία ακόμα και αν ψήφιζαν 100.000!
    Σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία που:
    -υπάρχει μια γενική απαξίωση της πολιτικής
    -ο Αντώνης Σαμαράς και η Ν.Δ. βάλλονται πανταχόθεν
    -Το επικοινωνιακο τοπίο είναι δυσμενές για τη Ν.Δ.
    -Ο κόσμος αντιμετωπίζει οξυμένα προβλήματα.
    -Δεν έγινε καμμιά καμπάνια προώθησης της συγκεκριμένης εκλογικής διαδικασίας.
    -Τα γνωστά ....παράκεντρα έκαναν ότι μπορούσαν για να αποθαρρύνουν τον κόσμο.
    -...ο καιρός ήταν Καλοκαιρινός

    Οταν παρ' όλα αυτά, 350.000 συμπολίτες μας, σηκώνονται από τον καναπέ και αντί να πάνε την ...παραλία, πήγαν στην τοπική για να ψηφίσουν σε μια εσωκομματική διαδιασία, ε, τότε δικαιούμαστε να ελπίζουμε ότι ο Αντώνης Σαμαράς μπορεί να τα καταφέρει.

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Κώστας Ροδινός 31/05/2010 01:30:41

      Όντως ο αριθμός 350.000 είναι πολύ μεγάλος, προσωπικά περίμενα αρκετά πιο κάτω. Και βέβαια, δεν υπάρχει σύγκριση με τις 800.000 του Νοεμβρίου, πολύ απλά γιατί μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα (είναι σαν να συγκρίνουμε τις βουλευτικές εκλογές με τις Ευρωεκλογές, και ούτε καν). Πέρα από τους λόγους που ανέφερες, η σημαντικότερη αιτία είναι ότι το διακύβευμα και η κρισιμότητα στη μία και στην άλλη περίπτωση ήταν η μέρα με τη νύχτα. Το Νοέμβριο κρίνονταν τα πάντα, ήταν η μητέρα των μαχών και αυτό δεν περιοριζόταν στο στενό κύκλο της ΝΔ, αλλά την υπερέβαινε κατά πολύ και είχε ευρύτερη σημασία και απήχηση. Άγγιξε γενικότερα τις πολιτικές δυνάμεις (σε επίπεδο λαού και όχι κατ' ανάγκην κομμάτων), μικρές και μεγάλες, ιδιαίτερα επειδή εκείνη η εκλογή προσωποποιούσε κατ' εξοχήν τη διαχωριστική γραμμή που διαπερνάει οριζόντια όλη την κοινωνία και όλο το πολιτικό φάσμα. Τη γραμμή που διαχωρίζει τους κοσμοπολίτες από τους εθνικά σκεπτόμενους, τους δωσίλογους από τους πατριώτες, τους παγκοσμιοποιημένους από τους Έλληνες στο τέλος - τέλος. Γι αυτό και έγινε της μουρλής στις 29 Νοεμβρίου. Σε αντίθεση, η παρούσα εκλογή ήταν σαφώς υποδεέστερη στα μάτια του κόσμου, ασχέτως της σημασίας που έχει εν όψει συνεδρίου. Και πάρα πολλοί θεώρησαν ότι αφού κερδήθηκε η μάχη του Νοεμβρίου, αυτή εδώ η εκλογή είναι λίγο - πολύ διαδικαστικού χαρακτήρα. Λαμβάνοντας υπ' όψη και τις επί μέρους αιτίες που ανέφερες, πραγματικά οι 350.000 ήταν τελικά απρόσμενα μεγάλος αριθμός.

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 31/05/2010 00:06:17

    Παρακολούθησα το Δελτίου ....Παραπληροφόρησης, συγγνώμη Δελτίο Ειδήσεων, ήθελα να πω, του MEGA.

    Εκτενής κάλυψη της ....μειωμένης συμμετοχής στην Κρήτη, με αριθμούς ψηφισαντων.Δεν αναφέρθησαν αριθμοι για καμιά άλλη εκλογική περιφέρεια.

    Είπαν και για ένα επεισόδιο στο ...Κιλκίς!

    Προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι η συνολική παρουσία ήταν χαμηλή σε σχέση με την εκλογή Αρχηγού. Δεν τους είπε κανείς ότι δεν συγκρίνουμε...ανόμοιες διαδικασίες!

    Τέλος, φρόντισαν στα περισσότερα πλάνα από τις εκλογές να πρωταγωνιστούν κάτι συμπθέστατοι ψηφοφόροι της ...τρίτης ηλικίας!

    Θα τους περάσει...

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Κώστας Ροδινός 31/05/2010 00:18:45

      Ε ναι τι ακούσαμε του 400 των Χανίων που έφυγαν, για τους 350000 χιλιάδες αναρωτιέμαι αν έχει κανείς τσίπα να πει τίποτα.

  7. oxoxo avatar
    oxoxo 31/05/2010 00:16:09

    Και μένα για να είμαι ειλικρινής ο αριθμός (350.000) όσων προσήλαν στις κάλπες για τις ΤΟ και ΝΟΔΕ με εξέπληξε ευχάριστα λαμβάνοντας υπόψη τις γενικότερες συνθήκες, τη φύση και διακύβευση αυτής της διαδικασίας.
    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
    10+10 προτάσεις για το ΑΥΡΙΟ που δεν περιμένει!

  8. δρόμος avatar
    δρόμος 31/05/2010 00:32:51

    Επίτηδες δεν πήγαμε, αλλά μην το πείτε πουθενά.

    Στο στρατό δεν λένε, "όποιος προβάλλεται, βάλλεται" ?

    Σιγά να μην τους δείξουμε και πόσοι είμαστε!

    Θα το καταλάβουν μία και καλή.

  9. Petros avatar
    Petros 31/05/2010 00:39:46

    Προσπάθησα να στείλω το παρακάτω κείμενο στο newsit.gr σχετικά με τη συμμετοχή στις νομαρχιακές εκλογές της ΝΟΔΕ. Πάντα βγαίνει ο κωδικός λάθος και δεν δημοσιεύεται. Γιατί ;

    “Το ποσοστό συμμετοχής είναι εξαιρετικό, γιατί δεν τίθεται θέμα σύγκρισης διαδικασιών. Το να πάνε 350.000 άνθρωποι σε κάλπες για ΝΟΔΕ και τοπικές οργανώσεις,χωρίς μεγάλη διαφήμιση και ενημέρωση, νομίζω ότι είναι ένα αξιοσημείωτο γεγονός, σαφώς μεγαλύτερο από την αποχώρηση 400 ανθρώπων στα Χανιά…
    Όσο η κρίση θα μεγαλώνει,όσο τα μέτρα δεν θα αποδίδουν,όσο η οικονομία θα βυθίζεται, τόσο θα βουλιάζουν όσοι στήριξαν τα αναποτελεσματικά μέτρα του ΔΝΤ,που προκαλούν ‘ύφεση και ανεργία”.

    • Wonderland avatar
      Wonderland @ Petros 31/05/2010 00:58:44

      Πετρο και εγω πηγα να στειλω ενα παρομοιο κειμενο και αντιμετωπισα παρομοιο προβλημα . Το ιδιο εχω παθει επανειλημενα στα σαιτ των Νεων και της Ελευθεροτυπιας , τουλαχιστον 9 στις 10 φορες . Απο αυτο καταλαβαινουμε ποσο εγκυρες ειναι και οι δημοσκοπησεις τους
      Περιμεναν χαμηλη συμετοχη αλλα και με υψηλη συμετοχη αυτοι δεν πτωουνται , θα το τιμησουν το μεροκαματο τους

  10. Wonderland avatar
    Wonderland 31/05/2010 00:50:00

    Και εγω που ψηφισα Σαμαρα στις εκλογες προεδρου τωρα δεν πηγα γιατι δεν ξερω τους τοπικους υποψηφιους . Παντως το να χαρακτηριζουν την συμετοχη 350.000 χαμηλη προσελευση πραγματικα ειναι τουλαχιστον γελοιο , δεν καταλαβαινουν οτι εκνευριζουν με τετοιες ανακριβειες καθε ανθρωπο με την βασικη νοημοσυνη ?
    Διαβαστε πως γινονται ρεζιλι αυτα τα ανθρωπακια http://nonews-news.blogspot.com/2010/05/blog-post_1653.html
    Μην τους ανεχεστε , κραζετε τους , κατι τετοιοι ηταν και στουσ καταλογους της Ζημενς , δεν κανει κανενας τοσο μαυρη προπαγανδα αν δεν υπαρχει κοκο στην μεση . Στελνετε τους email και βαλτε τους στην θεση τους

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΟΥΛΙΑΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΟΥΛΙΑΣ @ Wonderland 31/05/2010 15:55:45

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ,ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΟΠΩΣ Ο WONDERLAND ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ,ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ,ΑΛΛΑ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΕΨΑΞΑ ΡΩΤΗΣΑ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ,ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΡΟΣΩΠΑ,ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΑΜΕ,ΠΑΜΕ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ.ΚΑΙ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΥΤΗ,ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΠΕΙΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ,ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΘΕΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ,ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ.

  11. Petros avatar
    Petros 31/05/2010 01:12:46

    Πω,πω ξεφτίλα το nonews-news. Δηλαδή, τι λέει στον πολίτη; Ελλάδα είναι μόνο η Κρήτη ; Περίμενε 100.000 και μετά προσπαθεί να θεωρήσει ως "ήττα Σαμαρά" τις 350.000 άτομα , όταν οι νομαρχιακές και τοπικές εκλογές είναι ήσσονος σημασίας, αφού πολλοί από τους υποψηφίους είναι ΑΓΝΩΣΤΟΙ στη μεγάλη μάζα των ψηφοφόρων. Μιλάμε για γκαιμπελική προπαγάνδα των στρατευμένενων μπλογκ. Καλύτερα,όμως,να ξεμπροστιάζονται απέναντι στο λαό. Σε λίγο η εξέγερση του λαού , αν οδηγηθούμε σε χρεοκοπία, δεν θα σταματήσει στους υπεύθυνους πολιτικούς που οδήγησαν τη χώρα στο ΔΝΤ, αλλά και στα παπαγαλάκια των ΜΜΕ και των μπλογκ που στήριξαν και στηρίζουν τα αναποτελεσματικά και εξοντωτικά και άδικα μέτρα.Σκάβουν το λάκο τους με τέτοιες αθλιότητες ...

  12. Οmnes vulnerant ultima necat avatar
    Οmnes vulnerant ultima necat 31/05/2010 01:22:56

    Ο Σαμαράς άπειρες φορές καλύτερος από την Ντόρα αλλά ένα πράγμα δεν μπόρω να πάψω να σκέφτομαι, όταν γίνεται αναφορά σε αυτόν:πως μπορεί αυτή η παράταξη και η χώρα (κατ'επέκτασιν) να προχωρήσει δυναμικά μπροστά και με όραμα με έναν Εφιάλτη(βλ. Θερμοπύλες);

    • Wonderland avatar
      Wonderland @ Οmnes vulnerant ultima necat 31/05/2010 01:40:38

      Και ο Σαμαρας θα ειναι συνεχως υπο την κριση μας , λευκες επιταγες δεν αξιζουν σε κανενα . Απλα σε εναν τοσο φτωχο πολιτικο κοσμο ειναι απο τους ελαχιστους με συγκροτημενες αποψεις .
      Και επειδη το επομενο σταδιο αν αποτυχει αυτο το πολιτικο συστημα θα ειναι η αναρχια η ο φασισμος χρειαζεται να του δωσουμε μια ευκαιρια .

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Οmnes vulnerant ultima necat 31/05/2010 10:56:14

      έχουμε διαφορετική πληροφόρηση σε ό,τι αφορά το παρελθόν. Μπορείς να τεκμηριώσεις αυτό που ισχυρίζεσαι περί Εφιάλτη?

  13. Δημήτρης Κ. avatar
    Δημήτρης Κ. 31/05/2010 01:26:17

    Παιδιά η προσέλευση είναι εκπληκτική βάση των συνθηκών που επικρατούν! 350.000 με τα μέτρα την προπαγάνδα των ΜΜΕ τη διαγραφή της Ντορας και το συνεχές μουρμουρητο για τη φυγή από τη ΝΔ χιλιάαααδων οπαδων της Ντόρας..

    Μου φαίνεται θα αρχίσω να μην πιστεύω τις δημοσκοπήσεις καθόλου..αν έκανε το ΠΑΣΟΚ εσωκομματικές εκλογές αντίστοιχης προβολής από τα ΜΜΕ πιστεύεται ότι θα ψήφιζαν 500.000 άνθρωποι; Γιατι με βάση το συσχετισμό 18/30 που δίνουν οι δημοσκοπησεις έτσι επρεπε ναταν.. Μάλλον οι δημοσκοπήσεις για τη πρόθεση ψήφου θάναι σαν αυτή της απογευματινής 2 μέρες πριν τις εκλογές του Οκτώβρη που έδινε 52-37 Ντόρα Σαμαρά..(κ ύστερα ψάχνονται στην απογευματινή γιατί ο ελ τύπος που κρατά καθαρή στάση στα εσωκομματικά κάνει διπλάσια κυκλοφορία από αυτούς)

  14. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2010 01:35:47

    350 χιλιάδες κόσμου δεν το λες λίγο. Ας τολμήσει να κάνει το ΠΑΣΟΚ τέτοιου είδους εκλογές και τα λέμε.

  15. nbechr avatar
    nbechr 31/05/2010 01:36:55

    Ο αναζητούμενος αριθμός ψηφισάντων είναι επικοινωνιακός και μόνο δείκτης. Η ουσία είναι στο αδιαφιλονίκητο γεγονός οτι η οργάνωση ήταν τραγική , δεν υπήρχαν υποψήφιοι ( ενας περίπου ανα ΝΟΔΕ ) και φυσικά αυτό οφείλεται στούς οργανωτές.
    Το κόμμα τής Ν.Δ. πρέπει να αλλάξει και στο οργανωτικό του. Μα είναι δυνατόν ο Λευτέρης πού καταψηφίστηκε από τον Λαό να οργανώνει την ΝΔ και να αξιολογεί !!!!!!!!!!
    Απίστευτο και όμως αληθινό. Πέταξέ τους ΕΞΩ ΑΝΤΩΝΗ.......ΕΞΩ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ nbechr 31/05/2010 10:58:18

      εδώ θα συμφωνήσουμε όλοι

  16. mara avatar
    mara 31/05/2010 02:30:24

    Γιατί αγαπητοί μου δεν πήγατε να ψηφίσετε??? Και να μην ξέρατε κανένα από τους υποψηφίους, άν θέλατε εύκολα θα μπορούσατε να ενημερωθείτε.
    Και όχι μόνο αυτό θα μπορούσατε να συμμετέχετε και στις εφορευτικές επιτροπές. Να βοηθήσετε και λίγο.
    Εγώ ήμουν πρόεδρος εφορευτικής επιτροπής, την κοπανήσανε όλα τα μέλη και οι αναπληρωματικοί και τα είδα ΟΛΑ... Μόνη μου έκανα όλη την διαδικασία. Σκέτη τρέλλα!!!
    Από τις ο9:oo το πρωί γύρισα σπίτι μου 01:30...
    Δεν πειράζει όμως. Χαλάλι...
    Πάντως όντως είχε, ικανοποιητική προσέλευση.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ mara 31/05/2010 10:51:04

      Μara,
      Αν μα έλεγες που ήσουν Εφορευτική,
      θα έλεγα στο Σπάρτακο να έρθουμε για βοήθεια!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Κώστας Ροδινός 31/05/2010 11:00:35

        Κώστα Ροδινέ.Θα τ'όκανα ευχαρίστως,αλλά η μέρα μου ήταν όλη πιασμένη. Μούχε κατσικωθεί η δασκάλα του Ομποε,που μου έκανε εντατικές επαναλήψεις,γιά τις αυριανές μου κατατακτήριες εξετάσεις,στην χορωδία των Αγγέλων,που θα εμφανισθεί στο Μαξίμου,την ημέρα υποδοχής του Αχμαντινεντζάν.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κώστας Ροδινός 31/05/2010 11:02:14

        καλά σου λέει, θα κάναμε και πάρτυ!

        Γιατί, εσύ που ήξερες τους υποψήφιους, είχες πάρει είδηση ότι πολλοί από τους 800.000 έμαθαν για τις επικείμενες εκλογές ΜΟΝΟ τρεις μέρες πριν, από την επιστολή Α.Σ.?

        Πώς περιμένατε να υποβληθούν και νέες υποψηφιότητες? Μήπως νομίζετε ότι διαβάζουν όλοι Αντινιούζ?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 31/05/2010 11:40:31

        Σπάρτακε,
        Είμαι βέβαιος ότι για τη Μάρα, θα έκανες μια εξαίρεση!
        Ευκαιρία να απολαύσουμε και τις πρόβες!
        Ακους εκεί Ομποε!
        Περισσότερο για τυμπανιστή στη χορωδία των ...διαβόλων σε έβλεπα!
        Να τους προειδοποιείς για τους εφιάλτες που έρχονται!

      • mara avatar
        mara @ Κώστας Ροδινός 31/05/2010 12:18:22

        Eυχαριστώ πολύ!!! Θα σας έχω υπόψη την επόμενη φορά και θα φροντίσω να σας κλείσω... εγκαίρως!!!

        Εκτός του ότι με παρατήσανε οι διορισμένοι μόνη μου όλη μέρα, είχα και τους υποψηφίους προέδρους και μέλη να προσφέρονται δήθεν να βοηθήσουν και το επόμενο λεπτό να εξαφανίζονται. Τους την "φύλαγα" όμως στην καταμέτρηση όταν αρχίσανε τις κόντρες και τις μαγκιές... μεταξύ τους έβγαλα και εγώ τον άλλο μου εαυτό (ωροσκόπος σκορπιός...) και πήρα το αίμα μου πίσω...

    • mara avatar
      mara @ mara 31/05/2010 12:43:21

      δρόμε,

      Δεν έχεις άδικο. Ο κόσμος άργησε πολύ να ενημερωθεί, παρά το ότι όλες οι τοπικές γνωρίζανε εδώ και πολύ καιρό ότι έχουμε εκλογές στις 30/5, δεν ενδιαφέρθηκαν να πάρουν τηλέφωνα και να ενημερώσουνε τον κόσμο, με την δικαιολογία ότι δεν είχανε τις καταστάσεις των μελών. Οι καταστάσεις υπήρχαν αλλά ούτε καν ενδιαφέρθηκαν να πάνε να τις πάρουνε. Προφανώς αφού είδαν από το κόμμα αυτή την διάλυση αποφάσισαν να στείλουν επιστολές στα μέλη, έστω και αργά, μήπως σώσουν την κατάσταση.
      Αλλά ο κόσμος που ερχόταν να ψηφίσει, τους κυρίους... και τις κυρίες... της τοπικής έβριζε και πολύ καλά τους έκανε.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ mara 31/05/2010 12:48:30

        Mara,
        Μετά την εκλογή αρχηγού, ουδεμία ενημέρωση είχα από τη Νέα Δημοκρατία, άν και τους είχα δώσει τηλέφωνα και mail.
        Εγραψα και μερικά σχόλια εδώ!
        Και, ω του θαύματος, για πρώτη φορά το Σάββατο,παρακαλώ, έλαβε ένα μήνυμα από τη Ν.Δ. με τα εκλογικά κέντρα!
        Τώρα τι να υποθέσω;
        Οτι διαβάζουν Antinews και με θυμήθηκαν;
        ή οτι επιτέλους άρχισαν να ξυπνάνε;

      • mara avatar
        mara @ mara 31/05/2010 14:00:06

        Kώστα,
        Αρχίζουν και ξυπνάνε, γιατί μάλλον πρόσφατα κατάλαβαν ότι το μέγεθος του δικτύου της κυρίας... διατηρεί ακόμα σε μεγάλο βαθμό τον έλεγχο με τις ανάλογες συνέπειες...
        Α! Ξέχασα να αναφέρω ότι όλοι οι υποψήφιοι στις τοπικές τουλάχιστον που γνωρίζω και στηρίζονταν από την κυρία..., στηρίζονταν... και από διάφορα στελέχη του ΛΑΟΣ. Είπες τίποτα..???

  17. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 31/05/2010 08:17:19

    Να σας πω για την ιδιαίτερη πατρίδα μου. Ενας μοναδικός υποψήφιος για την ΝΟΔΕ.Μόνο σε μιά τοπική από τις 8 υπήρχε και δεύτερος υποψήφιος.Μαζευτήκανε παρεούλες και κάνανε εκλογές μεταξύ τους, στη λογική όσο λιγότεροι, τόσο καλύτερα.Έτσι δεν γίνεται ανανέωση.Επαναλαμβάνω μιλάω μόνο για Κεφαλλονιά. Γυρίσανε την πλάτη στο κόσμο , το παίξανε κομματάρχες παλαιάς κοπής,δεν κάνανε τον κόπο να ενημερώσουν κανέναν,να βγάλουν μιά ανακοίνωση,τον πίκραναν,ας αναμένουν
    ανάλογη συμπεριφορά .Διευκρινίζω: Δεν ήμουν υποψήφιος,δεν πρόκειται για προσωπικό θέμα,στενοχωρήθηκα για μια ακόμη φορά για την κατάντια της παράταξης, τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο. Κρίμα!!!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 31/05/2010 11:05:36

      Λες τα πράγματα με το όνομά τους. Εκεί είναι το πρόβλημα, γιαυτό πρέπει να ενημερωθεί η ηγεσία, έστω κι αν έχει σοβαρότερες ευθύνες αυτή τη στιγμή, πρέπει να μπούνε υποθήκες για το μέλλον.

  18. Lewnidas avatar
    Lewnidas 31/05/2010 09:02:46

    το θεμα ειναι οτι στην κρητη και δη στα χανια το μητσοτακεϊκο δεν εχει τοσο κοσμο. οποτε αλλος το οργανωσε. δεν πειραζει ας πανε ειδαμε και στην δημοσκοπηση της καθημερινης ποιοι την υποστηριζουν

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Lewnidas 31/05/2010 11:07:37

      ο μηχανισμός εξουσίας στο κόμμα ουδόλως περιορίζεται στη Κρήτη ή στα Χανιά. Είναι πανελλαδικός, και έχει στηθεί με χρήμα, κόπους και επιμονή επί πολλές-πολλές δεκαετίες.

  19. Γιάννης avatar
    Γιάννης 31/05/2010 10:06:08

    Η συμμετοχή δεδομένων των συνθηκών είναι ικανοποιητική.
    Πάντως η οργάνωση όλης της διαδικασίας ήταν ελαφρώς για τα πανηγύρια. Εγώ δεν ήξερα σε ποιά τοπική του Πειραιά ψήφιζα και παρόλες τις προσπάθειές μου δεν κατάφερα να μάθω. Μόλις το Σάββατο με πήραν από την τοπική στην οποία ήμουν εγγεγραμένος για να πάω να ψηφίσω. Αφού έκανα την έρευνά μου για τους υποψηφίους πήγα και ψήφισα την Κυριακή το απόγευμα. Στον Πειραιά ξέρετε υπάρχουν καπετανάτα, φέουδα και προαστικού τύπου νοοτροπίες. Συμπερασματικά, πρέπει να αλλάξει όλη η οργάνωση και η δομή του κόμματος (κύριε Ζαγορίτη!).

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Γιάννης 31/05/2010 11:09:36

      τυχερός είσαι, γιατί στα Εξάρχεια το καπετανάτο έκλεισε (οριστικά) την τοπκή και δεν ενημέρωσε κανείς κανέναν.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Γιάννης 31/05/2010 18:49:30

      Ο Ζαγορίτης έχει τελειώσει, μην απευθύνεσαι σε αυτόν πλέον. Σε λίγες μέρες θα αντικατασταθεί..

  20. Γιαννης avatar
    Γιαννης 31/05/2010 10:21:46

    Το νουμερο ειναι μικρο αν αναλογιστει κανεις την επιβολη των οικονομικων μετρων που πηρε το ΘΑΣΟΚ(με τα προεκλογικα ψεματα) σε σχεση με το οτι ο Αντωνης ειναι η ελπιδα του τοπου καθως και οτι τα κομματα της αριστερας εχουν απαξιωθει τελειως.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Γιαννης 31/05/2010 11:13:20

      είσαι ο μόνος που το γράφει, και συμφωνώ μαζί σου, με στοιχειώδη, απλά οργανωτικά μέτρα που έπρεπε να έχουν ληφθεί ΆΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ σήμερα θα μπορούσε να γίνεται χαμός στις τοπικές. Μικρή ήττα αυτό. Μεγαλύτερη ήττα το ότι κάποιοι, αν και προειδοποιήθηκαν, αγνόησαν τις φωνές μας. Γιατί άραγε ?

  21. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 31/05/2010 11:30:48

    Ἐγώ δέν πῆγα διότι δέν γνώριζα κανέναν καί φοβόμουν μήπως ψηφίσω κάποιον πού δέν ἔπρεπε,διαφορετικά θά ἤμουν στημένη ἐκεῖ ἀπό τούς πρώτους.

  22. Γιάννης avatar
    Γιάννης 31/05/2010 11:38:48

    Αντιλαμβανόμαστε όλοι τι ηράκλεια δουλειά πρέπει να γίνει. Ας λάβουμε υπόψη μας όμως ότι αρκετός παραδοσιακός κόσμος της ΝΔ δεν έχει νοοτροπία τέτοιων διαδικασιών και αρκετοί λειτουργούσαν και λειτουργούν με πατριαρχικά κριτήρια περιμένοντας τις λύσεις από τους τοπικούς κοτσαμπάσηδες. Σε κάποια μέλη της τοπικής που μίλησα ήταν ολοφάνερη αυτή η νοοτροπία.

  23. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 31/05/2010 11:40:09

    Και 200.000 να ψήφιζαν και πάλι θα ήταν μεγάλος αριθμός ακόμα και συγκρινόμενος με τις 800.000 που ψήφισαν στις29/11. Τότε κρινόταν ποιος θα είναι αρχηγός της παράταξης, χθες ποιος θα είναι πρόεδρος της ΝΟΔΕ ή του ΤΓ Στις συντριπτικά περισσότερες περιπτώσεις δεν υπήρχε δεύτερος υποψήφιος και αυτός που υπήρχε τον ήξερε ως επί το πλείστον η παρέα του. Στην πραγματικότητα κανείς δεν είχε άλλο λόγο να ψηφίσει παρά μόνο για να αυξήσει τη συμμετοχή.
    Αυτό κατά τη γνώμη μου υπήρξε το μεγάλο πρόβλημα της ΝΔ σ΄ αυτές τις εσωκομματικές εκλογές. Με ΤΓ κλειστά ή στην καλύτερη περίπτωση δραματικά υπολειτουργούντα ούτε κουβέντα έγινε, ούτε οι 800.000 της 29/11 αναμείχθηκαν ενεργά στην λειτουργία τους ,ώστε να αναδειχθούν καινούργιοι άνθρωποι ή έστω να γνωρίσουν οι ψηφοφόροι τους υποψηφίους, ούτε κάν οι υποψήφιοι γνώρισαν τους "ψηφοφόρους τους". Φοβάμαι ότι αν δεν υπάρξουν αλλάγές θεσμικές στον τρόπο οργάνωσης, ώστε στα ΤΓ (ή σε όποιον σχηματισμό τα αντικαταστήσει) να γίνεται ΔΟΥΛΕΙΑ και η δουλειά αυτή να ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ, τέτοιες εσωκομματικές εκλογές θα εξυπηρετούν βασικα προσωπικές προσπάθειες αυτοπροβολής των υποψηφίων και την προσπάθεια των ψηφοφόρων με την συμμετοχή τους να δώσουν πόντους στην παράταξη, έστω στο πεδίο των εντυπώσεω.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ firiki2010.wordpress.com 31/05/2010 12:23:09

      Ακριβώς.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ firiki2010.wordpress.com 31/05/2010 12:27:53

      Επίσης: όχι μόνο θεσμικές, που είναι απαραίτητες, αλλά και πρακτικές αλλαγές χρειάζονται. Χθες π.χ. έμαθα ότι η νυν πρόεδρος της τοπικής "μου" αντιμετωπίζει από κοινού με τα μέλη τα οικονομικά ζητήματα (ενοίκιο κλπ.), ενώ σε προηγούμενο ΕΜΠΡΗΣΜΟ των γραφείων (θυμίζω ότι μιλάω για περιοχή Εξαρχείων) το κόμμα αδιαφόρησε παντελώς. Ούτε τηλεφώνημα δεν έπεσε, περί υγείας !

  24. alfa2012 avatar
    alfa2012 31/05/2010 13:48:33

    Απο θολες ως υποπτες μπορουν να χαρακτηριστουν οι παρασκηνιακες ραδιουργιες και μεθοδευσεις, μεχρι και την τελευταια στιγμη, του υπευθυνου οργανωτικου βορειας ελλαδας...οσο αναφορα στις εσωκομματικες εκλογες της Κυριακης...υπερ "ενοτητας' με πρωην ευροβουλευτη....κλπ δημαρχους.
    Αντωνη γιαυτο αγωνιστικαμε να σε βγαλουμε προεδρο?

  25. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 31/05/2010 14:23:46

    Το πρόβλημα της μη ενημέρωσης του κόσμου από την Νέα Δημοκρατία είναι εξώφθαλμο και τείνει να καταστεί εξοργιστικό! Το κόμμα αγνοεί το διαδίκτυο. Η αποστολή τακτικών ενημερωτικών email με το ίδιο περιεχόμενο σε όλους όσους έχουν δώσει ηλ. διευθύνσεις - που πλέον είναι το Α και το Ω της πολιτικής επικοινωνίας παγκόσμια, ακόμα και γιά τον πιό απλόν πολιτευτή - γιά την Αξιωματική Αντιπολίτευση - σε ένα τόσο εχθρικό περιβάλλον - είναι terra ingognita. Με αποτέλεσμα, ο κόσμος να αναγκάζεται να βλέπει και να υφίσταται τα δελτία παραπληροφόρησης των 8μ.μ. γιά να πληροφορηθεί γιά παράδειγμα τί είπε ο Πρόεδρος στην Βουλή, ή τί άποψη έχει η Ν.Δ. γιά το τάδε ή δείνα θέμα. Ενώ, αν λαμβάναμε ΤΑΚΤΙΚΑ ενημερωτικά email, και ενημερωμένοι θα είμασταν, και περισσότερο κοντά μας θα αισθανόμασταν το Κόμμα, άρα θα είμασταν περισσότερο συσπειρωμένοι. (Δοκιμάστε να δώσετε την ηλ. διεύθυνσή σας σε έναν πολιτικό άλλης χώρας: θα λαμβάνετε ανελλιπώς email με τις δραστηριότητες και θέσεις του, ώστε σε λίγο θα ξέρετε περισσότερα γιά το τί είπε ένας γάλλος ή γερμανός ή αμερικάνος βουλευτής ή γερουσιαστής στην δική του βουλή από το τί λέει στην Ελλάδα ο Αντ. Σαμαράς και η Ν.Δ.). Δεν αρκεί δε η αποστολή μηνυμάτων αραιά και που, που κινδυνέυει να δώσει την εντύπωση οτι το Κόμμα θυμάται τον κόσμο του, όταν τον χρειάζεται να πάει να ψηφίσει. Η τακτική και σε ανύποπτο χρόνο επικοινωνία δημιουργεί τους δεσμούς εκείνους, οι οποίοι θα φανούν και θα λειτουργήσουν, όταν έρθει η ώρα. Και ανακύπτει το ερώτημα: Αυτά τα αυτονόητα, γιατί το Κόμμα πεισματικά δεν τα εφαρμόζει;
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.
    Λαμία.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 31/05/2010 18:47:37

      Πράγματι η παρουσία της ΝΔ στο διαδύκτιο παραμένει πολύ ασθενική. Το ίντερνετ είναι το εργαλείο του μέλλοντος και χωρίς να κυριαρχίσουμε σε αυτό δεν θα κάνουμε τίποτα. Οι ηλικίες κάτω των 50 μόνο μέσω Ίντερνετ θα προσεγγίζονται σε λίγα χρόνια. Η ΝΔ οφείλει να δώσει ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΦΑΣΗ στον τομέα αυτόν.

  26. alfa2012 avatar
    alfa2012 31/05/2010 14:28:37

    εκτος εαν υπαρχουν αλλοι λογοι για τη μη ενημερωση...για να κανει τα στραβα ματια ας πουμε

  27. julia avatar
    julia 31/05/2010 19:32:35

    Η Ν.Δ εχει αναθεσει την δημιουργια νεου site αρκετο καιρο τωρα και ετοιμαζονται να καταθεσουν τις προτασεις τους οι 3 εταιριες που εχουν λαβει μερος στον "διαγωνισμο"

    Aς ειμαστε πιο υπομονετικοι,ολα θα γινουν και θα γινουν σωστα.Αυτο το μαγαζακι που ειχαν δημιουργησει ο Σαμαρας χρειαζεται να παλεψει για να το φτιαξει και να γινει αυτο που ολοι μας περιμενουμε.

    Και θα γινει......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.