#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/01/2010 23:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως το συνέδριο της ΝΔ πρέπει να γίνει νωρίτερα;

 

Ανανεωμένο

Στις 17 Ιανουρίου με τον τίτλο "Κινηματικές διαδικασίες για την αναγέννηση της ΝΔ" γράφαμε:

Δεν παριστάνουμε τους προφήτες, αλλά η εκτίμησή μας για το μετά την εκλογή Σαμαρά τοπίο στη ΝΔ καταγράφηκε εγκαίρως στο  Αν δεν φας θεριό, θεριό δε γίνεσαι

Όπως γράφαμε τότε, οι παρθενογενέσεις σπανίζουν. Επομένως η κατά Σαμαρά «δημοκρατική επανάσταση» θα πατήσει ΚΑΙ σε υπάρχοντα «πάγια» στοιχεία. Όπως έγινε δηλαδή με τις τοποθετήσεις των υπευθύνων των Γραμματειών και των Τομέων Πολιτικής Ευθύνης. Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Δεν γίνονται όλα από την μια μέρα στην άλλη. Και όποιος διαφωνεί ας πάρει τον κατάλογο των βουλευτών της ΝΔ για να βρει καλύτερους από αυτούς στους οποίους εμπιστεύθηκε υπεύθυνες θέσεις ο Σαμαράς.

Μέχρι στιγμής, όμως, οι τοποθετήσεις αυτές καταφέρνουν να αναπαράγουν μόνο την παλιά κακή εικόνα της ΝΔ. Πράγμα που κατά την γνώμη μας εξηγεί ενδεχομένως και την στασιμότητα στην διαφορά με το ΠΑΣΟΚ που δείχνουν οι δημοσκοπήσεις. Με κραυγαλέα εξαίρεση τις εμφανίσεις του ίδιου του Σαμαρά, ο κόσμος δεν έχει αντιληφθεί ακόμα ότι κάτι άλλαξε στη ΝΔ. Και γι αυτό φροντίζουν βεβαίως η Αγία Οικογένεια, τα εξαπτέρυγά της και τα κανάλια.

Έτσι, μόνο μέσα σε μια εβδομάδα είχαμε τον Μητσοτάκη να στηρίζει το ΠΑΣΟΚ να ζητάει εξεταστικές επιτροπές για τον Καραμανλή για να στριμώξει τον Σαμαρά, την Γιαννάκου και τον Καράογλου να αμφισβητούν κεντρικές πολιτικές επιλογές του αρχηγού το κόμματος, τον Γιακουμάτο να παίζει το γνωστό ρόλο του και τον Κυριάκο να διαφωνεί με την θέση Σαμαρά για το εκλογικό νόμο, να τάσσεται (όπως και η Ντόρα) με το γερμανικό μοντέλο και κυρίως να διεκδικεί διαφορετικό πολιτικό λόγο τον οποίο φυσικά τα ΜΜΕ σπεύδουν να του τον αποδώσουν (αλλάζει το DNA;). Την ίδια στιγμή η Ντόρα προαναγγέλλει περιοδείες της στην Βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη για να διαπιστώσει προφανώς πόσοι της έχουν μείνει και πόσοι έχουν φύγει.

Από τα προηγούμενα είναι η σαφής πλέον η επιχείρηση αποδόμησης του Σαμαρά σε κομματικό επίπεδο από την Αγία Οικογένεια και τους συμμάχους της. Παράλληλα όμως ο Μητσοτάκης επιχειρεί να ακυρώσει και τις ελπίδες για μια άλλη διακυβέρνηση («Νέα Μεταπολίτευση») που γέννησε η εκλογή Σαμαρά, προωθώντας σενάρια περί κυβερνήσεων συνασπισμού και έκτατης ανάγκης. Και προφανώς δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι προς την ίδια κατεύθυνση κινείται και ο Κύρκος που παρέθεσε για τον σκοπό αυτό την περασμένη εβδομάδα δείπνο σε πολιτικές και επιχειρηματικές (!) προσωπικότητες – ευτυχώς ο Σαμαράς κατάλαβε τι παίζεται και δεν πήγε. Φυσικά έχουμε γράψει επανειλημμένως εδώ για την «οικουμενική κυβέρνηση» Μητσοτάκη – Παπανδρέου – Φλωράκη – Κύρκου που άνοιξε τον δρόμο στην λεηλασία των ελληνικών τηλεπικοινωνιών από τις Ζήμενς και Ιντρακόμ.

Όπως έχουμε γράψει ξανά, στη Ντόρα και την Οικογένεια Μητσοτάκη ο Σαμαράς μπορεί να επιδείξει τόση εμπιστοσύνη όση και σε έναν κροταλία. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους πρωτοκλασάτους και δευτεροκλασάτους, υπουργούς, γραμματείς και φαρισαίους που χρησιμοποίησαν τη λαϊκή εντολή για τα προσωπικά τους συμφέροντα και στήριξαν ή ανέχτηκαν σάπιες καταστάσεις.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς φοβερός πολιτικός αναλυτής για να καταλάβει ότι όλη η Αγία Οικογένεια παραμένει στη ΝΔ με τους συμμάχους της μόνο για να δημιουργεί προβλήματα στον Σαμαρά. Και θα φύγει όταν αυτή το κρίνει σκόπιμο, πιθανότατα με την δημιουργία ενός μικρού κόμματος που θα παίζει όμως σημαντικό ρόλο για τον σχηματισμό κυβερνήσεων συνασπισμού.

Από την άλλη μεριά ο Σαμαράς διαθέτει ένα μεγάλο όπλο, τον κόσμο. Ο κόσμος τον έφερε στην αρχηγία, αυτός μπορεί να τον αναδείξει κυβερνήτη, αυτός είναι η μοναδική δύναμή του. Αλλά και ο αυστηρότατος, χωρίς υπομονή πλέον, κριτής.

Οι πληροφορίες μας λένε λοιπόν ότι ο Σαμαράς το πιστεύει αυτό σήμερα περισσότερο από ποτέ. Και ότι αρχίζοντας από την εκλογή και του προέδρου της ΟΝΝΕΔ από την βάση φιλοδοξεί να πυροδοτήσει ένα κίνημα πραγματικής αναγέννησης της ΝΔ σε όλα τα επίπεδα.

Μετά τις εκλογικές διαδικασίες στην ΟΝΝΕΔ, θα ακολουθήσουν το Συνέδριο και οι προσυνεδριακές διαδικασίες της ΝΔ. Κύριος στόχος των διαδικασιών αυτών είναι η ανάδειξη μιας νέας γενιάς στελεχών που θα επανδρώσει τον κομματικό μηχανισμό σε όλα τα επίπεδα. Παράλληλα όμως θα επιδιωχθεί να δημιουργηθεί μια εντελώς διαφορετική εικόνα της ΝΔ, ικανής να συσπειρώσει γύρω της ευρύτερες λαϊκές δυνάμεις, πάνω σε συγκεκριμένα αιτήματα.

Αυτή θα ήταν κατά την γνώμη μας και η καλύτερη απάντηση στις χρεωκοπημένες αντιλήψεις περί «πολυσυλλεκτικών κομμάτων». Ένα κόμμα αρχών που θα έχει τη δύναμη να δημιουργεί ευρύτερα κινήματα συσπείρωσης πάνω σε συγκεκριμένα αιτήματα (πχ μεταναστατευτικό, ακρίβεια, φόροι) και να πρωταγωνιστεί σε αυτά.

Επιπλέον, μέσα από τις διαδικασίες αυτές, η ΝΔ θα είναι έτοιμη οργανωτικά και για τις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου και για ο, τι άλλο μέλλει ακολουθήσει δεδομένης της ….αποτελεσματικότητας της κυβέρνησης.

Υ.Γ. 22/01/2010

Οι ημέρες που πέρασαν από την πρώτη δημοσίευση του άρθρου αυτού επιβεβαιώνουν τα γραφόμενα. Ο στόχος της οικογένειας Μητσοτάκη και των εξαπτέρυγών της είναι με συνεχείς παρεμβάσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και διαφοροποιήσεις να μπαχαλοποιήσουν την ΚΟ και την κομματική οργάνωση και να καλλιεργήσουν κλίμα αναποτελεσματικότητας για να αποδομήσουν τον Σαμαρά.

Μήπως λοιπόν το Συνέδριο πρέπει να γίνει νωρίτερα, πριν εξατμισθεί μέσα σε αυτό το κλίμα αμφισβήτησης και υπονόμευσης η λαϊκή δυναμική που έφερε τον Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ; Για να μπορέσει στη συνέχεια να προχωρήσει απερίσπαστος στην υλοποίηση του προγράμματός του;  

Λύση για το θέμα των νέων μελών μπορεί άνετα να βρεθεί, αν υπάρχει βούληση, ώστε όλοι να πάρουν μέρος στις διαδικασίες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. vas avatar
    vas 17/01/2010 11:17:55

    ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ,ΝΑ ΣΤΕΙΣΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΌΛΟΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΟΜΑ.
    ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ
    ΕΤΣΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ 100 ΗΜΕΡΕΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΡΗ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΙΕΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ
    ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ

    • ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ @ vas 17/01/2010 14:21:32

      Το έχω γράψει πολλές φορές. Ο Αντώνης Σαμαράς θα αντιμετωπίσει σκληρή εσωκομματική αντιπολίτευση. Τέτοια που δεν είχε ποτέ στο παρελθόν γνωρίσει άλλος αρχηγός. Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας είναι ένα κόμμα μηχανισμών και οικογενειών. Μπορεί ο Αντώνης Σαμαράς να κέρδισε το λαό του κόμματος, όμως οι μηχανισμοί και οι οικογένειες είναι απέναντί του και είναι πολύ ισχυροί. Και όσο αυτός δεν συμβιβάζεται για να διαιωνιστεί η ίδια κατάσταση τόσο πιο ισχυρή θα γίνεται η εσωκομματική αντιπολίτευση.
      Το αντιλαμβανόμαστε όλοι, πιστεύω το αντιλαμβάνεται και ο ίδιος ότι μπροστά του έχει δύο δρόμους: 'Η 1) θα ενδώσει στις εσωκομματικές πιέσεις και θα μετατραπεί σε έναν ακόμα διαχειριστή του συστήματος "Νέα Δημοκρατία" αναλισκόμενος σε ισορροπίες και συμβιβασμούς ή 2) θα προσφύγει στη βάση του κόμματος και θα μεταφέρει μέρος των εξουσιών του (όπως π.χ. η επιλογή υποψηφίων βουλευτών, δημάρχων και περιφερειαρχών) στη βάση, που δεν καταλαβαίνει από ισορροπίες και συμβιβασμούς.
      Έχω την άποψη ότι ο δεύτερος δρόμος είναι μονόδρομος για τον Αντώνη Σαμαρά, τόσο γιατί δεν διαθέτει μηχανισμούς μέσα στο κόμμα, όσο και κυρίως γιατί είναι και ο ίδιος αυτής της άποψης.
      Από τη στιγμή λοιπόν που ο κόσμος της Νέας Δημοκρατίας συνειδητοποιήσει ότι ίδιος πλέον έχει τις πιο πάνω εξουσίες, τότε αυτόματα θα ακυρωθεί οποιαδήποτε προσπάθεια υπονόμευσης ή διάσπασης και τα πολιτικά τζάκια θα μαραζώσουν πολιτικά.
      Θα πρέπει όμως να προλάβει, έστω να ανακοινώσει επιγραμματικά σχετικές σκέψεις του, γιατί ο Ιούνιος είναι πολύ μακρυά για τις επερχόμενες πολιτικές εξελίξεις και μέχρι τότε θα έχουν φροντίσει οι γνωστοί άγνωστοι, ώστε η πολιτική εικόνα του να έχει ξεθωριάσει πολύ.

  2. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 17/01/2010 11:20:04

    Ενώ οι "Εταίροι" μας, είναι αγγελούδια ε;;; Μήπως φοράνε και φωτοστέφανο;;;

  3. mara avatar
    mara 17/01/2010 11:24:09

    Μακάρι να γίνουν πραγματικότητα όλα αυτά που αναφέρεις στο κείμενο. Ο κόσμος θα είναι δίπλα του και το ξέρει. Μόνο μην λυγίσει... αυτή είναι η δική μου η ευχή, μαζί και με τις καλύτερες ευχές μου, για την ονομαστική του γιορτή.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ εύχομαι να είναι γερός και δυνατός!!!

  4. Dimi avatar
    Dimi 17/01/2010 11:26:14

    Κύριε Μητσοτάκη, συνήθως, οι άνθρωποι εις τα δυσμάς του βίου τους, γίνονται σοφότεροι, αναλογιζόμενοι την ματαιότητα αυτής της ζωής.

    Κύριε Μητσοτάκη, αλήθεια, σάς ενδιαφέρει η υστεροφημία σας?

    «Η ηθική καταρρέει, όταν η επιθυμία για μεγαλοσύνη έχει χαθεί» ~Umair Haque

    Με Σεβασμό.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Dimi 17/01/2010 11:30:29

      Από που προκύπτει πως είναι στας δυσμάς του βίου του. Για ρώτα το χάρο. Τολμάει να τον πλησιάσει;
      Άμα δεν ορκίσει έναν απόγονο πρωθυπουργό, ξέχασέ το!!!!!

    • Hase avatar
      Hase @ Dimi 17/01/2010 14:23:47

      Φιλε, ουτε ο Θεος ουτε ο διαβολος τον θελουν.
      Κατι ακουσα προσφατα πως εκανε συμμαχια με τον διαβολο να παρει την δημαρχια στην κολαση. Αμα το διασταυρωσω θα γραψω νεωτερα.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Dimi 17/01/2010 14:29:47

      Hase να μου το θυμηθείς. Αυτός θα μας θάψει όλους!!!! Ξέρεις πόσο βασιλικό πολτό έχει καταναλώσει!!!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Dimi 18/01/2010 02:36:26

      Dimi, ειλικρινά είναι ό,τι πιο βαθυστόχαστο μου έχει μιλήσει από ποτέ.
      Η ηθική καταρρέει, όταν η επιθυμία για μεγαλοσύνη έχει χαθεί.
      Απαντά στην αγωνία μου για την ένδεια της ηθικής. Είναι από το περίσσευμα των υπερτροφικών εγώ που τί χρείαν έχουν πια μεγαλοσύνης;

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/01/2010 11:36:15

    απλοϊκά και αφελώς θα έλεγα "ένα κόμμα εντίμων" και ένα "για τους άλλους". Γίνεται?

    • anonymous avatar
      anonymous @ archaeopteryx 17/01/2010 12:00:45

      Έντιμοι υπάρχουν σε όλα τα κόμματα. Είναι όμως η μειοψηφία για πολλούς λόγους. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να διασπαστούν τα 2 μεγάλα κόμματα και να ενωθούν τα αντίστοιχα τμήματα των εντίμων και ανέντιμων.

  6. remali avatar
    remali 17/01/2010 11:36:24

    τις οχιες τις πατανε στο κεφαλι και το λιωνουν
    αστικες ευγενιες δε σηκωνει εδω...

  7. donaE avatar
    donaE 17/01/2010 11:36:42

    Το 'χωρις πλεον υπομονη' που γραφει στο κειμενο ειναι πολυ ουσιαστικο σημειο.
    Γιατι να μην ξεχναμε οτι ο κοσμος εχει και αλλες πιεσεις να αντιμετωπισει στην καθημερινοτητα του.
    Ειναι παρελθον πλεον οι αναλαφρες εποχες που γινοτανε καλαμπουρια με την πολιτικη και σατυρες.Ουτε γελιο δεν βγαζει πια η υποθεση.
    Το καλυτερο για τον Σαμαρα (γιορταζει σημερα),ειναι να βγει μπροστα κανοντας αντιπολιτευση συνεχη,ομως.
    Ετσι θα αποδυναμωσει τους εχθρους του,περιοριζοντας τους στις θεσεις τους.
    Σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να τον προλαβουν και να τον υποκαθιστουν,στην συνειδηση του κοσμου.Αρχηγος υπαρχει ηδη.

  8. ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΜΕΛΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΜΕΛΗΣ 17/01/2010 12:02:12

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ. ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ. ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ-ΣΥΝΕΝΩΝΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΑΣΤΟΧΙΕΣ, ΚΑΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΜΕ ΔΗΘΕΝ "ΑΝΤΑΡΤΕΣ", ΣΤΗΣΤΕ ΚΑΛΠΕΣ ΠΑΝΤΟΥ!! ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ, ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΠΙΑ, ΚΑΛΠΕΣ ΠΑΝΤΟΥ.
    Υ.Γ. ΠΡΟΕΔΡΕ, ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ. ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ

  9. ΝΜ avatar
    ΝΜ 17/01/2010 13:15:18

    μίλησε για ειρηνική επανάσταση ο σαμαράς; παει βήμα βήμα να γίνει έβερτ νο 2.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΜ 17/01/2010 13:36:31

      Θα 'θελες. Ο Έβερτ είχε ο άνθρωπος μέτρια νοητική υστέρηση. Ο Σαμαράς είναι ο πλέον ευφυής αρχηγός κόμματος μετά το Μαρκεζίνη.

      Μην το υποτιμάτε οι εχθροί του επειδή είναι ήπιος. Χάρη θα του κάνετε και θα εξοντωθείτε πιο εύκολα.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ ΝΜ 17/01/2010 14:01:24

      με κάθε σεβασμό, με τον παραλληλισμό με το μαρκεζίνη και την προηγούμενη εκλογική "επιτυχία" του σαμαρά, ελπίζω να μην προεξοφλείς το εκλογικό ποσοστό που θα πάρει το κόμμα.

      σχετικά με την ηπιότητα: συνεχίζοντας το χτεσινό μου παραλληλισμό σαμαρά iain duncan smith θα σου υπενθυμίσω την έκφραση που τον χαρακτήρισε ιστορικά: don't underestimate the quiet man... τώρα παραμένει ενας επιτυχημένος βουλευτής του καταπράσινου chingford.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΜ 17/01/2010 14:24:14

      Οι παραλληλισμοί που κάνεις είναι ανεδαφικοί και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Αποτελούν απεγνωσμένα μέσα ανορθόδοξου πολέμου κατά του Αντώνη, μια που δεν υπάρχει τίποτε άλλο να κάνετε. Υποστηρίζετε το ΠΑΣΟΚ, ξαναβγάζετε μπροστά το φιλικό σας τύπο, αλλά τελικά το μόνο που θα καταφέρετε είναι να εκτεθείτε στο λαό ως υπονομευτές και ξέρεις: την προδοσία πολλοί ηγάπησαν, τον προδότη ουδείς. Και αυτή τη φορά η προδοσία είναι προφανής στις συνειδήσεις όλων - νεοδημοκρατών και μη.

      Προσωπικά δεν έκανα κανέναν παραλληλισμό με το Μαρκεζίνη, είναι γνωστή η πολιτική και οικονομική του ευφυϊα, αλλά σε ένα πολιτικό σύστημα που η δεξιά ήταν ενεργούμενο του Παλατιού, το οποίο ανέδειξε άλλους ευνοούμενους, λιγότερο ικανούς (Καραμανλή, Γ. Παπανδρέου, Μητσοτάκη), δεν είχε ιδιαίτερη τύχη. Με τον Αντώνη είναι διαφορετικά: το σύστημα τον απέρριψε και αυτός το νίκησε! Πρόκειται για επίτευγμα παγκόσμιου βεληνεκούς.

      Κάποιοι μέσα από το πασοκικό σύστημα τον στήριξαν ειλικρινά και χωρίς να έχουν κομματικές - πασοκικές αναστολές. Αυτό τελείωσε στις 30 Νοεμβρίου και όλοι τάχθηκαν στο πλευρό του αρχηγού τους. Ενώ και το σύστημα Ντόρας - Μητσοτάκη ξαναπαίρνει θέση απέναντι από τον Αντώνη. Σήμερα ο Αντώνης είναι μόνος, με μόνη ελπίδα και στήριγμα το λαό, όλους εμάς. Πρέπει να το καταλάβει νωρίς και να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη στήριξή του από τα λαϊκά στρώματα, το Ίντερνετ (δηλαδή: τη δημοσιογραφία των πολιτών και των μη κατεστημένων δημοσιογράφων).

      Αν τα καταφέρει θα διαλύσει το ΠΑΣΟΚ και θα κερδίσει τους πάντες. Ο Αντώνης είναι ότι ονειρεύτηκε ο Πασοκτσής ότι θα είχε με τον Ανδρέα, αλλά δεν το είχε γιατί ο Ανδρέας ήταν ψεύτικος. Ο Αντώνης είναι αληθινός.

      Χρόνια του πολλά! Ο Άγιος Αντώνιος βοήθειά του και βοήθειά μας!

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ ΝΜ 17/01/2010 15:51:49

      επώνυμος

      (α) φαντάζομαι ότι το 0.5% που ασπ'ασθηκε την ιδεολογία των τότε "προοδευτικών" συμφωνεί με την ευρηματικότητα της ΄'αποψης σου, ότι ο μαρκεζίνης ήταν έξυπνος πολιτικός. να σου θυμίσω ότι μέχρι το τέλος αναρωτιώταν πως δεν τον έχρισε διάδοχο ο στρατάρχης παπάγος.

      (β) δείγμα ευφυίας ήταν το να ανακατευτεί με τους χουνταίους;

      (γ) αφορισμοί του στύλ οι απόψεις σου είναι ανεδαφικές κλπ κλπ κλπ δείχνουν έλειψη ψυχραιμίας και επιχειρημάτων: σου απαντώ με τον ίδιο τρόπο: οι απόψεις σου είναι παραλληρηματικές.

      (δ) σε αντίθεση με σενα είμαι και παραμένω μέλος του κόμματος απο την εποχή ράλλη. χωρίς διαλείματα.

      (ε) δεν έχω ούτε ελέγχω εφημερίδα. ασε τις θεωρίες συνομωσίας και όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις ότι πρέπει να βλέπεις τα πράγματα με νηφαλιότητα και όχι να αποστηθίζεις και να αναπαράγεις τσιτάτα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΜ 17/01/2010 16:12:32

      Συνεχίζεις την αποπροσανατολιστική τακτική των παραλληλισμών, έμμεσων και άμεσων, όπως τώρα που επιχειρείς να εκτρέψεις τη συζήτηση στα περί Μαρκεζίνη. Κανονικά δεν θα έπρεπε να σου απαντήσω, αλλά για να μη νομίζεις ότι βρήκες κάτι να πεις, σου απαντάω:

      1) Οι Προοδευτικοί είχαν ποσοστά της τάξης του 3-5%, ο δε Μαρκεζίνης έπεσε κι αυτός, όπως και πολλοί άλλοι, θύμα της ρήσης "όποιος φεύγει από το μαντρί". Δεν σημαίνει τίποτε αυτό.

      2) Δεν ανακατεύτηκε με τους χουνταίους, απλώς έγινε πρωθυπουργός της κυβέρνησης πολιτικών, που θα έφερνε τη χώρα πίσω στην κοινοβουλευτική ομαλότητα. Είχε θέσει βέτο στη συμμετοχή στρατιωτικών στην κυβέρνηση εκείνη, που συγκροτήθηκε αμιγώς από πολιτικούς. Είχαν προκηρυχθεί εκλογές για το Φεβρουάριο του 1974. Δυστυχώς ήρθε η άρνηση του Παπαδόπουλου να δώσει τη Σούδα στους Αμερικανούς για τον πόλεμο του Γιομ Κιμπούρ και ακολούθησε η ανατροπή του από τον Ιωαννίδη. Αν είχε πετύχει η επιστροφή στην κοινοβουλευτική δημοκρατία με το Μαρκεζίνη, δεν θα είχαμε ούτε Κύπρο, ούτε τον υποταγμένο Καραμανλή, ούτε τίποτα.

      3) Αν ήξερες τουλάχιστον να γράφεις ορθογραφημένα τη λέξη "παραληρηματικά", θα ήταν σίγουρα καλύτερα για την εικόνα του γραπτού σου λόγου.

      4) Σε αντίθεση με σένα, δεν διαθέτω κομματικές περγαμηνές.

      5) Ποιος μίλησε για το αν διαθέτεις εφημερίδα; Αν διαβάσει κανείς το σημερινό Ελεύθερο Τύπο, καταλαβαίνει πολλά. Εσύ είσαι απλώς ένας συμπαθών του Μητσοτακαίικου και ακολουθείς τη γραμμή του. Δεν είναι του πεθαμού αυτό, κανένας δεν είναι τέλειος.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ ΝΜ 17/01/2010 16:18:56

      εσυ ανέφερς το μαρκεζίνη αρχικά και σου απάντησα.

      οι προοδευτικοί εξέλεξαν για μαι και μοναδική φορά το 81 ευρωβουλευτή και τέλος. δείγμα επιτυχίας.

      σχετικά με το κόμμα: έχουμε κόψει κάθε επαφή με την ακροδεξιά εδώ και καιρό, καλά θα έκανες λοιπόν ως συμπαθών τους χουνταίους να αναζητήσεις αλλου στέγη.

      ορθογραφία: θα παω να πάρω λεξικό απο τον άδωνη να φχαριστηθείς.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΜ 17/01/2010 16:28:17

      Α, μάλιστα, έγινα και χουνταίος. Αφού δεν έχεις να πεις τίποτε άλλο, πες αυτό που νομίζεις. Καταλαβαίνω ότι κάτι πρέπει να πεις κι εσύ.

      Ο Μαρκεζίνης υπήρξε αναμφισβήτητα ο πλέον ευφυής πολιτικός της μεταπολεμικής περιόδου, που τον κατέστρεψε η αλαζονεία του. Επειδή δεν είχες να πεις κάτι για τη σύγκριση Σαμαρά - Έβερτ (που ήταν το θέμα μας) άρχισες να λες ανοησίες για τα περί Μαρκεζίνη.

      Μια που μας το παίζεις και μεγάλος στην ηλικία, πιθανόν να έπρεπε να γνωρίζεις ότι οι Προοδευτικοί εξέλεξαν βουλευτές σε εθνικές εκλογικές αναμετρήσεις και προδικτατορικά - αφού ιδρύθηκε αμέσως μετά το θάνατο του Παπάγου και συμμετείχε ανελλιπώς σε όλες τις προδικτατορικές εκλογικές αναμετρήσεις, είτε αυτόνομα, είτε σε συνεργασίες με άλλα κόμματα (στο τέλος σε συνεργασία με την ΕΡΕ του Κανελλόπουλου).

      Εν πάση περιπτώσει, όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την αρλούμπα που αμόλησες για τη σύγκριση Σαμαρά - Έβερτ. Που είναι ανεδαφική κυρίως για το λόγο ότι ο Έβερτ δεν εκπροσωπούσε ΤΙΠΟΤΕ, ενώ ο Σαμαράς μας εκπροσωπεί σε όλα. Όλους τους σκεπτόμενους Έλληνες, για αυτό και η τεράστια αποδοχή του από το σύνολο του εκλογικού σώματος - πλην υμών των Μητσοτακικών. Με το μένος σας θα μείνετε.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ ΝΜ 17/01/2010 16:56:35

      κλείνοντας (επειδή υπάρχει και πραγματικότητα εκτός της εικονικής) θα σε συμβούλευα να μην πιάνεις τον έβερτ στο στόμα σου τόσο εύκολα. σε πολιτικό, ηθικό και ανθρωπιστικό επίπεδο τα όσα έκανε αυτός και ο πατέρας του άγγελος έβερτ για την παράταξη και το έθνος είναι πολύ μεγάλα.

      ο σαμαράς είπε ότι θέλει μια ειρηνική επανάσταση φράση που είχε χρησιμοποιήσει και ο μίλτος.

      τέλος. άντε τώρα να ανακαλύψεις και άλλες συνομωσίες και άλλους υπονομευτές.

  10. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 17/01/2010 13:28:54

    Για μένα ο Σαμαράς θα έπρεπε να είχε θέσει κατευθείαν εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας όσους βουλευτές κατέκριναν τη δήλωσή του περί "ακυβερνησίας". Είναι πρωτοφανές αυτό που συνέβη να λέει κάτι ο αρχηγός και να βγαίνουν οι άλλοι να λένε "δεν είναι έτσι". Ξεφτίλα, τεράστια ξεφτίλα. Απορώ πώς το δέχτηκε. Κοντογιάννης, Καράογλου, Γιακουμάτος, φεύγουν αυτή τη στιγμή. Οι υπόλοιποι, αν δεν τους αρέσει, να φύγουν επίσης.

    Τον Καράογλου δηλαδή μπορεί να τον κρατήσει, διότι χθες τα μάζεψε και είπε ότι όντως έχουμε ακυβερνησία. Ανθρωπάκι, αλλά τι να κάνουμε, τέτοιοι είναι οι περισσότεροι. Με Κοντογιάννη, Γιακουμάτο, το μήνυμα στέλνεται και φεύγουν δύο από τους πλέον αντιπαθείς βουλευτές της ΝΔ.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Επώνυμος 17/01/2010 15:54:29

      δηλαδή να καταπνίξει κάθε αντίθετη φωνή και να καταδικάσει (και αυτό) το κόμμα σε ανυπαρξία...

      τι λες ρε φίλε; δε φεύγεις εσυ καλύτερα;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 17/01/2010 16:03:31

      Αντίθετη φωνή προς την αντιπολιτευτική γραμμή του αρχηγού δεν νοείται. Επιτέλους, ο αρχηγός κάνει κουμάντο. Αν δεν σας αρέσει, εσείς είστε που πρέπει να φύγετε, γιατί αρχηγός εκλέχτηκε ο Σαμαράς και όχι η εκλεκτή σας.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Επώνυμος 17/01/2010 16:14:29

      έτσι έτσι. μεστή επιχειρηματολογία. στο "ψυχολογία της μάζας" το διάβασες το περισπούδαστο επιχείρημα "όποιος διαφωνεί διαγράφεται"; φαντάζομαι εκει θα έμαθες για το μακαρίτη το σπυρέτο το μαρκεζίνη.

      και επειδή αναιδώς και χωρίς να γνωρίζεις τίποτα για αυτόν τον ανέφερες προηγουμένως και προς αποκατάσταση της μνήμης του: όντως ήταν σπουδαίος οικονομολόγος. όχι σπουδαίος πολιτικός όμως. διάβασε, μάθε, μίλα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 17/01/2010 16:19:19

      Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια φιλαράκι. Και δεν χρειάζεται να προσπαθείς να μαντέψεις πράγματα και καταστάσεις για τον άλλον για να κάνεις συζήτηση. Αν έχεις να πεις κάτι για την κουβέντα μας το λες, αλλιώς, αν μπορείς μόνον να αποπροσανατολίζεις την κουβέντα, καλύτερα να σταματήσεις να εκτίθεσαι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 17/01/2010 16:21:48

      Και δεν είναι απλή "διαφωνία" εδώ. Εδώ πρόκειται για αποδόμηση της αντιπολιτευτικής γραμμής. Είπε δηλαδή ο αρχηγός της αντιπολίτευσης "κακή η κυβέρνηση" και είπαν οι υπονομευτές από το εσωτερικό του κόμματος "όχι, δεν είναι κακή".

      Αντιλαμβάνομαι ότι έχετε ανάγκη να προστατέψετε τους ανθρώπους σας, για το παντεσπάνι τους τρέχουν κι αυτοί και είναι σκληρό αυτό που τους συνέβη στις 29/11, αλλά δεν θα σας περάσει. Πρόκειται για συνειδητή αποδόμηση και πολύ κακώς σας άφησε ο Αντώνης τόσον καιρό να χαίρεστε ότι τάχατες μπορείτε και να υπονομεύσετε. Δεν μπορείτε και θα το διαπιστώσετε πολύ σύντομα.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Επώνυμος 17/01/2010 16:22:28

      κάνε λοιπόν αυτο που ήθελες: μίλα μόνος σου.

    • nick avatar
      nick @ Επώνυμος 18/01/2010 07:30:07

      Κυριως αυτη η φατσα "κατοχικου λαθρεμπορα" ο Γιακουματος, ειναι σιγουρα για την κομματικη χωματερη...Θα μου λειψει βεβαια η φινετσα του και τα εμπνευσμενα πολιτικα σχολια του, επιπεδου σκυλαδικου αλλα τι να γινει ??

  11. karenin avatar
    karenin 17/01/2010 15:24:32

    Μέχρι στιγμής,πολύ μέτρια πράγματα. Την πραγματικη του δύναμη, το ασκέρι των εκατοντάδων χιλιάδων οπαδών του που του χάρισαν την αρχηγία, την κρατάει σε μια αμήχανη αδράνεια. Δείχνει να μην το χρειάζεται πια. Η ανανέωση στο κόμμα γίνεται με μέτρια πολιτικά στελέχη απο την εποχή ΠΟΛΑΝ, και δεν έχει την ανάλογη έκταση.
    Η μοναδική του ισως χρήσιμη προσφορά στους οπαδούς του οι θέσεις για τους μετανάστες , που έσωσε πολλούς απο το όνειδος να εκαφραστουν μέσω ΛΑΟΣ.

    • Fotini avatar
      Fotini @ karenin 18/01/2010 02:47:24

      karenin,

      Αν σας αρεσει, αν δεν σας αρεσει εισηγηθειτε στην Ντορα να ιδρυση δικο της κομμα! Εφαγε τον ΚΚ, αλλα τουτη τη φορα δεν θα τα καταφερει. Ξερω ειναι πικρο το ποτηριο της ηττας, αλλα ειτε πιετε το η παρατηστε μας ησυχους! Εαν υποτιθεται οτι εισαι ΝΔ, πρεπει να εισαι μαζι μας εναντια στο ΠΑΣΟΚ και οχι εναντια στο κομμα σου.

      Οσο για την ΠΟΛΑΝ, το εχομε ακουσει ο παραμυθι τοσες φορες που φερνει το αντιθετο αποτελεσμα απ΄ αυτο που ηθελες και ηλπιζες! Αμαν μας τα εχετε πρηξει. . .Βρες κανενα ΠΑΣΟΚ BLOG κι βγαλε ολα τ' αποθημενα σου. Ελεος πια!!!!

  12. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 17/01/2010 16:01:57

    "H κυρία Μπακογιάννη θα ζητήσει δημόσια τα επόμενα εικοσιτετράωρα να υπάρξει εσωκομματικός διάλογος όχι μόνο για τον εκλογικό νόμο αλλά για μια σειρά θέματα της επικαιρότητας, π.χ. τον εκλογικό νόμο, το Μεταναστευτικό και τη διοικητική αναδιάρθρωση"

    Από το σημερινό Βήμα

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=309934&dt=17/01/2010

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Επώνυμος 18/01/2010 01:53:06

      για να σταματήσει δηλαδή και η σύγκρισή της με τον Ευάγγελο Βενιζέλο... καμμία σχέση! ο άνθρωπος αποδέχθηκε την ήττα του, ήπιε την πίκρα του, έμεινε στο κόμμα, έγινε υπουργός Εθνικής Άμυνας και δεν αποκλείεται μετά την πρωθυπουργία Σαμαρά να αναλάβει το πασοκ. ενώ η άλλη...;! πάει βουρ για δικό της κόμμα! με το καλό.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Επώνυμος 18/01/2010 02:07:14

      Και τι ζόρι τραβάς εσύ Β.Κ.Σ.;
      Άσε να κάνει και κόμμα και τελεία!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Επώνυμος 18/01/2010 02:09:11

      Πέτρο είδες πως είμαι η μόνη ξύπνια και διαβάζω κι έχεις όρεξη για σπρέχιν ε; :Ρ
      έλα όμως που εγώ έχω να διαβάσω ακόμα καμμία δεκαριά αναρτήσεις με πενήντα σχόλια η καθε μία, τα νεύρα μου!
      :)

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Επώνυμος 18/01/2010 02:15:01

      Χαλαρά Β.Κ.Σ.
      Δεν χρειάζεται άγχος. Μικραίνει την ζωή.
      Δεν βλέπεις τον ΓΑΠ που δεν αγχώνεται τι ωραίος είναι;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Επώνυμος 18/01/2010 02:19:07

      αν το πήγαινα και χαλαρά και τους διάβαζα και όλους εδώ μέσα, δεν θα έπρεπε να κάνω τίποτα άλλο, να ζω εγώ για το αντινέα κι αυτό να μου μεγαλώνει τη ζωή!
      {Καληνύχτα Πέτρε μην με περισπάς σε περικαλώ :) }

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Επώνυμος 18/01/2010 02:20:56

      Καλή σου νύχτα!!!!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Επώνυμος 22/01/2010 23:06:10

      Φαντάζομαι η κυρία Μπακογιάννη θα πάρει ιδέες από τον κ. Κώστα Μπακογιάννη, ο οποίος με άρθρα του έχει ταχθεί υπέρ της ελληνοποίησης των Αφροασιατών, με την αλλαγή του κώδικα ιθαγένειας, και τελευταία έχει ταχθεί και υπέρ της κυρίας Δραγώνα και του περί αυτής θιάσου.
      Φαντάζομαι ότι ο φέρελπις υιός και τ. σύμβουλος της κυρίας Μπακογιάννη στο Υπ.Εξ. δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στην Αγίου Κωνσταντίνου, στην Πλατεία Βάθης και στη Βικτώρια.
      Αι Αθήναι είναι μακράν, όπως φέρεται να έχει πει για την Κύπρο ο αοίδιμος Κωνσταντίνος Καραμανλής.

  13. Soustom avatar
    Soustom 17/01/2010 16:04:35

    @ Επώνυμος

    Καλή και κατανοητή ή ανιδιοτελής διάθεση σου γιά στήριξη τού Αντώνη Σαμαρά(ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ) αλλά μάλλον ό τρόπος και ό υπερβάλλον ζήλος σου όπως και πολλών άλλων (εδώ και αλλού) δέν νομίζω ότι επιτυγχάνουν αυτό πού ευχόμαστε όλοι να είναι ή Ν.Δ επί ημερών Σαμαρά.
    Εκφράσεις όπως: ...Με τον Αντώνη είναι διαφορετικά: το σύστημα τον απέρριψε και αυτός το νίκησε! Πρόκειται για επίτευγμα παγκόσμιου βεληνεκούς. και
    ...Πρέπει να το καταλάβει νωρίς και να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη στήριξή του από τα λαϊκά στρώματα, το Ίντερνετ (δηλαδή: τη δημοσιογραφία των πολιτών και των μη κατεστημένων δημοσιογράφων).

    Η Πολιτική Ιστορία θά δείξει άν είναι αυτός πού νίκησε τό σύστημα.Η μέχρι τώρα πολιτική μας ιστορία έχει δείξει τό αντίθετο.Ότι με τόν ένα ή άλλο τρόπο αλλοτριώνει τούς πάντες.Πρίν ή μετά δέν έχει σημασία.Το ΝΑ ΜΗΝ έχει!
    Η δέ στήριξή του ιδίως μέσω Ιντερνετ( μή κατεστημένων δημοσιογράφων;!) τί είναι, πανάκεια ή κολυμβήθρα τού Σιλωάμ; ή μήπως δέν κρύβονται ανιδιοτέλειες και συμφέροντα στά εκάστοτε ανώνυμα γραφόμενα στό διαδίκτυο΄(εμού,εσού και πολλών άλλων συμπεριλαμβανομένων).
    Φιλικά πρός εσένα διακείμενος (μπορεί να αγωνιζόμαστε δίπλα-δίπλα,πού ξέρεις;) άς αφήσουμε τόν Σαμαρά νά κάνει όπως σκέπτεται.Μήν του παραγνωρίζουμε τουλάχιστον αυτό τό δικαίωμα....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Soustom 17/01/2010 16:32:36

      Όχι βέβαια, δεν είναι κολυμβήθρα του Σιλωάμ το Ίντερνετ. Όμως είναι η μοναδική μη ελεγχόμενη φωνή. Υπάρχουν ελεγχόμενα ΜΜΕ, ελεγχόμενες φωνές στο Ίντερνετ και μη ελεγχόμενες φωνές στο Ίντερνετ. Δεν υπάρχουν (πια) μη ελεγχόμενα ΜΜΕ και αυτή είναι η διαφορά με το Ίντερνετ, ότι δηλαδή έχει και μη ελεγχόμενες φωνές.

      Ο Αντώνης έπαιξε με το σύστημα το 1993 και έχασε. Έχασε πολύ σκληρά. Πήρε το μάθημά του και η μέχρι στιγμής πορεία του έχει διαψεύσει τη μόνιμη καχυποψία που από χαρακτήρος έχω. Γι' αυτό με βλέπεις τόσο ενθουσιώδη. Ωστόσο, η καχυποψία μέσα μου υπάρχει - και έναντι του Αντώνη και έναντι όλων.

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 17/01/2010 16:33:28

    οι παρθενογενέσεις σπανίζουν. Επομένως η κατά Σαμαρά «δημοκρατική επανάσταση» θα πατήσει ΚΑΙ σε υπάρχοντα «πάγια» στοιχεία.

    Δε συμφωνώ με τη σύνδεση. Το ότι εκ του μηδενός δεν παράγεται τίποτα δε σημαίνει ότι μπορείς να ανανεώσεις ένα θεσμό χρησιμοποιώντας, έστω και μερικώς, τα στοιχεία που θεωρείς ξεπερασμένα, αυτά δηλαδή που προκαλούν την ανάγκη της ανανέωσης. Το ότι δεν μπορείς και δεν πρέπει να ξεφορτωθείς όλα τα παλιά στοιχεία είναι σχετικό αλλά διαφορετικό ζήτημα. Τα ελαττωματικά, τα σάπια πρέπει να τα ξεφορτωθείς όλα, έστω και σταδιακά. Παρόλο που βάζετε το 'και' στην πρόταση, εξακολουθώ να νομίζω ότι το σκεπτικό είναι λανθασμένο. Η ΝΔ δυστυχώς απέτυχε την περασμένη πενταετία. Απέτυχε κυρίως γιατί δεν έχει (αρκετά τουλάχιστον) στελέχη μη καριερίστες που να μπορούν να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της χώρας. Αυτό φαίνεται όχι μόνο από όσα πέτυχε (οι αποτυχίες μπορούν να αποδοθούν και σε εξωγενείς, μη ελέγξιμους παράγοντες) αλλά από όσα δεν προσπάθησε να κάνει. Όσο αυτή η δυσάρεστη διαπίστωση αποφεύγεται τόσο η προσπάθεια Σαμαρά για βελτίωση του κόμματος θα μένει κενή περιεχομένου. Θα πρέπει να ψάξει εκτός κομματικών μηχανισμών, ανάμεσα σε ανθρώπους που έχουν δείξει με το έργο τους ότι νοιάζονται για τη χώρα και δε βλέπουν την πολιτική ως επάγγελμα. Δεν είναι δύσκολο να τους εντοπίσει. Καθώς η κατάσταση της Ελλάδας χειροτερεύει ραγδαία ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους όλο και περισσότερο.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Δημήτρης 17/01/2010 17:21:40

      Δημήτρη, συμφωνώ σε όλα όσα αναφέρεις στο σχόλιό σου. Εντοπίζω όμως ένα μικρό πρόβλημα. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένας (ηθικός πάνω απ' όλα), άξιος και ικανός άνθρωπος θα εμπλακεί στην πολιτική; Δεν έχει άλλα καλύτερα πράγματα να κάνει; Και ποιές εγγυήσεις μπορεί να του δώσει το πολιτικό σύστημα και οι υφιστάμενες δομές, ότι θα τον αφήσουν να δουλέψει απερίσπαστος; Άσε τις τρικλοποδιές που έχει να φάει απο τα πάσης φύσεως λαμόγια που όλοι τα γνωρίζουμε και όλοι τα ψηφίζουμε.

      Εάν λοιπόν είχες απέναντί σου έναν τέτοιο άνθρωπο, τι θα του έλεγες για να τον πείσεις να ασχοληθεί; Για να ακούσω μερικά καλά επιχειρήματα!

  15. isnogood avatar
    isnogood 18/01/2010 01:20:03

    Συνέλληνες

    Στο συνέδριο της Νέας Μεταπολίτευσης, να είστε σίγουροι οτι θα στηθούν λαικά δικαστήρια, επαναστατικές επιτροπές και θα υπάρξουν ...καταδίκες.
    Όσοι δεν κατάλαβαν οτι ο πολιτικός βίος τους έχει τελειώσει, στο συνέδριο θα το καταλάβουν πλήρως!
    Με ομοβροντιές.
    Οι μέτριοι και οι της οπισθοφυλακής, παρακολούνται όπως εξακολουθήσουν τον βαθύ ύπνο τους εντός των γραφείων τους.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ isnogood 18/01/2010 01:22:13

      Σιγά μην πατάνε στα γραφεία τους!!! Ποιά γραφεία τους δηλαδή!!! Δικά τους είναι;;;

  16. Μπέτυ avatar
    Μπέτυ 19/01/2010 01:49:40

    Αν κάποιοι μένουν στην Ν.Δ. για να δουν να ζούμε ξανά τις απείρου κάλους στιγμές εσωκομματικών μαχαιρωμάτων της εποχής της τριάδας ΈΒΕΡΤ-ΔΗΜΑ -ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ή του πριονίσματος της καρέκλας του Καραμανλή με την επιβολή ημετέρων του Μητσοτατικού στρατοπέδου σε θέσεις κλειδιά , για να τον ρεζιλέψουν με την ανευθυνότητα , την αλαζονεία και την προκλητικότητά τους , (αμαρτωλές συμφωνίες γαρ) , καλά θα κάνουν να αρχίσουν να ψάχνουν αλλού στέγη που προσφέρεται για ...χαβαλέ!!!
    Αυτή τη φορά ο Πρόεδρος δεν βγήκε ούτε με τα ψηφαλάκια των ...κουμπάρων ούτε των μηχανισμών και δεν χρωστάει τίποτε σε κανέναν.Ας το θυμούνται αυτό όσοι ετοιμάζονται να βγουν στο ...κλαρί!!!
    Μόνο στην βάση έχει να δώσει λογαριασμό που τον έβγαλε...Και η βάση χέστηκε για τα ψυχολογικά προβλήματα των ηττημένων που έφεραν την παράταξη στο χείλος του γκρεμού και μετά συνασπίστηκαν όλοι ως ... Σωτήρες για να την αναγεννήσουν!Η φωτιά δεν γεννάει φωτιά , αλλά στάχτη.
    Έπαιξαν με την φωτιά (την βάση) και κάηκαν. Ας μαζέψουν τώρα τα αποκαίδια τους και ας κάτσουν στα αυγά τους. Ας αφήσουν αυτούς που η βάση εμπιστεύτηκε να αναλάβουν να μαζέψουν τις στάχτες που άφησαν και από τα τα συντρίμμια να ξαναχτίσουν την μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη που μερικοί την κατάντησαν σαν τα μούτρα τους. Αλλά όταν κάτι δεν είναι δικό σου, όταν δεν έχεις ιδρώσει για να το κτίσεις, όταν το κληρονομείς ανέλπιστα εκεί που δεν το περιμένεις και από φιλοξενούμενος γίνεσαι ιδιοκτήτης , μπορείς να το πονέσεις και να το διαφυλάξεις; Ενεργείς τυχοδιωκτικά για το προσωπικό σου συμφέρον , της οικογένειας και των κολλητών σου...Τι άλλο να περίμενε κανείς από ενοικιαστές;
    Ε καιρός είναι οι ενοικιαστές να αραιώνουν σιγά-σιγά ...όποιος θέλει να μείνει οφείλει να σεβαστεί τους όρους των ιδιοκτητών!!!

  17. Μπέτυ avatar
    Μπέτυ 19/01/2010 01:51:04

    Αν κάποιοι μένουν στην Ν.Δ. για να δουν να ζούμε ξανά τις απείρου κάλους στιγμές εσωκομματικών μαχαιρωμάτων της εποχής της τριάδας "ΈΒΕΡΤ-ΔΗΜΑ -ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ" ή του πριονίσματος της καρέκλας του Καραμανλή με την "επιβολή" ημετέρων του Μητσοτακικού στρατοπέδου σε θέσεις κλειδιά , για να τον ρεζιλέψουν με την ανευθυνότητα , την αλαζονεία και την προκλητικότητά τους , (αμαρτωλές συμφωνίες γαρ) , καλά θα κάνουν να αρχίσουν να ψάχνουν αλλού στέγη που προσφέρεται για ...χαβαλέ!!!
    Αυτή τη φορά ο Πρόεδρος δεν βγήκε ούτε με τα ψηφαλάκια των ...κουμπάρων ούτε των μηχανισμών και δεν χρωστάει τίποτε σε κανέναν.Ας το θυμούνται αυτό όσοι ετοιμάζονται να βγουν στο ...κλαρί!!!
    Μόνο στην βάση έχει να δώσει λογαριασμό που τον έβγαλε...Και η βάση χέστηκε για τα ψυχολογικά προβλήματα των ηττημένων που έφεραν την παράταξη στο χείλος του γκρεμού και μετά συνασπίστηκαν όλοι ως ... Σωτήρες για να την αναγεννήσουν!Η φωτιά δεν γεννάει φωτιά , αλλά στάχτη.
    Έπαιξαν με την φωτιά (την βάση) και κάηκαν. Ας μαζέψουν τώρα τα αποκαίδια τους και ας κάτσουν στα αυγά τους. Ας αφήσουν αυτούς που η βάση εμπιστεύτηκε να αναλάβουν να μαζέψουν τις στάχτες που άφησαν και από τα τα συντρίμμια να ξαναχτίσουν την μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη που μερικοί την κατάντησαν σαν τα μούτρα τους. Αλλά όταν κάτι δεν είναι δικό σου, όταν δεν έχεις ιδρώσει για να το κτίσεις, όταν το κληρονομείς ανέλπιστα εκεί που δεν το περιμένεις και από φιλοξενούμενος γίνεσαι ιδιοκτήτης , μπορείς να το πονέσεις και να το διαφυλάξεις; Ενεργείς τυχοδιωκτικά για το προσωπικό σου συμφέρον , της οικογένειας και των κολλητών σου...Τι άλλο να περίμενε κανείς από ενοικιαστές;
    Ε καιρός είναι οι ενοικιαστές να αραιώνουν σιγά-σιγά ...όποιος θέλει να μείνει οφείλει να σεβαστεί τους όρους των ιδιοκτητών!!!

    • Fotini avatar
      Fotini @ Μπέτυ 19/01/2010 07:01:20

      @ Μπετυ

      Καλοοοοοοοο!!!!!

    • Spm avatar
      Spm @ Μπέτυ 20/01/2010 01:11:16

      Πολυ καλό. Μπραβο!!!

  18. Y. avatar
    Y. 19/01/2010 02:19:39

    Καλά τα λες Μπέτυ, αλλά μη το πας και σε όρους ιδιοκτησίας. Περαστικοί όλοι είμαστε. Η τελική ιδιοκτησία, στο 2x1x1. Εντός σχεδίου βέβαια, και με πληρωμένα τα τέλη. Το ζητούμενο είναι, όλοι αυτοί που μας κατήντησαν όπως μας κατήντησαν να την κάνουνε, και αυτοί (οι όποιοι) που θα έρθουν, να δουλέψουν. Για τη παράταξη, για τον τόπο.

  19. trochalos avatar
    trochalos 19/01/2010 11:05:42

    Μου φαίνεται πως ο Κοκκινούλης έχει δίκιο σε αυτά που λέει για την Κυρία Μητσοτακομπακογιαννοκουβέλου Θεοδώρα την Μεγίστη
    Ο πρόεδρος θέλει να δείξει πολιτικό πολιτισμο,αλλά οι Αγίες Οικογένειες που αποτελούν την ΝΔ και πρώτη το Μητσοτακέϊκο το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι διαπλοκές και πριονίσματα.Ο λαός τους έδειξε τον δρόμο δεν το έχουν καταλάβει μάλλον ότι στην νέα ΝΔ δεν έχουν Θέση και μέλλον.Αν θέλουν να κάνουν κόμμα δικό τους στο καλό και με την νίκη,δεν θα μπουν ούτε στη Βουλή γιατί θα πάρουν κάτω από τα ....... 3%
    Μην ξεχνάτε όμως πως τα ΜΜΕ και οι εφημερίδες υποστηρίζουν τον ΓΑΠ και την Ντόρα,εδώ χρειάζεται προσοχή και πρέπει αυτοι που βγαίνουν στα κανάλια να είναι πολύ προσεκτικοί σε αυτά που λένε.
    Χθες το βράδυ ο Πρετεντέρης έκανε μία εκπομπή που απευθυνόταν σε κατοικους άλλης χώρας,ο ΓΑΠ ήταν και είναι ο πιο σοφός Έλλην από αρχαιοτάτων χρόνων,συμφωνα με μία δημοσκόπηση.Σε λίγο καιρό θα μας πουν πως ο Σαμαράς είναι ηλίθιος και γκαγκα μπροστα στον Γιωργάκη.Εδω θέλει το πράγμα ΠΡΟΣΟΧΗ

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ trochalos 22/01/2010 23:10:11

      Αφού βγάζουν τον πιο σοφό Έλληνα τον πρεσβύτερο υιό της...οικογένειας Ανταμς, ε τότε τι να πω...
      Και η κυρία Μάργκαρετ η σοφότερη Ελληνίδα μήπως;
      Την ΕΓΕ την θυμόσαστε;
      Ευτυχώς που η ελληνάρα Μιμή, με τις γνήσιες και πατροπαράδοτες...μεσογειακές καμπυλόγραμμες μεθόδους της, την έκανε στην άκρη την ξιπασμένη μαντάμ, που μας έβλεπε σαν ιθαγενείς. Δεν λέω, ολίγον πρόστυχο το στυλ της Μιμής, αλλά απαλλαγήκαμε από την μαμά της οικογένειας Ανταμς (κατά κόσμον Τσαντ).
      Δυστυχώς όχι από τον υιό της (ακόμα...).

  20. Spm avatar
    Spm 20/01/2010 01:14:06

    Εχουν ξεκινησει τον πολεμο, στο μητσοτακεϊκο. Εχουν ηδη βαλει στο σκοπευτικο το Μαρκοπουλο. Μετά και τη δηλωση που εκανε για Μητσοτακη!!!

  21. Λ.ΛΑΜΒΔΑΣ avatar
    Λ.ΛΑΜΒΔΑΣ 20/01/2010 17:05:32

    Κύριε Πρόεδρε της Νέας Δημοκρατίας
    Υπάρχουν 3 συνομοταξίες του ΦΘΑΡΜΕΝΟΥ από τις οποίες πρέπει να απαλλαγεί η Ν.Δ. για να δεί ο κόσμος ΤΟ ΦΡΕΣΚΟ και ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ και να επιστρέψει:
    1. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ: Μιτσοτακέϊκο, Μαριέττα Γιαννάκου-Ρεπούση-Κουτσίκου , Βέντερ-Στυλιανίδης, Βισιγότθος-Παπαθανασίου, Μίστερ Γκα-Γκά που σχωρέθηκε (όχι γιατί δεν ανέτρεψε τον Καραμανλή αλλά επειδή απαλλάσσεται), εκείνος που τον πήρε ο ύπνος στο σπίτι της φιλενάδας και τον έκανε καινούργιο ο σύζυγος, ο άλλος που δε μπόρεσε να διαχειριστεί το ΚΨΜ του καραβιού που υπηρέτησε και κόντεψε να μας…σώσει και λοιπούς που επί 5,5 χρόνια αντί να δουλέψουν για την Ελλάδα δούλεψαν για πάρτη τους. Μην διανοείσαι καν ότι μπορούν να ενθουσιάσουν ο Σουφλιάς, ο Σιούφας, ο Μπαρμπιτσιώτης (σωστά τόγραψα), ο Φρουτάκιας γόης του Πλεϊ Μπόϊ, ο Αλογοσκούφης, ο Παυλόπουλος (πού τον θυμήθηκα), οι Βατοπεδινοί, οι των ομολόγων ομολογήσαντες κρίματα με του λαού τα χρήματα, κλπ κλπ.
    2. ΟΙ ΦΑΜΙΛΙΕΣ: Κανείς στις λίστες χωρίς εργασία τουλάχιστον 7-10 χρόνια, στην οποία μάλιστα να έχει διακριθεί. Το να τελειώνει ο γόνος το κολέγιο και να υποκαθιστά τον μπαμπά, κληρονομικώ δικαιώματι, τέλος. Αρκετά κουβαλήσαμε την οικογενειοκρατεία, που ούτως ή άλλως ΑΝΤΙΠΑΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ. Αλλοιώς θάχαμε Βασιλεία. Μη μας τους φορτώνεις άλλο Αντώνη, αρνούμαστε να τους κουβαλήσουμε άλλο.
    3. ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΓΙΑΠΗΔΕΣ (ΤΣΑΝΑΚΙΑ):Οι πλέον επικίνδυνοι-γιατί τους άλλους τους ξέρουμε. Ζουν στη σκιά και επί ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιούνται ως ΄΄κουβαλητές΄΄ του. Δεν κολλάνε πουθενά, ούτε έχουν ενδοιασμούς. Νοικιάζουν τη μάνα τους σε τσίρκο για μια χούφτα δολλάρια (όλα τα μιλάνε σε δολλάρια- δεν ξέρω γιατί). Μόλις κερδίζει η Ν.Δ. σκάνε από το καβούκι τους και ανεμίζουν τα μπλέ σημαιάκια για να τσιμπήσουν κάποια Γενική Γραμματεία ή ΔΕΚΟ και –όντας ΄΄εκπαιδευμένοι΄΄ από το ΠΑΣΟΚ- βουρ στο μέλι.
    Ένας, ανέθετε (απ΄ευθείας) μελέτες στην Περιφέρεια Στερεάς για να τους φτιάξει Κοσμοδρόμιο και Διαστημικό και Δορυφορικό κέντρο! (Αν νομίζεις ότι κάνω πλάκα, δες ολοσέλιδο στην τοπική εφημερίδα Σέντρα της 5-11-2007 με τίτλο: ΚΟΣΜΟΔΡΟΜΙΟ ΜΠΑΪΚΟΝΟΥΡ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ). Δες κάποια δείγματα και αν θες επανέρχομαι.
    http://digital.tanea.gr/Default.aspx?d=20070505&pn=1
    ΤΑ ΝΕΑ, 05.05.2007, Πρωτοσέλιδο και σελ. 9-10.

    http://lamianews.blogspot.com/2008/01/blog-post_2526.html

    http://lamianews.blogspot.com/2008/02/blog-post_7682.html

    http://lamianews.blogspot.com/2008/02/2007.html

    http://lamianews.blogspot.com/2008/03/blog-post_3299.html

    http://lamianews.blogspot.com/2008/03/blog-post_7962.html

    Μη ξανακούσω το φαιδρό ΄΄θα μείνουμε χωρίς στελέχη΄΄, διότι
    -Δεν έχει έλλειψη η Ν.Δ. από νέα και μορφωμένα άτομα με γνώση της αγοράς. Και όταν λέω γνώση της αγοράς δεν εννοώ μόνον αυτή που τους έδωσε το κολλέγιο, αλλά και αυτή την εμπειρία που πρόσθεσαν τα χαστούκια της πιάτσας.
    -Δεν συνιστά κίνδυνο το να βγούν στην επιφάνεια και να αναλάβουν ευθύνες. Συνιστούν κίνδυνο μόνο για τις 3 συνομοταξίες που συντηρούν το μύθο του ΄΄στυλοβάτη΄΄. Δεν πήρατε το μήνυμα της εντύπωσης και του ενθουσιασμού που προκάλεσε το ΠΑΣΟΚ με την παγκοσμίως άγνωστη Μπιρμπίλη που την έκανε απ΄ευθείας Υπουργό;
    Βέβαια το ιδεατό, αλλά δύσκολο, είναι να φέρεις στην πολιτική αυτούς που αρνούνται να ασχοληθούν: Τους πετυχημένους, έντιμους, μελετημένους, πολιτικοποιημένους περισσότερο από όσο κάποιοι φαντάζονται, αλλά…απογοητευμένους με τα τεκταινόμενα και στις πρώτες τουλάχιστον κρούσεις απαντούν ΄΄δεν ανακατεύομαι με τα σ….΄΄. Προσπάθησε να τους φέρεις πιο κοντά Πρόεδρε, ανέθεσέ τους όμως αρμοδιότητες.
    Τέλος, ξέρουμε ότι αγαπάς τον Καραμανλή. Και εμείς τον αγαπάγαμε, γιαυτό του συγχωρήσαμε τα χίλια μύρια. Μη φορτώνεσαι όμως, προς θεού, τις αμαρτίες των 3 συνομοταξιών που τον πλαισίωσαν – και το παίζουν ότι το να καταδικαστούν ή απομακρυνθούν, θα θίξει την υστεροφημία του Καραμανλή, διότι δεν πρόκειται να τους ξανακουβαλήσουμε, διότι το κόστος θα είναι μεγαλύτερο από την τυχόν μελλοντική συνεισφορά τους και διότι δεν μας ενθουσιάζουν αλλά μας συνοφρυώνουν.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Λ.ΛΑΜΒΔΑΣ 22/01/2010 23:14:13

      Πολύ σωστό το κείμενό σου. Σε ένα μόνο διαφωνώ:
      Στα τσακίδια η υστεροφημία Καραμανλή. Ολος ο κόσμος τον έχει καταλάβει πόσο αδιάφορος και τεμπέλης ήταν. Αν δεν ήταν αυτός, δεν θα είχαμε τώρα το πρωτότοκο της οικογένειας Άνταμς στο κεφάλι μας, να θέλει να μας κουβαλήσει όλη την ασιατική πλέμπα.
      Η υστεροφημία Καραμανλή είναι χαμένη, την απώλεσε ο ίδιος με τις πράξεις του.

  22. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/01/2010 21:40:19

    'Βέβαια το ιδεατό, αλλά δύσκολο, είναι να φέρεις στην πολιτική αυτούς που αρνούνται να ασχοληθούν: Τους πετυχημένους, έντιμους, μελετημένους, πολιτικοποιημένους περισσότερο από όσο κάποιοι φαντάζονται, αλλά…απογοητευμένους με τα τεκταινόμενα και στις πρώτες τουλάχιστον κρούσεις απαντούν ΄΄δεν ανακατεύομαι με τα σ….΄΄. Προσπάθησε να τους φέρεις πιο κοντά Πρόεδρε, ανέθεσέ τους όμως αρμοδιότητες'

    Αυτό που περιγράφεις δεν είναι ιδεατή εξέλιξη αλλά αναγκαία.

  23. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 22/01/2010 22:34:10

    Μέσα από τα προσυνέδρια και το συνέδριο του Ιουνίου η ΝΔ πρέπει να αναδείξει νέα στελέχη. Τριανταπεντάρηδες και 40ρηδες που έχουν όρεξη για δουλειά, δεν βαρύνονται με αμαρτίες του χθες και είναι άξιοι, ικανοί και τίμιοι. Να τελειώνουμε με τις τοπικές βαρωνείες, τους γόνους και τα τζάκια. Η μεγάλη στελεχιακή ανανέωση είναι μονόδρομος για το νέο ξεκίνημα της παράταξης.

  24. mpaxalo avatar
    mpaxalo 22/01/2010 23:36:56

    Υπό τη σκιά του εκρηκτικού κλίματος που έχει διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα στη ΝΔ, πραγματοποιείται το Σάββατο η πρώτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής, υπό τη νέα ηγεσία του Αντώνη Σαμαρά. Παρέμβαση στην ΚΕ αναμένεται από την Ντ.Μπακογιάννη, που «ξαναχτύπησε» την Πέμπτη, χαρακτηρίζοντας «γελοιότητες» τις διαφορετικές γραμμές στο θέμα του νομοσχεδίου για τα δάση. Η σχετική «παρεξήγηση» μεταξύ Κυρ.Μητσοτάκη και Κ.Μαρκόπουλου προκάλεσε την παρέμβαση Σαμαρά.

    Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, η διγλωσσία και οι αντικρουόμενες θέσεις βουλευτών και στελεχών για τα περισσότερα θέματα της πολιτικής ατζέντας, οδηγεί τον πρόεδρο της ΝΔ σε ηχηρή παρέμβαση από το βήμα του κομματικού οργάνου, ενώ παρέμβαση με τις δικές της θέσεις εμφανίζεται αποφασισμένη να κάνει και η Ντόρα Μπακογιάννη.

    Κομματικά στελέχη δεν απέκλειαν, η συνεδρίαση της ΚΕ να αποτελέσει και την αφετηρία για την πρώτη εσωκομματική σύγκρουση μετά τις κάλπες για την εκλογή της γαλάζιας ηγεσίας.

    Το συγκρουσιακό κλίμα ενίσχυσε και η «ρουκέτα» της Ντόρας Μπακογιάννη, η οποία σε συζήτηση που είχε με δημοσιογράφους στη Βουλή, χαρακτήρισε «γελοιότητα» το να αλλάζει η ΝΔ τη στάση της, αναφερόμενη στην ανοικτή διαφωνία του τομεάρχη Περιβάλλοντος Κυρ.Μητσοτάκη και του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου Κων.Μαρκόπουλου επί του νομοσχεδίου για τα δάση.

    Σχετικά, ο πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κων.Κιλτίδης επέμεινε μέχρι το τέλος να δηλώνει ότι για προσωπικούς πολιτικούς λόγους θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο επί της αρχής και στα επί μέρους άρθρα.

    Η κατάσταση αυτή προκάλεσε την παρέμβαση του προέδρου του κόμματος. Στο περιθώριο της δεξίωσης του Προέδρου της Δημοκρατίας προς τιμήν του διπλωματικού σώματος, ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε: «Εμείς θα ψηφίσουν κατ' αρχάς το νομοσχέδιο. Εκτός από δύο άρθρα, αν αυτά δεν αλλάξουν. Αυτή είναι η επίσημη γραμμή του κόμματος».

    Όπως σημειώνει η εφημερίδα, το εκρηκτικό κλίμα εντείνεται από τις κινήσεις της ηγεσίας της ΝΔ για μαζικές εκκαθαρίσεις συγγενών και κολλητών της παλαιάς κομματικής φρουράς, που ήταν επί χρόνια αποσπασμένοι στη Ρηγίλλης από υπηρεσίες του Δημοσίου.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το ζήτημα των αποσπάσεων στα κεντρικά κομματικά γραφεία αγγίζει πρωτοκλασάτους πρώην υπουργούς, οι οποίοι βρέθηκαν και απέναντι στον κ. Σαμαρά στη μάχη της ηγεσίας.

    Έτσι, στη σχετική λίστα που έχει καταρτισθεί στη Ρηγίλλης φαίνεται να βρίσκονται τουλάχιστον 45 από τους 95 αποσπασμένους υπαλλήλους, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι κομματικά στελέχη ή στενοί συγγενείς πρώην υπουργών.

    Newsroom ΔΟΛ



    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1097525&lngDtrID=244

  25. GEORGE avatar
    GEORGE 22/01/2010 23:45:36

    ΑΝΤΩΝΗ Ο ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ.ΚΟΒΕΤΑΙ!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ GEORGE 22/01/2010 23:49:54

      Σωστά

  26. hrisos avatar
    hrisos 23/01/2010 00:42:58

    Ρε παιδια Σαμαρικος είμαι αλλα έλεος με τον Μαρκόπουλο Υπάρχει τομεάρχης για το κάθε θεμα ας μιλάει μαζί του . Εντάξει μας βοήθησε αλλά γελάνε οι Πασόκοι μαζί του .

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ hrisos 23/01/2010 00:55:31

      Ο Μαρκόπουλος έχει μπει στο στόχαστρο του συστήματος που στήριξε το μητσοτακικό μπλοκ, γιατί ήταν ο πρώτος που τόλμησε να ξεθαρρέψει και δηλώσει ευθαρσώς από τη πρώτη μέρα την στήριξή του στον Σαμαρά. Τις πρώτες άγριες μέρες που το κλίμα τρομοκρατίας ήταν απερίγραπτο μιας και η κυρία έβγαινε τάχα μου παμψηφεί ήταν ο μόνος που έπαιρνε πάνω του την τηλεοπτική αντιπαράθεση υποστηρίζοντας την υποψηφιότητα του αντιπάλου της. Και μετά είχε το θράσος να δηλώσει πως ο ενενηντάχρονος δεν δικαιούται δια να ομιλεί. Ε, αυτό ήταν. θα τον ρημάξουν, θα τον χτυπήσουν ανελέητα! και ήδη τα μουμουε κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους αφού κι εσένα που είσαι σαμαρικός σε πείσανε πως οι πασόκοι γελάνε μαζί του, -έχουν βλέπεις την πολυτέλεια και να γελάνε κιόλας...

  27. hrisos avatar
    hrisos 23/01/2010 01:05:34

    ΕΓΩ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ . ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΩ ΟΛΟΥΣ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ .ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ hrisos 23/01/2010 01:16:44

      μα και οι πασόκοι τα ίδια μουμουε με σένα και μέ μένα βλέπουν. έχει πέσει σύρμα αγαπητέ μου να τον ρεντικολιάσουν. ξεκινήσαν με τις αναθέσεις του υπουργείου τουρισμού, τώρα πάνε και σε πιο εξτρήμ μουλωχτές τύπου αντιπαράθεση με τον Κυριάκο. Εδώ κατάφεραν και ροκανίσαν έναν Ρουσσόπουλο που τους ταίζε με χρυσά κουτάλια στον Μαρκόπουλο θα ζοριστούν, ήδη τον έκαναν μια χαψιά. και χαίρεται κι αγαλλιάζει η αγία οικογένεια. αφού μόνον με τέτοια θρέφεται.

  28. hrisos avatar
    hrisos 23/01/2010 01:22:31

    ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΘΩ ΤΟΝ ΜΕΙΜΑΡΑΚΗ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΠΡΟ 2004 ΕΙΧΑ ΣΑΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ .ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΩΣΤΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ .ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ hrisos 23/01/2010 01:36:28

      τελείωσαν οι εποχές των Μεϊμαράκηδων. Ευτυχώς. Η σοβαρότητα δεν πρέπει να συγχέεται με τη λορδοσκολίωση και βαρειά καρδιναλίαση των "είμαι ο δικό σας άνθρωπος!"
      Ήρθαν καινούργιες εποχές που τον σεβασμό δεν τον επιβάλλεις, τον εμπνέεις, με ήθος και συνέπεια και υπομονή. Κράτα άμυνες αδερφέ -κι ας μην είμαι νεοδημοκράτισσα.

  29. tiramola avatar
    tiramola 23/01/2010 01:34:18

    @B.K.Σ.
    Όλοι αυτοί που αναφέρεις "ροκανίζονται" από τα ΜΜΕ?
    Είναι τα καλά παιδιά που κάποιες αόρατες δυνάμεις θέλουν να τους φάνε?
    Για ότι τους καταλογίζεται δεν έχουν καμία ευθύνη?

    Είναι να απορεί κανείς...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ tiramola 23/01/2010 01:39:45

      Έλα μωρέ Τιραμόλα! λες και ξεχάσαμε τις πολιτιστικές του Βαγγέλη!
      λες και δεν ξέρουμε τι εστί πολιτική και διαχείριση υπουργείου, καί ηρθάν ξαφνικά οι αγνές και άφθαρτες παρθένες να μας το μάθουν και μπαίνεις και τιμητής τους. κούλαρε.

    • tiramola avatar
      tiramola @ tiramola 23/01/2010 01:42:57

      Ρε Βασιλική άσε το Βαγγέλη εκεί που κάθεται και πες μου...
      Του Μαρκόπουλου του έκλειναν τα μάτια όταν υπόγραφε?

  30. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 23/01/2010 01:54:06

    γιατί κανείς δεν ασχολείται με τον Σπηλιωτόπουλο; ο Μαρκόπουλος τους έχει γυρίσει τ΄ άντερα και θέλουν να τον λοιώσουν. κι εμείς σα χάνοι καθόμαστε και κοιτάμε το σώου. Τιραμόλα σε είχα για πιο σοφό παρ΄ όλα τα κολλήματά σου, εκτός κι αν έχεις αϋπνίες και την είδες κουβέντα να γίνεται.

    • tiramola avatar
      tiramola @ B.K.Σ. 23/01/2010 02:02:32

      Μου κάνεις ντρίπλες...
      Τους έχει γυρίσει τα άντερα και θέλουν να τον λοιώσουν...
      Μάλιστα.
      Νάσαι καλά ρε Βασιλική , μπορεί να μην είσαι νεοδημοκράτισα αλλά είσαι καλός άμθρωπος.
      Καλή σου νύχτα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 23/01/2010 02:09:16

      Τιραμόλα των μητσοτακικών,
      ακριβώς όπως το περιέγραψα!
      και φυσικά το εννόησες εξ αρχής, απλά είχες όρεξη για σπρέχιν.
      Καληνύχτα, κι εσύ νά ΄σαι καλά.
      (σ΄ ευχαριστώ, κι εσύ είσαι)

  31. hrisos avatar
    hrisos 23/01/2010 02:00:46

    ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ; ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ hrisos 23/01/2010 02:12:46

      νίλα κακιά είστε Χρυσέ...
      ο Μαρκόπουλος μακράν ο καλύτερος απ΄ ό,τι διαθέτει αυτή τη στιγμή το κόμμα σας, ο άνθρωπος μπορεί να σταυρώσει μια λογική πρόταση. σπάνιο πλέον όχι μόνον για νεοδημοκράτες αλλά και για πασόκους και λοιπά συναπαντήματα.
      αλλά νομίζω πως θα φτιάξει σε λίγο καιρό και θά ΄χετε περισσότερους.

  32. Penny Kondea avatar
    Penny Kondea 23/01/2010 03:21:54

    Ατυχώς συνέδριο δεν μπορεί να γίνει πριν τον Ιούνιο διότι σύμφωνα με τον ισχύον κατασταστικό του κόμματος, δεν είναι δυνατόν να έχουν το δικαίωμα του "εκλέγεσθαι" τα καινούργια μέλη, αν δεν έχει συμπληρωθεί το 6μηνο από την εγγραφή τους. Επομένως ο Αντώνης Σαμαράς δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο μέχρι τότε από το να προσπαθήσει να επιβάλλει κομματική πειθαρχία μέσα στην παράταξή του, πατάσσοντας φαινόμενα υπονόμευσής του από το στρατόπεδο ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ. Γιατί περί αυτού πρόκειται τελικά. Πώς θα το κάνει αυτό??? Ακόμα και με διαγραφές - αν χρειαστεί - για παραδειγματισμό. Κάτι Γιακουμάτοι-Κοντογιάννηδες-Κιλτίδηδες, για παράδειγμα, κάλλιστα μπορούσαν και έπρεπε νομίζω, να έχουν διαγραφεί από την πρώτη στιγμή που αμφισβήτησαν την θέση και τον λόγο του Προέδρου και κατόπιν στην ανάγκη και αν εξακολουθήσει αυτόν τον βρόμικο πόλεμο, και η ίδια η κυρία Μπακογιάννη. Στο κάτω-κάτω αν έχει αποφασίσει να είναι εχθρός μας, καλύτερα να βρίσκεται εκτός κόμματος, παρά εντός.
    Γεγονός είναι ένα πάντως, ότι η Νέα Δημοκρατία πρέπει να βγαίνει προς τα έξω με ΕΝΑΝ και μοναδικό Ενιαίο Λόγο για όλα τα ζητήματα που θα προκύπτουν και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αμφισβητείται ή να κριτικάρεται ο λόγος του Προέδρου δημόσια από τα ίδια τα κομματικά του στελέχη. Απαράδεκτον!!!
    Όσο για το ζήτημα Μαρκόπουλου, το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα αξιολογότατο στέλεχος που όντως στήριξε σθεναρά από την αρχή τον Αντώνη Σαμαρά και είναι και από τα λίγα στελέχη που μπορούν να εκφράσουν ποιοτικό πολιτικό λόγο προς τα έξω. Έκανε όμως ένα μεγάλο λάθος: Επιτέθηκε με υπερβολικό μένος σε ένα υπέργυρο επίτιμο, με τον οποίο ακόμα κι αν δεν συμφωνείς, ακόμα κι αν δεν τον συμπαθείς, από σεβασμό για την ηλικία του, δεν του επιτίθεσαι με τέτοιο τρόπο. Στο κάτω-κάτω έχει το ακαταλόγιστο πλέον.....
    Αυτό λοιπόν είναι που πληρώνει τώρα ο κύριος Μαρκόπουλος, το μένος δηλαδή που προκάλεσε ο ίδιος στο Μητσοτακικό στρατόπεδο. Έπρεπε να το περιμένει.
    Όσον αφορά τώρα το προκύψαν θέμα με τον Κυριάκο, νομίζω ότι κι εδώ έχει κάποιες ευθύνες ο κύριος Μαρκόπουλος αφού δεν φρόντισε έγκαιρα να συνεννοηθεί με τον Κυριάκο που ήταν ο αρμόδιος Τομεάρχης και να εκφράσει τις επιφυλάξεις του για το νομοσχέδιο πρώτα στον ίδιο. Δεν νοείται δηλαδή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος (Μαρκόπουλος) να "αδειάζει" τον αρμόδιο Τομεάρχη (Κυρ. Μητσοτάκης) μέσα στο Κοινοβούλιο!!
    Η εικόνα που πέρασε προς τα έξω ήταν όντως πολύ άσχημη διότι φάνηκε ότι επικρατεί πλήρης ασυνεννοησία μεταξύ των στελεχών της παράταξης και μάλιστα σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορούσε τον κοινοβουλευτικό έλεγχο.

  33. δρόμος avatar
    δρόμος 23/01/2010 10:38:52

    Το σίγουρο πάντως είναι ότι κάτι πρέπει να γίνει γιατί οι καιροί είναι εξαιρετικά δύσκολοι και δεν επιτρέπεται η αξιωματική αντιπολίτευση να χάνεται στην εσωστρέφειά της. Φτάνει που δεν έχουμε κυβέρνηση...

  34. popolaros avatar
    popolaros 23/01/2010 11:10:54

    Ο Αντώνης θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι δεν υπάρχει περίπτωση ελέγχου της 'Αγίας Οικογένειας' και συγκατοίκησης κάτω από την ίδια στέγη.
    Αυτό είναι ξεκάθαρο και τελείωσε.
    Το 'άγιο μπλόκ' αυτονομείται φανερά πλέον, και παίζει το χαρτί της πρόκλησης, με στόχο την διαγραφή και ηρωική έξοδο από το κόμμα.
    Επιστροφή για τον μητσοτάκουρα στο κέντρο με κάποιο νέο κόμμα.

    Πιθανόν να δούμε μαζί και τον hitman της οικογενείας, μαυροτζαφέρη, του οποίου η ρητορική είναι πλέον κέντρωα και νεοφιλελεύθερη, με κάποιες αναγκαίες πατριωτικές φωτοβολίδες.

    Ο Αντώνης ή θα προλάβει τις εξελίξεις ή θα τρέχει από πίσω, ιδίως τώρα που το κυβερνητικό καράβι πάει για ξέρα και ο καπετάνιος είναι πλέον γυμνός.

  35. αρης avatar
    αρης 23/01/2010 11:49:11

    την ωρα που οι εκκαθαρισεις στελεχων συνεχιζονται και οι αποσπασεις ανακαλουνται....χαιρετιζουμε την προσληψη της θυγατερας του συμπιλιδη ως ιδιαιτερα στον διευθυντη γραφειου τυπου Κ.Αρβανιτοπουλο...πραγματι οι μηχανισμοι πεθαναν για να διημιουργηθουν αλλοι...οι λογοι που στηριξε ο συμπιλιδης τον αντωνη απο οτι φαινεται ειναι πραγματι πολιτικοι...βαθια ιδεολογικοι....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.