#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/02/2010 22:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως το ΠΑΣΟΚ ….μεγαλουργεί και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι;



Έχω χάσει λογαριασμό πόσο καιρό κυβερνάει ο ΓΑΠ, αλλά θα σας κάνω εγώ τον απολογισμό της μέχρι τώρα διακυβέρνησής του, και ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη, γιατί θα είμαι κυνικότερος απ΄ ότι συνήθως.

 Μια χαρά τα έχει καταφέρει ο ΓΑΠ. Αν το δείτε από την σκοπιά του ιδίου, ή μάλλον του περιβάλλοντός του. Γιατί μπορεί εσείς ή εγώ να κοπτώμεθα για την Εθνική ακεραιότητα, ή την Ελληνική ιστορία, ή την οικονομική αποτελεσματικότητα, ή την ελευθερία της αγοράς, αλλά αυτά ποσώς ενδιαφέρουν τον μικρό κύκλο των κυβερνώντων μας. Αυτό που τους νοιάζει είναι τι εντυπώσεις αφήνουν και πόσο καιρό θα καθίσουν στις καρέκλες τους και πόσες δουλειές θα κλείσουν για λογαριασμό των συμφερόντων που τους στήριξαν και τους στηρίζουν.  Αν το δείτε από αυτή την σκοπιά, μια χαρά τα έχουν καταφέρει.

 Κατ’ αρχάς σε μια τρελή και δύσκολη κατάσταση, δεν φταίνε αυτοί. Φταίνε οι προηγούμενοι, φταίνε οι κακοί ξένοι, οι Αγγλοσάξονες, οι Γερμανοί, οι κερδοσκόποι, η …Γκόλντμαν, η Μούντυς κλπ. Δεν φταίνε αυτοί. Αυτοί προσπαθούν να μας προστατεύσουν, να μας στηρίξουν, αλλά ο κακός Γερμανός μας σπρώχνει στον κακό Αμερικάνο και το ΔΝΤ, ή ο κακός Αμερικάνος μας σπρώχνει στον κακό Ναζί. Το έχουν πλασάρει έτσι ώστε, ανάλογα με τις προκαταλήψεις μας, κάποιος άλλος φταίει.

 Και η εικόνα του ΓΑΠ; Ακούραστος και αξιοπρεπής, με ξένους ηγέτες, κάθε μέρα σε άλλη χώρα, μόνο αδρανής και τεμπέλης δεν είναι, αναζητεί στήριξη, και δίνει όραμα στους φτωχούς του κόσμου. Οι υπουργοί του και αυτοί ακούραστοι, υφίστανται προσβολές από ξένους και κακούς κερδοσκόπους, άξεστους σεξιστές αγρότες, μοχθηρούς Κινέζους, και πορωμένους καταστροφείς του περιβάλλοντος.

 Και ενώ όλοι μιλάνε για μέτρα και καταστροφή και καταποντισμό και κρυφά αμαρτωλά ομόλογα, η Κυβέρνηση με το κεφάλι ψηλά προσπαθεί να μας προστατέψει. Ναι είπαν μερικά κακά πράγματα αλλά τα πήραν πίσω, δεν θα μας ψάξουν τις τράπεζες, θα μας προστατέψουν από πλειστηριασμούς, θα βάλουν τον Λαλιώτη να μαζέψει τους παλιούς αγωνιστές. Και παλεύουν ενάντια στους κακούς που θέλουν μέτρα, με την μετρολογία να έχει πάρει τέτοια διάσταση που να είμαστε έτοιμοι να πούμε: Αμάν! πάρτε μέτρα, δεν αντέχουμε άλλο.

 Και μετά όλη αυτή την ταραχή, οι κακοί ξένοι μας επιβουλεύονται, αλλά οι ηγέτες τους μας «στηρίζουν». Ο πολίτης «προστατεύεται». Ο πλανήτης θα σωθεί από την κλιματική αλλαγή, θα έχουμε δουλειές, μια νέα Ελλάδα, πολυπολιτισμική, όμορφη, πράσινη.

 Θα σας πω εγώ τι έκανε μέχρι τώρα το Πασόκ. Χάιδεψε τους νεοταξικούς αριστερίζοντες και τα πρασινωπά ζόμπυς.  Αύξησε κάτι φόρους στα ακίνητα και τα καύσιμα (άσχετα αν έχουν πάει στράφι με το αυξημένο κόστος δανεισμού). Αύξησε δύο (2) φορές την τιμή που θα αγοράζει ο ΔΕΣΜΗΕ το αιολικό ρεύμα (που θα πληρώνουμε εμείς). Τρόμαξε λίγο τους πλούσιους και λίγο τους φτωχούς, αλλά οι ξένοι θα φταίνε για τα μέτρα, η Κυβέρνηση θα τα απαλύνει και θα μας στηρίζει και θα μας προστατεύει.  Αριστοτεχνικό.

 Και η ΝΔ;  Η ΝΔ ζει ακόμα με τα συμπλέγματα και τα προβλήματα της δεκαετίας του 60. Αλλά και εδώ το Πασόκ μεγαλουργεί. Με την απειλή των εξεταστικών, κατόρθωσαν και συσπείρωσαν, όχι την βάση που ανέδειξε τον Σαμαρά, αλλά την κατεστημένη μούχλα.

 Όχι ότι έχουν ξεφύγει οι Πασόκοι από τα δύσκολα, αλλά για την ώρα μεγαλουργούν.

 Archaeopteryx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 19/02/2010 22:16:41

    Βρε λες να είναι έτσι τελικά Αρχαίε? :)

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/02/2010 22:27:32

    Μην τους αδικείς έκαναν και άλλα:

    -ψήφισαν νόμο (12/2009) δεν προφυλακίζεται , ΚΑΝΕΙΣ, για Εγκλήματα που τιμωρούνται μέχρι 10 χρόνια ΚΑΘΕΙΡΞΗ, αν δεν έχει ξανά καταδικαστεί (αμετακλήτως) για το ίδιο ακριβώς έγκλημα...
    -πλήρωσες τα τέλη
    -έχει εξαγγείλει μέτρα που εκτός τη ...βενζίνη δεν έχει υλοποιήσει ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ
    -έχει βολέψει κολλητούς και φίλους σε ΔΣ
    -έχει τηρήσει τις προεκλογικές του εξαγγελίες

    χαχαχαχαχα

    δεν πάγωσε τους μισθούς (απλά τους μείωσε)
    δεν κατάργησε τον νόμο Πετραλιά (απλά τον ...επιδείνωσε)
    ο Πρωθυπουργός δίνει οντισιόν για τον ρόλο στο γύρο του κόσμου σε 80 ημέρες (κουίζ: πόσες ημέρες λείπει αθροιστικά στο εξωτερικό;)
    δεν κατάργησε τις πρόωρες στον ΟΛΠ (τις επέκτεινε)
    τόνωσε την οικονομία της Ευρωζώνης (τόσα δις στείλανε έξω με τις παλινωδίες)
    Αλλά πάνω από όλα .....έχει Δημόσια Διαβούλευση

  3. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 19/02/2010 22:32:40

    αχ, μωρέ αρχαιοπτέρυγα, ούτε σ΄ ένα κόμμα δεν διαφωνώ....
    (ειδικά αυτό το πάρτε μέτρα δεν αντέχουμε άλλο, ήταν η χαριστική βολή...)
    και η κορωνίδα φυδσικά:
    με την απειλή των εξεταστικών συσπείρωσαν την κατεστημένη μούχλα και αλλίμονό μας πάλι....

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/02/2010 22:39:13

    Μα ολα οσα εκαναν και κανουν προερχονται απο την αντικειμενικα ευνοικη θεση που εχουν σε ολα τα ζητηματα πλην της οικονομιας.
    Ισως δεν εχετε καταλαβει οτι ο Καραμανλης παρεδωσε ενα κομμα ανυποληπτο χωρις ιδεολογικες αρχες με τα διαφορα αριστεροδεξια μιγματα,χωρις δικο του τυπο και με το ΠΑΣΟΚ να ελεγχει την Ελλαδα οσο ποτε αλλοτε.
    Κανεις δεν θα μπορουσε να αλλαξει τη κατασταση αυτη πριν περασει πολυς χρονος και αυτο ειναι αντικειμενικο δεδομενο.
    Τωρα το οτι οι πασοκοι δε θελουν αυτο που θελουμε εμεις και εχουν αλλα κριτηρια ειναι δεδομενο.Το προβλημα ειναι τι εκανε αυτος που υποτιθεται οτι ηθελε οτι και εμεις δηλ. ο Καραμανλης.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 19/02/2010 22:52:33

    Φίλε Αρχαίε, ξέρω, δεν υπάρχει πιο αντιπαθητική κατηγορία ανθρώπων απ' αυτούς που λένε "σάς το' λεγα εγώ". χαχαχα
    http://www.antinews.gr/?p=13777&cpage=1#comment-325214

    Σοβαρά τώρα, πίστεψες έστω μια στιγμή ότι αυτό το μάτσο επικίνδυνα κ..παιδα θα μάς σώσουν; Όποια απελπισία να προκαλούσε (σε ορισμένους) ο Καραμ. (φτιαχτή από τα ΜΜΕ σε ένα βαθμό) δανειζόμασταν με 29 μον. spread και τώρα δανειζόμαστε με 429.

    Εγώ πιστεύω ότι ο Βεργής, ο Λεβέντης, ο Ρινάλντι, οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, ο γιατρός Φικιώρης, οποιοσδήποτε άλλος, θα ήταν καλύτερος από την παρέα ΓΑΠ.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Προφήτης 19/02/2010 23:12:42

      Το ότι ο άνθρωπος αυτός, ο GAP, είχε κολλητό και έμμισθο σύμβουλο τον Βαλλιανάτο, δεν σας λέει κάτι για τις απόψεις του;
      Μέχρι και σε ιδιαίτερα μαθήματα που έκανε σε μεγάλη πρωτεύουσα της Ευρώπης με διαπρεπή έλληνα οικονομολόγο, εκ Κρήτης, ο GAP συνοδευόταν από τον Βαλλιανάτο.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Προφήτης 19/02/2010 23:26:47

      αν μου επιτρέπεις την παρέμβαση, δεν είπε ότι θα μας σώσουν... λέει μονάχα ότι είναι μάστορες στην επικοινωνία, και είναι αλήθεια. Και δυστυχώς είναι και η μόνη μας ελπίδα να γίνει κάτι σωστό: να αναγκαστούν (όπως μάλλον θα γίνει τώρα) από τα πράγματα οι δημιουργοί όλων των στρεβλώσεων,ναι, αυτοί οι ίδιοι,αυτοαναιρούμενοι (και με την απαραίτητη συναίνεση της ΝΔ) να πάρουν μέτρα που θα αρχίσουν αντιστρέφουν το τεράστιο κακό που έχει συντελεστεί με τον καθολικό εκμαυλισμό των συνειδήσεων σε όλα τα επίπεδα - και μετά θα χρειασθεί χρόνος, πολύς χρόνος, για να ξαναγίνουν τα πράγματα από την αρχή. Με την πλάτη όλων μας.

  6. ΙΔ avatar
    ΙΔ 19/02/2010 23:02:32

    Θα συμφωνούσα αλλά αs καταθέσω την διαφωνία μου. Ο stantofski ακολουθώνταs αυτήν την πολιτική κινείται στα πλάισια τηs παιδείs και απο τιs προσλαμβάνουσεs που έχει απο την ημέρα τηs περιτομήs του ακόμη.Γαλουχήθηκε ετσι. Δηλαδή να εφαπμώσει το όραμα τήs πολιπολιτισμικήs κονωνίαs γιτί δεν άντεχαν οι δικοί του το συμπαγέs του Ελληνικού λαού .Όλεs οι ενέργειέs του θα διαπιστωθεί συν τω χρόνω θα συντίνουν στην κατάτμηση τηs χώραs με τον χαλικράτη και αφου προηγουμένωs αποδυναμοθεί οικονομικά η χώρα. Απο την δική του σκοπιά θα νιώθει απόλυτα πετυχημένοs.

  7. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 19/02/2010 23:10:10

    Η κυβέρνηση δεν χάιδεψε τους νεοταξικούς αριστερίζοντες. Είναι η ίδια απόλυτα νεοταξική και απόλυτα αριστεροφιλελεύθερη, στο πρότυπο της αριστερής πτέρυγας του Δημοκρατικού Κόμματος της Αμερικής, δηλ. της πτέρυγας που ομνύει στο όνομα της πολιτικής ορθότητας.
    Η αρτίστα (με την παλιά "καλή" έννοια) και αριστερή ακτιβίστρια Αλ Σάλεχ είναι η εικόνα όλης της κυβέρνησης.

  8. gap-goup avatar
    gap-goup 19/02/2010 23:15:47

    Προφητη,δεν πιστευουμε οτι θα μας σωσουν,ΑΛΛΑ ειναι αξιοι θαυμασμου γιατι
    θα χρεωκοπησουν την χωρα,με αυτα που κανουν,χωρις αυτοι να εχουν πολιτικο κοστος.
    Το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να χρεωσουν σε ολους αυτους που γραφει ο Archaeopteryx το λογαριασμο.
    Αυτο το εχουν καταφερει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ gap-goup 19/02/2010 23:39:22

      Δεν καταφεραν ομως να χρεωσουν το σχεδιο Αναν και τη διχοτομηση του Αιγαιου με το Ελσινκι στον Καραμανλη.
      Ο αρχικος σχεδιασμος της δεξιας παρενθεσης ηταν να υπογραψει ο Καραμανλης το σχεδιο Αναν και τη προσφυγη στη Χαγη για το Αιγαιο τα οποια εκ των υστερων θα κατηγγειλε το ΠΑΣΟΚ οτι δηθεν ηταν χειροτερα απο αυτα που ειχε διαπραγματευθει το ιδιο.Υστερα χωρις εθνικα προβληματα που τις παραχωρησεις θα ειχε χρεωθει η ΝΔ θα ερχονταν να φτιαξουν τη πολυπολιτισμικη κοινωνια.
      Χαρη στο Μολυβιατη που ηταν πεπειραμενος αυτο δεν εγινε.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ gap-goup 19/02/2010 23:42:03

      Ψυχραιμία, υποκλίννομαι...
      έτσι κοφτά και αμείλικτα η αλήθεια.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ gap-goup 19/02/2010 23:51:07

      Η ανησυχια μου ειναι αν εχει συνειδηση ο Σαμαρας οτι η τραπουλα και σε αυτο τον τομεα ειναι σημαδεμενη.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ gap-goup 20/02/2010 00:13:57

      Ψυχραιμία από την προχθεσινή φωτογραφία με τον ΓΑΠ, νομίζω πως άρχισε να φυλάγεται... {εδώ που φθάσανε δεν είναι παίξε γέλασε...}

      ...εμένα μ΄ ανησυχούν τα αλεξίσφαιρα τζάμια που είδα σήμερα...,
      αλλά ελπίζω πως οι θεοί των Ελλήνων θα μας τον φυλλάξουν, έτσι μονάκριβος που μας έχει μείνει. Ίσως η πολυτιμότερη έγνοια του, περισσότερο κι από την ανάληψη των ηνίων στις τύχες του τόπου μας, θα πρέπει να είναι η ετοιμασία δέκα ηγετών στα χνάρια του... Επείγει πλέον, με τόσο πολιτικό ξιπασμό και χυδαίο δημόσιο αμοραλισμό τριγύρω μας...

  9. Arnaoutis avatar
    Arnaoutis 19/02/2010 23:17:29

    ..
    ==Λέει η ολλανδή σύζυγος του ΥΠΟΙΚ κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των επιχειρήσεων μέσω Διαδικτύου….
    ..
    =Η ελληνική οικονομία είναι ένα δυσκίνητο τέρας
    =Ως Ολλανδή εκπλήσσομαι με την ελληνική οικονομία
    = η φοροδιαφυγή είναι «εθνικό σπορ»
    =«δύσκολα τα φέρνουμε βόλτα».
    =πρέπει να περιμένω στην ουρά στην Εφορία
    = Είναι να τρελαίνεσαι» τονίζει, αν και, όπως ισχυρίζεται η ίδια, φροντίζει να
    δίνει το καλό παράδειγμα ζητώντας πάντα αποδείξεις, τις οποίες φυλάει στο σπίτι τους μέσα σε ένα κουτί.
    =Με δύο παιδιά σε ένα ακριβό ιδιωτικό σχολείο και ακαθόριστες ετήσιες αποδοχές που δεν είναι ούτε τα μισά από ό,τι παίρνει ένας ολλανδός υπουργό είναι μερικές φορές δύσκολο να τα οργανώσεις όλα.
    = Ο σύζυγός μου πληρώνεται λιγότερο από έναν έλληνα βουλευτή.
    = οι αυξήσεις φόρου θα πιάσουν και εμάς».
    =Αλλά τi μπορούμε να κάνουμε; Απεργία;
    ..
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=315924&dt=19/02/2010

  10. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 19/02/2010 23:25:18

    Τεσεράμισι μήνες ....
    Τόσους "κυβερνάει",τρόπος του λέγειν κυβερνάει ...τον καιρό του περνάει ...πρόεδρος κυβέρνησης...πρόεδρος της σοσιαλ-διεθνούς ....αρχηγός του κινήματος εναντίον του ευρώ.....πρόεδρος του :"δεν είδα τίποτε -δεν ξέρω τίποτε"......αρχηγός του: εγώ κερνάω εσείς πληρώνετε.....πρόεδρος της εταιρίας αμνησίας πολιτικο-οικονομικ΄ων σκανδάλων Α.Ε.....


    Και πάει λέγοντας........


    Εγώ είδα και κάτι σχόλια προηγουμένως σε ενα άλλο blog...και έφριξα...¨ο καλός μας κύριος παπακωνσαντίνου....."μαζί σας αγαπητέ κύριε" όπως και αυτό: "εσείς έχετε ένα λαό μαζί σας αυτοί;"

    Και μετά θυμήθηκα να πάρω τα χάπια μου.....της μελαγχολίας.....τα ηρεμιστικά τα πήρα όλα μαζί το πρωί ...όταν πήγα να βάλω βενζίνα....λίγο μετά που είδα τα "νεα στα κανάλια"

    και εις άλλα με υγεία.....

    Καληνύχτα σας

  11. gap-goup avatar
    gap-goup 19/02/2010 23:34:06

    Archaeopteryx
    και εσυ με-γα-λου-ργεις με αυτο το ποστ.
    Ο "κυνισμος" σου σε οδηγει στην καταντια,να υποψιαζεσαι και συμμετοχη σε σορταρισμα ομολογων?
    Πως εξηγεις τις δηλωσεις που προκαλουν πανικο?

  12. Geo avatar
    Geo 20/02/2010 00:59:56

    Το ότι μέχρι τώρα μεγαλουργούσαν είναι αντικειμενικά δεδομένο. Φαίνεται όμως ότι η κατάσταση αρχίζει πλέον και ζορίζει, αφού δημιουργούνται δεδομένα που δεν τα είχαν υπολογίσει. Ήτοι:
    - Ότι φορολογικά μέτρα μπορούσαν να λάβουν χωρίς σημαντικό πολιτικό κόστος (επικαλούμενοι - δικαίως - τις σημαντικές παραλείψεις και τα λάθη της προηγούμενης κυβέρνησης) τα έχουν ήδη λάβει. Μόνο που αυτά εξανεμίστηκαν από την άνοδο των επιτοκίων δανεισμού (για τους γνωστούς περί χρεωκοπίας κλπ λόγους).
    - Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αρκείται στην εξαγγελία του προγράμματος σταθερότητας, αλλά επιμένει να ζητά πλέον συγκεκριμένα στοιχεία που να αποδεικνύουν την βασιμότητά του. Και δυστυχώς για εμάς δεν τα έχουμε, αφού δεν υπάρχουν μηχανισμοί που μπορούν να εξασφαλίσουν την πιστή εφαρμογή του.
    - Η προοπτική να μας "στήσουν" πλέον κανονικά οι αγορές και να κερδοσκοπήσουν σε βάρος μας είναι άμεσα ορατή. Μόνο που αυτή την φορά αυτό θα σημάνει επίσημη χρεωκοπία.
    Συνεπώς τι απομένει; Η απάντηση είναι αυτονόητη. Νέα φορολογικά μέτρα που θα εξασφαλίζουν άμεσα έσοδα, θα περικόπτουν δαπάνες και θα πείθουν την ευρωπαϊκή ένωση ότι το πρόγραμμα σταθερότητας έχει συγκεκριμένα, απτά και μετρήσιμα, αποτελέσματα. Το κακό είναι ότι με την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί εδώ και τριάντα χρόνια στην χώρα, τέτοιου είδους μέτρα μπορούν να είναι μόνο η αύξηση έμμεσων φόρων (πχ ΦΠΑ, φόρος στα καύσιμα) και η περικοπή "κεκτημένων" (πχ 14ος μισθός).
    Για να δούμε τι θα γίνει. Για το καλό όλων μας μακάρι να μεγαλουργήσουν και αυτή την φορά. Διότι αλλιώς .....

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Geo 20/02/2010 03:54:15

      ..μενει και κατι ακομα που (περιεργως) δεν πολυ συζητειται - εκποιηση περιουσιακων στοιχειων του δημοσιου (βλ ιδιοτικοποιησεις, λεει 9δισ κρατικο stake σε εισηγμενες στο ΧΑ, κ 300δισ σε ακινητα, συνολικα 10% του ΑΕΠ μπορει να συγκεντρωθει απο εκτεταμενο προγραμμα ιδιοτικοποιησεων συμφωνα με στελεχος εγχωριας τραπεζας) - ιδιοτικωποιησεις δεν ειναι κατ'αναγκη κακο πραγμα - αλλα το κλιμα/οροι υπο τους οποιους θα γινουν σ'αυτη τη φαση δε ειναι καθολου υγειες, στην καλυτερη περιπτωση θα εχει διασωθει (προσωρινα) ο 13ος μισθος και θα πανυγηριζουν ολοι κ κανενας δε θα προσεχει αν κρατικη περιουσια εκποιηθει σε τιμες ευκαιριας.. τουλαχιστον θα χαρουμε τον μισθο για μερικους μηνες ακομα

  13. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 20/02/2010 09:59:09

    Ο Έλληνας πρωθυπουργός με μια μνημειώδη δήλωση αναξιοπρέπειας, είπε ότι «δεν το κρύβει, αφαιρέθηκε ένα κομμάτι της κυριαρχίας μας». Δεν είπε όμως ότι ο ίδιος δούλεψε συνειδητά σε αυτή την κατεύθυνση, αποδίδοντας ταυτόχρονα το βαρύ φόρο αίματος της εργαζόμενης κοινωνίας που ζητούσαν οι αγορές.

    Η τριμερής οικονομική κατοχή της χώρας, ήδη στέλνει διαγγέλματα: Κι άλλες μειώσεις μισθών, απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, μειώσεις και στον ιδιωτικό τομέα, κατάργηση του 14ου μισθού, αύξηση του ΦΠΑ, πλήρης απελευθέρωση απολύσεων, εργασιακή ζούγκλα, διάλυση ασφαλιστικού, φορολογική αφαίμαξη για τους πολλούς, φορολογική ασυλία για τους λίγους. Η προετοιμασία για ειδικό τοποτηρητή τον Λ. Παπαδήμο, προετοιμάζει και το σενάριο μιας κυβέρνησης «εκτάκτου ανάγκης», στρατιωτικού οικονομικού νόμου, άμεσης άσκησης εξουσίας από τις αγορές και τους τραπεζίτες.

    Οι ισχυροί εταίροι αποδεικνύουν την ποιότητα της «ευρωπαϊκής οικογένειας», της «αλληλεγγύης» και της θέσης που επιφυλάσσουν στη χώρα μας, όταν τις μέρες που μετατρέπουν την Ελλάδα σε πειραματόζωο αντιδραστικών πολιτικών, απαιτούν την αγορά των γαλλικών φρεγατών ή την εξόφληση των γερμανικών εταιρειών. Το γερμανικό Spiegel λέει την πικρή αλήθεια μιλώντας για προτεκτοράτο. Και φυσικά η «δήλωση πολιτικής υποστήριξης» δεν γίνεται εξαιτίας μιας αργοπορημένης μελό αγάπης, αλλά από τον φόβο για ακόμη χειρότερα μετά από μια ελληνική κατάρρευση.

    Μια πρωθυπουργία Παπανδρέου δεν θα μπορούσε να αφήσει τον Λευκό Οίκο εκτός της οικονομικής διακυβέρνησης της Ελλάδας. Η Σύνοδος Κορυφής στέλνει την ελληνική οικονομία στην κηδεμονία του ΔΝΤ. Ο υπεύθυνος για πολλαπλές εθνικές χρεοκοπίες μηχανισμός του ΔΝΤ, έρχεται, διαθέτοντας –κατά τον Γ. Παπανδρέου- την απαραίτητη τεχνογνωσία για τις ραγδαίες περικοπές μισθών και συντάξεων. Ο Γ. Παπανδρέου έχει ακούσει για την Αργεντινή;
    ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΔΝ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ Η ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ
    ΕΙΝΑΙ ΛΕΡΩΜΕΝΑ,ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΝΔ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ...
    ΣΕΒ ΕΒΕΑ ΚΛΠ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΚΑΙ ΛΑΟΣ...
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

  14. sirmar avatar
    sirmar 20/02/2010 10:43:48

    Το ειπαμαι οι ανθρωποι καπεταναιους τους καναμε σαν μουτσοι σκεφτονται και μιλανε.Ελεος σταματηστεε να μιλατε.Βαλτε φελλο πανω κατω.
    Μα και τα ΜΜΕ μας δουλεουν ψιλω γαζη. ακου 65-71% συμφωνουν.
    Βρε πουλημενη ουστ.

  15. Jimmy L avatar
    Jimmy L 20/02/2010 11:09:18

    Το ΠΑΣΟΚ εχουμε πολυ καιρο μπροστα μας να το κρινουμε και ενδεχομενως εαν δεν παει καλα να το καταδικασουμε..Γιατι απο τους φιλους του site μας δεν γινεται η σπανια γινεται η οποιαδηποτε κριτικη??Δεν νομιζω το site ειναι η να ανηκει σε συγκεκριμενο πολιτικο χωρο..Αλλωςτε απο την καλοπιστη κριτικη δεν βγηκε κανεις χαμενος..Ειναι ευκαιρια και για τους φιλους και για το site να γινει ενα σοβαρο βημα διαλογου και επειδη διαβαζεται απο πολυ κοσμο μονο θετικα αποτελεσματα θα εχει..

  16. donaE avatar
    donaE 20/02/2010 11:10:41

    Ολα αυτα δεν τα κανανε μονοι τους.Πρεπει να αναφερθεις και στους ψηφοφορους που τους πιστευουν τυφλα ελπιζοντας να δουν οτι υπαρχει συνεχεια και στον δικο τους τροπο υπαρξης.Φυκια για μεταξωτες κορδελλες.

  17. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 20/02/2010 12:08:58

    Πάλι καλά το πήρατε πρέφα πως είναι αδύναμο το κείμενο με ουδέτερη διάθεση απέναντι σε γεγονότα που μας καίνε όλους. Αυτα τα ...κακά έχει ο επαγγελματισμός Ούμπερ Αλες.

  18. ο κερδοσκόπος της γειτονιάς avatar
    ο κερδοσκόπος της γειτονιάς 20/02/2010 14:21:08

    Arxeopteryx, όπως δεν θα ξεχαστεί στην Ιστορία το "ευχαριστώ" του Σημίτη, έτσι δεν θα ξεχασθεί και ο Γιωργάκης για το θέμα της "αφαίρεσης της κυριαρχίας".

    Συμφωνώ ότι το παιντί μας πάει εκεί που θέλει. Στο ΔΝΤ, στις ΗΠΑ. Αυτός ήταν ο στόχος του για να υποθηκεύσει το μέλλον της Ελλάδας αν όχι στο διηνεκές τουλάχιστον στο μέλλον. Και αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι σε επίπεδο χαμηλής πολιτικής δεν ασχολειται (ούτε και τα εξαπτέρυγά του) ασχολούνται με τίποτα. Δεν ενδιαφέρονται. Οι μόνοι που έχουν κινητικότητα στην κυβέρνηση είναι ο πρωθυπουργός και ΥΠΕΞ,για τους ανωτέρω λόγους, όσοι ασχολούνται με εξωτερική πολιτική υφυπουργοί και τεχνοκράτες (έχουμε Σκόπια και Κυπριακό)και αναγκαστικά και το οικονομικό επιτελείο με το μεγάλο οικείο θέμα.

    Η γνώμη μου είναι ότι ο Γιωργάκης ήρθε όχι για να μείνει αλλά για να κάνει την βρωμοδουλειά. Τόσο με τα εθνικά όσο και με την οικονομία. Για τα υπόλοιπα δεν ενδιαφέρεται/ονται.

    Αφού στα υπουργεία το βαθύ πασοκ και οι πράσινοι δρυοκολάπτες που είχαν συνηθίσει σε εξουσία από τον Ανδρέα, κοντεύουν να πάθουν εγκεφαλικό. Αυτοί του Γιωργάκη συναγελάζονται και συνεργάζονται με δεξιούς -την ελίτ της δεξιάς-, μορφωμένους τεχνοκράτες,άσχετης ιδεολογίας προς το Πασοκ, και οι εναπομείναντες επίγονοι του Ανδρέα βρίσκονται στην άκρη. Σ΄αυτό βέβαια σημειώστε ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις ανάλογα με τον υπουργό του κάθε υπουργείου.

  19. χρηστος avatar
    χρηστος 20/02/2010 15:36:07

    Απ' τή στιγμή πού ψηφίστηκαν, θριαμβευτικά μάλιστα, υποσχόμενοι προεκλογικά, αυξήσεις μισθών καί συντάξεων, καμμία μεταβολή στό ασφαλιστικό καί τά όρια ηλικίας, κανένα νέο φόρο καί γενικά ευχάριστα μέτρα καί λύσεις γιά τά πάντα, από πού συμπεραίνουν τά κανάλια καί μάς πιπιλάνε συνεχώς, ότι τό πόπολο εγκρίνει ολόψυχα τά μετεκλογικά όλο καί σκληρότερα μέτρα τά οποία ανακοινώνονται σέ καθημερινή πλέον βάση?

  20. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 20/02/2010 20:00:30

    Πρώτα το μαχαίρι στο λαιμό και μετά Κύπρο, Κρήτη, νότιο Αιγαίο και θα φθάσουμε στο Ιράν για το οποίο κανείς δεν μιλάει αλλά οι φίλοι μας ετοιμάζονται. Δεν σας κάνει εντύπωση που οι λαλίστατοι Αμερικανοί δεν έχουν επίσημα εκφέρει άποψη;
    Ας είναι καλά οι Αγγλοσάξονες μετρ που μας φτιάχνουν το κουστούμι.
    Ο Γιώργος λέει αλήθεια όταν δηλώνει ότι έχουμε χάσει μέρος εθνικής κυριαρχίας (βάσεις εναέριος χώρος). Οι άλλοι του βαθέως ΠΑΣΟΚ τσιμουδιά;
    Η τσιμουδιά σε περιπτώσεις σαν και αυτή λέγεται εθνική προδοσία και περιλαμβάνει τους πατριώτες και της αντιπολίτευσης.

  21. Orestios avatar
    Orestios 20/02/2010 20:33:01

    Αρχαίε για σένα

    http://www.youtube.com/watch?v=IbmnODQPFcM

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 20/02/2010 21:05:41

      Ορέστιε, το φαινόμενο του παραμυθιού και της αλητείας που μόνο σκοπό έχουν την ανελευθερία και τον φασισμό είναι παγκόσμιο. Εδώ εκπρόσωπος του φιανομένου είναι οι Νεοπασόκοι. Στην χώρα προέλευσης του βιντεοκλιπ, είναι Δημοκρατικοί.

      Θα βρεθούμε μειονότητα, αλλά όσο αναπνέουμε, θα λέμε, η επιστήμη δεν έχει αλλάξει, απλά δεν την μαθαίνουν τα λαμόγια.

      Άκου Υπουργείο Προστασίας Πολίτη... Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, μήπως να το λέμε Υπουργείο Αδερφικής Αγάπης;

    • ataktos avatar
      ataktos @ Orestios 20/02/2010 21:17:47

      H παρατηρήσει σου είναι εύστοχη και... ακριβή

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 20/02/2010 21:28:56

      Αναρρωτιέμαι τί συμβαίνει. Δεν μπορεί να είναι πανομοιότυπα τα συνθήματα. Δεν μπορεί να είναι πανομοιότυπα τα σχέδια. Τί τυπάκια είναι αυτά που μας παραμυθιάζουν νύχτα μέρα με συνθήματα πανομοιότυπα με αυτά των ναζιστών? Είχα διαπιστώσει την ομοιότητα και πολλές φορές παρείχα τη σχετική πληροφορία στο antinews. Χλευάστηκα, αλλά για ένηα πράγμα είμαι σίγουρος πια.
      Το αυγό του φιδιού εκκολάφθηκε και το φίδι είναι ήδη στον κόρφο μας.

  22. ataktos avatar
    ataktos 20/02/2010 21:35:04

    http://www.youtube.com/watch?v=L5BSJ6zG45U&feature=player_embedded#

  23. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/02/2010 21:52:47

    Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι γι' αυτό δολοφονήθηκαν οι εκδότες της δεξιάς στην Ελλάδα, επειδή δεν ήταν ελεγχόμενοι από αυτό το διεθνές παρακράτος. Που βασίζει την ισχύ πρωτίστως στον απόλυτο, στο ασφυκτικό έλεγχο της ενημέρωσης.

    Ας σκεφτούμε τι έγινε με τη νέα γρίππη.

    Ας σκεφτούμε τι έγινε με τον πόλεμο στη Γεωργία.

    Ας σκεφτούμε τι έγινε με τα επεισόδια του Δεκέμβρη του 2008.

    Ας σκεφτούμε τι γίνεται με τη λυσασμένη υποστήριξη όλων των μπουκωμένων ΜΜΕ στον ΓΑΠ και το σάπισμα του Καραμανλή.

    Αποκλείεται να είναι όλα αυτά τυχαία. Αποκλείεται.

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/02/2010 08:48:54

    Η Διαμαντοπούλου στο πρωινό ΜΕΓΚΑ: 1) Τα ακριβά παπούτσια δεν τα πήρα εγώ. 2) Δεν ξέραμε τι παραλάβαμε στην διαλυμένη χώρα.

    Για τα παπούτσια σου, κούκλα μου, δεν με νοιάζει.

    Το τι παραλάβατε, το ήξερα και το έγραφα εγώ, εδώ, ψευδώνυμος σχολιαστής. Όχι ότι είσαι υποχρεωμένη να με διαβάζεις και να με πιστεύεις, αλλά για να το ξέρω εγώ στο απ έξω, μάλλον θα το ξέρατε και εσείς. Και ο ΚΚ ήξερε τι παρέλαβε, και τι παρέδωσε. Ο μόνος που είχε αβεβαιότητες ήταν ο Σημίτης, αν και με την απελευθέρωση συναλλάγματος και τα προενταξιακά ήξερε, μάλλον, από πείρα άλλων, τι θα συνέβαινε.

    4 μήνες στο τιμόνι και ακόμα κάνετε ότι δεν ξέρετε. Ξέρετε, αλλά είστε όλοι αδελφές. Δεν τολμήσατε όταν η αγορά είχε λεφτά... Σιγά μην τολμήσετε τώρα που δεν έχει. Γι αυτό γλύφετε τους Γερμανούς, και το ΔΝΤ, να είναι αυτοί οι κακοί.

  25. yannidakis avatar
    yannidakis 21/02/2010 13:19:49

    το κακο με τον κυνικο, ειναι οτι βρισκεται πολυ κοντα στα ορια γελοιοποιησης & ανοησιας :[

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ yannidakis 21/02/2010 20:07:43

      πολύ βαθύ σχόλιο, μου θυμίζει τις απόψεις. Ξέρεις εσύ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.