10/04/2010 16:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως ο ρόλος αυτής της απίθανης κυβέρνησης ήταν να μας βάλει στο ΔΝΤ;

Όπως γράφουν σήμερα όλες οι εφημερίδες, επίκειται  συμφωνία δανεισμού της Ελλάδας με επιτόκιο κοντά στο 3,75% για δανεισμό από 20 έως 25 δισ. ευρώ. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, το ΔΝΤ θα συμμετέχει στο πακέτο στήριξης κατά 1/3, δηλαδή αν το δάνειο "κλείσει" στα 25 δισ. ευρώ, η συμμετοχή του ΔΝΤ θα είναι 8,3 δισ. ευρώ με επιτόκιο 2,84%. Σε ό,τι αφορά το ευρω-δάνειο συνολικά, με το επιτόκιο των SDR του ΔΝΤ να διαμορφώνεται στο 0,26% την Παρασκευή, αν προστεθεί και το συν 3,5% που αναφέρουν οι πληροφορίες, τότε η Ελλάδα θα δανειστεί με ένα επιτόκιο γύρω στο 3,75%.

Προσέξτε τώρα τι γράψαμε ΠΡΩΤΟΙ κατά καιρούς και επιβεβαιώνονται τωρα:

Έρχεται το ΔΝΤ

Τον Ιούνιο λήγουν παλιά ομόλογα του ελληνικού δημοσίου ύψους περίπου 30 δις, τα οποία και πρέπει να αντικαταστήσουμε με νέα! Άρα δεν αποκλείεται τότε να χρειαστούν και νέα μέτρα, προκειμένου να μας δώσουν νέες εγγυήσεις, για να προβούμε σε νέο δανεισμό!

 Οι πληροφορίες μας λένε (εν όψει της επικείμενης επίσκεψης Παπανδρέου στον Ομπάμα,) ότι το ντηλ με το ΔΝΤ έχει κλείσει. Και ότι θα μας δώσει 30 δις. σε δυο δόσεις των 15

 Θα απαιτήσει φυσικά την λήψη σκληρότατων μέτρων, όπως απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων στο δημόσιο που θα ξεσηκώσουν το σύμπαν.

 Γι αυτό το λόγο, εξάλλου, βγήκε πρόσφατα ο Θ. Πάγκαλος και μίλησε για απολύσεις στο Δημόσιο.

 Δείτε και όσα γραφούμε στο  Η «Νέα Γιάλτα» και η έξοδος από την ΟΝΕ

Ο Αντώνης Σαμαράς καταδίκασε ήδη αυτή την προοπτική λέγοντας ότι «η εξωευρωπαϊκή βοήθεια θα είναι κακός οιωνός για την Ελλάδα, αλλά και για την Ευρώπη συνολικά», καθώς ενδεχόμενη προσφυγή της Ελλάδα στο ΔΝΤ είναι επικίνδυνη. «Αν δεν σωθούμε μόνοι μας, δεν μπορεί να μας σώσει κανένας. Κι αν πάρουμε απόφαση να σωθούμε μόνοι μας, τότε και η Ευρώπη ευκολότερα θα μας βοηθήσει και οι αγορές θα μας στηρίξουν και βοήθεια από το ΔΝΤ δεν θα χρειαστούμε», σημειώνει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε συνέντευξή του στην «Ημερησία».

Το ερώτημα είναι φυσικά αν η ενδεχόμενη προσφυγή στο ΔΝΤ κατέστη μονόδρομος από την  άγνοια, τον πανικό και την ανικανότητα της κυβέρνησης, ή ήταν σχεδιασμένο από την αρχή και από ποιους;

 Μήπως τελικά η Ουάσιγκτον χρησιμοποίησε την κρίση για να βάλει χέρι στην ΕΕ μέσω της Ελλάδας, όπως λένε όλοι στα ….καφενεία;

 Μήπως ήταν αυτός ο ρόλος αυτής της απίθανης κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;

Αποκάλυψη: Η αλήθεια για το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο

…..Θα αναφέρουμε μερικές από τις εισηγήσεις του ΔΝΤ προς την ελληνική κυβέρνηση:

Πλήρης αναδόμηση  στην τοπική αυτοδιοίκηση όπου και εντοπίζεται ανεξέλεγκτη σπατάλη πόρων.

Άρση της μονιμότητας, πλην του στενού δημοσίου τομέα.

Εξίσωση ορίων ηλικίας για άνδρες και γυναίκες στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα με ενιαίο όριο συνταξιοδότησης τα  67.

Κατάργηση των βαρέων και ανθυγιεινών. Ίσως επιβιώσουν 2-3 κατηγορίες.

Πλήρης κατάργηση 14ου και 13ου μισθού στο δημόσιο, αλλά και στον ιδιωτικό τομέα.

Φορολόγηση των αγροτών.

Φορολόγηση  όλων των εισοδημάτων   από το πρώτο ευρώ.  (ισχυρίζονται ότι έτσι θα εμπεδωθεί φορολογική συνείδηση)

Απελευθέρωση όλων των κλειστών επαγγελμάτων.

Επιβολή ΦΠΑ σε όλες τις υπηρεσίες (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι κ.λ.π.)

Περαιτέρω ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων (εισηγούνται 2 το πολύ τρία ταμεία)

Πλήρης απελευθέρωση των απολύσεων και κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων.

Ριζική αναδιάρθρωση του εθνικού συστήματος υγείας και του τρόπου λειτουργίας των κρατικών νοσοκομείων.

Ριζική αναδιοργάνωση του συστήματος παιδείας. Προτείνονται δίδακτρα στα πανεπιστήμια με κάποια πρόβλεψη για τα χαμηλά εισοδήματα.

Προτείνουν και άλλα  («τεχνικής φύσεως») θέματα τα οποία θα συρρικνώσουν το δημόσιο και θα καταστείλουν τις δημόσιες δαπάνες.

Τι θα κάνει η κυβέρνηση;

Είναι προφανές ότι  ακόμα και η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου, με την αμέριστη στήριξη των ΜΜΕ, θα είναι αδύνατο να σταθεί, αν επιχειρήσει  να περάσει αυτά τα μέτρα.

Για αυτό στο παρασκήνιο άρχισαν δειλά-δειλά να ακούγονται σενάρια ευρύτερων κυβερνητικών σχημάτων

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΑΚΙΑΝΑ avatar
    ΚΑΚΙΑΝΑ 10/04/2010 16:33:48

    =ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ, ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑΚΙΜΙΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΠΑΣΚΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ, ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ.
    -ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ.
    -Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ [ΝΤΟΡΑΚΙΑ ΚΥΡΙΩΣ] ΠΟΥ ΞΕΡΟΓΛΕΙΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΕΙ ΜΕΣΑ-ΜΕΣΑ, Η «ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΗ» ΠΑΣΚΕ.
    -Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΑΧΥΡΟ ΠΙΑ.

    • Χα! avatar
      Χα! @ ΚΑΚΙΑΝΑ 11/04/2010 14:23:10

      -Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΑΧΥΡΟ ΠΙΑ.

      Εσύ όμως?...

  2. proin_anti avatar
    proin_anti 10/04/2010 16:33:59

    Βεβαίως και λεφτά υπάρχουν, μάλλον καλύτερα υπήρχαν.
    Μόνο που υπήρξαν 2 εγκληματικοί προυπολογισμοί 2008, 2009 που εκτόξευσαν στα ύψη τις δαπάνες και με τα έξοδα να καταρρέουν.
    Μην ξεχνάτε ότι μετά την νίκη της ΝΔ το 2007 είχαμε δήλωση Αλογοσκούφη ότι ο προυπολογισμός του 2008 θα ήταν ο πρώτος γνήσιος και τέτοιες μπούρδες.
    Την κατηφόρα την πήραμε ήδη από το 2008 , γιαυτό και ο Αλογοσκούφης πήγε να πάρει κάποια εισπρακτικά μέτρα όπως κατάργηση του αφορολόγητου, φορολογία μετοχών κλπ. Κι αυτο τον Αύγουστο το 2008.

  3. anonymous avatar
    anonymous 10/04/2010 16:46:35

    Συμφωνώ ότι ο ρόλος της σημερινής κυβέρνησης είναι να διαλύσει το κράτος. Το να μπούμε στο ΔΝΤ είναι ένα βήμα από τα πολλά.

    Πιστεύω επίσης ότι τα έχουν πάρει από τους διεθνείς τραπεζίτες. Τέτοιος ερασιτεχνισμός και ηλιθιότητα δε δικαιολογείται. Ότι τα έχουν πάρει δε θα το μάθουμε ποτέ εκτός αν κάνουν καμιά έρευνα οι Αμερικάνοι. Όπως έγινε με όλα τα λαδώματα που υποψιαζόμασταν αλλά δε μαθαίναμε.

    Τα μέτρα που προτείνουν απλά δε γίνεται να περάσουν διότι πολλά είναι είτε ανεδαφικά είτε δε θα φέρουν έσοδα.

  4. ΚΑΚΙΑΝΑ avatar
    ΚΑΚΙΑΝΑ 10/04/2010 16:48:19

    -ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΜΟΙ ΘΥΤΑΙ.
    -ΤΟ “ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ” ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΦΤΑΨΥΧΟ.
    -Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ, Η ΠΑΣΚΕ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ.
    -ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΚΑΣΑΝ ΟΙ ΠΑΣΚΙΤΕΣ, ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ ΚΑΙ ΡΟΜΠΕΡΤΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ.
    -ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΠΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ.
    -ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΝΤ, ΟΥΤΕ Η Ε.Ε, ΟΥΤΕ ΚΙ΄ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ….

  5. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2010 17:18:29

    Σοσιαλιστικό διεθνές ταμείο με ανθρώπινο πρόσωπο.

    Η κυβέρνηση πραγματικά είχε ΣΧΕΔΙΟ αυτό του ΔΝΤ. Αυτός ήταν ο στόχος.
    Πράσινη ανάπτυξη και ΔΝΤ.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Orestios 11/04/2010 03:01:28

      Ορεστιε,

      Να συμπληρωσω: Και απονομη ιθαγενειας στους καθε καρυδιας λαθρομεταναστες!

  6. papadopoulos takis avatar
    papadopoulos takis 10/04/2010 17:40:52

    Για αυτό στο παρασκήνιο άρχισαν δειλά-δειλά να ακούγονται σενάρια ευρύτερων κυβερνητικών σχημάτων και πιος θα μπει σ αυτο το σχημα πρεπει να ειναι παλαβος

  7. GreenHorses avatar
    GreenHorses 10/04/2010 17:58:45

    Ερε γλέντια που έρχονται!

    Δεν βλέπω να μην βγάζει χρόνο η κυβέρνηση.

  8. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 10/04/2010 18:05:30

    Πολύ ισχυρό το μήπως, πολύ ισχυρό, φαίνεται καθαρά ότι ο γαπ είναι χαρτί των ΗΠΑ.Ο παγκόσμιος οικονομικός πόλεμος βρίσκεται σε εξελίξη...έχουμε να δούμε πολλά ακόμη.

  9. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 10/04/2010 18:14:05

    Αυτός βεβαίως ήταν ο σκοπός του Γιωργάκη και ΣΙΑ εξαρχής. Το είχαμε πει και εδω μήνες τώρα.
    όλες οι κινήσεις εκεί αποσκοπούν, γιαυτό τον έβαλαν εδω.

    Μόνο που οι εποχές έχουν αλλάξει...δεν είμαστε ούτε στη δεκαετία του '60, ούτε στη δεκαετία του '80, ούτε καν στο 2000.

    Αυτή τη στιγμή ο Γιωργάκης έχιε βάλει το κεφάλι του στο ντορβά και εφυσηχάζει πιστέυωντας ότι τα συμφέροντα που τον στήριξαν έχουν μονόδρομο μπροστά τους και θα τον στηρίζουν εσσαεί..

    Δυστυχώς για τον ίδιο αποτελεί αναλώσιμο στοιχείο.


    Υ.Γ

    Το ΔΝΤ, ουσιαστικά είναι η πάλαι ποτέ "Διεθνή Επιτροπή Ελέγχου" -Δ.Ο.Ε- για την Ελλάδα που εγκαταστάθηκε το 1898 μετά τον πόλεμο του '97.

    Τότε είχαμε χάσει το πόλεμο από τους Τούρκους, είχαμε ήδη πτωχέυσει από το 1893 και η Ελλάδα ασφαλώς ήταν πολύ ασήμαντη οικονομικά σε ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης.

    Το γεγονός ότι τώρα το ΠΑΣΟΚ σπρώχνει πάλι στο να κάνει τη χώρα προτεκτοράτο, δείχνει και το μέγεθος της προδοσίας, η οποία φυσικά δεν θα μείνει ατιμώρητη.

    Η ιστορία αλλά και ο λαός είναι αμείλικτη σε τέτοιου είδους εξελίξεις και οι πρώτοι που θα τον "φάνε" το Γιωργάκη θα είναι οι δικοί του για λόγους πολιτικής αυτοσυντήρησης.

    Θα είχε ενδιαφέρον να ακουστούν σχόλια, απόψεις και στιχομυθίες που ακούγονται το τελευταίο διάστημα στις τοπικές του ΠΑΣΟΚ σε όλη την επικράτεια και στα συνδικαλιστικά όργανα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Dubai Expatriate 10/04/2010 18:21:30

      Σε λίγο καιρό οι χαρακτηρισμοί "Δημοκρατικός Πασόκος" ή "σοσιαλιστής" θα είναι ισότιμοι του προδότη.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Dubai Expatriate 11/04/2010 00:29:09

      Σωστός ο Dubai.
      O γιωργάκης είναι αναλώσιμος αλλά δεν το έχει αντιληφθεί ούτε αυτός, ούτε οι εξωκοινοβουλευτικοί friends.

  10. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 10/04/2010 18:35:40

    Η οικογένεια Παπανδρέου ήταν ανέκαθεν η πέμπτη φάλαγγα πρώτα των Άγγλων και μετά των Αμερικάνων, στα ελληνικά πράγματα.
    Το ΓΑΠ, μοιάζει περισσότερο με τον παππού του. Φιλόδοξος όπως κι εκείνος και με αρκετά περιορισμένες πνευματικές ικανότητες τον καθιστούν τον τέλειο αχυράνθρωπο για ανάληψη κάθε είδους "εργολαβίας" την οποία εκτελεί αδίστακτα.

  11. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 10/04/2010 18:39:22

    Φάκτορα,το ερωτηματικό στο τέλος του τίτλου το θεώρησες απαραίτητο;

  12. fatfat avatar
    fatfat 10/04/2010 18:40:49

    απευθύνομαι προς τον αυντάκτη του άρθρου......επειδή προτείνει κάποια μέτρα το ΔΝΤ πρέπει όλα να τα απορρίψουμε ή να τα θεωρήσουμε απαράδεκτα?

    - δεν πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης όπου ΟΝΤΩΣ -κατά γενική ομολογία - εντοπίζεται ανεξέλεγκτη διαχείριση ή σπατάλη εθνικών και κοινοτικών πόρων?
    Πρέπει οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης να συνεχίζουν να είναι για τα δημόσια έσοδα "ένα βαρέλι δίχως πάτο"?
    (μην γελιόμαστε...αυτός είναι και ο κύριος λόγος που θα γίνει η επερχόμενη μεταρρύθμιση με το σχέδιο "Καλλικράτης").

    - δεν πρέπει να γίνει άρση της μονιμότητας στον δημόσιο τομέα? (πάντα βέβαια υπό αυστηρές προυποθέσεις).

    - δεν πρέπει να γίνει αναδιάρθρωση και μεταρρύθμιση στο ασφαλιστικό σύστημα, ώστε να καταστεί βιώσιμο και μετά από 20-30 χρόνια?

    - όλα τα εισοδήματα ή σχεδόν όλα δεν πρέπει να φορολογούνται?
    Γιατί οι μισθωτοί-συνταξιούχοι να επωμίζονται πάντα τα φορολογικά βάρη?

    - δεν πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές στην οικονομία μας, για να καταστεί αυτή πιο αποδοτική και πιο ανταγωνιστική?

    - δεν πρέπει να απελευθερωθούν όλα τα κλειστά επαγγέλματα?

    - δεν πρέπει να επιβληθεί ΦΠΑ σε όλες τις υπηρεσίες?
    Γιατί ένας άλλος ελεύθερος επαγγελματίας να αποδίδει ΦΠΑ στο δημόσιο και όχι π.χ οι δικηγόροι?
    Το ΦΠΑ στην περίπτωση των ελεύθερων επαγγελματιών, δεν το πληρώνουν στην ουσία οι πελάτες, δηλαδή δεν μετακυλίεται σε αυτούς?
    Γιατί λοπόν γκρινιάζουν οι δικηγόροι?
    Το ίδιο ακριβώς θα γίνει και με αυτούς.

    - δεν πρέπει να μειωθούν τα ασφαλιστικά ταμεία? Το γεγονός ότι υπήρχαν ή δεκάδες-εκατοντάδες ασφαλιστικά ταμεία δεν ήταν στην ουσία κατά των ασφαλισμένων?

    - δεν πρέπει να γίνει επιτέλους ριζική αναδιάρθρωση του εθνικού συστήματος υγείας και του τρόπου λειτουργίας των κρατικών νοσοκομείων, έτσι ώστε να λειτουργούν προς όφελος των πολιτών και μην σπαταλιέται δημόσιο χρήμα?

    - δεν πρέπει να γίνει ριζική αναδιοργάνωση του συστήματος παιδείας?

    - δεν πρέπει να συρρικνωθεί το αδηφάγο δημόσιο (που τα τελευταία περίπου 30 χρόνια έχει γιγαντωθεί) και θα μειωθούν σημαντικά οι κρατικές σπατάλες?

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ fatfat 10/04/2010 19:51:05

      Δυστυχώς αγαπητέ στην ζωή δεν παίζει ρόλο μόνο το τι, αλλά και το πως.
      Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο γριπιασμένος είναι τρομερά άπλυτος και βρωμάει. Εάν τον βάλουμε στο ντους και ανοίξουμε το παγωμένο νερό θα πάθει πνευμονία. Εάν ανοίξουμε το καυτό θα επέλθει βελτίωση της υγείας του.
      Γι αυτό υπάρχει και το "Η εγχείρησις επέτυχεν, ο ασθενής απέθανε".
      Και με αυτήν την λογική τα καλόπαιδα υποσχόμενοι μπανιέρα, παρήγγειλαν φέρετρο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Μποτίλια στο Πέλαγος 10/04/2010 20:28:24

        Περιγραφικότατος Μποτίλια!

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 10/04/2010 21:36:02

        Μποτίλια έγραψες!

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ Μποτίλια στο Πέλαγος 11/04/2010 01:42:09

        Αυτά που γράφει ο fatfat δε συζητάγαμε λίγες μέρες νωρίτερα;
        Γιατί τόση υποκρισία;
        Δε μας ενδιαφέρει τί θα πάθουμε αλλά ο τρόπος;
        Η διαδικασία ή αν είναι μετά ή άνευ λιπαράς επαλείψεως;
        Μήπως μαζευτήκαμε πολλοί εγκάθετοι σε λίγο χώρο;

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ fatfat 10/04/2010 19:59:10

      fat-fat,γιατί είσαι τόσο, μα τόσο,κουραστικός; Θέλεις κάτι να πείς αλλά δεν βρίσκεις τον τρόπο; Μήπως ζορίζεσαι κομματάκι; Ελα καλό μου,πές με λίγα και ξεκάθαρα λόγια αυτό που θέλεις,μην το ζαλίζεις το πράγμα με τις περί διαγραμμάτου περικοκλάδες σου.Σούπε κανείς πως δεν υπάρχει κατανόηση γιά την περίπτωσή σου;

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ Σπάρτακος 10/04/2010 21:32:05

        Η φαιοπράσινη προπαγάνδα, προσπαθεί να λανσάρει καινούργια γραμμή υπεράσπισης και δοκιμάζει δολώματα.

    • billyraf avatar
      billyraf @ fatfat 10/04/2010 22:28:27

      "Γιατί ένας άλλος ελεύθερος επαγγελματίας να αποδίδει ΦΠΑ στο δημόσιο και όχι π.χ οι δικηγόροι?
      Το ΦΠΑ στην περίπτωση των ελεύθερων επαγγελματιών, δεν το πληρώνουν στην ουσία οι πελάτες, δηλαδή δεν μετακυλίεται σε αυτούς?
      Γιατί λοπόν γκρινιάζουν οι δικηγόροι?
      Το ίδιο ακριβώς θα γίνει και με αυτούς."

      ΓΙΑΤΊ ΓΚΡΙΝΙΆΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΌΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ Φ.Π.Α.;
      Θα το εξηγήσω με ένα παιδικό παράδειγμα:
      Σκέψου ότι έχεις ένα μαγαζί.
      Σκέψου ότι έρχεται μια εποχή ποι οι πελάτες λιγοστεύουν συνεχώς. Μάλιστα, αυτοί οι λίγοι που πατάνε πλέον στο μαγαζί σου είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν λιγότερα. Όλο και λιγότερα.
      Η δουλειά σου λιγοστεύει, τα έσοδα μειώνονται.
      Ποιο είναι το χειρότερο που θα μπορούσε αυτή τη στιγμή να συμβεί;
      Απάντηση: Να σου επιβληθεί με νόμο να αυξήσεις τις τιμές των προϊόντων που πουλάς κατά 21%!
      Είτε θα αναγκαστείς να μετακυλίσεις την τεράστια αύξηση στους πελάτες σου, οπότε ο αριθμός τους θα μειωθεί ακόμη περισσότερο και το εισόδημά σου θα υποστεί ακόμα πιο ραγδαία μείωση.
      Είτε θα απορροφήσεις το κόστος, οπότε το εισόδημα σου θα μειωθεί δραματικά και πάλι.
      Θα πρέπει να συνεκτιμηθεί ότι οι τιμές τψν δικηγορικών υπηρεσιών δεν διαμορφώνονται απολύτως ελεύθερα. Υπάρχουν υποχρεωτικές κατώτατες αμοιβές για κάθε συγκεκριμένη υπηρεσία (παράσταση σε δικαστήριο, υπογραφή συμβολαίου κλπ.). Οπότε ένας μέσος δικηγόρος (δεν μιλάμε για τους μεγαλοδικηγόρους) ΔΕΝ μπορεί να συμπιέσει ελεύθερα τις τιμές, για να προσελκύσει τους πελάτες που χάνει.
      Στα παραπάνω πρέπει να προστεθεί ότι η επιβολή Φ.Π.Α. θα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τις επιχειρήσεις, οι οποίες θα πρέπει να πληρώσουν καπέλο 21% για νομικές υπηρεσίες σε περίοδο που πιέζονται από όλες τις πλευρές. Και οι υπήρεσίες αυτές είναι απαραίτητες τόσο για τη διάσωση επιχειρήσεων όσο και για την αναδιάρθρωση της αγοράς, η οποία διενεργείται και μέσω νομικών οδών.
      Και όλα αυτά για καθαρά εισπρακτικούς λόγους, αφού η επιβολή Φ.Π.Α. δεν σχετίζεται με την εμπέδωση φορολογικής δικαιοσύνης.
      Τα δε αναμενόμενα έσοδα δεν είναι περισσότερα από μερικά εκατομμύρια ευρώ (σταγόνα στον ωκεανό και μάλιστα με σημαντικό τίμημα, το οποίο θα επιβαρύνει τις επιχειρήσεις κυρίως).
      Η επιβολή Φ.Π.Α. ΔΕΝ συμβάλλει στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Αντίθετα θα δώσει κίνητρο στον πελάτη να μη ζητήσει απόδειξη για όλο το ποσό που κατέβαλε, αλλά μόνο για ποσό ίσο με την κατώτατη υποχρεωτική από το νόμο αμοιβή.
      Συμπερασματικά:
      Ναι στο άνοιγμα του επαγγέλματος, το οποίο μακροπρόθεσμα θα αποβεί προς όφελος της κοινωνίας (καλύτερες υπηρεσίες σε ανταγωνιστικότερες τιμές).
      Ναι στους διαρκείς και αυστηρούς ελέγχους, ώστε να συλληφθεί η φοροδιαφυγή.
      Όχι στην επιβολή Φ.Π.Α. που θα επιβαρύνει την κοινωνία καταδικάζοντας σε μιζέρια τον κλάδο.
      Συγγνώμη για το βαρετό και βιαστικό συντεχνιακό post την στιγμή που καταρρέει η χώρα.

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ billyraf 10/04/2010 23:25:35

        επειδή όλοι σχεδόν οι κλάδοι διέρχονται κρίση να καταργήσουμε το ΦΠΑ από όλους.
        Αλλά έχουμε μάθει εμείς πατρίκιοι και οι άλλοι πληβείοι./

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ billyraf 10/04/2010 23:27:29

        ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΦΠΑ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΕΤΑΙ Ο ΤΖΙΡΟΣ ΤΟΥΣ. ΠΑΡΑΥΤΑ!

      • billyraf avatar
        billyraf @ billyraf 11/04/2010 10:18:58

        @ Βρασίδας
        α) Οι αυξήσεις των τιμών σε περίοδο ύφεσης αυξάνουν τις ανισότητες και δεν τις μειώνουν. Όσο ακριβότερα γίνονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τόσο μεγαλύτερη θα γίνεται η απόσταση μεταξύ πατρικίων και πληβείων
        β) Αν σκεφθείς πιο ωύχραιμα θα καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ Φ.Π.Α. και φόρου εισοδήματος.

  13. fatfat avatar
    fatfat 10/04/2010 20:50:52

    @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.....πολλά μέτρα -όχι όλα βέβαια -, από αυτά που εισηγείται κατά καιρούς το ΔΝΤ (αναφέρονται μάλιστα στο προηγούμενο σχόλιό μου) είναι σωστά και θα αποβούν εις όφελος της ελληνικής οικονομίας και των πολιτών γενικότερα.
    Αυτή η γενικότερη δαιμονοποίηση του ΔΝΤ, με σκοπό να ευτελιστούν τα προτεινόμενα μέτρα, είναι "εκ του πονηρού" - δεν είναι καθόλου σωστή.
    Ας μην ξεχνάμε ότι πολλά από τα μέτρα που εισηγείται το ΔΝΤ, τα κόμματα ενίοτε τα υπόσχονται προεκλογικά στους πολίτες.
    Αλλά συνήθως, όταν ανέρχονται στην εξουσία, δεν τα εφαρμόζουν,διότι υπάρχουν τεράστια συμφέροντα που αντιτίθονται σφόδρα σε αυτά τα μέτρα π.χ υπάρχουν μεγάλα συμφέροντα που αντιτίθονται στην ριζική αναδιάρθρωση του Ε.Σ.Υ και του τρόπου λειτουργίας των κρατικών νοσοκομείων, έτσι ώστε να λειτουργούν προς όφελος των πολιτών και να μην γίνεται σπατάλη δημόσιου χρήματος.....

    Υ.Γ : Ούτε ζορίζομαι, ούτε επιζητώ την κατανόηση κανενός....αυτονόητα πράγματα αναφέρω......από όλα αυτά τα μέτρα που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιό μου, ποιο - κατά την γνώμη σου - είναι λάθος και δεν πρέπει να εφαρμοστεί?

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ fatfat 11/04/2010 08:49:57

      Πιό μικρά και συνοπτικά κείμενα σου ζήτησα.Πιό περιεκτικά.Το λακωνίζειν,φιλοσοφείν εστί.Τα οργανωμένα μυαλά,μπορούν να συμμαζέψουν τις σκέψεις και τις προτάσεις τους σε λίγες μόνον φράσεις.Αν δεν μπορείς μόνος σου να το κάνεις,ζήτα το από ΕΚΕΙ που ξέρεις.Μπορεί να μην επιζητείς την κατανόηση κανενός,αλλά δεδομένων των δυσκολιών της αποστολής σου,την έχεις αμέριστη από μας.Σε καταλαβαίνουμε !

  14. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 10/04/2010 20:51:16

    Η κυβέρνηση δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα του κράτους-κοινωνίας-Ελληνισμού.

    Πρέπει να φύγουν το συντομότερο δυνατό και ταυτόχρονα να γίνει εισαγγελική έρευνα για τα γεγονότα του Δεκ. του 08 και να αποκαλυφθούν ποιοί παρακρατικοί που συνδέονται με το βαθύ ΠΑΣΟΚ και ξένες μυστικές υπηρεσίες προσπάθησαν τότε να αιματοκυλήσουν την Αθήνα. Αυτό συν τις εμπρηστικές επιθέσεις το 07 και 09.

    Αρκετά με τη μαφία του ΠΑΣΟΚ!

    Ακόμα ανεμένετε από την "ανεξάρτητη" δικαιοσύνη να αναλάβει τις ευθύνες τις.

    Κια επιπλέον είναι καιρός να μιλήσει και ο Κ.Κ για το ποιοί οικονομικοί κύκλοι στην Αθήνα τον απειλούσαν να εγκαταλείψει την εξουσία από το φθινόπωρο του 07 και έπειτα. όπως καταλαβαίνεται εάν είχε παραιτηθεί τότε, θα είμασταν ήδη στις θερμές "αγκάλες" του ΔΝΤ.... Τους καθυστέρησε αρκετά....

    Και κάτι τελευταίο...τη Δευτέρα αρκετοί "κερδοσκόποι" θα χάσουν πολλά από τα κεφαλαιά τους. Δνε είναι τυχαίος ο πανικός του Σόρος που δήλωσε ότι "Η Ελλάδα δεν πρέπει να δανειστεί με επιτόκια της αγοράς"

    Για αυτό και ο Γιωργάκης δεν ενεργοποιεί ΑΚΟΜΑ το μηχανισμό της ΕΕ, γιατί τα φιλαράκια του οι κερδοκόποι έχουν ακόμα μεγάλα ανοίγματα...

    Έχει καιρό μέχρι τη Δευτέρα όμως, ή παίρνει τα λεφτά ή λέει όχι και τότε είναι μόνος του απέναντι σε 11 εκ. πληθυσμό....

    • Orestios avatar
      Orestios @ Dubai Expatriate 10/04/2010 21:39:04

      Εσύ τί περιμένεις να πεί?
      Το σενάριο των "κακών ευρωπαίων" προωθείται άλλη μια φορά.

  15. athamas avatar
    athamas 10/04/2010 21:45:59

    Αν ο Dubai έχει δίκιο, πρέπει να ενεργοποιηθεί η ΕΥΠ !

    • Orestios avatar
      Orestios @ athamas 10/04/2010 22:57:58

      Πόσο πιθανό είναι αυτό το σενάριο?

      Θα πεί πως δεν ανέχεται ως αρχηγός κυρίαρχου κράτους να δέχεται υποδείξεις και να μην έχει φωνή η Ελλάδα. Θα επαναλάβει ότι προσβάλλει τους Έλληνες η συμπεριφορά των Ευρωπαίων και θα τα τινάξει όλα στον αέρα. Θα επικαλεστεί την αδυναμία της ΕΕ να παρέχει φθηνό χρήμα κατηγορόντας την ότι συμπεριφέρεται σαν το Ράιχ, και θα απευθυνθεί στους Έλληνες ζητώντας πατριωτισμό και γενναιότητα.

      Και ακολουθεί ο κακός χαμός.

  16. fatfat avatar
    fatfat 11/04/2010 02:26:39

    @ billyraf.....οι διάφορες συντεχνίες και οι επιδιώξεις τους έχουν κάνει πολύ μεγάλο κακό στην χώρα.....για να σου αποδείξω ότι έχεις άδικο σχετικά με την επιβολή ΦΠΑ στους δικηγόρους.....αν πριν 3-4 χρόνια, που δεν είχε ακόμα "στεγνώσει" η αγορά, που τα οικονομικά της χώρας ξέραμε ότι ήταν σε καλό δρόμο, η κυβέρνηση του κυρίου Καραμανλή ανακοίνωνε την επιβολή ΦΠΑ στους δικηγόρους, οι δικηγόροι τότε θα δεχόντουσαν τον ΦΠΑ? Ή με πρόσχημα άλλα επιχειρήματα ή νομικίστικα τεχνάσματα θα διαφωνούσαν με αυτή την επιβολή ΦΠΑ και θα προσπαθούσαν να την αποφύγουν?

    Να είσαι ειλικρινής - κυρίως με τον εαυτό σου.

    Η αλήθεια είναι η εξής :

    Οι δικηγόροι δεν ήθελαν ποτέ την επιβολή ΦΠΑ....ούτε τώρα θέλουν........και ακόμα και να μην τους επιβληθεί τώρα ΦΠΑ, δεν θα θέλουν στο μέλλον να τους επιβληθεί ακόμα και η οικονομική κατάσταση να βελτιωθεί σημαντικά.

    Η φορολογική ισότητα όμως σημαίνει ΦΠΑ ο λογιστής, ΦΠΑ ο δημοσιογράφος, ΦΠΑ και ο δικηγόρος (και οι 3 ελεύθεροι επαγγελματίες).

  17. fatfat avatar
    fatfat 11/04/2010 02:33:02

    @ billyraf....γιατί οι δικηγόροι έχουν την εντύπωση ή πάνε να μας περάσουν την εντύπωση ότι μόνο ο ΦΠΑ που θα τους επιβληθεί, επιβαρύνει τον καταναλωτή?

    Εγώ όταν εκδίδω ΑΠΥ και χρεώνω ΦΠΑ στον πελάτη μου, δεν τον επιβαρύνω ακόμη περισσότερο σε μια δύσκολη εποχή?
    Το ίδιο δεν συμβαίνει με όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες που χρεώνουν ΦΠΑ?

    Επειδή ΚΑΚΩΣ εξαιρούνται οι δικηγόροι από τον ΦΠΑ εδώ και χρόνια, έπρεπε να συνεχιστεί αυτό το απαράδεκτο καθεστώς?

    • billyraf avatar
      billyraf @ fatfat 11/04/2010 18:59:00

      @fatfat

      Προσωπικά σιχαίνομαι τα συντεχνιακά αιτήματα. Αν διάβασες όλα όσα έγραψα θα είδες ότι είμαι υπέρ του ανοίγματος όλων των κλειστών επαγγελμάτων (φυσικά και των δικηγόρων, οι οποίοι έχουν σκανδαλωδώς ευνοηθεί από όλες τις κυβερνήσεις μέχρι σήμερα).
      Είμαι σίγουρος πως οι συνδικαλιστές θα αντιδρούσαν ακόμη και στην επιβολή δίκαιων μέτρων. Η σκέψη μου για το Φ.Π.Α. είναι η εξής κωδικοποιημένα:
      Επιβολή Φ.Π.Α σημαίνει αύξηση τιμών περίπου έξι φορές πάνω από τον πληθωρισμό. Σε εποχή ύφεσης αυτό είναι στρέβλωση. Άλλη μία στρέβλωση. Το μόνο που θα πετύχει είναι μείωση της κίνησης η οποία θα σημάνει αύξηση κόστους για τους καταναλωτές και μείωση εσόδων για τους επαγγελματίες ΚΑΙ για το κράτος.
      Το Φ.Π.Α. δεν θα "πάρει " πλούτο από τους δικηγόρους για να τον αναδιανείμει στην κοινωνία (κάτι που είναι θετικό), αλλά απλώς θα μειώσει την παραγωγή πλούτου εξ αιτίας στρέβλωσης της αγορας.
      Αν γινόταν σε περίοδο ανάπτυξης (π.χ. το 2001 ή το 2004) θα μπορούσε να αποδώσει έσοδα στο κράτος. Η στρέβλωση θα μπορούσε τότε να αρθεί ΤΟΤΕ λιγότερο επώδυνα, αν ταυτόχρονα άνοιγε το επάγγελμα.
      Ευχαριστώ για την ευγενική σου απάντηση

  18. Green St avatar
    Green St 11/04/2010 04:02:37

    Ειλικρινά πιστεύω ότι αυτός ήταν ο ρόλος του. Αυτός πρώτος έτσι και αλλιώς έθεσε το θέμα ΔΝΤ στις ζωή της Ελλάδας και της Ευρωζώνης. Πιστεύω επίσης, από όσες πληροφορίες κατάφερα να συγκεντρώσω στο ιντερνετ, ότι οι εταίροι μας στην Ευρωζώνη είναι εκνευρισμένοι με τον ΓΑΠ για αυτόν ακριβώς το λόγο. Οτι αποτέλεσε τον δούρειο ίππο ώστε να επεμβαίνουν οι αμερικανοί στο ευρώ.
    Αυτό που εμάς νομίζω πρέπει να μας απασχολέι είναι ότι το ΔΝΤ είχε καταστροφικά αποτελέσματα σε χώρες όπως η αργεντινή, η λετονία, η ουγαρρία κοκ. Αυτές οι χώρες όμως δεν έιχαν ως νόμισμα το σκληρό ΕΥΡΩ. Τι θα συμβεί όταν οι συνταγές του ΔΝΤ αναμειχθούν με το ανελαστικό ΕΥΡΩ άραγε::::

    • Orestios avatar
      Orestios @ Green St 11/04/2010 05:43:42

      "Μπορούμε με τις δικές μας δυνάμεις"
      Τί κρύβεται πίσω από αυτές τις λέξεις?
      Όχι ο Αλέξης αλλά........η δραχμούλα!

      • Green St avatar
        Green St @ Orestios 11/04/2010 14:44:35

        Θεός Φυλάξοι σε αυτήν την περίπτωση διότι αυτό συνεπάγεται δραστική μείωση της αγοραστικής δυνατότητας των Ελλήνων. Θα υπάρξει υποτίμηση του νομίσματος....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.