#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/03/2011 08:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως είμαι Κινέζος;




Ώρες ώρες είναι να τρελαίνεσαι. Βγήκα να πιω ούζο με μια παρέα πέντε έξι ατόμων, από τους οποίους γνώριζα μόνο τον ένα. Η συνάθροιση κατέληξε σε φιάσκο. Διασύρθηκα.

Ο κόσμος δεν πάει καλά. Ίσως να φταίω εγώ. Ίσως να φταίει το antinews που έχει ανεβάσει ψηλά το πήχη. Αλλά ρε παιδιά, εγώ νόμιζα πως αν μη τι άλλο, όλοι συμφωνούμε πως το μνημόνιο μας καταπιέζει, και πως θα μπορούσαμε να το αποφύγουμε, και πως εν πάση περιπτώσει, πληρώνουμε ως λαός τις αμαρτίες άλλων.

Δεν είναι έτσι όμως. Τα λέμε μεταξύ μας, και πείθουμε τον εαυτό μας ότι έτσι είναι. Αλλά δεν είναι έτσι. Τουλάχιστον έξω στον απλό κόσμο, που δεν πολυπαιδεύεται με εφημερίδες, με ΜΜΕ, με μπλόγκς, κλπ.

Μιλάμε για απλά καθημερινά άτομα, που γνωρίζουν περισσότερα για «το Νησί» παρά για το ΔΝΤ, και που ξέρουν απ έξω τα τραγούδια της Βανδή και της Βίσση, αλλά αγνοούν το μνημόνιο Νο4.

Ο ένας της παρέας αισθάνονταν περήφανος με τις περικοπές στο μισθό του, διότι έτσι, λέει, κάνει το καθήκον του συνεισφέροντας στην χειμαζόμενη οικονομία μας, και χτίζοντας το μέλλον των παιδιών του!!!!!!.

Η άλλη  πάλι, θαυμάζει τον Παπανδρέου (ναι τον Γιωργάκη) γιατί είναι… γυμνασμένος, και άρα  σωστός σε όλα του. Έτσι απλά. Ποιο μνημόνιο; Ποια τρόικα; Τι είναι αυτά που μας λες; Είναι βετζετέριαν ο πρωθυπουργός μας ή δεν είναι. Αυτή είναι η απορία της.

Ένας τρίτος, που πέρασε ένα φεγγάρι από την Γαλλία, έβριζε τους Έλληνες, διότι ζουν πέρα από τα μέσα τους, και καλά να πάθουν. Να μάθουν, λέει, να καταναλώνουν λιγότερα. Να αγοράζουν το καρπούζι με τη φέτα, και όχι ολόκληρο. Τι σπατάλη είναι αυτή; Πρέπει επιτέλους να γίνουμε Ευρωπαίοι. Με το στανιό. Που ακούστηκε η ψωροκώσταινα να θέλει λούσα;

Σωστός, δεν λέω. Έχει ένα κάποιο δίκιο. Έτσι όπως πάει, σε λίγο θα ζητάμε και να ψηφίζουμε κιόλας…. Είμαστε θρασίμια.

Κι ο τελευταίος της ομήγυρης έβριζε το κράτος (γενικώς), διότι του βρήκαν στην εφορία μια αδήλωτη πισίνα που έχει στην αυλή του, και τώρα του ζητούν κερατιάτικα. Είναι κράτος αυτό, ωρύονταν; Ούτε ο Καντάφι δεν κάνει τέτοια.

Και άλλα παρόμοια.

Τα έπαιξα. Ήπια τρία καραφάκια γράπα για να συνέλθω. Να στανιάρω.

Εγώ νόμιζα, πως αν εξαιρέσουμε κάποιους σκληροπυρηνικούς Πασόκους, που βρέξει χιονίσει Πασόκ θα ψηφίζουν, και κάποιους άλλους πράσινους νεοφώτιστους που είδαν φως εξουσίας  (μαρμίτα) και μπήκαν, πως ο υπόλοιπος κόσμος θα είναι, αν μη τι άλλο,  ελαφρώς υποψιασμένος και καχύποπτος απέναντι στα τσιράκια της τρόικας που μας κυβερνάνε.

Δεν λέω να βγουν στους δρόμους, ούτε να τρέξουν να γραφτούν στη πλησιέστερη τοπική της ΝΔ. Αλλά τουλάχιστον να έχουν μια κριτική θεώρηση των Πασοκικών πραγμάτων. Έτσι δεν θα έπρεπε;

Κι όμως, αυτοί εκεί. Καλά μας κάνουν. Τα θέλαμε και τα πάθαμε. Μπόρα είναι θα περάσει. Τι κάνει ο ΠΑΟΚ; Και καλά που υπάρχει μια νηφάλια κυβέρνηση που βάζει τάξη!

Όσο για τις λαμογιές του Πασόκ, αυτά ρε φίλε είναι παρελθόν. Αρχαία ιστορία. Τον διώξαμε τον Άκη, τον εξαφανίσαμε τον Τσουκάτο, τον κάναμε πέρα τον μίστερ Κολυνός, οπότε τι μας λες ρε μάστορα; Πασόκ και ξερό ψωμί.

Αυτοί οι άνθρωποι ψηφίζουν. Συμμετέχουν στα κοινά. Καταγράφονται οι απόψεις τους στις δημοσκοπήσεις. Κρίνουν το μέλλον μας. Κι ας είναι αλλού σε σχέση με εμένα και με εμάς. Έτσι είναι η δημοκρατία.

Ίσως έτσι εξηγείται  και η γενικότερη απάθεια. Το ότι δεν βγαίνουμε στους δρόμους. Το ότι η Αθήνα, όχι Κάιρο, αλλά μάλλον Πάλμ Σπρίνγκς θυμίζει (σε ησυχία), παρά τα αλλεπάλληλα χαστούκια που μας ρίχνουν συστηματικά οι κυβερνώντες μας.

Για αυτό κι εγώ αποφάσισα πως θα πρέπει να κάνω λίγη κούρα. Να χαλαρώσω. Να αποτοξινωθώ λιγουλάκι από την καθημερινή (κατά ριπάς) ενημέρωση. Να αποφορτίσω τον εγκέφαλό μου από όλα τα αρνητικά που έχει γεμίσει τα τελευταία δυο χρόνια. Να απασφαλίσω, που λένε. Και να δω τα πράγματα ολίγον τι διαφορετικά. Πιο αισιόδοξα. Για να μην αισθάνομαι…Κινέζος στον τόπο μου.

 

Strange Attractor



 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 17/03/2011 08:43:44

    Strange Attractor:
    Λυπάμαι πολύ, αλλά θα εξακοπουθήσετε να αισθάνεσθε Κινέζος στον τόπο σας.
    Το πρόβλημα των περισσοτέρων μας είναι η απάθεια, η άγνοια και η "δηθεν εξυπνάδα", Με αυτά δυστυχώς, θα έχομε μεγάλο πρόβλημα για να ξεπεράσομε το μεγάλο εμπόδιο. Μόνο αν αποφασίσομε να αλλάξομε την κουλτούρα μας. Δεν βλέπω να είμαστε διατεθιμένοι για κάτι τέτοιο.

    • kanapes avatar
      kanapes @ Νίκος Θ. 17/03/2011 09:28:49

      Αυτα λεμε συνεχεια. Δυστηχως το τι πολιτικους εχουμε εχει να κανει με το τι πολιτες ψηφιζουν. Και καταληγουμε στο συμπερασμα εχουμε πολιτικους που μας αξιζουν.

      Και που εισαι ακομα.... Οταν οι νεοι μεγαλωνουν με ρουβα, βανδη οι γονεις ειναι με σκυμενο κεφαλι γιατι προσπαθουν να τα βγαλουν περα για τα "βλασταρια" τους , δεν εχουν χρονο για να τους "ποτισουν" με αξιες.

      Και μετα την αλλοίωση του μυαλου και των αξιων που συντελείται θα ερθει και η αλλοίωση του εκλογικού σώματος με διαφορους που βαπτιζονται Ελληνες. Σε ολα αυτα εμεις φταιμε γιατι τα δεχτήκαμε ...!!!

      Υπάρχει μέλλον ? Θα έλεγα για λιγο ακόμα ΝΑΙ. Θα πρεπει να ¨υποψιάσουμε" τα παιδια μας για τα προβλήματα και τα λαθοι της πολιτικης. Θα πρεπει οι διανοουμενοι του τοπου μας να αναλαβουν την ευθηνη που εχουν και να απαγκιστρωθουν απο κομματικες παρωπιδες.

      Ειδα τους διανοουμενες του τοπου μας να μιλανε και να βγαινουν στα καναλια μονο οταν τους ειπαν οτι κοβετε το καπνισμα.

      ΑΦΗΣΤΕ κ διανοουμενοι ΤΑ ΤΑΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ μπας και βρειτε κανενα ΜΜΕ να ξυπνηστε πρωτα εσεις και μετα ξυπνηστε και μας....!!

      ΥΓ Θα πρεπει να σκεφτουμε να ψηφιζουμε με πιστοποιητικο γνωσης πολιτικης. Οποιος δεν το παιρνει να μην μπορει να ψηφισει . Εκεινη τη μερα ας βγουν να πιουν κανα καφε στο κολονακι...!!!

  2. Νίκος avatar
    Νίκος 17/03/2011 08:57:53

    Παράξενε, καλημέρα.
    Το λέω εδώ και χρόνια. ο μέσος Έλληνας της σήμερον έχει πλέον Αφρικανοποιηθεί. Ο Χάρρυ Κλύν έλεγε πριν χρόνια ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χωρα της Αφρικής με λευκούς κατοίκους. Το όνειρο της αλητ μας γίνεται πραγματικότητα. Όχι μονο θα φοράμε παντελόνια μπλουτζήν και θα βλέπουμε στο Στάρ αμερικάνικες ταινίες τρίτης διαλογής αλλά, ως παγκοσμιοποιημένα ανθρωπάκια που έμαθαν να περιφρονούν τον εαυτό τους και να "εκτιμούν" ό,τι γυαλιστερό, προοδευτικό και ξενικό, τώρα θα το "βουλωνουμε" για να μην προδίδουμε την εχθροπάθειά μας, με την υποχρέωση όμως να υπερθεματίζουμε το "έτερον". Η απόλυτη βλακεία. Και όλα αυτά απο ανθρωπάκια κομματικοποιημένα με μηδενικό αυτοσεβασμό.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Νίκος 17/03/2011 12:49:17

      Ο Αθηναιοι. Μην παιρνετε ολο τον Ελληνισμο στο λαιμο σας. Ακου Αφρικανοποιηθει. εχετε το χρημα και τη δυναμη. Οι υπολοιποι υποφερουμε.

  3. kritikos avatar
    kritikos 17/03/2011 08:59:10

    Όσοι άπό μας έχουν κατανοήσει τη κατάσταση να φυλαγόμαστε και να κοιτάζουμε κατά πρώτον να παραμείνουμε γεροί.
    Μία ολόκληρο γενιά έχει υποστεί παραπληροφόρηση και αριστερές ιδεοληψίες...
    Είναι και η κουλτούρα μας που δεν έχουμε μάθει να ακούει ο ένας τον άλλο...
    Θα το ξεπεράσουμε, μείνετε αισιόδοξοι...

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ kritikos 17/03/2011 18:13:01

      Η αριστερή παραπληροφόρηση και ο ανθελληνισμός έχει επηρεάσει δυο γενιές Ελλήνων (15 χρόνια κάθε γενιά). Κι εγώ ελπίζω να το ξεπεράσουμε.
      Ο επανελληνισμός των ΠΑΣΟΚΩΝ είναι δύσκολο πράγμα. Κάθε Πασοκική οικογένεια αποτελείται από δημοσίους υπαλλήλους, συνταξιούχους ΔΕΚΟ, άτομα που ζουν με επιδοτήσεις. Κάθε τέτοια οικογένεια ζει από τις σάρκες της Ελλάδας και περιμένει να της φτιάξουν το μέλλον οι μετανάστες, που της το χάλασε η επάρατος δεξιά.

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 17/03/2011 09:07:08

    Δυστυχώς, Strange, την ίδια εντύπωση αποκομίζω συχνά κι εγώ. Για πάρα πολλούς ανθρώπους, η ζωή ως προς τα ενδιαφέροντά της και τη (μη) πνευματικότητά της κυλάει "όπως πριν", με μόνη διαφορά το άγριο πετσόκομμα των εισοδημάτων τους. Πράγμα που, γι' αυτούς, δεν έρχεται σε τόσο υψηλή προτεραιότητα όσο θα περίμενε κανείς. Όπως φαίνεται, τα σαπροκάναλα έχουν κάνει άριστη διαβρωτική δουλειά την τελευταία εικοσαετία.

    Εγώ το έχω πει από καιρό: πραγματική κρίση θα καταλάβουμε μόνον όταν αρχίσουμε να βλέπουμε καταστήματα στα διάφορα μώλια να κλείνουν κι εκείνα.

    • astral avatar
      astral @ Αυριανιστής 17/03/2011 10:37:24

      Δεν ερχεται σε προτεραιοτητα γιατι α) ειναι αυτοι ακριβως που πραγματικα επαιρναν περισσοτερα απο οσο αξιζαν β) προπαγανδα αυτομαστιγωση κλπ. γ) φοβος φοβος φοβος για τα χειροτερα προπαγανδα αλα αλ καιντα και μπους το μικρο.
      οταν θα φτασουν ολοι με ενα μακροχρονια ανεργο στο περιγυρο τους και με κανενα πηδηγμενο τοτε θα ειναι αργα.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/03/2011 09:09:16

    Καλημέρα S.A.
    Ισχύει αυτό που λες.
    Σαν υπνωτισμένοι συμπεριφέρονται.
    Aναπόφευκτο λοιπόν κάποια στιγμή, πολύ πιο σύντομα απότι νομίζουμε θα πιαστούν στον ύπνο.

    Αν έχεις καιρό ρίξε μια ματιά σε αυτό:
    Alert-nuclear (and economic) meltdown process, του Chris Martenson.
    Έχει κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα οικονομική ανάλυση συνδυάζοντας την κατάσταση στη ΜΕΝΑ, στην Ιαπωνία, την Ευρωπαϊκή Κρίση και το Χρέος 14 τρισεκατομμύρια της Αμερικής και προτείνει: προμήθειες φαγητού και φαρμάκων για 1 μήνα τουλάχιστον, όλα τα ρεζερβουάρ γεμάτα ή κάνιστρα έτοιμα, όλα τα χρήματα στην τσέπη.
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΤΕΣ!!!

    Oι Γιαπωνέζοι πιάστηκαν στον ύπνο, η ΒΟJ έκανε ένεση 5 τρις στο χρηματοπιστωτικό τους σύστημα και παρόλα αυτά χτες η δεύτερη μεγαλύτερη τράπεζά τους, Μιζουχο, έκλεισε ξαφνικά όλα τα ΑΤΜ.
    Νο cash no medicin no fuel no food no water no air to breathe

  6. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 17/03/2011 09:12:27

    ετσι ειναι
    η διαβρωση εχει ποτισει το ειναι μας
    η αποψη πως εμεις φταιμε για ολα και πως ηρθαν οι Τροικανοι να μας βαλλουν σε ταξη δεν εχει λιγους οπαδους, η μεγαλυτερη απατη που εχει μπλεχτει στην ελληνικη ιστορια,
    ναι ειμαστε ολοι εμεις Κινεζοι δυστηχως

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ βουλα ελευθεριαδου 17/03/2011 10:32:31

      Εδώ, ακόμα κι ο... Χατζησωκράτης, της λεγόμενης Δημοκρατικής "Αριστεράς", δήλωσε πέρυσι "ευτυχώς που ήρθε το ΔΝΤ να βάλει μια τάξη"...

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 17/03/2011 11:45:51

        Eίπε τέτοια παπαριά ο Χατζησωκράτης;
        Γέμισε ο κόσμος Μπουτάρηδες τελικά...

        • kiki avatar
          kiki @ Misha 17/03/2011 13:57:53

          @ Μισα,
          Ναι το παληκαρι το ειπε, οπως εχει πει και αλλες παπαρες σε προηγουμενους χρονους.
          " Εδω Πολυτεχνειο" εγινε " Εδω ΝΑΤΟ " της γνωστης γραμμης της δοσιλογικης Αριστερας, ευτυχως ξεκουμπιστηκαν προσβλεποντας σε θεσεις και υπουργεια.

  7. SM avatar
    SM 17/03/2011 09:22:14

    Έτσι ήταν πάντα μάλλον, όχι μόνο εδώ αλλά και αλλού, όχι μόνο σε αυτή αλλά και σε άλλες ιστορικές στιγμές...(Για αυτό άλλωστε το Ισραήλ καταδιώκει τους προφήτες του...). Αλλά δεν έχει σημασία: δεν κάνεις αυτό που κάνεις για τους άλλους, δε σε ενδιαφέρει η αποδοχή από τους άλλους της στάσης σου σε ενδιαφέρει η αλήθεια αυτής της στάσης ή μήπως όχι; Την καλημέρα μου.

  8. vassilis avatar
    vassilis 17/03/2011 09:24:19

    Οσο τα πραγματα δεν λεγονται με το ονοματους τοσο θα τιθενται ερωτηματα για το πως αντιμετωπιζει ο κοσμος τις καταστασεις κρισεις!Αν του δειχνουμε σαν λυση αυτους που τον ωδηγησαν εδω και ο κουτος χαζα θα σκεφτεται!Αν δεν απαιτησουν αυτοι που προτεινουν λυσεις το ξεκαθαρισμα, κανενας δεν ξεγελιεται και οταν ερθει η ωρα της ψηφου θα κανει οτι εκανε μεχρι τωρα γιατι αυτο κανουν και οι πολιτικοι του και αυτο εκαναν!

  9. Misha avatar
    Misha 17/03/2011 09:26:51

    S.A.

    Ποια ήταν η πηγή ενημέρωσης των συγκεκριμένων ανθρώπων;
    Η Τρέμη και ο Ντερμπεντέρης;
    Το Εθνος και η Καθημερινή;
    Ο Σκάι και ο Πορτοσάλτε;

    Δοκίμασε να μπείς σε ένα λεωφορείο και να πιάσεις μια κουβέντα για τα όσα μάς συμβαίνουν... Ο κόσμος βράζει, όχι ο μεγαλοαστικός ακόμα...Αυτός που έχει την ευχέρεια να βγεί να πιεί ούζα μια φορά τη βδομάδα βλέπει τα πράγματα με κάποια σχετική άνεση , όμως ο άλλος της Σταυρούπολης και της Νίκαιας, του Περάματος και των Λιοσίων βράζει στο ζουμί του και οι καπνοί βγαίνουν τού από τ΄ αυτιά ....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Misha 17/03/2011 10:33:26

      Πού "βράζει ο κόσμος", Μίσα; Μάλλον στο ζουμί του, ε;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 17/03/2011 10:34:46

        (Λάθος έγραψα, ήθελα να γράψω "μόνον στο ζουμί του". Γιατί αν έβραζε και... εκτός ζουμιού, πολλά θα είχαν αλλάξει.)

        • astral avatar
          astral @ Αυριανιστής 17/03/2011 10:38:54

          ακριβως ο κοινωνικος ιστος εχει διαραγει αναμεσα σε αυτους που τρωνε λεφτα απο τις καταθεσεις και σε αυτους που δεν εχουν ή που τελειωνει γοργα και αυτο το μπακαπ.
          οπως τα λεσ.

          • astral avatar
            astral @ astral 17/03/2011 10:39:21

            και για αυτους που εχουν νιωσει τι κριση στο πετσι τους το οπλο ειναι ο φοβος για τα χειροτερα

        • Misha avatar
          Misha @ Αυριανιστής 17/03/2011 10:54:57

          Αυριανιστή, μέχρι και ο ΣΚΑΙ λέει στις στημένες δημοσκοπήσεις τους πως η μαυρίλα έχει καταλάβει ΣΥΝΟΛΙΚΑ την ψυχή του Έλληνα...

          Μπροστά σε αυτή την πραγματικότητα κάποιοι μένουν άπραγοι, πέφτουν σε κατάθλιψη και αναμένουν το μοιραίο.
          Κάποιοι άλλοι αντιδρούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

          Δες ενδεικτικά τι γινεται στην Κερατέα, την ανταπόκριση στο κίνημα ενάντια στα διόδια ,ακόμα και το τι γίνεται με τους διαφορους «πυρήνες της φωτιάς», όπου η συμμετοχή έχει ξεπεράσει κάθε γνωστό προηγούμενο κι αρχίζει να θυμίζει ΕΤΑ (χωρίς να έχουν καμμία σχεση βέβαια οι δύο οργανώσεις στα αιτούμενα τους )

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Misha 17/03/2011 12:34:54

      Iσως παίξανε το ρόλο τους και τα...ούζα.
      "Ούζο όταν πιεις γίνεσαι ευθύς
      βασιλιάς δικτάτορας
      Θεός και παντοκράτορας".

  10. aroyra avatar
    aroyra 17/03/2011 09:28:32

    Αυτός είναι και ο λόγος που οι σοφοί προγόνοι μας έλεγαν, ότι δεν είναι αθώος και άμοιρος ευθυνών ο λαός που ανέχεται να τον κυβερνούν τύραννοι. Ίσα ίσα αυτός είναι ο κύριος ένοχος πολύ περισσότερο από τον ίδιο τον τύραννο και είναι άξιος της μοίρας του. Φοβάμαι ότι αυτό ιχύει στους ανθέλληνες νεοέλληνες.
    Αφού η πλειοψηφία που καταλαβαίνει αντί να ενωθεί και να πράξει, βαζει άλλες προτεραιότητες "ιδεολογικού μυρικασμού" και αφήνει τον βλάσφημο να κακοποιεί το παρόν και το μέλον της χώρας , αφήνεται η μειοψηφία των ηλιθίων να αποφασίζει.
    Δυστυχώς προσωπικά μπορώ να κάνω μόνο ότι περνά απο το χέρι μου και πρέπει να προστατέψω και τον εαυτό μου. Στον πόλεμο πρώτοι πήγαιναν αυτοί που είχαν παιδιά και περιουσία γιατί αυτοί είχαν περισσότερα και ισχυρότερα κίνητρα να αγωνιστούν.
    Έγώ δεν έχω τίποτα απο τα δύο και δεν θέλω να πάθω και κανένα εγκεφαλικό απο την σύγχιση. Ενόψη μάλιστα και της διάλυσης του συστήματος δημοσιας υγείας....

    • Misha avatar
      Misha @ aroyra 17/03/2011 10:56:01

      Οι συγχρονες τυραννίες δε χρειάζονται τανκς, παρά σπάνια.
      Τους είναι υπεραρκετος ο έλεγχος της τηλοψίας.

  11. ΑΓΡΟ avatar
    ΑΓΡΟ 17/03/2011 09:40:39

    Η ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΚΑΙΕΙ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ.
    Α.ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΣΙΓΟΚΑΙΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΗ ΣΒΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ
    ΤΡΕΜΟΝΤΕΡΜΠΕΝΤΕΡΗΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΜΑΚΡΟΤΡΑΓΚΑΙΩΝ.
    Β.ΑΝΤΡΙΕΥΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΚΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ Σ'ΟΠΟΙΟΝ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΟ ΔΙΒΑ ΤΗΣ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΑΓΡΟ 17/03/2011 11:14:11

      πρέπει να φυσήξει καθαρό αεράκι για να συμβεί το (β)

  12. juliet avatar
    juliet 17/03/2011 09:41:55

    Όλα αυτά οφείλονται στο χαζοκούτι. Κουτί που λέει μόνο κουτσομπολιά και καμμιά σοβαρή συζήτηση. Η TV όμως ακόμη και σήμερα διαδίδει τα ψεύδη. Μια δημοσκόπηση σήμερα θα σας έπειθε πόσοι αντιλήφθηκαν ,μάλλο είδαν τα τεκτενόμενα στη Βουλή. Υπάρχει αδιαφορία; Υπάρχει ζαμανφουτισμός; Υπάρχει επανάπαυση; Υπάρχει ευδαιμονισμός; Τί τέλος πάντων είναι αυτό που μαστίζει την Ελληνική κοινωνία και δεν λέει να πάρει μπρός; Η επανάπαυση και οι άλλοι τα ίδια θα έκακαν. Περνάω έγώ καλά ; Τα βολεύω; Όλα καλά. Είναι να μην τρελαίνεσαι; Η μόνη Αφρικανική χώρα με λευκούς .

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ juliet 17/03/2011 10:36:42

      Είπαμε, η αλλαγή θα ξεκινήσει μόνον όταν δούμε καταστήματα στα μώλια να οδηγούνται σε κλείσιμο. Τότε και μόνο τότε θα αρχίσω να είμαι αισιόδοξος για κάποια αλλαγή στη νοοτροπία της κοινωνίας.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Αυριανιστής 17/03/2011 10:44:56

        Το θέμα είναι η αλλαγή να έρθει ως συνειδητή πολιτική επιλογή και πράξη και όχι ως ενστικτώδης αντίδραση από το γκελ που θα κάνουμε στον πάτο του πηγαδιού.

        Γιατί πρώτον, δεν θα έχουμε μάθει τίποτε από τα λάθη μας και δεύτερον, αν για να αντιδράσουμε θα πρέπει να μπει λουκέτο παντού, και να μην έχουμε να φάμε, πιθανόν η κατάσταση να είναι οριστικά μη αναστρέψιμη.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Κάποιος 17/03/2011 10:56:26

          Κάποιε, μην ξεχνάς ότι είμαστε ο λαός της υπερβολής. Έτσι και σε αυτή την περίσταση, μπορούμε να δράσουμε είτε με όρους απάθειας και μη-δράσης, είτε με όρους καταστροφολαγνείας και πανικού. (Είδες τι έγινε την Παρασκευή με μαζική απόσυρση καταθέσεων μόνο και μόνο εξ αιτίας ενός -ούτε καν πειστικού- email που σκάρωσε ένας ηλίθιος.) Και δυστυχώς έχεις δίκιο ότι, για να αρχίσουν να κλείνουν τα καταστήματα στα μώλια, πρέπει πρώτα να έχουν κλείσει όλα τα άλλα και προφανώς η κατάσταση να μην είναι αναστρέψιμη.

          Στο παρακάτω κείμενο -το πρώτο μου στο Antinews-, πριν από περίπου 2,5 χρόνια, όταν ελάχιστα προμήνυαν το τσουνάμι που θα έφερνε η επέλαση του ΓΑΠισμού, ο τίτλος είναι εύγλωττος. "Τραγουδούσες; Μπράβο σου! Χοροπήδα, λοιπόν, τώρα": http://www.antinews.gr/2008/11/13/4249/

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Αυριανιστής 17/03/2011 11:59:20

            Αυτοί είμαστε.
            Η αυτοκριτική και η αυτοσυνειδησία είναι απαραίτητη προυπόθεση για την επούλωση και θεραπεία των τραυμάτων και των κακώς κειμένων και για την μελλοντική μας πορεία ως έθνος.

            Οσο κρυβόμαστε και αγκυλωνόμαστε πίσω από ωραιοποιημένα αρχαία και βυζαντινά μεγαλεία και βαυκαλιζόμαστε ότι είμαστε ο περιούσιος λαός της γης, αγνοώντας την ιστορική πραγματικότητα και τα δεδομένα της σύγχρονης εποχής, δεν θα προχωρήσουμε ποτέ μπροστά ως λαός.
            Γι'αυτό διαχρονικά όσοι Ελληνες βγαίνουν στο εξωτερικό έχουν περισσότερες δυνατότητες να προοδεύσουν και να δημιουργήσουν.
            Γιατί βγαίνουν απ' το εγχώριο αυτιστικό περιβάλλον και έρχονται σε επαφή με την πραγματικότητα.

          • MatrixRevolutionEra avatar
            MatrixRevolutionEra @ Κάποιος 17/03/2011 15:21:58

            Το αυτιστικό περιβάλλον δίνει και κάποια πλεονεκτήματα τα οποία βοηθούν αρκετά τον Έλληνα του εξωτερικού.
            Εδώ για να κάνω την απλούστερη δουλειά πρέπει να ελιχθώ, να κολακέψω, να προσποιηθώ, και όλα αυτά σε χρόνο dt. Ξέρεις τι πλεονέκτημα προσφέρουν αυτές οι δεξιότητες στα δυτικά περιβάλλοντα;

          • MatrixRevolutionEra avatar
            MatrixRevolutionEra @ MatrixRevolutionEra 17/03/2011 15:24:22

            Στη Ελλάδα χωρίς αυτές τις δεξιότητες απλώς δεν επιβιώνεις. Στο εξωτερικό σε απογειώνουν.

  13. eregoz avatar
    eregoz 17/03/2011 10:04:01

    Δυστηχώς κάπως έτσι αισθάνομαι και εγώ τα τελευταία 15 χρόνια. Σαν την Κασσάνδρα στην Τροία.Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ που λέει και το τραγούδι.Και ακόμα περισσότερη θα έλεγα όταν έχεις να κάνεις με μια κοινωνία που θεωρεί αγωνιστη τον Ψαριανό και τον Μπίστη και απο την άλλη περιορίζετε σε ρόζ σχόλια στο άκουσμα του ονόματος του συγχωρεμένου του Χριστόδουλου.Αφύπνηση και πνευματική ηγεσία θέλει ο τόπος

  14. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 17/03/2011 10:11:50

    Strange,
    φίλε μου,
    σου τα λέω εγώ να προσέχεις τις ...κακές παρέες!
    Θα καταντήσεις στο τέλος σαν τον ...Ορέστη Μακρή.
    Ο Φαίλτωρ,
    αν παρακολουθεί να προσθέσει τις ατάκες..

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 10:31:17

      Μάλλον θα το ρίξουμε στο πιοτό με αυτά που ακούμε καθημερινά. Δυστυχώς ο Strange αποτυπώνει ένα σημαντικό μέρος της πραγματικότητας. Η μόνιμες ατἀκες που ακούωκι εγώ από κάποιους φίλους και γνωστούς είναι ότι "Ο Γιώργος προσπαθεί να σώσει τη χώρα", "Όλοι φταίμε", "Επιτέλους να μπει μια τάξη", "Ο Σαμαράς είναι λίγος και έφερε τους Αλβανούς στην Ελλάδα" και τέτοια. Και οι περισσότεροι από αυτούς δεν πείθονται με επιχειρήματα της κοινής λογικής. Άμα το πει η τηλεόραση, τότε εντάξει.Δε φταίνε όμως αυτοί. Τόσο τους κόβει, τόσο λένε. Την ικανότητα σκέψης την έχουν αναλογικά πολύ λίγοι άνθρωποι ασχέτως το πόσο ενδεχομένως να διαβάζουν. Άλλο η πρόσληψη της πληροφοιρίας και άλλο η ικανότητα ανάλυσης και σύνθεσης. Αυτό θέλει άλλου είδους εξάσκηση. Ο ιστολογικός μας κόσμος, αυτή η Μάνη του διαδικτύου, δεν είναι προσβάσιμος σε όλους.
      ΥΓ.Ατάκες το βράδυ με τον Ιεροφάντη.

      • danaos avatar
        danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/03/2011 17:05:01

        Κώστα και Γιάννη, έχει πολύ δίκιο ο Strange, το ίδιο ακριβώς έζησα στο νοσοκομείο.Να τρελαίνεσαι!

  15. Κάποιος avatar
    Κάποιος 17/03/2011 10:21:45

    SA, είχα επισημάνει και σε άλλο άρθρο που επικαλούνταν τον ελληνικό λαό, ότι αυτός δεν είναι μια ομοιογενής και ομοιόμορφη μάζα με κοινά χαρακτηριστικά, κουλτούρα, ιδεολογία και ηθική.
    Η ελληνική ιστορία είναι γεμάτη από διχασμούς, εμφυλίους και πάθη.
    Αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι και έχει άμεση συνάρτηση με τις παραπάνω ιδιότητες που ανέφερα.
    Δεν είναι τυχαίο επίσης που οι Ελληνες σπάνια και για πολύ λίγο χρονικό διάστημα συνενώνονται για ένα κοινό σκοπό.
    Ο τοπικισμός και η ιδιοτέλεια είναι χαρακτηριστικά που είναι συνυφασμένα με τον ελλαδικό χώρο και με την ψυχοσύνθεση και την νοοτροπία των κατοίκων από την αρχαία μέχρι την νεώτερη Ελλάδα.
    Γι'αυτό είχα ξαναγράψει ότι, όποια λύση προταθεί στο σημερινό αδιέξοδο, θα πρέπει να στηριχθεί πάνω στην ευρύτερη κοινωνική και πολιτική συναίνεση και όχι σε πολιτικές, ιδεολογικές και ηθικές περιχαρακώσεις , που μόνο περαιτέρω πολώσεις και διχασμούς μπορούν να προσφέρουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κάποιος 17/03/2011 10:25:06

      H τελευταία σου παράγραφος είναι η επιτομή του προβλήματος ενδεχομένως και η συνταγή της λύσης.
      Το προσυπογράφω.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 10:43:38

        Ναι, Κώστα, αλλά αυτή την ανάγκη ευρύτερης συναίνεσης λυσσομανάνε οι υπεύθυνοι της σημερινής μας κατάντιας (ΓΑΠ και λοιπές νεοφιλελεύθερες δυνάμεις) να την προσαρμόσουν στο "μονόδρομο" της υποδούλωσης τον οποίο επικαλούνται. Προσοχή λοιπόν. Συναίνεση δεν μπορεί να σημαίνει λευκή επιταγή. Συναίνεση δεν μπορεί να σημαίνει απεμπόληση. Συναίνεση δεν μπορεί να σημαίνει ιδεολογικός ακρωτηριασμός.

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Αυριανιστής 17/03/2011 10:48:30

          Συναίνεση που προκύπτει από ανοιχτό διάλογο και καταλήγει σε κοινωνικό συμβόλαιο μ'όλα τα κοινωνικά στρώματα και τις επαγγελματικές ομάδες και όχι συναίνεση επιβαλλόμενη από πολιτικά κέντρα που έχουν απωλέσει εδώ και πολύ καιρό την επαφή με τον λαό και ενδεχομένως με την πραγματικότητα.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Κάποιος 17/03/2011 11:00:31

            Βλέπεις εσύ σήμερα ώριμες τις συνθήκες για κάτι τέτοιο; Αν ξεφυλλίσεις την αλαφουζοφυλλάδα ή αν δεις το αλαφουζοκάναλο, είναι σα να βλέπεις τελεσιγραφικές ανακοινώσεις της Kommandatur επί (πρώτης) κατοχής: απλώς ανακοινώνουν την εξαθλίωση του λαού ως θέσφατο, ως αναγκαιότητα, ως τετελεσμένο που θα περάσει χωρίς την παραμικρή ικανότητα, αλλά και δικαίωμα, για αντίσταση.

            Μπορεί να δοθεί συναίνεση σε τέτοια κτηνωδία;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Αυριανιστής 17/03/2011 11:25:39

            Ο κάθε μεγαλοκαλανάρχης και ιδιοκτήτης εντύπων μέσων προβάλλει αυτό που θέλει και τον συμφέρει.
            Το ζήτημα είναι να προβάλλεται και η ντίθετη ή η διαφορετική άποψη από αντίστοιχα έντυπα ή κανάλια και σταθμούς, ώστε ο κάθε πολίτης να έχει σφαιρική και πολυφωνική ενημέρωση.
            Το διαδίκτυο πιστεύω ότι αποτελεί μία επανάσταση στον τομέα της πολυφωνίας και της ελεύθερης σκέψης και πληροφορίας..
            Μπορεί η γενιά του '40, του '50 και του '60 να επιλέγει ακόμα αποκλειστικά την ενημέρωση και την πληροφόρηση της από τα παραδοσιακά μέσα, πιστεύω όμως ότι οι νεότερες γενιές, που έχουν πολύ μεγαλύτερη εξοικείωση με τους Η/Υ, επιλέγουν πεισσοτερο την διαδικτυακή ενημέρωση.
            Το Διαδίκτυο αποτελεί πλέον το βασικότερο εργαλείο επικοινωνίας των νέων στην ΕΕ.
            Για το 2010, το ποσοστό νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση στην Ελλάδα είναι 41%, δυστυχώς το χαμηλότερο στην ΕΕ, αλλά το θετικό είναι ότι έχει διπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια και τείνει να αυξηθεί κι άλλο.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Κάποιος 17/03/2011 11:32:08

            Ποιες είναι οι "νεότερες γενιές", Κάποιε; Πόσο ποσοστό από αυτές έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και δεν εξαντλεί τη σχέση του με την τεχνολογία στην επίδειξη του κινητού πάνω στο τραπέζι της καφετέριας; Και πόσο ποσοστό που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, τη χρησιμοποιεί σωστά;

            (Για να μη ρωτήσω καλύτερα τι ποσοστό αντιπροσωπεύουν οι "νεότερες γενιές" στο σύνολο του εκλογικού σώματος, ή -πολύ περισσότερο- πόσο πρόθυμες είναι να πάνε να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα...)

          • Misha avatar
            Misha @ Κάποιος 17/03/2011 11:51:06

            Κάποιε

            Αυτο ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ύπαρξη ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΗΓΕΤΗ , κάτι σαν το Τάσσο, αλλιώς η όποια συναίνεση θα γίνει στην κατευθυνση ΓΑΠ και εξαπτερύγων.

            Στην Ελλάδα μόνο μιας «επαγγελματικής τάξης» τα συμφέροντα εξυπηρετούνται διαχρονικά: των εφοπλιστών , των τραπεζιτών και των πολιτικάντηδων.

  16. evan avatar
    evan 17/03/2011 10:55:52

    Ωωωω καλά τώρα, λες και είναι κάτι καινούριο, μα ανέκαθεν και συνεχίζουν με τον ίδιο ρυθμό να υπάρχουν όλοι αυτοί. Πολλοί νόμιζαν ότι ντε και καλά επειδή διαβάζουν και κανα ιστολογιο ότι όπου να΄ναι έρχεται η επανάσταση να ξεπετάξουμε τα λαμόγια. Αμ δεν... Ψάξτε ακόμα και ψηφοφόρους άλλων κομμάτων, ειδικά της ΝΔ, πόοοοσοι και πόσοι είναι που έτσι σκέφτονται...άσχετα αν κάποιοι από αυτούς θα ψηφίσουν ΝΔ ή ακόμα και ΚΚΕ, τα ίδια λένε.

  17. zonitis avatar
    zonitis 17/03/2011 10:59:31

    Ωωωωπ αδερφε, εδω τα χαλασαμε. Τι θα πει γραπα; Δεν σου φτανει το τσιπουρακι; Πηγαινε στο χωριο μου να πιεις ωραιο, σπιτικο, χωριατικο με μεζε μπατζιο και λουκανικο σπιτικο. Κατα τα αλλα εχεις απολυτο δικιο. Ετσι ακριβως αισθανομαι κι εγω οταν τυχαινει να μιλησω με γνωστους και φιλους. Αναρωτηθηκα κι εγω πολλες φορες μηπως κανω εγω το λαθος

  18. Έρεβος avatar
    Έρεβος 17/03/2011 11:01:34

    Απλά SA έπεσες σε λάθος δείγμα. Υπάρχουν ακόμα άτομα που δεν τα έχει αγγίξει η κρίση και που αποτελούν το λίπος που θα φαγωθεί με τα υπόλοιπα μνημόνια.

    Ο μέσος Έλληνας τα 40 χρόνια της μεταπολίτευσης εθίστηκε στην ψευτιά οπότε θεωρεί ότι είναι ψέμματα και αυτά που του λέει ο ΓΑΠ για σοβαρή κρίση. Στο βάθος του μυαλού του ακόμα πιστεύει ότι τα πράγματα θα επανέλθουν στην προ κρίσης κρεπάλη των δανεικών και πιστωτικών. Έναν μύθο που συντηρεί με μεθόδους μαύρης προπαγάνδας το ΠΑΣΟΚ για να ησυχάζει τον κόσμο.

    Είτε ο κόσμος είναι ενημερωμένος είτε όχι περί της πολιτικής το σίγουρο ειναι ότι είναι ενημερωμένος για το περιεχόμενο του πορτοφολιού του ανά πάσα στιγμή. Τα μέτρα του μνημονίου ως έχουν με την επιμήκυνση μέχρι τα τέλη του 2013, το πολύ, θα έχουν αγγίξει σοβαρά πάνω από το 80% του πληθυσμού.

    Και τότε θα δεις τον περήφανο για τις περικοπές στο μισθό του το τι μπινελίκια θα ρίχνει στην κυβέρνηση, την τύπισα που της αρέσει ο ΓΑΠ πως θα τον λέει ξενέρωτο και βλάκα, τον "Γάλλο" να πηγαίνει στην Ηλία να μαζεύει καρπούζια και τον πισινάκια εκτός από την πισίνα να του έχουν κοπεί όλα τα μαύρα και τα "αφορολόγητα" και να'ναι προ του φαλιρίσματος.

    Η ουσία λοιπόν είναι ότι το ποσοστό των δυσαρεστημένων θα αυξάνει συνεχώς.

    • JOHN avatar
      JOHN @ Έρεβος 17/03/2011 11:55:09

      @ Ερεβος.Η πρωτη κυριως παραγραφος τα λεει ολα!Υπαρχει και η αλλη εκδοχη.Ισως η παρεα προτου να ειχε επισκευτει και αλλα ουζερι οποτε δεν μιλουσαν ανθρωποι αλλα τα ουζα!

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 11:16:28

    Strange A.,
    ΝΑΙ αυτη ειναι η αληθεια οπως την περιγραφεις..!! ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΑ.
    και επειδη ολοι αυτοι ειναι υπερβολικα εγωιστες της καλοπερασης, οταν καταπεσει το ΠΑΣΟΚ και τα παντα ολα διαλυθουν... θα ακουσουν την Πρασιναδα και θα την πουλανε σε ολους.... ισα ισα για να μην τους την πουν για οσα πιστευαν.. ειναι δεν ειναι ΠΑΣΟΚ.. ειναι απλα αλλου!!

    Δεν ανηκουν ολοι το παραγωγικο περιβαλλον της Ελλαδας , απο πολιτικη αποψη.

    Η ΕΛλαδα που τους αξισει ειναι αυτη που τους χαιδευει τ αυτια και δεν τους απασχολει στον βαθυ υπνο τους.... μεχρι να τους παρουν τη ΓΗ κατω απ τα ποδια τους....

    Εγω εδω οταν εγραφα πριν 2-3 μερες...τι θελουν οσοι ψηφιζουν ΠΑΣΟΚ?? τι αλλο θελουν να γινει?? να πηγαινουν για μπανιο και να πληρωνουν εισοδο σε Γερμανο ιδιοκτητη και οχι διαχειρηστη της παραλιας??? δεν το ειπα τυχαια...
    σε δικη μου συζητηση με ΠΑΣΟΚΟΥΣ.. πηρα την απαντηση...ΝΑΙ τουλαχιστον ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ Η ΠΑΡΑΛΙΑ !!!.... αυτα.

    ΠΠ

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 11:23:05

      Ξέρεις, υπάρχει και το ψυχολογικό μέρος της ιστιορίας σε σχέση με αυτούς τους ανθρώπους. Πως μπορείς να απαρνηθείς όλη τη ζωή σου? Πως να πιστέψεις ότι πιάστηκες κορόϊδο? Οι ψυχολογικοί μηχανισμοί άμυνας του ανθρώπου είναι πολλοί ισχυροί.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/03/2011 11:28:22

        ρε συ Γιαννη, με ολο το θαρρος του ενικου...
        εγω απο μικρος εμαθα οτι μονο ομαδα στοποδοσφαιρο δεν αλλαζεις !!! και στη διαρκεια της ζωης μου αυτο ηταν τελικα ΚΑΝΟΝΑΣ !!!
        Κομμα και αντιληψεις αλλαζεις εκτος εαν εισαι 65+ και ΚΚΕ. οκ πασο και το κατανοω.
        Πλεον απ το 81 οποιος ειναι ΠΑΣΟΚ εχει καποιο συμφερον αμεσα η εμεσα.... κ αυτο ΚΑΝΟΝΑΣ πλην ενος 15% οι οποιοι επιναν και πινουν νερο στη βρυση του ΑΓΠ του λαοπλανου.

        Οταν το ΓΑΠ εχει αποτυχει παταγωδως στα παντα ολα με αποδειξεις στην τσεπη και την καθημερινοτητα ολων μας.. καιοχι επειδη το λεει η Αντιπολιτευση... δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει και απο πανω να χασω και τη ΓΗ των προγονων μου μαζι με το μισθο "μου"!!!!!!
        Αβυσσος η ψυχη του ΠΑΣΟΚΟΥ.

        ΠΠ

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 11:37:28

          Ελεύθερα ο ενικός. Θυμάσαι το 99 με το χρηματιστήριο, όταν φούσκωνε το μπαλόνι οι περισσότεροι κόμπαζανε για το πόσο μεγάλοι "παίχτες" είναι. Όταν έσκασε η φούσκα, όσοι έμειναν με τα χαρτιά στο χέρι και δεν ήξεραν τι να τα κάνουν, έσκυβαν το κεφάλι και δε βγάζανε μιλιά για να μην ξεφτιλιστούν στοιυς γνωστούς τους. Τέτοιο κόμπλεξ. Φαντάσου ότι τότε πολλοί έχασαν τις οικονομίες μιας ζωής και δε βγάλανε άχνα. Και μετά ξαναψηφίσανε ΠΑΣΟΚ για να τα πάρουν πίσω!
          Τι να λέμε τώρα!

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/03/2011 12:22:19

            το κομμα της κωλοτουμπας ειναι το ΠΑΣΟΚ. δεν παλευονται!
            κυβερνουν με φιλους. αποφασιζουν νυχτα. δολωνουν λαγους.
            βλεπουν σε αλλο μηκος κυματος... σαν ακτινες Χ.
            Σοβαρη συζητηση δεν μπορει να γινει δυτυχως!!
            Μας εβαλαν στο γυψο και το πουλανε ευημερια (στο μελλον ) σου δινουν ενα οραμα ρε παιδι μου να εχεις να περνας την ωρα σου... σαν το λοτο, παιζεις και ελπιζεις ενω γνωριζεις οτι εχεις πιθανοτητες με 3 βασικες αρχες

            α) Η κληρωτίδα δεν έχει προτιμήσεις ούτε μνήμη (όλοι οι αριθμοί και οι συνδυασμοί αριθμών έχουν κάθε φορά την ίδια πιθανότητα κλήρωσης).
            β) Οι παίκτες έχουν προτιμήσεις και μνήμη και
            γ) Αντίπαλος δεν είναι η τύχη ούτε ο διοργανωτής, αλλά οι συμπαίκτες.

            Με μια ναγωγη στην Πολιτικη του ΠΑΣΟΚ στα α,β,γ θα δουμε οτι το ΠΑΣΟΚ ειναι κομμα του Πολιτικου Τζογου και οι ακολουθητες.. μελλοντικοι, πιθανως "κερδισμενοι".....
            ξεκολλαει καποιος απ τον εθισμο του τζογου?? ΟΧΙ ευκολα.

            ΠΠ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 11:28:06

      Αυτό που γράφεις στην τελευταία πρόταση είναι ενδεικτικό ενός εξορθολογισμένου, ευρωλιγούρικου ραγιαδισμού που φαίνεται να έχει διαποτίσει μέχρι το μεδούλι την ελληνική κοινωνία. Όταν σε λίγο δεν θα έχουν ούτε τα ναύλα (ή τα έξοδα των καυσίμων) για να φτάσουν καν μέχρι την παραλία, να δεις για πότε να νοσταλγήσουν τις "αναξιοποίητες", ελεύθερες παραλίες που πήγαιναν μέχρι και τη δεκαετία του '90 (και χαμουρευόντουσαν και με τη γκόμενα το βραδάκι άμα λάχει). Τώρα όμως, ορέγονται "οργάνωση" σε κάτι που θα είναι απλησίαστο. Είναι αυτό που λέει η λαϊκή σοφία "βρακί δεν είχε ο κώλος μας, λουλούδια θέλει η π***** μας". Αυτοί είμαστε...

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 17/03/2011 13:12:27

        Aυριανιστή, τότε ο ΓΑΠ θα κάνει την κίνηση μάτ, θα νομιμοποιήσει την ατομική καλλιέργεια μαριχουάνας και θα είμαστε όλοι «αρντάν», ξάπλα μέσα σε νέφη πράσινης ευωχίας :)

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Misha 17/03/2011 13:20:27

          Μίσα, αν κρίνω από τον λαπάδικο τρόπο αντίδρασης -τόσο της κοινωνίας, όσο και κομμάτων από τα οποία άλλα θα περίμενε κανείς- στην πλημμυρίδα των λάθρο και στην αποδοχή των εκβιασμών τους, να είσαι σίγουρος ότι και η (με συγκεκριμένο σκοπό) νομιμοποίηση του χασισιού θα περάσει αβρόχοις ποσί. Σκέψου μόνο ότι τότε, όλοι οι συριζαίοι και οι ψευτοαναρχικοί των Εξαρχείων θα πετάνε τη σκούφια τους από τη χαρά τους που πλέον θα μπορούν να καπνίζουν το μπάφο τους ελεύθερα και ακώλυτα.

          • Misha avatar
            Misha @ Αυριανιστής 17/03/2011 14:02:03

            Μα έγινε ήδη! Στο αντιαπαγορευτικό φεστιβάλ ήταν και ο Συριζα και οι Οικολογοι και άλλοι «εναλλακτικοί»...
            Κι οι Βαλλιανάτοι βεβαίως βεβαίως

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Misha 17/03/2011 18:02:50

          χαχααααα
          ΠΠ

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 11:29:36

      Δεν κατάλαβαν καλά. Τότε για μπάνιο οι έλληνες θα πηγαίνουν στα βραχάκια γιατί δεν θα'χουν λεφτα να πάνε στην παραλία.

      Στην οργανωμένη παραλία θα έχουν λεφτά να πάνε μόνο Γερμανοί. Δεν το'χουν πιάσει καλά το σενάριο οι πασόκοι για καν'το τους πιο λιανά.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Έρεβος 17/03/2011 11:35:48

        Ερεβος,
        παιζουν κασετα τυπου ΚΝΕ το 80... το παλευω παντως !! χαχαχααα
        το μονο που δεν καταλαβαινουν ειναι οτι ολα τα "απαπτυξιακα" και λοιπα των ΠΑΣΟΚΩΝ ειναι κολπα για ιδιον ωφελος των ολιγων..

        ξερεις τι? βλεπουν ΠΑΣΟΚΟΙ ψηφοφοροι κ εμαθαν 30 χρονια τωρα οτι οι ΠΑΣΟΚΟΙ "κυβερνωντες" την περναν καλα και παιρνουν και τα μαυρα τους .. εχουν κ εναν αερα... και νομιζουν οτι καπου θα βρουν και οι ιδιοι τρυπα να χωθουν διπλα σε εναν ξαδερφο... να φανε οι ιδιοι απ την απαπτυξη.. αυτο ειναι το μυστικο... ζουν με την ελπιδα και τη λιγουρα/ζηλεια να γινουν λιγο λαμογια.. να εχουν $$ και να εχουν να λενε ιστοριες στις γκομενες.

        ΠΠ

        πωωω ρε π... μου, ψυχολογοι του ΠΑΣΟΚ γιναμε

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Έρεβος 17/03/2011 18:05:14

        Ξερεις πορα da capo θα ανθισουν στις παραλιες????
        Μεσα σε πετσετες θα τυλιγουν τα μαυρα!!! να λιαζονται.. κλαμπ ολιγων... ολα τα μεγαλοστελεχη θα λιαζονται !! απο κοντα τυπου αστερα και οι βιζιτες-κατασκοποι.. μια χαρα !!!

        ΠΠ

  20. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 17/03/2011 11:28:02

    Ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει τί του γίνεται, μήνες το φωνάζω, τα μμε κάνουν θαυμάσια την δουλειά τους, ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του λαού βιώνει την εξαθλίωση,άρα καταλαβαίνει πάνω κάτω τί συμβαίνει, όμως ο χρόνος πιέζει , μέχρι να το καταλάβει και η υπόλοιπη κοινωνία, φοβάμαι οτι θα είναι αργά. Η Ελλάδα ξεπουλιέται, πρέπει να αντιδράσουμε.Συμφωνώ με το πιο πάνω σχόλιο, οτι η ψήφος πρέπει να δίδεται σε αυτούς που έχουν πολιτική παιδεία, είναι όμως αντιφημοκρατικό.

  21. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 17/03/2011 11:29:49

    S.A.

    Έχεις απόλυτο δίκιο...τις ίδιες διαπιστώσεις κάνω και εγώ..
    Γύρω μας υπάρχουν βολεμένοι φαύλοι..
    Για αυτούς το παν είναι να μη θιγεί η θεσούλα τους (ας θιγεί ο μισθός, έτσι και αλλιώς αραχτοί ειναι)..
    Νομίζω ότι όλοι αυτοί είναι οι πλειοψηφία...αυτό δεν αλλάζει εύκολα..
    Για αυτό συμμερίζομαι την απαισιοδοξία σου...

  22. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 17/03/2011 11:31:39

    Το ηθικό δίδαγμα νομίζω πως είναι:

    "Δεν πίνουμε ούζα με το Υπουργικό Συμβούλιο"

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Balafara Hunter 17/03/2011 12:36:40

      Χα χα χα...

    • juliet avatar
      juliet @ Balafara Hunter 17/03/2011 14:15:09

      ''Οταν το κρασί είναι μέσα,το μυαλό είναι έξω''

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ juliet 17/03/2011 14:25:37

        Περνάς απέναντι....

  23. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/03/2011 11:33:25

    Αυτό SA είναι ο θαυμαστός καινούργιος κόσμος. Τα παιδιά που μεγάλωσαν το 1981 και που γεννήθηκαν μετά το 1981 αυτό ξέρουν. Όσο τα ΜΜΕ είναι στο παιχνίδι, η αποχαύνωση θα κρατεί καλά. Να μου το θυμηθείς, η επανάσταση θα ξεκινήσει από ξήλωμα κεραιών.

  24. Aggelos avatar
    Aggelos 17/03/2011 11:47:34

    γιαυτο υπαρχει περιθωριο μεχρι τον Πατο,,τοτε θα υπαρξει πραγματικη αντιδραση..

    εχουμε περιθωριο ακομα.. και θα μας φτασει εκει ο Γαπ..

  25. δρόμος avatar
    δρόμος 17/03/2011 11:50:08

    αγαπητέ S.A.,

    η τελευταία παράγραφος του κειμένου σου (που είναι ολόκληρο μία κραυγή, και γιαυτό σου βγάζω το καπέλο) δεν αφήνει περιθώριο παρέμβασης με την ελπίδα να σε μεταπείσουμε ... Κατανοώ απολύτως την ψυχολογική ανάγκη για μιαν αχτίδα φωτός και αισιοδοξίας, και είναι βέβαιο ότι σήκωσες ένα μεγάλο βάρος με όλη την τεράστια προσπάθεια και προσφορά σου στα Αντινέα. Όμως να ξέρεις ότι θα μας λείψουν οι επιτυχημένες επιλογές σου, όσο και τα προσωπικά σου κείμενα, που ξεχειλίζουν από ειλικρίνεια, όπως και τούτο.

    Οι διαπιστώσεις σου ίσως να είναι νέες για σένα, όμως οι μεγαλύτεροι γνωρίζουν ότι πάντα έτσι ήταν τα πράγματα στον τόπο μας, απειροελάχιστο το ποσοστό των σκεπτόμενων πολιτών, μόνη διαφορά με το σήμερα η έντονη υποβάθμιση της παιδείας μετά το 1980, που γύρισε το επίπεδο καλλιέργειας σε προπολεμικές εποχές.

    Ερώτηση κρίσεως: είναι κατάλληλη στιγμή για να τα παρατήσουμε?

    Το ερώτημα είναι καθαρά φιλοσοφικό, και δεν αφορά προσωπικά εσένα, γιατί όπως σου είπα κατανοώ πραγματικά το ψυχικό φορτίο. (Ίσως βέβαια η ένσταση του Κ.Ρ. για τις παρέες να έχει βάση, δεν ξέρω - μπορώ όμως να σου πω από προσωπική μου πείρα, από τη διαφωνία μου με την ανθρώπινη στάση που εκφράζει ο Θράκας λ.χ., ότι η τάση του να φορτώνουμε το πρόβλημα στη λάθος ή την ανύπαρκτη δημοκρατία ΔΕΝ βελτιώνει τα πράγματα, μια ένοχη δικαιολογία είναι για τον παροπλισμό μας).

    Νομίζω ότι όλοι εδώ μέσα οφείλουμε πάρα πολλά στην ενημέρωσή μας από αυτό το φιλόξενο αλλά και πάντα παρόν Antinews. Δεν ξέρω πόσο θα απείχαμε από την άγνοια που περιγράφεις, αν δεν υπήρχε αυτή η ακοίμητη εστία. Δεν ξέρω ακόμη ποιά άλλη ελπίδα μπορούμε να διατηρήσουμε, αν λείψουν εγχειρήματα όπως αυτό. Γιαυτό ο μόνος ορατός δρόμος που έχουμε σήμερα είναι να τα στηρίξουμε, όσο μπορεί ο καθένας.

    Προσωπικά, διαβλέποντας αυτές τις δυσκολίες, προσπάθησα να μεταφέρω έστω κομμάτι προβληματισμού στην τοπική μου (ΝΔ) οργάνωση. Δυστυχώς το πρόβλημα των οργανώσεων είναι ταυτόσημο με αυτό που περιγράφεις, γιαυτό και έχουν πλήρως απομαζικοποηθεί. Ίσως η ΟΝΝΕΔ βρίσκεται σε καλύτερη πορεία, θα δείξει, και μακάρι, γιατί αφορά τους νέους, που είναι και ο κύριος όγκος ανθρώπων που θα χρειαστεί να βάλει πλάτη στις τεράστιες δυσκολίες του μέλλοντος. Για τους άλλους πολιτικούς χώρους δεν γνωρίζω.

    Σε κάθε περίπτωση, και πάλι ευχαριστούμε για όσα έκανες. Εύχομαι ολόψυχα να ξαναβρείς το κέφι σου, και την ελπίδα, που είναι απαραίτητη σε κάθε βήμα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ δρόμος 17/03/2011 12:06:50

      Δρόμε, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά παρεξήγησες.
      Δεν τα παρατάω, ούτε εγκαταλείπω το "μετερίζι" των Αντινέων. Κάθε άλλο.
      Απλά λέω να πάψω να σκοτίζομαι σε τέτοιο μεγάλο βαθμό με τα οικονομικά μας δεινά. Να αρχίσω να διαβάζω και κανένα ντάουν τάουν, να βλέπω και κανένα σήριαλ, κλπ. Μπας και συντονιστώ με τη ψυχοσύνθεση της μεγάλης (τελικά) πλειοψηφίας του λαού μας.
      Όσο για αυτούς που εναποθέτουν την ελπίδα για το μέλλον, στην τεχνογνωσία της νέας και καλωδιωμένης γενιάς μας, αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι περιορίζεται σε κουτσομπολίστικα σάιτς, σε φέσιμπουκ, σε αθλητικά, και σε τρωκτικοειδή μπλόγκς.
      Άρα, γίνεται πολύ κακή χρήση (έως επικίνδυνη) του διαδικτύου. Δυστυχώς.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Strange Attractor 17/03/2011 12:40:20

        "...περιορίζεται σε κουτσομπολίστικα σάιτς, σε φέσιμπουκ, σε αθλητικά, και σε τρωκτικοειδή μπλόγκς."

        Αυτό, πες το ξανά. Ο εκφυλισμός του διαδικτύου, ως προέκταση του χαζοκουτιού. (Όπως λέγαμε κάποτε "το αυτοκίνητο, ως προέκταση του φαλλού".)

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ δρόμος 17/03/2011 13:08:14

      Δεν αισθάνομαι ούτε ένοχος, ούτε παροπλισμένος.

      Και θα κρατήσω την άποψή μου πως για τα περισσότερα από τα όσα τραβάμε ευθύνεται η ανισότητα της πολιτικής ισχύος μεταξύ μας. Δηλαδή κάποιοι έχουν ΠΟΛΥ περισσότερη πολιτική ισχύ από μας τους άλλους που το μόνο που διαθέτουμε είναι μια ψήφος ανά 4-ετία.

      Δηλαδή το κύριο πρόβλημά μας είναι ότι μη έχοντας δημοκρατία, αλλά αντιπροσώπους, καταλήγουμε οι αντιπρόσωποί μας να ελέγχονται από την οικονομική ολιγαρχία, και να μας κάνουν ότι μας κάνουν.

      Τι ενοχή να νιώσω γι' αυτό;

      Και γιατί δεν θα "βελτίωνε τα πράγματα" αν μοιράζαμε πιο δίκαια την πολιτική ισχύ μεταξύ μας.

      Δεν βαριέσαι. Η πολιτική στάση του καθενός μας είναι αποτέλεσμα συνήθως του πόσα λεφτά έχει η τσέπη μας και του με ποια ταξική κουλτούρα έχουμε μεγαλώσει, διαποτιστεί κλπ κλπ. Κι έτσι μπορεί να φτάσει να διαλαλεί κάποιος ότι η δημοκρατία, καλή μεν ως "ανθρώπινη στάση" αλλά "δεν θα βελτίωνε τα πράγματα".

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 17/03/2011 14:03:13

        Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ !!!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Θραξ Αναρμόδιος 17/03/2011 17:12:26

        Θράκα, επαγγελματίας διαστρεβλωτής είσαι? Η στάση της αιτιολόγησης της αποχής με πρόσχημα το έλλειμμα δημοκρατίας είναι το θέμα, μην τα γυρνάς όλα τούμπα! Αλλά το θέμα μας είναι άλλο σήμερα, ας μην επανέλθουμε παρακαλώ, βρίσκω εξαιρετικά κουραστικό τον διάλογο με κακοπροαίρετους συνομιλητές.

        • Θραξ Αναρμόδιος avatar
          Θραξ Αναρμόδιος @ δρόμος 17/03/2011 18:55:37

          @δρόμος

          ε, άντε κάνε με και διαστρεβλωτή τώρα... Αλλά εγώ την λέξη αποχή δεν την βρήκα στο σχόλιό σου. Ούτε και στην ανάρτηση.

          Και δεν κατάλαβα και τι με κατηγορείς οτι διαστρέβλωσα.

          Και κακοπροαίρετος!

          Φούλ εντιμότητα δουλεύεις βλέπω. Μπράβο, μπράβο.

          Θραξ Αναρμόδιος

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Θραξ Αναρμόδιος 17/03/2011 18:40:36

        @Θραξ Αναρμόδιος

        Συμφωνώ με την τοποθέτηση σου περί ουσιαστικού ελλείμματος δημοκρατίας στο πολιτικό μας σύστημα.

  26. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 11:53:50

    Οταν το ΓΑΠ ειπε του Σαμαρα γαι τον ΚΚ και το χρεος των επιπλεον 150Δις...
    γτ δεν ειχε κανει σημειωσεις απ το βιβλιο του Παπαθανασιου να του αποαντησει με νουμερα να τον βουλωσει ??? Ποσα εσκασαν στα χερια του ΚΚ απ τα δανεια και τα εξοπολιστικα του Σημιτη?? δυσκολο?? οχι.. μαλλον αλλου ειδους/στρατηγηκης αντιπολιτευση..
    Επιμενω ομως οτι οι πραξεις και τα νουμερα μιλανε και λενε την αληθεια και αυτα καταλαβαινει ο κοσμος...!!!

    Μας την ειπε και για το Σταικουρα !!!.... το πιασαμε τωρα??

    ΠΠ

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 17:09:21

      ""Επιμενω ομως οτι οι πραξεις και τα νουμερα μιλανε και λενε την αληθεια και αυτα καταλαβαινει ο κοσμος…!!!""
      Από που βγαζεις το συμπέρασμα αυτό?
      Από τα ποσοστά της ΝΔ ? ή από αυτά που διαβάζουμε στο antinews ¨η σε άλλα αξιόλογα bloggs? Παρακολούθησε παρακαλώ με τι ασχολούνται οι περισσότεροι, με παραπολιτικά κουτσομπολιά, ακόμα και οι κομματικοι μας πνίγουν στην ασήμαντη λεπτομέρια. Τα τελευταία 10 χρόνια στην Ελλάδα δεν παράγεται πολιτική, Μόνο παραπολιτική...
      Οσο για την απογοήτευση του @S.A, και αρκετών άλλων φίλων, δυστυχώς ετσι έχουν τα πράγματα. Απλώς εμείς έχουμε κλειστεί στον κόσμο μας και νομίζουμε ότι και οι άλλοι βλέπουν χωρίς παρωπίδες.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΝΑΥΤΗΣ 17/03/2011 18:09:19

        ΝΑΥΤΗ,
        εχεις δικιο εν μερει... την ακουσα 2 φορες ολη τη συζητηση...
        ειμαι πρακτικος ανθρωπος και εχω μαθει να επιχειρηματολογω απλα και κατανοητα ! οταν ο Σημιτης μας φορτωσε 80-90 Δις την 5 ετις ΚΚ.. αυτο απο μονο του ειναι θεμα αποδειξης και οχι αναφορας !!
        Τα νουμερα μενουν στον κοσμο και οχι οι αναφορες!! εγω ετσι ξερω!
        Οταν βγηκε ο Παπαθ στην ΤΒ τους ελιωσε!!! κιχ.. και η μπαλλα στην κερκιδα..

        Να παψουμε να μιλαμε με γενικοτητες ( δεν αναφερομαι στο Σαμαρα ) και να δινουμε στοιχεια σε καθε συζητηση. Στις γενικοτητες ακουμε Πρασινιες κ εκνευριζομαστε !! χαχαχαχα εγω δηλ τρελλενομαι.. δεν τη παλευω. Δινω 4-5 νουμερα και θυμιζω ( κακο χουι... το χεις προσεξει εδω μεσα!!! ) ΘΥΜΙΖΩ και γινομαι κουραστικα ενοχλητικος..!! θελει μεγαλη προσπαθεια και επιμονη στην αληθεια.

        ΠΠ

  27. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 11:57:56

    ασε που το ΓΑΠ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ... ΕΤΟΙΜΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ !! ΠΩς ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ???? ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ.
    Μεγαλος γατος ο συγγραφευς των ομιλιων του ΓΑΠ παντως.. ναι??

    ΠΠ

  28. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 17/03/2011 11:59:38

    καλημερα. εγω παντως που κυκλοφορω με τα μεσα μαζικης μεταφορας , δεν βλεπω χαμογελα , παρα σκυφτα κεφαλια και κοσμο ετοιμο να επιτεθει. πιστευω οτι τα πληκτρολογια ειναι δυναμη, αλλα θελει και αγωνα. αν καποιοι ειναι καλα στην καρεκλα τους , πρεπει να τους την τραβηξουμε, να τους ανατρεψουμε. στις εκλογες , δεν πρεπει να γυρισουμε την πλατη στην καλπη. πρεπει να ψηφισουμε.

  29. zio avatar
    zio 17/03/2011 12:02:54

    Μια οικογενειακή υπόθεση μεταξύ ενός μέλους του Κοινοβουλίου, της κυρίας Μιλένας Αποστολάκη, και ενός επιχειρηματία, του κυρίου Συγγελίδη, που αφορούσε στην επιμέλεια του παιδιού τους, έφερε στο προσκήνιο για μια ακόμη φορά την εύνοια που απολαμβάνουν οι έλληνες βουλευτές. Μέχρι του σημείου δηλαδή να... χρεώνουν το Δημόσιο για προσωπικές τους υποθέσεις.

    Ο πρώην σύζυγος της κυρίας Αποστολάκη κατέθεσε μήνυση σε βάρος της για την επιμέλεια των παιδιών τους κατόπιν του χωρισμού τους. Η απόφαση των Ελλήνων βουλευτών να αρνηθούν να αφαιρέσουν τη βουλευτική ασυλία της Μιλένας Αποστολάκη σε συνδυασμό με την προσφυγή του συζύγου της στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, στα οποία και δικαιώθηκε, κόστισε στο Δημόσιο 12.000 ευρώ συν 7.000 ευρώ αποζημίωση στον επιχειρηματία για κάλυψη δικαστικών εξόδων, ενώ στο Δημόσιο χρεώθηκαν ακόμη και τα προσωπικά δικαστικά έξοδα της κυρίας Αποστολάκη.


    με τις υγείες μας.

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 12:09:10

    Παγκαλος χτες μετα τα γιαουρτια...
    "τα ΜΑΤ δεν τα ηξερα !!!" χαχαχααααα
    "αποχωρουν ΜΑΤ και εσεις και δεν πειραζετε τα μηχανηματα !!"χαχαχαα
    του λενε- "αποχωρουν τα μηχανηματα", απαντα
    "δεν αποχωρουν τα μηχανηματα"!!!!
    "Ο Δημαρχος ειδε Μπιρμπιλω... και με συνεννοηση να αποδεσμευτουμε !! "
    "ο περιφερειακος σχεδιασμος ισχυει... και θα δουμε ..."!!!
    "το 2004 πρωτος σε σταυρους στην Κερατεα"!!
    "το 2009 δευτερος σε σταυρους στην Κερατεα" !!.. εδειχνε με το δαχτυλο !! χαχα


    ρε τι σου κανει το ''ζωντανο"...! εννοω το επιδορπιο.

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 12:09:35

      http://www.youtube.com/watch?v=jxGlc0T5Xr8&feature=player_embedded#at=430

      για οσους Κινεζους θελουν να τον απολαυσουν !!!

      ΠΠ

  31. koinos_nous avatar
    koinos_nous 17/03/2011 12:16:10

    Strange Attractor
    Αυτο δεν ειναι τπτ.
    Εγω ηρθα στα χερια με εναν επειδη του εθιξα τον Παγκαλο.
    Αει κοντα και λογαριασου που λενε στο χωριο μου (δλδ αντε βγαλε ακρη).

  32. tiramola avatar
    tiramola 17/03/2011 12:20:30

    Αχ Strange τι τραβάς και εσύ, σου χαλάνε και τα ούζα...
    Τουλάχιστον προσπάθησες να τους εξηγήσεις ότι υπάρχει και άλλο μίγμα οικονομικής πολιτικής, όπως ο Σαμαράς έχει εξηγήσει?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 17/03/2011 13:50:19

      Καλώς τα παιδιά!

      Μας έλειψες, τιραμόλα. Τι έγινε, είδε η Ιπποκράτους ότι κάποιοι προσπαθούν να "ζυμώσουν" σε ουζοποσίες τον κόσμο που έχουν αποκοιμίσει τα σαπροκάναλα, και είπε να ξαναστείλει τις δυνάμεις κρούσεως;

  33. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 17/03/2011 12:46:00

    "Μιλάμε για απλά καθημερινά άτομα, που γνωρίζουν περισσότερα για «το Νησί» παρά για το ΔΝΤ, και που ξέρουν απ έξω τα τραγούδια της Βανδή και της Βίσση, αλλά αγνοούν το μνημόνιο Νο4.

    Ο ένας της παρέας αισθάνονταν περήφανος με τις περικοπές στο μισθό του, διότι έτσι, λέει, κάνει το καθήκον του συνεισφέροντας στην χειμαζόμενη οικονομία μας, και χτίζοντας το μέλλον των παιδιών του!!!!!!.

    Η άλλη πάλι, θαυμάζει τον Παπανδρέου (ναι τον Γιωργάκη) γιατί είναι… γυμνασμένος, και άρα σωστός σε όλα του. Έτσι απλά. Ποιο μνημόνιο; Ποια τρόικα; Τι είναι αυτά που μας λες; Είναι βετζετέριαν ο πρωθυπουργός μας ή δεν είναι. Αυτή είναι η απορία της.

    Ένας τρίτος, που πέρασε ένα φεγγάρι από την Γαλλία, έβριζε τους Έλληνες, διότι ζουν πέρα από τα μέσα τους, και καλά να πάθουν. Να μάθουν, λέει, να καταναλώνουν λιγότερα. Να αγοράζουν το καρπούζι με τη φέτα, και όχι ολόκληρο. Τι σπατάλη είναι αυτή; Πρέπει επιτέλους να γίνουμε Ευρωπαίοι. Με το στανιό. Που ακούστηκε η ψωροκώσταινα να θέλει λούσα;

    Σωστός, δεν λέω. Έχει ένα κάποιο δίκιο. Έτσι όπως πάει, σε λίγο θα ζητάμε και να ψηφίζουμε κιόλας…. Είμαστε θρασίμια.

    Κι ο τελευταίος της ομήγυρης έβριζε το κράτος (γενικώς), διότι του βρήκαν στην εφορία μια αδήλωτη πισίνα που έχει στην αυλή του, και τώρα του ζητούν κερατιάτικα. Είναι κράτος αυτό, ωρύονταν; Ούτε ο Καντάφι δεν κάνει τέτοια.

    Και άλλα παρόμοια.

    Τα έπαιξα. Ήπια τρία καραφάκια γράπα για να συνέλθω. Να στανιάρω."


    Τωρα με το ΠΑΣΧΑ, αν οι Αθηναιοι ταξιδεψουν στην υπολοιπη Ελλαδα, και ειδικα ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ, ας αποφευγουν τετοιες συζητησεις με τους εντοπιους, ΕΙΔΙΚΑ αν ετοιμαζωνται να εκφερουν την γνωμη οτι "ολα ειναι καλα" .... γιατι θα βγαινουν σουγιαδες, θα πεφτουν σφαλιαρες κτλπ. Η Αθηνα εχει ολο το χρημα και δεν εχει καταλαβει ακομη τι γινεται. Η υπολοιπη Ελλαδα δεν το εχει ομως. Καπως ετσι εξηγειται γιατι ο Ελληνας πολιτης δεν εχει ασκομη ανατρεψει τη κυβερνηση ΠΑΣΟΚ. ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ.

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ Greece Pleading 17/03/2011 12:51:52

      Ε κατέβα και συ στην Αθήνα να γίνεις Αθηναίος να τα ...κονομήσεις λοιπόν.

      Ρε θα τρελαθούμε τελείως σ'αυτή τη χώρα...

      • zio avatar
        zio @ Έρεβος 17/03/2011 12:56:53

        +1

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Greece Pleading 17/03/2011 12:57:33

      Στη Θεσσαλονίκη διαδραματίσθηκε το φιάσκο που περιγράφω στην ανάρτηση, κι όχι στην Αθήνα.
      Εκεί κατοικοεδρεύω. (Δεν σε υποψίασε η αναφορά σε γράπα;)

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ Strange Attractor 17/03/2011 13:19:45

        Εντελως παραξενο.
        Αποκλειεται δεν το πιστευω Strange.
        Μην πω οτι θα αρχισω να υποπτευομαι διαφορα.

        • Greece Pleading avatar
          Greece Pleading @ Greece Pleading 17/03/2011 13:23:27

          Τελος παντων για να μην παρεξηγηθουμε κιολας ας πουμε οτι υπαρχουν μερικα τετοιοι, πως να τους χαρακτηρισω.. ακομη, αλλα εκλειπουν ραγδαιος. Λογικα παρομοιοι στο Κλεινον Αστυ θα ειναι περισσοτεροι.

          • MatrixRevolutionEra avatar
            MatrixRevolutionEra @ Greece Pleading 17/03/2011 16:18:52

            Η Καλαμαριά και το Πανόραμα έχουν μπόλικους. Τις προάλλες άκουσα από τέτοιους ότι το 2010 ήταν κερδοφόρα χρονιά για τις επιχειρήσεις τους. Μάλιστα ένας υπάλληλος δικηγορικού μου είπε ότι πήρε αύξηση.
            Εγώ πάλι είμαι απλήρωτος. Δύο κόσμοι...

      • Mακεδονας Θεσσαλονικιος avatar
        Mακεδονας Θεσσαλονικιος @ Strange Attractor 17/03/2011 13:35:45

        Ρε σεις εμεις γιναμε πιο πολλοι και απο τους Αθηναιους!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Greece Pleading 17/03/2011 13:21:03

      @ Έρεβος
      Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η μεγάλη πλειοψηφία των Αθηναίων ζει όπως ζει ο μέσος Έλληνας τής επαρχίας. Η διαφορά είναι ότι από τα 5 εκατομμύρια των Αθηναίων, το 1 εκατομμύριο συγκεντρώνει στις οφσόρ του το 90% τού συνολικού πλούτου τής Ελλάδας. Αυτό το 1 εκατομμύριο συντηρεί τα εκατοντάδες εστιατόρια όπου πληρώνεις 100 ευρώ το κεφάλι, τα Golden Mall, και τον περιβόητο ελληνικό υπερκαταναλωτισμό τού "μαζί τα φάγαμε".
      Υπάρχει, όμως, και μια διαφορά ανάμεσα στα 4 εκατομμύρια μη προνομιούχων Αθηναίων και στα 5 εκατομμύρια εκτός Αθηνών Ελλήνων: η ελπίδα! Ο Αθηναίος, δηλαδή ο κάτοικος τής Αθήνας, όσο φτωχός κι αν είναι, τρέφει τη βάσιμη ελπίδα ότι κάποια ψίχουλα θα πέσουν από το μεγάλο φαγοπότι τής ελίτ και στο δικό του τραπέζι. Ελπίζει ότι θα βρει δουλειά σε κάποια πολυεθνική, ότι θα γίνει σεφ σε κάποιο "αστεράτο" εστιατόριο, ότι θα έρθει η δεσποινίς γόνος τζακιού να ψωνίσει από τη μπουτίκ του και θα φέρει και τις φίλες της μετά. Αυτή είναι μια σημαντική διαφορά. Αντιπαράβαλλε, σε παρακαλώ, τους στενούς ορίζοντες που έχει ένας νέος στην υπόλοιπη Ελλάδα: πλασιέ, ντελίβερι, κοπτορραπτού, κομμώτρια, γκαρσόν σε ταβέρνα ή μπαράκι.
      Με αυτή την έννοια, ο Greece Pleading έχει απόλυτο δίκιο.

      @ Strange Attractor
      Σου ζητάω παρακάτω να μας σκιαγραφήσεις το κοινωνικο-οικονομικό προφίλ των συνδαιτημόνων σου. Η -ο Θεός να την κάνει- "αστική" τάξη τής Θεσσαλονίκης, πέρα από μικροσκοπική σε αριθμό, είναι κάργα νεόπλουτη και κομπλεξική. Ζουν στο Πανόραμα και στην Πυλαία, οικισμούς που μοιάζουν με τον Γέρακα ή την Αργυρούπολη τής Αθήνας, και νομίζουν ότι ζουν στη Φιλοθέη και στην Εκάλη. Τα εισοδήματά τους είναι ένα κλάσμα των όσων βγάζουν οι Αθηναίοι, αλλά ο τουπές τους (όταν βρίσκονται με Θεσσαλονικείς) είναι δεκαπλάσιος των Αθηναίων (όταν βρίσκονται με Αθηναίους συμπεριφέρονται σαν τον Χατζηχρήστο στην Ομόνοια). Δεν υπάρχει πιο εθελόδουλη, ασπόνδυλη, τραγικά γκροτέσκα οικονομική ψευδο-ελίτ από αυτή της Θεσσαλονίκης.

      • Mακεδονας Θεσσαλονικιος avatar
        Mακεδονας Θεσσαλονικιος @ Στέργιος 17/03/2011 13:39:52

        Το σωστο να λεγεται!

      • Έρεβος avatar
        Έρεβος @ Στέργιος 17/03/2011 14:45:00

        "Ο Αθηναίος, δηλαδή ο κάτοικος τής Αθήνας, όσο φτωχός κι αν είναι, τρέφει τη βάσιμη ελπίδα ότι κάποια ψίχουλα θα πέσουν από το μεγάλο φαγοπότι τής ελίτ και στο δικό του τραπέζι."

        Ποια ψίχουλα να πέσουν. Όσες πιθανότητες έχεις μέσω της κλαδικής να τα κονομήσεις (με τον τρόπο που υπονοείς) στην Αθήνα έχεις και στην επαρχία. Όλα μέσω του κόμματος γίνονται ούτως ή άλλως. Είναι φυσικό μια πόλη με μεγαλύτερο πληθυσμό να έχει και μεγαλύτερους τζίρους έργων, εμπορίου κ.ο.κ. Ό,τι γίνεται δηλαδή παντου διεθνώς.

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Έρεβος 17/03/2011 15:51:21

          Ναι, είναι φυσικό μια μεγαλύτερη πόλη να έχει μεγαλύτερη οικονομία. Αυτό που συμβαίνει με την Αθήνα, όμως, είναι αφύσικο.
          Μια πόλη με το 50% τού πληθυσμού και το 50% παραγωγής τού ΑΕΠ ελέγχει το 90% τής ελληνικής οικονομίας.
          Μην επιμένεις, σε παρακαλώ, να υπερασπίζεσαι τη "φυσικότητα" του υδροκέφαλου αθηνοκεντρικού κράτους γιατί θα καταλήξεις να υπερασπίζεσαι άθελά σου την αθηναϊκή ελίτ που σε καταπιέζει όσο κι εμάς.

      • loretta avatar
        loretta @ Στέργιος 17/03/2011 16:50:15

        για απλη ενημερωση Στεργιε στις περιοχες πανοραματος και πυλαιας Πλαγιαριου κτλ κτλ...αυτη η νεοπλουτη ταξη που κατα το 80% γεννηθηκε απο την εποχη των ...βιοτεχνικων δανειων του Α.Παπανδρεου ...και γιγαντωθηκε επι Σημιτη...ειναι αυτοι που τωρα πουλανε τα σπιτια τους οσο οσο.!!!
        Προφανως θα μιλαμε πλεον για νεοπτωχους και μια αλλη κοινωνικη ταξη.

  34. Cultastasiakos avatar
    Cultastasiakos 17/03/2011 12:56:11

    Τα όσα μοιράζεται μαζί μας ο Παράξενος Ελκυστής ειναι δηλωτικά της μετάλλαξης που έχει υποστεί η εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ..Οι αρτηριοσκληρωτικοί οπαδοί του δεν είναι πια συνδικαλιστές και ersatz προλετάριοι που τους έθελξε το σοσιαληστ(ρ)ικό όραμα του μεγάλου τιμονιέρη,αλλά οι δήθεν μορφωμένες ελίτ της μεταπολίτευσης.Η αυτιστική λατρεία της Δύσης που χαρακτηρίζει κάθε νεοφώτιστο πάει μαζί με το μίσος για την Ελλάδα η οποία θεωρείται ως εγγενώς ελλειμματική και ο λαός της ο ανεπίδεκτος μαθήσεως φτωχός συγγενής.Αυτός ο εσμός αυτόκλητων αναμορφωτών έχει την ιδιοσυγκρασία ζηλωτή,οπότε δεν θα πρέπει να μας εκπλήσει ούτε το πνεύμα "αυτοθυσίας" του,ούτε η αδήριτη πίστη στον ανίερο σκοπό του.Η ειρωνεία την οποιά δεν πρόκειται να αντιληφθούν παρά ίσως την έσχατη ώρα,όταν όμως θα είναι αργά για όλους μας,είναι οτι το πολιτιστικό υπόδειγμα που προασπίζονται βρίσκεται σε αμετάκλητη πορεία επιταχυνόμενης παρακμής ενώ αυτοί τρέχουν να το μιμηθούν..

    • Misha avatar
      Misha @ Cultastasiakos 17/03/2011 13:17:40

      +++++

    • drider avatar
      drider @ Cultastasiakos 17/03/2011 13:22:34

      Είναι εύκολο να κατηγορεί κανείς προφανώς καλοζωισμένους ανθρώπους που πιστεύουν ότι με το ένα ή άλλο τρόπο ότι θα συνεχίζουν να ζουν λαθραία και πιθανότητα σε βάρος των άλλων (χαρακτηριστικό το παράδειγμα με τη μη δηλωμένη πισίνα).

      Αυτοί είναι μόνο το πρόβλημα; Μήπως δεν υπάρχει "αυτισμός" και στην αντίπερα όχθη των κομμάτων "εξουσίας"; Μήπως οι ΝΔκρατες έχουν εγκλωβιστεί σε μια λογική στείρας αντιπαράθεσης με αντικείμενο ποιος μπορεί να διαχειρισθεί καλύτερα την υπάρχουσα κατάσταση, αντί να την ανατρέψει (χαρακτηριστικό παράδειγμα τα περί "αξιοποίησης" αντί "εκποίησης").

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ drider 17/03/2011 13:26:12

        Σωστα. Προσωπικα δεν εδωσα βαση στη αναφορα της "πισινας". Εγω λειτουργω σε εντελως διαφορετικο επιπεδο κοινωνικης ταξης. Μαλλον αταξιας θα επρεπε να πω. Ναι εχουν απομεινη μερικοι πυρηνες με πισινες, αλλα ολοι αυτοι πλεον χωρανε σε ενα πουλμαν.

  35. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 17/03/2011 13:04:29

    Δυο πράγματα είναι άπειρα ,λέει ο Αϊνστάιν, το σύμπαν και η βλακεία.Για το πρώτο δεν είναι σίγουρος,συνεχίζει.Βέβαια,Αν είχε υπόψη του την επικοινωνική καταγίδα του ΠΑΣΟΚ,θα πρόσθετε και το δυσώνυμο προβατόμορφο λαό του.Ο προϊών εκπασοκισμός της κοινωνίας τώρα αποδίδει καρπούς.

  36. Στέργιος avatar
    Στέργιος 17/03/2011 13:10:35

    Strange, δώσε μας σε παρακαλώ μια "ακτινογραφία" των συνδαιτημόνων σου. Τι ηλικίες είχαν, ποιο είναι το επάγγελμά τους, ποια είναι η μόρφωσή τους...

  37. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 17/03/2011 13:20:11

    Η πολιτική στάση του καθενός μας είναι αποτέλεσμα δυο παραγόντων

    1) του πόσα λεφτά έχει η τσέπη μας
    2) του με ποια ταξική κουλτούρα έχουμε μεγαλώσει και διαμορφωθεί.

    Ετσι αν κάποιος ανήκει στους τυχερούς που ακόμη και τώρα "έχει" για να τη βγάλει μια χαρά, και ίσως του περισσεύουν κιόλας, τότε μπορεί να συνεχίσει να έχει ως κύριους προβληματισμούς του, την κυτταρίτιδα της Τζούλιας, τον γυμνασμένο πρωθυπουργό και τις φούστες των ποδοσφαιριστών.

    Αν όμως ανήκει σε αυτούς που "δεν έχουν σάλιο" ή ακόμα χειρότερα σε αυτούς που κατέφυγαν ήδη στα συσσίτια του ελέους, με τσακισμένη την λεβεντιά του, τότε θέλει δεν θέλει, θα εμπλουτίσει τον κύκλο του προβληματισμού του.

    Η ανάγκη είναι το πυρηνικό καύσιμο της ιστορίας.

    Σύμφωνα με τον Δ. Καζάκη, 65.000 έλληνες έχουν συσσωρεύσει συνολικό πλούτο ίσο 4 φορές με το ΑΕΠ της χώρας. Φαντάζομαι ότι οι πρώτες 2.000 έλληνες θα έχουν συσσωρευμένο πλούτο τουλάχιστον 2 φορές ίσο με το ΑΕΠ. Δεν μπορώ να πω ότι νιώθω πολύ υπερήφανος αυτή την ώρα για το δεδομένο αυτό, τη στιγμή που το μεγαλύτερο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας είναι βυθισμένο στην απόγνωση.

    Αν το παραπάνω ισχύει, τότε η Συνταγματική επιταγή για ίση μοιρασιά των βαρών στις πλάτες των πολιτών είναι για τα πανηγύρια.

    Κι όποιος δεν καταλαβαίνει ότι το πρώτιστο εθνικό και πατριωτικό καθήκον είναι η διόρθωση αυτής της μέγιστης αδικίας και η αποκατάσταση της δικαιοσύνης, είναι κι αυτός για τα πανηγύρια.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Με λάθος παρέες πας για γράπες

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Θραξ Αναρμόδιος 17/03/2011 13:35:16

      "Η ανάγκη είναι το πυρηνικό καύσιμο της ιστορίας."

      Το ξοδεμενο καυσιμο πλησιαζει σε επικίνδυνες θερμοκρασιες και περιεχει και πλουτωνιο. Οπου πεσει αυτη η σταχτη του καυσιμου που εχει καει δεν θα φυτρωσει τιποτε για 24.000 χρονια. Αν επιθυμει τετοια εκρηξη το ΠΑΣΟΚ και οι συγκαταβατικοι της αντιπολιτευσης ας μας το πουν επιτελους.

      • drider avatar
        drider @ Greece Pleading 17/03/2011 13:52:08

        Μια "βρώμικη" βόμβα ήταν η πολιτική της εξουσίας και της μηντιο-πλουτοκρατίας μέχρι σήμερα. Την έχουν φυτέψει στα θεμέλια της σύγχρονης Ελλάδας εδώ και καιρό με τις ευλογίες της ΕΕ.

        Εγώ ξέρω ότι αυτοί που πυροδοτούν τέτοιου είδους βόμβες είναι τρομοκράτες διεθνούς βεληνικούς - στις "αγορές" αναφέρομαι.

        Ας σταματήσουν τουλάχιστον να διαμαρτύρονται αυτοί που βάλανε τη βόμβα σε αυτούς που την πυροδότησαν. Είναι η τελευταία καλή και ηθική υπηρεσία που μπορούν να προσφέρουν στον τόπο. Γιατί δεν είναι ικανοί για κανένα άλλο καλό, δυστυχώς...

        • Greece Pleading avatar
          Greece Pleading @ drider 17/03/2011 15:36:36

          Εχω αντιληφθει τη συστημικη αδυναμια και αυτων που προσδιοριζεις αλλα προς το παρων κρατω σιγη, οπως ολοι μας.

  38. tourist avatar
    tourist 17/03/2011 13:46:56

    Εγώ πάλι ,τις προάλλες,είδα ένα θέαμα που με τρόμαξε. Ωρα αιχμής (15.00) στο μετρό του σταθμού Αμπελοκήπων. Απο τα μεγάφωνα ανακοίνωναν ότι στο σταθμό Συντάγματος και στη γραμμή 2 υπήρχε προβλημα και ότι οι συρμοί θα περνούσαν με καθυστέρηση. Φτάνοντας στο σταθμό Συντάγματος κατάλαβα οτι τα πραγματα ήταν πολυ χειρότερα. Ενας συρμός σταματημένος με ανοιχτές τις πορτες και τιγκαρισμένος από κόσμο, που αισθανόταν και ευχαριστμένος που κατόρθωσε να βρει μια θέση στο κονσερβοκούτι με τις σαρδέλλες. Στη δε αποβάθρα απειρος κοσμος με σκυμμένα τα κεφάλια περιμενε υπομονετικα να παει σπίτι.Οι οθόνες ανακοινωσεων χρόνων αφίξεων των σειρμών τελείως σβησμένες .Δεν μπορώ να πω , το προσωπικο του μετρό το πάλευε για νε λυθεί το θέμα. Και όλα αυτά 5-6 μέρες μετά την επιβολή της αύξησης στα εισιτήρια. Σε καλές συνθήκες αν μη τι άλλο ο κόσμος θα έβριζε θεούς και δαίμονες και θα καταρίόταν την πολιτεία και το μπουρδέλο κράτος. Τωρα μούγκα! Η έχουμε μάθει να κανουμε τεράστια υπομονή ή είμαστε ψεκασμένοι.

    • juliet avatar
      juliet @ tourist 17/03/2011 15:41:48

      η αποβλάκωση έγινε έξις.(Εξις η ικανότης που αποκτήθηκε μετά μεγάλης παραμόνη σε ορισμένες και ιδικές συνθήκες).

  39. Misha avatar
    Misha 17/03/2011 14:15:02

    S.A.

    Πόσοι έλληνες έμαθαν πως στο Γουϊσκόνσιν είναι εδώ και βδομάδες σε κατάσταση εξέγερσης ενάντια στον ΚΟΡΠΟΡΑΤΙΣΜΟ (εταιρειοκρατία ) που θέλει να επιβάλει ο νεοφιλελεύθερος κυβερνήτης Σκοτ Γουόκερ;
    Πως έχουν καταλάβει το Καπιτώλιο της Πολιτείας και οι αστυνομικοί αρνηθηκαν να τους διώξουν παρά το ότι πήραν σχετική εντολή, ενώ και οι Πυροσβέστες συμμετέχουν στην κατάληψη ;;;

    h--p://www.inthesetimes.com/article/7062/in_madison_nearly_100000_protest_gov._walkers_corporatist_vision

    Το ότι αυτά τα νέα δεν ακούγονται από το Μέγκα, τα καθιστούν λιγοτερο αποτελεσματικά μεν στη διαμόρφωση των συνειδήσεων μας, όμως δεν παύουν να συμβαίνουν παρά την άθλια στάση των ΜΜΕξυπηρέτησης τραπεζών.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Misha 17/03/2011 14:17:46

      Το Wisconsin έχει παράδοση στις εργατικές κινητοποιήσεις.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Misha 17/03/2011 14:18:39

      Δεν είναι έτσι όμως. Τα λέμε μεταξύ μας, και πείθουμε τον εαυτό μας ότι έτσι είναι. Είναι αυτό που λέγεται déformation professional. Αλλά δεν είναι έτσι. Τουλάχιστον έξω στον απλό κόσμο, που δεν πολυπαιδεύεται με εφημερίδες, με ΜΜΕ, με μπλόγκς, κλπ.

      • Misha avatar
        Misha @ Strange Attractor 17/03/2011 14:38:20

        Η κρίσιμη μάζα που απαιτείται για τις μεγάλες κοινωνικές ανατροπές δεν ταυτίζεται με το σύνολο του πληθυσμού.
        Αρκεί να είναι «κρίσιμη», δλδ αρκετά πολυπληθής, αποφασισμένη για τους στοχους και τα θέλω της και γέννημα πραγματικών αναγκών της κοινωνίας η οποία παρέχει την ευρεία συναίνεση της , σιωπηλή ή ενεργό.
        Νομίζω πως η κρίσιμη μάζα είναι ήδη παρούσα, παρά τα φαινόμενα αποχαύνωσης που περιγράφεις και βλέπουμε όλοι γύρω μας.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Misha 17/03/2011 15:32:53

      Το Winsconsin καλοδεχεται το Ισλαμ, τα κρατικα συνδικατα των εκπαιδευτικων κτλπ.
      Εξεγερση εναντια στο κορπορατισμο το βαφτιζουν τα ΜΜΕ του Σορου.
      Στην ουσια εναντια στον κορπορατισμο που δεν τον συμφερει οχι στον δικο του. Η Αριστερα ειναι η χρισιμοι ηλιθιοι της Παγκοσμιοποιησης πολυ περισσοτερο απο τους ακολουθους του Μπους και της παρεας του.
      Μια ζωη τα λεμε αλλα οι αριστεροι εχουν καταληφθει απο μακροχρονιο συνδρομο αρνησης.

      • Misha avatar
        Misha @ Greece Pleading 17/03/2011 15:58:10

        !!!
        Πόθεν προκύπτει ότι το Γουϊσκόνσιν καλοδέχεται το Ισλάμ;
        Και γιατί ειναι κακά τα συνδικάτα;
        Επειδή δεν τα θέλουν οι βιομήχανοι και οι τραπεζίτες;

  40. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 17/03/2011 14:19:25

    Εγγραφα σχόλιο στο βλογκ του αναρμόδιου στις 12/1/2011

    "Φίλε το ζω κάθε μέρα!

    Εχω δυο φίλους, ιντερνετικά...αναλφάβητους"

    Με τον έναν, μόλις του ανέφερα τότε στο αστείο “Ρε που φτάσαμε ο Καστανίδης να κάνει επιστράτευση (τους φορτηγατζίδες);”, εγινε Χαμός! Ο Χαμός! Που οι Δεξίοι, κι ο πατέρας του Καστανίδης πέθανε στις Φυλακές, μια ανασκόπηση για την επάρρατο μέχρι το ’80 κι η μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη έκανε το σωστό (επιστράτευση!) κτλ.
    Τι να πείς μετά χαμένη υπόθεση.

    Με τον άλλον, μάλλον είμαι σε καλύτερη μοίρα, είναι πρώτα άνθρωπος με δημοκρατικές ευαισθησίες, που όμως έχει μείνει στο ΠΑΣΟΚ του ’80. Συζητάμε, του δίνω να καταλάβει ότι το μνημόνιο, δεν “βγαίνει” 500+ χρέος το 2023, αλλά μόλις βλέπει πάλι στην TV το Λοβέρδο ή τον Παπανδρέου, τον χάνω, έχει συναισθηματική σύνδεση, η συνήθης φράση τους είναι “κοίτα πχ τον Ρέππα, ωραίος Δημοκρατικός ανθρωπος όχι σαν τον δεξιο πχ Νεράτζη, πιάσ’ τ’ αυγό και κούρευτο!

    Δεν μπορώ να είμαι θυμωμένως μ’αυτούς, επειδή εγώ ξύπνησα. Ούτε θέλω το κακό τους, “για να μάθουν”, θα προσπαθώ όμως λίγο λίγο να τους ξυπνήσω. Δεν πρέπει επ’ουδενι να είμαστε εκεί με το ύφος “στα έλεγα” όταν έρθει η ώρα, αλλά να υποδεχτούμε έναν νέο συντροφο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ netakias.wordpress.com 17/03/2011 14:21:51

      ....κοίτα πχ τον Ρέππα, ωραίος Δημοκρατικός ανθρωπος .... !!!!
      Και αντιστασιακός, θα πρόσθετα εγώ.
      Μετά θα του μιλούσα και για τον Τοτό!

    • netakias.wordpress.com avatar
      netakias.wordpress.com @ netakias.wordpress.com 17/03/2011 14:22:24

      Μπορείς να δεις και το δικό του άρθρο

      "Γιάννη, δεν γίνεται προκοπή αν ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού, ας είναι και κοπρίτης"


      h**p://anarmodios.wordpress.com/2011/01/12/1-110/

  41. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/03/2011 14:19:58

    Aπλως εχει υποτιμηθει η δυναμη των πολιτικοκομματικων στρατοπεδων.
    Δεν ειναι καθολου λαθος η αντιληψη οτι παρομοια μετρα μονο με το ΠΑΣΟΚ μπορουσαν να ληφθουν.
    Οι επαγγελματιες μαστροχαλαστες ειναι ετοιμοι παντα να τα σπασουν με κυβερνηση ΝΔ και να δεχθουν την οποιαδηποτε δικαιολογια για οτι κανει το ΠΑΣΟΚ.Προκειται για μια εμπεδωμενη νοοτροπια που ερχεται απο πολυ μακρια,απο ιστορικα παραμυθια ενος αιωνα.
    Ειχα προειδοποιησει πολλους υπεραισιοδοξους για το γεγονος αυτο.Η κομματικη ταυτιση στην Ελλαδα ειναι ποδοσφαιρικου τυπου.Ειδικα το ΠΑΣΟΚ εχει αλλαξει 180 μοιρες θεση απο την ιδρυση του σε ολα τα ζητηματα αλλα αυτο ελαχιστους θα επηρεασει.Χρειαζεται υπομονη και αναμονη.

  42. juliet avatar
    juliet 17/03/2011 14:59:24

    Απόσπασμα απο τον Ουρουγουανό συγγραφέα Galeano:
    Είναι δηλητηριασμένο το χώμα που θα μας σκεπάσει ή θα μας εξορίσει.Δεν υπάρχει πια αέρας,παρα μόνο δυσαρέσκεια.Δεν υπάρχει πια βροχή,παρα μόνο όξινη βροχή.Δεν υπάρχουν πια πάρκα ,παρα μόνο parkings.Δεν υπάρχουν πια κοινωνίες,παρα μόνο ανώνυμες εταιρείες.Εταιρείες στη θέση των εθνών.Καταναλωτές στη θέση των πολιτών.Πολεοδομικές περιοχές αντί για πόλεις.Δεν υπάρχουν άνθρωποι ,παρά μόνο κοινό.Δεν υπαρχει πραγματικότητα,παρα μόνο διαφήμιση.Δεν υπάρχουν οράματα ,παρα μόνο τηλεοράσεις.Οταν θαυμάζουμε ένα λουλούδι ,συνήθως λέμε:''Τι ωραίο,είναι σαν πλαστικό.''
    Αφιερωμένο σ΄όσους θέλουν να ονειρεύονται.....κάτι διαφορετικό.

  43. Enzo avatar
    Enzo 17/03/2011 15:01:48

    μαλλον με τιποτα πρασινοφρουρους θα μιλαγες και δεν το ειχες παρει πρεφα.

  44. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 17/03/2011 15:11:26

    Συγνωμη...Μηπως ητανε καμμια συνεστιαση κατα Εκαλη μερια? για κατι πισινουλες και αλλα τινα διαβασα...Πλακα κανουμε ελα ανθρωπε μου λιγο κατα Δυτικες Περιοχες να δεις πως στα σισιτια των δημων ξερουν για Μνημονιο...Χελοουου ξεκαβαλατε λιγοοοοοοο!!!!

  45. Orestios avatar
    Orestios 17/03/2011 15:26:17

    S.A.
    Από την διήγησή σου μπορώ να διακρίνω την έντονη αμηχανία αυτών στους οποίους έθεσες ερωτήματα. Έριξες ένα βότσαλο στην λίμνάζουσα σκέψη τους, κάτι που τους αναστάτωσε σφοδρά. Έτσι εξηγείται και η αμήχανη αντίδρασή τους, που εσένα σου φάνηκε ως κάτι εξωφρενικά περίεργο.
    Στην ουσία όμως απεφυγαν να σου απαντήσουν γιατί........
    .....γιατί φανέρωσες αυτό που με νύχια και δόντια προσπαθούν να καταχωνιάσουν στα σκοτεινά δωμάτια της σκέψης τους.
    Οι αντιστάσεις τους στην πραγματικότητα αυξήθηκαν και είδες αυτήν την αντίδρασή τους. Την αμήχανη αντίδρασή τους.

  46. juliet avatar
    juliet 17/03/2011 15:54:18

    δεν υπάρχει αμήχανια γι΄αυτό που περιέγραψε ,υπάρχει ελπίδα σ΄ αυτόν που αποστέλλεται οτι δεν είναι ο μόνος που βλέπει τη αδιαφορία,την κενότητα του ατόμου και οτι κάποια στιγμή θα πολεμήσει ,όταν έλθει κείνη η ώρα.

  47. fwteinh avatar
    fwteinh 17/03/2011 16:04:03

    εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι με πολύ καλό μισθό που η μόνη τους δουλειά είναι να διαχειρίζονται, να επηρεάζουν και να καθοδηγούν την ψυχολογία του απλού κόσμου. Κάθε δήλωση που ακούω από κυβερνητικούς είναι τόσο μελετημένη και στοχευμένη που είναι αδύνατο να είναι τυχαία. Απευθύνονται στον φόβο μας, την απόγνωσή μας και στα ταπεινά μας ένστικτα . Ως τελευταίο καταφύγιο κι εγώ ήθελα να ενοχοποιήσω το χαμηλό επίπεδο των ανθρώπων που ψηφίζουν για αυτήν την κατάντια, αλλά εν τέλει διαπιστώνω ότι φταίει το ανίκητο και πανίσχυρο σύμπλεγμα των λίγων πλουσίων που με υπαλλήλους τους πολιτικούς, μας έχουν μεγαλώσει μέσα σε ένα Matrix υποτιθέμενης δημοκρατίας και κοινωνίας. Για αυτό και ακούμε τρελές απόψεις από τους γύρω μας, ο καθένας αναπαράγει το κομμάτι εκείνο του ψυχολογικού εκβιασμού και της πλούσιας προπαγάνδας που έχει εισπράξει καταιγιστικά.

  48. george avatar
    george 17/03/2011 16:04:42

    ολα πανε καλα. για να κανεις μια εγχειρηση ΚΑΤΑΡΑΧΤΗ στο νοσοκομειο πρεπει να αγορασεις τον φακο που θα σου βαλουν εσυ θα παρεις τιμολογιο αξιας εκατο πενηντα { 150] ευρω το οποιο θα πληρωσεις ο ιδιος, αλλα ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ, χδιοτι δεν σου ειπαν να παθεις ΚΑΤΑΡΑΧΤΗ ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΤΙΜΩΡΟΥΝ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙς ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ

  49. rotten tomatoes avatar
    rotten tomatoes 17/03/2011 16:08:29

    Κι εγώ όταν γυρνάω από ταξίδι στο εξωτερικό και ακούω τι συζητάν οι Έλληνες και τι βλέπουν και τι ακουν και τι γράφουν μερικοί στα μπλογκ παραξενεύομαι, αλλά δεν τρελαίνομαι. Αλλά διασκεδάζω. Να προχθές μπήκα πάλι κάπου εδώ μέσα και πέφτω πάνω σε ένα παιδάκι που έγραφε ότι η μισή Αγγλία ανήκει στον Κόμητα του Έσσεξ, η άλλη μισή στον Πρίγιπα της Ουαλίας και οι άγγλοι είναι δουλοπάροικοι. Πολύ γέλιο! Ή πάλι άλλος έγραφε ότι ο Βελουχιώτης και ο Γκουεβάρα ήταν ο δεύτερος και ο τρίτος μετά τον Χριστό. Κι αν πεις για επίπεδο σημερινής Σαλονίκης, άστα καλύτερα.. Στην μισή πόλη σουρτουκεύουν ρωσοπερίεργοι και μιλάνε ρωσοπερίεργα, στην άλλη μισή κάτι χωριάτες ντυμένοι παριζιάνοι των Γιαννιτσών ανάμικτοι με φοιτητολέτσους. Μια ωραία ατμόσφαιρα, κι είμαι και Σαλονικιός. Μία είναι η λύση: οι χωρικοί στα χωριά και οι αστοί στις πόλεις. Δώστε μας πίσω τις πόλεις μας ρεεε.... όχι άλλο δήθεν και ντεμέκ, και μαϊμού εκμέκ. Μπουχτίσαμε!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ rotten tomatoes 17/03/2011 20:29:47

      Τσου ρε γαλαζοαίματε!

      • rotten tomatoes avatar
        rotten tomatoes @ Στέργιος 17/03/2011 21:39:23

        παίξε την φλογέρα σου βοσκόπουλο

  50. panagiotis avatar
    panagiotis 17/03/2011 16:10:33

    Τελικά δεν είμαι μόνος . Αυτό ακριβώς εξηγούσα στον φίλο μου ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΟΔΕ ΧΤΕΣ. Επιβεβαιωνω και συνυπογραφω....

  51. rs avatar
    rs 17/03/2011 16:22:19

    Αγαπητε Strange,
    τα μπερδεύεεις σκοπίμως ή καλύτερα είσαι σκόπιμα μπερδεμένος!
    Και φυσικά όλοι όσοι εθελοτυφλούν λόγω ..."μεσσιανισμού" και μονομερούς ανάγνωσης του antinews.
    Η παραγματικότητα περιλαμβάνει και την ΝΔ στα όσα τραγελαφικά αναφέρεις.
    Από το κάδρο δεν έχουν διαγραφεί οι τελευταίοι πολιτικοί αστέρες της ΝΔ και διστυχώς ο Σαμαράς είναι παλιός, μά πολύ "παλιός" πολιτικός για να περάσει η εικόνα του ¨καλού παιδιού" ή του "έχοντος την μαγική συνταγή"
    Να μην μιλήσουμε για το "μείγμα" και άλλα θέμα πιό τεχνοκρατικά.
    Ο κατήφορος θα συνεχιστεί και αυτός που θα τραβήξει - ελπίζω- το χειρόφρενο δεν έχει φανεί ακόμη.
    Τόχω πεί κι άλλη φορά. Η λέξη Δεξιά είναι πολύ και αρνητικά φορτισμένη στην Ελλάδα. Δεν πρόκειται με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα να ξεχαστούν τα όσα έκανε. Και φυσικά σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να προβάλει σαν λύση.
    Ποντάρετε σε κουτσό άλογο!
    Δυστυχώς βρισκόμαστε σαν κοινωνία και χώρα στο χειρότερο αδιέξοδο! Ο ορισμός της κρίσης!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ rs 17/03/2011 20:11:42

      Aυτοι που τη φορτισαν θα πληρωσουν τα επιχειρα της κακιας τους.
      Αν η δεξια ηταν κατι κακο ιδιου σταδιο δοξης λαμπρο : να δωσουν σοσιαλιστικη απαντηση στην κριση.Που ειναι;
      Προκειται για θεια δικη : η αντιδεξια ελληνικη κοινωνια θα πληρωσει για τις ιδεες της.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ψυχραιμια 18/03/2011 00:37:29

        σωστά το λες εσύ, το κακό είναι ότι πληρώνουμε κι εμείς μαζί ...

  52. pilot avatar
    pilot 17/03/2011 16:48:43

    πως το ειχε πει ο κατσιφαρας?

    εαν δεν ηταν ο ανδρεας δεν θα μας ηξερε ουτε ο θυρωρος της πολυκατοικιας μας!

    ετσι και τωρα.......... οτι και να κανει ο γαπ......... εχεο τακτοποιησει τοσους ελληνες ........ που σουλενε....... ας παρει και ο γαπ πισω καποια απο αυτα μας εδωσε....... εαν δεν ηταν το θασοκ .......... εμεις θα βοσκαμε ακομα γιδια στον ψυλορητη!!
    δεν βαριεσε....... αφου μας εχει φτιαξειτοσες δεκαετιες ας παρει και κατι απο ολη την κονωνια!!!
    θα του κανουμε αβαντα...... και θα ξαναμπουμε στο κολπο να αρπαξουμε κατι....... να διορισουμε και το εγγονη μας!!!

  53. Alice avatar
    Alice 17/03/2011 17:01:39

    Μάλλον πρέπει να προσέχεις περισσότερο τις παρέες σου.
    (Αλλοτριωμένοι άνθρωποι σε μια αλλοτριωμένη κοινωνία).

  54. victoria avatar
    victoria 17/03/2011 17:52:40

    Strange σε καταλαβαίνουμε. Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε αισθανθεί οι γραφικοί της παρέας...
    Για να μην πω όταν μιλάς με νέους και βλέπεις πιο κλειστά μυαλά από εβδομηντάχρονους. Ή πχ τραπεζοϋπαλλήλους που λες και είναι οι ίδιοι τραπεζίτες υπερασπίζονται το μνημόνιο και τις 'ανάσες' γιατί άλλη εναλλακτική ...δεν βλέπουν, δλδ 'τι λέτε εσείς να βγούμε από το Ευρώ και να καταστραφούμε' λες κι αυτό τους είπες όταν λες διαπραγμάτευση ωρέ παλληκάρια... Ή άσπρο ή μαύρο, επιχειρηματολογία με τσιτάτα, ανικανότητα διαλόγου και αντεπιχειρήματος στο συγκεκριμένο θέμα, η μπάλα στην εξέδρα, λαϊκισμός. Τραγικό.
    Και όταν μιλάς με νεοδημοκράτες το αυτομαστίγωμα, αχ το αυτομαστίγωμα.

  55. victoria avatar
    victoria 17/03/2011 18:03:13

    Α, ξέχασα, εμένα μου είπαν και καλύτερα η ίδια η τρόικα να έρθει να μας κυβερνήσει απευθείας, να τελειώνουμε!! Αφού οι δικοί μας είναι όλα λαμόγια (ιδού και ο κίνδυνος της γενίκευσης και η μη ανανέωση του πολιτικού σκηνικού) να έρθουν αυτοί που φτιάχνουν σωστές και μη χρεωκοπημένες οικονομίες!
    Εκεί τα έπαιξα εγώ, τι να πω, μόνο να αρχίσω να τραγουδάω τον εθνικό ύμνο θα μπορούσα. Κατακαημένη Ελλάδα σκέφτηκα και σώπασα (που δεν το 'χω και εύκολο).

  56. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/03/2011 18:24:11

    Εγώ άκουσα κάτι χειρότερο. Κάποιοι περιμένουν να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας η Τουρκία, για να δούμε επιτέλους ένα οργανωμένο κράτος. Που ξέρεις! μου είπε μια φανατική ΠΑΣΟΚΑ.
    Για να τα λένε κάπου τα διαβάζουν, πιστεύω σε εφημερίδες. Από τηλεόραση δεν καταλαβαίνουν και πολλά. Τα θέλουν γραμμένα, τεκμηριωμένα όπως τη δεκαετία του 80, που άρχισε το κακό.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/03/2011 19:11:31

      Μακεδόνας σου έχει πει ποτέ "Καλύτερα να αποσχιστεί η Μακεδονια μπας και δούμε άσπρη μέρα"; Ο Κάποιος έχει δίκιο σε αυτά που λέει για τον τοπικισμό και όλα τα άλλα που μας δέρνουν.

  57. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 17/03/2011 19:17:01

    Δαναέ ελπίζω να πηγαίνουν όλα καλά.

    • danaos avatar
      danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/03/2011 19:38:14

      Τα δύσκολα πέρασαν Γιάννη.Με τον καιρό όλα θα πάνε καλά!

  58. MatrixRevolutionEra avatar
    MatrixRevolutionEra 17/03/2011 19:21:12

    Πονάει η πραγματικότητα πονάει....Πονάει να βλέπεις κόσμο με μηδενική αντίληψη. Και πονάει ακόμα περισσότερο όταν συνειδητοποιείς ότι τους έχεις ανάγκη για να πας μπροστά. Δυστυχώς επηρεάζουμε και επηρεαζόμαστε.

  59. tiramola avatar
    tiramola 17/03/2011 20:03:08

    Μόνο αν δίναμε όρκο όλοι οι Έλληνες ότι από τώρα και στο εξής (ας οριζόταν και καταληκτική ημερομηνία) θα τηρούμε το Σύνταγμα και τους νόμους, θα είχαμε εγγυημένη έξοδο σωτηρίας.
    Διαφορετικά, για τους ιστορικούς του μέλλοντος θα είμαστε ένας λαός αυτοκαταστροφικός.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ tiramola 17/03/2011 20:50:49

      Θα το δωσουν τον ορκο και οι εξεγερμενοι του Δεκεμβρη 2008;
      ΔΕν πιστευω σε κανενα ορκο και καμμια συνεννοηση με ΠΑΣΟΚ και αριστερα μετα τα οσα εγιναν τοτε.ΔΕν θα βγω βεβαια εγω να κανω τωρα τα ιδια.
      Αλλα στην εθνικη ενοτητα που ειναι φετιχ στο χωρο της δεξιας εγω δεν πιστευω πλεον.Δεν υπαρχει ουτε μπορει να υπαρξει.

  60. Ε όχι και μια φέτα καρπούζι avatar
    Ε όχι και μια φέτα καρπούζι 17/03/2011 20:26:40

    Και τι να ψηφίσουμε ρε παιδιά;Δε μας λέτε εσείς που ξέρετε;
    Είναι ή δεν είναι το μνημόνιο πράξη προδοσίας;Και αν είναι,γιατί δε βγαίνει ο Σαμαράς να μιλήσει για κατάλυση του συντάγματος και τιμωρία των ενόχων;
    Υπάρχουν κόμματα στον εξωκοινοβουλευτικό χώρο να ψηφίσουμε ή όχι;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ε όχι και μια φέτα καρπούζι 17/03/2011 21:52:36

      τι να φαω??....
      οποιος σου απαντησει ειναι μεγαλο νουμερο !!!...
      οτι σου λεει η κοινη λογικη που εχεις.... και οτι καταλαβαινεις στο περιβαλλον που ζεις και ανασαινεις.
      Ακους πολλα, κρατας λιγα, και αυτα τα λιγα τα "δενεις πανω σου"... κολλανε???

      ΠΠ

  61. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 21:49:46

    Εγω ποναω για την κορη μου.... και γ αυτο τα παιρνω κρανιο με τα λαμογια!..
    Τα παιδια τι φταινε?? Θα τρωνε απ τα ετοιμα-αν υπαρχουν, θα εχουν ενα σπιτι να μεινουν οκ... μετα τι? στη μιζερια των ΜΜΕ και του καθε ΠΑΣΟΚ των επαγγελματιων της ρεμουλας και της ξαπλας?? Δε θελω να ειναι ξαπλα η κορη μου !! θα την τραβαω απ τον ταφο !!! χαχαχα της το χω πει.... ""Θα ερχομαι να σε τσεκαρω καημενη"". Μου αρκει το φυτο-τυπου ΓΑΠ ( Φακτωρααα!!!... ) και οι ακολουθητες του.

    Children of The Grave ( Black Sabbath - 1971 )
    Πως το ελεγε ο ΟΖΖΥ τοτε?? πως?? παρτα σημερα να εχεις!!! ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ !..
    για τα παιδια μας ρε γαμωτο.

    Revolution in their minds - the children start to march
    Against the world which they have to live in
    Oh! The hate that's in their hearts
    They're tired of being pushed around and told just what to do
    They'll fight the world until they've won and love comes flowing through

    Children of tomorrow live in the tears that fall today
    Will the sunrise of tomorrow bring in peace in any way?
    Must the world live in the shadow of atomic fear?
    Can they win the fight for peace or will they disappear?

    So you children of the world, listen to what I say
    If you want a better place to live in, spread the words today
    Show the world that love is still the life you must embrace
    Or you children of today are Children of the Grave, Yeah!

    ΠΠ

  62. victoria avatar
    victoria 17/03/2011 23:42:59

    Τραγικά όλ'αυτά, τι να πω φίλοι.
    Ας μας μείνει μια ελπίδα. Κάπου...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.