#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/03/2011 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως γίναμε όλοι ..."ντιντήδες";



Υπάρχει ένα καταγεγραμμένο περιστατικό στη παγκόσμια πολεμική ιστορία, που αν μη τι άλλο είναι συγκλονιστικό, και που περιγράφει πλήρως το περίφημο βρετανικό φλέγμα.

Πρόκειται για τη συντεταγμένη υποχώρηση (αποχώρηση) του βρετανικού εκστρατευτικού σώματος στη Γαλλία, όταν μετά από σφοδρές μάχες, και την προέλαση των Γερμανών, υποχωρώντας οι Άγγλοι, κατέληξαν στην ακτή της Δουνκέρκης, με σκοπό να περάσουν απέναντι.

Οι Άγγλοι έστειλαν ότι πλωτό μέσο είχαν στη διάθεσή τους προκειμένου να σώσουν όσους εγκλωβισμένους στρατιώτες μπορούσαν. Βάρκες, καύκια,  μαούνες, ιστιοφόρα, επιβατηγά πλοία, κλπ επιστρατεύτηκαν για τη μεταφορά.

Το συγκλονιστικό στοιχείο είναι ότι την ώρα που διεξάγονταν αυτή η επιχείρηση, με τα γερμανικά στούκας και άλλα αεροσκάφη να τους επιτίθενται ανηλεώς, οι Βρετανοί στρατιώτες  (στόχοι) διατήρησαν τη ψυχραιμία τους, και ήταν παρατεταγμένοι σε φάλαγγες κατ άνδρα, προκειμένου να επιβιβαστούν στα διαθέσιμα πλοία.

Μάλιστα, φάλαγγα κατ άνδρα, την ώρα που οι σφαίρες και οι βόμβες έπεφταν από παντού. Αυτό είναι το βρετανικό φλέγμα, και η βορειοευρωπαϊκή ψυχοσύνθεση.

 

Από την άλλη, έχουμε τους Άραβες.  Που όπως βλέπουμε και στα κατά καιρούς βίντεο από περιπτώσεις βομβαρδισμών, επιθέσεων, κλπ. αντιδρούν τελείως διαφορετικά, και σαν μανιακοί. Παραφρονούν. Ένας τρέχει από εδώ, άλλος από εκεί, τραβάνε τα μαλλιά τους, και όλοι μαζί ωρύονται, κουνώντας τα παπούτσια τους στον αέρα, και φωνάζοντας ακατάληπτα θρησκευτικά συνθήματα.

Αλίμονο μάλιστα στους τραυματίες, που διάφορα χέρια τους τραβάνε από δέκα μεριές, με σκοπό να τους βάλουν σε κάποιο ασθενοφόρο, που όμως είναι πάντα μπλοκαρισμένο από εκατοντάδες άλλους ωρυόμενους και σεληνιασμένους συμπατριώτες τους. Το απόλυτο χάος δηλαδή. Όλοι το έχουμε δει. Αυτή είναι η αραβική ψυχοσύνθεση.

 

Κάπου στη μέση είμαστε εμείς. Που ναι μεν δεν θα σχηματίζαμε συντεταγμένη ουρά σε περίπτωση βομβαρδισμού μας, ούτε καν στη στάση του λεωφορείου, αλλά και που δεν θα χάναμε τελείως τον έλεγχο ή την αυτοκυριαρχία μας σε μια βομβιστική επίθεση. Θα ήμασταν ελαφρώς πιο οργανωμένοι. Ή έτσι θέλω να πιστεύω.

Έλα όμως που με όλα όσα υφιστάμεθα τον τελευταίο χρόνο, μοιάζει σαν να αποφασίσαμε ξαφνικά να γίνουμε Βρετανοί. Να γίνουμε φλεγματικοί. Το μόνο που μας λείπει είναι το περιβόητο 5 o` clock tea.

Δεν λέω να γίνουμε ξαφνικά Άραβες, και βγάζοντας τα παπούτσια μας να τρέχουμε στους δρόμους αλαλάζοντας, και μπουκάροντας στο κοινοβούλιο για να τα κάνουμε όλα λίμπα, μέχρι να παραιτηθεί … το καθεστώς.

Αλλά εδώ, μέχρι και οι Άγγλοι αντέδρασαν περιλούζοντας τη βασιλική λιμουζίνα με αυγά και μπογιές, Ποιοι; Οι Άγγλοι.

 

Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα κοσμοϊστορικά στον αραβικό κόσμο, και ενώ ακόμη και οι κατά τα άλλα απολιτίκ Αμερικανοί αντιδρούν σθεναρά (για τα δικά τους  δεδομένα) στη λαίλαπα των μέτρων λιτότητας, και των περικοπών, και της κατάργησης του (όποιου) κοινωνικού κράτους, εμείς τώρα θυμηθήκαμε να τους μιμηθούμε, τηρώντας σιγή ασυρμάτου, ανώτερη στάση, και δίνοντας ουσιαστικά λευκή κάρτα στο ΠΑΣΟΚ για να μας δέσει χεροπόδαρα.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά η όλη κατάσταση μου θυμίζει περίοδο εκλογών στις ΗΠΑ. Που ενώ παίζεται στην ουσία η εξέλιξη του κόσμου, ενώ εκλέγεται πλανητάρχης, η μόνη ένδειξη ότι κάτι γίνεται, είναι μερικές προεκλογικές διαφημιστικές πινακίδες (συγκεκριμένου μεγέθους) τοποθετημένες με τάξη στο μπροστινό γκαζόν των σπιτιών. Τόσο πάθος δηλαδή.

Μήπως αυτό είναι πλέον το μέλλον της Ελλάδας; Μήπως γίναμε Αμερικάνοι; Όχι στους μισθούς και στα freeways, ούτε στα δεκάμετρα «κάρρα», και στα ντόλαρς, αλλά στη πολιτική απάθεια;

Μήπως όλη αυτή η στρεβλή εξέλιξη που μεσολάβησε τα τελευταία 20 χρόνια, στη διάρκεια των οποίων έπαψε οποιαδήποτε χρονική υστέρηση μεταξύ της «πολιτισμένης» Δύσης και της μπανανίας μας, συνετέλεσε στη δημιουργία ενός νέου Έλληνα, πιο Αμερικανού;

Μήπως δηλαδή η τεχνητή ευμάρεια, και η πολλή δημοκρατία,  μας κατάντησαν επιτέλους Αμερικανάκια;

Μήπως; Who the fuck knows?

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 27/03/2011 09:36:04

    Η αντίδραση του Λαού προϋποθέτει αντίδραση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

    • Roulis avatar
      Roulis @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 27/03/2011 15:23:29

      It's 6 o'clock tea,darling! Χαχαχαχαχα

  2. Pilot avatar
    Pilot 27/03/2011 10:05:40

    Δεν είναι ακριβώς έτσι.
    Ο Έλληνας δεν έχασε το ταπεραμεντο του ούτε την ψυχή του απλά έχει φοβηθεί.
    Έχει σαστίσει από αυτά που γίνονται γύρω του (επιστροφή στην δραχμή κτλ) και σε συνδυασμό του ότι δεν δίνατε ακόμη να πιστέψει και να συνειδητοποιήσει το ψέμα από το ‘’λεφτά υπάρχουν ‘’ στο ΄΄σκάσε και κολύμπα ΄΄ αφήνει τον καιρό για να ΄΄ δείξει ΄΄ που πάει το πράγμα.
    Η κατάσταση θυμίζει λιγάκι το 1967 ……. Όπου κανένας δεν υποστήριζε το πραξικόπημα ……. Αλλά φοβόταν ότι εάν αντιταχθεί ……. Δεν ήξερε τι θα γίνει και που θα καταλήξει το πράγμα.
    Μόνο που θυμάστε τι έγινε τελικά ……. Μια εθνική τραγωδία ……… οι πραξικοπηματίες στην φυλακή……… και ανασύσταση του κράτους!!!

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/03/2011 10:05:50

    Δεν ισχυει αυτο γιατι υπαρχει το προηγουμενο του 2008.Η απαθεια οφειλεται στο οτι ειναι κυβερνηση το ΠΑΣΟΚ.Με εξαιρεση καποιους αριστερους - και αυτους αμφιβολο αν πιστευουν οσα λενε - ο λαος δεν μπορει να φαντασθει οτι μπορει να υπαρξει πιο φιλολαικη κυβερνηση απο το ΠΑΣΟΚ.
    Σημερα ακους απο διαφορους οτι ελα μωρε και η ΝΔ τι αλλο θα κανει ενω το 2008 πολλοι ησαν σιγουροι οτι λεφτα υπαρχουν.
    Ο ελληνικος λαος θα πληρωσει τις αυταπατες του δεκαετιων.Ισχυει εδω το καλα να παθουν.

  4. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 27/03/2011 10:29:41

    Στρέϊντζ, μπορεί νά'χεις και δίκιο εδώ που το σκέφτομαι. Τελευταία νοιώθω κάτι τις, ένα φούντωμα, μιά αστερόεσσα εδώ μέσα - πως το λένε !

    Κι οπωσδήποτε η ιδέα σου είναι σωστή κατα βάση, δέν το συζητάω. Θυμάσαι τότε - επι Μεγάλου (και Χοντρού) Τιμονιέρη, τότε που δυό χρόνια γκάριζαν στ'αυτιά μας ο Αλμούνια και η ΕΚΤ πως το έλλειμμα έχει ξεφύγει επικίνδυνα, θυμάσαι εκείνη μας την ενάργεια, την συγκαταβατική αποστασιοποίηση, εκείνο το αγγλοσαξωνικό (ανατριχιάζω) ! Τότε που μοιράζαμε ζεστό χρήμα σε "τρίτεκνους" πού'χαν και καβάντζα τη μισή Κηφισίας, σε αγροφύλακες του κ...λου, τριχίλιαρα σ'όλο το γυφταριό των Βαλκανίων και δέ συμμαζεύεται.

    • Pilot avatar
      Pilot @ τσώφλι πασατέμπου 27/03/2011 10:55:00

      Βρε μεγάλε……… ‘’οι 500 αγροφύλακες του κ…λου ‘’ για δυο έτη σε πείραξαν και όχι οι Σταμουλοκολλαδες και το σύστημα τους που από το 1993 έως το 2011 έχουν κοστίσει κάποια δυσεκατομμύρια δραχμές ? δεν σε πειραζει που και σημερα η 359 μαεδυ κοστίζει 40.000.000 ευρώ το έτος χωρίς να προσφέρει τίποτα (εκτός του ότι βολεύει 400 πρασινοφρουρούς)
      Ωραίος είσαι εσύ !!!

  5. spiros avatar
    spiros 27/03/2011 11:17:53

    Η απάθεια πιστεύω ότι φυσικό επακόλουθο των όσων συμβαίνουν αλλά δεν ανακοινόνονται. Εκεί που αντιλαμβάνεται το Κατεστημένο των ΜΜΕ ότι κάποιος μπορεί να ξεφύγει από την μετριότητα την απάθεια και την ύπνωση ανακοινόνονται μυνήματα εκφοβισμού ή ισοπέδωσης ώστε να συνεχίζεται η χειμερία νάρκη των εφησυχασμένων Ελλήνων . Η άνοιξη τουλάχιστον ημερολογιακά έφτασε.............

  6. Κάποιος avatar
    Κάποιος 27/03/2011 11:43:47

    Δεν υπάρχει πειστική πολιτική και οικονομική εναλλακτική λύση στην παρούσα φάση, γι'αυτό οι περισσότεροι τηρούν στάση αναμονής.
    Λύσεις του τύπου "επιστροφή στην δραχμή - άρνηση αποπληρωμής των τοκογλυφικών δανείων - κρατικοποιήσεις τραπεζών" έχουν και το ανάλογο τίμημα που μάλλον οι περισσότεροι πολίτες δεν είναι έτοιμοι να το πληρώσουν.
    Αυτό φαίνεται απο τα ποσοστά των κομμάτων της αριστεράς που προτείνουν κατά βάση τέτοιου είδους λύσεις.
    Μπορεί μεν να είναι ελαφρώς ανοδικά αλλά όχι ικανά να κυβερνήσουν και να χαράξουν εθνική πολιτική.

    Επίσης εναλλακτικά μείγματα πολιτικής, όπως αυτά που προτείνει η αξιωματική αντιπολίτευση είναι παρηγοριά στον άρρωστο.
    Τσάμπα κόπος να έρθει ο Μανωλιός για να βάλει τα ρούχα του αλλιώς, σκέφτεται μάλλον η πλειοψηφία του κόσμου, εξ ου και τα 20% στις δημοσκοπήσεις.Εξάλλου φαίνεται ότι την συγκεκριμένη περίοδο ούτε η ΝΔ θέλει να κυβερνήσει.

    Ας κάνουμε λοιπόν μια υπόθεση εργασίας.
    Ξυπνάει ξαφνικά ο ανατολίτης μέσα μας και κάνουμε το Σύνταγμα πλατεία Ταχίρ και τον Πειραιά Βεγγάζη.
    Και μετά τι ;
    Μεταβατική κυβέρνηση με τον Αβραμό, τον Κούλη, τον Χατζηδάκη, τον Πάνο και τ'άλλα παιδιά και τον Σαμαρά στον ρόλο του Ελ Σιντ ;
    Kάτι τέτοια θα βλέπουν οι ίδιοι στους εφιάλτες τους και θα ξυπνάνε νύχτα.
    Ή επαναστατική κυβέρνηση με την Παπαρήγα, τον Τσίπρα, τον Kουβέλη και τον Αλαβάνο με χρόνο ημιζωής μισής μέρας και πολύ λέω ;

    Στο μεταξύ ποιος θα πληρώνει μισθούς,συντάξεις,σχολεία,νοσοκομεία κτλ ;

    Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος 27/03/2011 15:24:49

      Κάποιε
      συμφωνώ με την εξήγησή σου.

    • Mακεδονας Θεσσαλονικιος avatar
      Mακεδονας Θεσσαλονικιος @ Κάποιος 28/03/2011 02:30:51

      Πως τα καταφέρνεις να με κάνεις πάντα να συμφωνώ μ'αυτά που γράφεις......
      Έχεις βρει τον τρόπο να μην χάνεις ποτέ την ουσία,
      χωρίς να γίνεσαι φανατικός,ή γραφικός.
      Παραδειγματική και αξιοζήλευτη η ευχέρεια με την οποία χειρίζεσαι το ήθος!
      Νάσαι καλά.

      • Mακεδονας Θεσσαλονικιος avatar
        Mακεδονας Θεσσαλονικιος @ Mακεδονας Θεσσαλονικιος 28/03/2011 02:32:43

        Για το φίλτατο Κάποιο,ήταν το σχόλιο !

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Mακεδονας Θεσσαλονικιος 28/03/2011 12:21:23

        Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

  7. neotera avatar
    neotera 27/03/2011 11:45:23

    Και τα κλισέ ενίοτε σε ρατσισμό στηρίζονται

  8. Λαρισαίος avatar
    Λαρισαίος 27/03/2011 12:21:40

    Αγαπητέ Παράξενε Ελκυστή, αν δεις την ταινία "Εξιλέωση" (Atonement στο πρωτότυπο), η οποία είναι έτσι και αλλιώς θαυμάσια και στη συνιστώ ανεπιφύλακτα, θα διαπιστώσεις ότι η διάσωση του αγγλικού στρατού στη Δουνκέρκη συνέβη πολύ διαφορετικά από ότι περιγράφεις. Όσον αφορά τώρα την απάθεια των Ελλήνων για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ο λόγος νομίζω είναι απλός: ούτε αμερικανοί γίναμε, ούτε βορειοευρωπαίοι, απλά δεν υπάρχει κανείς πολιτικός στον ορίζοντα που να αδράχνει την ευκαιρία για να μας εξεγείρει. Κάθε κίνημα χρειάζεται και έναν αρχηγό, ο οποίος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω αν θα εμφανιστεί. Ο Σαμαράς θα μπορούσε να γίνει αυτός, αλλά δε θέλει, δεν του πηγαίνουν τα κινήματα διαμαρτυρίας απ' ότι φαίνεται.

  9. Aggelos avatar
    Aggelos 27/03/2011 12:40:20

    "Κάπου στη μέση είμαστε εμείς. Που ναι μεν δεν θα σχηματίζαμε συντεταγμένη ουρά σε περίπτωση βομβαρδισμού μας, ούτε καν στη στάση του λεωφορείου, αλλά και που δεν θα χάναμε τελείως τον έλεγχο ή την αυτοκυριαρχία μας σε μια βομβιστική επίθεση. Θα ήμασταν ελαφρώς πιο οργανωμένοι. Ή έτσι θέλω να πιστεύω."

    σωστοος..
    και ισως η μεσαια λυση να ειναι η καλυτερη για μενα..

    η ισορροπια συναισθηματος και λογικης..

    παντως οι Αραβες πανε σαν προβατα ολοι μαζι οπως οι Αγγλοι,,απλα φωναζουνε...

    ενω οι Ελληνες ειναι αναρχοαυτονομοι ,,δεν γινονται τοσο ευκολα μαζικα προβατα που υπακουνε το βοσκο..-οπως οι Ιαπωνες πχ)

  10. TopGunZ avatar
    TopGunZ 27/03/2011 12:56:41

    Δυστυχώς, φίλε μου Ελκυστή, η λοβοτομή που έχει υποστεί ο Ελληνικός λαός είναι βαθιά και μη αναστρέψιμη. Ακόμα και εδώ βλέπεις ότι στα πρώτα 10 σχόλια βρέθηκε άλλος να κατηγορεί τον Καραμανλή, άλλος να θεωρεί ότι καλά κάνουμε και υπομένουμε μποέμικα τον ανασκολοπισμό, αφού δε βγαίνει κάποιος να μας παρακινήσει να τα κάψουμε όλα.

  11. Θωμας avatar
    Θωμας 27/03/2011 13:18:58

    Περιμενουμε ολοι τον Μεσσια δηλαδη.. οι προγονοι μας ανακαλυψαν και θεμελιωσαν τη δημοκρατια, μηπως και εμεις πρεπει να βρουμε κανα αλλο τροπο διακυβερνησης.. ακουγεται ουτοπικο αλλα αφου η πραγματικοτητα μας δειχνει οτι το συστημα ειναι σαπιο.. να επιστρεψουμε δηλαδη στο πολη κρατος η κατι παρομοιο.. τι αλλη εναλλακτικη λυση στην παγκοσμιοποιηση.. να επιστρεψει κι ο κοσμος στην εξοχη, στα χωρια του, να υπαρξει και αναπτυξη.. που εχουμε στοιβαχθει σαν προβατα σε τσιμεντουπολεις...

    δυστυχως ο Ελληνας ξυπναει μονο στο 'και πεντε' ουτε καν στο παραπεντε.. μετα θα γινουμε Αραβια και εμεις σε χρονο ντε-τε.. ασε που με την αθροα μεταναστευση για εκει παμε ετσι κι αλλιως

  12. ΑWACS avatar
    ΑWACS 27/03/2011 14:07:28

    Θα ήθελα να προσθέσω ότι το συλλογικό ασυνείδητο των Ελλήνων μέσα από την τεράστια συσσωρευμένη εμπειρία χιλιάδων χρόνων ίσως αντιλαμβάνεται ορθά ότι το αδιέξοδο που βιώνει δεν αφορά μόνον αυτόν, αλλά αγκαλιάζει κάθε ανθρώπινη έκφραση επεκτεινόμενη και σε κάθε άλλη φυσική υπόσταση γύρο του (προβλήματα οικοσυστήματος, μόλυνση, κτλ)!

    Η αίσθηση ανισορροπίας που βιώνει ο παγκόσμιος άνθρωπος, αυτήν η αστάθεια που τα τελευταία χρόνια συνεχώς εντείνεται με γεωμετρική πρόοδο σε όλα τα υλικά και πνευματικά πεδία, είναι το αποτέλεσμα της χαοτικής απορρύθμισης και καταστροφής των παλαιών συστημάτων και η προσαρμογή μας σε μια νέα ριζικά διαφορετική συνθήκη ισορροπίας. [Το παλαιό καταστρέφεται δημιουργικά για να δώσει χώρο στο νέο που αναδύεται]

    Η υφή της πραγματικότητας είναι φρακταλική πράγμα που σημαίνει ότι όμοια αυτο-οργανώνονται χαοτικά παράγοντας και έλκοντας όμοιά τους, αλλά ταυτόχρονα είναι και ολογραμματική. Έτσι οι τεράστιες επερχόμενες αλλαγές που θα συντελεστούνε δεν θα χρειαστούν την ενεργό συμμετοχή όλων μας αλλά μόνο μιας πολύ πολύ μικρής μειοψηφίας.

    Αυτήν η πολύ μικρή μειοψηφία σχεδόν ακαριαία θα ενσωματώσει τις νέες "πληροφορίες" αυτο-οργάνωσης στο παγκόσμιο ολόγραμμα, συνθέτοντας έτσι μια τελείως νέα κατάσταση ισορροπίας που κι αυτήν με την σειρά της στην συνέχεια θα αναπαράξει τον εαυτό της σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης έκφρασης !

    Είναι το γνωστό "οι λίγοι αλλάζουν τον κόσμο, όχι οι πολλοί"...

    • Φυγόκεντρος avatar
      Φυγόκεντρος @ ΑWACS 27/03/2011 14:38:26

      Έχει γούστο αυτοί οι "ολίγοι" να είναι οι Έλληνες που προβάρουν την αυτο-οργάνωση του "κενού", έτσι ώστε όλος ο κόσμος να οδηγηθεί στην έκφραση της αγελάδας πριν την σφαγή.

  13. g.p. avatar
    g.p. 27/03/2011 14:59:20

    η μάχη της Δουνκέρκης χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα από την βρετανική προπαγάνδα κατά την διάρκεια του πολέμου για να προβάλει όχι τόσο την ψυχραμία που αναφέρει ο αρθρογράφος αλλά την αλληλεγγύη και τον ηρωισμό του βρετανικού λαού που έσπευσε με μικρά σκάφη, ιδιωτικά και ψαρόβαρκες από όλες τις παράλιες πόλεις της νότιας Αγγλίας για να σώσει τον στρατό του από την παράδοση στους Ναζί.
    Περισσότερο προβλήθηκε ο φλεγματικός χαρακτήρας των βρετανών με την προπαγανδιστικά μεγενθυμένη ψύχραιμη αντίδραση τους στους βομβαρδισμούς του Λονδίνου και των άλλων μεγάλων πόλεων από τους Γερμανούς. Από εκείνη την περίοδο έχει μείνει και η περίφημη έκφραση 'keep calm and carry on'..που εντασσόταν στην προσπάθεια των αρχών να περάσουν το μήνυμα στους πολίτες ότι ''μας βομβαρδίζουν αλλά δεν τρέχει τίποτα, εμείς την δουλειά μας'' και ακόμα προκαλεί μεγάλη περηφάνεια στους άγγλους

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ g.p. 27/03/2011 20:47:26

      Το χρωστούν στον Αδόλφο, πού πίστευε, ότι το αδελφό αγγλοσαξωνικό έθνος, θα συμμαχήσει με το γερμανικό, ώστε να ελέγξουν τον κόσμο. Ηταν πολιτική απόφαση του Αδόλφου, να επιτρέψει στούς Αγγλους να εκκενώσουν ανενόχλητοι την Δουνκέρκη. Πάντα πίστευε, ότι οι αγγλοσάξωνες θα αντιλαμβάνονταν τα σημεία των καιρών και θα συμμαχούσαν με το νέο γερμανικό έθνος στην μοιρασιά του κόσμου. Αν δεν έδεινε σαφείς οδηγίες στούς στρατηγούς του, να επιτρέψουν τούς Αγγλους στρατιώτες να εγκαταλείψουν την Δουνκέρκη, ούτε κουνούπι θα είχε μείνει ζωντανό. Συντεταγμένα την εγκαταλείψανε. Πώς αλλιώς; Τα υπόλοιπα είναι προπαγάνδα πρός τόνωση τού ηθικού της Αγγλοσαξωνίας. Και οι σταυροφόροι οργανωμένοι πολεμούσανε. Οργανωμένα σφαγιάζανε και οργανωμένα μια ζωή κλέβουνε. Και εμείς οργανομημένοι θαυμάζουμε τον σκοτεινό πολιτισμό τους.

  14. ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
    ΑποΜηχανηςΦτωχος 28/03/2011 00:36:06

    Όλοι εξεπλάγησαν από την μέχρι στιγμής χλιαρή αντίδραση των Ελλήνων. Όλοι εκτός απ' αυτούς που προκάλεσαν τις εξελίξεις. Είναι σοβαρό να πιστεύουμε ότι η πρόβλεψη και η πρόκληση συγκεκριμένων αντιδράσεων είναι μιά γνώση που χρησιμοποιείται μόνο στα σούπερ μάρκετ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.