#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/07/2008 17:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήνυση κατά του υπουργού Οικονομικών για …χρέη

Θυμάστε που γράφαμε ότι εταιρεία είχε στείλει εξώδικο στον υπουργό Οικονομικών επειδή δεν την…πληρώνει (!!!) για την προεκλογική εκστρατεία που του έκανε; Όπως διαβάζουμε τώρα στην zougla.gr ο επιχειρηματίας κ. Βασίλειος Μπρέκος κατέθεσε μήνυση σε βάρος του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών και δύο συνεργατών του, των Σωτηρίου Νικολαρόπουλου και Γιάννη Πλουμιστού. Σύμφωνα με τη μήνυση, ο κ. Αλογοσκούφης προσέλαβε την εταιρεία του μηνυτή για προώθηση προεκλογικών φυλλαδίων την περίοδο Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2004. Όπως αναφέρει ο μηνυτής προχώρησε σε 3.650 παραδόσεις προεκλογικού υλικού, το κόστος των οποίων – σύμφωνα με τη μήνυση – φτάνει τις 280.000 ευρώ. Όταν όμως πήγε να πληρωθεί όχι μόνον δεν του έδωσαν τίποτα, αλλά όπως καταγγέλλει συνεργάτες του κ. Αλογοσκούφη ως τρόπο κάλυψης της αμοιβής του πρότειναν να πληρωθεί μέσω οργανισμών και επιχειρήσεων, οι οποίες με την παρέμβαση του υπουργού θα του ανέθεταν εργασίες σχετικές με τη δραστηριότητα της εταιρείας του. Έτσι, τον παρέπεμψαν στην Εθνική Τράπεζα, στα Super Fast Ferries, στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, στον ΟΠΑΠ, στα Κρατικά Λαχεία, στη Γενική Ταχυδρομική, στον ΟΔΙΕ και τέλος στην ΙΘ΄ ΔΟΥ Αθηνών. Μεταξύ των άλλων ως μάρτυρα προτείνει και τον …Γραμματέα της ΝΔ  Λευτέρη Ζαγορίτη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 22/07/2008 18:11:42

    πολιτικός ξεπεσμός Γαιδοροσκούφη...αυτοί οι άνθρωποι ψηφίστηκαν και για το σεμνά και ταπεινά....

  2. monahikoslikos avatar
    monahikoslikos 22/07/2008 18:27:28

    Τώρα που θα τον περιλάβει η ΥΠΕΕ ούτε ψύλος στον κόρφο του...

  3. aionios avatar
    aionios 22/07/2008 19:15:27

    Στο αρχείο............

  4. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 22/07/2008 19:47:29

    Ολες αυτες οι εταιρειες που παιζουν το παιχνιδι του Χλιμιντροσκουφη και δεχονται να αναθεσουν τις δουλειες τους στον κ.Μπρεκο για ποιο σκοπο το κανουν? Τι λογους εχουν να φανουν αρεστοι στον Φερετζε του Βουκεφαλα?
    Εκει θελει ΨΑΞΙΜΟ!

  5. thanos avatar
    thanos 22/07/2008 19:54:31

    monahikoslikos
    July 22nd, 2008 at 6:27 pm

    monahikoslikos kata thn dikh sou logikh o mhnyths tha eprepe na kanei mouga...kai na symorfwthei symfwna me ta diatetagmena?.Dhladh kati san "apofasizomen kai diatassomen,strathgos malakoskoufhs.

  6. aionios avatar
    aionios 22/07/2008 20:13:12

    Ο Χαζος του χωριου Says:
    July 22nd, 2008 at 7:47 pm

    Ολες αυτες οι εταιρειες που παιζουν το παιχνιδι του Χλιμιντροσκουφη και δεχονται να αναθεσουν τις δουλειες τους στον κ.Μπρεκο για ποιο σκοπο το κανουν? Τι λογους εχουν να φανουν αρεστοι στον Φερετζε του Βουκεφαλα?
    Εκει θελει ΨΑΞΙΜΟ!

    Μα όλες αυτές οι εταιρείες(εκτός από superfast ferries)είναι κρατικές. Έχουν επιλογή?
    Προϊστάμενος τους είναι.

  7. aionios avatar
    aionios 22/07/2008 20:16:20

    # thanos Says:
    July 22nd, 2008 at 7:54 pm

    monahikoslikos
    July 22nd, 2008 at 6:27 pm

    monahikoslikos kata thn dikh sou logikh o mhnyths tha eprepe na kanei mouga…kai na symorfwthei symfwna me ta diatetagmena?.Dhladh kati san “apofasizomen kai diatassomen,strathgos malakoskoufhs.

    Δεν φαίνεται ο monahikoslikos να εύχεται τίποτα.
    Μάλλον δεν κατάλαβες τι λέει.

  8. giorgos avatar
    giorgos 22/07/2008 20:16:28

    Αν είναι έτσι,να κατέβω και εγώ στις επόμενες εκλογές!Μόνο που δεν έχω να αναθέσω κάποια δουλειά.Υπάρχει πρόβλημα;κατα τα άλλα συζητάμε για σπάσιμο των εκλογικών περιφερειών,για αξιοκρατία κλπ.

  9. Xase avatar
    Xase 22/07/2008 21:03:58

    Δηλαδη ο κ Αλογοσκουφης εκανε προεκλογικη εκστρατεια και εμμεσα την πληρωνει ο Μητσος. Αυτοι οι ανθρωποι θελουν κρεμασμα αναποδα και φτυσιμο, τοσο πολυ μεχρι να πνιγουν. Εκτος απο το οτι ειναι ο κ. Αλογοσκουφης ο εκλεκτος του οικ. συστηματος, ειναι και παταχτσης, οπως λενε στο χωριο μου. Εχει εμπλακει μεσω Βουρλουμη στο σκανδαλο του ΟΤΕ και δεν θα εκπλαγω καθολου αν βγει κατι και για την υποθεση Σημενς εις βαρος του.Τον λυπαμαι τον ανθρωπο και προπαντων την φτωχουλα την γυναικα του που αγωνιζεται για να μεγαλωσει τα παιδια της.

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/07/2008 21:06:05

    “Στη μήνυση παραθέτει σειρά εξωδίκων που έχει αποστείλει προς τον κ. Αλογοσκούφη, ενώ μάρτυρες προτείνει μεταξύ άλλων τον κ. Λευτέρη Ζαγορίτη, καθώς και τον δημοσιογράφο κ. Δημήτρη Κωνσταντάρα.”

    Επιτέλους το κόμμα της ΝΔ κάνει μήνυση στην ...κυβέρνηση της ΝΔ

    χαχαχαχαχα

    Ζήτω ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ο Β τέτοιο κλαυσίγελο δεν μας έχει χαρίσει άλλος ηγέτης, αλλά χαλαρά γιατί όπως ο ίδιος ...απαγγέλλει:
    “Δεν έκανα και δεν πρόκειται να κάνω ποτέ καμιά έκπτωση σε θέματα αρχών, κανένα συμβιβασμό σε βάρος του Τόπου, καμιά υποχώρηση σε εξωθεσμικές πιέσεις…”

  11. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 22/07/2008 21:19:24

    @ AIONIOS

    Συμφωνω (αλλοιμονο)οτι ειναι προισταμενος τους...Αυτο ειναι ενας λογος παραπανω για να μην ξεκαρφωθει οπως λενε στο LSE το οποιο τοσο συχνα αναφερει...Για να το κανει συμαινει-κατ εμε- οτι τελει εν κρατος πανικου...

    Αρα ΚΑΙ επικυνδυνος!

  12. Vass avatar
    Vass 22/07/2008 21:23:25

    Δηλαδή ο μηνυτής θέλει να μας πείσει ότι δεν ήξερε τίποτα για αντιπαροχές. Νομίζω ότι για τόσο μεγάλες δουλειές των 200.000 ευρώ κάθε επιχειρηματίας προσβλέπει γενικώς σε μελλοντικές business. Μπορεί βέβαια να πήγε ο επιχειρηματίας στις εταιρείες που του υπέδειξαν αλλά νά τον είχαν προλάβει άλλοι.

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/07/2008 21:34:12

    ο νέος ύμνος της χώρας:

    http://www.fileden.com/files/2007/10/15/1511985/ellinas-xwris-kompina-pethamenos-apo-tin-peina-Zampetas.mp3

    ΥΓ

    Παροιμί(ζ)ες και παροιμι(ζ)ώδεις εκφράσεις

    * Θα φάει η μίζα σίδερο.

    * Δεν σηκώνει μίζα στο σπαθί του.

    * Όποιος έχει την μίζα, μιζιάζεται.

    * Αγάλι αγάλι γίνεται η αγορά με μίζα.

    * Ανεμομιζώματα, ανεμοσκορπίσματα.

    * Πολιτικός αν μιζωθεί, την μυρωδιά την έχει.

    * Βγάζει κι από τη μίζα ξίγκι.

    * Εκεί που μας χρωστούσανε, τους δώσαμε και μίζα.

    * (ακ)Άκιε… ο βραστήρας αυγών να είναι Simens!

    * Στην αναβροχιά, καλός είναι και ο βραστήρας.

    * Φοβού τους Γερμανούς και μίζα φέροντες

    * Πέσε μίζα να σε φάω.

    * Το έξυπνο πουλί από τη μίζα φτιάχνεται.

    * Θέλω ν’ αγιάσω, μα η Siemens δεν μ’ αφήνει.

    * Άμα δεν πάει η μίζα στον υπουργό, πάει ο υπουργός στη μίζα.

    * Αυτός θέλει και την μίζα ολόκληρη και το κόμμα χορτάτο.

    * Άμα δώσεις μίζα διάβαινε…

    * Από μίζα που δεν τρως, τι σε νοιάζει κι αν δοθεί.

    * Κάποιο λάκκο έχει η μίζα…

    * Σαν θέλει η Siemens και ο υπουργός, τύφλα νά’χει ο λαός


    για την αντιγραφή:

    http://afmarx.wordpress.com/2008/07/07/miza2/

    τους αξίζει μόνο το ...γέλιο, το μόνο που μας έμεινε το μόνο που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν

  14. korelis avatar
    korelis 22/07/2008 21:44:14

    Ο Αλογοσκούφης υποστήριξε τη συνέχιση της διαπλοκής της ΔΕΗ, που είχε εγκαθιδρυθεί από το 2000 με τον Νέζη στη διοίκηση της ΔΕΗ.
    Η Ελένη Λουρή, που ανάλαβε αντιπρόεδρος της Τράπεζας Ελλάδος πριν μερικές μέρες, τοποθετήθηκε από τον Αλογοσκούφη βεντούζα στο Γραφείο του Πρωθυπουργού ως οικονομικός σύμβουλος του Καραμανλή απ'οπου υλοποίησε το σχέδιο για την ενέργεια. Ο Παλαιοκρασσάς εκδιώχθηκε και οι νταβατζήδες της ΔΕΗ (Μυτιλιναίος κλπ) συνέχισαν ανενόχλητοι με τις οδηγίες του Αβραάμ Μιζάν, υπό το βλέμμα του Αθανασόπουλου...

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/07/2008 22:28:46

    Κύριοι, δεν είμαι ηθικολόγος ή νομικός, αλλά εάν τα αναγραφόμενα είναι αλήθεια, μιλάμε για συνωμοσία για κλοπή, σπείρα για υπεξαίρεση, έγκλημα από πρόθεση, τέτοια.

    Κάτι σαν την Ζήμενς που έδωσε 100 ή 200 και θα ξεχαστεί οσονούπω... (το λέω προβοκατόρικα, ελπίζω να διαψευστώ)

  16. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 22:53:13

    Anonymous 10:17 pm

    Ονομα ειναι, ειναι ελληνοεβραιος

  17. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 22:55:14

    Ειπαμε αυτη δεν ειναι κυβερνηση, ειναι συμμορια

    Ο μπουλης και τα αδερφια του....


    Bacio la mano Don Garofano

    Φιδιας

  18. anonimos avatar
    anonimos 22/07/2008 22:56:02

    18/12/2005 TO ΠΑΡΟΝ
    ΜΠΛΑΚ ΑΟΥΤ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ...
    Μίζες α λα Μιζάν στη ΔΕΗ

    Κάστα από κόρες, νύφες, κουμπάρους, συμπεθέρους και πανταχού παρούσα η METKA στο μεγάλο φαγοπότι


    Η διαπλοκή στη ΔΕΗ φαίνεται ότι έχει πολλά πλοκάμια που ξεκινούν από… κουμπαριές, τις οποίες τα στελέχη της επιχείρησης έχουν μάλλον αναγάγει σε φιλοσοφία για να παίζουν τα παιχνίδια τους…

    Ο κ. Παλαιοκρασσάς στη συνέντευξη που έδωσε για τα έργα της ΔΕΗ «φωτογράφησε» τη ΜΕΤΚΑ ως «εθνικό προμηθευτή» της. Ερευνήσαμε παραπέρα το θέμα, για να δούμε κατά πόσο ισχύει και πώς η ΜΕΤΚΑ αναρριχήθηκε στην αξιοζήλευτη αυτή θέση, επί «βασιλείας» Νέζη. Θέση την οποία εξακολουθεί όχι μόνο να διατηρεί, μέχρι σήμερα, αλλά και να επαυξάνει.

    Το επιτελείο του κ. Νέζη, μέσω του οποίου γινόταν η... μπουγάδα, απετελείτο από τον κ. Πανέτα, τον κ. Μιζάν και μερικά ακόμη στελέχη της Διεύθυνσης Μελετών και Κατασκευών Θερμοηλεκτρικών Έργων (ΔΜΚΘ). Και ο μεν κ. Πανέτας αναρριχήθηκε στη θέση του γενικού διευθυντή Παραγωγής το 2000, χωρίς να ξέρει τίποτα από παραγωγή ρεύματος, αφού ήταν στη διανομή, ελέω της συζύγου του στελέχους του ΠΑΣΟΚ και στενής συνεργάτιδος του κ. Γεννηματά, που σήμερα είναι διευθύντρια στο υπουργείο Ανάπτυξης. Ο κ. Μιζάν, αφού υπηρέτησε πιστά τη διαπλοκή του ΠΑΣΟΚ, ως υπεύθυνο «πρώτο βιολί» του Νέζη, με άριστα στην τέχνη των φωτογραφικών διαγωνισμών, που καθιέρωσαν τη ΜΕΤΚΑ ως «εθνικό προμηθευτή» της ΔΕΗ, τον Φεβρουάριο του 2004 έγινε και νεόκοπος Νεοδημοκράτης, μέλος της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου στον Τομέα Ανάπτυξης. Βλέπετε, αναμενόταν να αρχίσει το μοίρασμα θέσεων στη ΔΕΗ. Νονοί της αλλαξοπιστίας ήταν ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και ο σύγαμβρός του κ. Κοντός, γενικός γραμματέας του υπουργείου Απασχόλησης, μετά από πρόταση εργατοπατέρων της ΔΕΗ, με τους οποίους θα ασχοληθούμε αργότερα. Φαίνεται λοιπόν ότι ο κ. Μιζάν, που προσφάτως χρίστηκε Νεοδημοκράτης, παρείχε υπηρεσίες στην πολιτική ηγεσία μέσω των εκάστοτε διοικήσεων της ΔΕΗ, ανεξαρτήτως πολιτικής κατεύθυνσης. Για τα προσόντα του αυτά, το 2001, λέγεται ότι προοριζόταν από την τότε πασοκική διοίκηση της ΔΕΗ (ή τη ΜΕΤΚΑ άραγε;) για τη θέση του γενικού διευθυντή Παραγωγής, θέση που θα την κατείχε ήδη, αν δεν είχε παρέμβει ο κ. Έξαρχος, ο οποίος γνώριζε πολύ καλά τον χαρακτήρα και τις μεθόδους λειτουργίας του κ. Μιζάν. Ποιος ξέρει και εδώ τι σύγκρουση συμφερόντων υπήρχε;

    Όμως από τη νευραλγική θέση του διευθυντή Θερμοηλεκτρικών Έργων εξακολούθησε να δίνει γην και ύδωρ προς το τότε κατεστημένο, φροντίζοντας να απομακρύνει από τις θέσεις τους τρία καταξιωμένα στελέχη της Διεύθυνσης όπου αυτός προΐστατο, μόνο και μόνο επειδή αυτά τα στελέχη ήταν εμπόδιο στο όργιο της διαπλοκής που ενορχήστρωνε η διοίκηση Νέζη. Τότε ήταν που ο κ. Μιζάν, εκτελώντας εντολές Νέζη, τοποθέτησε σε καίριες θέσεις της ΔΕΗ στελέχη πιστά στο σύστημα και κουμπάρους της ΜΕΤΚΑ, αλλά και σε καίριες θέσεις της ΜΕΤΚΑ τις κόρες και τους γιους τους.

    Συγκεκριμένα το 2001 ο κ. Μιζάν τοποθέτησε στις θέσεις-κλειδιά των υπευθύνων Έργων Β. και Ν. Ελλάδος αντίστοιχα τους δύο κουμπάρους του γενικού διευθυντή της ΜΕΤΚΑ κ. Γ. Πάλλα, κ. Λ. Λαμπρόπουλο, νονό και των δύο δίδυμων παιδιών του κ. Πάλλα, και κ. Χρ. Αργυριάδη, που ο κ. Πάλλας είναι νονός της κόρης του. Βλέπετε η μαφία της διαπλοκής δεν λειτουργεί χωρίς νονούς.

    Οι κύριοι αυτοί είχαν και έχουν τον απόλυτο έλεγχο όλων των έργων της ΔΕΗ που αφορούν τη ΜΕΤΚΑ. Ενέχονται σε δύο από τις υποθέσεις που παρέπεμψε ο κ. Παλαιοκρασσάς στον Εισαγγελέα αλλά και σε άλλες που διώκονται αυτεπαγγέλτως. Αν θέλετε επιβεβαίωση των συγγενικών αυτών δεσμών της ιδιότυπης μαφίας, περιμένετε τις επόμενες προαγωγές και τοποθετήσεις, λένε οι καλώς γνωρίζοντες τα πράγματα της ΔΕΗ. Αυτό πάντως που γνωρίζουμε εμείς είναι ότι οι κουμπαριές είναι το αγαπημένο κριτήριο της ηγεσίας του ΥΠΑΝ για τοποθετήσεις σε ανώτατα πόστα.

    Εκτός αυτών όμως ο κ. Μιζάν προσέλαβε τον αναπληρωτή καθηγητή του Πολυτεχνείου κ. Κακαρά, ως σύμβουλο για έργα του Σταθμού του Αγίου Δημητρίου, όπου η ΜΕΤΚΑ με μεθοδεύσεις του κ. Μιζάν ανέλαβε το έργο αναβάθμισης των ηλεκτροστατικών φίλτρων των Μονάδων 1-4. Κατά διαβολική σύμπτωση ο κ. Κακαράς ήταν ταυτόχρονα μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΜΕΤΚΑ και εκπρόσωπος ξένου οίκου που δίνει μέρος του μηχανολογικού εξοπλισμού του έργου, το οποίο εκτελεί η ΜΕΤΚΑ στον Άγιο Δημήτριο. Και η υπόθεση ευρίσκεται στη Δικαιοσύνη.
    Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι ο κ. Μιζάν ανέθετε εργασίες που αφορούσαν τα έργα που είχε αναλάβει η ΜΕΤΚΑ σε στελέχη της Διεύθυνσής του που είχαν πολύ στενή και άμεση σχέση με την υπόψη εταιρεία. Συγκεκριμένα η κόρη του βοηθού διευθυντή και αριστερού χεριού του κ. Μιζάν, κ. Λ. Γεωργούλη, ονόματι Λώρα, από το 2003 είναι υπάλληλος της ΜΕΤΚΑ σε καίριο πόστο. Πώς μετά από αυτό να μην απειλήσει ο καημένος ο κ. Γεωργούλης μέσα στο δικαστήριο τον πραγματογνώμονα που είχε υπολογίσει τη ζημία που υπέστη η ΔΕΗ από την ανάθεση της Μονάδας του Λαυρίου V στη ΜΕΤΚΑ, αφού του έθιξε την… οικογένειά του. Υπάλληλος επίσης της ΜΕΤΚΑ είναι και η αδελφή της μηχανικού κ. Μπονατάκη Ευαγγελία, που είναι το δεξί χέρι του κ. Γεωργούλη και του κ. Μιζάν στις συμβάσεις των έργων που κατασκευάζει η ΜΕΤΚΑ.

    Αυτοί όμως δεν είναι οι μόνοι. Φαίνεται ότι η Γενική Διεύθυνση Παραγωγής, επί εποχής Νέζη, υπό τον κ. Πανέτα, είχε στελεχωθεί σε μεγάλη έκταση και από τους φίλους της ΜΕΤΚΑ. Εκτός από τους παραπάνω υπάρχουν και αρκετά άλλα στελέχη της καίριας αυτής Γενικής Διεύθυνσης που έχουν την οικογένειά τους στη ΜΕΤΚΑ, όπως ο κ. Μαυρογόνατος (την κόρη του Μαρία), η κ. Μπουτοπούλου (την κόρη της Ελένη), ο κ. Μπαλάσης (τον γιο του Αγγελή) και άλλοι.
    Από τις πληροφορίες που συγκεντρώσαμε γύρω από την ομολογουμένως αιμομικτική σχέση που έχουν δημιουργήσει τα στελέχη της ΔΕΗ με τον κυρίαρχο ανάδοχο των έργων της, προκύπτει ότι η ΜΕΤΚΑ δεν κάνει δημόσιες σχέσεις μόνο με τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, αλλά και με τα εργοτάξια, όπου και εκεί συμβαίνουν παράξενα πράγματα, για τα οποία θα επανέλθουμε λίαν συντόμως.

    Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι από τη θέση πλέον του γενικού διευθυντή Παραγωγής, ο όψιμος «Νεοδημοκράτης» κ. Μιζάν προωθεί για τη νευραλγική θέση του διευθυντή ΔΜΚΟ τον βοηθό διευθυντή κ. Γεωργούλη, για να μη χαθεί και αυτό το πόστο από την οικογενειακή δύναμη της ΜΕΤΚΑ.

    Μπράβο, λοιπόν, στην κυβέρνησή μας που τόσο αποφασιστικά χτυπάει τη διαπλοκή και ταυτόχρονα προχωράει στην εξαγγελθείσα ανασύσταση του κράτους με τα στελέχη των εργολάβων.
    Και ο πρωθυπουργός πλέον δεν έχει καμία αμφιβολία στο ερώτημα αν η διαπλοκή αναφέρεται μόνο στο παρελθόν ή και στο παρόν.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/07/2008 23:41:53

    δεν θέλω να προστατέψω τον Αβραάμ Μιζάν, ούτε ξέρω εάν είναι «ένοχος» ή όχι, αλλά μήπως διασύρουμε κάποιον που μπορεί να είναι απλά πιόνι, ή στέλεχος σε καίρια θέση που εκμαυλίστηκε

    αν εκμαυλίστηκε, λυπάμαι, είχε καλές σπουδές...

  20. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 23/07/2008 00:12:38

    Come dice Don Corleone: La Miza la voglio pure io ma sopratutto voglio che i maccheroni siano Misko!

    Αν ειχε μαλλια ο Βουλγαρακης θα πηγαινε σε Κομμωτηριο(Αγγελος και πανω) για Μιζα νπλι!

  21. μπάμιας avatar
    μπάμιας 23/07/2008 00:32:42

    μιζα νπλι! τέλειο

  22. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 23/07/2008 00:59:07

    Η νυχτα φερνει οιστρο μπαμια!

  23. mareli avatar
    mareli 23/07/2008 01:59:25

    Ξεφυλλίζοντας κάποια συγγράμματα σχετικά με την Επικοινωνία, μου έκανε εντύπωση η περιγραφή μιας επικοινωνιολογικής κατάστασης για την ταυτότητα της οποίας χρησιμοποιείται ο όρος "Νευτώνεια Συμπάθεια". Στην κατάσταση αυτή το επικοινωνιακό υποκείμενο δρα ασκώντας την επικοινωνιακή του δύναμη (κυριαρχία) ολοκληρωτικά, αλλά παρατηρείται η αντίδραση του αντικειμένου με ροπή αντίθετη από το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Η ορολογία που χρησιμοποιεί η αγορά για να περιγράψει το αποτέλεσμα είναι "επικοινωνιακή πατάτα". Χαρακτηριστική κατάσταση Νευτώνειας Συμπάθειας παρατηρήθηκε όταν η κριτική Επιτροπή του Fame story υπό τον Μουρατίδη, απαξίωνε και λοιδορούσε τον "γίγαντα" Περικλή, ε αποτέλεσμα την ολοκληρωτική αντίδραση του κοινού, το οποίο τον αποθέωσε και του χάρισε την επιτυχία, διότι προφανώς διέκρινε άλλα απ' αυτά που επικοινωνούσε ο Μουρατίδης!
    Η επικοινωνιακή παρέα σας λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο εις βάρος του Καραμανλή! (Μουρατίδης=?Archaeopteryx). H Νευτώνεια Συμπάθεια λειτουργεί υπερ του Καραμανλή, όπως διαπιστώνεται σε όλες τις δημοσκοπήσεις και εσεις διαπράτετε την αντίστοιχη "επικοινωνιακή πατάτα", η οποία σας καθιστά υποδεέστερους ακόμα και από τον μισητό σας Ρουσόπουλο.
    Πρόταση διεξόδου:
    Υποθέστε ότι ο λαός σύντομα θα ξεφορτωθεί τον Καραμανλή και θα αναθέσει στον Τσίπρα (ας πούμε) τη δουλειά. Μπορείτε να προτείνετε -συζητήσετε τρόπους και μεθοδολογία ώστε η γενιά των 700€ να γίνει σύντομα γενιά των 1500€; Γιατί το να διαπιστώνεις ότι υπάρχει γενιά των 700€ είναι το προφανές. Το πως όμως ο μισθός της γενιάς μπορεί να φτάσει 1500€ δεν το λέει κανείς... Εσείς το ξέρετε ή μόνο αστειάκια και πλακίτσες χαζοβιόλικες ξέρετε να κάνετε;

  24. arcaheopteryx avatar
    arcaheopteryx 23/07/2008 02:08:26

    @mareli "μισητό Ρουσσόπουλο"? Εχεις πρόβλημα self image? Να κοιταχτείς.

    Καλέ μου υπάλληλε, δεν έχω πρόβλημα με τον Καραμανλή. Εχω πρόβλημα με τον συνδυασμό ανικανότητας, τεμπελιάς και φαυλότητας. Ατυχώς δεν ξεπερνιέται με επικοινωνιακά κόλπα.

    Φυσικά δημοκρατία, media και Νεα Ελλάδα. Λίγο πιο χαμηλά στον πίνακα διαφθοράς σήμερα από ότι πριν 5 χρόνια.

  25. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 23/07/2008 03:36:57

    @mareli: φίλε, πάρε μια ιδέα τού τι θα κάναμε:

    "ΔΩΡΕΑΝ Internet από Τσάβες και Κάστρο"!


    Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβεζ και ο νέος πρόεδρο της Κούβας Ραούλ Κάστρο, αδερφός του ανθρώπου που ο ίδιος ο Τσάβεζ έχει δημόσια αποκαλέσει μέντορά του, το διέπραξαν!

    .. Πηγές από το Καράκας κάνουν λόγο για πάνω από 300 επιμέρους εμπορικές συμφωνίες που υπέγραψαν οι δύο χώρες τους τελευταίους μήνες.

    Αποκορύφωμα αυτών των συμφωνιών πάντως πρέπει να θεωρηθεί η σημερινή ανακοίνωση για την από κοινού πόντιση ενός υποθαλάσσιου καλωδίου οπτικών ινών που θα συνδέσει τη Βενεζουέλα, την Κούβα, το Τρινιντάντ, τη Τζαμάικα και την Αϊτή! Ενός καλωδίου με μήκος πάνω από 1500 ναυτικά μίλια που θα προσφέρει στους κατοίκους αυτών των χωρών ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση στο ίντερνετ το αργότερο μέχρι το 2010!!!

    Τη συμφωνία θα αναλάβουν να υλοποιήσουν από κοινού οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών των δύο χωρών και συγκεκριμένα οι CVG Telecom (Corporacion Venezolana de Guyana) και ETC (Empresa de Telecomunicaciones de Cuba). Στόχος του φιλόδοξου αυτού σχεδίου είναι να δοθεί ακόμα ένα ΡΑΠΙΣΜΑ στην αμερικανική πολιτική που εξακολουθεί να υποστηρίζει το εμπάργκο κατά της Κούβας!

    Ποιος θα πληρώσει το κόστος; Μα ο σύντροφος Τσάβεζ ο οποίος μετά το ΔΩΡΕΑΝ πετρέλαιο στους ΦΤΩΧΟΥΣ, τώρα φροντίζει και για το ΔΩΡΕΑΝ ίντερνετ ...", (Παναγιώτης Γκρουμούτης, 23 Ιουλίου 2008, "protothema").
    *****

    Μάνι μάνι, (ή ...money money, λες, καλύτερα;) τα 700 γίνανε 800! Βάλε τώρα κι από ...μένα μια κατάργηση των φροντιστηρίων όλων των ειδών, φθάσαμε, αισίως, στο 900. Α, δε σου 'πα και τ' άλλο! Όλους αυτούς που σήμερα, χθες και προχθές μας κλέβαν, θα τους περάσουμε από ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, -να τους πεις-, και θα πάρουμε τα λεφτά μας πίσω. Το πόσο θα βγεί κατά κεφαλή, δεν ξέρω, αλλά απ' ό,τι βλέπω έχει πολλούς εδώ μέσα φίλα προσκείμενους σε τέτοιες ιδέες, που είναι συνάμα αετοί/αετίνες στα οικονομικά ..."μακράν της ισορροπίας", ώστε θα μας το υπολογίσουν με ταχύτητα ...σχολίου.

    Τι λες, Μαρέλι? Θα έρθεις να παλέψουμε ΜΑΖΙ, ώστε να μετατρέψουμε τη Δυσ-τυχία σε Ευ-τυχία, και όχι μόνο τα 700 ευρά σε 1500;?;


    ΥΓ. "ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ"! Not hard feelings, bro'. Αλλά κοιμάται! Δεν κάνει τον ξύπνιο...

  26. anon6 avatar
    anon6 23/07/2008 07:04:43

    archaeopteryx Says:
    July 22nd, 2008 at 11:41 pm
    δεν θέλω να προστατέψω τον Αβραάμ Μιζάν, ούτε ξέρω εάν είναι «ένοχος» ή όχι, αλλά μήπως διασύρουμε κάποιον που μπορεί να είναι απλά πιόνι, ή στέλεχος σε καίρια θέση που εκμαυλίστηκε

    αν εκμαυλίστηκε, λυπάμαι, είχε καλές σπουδές…


    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    Η ενέργεια στην Ελλάδα είναι σήμερα υπό τις ευλογίες της οικογένειας Μητσοτάκη και της ομάδας Αλογοσκούφη στον έλεγχο των Μωησή (Πρόεδρος Εθνικής Επιτροπής Ενέργειας), Αβραάμ Μιζάν της ΔΕΗ, και αυτών που κρύβονται πίσω από τον Μυτιλιναίο που απέκτησε χαριστικά την ΕΛΒΟ, Αλουμίνιον της Ελλάδος και τη ΜΕΤΚΑ. Η τελευταία κατασκευάζει τους σταθμούς της ΔΕΗ με φωτογραφικούς διαγωνισμούς σε υπερβολικά τιμήματα. Η υπεραξία διανέμεται δίκαια.
    ΔΕΗ- ΜΕΤΚΑ όπως ΟΤΕ - Siemenes και βάλε...

    Το Υπόμνημα Παλαιοκρασσά στον Εισαγγελέα μπήκε στο Αρχείο, δείτε το:
    http://www.paron.gr/v3/new.php?id=7920&colid=37&catid=34&dt=2008-07-13&search=%CC%E9%E6%DC%ED

    16/04/2006 TO ΠΑΡΟΝ

    Πού καταντήσαμε, Μπαϊρακτάρη

    Ιδού οι «νταβατζήδες», κύριε πρωθυπουργέ

    Ένας δικός σας, ο Γιάννης Παλαιοκρασσάς, τους «δίνει» με ονόματα και διευθύνσεις
    Στημένοι είναι όλοι οι διαγωνισμοί που γίνονται στη ΔΕΗ! Και κατευθύνουν τα αποτελέσματα προς τον επιθυμητό ανάδοχο, αφού προηγουμένως έχουν αποκλεισθεί μεγάλοι οίκοι του εξωτερικού και οι προδιαγραφές αποκλείουν τους ανεπιθύμητους…
    Και φυσικά τα νήματα κινεί η διαπλοκή, που στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας βασιλεύει… Και σήμερα και χθες…

    Οι μεθοδεύσεις είναι σατανικές. Ξεπερνούν τον νου το τι σκαρφίζονται για να κατευθυνθεί ένα έργο σ' εκείνον που θέλουν. Και κατά σύμπτωση προνομιούχος είναι ο κ. Μυτιληναίος, που έχει και τους ανθρώπους του μέσα στη ΔΕΗ! Άνω-κάτω για άλλη μια φορά τα φέρνει ο Γιάννης Παλαιοκρασάς, με τα όσα φοβερά καταγγέλλει στο υπόμνημα που κατέθεσε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθήνας, ο οποίος διεξάγει την έρευνα μετά τους φακέλους που είχε παραδώσει ο κ. Παλαιοκρασσάς ως πρόεδρος της ΔΕΗ. Φωλιά της διαπλοκής η ΔΕΗ. Κι όχι μόνο. Ο κ. Παλαιοκρασσάς εντάσσει και το υπουργείο Ανάπτυξης. Από το 1999 πρωταγωνιστούσε και κάλυπτε τις κομπίνες και τα σκάνδαλα. Και βέβαια ο χαμένος ο ελληνικός λαός και η χώρα με την πληρωμή παραπάνω δισεκατομμυρίων, απ΄ όσο πραγματικά κόστιζε το έργο! Ο κ. Παλαιοκρασάς αποκαλύπτει τον ρόλο των εφημερίδων και συγκεκριμένα του Συγκροτήματος Λαμπράκη, αλλά και του Μπόμπολα!

    «Το υπόμνημα αυτό είναι και έκφραση της αγωνίας μου, ως έλληνα πολίτη, για τα όσα κατά την εκτίμησή μου ανήθικα και εν πολλοίς αξιόποινα τεκταίνονται σήμερα στον χώρο της ενέργειας, με μοναδικό στόχο τον περαιτέρω πλουτισμό των διαπλεκομένων και την, ως εκ τούτου, πτώχευση της ΔΕΗ και καταδολίευση της περιουσίας των μετόχων και κατ' ακολουθίαν του ελληνικού λαού», τονίζει ο κ. Παλαιοκρασσάς και προσθέτει:

    «Προσπάθησα και ελπίζω ότι πέτυχα να καταδείξω το υποχθόνιο, κατά την άποψή μου, σχέδιο των δυνάμεων της διαπλοκής. Σχέδιο που μεθοδεύει τη σταδιακή αποδυνάμωση της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού, της μεγαλύτερης βιομηχανίας της χώρας, με τελικό στόχο όχι την, με διαφανείς και νόμιμες διαδικασίες, ιδιωτικοποίησή της, που θα αποτελούσε ενδεχομένως θεμιτό σκοπό, αλλά την άλωσή της από τους ιδιώτες επιχειρηματίες, που επί μακράν σειρά ετών την λυμαίνονταν ως αποκλειστικοί ‘‘ανάδοχοι’’ των έργων της.

    Φτάσαμε στο σημείο οι εισηγήσεις των υπηρεσιών της ΔΕΗ και του διευθύνοντος συμβούλου της, αποφάσεις του Δ.Σ. της επιχείρησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις της ‘‘ανεξάρτητης’’ Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, διαγωνισμοί του ΔΕΣΜΗΕ και τέλος ακόμη και νόμοι του ελληνικού κράτους, να έχουν κοινή συνισταμένη την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της διαπλοκής! Φτάσαμε επίσης στο τραγελαφικό σημείο να δικάζεται, μετά από αυτεπάγγελτο δίωξη, το προηγούμενο Δ.Σ. της ΔΕΗ για απιστία σε βαθμό (sic) πλημμελήματος σε βάρος της επιχείρησης και η ΔΕΗ να είναι παρούσα με νομικούς του Νομικού Τμήματος ως συνηγόρους των κατηγορουμένων, αλλά απούσα ως πολιτική αγωγή! Πράγμα που επίσης πρέπει ποινικώς να διερευνηθεί».

    Και ο πρώην υπουργός και για λίγο διάστημα πρόεδρος της ΔΕΗ, που τον τοποθέτησε προσωπικά ο Καραμανλής, κλείνει το υπόμνημα ως εξής: «Βαθύτατα απογοητευμένος από τη συμπεριφορά των υπευθύνων φορέων της πολιτείας καταγγέλλω τα τεκταινόμενα εις βάρος της ΔΕΗ, ενώπιον της ελληνικής Δικαιοσύνης, ως υστάτου υπερασπιστού της ηθικής και του δικαίου, με την ελπίδα ότι θα επιτύχει να προασπίσει από τους αρπακτικούς όνυχες της διαπλοκής τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού».

    Η δομή της διαπλοκής
    «Η διαπλοκή στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας ενεργεί ως άτυπος και αφανής μηχανισμός προώθησης οικονομικών συμφερόντων ορισμένων επιχειρηματιών, με τη συνεργασία κρατικών παραγόντων και μέσων μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ), που τη στηρίζουν είτε με δημοσιεύματα είτε με συγκάλυψη και σιωπή. Κατά την παρούσα περίοδο, οι συγκεκριμένοι παράγοντες είναι:

    α. Από πλευράς κράτους και ευρύτερου δημόσιου τομέα, το υπουργείο Ανάπτυξης (ΥΠΑΝ) και δευτερευόντως το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), ο Διαχειριστής του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΣΜΗΕ) και η ΔΕΗ.

    β. Από επιχειρηματικής πλευράς, η ανάλυση των αναδόχων των έργων της ΔΕΗ αναδεικνύει τη ΜΕΤΚΑ Α.Ε., που ανήκει στον Όμιλο Μυτιληναίου, ως κατ' εξοχήν ωφελουμένη.

    γ. Από πλευράς ΜΜΕ, η στατιστική ανάλυση των επισυναπτόμενων δημοσιευμάτων δείχνει ότι η μεγάλη πλειοψηφία προέρχεται από τις εφημερίδες ‘‘Βήμα’’ και ‘‘Νέα’’ και δευτερευόντως από το ‘‘Έθνος’’.

    Ενδεικτική των διασυνδέσεων που υπάρχουν είναι η συνιδιοκτησία της εταιρείας επικοινωνίας PREMIUM Α.Ε. από τους κυρίους Γρηγόρη Νικολόπουλο, διευθυντή σύνταξης στο ‘‘Βήμα’’, Ευάγγελο Μυτιληναίο, πρόεδρο του Ομίλου ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, και Παναγιώτη Ψυχάρη, υιό του Σταύρου Ψυχάρη, εκδότη του ‘‘Βήματος’’. Εφ' όσον επιβάλλεται πλέον, πρέπει η Εισαγγελική Αρχή να ζητήσει τους καταλόγους της Γ. Γ. Τύπου, οι οποίοι δείχνουν τους δημοσιογράφους που αμείβονται από το ΥΠΑΝ και την, εποπτευομένη από το ΥΠΑΝ, ΔΕΠΑ Α.Ε., για να διαπιστώσει την ύπαρξη σχέσεων με ομόρροπα συμφέροντα και άλλων συγκεκριμένων προσώπων. Τίθεμαι δε στην διάθεση
    της Εισαγγελικής Αρχής για την υποβοήθηση της σχετικής έρευνας. Είναι πολύ σοβαρό να εντοπισθούν και να αποκαλυφθούν οι διαμορφωτές της ‘‘κοινής γνώμης’’, την οποία εν συνεχεία επικαλούνται ως επιχείρημα οι εμπλεκόμενοι. Επειδή η διαδικασία μετοχοποίησης της ΔΕΗ, που άρχισε το έτος 2000 με τη μετατροπή της σε ανώνυμη εταιρεία, αποτελεί ορόσημο για την εξέλιξη της επιχείρησης, το παρόν υπόμνημα ξεκινά την ανάλυση της ερευνωμένης δράσης της διαπλοκής από την ίδια χρονική αφετηρία. Στον ίδιο περίπου χρόνο τοποθετείται και η έναρξη της προσπάθειας του ΥΠΑΝ για τη λεγόμενη απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, που στη χώρα μας προχωρεί πολύ αργά και ιδιόμορφα, έναντι των άλλων κρατών-μελών της (Ευρωπαϊκής Ένωσης) ΕΕ. Η ιδιομορφία συνίσταται αφ' ενός στην πολιτική επιβολής ασύμμετρων ρυθμίσεων σε βάρος της ΔΕΗ και αφ' ετέρου στην επιλογή ενός πολύπλοκου συστήματος ημερήσιας «αγοράς», που εφαρμόζεται μόνο στις Ανατολικές Πολιτείες των ΗΠΑ. Ενώ η πρώτη Οδηγία της ΕΕ για την απελευθέρωση της αγοράς χρονολογείται από το 1992, το ΥΠΑΝ δεν έκανε απολύτως τίποτε για τη μεταφορά της στο εσωτερικό δίκαιο, μέχρι το τέλος του 1999, οπότε ψήφισε τον Ν. 2773/99. Η επόμενη πράξη του ΥΠΑΝ, εντός του 2001, ήταν η χορήγηση αδειών ηλεκτροπαραγωγής, σε 6 εταιρείες ιδιωτικού δικαίου. Υπογραμμίζεται ότι το ΥΠΑΝ έσπευσε να χορηγήσει τις άδειες, ενώ ακόμη δεν είχαν εκδοθεί οι προβλεπόμενοι από τον Ν. 2773/99 και αναγκαίοι για τη λειτουργία της αγοράς Κώδικες και Προεδρικά Διατάγματα. Ο Κώδικας Διαχείρισης του Συστήματος τελικά εγκρίθηκε με την απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Δ5-ΗΛ/Β/ οικ./8311/09-05- 2005, μόλις τον Μάιο του 2005! Με τον νόμο 3175/2003, άρθρο 23 παράγραφος 9, εισάγεται ο θεσμός συμβάσεων αγοράς ή πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας μεταξύ ΔΕΣΜΗΕ και παραγωγών, κατόπιν διαγωνισμού, για ισχύ 900 MW που αντιστοιχεί σε μονάδες οι οποίες εντάσσονται μέχρι την 1.7.2007. Με την παρ. 12 του αυτού άρθρου απαγορεύεται n συμμετοχή της ΔΕΗ στον διαγωνισμό αυτό και της χορηγείται άδεια παραγωγής μόνο «για την ανανέωση και αντικατάσταση του δυναμικού παλαιών μονάδων συνολικής ισχύος μέχρι 1.600 MW». Με τον Ν. 3426/2005, άρθρο 30 παρ. 4 η απαγόρευση παρατείνεται μέχρι 31.12.2010.
    Το φαινόμενο της Διαπλοκής στην ΔΕΗ
    Η ΔΕΗ είναι η μεγαλύτερη βιομηχανική επιχείρηση της χώρας, με κύκλο εργασιών το 2004 4,1 δισ. ευρώ και 27.500 εργαζόμενους. Το ετήσιο πρόγραμμα επενδύσεων είναι της τάξεως των 750 εκατ. ευρώ, ενώ των προμηθειών ξεπερνά τα 1.700 εκατ. ευρώ. Τεράστια μεγέθη, που φυσικά προσελκύουν το ενδιαφέρον των προμηθευτών μηχανολογικού εξοπλισμού, αλλά και των μεγάλων εργοληπτών.

    Πράγματι, μέχρι το 2000 περίπου, σε κάθε διαγωνισμό μεγάλων έργων της ΔΕΗ σημειωνόταν προσέλευση 5-10 μεγάλων διεθνών οίκων αυτοτελώς ή σε κοινοπραξία, ανάλογα με το είδος του έργου, μεταξύ των οποίων και όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές όπως οι ABB, Alsthom, Siemens, General Electric, Westinghouse, Ansaldo, Fiatavio και η ρωσική LMZ.

    Με τη μετατροπή της ΔΕΗ σε ανώνυμη εταιρεία και την ανάληψη της διοίκησης της ΔΕΗ από τον κ. Νέζη (Μάρτιος 2000), αλλάζει το σκηνικό. Σταδιακά παύουν να προσέρχονται στους διαγωνισμούς της ΔΕΗ οι μεγάλοι διεθνείς οίκοι απευθείας, ενώ περιορίζεται η συμμετοχή και των εργοληπτών του εσωτερικού σε 2-3 κατασκευαστικές εταιρείες, από τις οποίες μετά το στάδιο της τεχνικής αξιολόγησης παραμένουν 1-2, με κατά κανόνα τελικό ανάδοχο τη ΜΕΤΚΑ Α.Ε. ή κοινοπραξίες που την περιλαμβάνουν. Σημειώνεται ότι η ΜΕΤΚΑ εξαγοράστηκε από τον Όμιλο Μυτιληναίου το έτος 1999.

    Η αρμόδια Διεύθυνση Κατασκευής Θερμοηλεκτρικών Έργων (ΔΜΚΘ) αποδίδει το φαινόμενο στις συγχωνεύσεις που μείωσαν τον αριθμό των παικτών στη διεθνή αγορά και στην άρνηση των ξένων εταιρειών να δέχονται πλέον τους «σκληρούς» Γενικούς Όρους των συμβάσεων της ΔΕΗ. Οι πληροφορίες μου όμως από τη διεθνή αγορά είναι ότι οι ξένες εταιρείες έπαψαν να συμμετέχουν από τότε που έγινε διάχυτη η φήμη ότι οι διαγωνισμοί «μεθοδεύονται». Δυστυχώς, οι πληροφορίες αυτές δεν δίνονται εγγράφως και, πολύ περισσότερο, δεν κατατίθενται ενόρκως.

    Οι εξελίξεις αυτές αποτυπώνονται κατά τρόπο σαφή στα στατιστικά στοιχεία των κατακυρώσεων έργων της ΔΕΗ, που δίνονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα.

    Τα μεγάλα έργα της ΔΕΗ 2000-2005
    Αριθμός Έργων Ανάδοχος Προϋπ/σμός σε εκατ. ευρώ Ποσοστό επί του συνόλου
    9 ΜΕΤΚΑ Α.Ε 520,0 63,5%
    2 ΑΘΗΝΑ - FOSTER 196,6 24,0%
    1 ΑΕΓΕΚ Α.Ε. 102,0 12,5%
    12 ΣΥΝΟΛΟ 818,6 100,0%

    Ο περιορισμός και η νόθευση του ανταγωνισμού
    Κατά την ευρωπαϊκή νομοθεσία, που έχει μεταφερθεί και στο ελληνικό δίκαιο, ως αναπόσπαστο και μάλιστα κατισχύον τμήμα αυτής, κατά το άρθρο 28 του Συντάγματος, επιτρέπονται τρεις διαδικασίες διαγωνισμών και αναθέσεων:

    Πρώτον, η διαδικασία του ανοιχτού διαγωνισμού με δημοσίευση στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων τουλάχιστο 52 ημέρες πριν από την προθεσμία υποβολής των προσφορών.

    Δεύτερον, η επίσης ανοιχτή διαδικασία ανάθεσης με δημοσίευση 25 ημερών, που στο τελικό στάδιο καταλήγει σε διαπραγματεύσεις για την «καλύτερη τελευταία οικονομική προσφορά». Και

    Τρίτον, η απ' ευθείας ανάθεση, που επιτρέπεται μόνο όταν συντρέχουν δύο όροι: το αποδεδειγμένως επείγον και απρόβλεπτο του έργου, ή η επίσης αποδεδειγμένη μοναδικότητα του κατασκευαστή.

    Στη ΔΕΗ, όμως, προκειμένου οι αναθέσεις να οδηγηθούν στους εκάστοτε «επιθυμητούς» από τη Διοίκηση αναδόχους, πράγμα που επιβάλλεται να ερευνηθεί, διότι εδώ είναι ο πυρήνας της διερευνώμενης «διαπλοκής», οι παραπάνω διαδικασίες καταστρατηγούνται τεχνηέντως, με τη μέθοδο του περιορισμού ή της νόθευσης του ανταγωνισμού. Οι τρόποι που χρησιμοποιούνται από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα της διαπλοκής, είναι κυρίως οι ακόλουθοι:

    Η προδιαγραφή μοναδικών χαρακτηριστικών
    Με αυτή την μέθοδο οι διακηρύξεις των διαγωνισμών φωτογραφίζουν ορισμένο προμηθευτή ή κατασκευαστή.

    Παράδειγμα: Η διακήρυξη για την Μονάδα Λαύριο V, αντίθετα με τη μέχρι τότε πρακτική της ΔΕΗ, απαιτούσε τη διάταξη αεριοστροβίλου, ατμοστροβίλου και γεννήτριας επί ενός άξονα. Τέτοιες Μονάδες όμως κατασκευάζονται από λίγες εταιρείες στον κόσμο, με αποτέλεσμα η απαίτηση αυτή να μειώνει τη δυνατότητα ανταγωνισμού. Γεγονός που υπογραμμίζεται σε επιστολή του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου της General Electric προς τη ΔΕΗ της 3.3.2003 που αναφέρει επί λέξει: «στην περίπτωση που γινόταν αποδεκτές μόνο διατάξεις μονού άξονα, θα αποτρεπόταν η συμμετοχή μεγάλου αριθμού υποψηφίων προμηθευτών, με επακόλουθη μείωση της ανταγωνιστικότητας της μειοδοτικής διαδικασίας».

    Φυσικά η πρόταση αυτή απορρίφθηκε από τη ΔΕΗ, ο διαγωνισμός έγινε για μονό άξονα και η μεθόδευση οδήγησε και πάλι στη ΜΕΤΚΑ.

    Η αναθεώρηση του προϋπολογισμού ή των όρων της σύμβασης
    Η μέθοδος αυτή συνίσταται στη διακήρυξη του έργου με τεχνητά χαμηλό προϋπολογισμό, ώστε να αποθαρρυνθεί η συμμετοχή των πολλών υποψηφίων, που αγνοούν φυσικά το τέχνασμα. Οι «ημέτεροι γνωρίζοντες όμως τα πράγματα» υποβάλλουν παρά ταύτα υψηλή προσφορά. Εκ των υστέρων και κατά κανόνα μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών, οι υπηρεσίες αυξάνουν τον προϋπολογισμό και εισηγούνται την ανάθεση του έργου με το αυξημένο τίμημα στον επιθυμητό ανάδοχο.
    Παράδειγμα 1: Το έργο των Ηλεκτροστατικών Φίλτρων του Αγ. Δημητρίου, όπου ο αρχικός προϋπολογισμός της διακήρυξης ήταν 116 εκατ. ευρώ, για να αναθεωρηθεί, μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών σε 130 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η προσφορά της ΜΕΤΚΑ, η οποία και πήρε το έργο, ήταν 134 εκατ. ευρώ.

    Παράδειγμα 2: Το έργο των κλειστών ταινιόδρομων της Μεγαλόπολης, για το οποίο πρόσφατα η Ελλάδα καταδικάστηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (Απόφαση ΔΕΚ, Πρώτου Τμήματος 2ας Ιουνίου 2005 Υπόθ. C-394/02). Το έργο προκηρύχθηκε με προϋπολογισμό 3,2 δισ. δρχ. βάσει μελέτης της εξειδικευμένης σε τέτοια έργα εταιρείας KOCH GmbH και τελικά ανατέθηκε στον Όμιλο KOCH-METKA, στο τίμημα των 4,99 δισ. δραχμών «μετά από διαπραγματεύσεις της Επιτροπής και τελικά μετά από παρέμβαση της υπηρεσίας. Κατά το εισηγητικό σημείωμα των υπηρεσιών της 8.6.2000. Το έργο διερευνάται και από την Ελληνική Δικαιοσύνη.

    Ο γεωγραφικός περιορισμός των κατασκευαστών
    Μέχρι το 2005, οπότε το υπό την προεδρία μου Δ.Σ. της ΔΕΗ τον κατήργησε, οι περισσότεροι διαγωνισμοί της ΔΕΗ περιελάμβαναν όρο ότι οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν εμπειρία στη Δυτική Ευρώπη, ΗΠΑ ή Αυστραλία. Αυτός ο όρος οδηγούσε στον αποκλεισμό των φθηνότερων κατασκευαστών ή προμηθευτών των αναπτυσσόμενων χωρών.

    Παράδειγμα: Το έργο της αναβάθμισης των Ηλεκτροστατικών Φίλτρων των Μονάδων 3 και 4 του ΑΗΣ Καρδιάς. Ο διαγωνισμός αυτός ξεκίνησε το 1998 χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς και ανέδειξε μειοδότη τον Όμιλο Barrat Electrical Industries (India) - ΑΕΓΕΚ. Η ΔΜΚΘ, μετά την αξιολόγηση, εισηγήθηκε στο Δ.Σ. της 13.11.2000 την κατακύρωση του διαγωνισμού στον μειοδότη έναντι 12,3 δισ. δρχ. =36,1 εκατ. ευρώ. Κατά τη συζήτηση όμως στο Δ.Σ., ο βοηθός γενικός διευθυντής Παραγωγής κ. Πανέτας, με τη στήριξη του διευθύνοντος συμβούλου κ. Νέζη και του προέδρου του Δ.Σ. κ. Παπούλια, εντελώς απροσδόκητα ανέτρεψαν την εισήγηση και μετέπεισαν το Δ.Σ. να ακυρώσει τον διαγωνισμό! Ο διαγωνισμός ξανα-προκηρύχθηκε το 2001, αυτή τη φορά με απαίτηση εμπειρίας σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, ΗΠΑ ή Αυστραλία, προκειμένου να αποκλεισθεί ο μειοδοτήσας στον πρώτο διαγωνισμό Όμιλος Barrat Electrical Industries (India) - ΑΕΓΕΚ. Μειοδότης στον δεύτερο διαγωνισμό, με τίμημα 42 εκατ. ευρώ, ήταν βέβαια η ΜΕΤΚΑ. Πέραν αυτού του τιμήματος όμως η ALSTOM-METKA ανταμείφθηκε και με bonus, για την ταχεία εκτέλεση του έργου, ύψους 7 εκατ. ευρώ, που δεν προβλεπόταν στη σύμβαση του έργου και εγκρίθηκε εκ των υστέρων από το Δ.Σ. με εισήγηση του κ. Νέζη και της ΔΜΚΘ. Σημειώνεται ότι το bonus ταχείας εκτέλεσης υπερέβη το συμβατικό κόστος εγκατάστασης του έργου, που ήταν της τάξεως των 5 εκατ. ευρώ! Η χαριστική αυτή ρύθμιση είναι πρωτοφανής στην ιστορία της ΔΕΗ. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ανατίμηση του έργου από 36 σε 49 εκατ. ευρώ, δηλαδή κατά 36% σε 3 χρόνια.

    Συμπερασματικά
    • Με βάση τα ανωτέρω είναι προφανές και αποδεικνύεται άλλωστε από το πλήθος των παραπομπών της ΔΕΗ στην ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη (για παράβαση της Κοινοτικής νομοθεσίας περί ανταγωνισμού και διαφάνειας) ότι οι υπηρεσίες των οποίων προΐστατο ο τότε διευθύνων σύμβουλος κ. Στ. Νέζης, ο γεν. διευθυντής Παραγωγής κ. Κ. Πανέτας και ο διευθυντής ΔΜΚΘ κ. Αβραάμ Μιζάν, χρησιμοποιώντας μία ή και συνδυασμό των παραπάνω μεθόδων, κατηύθυναν τα αποτελέσματα των διαγωνισμών προς τον επιθυμητό ανάδοχο.

    Εάν τα ανωτέρω ενδεικνύουν επιπλέον και αξιόποινες πράξεις, όπως απάτη εις βάρος των συμφερόντων της ΕΕ, από τότε που εθεσπίσθη, ή απάτη οπωσδήποτε κακουργηματική εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου, που ετελέσθη με κάποια από τις προβλεπόμενες τρεις εναλλακτικές μορφές του Άρ. 386 ΠΚ, ώστε να δικαιολογείται η άσκηση συναφών ποινικών διώξεων κατά παντός υπευθύνου, έχοντος ή μη ιδιαίτερες ιδιότητες ή σχέσεις, θα το κρίνετε εσείς.

    Οι σχέσεις στελεχών της ΔΕΗ με τη ΜΕΤΚΑ
    Είναι αξιοπερίεργο ότι από την ολιγομελή αυτή ομάδα 10-12 στελεχών 7 έχουν διασυνδέσεις με τη ΜΕΤΚΑ ως εξής:
    ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΕΤΚΑ
    Λ. Γεωργούλης βοηθός δ/ντής ΔΜΚΘ Η κόρη του Λώρα Γεωργούλη είναι προϊσταμένη Ελέγχου της ΜΕΤΚΑ από το 2004
    Λ. Λαμπρόπουλος υπεύθυνος Έργων Β. Ελλάδος Νονός παιδιών του κ. Πάλλα γενικού δ/ντή ΜΕΤΚΑ
    Χρ. Αργυριάδης υπεύθυνος Έργων Ν. Ελλάδος Ο κ. Πάλλας είναι νονός της κόρης του
    Χρ. Μαυρογόνατος τομεάρχης ΔΜΚΘ Η κόρη του Μαρία Μαυρογόνατου είναι υπάλληλος της ΜΕΤΚΑ από το 2004
    Ελ. Μπονατάκη μηχανικός ΔΜΚΘ, βοηθός κ. Γεωργούλη Η αδελφή της Ευαγγελία Μπονατάκη είναι υπάλληλος της ΜΕΤΚΑ από τις αρχές 2004
    Γ. Μπαλάσης τομεάρχης ΔΕΘ ΑΗΣ Μεγ/πολης Ο γιος του Αγγελής είναι υπάλληλος της ΜΕΤΚΑ από το 2005
    Καλ. Παπαπαναγιώτου τομεάρχης ΔΜΚΘ Η κόρη της Ελ. Μπουτοπούλου είναι υπάλληλος της ΜΕΤΚΑ από τέλος 2004


    Η απασχόληση των συγγενών των στελεχών της ΔΕΗ στη ΜΕΤΚΑ πιστοποιείται από τον τηλεφωνικό κατάλογο ΜΕΤΚΑ. Η ύπαρξη αυτών των «συγγενικών» δεσμών μεταξύ της ΔΜΚΘ και της ΜΕΤΚΑ έχει προσελκύσει και τα σχόλια του Τύπου, όπως φαίνεται στο δημοσίευμα της εφημερίδας «Παρόν» της 18.12.05. Είναι χαρακτηριστικό ότι τέτοιες διασυνδέσεις δεν παρατηρούνται σε άλλες διευθύνσεις της ΔΕΗ, που δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τη ΜΕΤΚΑ. Π.χ. δεν υπάρχουν στη ΔΑΥΕ, που είναι η αντίστοιχη της ΔΜΚΘ στον τομέα των υδροηλεκτρικών έργων, δεδομένου ότι σ' αυτά τα έργα το μεγαλύτερο ποσοστό

  27. aris avatar
    aris 23/07/2008 08:19:33

    viva γεροντα!!!
    χαχαχα ωραίος!

  28. Φιδίας avatar
    Φιδίας 23/07/2008 08:45:34

    @XTX

    Μιζα νπλί!!!! xaxaxaxaxaxaxax
    Εγραψες, χαζος του χωριου

    con tutte le ragazze lui e tremendo...

    @ΝΓ
    Γιατι δεν του λες την αλήθεια του παιδιού και το δουλευεις. Οτι, ολα τα ρουσοπουλακια θα τα βαλετε στον παγο και θα τα ποτίζετε πετρελαιο του Τσάβες!
    χεχεχε

    Φίδιας (ο μοχθηρεύς)

  29. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/07/2008 09:16:27

    @ΝΓ, κέντησες νυχτιάτικα! Καλημέρα.

  30. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/07/2008 13:57:06

    @anon6
    μόνο λύπη και οργή μου προξενούν τα σχόλιά σου. Μία φορά είχα ελάχιστη πρωτογενή επαφή με την ΔΕΗ και είδα την μεθόδευση και την κοροϊδία στο έπακρο (και όταν πήγα να το παίξω "καθαρός" έφαγα βρίσημο λιμανιάτικο από τον Μπιρδ... που ακόμα βουϊζει στα αυτιά μου). Δεν με εκπλήσσει, συμβατό με την Νέα Ελλάδα της διαφθοράς, της ανελευθερίας και της παρακμής, η ΔΕΗ είναι σχολείο στο θέμα.

    Στον Μάκη Μιζάν λέω, φίλε λυπάμαι, αλλά φαίνεται ξέχασες το honor code. Λυπάμαι πολύ.

  31. mareli avatar
    mareli 23/07/2008 14:14:45

    @ΝΓ
    Χαίρομαι που η συζήτηση ξεκίησε με ΜΙΑ πρόταση και 10 χειροκροτητές της!
    Μερικές παρατηρήσεις επί της πρότασης:
    Όταν δώσεις δωρεάν INTERNET, τότε αυξάνεις το μισθό κατά 10€ και όχι 100€, άρα βρισκόμαστε αισίως στα 710€.
    Αν καταργήσουμε τα φροντιστήρια (συμφωνώ και είμαι μαζί σου) δεν πρόκειται να αυξηθεί ο μισθός ούτε ευρώ, διότι απλούστατα ο μισθωτός ΔΕΝ έχει παιδιά, αφού με 700€ ούτε παντρεύεσαι, ούτε γεννάς παιδιά. Όλα αυτά κοστίζουν.
    Ο Τσάβες, ως γνήσιος λαϊκός ηγέτης πετρελαιοπαραγωγού χώρας εκμεταλεύεται το (καπιταλιστικό) πλεονέκτημα της αύξησης της τιμής του πετρελαίου (έχει γεμάτη τσέπη, δηλαδή) και μοιράζει το πλεόνασμα στο λαό του. Εμείς, οι Έλληνες, ως γνωστόν δεν διαθέτουμε τέτοιο πλεόνασμα. Γι΄αυτό ακόμα κι αν αφαιρέσεις τους φόρους από την τιμή του πετρελαίου, η ακριβή τιμή του θα προκαλεί μείωση του μισθού κατά περίπου 100€. Έτσι, βρισκόμαστε στα 610€.
    Για τα ΛΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ συμφωνώ απόλυτα και προτείνω ΑΜΕΣΗ υλοποίηση του μέτρου. Ο λαός μπορεί να πάρει το λόγο ΤΩΡΑ. Α! να μην ξεχάσουμε να δικάσουμε τον "κλέφτη" με το καναρίνι, γυιό του Χουντή, γιατί ο λαός πρέπει να ενημερωθεί αν έκλεβε για να τα δώσει στους φτωχούς ή να τα βάλει στη τσέπη του.
    Κατά τα άλλα περιμένω τις προτάσεις ΕΥΤΥΧΙΑΣ και όχι τις ΥΣΤΕΡΙΕΣ επκοινωνίας. Ο καταγγελτικός λόγος γεμίζει "σεντόνια". Δεν γεμίζει ούτε τσέπες ούτε καρδιές!

    ΥΓ. Ο archaeopteryx μου θυμίζει το Μουρατίδη

  32. Black Lilith avatar
    Black Lilith 23/07/2008 14:39:09

    @mareli

    είσαι στοκman ή κάνεις τον στοκman?

    "στοκ" (ετυμ.προέλευση. στόκος)

  33. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/07/2008 15:51:33

    ο mareli πληρώνεται από φορολογούμενους για να μας τιμά με την παρουσία του. Απιστία;

    Ο Μουρατίδης είναι πεθερός του Ρουσσόπουλου; Ξέρει να γράφει;

  34. μπάμιας avatar
    μπάμιας 23/07/2008 16:02:32

    Γελάω, γελάω mareli. Τσίμπησες παληκάρι μου. Χαίρομαι

  35. mareli avatar
    mareli 23/07/2008 16:46:58

    Σιγά ρε παιδιά τι πάθατε;
    Προτάσεις για το πρόβλημα που έθεσα δεν υπάρχουν;
    Οι προτάσεις ΕΥΤΥΧΙΑΣ που μου υποσχεθήκατε πού είναι;
    Ο μισθός παραμένει μειωμένος στα 610€ μετά τις προτάσεις σας! Ο χρόνος περνάει και ο μισθωτός ανησυχεί...
    Θα περιμένω...
    Όταν μιλάτε μεταξύ σας και συμφωνείτε στις "χαζοβιολιές" είναι διάλογος με προτάσεις ευτυχίας;

    Για το Μουρατίδη με παρεξηγήσατε. Εγώ, προσωποποιώ επικοινωνιακές αστοχίες ή καλύτερα "πατάτες"!
    Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί όταν λέτε ότι είμαι του Ρουσόπουλου νομίζετε ότι με βρίζετε!
    Άπιστε Θωμά... σου είπα ότι βρίσκομαι σε άδεια. Κάνω τα μπάνια μου και μετά φρέσκος-φρέσκος σας τιμώ με την παρουσία μου

    By the way μπορείτε να μου λύσετε την απορία: "Γιατί ο κατατρεγμένος, ο υποβαθμισμένος και καλά πληροφορημένος Κος Ζορμπάς όταν καλείται να κάνει τις αποκαλύψεις του στη Βουλή ΔΕΝ αναφέρει ΠΟΤΕ τίποτα απ' αυτά που υπονοείτε ότι γνωρίζει για τον Καραμανλή;" Τι κάνει; Τα κουκουλώνει κι αυτός;

  36. μπάμιας avatar
    μπάμιας 23/07/2008 18:14:56

    μην περιμένεις να σε πιστέψω, εγώ τουλάχιστον, ούτε τίθεται θέμα "πίστης". Ο,τι λες εσύ και εγώ εδώ είναι εξ ορισμού μπαρούφες εντυπωσιασμού

    Θα σου πώ τι ΔΕΝ είναι θέμα πίστης: Το γνωστό παρελθόν του κ. Μουρατίδη (έμαθα ότι έχει σχέση με κάτι που λέγεται ριάλιτυ σοους?) και των άλλων δύο ατόμων περι ών ο λόγος, και των δημοσίων προσώπων που μας κυβερνούν Χε χε χε!

    Το δικο μου παρελθόν ή του κάθε φούφουτου, εφ ' όσον δεν διαπράττουμε αξιόποινες πράξεις είναι αγάπη μου υπάλληλε, irrelevant.

    Οι απορίες σου για τον κύριο Ζορμπά είναι οι ίδιες με του καθε σαρολαρομαροχαρα εδώ. Υποκλοπές, δομημένα, ζαχόπουλος, C4i, OTE. Ελληνική Δημοκρατία, λίγο κάτω από την Νιγηρία...

  37. mareli avatar
    mareli 23/07/2008 20:13:57

    @μπάμιας
    Εγώ ότι λέω εδώ είναι προσωπικές απόψεις και δεν έχω καμία διάθεση να σε εντυπωσιάσω. Δεν μ' ενδιαφέρει αυτό. Εγώ συμμετέχω ως σχολιαστής, καταγράφω τις απόψεις μου, ασκώ την κριτική μου εκμεταλευόμενος τη διαδραστικότητα της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
    Ένα δημοσιογραφικό blog , όπως αυτό, δεν φτιάχτηκε μόνο για να πρωταστήσει στην ανάρτηση άρθρων. Έχει αποδεχτεί τη διαδραστικότητα και γι' αυτό επιτρέπει το σχολιασμό. Αν, λοιπόν, η ανάρτηση υπηρετεί την ενημέρωση, τότε ο σχολιασμός υπηρετεί το διάλογο. Πάντως και τα δυό ωφελούν τη δημοκρατία. Οι χαζοβιολιές και το εξυπνακίστικο παιχνιδάκι είναι απλώς κατάχρηση της υπηρεσίας.
    Πρέπει, πάντως, να παρατηρήσω ότι πολλοί λίγοι από την παρέα σας έχουν αποδεχτεί αυτό που μόλις παρέθεσα. Η αντίθετη άποψη σας ενοχλεί και μάλλον σας φοβίζει, αφού καταπιάνεστε με την παραγωγή κοροϊδευτικών και απαξιωτικών χαρακτηρισμών για το σχολιαστή.
    Εγώ ποτέ δεν ασχολήθηκα με κανενός το παρελθόν, ούτε με το αξιόποινο ή μη των πράξεων του. Μου αρκεί μόνο το γεγονός ότι φαίνεται ότι κάποιοι από την παρέα σας είστε ΚΑΙ δημοσιογράφοι. Οπότε, μου δίνεται η δυνατότητα να εξακριβώσω και να συμμετάσχω στην αποκάλυψη του προσώπου της αξιοπιστίας του χώρου σας, όπως ακριβώς το καταγράφει η κοινή γνώμη σήμερα: Το 78% πιστεύει ότι οι δημοσιογράφοι είναι αναξιόπιστοι.
    Εσείς είστε υποχρεωμένοι να αποδείξετε το αντίθετο. Το ΑΝΤΙ το είχε καταφέρει.

  38. Black Lilith avatar
    Black Lilith 23/07/2008 20:39:00

    @mareli

    E βρε mareli, πες το καμάρι μου και μας παιδεύεις τόσο καιρό!
    Πες που ήθελες να καταλήξεις!

    Ζορίστηκες λίγο αλλά δεν κρατήθηκες, είδες καταπιεστική που είναι η αλήθεια;

    Και να με συγχωρήσεις αλλά κατάχρηση υπηρεσίας είναι και ο "δικός" σου τρόπος. Ξέρεις εσύ.

  39. μπάμιας avatar
    μπάμιας 23/07/2008 22:04:35

    @mareli

    δεν με πείθει η τελευταία κορώνα σου. Υπάλληλός μου είσαι, κατά δήλωσή σου. Δεν με ξέρεις, δεν σε ξέρω, αλλά ξέρω τον εργοδότη σου.

    Ξέρω που πήγε πανεπιστήμιο (όχι o Ρουσσόπουλος, δεν πήγε αυτός, ο άλλος, που πήγε στην Μασσαχουσέτη, κοντά στο παγωτατζίδικο Steve's, ξέρει αυτός). Ξέρω πως μπήκε, τι βαθμούς είχε, πως αποφοίτησε. Λεπτομέρειες... Λεπτομέρειες και από τα δημόσια προσωπικά του.

    Δεν είμαι περήφανος που τα ξέρω, γιατί θέλω να είμαι περήφανος για τον Πρωθυπουργό μου και με λύπη μου σου λέω δεν είμαι.

    Δεν είμαι περήφανος που δεν αισθάνεται άνετα σε διεθνή fora. Δεν είμαι περήφανος που είναι μόνος περιτριγυρισμένος από βεδουϊνους με παντελόνια. Δεν είμαι περήφανος που μάλλον είναι εκβιαζόμενος.

    Δημοσιογράφος; Πόσοι δημοσιογράφοι ξέρουν που είναι το πρώτο, το original Steve's?

    Απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί? Ας μην δίνατε δικαίωμα. Υποκλοπές, δομημένα ομόλογα, ιατρικά πτυχία, Ζαχόπουλος, ΟΤΕ, Siemens, αποπομπή Ζορμπά.

    Αν πάρεις βίζα, έλα να σε κεράσω παγωτό. Φέρε και το αφεντικό, αν αντέχει.

  40. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 23/07/2008 22:15:25

    @mareli: "Α! να μην ξεχάσουμε να δικάσουμε τον “κλέφτη” με το καναρίνι, γυιό του Χουντή...". Τι ιστορία είναι αυτή; Δεν την ξέρω και θα ήθελα να την μάθω. Για πες λεπτομέρειες, σε παρακαλώ.

  41. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/07/2008 22:54:13

    mareli, είπες κάτι για απαξιωτικά σχόλια;

  42. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 23/07/2008 23:44:35

    Tον κακομοιρη τον πρωθυπουργο,δεν αισθανεται ανετα στα διεθνη φορα κατα τον μπαμια,θα τον στενευουν τα σακκακια του μαλλον...

  43. μπάμιας avatar
    μπάμιας 23/07/2008 23:59:37

    ασε το σακκάκι... Δεν θα προτιμούσες πρωθυπουργό «ελέυθερο»; Εδώ σε ψευτοκοινωνικά τον βλέπω και δεν μου φαίνεται άνετος. Τον θυμάσαι στην πρωτη τηλεοπτική μετά τον Ζαχόπουλο;

  44. mareli avatar
    mareli 24/07/2008 19:17:30

    @Black Lilith
    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι είδους υπονούμενα είναι αυτά που αφορούν στο "δικό μου τρόπο". Εάν εσύ τον γνωρίζεις γιατί δεν τον αποκαλύπτεις για να ενημερωθούν όλοι οι συν-σχολιαστές. Εγώ δεν έχω να κρύψω απολύτως τίποτα και η μόνη "κατάχρηση" που κάνω είναι ότι χρησιμοποιώ ψευδώνυμο!

    Ερώτηση: Είναι κοινή δημοσιογραφική πρακτική η γραφή σε "θολό background";
    @Μπάμιας

    Κατ' αρχάς παρανοήσατε ότι αυτό που κατέκρινα είναι "η απαξίωση του σχολιαστή" και όχι η "απαξίωση του Καραμανλή". Μιλούσα, λοιπόν, για τον τρόπο που συμπεριφέρεστε σε μένα που σχολιάζω, αλλά και σε όσους παρεμβαίνουν εκφράζοντας απόψεις που δεν συναντιώνται με τις δικές σας. Αυτή την απαξίωση κατακρινω γιατί την θεωρώ αναντίστοιχη της δημοσιογραφικής σας ιδιότητας και του ρόλου της διαδραστικής αυτής υπηρεσίας.
    Για την "απαξίωση Καραμανλή", επισημαίνω ότι προφανώς καλά κάνεις, αν μάλιστα έχεις και γνώση για τόσα πολλά στοιχεία της ζωής του πριν 30 χρόνια. Πάντως, το ορθότερο και το πειστικότερο θα ήταν να κοινοποιούσες όλα τα στοιχεία, γιατί όπως λες είναι κρίσιμα σε τέτοιο βαθμό, ώστε να λυπάσαι γιατί είναι αυτός που έγινε. Όλα αυτά πρέπει να γνωστοποιηθούν στον Ελληνικό λαό, ο οποίος είναι ο τελικός κριτής. Γιατί, έτσι όπως το θέτεις, ο Καραμανλής κέρδισε 2 εκλογές και ο λαός βρισκόταν σε πλάνη. Από την άλλη μεριά, το ότι "δεν αισθάνεται άνετα σε διεθνή fora", είναι υποκειμενικό, γιατί θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος ότι αισθανόταν πολύ άνετα όταν έθετε veto ενώπιον Μπους και άλλων ή όταν ασκούσε ενεργειακή διπλωματία με τη συνεργασία της Ρωσίας και του Πούτιν.
    Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι το "δημοσιογραφικό μέγεθος" πως καθορίζεται από το "original Steve's", αφού η πριν 30 χρόνια έρευνα είναι εξ' αντικειμένου δύσκολη, εκτός αν κάποιος ήταν εκεί!
    Τέλος, μπορεί όλα τα παραδείγματα που αναφέρεις να προκαλούν την απαξίωση, αλλά υπάρχει και η άλλη ανάγνωση που λέει ότι όλες αυτές οι εστίες διαφθοράς, τώρα αποκαλύπτονται και σταδιακά καταργούνται. Αν, βέβαια, εξαιρεθούν οι δημοσιογραφικές υπερβολές και διαστρεβλώσεις!

  45. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 24/07/2008 20:36:02

    "νήπιος γέρων" Says:
    July 23rd, 2008 at 10:15 pm
    @mareli: “Α! να μην ξεχάσουμε να δικάσουμε τον “κλέφτη” με το καναρίνι, γυιό του Χουντή…”. Τι ιστορία είναι αυτή; Δεν την ξέρω και θα ήθελα να την μάθω. Για πες λεπτομέρειες, σε παρακαλώ.

    νήπιος γέρων" Says:
    July 24th, 2008 at 3:16 pm
    @mareli: φίλε, χρωστάς μια απάντηση στο σχόλιο 41 του “Μήνυση κατά του υπουργού Οικονομικών για …χρέη”. Μπορεί να μην το έχεις δει, γι’ αυτό στο λέω εδώ.


    ***

    @mareli: Το κορόιδο κάνεις;;;

  46. μπάμιας avatar
    μπάμιας 24/07/2008 21:18:13

    σιγά μην σου κοινοποίησω στοιχεία! Απλά σου λέω ότι (1) δεν έιμαι δημοσιογράφος (2) ήξερα ότι ο Κοσκωτάς ήταν απατεώνας, πολύ πριν σκάσει το θέμα γιατί γνώριζα ότι έιχε πει ψέμματα για τους βαθμούς σε σχολείο που δεν είχε πάει, (3) μου αρέσει το καλό παγωτό. Αν βρείς τί είμαι θα σου στείλω το email μου.

    Σέβομαι ότι κέρδισε εκλογές o KK (και ο Αντρέας εκλεγμένος δεν ήταν;) Να κυβερνήσει δεν μπορεί, να παράξει πολιτική δεν μπορεί. Μοναχικός και όχι όχι πολύ ευτυχισμένος και δύσκολα περνάει την Πατησίων.

    Να πεις στον πρωθυπουργό ότι η ενεργειακή του πολιτική είναι για κλάμματα, σε λίγα χρόνια, τα σουβλάκια θα τα ψήνουν σε καβαλίνες. Να ξεφφορτωθεί τους διαπλεκόμενους και να βάλει την ΔΕΗ να κάνει καμιά σοβαρή μονάδα.

    Δεν σου είπα τίποτα ζουμερό για να μην κάνεις 24 ώρες να το ψάξεις. Κοινώς άει κίου όπως λένε και στα Τίρανα.

  47. μπάμιας avatar
    μπάμιας 24/07/2008 21:24:25

    μην είστε περήφανοι για τα ρωσικά αέρια, ημιμαθή μειράκια, το αέριο είναι πάντα το ακριβότερο καύσιμο, θα το ανακαλύψετε σε 2-3 χρόνια στο καλοριφέρ σας.

    είδες γιατί δεν πρέπει να είσαι αγράμματος;

  48. 14 Ιουλίου avatar
    14 Ιουλίου 24/07/2008 21:46:02

    @μαρελι

    μήπως ο κ. Καραμανλής εξελέγη με σημαία την "ΚΑΘΑΡΣΗ" ;

  49. mareli avatar
    mareli 24/07/2008 21:56:19

    @νήπιος γέρων

    Όχι δεν το ξέχασα, όμως όταν έχεις 2 μικρές κόρες που θέλουν βόλτα και θάλασσα τότε πρέπει να είναι δικαιολογημένη η αργοπορία. Αυτό ισχύει και για τον αγαπητό Μπάμια. 'Οχι δεν έψαχνα κάτι... οικογενειακές υποχρεώσεις.
    Τώρα, θα πρέπει να σου πω ότι και εγώ δεν ξέρω περισσότερα από όσα διάβασα στις εφημερίδες. Απλώς, εγώ τέτοιες ληστείες τις θεωρώ "πολιτικά φορτισμένες" (καμία σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ) και γι' αυτό τοποθετήθηκα έτσι. Όμως, επειδή αισθάνομαι (και το λέω από καρδιάς!) ότι στενοχωρήθηκες ανακαλώ την παρατήρηση που έκανα και ζητώ από τον moderator να διαγράψει άμεσα αυτή την αναφορά (αν έχει αξία μια τέτοια διαγραφή τώρα...)
    Συγγνώμη...

    PS. Επειδή πάω βόλτα με την οικογένεια, θα βρεθώ στο computer μου μετά τι 12:00 και θα απαντήσω και στα υπόλοιπα... μη με κατηγορείτε άδικα!

  50. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 24/07/2008 23:17:42

    @mareli: ρε, παιδί μου, μήπως εννοείς τον Βούτση και όχι τον Χουντή; Αυτό θέλω να διευκρινίσεις. Και μη γράφεις ονόματα, ΑΝ δεν είσαι σίγουρος. Ειδικά για παιδιά. Τον Χουντή τον ξέρεις εσύ; ή μόνο το όνομά του έχεις ακουστά;

    ΥΓ. Δώσε δυο φιλιά στις μικρές νεραϊδούλες σας. Μη μου ξαναπείς δικαιολογίες, όμως, που πείθουν ...πιτσιρίκια, ρε, συ! Εκτός από "νήπιος", είπαμε, είμαι και "γέρων"... Α! και δεν είμαι δημοσιογράφος. Ούτε ΣΥΡΙΖΑ.

  51. Διν Κιχώτης avatar
    Διν Κιχώτης 24/07/2008 23:40:18

    Ιησούς χριστός νικά
    και τους δημοσιογράφους σκορπά!

    πως κάνετε έτσι, μόλις σας πει κανείς δημοσιογράφο, κάνετε σαν γάτες ανατριχιασμένες χχχχχχχχχχχχχχχ....απεταξάμην

  52. 14 Ιουλίου avatar
    14 Ιουλίου 25/07/2008 00:17:15

    τι δουλειά κάνει ο Ρουσσόπουλος; πήγε και σχολείο ή είναι εμπειρικός;

  53. mareli avatar
    mareli 25/07/2008 07:44:40

    @νήπιος γέρων

    Τελικά πέτυχα μόνο το "ου" και το "η" στο όνομα... Έχεις δίκιο. Το όνομα Χουντής μου ήταν "οικείο" για κάποιο λόγο (?). Ζητώ συγγνώμη και πάλι... "ο δαίμων του σχολιασμού"
    Δέχομαι τις παρατηρήσεις και... έδωσα δυο φιλιά στις κόρες μου.
    Καλημέρα

  54. mareli avatar
    mareli 25/07/2008 10:12:29

    @ Μπάμιας
    Αντιπαρέρχομαι το "μειράκια" (ακατανόητα εχθρικό) και επισημαίνω ότι σέβομαι ιδιαίτερα το ότι δεν είσαι δημοσιογράφος και ότι έχεις γνώση στοιχείων που φαίνονται εντυπωσιακά. Δεν ζήτησα να τα κοινοποιήσεις μόνο σε μένα. Το αντίθετο, αν εσύ κρίνεις να τα κοινοποιήσεις σε όλους. Χαίρομαι που είσαι διατεθιμένος να μου στείλεις το e-mail σου (έστω και υπό προϋποθέσεις) και επειδή είναι προφανές, ότι είναι σχεδόν αδύνατο να βρω τι είσαι, απλώς λέω ότι η μοναδική μου πιθανότητα είναι να είσαι παγωτατζής και μάλιστα να είσαι ο Σταύρος (δεν το λέω ειρωνικά!)
    Μπορεί η ενεργειακή του πολιτική να είναι για κλάματα όπως λες, όμως η διπλωματία των αγωγών είναι αξιοπρόσεκτη.
    Συμφωνώ μαζί σου ότι το φυσικό αέριο θα ακριβύνει λόγω της αύξησης της ζήτησης και του μονοπωλιακού χαρακτήρα του. Ωστόσο, πιστεύω ότι το ενεργειακό μέλλον θα κοθοριστεί από τις επενδύσεις στις ΑΠΕ, για τις οποίες τα τελευταία 30 χρόνια η Ελλάδα δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ, ακριβώς για να προστατέψει τους λαθρέμπορους πετρελαίου. Αντίθετα οι Σουηδοί θερμαίνουν τα σπίτια τους με ηλιακή ενέργεια (έχω δει τέτοιες εγκαταστάσεις). Εμείς που είμαστε με 300 μέρες το χρόνο ηιλοφάνεια; Μας πρόλαβε η πετρελαϊκή κρίση και τώρα τρέχουμε!

  55. μπάμιας avatar
    μπάμιας 25/07/2008 14:46:24

    Οι ΑΠΕ υπάρχουν μόνο για τριτοκοσμικούς επιδοτόυμενους. Σε πολιτισμένες χώρες είναι για δημόσιες σχέσεις των 5 αδελφών ή των πυρηνικών εταιριών. Σε τριτοκοσμικές χώρες για μίζες σε Γενικούς Γραμματείς και μεροκάματα σε operators από δικά σου λεφτά (ή για να τα καταλάβεις καλύερα από λεφτά των παιδιών σου).

    Η Ελλάδα (και κάθε χώρα) χρειάζεται ισχύ βάσης και ισχύ αιχμής. Οι ΑΠΕ δεν έιναι ούτε το ένα ούτε το άλλο. Η υψικάμινος χρειάζεται ρεύμα ασχέτως αέρα ή ηλιοφάνειας. Το βράδυ θα θες να ζεστάνεις τα γιουβαρλάκια ασχέτως του αν φυσάει ή όχι. Τα πολιτικοεπικοινωνιακά είναι μπουρδες. Τα ενεργειακά δεν είναι.

    Αν είσαι πολύ πλούσιος, μπορείς να θερμάνεις το σπίτι σου με ηλιακά, και αν είσαι πάρα πολύ πλούσιος να το ψύξεις με φωτοβολταϊκά. Ο μέσος Έλληνας από τις ΑΠΕ θα πάρει αυξημένα τιμολόγια ΔΕΗ και υποβάθμιση περιβάλλοντος.

    Είπες κάτι για λαθρέμπορους πετρελαίου; Τουλάχιστον ένας έγινε "επιχειρηματίας επί ΠΑΣΟΚ και μέγας επί Καραμανλή του Β'. Άκουσες τίποτα για πάταξη λαθρεμπορίου πετρελαιοειδών;

    Θεωρείς την Κυβέρνηση Kαραμανλή ικανή να χειριστεί το ενεργειακό; Μέσω Ευάγγελου Μυτ; ή μέσω εφοπλιστών;... Κάτι λέγαμε για διαπλοκή και διαφθορά. Για σεμνά και ταπεινά. Για στοιχειώδη ικανότητα. Ξέρει ο Υπουργός Ανάπτυξης τι γεύση έχει ένα MW βάσης και τι ένα MW αιχμής;

    Δεν θα ήταν ωραία στην Σουηδία; Ο Υπουργός Οικονομίας εκεί πως χρηματοδότησε την καμπάνια του; Έχουν Υπουργό Τύπου;

    Πήγαινε για μπάνιο και πρόσεχε τα e-coli και, αν έχεις παιδιά, τους μύκητες στην άμμο.

  56. mareli avatar
    mareli 25/07/2008 16:52:28

    Τι είναι τα e-coli;
    Προφανώς και είναι καλύτερα στη Σουηδία, αφού εκεί αυτά που εμεις συζητάμε να γίνουν ΤΩΡΑ, αυτοί τα έχουν κάνει πράξη 30 χρόνια πριν. Εκεί, η κοινωνία στο σύνολό της έχει την παιδεία και τη γνώση να μην ανέχεται τη διαφθορά του γείτονα, αντίθετα με την Ελλάδα που εδώ και 30 χρόνια η κοινωνία εκπαιδεύτηκε για τη "μαγκιά του διεφθαρμένου γείτονα" και μάλιστα έχοντας και σοσιαλιστές δασκάλους!
    Η κυβέρνηση Καραμανλή, μπορεί να χειριστεί το ενεργειακό στο βαθμό που θα κατορθώσει να κλείσει τις "τρύπες" του παρελθόντος, εκείνες που άνοιξαν όλοι μαζί, πολιτικοί, διοικητές και συνδικαλιστές. Αυτοί που αρνήθηκαν πρόσφατα τις στρατηγικές συνεργασίες της ΔΕΗ, όταν έβγαλαν στο δρόμο το "στρατό με τα κίτρινα καπέλλα". Γιατί, πολιτικά, όταν ελέγχεται και παραπληροφορείται η βάση τότε γίνεσαι ουραγός της αιχμής. Αυτά πρέπει να λύσει η πολιτική ηγεσία, τα άλλα είναι εύκολα και είναι για τους τεχνοκράτες.
    Για αρχή: κίνηση=θέρμανση και ηλεκτρονικός έλεγχος
    Για τη συνέχεια: ηλεκτρονικός έλεγχος για το ναυτιλιακό και αγροτικό πετρέλαιο.
    Κάτι είναι κι αυτό... δε νομίζεις;
    Άκουσα για τον έλεγχο της επιτροπής Ανταγωνισμού στις μεγάλες εταιρίες.
    Έλα τώρα! Μην είσαι τόσο μίζερος και απαισόδοξος.
    Πολλά σπίτια Σουηδών της μεσαίας τάξης υιοθετούν το μοντέλο της θέρμανσης από τον ήλιο και έχω δει και στην Ελλάδα αντίστοιχη εγκατάσταση, η οποία αποδίδει 50% μείωση κατανάλωσης ρεύματος, από θερμοσυσσωρευτές. Το κόστος εγκατάστασης πολύ μικρό (παραγγελία μέσω Ιντερνετ από Σουηδία) αντικαθιστά το κόστος εγκατάστασης ενός πετρελαϊκού καυστήρα.
    Δηλαδή, εννοείς ότι το ρεύμα που θα παράγεται από το φωτοβολταίκό πάρκο της Μεγαλόπολης θα πληρώνεται ακριβότερα από το αντίστοιχο εισαγόμενο;
    Το ότι είμαστε τριτοκοσμική χώρα δυστυχώς το γνωρίζουμε πολλά χρόνια τώρα... Ε! αυτό δεν μας εμποδίζει να ελπίζουμε;

    ΥΓ. γιατί επικεντρώθηκες μόνο στην τελευταία παρτήρηση του σχολίου μου; Εγώ πιστεύω στις ΑΠΕ πολύ περισσότερο από όσο εσύ τις απαξιώνεις!

  57. μπάμιας avatar
    μπάμιας 25/07/2008 21:27:00

    λογοδιάρροια (προκαλεíται από λογοe-coli)

    Θα σου έλεγα ποιές είναι οι μόνες τρύπες που κλεινει η κυβέρνηση Καραμανλή, αλλά θα με λογοκρίνει το ηθών.

    Αρλουμπολογείς. Αν είσαι μία από τις τρύπες που ψάχνουν, να βάλεις τσίγκινο βρακάκι.

  58. mareli avatar
    mareli 25/07/2008 23:16:18

    Καλά Μπάμια,
    μόνο για παγωτατζής κάνεις, γιατί φαίνεται ότι είσαι καλός γλύφτης
    Κι αν είσαι και ο Σταύρος τότε φαίνεται ότι από τότε αρχίζανε και κλείνανε οι τρύπες!
    Ξερόλα της ανοησίας και της αρλουμπολογίας
    ΤΕΛΟΣ


    Συγγνώμη από factorx και υπόλοιπους, αλλά οι καταχραστές του blog ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να καταχρώνται τη συνείδήσή μας

  59. μπάμιας avatar
    μπάμιας 26/07/2008 02:36:28

    troll troll troll your boat
    gently down the stream
    merily merily merily merily
    life is but a dream

    είπες τίποτα για κατάχρηση δημόσιου χρήματος μαρελολαριρα; ή άκουσες για παραπλανητικές τρύπες και την βρήκες;