#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/11/2010 20:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήνυμα Σαμαρά: ψηφίστε ελπίδα

Μήνυμα του  Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά προς τον Ελληνικό λαό για τις αυτοδιοικητικές εκλογές της Κυριακής









Ο δεύτερος γύρος των εκλογών είναι η κορυφαία πολιτική στιγμή αυτής της αναμέτρησης.

Αυτές οι εκλογές, από την αρχή, πολιτικές ήταν, πολιτικές παραμένουν και τώρα γίνονται ακόμα πιο πολιτικές.

Επιβεβαιώθηκε πλέον ότι το Μνημόνιο ήταν λάθος. Οικονομικά δεν απέδωσε και κοινωνικά αδίκησε. Όλα τα μεγέθη ξέφυγαν από κάθε έλεγχο. Παρά τις πρωτοφανείς θυσίες που επέβαλε η κυβέρνηση, δεν κατάφερε να μειώσει το έλλειμμα παρά ελάχιστα…

Και τώρα ετοιμάζουν και νέα έκτακτα μέτρα. Που επίσης δεν θα αποδώσουν. Αλλά θα κάνουν μεγαλύτερη ζημιά.

Το αντέχει η κοινωνία; Σίγουρα δεν το αντέχει…

Το αντέχει η Οικονομία; Σίγουρα όχι.

Τώρα, λοιπόν, το ψηφοδέλτιο «κύριε Παπανδρέου, αλλάξτε πορεία» πρέπει να βγει ακόμα πιο ενισχυμένο από τις κάλπες!

Γιατί τι θέλουμε;

Περιφερειάρχες που θα μεταφέρουν την πίεση του Μνημονίου στους πολίτες;

Ή περιφερειάρχες που θα μεταφέρουν την πίεση των πολιτών στην κυβέρνηση;

Η ψήφος που εμείς ζητάμε, ήταν εξ αρχής – και τώρα είναι περισσότερο από κάθε άλλη φορά – ψήφος Ελπίδας.

Υπάρχει άλλος δρόμος: Διέξοδος από την κρίση με Ανάπτυξη. Όχι με ασφυξία…

Εμείς δεν σας υποσχόμαστε «λαγούς με πετραχήλια»...

Σας υποσχόμαστε να απαλλαγούμε από τους όρους του Μνημονίου μιαν ώρα αρχύτερα. Να δημιουργήσουμε ανάκαμψη, να καταπολεμήσουμε την ανεργία και τα λουκέτα. Να προχωρήσουμε σε αλλαγές διαρθρωτικές και να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα του ελλείμματος, χωρίς όμως, να διαλύσουμε την Ελλάδα.

Έχετε μεθαύριο την ευκαιρία να στείλετε, από παντού, ένα μήνυμα ηχηρό. Που δεν θα μπορέσουν και πάλι να το αγνοήσουν. Που δεν θα κάνουν ότι δεν το άκουσαν.

Στείλτε το! Μην το κάνετε για οποιοδήποτε κόμμα. Κάντε το για τη χώρα, κάντε το για τα παιδιά σας.

Τώρα πια οι εκβιασμοί έχουν καταρρεύσει.

Ψηφίστε Ελπίδα!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 12/11/2010 20:27:05

    Βουλιάζει η Ελλάδα, μείωση κατά 4,5% του ΑΕΠ

    Υφεση 4,5% παρατηρήθηκε στην ελληνική οικονομία το τρίτο τρίμηνο του 2010 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009, σύμφωνα με στοιχεία της Εurostat, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα στις Βρυξέλλες.
    Την ίδια περίοδο, στην ΕΕ το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 2,1 % και στην ευρωζώνη κατά 1,9%.
    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της κοινοτικής στατιστικής υπηρεσίας, η Ελλάδα (-4,5%) είναι η μόνη χώρα της ευρωζώνης με ύφεση σε ετήσια βάση το τρίτο τρίμηνο του 2010, ενώ συνολικά στην ΕΕ μόνο δύο χώρες μέλη παρουσιάζουν ύφεση: Η Ελλάδα και η Ρουμανία (-2,3%).
    Ακόμη, το ελληνικό ΑΕΠ υποχώρησε το τρίτο τρίμηνο του 2010 σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο κατά 1,1%. Πάντα σε τριμηνιαία βάση, δηλαδή το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο, το ΑΕΠ αυξήθηκε 0,4% τόσο στην ΕΕ όσο και στην Ευρωζώνη.

    More details on the subscriber's page of APE-MPE

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/11/2010 20:41:09

    Καταπληκτικό κείμενο. Άντε Αντώνη, με τη νίκη! Με τις ευχές και τις ψήφους όλων μας...

    • trans avatar
      trans @ Επώνυμος 13/11/2010 01:01:06

      Συμφωνώ

  3. Yδροκερος avatar
    Yδροκερος 12/11/2010 21:11:05

    Όποιοι θέλουν να δούν την Αθήνα να μετατρέπεται σε Ισλαμαμπάντ σε μία αποκρουστική υποβαθμισμένη τροτοκοσμόπολη μπορούν κάλιστα να εμπιστευούν την τύχη αυτής της πόλης στον πολιτικάντη αριστεριστή Καμίνη....... Δυστηχώς η σχολή Δραγώνα έχει βρεί άξιους συνεχιστές στο έργο της που είναι η ολοκληρωτική διάλυση αυτής της πόλης και ο πλήρης αφελληνισμος από τις ατέλείωτες ορδές ξένων λαθρομεταναστών που ο αδιόρθωτος και ανεκδήγητος κύριος Καμίνης και η παρέα του ανεμπόδιστα προωθούν . Δεν αντέχουμε άλλο άλλη υποβάθμιση της ζωής μας , δεν αντέχουμε άλλους ξένους , δεν μπορούμε πιά να υποφέρουμε να βλέπουμε την πόλη μας να έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο ναρκο πορνοεμποροπάζαρο με δεκάδες παράνομους λαθροεισβολείς να επιβάλουν την δική τους ανομία . Οι κύριοι αυτοί αριστεριστές που υποστιρίζουν με άμεσο ή έμμεσο τρόπο την λαθροεισβολή είναι αυτοί που έχουν μεταβάλλει αυτή την πόλη σε ένα απέραντο μουσουλμανονταχάου . Δεν πρέπει πιά άλλο να τους περάσει . Θέλουμε την πόλη και την ζωή μας πίσω. Έξω ο κάθε Καμίνης δήθεν υποστιριχτής ανθρωπίνων δικαιωμάτων που πατάει πάνω στα δικά μου δικαιώματα υγίειας ,ασφάλειας ,ελευθερίας.

  4. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 12/11/2010 21:31:00

    Κύριε πρόεδρε της αξιωματικής αντιπολίτευσης

    Σαν ένας απλός πολίτης που παρακολουθεί ανελλιπώς τις δηλώσεις σας και σαν ένας ειλικρινής ακροατής σας, θέλω να σας πω και γω δυο πράγματα.

    Αντιλαμβάνομαι ότι ο επικεφαλής ενός κόμματος πρέπει να χαράξει πολιτική έχοντας γνώση διάφορων πραγμάτων που εμείς οι κοινοί πολίτες ούτε καν υποπτευόμαστε. Και ακόμη να κρατήσει ισορροπίες πολύπλοκες των οποίων την ανάγκη ο απλός πολίτης δεν αντιλαμβάνεται και δεν κατανοεί.

    Το κόμμα σας κι εσείς ο ίδιος υποστηρίζετε ότι είσαστε κατά του Μνημονίου. Οι τελευταίες εκλογές κατέστησαν σαφές οτι ΚΑΙ ο ελληνικός λαός είναι στην συντριπτική του πλειοψηφία επίσης κατά του Μνημονίου. Παρόλα αυτά όμως, δηλαδή παρόλη την ταύτιση απόψεων, ο λαός δεν πείστηκε από τις θέσεις σας, ώστε να προσέλθει στην κάλπη και να υποστηρίξει τους υποψηφίους σας. Προτίμησε, ο μισός σχεδόν, να απέχει.

    Εμένα αυτή η ταύτιση από τη μια και η αποχή από την άλλη, πολύ θα με προβλημάτιζε. Είμαι σίγουρος ότι σας προβλημάτισε κι εσάς. Ομως δεν είδα αυτό που περίμενα από την μεριά σας. Να μιλήσετε δυνατά, καθαρά και ξάστερα για την στάση του λαού αυτή, δηλαδή την έλλειψη της λαϊκής εμπιστοσύνης προς τις θέσεις σας, παρόλη την ταύτιση, και την ερμηνεία σας για το φαινόμενο. Ιδιαίτερα την ερμηνεία σας. Αυτό που είδα ήταν ότι απλώς το προσπεράσατε βιαστικά, στον λόγο σας την βραδιά των εκλογών.

    Εχω μια ερμηνεία για την στάση αυτή του λαού. Νομίζω ότι ο λαός θέλει να φύγει το Μνημόνιο, όχι το ταχύτερο δυνατόν, αλλά σήμερα. Εχω την γνώμη ότι ο λαός έχει πειστεί πως το Μνημόνιο δεν είναι απλώς άδικο προς την πλευρά του, με τα οικονομικά μέτρα που παίρνει μόνο εναντίον των λαϊκών συμφερόντων, αλλά παράνομο και εθνικά επικίνδυνο και επιζήμιο. Και άρα πρέπει να κηρυχθεί ΑΜΕΣΑ άκυρο και μη ισχύον.

    Ο λαός δεν νομίζω ότι θέλει να δει και την επόμενη κυβέρνησή του, της οποίας μάλλον εσείς θα είστε ο πρόεδρος, να κυβερνά υπό τις οδηγίες ξένων εντολέων. Και πως δεν πιστεύει ο λαός πως αυτοί οι εντολείς θα αφήσουν την επόμενη κυβέρνησή του να εφαρμόσει στοιχειωδώς κάποιο οικονομικό πρόγραμμα. Και δεν θέλει επίσης και ο επόμενος υπουργός οικονομικών να μπορεί να συνάπτει συμφωνίες και να βάζει υπογραφές σε κείμενα και συμβάσεις με τους εντολείς αυτούς, χωρίς τα κείμενα και οι συμβάσεις αυτές να περνάνε πρώτα από τον κοινοβουλευτικό έλεγχο.

    Ακουσα να λέτε ότι το "κράτος έχει συνέχεια" και πως προτίθεσθε να "τιμήσετε την υπογραφή του κράτους". Μα κ. πρόεδρε, αυτή η υπογραφή, γνωρίζετε καλύτερα από τον λαό, είναι προϊόν υποκλοπής και απάτης. Ο λαός δεν έδωσε ποτέ την συναίνεση του και η στάση του στις εκλογές είναι καθαρή εντολή ότι ΔΕΝ αναγνωρίζει αυτή την υπογραφή. Εγώ έτσι ερμηνεύω την λαϊκή θέληση. Δεν βλέπω κάποια άλλη ερμηνεία πιθανή.

    Επίσης έχω την γνώμη ότι ο λαός θα ήθελε να σας ακούσει να κάνετε κριτική στους εταίρους μας της ΕΕ καθώς και στο ΔΝΤ. Στο κάτω κάτω αυτή η δανειακή σύμβαση ουσιαστικά μόνο τα δικά τους συμφέροντα εξασφαλίζει. Οχι της πατρίδας μας και του λαού της. Αντ' αυτού βλέπω εσάς και το κόμμα σας να καταφέρεστε εναντίον του Μνημονίου αλλά να αφήνετε το ΔΝΤ και την ΕΕ στο απυρόβλητο της κριτικής σας. Εγώ βλέπω, και νομίζω και ο λαός όλος βλέπει, μια μεγάλη αντίφαση στην στάση σας αυτή.

    Εχω άποψη πολιτική αλλά δεν ψηφίζω διότι θεωρώ ότι η ψήφος μου, κι όχι μόνο η δική, δεν μπορεί να αλλάξει απολύτως τίποτε. Εμφανίζονται κόμματα, μας τάζουν και μας υπόσχονται, παίρνουν την ψήφο μας και ως κυβέρνηση εφαρμόζουν άλλα πράγματα. Λυπάμαι, παραμένω ενεργός πολίτης, αλλά από τις εκλογές απέχω.

    Αν όμως σας άκουγα να μας καλείτε, όλο το λαό, σε μια συγκέντρωση που θα ζητούσε να φύγει το Μνημόνιο αύριο, που θα ζητούσε να κηρυχθεί άμεσα ΑΚΥΡΗ αυτή η σύμβαση του Μνημονίου, που θα ζητούσε κυβερνητική αλλαγή, που θα ζητούσε αποκατάσταση ΟΛΩΝ των αδικιών του τελευταίου εννεαμήνου, και που θα έβαζε στην πρώτη γραμμή μια σειρά από άλλα ζητήματα όπως κάθαρση στο πολιτικό σύστημα, "οι κλέφτες στη φυλακή", "φέρτε πίσω τα κλεμμένα", κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών και τα παρόμοια, τότε μην έχετε καμμία αμφιβολία ότι και εγώ αλλά και πολλοί πολλοί άλλοι, που τώρα απέχουν και είναι πικραμένοι και απογοητευμένοι, θα είμασταν εκεί για να σας στηρίξουμε και να ενώσουμε την φωνή μας μαζί σας.

    Νομίζω ότι θα ήταν μαζί σας όλος ο λαός.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Kenan avatar
      Kenan @ Θραξ Αναρμόδιος 12/11/2010 22:04:23

      Αυτά είναι παιδικός αριστερίστικος μαξιμαλισμός. Πολιτικό ελιγμό κάνει ο Σαμαράς λέγοντας ότι "υπάρχει συνεχεια του κράτους και θα πάρετε τα λεφτά σας". Ενω για το Μνημόνιο είναι καθαρός: δεν το θέλει. Τι θα πει "αλλαγη των όρων" του; Αποδοχή του μνημονίου.

      Με απλά λόγια: αν πει δεν πληρώνω τωρα, θα πέσουν να τον τελειώσουν όλοι μαζί

      • Kenan avatar
        Kenan @ Kenan 12/11/2010 22:08:08

        Διορθώνω: Τι θα πει “αλλαγη των όρων” του; Αποδοχή του μνημονίου;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Kenan 12/11/2010 22:10:13

        @Kenan

        Χαίρομαι για την εκτίμηση που κάνεις σχετικά με την ηλικία μου.

        Αν πει ο κ. Σαμαράς "δεν πληρώνω" κλπ κλπ, θα πάει ΟΛΟΣ ο λαός μαζί του. Και δεν θα τολμήσει να τον αγγίξει κανείς. Οχι να τον τελειώσουν.

        Εγώ έχω την γνώμη ότι ο λαός ψάχνει ήρωα.
        Και δεν τον βρίσκει.

        Καλοί κι οι ελιγμοί, αλλά δεν έχουμε ούτε χρόνο, ούτε περιθώρια για ελιγμούς. Τσουνάμι έρχεται.

        Θραξ Αναρμόδιος

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 12/11/2010 22:14:04

          Θράκα, κάτσε να βγει και μετά βλέπουμε. Πολιτικό παιχνίδι παίζει, δεν είναι ελεύθερος να λέει ότι σκέφτεται. Τώρα δεν μπορεί να πει αυτά που εσύ θέλεις να πει. Μην είσαι ανυπόμονος και μην είσαι προπαίτης.

          • Factorx avatar
            Factorx @ Strange Attractor 12/11/2010 22:21:19

            Εγώ λέω: Λέγαν τι θα κάνει με τη Ντόρα και την έστειλε στα αζήτητα. Τι θα κάνει με τον Κααμανλή; και τον έκανε ιστορία απο την πατρίδα σας μάλιστα. Τι θα κάνει με τους βερόνους; και τους έστειλε για βρούβες που λένε στο χωριό μου. Ας περιμένουμε λοιπόν τη συνέχεια και να μην ξεχνάμε: είπε ΟΧΙ στο μνημόνιο όταν την προηγούμενη το βραδυ όλοι πλην ελαχίστων του έλεγαν να πει ναι - θα σας πω άλλη φορά ποιοί ήταν με το ΝΑΙ και ποιοί με το ΟΧΙ

          • ο παγωτατζής avatar
            ο παγωτατζής @ Strange Attractor 12/11/2010 22:40:34

            "και τον έκανε ιστορία απο την πατρίδα σας μάλιστα."
            Oχι πατρίδας σας -ΜΑΣ
            από τα μέρη σας ή την περιοχή σας είναι τό σωστό
            Για να καταλαβαινόμαστε, ετσι φάκτορα;;;

          • tiramola avatar
            tiramola @ Strange Attractor 13/11/2010 01:00:54

            @Strange
            Σειρά μου να ρωτήσω
            Μήπως είσαι μενσεβίκος?

      • trans avatar
        trans @ Kenan 13/11/2010 01:10:03

        Πεδιάστικο σχόλειο

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Θραξ Αναρμόδιος 13/11/2010 00:26:09

      Συμφωνώ με τις θέσεις του Θράκα.
      Είχα διατυπώσει κι εγώ έναν παρόμοιο προβληματισμό σε άλλο τόπικ.
      Ανεξάρτητα με το αν η δήλωση του κ.Σαμαρά αναφορικά με την συνέχεια του κράτους ως προς τους όρους του μνημονίου εκφράζει μια παγιωμένη πολιτική του θέση ή αποτελεί τακτικό ελιγμό, πρέπει να επισημανθεί και να σχολιαστεί, γιατί πολύ απλά όλοι οι ψηφοφόροι τους οποίους καλεί να συγκροτήσουν αντιμνημονιακό μέτωπο δεν μπορούν να είναι οιωνοσκόποι ή μέντιουμ για να ξέρουν τι μέλλει γενέσθαι αν γίνει πρωθυπουργός.
      Η πλειοψηφία των αριστερών είναι ούτως ή άλλως κατά του Μνημονίου.
      Δεν περιμένανε την ΝΔ να τους ανοίξει τα μάτια ή να τους παρατάξει εναντίον του.Αλλά μιας και ο κ.Σαμαράς αποφάσισε να κάνει την τομή και να στραφεί σε ένα ευρύτερο μέρος του λαού αρθρώνοντας ένα διαφορετικό πολιτικό λόγο εκπροσωπώντας ένα κόμμα εξουσίας, είναι εύλογο να διατυπώνονται παρόμοια ερωτήματα και προβληματισμοί.
      Αυτό καταρχήν είναι θετικό για τον ίδιο και το κόμμα του , γιατί δεν νομίζω να ασχολούνταν κανείς εκτός των παραδοσιακών ψηφοφόρων του κόμματος του, αν στην θέση του ήταν καμιά Ντόρα ή κανένας Καραμανλής.
      Κάτι σχολιάκια λοιπόν περί αριστερίστικων παλιμπαιδισμών και μαξιμαλισμών δεν νομίζω να βοηθάνε.

    • man8os avatar
      man8os @ Θραξ Αναρμόδιος 13/11/2010 01:05:22

      Θρακα,
      με ολο τον σεβασμο, ο Σαμαρας μπορει να ξερει πραγματα που εμεις δεν τα ξερουμε, αλλα δεν μπορει να τα πει.
      Ας πουμε, ποιος ειναι ο εγγυητης της εφαρμογης του μνημονιου?
      Εχει υπογραψει μηπως καμια μυστικη συμφωνια η Τουρκια με την Γερμανια, για την εξασφαλιση των χρηματων της τελευταιας?
      Τι δουλεια ειχε η Μερκελ τον Απριλιο του 2010 στην Κωνσταντινουπολη?
      Απο την περιπετεια που ανευθηνα μας εμπλεξε ο ΓΑΠ δεν ξερω πως μπορουμε να ξεφυγουμε. Ειμαι απελπισμενος, αλλα στηριζω Σαμαρα, γιατι αυτος ειδε απο την αρχη το λαθος, ξερει οτι αυτα που κανει το ΠΑΣΟΚ ειναι λαθος, και σιγουρα εχει αλλον δρομο στο μυαλο του.
      Και ειμαι διατεθειμενος να τον ακολουθησω αυτον τον αλλο δρομο οπου και αν βγαζει γιατι μπροστα μας στον δρομο της κυβερνησης βλεπουμε φως στο τουνελ απο το τρενο στην αλλη ακρη του .

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ man8os 13/11/2010 12:47:17

        @man8os

        Μάνθε μου, είμαστε στη μέση ενός ακήρυχτου "πολέμου". Με δυνάμεις κατοχής στα υπουργεία μας. Είπα κι εγώ ότι "ο Σαμαρας μπορει να ξερει πραγματα που εμεις δεν τα ξερουμε, αλλα δεν μπορει να τα πει." Αλλά δεν είμαστε σε περίοδο που να μπορούν να λυθούν τα προβλήματά μας με την συνήθη κοινοβουλευτική πρακτική και όρους.

        Απαιτείται σύγκρουση πολιτική. Κλήση του λαού. Η δύναμη του λαού θα αλλάξει τους συσχετισμούς ΑΥΤΟΜΑΤΑ. Και θα καθορίσει τους όρους του παιχνιδιού.

        Αλλά η κλήση αργεί να γίνει.

        Θραξ Αναρμόδιος

        • man8os avatar
          man8os @ Θραξ Αναρμόδιος 13/11/2010 14:49:39

          Θρακα,
          Η κληση του λαου δεν μπορει να αλλαξει τις διεθνεις συνθηκες που υπεγραψε το ΠΑΣΟΚ.
          Φυσικα, περιμενω μαχητικη αντιπολιτευση (και στον δρομο)απο μεθαυριο που τελειωνουν οι εκλογες.

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 12/11/2010 21:40:57

    Προσοχή στην Πελοπόννησο και ειδικά στην Αρκαδία. Το παρακράτος του μνημονίου κάνει τα πάντα με αδίστακτους τρόπους για να κερδίσει ο εκλεκτός τους. Ο Μοριάς πρέπει να αντισταθεί και η μάχη τελειώνει κυριακή απόγευμα. Ας μην χαλαρώνουμε νωρίτερα. Αγώνας μέχρι την τελευταία ώρα σπίτι σπίτι. Η Αρκαδία να αντισταθεί στο μνημόνιο ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ...

  6. anonyme avatar
    anonyme 12/11/2010 21:50:21

    Ο οινοπότης μπουτάρης τα έβαλε και με τον Ηρακλή .
    Τον αποκάλεσε μικρό σωματείο που δεν έχει οπαδούς και
    δεν μπορεί να γεμίσει ένα γήπεδο 30000 θέσεων!!
    Οι οπαδοί του Ηρακλή είναι έξω φρενών , ο σύλλογος έβγαλε και ανακοίνωση
    και τον κατηγορεί ,
    Γεια σου ρε μπουταρη κάνεις το έργο πιο εύκολο , θα μας απαλλάξεις
    από την παρουσία σου μια και καλή!

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 12/11/2010 21:50:47

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ για ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ του ΠΑΣΟΚ στον Άλιμο..Ξεμπροστιάστε τους με ονόματα και διευθύνσεις όσοι είσασταν εκεί: http://dexiextrem.blogspot.com/2010/11/blog-post_6128.html

  8. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 12/11/2010 22:45:30

    @ Θραξ Αναρμόδιος
    Αδελφέ αν και συμφωνω κατ' αρχήν με τα σχόλιά σου εκτός απο τη στάση σου στο θέμα της αποχής για την οποία ειμαι κάθετα αντίθετος, έχω την εντύπωση οτι προτείνεις ο Σαμαράς να ακολουθήσει πολιτικές πρακτικές και συμπεριφορές τύπου ΚΚΕ και συναφών αριστερών αντιλήψεων. Κάνω λάθος?
    Ο Kenan σου έδωσε κάποια απάντηση την οποία δεν πρεπει να παραβλέπεις και γενικά όλοι μας εδω μέσα θα πρέπει να μάθουμε να είμαστε λιγότερο ανυπόμονοι.
    Πιστεύω οτι ο Σαμαράς δεν θέλει να ρίξει τον ΓΑΠ σε αυτή την φάση και να του χρεωθεί καιροσκοπική συμπεριφορά σε πρωτόγνωρες συνθήκες για την χώρα, μέχρι ο ΓΑΠ να υποβάλει παραίτηση και να ζητήσει απο μόνος του εκλογές! Και μην νομίζεις οτι θα πάρει πολύ καιρό να συμβεί αυτό...

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ DeltaLamda 13/11/2010 12:42:26

      @DeltaLamda

      Παρακολουθώ τα σχόλιά σου και εκτιμώ το ότι συμφωνείς μαζί μου σε κάποια πράγματα. Το ΚΚΕ δεν αποτελεί για μένα κάποιου τύπου λύση. Εχει θέσεις και απόψεις σταθερές σε κάποια ζητήματα και συμφωνώ μαζί του, και κυρίως συμφωνώ στην ανάλυση του της κατάστασης και της πραγματικότητας. Και σε πολλές από τις αιτίες όλων αυτών.

      Απευθύνομαι στην ΝΔ διότι είναι η αξιωματική αντιπολίτευση. Και διότι έχει έναν νέο και άφθαρτο εν πολλοίς πρόεδρο που εκφράζει σε μεγάλο βαθμό μια διαφορετική νοοτροπία. Δυστυχώς όμως δεν φαίνεται να εκτιμούν στην ηγεσία της ΝΔ ότι εδώ που φτάσαμε δεν μπορεί να γίνει διαχείριση της κρίσης με συμβατικούς κοινοβουλευτικούς όρους. Επιμένουν στην αντιμετώπιση της κατάστασης με όρους του συνηθισμένου κοινοβουλευτικού παιχνιδιού. Μα γιατί; Κακώς. Είμαστε σε μια εξαιρετική περίσταση τώρα...

      Δεν θέλω επαναστάσεις. Ούτε αίμα και πόνο. Οταν μιλάω για σύγκρουση εννοώ την πολιτική σύγκρουση. Με την δύναμη του λαού. Εχω την γνώμη πως αν κληθεί ο λαός, ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ, η κατάσταση θα μπορούσε να αλλάξει δραματικά και άμεσα. Οποιος καταφέρει να πείσει τον λαό, όποιος καταφέρει να τον κινητοποιήσει, ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, θα γίνει λαϊκός ήρωας και ευεργέτης της πατρίδας.

      Δεν ακούν τι θέλει ο λαός. Και δυστυχώς ΚΑΙ η ΝΔ, δεν ακούει τι θέλει ο λαός.

      Αν αυτά που θέλει ο λαός, κι εγώ μαζί, ταυτίζονται με τα του ΚΚΕ, τις πρακτικές του, τις προτάσεις του κλπ κλπ, τότε γιατί δεν πάει ο λαός με το ΚΚΕ; Δεν είναι έτσι λοιπόν. Ούτε προτείνω εγώ στη ΝΔ "να ακολουθήσει πολιτικές πρακτικές και συμπεριφορές τύπου ΚΚΕ και συναφών αριστερών αντιλήψεων"

      Θραξ Αναρμόδιος

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 12/11/2010 23:39:45

    Πρόεδρε Αντώνη από Δευτέρα που θα χουν τελειώσει οι εκλογές ασχολήσου λίγο με τους 130 εργαζόμενους της ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ που βρέθηκαν στο δρόμο, χωρίς να έχουν καν πληρωθεί δεδουλευμένα 4 μηνών. Για αποζημιώσεις ας μην το συζητάμε καν. Μια ιστορική εφημερίδα της παράταξης έκλεισε. Πρέπει να ενδιαφερθούμε για τις οικογένειες που ζούσαν από αυτήν και τώρα είναι στο δρόμο: http://freeapog.blogspot.com/2010/11/blog-post_7179.html

  10. radiomedic avatar
    radiomedic 13/11/2010 00:09:26

    Αν τις χάσει ο Δράκος θα τις χάσει από το αποτέλεσμα της Αρκαδίας και όχι της Μεσσηνίας. Η διαφορά των δύο συνδυασμών εκεί έγκειται.
    Απλά μαθηματικά.

  11. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 13/11/2010 00:21:38

    Με την εφημερίδα της παράταξης πολύ περισσότερο, γιατί δεν πρέπει να ζητάμε ως παράταξη στήριξη επί δεκαετίες από μια εφημερίδα και όταν κλείνει να αφήνουμε τους εργαζόμενους στην τύχη τους. Είναι σαφέστατο αυτό που λέω..

  12. Kostas D avatar
    Kostas D 13/11/2010 00:37:58

    Να στηρίξουμε την ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ!!!!!
    1. Είναι κρίμα οι 130 εργαζόμενοι
    2. Είναι η μόνη μεγάλη εφημερίδα της παράταξής μας... τη στιγμή που όλες
    οι άλλες είναι πασοκικές πατσαβούρες σε βαθμό αηδίας....

  13. radiomedic avatar
    radiomedic 13/11/2010 00:48:50

    Προσπαθείς να με πείσεις ότι η διαφορά στη Μεσσηνία που ήταν Δράκος 45,3% έναντι 34,2% Τατούλης επηρέασε τα πράγματα υπέρ Τατούλη περισσότερο από ότι το 56,7% Τατούλης έναντι 28,7% Δράκος στην Αρκαδία!
    Και για να το στηρίξεις αυτό βασίζεσαι στο επιχείρημα της αποχής. Η αποχή ήταν για όλη την Ελλάδα και όχι για τη Μεσσηνία και ήταν αυξημένη ανάλογα με το ποσοστό των ετεροδημοτών που δεν προσήλθαν να ψηφίσουν σε αυτές τις εκλογές.
    Αναρωτιέμαι πάντως που θες να καταλήξεις με αυτό που υποστηρίζεις.
    Αν κάνεις αυτό το συλλογισμό τότε δείχνεις εμπάθεια απέναντι στο Σαμαρά και τους Μεσσήνιους. Και στο λέω εγώ που δεν είμαι Μεσσήνιος.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ radiomedic 13/11/2010 12:50:12

      Η Αρκαδία δεν έχει ούτε το 18% των ψήφων της περιφέρειας Πελοποννήσου. Παρόλο αυτά μπορεί να κάνει ζημιά. Για αυτό χρειάζεται συνεχής αγώνας και διαρκής κινητοποίηση της ΝΔ στην Αρκαδία μέχρι αύριο το απόγευμα.

  14. radiomedic avatar
    radiomedic 13/11/2010 01:13:49

    @δαιμονάκη
    Από το 2006 μέχρι σήμερα έχουν συμβεί πάρα πολλά. Και η γενικότερη εικόνα σε όλη την Ελλάδα δεν επιτρέπει ποσοτικές συγκρίσεις από τη στιγμή που υπάρχει μεγάλη απόκλιση σε αυτούς που προσήλθαν στις κάλπες.
    Ακόμα πάντως δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πετύχεις με αυτό. Και με το να μου λες ότι δεν θέλεις να δείξεις εμπάθεια δεν με πείθεις καθόλου.

  15. prasini anaptixi avatar
    prasini anaptixi 13/11/2010 01:54:04

    Έχει δίκιο.Οι Αρκάδες ψήφισαν εντελώς τοπικιστικά στον πρώτο γύρο, ενώ οι Μεσσήνιοι όχι.

  16. srl avatar
    srl 13/11/2010 02:13:52

    Είναι απλό.
    Δύσκολα λες πετάω έξω το ΔΝΤ και ακυρώνω το μνημόνιο, γιατί ξέρεις ότι αυτά τα λεφτά τα χρωστάς σε Γερμανούς, Γάλλους, Αγγλους, Αμερικανούς, Κινέζους , ....της Μιχαλούς.
    Μετά - αν το κάνεις - συλλογίζεσαι και λες.
    Θα μπουκάρουν οι Τούρκοι?
    Θα γίνει της Γιουκοσλαβίας?
    Θα γίνουμε προτεκτοράτο?
    Πως οι δανειστές θα βγάλουν τα χρήματά τους?
    Θα μας δεσμεύσουν τα κοιτάσματα πετρελαίου στο Αιγαίο για π.χ. 50 χρόνια?
    Μήπως όλο αυτό που γίνεται είναι αυτό ακριβώς?
    Και αντί να χαρούμε τον ορυκτό μας πλούτο και ξεχρεώσουμε, να μείνουμε και χρεωμένοι και χωρίς έσοδα?
    Πάντως κάτι πρέπει να περιμένεις.
    Δυστυχώς η Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια έχασε πολλά τραίνα. Τώρα τρέχει ξυπόλητη και ρακένδυτη γιατί τόσα χρόνια μας έχει γίνει πλύση εγκεφάλλου με τα media.
    Quiz: Σε ποιά χώρα, Εταιρεία Κινητής τηλεφωνίας αποδεδειγμένα παρακολουθούσε τον Πρωθυπουργό, επίσης αναμείχθηκε σε "αυτοκτονία", και την έβγαλε λάδι?
    Και το χειρότερο?
    Αυτή η εταιρεία συνεχίζει να λειτουργεί στην Ελλάδα, οι Έλληνες είναι συνδρομητές και επιπλέον δεν πλήρωσε κανένα πρόστιμο.
    Η Ελλάδα έχει γεμίσει καλοθελητές και εφιάλτες. Άλλοι λόγο αφέλειας και άλλοι λόγο ύλης. Ένα είναι όμως το σίγουρο. Ότι λειτουργούν κατά της πατρίδας μας.
    Αυτά να κοιτάξει ο Αντώνης να διορθώσει. Να επαναπροσανατολήσει την κοινωνία έτσι ώστε οι κηφήνες να αποβληθούν και να δημιουργηθεί μία αίσθηση του συνόλου, παρά της ατομικότητας που ισχύει.
    Να διασφαλήσει τα συμφέροντα της χώρας μας. Δε θέλουμε λέσχες και highλίκια. Θέλουμε ουσία και αποτελεσματικότητα. Θέλουμε ηθικούς ανθρώπους στις καίριες θέσεις και όχι "περπατημένους" που ξέρουν κάθε είδους λαμογιά.

  17. nadja avatar
    nadja 13/11/2010 11:00:45

    επιτέλους άς αλλάξει γρήγορα όσο είναι καιρός το ζοφερό πολιτικό σκηνικό στο χέρι μας είναι... ''οι νέοι δεν χρειάζονται πιά δακρυγόνα για να κλάψουν...''είπε σήμερα ο Στάθης και είναι απίστευτα πικρή τούτη η αληθινή διαπίστωση. ΑΝΤΏΝΗ άλλαξε την εικόνα της πατρίδας μας!

  18. Aggelos avatar
    Aggelos 13/11/2010 12:44:27

    "Μετά – αν το κάνεις – συλλογίζεσαι και λες.
    Θα μπουκάρουν οι Τούρκοι?
    Θα γίνει της Γιουκοσλαβίας?
    Θα γίνουμε προτεκτοράτο?"
    θα γινουμε Ουγγαρια ή Τουρκια που οι ΔΕΞΙΟΙ πρωθυπουργοι εδιωξαν το ΔΝΤ με μετρα αναπτυξης..

  19. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 13/11/2010 22:11:32

    @ Θραξ Αναρμόδιος
    Διαβασα με λιγη καθυστερηση την απάντησή σου.
    Αν διαβάσεις ενα προηγούμενο σχόλιό μου, το οποίο κάνω copy-paste, θα συμφωνήσεις οτι δεν απέχουν και πολύ οι αντιλήψεις μας...

    DeltaLamda είπε:
    09/11/2010 στις 3:03 pm
    Εξαιρετικό αρθρο και ελπίζω χρήσιμο για την ηγεσία του κομματος.

    Θεωρώ ομως οτι πέραν όλων των άλλων, το σημαντικότερο ειναι να αποσαφηνιστεί η ιδεολογική ταυτότητα του κομματος. Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός ακούγεται λίγο νεφελώδης εννοια στην μεγάλη μάζα του λαού. Τα μηνύματα των εκλογών δείχνουν οτι οι οφελημένοι απο εδω και εμπρός θα ειναι τα κόμματα που εχουν ξεκάθαρη ταυτότητα και προσανατολισμό.
    Καλώς-κακώς το ΚΚΕ και τα λοιπά Αριστερά κόμματα τον έχουν, γι’ αυτό και όλα μαζί ξεπέρασαν το 20% για να μην πω οτι οποτεδήποτε πάμε σε βουλευτικές θα “χτυπήσουν” 25%.
    Καλώς-κακώς η Χρυσαυγίτες τον έχουν, γι’ αυτό εκαναν 5,3% στην Αττικη και δεν θα παραξενευτώ αν τους δω στο μέλλον να διεκδικούν και την είσοδό τους στην Βουλή ενω κομματα τύπου ΛΑΟΣ που δεν ξέρουν τι θέλουν και που πάνε, θα ψάχονται σε λίγο καιρό…
    Η Ν.Δ. με βασική επιχειρηματολογία “εχουμε το κατάλληλο μειγμα οικονομικής πολιτικής για να μηδενίσουμε το ελλειμα και βγούμε απο το μνημόνιο σε 18 μηνες” δύσκολα θα πείσει άλλους εκτός απο τους νεοδημοκράτες και μερικούς ακόμα συγγενείς.
    Οταν εχεις οικονομικό πόλεμο και διακυβεύεται η προσωπική σου ύπαρξη και εθνική κυριαρχία δέν παίζεις με τους συνήθεις τρόπους και πολιτικές αβρότητες.
    Χρησιμοποιείς οτι μέσα εχεις, θεμιτά και αθέμιτα για να επιβιώσεις. Καλύτερα να σωσεις τον λαό σου κι ας σε βρίζουν οι ξένοι παρά να σε χτυπάνε στην πλάτη και να σου απονέμουν δήθεν βραβεία και να σε δουλεύουν λέγοντας “μπράβο αγόρι μου. εισαι μεγάλος. Εσυ θα μεινεις στην ιστορία ως ο αναμορφωτής της χώρας σου” και να νομίζεις οτι εισαι τετοιος, παιζοντας το παιχνίδι τους και τυφλωμένος στίς “δόξες” σου να μήν μπορείς να δείς το ναυάγιο που έρχεται για την χώρα σου.
    Οι περιστάσεις ειναι εξαιρετικά κρίσιμες και κάτω απο τετοιες συνθήκες, ο ηγέτης δεν κλωθογυρίζει με ημίμετρα, στρογγυλεμένες πολιτικές αποφάσεις και συμπεριφορές.
    Η χώρα για να επιβιώσει πρέπει να πάει σε 30% “haircut” και επιμύκυνση στη αποπληρωμή του χρέους για τουλάχιστον 10 χρόνια παίρνοντας τα ανάλογα μέτρα τόσο σε οτι αφορά τίς σχέσεις μας με το εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ωστε να γυρίσουμε σε θετική οικονομική διακυβέρνηση, μέσα απο τον βιομηχανικό προσανατολισμό, την αξιοκρατία, την φορολογική ισονομία, κλπ..
    Ποια ειναι αυτά τα μέτρα? Να μην επαναλαμβανόμαστε. Τα ξέρουν όλοι αλλά που ειναι ο ηγέτης με την γνωση, το θάρρος και την αποφασιστικότητατα να τα υλοποιήσει στο σύνολό τους?
    Το θέμα λοιπον ειναι ποιός θα έχει το guts να πάρει τέτοιου είδους αποφάσεις και να τις βροντοφωνάξει καλωντας σε συσπείρωση τον λαό, δημιουργώντας του ελπίδα και προοπτική. Αυτός που θα το κάνει, θα ειναι και ο ηγέτης της επόμενης 15ετίας που θα μείνει στην ιστορία αφήνοντας στην λήθη ολους του ψευτοηγέτες που μας κυβέρνησαν την τελευταία 35ετία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.