30/09/2011 16:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήνυμα Σαμαρά στην κοινωνία και την Τρόικα



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μόλις χθες, κορυφαίος Γερμανός πολιτικός -και, μάλιστα, πρώην υπουργός των Οικονομικών- είπε ότι με αυτά τα μέτρα που παίρνονται στην Ελλάδα, “όχι μόνο δεν σηκώνεις τον ασθενή στα πόδια του, αλλά τον ρίχνεις στο φορείο”.

Εγώ τι παραπάνω να πω; Αυτό δεν φωνάζω δύο χρόνια τώρα;

Φαίνεται ότι έξω έχουν αρχίσει και καταλαβαίνουν.

Μέσα τι θα γίνει;

Εδώ, στην Ελλάδα, που δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα.

Φτάσαμε στο σημείο ο κόσμος να μην ξέρει τι του ξημερώνει αύριο.

Και, δυστυχώς, αυτή η κυβέρνηση να μην καταλαβαίνει τι τραβάει ο κόσμος».

Χθες, ο σοσιαλδημοκράτης πρώην υπουργός Οικονομικών (που προαλείφεται για υποψήφιος καγκελάριος του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος ), Πέερ Στάινμπρουκ , δήλωσε ότι κατ’ αναλογία με την Γερμανία τα μέτρα λιτότητας που επιβάλλονται στην Ελλάδα είναι ύψους 330 δισ. ευρώ και πρόσθεσε: “Γι’ αυτό θα ήμουν ευγνώμων αν επεδείκνυαν εδώ λίγο περισσότερο σεβασμό για τις προσπάθειες που καταβάλλονται εκεί. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γινόταν εκεί έξω αν μια Γερμανική κυβέρνηση παρουσίαζε στον λαό ένα πρόγραμμα λιτότητας 330 δισ. ευρώ ως πικρό χάπι. Αυτή θα ήταν η αναλογία με ότι συμβαίνει στην Ελλάδα τώρα...”

Η επαναδιαπραγμάτευση είναι δυνατή, η κατάσταση αλλάζει

Η σημερινή δήλωση του προέδρου της ΝΔ αποτελεί εκτός των άλλων και απάντηση σε όσους αμφισβητούν τις τελευταίες ημέρες τις δυνατότητες επαναδιαπραγμάτευσης που θα έχει η κυβέρνηση της ΝΔ. Επειδή δεν είναι μόνο ο Στάινμπρουκ (ο δημοφιλέστερος σήμερα πολιτικός στην Γερμανία) που αμφισβητεί την αποτελεσματικότητα του προγράμματος προσαρμογής. Από όλες τις πλευρές του Ατλαντικού ακούγονται τον τελευταίο καιρό φωνές καταδίκης του Μνημονίου και εκκλήσεις για την άμεση εφαρμογή μέτρων ανάπτυξης και φορολογικής ελάφρυνσης.

Από την στιγμή λοιπόν που "έξω αρχίζουν και καταλαβαίνουν" και λένε αυτά που Σαμαράς λέει εδώ και δύο χρόνια, αυξάνονται οι δυνατότητες επιτυχίας της επαναδιαπραγμάτευσης που προτείνει η ΝΔ.

Στην Ελλάδα όμως η κυβέρνηση Παπανδρέου - Βενιζέλου "δεν καταλαβαίνει τίποτα". Και επιμένει στην εφαρμογή μέτρων που επιβαρύνουν συνεχώς την κατάσταση της κοινωνίας. Γι αυτό και πρέπει να απαλλαγούμε σύντομα από αυτήν.

"Εγώ είμαι δίπλα στον κόσμο"

Ο πρόεδρος της ΝΔ προειδοποιεί επίσης για την αυξανόμενη κοινωνική αγανάκτηση από τα αλλεπάλληλα μέτρα και επιβεβαιώνει ότι καταλαβαίνει την δυσφορία του κόσμου και είναι δίπλα του.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. AUD avatar
    AUD 30/09/2011 16:35:54

    Αντώνη, προχώρα σε λαϊκό προσκάλεσμα....... τι άλλο περιμένεις????

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ AUD 30/09/2011 16:53:59

      Μήπως υπάρχουν ένοχα μυστικά με τα CDS και γιαυτό δεν κουνιούνται; Θα μας πείτε με ένα ναι ή ένα όχι;

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ Γιώργος 30/09/2011 17:04:34

        Πόσο ανόητος μπορείς να είσαι; Ποιος σας βάζει και τα λέτε αυτά; Διάβασε στις σημερινές εφημερίδες δήλωση στήριξης του Μιχελάκη στο Καμένο προβοκάτορα

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Αυτόνομος 03/10/2011 00:44:21

          Δε δέχομαι ότι κάποιος με βάζει και λέω κάτι που σκέφτομαι! Στο χαμό που γίνεται έχω το δικαίωμα να ρωτάω τα πάντα.

      • madprof avatar
        madprof @ Γιώργος 30/09/2011 22:26:11

        Μήπως πουλάνε τα ομόλογα (λόγω ταμειακών αναγκών (sic!)) τα επικουρικά και ασφαλιστικά ταμεία; Μήπως ξεπουλάνε οι διοικήσεις των επικουρικών και ασφαλιστικών ταμείων τα αποθεματικά τους σε ομόλογα (λόγω ταμειακών αναγκών(sic!));
        Μήπως γίνεται πάρτι με τις αποταμιευμένες εισφορές μας;
        Μήπως γίνεται πάρτι με τα αποθεματικά των επικουρικών και ασφαλιστικών ταμείων και δεν θα έχουν αύριο να δώσουν επικουρικές και βασικές συντάξεις;
        Είμαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει, με τα κομματολησταρχοτραπεζολαμόγια που έχουμε μπλέξει!
        Ας το ψάξουν οι ειδήμονες και οι παροικούντες τα Σόδομα!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ AUD 30/09/2011 21:02:27

      Ανένδοτος!

  2. Superfrog avatar
    Superfrog 30/09/2011 16:49:37

    Να κάνω μία ερώτηση;

    Πέρασε τελικά η μείωση του αφορολογήτου σωστά? Και μάλιστα αναδρομικά. Αυτό αυτόματα δε σημάνει αύξηση των κρατήσεων σε όλους του μισθούς? Κι αφού είναι και αναδρομικά, δε θα πρέπει να χρεώσουν και τη διαφορά από τους προηγούμενους μήνες? Μήπως αυτό το μήνα θα πάρουν όλοι μισούς μισθούς.

    Κι ακόμα κανείς δε μιλάει?

  3. smash avatar
    smash 30/09/2011 16:50:27

    Αντε Σαμαρα τι κάνεις ? Εδω έχουμε σοβαρο πρόβλημμα, που είσαι?
    Έπρεπε να ήσουν μπροστά στην αντίσταση, μας πείνουν το αίμα.
    Προχώρα επιτέλους.

  4. RYaN avatar
    RYaN 30/09/2011 17:19:19

    Ρε παιδιά, τους τροϊκανούς τους βρίζει ο μισός πλανήτης, το σύνολο σχεδόν των πρώην πολιτικών του πλανήτη και η συντριπτική πλειοψηφία των οικονομολόγων με βραβείο νόμπελ.
    Αυτοί δεν ακούνε τίποτα, ή δε θέλουν να ακούσουν τίποτα.
    Λέτε, λοιπόν, ότι θα ακούσουν το Σαμαρά και θα επαναδιαπραγματευτούν?
    Με ποιο επιχείρημα? Την πτώχευση? Αυτά ήταν last year. Σήμερα, αμήν και πότε θα του πουν!
    Έχει καταλάβει τί έχει συμβεί στον πλανήτη από τότε που το πρωτοείπε μέχρι σήμερα?

    • factorx avatar
      factorx @ RYaN 30/09/2011 17:29:33

      Ο Στάινμπρουκ είναι ο δημοφιλέστερος πολιτικός στη Γερμανία σήμερα και είναι Σοσιλαδημοκράτης δεν είναι Χριστιανοδημοκράτης όπως η Μέρκελ. Εχει μεγάλη σημασία λοιπόν η δήλωσή του. Από την άλλη δες τις θέσεις του υπουργού Οικονομικών του Ομπάμα που αρπάχτηκε με τους Γερμανούς στο τελευταίο ecofin επειδή καταδίκασε κι αυτός τα μέτρα λιτότητας και ζήτησε ανάπτυξη. Δημιουγείται λοιπόν διεθνές ένα κλίμα υπερ των όσων λέει ο Σαμαράς.

      Κανείς δεν λέει ότι θα είναι εύκολα τα πράγματα, το αντίθετο. Όμως όσο παραμένει αυτή η κυβέρνηση η κατάσταση επιδεινώνεται

    • RYaN avatar
      RYaN @ RYaN 30/09/2011 17:33:36

      Ακριβώς αυτά που τονίζετε στα σχόλιά σας επισημαίνω. Δεν ακούνε ούτε τον Πάπα. Επειδή εξέφρασε κι αυτός δυσαρέσκεια, τον επισκέφτηκε η Μέρκελ για να τον παρακαλέσει να περιοριστεί στα αυστηρώς θρησκευτικά του καθήκοντα !!!

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ RYaN 01/10/2011 09:01:24

        μπορει να μην ακουν με το καλο, αλλα υπαρχουν και εκβιασμοι....

  5. victoria (true) avatar
    victoria (true) 30/09/2011 17:24:43

    Αν δεν επαναδιαπραγματευθούν, θα ξεμπροστιαστούν.
    Σκέψου το.

  6. elias31 avatar
    elias31 30/09/2011 17:35:38

    Οκ τότε. Πρόταση μομφής τώρα. Άντε ρε....... Τι περιμένουν;;;;;!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ elias31 30/09/2011 17:37:44

      Να τους κάνει πρόταση μομφής, για να λεει η κυβέρνηση οτι με εριξε ο Σαμαρας και να μην πέσουν μόνοι τους. Πανέξυπνο ...

      • elias31 avatar
        elias31 @ factorx 30/09/2011 17:48:50

        Οκ τότε. Να περιμένουμε να καταστέψουν όλα μέχρι να πέσουν και μετά θα ακούσουμε το all time classic ... βρήκαμε καμμένη γη και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Να σου πω κάτι.. μπορεί να είμαι μικρός αλλά έχω μάθει στα λίγα χρόνια ζωής μου οτι κάποιες φορές πρέπει να παίρνεις το ρίσκο και να κάνεις τις κινησεις που πρέπει άμα θέλεις να πετύχεις κάτι. Άμα έχεις κάποιο στόχο. Εκτός άμα θέλουν εκεί στη ΝΔ να παίξουν το ρόλο του νεκροθάφτη της Ελλάδος.

        • factorx avatar
          factorx @ elias31 30/09/2011 17:57:10

          Ωραία λόγια, αλλά λόγια αγαπητέ. Γιατί δεν αναγνωρίζεις ότι όλη η πολιτική Σαμαρά είναι ένα ρίσκο, που κάποτε το έχασε, αλλά τώρα θα το κερδίσει; Αν δεν ήταν ρίσκο η στάση του επι κυβέρνησης Μητσοτάκη και η ίδρυση της ΠΟΛΑΝ, τότε τι είναι; Δεν ήταν ρίσκο ο πολεμος με την Αγια ΟΙκογένεια και το οχι στο Μνημόνιο; Οι συνεχεις κόντρες του με την διαπλοκή τι είναι; Μην ανησυχείς λοιπόν και θα την έχεις την σύγκρουση που θες

          • elias31 avatar
            elias31 @ factorx 30/09/2011 18:15:38

            Ας μην μιλήσουμε για την εποχή Μητσοτάκη και για τις προσωπικές βλέψεις του καθενός εκείνη την περίοδο. Είναι παλιά γνωστή ιστορία και ξέρουμε και τα αποτελέσματα. Άλλο μας καίει τώρα και πραγματικά αν και φίλος της ΝΔ δεν με έχει κερδίσει ακόμα. Δεν μπορείς να σκοτώσεις το θυρίο με σφεντόνα. Τι να πω. Ίσως να μην είμαι τόσο έξυπνος για να καταλάβω την υψιλή πολιτική.......

          • of8almos avatar
            of8almos @ elias31 30/09/2011 23:16:17

            Μπορεί και να είσαι ποιο έξυπνος απο ότι θέλουν να σε κάνουν να νομίζεις. Μην υποτιμάς τις απλές λογικές σκέψεις πού κάνεις γιατί η λογική ποτέ δεν έχασε αντίθετα με όσους πίστεψαν την "υψηλή" πολιτική! Απλά ελείψη επιχειρημάτων ουσιαστικών σε απλά ερωτήματα κάνουμε το άσπρο μαύρο, παλιά δοκιμασμένη συνταγή η οποία όμως ποια δεν έχει απήχιση ούτε και στους μικρούς όπως λές ότι είσαι.
            Και για την ιστορία όταν ο Σαμαράς σήκωσε αντάρτικο και έπεσε μετά η κυβέρνηση είχε βγεί ο Καταστροφέας της ΝΔ συγχωρεμένος Έβερτ και είχε πεί σε δημοσιογράφο. Καλό παιδί ο Αντωνάκης αλλά παρασύσθηκε. Η πραγματική αντιπολίτευση για όσους θυμούνται και κρίνουν την εποχή ήταν Έβερτ, Δήμας, και Κανελλόπουλος. Αυτοί έριξαν την κυβέρνηση χρησιμοποιώντας τον Σαμαρά άθελα του. Ο σκοπός ήταν προφανής, Να γίνει πρόεδρος ο κατα τα άλλα συγχωρεμένος Έβερτ και να πάρει την εξουσία. Και όταν έχασε τις εκλογές παραιτήθηκε και μετά ξαναέβαλε άκουσον άκουσον για πρόεδρος και βγήκε με την φάμπρικα στο κόμμα κινδυνεύοντας να διαλύσει την ΝΔ της εποχής. Ευτυχώς που ήρθε ο Κωστάκης που έγινε εν συνέχεια Κώστας και μάζεψε τα πράγματα λίγο. Κατ εμέ ο Καραμανλή ήταν ο καλύτερος πρωθυπουργός της χώρας την πρώτη τετραετία. Στην δεύτερη έπρεπε να κόψει κάτι κώλους Μανώληδων και σία αλλά δεν το έκανε και το πλήρωσε αντί να είναι για πάντα στην εξουσία για το καλό της χώρας πάνω απο όλα.
            Ο Σαμαράς κατ εμέ έχασε την δυναμική που είχε κατά την εκλογή του και στο αμέσως επόμενο διάστημα. Πρέπει να πιστέψει στον εαυτό του και να μην τον ακολουθουν τα φατνάσματα του παρελθόντος. Η χώρα χρειάζετε ηγέτη και οι ηγέτες ήταν αφθόρμυτοι και αποφασιστικοί. Ελπίζω κάτι να γίνει και να φύγει αυτό απο την χώρα και να έρθει οτιδήποτε άλλο μπας και γίνει κάτι για το αύριο

          • Factorx avatar
            Factorx @ of8almos 30/09/2011 23:35:19

            Θα προτείνω να σου δώσουν το βραβείο παραμυθιάσματος. Η αλήθεια είναι οτι ο Έβερτ συμμαχησε τοτε με τη Ντόρα για να αδειάσουν απο κοινούν τον Σαμαρά που ηταν ο βέβαιος αρχηγός της ΝΔ.

      • αριστερος avatar
        αριστερος @ factorx 30/09/2011 17:54:56

        Ναι ρε φιλε (σορρυ κι ολας) το θεμα ειναι να φυγουν ,να πεσουν ,να καταστραφουν ,να εξαφανιστουν.

        • elias31 avatar
          elias31 @ αριστερος 30/09/2011 18:06:05

          Πολύ ωραία. Άμα πιστευουν οτι μπορουν να το κάνουν τοτε ας το κανουν. Ας τους διώξουν, ας τους ρίξουν, ασ τους καταστρέψουν, ασ τους εξαφανίσουν. :)

      • papado avatar
        papado @ factorx 30/09/2011 23:16:43

        Aποχώρηση και παραίτηση σύσσωμης της αντιπολιτευσης απο την βουλή...ώστε να παύσει η νομιμοποίηση των δοσιλόγων.

  7. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 30/09/2011 17:47:34

    «Εγώ είμαι δίπλα στον κόσμο» τονίζει ξανά και ξανά ο Αντώνης αλλά το ANTINEWS συνεχίζει να μας δείχνει έναν Αντώνη ολομόναχο, αρνητικό και με το βλέμα στο κενό! Χάθηκε μια φωτογραφία όπου είναι μέσα στον κόσμο και του σφίγγουν το χέρι; (λέω εγώ τώρα…)

    • factorx avatar
      factorx @ Agrofylakas 30/09/2011 17:58:32

      Έχεις φαγωθεί με τις φωτογραφίες. Αλλά μάλλον θέλεις γυαλιά

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ factorx 01/10/2011 03:01:45

        Αρκεί που με διαβάζεις! Κάνε τις κατάλληλες διορθωτικές κινήσεις εσύ και δεν πειράζει, δεν παρεξηγούμαι εγώ.

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ factorx 01/10/2011 18:53:21

        Thank you! Κι' ο άγιος φοβέρα θέλει!.... (χαμόγελο)

  8. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ avatar
    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 30/09/2011 18:04:27

    Κάτω τα χέρια από τους μαθητές μας!!! http://redwildwind.blogspot.com/2011/09/blog-post_6678.html#more

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 30/09/2011 20:33:55

      Αυτό που κολλάει; Σε όσους κομματικούς κρατούν τα σχολεία κλειστά ή και τα παραδίδουν βορά σε αναρχομπαχαλάκηδες, με τα έξοδα από τις ζημιές να τα καλύπτει όχι το ΚΚΕ ή ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά εμείς οι φορολογούμενοι Έλληνες, μία απάντηση χρειάζεται: Εισαγγελέας και μπάτσος, εδώ και τώρα. Αυτόφωρο.
      Και σε όποιον δεν αρέσει η αστική δημοκρατία, που έχει επιλέξει η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού, τα μπαγκάζια τους και στη Βόρεια Κορέα. Δεν θα μας λείψουν....

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 30/09/2011 22:23:26

      Οι καταλήψεις των σχολείων θυμίζουν πολυτραυματία αυτοκινητιστικού ατυχήματος που αντί οι γιατροί να του δώσουν τις πρώτες βοήθεια , του ρίχνουν κλωτσιές στο κεφάλι.

  9. a824 avatar
    a824 30/09/2011 18:04:28

    Factorx θα συμφωνησω με το μικρο οπως λεει προταση μονφης και δεν το καταλαβα καλα αυτο που ειπες θα με ριξει ο Σαμαρας?Δηλαδη να περιμενουμε να γλιστρισουν να πεσουν μονοι τους?

    • factorx avatar
      factorx @ a824 30/09/2011 18:12:10

      Τώρα δεν "πέφτουν", τι κάνουν, ανεβαίνουν; Και δεν υπάρχουν εκλογές; Και για να στο πω καθαρά: Όποιος θέλει τον "λαό στους δρόμους" και το λέει άνετα και εκ του ασφαλούς στο διαδίκτυο, αναλαμβάνει και το κόστος των συνεπειών; Άν υπάρξει κάλεσμα στο λαό απο πολιτικό αρχηγό να βγει στους δρόμους ξέρεις τι θα γίνει; Θα περικυκλώσουν την Βουλή με δίκανα. ΓΙ αυτό δες πόσο προσεκτικοί είναι στις δηλώσεις τους ακόμα και η Παπαρήγα και ο Τσίπρας

      • Ηφαιστίωνας avatar
        Ηφαιστίωνας @ factorx 01/10/2011 02:21:52

        Φοβερό "επιχείρημα" φάκτορα. Μπράβο! Σε λίγο που θα έλθουν στα σπίτια μας οι οπλοφόροι των εισπρακτικών εταιριών για να πάρουν από τους ανέργους και τούς συνταξιούχους το τελευταίο καρβέλι ψωμί, τότε τι θα λέει ο Σαμαράς στους εξαθλιωμένους; "Είμαι μαζί σας";

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ a824 30/09/2011 21:03:32

      H προταση μομφης ειναι δικοπο μαχαιρι απο την μια μερια συσπειρωνει την κυβερνητικη ομαδα {γιατι κανενας δεν προκειται να καταψηφισει ειδε δηλωσεις Παγκαλου για συγκυβερνηση μεν αλλα με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσια } και απο την αλλη λογω της ληψης ψηφου εμπιστοσυνης απο την ομαδα των προθυμων {συν την Ελσα μην την ξεχναμε } απαγοητευει ακομη περισσοτερο τον λαο λογω της μη υπαρξης ελπιδας .Τι να κανουμε αυτα εχουν οι εκλογες .Ας προσεχαν οι ψηφοφοροι ! Ο Καραμανλης το ειπε ''Φοβου τους δωρα φεροντες '.'Ο Σαμαρας το φωναζε και στις αλλες εκλογες τις Δημοτικες κλπ προσεξτε μην τους δινετε αερα .Θα κανουν ζημια στην χωρα ! Τιποτα ο λαος .Εκει ΠΑΣΟΚ και ΓΑΠ !

  10. Ιωάννης ο Μεσσήνιος avatar
    Ιωάννης ο Μεσσήνιος 30/09/2011 18:45:53

    Προεδρε να βγούμε στο δρόμο πρέπει, αυτοί οι γελοίοι είναι τόσο ξεδιάντροπα πουλημένοι που εμείς πρέπει να ξεσηκωθούμε και να τούς στείλουμε στη Κ Ρ Ε Μ Α Λ Α αφού πρωτα δημευσουμε τη περιουσία τους που με τόσο "μόχθο ιδρώτα και αίμα" [το δικό μας φυσικά] απέκτησαν. Δωσε το σύνθημα αρχηγέ μήπως και αναστηθεί ξανα ο τόπος μας.

  11. a824 avatar
    a824 30/09/2011 18:48:11

    Φιλε μου αυτοι πεφτουν ο Σαμαρας δεν ανεβαινει.Με τα μετρα που εχουν παρει η διαφορα των δυο κομματων ειναι 5.5% σιγα τα αυγα.Την αυτοδυναμια ο Σαμαρας την θελει απο το γραφειο?Εδω ειμαι και εδω εισαι οσο καθεται στα αυγα του και δεν βγαινει μπροστα τοσο θα τον εγκαταλειπει κι αυτον ο κοσμος και θα ξεφουσκωσει πριν προλαβει να φουσκωσει.Ο κοσμος θελει στηριξη και απ το γραφειο στηριξη δεν γινεται.Τι να το κανω οταν λεει οτι καταλαβαινει το πονο του κοσμου αλλα δεν κανει τιποτα για του απαλεινη αυτον τον πονο.Απο λογια ειμαστε χορτασμενοι.Αν θελει να λεγεται ηγετης οπως προσπαθειται να του προσδοσεται τον ορο ας βγει μπροστα και μεις ακολουθουμε αμα θελει να περιμενει να πεσουν σαν ωριμο φρουτο τοτε θα μεινει μονος του μονο με την βαση του.Την εξουσια ομως δεν την δινει η βαση του καθε κομματος αλλα ο λαος.

  12. Επικούρειος avatar
    Επικούρειος 30/09/2011 18:48:44

    Είναι τόσο εύκολο να μείνει στην ιστορία, αλλά όπως φαίνεται δεν έχει τα κότσια.
    Η πορεία της χώρας με τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι προδιαγεγραμμένη. Το να αναλάβει τα ηνία μετά την καταστροφή δεν λέει τίποτα. Το θέμα είναι να την προλάβει.

    • factorx avatar
      factorx @ Επικούρειος 30/09/2011 19:09:58

      1. Τελικά όλοι για τον Σαμαρά μιλάνε. Τι θα κάνει ο Σαμαράς ο ένας, τι θα κάνει ο Σαμαράς ο άλλος... Άρα από αυτόν εξαρτώνται όλα. Αν αυτό δεν είναι πλήρης επικράτηση, τότε τι είναι;

      2. Επειδή γνωριζόμαστε από παλιά έδω στο διαδίκτυο. Για τον Καρατζαφέρη τι έχεις να μας πεις;

  13. a824 avatar
    a824 30/09/2011 19:35:09

    Εισαι ωραιος αλλαζεις την συζητηση.Επειδη οπως λες γνωριζομαστε απο παλια δεν σου χω δωσει την εντυπωση πως θα μπορουσα ποτε να ακολουθησω ενα γελοιο τυπο που δεν θυμαται τι ειπε την προηγουμενη.Βεβαια απορω με τα ποσοστα που του δινουνε.Να ξερεις παντως πως αυτοι που τον ακολουθουνε ειναι πολυ πορωμενοι μαζι του.Προσωπικα εχω τσακωθει με ανθρωπο σε διαγνωστικο κεντρο της Καλλιθεας που υποστηριζε τον Καρατζαφερη και εκει καταλαβα ποσο φανατισμενοι ειναι και απορουσα και ελεγα ρε ενα σχολειο δεν βγαλατε?Αν θες περισσοτερα για μενα μπες στο facebook του antinews που ανεβασα φωτο (θα με ξεχωρισεις φοραω γυαλι ρεινμπαν) εκει εχει το πραγματικο μου ονομα και ρωτα στο ΜΟΣΧΑΤΟ να μαθεις που ανηκω πολιτικα.Δικος σας ειμαι αλλα δεν αντεχω αλλο την απραξια και της διαπιστωσεις.

    • factorx avatar
      factorx @ a824 30/09/2011 19:45:20

      1. Καταρχήν δεν απάντησα σε εσένα. Στον "επικούρειο" απάντησα

      2. "Δικός μας" δεν είσαι με τίποτα γιατί εμείς δεν είμαστε ...ΝΔ

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ factorx 30/09/2011 20:49:22

        Πέστα ρε Φάκτορα, που θα μας πουν και δεξιούς....
        α824, μπορείς κάλλιστα να είσαι Σαμαρικός χωρίς να είσαι απαραίτητα δεξιός.
        Και εν πάση περιπτώσει, εδώ που φτάσαμε σήμερα, στοιχειωδώς σώφρων να είναι κάποιος, Σαμαρά θα έπρεπε να ψηφίσει στις επόμενες εκλογές.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Strange Attractor 30/09/2011 21:00:25

          Ένας καθηγητής πολιτικής φιλοσοφίας, μου είχε πει κάποτε το εξής: Αν κάποιος πιστεύει πως ο άνθρωπος είναι φύσει κακός, και χρειάζεται η οργανωμένη κοινωνία με τους κανόνες και τους νόμους της για να τον βάλει σε τάξη και να τον κάνει να πειθαρχήσει ως μέλος της, τότε αυτός είναι και φύσει συντηρητικός (δεξιός). Άσχετα του τι νομίζει ότι είναι, ή του τι ψηφίζει.
          Αν κάποιος πάλι πιστεύει πως ο άνθρωπος είναι από τη φύση του καλός, και η σκληρή δομή της κοινωνίας όπως εξελίχτηκε, είναι αυτή που τον κάνει να λειτουργεί παραβατικά, να εγκληματεί, να εκμεταλλεύεται κλπ. τότε είναι φύσει προοδευτικός (αριστερός), και άρα αλλάζοντας τη κοινωνία, πιστεύει πως θα αλλάξει και τον άνθρωπο. Και σ αυτή τη περίπτωση, ο άνθρωπος αυτός μπορεί να μη το γνωρίζει, και να ψηφίζει ακόμη και ΛΑΟΣ.
          Εν ολίγοις, το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουμε, οι επιρροές του, η οικογένειά μας, τα βιώματά μας κλπ μας καθορίζουν και πολιτικά. Σε επιφανειακό όμως επίπεδο. Στο βάθος, μπορεί εγγενώς να είμαστε κάτι το αντίθετο, και να μη το μάθουμε ποτέ…
          Αν και ουδέποτε υπήρξα (συνειδητά) δεξιός, έχοντας ανδρωθεί σε μια εποχή, και σε ένα περιβάλλον όπου αυτό θα θεωρούνταν (αν μη τι άλλο) αντιδραστικό και κατακριτέο, εν τούτοις, μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας, άρχισα να πιστεύω, και σήμερα το θεωρώ δεδομένο, ότι είμαι φύσει «συντηρητικός»! Άσχετα αν δεν ψήφισα ποτέ μου δεξιό κόμμα, και άσχετα αν ακόμη συνεχίζω να ακούω αποκλειστικά τη μουσική της νιότης μου (ροκ).
          Καλώς ή κακώς, δεν είμαστε όλοι ίδιοι, και εν πάση περιπτώσει γιατί να είμαστε; Γιατί να ισοπεδώνουμε τις φιλοδοξίες μας, τα όνειρά μας, τις ικανότητές μας, κλπ προς τα …κάτω; Ποιος ο λόγος;
          Αυτός όμως είμαι εγώ, και σε καμία περίπτωση δεν μέμφομαι ούτε απορρίπτω όλους όσους πιστεύουν στο αντίθετο, και ιδιαίτερα τους διάφορους ήρωες και αγωνιστές αριστερούς, που έδωσαν και τη ζωή τους ακόμη, θυσιαζόμενοι για το όραμα της πανανθρώπινης ισότητας. Αντιθέτως, τους θαύμαζα και τους θαυμάζω. Μπροστά τους είμαι λίγος. Είμαι όμως άνθρωπος.
          Που θέλω να καταλήξω; Στο ότι κόντρα στις ετικέτες, στις ταυτότητες, στα κομματικά συμφέροντα, κάποιος μπορεί να μην είναι νεοδημοκράτης, αλλά να είναι Σαμαρικός! Μα πως γίνεται αυτό;
          Προσωπικά, απεχθανόμουν και συνεχίζω να απεχθάνομαι τους κουστουμάτους φλούφληδες, τη χρυσή γενιά, τους «κοχιμπάτους», τους παράγοντες, τους γιάπηδες, τους χάϊδες, και γενικά τους γαλάζιους ντιντήδες που θα έλεγε και ο Φαήλος. Μου προκαλούσαν και μου προκαλούν αηδία.
          Έλα όμως που μου αρέσει ο Σαμαράς, ο οποίος μιλάει μέσα στη καρδιά μου. Και ο Σαμαράς, τον οποίο θα ήθελα να δω πρωθυπουργό, ηγείται της Νέας Δημοκρατίας! Του κατ εξοχήν «συντηρητικού» κόμματος, που στις τάξεις του ευδοκιμούν οι παραπάνω, που μου γυρνάνε τα έντερα. Συνεπώς;
          Εδώ είναι όμως που μπαίνει στην εξίσωση ο παράγοντας όραμα. Αν το έχω καταλάβει σωστά, ο Σαμαράς δεν θέλει απλά να γίνει πρωθυπουργός ηγούμενος μιας ακόμη κυβέρνησης, σαν όλες αυτές που διαδέχονται η μια την άλλη. Δεν θέλει να είναι ένας ακόμη διαχειριστής. Δόξα τω Θεώ, χορτάτος είναι. Αυτό που μάλλον θέλει, είναι να προκαλέσει μια αλλαγή καθεστώτος και νοοτροπίας. Να φύγουμε δηλαδή σαν κοινωνία και σαν χώρα από τις μετεμφυλιακές πασέ αντιλήψεις που μας κατατρύχουν εδώ και δεκαετίες. Να γίνει επιτέλους η υπέρβαση. Και το καλό είναι, όπως λένε οι Αμερικάνοι, πως : every cloud has a silver lining… ή στα καθ ημάς: ουδέν κακόν αμιγές καλού.
          Έτσι, μέσα στη γενική δυστυχία που έπεσε στην Ελλάδα, υπάρχει σήμερα η μοναδική ιστορική συγκυρία να ξεπεραστούν οι αγκυλώσεις. Ο εχθρός είναι πλέον κοινός. Είτε είμαστε γιάπηδες, είτε εργατοτεχνίτες, είτε άνεργοι, το πάρτυ τελείωσε και τα κεφάλια μέσα. Συνεπώς θα πρέπει όλοι να ξεπεράσουμε τις μικροκομματικές μιζέριες και να δούμε την εικόνα σφαιρικά. Εμείς οι πολλοί, κι αυτοί οι λίγοι. Σήμερα λοιπόν, είναι μια σπάνια ευκαιρία να ενωθούν οι πολίτες, από όποια παράταξη και αν προέρχονται, και να στοιχηθούν πίσω από τον Σαμαρά, που καλώς ή κακώς ηγείται κόμματος εξουσίας, είτε αυτό μας αρέσει είτε όχι. Καλά τα μικρά ανεξάρτητα κόμματα, με τους «φωτισμένους» ηγέτες, αλλά δεν τραβάνε… Η ΝΔ όμως, νομοτελειακά και μόνο, θα γίνει κυβέρνηση. Με τον Σαμαρά (ευτυχώς) στο τιμόνι της.
          Έτσι, και για να μη μακρηγορώ κουράζοντας, αφιερώνω τις παραπάνω σκέψεις μου ως απάντηση σε διάφορους φίλους που με ρωτάνε, «μα πως εσύ, ένας μελετητής του Τρότσκι(!), υποστηρίζεις τον Σαμαρά»;
          Έλα ντε….

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Strange Attractor 30/09/2011 21:11:47

            ΝΤΟΜΙΝΟ ΑΛΛΑΓΩΝ: SA από κάπου πρέπει να γίνει μια ουσιαστική αλλαγή. Ας είναι και από τον αρχηγό της ΝΔ. Αυτή η αλλαγή θα προκαλέσει ντόμινο αλλαγών σε όλο το πολιτικό σκηνικό. Και τότε θα μπορέσουμε να δούμε και μιά αριστερά που θα αξίζει να την ψηφίσουμε.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Χρήστος Δημάρης 30/09/2011 21:17:45

            Σωστότατος!

          • φωνη avatar
            φωνη @ Χρήστος Δημάρης 01/10/2011 00:51:28

            Γιατί ανησυχείτε τόσο πολύ για το αν είστε συνεπείς αριστεροί ή συνεπείς δεξιοί και νιώθετε και ενοχικά όταν δεν είστε; Τι έχει περισσότερη σημασία να είσαι συνεπής στις αξίες σου ή στο κόμμα σου; Αν έχεις ως αξία "το κοινο καλο ή το καλό της μεσαίας τάξης ή το καλο του λαού" για μένα είναι φυσικό να ψηφίσεις Σαμαρά και όχι αριστερά, γιατί τώρα ο Σαμαράς μπορεί να υπηρετήσει καλύτερα αυτήν την αξία από την αριστερά. Δεν έχεις αλλάξει εσύ αξίες, η αριστερά δεν μπορεί απλά να ανταποκριθεί. Να πάρουμε το παράδειγμα ενός ψηφοφόρου του ΠΑΣΟΚ που ψηφίζει διαχρονικά αυτό το κόμμα. Είναι ένας ψηφοφόρος συνεπής στο κόμμα του. Αλλά το κόμμα του έχει αλλάξει τρομερά από τον Α.Παπανδρέου στο Σημίτη και από το Σημίτη στο Γ.Παπανδρέου. Άρα ο ψηφοφόρος αυτός είναι ένα άτομο ασυνεπές ως προς τον εαυτό του. Γιατί να νιώθεις ενοχές όταν αλλάζεις κόμμα, ενώ παραμένεις σταθερός στις αξίες σου; Ενοχές πρέπει να νιώθεις όταν αλλάζεις αξίες για να παραμείνεις σταθερός στο κόμμα σου. Δεν καταλαβαίνω γιατί να ελπίζει κάποιος σε μια νέα αριστερά; Αρκεί να ελπίζεις σε έναν πολιτικό χώρο που ανταποκρίνεται στις σταθερές σου αξίες, χωρίς να σε απασχολεί αν είναι αριστερός χώρος ή δεξιός. Δε χρειάζεται να είμαστε αριστεροί ή δεξιοί, να είμαστε συνεπείς στις αξίες μας και αυτό να αναζητούμε να ικανοποιήσουμε, χωρίς ενοχές.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Χρήστος Δημάρης 01/10/2011 02:37:58

            ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΠΑΤΡΙΔΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Καλημέρα φωνή. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Το πρόβλημα μου δεν είναι αν θα είμαι συνεπής αριστερός. Για την ακρίβεια δεν έχω και κανένα πρόβλημα και να γίνω και δεξιός. Αρκεί όμως να πεισθώ πως με αυτή μου την επιλογή παραμένω σταθερός στις αρχές μου που είναι: Δικαιοσύνη-Πατρίδα-Δημοκρατία.

          • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
            Ρομπέν το Γκαρσόν @ Strange Attractor 30/09/2011 21:12:00

            +10000

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Strange Attractor 30/09/2011 21:54:54

            Τελικά οι ... "φύσει συντηρητικοί" με ροκ καταβολές είναι πολλοί, και σκάνε εκεί που δεν τους περιμένεις!

            Φιλικά, από έναν ακόμα Roker της παλαιάς σχολής.

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ Strange Attractor 01/10/2011 12:16:53

            Κύριε Δημάρη,
            Συμφωνώ με τις αρχές, αλλά προσωπικά προσθέτω δυο με την εξής σειρά:
            ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΠΑΤΡΙΔΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ

      • lianos avatar
        lianos @ factorx 30/09/2011 21:23:02

        Αυτή και μόνο η απάντηση, δείχνει ότι αξίζει να συνεχίζω να σε διαβάζω!!!!!!!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ lianos 30/09/2011 21:47:49

          Μουά ή τον Φάκτορα;

  14. a824 avatar
    a824 30/09/2011 19:49:58

    Αν δεν εισαι ΝΔ τοτε εισαι πολιτικη Ανοιξη

    • factorx avatar
      factorx @ a824 30/09/2011 19:56:10

      Περίμενα πιο πρωτότυπη ανάρτηση. Και δεν υπήρξα ποτέ "Πολιτική Άνοιξη". Δεν ανήκω πουθενά προσωπικά. Πιστεύω όμως στις ιδέες και την εντιμότητα του Σαμαρά. Και επειδή ξέρω τι αγύριστο κεφάλι είναι του έχω εμπιστοσύνη.
      Άλλο αυτό όμως, αλλά η κριτική που επιβάλλεται να γίνεται και πιστεύω οτι την κάνουμε πολύ πιο σοβαρά και κυρίως εποικοδομητικά απο άλλους

  15. ink avatar
    ink 30/09/2011 19:58:53

    "“έξω αρχίζουν και καταλαβαίνουν” και λένε αυτά που Σαμαράς λέει εδώ και δύο χρόνια, αυξάνονται οι δυνατότητες επιτυχίας της επαναδιαπραγμάτευσης που προτείνει η ΝΔ."

    Ρε παιδιά ..ρε παιδιά... το λιβανισμα που πεφτει στον αρχηγό στα 9* απο τα 10 ποστ που συντασονται εδώ μέσα θα το βαρεθεί και ο ίδιος ο αργηγός και θα φέρει τα αντιθετα αποτελέσματα!!!

    Δηλαδή να καταλάβω ο Πέερ Στάινμπρουκ πιάνει τα βραχέα στα ερτζιανά τα βράδυα για να μάθει τι λέει ο Σαμαράς ενώ το πρωί κάνει υπερωρίες για να μεταφράσει στο google translate τις θέσεις του Σαμαρά όπως διατυπώνονται σε διάφορα blogs.???

    Aς είμεθα λιγο σοβαροί.

    Και η Σακοράφα έχει ενατιωθεί στο Μνημόνιο και ο Δημαράς και το ΚΚΕ και ο Συριζα ......αλλά οι ξένοι στήνουν αυτί να μάθουν τις καταπληκτικές και ρεξικελευθες προτάσεις για επανεκίνηση της οικονομίας οι οποίες χοντρικά είναι

    1) Επαναδραγμάτευση (προσοχή όχι άρνηση) του μνημονίου !!
    2)Ψήφισμα των μισών άρθρων του μεσοπρόθεσμου απο κοινού ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
    3)Νομιμοποιηση αυθαιρετων ....
    4)Τσιμεντοπίηση της Ελλάδας απο άκρη σε άκρη για να επανεκινηθεί η οικοδομή σε μια χώρα που η ιδοκτησία σε ακίνητα ανέρχεται στο υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη???

    Ελεος δηλαδή ...ηρεμήστε!

    • factorx avatar
      factorx @ ink 30/09/2011 20:31:54

      Δηλαδή η Σακοράφα ο Δημαράς και ο Συριζα "ακούγονται" από το ΔΝΤ όπως ο Σαμαράς; Γιατί δεν μας λες ανοικτά ότι το πρόβλημά σου είναι ο Σαμαρά, να το καταλάβουμε, αντί να παραθέτεις ανοησίες περί τσιμεντοποίησης; Και αφου δεν σου αρέσει το antinews γιατί το διαβάζεις. Μήπως επειδή ενοχλεί κάποιους που στήνονται στο κλαβιέ και περιμένουν να ανεβάσουμε ανάρτηση για να σχολιάσουν;

  16. φωνη avatar
    φωνη 30/09/2011 20:07:25

    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πρέπει να λάβει πολύ σοβαρά αυτή τη δήλωση από τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
    Όταν λέει ο Σαμαράς: <>, νομίζω ότι η καμπάνα χτυπάει και για τον Παπούλια.
    Μπορεί να κάνω και λάθος ανάγνωση, αλλά μου φαίνεται ότι με τη λέξη ΚΑΝΕΙΣ εκτός από την κυβέρνηση, ρίχνει ευθύνες και σε άλλους μέσα στη χώρα και ο πρώτος που σκέφτομαι, από την πολιτική τάξη, είναι ο Παπούλιας.

    • φωνη avatar
      φωνη @ φωνη 30/09/2011 20:08:49

      *Όταν λέει ο Σαμαράς: Εδώ, στην Ελλάδα, που δεν καταλαβαίνει ΚΑΝΕΙΣ τίποτα.

  17. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 30/09/2011 20:16:49

    ΑΝΤΩΝΗ
    Αν χρειαστείς καινούργιες φυλακές για τα λαμόγια αυτά.
    Ξέρω και να χτίζω και να σοβατίζω.
    Για σένα αφιλοκερδώς.
    Δεν θέλω μία. Αρκεί να τα κλείσεις μέσα.
    ΜΠΟΡΕΙΣ;

  18. TARAMAS avatar
    TARAMAS 30/09/2011 20:36:56

    Άντε ας πούμε ότι ο Πέερ "που προαλείφεται για υποψήφιος καγκελάριος του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος", γίνεται. Και ας πούμε ότι εκλέγεται και καγκελάριος. Πιστεύει κανείς σοβαρά ότι ο χερ Στάινμπρουκ θα "επαναδιαπραγματευτεί" κανένα μνημόνιο, όταν αυτό σημαίνει δραματική αύξηση της χρηματοδότησης της Ελλάδας με χρήματα των Γερμανών φορολογουμένων και του ΔΝΤ του οποίου τα μέλη έχουν ήδη την Ελλάδα στη μπούκα; Και μόνο η υποβολή επίσημου αιτήματος για επαναδιαπραγμάτευση, θα πείσει όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα δε θέλει ή δε μπορεί να ακολουθήσει κανενός είδους δημοσιονομική πειθαρχία, θα κοιτάξουν με τα ίδια χρήματα να σώσουν τις τράπεζές τους και θα μας διαολοστείλουν. Οι τηλεοπτικές δηλώσεις είναι φτηνές, μπορούν να εκφράζουν τη συμπάθειά τους αλλά μην είστε αφελείς να στηρίζετε ελπίδες επάνω τους.

    • anideos avatar
      anideos @ TARAMAS 01/10/2011 03:58:45

      Ο Πεερ ηταν αυτος που σταματησε την σπεκουλα και μαζι τα σπρεντς επι Καραμανλη στις αρχες του 2009 με μια και μονο δηλωση.
      Εδω στη Γερμανια δεν ειναι δημοφιλης επειδη τα λεει ομορφα, αλλα επειδη δειχνει να ειναι ο μονος πολητικος που δεν υπολογηζει συνφεροντα.
      Απο την αλλη δεν ειναι ολοι οι σοσιαλιστες ανα τον κοσμο σοσιαληστες τυπου Ελλαδας.
      Η επαναδιαπραγματευση δεν ειναι στοχος των πιστοτων αλλα δικος μας.
      Αρα δεν μπορουμε να περημενουμε να μας φωναξουν για αναδιαπραγματευση, αλλα να την απιτησουμε.
      Για να απαιτησεις βεβαια κατι τετοιο χρειαζετε και καποιο αξιοπιστο προγραμμα κατι που το κομμα της ψευτιας και της απατης ΠΑΣΟΚ δεν εχει αλλα ουτε ποτε ειχε.
      Ας παραιτηθουν αρα αυριο, τι λεω χτες κιολας αν γινεται, αφηνοντας τον Σαμαρα να αναδιαπραγματευτει, γιατι οπως αυτος λεει εχει προγραμμα και τον τροπο να το κανει.

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/09/2011 20:45:47

    Ο Σαμαράς είναι εξαιρετικός, αλλά θα πρέπει το πνεύμα του να περάσει και σε όσα στελέχη της ΝΔ κοιμούνται και ξυπνάνε έχοντας στο προσκέφαλο τα εγχειρίδια του...πάνσοφου Λούλη.
    Δυστυχώς, μεγάλη ζημιά κάνει ο Πορτοσάλτε, που διαρκώς καθυβρίζει τον Σαμαρά, σε καθημερινή βάση, με τα περί "πασοκο-νεοδημοκρατίας". Ο Πορτοσάλτε, που καθυβρίζει, επίσης, τον ελληνικό λαό συλλήβδην (σαν γνήσιος φραγκολεβαντίνος, και γαρ το όνομά του δήλον αυτόν ποιεί...), έχει γίνει μία ιδιότυπη εκδοχή νεοφιλελεύθερου αυριανισμού.

  20. nikos avatar
    nikos 30/09/2011 21:01:17

    Mολις αρχισε επιτελους ο Σαμαρας να σπρωχνει λιγο τα πραγματα, αρχισε και η αμβισβητηση. "Δεν θα τον λαβουν υποψη οι δανειστες, δεν θα δεχτουν επαναδιαπραγματευση, θα ειναι μια απο τα ιδια" κλπ. Δεν θυμαμαι να ετυχαν της ιδιας κριτικης, πριν δυο χρονια, οι υποσχεσεις του μεγαλυτερου πολιτικου απατεωνα που γνωρισε ο τοπος. Τοτε οι περισσοτεροι καταπηναν αμασητα τα λογια του. Τωρα για οτι πει ο Σαμαρας η απολυτη μιζερια. Τι ειδους ακραιος μαζοχισμος ειναι αυτος δεν καταλαβαινω. Ρε αδερφε οπως και να εχει, αρκει να φυγουν αυτοι οι διεστραμμενοι, να μη βλεπουμε τις φατσες τους να αλλαξει η ψυχολογια μας. Αμαν πια!!!

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ nikos 30/09/2011 23:41:36

      Μίζερες ψυχές! Μην ακούσουν κάτι έντιμο και αξιοπρεπές! Εθισμένοι στο κάλπικο...ξ ι π α σ μ έ ν ο ι πασοκοποιημένοι!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Νικήτας 01/10/2011 00:18:13

        +1000 σε niko και Νικήτα...μας ''τους κατσίκωσαν στο σβέρκο'' αλλά τώρα που βλέπουν τι γίνεται, από τη μια προσπαθούν την ισοπέδωση με το ''όλοι ίδιοι είναι'' και από την άλλη, δηλώνουν ότι δε θα ψηφίσουν τίποτα στις εκλογές...αυτούς τους απεχθάνομαι περισσότερο...(άσε που στο τέλος πάλι Πασόκ θα ψηφίσουν)

    • apis22 avatar
      apis22 @ nikos 01/10/2011 08:31:19

      +1000

  21. tak avatar
    tak 30/09/2011 21:07:37

    Η πολιτική θέλει νου και σύνεση, στοιχεία που αναμφισβήτητα διαθέτει ο κ. Σαμαράς. Συνεπώς δεν μπορεί να ηγηθεί σε διαμαρτυρίες ούτε των τρακτέρ ούτε των TAXI, γιατί ίσως κάποια στιγμή έρθει απέναντί τους. Ακόμα, οταν ξέρεις καλά την πολιτική, πρέπει να περιμένεις. Και ο Αντώνης είναι ο πρώτος μαραθωνοδρόμος της υπομονής. Με δεδομένο το ότι η σημερινή κυβέρνηση, με τη στήριξη των Τροϊκανών και λοιπών σε εντεταλμένη υπηρεσία "δημοσιογράφων", θα εξαντλήσει την τετραετία, είναι νωρίς ο κ. Σαμαράς να κατέβει στους δρόμους, επειδή και ο ίδιος θα κουραστεί και πιθανά να κουράσει. Ακόμα δε θα πρέπει να μας διαφεύγει το ότι ο σημερινός πρωθυπουργός ευκαιρία θέλει να τα φορτώσει όλα στον Αντώνη, λέγοντας πως "για όλα φταίει ο Σαμαράς". Συνεπώς καλά κάνει και δεν φορτώνεται τα λάθη των άλλων... Φυσικά ο κ. Σαμαράς, αν βγει από το κλουβάκι, το οποίο έχουν μαστορέψει τινές εν αγνοία του και τον έχουν περιβάλει, έχει τρόπους, πολλούς και καλούς, να αντιδράσει. Μόνος του θα βρει το νόημα αυτού του μηνύματος, αν το δει ο ίδιος ή φιλοτιμηθεί κάποιος να του το μεταφέρει...

    • a824 avatar
      a824 @ tak 30/09/2011 21:37:39

      Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να του καταλογιστουν ευθυνες του Σαμαρα αν ριξει την κυβερνηση θελουμε την ανατροπη η δεν την θελουμε.Και στο φιναλε δεν ακουσα κανεναν να καταλογιζει ευθυνες στον Παπανδρεου που εριξε με τον τροπο του τον Καραμανλη ο οποιος οσο περναει ο καιρος θα δικαιωνεται και περισσοτερο.

      • factorx avatar
        factorx @ a824 30/09/2011 21:46:17

        Καλά λέω λοιπόν οτι ορισμένοι τα έχουν μπερδέψει λιγο και παίζουν με τις λέξεις

        1. Ο Καραμανλής δεν "ανατράπηκε". Παραιτήθηκε μόνος του, αφού μόνος του προκήρυξε εκλογές και ο Σαμαρά διαφωνούσε τότε αν θυμάσαι

        2. ¨Οταν ορισμένοι βγαίνουν στο διαδίκτυο και φωνάζουν να "ριξει" ο Σαμαράς την κυβέρνηση εννούν βίαιη ανατροπή με διαδηλώσεις κλπ. Καλούν με άλλα λόγια τον Σαμαρά, απο την ασφάλεια του πληκτρολογίου τους να προκαλέσει ...εμφύλιο.

        3. Ο Σαμαράς επιδιώκει κοινοβουλευτική απομάκρυνση της κυβέρνησης με εκλογές και πιέζει σταθερά προς αυτήν την κατεύθυνση.

        • smash avatar
          smash @ factorx 30/09/2011 22:05:35

          Οχι κ. factorx αν ο Σαμαράς δεν αντιδραση με σθένος τότε θα θεωρηθει συνένοχος, μην ξεχνάμε ότι ήταν και roommate αν δεν κάνω λάθος με τον ΓΑΠ.
          Αν δεν μπορέσει ο Σαμαράς θα μπορέσει κάποιος άλλος.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ smash 30/09/2011 22:10:16

            Ακούω πως ετοιμάζει τα φυσεκλίκια του ο Γλέτσος!
            Γρηγορείτε συνέλληνες.

          • factorx avatar
            factorx @ smash 30/09/2011 22:13:25

            Ο Σαμαράς δεν αντιδρά με σθένος γι αυτό και τον προβάλλουν κάθε ημέρα τα κανάλια και παίζουν πρώτες τις δηλώσεις του και δεν τι διαστρεβλώνουν. Ούτε επαναλαμβάνουν κοινοτυπίες της πλάκας σαν κι εσένα. Ούτε μια σοβαρή ένσταση στην πολιτική του δεν διάβασα μέχρι τώρα τουλάχιστον στην ανάρτηση αυτή, Μόνο κραυγές και πληκτικά επαναλαμβανόμενα τσιτάτα των non papers του ΠΑΣΟΚ, του τύπου "αν δεν μπορέσει ο Σαμαράς θα μπορέσει κάποιος άλλος".

            Όσο για το "συμμαθητές με τον ΓΑΠ" τι ήθελες δηλαδή; Να μην μιλούσε στον ΓΑΠ επειδή ύστερα από 40 χρόνια θα έφερνε το ΔΝΤ;

          • stanley@gr avatar
            stanley@gr @ factorx 01/10/2011 09:13:21

            να τελειωνει επιτελους αυτη η ανοητη προπαγανδα με το roomate και τα αλλα συναφη.
            Σπουδαζαν στο ιδιο σχολειο, ουτε καν συμφοιτητες στο ιδιο αντικειμενο δεν ηταν. Δεν υπηρξαν ποτε roomates.

  22. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 30/09/2011 21:32:56

    Κυριοι
    Εδω που φτασανε τα πραγματα για την χωρα απαιτουνται τουλαχιστον τρεις
    κινησεις απο την επομενη κυβερνηση(ελπιζω αντιμνημονιακη):
    1. Επαναδιαπραγματευση του Μνημονιου και σε περιπτωση αρνησης των εταιρων μας δεσμευση οτι θα προχωρησουμε αμεσα στην καταγγελια του και αμεσως σε εξωτερικη σταση πληρωμων.
    Στη συνεχεια αν δεν δεχτουν οι δανειστες μας τους ορους μας για αποπληρωμη των δανειων θα προχωρησουμε σε κουρεμα του χρεους μονομερως και βασει του Ελληνικου Δικαιου οπου εχουν συνομολογηθει η πλειονοτητα των συμβασεων δανεισμου μας.
    Για τα δανεια που εχουμε παρει απο Δ.Ν.Τ. - ΤΡΟΙΚΑ η δανειακες συμβασεις δεν εχουν επικυρωθει και ψηφιστει απο την Βουλη των Ελληνων οποτε μπορουμε να παλεψουμε για την ακυροτητα τους.
    Σε καμμια περιπτωση δεν φευγουμε απο το Euro.
    Aν το επιθυμουν ας το αποφασισουν οι Ευρωπαιοι εταιροι μας αν εχουν κοτσια.
    2. Διεξαγωγη Δημοψηφισματος για τον τροπο προσαγωγης σε Ειδικο Δικαστηριο
    Δοσιλογων ολων αυτων που μηχανευτηκαν και οδηγησαν την χωρα στα δοντια του Δ.Ν.Τ και της ΤΡΟΙΚΑ.
    Ο Παπανδρεου και το υπουργικο του συμβουλιο εχουν διαπραξει κατα συρροην τα αδικηματα του σφετερισμου της εξουσιας της εκχωρησης Εθνικης κυριαρχιας και της καταδολιευσης της χωρας.
    Οχι εξεταστικες επιτροπες και κουραφεξαλα.
    Αυτο θα ειναι προσπαθεια συγκαληψης και απαλλαγης των ενοχων.
    Δημοψηφισμα για να μην κουνιωνται και οι επιορκοι δικαστες.
    Γιατι εχουμε πολλους απ' αυτους δυστυχως.
    3. Στρατηγικη επαναπροσεγγιση της Ρωσιας πανω στα βηματα που ειχε χαραξει ο Καραμανλης.(Εδω πρεπει να βοηθησει και ο ιδιος. Πιστευω οτι δεν θα το αρνηθει)
    Αν ο Σαμαρας δεσμευτει για τα πιο πανω και συνεργαστει με τις υπολοιπες αντιμνημονιακες δυναμεις θα καταγραφει στην Ιστορια με χρυσα γραμματα.
    Διαφορετικα αλλα λογια να αγαπιομαστε

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΙΩΝΑΣ2 01/10/2011 01:49:47

      Σωστός

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ ΙΩΝΑΣ2 01/10/2011 09:17:18

      @Ιωνας2
      1. δεν ειναι τοσο σιγουρο οτι μπορει να επιτευχθει με παραμονη στο Euro!
      2. σιγα μην κανουμε και δημοψηφησμα. απλη παραθεση ακλονητων στοιχειων ειναι αρκετη!
      3. ασε τον κουρασμενο να ξεκουραστει. αρκετα μας βοηθησε οταν επρεπε!!!

  23. Εnzo avatar
    Εnzo 30/09/2011 22:42:33

    εμενα δεν με νοιαζει αν χρεοκοπησουμε, αν βγουμε απο το ευρω,
    οποτε και αν γινουν εκλογες, ας τα διαλυσει ολα ο γιωργακης, ας ξεπουλησει ολη την Ελλαδα, ας πτωχευσουμε ολοι μας, ας διαλυθει το συμπαν ρε παιδι μου.
    ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΕΙ 10 ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ, ΟΥΤΕ ΗΛΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ.

  24. Alex avatar
    Alex 01/10/2011 00:16:54

    h**p://irakliotikosteki.blogspot.com/2011/09/blog-post_658.html?spref=fb

    Ξέρει κάποιος να μου πει αν αυτο είναι αλήθεια;

  25. tasos avatar
    tasos 01/10/2011 00:46:05

    Οι αντιδράσεις του Σαμαρά , καθώς και όλων όσων είναι στην βουλή είναι ήπιες σε βαθμό συνενοχής!

    Με τέτοια καταπάτηση του συντάγματος που συμβαίνει καθημερινά , καταρράκωση και ταπείνωση του λαού , εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων , παρεμβατικότητα σε κάθε αρχή και εξουσία της χώρας , από τους τελευταίους χαρτογιακάδες του Δ.Ν.Τ. (η λέξη τρόικα που έχει καθιερωθεί είναι επιεικώς γελοία) , θα περίμενε κανένας πιο δραστικές τοποθετήσεις.

    Όταν οι πολίτες που θέλεις να σου δώσουν την ψήφο τους , βιώνουν τα πάνδεινα , αισθάνονται και έχουν ψυχολογία ότι είναι σε πόλεμο , βλέπουν παντού μόνο εχθρούς και δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει , ακούν σενάρια επί σεναρίων (το ένα χειρότερο από το άλλο) , τότε αυτούς που είναι υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση δεν τους λες εγκάθετους , αλλά προδότες και μάλιστα μέσα στην βουλή , το φωνάζεις δυνατά !

    Πάντως για αυτό τον λαό (που δεν είναι ακριβώς και μόνο θύμα) , το να λέει ο Πέερ Σταινμπρουκ (ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ) , ότι αν είχαν πάει να περάσουν αυτά τα μέτρα στην χώρα του , οι πολίτες θα τα είχαν κάνει λαμπόγυαλο , αποτελεί άλλη μία προσβολή για την χαφτομύγες και κλαίοτηνμοίρα μου μπροστά στις ειδήσεις αντίδραση του .

    Σταματήστε τους ψεκασμούς παρακαλώ , μας χαλάνε !

    • Kennan avatar
      Kennan @ tasos 01/10/2011 02:21:45

      Παραληλείς μόνο και μόνο για να πεις κάτι εναντίον του Σαμαρά. Έλεος. Διαβάστε μόνοι σας τις θέσεις του. Μην αναπαράγεται τι μας λέει ο Ψυχάρης και ο Μπόμπολας

  26. ink avatar
    ink 01/10/2011 00:58:58

    ".....Από την στιγμή λοιπόν που “έξω αρχίζουν και καταλαβαίνουν” και λένε αυτά που Σαμαράς λέει εδώ και δύο χρόνια, αυξάνονται οι δυνατότητες επιτυχίας της επαναδιαπραγμάτευσης που προτείνει η ΝΔ....."

    Με όλο τον σεβασμό αλλά συνεχίζετε να επιμένετε ότι τα κανάλια πληροφόρησης των ξένων(π.χ. Γερμανός Σοσιαλδημοκράτης ) είναι η τοποθέτηση της Ν.Δ. και του Σαμαρά????


    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231131101

  27. factorx avatar
    factorx 01/10/2011 01:38:30

    Τι λέει η παραπομπή που κάνεις; Οτι οι Γερμανοι έχουν απηυδίσει με την κυβέρνηση του ΓΑΠ

  28. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 01/10/2011 02:01:42

    Ο επόμενος πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς θα μεταλλάξει το κόμμα της ΝΔ σε μία σύγχρονη κοινωνικά φιλελεύθερη παράταξη που θα συσπειρώνει (τουλάχιστον εκλογικά) πολίτες όχι μόνο κεντροδεξιούς, αλλά θα πιάνει ένα φάσμα από τα αριστερά έως τα δεξιά του πολιτικού φάσματος (εξαιρούνται τα άκρα). Αυτό θα γίνει όταν εκλεγεί με μια ικανή αυτοδυναμία (π.χ. 45%) και με μια κατάρρευση του ΠΑΣΟκ (π.χ. στο 25%) ώστε να ξεδοντιαστεί το διαπλεκόμενο σύστημα που ευθύνεται για το κακό μας το χάλι και που εμποδίζει τον απεγκλωβισμό δυνάμεων της κοινωνίας που παλιότερα είχαν επενδύσει και σήμερα ακόμα εξαρτώνται από το σύστημα αυτό.

  29. rally monkey avatar
    rally monkey 01/10/2011 03:19:19

    kατι μου λεει πως ουτε η ΤΡοικα ούτε η κοινωνια παιρνουν το μύνημα
    ο καθενας για τους δικους της λόγους
    η μεν ΤΡοικα δεν εχει κανενα λόγο να το παρει,
    την απασχολει απλα να κερδισει χρονο ωστε να μπορεσουν να προφυλαχθουν οι υπολοιποι το δυνατον περισσοτερο απο τις συνεπειες μιας Ελληνικης χρεωκοπίας και μετα η Ελλαδα μπορει να αφεθει στην τυχη της..
    η δε κοινωνία αν καταλαβαινε τι παιζει δε θα επετρεπε στον ΓΑΠ να μας φτασει σ'αυτο το σημειο (πχ θα ειχαν στειλει το μυνημα εγκαιρως στους κ.κ. βουλευτές που ψηφισαν το μεσοπροθεσμο ..)
    για την κυβ/νση το αν καταλαβαινει ή οχι δεν εχει απολυτως καμμια σημασια, εξακολουθει να κοροιδευει τους Ελληνες εχοντας υποσχεθει στους Τροικανους τα ανεφαρμοστα και επιμενωντας στην παση θυσια εφαρμογη τους (η θυσια των αλλων φυσικα) -κατα το 'λεφτα υπαρχουν', 'θα τηρησουμε τις δεσμευσεις μας' ..

    • anideos avatar
      anideos @ rally monkey 01/10/2011 04:11:05

      Συνφωνφω απολυτα, στο οτι η Τροικα δεν εχει να φοβηθει τιποτα και δεν την νοιαζει για οποιοδηποτε μηνημα της σταλει η οχι.
      Η κοινωνια...
      Ποια κοινωνια;
      Των νεοελληνων;
      Αυτη δεν εχει καταλαβει ακομα τηι της γινετε.
      Οι συνανθρωποι μας δυστυχως παλευουν για τα κεκτιμενα.
      Ζουμε με το σλογκαν: μακρυα απ τον πισινο μου κι ας ειναι και ενα μικρομετρο.
      Αν καταλαβαινε ποτε η ελληνικη κοινωνια τα μηνηματα της εποχης της θα ψηφιζε τον Λεφτα Υπαρχουν;

  30. thanos avatar
    thanos 01/10/2011 13:55:44

    Ωραίο σχόλιο το οποίο δίνει λαβή για συζήτηση. Σε γενικές γραμμές δεν συμφωνώ με τα γραφόμενα σας στην αρχή χωρίς βέβαια να είμαι φιλόσοφος της πολιτικής απλά πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων είμαστε και καλοί και κακοί ανάλογα των συνθηκών. Το καλός η το κακός δεν νομίζω ότι ως επιθετικός προσδιορισμός καταδεικνύει και την πολιτική σου πεποίθηση. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν κάποιος μπει μέσα στο σπίτι σου και σκοτώσει το παιδί σου και κείνη την στιγμή έχεις ένα όπλο στο χέρι και τον πυροβολήσεις και τον σκοτώσεις τότε και συ γίνεσαι κακός εξαιτίας της συγκεκριμένης συνθήκης που επικρατεί την συγκεκριμένη στιγμή ακόμα και αν σε όλη σου την ζωή δεν έχεις πειράξει ούτε μύγα και ανεξαρτήτως αν νομιμοποιείσαι ή όχι για την πράξη σου.
    Τώρα η πολιτική πεποίθηση κατά την γνώμη μου πρέπει να προέρχεται από την στοιχειώδη μελέτη του προγράμματος ενός κόμματος και όχι από την προσωπική εικόνα ενός εκλεγμένου αρχηγού. Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι κάποιος που θέλει να ψηφίσει ένα κόμμα δεν πρέπει να στέκεται στην εικόνα που εκπέμπεται αλλά πρέπει να ψάξει βαθύτερα τα πράγματα όχι ότι αυτό θα τον διασφαλίσει πλήρως απλά θα έχει μια καλύτερη εικόνα. Και λέω ότι ουσιαστικά ο πολίτης δεν διασφαλίζεται πλήρως γιατί η σύγχρονη πολιτική ιστορία έχει δείξει ότι τα διάφορα συμβόλαια με το λαό έχουν καταστρατηγηθεί πολλές φορές με αποτέλεσμα φοβού τους χαμογελαστούς και δώρα φέροντες που εν κατακλείδι σημαίνει ότι ο πολιτικός ηγέτης στην σύγχρονη ιστορία μας συνήθως εξαπατά τον ψηφοφόρο του και διαφορετικά πράττει των προεκλογικών του δηλώσεων.
    Τέλος θέλω να πω ότι συμφωνώ μαζί σας για το ότι σήμερα είναι μοναδική ευκαιρία να ξεπεραστούν οι αγκυλώσεις του παρελθόντος και να ενωθούν όλοι οι Έλληνες εκείνοι που έχουμε κοινά συμφέροντα και κοινούς εχθρούς έτσι ώστε να λειτουργεί η Δημοκρατία μας στην βάση των θεσμών και του Συντάγματος διασφαλίζοντας όμως ότι αυτά τα τελευταία δεν θα καταστρατηγούνται από πολιτικές ολιγαρχίες που θα εξαπατήσουν τον Λαό και θα λειτουργήσουν για τα συμφέροντα των ολίγων

  31. lianos avatar
    lianos 01/10/2011 14:38:04

    Για τον Φάκτορα ήταν παράξενε, όταν το έγραψα δεν έβλεπα τι έχεις γράψει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα συμφωνήσω μ' αυτό που έγραψες

  32. blue nile avatar
    blue nile 02/10/2011 02:38:21

    Το τέλος του ΠΑΣΟΚ δεν αργεί. Από το τι σόι τέλος θα είναι αυτό θα εξαρτηθεί σε σημαντικό βαθμό και η επόμενη διακυβέρνηση αλλά και η πορεία της χώρας προς μια πλήρη αποπασοκοποίηση.
    Ο Σαμαράς προσπαθεί να κερδίσει καθαρή αυτοδυναμία για να μπορέσει ανεμπόδιστος να εφαρμόσει το πρόγραμμα του αλλά και για να δώσει τη χαριστική βολή στο ήδη ημιθανές σύστημα ΠΑΣΟΚ που θα επιδεινώσει την κατάσταση του και άλλο μετά τις απολύσεις στο δημόσιο τομέα.
    Η κατάσταση μπορεί να γίνεται μέρα με τη μέρα δυσκολότερη αλλά είναι ακόμα διαχειρίσιμη και μπορεί να ανατραπεί προς το πολύ καλυτερο από μια εμπνευσμένη ηγεσία. Αρκεί αυτή να επιτύχει τη διαδοχή της στα πλαίσια του κοινοβουλευτισμού και της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας. Όποια άλλη εξέλιξη μπορεί να επιφέρει τέτοια εντροπία που να καταστήσει ανέφικτη κάθε αλλαγή προς το θετικότερο.
    Αφήστε που κάθε μέρα που περνάει χωρίς εκλογές το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ που με τίποτα δεν θέλουν προσφυγή στις κάλτσες τώρα θα καταποντίζεται όλο και περισσότερο.

  33. Μαρια avatar
    Μαρια 02/10/2011 04:27:19

    Αν δεν θα κοιταξει να καταγραφει το χρεος, δεν θα διαφερει πολυ απο τον ΓΑΠ. Ελπιζω να εχω λαθος.

  34. ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ avatar
    ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 03/10/2011 14:27:48

    ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!

  35. tak avatar
    tak 04/10/2011 13:24:31

    Να συμπληρώσω... Όσοι απορείτε με την ηπιότητα του Σαμαρά, θα πρέπει να αντιληφθείτε καλά πως οι μετρήσεις του δίνουν περί το 5% παραπάνω (λίγο) και συνολικό ποσοστό κάτω από το 30%... Με τέτοια ποσοστά δεν κάνεις "επανάσταση". Αν είχε διαφορά 15% και πάνω και συνολικό συν - πλην 50%, ασφαλώς και θα έπρεπε να κάνει άλλα πράγματα. Συνεπώς μη ζητάμε τα πάντα, δίνοντας ως λαός ψίχουλα... Έτσι δεν είναι;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.