09/11/2011 12:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέχρι που θα φτάσει ο εκβιασμός;

Του Γιώργου Χαρβαλιά

Στα όρια του πολιτικού γκαγκστερισμού κινείται η συμπεριφορά των ισχυρών της Ευρώπης που βλέποντας τον κύριο Παπανδρέου ψοφοδεή και πανικόβλητο, αποφάσισαν να μεταφέρουν την μέθοδο του ωμού εκβιασμού σε ολόκληρο το ελληνικό πολιτικό φάσμα.

Το γεγονός ότι οι δανειστές δεν αρκούνται στην προφορική δέσμευση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά αξιώνουν έγγραφο συμβόλαιο ρητής συμμόρφωσης «προς τας υποδείξεις», αποτελεί ένδειξη αχαλίνωτης αποθράσυνσης που τσαλακώνει τα όποια υπολείμματα εθνικής αξιοπρέπειας απέμειναν στη χώρα. Και η απαίτηση τους να υπογραφεί το σχετικό κείμενο, εκτός από τους δύο πολιτικούς αρχηγούς και από τον νέο πρωθυπουργό, τον υπουργό οικονομικών και τον διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας, ναρκοθετεί εκ των προτέρων την όποια προσπάθεια της νέας κυβέρνησης να διαπραγματευτεί με στοιχειώδεις όρους αυτοσεβασμού, την εφαρμογή της συμφωνίας των Βρυξελλών.

Υπαίτιος για αυτόν τον διασυρμό διαρκείας, δεν είναι άλλος από τον απερχόμενο πρωθυπουργό του μνημονίου που κατάφερε με τους ασύλληπτους αυτοσχεδιασμούς του, να σπάσει όλα τα ταμπού και να στοιχειοθετήσει θεσμικά το μέχρι πρότινος ανήκουστο δίλημμα: «Μνημονιακή ομηρία δεκαετίας και παραμονή στο ευρώ ή πτώχευση και επιστροφή στη δραχμή;».

Η «μέγγενη» του εκβιασμού επικεντρώνεται στην πολύπαθη έκτη δόση που ενώ είχε κλειδώσει με πολιτική απόφαση ήδη από την 21η Οκτωβρίου, αίφνης ξαναμπήκε στο ψυγείο και η καταβολή της συνδέθηκε με νέο γύρο δανειακών…υποχρεώσεων.

Θυμίζω ότι η 6η δόση είχε αρχικά εξαρτηθεί άμεσα από την ψήφιση του απεχθούς πολυνομοσχεδίου που είχε προσδιοριστεί ως συμβατική υποχρέωση της κυβέρνησης για την εκταμίευση της. Αντί όμως ο πρωθυπουργός να εμμείνει σε αυτή την αρχική απόφαση, έβαλε στο τραπέζι το δημοψήφισμα και έδωσε λαβή στους Ευρωπαίους να φορτώσουν την «ατζέντα» με ένα σωρό πρόσθετες απαιτήσεις.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, δύο είναι τα αμείλικτα ερωτήματα που προκύπτουν: Μήπως η νέα κυβέρνηση, «εγγυητής» της οποίας εμφανίζεται, χάρις στην εμμονή των ξένων και ο κ. Παπανδρέου, λειτουργήσει ως πλυντήριο για την λεύκανση του πολιτικού του μητρώου; Και βεβαίως, που θα σταματήσουν οι εκβιασμοί με την απειλή επιστροφής στη δραχμή.

Η κοινωνία απαιτεί γρήγορες και καθαρές απαντήσεις που θα εξασφαλίζουν την λογοδοσία του «αρχιτέκτονα του χάους» και ένα φρένο στις αναιδείς αξιώσεις των ξένων πιστωτών.

Ήδη από χθές το βράδυ, ένας Έλληνας πολιτικός αρχηγός, έστειλε με  τον πιο περήφανο τρόπο κωδικοποιημένο μήνυμα στις Βρυξέλλες…Καλό θα είναι, για το μέλλον της Ευρώπης, να το ερμηνεύσουν σωστά οι παραλήπτες.

(δημοσιεύεται στον "Ελεύθερο Τύπο")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Petruchio avatar
    Petruchio 09/11/2011 12:59:32

    Έχετε δίκιο ότι είναι ντροπή να ζητάνε οι Ευρωπαίοι έγγραφες και όχι προφορικές δεσμεύσεις.
    Όχι όμως "Εθνική" ντροπή... Ντροπή για τους πολιτικούς, όχι για τον Λαό.... ας ήταν πιο προσεχτικοί οι πολιτικοί μας ώστε να μην τους αντιμετωπίζουν έτσι.

    Ας έιμαστε επιτέλους ειλικρινείς μεταξύ μας, την ύστατη τούτη ώρα.... υπάρχει Έλληνας που θεωρεί ότι οι πολιτικοί μας τηρούν τις υποσχέσεις που δίνουν??? έλλεος δηλαδή... Μας ενοχλεί που μας πήραν είδηση?

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 09/11/2011 13:00:02

    Μπράβο στο Σαμαρά. Καμία υπογραφή - συγχωροχάρτι στον Παπανδρέου και κατ' επέκταση στην μέχρι σήμερα πολιτική της τρόϊκας που επιβλήθηκε στην Ελάδα μέσω του ψοφοδεούς απερχόμενου πρωθυπουργού

  3. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 09/11/2011 13:00:11

    O "αρχιτέκτονας του χάους" βρέθηκε στο τιμόνι της Ελλάδας χάρη και στη δική σας αμέριστη βοήθεια όντας διευθυντής του "Έθνους". Θέλετε να σας θυμίσω εξώφυλλα και εκβισμούς προς την περασμένη κυβέρνηση της ΝΔ; Θέλετε να σας θυμίσω τη στάση σας όταν η κυβέρνηση Καραμανλή προσπάθησε να πάρει το 1/1000 των μέτρων που πήρε η παρέα του ΓΑΠ, προκειμένου να μην φτάσουμε εδώ που έιμαστε σήμερα; Το PhotoShop με τις φωτιές στην Ηλεία το ξεχάσατε; Αιδώς κ. Χαρβαλιά. Δεν είμαστε όλοι χρυσόψαρα.

    • Wraia ta leme avatar
      Wraia ta leme @ Αστραπόγιαννος 09/11/2011 13:26:21

      Αν κατάλαβα καλά,θεωρείς οτι η κυβέρνηση Καραμανλή τα έκανε όλα τέλεια και έπαιρνε πάντα σωστές αποφάσεις για το μέλλον της χώρας?Εγώ πάντως και πολλοί άλλοι (δεξιοί) δεν συμφωνούσαν και φάνηκε από τα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών.
      Κατά αυτήν την έννοια να μην κάνουμε σχόλια και κριτική ούτε για τον Σαμαρά.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Wraia ta leme 09/11/2011 13:32:44

        Ναι δεν κατάλαβες καλά!
        Δια τα εξώφυλλα και τους εκβιασμούς και την στάση του Συγκροτήματος στους ΕΜΠΡΗΣΜΟΥΣ του '07 έχεις να πεις κάτι;
        Κάτι "δεξιοί" σαν εσένα για την Ντόρα την εξερευνήτρια με τα πολλά επίθετα κάνουν.
        Και πολύ σας πέφτει!
        Τζάταρ κακό τσαντίρ!

        • Wraia ta leme avatar
          Wraia ta leme @ Σταύρος 09/11/2011 13:42:52

          Εσύ τώρα κατάλαβες ότι στηρίζω Ντόρα λέγοντας ότι είμαι δεξιός?Εσύ είσαι για να δίνεις πιστοποιητικά "Δεξιοφροσύνης" και να μας κατατάσεις όπως σου γουστάρει? Μάλλον τα έχεις μπερδέψει.

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Wraia ta leme 09/11/2011 13:51:25

            ...Εγώ πάντως και πολλοί άλλοι (δεξιοί)...

            ΚΑΙ
            συζευκτικός σύνδεσμος

      • Αστραπόγιαννος avatar
        Αστραπόγιαννος @ Wraia ta leme 09/11/2011 13:42:04

        Όχι μόνο δεν κατάλαβες καλά αλλά δεν κατάλαβες τίποτα. Η κυβέρνηση Καραμανλή έκανε πολλά λάθη, αλλά το να κατηγορεί ο Χαρβαλιάς τον ΓΑΠ είναι τόσο σουρεαλιστικό σαν να κατηγορούσε ο Γκαίμπελς τον Χίτλερ.

        • Wraia ta leme avatar
          Wraia ta leme @ Αστραπόγιαννος 09/11/2011 13:49:21

          Κατάλαβα τώρα. Το πρόβλημα είναι ο Χαρβαλιάς. Θα αρχίσω να διαβάζω Παπαχελά και Καψή για να διορθωθώ. Οσο για αυτά που λέει ο Χαρβαλιάς μάλον δεν ισχύουν,έτσι?

          • Αστραπόγιαννος avatar
            Αστραπόγιαννος @ Wraia ta leme 09/11/2011 14:04:07

            Μπορείς επίσης να δεις και Τατιάνα άμα γουστάρεις. Εγώ δεν είπα αυτό και μην διαστρεβλώνεις τα λεγόμενα μου.

          • Wraia ta leme avatar
            Wraia ta leme @ Αστραπόγιαννος 09/11/2011 14:12:26

            Ακου Αστραπόγιαννε,διαβάζω ένα άρθρο που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο,ακολουθούμενο απο το σχόλιο σου που κατά την γνώμη μου δεν έχει σχέση με το άρθρο άλλα με τον Χαρβαλιά. Αυτό είναι το θέμα σου?

        • Omen avatar
          Omen @ Αστραπόγιαννος 09/11/2011 14:18:59

          Ειμαστε σοβαροι? Ποτε θα σταματησουμε να υποστηριζουμε προδοτες και τηλε-κατευθυνομενους οεο? Ποτε θα καταλαβουμε οτι η Ελλαδα μας θελει πραγματικους ηγετες και πατριωτες και οχι λαμογια και υποκριτες? Δεν καταλαβαινω γιατι ζοριζεστε οταν καποιος σαν τον Χαρβαλια σας μιλαει για εθνικη αξιοπρεπεια?

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αστραπόγιαννος 09/11/2011 14:09:35

      Αντε πες τα χρυσόστομε. Μπορεί να θεωρούσα τον Καραμανλή ανίκανο πολιτικό, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν του γινόταν αισχρή αντιπολίτευση μόλις πήγαινε να πάρει ένα μικρό περιοριστικό μέτρο (που σε σχέση με τα τωρινά, θα τα υποδεχόμασταν στο Σύνταγμα μετά βαϊων και κλάδων και με ωσσανά...).
      Εχουν τεράστια ευθύνη ΚΑΙ οι δημοσιογράφοι για τη σημερινή κατάντια. Θα πάρει πολλούς η μπάλα και δικαίως.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ΒΙΣ 09/11/2011 15:41:30

        καιρός ήταν ....

      • Y. avatar
        Y. @ ΒΙΣ 09/11/2011 15:43:07

        ...ή να κάνουν την κάθαρσή τους, βγάζοντας στη φόρα όλα τα παιχνίδια, κατευθύνσεις, εντολές. Με ονίματα, διευθύνσεις και ημερομηνίες

  4. ktisias avatar
    ktisias 09/11/2011 13:17:00

    Με ποδοσφαιρικούς όρους η καθυστέρηση που πραγματοποιείται βολεύει άπαντες ,γιατί φαίνεται όλοι τους κυβέρνηση και ευρωπαίοι παράγοντες πετούν την μπάλα στην κερκίδα προσπαθώντας να ροκανίσουν τον χρόνο! Η της Ελληνικής μετέχοντες στον συνδυασμό ΠΑΣΟΚ και ΝΔ εφευρίσκουν παιδαριώδες δικαιολογίες ως προς την σύνθεση της ομάδος, λες και δεν ξέρουμε ποιοι είναι φορμαρισμένοι και ποιοι σέρνονται. Η άλλη πλευρά ζητά να ταπεινώσει την Ελλάδα προβάλλοντας ανόητα επιχειρήματα με δηλώσεις υποτέλειας για κάτι που αναγκαστικά θα ψηφήσουν στην βουλή . Έτσι είναι εύκολο να διακρίνουμε ποιους βολεύει αυτή η κατάσταση .Τελικά υπάρχει σχέδιο!

  5. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 09/11/2011 13:45:11

    Κύριε Χαρβαλιά, κατ' αρχάς έχουμε πλέον αντιληφθεί, ότι οι Ευρωπαίοι ηγέτες(?) και πολιτικοί, είναι τουλάχιστον ολίγιστοι, για τον ρόλο, που έχουν αναλάβει, σχετικά με την διάσωση της Ευρωζώνης και του Ευρώ. Έχουν τόση σχέση με την Πολιτική, όση σχέση έχουν ο Φάντης με το ρετσινόλαδο... Από την στιγμή που ομολογούν ότι αιφνιδιάζονται από τις δημοψηφισματικές ...πρωτοβουλίες του ΓΑΠ, μας αποδεικνύουν τουλάχιστον την ανεπάρκειά τους. Στους απλοϊκούς τους εγκεφάλους, έχουν διαμορφώσει για την πολιτική, μια υπεραπλουστευμένη άποψη, που μόνο οίκτο και γέλιο μπορεί να προκαλέσει! Στα τόσα κλισέ, που έχουν ακουστεί τις τελευταίες μέρες, θα προσθέσω το ότι ''όταν οι Αρχαίοι Έλληνες Ανθρωποκεντρικοί Φιλόσοφοι παρήγαν Πολιτική, με κορωνίδα τον Άνθρωπο, οι πρόγονοι των σημερινών Ευρωπαίων ηγετών - τοκογλύφων - δανειστών - εκβιαστών μας, σέρνονταν μέσα στις σπηλιές τους, μουγκρίζοντας με άναρθρες καραυγές"! Για να μην νομίζουν, οι εκ της Εσπερίας ορμώμενοι, κατ' ευφημισμόν πολιτικοί και οι υπαλληλίσκοι τους, τύπου ...Όλι Ρεν, ότι τρώμε κουτόχορτο, το έχουμε εμπεδώσει, ότι κατά την διάρκεια των διαπραγματέυσεων, για μεταβατική κυβέρνηση στην Χώρα μας, οι διάφοροι ...Μερκοζί και Σόι - ...Μπλέ, περιμένουν λεπτομερές τηλεφωνικό ραπόρτο εξ Αθηνών, από τον ΓΑΠ και λοιπά ...σημαίνοντα ΠΑΣΟΚικά στελέχη - ορντινάντζες τους, σχετικά με τις διαπραγματευτικές θέσεις του Αντώνη Σαμαρά, καθώς και τις εισηγήσεις τους για το ποιά πρέπει να είναι κατά περίπτωση η δικιά τους τακτική και οι επόμενες κινήσεις τους. Επειδή είναι πολιτικά παντελώς ανεπαρκείς , οι Δυτικοευρωπαίοι ...φωστήρες της πολιτικής, περιμένουν ...οδηγίες από ΓΑΠ, Βενιζέλο και λοιπούς, παρόμοιους Εθνικούς ...ευεργέτες, για να βάλουν τις επόμενες τρικλοποδιές στον Πρόεδρο της ΝΔ και ταφόπλακα στο καθημαγμένο από αυτούς Έθνος μας. Δυστυχώς για σας, Ευρωπαίοι ...σωτήρες και φίλοι μας, η Πολιτική παραμένει βαθειά χαραγμένη στο DNA του Έλληνα, κάτι που λείπει από το δικό σας DNA. Η Πολιτική και η διεθνής ευημερία, είναι πολύ σοβαρά πράγματα, για να τα εμπιστευθούμε στα ...χέρια σας.
    Σας πήραμε χαμπάρι!
    Αιδώς Αχρείοι, ημεδαποί και αλλοδαποί!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΙΩΝΑΣ 09/11/2011 16:21:59

      Καί λίγα τούς ἔψαλες, ἐγώ συμπληρώνω "Πάς μή Ἕλλην, βάρβαρος"!!

  6. dorothea avatar
    dorothea 09/11/2011 13:51:20

    Παιδιά για ξεκολήστε, εκτός κι αν έχετε τίποτα προηγούμενους λογαριασμούς. Επειδή ξέρω τον αρθρογράφο από την εποχή που ήταν στον παλιό Ελεύθερο Τύπο του Βουδούρη, να σας πώ ότι είναι ένας από τους ελάχιστους που τουλάχιστον στα εθνικά θέματα δεν έχει κάνει ούτε χιλιοστό πίσω. Και από το Εθνος που λέτε, ήταν ο πρώτος που στήριξε τον Τάσσο Παπαδόπουλο και γύρισε όλες τις προοδευτικές φυλλάδες κατά του σχεδίου Ανάν. Τώρα αν έθιγε τα κακώς κείμενα της κυβέρνησης Καραμανλή και αυτό σας ενοχλεί, τι να κάνουμε. Πηγαίνετε να αναπέμψετε δεήσεις στην Ραφήνα...

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ dorothea 09/11/2011 14:02:31

      Οκ, άστον τον Καραμανλή γιατί θα εξελιχθεί η συζήτηση σε ενδοοικογενειακή διαμάχη. Τώρα θέλετε να ποστάρω τη γραμμή που είχε το "Έθνος" σε θέματα λαθρομετανάστευσης, εθνικής κυριαρχίας, εγκληματικότητας αλλοδαπών κλπ επί εποχής Χαρβαλιά; Μην το ψάχνουμε. Το μεγαλύτερο παπαγαλίνι του Μπομπολιστάν μετά τον Παύλο Τσίμα και την Όλγα Τρέμη πάντοτε.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αστραπόγιαννος 09/11/2011 14:16:54

        Έτσι, έτσι. Κοντεύουμε να θεωρηθούμε έθνος από χρυσόψαρα...
        Και για να μιλήσω πιο χοντρά, αν το παίζεις σκληρός δήθεν στα εθνικά με τους Τούρκους, αλλά δεν σε πειράζει που 300 μουσουλμάνοι φανατίκλες και αγράμματοι από το όρος Καρα Κορούμ περνάνε κάθε μέρα τα σύνορα της Ελλάδας και μας κατσικώνονται στην Αθήνα και αλλού, να βράσω την ευαισθησία σου στα εθνικά.
        Ποια η διαφορά με εισβολή παρακαλώ; Να μου την εξηγήσει κανείς, διότι αδυνατώ να την καταλάβω. Η Μικρασία τον 12ο-14ο αιώνα από Τουρκομάνους βοσκούς επικοίσθηκε σταδιακά. Εεγκατέλειψαν οι χριστιανοί την ύπαιθρο, αφού τους κατέλαβαν τα χτήματα οι Τουρκομάνοι τζομπαναραίοι, κατέφυγαν στις πόλεις και μετά έπεσαν και οι πόλεις...
        Άσε που τον κανονικά εισβολέα τον πολεμάς και δεν σου λέει κανείς τίποτα. Με τους άτυπους εισβολείς, τί κάνουμε; Δεν ρίχνουμε ούτε τουφεκιά, είναι "παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων" απεφάνθη ο πολύς Καμίνης, προτού θελήσει να γίνει ο Άρχων των Σκουπιδιών.

  7. violi avatar
    violi 09/11/2011 13:54:58

    Ορίστε τι να τους πούμε: http://www.youtube.com/watch?v=r6UvXnOO1u4

    • Νίκος Γκ. avatar
      Νίκος Γκ. @ violi 09/11/2011 16:36:58

      +1000

  8. violi avatar
    violi 09/11/2011 13:59:28

    Ορίστε τι να τους πούμε: h**p://www.youtube.com/watch?v=r6UvXnOO1u4

  9. mvas avatar
    mvas 09/11/2011 14:02:58

    Είναι δυνατόν να εκβιάζουν οι Γερμανοί, που είναι οι πιο ωφελημένοι από τον ευρώ ?
    Δείτε εδώ με βάση τα πιο επίσημα στοιχεία πόσο ωφελήθηκαν, συγκριτικά με εμάς αλλά και άλλες χώρες

    antikleidi.wordpress.com/2011/11/09/greece-car-vs-spread/

    Ποιος θα χάσει τελικά περισσότερα από την διάλυση της Ευρωζώνης ?

  10. dorothea avatar
    dorothea 09/11/2011 14:11:18

    Φίλε μου, μάλλον κάποιο ζόρι τραβάς, επι προσωπικού. Σου εξηγώ ότι ειδικά σε θέματα εθνικής κυριαρχίας οι θέσεις του συγκεκριμένου αρθρογράφου ήταν και είναι αδαμάντινες. Χαρακτηρισμένες από διάφορους πολυπολιτισμικούς, τύπου "Ιός Ελευθεροτυπίας", υπερπατριωτικές και ακραίες. Μη τα βάζουμε όλα στον ίδιο ντορβά. Υπάρχουν δημοσιογράφοι και δημοσιογράφοι. Ρώτα και λίγο στη πιάτσα και μην ταυτίζεις εκδοτικά συγκροτήματα με πρόσωπα που εργάστηκαν σε αυτά. Και μάλιστα έφυγαν με δική τους πρωτοβουλία εγκαίρως...

  11. Factorx avatar
    Factorx 09/11/2011 14:24:03

    Όποιος θέλει να βγάλει προσωπικά ή πολιτικά απωθημένα, ή να παίξει παιχνιδάκια ανόητων της Συγγρού μπορει να εκφραστεί σε άλλα μπλογκς. Ανοησίες δεν θα γραφουμε εδώ. Ο Χαρβαλιάς είναι επαγγελματίας δημοσιογράφος αλλά τον πατριωτισμό του δεν επιτρέπω σε κανέναν να τον αμφιοσβητήσει. Κι εγω δούλευα όταν ξεκίνησα στον ΔΟΛ. Εγινα όργανο του Λαμπράκη;

  12. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 09/11/2011 14:34:20

    Εσύ ξεκίνησες όπως χιλιάδες άλλοι νέοι σαν απλός συντάκτης. Δεν ήσουν διευθυντής των Νέων ή του Βήματος και έβαζες πλαστές φωτογραφίες στην πρώτη σελίδα για να δέιξεις πόσο άχρηστη είναι η ΝΔ.

    Δεν πειράζει άσε εμένα που μένω στα Πατήσια και δεν τολμάμε να βγούμε από τα σπίτια μας μην μας σφάξουν οι αλλοδαποί που προμοτάριζε επί μια δεκαετία ολόκληρο το Μπομπολιστάν-συμπεριλαμβανομένου του Έθνους του Χαρβαλιά-για να έχει φτηνά εργατικά χέρια ο Άκτωρας, να μιλάω για τον ρόλο του Χαρβαλιά.

    ΥΓ. Και σταματήστε αυτό το επί προσωπικού. Δόξα τω Θεώ με τον Χαρβαλιά δεν έχω συναντηθεί ποτέ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αστραπόγιαννος 09/11/2011 17:13:03

      Κάνεις λάθος. Πριν με στείλουν να κάνω παρέα στον Σαμαρά στην ερημιά είχα κι εγώ τις ευκαιρίες μου στο "σύστημα" αλλά με ...έφαγαν τα συμφέροντα. Θα σου πω καμιά φορά πώς δεν έγινα διευθυντης στην Απογευματινή, έχει πολύ γέλιο

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Factorx 09/11/2011 17:23:05

        Είδες, Φάκτορα, που οι καλές παρέες στην ερημιά, είναι πολύ ωφέλιμες? Μακάρι να είχαμε την τύχη σου. Δεν πειράζει όμως! Σε λίγο, ο Αντώνης σαν Πρωθυπουργός, θα είναι η παρέα πολλών, μα πάρα πολλών Ελλήνων.

  13. Nik avatar
    Nik 09/11/2011 14:57:22

    Διάχυτη η άποψη ότι τα πάντα είναι πολιτική. Αποψη που δεν μας άφησε ποτέ να δούμε τις απόλυτα πρακτικές όψεις της πραγματικότητας. Αυτή η θεώρηση βολεύει τους αμόρφωτους πολίτες και τους ανεπάγγελτους πολιτικούς.

    Στην δημιουργία αυτής της κατάστασης συνέβαλαν τα μέγιστα οι διάφοροι σύμβουλοι επικοινωνίας, spin doctors, PR consultants, image makers κλπ. Και έτσι καταντήσαμε τα πάντα, ακόμη και η επιλογή κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, να γίνονται παρασκηνιακά και να έχουμε έναν στρατό "μεταφραστών" που μας δίνουν "ερμηνείες", σπάνια τα στοιχεία όπως αυτά είναι. Αυτός είναι ό ψόγος για το επάγγελμα, και όχι τι έγραφε κατά καιρούς ένας δημοσιογράφος για κάποιο θέμα.

  14. Nick63 avatar
    Nick63 09/11/2011 15:10:41

    Αγαπητοί, συνέλθετε!
    Το πρόβλημα είναι άν δικαιούται δια να ομιλεί ο κ. Χαρβαλιάς ή το τι διακυβεύεται απο την ουσία του περιεχομένου του σχολίου του;;;...
    Εχθές, δημόσιος υπάλληλος, ψηφοφόρος της Ν.Δ. και ένθερμος υποστηρικτής της θέσης Α.Σ. περί μη γραπτής δέσμευσης στη Ε.Ε., μόλις έγινε γνωστή η
    αντίδραση Ο. Ρέν, τρομοκρατημένος μου είπε ότι "εάν δεν δοθεί η 6η δόση δε θα
    πληρωθούμε κι΄εμείς" και ότι ο Α.Σ. πρέπει να βρεί μία φόρμουλα "πατριωτική" για να ικανοποιηθούν στην Ε.Ε...
    Το αδιέξοδο των πολιτών είναι εμφανές πλέον.
    "Πατριωτικές" κορώνες και "ηρωϊκές εξόδοι" με το χέρι απλωμένο για δανεικά
    απο τους "εταίρους" μας, δεν συνάδουν...
    Ας συνειδητοποιήσουμε επιτέλους ότι πρέπει να απαντήσουμε στο δίλλημα που
    θέτει η ιστορία και η ροή των πραγμάτων σήμερα.
    Εθνική υπερηφάνεια και βόλεμα μαζί δε πάνε.
    Αλλιώς δεν θα υπάρχουν δικαιολογίες...

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ Nick63 09/11/2011 15:44:31

      Κακώς ανησυχείς για τον Σαμαρά. Το έγραψα και χθες: ο Σαμαράς θα κάνει Ο,ΤΙ πρέπει για να περάσει ΟΣΟ το δυνατόν ανάιμακτα η χώρα από τον κάβο. Ένας άνθρωπος που έμεινε 15 χρόνια μόνος του νομίζεις ότι θα βάλει τώρα πάνω απ' όλα το κομματικό συμφέρον; Μην ανησυχείς καθόλου.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Αστραπόγιαννος 09/11/2011 16:24:39

        +1000

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ Nick63 09/11/2011 16:01:56

      Το πρόβλημα είναι η ασυνέπεια λόγων και έργων. Και για να το θέσω πιο απλά: μπορεί σε δύο χρόνια από τώρα να αρθρογραφεί ο Μάκαρος κατά των στημένων στο ελληνικό πρωτάθλημα; Αυτό προσπαθώ να πω αλλά προφανώς ματαίως. Όλοι νομίζουν ότι έχω προσωπικά με τον Χαρβαλιά. Ναι, τον είχα επιλοχία στον στρατό και με έβαζε συνέχεια 4-6 σκοπιά. Από τότε του το κρατάω.

  15. sitting duck avatar
    sitting duck 09/11/2011 16:59:59

    Ρε φίλε μας έπρηξες. Για την ουσία του άρθρου έχεις να πείς τίποτα; Η σε βάζουν κάποιοι από τη Συγγρού να κάνεις νταβαντούρι, επειδή όπως διαβάζω ο Χαρβαλιάς ήταν στην γραμμή των "σκληρών" που έπεισαν τον Σαμαρά να μην συμμετάσχει στην κυβέρνηση εξάμβλωμα. Ούτε αυτό σου λέει κάτι; Η μήπως επειδή έχουν ενοχληθεί κάποιοι σφυρίζεις και εσύ στον ίδιο σκοπό;Δέκα σχόλια να μας εξηγείς το ίδιο πράγμα, πάει πολύ. Πράγματι κάποιο ζόρι τραβάς.

  16. Nick63 avatar
    Nick63 09/11/2011 20:18:27

    ...Κάτω τα χέρια απο το Μάκαρο!!!...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.