#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/02/2011 07:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέτωπο γενικευμένης …αταξίας

Η εργασιακή ειρήνη που επεδίωκαν κάποιοι στην κυβέρνηση πάει περίπατο



Παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες που κάνει η κυβέρνηση να εμφανίσει μια εικόνα στο εσωτερικό της χώρας, ότι ελέγχει την κατάσταση, δυστυχώς γι' αυτήν τις επόμενες ημέρες η Ελλάδα θα βρίσκεται σε γενικευμένη ... αταξία. Και η εβδομάδα που μπαίνει θα προκαλέσει τρόμο στην κυβέρνηση σε όλα τα επίπεδα.

Οι γιατροί σε ένα πρωτοφανές μέτωπο βάζουν λουκέτο στα ιατρεία του ΙΚΑ, στα ιατρεία στα νοσοκομεία και στα ιδιωτικά καθώς αποφάσισαν απεργίες αντιδρώντας στο νομοσχέδιο Λοβέρδου. Έτσι, εκατομμύρια Ελληνες, εν μέσω έξαρσης της γρίπης, όχι μόνο δε θα μπορούν να βρουν γιατρό να τους εξετάσει και να τους γράψει τα φάρμακά τους αλλά δε θα βρίσκουν και φαρμακείο. Οι φαρμακοποιοί τα κλείνουν μέχρι την Τετάρτη και απειλούν με απεργίες διαρκείας.

Ετσι, οι ασθενείς μόνο από τύχη δε θα πάθουν τίποτε αφού το έμφραγμα στο χώρο της Υγείας θα είναι διαρκές.Κι όλη αυτή η κατάσταση έχει προκαλέσει και μεγάλες ελλείψεις σε φάρμακα πρώτης ανάγκης. Είτε αυτό είναι πραγματικό φαινόμενο είτε τεχνική κρίση από τους φαρμακοποιούς το ζήτημα είναι η ταλαιπωρία των πολιτών.

Στις συγκοινωνίες υπάρχουν στάσεις εργασίας Δευτέρα και Τρίτη όπου θα αποφασιστούν οι κινητοποιήσεις που θα κάνουν οι εργαζόμενοι.

Οι δικηγόροι στην περιφέρεια, και συγκεκριμένα 52 δικηγορικοί σύλλογοι αποφάσισαν να συνεχίσουν την αποχή τους μέχρι 14 Φεβρουαρίου.

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, έρχονται τώρα και οι αγρότες οι οποίοι απειλούν με τα καθιερωμένα μπλόκα. Τη Δευτέρα ενδεχομένως να κλείσουν τον Προμαχώνα δημιουργώντας τις εικόνες που βλέπαμε πέρυσι με τους νταλικέρηδες από τη Βουλγαρία. Επίσης, ετοιμάζουν είτε μπλόκα στις εθνικές είτε άνοιγμα των διοδίων.

Το μεγάλο απεργιακό μπαράζ αναμένεται να συνεχιστεί καθώς η κυβέρνηση εμφανίζεται αδιάλλακτη και δεν αλλάζει τίποτε από τα νομοσχέδια που έχει καταθέσει.

Για να μην ξεχάσουμε και το κίνημα του “Δεν πληρώνω” που ξανα-άνοιξε τα διόδια παντού προκαλώντας εκνευρισμό σε κυβέρνηση και εργολάβους.

Η εργασιακή ειρήνη που επιδιώκουν κάποιοι στην κυβέρνηση πάει περίπατο

Δεν ξέρει τι να κάνει η κυβέρνηση

Όπως επισημαίνει και η χθεσινή «Καθημερινή» η αύξηση των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και εισιτήρια, η « κατάληψη από γιατρούς στο υπουργείο Υγείας, η άρνηση των συνδικαλιστών του μετρό να υπακούσουν στη Δικαιοσύνη που κήρυξε παράνομη την απεργία τους ή ακόμη και ο παρατεινόμενος εκφυλισμός του αντικαπνιστικού νόμου στους δημόσιους χώρους, τείνουν να δημιουργήσουν ένα γενικευμένο κλίμα απειθαρχίας και ανομίας, το οποίο μονοπωλεί πλέον τις υπουργικές συζητήσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι την εβδομάδα που πέρασε στις συναντήσεις του Μαξίμου εκφράστηκε μέχρι και η ανησυχία μήπως αρκεί πλέον μια «σπίθα» -όπως π. χ. μια εσφαλμένη υπεραντίδραση της αστυνομίας- για να αποδειχθεί ικανή να προκαλέσει κοινωνική έκρηξη, όπως αυτή των Δεκεμβριανών του 2008.

Η κυβέρνηση είναι διχασμένη για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης. Οι “σκληροί” (όπως οι κ Ραγκούσης  και Διαμαντοπούλου) τάσσονται υπέρ της σκλήρυνσης της κυβερνητικής στάσης για να μην δημιουργηθεί η εντύπωση της “αδυναμίας”. Άλλοι όπως οι κ. Καστανίδης, Ρέππας και Παπουτσής επιμένουν ότι οι ανυπάκουοι πρέπει να αφεθούν στην κρίση της κοινωνίας και να λειτουργήσει ο κοινωνικός αυτοματισμός – του τύπου δηλαδή “κορόιδα είμαστε εμείς που πληρώνουμε” κλπ κλπ. Προφανώς γι αυτό ο κ. Ρέππας ανέλαβε να απαξιώσεις ιδεολογικά τον τζαμπατζή ( Ρέππας: Να απαξιωθεί ο τζαμπατζής) με την στήριξη φυσικά των πάσης φύσεως μεγαλοκατεσκευαστών και εκδοτών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tem avatar
    Tem 07/02/2011 07:41:53

    Μα είναι δυνατό να υπάρξει εργασιακή ειρήνη στα πλαίσια μιας αδιέξοδης κυριολεκτικά πολιτικής ?

  2. kalimera avatar
    kalimera 07/02/2011 08:36:22

    Αυτό που χτίζεται τώρα, θα το εισπράξει οποιοσδήποτε αναλάβει να κυβερνήσει αύριο.

  3. kiki avatar
    kiki 07/02/2011 09:12:08

    Ποιος θα ειναι αυτος που θα το εισπραξη λοιπον?
    Με ενα 65% αποχη απο τις εκλογες, που σημαινει οτι παρα πανω απο το μισο του πληθυσμου δεν παει να ψηφισει , ποιος θα το εισπραξη.
    Πρεπει ο επομενος να εχει πεισει τον λαο για να εχει και την συμπαρασταση του οτι ολα αυτα τα απιθανα που συμβαινουν, τα αντισυνταγματικα, τα αντιεργατικα, τα αλμπανιστικα κολπα της απιστευτα προδοτικης κυβερνησης θα διορθωθουν.
    Για την κριση των συμπατριωτων μου δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξη.

  4. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 07/02/2011 09:15:00

    Αυτό που γίνεται με το ΙΚΑ, να το προσέξει πολύ η ΝΔ.

    Αυτή η αλλαγή είναι σημαντική και έπρεπε να γίνει απο καιρό - τον καιρό του άτολμου και άνευρου (να μήν πώ τίποτα παραπάνω) ντουέτου Αβραμόπουλου - Γιακουμάτου. Ο κόσμος αναστέναζε χρόνια τώρα στις ουρές του ΙΚΑ, ενώ οι ΔΥ πηγαίναν να εξεταστούν κοντά στο σπίτι τους, με δυό και τρείς ή και δέκα διαφορετικές επιλογές γιατρών κάθε ειδικότητας. Παρακλινικές εξετάσεις ; Το ίδιο !

    Η πρωτοβάθμια υγεία πρέπει να περάσει ΟΛΗ στους ιδιώτες, γιατί είναι απείρως φτηνότερη για το κράτος, δέν έχει ουρές, έχει ελεύθερη επιλογή γιατρού, και τέλος ο γιατρός λειτουργεί και σάν οικογενειακός πηγαίνοντας και στο σπίτι (προβλέπεται στις αμοιβές - 25 ευρώ). Η απόλυτη ξεφτίλα του ικατζή γιατρού που εξετάζει με ξυνό ύφος τον ασθενή προτρέποντάς τον με διάφορους αλλά επιτακτικούς τρόπους να τον επισκεφτεί το απόγευμα στο ιατρείο του, πρέπει να εκλείψει ! Λοβέρδος - ξελοβέρδος, αυτό είναι !

    Φίλοι μου, το τζάμπα στη χώρα μας δέν υπάρχει, καταλάβετέ το, πληρώνετε χρυσά τα φροντιστήρια του παιδιού σας, το φακελάκι του γιατρού στο Νοσοκομείο, τα ταξίδια σε εξωτικά μέρη και την πλάσμα τηλεόραση του ικατζή που σας γράφει seroxat για πονοκέφαλο και 4ης γενιάς φασόν αντιβιοτικά για γρίπη, ασφάλεια γιόκ άν δέν πληρώσετε σεκιουριτάδες, άδεια οικοδομής γιόκ άν δέν στάξεις γρηγορόσημο, εφορία το ίδιο - ποιός είναι αυτός που κοιμάται ακόμα και δέν ξυπνάει απ'τις σφαλιάρες, αναρωτιέμαι όταν διαβάζω περι ΕΣΥ και ΙΚΑ. Μόνο κάποιος που είναι σε κώμα δικαιολογείται !

    • popolaros avatar
      popolaros @ τσώφλι πασατέμπου 07/02/2011 09:30:49

      Συμφωνώ μαζί σου αλλά δυστυχώς έχω πειστεί πλεον ότι ο Giorgo έχει άλλη ατζέντα.
      Στα σχέδια του ποτέ δεν ήταν η καλυτέρευση της ζωής των Ελλήνων αλλά η χειροτέρευση.
      Να πέσουμε πιο κάτω όπως είπε και ο πανμέγιστος σύμμαχος του νεοπασοκ μητσοτάκης.

      Είναι ένας ακραίος νεοφιλελεύθερος με 'σοσιαλιστικό' μανδύα.
      Έχω πειστεί ότι ο Jeffrey και η εξωκοινοβουλευτική παρέα που μας κυβερνάει, δουλεύει μόνο για το ξεπούλημα της χώρας στις πολυεθνικές και στους διεθνείς τραπεζίτες που κάνει παρέα.

      Το κόλπο τους πάντα ίδιο τόσες δεκαετίες.
      Σκόπιμη απαξίωση κάθε δημόσιας λειτουργίας και μετατροπής της σταδιακά σε 'προβληματική'....ώστε να πουληθεί φτηνά-φτηνά.
      Αντί να διορθώνουν...πουλάνε κάτω του κόστους.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ τσώφλι πασατέμπου 07/02/2011 12:06:46

      Η περίθαλψη στα ιατρεία του ΙΚΑ είναι άθλια, συν το γεγονός ότι η συντριπτική πλειονότητα των ασφαλισμένων στο ΙΚΑ ΔΕΝ τα χρησιμοποιεί, γιατί δεν εξυπηρετείται από το ωράριο και γιατί απεχθάνεται το άθλιο περιβάλλον. Τα πολυϊατρεία ήταν ένα ακόμα φαεινό εφεύρημα της ανδρεοπαπανδρεϊκής Αλλαγής και έχουν καταντήσει καρκίνωμα για τους Έλληνες ασφαλισμένους εργαζόμενους, που τα πληρώνουν από τις κρατήσεις τους αλλά δεν τα χρησιμοποιούν. Πηγαίνετε σε ένα πολυϊατρείο και θα συναντήσετε σχεδόν μόνο μετανάστες και συνταξιούχους.

  5. Tassos avatar
    Tassos 07/02/2011 09:23:35

    Οπως στην αρχαία τραγωδία, αυτός που δημιούργησε το πρόβλημα με τον λαϊκισμό του (ΠΑΣΟΚ) τα λούζεται όλα. Θα ανατρέψει τα κεκτημένα και θα θυσιαστεί στην πυρά της λαϊκής ψήφου. Η ΝΔ δεν πρέπει να πάρει θέση αλλά μια φορά στην Ιστορία να κάτσει και να βλέπει την αναπόδραστη πορεία του ΠΑΣΟΚ στην καταστροφή.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Tassos 07/02/2011 12:01:02

      Έχεις δίκιο, η ΝΔ δεν υπάρχει πουθενά...
      Τα πάντα όλα τα έχει αναλάβει το ΠΑΣΟΚ.Την καταστροφή, τη σωτηρία, την κάθαρση...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 07/02/2011 19:13:26

        ε, ήρθε καιρός να πάρει και σύνταξη!

  6. kalimera avatar
    kalimera 07/02/2011 09:43:14

    Χωρίς σχόλια, απο το Ελληνάκι, γιατί έχουμε ξεχάσει την καθαρή σκέψη:
    -----
    Έχω άσχημα νέα. Η επανάσταση θα αργήσει. Ενδεχομένως να δούμε λίγο από χάος, ή και κανένα ολοκληρωτικό καθεστώς να εκμεταλλεύεται κάποια κενά δημοκρατίας, αλλά η επανάσταση, όπως την φαντασιώνονται πολλοί και διάφοροι «αγανακτισμένοι» γραφικοί, έχει ακόμα μακρύ δρόμο.


    Ο λόγος είναι απλός. Οι ιστορικές, μεγάλες, και πραγματικά ανατρεπτικές επαναστάσεις είχαν συγκεκριμένους στόχους σε πολύ βαθύτερα κοινωνικά ζητήματα, ακόμα και εν αγνοία των επαναστατών. Γιατί, όπως και να το κάνεις, άλλο πράγμα να πολεμάς για liberté, égalité, fraternité και άλλο επειδή σου μειώνουν τον μισθό και αυξάνονται οι φόροι. Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι στην πρώτη περίπτωση πολεμάς για την βελτίωση των θεσμών ολόκληρης της κοινωνίας, ενώ στη δεύτερη πολεμάς για την πάρτη σου.


    Εάν στην Ελλάδα, η βασική λαϊκή απαίτηση ήταν η βελτίωση των θεσμών ώστε να ζούμε σε μία κοινωνία ελευθερίας, ισότητας και αδελφοσύνης, θα έπρεπε να είχαμε ήδη κάποιον ξεσηκωμό τα τελευταία τριάντα χρόνια. Όμως μέσα σε αυτά τα χρόνια, η διαπλοκή και η διαφθορά είχαν κατακλείσει σχεδόν ολόκληρη την κοινωνία σε τέτοιο βαθμό που η απαιτούμενη κρίσιμη μάζα απλά βολευόταν με το αυτοκινητάκι, το σπιτάκι και τον μπάρμπα βουλευτή ή τον τάδε τοπικό παράγοντα για την διεκπεραίωση «παντός είδους υποθέσεων». Τα ζητήματα που αφορούσαν τη βελτίωση της κοινωνίας και της χώρας στο σύνολο, ποσώς απασχολούσαν τον βολεμένο. Τώρα που ήρθε ο λογαριασμός, ο βολεμένος ξεσηκώθηκε.


    Η μαζική αναμπουμπούλα του τελευταίου χρόνου ξεκίνησε βήμα βήμα. Για την ακρίβεια, κάθε κοινωνικός ή επαγγελματικός κλάδος που έβλεπε να θίγονται τα συμφέροντα ή οι αποδοχές του, κατέβαινε στους δρόμους. Οι υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες κάθονταν σπίτι τους, σφυρίζοντας αδιάφορα, περιμένοντας πότε θα έρθει η δική τους σειρά, για να κατέβουν στους δρόμους και να διεκδικήσουν τα κεκτημένα τους. Τίποτα περισσότερο και για κανέναν άλλο. Κανείς δεν διεκδίκησε ποτέ κάτι για το καλό ολόκληρης της κοινωνίας, εκτός από ορισμένες έντιμες μειοψηφίες που ανέκαθεν αγωνίζονταν για ευρύτερα θέματα, αλλά χωρίς να τραβάνε το ενδιαφέρον του υπόλοιπου κόσμου. Άλλωστε, ο συλλογικός τρόπος σκέψης δεν εφάπτεται σε κανένα σημείο με τον ευρύτερο νεοελληνικό ατομικισμό. Και, δυστυχώς μαζί με τον «ξερό» βολεμένο, κάηκε και ο «χλωρός» έντιμος που επιζητούσε τη βελτίωση του συνόλου.


    Παρατήρησε κανείς τι έγινε πριν λίγο καιρό όταν η Υπουργός Περιβάλλοντος επιχείρησε να περάσει νόμο για την αυτονόητη προστασία των περιοχών Natura; Ξεσηκωμός! Και μάλιστα από βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος. Για τον απλούστατο λόγο ότι ο μέσος βουλευτής, εκπροσωπεί τα συμφέροντα του τόπου του, και το πραγματικό συμφέρον του τόπου του, δηλαδή η τοπική λαϊκή βούληση, θέλει ένα σπιτάκι στο κτηματάκι του. Ποσώς ενδιαφέρεται για τους στόχους του δικτύου Natura, δηλαδή για το περιβάλλον που ζει ο συνάνθρωπός του και μεθαύριο τα παιδιά του. Αυτός ο εσωκομματικός «ξεσηκωμός» αντικατοπτρίζει ακριβώς το σκεπτικό με το οποίο σκέφτεται η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας. Και με τέτοιο σκεπτικό, όχι μόνο η χώρα δεν πρόκειται να πάει μπροστά, αλλά δεν υπάρχει και η παραμικρή αξίωση για το οποιοδήποτε θετικό βήμα.


    Στην τελική, όλες οι σοβαρές επαναστάσεις είχαν και το τίμημά τους. Το να ασκείς συνεχώς κριτική είναι το πιο εύκολο. Η αυτοκριτική είναι το δύσκολο, και στην περίπτωση της ελληνικής κοινωνίας, η αυτοκριτική είναι τόσο σπάνια και επίπονη που αποτελεί τίμημα από μόνη της. Εάν ποτέ έρθει κάποια ουσιαστική και δυναμική ρήξη στην κοινωνική συνοχή, προκειμένου να αναδυθεί μία μαζική απαίτηση για ισότητα, δικαιοσύνη, ελευθερία και αδελφοσύνη, δεν θα γίνει εναντίον κομμάτων, πολιτικών ή επιχειρηματιών, αλλά εναντίον του ίδιου μας του εαυτού.

  7. ΠΑΡΗΣ avatar
    ΠΑΡΗΣ 07/02/2011 10:01:08

    @τσώφλι πασατέμπου : οχι μονο οι του ΙΚΑ , αλλα και αλλων ασφ.ταμειων εξεταζονται απο συμβ.ιατρους (ΟΑΕΕ, ΟΙ.ΝΑΥΤΟΥ, ΕΔΟΕΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ) δεν ειναι καινοφανες.
    το να περασει η υγεια στους ιδιωτες , ειναι η επιταγη του ΔΝΤ , αρα οχι προς οφελος του πολιτη. το να γινει καλυτερη και πιο αποδοτικη η κοινωνικη ασφαλιση ειναι το ζητουμενο σε μια ευρωπαϊκη κοινωνια . αληθεια το να πληρωνουν οι ελληνες 5 ευρω στα νοσοκομεια ,ενω να απαλλασονται οι ξενοι δεν το σχολιαζει κανεις. οπως επισης και την κατασταση στο Πανεπ.νοσοκ.Ιωαννινων με τους αλβανους (κατοικους της αλβανιας , οχι μονο τους μεταναστες )που ερχονται για δωρεαν εξετασεις και φαρμακα .

  8. neotera avatar
    neotera 07/02/2011 10:31:01

    Εδώ καίγεται η γούνα μας, ποιά "κατούρα" και οικολογία. Το νερό που πίνουμε και τις χωματερές με τα τοξικά να μπορέσουμε να ελέγξουμε...Τα υπόλοιπα είναι "πράσινη" προπαγάνδα με την οποία ο γιωργάκης πασπαλίζει την συντελούμενη εθνοκάθαρση των ελλήνων. Ετσι σκέφτεται ο κόσμος και έχει δικιο. Το Ελευθερία Ισότης Αδελφότης υπήρξε όντως ισχυρό κοινωνικό φάρμακο. Μας ενισχυσε κι εμάς εδώ ως ιδεολογία του 1821... Το ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ όμως σκέτο κι αγέρωχο είναι πιό πολύ δυνατό σαν κρασί αθάνατο, ένα πράμα. ))

  9. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 07/02/2011 10:32:58

    Φίλε μου Πάρη, οι ΔΥ μπορούν να πάνε σε δώδεκα γυναικολόγους, εδώ στην πόλη μου. Αυτοί του ΟΑΕΕ (έμποροι), σε έναν !

    Ξές τί θα πεί να είσαι γυναίκα και να σου πούνε θα πάς ΜΟΝΟ σ'εκείνον τον γυναικολόγο που σου ορίζουμε ΕΜΕΙΣ, με δικά μας, αδιαφανή κριτήρια (συναλλαγή, δόντι βουλευτή, χρήμα !). Μπορεί μιά γυναίκα να μή μπορεί να διαλέξει τον γυναικολόγο της - στο Ιράν βρισκόμαστε ;

    Άσχημο σου φαίνεται το σύστημα του ΟΠΑΔ και σου φαίνεται καλό το ΙΚΑ επειδή μοιάζει κομμάτι με τα συστήματα των "σοσιαλιστικών" χωρών ; Για ρώτα έναν ΔΥ άν θέλει να ενταχτεί σε κανένα σύστημα "τηλεφωνικών ραντεβού" αλλά ΙΚΑ και θα δείς τότε τί σημαίνει Αίγυπτος !

  10. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 07/02/2011 10:45:56

    Βέβαια, φίλε μου, όλοι στα Νοσοκομεία, με ραντεβού... δεκαετίας, με γιατρούς που παίρνουν 3.500 το μήνα για να χειρουργούν δύο μπάϊ πάς τη μέρα και με την τσέπη ορθάνοιχτη, με ειδικευόμενους γιατρούς που προσπαθούν να ξεχωρίσουν μές τη νύχτα, αβοήθητοι άν ο πυρετός του βρέφους είναι απλή γρίπη ή μηνιγγίτιδα - μόνο και μόνο για να ταιριάζει το πράμα με τα όνειρα ορισμένων περι υπαρκτού σοσιαλισμού !

    Γιατί, αυτό δεν είναι στο κάτω κάτω ; Ουρές, τυπική και απρόσωπη εξυπηρέτηση, ένα μέτριο και αργό επίπεδο υπηρεσιών και φυσικά, διαφθορά - μιά χαρά για σοσιαλιστική χώρα του 1970 ! Γιά ρώτα κανέναν ΔΥ άν θέλει να "ενταχθεί" στο ΙΚΑ ας πούμε, και μετά πές μας τις εντυπώσεις σου.

  11. tiramola avatar
    tiramola 07/02/2011 11:01:06

    Θα συμφωνήσω με τον σχολιαστή "Καλημέρα".
    Είναι τέτοιο το μέγεθος της διαφθοράς, της αυθαιρεσίας και της κομπίνας στη χώρα μας που όλοι το γνωρίζουν για αυτό και οι κινητοποιήσεις δεν έχουν την ευρεία στήριξη της κοινωνίας.
    Οι παρτάκηδες είναι η πλειοψηφία.
    Όσες αλλαγές πρέπει να γίνουν δεν αφορούν εμάς αλλά κάποιους άλλους.

    «Οι μετανάστες της Νομικής πρέπει να πάνε αλλού». Αυτό το επιχείρημα είναι πολύ ελληνικό. Τα πρεζόνια πρέπει να πάνε αλλού, τα κέντρα απεξάρτησης πρέπει να φτιαχτούν αλλού, οι πουτάνες πρέπει να πάνε αλλού, οι γύφτοι πρέπει να πάνε αλλού, οι χωματερές πρέπει να γίνουν αλλού, και όλα πρέπει να γίνουν κάπου αλλού. Μακριά απ’ τον κώλο μας κι όπου θέλει ας είναι. pitsirikos.net

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ tiramola 07/02/2011 12:11:41

      Mα το " να πάνε αλλού" είναι καθαρά πασοκική νοοτροπία.
      Η σωστή δεξιά νοοτροπία θα έλεγε για τους λάθρο της Νομικής ότι βεβαίως και να πάνε αλλού, αλλά κάπου πολύ συγκεκριμένα: Σε περιορισμό για λίγες μέρες και μετά απέλαση. Οπως προβλέπει ο νόμος. Και οι ελληνικής υπηκοότητας διακινητές τους αυτόφωρο και τα προβλεπόμενα.
      Αλλά όταν το κράτος έχει διαλυθεί από το 1981 και μετά, τι να περιμένουμε; ("δεν υπάρχουν θεσμοί, μόνο ο λαός" έφη ο αμοραλιστής πεθαμένος ιδρυτής και τριτοκοσμικού τύπου ηγέτης του μορφώματός σας).

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΒΙΣ 07/02/2011 12:56:54

        Τι σημασία έχει τώρα πιά, ποιανού είναι η ιδεολογία.
        Η ουσία είναι ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε.
        Θα το βάλουν κάποιοι μέσα στη κεφάλα τους θέλουν δεν θέλουν.
        Με το ζόρι!

        • cveng avatar
          cveng @ tiramola 07/02/2011 15:01:10

          δεν θελω να φανω πολυ επιθετικος αλλα μαλλον δεν μιλας σοβαρα.επικαλεισαι το η αλλαζουμε η βουλιαζουμε?θα αρχισεις να μιλας και με παραπομπες τωρα στα λεγομενα του gap?ειμαι αρκετα μετριοπαθης αλλα δε θα μας τρελλανεις κιολας...δεν εχει σημασια ποιανου ειναι η ιδεολογια που εφερε την καταστροφη??ειναι σαν να λες οτι στον φονο δεν εχει σημασια ποιος τον εκανε αλλα οτι χασαμε τον ανθρωπο μας...εχεις μια περιεργη αισθηση της δικαιοσυνης και της πολιτικης ευθυνης,ειναι αληθεια.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ tiramola 07/02/2011 12:19:06

      Ποτέ πουθενά στην ιστορία οι "παρτάκηδες" δεν ήταν πλειοψηφία. Ούτε τα λούμπεν του πασόκ απέκτησαν ποτέ ιδεολογία. Γι αυτό σαν βδέλλες στην αριστερά απομυζούν πολιτική ουσία. Αν το βουλώσουμε και πάλι τους πληρώσουμε έρχεται σκλαβιά τέτοια για να "τελειώσουμε".

      • tiramola avatar
        tiramola @ http://neotera.wordpress.com 07/02/2011 12:48:39

        Ο αιμοδότης των κρατικών εσόδων επί δεκαετίες ήταν οι μισθωτοί.
        Οι άλλες επαγγελματικές ομάδες ήταν σαν να μην υπήρχαν.
        Να αφήσετε τα παραμύθια "αν πάλι τους πληρώσουμε έρχεται σκλαβιά για να τελειώσουμε"..
        Σκλαβιά και εξαθλίωση θα έρθει αν δεν πληρώσουμε.
        Είναι πολύ επικίνδυνα αυτά που γράφεις.
        Λυπάμαι για λογαριασμό σου!

        • http://neotera.wordpress.com avatar
          http://neotera.wordpress.com @ tiramola 07/02/2011 14:55:42

          Του σχοινιού και του παλουκιού γινήκατε, του κοινού ποινικού δικαίου πλέον είσαστε και σαν τέτοιους σας αντιμετωπίζει ο ελληνικός λαός. Να πατε να κρυφτείτε παλιο "παρτάκηδες" που γινήκατε πραξικοπηματίες...

  12. αν .βορινος avatar
    αν .βορινος 07/02/2011 11:28:23

    Τιποτε πουθενα ποτε δεν ειναι δωρεαν . THE PARTY IS OVER .TO PASOK και το συστημα του κοστιζει ,ας πληρωσουμε ας το βουλοσουμε για να επιζησουμε.

  13. Thanassis mylonas avatar
    Thanassis mylonas 07/02/2011 11:44:37

    "Όλα τα κόμματα εξουσίας μίας κοινοβουλευτικής, αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, η οποία λειτουργεί μέσα σε ένα καπιταλιστικό οικονομικό πλαίσιο, είναι εκ φύσεως «υποχρεωμένα» να κάνουν μεγάλες «παραχωρήσεις» στους εκλογείς τους, να λειτουργούν με αδιαφάνεια, να διαπλέκονται και να διαφθείρονται - με αποτέλεσμα να μην μπορούν εκ των πραγμάτων να διαχειρίζονται σωστά τα δημόσια οικονομικά" Είναι ένα μέρος από το http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2277.aspx Όλα τα υπόλοιπα που μας λένε είναι για τα μάτια.

  14. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/02/2011 12:56:44

    κατι για 55 εκ ευρω μιζα ακουγεται για κατι υποβρυχια και μενω μονο σε αυτο.ποσα εισιτηρια του «δεν πληρωνω»ειναι?ποσα διοδια του «δεν πληρωνω»ειναι?

  15. Pikis avatar
    Pikis 07/02/2011 13:32:00

    Γιατί πάλι σας φταίνε οι ΔΥ; Σας ενημερώνω ότι πολλά από τα καλά του ΙΚΑ ΔΕΝ υπάρχουν στον ΟΠΑΔ. Αλλά εσείς που τα γράφετε πάντα είσαστε οι αδικημένοι. Αντί να καταλάβετε ότι μας έχει ρημάξει όλους τους μισθωτούς η άθλια πολιτική των τελευταίων 40 χρόνων, πάτε να βγάλετε ο ένας το μάτι του άλλου. Αν αυτό δεν είναι ραγιαδισμός τότε τι είναι;;;

  16. factorx avatar
    factorx 07/02/2011 13:49:22

    Κλιμακώνεται η κόντρα μεταξύ κυβέρνησης και γιατρών για το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας, μετά και την απόφαση για εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του ΙΚΑ από γιατρούς συμβεβλημένους με άλλα ταμεία, η υλοποίηση της οποίας ξεκινά σήμερα, Δευτέρα.

    Ενδεικτική του κλίματος είναι η δήλωση του αντιπροέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών Γ. Πατούλη στον ΒΗΜΑ 99,5: «Κάποιοι έμαθαν τον χώρο της υγείας σε δύο μήνες και νομοθετούν, νομίζοντας ότι δίνουν λύσεις».

    Οι γιατροί συνεχίζουν την απεργία και χαρακτηρίζουν «απεργοσπαστικό μηχανισμό» το σχέδιο της κυβέρνησης. Καλούν, δε, τους ασφαλισμένους να εξυπηρετούνται από τους γιατρούς που βρίσκονται στην κατάληψη του υπ.Υγείας.

    «Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά» απάντησε ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας Γ.Κουτρουμάνης, μιλώντας στον BHMA 99,5 το πρωί της Δευτέρας.

    O κ. Κουτρουμάνης τόνισε ότι οι πολίτες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν στο ισόγειο του υπουργείου Υγείας και σημείωσε πως σε περίπτωση που υπάρχει έκτακτη ανάγκη υπάρχουν και τα νοσοκομεία.

    Πάντως, από νωρίς το πρωί της Δευτέρας, ασφαλισμένοι συρρέουν στο ισόγειο του υπουργείου Υγείας, όπου οι απεργοί γιατροί συνταγογραφούν φάρμακα.

    Σύμφωνα, δε, με πληροφορίες, στη λίστα των γιατρών που θα εξυπηρετούν τους ασφαλισμένους του ΙΚΑ περιλαμβάνονται συνταξιούχοι γιατροί, ακόμα και αποβιώσαντες.

    Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών ανακοίνωσε πως θα κινήσει πειθαρχικές διαδικασίες σε βάρος ιατρών μελών του που δε θα τηρήσουν την ιατρική δεοντολογία, αν συμμετάσχουν στον «απεργοσπαστικό μηχανισμό του υπουργείου Υγείας» και δέχονται προς εξέταση και συνταγογράφηση ασφαλισμένους του ΙΚΑ.

    Ο κ. Κουτρουμάνης δήλωσε πως μόνο 27 γιατροί έχουν δηλώσει ότι αρνούνται να εξυπηρετήσουν ασφαλισμένους άλλων ταμείων.

    Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Εργασίας, η αντίδραση των γιατρών του ΙΚΑ οφείλεται στο ότι είχαν συνηθίσει να εξυπηρετούν κατ' αποκλειστικότητα τους ασφαλισμένους του ταμείου, ωστόσο τόνισε πως 5 εκατ. ασφαλισμένοι δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετούνται από 7.000 γιατρούς. Γιαυτό υπήρχε η ταλαιπωρία του κόσμου και αυτό θα τελειώσει, είπε ο κ. Κουτρουμάνης.

    Ο κ. Κουτρουμάνης εξέφρασε την εκτίμηση ότι στα μέσα της εβδομάδας τα όποια προβλήματα με τα ραντεβού των ασφαλισμένων του ΙΚΑ θα έχει εξομαλυνθεί.

  17. Orestios avatar
    Orestios 07/02/2011 15:29:22

    Γλυκά τα έφαγε, ξυνά θα τα ξεράσει το GAP.

  18. Κώστας avatar
    Κώστας 07/02/2011 17:19:50

    H κυβέρνηση, αήττητη μέχρι στιγμής, ετοιμάζεται να δεχθεί το πρώτο μεγάλο ράπισμα. Είναι πρωτιφανής η ορμητικότητα, η σύμπνοια και η αγωνιστικότητα των γιατρών, που αντιμετωπίζουν ένα θρασύτατο που παριστάνει τον Υπουργό και θέλει με τα γνωστά όπλα της διαβολής και της απεργοσπασίας να περάσει νόμους και διατάξεις που θα σοβιετοποιήσουν την ελληνική ιατρική. Συμμάχος του τα γνωστά "έγκυρα" ΜΜΕ(το Mega πρωτοστατεί σε παραπληροφόρηση).

    Μήπως οι διαχείριση του Antinews θα έπρεπε να αφιερώσει ένα post ειδικά πάνω στο θέμα. Για ενημέρωση:
    http://isathens.wordpress.com/

  19. Posidonas avatar
    Posidonas 07/02/2011 18:58:04

    Να μας πει ο χυτηρης που δουλεψε στην ζωη και εχει το θρασσος να μιλαει για τα διοδια. Διαφωνω σε πολλα με τον Τσιπρα, αλλα δεν ειναι της ωρας να τα πω. Αν δεν ηταν και αυτοι να φωναζουν θα μας γαμουσαν πιο ανετα.

  20. Greeklish avatar
    Greeklish 07/02/2011 20:43:36

    15% αύξηση στους μισθούς και τις συντάξεις στην Αίγυπτο. Η μόνη λύση λοιπόν είναι όλοι στους δρόμους. Η Αύπτος δείχνει το δρόμο θα τον ακολουθήσουμε?
    Διώξτε τους βρωμοευρωπαίους από τη χώρα, δημεύστε τις περιουσίες τους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.