#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέτωπο Σαμαρά - Τσίπρα

(Θέλουμε την Ελλάδα στην Ευρώπη, ή θέλουμε να γίνουμε μπανανία;)



Όταν πριν από μερικές ημέρες λέγαμε ότι οι εκλογές της 6ης Μαΐου είναι οι κρισιμότερες της Μεταπολίτευσης, ποτέ δεν πιστεύαμε ότι θα διαψευστούμε τόσο γρήγορα και με τόσο παταγώδη τρόπο.

Δυστυχώς, εδώ που φτάσαμε οι εκλογές του Ιουνίου είναι οι κρισιμότερες στη σύγχρονο ιστορία της Ελλάδας.

Πλέον φτάσαμε στο τέλος. Ή θα αποφασίσουμε τώρα τι θέλουμε ή η χώρα αυτή που ξέραμε θα καταστραφεί.

Η κατάσταση της οικονομίας είναι δραματική και θα επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα. Οι πιέσεις από το εξωτερικό είναι ήδη έντονες, στα όρια του εκβιασμού. Διαβάστε μόνο τις δηλώσεις της αυστριακής υπουργού Φέχτερ ή τη Λαγκάρντ που λέει ότι ετοιμάζονται τεχνικά για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ.

Στο εσωτερικό μέτωπο της χώρας τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Κανείς δεν πληρώνει κανέναν, τα έσοδα έχουν καταρρεύσει, ο προϋπολογισμός είναι εκτός τροχιάς και το έλλειμμα αυξάνεται.

Ο κόσμος βρίσκεται σε απόγνωση, τα πάντα έχουν παγώσει, η οικονομική δραστηριότητα είναι στο μηδέν.

Ουσιαστικά, για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους η Ελλάδα βρίσκεται στην εντατική με σωληνάκια. Αν κάποιος τα τραβήξει, τότε κλάφτε τον πεθαμένο.

Παρ’ όλα αυτά, και ο κόσμος και η Ευρώπη μπορεί να κάνει υπομονή ένα μήνα μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Και ο ελληνικός λαός έχει στα χέρια του την απάντηση και θα τη δώσει την ημέρα των εκλογών.

Ποιο είναι τώρα το μεγάλο στοίχημα των κρισιμότερων εκλογών της ιστορίας; Το είπε χθες ένας… Γερμανός από αυτούς που αγαπάμε να μισούμε.

Ο Σόιμπλε, που είπε ξεκάθαρα ότι οι εκλογές κρίνουν την παραμονή της Ελλάδας στο ευρώ.

Και είτε το θέλουμε είτε όχι, ακόμη κι αν αυτό είναι ένα γερμανικό εκβιαστικό δίλημμα, το διακύβευμα των εκλογών είναι ένα:

Θέλουμε την Ελλάδα στην ευρωζώνη ή θέλουμε να γίνουμε Αλβανία; Πρόκειται προφανώς για κάλπες δημοψηφισματικού χαρακτήρα.

Τα φιλοευρωπαϊκά κόμματα απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ και σε όσους παίζουν παιχνίδια με το μέλλον της χώρας. Διότι, πίσω από τον Τσίπρα, χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος, έχουν στοιχηθεί διάφοροι διαπλεκόμενοι επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι και λοιποί περιφερόμενοι της εξουσίας που θέλουν την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ. Είναι όλοι αυτοί που έβαλαν τα λεφτά τους σε ξένες τράπεζες και περιμένουν να αγοράσουν τη χώρα στη μισή τιμή.

Δυστυχώς, ο κ. Τσίπρας και η παρέα του δεν έχουν καταλάβει ότι έχουν γίνει πιόνια της πιο μαύρης διαπλοκής. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν το κάνουν σκόπιμα, απλά είναι αδαείς.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι στον ΣΥΡΙΖΑ πράγματι θέλουν να αλλάξει η εικόνα της χώρας και να απαλλαγούμε από το Μνημόνιο. Όχι όμως εκτός του ευρώ, αυτό θα ήταν καταστροφή.

Αναφορικά με τις προβλέψεις που θα μπορούσε να κάνει κάποιος για τις επόμενες εκλογές, τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα. Αν θα θέλαμε να κάνουμε ορισμένες εκτιμήσεις, θα λέγαμε τα εξής:

- Η εβδομάδα μετά τις εκλογές ξεγύμνωσε τον ΣΥΡΙΖΑ και οι ευθύνες του για το μη σχηματισμό κυβέρνησης, φάνηκαν ξεκάθαρα. Επομένως, δύσκολα θα μπορέσει να αυξήσει εντυπωσιακά τα ποσοστά του και να γίνει πρώτο κόμμα.

- Η Νέα Δημοκρατία έχει μια μεγάλη ευκαιρία. Να ηγηθεί του μετώπου υπέρ του ευρώ σε συνδυασμό με την υπόσχεση για σθεναρή επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου. Αν το καταφέρει αυτό, αν πείσει όλους όσοι πιστεύουν ότι η Ελλάδα δεν έχει μέλλον εκτός ευρώ, τότε θα δικαιωθεί και ο Αντώνης Σαμαράς που προανήγγειλε το ευρωπαϊκό μέτωπο. Σε καμιά περίπτωση όμως ο φιλοευρωπαϊκός προσανατολισμός της ΝΔ δεν πρέπει να ταυτιστεί με το Μνημόνιο. Αυτό έπαθε στις προηγούμενες εκλογές και το πλήρωσε σκληρά.

- Το ΠΑΣΟΚ παλινωδεί μεταξύ του ένδοξου παρελθόντος και του αβέβαιου μέλλοντος. Θεωρητικά θα μπορούσε να πάρει περισσότερες ψήφους από ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ, αλλά κι αυτό είναι αμφίβολο αφού ο κόσμος ακούει ΠΑΣΟΚ και παθαίνει… αλλεργία.

- Οι Ανεξάρτητοι Ελληνες και ο Π. Καμμένος απέδειξαν σε μια εβδομάδα πόσο χαμένη ψήφος ήταν αυτή για 600.000 Ελληνες.

- Το ΚΚΕ θα διατηρηθεί στα ίδια ποσοστά αν όχι σε χαμηλότερα.

- Η ΔΗΜΑΡ του Φ. Κουβέλη αναμένεται να κινηθεί στα ίδια επίπεδα του 6%.

- Όσο για τη Χρυσή Αυγή φαίνεται να χάνει τη δυναμική της αφού η έκθεση των μελών της στις κάμερες της έκανε κακό όσο κι αν φόρεσε δημοκρατικό κοστούμι ο Μιχαλολιάκος.

Αν και είναι νωρίς να πει κανείς οτιδήποτε, δύσκολα θα υπάρξει και πάλι αυτοδυναμία, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα. Αυτό που θα κρίνει τα πάντα είναι πόσο οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις θα πείσουν τους Έλληνες απογοητευμένους και οργισμένους από την κρίση, ότι η χώρα εκτός ευρώ θα χάσει πολύ περισσότερα απ’ ότι έχει χάσει μέχρι τώρα.

Τα πράγματα είναι απλά: Θέλουμε την Ελλάδα χώρα ευρωπαϊκή ή μπανανία της Αφρικής;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/05/2012 07:37:39

    Καλημέρα,πολύ φοβᾶμαι ὃτι ὃταν θά ἒλθουν καί ἂλλες μειώσεις μισθῶν,χαράτσια,ἐφορίες,ὁ κόσμος θά 'ναι ἢδη τόσο ζαλισμένος καί ἀπογοητευμένος,πού δέν θά διακρίνει καμμία διαφορά στό δίλημμα πού θέτετε στό τέλος!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/05/2012 09:55:08

      Η πρωτοφανής μετάθεση, από το Βενιζέλο, της υποβολής των δηλώσεων φόρου εισοδήματος για αμέσως μετά τις εκλογές της 6/5, δεν ήταν καθόλου τυχαία. Αποσκοπούσε ακριβώς στο να μην πέσουν οι "κεραμίδες" των υπερδιπλασιασμένων τεκμηρίων στα κεφάλια των φορολογουμένων προεκλογικά. Τώρα όμως, που οι εκλογές ήταν απλώς το... πρελούδιο των επόμενων, και που ήδη οι πρώτες εκκαθαρίσεις των δηλώσεων δείχνουν μέση επιβάρυνση +600 ευρώ ανά φορολογούμενο, θα συμβεί αυτό ακριβώς που λες.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αυριανιστής 16/05/2012 10:30:37

        Ἡ μετάθεση τῶν φορολογικῶν δηλώσεων καί βέβαια ἡ παράτασή τους πού θά ἐπιβαρύνουν ἀκόμη περισσότερο
        την καταθλιπτική,προεκλογική ἀτμόσφαιρα...

  2. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 16/05/2012 08:11:36

    Το σίγουρο είναι ότι τώρα είμαστε η μπανανία της Ευρώπης και ο περίγελος του πλανήτη!
    Υποστηρίζουμε την ευρωπαϊκή πορεία της Ελλάδας αλλά η αλήθεια να λέγεται!

  3. ilektro77 avatar
    ilektro77 16/05/2012 08:21:51

    Ο Σαμαράς αφού καθάρισε το εσωκομματικό πεδίο - το πλήρωσε - πήρε ώς αντίτιμο την πολιτική διαγραφή του ΠΑΣΟΚ και τώρα αναμετράται στη μητέρα όλων των μαχών με την αριστερά. Ας αναλάβει τις ευθύνες του και ο πολίτης. Ας πάψει να κατηγορεί, να γκρινιάζει, να ζητά χάρες και ας προχωρήσει σε μια υπεύθυνη πολιτική επιλογή. Το ζητούμενο είναι ξεκάθαρο: Ή θα επιλέξει να στοιβαχτεί μαζί με Βουλγαρία, Ρουμανία, Τσεχία κλπ στο σωρό του πρώην ανατολικού μπλόκ ως φυσική συνέχεια της καταστροφικής σοσιαλιστικής τριακονταετίας Ή θα αλλάξει σελίδα και θα ακολουθήσει το φιλελεύθερο ευρωπαϊκό δρόμο. Συνταχθείτε όλοι ανεξαρτήτου πολιτικής ιδεολογίας στις γραμμές της εθνικής φιλοευρωπαϊκής παράταξης, στηρίξτε τη Ν.Δ.

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ ilektro77 16/05/2012 10:38:52

      !!!!!!!!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ilektro77 17/05/2012 15:35:32

      Συμφωνώ απολύτως με την τοποθέτηση του ilektro77 και θεωρώ σχεδόν απίστευτα τα όσα κατώρθωσε ο Α.Σ. μέσα σε δύο χρόνια που βρίσκεται στο τιμόνι της Ν.Δ. Και συγκλονιστικώτερο όλων, τη σημερινή μεγάλη μάχη με τη ρίζα του κακού, τη βαθειά αλλοτρίωση του ελληνικού λαού από τις αριστερόστροφες ωραιοποιήσεις της πραγματικότητας που επικράτησαν στη μεταπολίτευση, ελέω αντίδρασης στη δικτατορία. Είναι καθήκον όλων μας να συνταχθούμε στον αγώνα αυτόν με κάθε τρόπο, γιατί αν το κακό χρειάστηκε τριάντα χρόνια διάβρωσης για να εγκατασταθεί, τι να προλάβουμε να πρωτοκάνουμε σε ένα μήνα ως τις εκλογές... Με όλες τις δυνάμεις μας στη μάχη. Επιστρατεύστε γνωστούς, φίλους και συγγενείς. Σήμερα!

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 16/05/2012 08:27:05

    Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι επαγγελματίες οπισθοδρομικοί αριστεροί και αριστερίζοντες αερολόγοι που τον απαρτίζουν δεν επιθυμούν να εμπλακούν με ευθύνες. Επιθυμούν να καρπώνονται τις κρατικές επιχορηγήσεις και να πωλούν μυαλό κάνοντας μόνο κριτική.

  5. kas avatar
    kas 16/05/2012 08:36:38

    Είμαι τρομακτικά απαισιόδοξος.

    Νομίζω ότι τελειώσαμε.
    Η Ελλάδα θα είναι ισλαμική χώρα με τον νόμο, ο τρόμος και ο φόβος θα κυριαρχήσουν...και πολύ φοβάμαι ότι ο τέταρτος γύρος με την βοήθεια των λαθρο θα λάβει μέρος.

    Πιθανότατα δε...να επέμβει και το Νατο.

    Ο Τσίπρας θα είναι σίγουρα πρώτος...και θα παίξει και την αυτοδυναμία.

    Ελλάς Τέλος. Το χάος είναι εδώ.

    Καλό είναι να μαζέψετε τρόφιμα και φάρμακα...και τιγκανά για τα χωριά που σαφώς υπάρχει ακόμα η έννοια της κοινότητας, ανεξαρτήτως ψήφου.

    Ο Θεός να μας φυλάει.

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ kas 16/05/2012 08:46:52

      Είμαι κι εγώ "απαισιόδοξος", φίλε, αλλά εσύ έχεις πραγματικά ξεφύγει... Δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα (φτου κακά τι λέω πρωί-πρωί...)

      • kas avatar
        kas @ Απαισιόδοξος 16/05/2012 10:06:17

        Οταν θα υπάρχουν νόμιμοι λάθρο
        που νόμιμα θα καίνε τα πάντα
        επειδή η αστυνομία θα έχει αφοπλιστεί
        Οταν όλοι οι δεξιοί θα υποστούν τρομακτικές διώξεις (π.χ. Δ.Υ όλοι Εβρο)
        Οταν πλέον θα απαγορεύεται δια νόμου το ψέλλισμα της Λέξεως "Ελληνισμός"
        Οταν θα πεινάμε
        Οταν θα τρώνε κόσμο στους δρόμους
        Οταν θα απαγορεύεται το να είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος και θα μαρτυράς για την πίστη σου

        ....εκεί να δεις απαισιοδοξία

        αν νομίζεις ότι δεν θα είναι έτσι
        είσαι νυκτωμένος βαθιά

        εδώ δεν σεβάστηκαν τον θεσμό του Πρόεδρου...γελοιοποιώντας τον πολλάκις
        θα σεβαστούν τίποτα νομίζεις οι συνασπισμένες ανθελληνικές σέκτες ?

        Τίποτα !

        • leleki avatar
          leleki @ kas 16/05/2012 10:20:16

          H αναπαραγωγή της τρομοϋστερίας Χρυσοχοϊδη δεν βοηθά ούτε τον τόπο , ούτε την παράταξη σου:


          (Μιχ.Χρυσοχοϊδης στον flash)
          «θέλω να απαντήσω σ' αυτό, τι έχουμε να χάσουμε, ας πάμε στη δραχμή, τι έχουμε να χάσουμε παραπάνω απ' ότι χάσαμε;

          Την ελευθερία μας λοιπόν, ότι θα κυκλοφορούν συμμορίες με καλάσνικοφ αυτοί οι οποίοι θα καταλύσουν τη δημοκρατία, τους θεσμούς, τη δικαιοσύνη, την αστυνομία και θα κυριαρχεί ο ένας πάνω στον άλλον ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η συμμορία του και πόσα καλάσνικοφ έχει.

          Δηλαδή θα πάμε πια σε εμφύλιο πόλεμο.»

        • ΑΜ Παπαιωαννου avatar
          ΑΜ Παπαιωαννου @ kas 16/05/2012 19:56:19

          Γέλιο έχεις φιλε μου.....

    • romeo avatar
      romeo @ kas 16/05/2012 09:09:39

      Να μη τα αφήνουμε όλα στο Θεό! Ας κουνήσουμε και τα ξερά μας ... τα χεράκια μας... Ας αντιληφθούμε πως ο δρόμος προς Καμμένο - Τσίπρα δεν έχει επιστροφή...

      • chris avatar
        chris @ romeo 16/05/2012 10:56:11

        είδαμε και τη επιστροφή είχε ο δρόμος ΠΑΣΟΚ-ΝΔ τόσα χρόνια

        • romeo avatar
          romeo @ chris 16/05/2012 17:53:24

          Δεν το είδατε... Και μην απλουστεύετε τα πράγματα... Άλλο το ένα κόμμα και άλλο το άλλο... Παρ' όλα αυτά, οι άνθρωποι στις δημοκρατίες επιλέγουν ελεύθερα.

  6. tak avatar
    tak 16/05/2012 09:07:27

    Συμφωνώ απόλυτα... Επιτέλους, οι Έλληνες που κατά 80%+ θέλουν το ευρώ, άρα και την Ευρώπη, δεν μπορεί ταυτόχρονα να θέλουν να στοιβαχτούν στο ανατολικό περιθώριο...

    • WY avatar
      WY @ tak 16/05/2012 10:16:39

      tak
      .......

      Επιτέλους, οι Έλληνες που κατά 80%+ θέλουν το ευρώ, άρα και την Ευρώπη,
      -----------------------

      Φίλε μου,
      μετά καί τά αποτελέσματα τής 6ης Μαίου,ΜΟΝΟΝ ό.......Δίας οίδε τί θέλει τελικά αυτός ό Λαός!!!!

      ##Μετά από τόσα χρόνια στήν πολιτική κι ακόμη δέν έχω αντιληφθή τί επιζητά ό Ελληνικός Λαός)##
      (ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ/Γουντχάουζ).

      Τό αυγό πού εκκολάπτετο ό ΕΦΙΑΛΤΗΣ ήδη έσπασε!!!!!

      • tak avatar
        tak @ WY 16/05/2012 10:32:07

        Πολύ φοβάμαι πως έχεις δίκιο! Ο Ελληνικός λαός αυτοκτονεί και δεν το καταλαβαίνει...

  7. leleki avatar
    leleki 16/05/2012 09:21:46

    Είναι σχετικά απλά τα πράγματα.
    Ο Τσίπρας πάει με φόρα στην ανηφόρα, τηρώντας μια σταθερή γραμμή ενάντια στον Τόμσεν, η ΝΔ διολισθαίνει σε ορθοπλαγιά παγετώνα συμπράττουσα με το Πασόκ της καταστροφής , και αναπτύσσοντας ταυτόσημη με αυτο επιχειρηματολογία.
    Όσο στα πάνελ των πολιτικών συζητήσεων ο Σπηλιωτόπουλος και ο Μηταράκης επιτιθενται από κοινού, με τον Σαχινίδη και τον Παπακωνσταντίνου, εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, το μήνυμα που δίνεται στον λαό είναι ΝΔ+ΠΑΣΟΚ vs ΣΥΡΙΖΑ, και η απάντηση των πολιτών πρέπει να θεωρείται αυτονόητη.

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ leleki 16/05/2012 13:50:58

      Χμμμ... επιτέλους ένα σοβαρό επιχείρημα υπέρ του Τσίπρα: "πάει με φόρα στην ανηφόρα". ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!
      Έχω προσέξει όλα τα φιλο-Τσιπρικά posts: παντελής απουσία επιχειρημάτων, μόνο συνθήματα ποδοσφαίρου, ή φαντασιώσεις για ηρωικές μάχες, ή καλέσματα για ανατροπή του παλιού. Προς γνώσιν της Συγγρού... (πριν ο λαϊκισμός μας καθήσει στο σβέρκο)

      • leleki avatar
        leleki @ Κόνδωρας 16/05/2012 14:04:41

        Το εκλογικό σώμα δείχνει πως ασπάστηκε πλήρως την δική σας επιχειρηματολογία, γι αυτό και σας έδωσε την αυτοδυναμία που διαφημίζατε επί μήνες, και καταβαράθρωσε τους λαϊκιστές.
        Στις επόμενες εκλογές είναι βέβαιο πως θα πάρετε πάνω από 200 έδρες με τον αέρα που πνέει στην κοινωνία.
        Ειδικά τώρα με τις λίστες.

        • Κόνδωρας avatar
          Κόνδωρας @ leleki 16/05/2012 14:09:48

          Πάλι τα ίδια: "εσείς αυτό, εσείς εκείνο, εσείς το άλλο..." . Η ηδονή της αντιπολίτευσης είναι απίστευτη!

  8. Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 16/05/2012 09:21:47

    Ο καθένας αςαναλάβει τις ευθύνες του
    Περισσότερο από κάθε φορά χρειάζεται η ανάληψη των ευθυνών με ονοματεπώνυμο. Πρώτα απ΄ όλους τους πολιτικούς μετά από όλους που παίζουν κάποιο σημαντικό ρόλο στο κράτος στην κοινωνία στα πανεπιστήμια .Κάνω έκκληση σ τους σχολιαστές των ιστοσελίδων να αρχίσουν να γράφουν επώνυμα. Να γράφουν υπέρ ή κατά του ευρώ ,του μνημονίου ,ότι θέλουν αλλά επώνυμα. Να βάλουμε τα στήθια μας μπροστά στην δημιουργία ενός ρεύματος αντιθέτων γενικώς και αορίστως. Να μην παίζουμε στα σίγουρα και να σπρώχνουμε την χώρα στα βράχια πιστεύοντας ότι αυτό μας συμφέρει ατομικά. Ο έλληνας γίνεται λογικός μόνο σαν μονάδα. Αλλιώς όταν το "κοπάδι" πηγαίνει εκεί που του αρέσει εκεί που τον βολεύει κρύβεται μέσα. Πόσοι και πόσοι δεν έχουν εκμεταλλευτεί μεταμορφωμένοι ανάλογα με την εποχή και το ρεύμα.

  9. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 16/05/2012 09:22:42

    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
    Δεν λένε να καταλάβουν το μήνυμα του λαού για τις εκλογές. Ο λαός ψήφισε ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, όχι για συνεργασία μνημονιακών - αντιμνημονιακών.
    Αντί να μεταφέρουν αυτό το μήνυμα έξω και να τους πουν ότι δεν αντέχει άλλο μνημόνιο ο λαός, δε μπορεί να πληρώνει περισσότερα και να αμείβεται λιγότερο ή καθόλου. Αντί να τους πουν ότι για κάθε αντιλαϊκό μέτρο, που μας επιβάλουν, πρέπει να μας δώσουν ως αντιστάθμισμα και ένα αναπτυξιακό μέτρο, που θα τονώσει την οικονομία και θα βοηθήσει το λαό, αυτοί (οι εκπρόσωποι των μνημονιακών κομμάτων) ζητούν συνεργασία, για να επιβάλλουν τα σκληρότερα μέτρα του μνημονίου που έρχονται τον Ιούνιο (Ενδεικτικά αναφέρω ότι αν έχει κάποιος ένα σπίτι, θα το πληρώσει για ΦΑΠ, χαράτσι και ΕΤΑΚ 3 φορές μέσα στο 2012!!!) συνολικά μέσα στο 2012 θα πληρώσουμε 10 χαράτσια!
    "Κύριοι" των μνημονίων καταλάβετε πριν είναι αργά ότι ο λαός δεν αντέχει άλλο, γιατί δεν έχει άλλο να πληρώσει. Σταματήστε τη ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ λοιπόν μέσα απ΄ τα συστημικά κανάλια σας και τις εκπομπές, γιατί σας καταλάβαμε πια.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Καθένας 16/05/2012 09:41:02

      ξερεις αριθμητικη μηπως;
      ΝΔ 18 + ΠΑΣΟΚ 13 + ΔΗΜΑΡ 6 + ΛΑΟΣ 2,7 + ΔΗΣΥ 3- + ΔΡΑΣΗ 2 + Τζημερος = 47% κομματα που ψηφισαν το ενα ή το αλλο μνημονιο.
      Που την ειδες την αντιμνημονιακη ψηφο;
      Ας δουμε τους "αντιμνημονιακους".
      Αριστεροι ΣΥΡΙΖΑ 17 + ΚΚΕ 8 + αλλοι = 26%.
      Δεξιοι Καμμενος 11 + ΧΑ 6 = 17%.
      Για να κανουν οι αντιμνημονιακοι κυβερνηση πρεπει να υπογραφει νεο συμφωνο Μολοτωφ - Ριμπεντροπ.

    • drider avatar
      drider @ Ο Καθένας 16/05/2012 10:09:33

      Ο Συριζα οφείλει να απαντήσει άμεσα πώς θα επιτύχει πρωτογενή πλεονάσματα σε 6 με 12 μήνες. Ας πει ότι θα φορολογήσει το κεφάλαιο, τους πλούσιους, θα επιβάλλει έκτακτες εισφορές στα μέλη του ΣΕΒ, θα επιδιώξει ουσιαστικό δημόσιο έλεγχο στις τράπεζες για να μην πέφτουν τα λεφτά της ανακεφαλαιοποίησης σε "μαύρες" τρύπες ή "άσπρες" τσέπες κτλ.

      Το πραγματικό ζητούμενο επιμένω είναι η επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος και η διαμόρφωση ενός νέου σχεδίου ανάπτυξης. Αν καλυφθούν αυτές οι προϋποθέσεις δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα...

  10. Παύλος avatar
    Παύλος 16/05/2012 09:57:10

    " ...... Σε καμιά περίπτωση όμως ο φιλοευρωπαϊκός προσανατολισμός της ΝΔ δεν πρέπει να ταυτιστεί με το Μνημόνιο. Αυτό έπαθε στις προηγούμενες εκλογές και το πλήρωσε σκληρά." Εν ταύταις ταις δυσίν προτάσεις, άπας ο νόμος και οι προφήται κρέμανται !!!!!!!! Αυτή υπήρξε η κατάρα για την παταγώδη αποτυχία της Ν.Δ. Και ενώ η επίθεση του σάπιου συστήματος που την έπαιζε με όλα τα ρέστα της, ....πέταγε φωτιές, η άμυνα της Ν.Δ. "κοιμήθηκε" !!!!!!!!!

  11. bodys avatar
    bodys 16/05/2012 10:02:15

    Κάποιες φορές είναι απαραίτητο να κοιτάμε την αλήθεια κατάματα,όσο σκληρή και αν είναι αυτή. Τα χθεσινά αποτελέσματα των εκλογών με το ΣΥΡΙΖΑ, για πρώτη φορά ,δεύτερη κοινοβουλευτική δύναμη, δυστυχώς δεν αποτελεί θετική εξέλιξη για τον τόπο. Ο ΣΥΡΙΖΑ, πράγματι, δεν είναι ένα κλασσικό κομμουνιστικό/ μαρξιστικό-λενινιστικό κόμμα. Είναι ένας συνονθύλευμα «κινημάτων» που προέρχονται κατά βάση απο τη ριζοσπαστική αριστερά καθώς και από διάφορες οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς που έχουν τροτσκιστική, κυρίως, ιδεολογία. Πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στο παρελθόν είχαν υπερασπιστεί άτομα από το χώρο των λεγόμενων «αναρχοαυτόνομων» που είχαν συλληφθεί κατά την διάρκεια των διαφόρων "molotov parties", τα οποία η παρακρατική εξωκοινοβουλευτική αριστερά διοργανώνει οποτεδήποτε το αστικό κράτος βρίσκεται στην ανάγκη να αποπροσανατολήσει την κοινή γνώμη. Πολλές φορές έχει λεχθεί ότι υπάρχουν υπόγειες διαδρομές και διασυνδέσεις μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ ,διαφόρων ΜΚΟ που ασχολούνται, σε βάση επαγγελματική και κερδοφόρα, με τα ανθρώπινα δικαιώματα, την προστασία των λαθροεισβολέων, την προώθηση και επιβολή των γάμων μεταξύ των ομοφυλοφίλων καθώς και την προστασία ανύπαρκτων κυρίως εθνικών μειονοτήτων που δήθεν καταπιέζονται απο τους Έλληνες! Θα ήθελα εδώ να θυμίσω στους αναγνώστες μας δύο από τις παλαιότερες θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ : α) Όταν η Αθήνα είχε παραδοθεί στις ορέξεις των μπαχαλάκηδων τον Δεκέμβρη του 2008, ο τότε πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέκος Αλαβάνος, είχε πεί σε μεγάλο κανάλι της διαπλοκής πως «οι λαθροεισβολείς που λεηλατούσαν την Αθήνα είναι πεινασμένοι φουκαράδες που επιδίδονται στο πλιάτσικο επειδή δεν έχουν να φάνε». Σχεδιάγραμμα του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη β) Όταν στην βουλή ψηφιζόταν το νομοσχέδιο για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης, ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ψηφίσει εναντίον του νομοσχεδίου αυτού, διότι ο αγωγός -έτσι ισχυριζόταν- θα προκαλούσε προβλήματα στο περιβάλλον! Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι Οικολόγοι-Πράσινοι λοιπόν πρωτοστάτησαν σε όλες τις εκδηλώσεις «διαμαρτυρίας» ενάντια σε ένα έργο που θα άλλαζε πολλά γεωπολιτικά δεδομένα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και στην Μεσόγειο. Στην πραγματικότητα λοιπόν, ο ΣΥΡΙΖΑ, οι Οικολόγοι και πρεσβεία των ΗΠΑ είχαν κοινές θέσεις και ίσως κοινά συμφέροντα. * * * Είναι σαφές πάντως ότι σαράντα και περισσότερα χρόνια αριστερής προπαγάνδας έπιασαν τόπο. Η Αριστερά για πρώτη φορά είναι κοντά στην εξουσία. Είναι πλέον φανερό ότι ακόμα και πρώην ψηφοφόροι της α-δέξιας και χωρίς συγκεκριμένη ιδεολογίας ΝουΔούλας, εψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ υποκύπτωντας στην «γοητεία» του (wanna be Che Guevara) Alexis Τσίπρα ! Για την κατάσταση όμως που επικρατεί σήμερα στην χώρα μας ,μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρουν και οι οργανώσεις και τα κόμματα του λεγομένου δεξιού και εθνικιστικού χώρου. Και εξηγώ το γιατί: Ι. Γιατί αντί να προσβλέπουν το μέλλον και, κατά συνέπεια, να δημιουργήσουν ένα ζωντανό κίνημα παρέμειναν απλά νοσταλγοί του παρελθόντος – συγκεκριμένα του βασιλικού θεσμού, της 4ης Αυγούστου ή και της 21ης Απριλίου. ΙΙ. Γιατί χρησιμοποιήσαν σχεδόν πάντοτε μια ξύλινη γλώσσα , έναν απαρχαιωμένο λόγο που θύμιζε περισσότερο ομιλίες σε σχολικές επετείους της δεκαετίας του '50 παρά επαναστατικά μανιφέστα. III. Γιατί ανοήτως πιστεύανε ότι οι μηχανισμοι καταστολής του αστικού κράτους (στρατός, αστυνομία), είναι με το μέρος τους, ενώ, αντίθετα, οι μηχανισμοί αυτοί υπάρχουν για να προστατεύουν το καθεστώς. ΙV. Γιατί αντί να διαλέξουν το δρόμο της ρήξης και της ανατροπής παρέμειναν εγκλωβισμένοι σε μια στείρα και ανούσια εθνικοφροσύνη και έναν παιδαριώδη αντικομμουνισμό , ο οποίος ήταν βούτυρο στο ψωμί της αριστεράς. V. Γιατί οι διάφοροι αρχηγίσκοι του χώρου έδρασαν σαν επαρχιώτες κομματάρχες της δεκαετίας του '50 επιχειρώντας επαφές και συναλλαγή με τα κόμματα της εξουσίας, προκειμένου να προσποριστούν προσωπικά ωφέλη. Όλα αυτά -σε συνδυασμό με την κυριαρχία της αριστεράς σε σχολεία, ΑΕΙ, ΜΜΕ και κυρίως στον ευρύτερο χώρο του πολιτισμού συνιστούν τις ουσιαστικές, βαθύτερες για την τωρινή κατάσταση. * * * Ένα παράδειγμα ανυπαρξίας ιδεολογίας, ιδιοκτησιακού καθεστώτος σε όφελος του «προέδρου» και σαφέστατου πολιτικού οππορτουνισμού είναι το κόμμα ΛΑ.Ο.Σ. Μέσα στον ΛΑ.Ο.Σ. υπάρχουν σίγουρα άνθρωποι πατριώτες και εθνικιστές· δυστυχώς όμως είναι πολύ λίγοι, ώστε η διαφορά να γίνει αισθητή. Η ανυπαρξία λοιπόν ιδεολογίας και πολιτικής συνέπειας καθώς και οι αλλεπάλληλες πολιτικές τοποθετήσεις στο θέμα του μνημονίου έθεσαν τελικώς τον ΛΑ.Ο.Σ. εκτός βουλής. Π.Καμμένος, βυθισμένος στο ιδεολογικό τίποτα Το κόμμα των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» του Καμμένου είναι ένα ακόμα δείγμα της βλακείας που διακατέχει τους αστούς εθνικόφρονες. Άλλωστε ο κ.Καμμένος, με τις δηλώσεις του περί αντιμνημονιακού στρατοπέδου και το φλέρτ του με την Αριστερά , έστρωσε το κόκκινο χαλί στον ΣΥΡΙΖΑ . Η άνοδος της Χρυσής Αυγής, εκ πρώτης όψεως, θεωρείται κάτι θετικό, εφόσον φαίνεται πως η τρομοκρατία των λαθροεισβολέων και των αναρχοάπλυτων κούρασε αρκετούς συμπατριώτες μας, οι οποίοι εψήφισαν τους συνδυασμούς αυτού του κινήματος. Υπάρχει όμως και κάτι το αρνητικό στην όλη υπόθεση. Και αυτό είναι το ενδεχόμενο ότι, χρησιμοποιοώντας την άνοδο της Χρυσής Αυγής ως πρόσχημα, το σύστημα θα επιχειρήσει να συσπειρώσει όλες τις "προοδευτικές και δημοκρατικές" δυνάμεις σε ένα «κοινό μέτωπο έναντια στον φασισμό, στον ρατσισμό και στην ξενοφοβία», έχοντας ως αρχική «δύναμη κρούσης» τους μπαχαλάκηδες και τους λαθροεισβολείς. Απ'ότι φαίνεται μάλλον κανένα απο τα τρία μεγάλα κόμματα δεν θα μπορέσει να σχηματίσει κυβέρνηση· και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα πράξει το εκλογικό σώμα στις επόμενες εκλογές, που, ίσως, δεν είναι μακρυά. Το χειρότερο σενάριο πάντως (όχι δηλαδή πως μπορεί να υπάρξει και αισιόδοξο σενάριο), θα είναι μια συγκυβέρνηση κομμάτων της λεγόμενης «εκσυγχρονιστικής και ριζοσπαστικής αριστεράς», πιθανώς και με συμμετοχή του ΠΑΣΟΚ. Αυτό θα είναι ό,τι χειρότερο για την χώρα, αφού πλέον θα εξελιχθούν με γεωμετρική πρόοδο οι διαδικασίες αποδόμησης της κοινωνίας, της εθνικής ταυτότητας και της νομιμοποίησης των 2-2,5 εκατομμυρίων λαθροεισβολέων μετατρέποντας σταδιακώς την Ελλάδα χώρα σε αφρικανικη και μουσουλμανική αποικία. Πολύ φοβάμαι ότι, δυστυχώς και για τη χώρα μας αλλά και τον Ελληνικό Λαό, η κατάσταση δεν είναι πια αναστρέψιμη. Το Game Over είναι πιο κοντά από όσο μπορεί κανείς να φανταστεί... πηγή:http://theodotus.blogspot.com/2012/05/blog-post_08.html#comment-form

  12. gianac avatar
    gianac 16/05/2012 10:21:24

    Η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαράς για να πείσει τον ελληνικό λαό ότι ηγείται του ευρωπαικού μετώπου πρέπει έμπρακτα να αποδείξει ότι βρίσκεται δίπλα του και ότι έχει κατανοήσει βαθειά τις δοκιμασίες που περνά:
    Τις επόμενες 30 μέρες, να οργώσει ως νέος απόστολος την Ελλάδα απο άκρη σε άκρη, να σφίξει το χέρι σε απλούς ανθρώπους του μόχθου, να τους κοιτάξει στα μάτια και να τους υποσχεθεί με λόγια απλά και αντρείκεια ότι όλη του η προσπάθεια και ο αγώνας είναι για το καλύτερο αύριο αυτών και των παιδιών τους. Να βγεί απο την κάμαρα που τον έβαλαν κάποιοι συμβουλάτορες και του μεταφέρανε την κατασταση κατα το δοκούν. Debate, συνεντεύξεις, ιδεολογική και πολιτική αντιπαράθεση σε κάθε ευκαιρία.

  13. Joao avatar
    Joao 16/05/2012 10:34:11

    Για να επαναδιαπραγματευτεις κάτι πρέπει πρώτα να το καταγγείλεις(ισχύει και για τον Συριζα). Δυστυχώς για τον Σαμαρά πλέον στην κοινωνία δεν υπάρχει καμία διάφορα ανάμεσα σε ΝΔ και Πασοκ.Αυτό που μένει να ακούσουμε από στελέχη της ΝΔ και σχολιαστές στα Αντινεα είναι ότι το μνημόνιο είναι σωτήρια για τον τόπο γιατί από τρομοκρατικά διλήμματα πήξαμε..

  14. kas avatar
    kas 16/05/2012 11:08:08

    Αυτοί είναι οι Συριζαίοι έναντι των επιχειρηματιών

    http://www.youtube.com/watch?v=UzT537vmTrc&feature=player_embedded#!

  15. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 16/05/2012 11:17:18

    Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ gianac.Χρειαζεται ομως και πληρης κινητοποιηση των υπευθυνων του εκλογικου αγωνα ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ παντου,οπου υπαρχουν Ελληνες.Και κατι ακομη.Η νικη θα ερθει αν ο Σαμαρας ΠΕΙΣΕΙ τους Ελληνες που χρωστουν και τα βγαζουν δυσκολα περα.Αυτο ειναι το ΚΛΕΙΔΙ.Προτεινω αντι για προεκλογικη ομιλια σε Νεοδημοκρατες ΑΝΟΙΚΤΗ συζητηση ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ, με πληρη τηλεοπτικη καλυψη με τους απογοητευμενους πολιτες, αυτους που ειναι ευαλωτοι στον καθε λαοπλανο τσιπρα.

  16. Αγανακτισμένος φραπες avatar
    Αγανακτισμένος φραπες 16/05/2012 11:21:57

    Αντιλαμβάνομαι ότι έχουμε χωρίσει το λαό σε μνημονιακους- αντιμνημονιακούς ή αριστερούς -δεξιούς. Είμαστε ένα έθνος και μόνο ενωμένοι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτά που θα συμβούν. Εύχομαι να το κατανοήσουν κάποιοι και ειδικά οι ηγεσίες των Κομμάτων. Να καταλάβουν ότι σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται να απαγκιστρωθούν από τις "τσέπες" τους είτε είναι κόκκινοι είτε μπλε είτε πράσινοι είτε πορτοκαλί και επιτέλους να δράσουν ανιδιοτελή. Θλίβομαι και ντρέπομαι για σημερινή κατάσταση του έθνους.

    • WY avatar
      WY @ Αγανακτισμένος φραπες 16/05/2012 13:07:13

      Αγανακτισμένος φραπές
      --------
      Αντιλαμβάνομαι ότι έχουμε χωρίσει το λαό σε μνημονιακους- αντιμνημονιακούς ή αριστερούς -δεξιούς.-------------------
      .................................................................................................................

      Εάν θεωρείς ότι ευρίσκεσαι ακόμη στό κίνημα τής πλατείας,πού σημειωτέον ήμουν ##παρών## σέ όλες τίς συγκενρώσεις από τόν Μάιο τού 2010,αιθεροβατείς.
      Σήμερα τό διακύβευμα δέν είναι τό μνημόνιο ή αντιμνημόνιο,δεξιοί ή αριστεροί,παρά μόνον ένα κι έχει νά κάνει μέ τήν συνέχισιν τής πορείας αυτού τού ΄Εθνους,διά μέσου τών ενδόξων σελίδων τής Ιστορίας(ΤΟΥ)... ....τοίς κείνων ρήμασι πειθόμενοι ή όχι.
      Τό διακύβευμα λπν διά όσους δέν τό έχουν αντιληφθή είναι :

      H EΛΛΑΣ ή ΕΠΙ ΤΑΣ!!!!!!!
      ---------------------------

      Αλλά γνωρίζω φυσικά,ότι υπάρχουν καί πολλοί ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ,πού δέν ευρίσκονται μόνον στόν βρώμικο χώρον τής πολιτικής αλλά δυστυχώς καί μεταξύ μας.

      Καί νά γνωρίζης ακόμη, ότι μετά τήν εγκαθίδρυση τού φασιστικού κομμουνιστικού καθεστώτος KAI στήν χώραν μας,δέν θά ισχύει ή ρήση ##στερνή μου γνώση νά σέ΄χα πρώτα##,διότι θά σού έχουν στερήσει ακόμη καί κάθε ίχνος Εθνικής μνήμης/γνώσης,αφού θά έχεις υποστή ΤΗΝ ΕΡΥΘΡΑΝ ΛΟΒΟΤΟΜΗ!!!!!!

      Συνεχίζετε λπν νά ακούτε καί νά μαγεύεσθε από τά ελκυστικά τραγούδια τών Σειρήνων (καμμενοτσιπροαριστερών).
      Νά ξέρετε όμως ότι ##στό τέλος ξυρίζουν τόν γαμπρό##!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. leleki avatar
    leleki 16/05/2012 11:29:20

    Η ΔΗΜΑΡ δεν ψηφισε κανένα μνημόνιο.
    Ο ΛΑ.Ο.Σ κατήγγειλε το δεύτερο μνημόνιο με πολύ μεγαλύτερη ένταση από αυτή με την οποία είχε καταγγείλει η ΝΔ το πρώτο.
    Συνεπώς το 47% είναι -9% = 38%

    • aris avatar
      aris @ leleki 16/05/2012 14:14:07

      -2% Τζήμερος=36%

  18. Νίκος avatar
    Νίκος 16/05/2012 11:49:39

    Ο Τσίπρας έχει τη νίκη στο τσεπάκι. Πρώτον δεν θα διώξει δημόσιους υπάλληλους. Άλλωστε οι ΔΥ τον κάναν δεύτερο κόμμα.
    Δεύτερον έχει δηλώσει ότι θα προσλάβει 100.000 νέους, τους οποίους φυσικά θα πληρώνει με δραχμές ( αυτό δεν το λέει!). Άρα θα πάρει τις ψήφους όλων των would be ΔΥ.

    • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
      Δ.Φ. (ανιδεος) @ Νίκος 16/05/2012 12:36:35

      Ακριβως ετσι ειναι.
      Το μετωπο δεν ειναι Σαμαρας Τσιπρας αλλα ΔΥ εναντιων ολων.
      Κανεις δεν κερδισε εκλογες με τη λητοτητα, κανεις δεν θα κερδισει εκλογες με το να πει θα διωξει ΔΥ στην Ελλαδα οσο κι αν ειναι αυτο μονοδρομος.
      Το κρατος σπαταλαει εδω και χρονια χρημα σε αγορα ψηφων και δημιουργει ελλειμματα.
      Τωρα μιλανε ολοι για πλεονασματα αλλα χωρις παταξη της σπαταλης.
      Αρα ψηφιζουν Τσιπρα...

  19. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 16/05/2012 11:54:28

    Εγω παλι ειμαι υπερ της ανοιχτης συγκρουσης με την Αριστερα , να εκτεθουνε οι θεσεις της , να φανει τι πραγματικα πιστευουνε για Εθνικα θεματα , να καυτηριασουνε οσο μπορουνε δηλωσεις οπως για αναγκαστικα δανεια και καταθεσεις , να ριξουνε οσο βαρος γινεται στην πραγματικοτητα δηλαδη οτι παμε να μετατραπουμε σε Κουβα και τα τονιστει η ανεπαρκεια οχι απλα να κυβερνησουνε , αλλα και να συμφωνησουνε μεταξυ τους , αφου μια λενε για επαναδιαπραγματευση , μια για καταγγελια , μια για Ευρω , μια για δραχμη κτλ.

    Εαν παλι παιξουμε τα καλα παιδια του συστηματος , δεν καυτηριασουμε ανοικτα και ξεκαθαρα την Αριστερα , δεν γινει επιθετικη κριτικη προς τον ΣΥΡΙΖΑ και οτι αυτος πρεσβευει , δεν βλεπω να ερχεται η νικη.
    Πρεπει να γινει κατανοητο , η Αριστερα και ο Συριζα , με τις φωνασκιες και τις συγκρουσεις εχει παρει οσο ποσοστο πηρε , παρα με τις δηθεν προτασεις του.
    Ο κοσμος αρεσκεται στο να υπαρχει καποιος που κραζει το συστημα και λεει οσα θελει να ακουσει καποιος.
    Ομως μεγαλο ποσοστο κοσμου ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ τι ιδεολογια εχει ο Συριζα , πως φανταζεται μια κυβερνηση αριστερας κτλ , και ενω τα ποσοστα αποδεδειγμενα δεν βγαινουνε επιμενει στο να ριχνει σκονη στα ματια και να λεει για Αριστερη κυβερνηση , που παγκοσμιος , οπου εφαρμοστηκε ενα καθαρο Αριστερο μοντελο , για να μην πω τα δικτακτορικα "σοσιαλιστικα" μοντελα τυπου ΕΣΣΔ απετυχε παταγωδος.
    Υπαρχουνε τοσα και τοσα θεματα να θιξει κανεις , τοσες και τοσες δηλωσεις.
    Για εμενα δεν πρεπει να υπαρξει ΚΑΜΙΑ προσεγγιση πλεον με τον ΣΥΡΙΖΑ και σε ΚΑΝΕΝΑ πανελ δεν πρεπει να υπαρξει αυτος ο ηπιος τονος οταν τα στελεχη του ΣΥΡΙΖΑ κεραυνοβολουνε , ποσο μαλλον στα ντιμπειτ που πλεον ΠΡΕΠΕΙ να γινουνε.
    Δεν πρεπει παλι να κλειστουμε στο καβουκι μας.Η Ν.Δ. ας δειξει τα ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΣ με βασικο ιδεολογικο οπλο οτι αποτελει την μεγαλη πατριωτικη κεντροδεξια ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ παραταξη.Χωρις ταμπου , χωρις "καλους τροπους" ,
    χωρις χτυπηματα στην πλατη , χωρις επιθεσεις φιλιας , χωρις χαιδεμα.
    Τελειωσανε αυτα.Εδω μιλαμε για την σωτηρια της Πατριδας και την Ευρωπαικη της πορεια , δεν θα παιξουμε αλλο παιχνιδακια.
    Το καπριτσιο τους βγηκε και παμε σε νεες εκλογες , απο εκει και περα , τελειωσανε ομως αυτα.Πρεπει ο τοπος να σωθει.

    Οσο αναφορα το μνημονιο , βεβαιως και συμφωνω οτι η Ν.Δ. δεν θα πρεπει να φαινετε ως υπερασπιστης του μνημονιου.Ενα συγκεκριμενο χρονοδιαγραμμα εξοδου απο αυτο , μια πιο ουσιαστικη πολιτικη προεσεγγιση στο θεμα επαναδιαπραγματευση , εαν γινοταν επικληση δηλωσεων Σαμαρα πριν 1.5 χρονο οπου πρωτος αυτος ελεγε για επαναδιαπραγματευση κτλ , θα εδινε ξεκαθαρα το στιγμα πανω σε αυτο το θεμα.

  20. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 16/05/2012 11:54:40

    Δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα δανεισμού της χώρας και δεν θα υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα.

    Και να θέλει να κάνει προσλήψεις ακόμα και με δραχμές δεν θα μπορεί να τις κάνει.

  21. victoria (true) avatar
    victoria (true) 16/05/2012 11:55:34

    Πλούσιοι είναι οι πάνω από 20,000 Ευρώ το χρόνο, δηλ 1300 το μήνα;
    Πρωτογενές πλεόνασμα με κρατισμό, δεν υπάρχει.
    Θα λειτουργήσει και το δημόσιο; Που θα το φτιάξουν οι βαθιά αντιΘΕΣΜΙΚΟΙ; Μα αφού δεν θέλουν.

    • drider avatar
      drider @ victoria (true) 16/05/2012 15:55:55

      Το νόημα του σχολίου ήταν διπλό:
      1. πρέπει να αντιστραφεί η κοινωνικοποίηση των ιδιωτικών απωλειών και η συντελούμενη μεταφορά πλούτου
      2. αν έχεις επιτύχει πρωτογενές πλεόνασμα έχεις πολύ μεγαλύτερη ευχαίρια κινήσεων

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ drider 16/05/2012 21:39:15

        Συμφωνώ στά δύο, drider.
        Στην εποχή των παχειών αγελάδων, ο μηχανισμός τρομπαρίσματος αέρα στη φούσκας που έσκασε, ήταν:
        1. Δημόσιος δανεισμός και μεταφορά του δανεικού πλούτου σε ευημερούντες "μεγαλομεσαίους" ιδιώτες. Φυσικά γραφόταν ως χρέος στα Δημόσια βιβλία.
        2. Απορρυθμισμένο τραπεζικό σύστημα πέρα από κάθε εποπτεια.
        Το αντίδοτο είναι
        Α. ανάκτηση από το Δημόσιο ενός μέρους του μεταφερμένου σε ιδιώτες πλούτου - ώστε καταρχήν να εξυπηρετηθεί το χρέος.
        Β. επαναρρύθμιση του "σκασμένου" τραπεζικού συστήματος - με τη βοήθεια του Ευρωπαικού μηχανισμού.
        Όταν τελεσφορήσει το Α θα υπάρχει πρωτογενές πλεόνασμα για ανάπτυξη και εμπιστοσύνη.

  22. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/05/2012 12:07:36

    Όση παράταση και να δοθεί, από τη στιγμή που άνοιξε το σύστημα και η εκκαθάριση φαίνεται αμέσως μετά την υποβολή, δεν αλλάζει τίποτα και η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται έτσι κι αλλιώς. Ο Βενιζέλος -με τον οποίο πολλοί εδώ μέσα υπερθεματίζουν να... συγκυβερνούσε η ΝΔ μετεκλογικά-, κουτοπόνηρα σκεπτόμενος, ήθελε να ξεσπάσει η λαϊκή οργή πάνω σε τυχόν νεοεκλεγείσα αυτοδύναμη κυβέρνηση Σαμαρά (αν είχε συμβεί), ώστε ο ίδιος και το κόμμα του να τη βγάλει όσο πιο καθαρή γινόταν. Δυστυχώς όμως, δεν υπολόγισε τις εξελίξεις και τώρα οι συνέπειες των κουτοπόνηρων, μικροκομματικών υπολογισμών του θα πέσουν πάνω σε όλο το λεγόμενο "φιλοευρωπαϊκό" τόξο.

    Μόνη λύση είναι να "τύχει" ένα μεγάλο "κρέμασμα" του συστήματος TAXIS, και όλως "συμπτωματικώς" η "βλάβη" να "αποκατασταθεί" μετά τις επαναληπτικές εκλογές...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αυριανιστής 16/05/2012 13:49:36

      Ἂκουσα τό πρωϊ ὃτι τελικά μᾶλλον θά δοθεῖ ἡ δόση τῶν 25 δις,ὁπότε ὑπάρχει ''ἀέρας'' γιά νά γίνει τό τελευταῖο πού λές. Ἀπό τήν ἂλλη ὃμως,μέ τά ξερά καίγονται καί τά χλωρά καί μέσα στό φιλοευρωπαϊκό τόξο θά πάρει κι ἑμᾶς ἡ μπάλα,ὃπως σωστά ἐπισημαίνεις...
      Γιά μένα ὁλομέτωπος ἀγῶνας καί ξεμπρόστιασμα ὃλων τῶν ἀνθελληνικῶν θέσεων τῶν κυρίων ἀντιπάλων μας χρειάζεται.

  23. Ανδρεας Καραγκιόζης avatar
    Ανδρεας Καραγκιόζης 16/05/2012 12:14:12

    Τί ιδεολογική σύγκρουση και πράσινα άλογα. Πως συγκρούεσαι ιδεολογικά με αυτούς που η πολιτική τους πρόταση είναι: πετάει ο γάιδαρος? πετάει. Τι ιδεολογική σύγκρουση να κάνεις μ΄αυτούς που όταν κλήθηκαν να μετουσιώσουν σε πράξη την ανέξοδη προεκλογική μπουρδολογία τους, μετέτρεψαν την καταγγελία του μνημονίου σε επαναδιαπραγμάτευση και κάλπη εκ νέου. Να μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι απειλούν να καταστρέψουν τα ιερά και τα όσια της πατρίδας. Άνθρωποι, που για τις μειονότητες σέρνουν συχνά τη χώρα στα δικαστήρια ή παρίστανται ως μάρτυρες εναντίον της. Άνθρωποι οι οποίοι πήγαν στα Σκόπια και διαδήλωσαν υπέρ του λαού και των δικαιωμάτων του. Άνθρωποι οι οποίοι διέκριναν πρόβλημα στην Κρητική οικονομία. Άνθρωποι, μέλη οργανώσεων, οι οποίες δρουν υπέρ της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης σε βάρος του Ελληνικού λαού. Άνθρωποι που ονειρεύονται νέους των Ελλήνων. Άνθρωποι οι οποίοι θα έπρεπε να κατηγορηθούν για απόπειρα διάλυσης του Ελληνικού κράτους. Και τώρα πρέπει να συγκρουστούμε ιδεολογικά μ΄όλους αυτούς τους ανθέλληνες και οπορτουνιστές της πολιτικής? Μέχρι χτές ο λαός τους γύριζε την πλάτη και αυτοί αγωνιούσαν για την πολιτική επιβίωση τους. Τώρα που ο λαός τους χρησιμοποιεί για να εκδικηθεί αυτό συνιστά ιδεολογική σύγκρουση, σε μια εποχή που οι ιδεολογίες πνέουν τα λοίσθια? Επειδή ο Γιωργάκης και το ΠΑΣΟΚ μετέτρεψαν την Ελληνική κοινωνία σε πόρνη και χρεώθηκε και η ΝΔ μέρος της εκπόρνευσης? Όχι. Να εξηγήσει η ΝΔ στο λαό, ότι αν με το ΠΑΣΟΚ κατήντησε να μην έχει να φάει, με το ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνον δε θα έχει να φάει αλλά θα τον 'φανε' οι μαύροι. Να εξηγήσει επαρκώς η ΝΔ στο λαό, ότι χρεώθηκε μέρος του κακού που δεν της αναλογεί και να θυμίσει ποιοί είναι αυτοί οι αδίστακτοι που εκμεταλλεύονται τους πάντες και τα πάντα - όπως τη μαύρη στη δεξίωση της προεδρίας της δημοκρατίας -. Πώς συγκρούεσαι ιδεολογικά με επαγγελματίες ευνούχους εραστές?

    • Mπροστα και Δεξια avatar
      Mπροστα και Δεξια @ Ανδρεας Καραγκιόζης 16/05/2012 12:27:08

      ΜΙΑ ΧΑΡΑ τα λες.Για αυτα μιλαω φιλε , αυτα πρεπει ολα να τα θιξουμε που λες ομως.
      Ολα οσα λες ειναι σωστα , ομως εγω επιμενω στην ιδεολογικη συγκρουση.
      Καθαρα πραγματα φιλε.Οι δικες μας αξιες και οι δικες τους αξιες.
      Τελειωσανε τα ταμπου.

      Οσο αναφορα το πασοκ , αστο τωρα...Δεν ειναι το πασοκ ο μεγας κινδυνος τωρα αλλα ο ΣΥΡΙΖΑ που μας εχεις με το ενα ποδι εκτος Ευρω και ΕΕ.

  24. Spiros avatar
    Spiros 16/05/2012 12:15:30

    Εφόσον όλοι ή σχεδόν όλοι συμφωνούμε ότι θέλουμε να παραμείνουμε στο ευρώ γιατί πιστεύετε ότι η ΝΔ μπορεί να το κάνει καλύτερα?Μπείτε για λίγο στη θέση των δανειστών μας..Έχοντας απέναντι τους τον Σαμαρά που έχει ήδη υπογράψει το δεύτερο μνημόνιο θα έχει μεγαλύτερη αντίσταση από το να έχουν απέναντί τους την Αριστερά που στην αρχή κρατούσε πολύ σκληρή στάση εώς και καταγγελία του μνημονίου?Για σκεφτείτε το λίγο..Και κάτι τελευταίο..Πως ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος ζητούσαν από τον Τσίπρα να δεσμευτεί ότι αν κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα βγούμε από το ευρώ?Αυτοί μπορούσαν να δεσμευτούν για αυτό?Και αν ναι με ποιο τρόπο?Με το να φτάσει η ανεργία στο 50% και το βιωτικό μας επίπεδο στα τάρταρα?Ακόμη πιο κάτω από εκεί που είμαστε?

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ Spiros 16/05/2012 12:31:24

      Θα πρεπει στην Ευρωπη να σκεφτουνε 2 φορες καλυτερα το θεμα επαναδιαπραγματευσης , ακριβως για να μην σκασει εντελως η "φουσκα" της Ελλαδος , διοτι μια δικη μιας χρεωκοπια ειναι πολυ πιο ακριβη απο οποιοδηποτε μνημονιο ,για αυτο.Γιατι εαν δεν δειξουνε ξεκαθαρα σημαδια πιο ηπιας πολιτικης στην Ευρωπη , με νεα διαπραγματευση ωστε να δωθει πνοη αναπτυξης , τοτε θα χασουνε την τελευταια ευκαιρια οσο αναφορα την διασωση της Ελλαδος με οτι και εαν αυτο συνεπαγεται και για τους Ευρωπαιους.Η εξοδο μας απο το Ευρω , θα ειναι καταστροφικη για εμας , αλλα επισης θα δημιουργησει μεγαλα προβληματα και στην ΕΕ , με αλυσιδωτες αντιδρασεις.
      Δεν μιλαμε εδω για χρεος μερικων εκατομυριων , αλλα για ΔΙΣ.

      Οσο αναφορα τι μπορει να δεσμευτει ο καθενας...
      Κοιταξε , ο ΣΥΡΙΖΑ με αυτα που λεει , ειναι θαρρεις και η Ελλαδα ετοιμαζεται για κανεναν τυφωνα χρηματων η οτι θα βρεξει λεφτα απο τον ουρανο...Τι θα κανει δηλαδη φιλε μου ο Συριζα για την ανεργια ?
      Θα προσλαβει αλλους 100χιλιαδες στο δημοσιο για να μειωθει ?
      Θα πουλησει τα οπλα ωστε να μειωθει το επιπεδο αμυνας ?
      Θα μας κανει σοσιαλιστικη οικονομια με δραχμη ?
      ΤΙ ακριβως ?

      • Spiros avatar
        Spiros @ Μπροστα και Δεξια 16/05/2012 12:58:29

        Καταρχήν δεν μου απάντησες τι θα κάνει ο Σαμαράς για όλα τα θέματα που έθεσες..Φυσικά και δεν θα προσλάβει άλλα άτομα στο δημόσιο αλλά θα το εξορθολογήσει μιας και δεν υπάρχει πελατειακή δέσμευση μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και υπαλλήλων του δημοσίου, ενώ με τα άλλα κόμματα υπάρχει..Θα διαπραγματευτεί την κατάργηση της ποσόστοσης στα αγροτικά προϊόντα..Γιατί δηλαδή ο παραγωγός στην Ελλάδα να υποχρεώνεται να παράγει συγκεκριμένη ποσότητα αγροτικών προϊόντων ενώ η Γερμανία π.χ. δεν έχει ποσόστοση στην παραγωγή αυτοκινήτων??Τι ακριβώς τα θέλουμε τα όπλα?Είμαστε ή δεν είμαστε ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής οικογένειας?Για την ανεργία...Να διαπραγματευτούν και να τους πουν:κύριοι ωραία τα μέτρα σας αλλά δεσμευτείτε και εσείς ότι η ανεργία δεν θα αυξηθεί...Και θέσεις εργασίας οι οποίες θα είναι παραγωγικές..Θέσεις δηλαδή που δεν θα είναι υπάλληλοι σούπερ μάρκετ...Ελπίζω να σε κάλυψα..

        • Μπροστα και Δεξια avatar
          Μπροστα και Δεξια @ Spiros 17/05/2012 12:30:20

          Με συγχωρεις αλλα οταν μου λες τι να κανουμε τα οπλα , ε δεν ξερω κατα ποσο μπορουμε να συζητησουμε.Δηλαδη ξαφνικα , κανεις θαρρεις και η Ελλαδα ειναι στην Ελβετια και εχει τα δικα της συνορα.
          Αναγνωριζεις οτι τα συνορα μας , δεν εχουν φιλικες προς εμας χωρες ?Δηλαδη οταν στελεχος της Τουρκικης Κυβερνησης (δεν θυμαμε ποιος τωρα) δηλωσε για παραδειγμα πολυ προσφατα "ας κοιταξει η Ελλαδα τα οικονομικα προβληματα και ας αφησει την ονομασια της Δημοκρατιας της Μακεδονιας" και καθημερινα οι Τουρκοι αλωνιζουνε με τα μαχητικα τους και τα πολεμικα τους πλοια φτανουνε μεσα στα χωρικα μας υδατα , οταν με ΑΠΕΙΛΕΣ προσπαθησανε να πιεσουνε την Κυπρο στο θεμα της ΑΟΖ , οταν εμεις τοσα χρονια δεν τολμαμε να εκμεταλευτουμε την δικη μας ΑΟΖ λογο φοβικων συνδρομων , εμεις τι θες να κανουμε ?Να ριξουμε -και αλλο- το επιπεδο Αμυνας ?Που πιστευεις οτι ζεις ερωτω ξανα...Δεν μας αγαπανε οι διπλανοι μας , πως το λενε ?

          Οσο αναφορα την ποσοστοση , συμφωνω.Ας καταργηθει.Ο κ. Σαμαρας ειχε προτεινει 3 μετρα που θα εφαρμοζονταν αμεσα , και ειχε να κανει σχετικα με χαμηλες συνταξεις , πολυτεκνους κτλ , και τα χρηματα θα ειχανε βρεθει μεσα απο ισοδυναμα αλλα μετρα.
          Μια μεγαλη διαφορα στο θεμα οικονομικης πνοης θα ηταν οτι η Ν.Δ. (οπως αποδεδειγμενα εκανε πχ με Ολυμπιακη) θα πουλουσε ζημιογονες κρατικες επιχειρησεις η θα εκανε εξυγιανση , σε αντιθεση με το ΠΑΣΟΚ το οποιο δεν μπορουσε ουτε τους συνδικαλιστες του να ελεγξει.
          Εκανε -εστω 1- εξυγιανση η πωληση δημοσιας επιχειρησης (ειπαμε... για ζημιογονες η προβληματικες) ?Ουτε μια.
          Ποσο μαλλον θα κανει ο ΣΥΡΙΖΑ ?Δηλαδη θα συνεχισει ο Ελληνας φορολογουμενος να συντηρει δημοσιες υπηρεσιες που ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝΕ και εχουνε ζημιες ?
          Στην οικονομια μπορουνε να υπαρξουνε αλλαγες , πρωτα απο ολα λογο της εμπιστοσυνης της αγορας.
          Ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι κατα των επιχειρηματιων , θαρρεις και ολοι οι επιχειρηματιες ειναι τιποτα βαμπιρ που θελουν απλα το αιμα μας.
          Πως λοιπον μια οποιαδηποτε ξενη εταιρια θα τολμησει να κανει επενδυσεις εδω ?
          Χωρις επενδυσεις , χωρις δημιουργια θεσεων εργασιας , δεν ερχεται αναπτυξη.
          Με την Ν.Δ. θα υπηρχε εμπιστοσυνη , αλλωστε ειχε λεχθει οτι θα μειωθει και η φορολογια.
          Θα φερει ο ΣΥΡΙΖΑ μεγαλες εταιριες εδω ? Η μηπως θα διωξει και οσες λιγες μεινανε ?

          Τελος για να κλεισω , ειμαστε σε κριση ΝΑΙ , ομως δεν ειναι η οικονομια το μονο μεγαλο ζητημα.
          Ειναι πραγματικα εκνευριστικο ωρες ωρες , να λεμε "ειμαστε Ελληνες" και να μη λεμε ΚΟΥΒΕΝΤΑ για τα Εθνικα μας θεματα , τα οποια μαλιστα ειναι και ανοικτα.
          Το ξερεις οτι θα γινει η συνοδος του ΝΑΤΟ στο Σικαγο , και ποιος ξερει παλι τι παιχνιδι θα παιχτει με τα Σκοπια ?Δεν σε νοιαζουνε τα Εθνικα θεματα ?Εχουμε γεμισει λαθρομεταναστες που εχουν διαλυσει μεγαλο μερος της κοινωνιας ειδικα στο κεντρο.
          Ας τα γραψουμε ολα αυτα λοιπον στα παλια μας τα παπουτσια , και ας προσευχηθουμε να ζησουμε στον Σοσιαλιστικο παραδεισο.Αυτο προτεινεις ?
          Ε λοιπον προσωπικα , δεν το επιθυμω και εχω αντιθετη αποψη.

  25. firiki2010 avatar
    firiki2010 16/05/2012 12:31:40

    Εχουμε "πόλεμο" ! Κι ανεξάρτητα απ΄ ό,τι θα κάνουν αρχηγοί, στελέχη, κομματικά γραφεία εμείς οι μεμονωμένοι, οι "ελεύθεροι σκοπευτές" δεν μπορούμε να μείνουμε εκτός. Μήν αφήνετε κουβέντα να "πέσει κάτω". Στη δουλειά, στις παρέες, στα καφενεία, στο δρόμο. Παντού! Μιλείστε! Αντιδράστε!Στην ανοησία, στην ανευθυνότητα, στον παραλογισμό.
    Το δίλημμα είναι ένα:
    Μια κανονική Ευρωπαίκή χώρα που -όχι χωρίς κόπο - θα ανακτήσει την ευημερία και την ισχύ της ή ένα απομονωμένο "πέτρινο ακρωτήρι" της Βαλκανικής όπου θα αναδιανέμουμε την μιζέρια μας και παρέα με 3-4 εκατομμύρια λαθρομετανάστες θα παρακολουθούμε ανίζχυροι μια Ευρώπη που θα έχει βρεί την περπατησιά της και θα απομακρύνεται.

  26. ktisias avatar
    ktisias 16/05/2012 12:34:55

    Η ΝΔ είχε το timing και την σωστή θέση τον Οκτώβριο, αλλά δεν τόλμησε ο αρχηγός ! Τώρα το timing και την σωστή πρόταση έχει ο Τσίπρας και από ότι φαίνεται έχει και την τόλμη να προχωρήσει . Αντιπαράθεση με δίλλημα τον φόβο δεν γίνεται, ο φόβος έχει προεξοφληθεί στην Ελληνική κοινωνία . Αυτός που τόλμησε θα είναι και ο νικητής .

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ ktisias 16/05/2012 14:04:57

      "ο φόβος έχει προεξοφληθεί": πράγματι.
      Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΤΡΟΜΟΣ, όμως, της ολοκληρωτικής κατάρρευσης των πάντων (καταθέσεων, δουλειάς, ιδιοκτησίας, εθνικής κυριαρχίας κλπ) λόγω δραχμής, δεν έχει, ακόμα, ενεργήσει. Περίμενε να αρχίσει η προεκλογική εκστρατεία, και θα δεις...
      Π.χ. φαντάσου ένα "ψιλο-θερμό" επεισόδιο των Τούρκων στο Αιγαίο τον Ιούνιο, και τον Τσίπρα να κρύβεται κάτω από το μαξιλάρι του, ενώ τον Σαμαρά να είναι στην αίθουσα επιχειρήσεων του ΓΕΕΘΑ.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κόνδωρας 17/05/2012 16:22:53

        ούτε καν αυτό χρειάζεται: δες πόσα εκατομμύρια ευρώ έφυγαν από τις τράπεζες χθες-προχθες-αντιπροχθες, μόλις άρχισαν να τοποθετούνται στα ΜΜΕ τα "σαϊνια" , οικονομολόγοι και μη, του αριστερίζοντος συνοθυλεύματος!

    • WY avatar
      WY @ ktisias 16/05/2012 14:19:57

      ktisias
      ..............

      Τώρα το timing και την σωστή πρόταση έχει ο Τσίπρας
      -------------------------------------------------------------

      Δέν μάς τήν κάνεις φραγκοδίφραγκα καί κατά πόσον κινείται (ή πρόταση),στήν σφαίρα τού ΕΦΙΚΤΟΥ ή μήπως θέλεις νά ξαναγράψω τό απόσπασμα από τό βιβλίο τής ΡOΖΑΣ ΛΟΥξΕΜΠΟΥΡΓΚ,σχετικά μέ τό δολώματα καί τά τυριά τών κομμουνιστών πού βάζουν στήν φάκα διά τόν χαζό ψηφοφόρο;;;;;;

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ WY 16/05/2012 17:56:04

        Για ποιο timing κάνει λόγο ο ktisias;

  27. mitsos avatar
    mitsos 16/05/2012 15:17:38

    Ακουγοντας σημερα στο γερμανικο ραδιoφωνο DLF τον υπευθυνο για την οικονομικη πολιτικη του Συριζα μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι η λογικη του Τσιπρα ειναι και εντος ευρωπαικης ενωσης και αποτελει ελπιδα για τον τοπο αφου θετει πανω απο ολα την επαναδιαπραγματευση των μνημονιων με σκοπο την δημιουργια θεσων εργασιας. Υπαρχει μεγαλη διασπορα αναληθων ειδησεων που ισως γινεται και σκοπιμος απο τα μεγαλα ΜΜΕ που θελουν να πληξουν τον Τσιπρα αφου απο οτι φαινεται πολλα μεγαλα συμφεροντα θιγονται.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ mitsos 17/05/2012 16:24:20

      κάνε αίτηση από τώρα, να σε προσλάβουν άμεσα!

  28. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 16/05/2012 15:31:58

    @ mitsos ΔΙΑΒΑΣΕ το επίσημο site τους: "θα καταγγείλει το Μνημόνιο & το Μεσοπρόθεσμο", "αναστολή πληρωμών προς τους πιστωτές", "διακοπή πληρωμής του χρέους". ΟΛΑ αυτά είναι μονομερή. Άρα: αναστολή χρηματοδότησης από ΕΕ/ΕΚΤ, ΑΜΕΣΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ, πιστωτική ασφυξία, Δραχμή. ΣΥΜΦΩΝΩ: να παζαρέψουμε σκληρά με τους Ευρωπαίους για επαναδιαπραγμάτευση. Αλλά μονομερής καταγγελία=ΑΝΤΙΟ ΕΥΡΩΠΗ...

  29. vaggelis avatar
    vaggelis 16/05/2012 18:49:26

    Δυστυχώς το μήνυμα των εκλογών δεν το πήρε ούτε ο κ.ΣΑΜΑΡΑΣ ούτε ο κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ δεν έχουν καταλάβει την τραγωδία που έχουν επιτελέσει σ΄αυτό τον τόπο με τα κοινωνικά ανάλγητα μέτρα εναντίων όλων των Ελλήνων και κυρίως εναντίων των εργαζομένων και των συνταξιούχων και μη μου πείτε ότι δεν κυβερνούσε και ο κ ΣΑΜΑΡΑΣ τους τελευταίους 6 μήνες.

    Απευθύνομαι λοιπόν ως απλός πολίτης και στους δύο και ρωτώ:

    Γιατί θα πρέπει να σας ψηφίσω;

    1.Για να μου μειώσετε και πάλι τον μισθό και τη σύνταξη;

    2.Για να μου επιβάλετε τα ανάλγητα χαράτσια μέσω της ΔΕΗ ;

    3.Για να μείνω άνεργος και φτάσω στο σημείο να γίνω άστεγος;

    4.Για να μου παρέχετε μηδενική ιατρική περίθαλψη ;

    5.Για να μεταναστεύσουν τα παιδιά μου;

    6.Για να βλέπω τους κόπους μίας ολόκληρης ζωής να γίνονται στάχτη επειδή είστε ανίκανοι ή δεν θέλετε να απονείμετε μία στοιχειώδη κοινωνική δικαιοσύνη όλα αυτά τα χρόνια;


    Ο λαός δεν είχε να χάσει τίποτα άλλο πιά παρά μόνο τις αλυσίδες του με τις οποίες τον έχετε δέσει.

    • The Saint avatar
      The Saint @ vaggelis 17/05/2012 02:29:30

      Ισως τελεικά όληη πραγματική αλήθεια να είναι ΑΠΛΗ και να βρίσκεται συγκεντρωμένη μέσα σε αυτό το post του Vaggelis.
      Γιατί φίλτατοι, συνοδοιπόροι του Antinews, κακά τα ψέματα, ΤΙ είναι αυτό που θέλει τελικά ο απλός άνθρωπος, ο καθημερινός πολίτης αυτής της χώρας, που ζεί πρώτος απ'όλους και βιώνει την καθημερινότητα? Μιλώ γιά όλους εσάς, εμένα, όλο τον κόσμο, που καλείται να διαλέξει τι είναι αυτό που τον εκπροσωπεί, που του δίνει λύσεις γιά τη διαβίωση, και όχι αδιέξοδα...
      Και ας καθόμαστε να κάνουμε βαθυστόχαστες πολιτικοκοινωνικές αναλύσεις, και συζητήσεις επι συζητήσεων, γιά το ποιός φταίει, ποιός είναι καλυτερος, ποιός χειρότερος, ποιός μνημονιακός και ποιός όχι... ποιός πρέπει να (συγ)κυβερνήσει και πάει λέγοντας.
      Και αυτοί που ζητούν την εξουσία ξέρουν, και ο λαός ξέρει... τι θέλουμε. Τα ίδια συμφέροντα, και οι προσκολήσεις σε κομματικές αγκυλώσεις, είναι που διαταρασσουν το όλο κλίμα, γι'αυτό και ο λαός συμπεριφέρεται έτσι στις κάλπες.
      Ευχομαι (παρ'ότι είμαι απαισιόδοξος) όλα να ομαλοποιηθούν, και να βρεθεί η χώρα με την καλύτερη δυνατή λύση γιά τα πρβληματά της την επαύριον...
      Αλλά πολυ φοβάμαι, η ότι προ-προγραμματισμένη πορεία της δεν είναι αυτή, αλλά κάποια άλλη που μάλλον δεν θέλουμε ούτε στον ύπνο μας να τη βλέπουμε...

  30. νεος ψηφοφορος avatar
    νεος ψηφοφορος 17/05/2012 13:15:17

    ειμαι απογοητευμενος απο την επιχειρηματολογια που εχετε αναπτυξει οι περισσοτεροι σχολιαστες, κι εννοω τους ψευτοδιαχωρισμους αριστερας-δεξιας, την καταστροφολογια, το χαος που μας απειλει αν βγει ο συριζα, τα υπονοουμενα οτι ειναι πρακτορες των αμερικανων, ξεχασατε τι γραφατε οι περισσοτεροι κατα του μνημονιου και τωρα απαιτειτε απο μας τυφλη υποταγη στη Ν.Δ. και στον κ. Σαμαρα, δεν αμφιβαλλω για τις προθεσεις του κ. Σαμαρα αλλα εχει κανει παρα πολλα λαθη, και δεν κρινουμε τις προθεσεις ως ψηφοφοροι αλλα τα γεγονοτα και τις πραξεις. Στην ευρωπη εχουν αρχισει χωρις ιχνος ντροπης τις κωλοτουμπες, απειρα ξενα δημοσιευματα και δηλωσεις ευρωπαιων πολιτικων κατακρινουν η τουλαχιστον αμφιβαλλουν για τη πολιτικη λιτοτητας που εφαρμοστηκε στην ελλαδα, που θυμιζω κατεστρεψε εως τωρα περιπου το 20% του ΑΕΠ και συνεχιζουμε...ο συριζα ειναι το μονο κομμα που απειλει ανοιχτα ΔΝΤ και ΕΕ με καταγγελια του μνημονιου γι αυτο κι ειχε αποτελεσμα οχι μονο ως προς τη στηριξη των ψηφοφορων αλλα και στη μεταστροφη που συντελειται στην ΕΕ...ενοιωσαν στο πετσι τους οτι απειλουνται, οτι δεν παιζουμε πλεον, οτι ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ...κι αυτο οφειλεται κυριως στη ψηφο του ελληνικου λαου και στη καταρρευση πασοκ-νδ αφου αυτα ειναι τα κομματα που εμπιστευονται στις βρυξελλες...αυτα που επρεπε να κανει ο Σαμαρας οταν του ζητουσανε δεσμευσεις η μερκελ και ο σοιμπλε τα κανει τωρα ο Τσιπρας...αυτη ειναι η πραγματικοτητα για το μεσο ψηφοφορο, η δαιμονοποιηση του συριζα που επιχειρειται απο τα περισσοτερα ΜΜΕ( το antinews να εκφραζει ιδιες αποψεις με το βημα και το εθνος? θλιψη...) εκτος απο γελοια και χυδαια θα εχει τα αντιθετα αποτελεσματα οπως συνεβη και με τη χρυση αυγη...να σημειωσω οτι ψηφοφοροι μετακινουνται απο χρυση αυγη συριζα και αντιστροφα, η αντιμνημονιακη ψηφος δεν εχει συνορα αριστερας-δεξιας...προσωπικα δε πιστευω οτι θα βγουμε απο το ευρω αν βγει ο συριζα ακομα και αυτοδυναμο κομμα, θα βαλουν νερο στο κρασι τους και η μερκελ και ο τσιπρας γιατι κανεναν δε συμφερει να βγει η ελλαδα απο το ευρω...μην με κοψετε παλι, πρεπει να γινει αυτοκριτικη, αποψη μου

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ νεος ψηφοφορος 17/05/2012 13:46:56

      Τοτε να ψηφισεις ΣΥΡΙΖΑ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ νεος ψηφοφορος 17/05/2012 16:34:28

      Νέε ψηφοφόρε, ο Σαμαράς πρώτος απ' όλους μίλησε για τους κινδύνους που εγκυμονούσε η υπαγωγή στο ΔΝΤ και η εφαρμογή του πρώτου μνημονίου, και επαληθεύθηκε. Όταν εκείνος κονταροχτυπιόταν στην Ευρώπη κατά της πολιτικής της λιτότητας, ο Αλέξης μάλλον περίμενε να δει κατά πού θα φυσήξει ο άνεμος, γιατί η πλειοψηφία τότε ειρωνευότανε τις θέσεις Σαμαρά και τον αποκαλούσε ανεύθυνο - δεν θυμάμαι να τον υπερασπίσθηκε κανείς. Άλλος λοιπόν τον άνοιξε το δρόμο για όσα σήμερα με ευκολία πρεσβεύει ο ΣΥΡΙΖΑ, άσε που, αν το ψάξεις λίγο καλύτερα, δεν ξέρουν κι αυτοί τι ακριβώς γυρεύουν (πέραν της εξουσίας, που είναι το μόνο σταθερό ζητούμενο). Ας εμφανίσουν λοιπόν το πρόγραμμάτους, να το συζητήσουμε αναλυτικά!

      • νεος ψηφοφορος avatar
        νεος ψηφοφορος @ δρόμος 17/05/2012 19:07:26

        σ'ευχαριστω για την απαντηση

  31. Kommenos avatar
    Kommenos 17/05/2012 23:19:59

    Ενόψει της μετάβασης αντιπροσωπείας του ΣΥΡΙΖΑ σε Παρίσι και Βερολίνο, παραθέτουμε talking points που θα χρησιμοποιήσει ο Τσίπρας κατά τις συνομιλίες που θα έχει:

    Madame Merkel,

    The Greek Peoples have decided in the election that the Mnimonio is finished!

    We dont talk about our dept. You talk. The Left is rise in many countries and they all say "No" to you. I suppose you can understand the England I speak to you.

    Do you hear me? Mister Stratoulis has made a plan about our banks and our Economy. He says that I have reason to demand that we stay in Euro zone and you can't kick us out of it. The peoples of Italy, Portugal ans Spain shall defeat you tomorow.

    Do you understand Madame Merkel. We are outside of the Mnimonio and you can negociate with us a new one, if you like. But we have to agree to it. Understand?

    Do you have any questions Madame Merkel.

    Hello!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.