06/12/2009 09:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέτωπο Παπανδρέου – Σαμαρά κατά της διαπλοκής



Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα άρθρα που διάβασα για την  εκλογή Σαμαρά είναι του συμβούλου του Γιώργου Παπανδρέου, Νίκου Κοτζιά που δημοσιεύεται στην ΑΞΙΑ.  Ανάμεσα στα πολλά και ενδιαφέρονται που γράφει επισημαίνω:

1. Η  νίκη του Σαμαρά, όπως και εκείνη του Παπανδρέου πριν από δυο χρόνια ήταν αποτέλεσμα μεγάλων κοινωνικών ρευμάτων που ακύρωσαν τις επιλογές των διαπλεκομένων και των μεγαλοεκδοτών.

2. Το Διαδίκτυο συνέβαλε αποφασιστικά στην εκλογή και των δύο και διαμορφώνεται σε καθοριστικό παράγοντα στην διαμόρφωση της λαϊκής βούλησης (http://www.antinews.gr/?p=26582)

3. Η νίκη του Σαμαρά όπως και εκείνη του Γ. Παπανδρέου αποτελεί μια μεγάλη ήττα όσων νομίζουν ότι η πολιτική μπορεί να υποκαθίσταται από το θεαθήναι, ή από την επικοινωνία και μόνο.

4. Όπως έδειξε ιδιαίτερα το αποτέλεσμα στην Β΄ Αθηνών , οι μηχανισμοί, ο παραγοντισμός και ο κυβερνητισμός ηττήθηκαν. Το ίδιο συνέβη και με τους αποκαλούμενους βαρόνους και άλλους μεγαλοπαράγοντες της ΝΔ.

5.       Η ταυτόχρονη παρουσία των Γ. Παπανδρέου και Α. Σαμαρά στην ηγεσία των κομμάτων του δικομματισμού αποτελεί και ευκαιρία. Μια μεγάλη δυνατότητα στο πολιτικό σύστημα να εξυγιανθεί. Να τελειώνει με πελατειακές σχέσεις, συνενοχές και λαμογιές.

 Γράφει και άλλα ενδιαφέροντα στο άρθρο του αυτό ο κ. Κοτζιάς. Εμείς επισημαίνουμε εδώ την πρότασή του για κοινό μέτωπο Παπανδρέου – Σαμαρά εναντίον της διαπλοκής,  η οποία άλλωστε αποτελεί πάγια θέση του antinews.

`Την ίδια στιγμή σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή» ο Αντώνης Σαμαράς δηλώνει:

«Ασφαλώς και θα στηρίξω τον πρωθυπουργό στη μάχη κατά της διαφθοράς. Κι όχι απλώς θα τον στηρίξω. Αν το θέλει πραγματικά, θα μπούμε σε μιαν «άμιλλα», ποιος θα φέρει τις πιο ολοκληρωμένες, τις πιο καταλυτικές πρακτικές λύσεις για τη συντριβή της διαφθοράς…»

Τώρα λοιπόν που η λαϊκή βούληση και ψήφος έδωσε αποφασιστικό κτύπημα στα σχέδια για κατακερματισμό του πολιτικού συστήματος και έστειλε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας (να μην ξεχνάμε και τα παλιά τσιτάτα) «εκσυγχρονιστές» και «φιλελευθέρους», είναι ώρα οι ηγέτες των δυο μεγάλων κομμάτων να προχωρήσουν στην ανάληψη πρωτοβουλιών και μέτρων που θα μας απαλλάξουν όλους από τον βραχνά της διαπλοκής.

Ποια μπορεί να είναι αυτά τα μέτρα σηκώνει πολύ κουβέντα και θα επανέλθουμε για μεγάλη συζήτηση. Προς το παρόν σημειώνουμε ότι δεν πρέπει να αφορούν μόνο την λογιστική, ή διαχειριστική πλευρά του ζητήματος (πόθεν έσχες, ανοικτές διαδικασίες κλπ), αλλά κυρίως την θεσμική πλευρά του

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 06/12/2009 10:18:28

    " 1.Η νίκη του Σαμαρά, όπως και εκείνη του Παπανδρέου πριν από δυο χρόνια ήταν αποτέλεσμα μεγάλων κοινωνικών ρευμάτων που ακύρωσαν τις επιλογές των διαπλεκομένων και των μεγαλοεκδοτών."

    To σημερινό ΒΗΜΑ δεν μπορεί να χωνέψει την αλήθεια των παραπάνω. Δεν μπορεί να δεχτεί πώς έχασε η ευνοούμενή του για την διαδοχή και ξεκινώντας από την πρώτη σελίδα και συνεχίζοντας με σειρά άλλων άρθρων στις μέσα σελίδες προσπαθεί να μας πείσει πως η μεγάλη νίκη του Αντώνη και η μεγάλη ήττα της Ντόρας οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες και όχι σε αυτούς τους ίδιους.
    Ο γνωστός Βασιλάκης Χιώτης, εκείνος που την περασμένη Κυριακή στα κανάλια έκανε διάφορους μαθηματικούς υπολογισμούς ισχυριζόμενος πως είναι αδύνατον να ψηφίσουν πάνω από 300-350.000, αποδίδει την νίκη στο δαχτυλίδι που έδωσε ο Καραμανλής και στην βοήθεια που παρείχαν στον Σαμαρά οι συνεργάτες του.
    Λες και όλος ο κόσμος, νέοι, γέροι, ανάπηροι, που περίμεναν υπομονετικά επί ώρες στις ουρές, λες και όλο αυτό το πανελλήνιο ξέσπασμα λαού υπαγορεύτηκε και ακολούθησε πιστά τα προστάγματα ενός Δασκαλάκη, ενός Χατζηεμμανουήλ, επειδή το ήθελε ο Αχιλλέας (ο ίδιος δεν κατάφερε ούτε τον εαυτό του να σώσει) η επειδή ο Σαμαράς είχε την υποστήριξη του αδελφού της γυναίκας του Αγγέλου!
    Αυτά και άλλα φαιδρά ισχυρίζεται ο Βασιλάκης και ο Σταύρος, συγχισμένος και αυτός τα έκανε πρωτοσέλιδο.
    Σε άλλο άρθρο παρακάτω, η νίκη του Σαμαρά οφείλεται στη βοήθεια από τις παραεκκλησιαστικές οργανώσεις. Γι αυτό και η καθολική επικράτηση στην Πελοπόννησο όπως γράφει ο σχολιαστής, γιατί εκεί το θρησκευτικό στοιχείο είναι πολύ ισχυρό!
    Το καλύτερο όμως απ' όλα το γράφει πάλι ο γνωστός Βασιλάκης Χιώτης:
    "Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν σε όλη τη χώρα, οι κκ. Αντ. Σαμαράς και Ντόρα Μπακογιάννη θα ήταν ισοδύναμοι αν απείχαν από τις κάλπες οι οπαδοί της Αθήνας! "
    Εκείνο όμως που σε κάνει να ξεκαρδίζεσαι στα γέλια είναι ο χάρτης της Ελλάδας στα δεξιά του άρθρου με όλα τα αποτελέσματα ανά νομό. Σύμφωνα λοιπόν με αυτή την απεικόνιση του Βήματος, η επικράτηση σε όλη την Ελλάδα, πλην ελαχίστων νομών, του Σαμαρά είναι συντριπτική.

    Προφητικοί οι αρχαίοι μας πρόγονοι ακόμη και για το σημερινό ΒΗΜΑ:

    "Το γαρ πολύ της θλίψεως, γεννά παραφροσύνη."

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/12/2009 10:22:15

    χμμμ... αν θέλουν λίστα ελλήνων επιχειρηματιών που υπάρχουν πάνω από 67% επειδή λαδώνουν, να τους την δώσω.

  3. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 06/12/2009 10:33:01

    To πρώτο που πρέπει να κάνουν και οι δύο είναι να καθαρίσουν τα κόμματά τους από ανθρώπους που ήταν αναμεμειγμένοι σε σκάνδαλα ή δρούσαν προς όφελος εκδοτικών / επιχειρηματικών συμφερόντων.

  4. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 06/12/2009 10:55:13

    " Η ταυτόχρονη παρουσία των Γ. Παπανδρέου και Α. Σαμαρά στην ηγεσία των κομμάτων του δικομματισμού αποτελεί και ευκαιρία. Μια μεγάλη δυνατότητα στο πολιτικό σύστημα να εξυγιανθεί. "
    Ολοκληρη η καταχωρηση και ιδιαιτερα η παραπανω παραγραφος μονο ως χαριτωμενο αστειο μπορει να εκληφθει.
    Ουτε ειναι ιδιαιτερα κολακευτικο για τον κ.Σαμαρα το να γινεται προσπαθεια συγκρισης η συμφυρσης με τον ΓΑΠ απο οποιονδηποτε.

  5. kanis avatar
    kanis 06/12/2009 11:03:34

    Καλή επιτυχία και στους δύο.
    Με δεδομένο το ήθος τους, έχουν την μοναδική ευκαιρία να αναβαθμίσουν την έννοια της πολιτικής στη χώρα μας.
    Επιτέλους, να σταματήσουν οι βρώμικοι και πολλές φορές κι οριζόντιοι ανταγωνισμοί στα κόμματα. Επιτέλους, να περάσουμε στην υγιή άμιλλα και στην παραγωγή αληθινής κι επωφελούς πολιτικής για τούτο τον τόπο.
    Στην παρούσα συγκυρία δεν έχουν την πολυτέλεια της αποτυχίας!
    Εμείς εδώ είμαστε και τους παρακολουθούμε...

  6. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 06/12/2009 11:33:05

    ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ:
    1.ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ
    2.ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΩΣ ΜΕΓΑΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    3.ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΚΑΚΕΣ.

  7. σταμ avatar
    σταμ 06/12/2009 11:55:26

    ...γερα γερα, αντωνη σαμαρα!!

  8. περιοδικό manifesto avatar
    περιοδικό manifesto 06/12/2009 12:09:51

    Ένας Σαμαράς δεν φέρνει την Άνοιξη
    http://grmanifesto.wordpress.com/

  9. nasos avatar
    nasos 06/12/2009 12:17:32

    Ο ΔΟΛιος Μίμης έδωσε συνέντευξη στην REALNEWS που εκδίδει το Ντοράκι ο Χατζηνικολάου και ζητάει Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας.
    Τα έντυπα του ΔΟΛ μας έχουν ζαλίσει σχετικά με την ''δεξιά στροφή'' της ΝΔ μετά την εκλογή Σαμαρά.
    Σήμερα η ναυρχίδα του Συγκροτήματος θέλει σώνει και καλά να μας πείσει ότι η νίκη Σαμαρά δεν οφείλεται στην κινητοποίηση των απλών Νεοδημοκρατών,αλλά σε κλασσικού τύπου πολιτική συμπαγνία.
    Νομίζουν πως έτσι ανοίγουν χώρο για νέο κεντρώο κόμμα;
    Οι ΔΟΛιοι,το ημερολόγιο δείχνει 1/1/1948 και αυτοί ακόμη παριστάνουν τους Αντιβασιλείς των Ινδιών!

    • Y. avatar
      Y. @ nasos 06/12/2009 12:24:13

      Εκεί κατατείνει, και αυτό επιχειρεί το ΔΟΛ. Σχετικό άρθρο είχε ο Παπαδόπουλος το Σάββατο.

  10. Lavazza avatar
    Lavazza 06/12/2009 12:49:53

    Πολύ καλή αυτή η πρόοθεση των δύο πολιτικών Αρχηγών.

    Οι Επιχειρηματίες δεν μπορούν να διαπλεχθούν μόνοι τους.

    Πάντα με κομματικά πρόσωπα διαπλέκονται.

    Ο ΓΑΠ εδώ και δύο χρόνια άρχισε να καθαρίζει το Κόμμα του και διέγραψε ή έθεσε εκτός Κόμματος τους Γιάννο, Χριστοδουλάκη, Λαλιώτη, Τσοχατζόπουλο κ.λ.

    Ο Σαμαράς θα το πράξει;;;

    Ολίγον δύσκολο μου φαίνεται με τη Ντόρα που την ψήφισαν 300.000 για Αρχηγό.

    Ολίγον δύσκολο με τον Κυριάκο των 65.000 Σταυρών.

    Ολίγον δύσκολο με το Γιακουμάτο των 45.000 Σταυρών.

    Για να δούμε, θα τολμήσει να τους διαγράψει που βγαίνουν και τον βρίζουν στην τηλεόραση;;;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Lavazza 06/12/2009 12:52:18

      Τώρα, που είναι αρχή και έχει καιρό να κάνει τις κινησεις του αργότερα. Τώρα. Όχι αύριο, σήμερα.

    • Paraxenos avatar
      Paraxenos @ Lavazza 06/12/2009 19:53:37

      Δεν πας καλά, Ταμβακάκης, Πανταλάκης, Γιαννίτσης, Παμπούκης κ σια είνια η κάαθρση του ΓΑΠ. Συνέλθετε επιτέλους.

  11. altrg avatar
    altrg 06/12/2009 12:51:14

    όταν το παρακάτω τραγουδάκι πάψει να τραγουδιέται ίσως να έχει γίνει κάτι στον έρημο αυτό τόπο
    http://www.youtube.com/watch?v=nPrLhiit0lo&feature=player_embedded

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/12/2009 12:58:05

    Η δουλεια ενος αστικου κομματος ειναι να υποστηριζει τις ιδιωτικες επιχειρησεις.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ψυχραιμια 06/12/2009 13:05:47

      αυτές που υπάρχουν λαδώνοντας; (δεν λέω αυτές που αμάρτησαν για τα ...παιδιά τους...)

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ archaeopteryx 06/12/2009 13:09:38

        Οχι.Εγω εγραψα μια γενικη αρχη για να την εχουν υποψη τους οσοι το παρατραβανε και θελουν να γινει η ΝΔ εχθρικο κομμα προς τις επιχειρησεις (κατι αδυνατον).

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ ψυχραιμια 07/12/2009 00:37:53

      Το ΠΑΣΟΚ του ΑΝΤΡΕΑ ήταν αστικό κόμμα;

  13. Aggelos avatar
    Aggelos 06/12/2009 13:35:12

    ρε παιδια τι σχεση εχει ο παντου μπλεγμενος ως μεγαλουπουργος 20+ χρονια και γιος του μεγαλυτερου λαμογιου διεφθαρμενου και καταστροφεα της ελληνικης οικονομιας Ανδρεα ,με τον σαμαρα?Ελεος!

    • AMAN avatar
      AMAN @ Aggelos 06/12/2009 14:37:03

      Ναί ρε παιδιά, αυτός που πέφτει από το ποδήλατο, κινδυνεύει να πνιγεί και τον σώζουν ψαράδες, αυτός θα κἀνει μέτωπο με τον Σαμαρά, μας δουλεύετε τώρα! (η τότε)

  14. Y. avatar
    Y. 06/12/2009 13:54:22

    @ Καππαδόκης
    Μιάς και μιλάς για Βασιλάκη Χιώτη, διάβασε το παρακάτω, που αναρτήθηκε σε άλλο μπλογκ στις 2 Μαρτίου ’08. Ήταν τότε που ο κυρ-Χιώτης και τα αφεντικά του, φοβούμενοι τη δημοτικότητα των μπλογκς στην ενημέρωση, επετέθη δημόσια και έκανε και μηνύσεις.

    Λούμπεν ενημέρωση και Eλίτ ενημέρωση
    Αναφερόμενος στο πρόσφατο θέμα των blogs, ο εκβιασθείς κος Χιώτης έκανε δύο πρωτοσέλιδα άρθρα στο ΒΗΜΑ της Τρίτης και Τετάρτης με τίτλο “Λούμπεν ενημέρωση”.

    Προφανώς ο κος Χιώτης εννοεί ότι τα γραφόμενα στα blogs ως αναρτήσεις ή σχόλια, αποτελούν καταχωρήσεις ατόμων που ανήκουν στα κατώτατα στρώματα των κοινωνικών τάξεων (από το γερμανικό lumpen που σημαίνει ράκη, κουρέλια). Άτομα αμαθή και εξαθλιωμένα (κατά την ανάλυση του Μαρξ), που ζουν στο περιθώριο, αποκομμένα από τις παραγωγικές διαδικασίες και χωρίς ταξική συνείδηση (πάλι κατά τον Μαρξ). Μια τάξη συμμετεχόντων, που δεν πρέπει να έχει το δικαίωμα και τη δυνατότητα έκφρασης μέσα από ένα νέο επικοινωνιακό μέσο, ξένο σε σύγχρονα παρακμιακά φαινόμενα, που διευκολύνει τη διαλεκτική διαδικασία, που προάγει το δημόσιο λόγο, διαχέει τη γνώση, ξεδιπλώνει τις ιδέες, δημιουργεί ζύμωση απόψεων και ώσμωση ρευμάτων.

    Αν δε κάνω λάθος το αντίθετο της λούμπεν ενημέρωσης είναι η “Ελίτ ενημέρωση”. Κατά συνέπεια, συμμετοχή στην ενημέρωση κατά τον κο Χιώτη πρέπει να έχουν άτομα που ανήκουν σ’ αυτή την ελίτ. Και φυσικά θα εννοεί τους “λειτουργούς” ή “εν υπηρεσία” ή “εν μισθολογίω” ή “όργανα”, του κατευθυνόμενου ολιγοπωλιακού συστήματος ενημέρωσης, που λειτουργεί με μονοπωλιακούς όρους. Αυτούς που δημοσιογραφούν μέσα από τις εφημερίδες, κανάλια, FM, που ανήκουν στο club των πέντε που σκέπτεται και διαπραγματεύεται σκληρά αν θα γίνει club των έξι ή των επτά, που δρα παντοδύναμα και που απαιτεί να ελέγχει και εγκρίνει τις πολιτικές αποφάσεις εκλεγμένων κυβερνήσεων, που η κοινωνία τους χαρακτηρίζει ως παραθεσμικά κέντρα. Τους διαφωτιστές της κοινωνίας. Τους φωστήρες της γραφής και του λόγου. Τους μάγους της είδησης και της επικοινωνίας. Τους αστέρες της ενημέρωσης και της πληροφόρησης. Τους γκουρού της παρουσίασης και των Ανατροπών. Τους Χουντίνι της καταγραφής και προφέσορες της αποκάλυψης. Τους snob του JK του GB και της US. Τους υπαλλήλους αυτών που ο Καραμανλής εύστοχα και ορθά χαρακτήρισε στου Μπαϊρακτάρη, ως νταβατζήδες.

    Αντιλαμβάνομαι την ανησυχία του κου Χιώτη και της λοιπής “ελίτ”. Τα blogs και οι bloggers αποτελούν τον αστάθμητο παράγοντα για τις επιθυμητές ισορροπίες στο πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό τοπίο. Διακυβεύεται το υπάρχον status quo. Τίθεται σε κίνδυνο το παραδοσιακό κατεστημένο. Απειλείται η ανταγωνιστικότητα των δαιδαλωδών ελληνικών και offshore εταιρικών σχημάτων. Αμφισβητούνται τα προνόμια στην ανεξέλεγκτη διαχείριση κρατικών κονδυλίων και στις χρηματοδοτούμενες από το κράτος πολιτιστικές πρωτοβουλίες, στην ανάληψη δημόσιων έργων, στις εφοπλιστικές επιδιώξεις, στην εγγραφή στην επετηρίδα για την προεδρία Δημοκρατίας. Ο καθείς με τους προσωπικούς, ιδιοτελείς του στόχους.

    • kanis avatar
      kanis @ Y. 06/12/2009 14:40:36

      Y
      ..ε όχι και snob τα παιδιά της παρακμής!

      Εκτός κι αν το εννοείς κυριολεκτικά του όρου snob=sine nobilita!

      • Y. avatar
        Y. @ kanis 06/12/2009 14:58:16

        Αν και τα λατινικά μου τελείως οξειδωμένα, συμφωνώ a priori.

      • Y. avatar
        Y. @ kanis 06/12/2009 15:04:45

        .....σε ρετροσπεκτίβ, η σωστή λέξη θα ήταν νεογιάπις.

        • kanis avatar
          kanis @ Y. 06/12/2009 16:58:12

          Μην το υποβιβάζεις σε επίπεδο sex & the city και manolo blanhik!
          Κράτα το επίπεδο σε chanel και porche!

        • Y. avatar
          Y. @ Y. 06/12/2009 17:55:59

          ....η πρόταση για αντικατάσταση, δική σου.

  15. Factorx avatar
    Factorx 06/12/2009 14:42:11

    Όποιος δεν μπορεί να ξεχωρίσει την ειδησεογραφία απο την ανάλυση και την θέση δεν κάνει για αναγνώστης του antinews. Και τα ντοράκια να σταματήσουν να γραφουν βλακείες επειδή μπορεί να συμφωνήσω με μτο allenαki που επιμένεοι λίγοι σχολιαστές και καλοί.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Factorx 07/12/2009 12:12:11

      Όχι Φάκτορ, εγώ δεν έχω πει λίγοι σχολιαστές και καλοί, με την έννοια να αποκλειστούν σχολιαστές! Αυτό θα έπληττε την αναγνωσιμότητα του σάιτ και δεν υιοθετώ τον αποκλεισμό ως άποψη επίσης. Θα ήταν άδικο από μέρους μου. Αν βρίζει ή αν συκοφαντεί, είναι άλλο.

      Aυτό που έχω πει είναι τα εξής δύο τα οποία ανεξαρτητοποιούν πληρως τα σάιτ:

      α. να οριστεί ένα ελάχιστο τέλος συνδρομής ανά σχολιαστή το μήνα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ του πλήθους των σχολίων που θα κάνει, και το οποίο θα μπορεί ΚΑΙ να μειώνεται αν αυξάνεται ο αριθμός των σχολιαστών [προσφορά-ζήτηση], υπολογισμένο με ένα σύστημα όπως στα μηνύματα στα ραδιόφωνα. Το τέλος θα είναι ανά μήνα και θα χρεώνεται στο τέλος σύνδεσης του provider.

      α. να βάλεις καρτέλα χορηγία donation ανοιχτή. Π.χ. οι σχολιαστές χορηγούν το τάδε project.Έτσι καλύπτονται λειτουργικά έξοδα και μπορούν να γίνονται αποστολές διερευνητικής δημοσιογραφίας, όπως έχουν ολα τα μεγάλα σάιτ, Huffington, Dailykos

      • AMAN avatar
        AMAN @ αλλενάκι 07/12/2009 13:27:41

        Πολύ καλή ιδέα Αλλενάκι. Σε αυτό το πλάνο χρηματοδότησης όπως το συνέλαβες να περιλαμβάνεται η όχι και η δυνατότητα ανάρτησης διαφημίσεων;

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ AMAN 07/12/2009 13:37:25

          Φυσικά όχι! Είναι σαφές νομίζω. Δεν θα χρειάζεται πλέον!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ AMAN 07/12/2009 13:53:25

          @AMAN: ή μάλλον, δεν αποκλείεται αυτό, αλλά θα χρειάζεται λιγότερο πλέον...
          Η ανεξάρτητη δημοσιογραφία πέθανε όταν γεννήθηκε ο ειδικός τύπος, και δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε γιατί. Είτε αυτός ο ειδικός τύπος αφορά καλλυντικά [περιοδικά για γυναίκες] είτε οπλικά συστήματα...

          Αυτή η πρόταση μπορεί εν μέρει να ανατρέψει αυτή την εμπορευματοποιημένη κατάσταση.

  16. antere avatar
    antere 06/12/2009 17:24:44

    Φάκτωρα, η επιλεγόμενη ειδησεογραφία δεν αποτελεί ανάλυση και θέση;

  17. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/12/2009 17:46:00

    O Γιωργακης να κοιταξει να καθαρισει το ταμειο του ΠΑΣΟΚ απο τα μαυρα του Τσουκρατου, να δωσει το παραδειγμα... και μετα να πει οσες φανφαρες θελει περι untouchables. Η Πρασινη Διαπλοκη ειδη σημερα εχει στο σκοταδι τα γεγονοτα.

    Υπαρχουν πολλοι σκοταδοψυχοι πρασινοι και μπλε. Αντωνη μου, το νου σου... στα πρασινα χερια που απλωνονται ετσι ευκολα..

    ΠΠ

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/12/2009 18:00:24

      ΠΠ, αν έχω δίκιο για το ποιός στηρίζει την ελλήνκή «πράσινη» ανάπτυξη, τι να έχει το νού του ο ΓΑΠ; Τα δύο ιδιωτικά διυλιστήρια, 2 σχετιζόμενες τράπεζες (ήδη διαφημίζουν πράσινα δάνεια και θα διαχειριστούν τα λεφτά της ΕΤΕπ), συν οι μεταφορείς LNG (αξιοπρεπείς και ...άγγλοι), συν η Καθημερινή και 1-2 άλλοι, πάντα ο κύριος Προμεθέους, που μπορεί να του κόπηκαν λίγο τα φτερά αλλά ακόμα «μιλάει ελληνικά»...Άσε τους χωματουργούς και τους μπετατζήδες, τέρνες, μέρνες κλπ. Κοινώς την έχουμε βάψει, πράσινη, και σωτηρία δεν βλέπω.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 06/12/2009 18:30:27

        Η Πρασινη Τραπεζα με τα δανεια.. ειναι παντελως ασχετη. Εχω συναντηθει με τον Δντη... μαρκετινγκ κανουν.

        Πρασινα πετρελαια και θα μας τ αλλαξουν σοσιαλιστικα Αρχαιε.

        ...και σμερνες !!

        ΠΠ

  18. Pyros avatar
    Pyros 06/12/2009 19:45:41

    Κοντός ψαλμός αλληλούια. Να ανοίξει γρήγορα η υπόθεση ΖΙΜΕΝΣ και να αποδοθούν οι ευθύνες. Να ονοματισθούν οι όλοι οι πολιτικοί που έπερναν τα δωράκια, εναξάρτητα από τον αν έχουν παραγραφεί τα εγκλήματα. Μέχρι στιγμής ξέρουμε λίγα πράγματα για τον Τσουκάτο, τον Κυριάκο και τη Ντόρα. Να βγουν όλα στη φόρα γιαυτούς και όλους τους άλλους.
    Αν προχωρήσουν οι δύο αρχηγοί όπως υπονοεί το άρθρο, είναι θετικό για τη χώρα

  19. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2009 09:55:59

    Καλημέρα σε όλους!
    Δυστηχώς από ότι φαίνεται από κάποιους σχολιαστές όπως έχω ξαναγράψει , το ζητούμενο δεν είναι να γίνει κάτι σωστό σε αυτή τη χώρα αλλά ποιός θα το κάνει...
    Ότι κάνει ο "δικός" μας καλώς το κάνει..
    Ότι κάνει ο "αντίπαλος" κακώς το κάνει..
    Δυστηχώς με τέτοιου είδους προσεγγίσεις δεν πάμε πουθενά.
    Η επιχείρηση "εκλογή αρχηγού από τη βάση" , η εμβάθυνση της δημοκρατίας και ο κοινωνικός έλεγχος φαίνονται έτσι σαν γράμματα κενού περιεχομένου.
    Θυμίζω το "παγώνι" Καραμανλή σε αντίστοιχη πρόταση Παπανδρέου.
    Απογοήτευση....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ tiramola 07/12/2009 10:28:41

      Ε,οχι και για ολους.Εγω εχω ξαναγραψει οτι ειμαι υπερ των σκληρων μετρων Χρυσοχοιδη.Δε δεχομαι ομως την απελευθερωση των αναρχικων στη Θεσσαλονικη απο το γεφυροποιο Βουγια.(γεφυροποιος ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ κατα αναλογια Αβερωφ στη μεταπολιτευση με τα σταγονιδια).

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ tiramola 07/12/2009 11:04:45

      Αγαπητέ τιραμόλα, ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες... ο καιρός θα δείξει πόσο το εννοούν και οι δύο. Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι αναγκαίο να κοιτάμε το τι πρέπει να γίνει και όχι το ποιος το κάνει, αλλά ισχύει το στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα διότι μέχρι και πριν από δύο μήνες όταν κυβερνούσε ο ΚΚ όλα ήταν αλλιώτικα... Έτσι για να μη ξεχνιόμαστε

      • tiramola avatar
        tiramola @ Παλιός Οννεδίτης 07/12/2009 11:13:55

        Παλιέ Οννεδίτη συμφωνώ για τις "διαολεμένες" λεπτομέριες.
        Σήμερα όμως , τουλάχιστον όπως φαίνεται , γίνονται κάποια βήματα προς την σωστή κατεύθυνση.
        Αύριο ο Σαμαράς μπορεί να είναι πρωθυπουργός και να κάνει ένα βήμα παραπάνω.
        Και να το κάνει πιό σωστά...
        Εκείνο που λέω είναι ότι παρακολουθούν συζητήσεις στο διαδύκτιο , να είσαι σίγουρος για αυτό...
        Αν η προσέγγιση στα ζητήματα που τίθονται για διάλογο είναι οπαδικού χαρακτήρα όχι μόνο δεν βοηθάμε αλλά διαιωνίζουμε μια άθλια κατάσταση.

        • Παλιός Οννεδίτης avatar
          Παλιός Οννεδίτης @ tiramola 07/12/2009 11:33:32

          τα συγκεκριμένα βήματα δεν τα βλέπω. Όντως παρακολουθούν το διαδίκτυο και ειδικότερα το facebook...
          Οπαδικές συζητήσεις γίνονται και θα γίνονται. Το θέμα είναι πόση απήχηση έχουν στον κόσμο. Για τον δικό σου έχω πολύ άσχημη γνώμη και ο πήχης για μένα είναι πολύ χαμηλά. Αν και νωρίς ήδη περνάει από κάτω. Ας του πει κάποιος να παραιτηθεί από την Σοσιαλιστική Διεθνή διότι η χώρα χρειάζεται full time πρωθυπουργό και όχι εκδρομέα σε συνάξεις αργόσχολων όπως αυτή στον Άγιο Δομήνικο. Για να μην βιαστείς το ίδιο θεωρώ και τις αντίστοιχες του PP.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ tiramola 07/12/2009 11:39:12

          Δεν καταλαβαινεις οτι η εξουδετερωση ενος εξτρεμιστικου χωρου ειναι ευθυνη κυριως του ομορου κοινοβουλευτικου χωρου;
          Κανεις Σαμαρας δεν μπορει να αντιμετωπισει οπως το ΠΑΣΟΚ τον αναρχοαριστεριστικο χωρο.Η ευθυνη του Σαμαρα ειναι να μην επιτρεψει αναπτυξη χρυσαυγιτικης τρομοκρατιας.Ηδη η εκλογη του εκτονωσε πολλες πιεσεις στα δεξια και η εμφανιση ακροδεξιας τρομοκρατιας πηρε αναβολη.Αλλα εαν δεν αντιμετωπισθει ο αναρχοαριστερισμος αυτη η αναβολη θα ειναι η τελευταια.

  20. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 07/12/2009 14:59:35

    Ανάγκα και Θεοί πείθονται!
    Αμφοτέρων των κομματικών πλευρών η ευθύνη, που έρριξαν το κάρο στη χαράδρα! Ο επιμερισμός θα γίνει, δουλειά των ιστορικών είναι, αργεί λίγο αλλά έρχεται. Τι να πρωτοθυμηθώ όμως, το παλιό κλασικό "Τσοβόλα δώστα όλα" ή τα τιμημένα ομόλογα του Αλογό; Είναι πολλά, πάρα πολλά. Τώρα πρέπει να βγάλουν το κάρο έξω, και είναι πολύ πιό δύσκολο. Πρέπει και να ξαναστήσουν από τα συντρίμμια, όχημα που μπορεί στοιχειωδώς να τσουλήσει.
    Δεν είναι βέβαια μόνο των πολιτικών δυνάμεων η ευθύνη, μέρος της ανήκει στο "ευκατάστατο", "δυναμικό" λεγόμενο τμήμα της νεοελληνικής κοινωνίας. Το "Μεγαλομεσαίο". Αυτοί οφείλουν να πληρώσουν, κυρίως τώρα στην κρίση. Ήτοι, να δώσουν πίσω ένα μέρος απ' ότι ιδιοποιήθηκαν λόγω της ανυπαρξίας κανόνων, κυρίως εις βάρος των ερχόμενων γενεών.
    Και οι πολλοί πολίτες, και ο Πρωθυπουργός, και ο αρχηγός της ΝΔ, φαίνεται να τα ξέρουν καλά αυτά, από θεωρητική άποψη. Αλλά τώρα πιά υπάρχει ζήτημα πράξεων, όχι θεωρίας.

  21. Orestios avatar
    Orestios 07/12/2009 15:15:49

    Το άρθρο είναι η ομολογία των ευσεβών πόθων που εντάσσονται στην λογική της συναινετικής αντιπολίτευσης. Οι διαφορές στα αίτια, την ανάγκη, τον τρόπο και την διαδικασία εκλογής αρχηγών στα δύο κόμματα αγνοούνται, ενώ μέσω γενικεύσεων τα κοινά χαρακτηριστικά αναδεικνύονται ως πρωτεύοντα υποβαθμίζοντας τα βασικά ως δευτερεύοντα.
    Η απόπειρα να παγιδευτεί η αξιωματική αντιπολίτευση στην συναινετική ατροπό είναι εκ του πονηρού, τη στιγμή που αυτοί που βρίσκονται στην εξουσία την υφάρπαξαν προφασιζόμενοι το "δεν χρωστώ σε κανένα". Έχοντας ήδη γυρίσει την πλάτη στο λαό, που μόνο σε αυτόν χρωστούν, αναζητούν ενόχους στην πλάνη.

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2009 15:23:02

    Η Κυβέρνηση είναι σε αδιέξοδο. Έχουν ενοχλήσει τους πάντες. Πλούσιους, φτωχούς, μισθωτούς, ελεύθερους, έξυπνους, κουτούς. Λογικό είναι. Προσπαθεί να μαζέψει αμάζευτα σε καιρό ύφεσης μετά από 25 χρόνια ολιγωρίας και μάσας. Με κάποια έλλειψη μετριοφροσύνης, έχουν ενοχλήσει και εμένα με τις πράσινες _απαριές. Και καλά να μου πουν "λαμόγια είμαστε λαμογιές κάνουμε", να εκτιμήσω την παληκαριά. Αλλά να μου λένε ότι έχουν και δίκιο και ότι 1 και 1 κάνει 4,5, δεν το δέχομαι. Κανέναν οίκτο, καμία ανοχή. Να πέσετε την άνοιξη, να μάθετε να μην κοροϊδεύετε τον κόσμο με μπαρούφες.

    Και αφιέρωση στον Τιραμόλα που δεν τον νοιάζει ο δεύτερος νόμος και οι αγορές. Έτσι είστε οι μορφωμένοι πασόκοι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.