#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/02/2012 20:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέτρα οριστικής διάλυσης της ελληνικής κοινωνίας



Είναι μικρή η έκφραση «σοκ και δέος» για να περιγράψει την Ελλάδα της επόμενης ημέρας, την Ελλάδα του νέου Μνημονίου.

Παρά το γεγονός ότι δεν είναι οι τελικές προτάσεις καθώς επικρατεί μια απίστευτη σύγχυση για το ποιές είναι τελικά οι θέσεις της Τρόικας και τι ... μεταφράζει ο Βενιζέλος και η διαπραγμάτευση μπορεί να φέρει αλλαγές, δημοσιεύουμε με κάθε επιφύλαξη στη συνέχεια ένα μέρος της δανειακής σύμβασης που αφορά μισθούς και συντάξεις και συμφωνήθηκε μεταξύ της τρόικας και του Παπαδήμου.

Και για να καταλάβετε τι παραπληροφόρηση πέφτει, δείτε εδώ σε ποια διαρροή στηρίζονται όλα όσα γράφονται τις τελευταίες ώρες σε διαδίκτυο και ΜΜΕ. Πρόκειται για ένα έγγραφο όπου έχει μια σελίδα από το υπόμνημα της Τροϊκα και ακολουθεί μια μετάφραση που δεν ξέρουμε αν είναι του κειμένου της Τρόικα, ή ...άλλου.

Όπως θα διαβάσει κανείς στη συνέχεια , έχουμε να κάνουμε με μια απίστευτη αγριότητα που κυρίως χτυπά τους νέους, τα λαϊκά στρώματα τους μικροσυνταξιούχους. Είναι χαρακτηριστικό ότι νέοι έως 25 ετών θα πληρώνονται με μισθό πάνω από 30% χαμηλότερο.

Η νέα δανειακή σύμβαση για μισθούς και συντάξεις προβλέπει τα εξής:

Α) ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

Νόμος για τα επικουρικά ταμεία με στόχο την μείωση της ασφαλιστικής δαπάνης κατά 0,4% του ΑΕΠ (600 εκ. ευρώ μείωση). Δηλαδή μείωση επικουρικών συντάξεων κατά 15%. Επίσης μειώσεις κατά 15% των κύριων συντάξεων ΔΕΗ, ΟΤΕ, Τραπεζών και 7% των συντάξεων του ΝΑΤ από 1.1.2012.


Από το Μάρτιο 2012 ενοποίηση ελέγχου και είσπραξης ασφαλιστικών εισφορών και φόρων.

Β) ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΣ

Κατάργηση προγραμμάτων κοινωνικής στήριξης και εισοδηματικό όριο για την παροχή των επιδομάτων. Εξοικονόμησης ποσού ύψους 1,5% του ΑΕΠ

Γ) ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Μείωση εργασιακού κόστους κατά 15%. Εάν έως το τέλος Φεβρουαρίου δεν υπάρξει συμφωνία, τότε νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την προσαρμογή του κόστους. Η νομοθετική πρωτοβουλία θα περιλαμβάνει:

Συμβάσεις

- Μέγιστη διάρκεια συλλογικών συμβάσεων τρία χρόνια.

- Όσες υφιστάμενες συμβάσεις έχουν κλείσει 24 (ή περισσότερο) μήνες ισχύος λήγουν έως ένα χρόνο μετά την νομοθέτηση του προγράμματος.

- Μετενέργεια κλαδικών συμβάσεων: μείωση του χρόνου της από έξη μήνες σε τρεις.

- Μετά τη λήξη της μετενέργειας, εάν δεν υπάρξει νέα συλλογική σύμβαση, ως βάση υπολογισμού του μισθού θεωρείται ο βασικός μισθός της ΕΓΣΣΕ. Τα μόνα επιδόματα που διατηρούνται είναι: θέσης, παιδιών, εκπαίδευσης, επικινδυνότητας.

-Κατάργηση μονιμότητας σε ΔΕΚΟ, τράπεζες

- Πάγωμα ωριμάνσεων μέχρις ότου η ανεργία μειωθεί κάτω από 10%.

-Κατάργηση μονομερούς προσφυγής στη διαιτησία. Στη διαιτησία μπαίνουν μόνο οι βασικοί μισθοί.

Μείωση του κατώτατου μισθού της ΕΓΣΣΕ κατά 22% σε όλα τα επίπεδα.
Πάγωμα του κατώτατου στα επίπεδα που θα διαμορφωθούν μετά τη μείωση έως το πέρας της προγραμματικής περιόδου.
Επιπρόσθετη μείωση κατά 10% για τους νέους (έως 25 ετών)
Έως τέλη Ιουλίου 2012, σαφές χρονοδιάγραμμα για την αναθεώρηση της ΕΓΣΣΕ με σκοπό την ευθυγράμμιση αυτής με τις ανταγωνίστριες χώρες.

◦               Μη μισθολογικό κόστος

Μείωση ασφαλιστικών εισφορών κατά 2% με παράλληλη κατάργηση των εισφορών για ΟΕΚ _ΟΑΕΔ Οι δύο αυτοί οργανισμοί κλείνουν. Κατάργηση επιχορήγησης των συνδικάτων.
Μείωση κατά 3% των εισφορών ΙΚΑ από 1.1.2013
Εάν από την μείωση των εισφορών προκύψει επιπρόσθετο κόστος στον προϋπολογισμό τότε νέα μείωση των συντάξεων.
Μετά από μελέτες τα ειδικά επικουρικά ταμεία με ιδιαίτερο κόστος ασφαλιστικών εισφορών θα εξομοιωθούν με τις εισφορές άλλων επιχειρήσεων που καλύπτει το ΙΚΑ.

Δ) Μέτρα για τους εργαζόμενους δημόσιου τομέα

Επανεξέταση όλων των ειδικών μισθολογίων με στόχο εξοικονόμηση ποσού 0,2% του ΑΕΠ σε ετήσια βάση (Ιούνιος 2012)
Επανεξέταση μισθολογικών κλιμακίων
Μείωση αριθμού δημοσίων υπαλλήλων κατά 150.000 έως το 2015.
Διατήρηση προσλήψεων 1:5
Εργασιακή εφεδρεία – επαναφέρεται ο θεσμός
Μείωση συμβασιούχων

Περιορισμός εισαγωγών σε στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές και γενικά σε σχολές που εξασφαλίζουν αυτόματη πρόσληψη στο δημόσιο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 08/02/2012 21:01:16

    Το μεγάλο επίτευγμα του ΠΑΣΟΚ.

    • N.A. avatar
      N.A. @ ΠΕΛΙΑΣ 08/02/2012 21:03:31

      Και της ν.δ. αν υπογράψει. Να τα λέμε όλα.

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ N.A. 08/02/2012 21:09:16

        Γιατί σπεύδεις; Μήπως ο στόχος σας δεν είναι η αγωνία του λαού, αλλά ο Σαμαράς;

        • Ν.Α. avatar
          Ν.Α. @ Αυτόνομος 08/02/2012 21:14:04

          Αμφιβάλλεις ότι θα ψηφίσει; Αν δεν το κάνει, θα βγω να παραδεχτώ ότι είμαι ρομπάρα.

          Λέω για τον Α.Σ., γιατί αυτός έλεγε τις φανφάρες περί κόκκινων γραμμών. Εκτός αν η κόκκινη γραμμή είναι ο 13ος 14ος μισθός...

          Τους άλλους τους ξέρουμε.

        • Νταβελιώτης avatar
          Νταβελιώτης @ Αυτόνομος 08/02/2012 21:18:55

          Και της ΝΔ αν υπογράψει.
          Δεν είναι καιροί για στρουθοκαμηλισμούς πλέον.
          Ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του.
          Αν ο Σαμαράς υπογράψει θα είναι συνυπεύθυνος.
          Αυτό δεν τίθεται υπό συζήτησιν.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Νταβελιώτης 08/02/2012 22:23:46

            Καλα τα λες,αλλα να μας πεις ποιος ειναι
            η στρουθοκαμηλος,η οποια εκτος απο το χωσιμο του κεφαλιου μες στην αμμο,φημιζεται και για την μυωπικη της μνημη.

          • Νταβελιώτης avatar
            Νταβελιώτης @ Δικερως 08/02/2012 23:11:09

            Πάντα καλά τα λέω.

            Στρουθοκάμηλος δεν γνωρίζω ποιός είναι
            στρουθοκαμηλισμός πάντως θα είναι ο Σαμαράς να ψηφίσει τα μέτρα
            και εμείς να λέμε ότι δεν ευθύνεται και η ΝΔ μαζί με το ΠΑΣΟΚ.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Νταβελιώτης 08/02/2012 23:34:03

            Ρε συ μπαγασα,εισαι απογοητευτικος.Ασε που βγαζεις και γελιο.
            Η στρουθοκαμηλος εισαι εσυ που αντι να κοιταξεις στον καθρεφτη,ψαχνεις ευθυνες σε ολους τους αλλους εκτος εσου,για την καταστροφη της Πατριδας μου.
            Ακομη ενας αλλος χιλιαστης,τελειοκοσμιτης,
            απ΄αυτος που ιδιαιτερα
            σημερα επνιξαν το ΑΝΤΙ.

          • Νταβελιώτης avatar
            Νταβελιώτης @ Δικερως 10/02/2012 08:58:16

            Δικερως
            περαστικά σου εύχομαι.
            Αν ήσουν βέβαια μπροστά μου πρόσωπο με πρόσωπο δεν θα τολμούσες να εκστομήσεις αυτά που γράφεις.
            Πίσω απ' το πληκτρολόγιο και την οθόνη βέβαια ξεστομίζουμε εκ του ασφαλούς κατηγορίες κατά ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε γνωρίζοντας ότι δεν έχουν τον τρόπο να μας συμμορφώσουν, κάτι που θα έκαναν αν η συζήτηση δεν γίνονταν σε εικονικό αλλά σε πραγματικό επίπεδο.

            Λυπάμαι ειλικρινά που δεν σε έχω μπροστά μου.

            Οι εκ του ασφαλούς και στον εικονικό κόσμο ύβρεις κατά προσώπων είναι ένδειξη ανανδρίας, δειλίας, και παθητικής ομοφυλοφιλίας.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Νταβελιώτης 11/02/2012 02:56:37

            Χαρακτηριζεσαι απο τον εξυπνακισμο σου.
            Κανεις τον μαγκα εσυ κι οχι εγω.
            Παρε τωρα το email απο τον Φακτορα κι ελα μια βολτα κατα εδω να σε φυσυξει λιγο τ'αερακι.
            Να δεις ποσα απιδια πιανει ο σακκος καθισμενος στην ποδια μου.
            Περιμενω απαντηση αμεσα!

        • parsifal avatar
          parsifal @ Αυτόνομος 08/02/2012 22:29:11

          Γιατί δεν υπογράφεις με το πραγματικό σου διακριτικό ? Ντρέπεσαι η φοβάσαι ?
          Ασε την "αυτονομία" σε μή εξαρτώμενους απο κόμματα και "πολιτικούς αρχηγούς" !

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ N.A. 09/02/2012 00:00:54

        Έτσι......

  2. Απόστολος avatar
    Απόστολος 08/02/2012 21:05:19

    Δεν υπάρχει ελπίδα γιατί δεν υπάρχει ηγέτης. Μας οδηγούν στο άρθρο 120.

    • Γαλάζιος ταλιμπάν avatar
      Γαλάζιος ταλιμπάν @ Απόστολος 08/02/2012 21:09:41

      Καλά , μην σκίσεις κανένα καλσόν όμως

  3. k avatar
    k 08/02/2012 21:06:10

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΕΡΧΗΓΟΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ , ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ , ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ , ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ.

    • Κώστας Θεσσαλονίκη avatar
      Κώστας Θεσσαλονίκη @ k 08/02/2012 21:10:53

      Δεν αφήνεις το παραμυθάκι; Μισθό σου κόβουν; Μπαίνεις σε όλα τα μπλογκς και λες τα ίδια. Ποιοί τους υπερασπίζονται και γιατί;

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 08/02/2012 21:09:33

    Ματαοπονούν οι κουτόφραγκοι , οι Ελληνες δεν πεθαίνουν εύκολα.

  5. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 08/02/2012 21:10:05

    Η κατάσταση υπερβαίνει την σημερινή κυβέρνηση Παπαδήμου.
    Να τα παρατήσουν όλα τώρα και να προκυρηχθούν άμεσα εκλογές.

  6. Απόστολος avatar
    Απόστολος 08/02/2012 21:11:44

    Το δικό σου.

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/02/2012 21:12:40

    Φάκτορα, θυμάσαι τη μνημειώδη ανάρτησή σου "Χαιρετίσματα στην εξουσία", που είχες βάλει όταν έγινε το ολέθριο λάθος της συναίνεσης στη δοτή συγκυβέρνηση ΠαπαδήμΙου;

    Ε, λοιπόν, ήρθε η ώρα να την ξαναθυμηθούμε. Τετέλεσται η Ελλάδα...

    • factorx avatar
      factorx @ Αυριανιστής 08/02/2012 21:17:04

      Μες συγχωρείς τώρα, αλλά διάβασες τι γράφω; Αυτά τα προτείνουν Παπαδήμος - Βενιζέλος - Τροικά και ούτε ξέρουμε αν ειναι οι τελικές. Δεν σημαίνει ότι συμφωνήθηκαν κιόλας. Γιατί δεν περιμένουμε να δούμε το τέλος;

      • XyZ avatar
        XyZ @ factorx 08/02/2012 21:22:51

        Φίλτατε φάκτορα, συμφωνώ απόλυτα για το ότι θα δούμε όλοι μαζί μιντιακά ή μη το "τέλος". Πολλαπλές οι ερμηνείες που επιδέχεται το σχόλιό σου (προσωπικά δεν υιοθετώ κάποια και θα προέτρεπα όλους να κάνουν το ίδιο).

  8. nikos17 avatar
    nikos17 08/02/2012 21:13:18

    ναι, αλλά είχαμε δημοκρατία, η επάρατη είχε μπει στο χρνοντούλαπο, είχαμε εορτες πολυτεχνείων, δεκαπενταμελή συμβουλια στα 16χρονα των λυκειων, πανεπιστημια χωρις μαθηματα αλλά με δυναμικες πολιτικες κινητοποιήσεις, ύφος, μαγκιά, καγιέν, κι ο κώλος κυριολεκτικά έξω στις Μύκονους και στα πρωινάδικα, ξενυχτησαμε για να δουμε τον τσακα να κερδιζει, υπερηφανα νικησαμε στο ποδοσφαιρο, πηραμε κι ολυμπιακους αγώνες, τσιμεντωσαμε την πιο ομορφη πρωτευουσα του κόσμου, καναμε τον δρομο στο πεταλο του μαλλιακου αφου χαθηκαν καμποσες δεκάδες αθωες ψυχούλες, μιλάμε απταιστα τουλαχιστον μια ξενη γλωσσα χωρις τελεια ελληνικά, ονειρευτηκαμε τα παιδια μας μοντελα και σταρ και πήραν φωτια τα μουζουκια και τα στριπτιζαδικα στις μεγαλουπόλεις και τα κολόμπαρα στην επαρχία (για την αμεση ρευστοποίηση των επιδοτησεων). Δηλαδή τι περιμένατε μετά από όλα αυτά για τα οποία είμασταν περήφανοι και ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΨΗΦΙΖΑΜΕ.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ nikos17 08/02/2012 22:28:05

      Με χιλια μεγαλε +10000000

    • Νταβελιώτης avatar
      Νταβελιώτης @ nikos17 08/02/2012 22:41:48

      Άψογος!

  9. NONOS avatar
    NONOS 08/02/2012 21:13:21

    Παιρνεις επικουρικη
    Αλλοιωνει τη συνταξη ρε φίλε...................

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ NONOS 08/02/2012 22:13:53

      Νονε
      Απαιχτο,
      κρατα το κοπυ-ραιτ.

  10. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 08/02/2012 21:14:00

    Ειναι ντροπή να ΄γινονται συνεχείς περικοπές σε μισθούς και συντάξεις και να μην λαμβάνεται ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ για τη μείωση των τιμών στο ράφι! Είναι όλοι τους ανίκανοι που απλά συζητούν για περικοπές χωρίς αντισταθμιστικά ωφέλη για τον λαό.
    Λέει η Τρόικα ότι σε Ισπανία και Πορτογαλία ο βασικός μισθός είναι κατώτερος κατά 20-30%. Σύμφωνοι αλλα ο καφές εκεί έχει 1,5-2 Ευρώ και όχι 3-5 Ευρώ που έχει εδώ!
    Μειώστε τις τιμές και ο κόσμος θα δείξει κατανόηση για τη μείωση μισθών και συντάξεων. Ειδάλλως ρίνετε τους αδύνατους στο λάκκο με τά θηρία! Αυτο να το ακούει πρώτος ο Αντώνης Σαμαράς.
    Και κάτι άλλο: Οταν οι μισθωτοί υφίστανται τέτοια αφαίμαξη, είναι αδιανόητο να διατηρείται οποιοδήποτε επάγγελμα κλειστό! Ο φαρμακοποιός, ο φορτηγατζή, ο ταξιτζής ας δεχθούν κάποια μείωση κερδών για να μπορούν και άλλοι συμπολίτες μας να έχουν στον ήλιο μοίρα.
    Ο Αντώνης Σαμαράς εάν είναι μελλοντικός πρωθυπουργός, μπορεί να ψάξει να βρεί και από αλλού πηγές χρηματοδότησης πέραν της Τρόικας. Εάν βρεί μπορεί να τους πεί μεγαλοπρεπέστατα ότι: "Δεν τηρούμε τα απεχθή μέτρα σας και δεν θέλουμε περαιτέρω χρηματοδότηση". Το PSI και το κούρεμα θα έχει ήδη γίνει και η οικονομία θα έχει πάρει μπρός και δεν θα υπάρξει χρεωκοπία. Τώρα όμως, με την απροετοίμαστη Ελλάδα, χωρίς εναλλακτική πηγή χρηματοδότησης, η λήψη του δανείου μαζί με το PSI είναι δυστυχώς μονόδρομος. Ενας νέος ΓΕΤΗΣ ομως μπορεί στο άμεσο μέλλον να βρεί εναλλακτικές πηγές και να απεξαρτηθεί από την Τρόικα χρίς χρωκοπία.
    Και κάτι τελευταίο: Εάν δεν λειτουργήσει η Ελληνική Παραγωγική μηχανή και εάν η νέα κυβέρνηση δεν άρει όλες τις γραφειοκρατικές στρεβλώσεις για να υπάρξει ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ από τους ιδιώτες τότε η Ελλάδα με ότι μέτρα και να παρθούν έχει τελειώσει! Η δεκαετία 2000-2010 κατέστρεψε την παραγωγική ικανότητα της χώρας (με την ασυδοσία των ελεγκτικών μηχανισμών) και αυτή είναι η κύρια αιτία της αδυναμίας να ανακάμψουμε από τη βαθειά ύφεση!

    • Γιάννης_Άλιμος avatar
      Γιάννης_Άλιμος @ GreekinEurope 08/02/2012 23:47:23

      Η ανεργία στην Ισπανία που έχει αυτόν τον κατώτατο μισθό είδες που βρίσκεται; Sky high... Δεν συνδέεται ο κατώτατος μισθός με το επίπεδο της ανεργίας...

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/02/2012 21:14:26

    Χρεωκοπία τώρα! Δεν υπάρχει άλλη λύση. Καλύτερα να κατεβούμε στην κόλαση και να έχουμε ελπίδα ότι θα βγούμε, και θα βγούμε, καίγοντας και τη γούνα των δημίων μας, παρά να μπαίνουμε λίγο-λίγο στην κόλαση χωρίς ελπίδα εξόδου.

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ ΒΙΣ 09/02/2012 00:36:59

      συμφωνω !!αυτο που πρεπει να συζητουν ειναι οχι τα μέτρα που θα μας οδηγήσουν το 2014-15 όντας εξαθλιωμένους χωρίς ιδιωτική η δημόσια περιουσία,στην χρεωκοπία...αλλα ΤΩΡΑ ..τον τρόπο ας τον βρούν..

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/02/2012 21:16:56

    Και σήμερα είχε το απίστευτο θράσος ένας λαθρο-Πακιστανός, με ψευτογελάκι και μισοκακόμοιρο ύφος, να προσεγγίζει τον κόσμο στο Μετρό και να ζητάει λεφτά! Αρκετά! Χρεωκοπία και να τελειώνουμε και με τους Γότθους και τους Αφροασιάτες δημίους μας!

    • Νταβελιώτης avatar
      Νταβελιώτης @ ΒΙΣ 08/02/2012 21:26:39

      Ο Πακιστανός σε ενόχλησε τώρα εσένα;
      Εδώ η Ελλάδα χάνεται και γι αυτό δεν φταίνε οι Πακιστανοί.
      Στους Πακιστανούς και σ' όλους τους λαθρό οι δικοί μας Έλληνες πολιτικοί που εκλέχτηκαν με την δική μας ψήφο άνοιξαν τις πόρτες διάπλατα και αυτοί μή βρίσκοντας κάπου καλύτερα μπήκαν.

      Και το να ζητάει λεφτά ένας οποιοσδήποτε πεινασμένος είναι φυσιολογικό και ανθρώπινο.
      Ακόμα και αν αυτός ο πεινασμένος είναι παράνομος, λαθρό ή οτιδήποτε.

      Το να θέλει να σου πιεί το αίμα κυριολεκτικά ο χορτασμένος είναι βρυκολάκιασμα, θρίλερ με ζόμπι που μας κυνηγάνε.

      Το πρόβλημά μας σήμερα είμαστε εμείς, η χώρα μας και οι πολιτικοί τους οποίους εκλέξαμε και ανεχτήκαμε να μας κυβερνούν.
      Εάν αυτά τα διορθώσουμε όλα τ' άλλα θα στρώσουν γρήγορα.

      • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
        ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Νταβελιώτης 08/02/2012 23:15:59

        Μην παραβλέπεις όμως πως οι λάθρο μας κοστίζουν 12 δις ευρώ ετησίως. Υπό αυτή την έννοια μου φταίει και ο Πακιστανός.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Νταβελιώτης 09/02/2012 00:06:21

        Οταν ο Πακιστανός μπήκε στη χώρα λαθραία, δουλεύει σε ντελίβερυ (δουλειά που θα έκανε ο Ελληνας), δεν πληρώνει εισιτήριο στο μετρό, μπαίνει μπροστά μου στο νοσοκομείο (ενώ εγώ έχω κρατήσεις από τον μισθό μου για περίθαλψη), δεν καταναλώνει παρά μόνο ελάχιστα και από δικά του μαγαζιά, στέλνει ό,τι βγάζει στο Πακιστάν, ε ναι, μου φταίει ο Πακιστανός και μου παραφταίει. Σε χώρα χρεωκοπημένη, η λαθρομετανάστες είναι γάγγραινα. Και δεν δίνω ούτε μία δεκάρα σε λαθρομετανάστη που πλήρωσε 4000 δολλάρια να έρθει εδώ για να μου κάνει τον ζητιάνο. Δεν είναι αναξιοπαθών, ήξερε που ερχόταν.
        Αλλά πρέπει και εμείς να ξυπνήσουμε και να αρχίσουμε να προτιμάμε τους έλληνες εργαζόμενους.
        Πριν το 1990 ποιοι δούλευαν σε πάγκους λαϊκής; Αλβανοί ή Πακιστανοί; Τώρα με την ανεργία να ανεβαίνει, πολλοί Έλληνες θα ήθελαν να δουλέψουν και εκεί. Τους παίρνει κανείς;
        Μου είπαν περίπτωση ανθρώπου που δουλεύει σε οικοδομή (λίγο πριν καταρρεύσει η οικοδομική δραστηριότητα), Έλληνα με ειδίκευση στα σίδερα, ότι δεν έβρισκε εύκολα δουλειά σε οικοδομή επειδή ΔΕΝ ήταν ξένος! Τώρα βέβαια και οι εργολάβοι, που ΔΕΝ έπαιρναν Έλληνες κλαίνε με μαύρο δάκρυ...
        Ξεχάσαμε ότι στην Ελλάδα πριν το 1990 τα βγάζαμε πέρα μόνοι μας, μάθαμε στους "δούλους" και τη μαύρη φτηνή εργασία. Μόνο που οι δούλοι καμιά φορά σφάζουν, άσε που τώρα πλέον ζουν καλύτερα από εμάς, τα δήθεν αφεντικά τους...

  13. Y. avatar
    Y. 08/02/2012 21:18:36

    “Κατάργηση επιχορήγησης των συνδικάτων”
    Υπογράφουμε εδώ και τώρα τη σύμβαση με αυτό το μέτρο, τα άλλα θα τα βρούμε μετά τις εκλογές

    • Νταβελιώτης avatar
      Νταβελιώτης @ Y. 08/02/2012 21:28:53

      Συμφωνώ.
      Αυτό είναι στα θετικά, όπως και κάποια άλλα.
      Αλλά αυτά θα μπορούσαμε και μόνοι μας να τάχουμε κάνει εδώ και χρόνια χωρίς να μας αναγκάζει η τρόικα να τα κάνουμε μαζί με τα υπόλοιπα εξευτελιστικά και εξοντωτικά μέτρα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Νταβελιώτης 09/02/2012 00:09:06

        Ακριβώς! Και των αθλητικών ομάδων θα έλεγα.

  14. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 08/02/2012 21:25:05

    Τι είναι πιο λυπηρό;
    Να βλέπω τους ΠΑΣΟΚους να ζητάνε παράταση του βίου της κυβέρνησης Παπαδήμου τουλάχιστον (το υπογραμμίζω) ως το 2012 και φυσικά όχι προσφυγή στις κάλπες, για να μην υπάρξει αστάθεια στη χώρα - ενώ δλδ τώρα απο ευστάθεια είμαστε φουλ.
    Απο την άλλη βλέπω και δικούς μας της ΝΔ (όπως ο μεσιέ Τασούλας) που λένε πως η νέα δανειακή σύμβαση, τα μέτρα και το PSI είναι μαι καλή ευκαιρία για τη χώρα να ανακάμψει.
    Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
    Τα μέτρα δεν είναι απλά αβάστακτα. Είναι τουλάχιστον προσβλητικά.

  15. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/02/2012 21:25:08

    Και το κερασάκι

    This letter memorandum and attachments has been reviewed by leaders of the coalition parties supporting the government. They support the objectives and policies and have indicated that they will not pursue policies that are inconsistent with them

    Αυτό το κερασάκι δεν καταπίνεται.
    Ας περιμένουμε όμως...

  16. JOHN avatar
    JOHN 08/02/2012 21:27:59

    Ηταν τργικο λαθος να γινει αποδεκτο να ηγηθει τετοιες ωρες ενας τραπεζιτης μιας κυβερνησης που θα επαιρνε καθοριστικες αποφασεις γιατο μελλον της χωρας.Και υπευθυνοι ειναι οσοι το στηριζουν!Ολα αυτα που γινονται εχουν ενα και μονο στοχο,τη διασωση του ντοπιου και ευρωπαικου τραπεζικου κατεστημενου.Κι εγγυητης επιτευξης αυτου του στοχου ειναι ο θλιβερος τεχνοκρατης που μας κυβερνα και τα εξαπτερυγα του.

  17. μχ avatar
    μχ 08/02/2012 21:30:46

    Χρυσόστομος Κύπρου : «Μεθοδεύεται η αποκοπή της Κυπριακής παιδείας από τον Ελληνισμό»
    08-02-2012 13:36:11

    21

    Αίσθηση έχει προκαλέσει στην Κύπρο η καταγγελία του Αρχιεπισκόπου Χρυσόστομου, ότι μεθοδεύεται η αποκοπή της κυπριακής παιδείας από τον ελληνισμό και τις ελληνικές ρίζες.

    Σε εγκύκλιό του αναφέρει ότι επιχειρείται η δημιουργία κυπριακής συνείδησης και το γλωσσικό ιδίωμα της Κύπρου να παρουσιαστεί ως κυπριακή γλώσσα. Κάλεσε δε τον υπουργό Παιδείας να παραμείνει φρουρός της ελληνικής παιδείας, όπως καθορίζει το Σύνταγμα.Ο υπουργός Παιδείας της Κύπρου Γιώργος Δημοσθένους, στην προσπάθειά του να υποβαθμίσει την καταγγελία του Αρχιεπισκόπου, ανέφερε ότι η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση γίνεται στο πλαίσιο του ελληνικού πολιτισμού, όπως αυτός διαμορφώθηκε από τα βάθη των αιώνων, και δεν συντρέχει κάποιος λόγος ανησυχίας.

    «Είμεθα Έλληνες και δεν πρέπει να ντρεπόμαστε να το πούμε», πρόσθεσε ο Αρχιεπίσκοπος, αναφέροντας ότι στην πρώτη συνάντηση που είχε με τον Υπουργό του είπε πως «αυτοί που θέλουν να κάνουν κυπριακή συνείδηση παν ανάποδα».«Έχουμε κυπριακή συνείδηση, αλλά είμαστε Έλληνες και εκείνο που θέλω από εσάς είναι όταν θα μπαίνει ο δάσκαλος στην τάξη θα είναι απαράδεκτο, γιατί τέτοιες παραφωνίες είχαν ακουστεί, να λέει ότι είμεθα Κύπριοι και μιλούμε ελληνικά, δηλαδή ντρεπόμαστε να πούμε ότι είμαστε Έλληνες».

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ μχ 08/02/2012 22:57:10

      Η Εκκλησία με τα στραβά της και τα ανάποδά της, βράχος ακλόνητος της Εθνικής μας ιδιοσυστασίας.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 08/02/2012 23:17:22

        Πολύ σωστά...

  18. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2012 21:31:41

    Ο Κεντρικός Σχεδιασμός επιτέλους αποκαλύπτεται στα μάτια των Ελλήνων.
    Αυτός είναι και σε όσους αρέσει.

  19. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 08/02/2012 21:33:38

    Που σε απλά ελληνικά σημαίνει :
    "Μάγκες δεν υπάρχει περιθώριο επαναδιαπραγμάτευσης στο μέλλον"

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Κυαίστωρ 08/02/2012 22:45:01

      Ρε χασομερια,που μου γινατε και μεταφρασταουες ναουμ'.
      Ακομα δεν τον ειδατε Γιαννη τον βαφτισατε,σπασμενα τηλεφωνα της προπαγανδας.
      Αυτη η παραγραφος ειναι και η μεγαλυτερη επιτυχια μας,εαν ισχυει.
      Η διατυπωση,ειναι η εξης:
      they will not pursue policies that are inconsistent
      with them(the objectives),με λιγα λογια:
      ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ,ΟΧΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ.

      • Κυαίστωρ avatar
        Κυαίστωρ @ Δικερως 08/02/2012 22:52:22

        Άσε την ειρωνία ρε φίλε. Σε πρόσβαλε κανένας;
        Όταν τον πλήρη έλεγχο της χώρας θα τον έχουν οι δανειστές εσύ πιστεύεις πως οι πρακτικές θα αλλάξουν;
        Άντε γύρνα πλευρό και συνέχισε τον ύπνο του δικαίου.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Κυαίστωρ 08/02/2012 23:13:08

          Εισαι ενας κλασσικος ασχετος,που γνωμοδοτει παρα την αυτοσυνειδητη αγνοια του.
          Εγω θα κοιμηθω τον υπνο του δικαιου ετσι κι αλλιως,μια που δουλευα μεχρι τις 9 το βραδυ για να θρεψω τις κορακλες μου.
          Εσυ μπορεις να ξυπνησεις απο τον υπνο του παπαρα μπας και ησυχασουμε λιγο?

          • Κυαίστωρ avatar
            Κυαίστωρ @ Δικερως 08/02/2012 23:32:12

            Να τις χαίρεσαι τις κόρες σου, αλλά δεν κατάλαβα ακόμη τι σε κάνει να πιστεύεις πως έχεις το αλάθητο;
            Ξύπνα φίλε, όταν οι κόρες σου αναγκαστούν να κάνουν το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου για να ζήσουν εσύ που είσαι;
            Εγώ έτσι κι αλλιώς παιδιά δεν έχω (ακόμη), και όπως το βλέπω καλύτερα έτσι παρά να τα φέρω στον κόσμο σε μια εποχή ανέχειας και εξαθλίωσης.
            Πέσε και κοιμήσου. Θα είναι καλύτερα. Έτσι κι αλλιώς 30 χρόνια αυτό κάνεις.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Κυαίστωρ 08/02/2012 23:46:39

            Σ'αρεσει να προσβαλλεις οταν αποκαλυφθει το βαθος της αγνοιας σου.
            Μαλλον ολη η ζωη σου στηριζεται στη ανωνυμια σου.
            Nομιζεις πως με ενδιαφερει η αποψη σου.Λαθος.
            Απλα δεν ξερεις Αγγλικα.
            Αυτο δεν εχει να κανει με τις κορες μου,τις οποιες εχω εξασφαλισει δε αρκουντως,οικονομικα,
            ηθικα και πνευματικα.
            Εσυ μαλλον στ' αληθεια θα'πρεπε να μεινεις ατεκνος λογω φυσικης επιλογης.

          • Γιάννης_Άλιμος avatar
            Γιάννης_Άλιμος @ Δικερως 08/02/2012 23:51:27

            Έλεος !!!! Σας παρακαλώ, σταματήστε. Όλοι νεύρα έχουμε, ας τα διοχετεύσουμε σε κάτι πιό δημιουργικό.

  20. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 08/02/2012 21:33:44

    τί τους κοιτάτε μωρέ ;

  21. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 08/02/2012 21:36:22

    Έγινε μετάφραση απο τα Αγγλικά στα Ελληνικά, ή απο τα Ελληνικά στα Αγγλικά;; Πως γίνεται η μετάφραση να περιέχει περισσότερα απο το ..."πρωτότυπο";;;

  22. factorx avatar
    factorx 08/02/2012 21:45:05

    Το έχουμε γράψει περίπου ...100 φορές. άλλα λέει η Τρόικα, άλλα ο Βενιζέλος

  23. Y. avatar
    Y. 08/02/2012 21:48:37

    Με τα μέχρι τώρα, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ένα λάθος έκανε ο Σαμαράς. Κακή εκτίμηση στο πόσο γκάγκστερ είναι όλοι τους

  24. factorx avatar
    factorx 08/02/2012 21:50:36

    Υπάρχει επαναλαμβάνω μια απίστευτη φημολογία για το τι συμβαίνει. Ενα ακόμα παράδειγμα. Τόσες ημέρες μας είχαν ζαλίσει με τις νέες υπογραφές που απαιτούν οι δανειστές. Τωρα κυκλοφορεί μια άλλη διατύπωση που υποτίθεται οτι στη νεα συμφωνία υπάρχει και η εξής "δεσμευτική" για τα κόμματα παράγραφος:

    "Αυτό το μνημόνιο και τα προσαρτήματά του έχουν εγκριθεί από τους αρχηγούς των κομμάτων του συνασπισμού που στηρίζουν την κυβέρνηση. Στηρίζουν τους στόχους και τις πολιτικές (που έχουν συμφωνηθεί) και σημειώνουν ότι δεν θα ακολουθήσουν πολιτικές που αντιβαίνουν στους στόχους του μνημονίου".

    Αν δεν περιμένουμε να τελειώσουν και να πάρουμε ντοκουμέντα στα χέρια μας κανείς δεν θα ξέρει τι διακυβευθηκε και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα.

  25. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 08/02/2012 21:50:48

    Οι FT προεξοφλούν κάποιου είδους συμφωνία με βάση αυτά τα μέτρα απόψε.

    Όμως ακόμη και αν συναινέσουν οι πολιτικοί αρχηγοί και υποστούμε την καινούργιες περικοπές και την περαιτέρω ύφεση, και πάλι δεν είναι βέβαιο το πακέτο, καθώς (σύμφωνα με τους FT) παιχνίδι παίζεται μεταξύ του ΔΝΤ και την ΕΚΤ. Με το ΔΝΤ να επιμένει ότι αν δεν υποστούν κάποιο κούρεμα τα ομόλογα που κρατάει η ΕΚΤ, το ελληνικό χρέος θα πέσει μόνο λίγο κάτω από το 130% του ΑΕΠ το 2020, και δεν θα είναι βιώσιμο.

    Αν το ΔΝΤ δεν πει το OK, τότε το πακέτο δεν δίνεται. Καταλαβαίνετε λοιπόν για τι κατάσταση μιλάμε και τι σημαίνει αποδοχή τέτοιων μέτρων χωρίς καμιά εγγύηση για το μέλλον του προγράμματος και με σχεδόν βέβαιη την μη-διάσωση.

    • Y. avatar
      Y. @ Professor Moriarty 08/02/2012 22:52:46

      Με τα ομόλογα της ΕΚΤ είναι τελειώμένο. Στην αξία κτήσης

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Y. 09/02/2012 00:13:10

        "While senior officials at EU institutions and eurozone member states were hoping the ECB would agree to forgo its profits, which would knock as much as €15bn off of Greece’s debt load, four officials with direct knowledge of the talks said such a deal had not yet been agreed."

        Αυτό γράφουν σήμερα οι FT.

  26. Γιάννης avatar
    Γιάννης 08/02/2012 21:54:57

    Απίστευτο:

    "Τον Νοέμβριο του 2007 ήμουν ένας από τα μέλη του ΠΑΣΟΚ που ψήφισαν τον ΓΑΠ για πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Τον Οκτώβριο του 2009 ψήφισα τον ΓΑΠ για πρωθυπουργό της χώρας. Όπως καταλαβαίνετε μπορώ να υπαχθώ στην κατηγορία των διανοητικά αναπήρων και ως εκ τούτου ζητώ την εξαίρεσή μου από το ειδικό τέλος ακινήτων."

    Από το iefimerida.gr

    • Νταβελιώτης avatar
      Νταβελιώτης @ Γιάννης 08/02/2012 22:44:34

      !!!!!
      Όλα τα λεφτά!

  27. Tassos avatar
    Tassos 08/02/2012 21:56:39

    Εχετε αντιληφθεί ότι χρεωκοπήσαμε? Οτι κανονικά πρέπει να ζούμε χειρότερα από τους Σουδανούς και το Τσάντ? Ο μισθός διευθυντή εργοστασίου πριν μπούμε στο ευρώ ήταν 500 χιλιάρικα δραχμές και του εργάτη 70 χιλιάρικα. Τώρα θα πάει ο κατώτατος στα 200 χιλιάρικα δραχμές και φωνάζετε σαν μωρές παρθένες. Μακάρι όλοι να παίρναμε 10 χιλιάρικα ευρώ αλλά ελάτε στην θέση της Σερβίας που χρωστάει το 45% του ΑΕΠ και ζουν με 250 ευρώ τον μήνα μέσο μισθό.

    • nikos17 avatar
      nikos17 @ Tassos 08/02/2012 22:07:46

      ναι αλλα οι Σερβοι ήρθαν από ενα απολυταρχικό καθεστως και μετα από πολεμο σερβοκροατοβοσνιακό. φυσικό είναι να εχουν οικονομικά προβλήματα. Εμείς του ΝΑΤΟ, της πρωη ΕΟΚ νυν ΕΕ, της δημοκρατίας των δεκαδων βουλευτικών-τοπικών-ευρωπαϊκών εκλογων μεσα σε 37 χρόνια, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ. Η μονη δικαιολογία ειναι 2 λεξεις: ΣΠΑΤΑΛΗ και ΚΛΟΠΗ. Κακοδιαχείρηση δεν υπάρχει στο λεξιλογιο, μόνο ΣΠΑΤΑΛΗ και ΚΛΟΠΗ. Όλοι μας σπαταλήσαμε λίγα , λίγοι όμως έκλεψαν πολλά.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ nikos17 08/02/2012 23:01:11

        Σου απαντω οσον αφορα στους Σ ερβους.
        Ζεις Πλουτωνα,Αρη η' απλα κανεις roadshows?
        Απο ποιο απολυταρχικο καθεστως βγηκαν και ποτε?
        Ζουσα στην Γιουγκοσλαυια,οταν το '90 ξεκινησαν τα οικονομικα προβληματα με κυβερνηση Markovic,που ολως τυχαιως συνεδεσε το Δηναριο με το Γ.Μαρκο.
        Η δε υποτιμηση του νομισματος ξεκινησε πριν απο τα πολιτικα προβληματα και ουσιαστικα τα τροφοδοτησε.
        Τα ελλειματα στο εμπορικο ισοζυγιο επισης 6 χρονια πριν.
        Η Γιουγκοσλαυια ηταν κιολας παρασσαγγας δημοκρατικοτερη και ουδεμιαν σχεση εχουσα με τις
        κομμουνιστικες απολυταρχιες της ανατολικης Ευρωπης.
        Εχω ως μετρον συγκρισης την Βουλγαρια,την οποια επισης επισκεπτομουν τοτε.
        Η χωρα εκεινη ηταν μεγιστου,στρατιωτικου,βιομηχανικου
        δημογραφικου ενδιαφεροντος και ουδεμια σχεση εχει με την Πατριδα μας.
        Πολεμηθηκε γιατι αξιζε(και δεν αξιζε γιατι χρωστουσε).

    • mx avatar
      mx @ Tassos 08/02/2012 22:12:51

      Δραματικά στοιχεία για τη φτώχεια στην Ευρωπαϊκή Ένωση…



      Δραματικά στοιχεία για τη φτώχεια στην Ευρωζώνη δημοσιοποίησε η Eurostat, τα οποία θα πρέπει να προκαλέσουν τουλάχιστον ανησυχία στους καρεκλοκένταυρους των Βρυξελλών.

      Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το 27,7% των Ελλήνων ζει στα όρια της φτώχειας! Η Ελλάδα κατατάσσεται έτσι στην έβδομη θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ. Συνολικά δε, βάσει των στοιχείων της Eurostat, το 23% του πληθυσμού της πλούσιας Ευρωζώνης, ζει περίπου στα όρια της φτώχειας!

      Σύμφωνα με την Eurostat η Ελλάδα βρίσκεται πλέον σε θέση ελαφρώς καλύτερη από τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, την Ουγγαρία και την Πολωνία

  28. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/02/2012 22:04:07

    @μνημονιολάγνο παπαγαλάκι Τάσσο

    Μάλλον δεν θυμάσαι καλά. Μισθός εργάτη μόνο 70 χιλιάρικα εν έτει 2001; Προφανώς νομίζεις ότι στο διαδίκτυο γράφουν μόνο μετέφηβοι που τότε δεν δούλευαν και δεν ξέρουν πώς ήταν οι μισθοί...

  29. factorx avatar
    factorx 08/02/2012 22:07:16

    Και για να καταλάβετε τι παραπληροφόρηση πέφτει, δείτε εδώ σε ποια διαρροή στηρίζονται όλα όσα γράφονται τις τελευταίες ώρες σε διαδίκτυο και ΜΜΕ. Πρόκειται για ένα έγγραφο όπου έχει μια σελίδα από το υπόμνημα της Τροϊκα και ακολουθεί μια μετάφραση που δεν ξέρουμε αν είναι του κειμένου της Τρόικα, ή ...άλλου.
    http://www.tovima.gr/files/1/2012/02/08/MNHMONIO.pdf

  30. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2012 22:07:27

    Χαμένοι στὴ μετάφραση

  31. Leonidas avatar
    Leonidas 08/02/2012 22:09:37

    GreekinEurope,
    πολύ σωστά τα λές, αλλά αυτά θα τα σκεφτόταν μια πατριωτική κυβέρνηση.

    Οταν όμως, εμείς εδώ έχουμε διορισμένη Κατοχική κυβέρνηση, η οποία το μόνο που κάνει είναι να ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ότι διαπραγματεύεται, πιστεύοντας ότι μπορεί να μας παραμυθιάζει ακόμα ( Και απ' ότι βλέπω εδώ μέσα, σε ένα βαθμό το καταφέρνει), τι περιμένεις?

  32. vagkalf avatar
    vagkalf 08/02/2012 22:14:31

    ΑΝΤΩΝΗ.....ΚΑΙ ΣΥ ΛΑΜΠΕΙΣ??

  33. Iδιωνυμος avatar
    Iδιωνυμος 08/02/2012 22:15:52

    Με συγχωρεις αλλα βλεπεις τι γραφεις??
    Το 2002 ο εργατης με τις 70 χιλιαδες τα κουτσοεβγαζε περα ενω ο Δ/ντης εθεωρειτο πλουσιος.
    Σημερα μπορει καποιος να ζησει με τα 200 ευρω (=70.000 δρχ) και θεωρειται πλουσιος αυτος που παιρνει 1500 ευρω??

    • Tassos avatar
      Tassos @ Iδιωνυμος 08/02/2012 22:29:19

      Με 1500 ευρώ ζεις μια χαρά. Δύο άτομα (ζευγάρι) με συνολικό εισόδημα 1500 ευρώ την βγάζουν.

      • neokosmitis avatar
        neokosmitis @ Tassos 08/02/2012 22:38:17

        ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΕ ΧΩΡΙΟ,ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΦΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΔΟΥΛΕΥΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 7.30 ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΙΣΠΡΑΞΗ 35 ΕΥΡΑ ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΖΗΣΩ....

      • Νταβελιώτης avatar
        Νταβελιώτης @ Tassos 08/02/2012 22:48:23

        Αν έχουν ιδιόκτητο σπίτι
        αν έχουν δικές τους κατσίκες
        να οι κότες τους κάνουν αυγά
        αν δεν έχουν παιδιά
        αν αγοράζουν παντελόνι κάθε τρία χρόνια
        αν δεν έχουν δύο αυτοκίνητα
        αν δουλεύουν κοντά στο σπίτι και δεν χρειάζονται καύσιμα
        αν
        τότε την βγάζουν απλώς, όχι όμως μια χαρά.
        Μην τρελλαθούμε κιόλας.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Νταβελιώτης 08/02/2012 23:04:07

          Παραφρονήσαμε εντελώς μου φαίνεται! Και που θα τα φάνε τα 1500 μπρε;;; Σε φραπέδες;;; Παπαπαπαπα!

        • neokosmitis avatar
          neokosmitis @ Νταβελιώτης 08/02/2012 23:08:04

          ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΕΦΟΡΙΑ ΘΕΛΕΙ ΛΕΦΤΑ...ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ...ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΗ....ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΑΕΙ ΕΝΑ ΦΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ;ΜΑΓΚΕΣ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΠΛΕΟΝ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΩΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΩΡΙΣ....

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Tassos 09/02/2012 00:20:59

        Προφανώς είσαι ή κακοήθης ή ευήθης (για να το πω κόσμια, απευθυνόμενος στον Tassos). Ελπίζω το δεύτερο, διότι σε δικαιολογεί.
        Ναι, τα βγάζουν, όχι μόνο αν δεν έχουν ενοίκιο, αλλά και αν δεν αρρωσταίνουν ποτέ, αν δεν έχουν καμία κοινωνική υποχρέωση (ούτε ένα δωράκι για βαφτιστήρια τους), αν όλη τους η ζωή είναι μαμ (μετρημένο), κακά και νάνι, στο ιδιόκτητο διαμέρισμά τους εννοείται (διότι διακοπές δεν προβλέπονται, εκτός και αν αυτοκαλεστούν σε τίποτα φίλους με εξοχικό).
        Οσο για παιδιά, να μην κάνουν, να στειρωθούν! Θα αναπληρώσουμε τον πληθυσμό με λάθρο.

  34. factorx avatar
    factorx 08/02/2012 22:27:40

    Με συγχωρείς,... εγώ το γράφω;;;; Ή η Τρόικα και ο Βενιζέλος;

  35. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/02/2012 22:32:46

    Παπαγαλάκι Τάσσο, συγνώμη που θα γίνω κυνικός, αλλά σου αξίζει: δεν είμαστε όλοι άκληροι ξέρεις...

    • Tassos avatar
      Tassos @ Αυριανιστής 08/02/2012 22:54:41

      Τα παιδιά σου με χρεωκοπία τα καταδικάζεις να ζήσουν σαν τα παιδιά των φαναριών. Θα τουρτουρίζουν γιατί το πετρέλαιο θα δίνεται με δελτίο, όπως και τα τρόφιμα γιατί αν δεν το ξέρεις εισάγεις τα πάντα από τρόφιμα και η Ε.Ε. σε απαγορεύει να βάλεις δασμούς. Ελα στον δάσκαλο για μάθημα φίλε....

      • Κρης avatar
        Κρης @ Tassos 08/02/2012 23:08:11

        Διατροφικά αυτάρκης σε ποσοστό 94% είναι η Ελλάδα σε σειρά βασικών αγροτικών προϊόντων επισήμανε ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ (Πανελλήνια Συνομοσπονδία Γεωργικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων) Τζανέτος Καραμίχας.

        http://www.paseges.gr/el/news/Tzanetos-Karamihas:-H-agrotikh-oikonomia-exasfalizei-se-pososto-94-th-diatrofikh-aytarkeia-ths-hwras

        το αρχειο
        h**p://bit.ly/x9KkSs

        ενα χαζοχαρούμενο στο σκαι τα ιδια ελεγε πριν στις
        ειδησεις

      • Leonidas avatar
        Leonidas @ Tassos 08/02/2012 23:30:01

        Μη συνεχίζεις το Παραμύθι με τα τρόφιμα - ΕΧΕΙ δημοσιοποιηθεί παντού ότι η χώρα ΕΧΕΙ 94% ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΤΡΟΦΙΜΑ.
        Οσο για το πετρέλαιο, υπάρχουν τρόποι να γίνουν διακρατικές συμφωνίες για εισαγωγές - αρκεί να πληρώνονται.

        Ενώ τώρα με το Μνημόνιο..θάχει πολλά λεφτά ο Ελληνας να αγοράζει άφθονο πετρέλαιο......
        Αχαχαχαχα.....
        Ονειρο ζώ, μη με ξυπνάτε!

        • Tassos avatar
          Tassos @ Leonidas 09/02/2012 00:26:04

          Ρε φίλε πραγματικά βαριέμαι...Εχεις δει τους πίνακες της Τράπεζας της Ελλάδας για το τι εισάγεις? Τα νούμερα είναι γιγάντια. Δεν μπορείς να βάλεις δασμούς σε προϊόντα της ΕΟΚ. Θα αγοράζεις ελληνικά όταν θα κοστίζουν 3 φορές απάνω από τα γερμανικά?

  36. Απροσάρμοστος avatar
    Απροσάρμοστος 08/02/2012 22:34:53

    Θέλω να ελπίζω ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν θα διαψεύσει τις προσδοκίες μας.Κάποιοι προσπαθούν να τον δέσουν με το απόσπασμα που λέει ότι δεσμεύεται να ακολουθήσει την συμφωνία πιστά και να μην ακολουθήσει άλλη πολιτική.Μπορεί πιθανόν να μην ξέρουμε πολλά από αυτά που συζητιούνται πίσω από τις κλειστές πόρτες αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την στάση του Α. Σαμαρά από τον Νοέμβριο.Μοιάζει σαν να έχει παραιτηθεί από τα οράματα και τις ιδέες του και αφήνεται έρμαιο στα παιχνίδια των άλλων (και με συγχωρείτε κάποιοι αν βρίσκεται βαρείς τους χαρακτηρισμούς).Είμαι από αυτούς που υπερασπίζονταν με σθένος σε συζητήσεις την προοπτική και το όραμα του και αισθάνομαι σαν να με προδίδει.Μακάρι να βγει κάτι καλό από την σύσκεψη και να ορθώσει το ανάστημά που όλοι ελπίζουμε να έχει.Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν η τελευταία μας ελπίδα να δούμε έναν Ηγέτη σε αυτόν τον τόπο και δεν ξέρω ποια θα είναι η αντίδραση πολλών που θα νιώσουν απογοητευμένοι.Ακόμα και αυτές τις κόκκινες γραμμές που έβαλε (μείωση κατώτατου μισθού μόνο για τους νεοπροσλαμβανόμενους, πλαφόν στις επικουρικές κτλ) αν δεν τις δεχτούν οι δοτοί θα αποχωρήσει;
    Υ.Γ. Απλά πληροφοριακά για να δείτε κάποιοι πού μας έφτασαν σας αναφέρω ότι ο πατέρας μου πήγε να πάρει σήμερα το επίδομα ανεργίας και δεν τον πλήρωσαν γιατί του είπαν ότι περιμένουν το Σαββατοκύριακο την εντολή για μείωσή του και θα τους πληρώσουν από Δευτέρα μειωμένα ήτοι 300 Ευρώ.

  37. proedroskp avatar
    proedroskp 08/02/2012 22:53:40

    Εαν ψηφισει η Ν.Δ τα μετρα,θα κανει παρεα με το πασοκ στα ποσοστα.

    • Νοήμων avatar
      Νοήμων @ proedroskp 08/02/2012 23:03:12

      πολύ αισιόδοξη εκτίμηση, μάλλον της Ντόρας και των Ταύρων του Μάνου θα φθάσει. Εγώ στον οικογενειακό - κοινωνικό - επαγγελματικό μου περίγυρο ξέρω πάνω από 30-40 Ν/δημοκράτες που δεν θα ξαναψηφίσουν . Το 80% εξ αυτών ψήφισαν Σαμαρά. Και προκαλώ όποιον θέλει από τη Συγγρού να επικοινωνήσει μαζί μου να του δώσω ακριβή στοιχεία/ ονόματα και αν έχουν το θάρρος να επικοινωνήσουν και μαζί τους να τους πουν και το λόγο. Το mail μου είναι γνωστό στο Antinews.

      • Νταβελιώτης avatar
        Νταβελιώτης @ Νοήμων 08/02/2012 23:18:02

        Οι περισσότεροι θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή.
        Πολύ πιθανόν και εγώ μαζί τους.
        Εάν τα αστικά κόμματα δεν δίνουν τις λύσεις που θέλουμε σε φλέγοντα ζητήματα όπως η ανεργία, η στέγαση, η ασφάλεια, το μεταναστευτικό τότε θα πάμε στα άκρα.
        Άλλοι στα αριστερά και άλλοι στα δεξιά.

        Εκεί μας αναγκάζουν να πάμε οι επιλογές των αστικών και μέχρι σήμερα κυβερνητικών κομμάτων.

        • Tassos avatar
          Tassos @ Νταβελιώτης 09/02/2012 00:00:45

          Ναι τρέχοντας θα πάμε να ψηφίσουμε Ναζιστές....

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Νοήμων 09/02/2012 00:30:37

        Το έχω γράψει εδώ ξανά, ότι ο Σαμαράς είναι η τελευταία ελπίδα της ΝΔ να επιβιώσει ως αστικό δεξιό κόμμα. Η καθωσπρέπει Δεξιά τύπου Ράλλη πνέει τα λοίσθια, δεν παίρνει πάνω από 10% και ίσως λέω πολύ. Ο δεξιός κόσμος θα μετακινηθεί πολύ προς τα δεξιά και δεν εννοώ το ΛΑΟΣ και τον αναξιόπιστο Καρατζαφύρερ. Αν δεν πετύχει ο Σαμαράς 1. στο οικονομικό, 2. στο λαθρομεταναστευτικό και την ασφάλεια, και εμφανιστεί κάποιος με χαρισματικό λόγο στον χώρο της Ακροδεξιάς, η ΝΔ θα αποβιώσει από αιμορραγία.
        Προσωπικά, δεν πιστεύω στην Ακροδεξιά, ποτέ δεν πίστευα, και τα άκρα γενικά με απωθούν. Αλλά ο αστικός καθωσπρεπισμός δεν μπορεί να λειτουργήσει όταν απέναντί σου έχεις ουσιαστικά πόλεμο.

  38. alex avatar
    alex 08/02/2012 23:02:25

    Οποιος είναι δηλαδή βολεμένος δεν νοιάζεται για τους άνεργους και τους άστεγους;
    Δεν ξέρω τί θα ψηφίσουν αυτοί σήμερα αλλά ΠΟΥΘΕΝΑ, δεν είδαμε, δεν διαβάσαμε τίποτα για ανάπτυξη. Και η ανάπτυξη ήταν στο Ζάππειο 1 η σημαία του Σαμαρά. Εργαζόμενη Προς το Παρόν και Άκληρη...

  39. Aris. A avatar
    Aris. A 08/02/2012 23:14:39

    Για να ευθυμήσουμε.

    Κάπου πήρε το μάτι μου την Ντόρα στο ΥΠΕΘΑ με τον Αβραμόπουλο.

    Κάνει τις τελευταίες γυροβολιές ως "πρόεδρος¨ και βουλευτής ή μου φαίνεται;;

    Τι έχει πάθει αυτό το κορίτσι.

    Ακόμα και με τον Μιχαλιολάκο της χρυσής αυγής ασχολούνται περισσότερο από ότι με δαύτην.

    • Νταβελιώτης avatar
      Νταβελιώτης @ Aris. A 08/02/2012 23:23:05

      Δείχνει τον δρόμο που πρόκειται να ακολουθήσουν πολλοί ακόμα μέχρι πρότινος αστέρες της πολιτικής σκηνής.
      Οφείλω να ομολογήσω πως αν μή τι άλλο η Ντόρα ήταν πάντα πρωτοπόρος.
      Άνοιγε διαρκώς δρόμους προς τον όλεθρο.
      Βλέπεις το μήλο κάτω απ' την μηλιά θα πέσει.
      Κατά μάνα κατά κύρη κατά γιό και θυγατέρα.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Aris. A 08/02/2012 23:30:24

      Ε όχι και κορίτσι η Ντόρα, ολόκληρη γυναίκα...
      ΥΓ: Άσε που μου θύμισες και το λαϊκό άσμα του αοιδού Τερλέγκα..''κι όπως θα παίρνω τις στροφές, εσύ αν θέλεις κοίταζέ με..''

    • Y. avatar
      Y. @ Aris. A 08/02/2012 23:47:38

      Προχθές έφερε τον επικεφαλής της ομάδας που είναι στο ευρωκοινοβούλιο (..δίπλα κι ο Σκυλακάκης), σήμερα είδε τον Αβραμό, μέγκα και σκάϊ τη παίζουν λες και είναι κόμμα αξ αντιπολίτευσης, οι τελευταίες απελπισμένες κινήσεις πριν μπει οριστικά στη πολιτική ναφθαλίνη

  40. kapitolo avatar
    kapitolo 08/02/2012 23:14:59

    Είμαι 17 χρονών..πολιτικοποιημένος και ποτισμένος με τις ιδεες και τις αξίες που πρέσβευε αυτή η μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη...πιστός στο όραμα του κοινωνικού φιλελευθερισμού και στην ελπίδα που διαμείνιε το σχέδιο τού Σαμαρά ..αλλά πάνω από όλα εμπιστοσύνη στο πρόσωπο ενός πραγματικού ηγέτη... ενός ηγέτη στιβαρού και ειλικρινή...ενός ηγέτη σαν αυτούς που είχαμε κάποτε...αλλά τελικά έχουμε τους ηγέτες που μας αξίζουν...σήμερα κάτι πέθανε μέσα μου....

  41. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 08/02/2012 23:20:59

    Κι όμως όποιο κι αν είναι το αποψινό αποτέλεσμα της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών,δε θα είναι καταστροφή για τη χώρα...

    η καταστροφή της χώρας είναι άλλη ...

    http://blackmailmagazine.blogspot.com/2012/02/blog-post_8701.html

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Νίκος Π. 09/02/2012 00:38:02

      Το διάβασα το κείμενο που παραπέμπεις. Η αμφισβήτηση της δημοκρατίας μετά από την χρόνια αποτυχία της στην Ελλάδα είναι κάτι που επανέρχεται σε περιόδους ηθικών και κοινωνικών κρίσων. Θυμίζω την καρικατούρα που κάνει ο Πλάτων για την αθηναϊκή δημοκρατία στην "Πολιτεία", όποιος θέλει ας το διαβάσει, είναι ξεκαρδιστικό.
      Δεν κρύβω ότι πολλές φορές λέω αυτό τον καιρό ότι μας χρειάζεται ένας Ιωάννης Μεταξάς. Οταν ο παππούς μου, παλαιός αντιβενιζελικός, επαινούσε τον Μεταξά, εγώ, φοιτητής τότε, διαφωνούσα και έλεγα ότι ο Μεταξάς ήταν φασίστας....
      Ξέρεις όμως τι με τρομάζει στα αυταρχικά καθεστώτα, όπως αυτό που υπαινίσσεται ο συντάκτης του άρθρου;
      Το τέλος τους...
      Και θυμάμαι το "Επι Ασπαλάθων" του Γιώργου Σεφέρη.

  42. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 08/02/2012 23:21:18

    Ρωτώ και πάλι : Τα μέτρα οριστικής διάλυσης της ελληνικής κοινωνίας θα τα στηρίξει η ΝΔ ? Γιατί η απόφαση αφορά την Πατρίδα και θέλω να πιστεύω ότι η στάση της ΝΔ θα είναι αρνητική στο κατάπτυστο κείμενο.

  43. Τασος Φ avatar
    Τασος Φ 08/02/2012 23:21:48

    ΤΗE END!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 08/02/2012 23:23:00

    Ολο φωνάζουμε αλλά την πραγματικότητα δεν την βλέπουμε.Τώρα μας πείραξε ο κατώτερος μισθός?
    Οταν πάνε νέοι δικηγόροι να δουλέψουν και τους δίνουν 300ευρω δεν μας πειράζει?Οταν νεοι δημοσιογράφοι δουλεύουν χωρίς καθόλου μισθό δεν μας πειράζει ?Οταν τα τετράωρα στα Σ/Μ γίνονται 8ωρα χωρίς επιπλέον μισθό τις περισσοτερες φορες δεν μας πειραζει?Δεν χρειαζόταν τρόικα για να βγάλουμε τα μάτια μας μόνοι μας.
    Είμαστε πρωταθλητές στην μαύρη εργασία ,στην ανασφάλιστη ,πρώτοι στον κόσμο.Κι έχουμε μια "άρχουσα επιχειτηματική τάξη"που όμοια της δεν υπάρχει.
    Μακάρι σαν τους Γερμανούς βιομηχανους να ηταν και οι δικοι μας.
    Μακάρι σαν τους Γερμανους πολιτικούς να ηταν και οι πολιτικοί μας δηλαδη πραγματικοί πατριώτες και οχι δανειολήπτες για τους πελάτες τους

    • Νταβελιώτης avatar
      Νταβελιώτης @ μαρια τσωνη 08/02/2012 23:24:46

      Πολύ σωστή!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ μαρια τσωνη 09/02/2012 00:43:34

      Εχεις απόλυτο δίκιο.
      Να προσθέσω όμως κάτι: Επειδή ακριβώς είμαστε της αρπαχτής και επειδή δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί σωστοί, αν ο μαύρος μισθός σήμερα είναι 300 ευρώ, όταν ο κατώτατος νόμιμος και δηλωμένος μισθός πάει στα 500, ο μαύρος θα πάει στα 200. Οπωσδήποτε.
      Άρα, το θέμα δεν είναι να μειωθούν οι κατώτεροι μισθοί. Το θέμα είναι 1. να καταπολεμηθεί διά ροπάλου η μαύρη εργασία και παράλληλα να μειωθούν οι εισφορές των εργοδοτών, 2. να ελεγχθούν οι τιμές, διότι δεν είναι νοητό σε χρεωκοπημένη χώρα συνεχώς να ανεβαίνει ο τιμάριθμος.

  45. LambrosG avatar
    LambrosG 08/02/2012 23:30:38

    "Πάγωμα ωριμάνσεων μέχρις ότου η ανεργία μειωθεί κάτω από 10%"
    ...

  46. alex avatar
    alex 08/02/2012 23:33:39

    Mαρία τα ίδια ακριβώς πριν από λίγο υποστήριξε και ο Σοιμπλε, ότι οι Ελληνες δεν εμπιστέυονται τους Θεσμούς τους περισσότερο από τους Γερμανούς. Την περίπτωση να μάθουμε να ψηφίζουμε σωστά την έχεις σκεφτεί καθόλου; Την κυβέρνηση του Παπανδρέου την ψήφισαν διότι υποστήριζαν ότι λεφτά υπάρχουν..κλπ H στις επόμενες εκλογές πιστεύεις ότι θα αλλάξουν με την διαπραγμάτευση αυτά τα μέτρα; Γιατί θα διαπραγματευτεί καλύτερα τότε ο Σαμαράς και όχι τώρα; Τέτοια σχόλια κάνουν μερικοί και θέλουν να μας βάλουν επίτροπο!

    • μαρια τσωνη avatar
      μαρια τσωνη @ alex 08/02/2012 23:47:48

      alex Λίγο με ενδιαφέρει τι λέει ο Σοιμπλε.Οσον δε με αφορά εγώ προσωπικά δεν ψηφίζω κανένα κόμμα ,αν δεν εγκρίνω σωστό το προγραμμα του.Εκείνο ,όμως που θέλω να πω είναι ενα
      Που είναι οι πεφωτισμένοι επιχειρηματίες να επενδύσουν?Ξεχάσαμε τον αλλήστου μνήμης ΟΑΕ?Γιατί στην Γερμανία επενδύουν πρώτα εκεί και μετά στην Κίνα?Εμάς οι δικοί μας φαγώνονται,οποιοι είναι για το ποιος θα γίνει πρόεδρος στα συνδικαλιστικά τους όργανα και πως θα φάνε τα λεφτά του κράτους ,δηλαδή τα δικά μας.
      Οι δε πολιτικοί είναι όλοι αριστεροί .Θέλουν ένα τεράστιο δημοσιο τομέα
      δανειζομενοι τεράστια ποσά για να τον χρηματοδοτήσουν και βέβαια εξοστράκισαν τα παιδιά μας στην Γ Ε Ρ Μ Α Ν Ι Α

  47. alex avatar
    alex 08/02/2012 23:59:43

    Tεράστιο δημόσιο τομέα έχουμε, δανειζόμαστε τεράστια ποσά ήδη και θα δανειστούμε και άλλα και ουδέποτε στην εξουσία δεν ήταν η Αριστερά.
    Με την ευκαιρία μάλλον μόλις έγινε και συμφωνία για άλλο τεράστιο δάνειο.!

  48. Tassos avatar
    Tassos 09/02/2012 00:01:51

    Εγώ απ' ότι κατάλαβα πήχτρα στους βολεμένους των ΔΕΚΟ και τους δημ. υπαλλήλους είμαστε εδώ μέσα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.