#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/11/2010 09:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέτρα-βόμβα στα θεμέλια της κοινωνίας



Βόμβα στα θεμέλια των οικογενειών, αποτελούν τα μέτρα που έχει λάβει ή έχει αποφασίσει η κυβέρνηση τους τελευταίους μήνες. Σε μια φανερή προσπάθεια να ρίξει  το βάρος της κρίσης στους μη έχοντες, έχει αποφασίσει να απομυζήσει ότι απέμεινε από τους μισθούς και τις συντάξεις εκατομμυρίων Ελλήνων. Η νέα αύξηση του ΦΠΑ, αυτή τη φορά στο 13% οδηγεί σε ραγδαία αύξηση των τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα, κυρίως τρόφιμα. Ακόμη και η μείωση σε φάρμακα και τουριστικές υπηρεσίες δεν μπορεί με τίποτε να καλύψει τη χασούρα για τα νοικοκυριά.

Τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες ανέβηκε ο χαμηλός ΦΠΑ που περιλαμβάνει χιλιάδες προϊόντα, μέσα σε ένα χρόνο ΠΑΣΟΚ κάτι που σημαίνει ότι τινάζεται στον αέρα ο οικογενειακός προϋπολογισμός.

Ακόμη χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα από του χρόνου το φθινόπωρο καθώς ο προϋπολογισμός προβλέπει την εξομοίωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης, κάτι που σημαίνει ότι ακριβαίνει έως και 600 ευρώ ο τόνος. Αρα από του χρόνου η θέρμανση θα κοστίζει διπλάσια απ΄ ότι φέτος, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις οικογένειες.

Πέραν τον άλλων άμεσων φόρων δηλαδή έρχονται και οι έμμεσες βόμβες να διαλύσουν κάθε έννοια οικονομίας στα νοικοκυριά τα οποία πλέον μπαίνουν σίγουρα σε διαδικασία… πτώχευσης και χωρίς αναδιάρθρωση.

Οσοι λένε ότι το 2011 θα είναι σκληρή χρονιά δεν έχουν δει τι πραγματικά μας

περιμένει. Με τους μισθούς και τις συντάξεις να έχουν πετσοκοφτεί χιλιάδες

πολίτες θα δηλώσουν αδυναμία ακόμη και στο σούπερ μάρκετ να πηγαίνουν ή ακόμη και να ανοίγουν τα καλοριφέρ τους.

Αυτό όπως αναμένεται θα προκαλέσει κοινωνικές εκρήξεις, ακριβώς ότι θέλουν οι Ευρωπαίοι και η Τρόϊκα που δοκιμάζουν τα όρια του ελληνικού λαού.

Η κοινωνική ένταση είναι ήδη στο ζενίθ και μια σπίθα αρκεί να φέρει την πυρκαγιά. Γι’ αυτό και πολύ δύσκολα θα μπορέσει να σταθεί ένας τέτοιος προϋπολογισμός και να συνεχίσει να κυβερνά μια τέτοια κυβέρνηση για πολύ καιρό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 19/11/2010 09:38:45

    Να με συγχωράτε, αλλά σκ@τά στο ζενίθ είναι η κοινωνική ένταση, όταν 27 χρονών παλιός μου φίλος έγραφε στο facebook ότι έβλεπε στεναχωρημένο τον πρόεδρο (τον ΓΑΠ) και όταν τον ρώτησε φίλη του πως και ακόμα ασχολείται με αυτόν αυτός της ανταπάντησε ότι αν δεν ήταν ο ΓΑΠ θα τρώγαμε συσσίτιο τότε τι να πεις?!?! Και δε μιλάμε για κανά πιράνχας ή λαμόγιο, στον ήλιο μοίρα δεν είχαν ως οικογένεια, ότι οικονομίες είχανε τις χάσανε τότε επί χρηματιστηρίου και αυτός πριν καν τελειώσει τη σχολή του (ένα από τα κλασικά ΤΕΙ του κ*λου σε ακριτική πόλη) είχε αρχίσει το μεροδούλι-μεροφάι. Πάρτε το χαμπάρι, ο κόσμος λοβοτομημένος είναι, εγώ έχω αρχίσει να χάνω την όποια ελπίδα.

    • eregoz avatar
      eregoz @ TopGunZ 19/11/2010 10:39:56

      συμφωνώ και επαυξάνω φίλε μου.Ο έλληνας θα βγεί στον δρόμο μόνο όταν κοπεί το ρεύμα η φύγει ο αγαπημένος του παίκτης απο το big brother.Α..και όταν είναι φοιτητής μπας και ρίξει την συμφοιτήτρια του .Εκεί φτάσαμε.

    • zonitis avatar
      zonitis @ TopGunZ 19/11/2010 10:47:46

      Σωστος!!! Τα ιδια διαπιστωνω κι εγω.

    • anonyme avatar
      anonyme @ TopGunZ 19/11/2010 13:52:06

      Υπάρχει και αυτή η Ελλάδα δυστυχώς..
      Για μένα αυτοί που ακόμα τον υποστηρίζουν και τον ανέχονται όπως αυτός που περιγράφεις είναι χαμένοι από χέρι.Δεν σώζονται με
      τίποτα , δεν μπορείς να τους κάνεις να δουν την πραγματικότητα.
      Το υγιές κομμάτι της κοινωνίας πρέπει να πείσουμε, αυτούς που αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και είναι δεκτικοί στην άλλη άποψη.
      Πρέπει να συνεχίσουμε χωρίς αυτούς , τι να κάνουμε..

      • Player avatar
        Player @ anonyme 19/11/2010 14:45:38

        Το θέμα είναι ότι μάλλον το υγιές κομμάτι της κοινωνίας φαίνεται ότι είναι ποσοστιαία πολύ μικρότερο, αλλιώς εδώ και καιρό θα είχε γίνει η αλλαγή που θέλει η χώρα! Και δεν εννοώ όταν λέω αλλαγή να πάμε στη ΝΔ. Εννοώ αλλαγή άρδην στο πολιτικό σύστημα.

  2. Enzo avatar
    Enzo 19/11/2010 09:52:54

    δεν πειραζει, εγω πιστευω οτι θα κανει καλο στον νεοελληνα αυτη η κριση, ειδικα κατι εργατοπατερες θελω να βλεπω να τρωνε φαπες που τοσα χρονια κατεστρεφαν την βιομηχανια της Ελλαδος μαζι με τα πρασινα τρωκτικα.
    θα το φερει ο βλαχος το τυρι στο τελος.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/11/2010 09:57:59

    Θα διαβάσατε/ακούσατε, υποθέτω, και για τη βόμβα που έριξε ο Τζέφρυ στα θεμέλια της ελληνικής οικογένειας: καταργεί, ουσιαστικά, τα επιδόματα και τις απαλλαγές πολυτεκνίας και τριτεκνίας, αφού πλέον θα τα δικαιούνται όσοι τα δικαιούνται με βάση... εισοδηματικά κριτήρια (δηλαδή, ένα ζευγάρι δημοσίων υπαλλήλων με 3-4 παιδιά θα θεωρούνται προφανώς "υψηλόμισθοι" όπως σε πλείστες όσες άλλες περιπτώσεις μέχρι σήμερα).

    Οι "καθαρόαιμοι" δεξιοί πρέπει επιτέλους να αφήσουν τις "αστικές ευγένειες" κατά μέρος και να βγουν στο δρόμο, γιατί ο Τζέφρυ χτυπώντας την οικογένεια πάει μεθοδικά για πληθυσμιακό αποδεκατισμό των Ελλήνων προκειμένου να πλημμυρίσει η Ελλάδα με μουσουλμάνους λάθρο (που είδαμε πόσο αποθρασύνθηκαν προχθές με τις προσευχές και χθες με τα επεισόδια). Ποιος Έλληνας τώρα θα πάει για τρίτο και τέταρτο παιδί, ειδικά μέσα στις συνθήκες οικονομικής φρίκης που προδιαγράφονται; Πόσο μάλλον όταν ακόμα και τις λίγες ευνοϊκές παροχές που θα είχε, του τις κόβουν κι αυτές...

    • Enzo avatar
      Enzo @ Αυριανιστής 19/11/2010 10:00:54

      αυτα να τα πεις στον Σαμαρα. υπαρχει μια τεραστια ησυχια παντου.δεν μιλαει κανεις.

      • Misha avatar
        Misha @ Enzo 19/11/2010 10:29:41

        To «Ελλάς Ελλάς Αντώνης Σαμαράς» έγινε μελωδία «σιγανά και ταπεινά», bouche fermee.

        • ένας Άμλετ avatar
          ένας Άμλετ @ Misha 19/11/2010 10:54:59

          !!!!!!!!!!! :) :) :)

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Enzo 19/11/2010 11:50:55

        Ο Σαμαράς δεν διαμαρτύρεται για να μην τον πουν "λαϊκιστή" και "Καλαμάτα" (αυτό του το έγραψε ο Στέφανος Κασιμάτης).
        Ο Ιερώνυμος δεν διαμαρτύρεται για να μην τον πουν "αρχιεπίσκοπο". Ασε που δεν του το επιτρέπει ο liberal παπα-ψυχίατρός του (εσείς νομίζετε ότι κάνω πλάκα, ε;).

        • Μisha avatar
          Μisha @ ΒΙΣ 19/11/2010 11:58:13

          Επειδή το ξαναέγραψες, ΒΙΣ, να σου πω πως ο παπα Διαμαντής είναι μια χαρά παλληκάρι.
          Ο αρχιεπίσκοπος προσπαθεί να διατηρήσει μια μίνιμουμ κοινωνική ειρήνη γιατί έχει ιδία πείρα της εξαθλίωσης που έφεραν σε εκατομμύρια ανθρώπους οι βιαιες πολιτικές ανακατατάξεις στο ανατολικό μπλοκ.
          Όσο και να μάς ενοχλεί (κι εμένα με τσαντίζει η στάση του πολλές φορές) η σιωπή του, χρειάζεται αυτές τις μαύρες μέρες κάποιος ισορροπιστής τύπου Γιαννουλάτου, για να μη φαγωθούμε μεταξύ μας , εν ονόματι της μιάς ή της άλλης πολιτικής ορθότητας.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Μisha 19/11/2010 12:03:26

            Ο Γιαννουλάτος μιλάει όταν χρειάζεται και μιλάει σε πολυ πιο δυσκολες συνθήκες από ό,τι ο Ιερώνυμος.
            Ο Ιερώνυμος είναι κακομοίρης εκ φύσεως, δεν ειναι ισορροπιστής.
            Υπάρχει τρόπος να μιλήσεις τηρώντας τις ισορροπίες.
            Υπάρχει και τρόπος να μιλήσεις μασώντας τα λόγια σου και τρευλίζοντας και λέγοντας μισές κουβέντες ψυθιριστά, όπως κάνει ο τωρινός "αρχιεπίσκοπος" Αθηνών. Γι'αυτό και δεν τον σέβομαι. Εχει γίνει όργανο του χειρότερου κατεστημένου.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Μisha 19/11/2010 12:07:40

            Και συγγνώμη με τις βίαιες κοινωνικές ανακατατάξεις:
            Εχει γεμίσει η Αθήνα μαροκινά κλεφτρόνια. Μιλάμε για χιλιάδες Μαροκινούς που δεν δουλεύουν και κυκλοφορούν με τρέντυ ρουχα και καπελλάκια. Πήγαινε κατά οδό Ηπείρου μεριά...
            Ποιες κοινωνικές ανακατατάξεις και ποιο πόλεμο έχει το Μαρόκο του βασιλιά Χασάν; Να τους λυπηθώ επειδή θέλουν να κάνουν 10 παιδιά από 2 και 3 γυναίκες και να τα έχουν να τρέχουν πίσω από τους ευρωπαίους τουρίστες;
            Εδώ υπάρχει και η συλλογική και η ατομική ευθύνη και όπως την δέχομαι για τον τόπο μου, την απαιτώ και από τους άλλους.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Αυριανιστής 19/11/2010 13:43:11

      Τρίτο ή τέταρτο παιδί; Εδώ ένα γιό 2 ετών έχουμε και σκεπτόμαστε αν θα πάμε για δεύτερο και συ λες για 3ο ή 4ο... Κίνα με το ζόρι θα καταντήσουμε!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Αυριανιστής 19/11/2010 14:42:17

      Αυτό το είχαν ξανακάνει παλιά όταν συνέδεσαν το πολυτεκνικό επίδομα με εισοδηματικά κριτήρια. Το ΣτΕ είχε πει ότι είναι αντισυνταγματικό.

  4. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 19/11/2010 10:28:57

    ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ……

    «ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 58 ΕΤΗ.

    Μην ψάχνετε άδικα, δεν αφορά την "πολιτισμένη" και "δημοκρατική" ΄Ευρωπαϊκή Ένωση η είδηση, αλλά τη Βολιβία.
    Αντίθετα εμείς εδώ με το περίσσσευμα δημοκρατίας και αφού με την ψήφο μας νομιμοποιήσαμε τη λεηλασία όσων μας απομείνανε, έτσι τουλάχιστο διατείνεται ΓΑΠ ,ΣΕΒ, και λοιπά καπιταλιστικά θηρία,θα πληρώσουμε πανάκριβα όσα "φάγαμε όλοι μαζί" για να μην βουλιάξουν τα ταμεία να μη χρεωκοπήσει η χώρα..κλπ. Όπως βλέπετε λοιπόν υπάρχει και άλλος δρόμος. Και φανταστείτε δεν είναι είναι καν σοσιαλιστικός τρόπος οικοδόμησης της οικονομίας!

    Διαβάστε την είδηση όπως την αναφέρετε στο ENET.gr.



    Το φιλόδοξο μεταρρυθμιστικό νομοσχέδιο, που θα σημάνει την διάλυση των δύο ιδιωτικών συνταξιοδοτικών ταμείων που διαχειρίζονταν το σύστημα επί χρόνια, πρόκειται να σταλεί το ταχύτερο στο Κογκρέσο, δήλωσε ο πρόεδρος Έβο Μοράλες.
    Το νομοσχέδιο αποτελεί προϊόν τεσσάρων ετών διαπραγματεύσεων με συνδικαλιστές.
    Πέραν της μείωσης του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης στα 58 από τα 65 χρόνια, οι μητέρες και οι εργαζόμενοι σε ορυχεία και μεταλλεία θα δικαιούνται συνταξιοδότησης σε μικρότερη ηλικία.
    "Χαράσσουμε νέα πολιτική για την αναδιανομή των εισφορών των εργαζομένων, σε αναζήτηση χαμηλότερου ποσοστού φτώχειας και περισσότερης ισότητας", δήλωσε ο Μοράλες, πρώτος ιθαγενής πρόεδρος της Βολιβίας, πρώην καλλιεργητής κόκας και συνδικαλιστής, που θεωρείται σύμμαχος του προέδρου της Βενεζουέλας Ούγο Τσάβες.
    Βάσει του νομοσχεδίου, που ο Μοράλες κάλεσε το Κογκρέσο να εγκρίνει τις επόμενες εβδομάδες, το κρατικό σύστημα διαχείρισης των συντάξεων θα αρχίσει να αντικαθιστά τα ιδιωτικά ταμεία από το 2011.
    Δεν υπήρξε επίσημη αντίδραση από τις δύο ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες που διαχειρίζονται το σύστημα, την Prevision, θυγατρική της Ισπανικής BBVA, και τη Futuro, θυγατρική της Ελβετικής Zurich Financial Services. Οι δύο εταιρίες χειρίζονται τα συνταξιοδοτικά ταμεία που καλύπτουν 1,3 εκατ. πολίτες της Βολιβίας, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.
    Ο Μοράλες επιδιώκει να αντιστρέψει το κύμα των ιδιωτικοποιήσεων που είχε διεξαχθεί την δεκαετία του 1990--ήδη έχει εθνικοποιήσει μια σειρά εταιριών κοινής ωφέλειας, ενεργειακούς και ορυκτούς πόρους.»
    Αναρτήθηκε από ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ στις Τετάρτη, Νοέμβριος 17, 2010

    • Μisha avatar
      Μisha @ ένας Άμλετ 19/11/2010 11:21:52

      Θα πάρω μια ψαρόβαρκα, το μωρό μου, να πάω να βρω τον Τσάβες , να βρώ και τον Μοράλες...:)

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ ένας Άμλετ 19/11/2010 14:07:35

      Ρε παιδιά, η πρεσβεία της Βολιβία κατά πούθε πέφτει να κάνω μια αίτηση;

  5. tiramola avatar
    tiramola 19/11/2010 11:07:47

    Παρακολουθώντας τις δηλώσεις ηγετών κρατών του υπερχρεωμένου δυτικού κόσμου κυβερνήσεων και αντιπολιτεύσεων σου δίνεται η εντύπωση ότι πάνε όλοι στο ίδιο φροντιστήριο.
    Είτε μιλάμε για κεντροδεξιούς είτε για κεντροαριστερούς, η συνταγή δεν αλλάζει.
    Περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, διάλυση εργασιακών σχέσεων, αύξηση ορίων συνταξιοδότησης, απολύσεις στο δημόσιο τομέα και προσπάθεια ιδωτικοποίησης του "δαπανηρού" κοινωνικού κράτους.
    Επικράτησαν οι θεωρίες των αλητήριων της σχολής του Σικάγου και συνεχίζουν ένα βήμα παραπάνω τα θρησκευόμενα νεοσυντηρητικά τσογλάνια της Αμερικανικής δεξιάς zero tax-tea party.
    Το κέντρο βάρους της καπιταλιστικής πυραμίδας ανεβαίνει ψηλά.Τα θεμέλια τρίζουν, οι κοινωνικές εκρήξεις έρχονται...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ tiramola 19/11/2010 11:57:18

      Ο καταναλωτισμός, ο υλισμός, ο μηδενισμός και η υπογεννητικότητα έφεραν εκεί όπου έφεραν τις δυτικές κοινωνίες (και τη δική μας).
      Το κενό το καλύπτουν άλλοι, πιο ακμαίοι δημογραφικά και με περισσότερο ισχυρές πνευματικές αναφορές: Είναι οι μουσουλμάνοι έποικοι της Ευρώπης.
      Η Ευραβία είναι εδώ.
      Οι ξεπεσμένες αστικές περιοχές του αθηναϊκού κέντρου θα είναι το μελλοντικό (;) τέραστιο γκέτο όπου θα κατοικούν οι νέοι έποικοι, που όταν χρειάζεται θα λειτουργούν ως στρατός κατοχής και τάγματα καταστολής. Και δεν μιλάμε ούτε καν για μουσουλμάνους Τούρκους, μιλάμε για τους πλέον καθυστερημένους Αφρικανούς και Κεντροασιάτες μουσουλμάνους, ανθρώπους που δεν έχουν τίποτα να κάνουν με τον τόπο αυτό, συχνά ούτε καν με τη Μεσόγειο.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΒΙΣ 19/11/2010 12:03:42

        Ενώ οι φονταμελιστικές,θεοκρατικές ισλαμικές κοινωνίες ανθούν πνευματικά,πολιτιστικά και επιστημονικά σε σύγκριση με τις υλιστικές ,καταναλωτικές και μηδενιστικές δυτικές κοινωνίες.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Κάποιος 19/11/2010 12:11:12

          Οχι φυσικά, αλλά είναι δυναμικές κοινωνίες και σε δημογραφική ανάπτυξη.
          Αυτόν όμως τον προβληματισμό να τον απευθύνεις στον εαυτό σου πρώτιστα, γιατί είσαι από αυτούς που βλέπουν με κάποια "κατανόηση" το Ισλάμ (λόγω αντιπάθειάς σου στον χριστιανισμό και λόγω διεθνισμού, δηλ. τους αντιμετωπίζεις λίγο σαν συμπαθείς αδιαφώτιστους - προς το παρόν - αγρίους, που πρέπει να τους φερόμαστε προστατευτικά...).
          Αυτή την κοινωνία, την ισλαμική, που περιγράφεις, εγώ δεν την θέλω να εγκατασταθεί εδώ. Εσύ δεν ξέρω τι ακριβώς θέλεις...

          • tiramola avatar
            tiramola @ ΒΙΣ 19/11/2010 12:25:34

            Ο κόσμος των Mac κόντρα στους Τζιχάντ.
            Διάβασέ το...
            Η παγκοσμιοποίηση και ο φονταμενταλισμός εχθροί της δημοκρατίας και της ελευθερίας...

          • χρηχα avatar
            χρηχα @ ΒΙΣ 19/11/2010 13:02:34

            τελικά όταν μιά κοινωνία ανθεί...τί ακριβώς κάνει;;;

            τεράστια πνευματικά άλματα και τεχνολογικές προόδους....;

            οι κοινωνίες που έχουν τεράστια δημογραφική ανάπτυξη τί ακριβώς είναι;;;
            παρακμιακές;;

            και ποιός είναι ο δείκτης κοινωνικής ανάπτυξης;;;

            έβλεπα χθές το βράδυ ένα ντοκυμοντέρ στην ΕΤ3 νομίζω ,και μεταξύ άλλων έδειχνε την ζωή και στα κιμπούτζ του Ισραήλ....χωρίς να σχολιάσω οτιδήποτε άλλο ....μου έμεινε μιά φράση από κάποιον που έζησε όλη την ζωή του στα κιμπούτζ και μάλιστα από τα ιδρυτικά στελέχη κτλ.....

            "τα παιδιά όσο έμεναν και μεγάλωναν στο συγκεκριμένο περιβάλον ήταν ευτυχισμένα και δεν υπήρχε πρόβλημα...μόλις όμως βγαίναν απ΄τα στενά πλαίσια της κλειστής κοινωνίας και ερχόταν σε επαφή με άλλες συνθήκες , αμέσως αλλάζανε στάση και τα περισσότερα φεύγαν αφήνοντας τα κιμπούτζ τελικά άδεια"


            καμία σχέση με τα σοσιαλιστικά πρότυπα το σχόλιό μου....

            θέλω να δείξω ότι οι κοινωνίες που ανθούν ....τα μέλη που μεγαλώνουν μέσα σε "κλειστές" κοινωνίες ,ειδικά όταν δεν έχουν πολλά πολλά με άλλου είδους κοινωνικά στάτους....δεν έχουν μέτρο σύγκρισης....και εφόσον είναι αναπτυσόμενες δημογραφικά κοινωνίες τα μέλη της έχουν την αίσθηση ότι ευημερούν ,ή ότι είναι ένα κάτι λίγο πριν την ευημερία...


            εμείς οι απ'έξω έχοντας εντελώς δικά μας κριτήρια ...κρίνουμε εξ'ιδίων τα αλλότρια ...και για τον λόγο αυτό τα συμπεράσματά μας είναι το λιγότερο εκτός κλίματος....


            μιά δυναμική κοινωνία...είναι σύμφωνα με την θεωρία της εξέλιξης αυτή που αφήνει πολλούς απογόνους...γιατί έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα ...αυτό το κάτι ελάχιστο που κάνει την διαφορά ...και επικρατεί στις μελλοντικές γενεές με τους πολυπληθέστερους απογόνους ,επιβάλοντας την κυριαρχία της σε όλους όσους δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις συνθήκες του περιβάλοντός τους, καταλαμβάνοντας παράλληλα και τον ζωτικό τους χώρο....


            η θεωρία του Δαρβίνου δεν είναι μόνο για τα ζώα υπό εξαφάνιση ...είναι και για τους λαούς υπό εξαφάνιση.....

            καλή ώρα εμείς...φερ'ειπείν....

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ ΒΙΣ 19/11/2010 14:53:07

            Χρήχα αν οι μουσουλμανικές κοινωνίες ευημερούσαν και ανθούσαν, θα είχαμε μεταναστευτικό ρεύμα από δυσμάς προς ανατολάς και από βορρά προς νότο και όχι το αντίθετο.
            Οσον αφορά την Δαρβινική θεωρία για να δούμε αν ισχύει ή όχι θα πρέπει να φτάσουμε μέχρι το τέλος και να δούμε ποιο είδος κοινωνίας τελικά θα επικρατήσει και θα επιβιώσει.Οι πληθυσμιακές μεταβολές μπορεί να είναι προσωρινές και όχι μόνιμες.
            Η δυναμική αύξησης ενος πληθυσμού στην σύγχρονη τεχνολογική κοινωνία που ζούμε είναι πολύ σχετική γιατί μπορεί να υπεισέλθουν και άλλοι μη φυσικοί παράγοντες, όπως θανατηφόρες επιδημίες από εργαστηριακούς ιούς , βιολογικά και πυρηνικά όπλα μαζικής καταστροφής κτλ.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ ΒΙΣ 19/11/2010 15:09:16

            Και για να είμαι πιο σαφής στην παρατήρηση που έκανα για την Δαρβινική θεωρία, δεν θεωρώ ότι δεν ισχύει γενικότερα αλλά στο παράδειγμα των δυτικών και ανατολικών κοινωνιών και δη των μουσουλμανικών δεν πρέπει να κρίνουμε με βάση πληθυσμιακά δεδομένα αλλά με το δαρβινικό θεώρημα ότι δεν είναι τα πιο δυνατά είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές.
            Το σίγουρο είναι πως θεοκρατικά κράτη και θρησκόληπτοι άνθρωποι είναι λιγότερο προσαρμοστικοί στις διάφορες αλλαγές, επιστημονικές,οικονομικές,κοινωνικές κτλ.

          • Μisha avatar
            Μisha @ ΒΙΣ 19/11/2010 15:43:28

            Κάποιε

            Ο κοινωνικός δαρβινισμός ήταν η μαμά του Ναζισμού. Αστον στην πάντα λοιπόν.
            Πρακτικά θα σου πω μόνο τι λένε οι Τουρκοι της γερμανίας : σε δυο γενιές θα έχουμε τουρκο πρωθυπουργό στο Ράιχσταγ.
            Ήδη ο επικεφαλής των πράσινων είναι τουρκος.Τα άλλα περι δήθεν μεγαλύτερης επιβιωτικής ικανοτητας των δυτικών λόγων της πλεονεκτικής τους ευελιξίας έναντι της ακαμψίας των θρησκων, πες τα στους Ταλιμπάν που έχουν ξεβρακώσει με τα λιανοτούφεκα ολόκληρο το ΝΑΤΟ.

            Όταν ο άλλος γεννά 5 παιδιά κι εσύ 1,5, δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι κερδισμένος ακόμα κι αν εισαι λέων.

            Υπό εξαφάνιση είναι τα είδη που αναπαράγονται με δυσκολία, όσα γεννοβολάνε δεν κινδυνεύουν να χαθουν

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 19/11/2010 13:22:08

        Αυτά, πες τα άλλη μία στον συνταξιούχο Σουφλιά, που έφτιαξε πολεοδομικό σχέδιο των Αθηνών με πρόβλεψη για... 8 εκατομμύρια κατοίκους. Κάτι ήξερε προφανώς. Άλλωστε, η Ντόρα την οποία υποστήριξε, αυτά τα σχέδια της αλήτ υπηρετεί.

  6. Μisha avatar
    Μisha 19/11/2010 11:19:43

    @Tiramola

    Χαίρομαι που διαπιστώνω πως έχεις ζωντανό πυρήνα ανθρωπιάς μέσα σου. Ελπίζω να μην είναι παραίσθηση μου.

    Πώς το είπε ο Γιαννόπουλος , βουλευτής της ΝΔ, πριν από λίγο;
    «Βλέπετε κάποια σοβαρή διαφορά μεταξύ Πασοκ και ΝΔ; Μόνο το ΚΚΕ έχει κάποιες παλιές ιδεολογικές προσκολλήσεις»

    • tiramola avatar
      tiramola @ Μisha 19/11/2010 11:46:33

      Μπορείς να φανταστείς την εικόνα του κοντινού μέλλοντος?
      Κυβερνήσεις που θα ελέγχουν μόνο το στρατό την πυροσβεστική και την αστυνομία και τον απλό πολίτη έρμαιο των ατομικοτήτων ισχύος της κορυφής της καπιταλιστικής πυραμίδας?
      Μιλάμε για την απόλυτη εξαθλίωση.
      Δρόμοι γεμάτοι κουρελήδες που θα περιφέρονται άσκοπα σαν τα πρεζάκια προκειμένου να βρουν να φάνε, μαντρωμένοι σε γκέτο φυλασσόμενο από ιδιωτική αστυνομία που θα πληρώνουν οι λιγοστοί εύποροι για ασφάλειά τους.

      • Μisha avatar
        Μisha @ tiramola 19/11/2010 11:53:35

        Τiramola

        Συμφωνώ. Eδώ και χρόνια , θεωρώ και έχω καταθέσει την άποψη πως η κοινωνία που μας ετοιμάζουν είναι αυτη του δικαστη Ντρέντ και του Μαντ Μαξ.
        Αν δεις πως είναι ντυμένοι ορισμένοι μπασκίνες στις πορείες , λές και βγαίνουν από το Ρομποκοπ.
        Σε λίγο θα μάς φερμάρουν κανονικά με την e-id , και θα μάς παρακολουθούν σε κάθε βήμα μέσω των καμερών και των δορυφόρων. Θα ξέρουν με λεπτομέρειες ποιος μετέχει και σε ποιο μπλοκ στις πορείες, ποιος μπαινοβγαίνει στα γραφεί κομμάτων και οργανώσεων κ.ο.κ.

        Σόρρυ αλλά εγω δε θα πάρω.
        Πώς το λέγανε οι ΟΝΝΕΔίτες πριν δουν το «φως το αληθινόν» του ευρωλιγούρικου πισωγλεντισμού;
        «Για τη Σημαία και το Σταυρό αν χρειαστεί και στο βουνό, εμείς δεν ξέρουμε ζυγό»...
        Κάπως έτσι....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μisha 19/11/2010 13:19:13

      Μίσα, έχεις καταλάβει διαχρονικά ότι αυτός ο δήθεν "πυρήνας ανθρωπιάς" είναι υπαρκτός;

      Πυρήνας του... Blackberry είναι, που του το στέλνουν από την Ιπποκράτους προκειμένου να γράφεται για εκτόνωση και ως "φερετζές" της νεοφιλελεύθερης πασοκικής βαρβαρότητας.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αυριανιστής 19/11/2010 13:21:14

        Κομμουνιστής είσαι συ?

      • Μisha avatar
        Μisha @ Αυριανιστής 19/11/2010 14:14:12

        Είπα «ελπίζω να μην είναι παραίσθηση μου».
        Αν είναι εντολοδόχος της Ιπποκράτους και παίζει παιχνίδι επικοινωνίας , τότε είναι για λύπηση , είτε το αντιλαμβάνεται είτε όχι

        • tiramola avatar
          tiramola @ Μisha 19/11/2010 15:29:35

          Ποιά Ιπποκράτους ρε Μίσα...
          Ελιές θα πάω από βδομάδα να μαζέψω...
          Ο Αυριανιστής θέλει να του πάρω ένα μπλακμπέρυ όπως φαίνεται, είναι η κάψα του.

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ Μisha 19/11/2010 15:46:45

          !!! Α! ρε Τιραμόλα..ελιές ε;
          Ωχ ! σε αντιλαμβάνομαι ..πάνε οι καλες εποχές Σημίτη ε;;

  7. Κάποιος avatar
    Κάποιος 19/11/2010 11:21:59

    Κοινωνική έκρηξη θα έλθει, αλλά αν δεν απαιτηθεί παράλληλα και ριζική αλλαγή πλεύσης στην πολιτική και στην οικονομία του τόπου, θα αποτελέσει απλά εκτόνωση, μέχρι να έρθει ο επόμενος δυνάστης.

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/11/2010 12:03:35

    "Αἱ γενεαί πᾶσαι, ὕμνον τῇ Ταφῇ σου, προσφέρουσι ΔΙΚΕ μου"

    ΠΠ

  9. χρηχα avatar
    χρηχα 19/11/2010 13:12:26

    μ'αρέσει που κάποιοι περιμένουν την κονωνική έκρηξη σαν κάτι....σαν να περιμένουν να σκάσει ένα βεγκαλικό την βραδυά της φιέστας ,ένα κάτι.....

    μ'αρέσει που ακόμα ...μετά αιώνες πιπίλισμα απ'την Παπαρήγα και την αριστερά ,ακούμε αγώνες και θυσίες και ασυνείδητα το έχουμε συνδέσει με μια βαρεμάρα και μιά απαξίωση , που μας φέρνει στο μυαλό κάτι αναιμικό και τυπικό τρόπον τινά ....νά'χαμε να λέγαμε ,κάτι....

    μ'αρέσει που μιλάμε ελαφρά την καρδία ,ότι να...ξέρεις ο κοσμάκης πεινάει...δεν έχει να φάει...δεν έχει για το ηλεκτρικό ,για το μάρκετ ,για εδώ για εκεί.....

    ΕΣΕΙΣ που τα γράφετε αυτά το συνειδητοποιείτε ΤΙ λέτε;;;;;;;;;;;;;;

    όχι ότι δεν έχετε δίκιο που το λέτε....

    αλλά να...

    λίγο σαν εθιμικό παιχνίδι λέξεων μου μοιάζει....σχολιάζω , γράφω ...πιάστηκα πάω για τζοκιν....και η ζωή να κυλάει λαθραία......

    εύχομαι να μείνουμε όλοι εκεί.....στο τζόκιν....

    αλλά δυστυχώς δεν το ελπίζω.....

    όχι πιά

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/11/2010 14:53:13

    Από την άλλη, είμαι πολύ περίεργος να δω αν οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων, που τα τελευταία χρόνια είχαν αποθρασυνθεί από τις μαζικές "αποδράσεις" των Αθηναίων κάθε Σαββατοκύριακο και χρέωναν όσα τους... έλειπαν, θα ρίξουν τις τιμές ή αν απλώς θα ενθυλακώσουν το μειωμένο ΦΠΑ. Εδώ είμαστε, και θα το δούμε. Δειγματοληπτικά εγώ λέω να πάρω 5-6 τιμές από διάφορα μέρη (τώρα που ακόμα δεν είναι τιμές Χριστουγέννων) και να τις συγκρίνω, από τα ίδια καταλύματα, με τις τιμές που θα ισχύουν μετά τα Φώτα.

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/11/2010 15:09:54

    Τελικά, δείτε μερικές φορές πώς ο φωτογραφικός φακός κάνει κάτι συμβολισμούς... μα κάτι συμβολισμούς:

    Στο παρακάτω άρθρο της "Ελεθυεροτυπίας", δείτε τη φωτογραφία από τη χθεσινή κατάθεση του προϋπολογισμού:

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=19/11/2010&id=225350

    Την ώρα που κατατίθεται ο πιο ληστρικός, ο πιο ολέθριος προϋπολογισμός από συστάσεως ελληνικού κράτους, την ώρα που επίσημα πλέον κηρύσσεται η πείνα και το σφίξιμο του ζωναριού, η (σαπιο)κοιλιά του Πάγκαλου... εκτοπίζει τον αρχιτέκτονα του εγκλήματος (Παπακωνσταντίνου), ο οποίος έντρομος παραμερίζει για να μην του έρθει καμιά... αδέσποτη!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.