01/09/2008 16:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέτρα αλά Μπερλουσκόνι προτείνει ο Νικήτας

Μέτρα αλά Μπερλουσκόνι, προτείνει για την παράνομη μετανάστευση ο Δήμαρχος Αθηναίων. Με αφορμή τα επεισόδια της περασμένης εβδομάδας και τις συμπλοκές μεταξύ μεταναστών στο κέντρο της Αθήνας, ο Νικήτας Κακλαμάνης, ζητά τη λήψη σκληρών μέτρων από το υπουργείο Εσωτερικών, όπως άμεση απέλαση για τους εμπόρους ναρκωτικών και τους σωματέμπορους ενώ ζητά συνάντηση με τον Υπουργό Εσωτερικών και τον Αρχηγό της Αστυνομίας.Ο Δήμαρχος Αθηναίων αφήνει επίσης αιχμές, στη δήλωσή του, κατά κυβερνητικών στελεχών. Μιλά για υποκριτικές φωνές, που επισημαίνουν το πρόβλημα χωρίς να υποδεικνύουν τη λύση, για να μη χαλάσει το πολιτικό προφίλ τους ή για μελλοντικούς στόχους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΝΝΗ avatar
    ΓΙΑΝΝΗ 01/09/2008 16:29:21

    ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΑΡΧΕ ΝΙΚΗΤΑ.
    ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΥ ΣΟΥ

  2. fantomas avatar
    fantomas 01/09/2008 16:30:09

    ΕΑΝ Ο ΝΙΚΗΤΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΤΡΑ....
    ΤΟΤΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΑΣΠΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟ.... ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΡΙΑ ΜΑΥΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ!!!
    (ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ.... ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΕ ΟΥΤΕ ΑΦΡΙΚΑΝΑ ΠΡΟΣ ΑΠΕΛΑΣΗ!!!)

  3. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 01/09/2008 16:51:08

    Αγαπητέ φάκτορα.
    Ενώ τώρα τελευταία έχει γίνει αφορμή για πολλές αντιπαραθέσεις ο τρόπος που δημοσιέυεις κάποιες αναρτήσεις σου, εσύ συνεχίζεις να πράττεις το ίδιο.
    Εξηγούμαι.
    Ενώ η ουσία της είδησης, ίσως είναι ο τρόπος που την περιγράφεις, η είδηση αυτή καθ' αυτή είναι πιο απλή χωρίς παρόμοια ανάλυση.
    Εάν, λέω εάν, αναρτούσες την είδηση σκέτη και από κάτω έγραφες το σχόλιό σου όπως έχεις κάνει και άλλες φορές, μήπως ήταν καλύτερα.
    Απλά πιστεύω ότι δίνεις δικαίωμα να γράφονται σχόλια που απομακρύνονται από το θέμα, να ασχολούνται περισσότερο μαζί σου, και να γίνεται ότι και στην ανάρτηση για το "ΚΚΕ:Ζήτω ο Στάλιν"
    Σε καμμία περίπτωση δεν θα υποδείξω πως να λειτουργείς τον ιστοχώρο σου, απλά, εάν θέλεις, κάνε τον κόπο να μου εξηγήσεις το σκεπτικό σου.

  4. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 01/09/2008 17:28:40

    Μήπως πρότεινε και καμία σύμβαση με τον Καντάφι που έχει υπογράψει χθες(Μπερλουσκονη-Κανταφη ) για Φ.Α. υψους 10 δις.Κ.Μ. και για αναπροώθηση τον μεταναστών στη Λιβύη από Ιταλία .

  5. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 01/09/2008 17:39:30

    Η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας δεν πάει άλλο όπως δεν πάει άλλο και σε πολλές μικρομεσοαστικές συνοικίες που έχουν υποβαθμιστεί υπερβολικά. Τους λεφτάδες του Κολωνακίου και των ΒΠ δεν τους ενδιαφέρει γιατί εκεί δεν έχουν πρόβλημα. Υποβάθμισαν τη ζωή των άλλων για να έχουν φτηνό εργατικό κόστος.
    Οι συνοικίες αυτές πρέπει να ξαναβρούν την ισορροπία τους με κάθε τρόπο είτε τα μέτρα είναι σκληρά είτε όχι. Τα Γκέτο πρέπει να σπάσουν.

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 01/09/2008 17:39:51

    Γιατί εκπλήσσεστε;

    Αφού ο Κακλαμάνης εξελέγη δήμαρχος με τη στήριξη τού ακροδεξιού ΛΑΟΣ, σε μια πόλη που είναι γεμάτη στα φυλετικά και κοινωνικά γκέτο, σε μια πόλη που ακόμη και η σημαία της παραπέμπει σε νεοναζιστικό κόμμα!

    Τα αθηναϊκά ΜΜΕ ξέρουν μια χαρά να συκοφαντούν τη Θεσσαλονίκη ως δήθεν "ξενοφοβική" πόλη, τα αθηναϊκά αίσχη τούς διαφεύγουν ως δια μαγείας.

    Για συμμαζέψτε τον φασίστα δήμαρχό σας.

  7. Στέργιος avatar
    Στέργιος 01/09/2008 19:47:17

    Αν και ομολογώ πως δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη λογική τού φίλου ν.8, έχω να συμπληρώσω τα εξής:

    Γιατί, ο Κακλαμάνης δεν είναι ομοφοβικός;

    Αν οι επιφανέστεροι και διασημότεροι ομοφυλόφιλοι στην Ελλάδα δεν βγουν να πουν, "ναι, είμαι γκέι, και τι έγινε;", ποιος θα το κάνει;

    Όταν κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους δίνοντας συνεντεύξεις όπου λένε "αχ πόσο μετάνιωσα που δεν παντρεύτηκα και δεν έκανα παιδιά", και όταν αρνιούνται απλές, συμβολικές πράξεις, όπως π.χ. να θέσουν υπό την αιγίδα τού Δήμου το Φεστιβάλ Ομοφυλοφιλικού Κινηματογράφου, τι μήνυμα περνάνε στον μέσο Έλληνα ομοφυλόφυλο που βάλλεται και λοιδωρείται από παντού λόγω της σεξουαλικής του ταυτότητας;

    Και όταν έχουν δημόσια γνώμη επί παντός του επιστητού, από το αν πρέπει να γίνει ανασχηματισμός μέχρι το αν ο Χ υπουργός νομοθέτησε σωστά, γιατί νίπτουν τας χείρας τους όταν τους ρωτούν σχετικά με το αν θα τελούσαν τον γάμο δύο γκέι;

    Αλλά πώς να τηρήσει άλλη στάση ο Κακλαμάνης, θα τον φάει ο Άδωνις και οι δημοτικοί σύμβουλοι τού ΛΑΟΣ που δέχτηκε να κατσικώσει στη δημοτική ομάδα του.

    Κι επειδή ο Κακλαμάνης είναι αυτός που είναι, η καταστροφική υποκρισία τής ομοφοβίας του είναι ΔΙΠΛΗ.

  8. stelios avatar
    stelios 01/09/2008 19:50:11

    Ρε Στεργιε,αντε καμια βολτα στους νταβατζηδες των Νιγηριανων σκλαβων που ανταλλασουν χρημα με aids,πες τους οτι αυτα που κανουν δεν ειναι σωστα πραγματα και στο τελος μπορει να προκαλέσουν και ρατσισμο.
    Πές επίσης στους Γεωργιανους εγκληματιες που δηλωσαν Αφγανοι πολιτικοι προσφυγες να μην ανησυχουν,το προοδευτικο κινημα αγρυπνει για να τους προστατευσει απο τον Πλευρη,μπορουν να δολοφονουν συνταξιουχους ανενοχλητοι.
    Ελπιζω μονο να συνεχισεις να πιστευεις τα ιδια οταν βιασουν το παιδι σου ομαδικα,όπως εκαναν στο Αλβανοπουλο προχθες οι συμπαθεις Πακιστανοι...οικονομικοι μεταναστες.
    Δεν παμε καλα μου φαινεται.
    Δεν ειναι εγκληματιες ολοι οι μεταναστες,αλλα οταν ξερουν οτι μενουν ατιμωρητοι ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι θα γινουν.

  9. Στέργιος avatar
    Στέργιος 01/09/2008 20:38:36

    Stelios, με έπεισες!
    Εμένα πιο πολύ με απασχολεί το σκάνδαλο με τον παιδεραστή παιδίατρο τής κατασκήνωσης τού Δήμου Αθηναίων που κουκουλώθηκε.
    Γιατί όταν βιάζουν το παιδί σου δεν έχει σημασία αν ο βιαστής είναι Έλληνας ή Πακιστανός.
    Το μήνυμά σου ζέχνει από ρατσισμό.
    Φαντάζομαι ότι τάσσεσαι υπέρ μιας "τελικής λύσης", όπου όλοι οι μετανάστες στην Αθήνα θα φοράνε κίτρινα κεφάλια τής Αθηνάς στο πέτο για να τους μαντρώνει ο Κακλαμάνης πιο εύκολα.

  10. Factorx avatar
    Factorx 01/09/2008 23:33:05

    @ο νοών....νοείτω: Εδω δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά. Η είδηση αυτή είναι "πρωτόγονη", καθόλου επεξεργασμένη απο μένα.

    Ποια λογική ακολουθούμε στα θέματα:

    1. Επιλεγουμε ειδήσειςπου θεωρούμε πιο σημαντικές και απαραίτητες να γνωρίζουμε. Υπάρχουν βεβαια ελείψεις τεράστιες και θα βελτιωθούμε

    2. Σχολιάζουμε όταν έχουμε διαμορφωμένη θέση.Αν οχι αφηνουμε να εξελιχθει η συζήτηση (το βαζουμε δηλαδή για συζητηση) και περιμένουμε να δούμε τις αντιδράασεις των αναγνωστών μας, τις αξιολογούμε και συνήθως γίνονται έτσι και δικές μας θέσεις.

  11. Αγης avatar
    Αγης 02/09/2008 07:30:56

    Στέργιε, τήν καλημέρα μου στόν Ραββίνο σου.
    Εχεις πολλές απουσίες στό ΟΑΚΚΕ,
    και στήν συναγωγή.
    Για συγκεντρώσου.

  12. Στέργιος avatar
    Στέργιος 02/09/2008 08:19:43

    Άγη, είσαι άξιος ψηφοφόρος τού Κακλαμάνη.
    Sieg heil!

  13. stelios avatar
    stelios 02/09/2008 10:57:23

    Παντα οταν τα γεγονοτα αποστομωνουν αρχιζουν οι χαρακτηρισμοι.Σαφως και ο παιδεραστης στις κατασκηνωσεις ειναι θεμα,απλα μη με χαρακτηρισεις ρατσιστη αν επειδη γνωριζω απο πρωτο χερι σε πληροφορησω οτι Πακιστανοι και Αφγανοι ειναι παιδεραστες και βιαστες παιδιων σε μεγαλο βαθμο εκ πεποιθησεως,απλα μεταφερουν αυτη τηνπρακτικη και στην Ελλαδα.
    Στη χωρα τους δεν ειναι δα και του θανατα το ζητημα.Ρωτα εναν γιατρο που περιθαλπτει παιδια λαθρομετεαναστων ποσες δεκαδες φορες εχουν βιαστει στη διαρκεια του ταξιδιου,καποια χρειαζονται νοσοκομειακη περιθαλψη για να μην πεθανουν.
    Στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας και των υπεραπλουστυεσεων το να εισαι φτωχος και αδικημενος αυτοματα αποκλειει το να εισαι εγκληματιας...Ε λοιπον δεν ειναι ετσι φιλε.

  14. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 02/09/2008 12:59:31

    Αγαπητέ φάκτορα,
    Αν και ετεροχρονισμενα, λόγω του ότι δεν είμαι συνεχώς μπροστά στον υπολογιστή, η απάντησή σου ... είδηση αυτή είναι “πρωτόγονη”, καθόλου επεξεργασμένη απο μένα..., με καλύπτει απόλυτα.
    Λυπάμαι αν παρεξήγησα. Σε καμμία περίπτωση δεν ήμουν προκατειλημένος. Απλά λόγω του ότι είμαι νέος αναγνώστης δεν έχω πιάσει ακόμα σωστα τον τρόπο που αναρτώνται τα θέματα.

  15. Sotiris avatar
    Sotiris 02/09/2008 17:34:11

    Από κάποιον πάντως είναι επεξεργασμένη η είδηση φίλε φάκτορα, εξού και ο μπερλουσκονικός τίτλος που δεν δικαιολογεί το περιεχόμενο ή τέλος πάντων επιδέχεται σοβαρών αμφισβητήσεων. Κοινώς συμφωνώ με τον 1 και διαφωνώ με την τάση των εύκολων-πιασάρικων διατυπώσεων.

  16. Αγης avatar
    Αγης 03/09/2008 00:40:00

    Στεργιε, οι Ελληνες ειναι υποχρεωμενοι εκ των πραγματων να ξεχωρισουν την ηρα απ' το σηταρι μεσα στο χωραφι τους.
    Αυτο πρεπει να γινει και γρηγορα μαλιστα, για την επιβιωση του Ελληνισμου.
    Αλλα εσυ εχεις μαλλον διαφορετικες προτερεοτητες απο εμας τους υπολοιπους γιατι μαλλον θα ανηκης στο γκρουπ των γυφτων, ομοφυλλοφιλων,εβραιων και καθε αλλοδαπης καρυδιας καρυδι.
    Ειπαμε τα παντα εχουν ενα μετρο.

  17. Αγης avatar
    Αγης 03/09/2008 00:45:16

    Στεργιε, οι Ελληνες ειναι υποχρεωμενοι εκ των πραγματων να ξεχωρισουν την ηρα απ' το σηταρι μεσα στο χωραφι τους.
    Αυτο πρεπει να γινει και γρηγορα μαλιστα, για την επιβιωση του Ελληνισμου.
    Αλλα εσυ εχεις μαλλον διαφορετικες προτερεοτητες απο εμας τους υπολοιπους γιατι μαλλον θα ανηκης στο γκρουπ των γυφτων, αλλαξοκωληδων,εβραιων, Δημητραδων και καθε αλλοδαπης καρυδιας καρυδι.
    Ειπαμε, παν μετρον αριστον. Ασε εκεινες τις αηδιες περι ρατσισμου, νεο-ναζισμου και αλλα γλυκαναλατα. Περασε η μπογια τους πια.
    Συμμορφωσου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.