#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/08/2010 18:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέσα στον Αύγουστο πάνε να περάσουν το ξεπούλημα της ΔΕΗ



Αποφασισμένη να περάσει το ξεπούλημα της ΔΕΗ μέσα στον Αύγουστο φέρεται η κυβέρνηση, ενθαρρυμένη προφανώς και από την έκβαση της απεργίας των φορτηγατζήδων.

Μετά τη συνεδρίαση της σημερινής διυπουργικής επιτροπής υπό τον Θ. Πάγκαλο, ανώτατη κυβερνητική πηγή έλεγε  ότι για το λόγο αυτό συγκαλείται αύριο ειδική κυβερνητική σύσκεψη στο γραφείου του αντιπροέδρου της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η απόσταση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζει το θέμα η κυβέρνηση και εκείνου της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ είναι πολύ μεγάλη. «Οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ δεν έχουν αντιληφθεί τί πρέπει να γίνει", ήταν ένα από τα σχόλια της πηγής, η οποία έκανε, επίσης, λόγο και για "τελειωμένες νοοτροπίες"». Και κάνοντας σαφέστερες τις κυβερνητικές προθέσεις είπε ότι δεν συζητάμε το "αν", αλλά το "πως".Η τακτική της κυβέρνησης, όπως εξήγησε, είναι ένα "μίγμα διαβούλευσης και αποφασιστικότητας", με στόχο την ανεύρεση της καλύτερης λύσης.

Στο μεταξύ, σχετικά με το θέμα πώλησης λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών μονάδων που έθεσε το κλιμάκιο της τρόικα στην κυβέρνηση ο Γενικός Γραμματέας της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ Κώστας Κατσαρός δήλωσε σήμερα το πρωί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ,.“Ξεπουλιέται ο εθνικός μας πλούτος. Με απεργίες διαρκείας θα αγωνιστούμε όλοι μαζί για να προασπίσουμε τα συμφέροντα του ελληνικού λαού. Ο αγώνας μας δεν είναι συντεχνιακός. Έχουμε ηθικό χρέος”,

Ο κ. Κατσαρός, επιτέθηκε στην κυβέρνηση λέγοντας ότι “πρέπει να πάρει επίσημη και υπεύθυνη θέση και να μην υποκύψει στις δήθεν πιέσεις και ορέξεις της τρόικα. Πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων”.

Εξήγησε επίσης ότι “αυτό που πάει να γίνει, με βάση τις δήθεν επιταγές του μνημονίου, είναι το ξεπούλημα του εθνικού μας πλούτου, δηλαδή, το να αγοράσουν ιδιώτες τις ήδη υπάρχουσες ενεργειακές μονάδες της ΔΕΗ, χωρίς να επενδύσουν. Αυτό θα έχει ως άμεση συνέπεια την αύξηση της τιμής της κιλοβατώρας στο διπλάσιο”.

Κατέληξε λέγοντας ότι “εμείς, ως ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, έχουμε χρέος να στηρίξουμε τα συμφέροντα της επιχείρησης και του ελληνικού λαού. Ο αγώνας μας είναι ομόφωνος και δεν είναι ούτε της ΔΑΚΕ ούτε της ΠΑΣΚΕ”.

Όπως εξάλλου σημειώνει η Απογευματινή» η υπόθεση της ΔΕΗ εξελίσσεται , «σε οργανωμένο εσωκομματικό κίνημα …Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η τοποθέτηση του υπουργού Υποδομών Δ. Ρέππα, ο οποίος κράτησε σαφείς αποστάσεις από την επίμαχη προτροπή της τρόικας, αλλά και από την τροπή που έλαβε η συζήτηση στο δημόσιο διάλογο… Ο βουλευτής Κοζάνης και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Π. Κουκουλόπουλος διεμήνυσε με τη σειρά του ότι ‘’δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτή μια τέτοια απαίτηση’’, ενώ και ο πρώην υπουργός Τ. Χυτήρης στηλίτευσε τη λογική του ‘’αποφασίζομεν και διατάσσομεν’’».

"Ανησυχούμε πολύ αν πάει η ΔΕΗ σε ακραίες ιδιωτικοποιήσεις", δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Νικήτας Κακλαμάνης.

"Σημασία έχει να μην απεμπολήσουμε το κοινωνικό κράτος", τόνισε ο νομάρχης, Γιάννης Σγουρός.

Για δυσβάσταχτες επιπτώσεις στα λαϊκά στρώματα, που θα πληρώνουν πανάκριβα την ηλεκτρική ενέργεια και για εργατικά δικαιώματα που θυσιάζονται, έκανε λόγο το ΠΑΜΕ.

Τονίζεται ότι η τρόικα έδωσε διορία έως το Σεπτέμβριο για την απελευθέρωση της αγοράς, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Περιβάλλοντος παρουσίασε εναλλακτικό σχέδιο με το οποίο προτείνει να αποφευχθεί η πώληση υδροηλεκτρικών μονάδων.

Δεν υπάρχει λόγος να συζητήσει ή να αποδεχθεί κάτι περισσότερο από το γράμμα του μνημονίου για τη ΔΕΗ, συμβούλεψε την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη, ο Ανδρέας Λοβέρδος σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 04/08/2010 13:13:28

    Άντε πάλι το ίδιο θέατρο!
    Το πασοκ βρίζει το πασοκ και εμείς στο τέλος πληρώνουμε.
    Θα παίξουν κανένα άλλο επεισόδιο;Βαρεθήκαμε το ίδιο!!!

  2. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 04/08/2010 13:15:20

    Άρχισαν οι γνωστοί, εδώ και 20 χρόνια, ελιγμοί της ΠΑΣΚΕ και του ΠΑΣΟΚ.
    Στην αρχή διαφωνούμε, για να μην χάσουμε την επηρροή μας στον κόσμο και την κατάλληλη στιγμή κάνουμε τη στροφή.
    Η ταχτική αυτή, πρέπει πλέον να έχει ενσωματωθεί στο βιβλιαράκι του ΠΑΣΟΚ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ εναςάσχετος 04/08/2010 13:21:28

      Θα το ξαναπώ για πολλοστή φορά.

      ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ δεν με ενδιαφέρει ούτε το ποιόν των Φωτόπουλων, ούτε το παρελθόν τους, ούτε και το παρόν τους καλά-καλά.

      Με ενδιαφέρει ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ που έδωσε το ΔΝΤ στις εδώ ορντινάτσες του.

      Αυτό πρέπει να είναι το μέλημα κάθε Έλληνα που αγαπάει την πατρίδα του και δεν θέλει να την ξεσκίσουν οι σκύλοι και οι σκυλαίες που μας φόρεσε καπέλο η συμμορία του ΓΑΠ. Πρέπει σ' αυτό να δείξουμε εθνική ομοψυχία και μάλιστα να γίνουμε ΕΜΕΙΣ ο μοχλός πίεσης που δεν θα επιτρέψει σε κάποιους πονηρά σκεπτόμενους μεγαλοσυνδικαλιστές να μην πουλήσουν τον αγώνα (όπως υπαινίσσεσαι ότι θα γίνει).

      Χρόνο να ασχοληθούμε με τη ΓΕΝΟΠ και την κάθε παρόμοια συνδικαλιστική κάστα, θα έχουμε αρκετό. Και οι υπάλληλοι της ΔΕΗ, στο κάτω-κάτω, έχουν αυτοί την ευθύνη να την αλλάξουν από μέσα.

      • michal avatar
        michal @ Αυριανιστής 04/08/2010 13:25:10

        Mallon epeidh sou kovoun to pswmi. Pseutodillhmata den xwroun. O prasinos sundikalismos ths DEH an sthrixtei apo thn Deksia 8a einai egklhmatiko sfalma. Xronia h ND fwnazei gia apeleu8erwsh ths agoras kai xronia evriske apenanti tou PASKites kai to 90-93 enoiwse ton fasismo twn diakoptakhdwn. H epirroh ths ND sto syndikalistiko summoritiko kinhma einai elaxisth, strathgiko sfalma na sthriksei to ba8u PASOK. Kai bebaia osoi einai me toys Rizous^2, Fwtopoulous klp saporfuta einai ektos grammhs ND.

      • The Saint avatar
        The Saint @ Αυριανιστής 04/08/2010 13:31:54

        @michal:
        Eχεις δίκιο αγαπητέ. Γι'αυτό ακριβώς που πιστευεις, αυτή η χώρα δεν πρόκειται να βγεί ΠΟΤΕ απο το σκοτεινό τουνελ που την έχουν βάλει. Ολα είναι προγραμματισμένα και κυλούν ΡΟΛΟΙ!

        Μεθαυριο, λοιπόν, που δεν θα έχουν σημασία τα τι και πώς των συνδικαλιστικών και άλλων, ειδωμένα όπως περιγραφεις μικροκομματικά και κοντόφθαλμα, να δώ τι θα λές... Και δεν το λέω γιά σένα προσωπικά, αλλά γιά όλους όσους το βλέπουν έτσι...

  3. michal avatar
    michal 04/08/2010 13:16:25

    Kai seis edw trwte to koutoxorto.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ michal 04/08/2010 13:19:48

      Οτι περισσεψε απο σενα..

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 04/08/2010 13:30:09

        Μη μπαίνεις στο τριπ να απαντάς σε όποιους δεν σέβονται τους άτυπους κανόνες εδώ μέσα και περιφρονούν τους συνομιλητές τους γράφοντας σε αυτό το σιχαμερό γραμματοϊδίωμα. Όπως είδες, από χθες σχεδόν κανείς δεν του απαντάει.

  4. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 04/08/2010 13:19:04

    Ποιος διακήρυσσε "Δεν υπάρχουν θεσμοί, παρά μόνον ο Λαός", εκστασιασμένος απ' την Λατρεία του ...πλήθους - αλυσοδένοντας για 30-40 χρόνια την χώρα με τα δεσμά του Λαϊκισμού... και ποιος το επανελαβε πριν ενα χρονο περιπου με αφορμη την εκλογη του Προεδρου της Δημοκρατιας;
    Ποιος δικαιολογουσε τα τερατώδη κ "δωράκια" ποσού των 500.000.000 δραχμών;
    Τωρα ψαχνουν γραβατες 250€ και ημεις αδομεν ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!

  5. Factorx avatar
    Factorx 04/08/2010 13:27:31

    ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ







    4 Αυγούστου 2010





    ΔΕΗ: Υπάρχουν κόκκινες γραμμές



    Η αναφορά κατά την διάρκεια των τελευταίων ημερών σε απαίτηση ευρωπαίων αξιωματούχων για πώληση του 40% των λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών μονάδων της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού συνιστά μια πολύ μεγάλη πρόκληση.

    Εάν η απαίτηση αυτή αληθεύει, τότε επιβεβαιώνονται οι ανησυχίες εκείνων που θέλουν την τρόικα να εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων ξένων ολιγοπωλιακών επιχειρήσεων, όχι μόνο στον τομέα της ενέργειας αλλά και σε άλλους τομείς κοινής ωφέλειας μείζονος σημασίας για την οικονομική, κοινωνική, ακόμα και εδαφική, συνοχή της χώρας, όπως το νερό, ο σιδηρόδρομος, τα ταχυδρομεία και οι τηλεπικοινωνίες.

    Οι αναφορές του Μνημονίου για τα θέματα ενέργειας περιλαμβάνουν τρία θέματα:

    • Την απελευθέρωση της χονδρικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τον εξορθολογισμό των τιμολογίων για τους καταναλωτές.

    • Τον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, (που στη χώρα μας είναι πραγματικότητα)

    • Την ενίσχυση της ανεξαρτησίας και των αρμοδιοτήτων της ΡΑΕ.

    Η πιο ακραία, ακόμα και η πλέον διαστρεβλωμένη ερμηνεία αυτών των αναφορών δεν μπορεί να οδηγήσει στην απαίτηση για πώληση λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών μονάδων. Η λογική ότι η πρόταση αυτή διατυπώθηκε πέραν των απαιτήσεων του μνημονίου, γιατί έτσι διασφαλίζονται οι πιστωτές της χώρας, θα πρέπει ιδιαίτερα να προβληματίσει αυτούς που έναν όχι συνήθη, εξαιρετικά σημαντικό αλλά οπωσδήποτε νόμο τον έχουν αναγάγει σε υπέρ Συνταγματικό κείμενο. Με την ίδια αντίληψη, πάντως, θα έπρεπε να απαιτήσουν από τη γαλλική EDF να πωλήσει το 40% των πυρηνικών και υδροηλεκτρικών μονάδων της.

    Εάν η απαίτηση δεν αληθεύει, θα πρέπει να διερευνηθούν ποια εγχώρια συμφέροντα, κρυβόμενα πίσω ή και πέραν από το μνημόνιο, υποκινούν την απαξίωση της ΔΕΗ. Η διασφάλιση της μακροχρόνιας ενεργειακής επάρκειας της χώρας, η έμπρακτη κατοχύρωση του δικαιώματος κάθε πολίτη στην ενέργεια και η προστασία του περιβάλλοντος απαιτούν την διατήρηση στο ακέραιο του παραγωγικού δυναμικού της ΔΕΗ αλλά και τον εκσυγχρονισμό της επιχείρησης με άξονα το Δημόσιο Συμφέρον και την αειφόρο ανάπτυξη.

    Είναι αναγκαίο να υπάρξει απεγκλωβισμός των υφιστάμενων πολιτικών και ρυθμιστικών αρχών από την πάση θυσία ανάπτυξη του «ανταγωνισμού για τον ανταγωνισμό». Πραγματική «στρέβλωση» δεν αποτελεί το Δικαίωμα των πολιτών στο δημόσιο αγαθό Ενέργεια, αλλά η δήθεν «απελευθέρωση» της αγοράς που οδηγεί, όπως έχει αποδείξει η διεθνής εμπειρία αλλά και η ανάλυση των ελληνικών συνθηκών, στην επικράτηση ιδιωτικών ολιγοπωλίων, σε απολύσεις εργαζομένων, ανύπαρκτες επενδύσεις και υψηλή -στα όρια της κερδοσκοπίας - κερδοφορία. Ενδεικτικό των κινδύνων που εγκυμονούν για το κοινωνικό σύνολο οι υφιστάμενες πολιτικές είναι το γεγονός ότι, στο όνομα, δήθεν, της άρσης των «στρεβλώσεων» στην αγορά ενέργειας, προαναγγέλλονται σήμερα αυξήσεις στα οικιακά τιμολόγια μέχρι και 40%.

    Υπενθυμίζεται ότι η χονδρική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας έχει «απελευθερωθεί» θεσμικά στη χώρα μας πριν από 11 χρόνια και είναι σε εξέλιξη η εφαρμογή της σχετικής Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2009/72, η οποία θέτει ως στόχο να αντιμετωπίσει τις στρεβλώσεις της αγοράς που υπάρχουν στις διάφορες χώρες.

    Επίσης υπενθυμίζεται ότι από τότε έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες Άδειες Παραγωγής για μεγάλους υδροηλεκτρικούς σταθμούς (π.χ. Αγ.Νικόλαος Αράχθου, Αυλάκι Αχελώου), που δεν κατασκευάστηκαν. Κανένας δε ιδιώτης δεν ζήτησε Άδεια Παραγωγής λιγνιτικού σταθμού. Προτιμήθηκαν οι μονάδες με φυσικό αέριο που έχουν πολύ φθηνότερο κόστος επένδυσης και πολύ μικρότερο χρόνο κατασκευής.

    Στην ενέργεια το μεγάλο κόστος επένδυσης και λειτουργίας σχετίζεται με τις αρχικές υποδομές και το είδος του καυσίμου. Είναι φανερό ότι πρέπει να υπάρξουν κόκκινες γραμμές στην ενεργειακή πολιτική και στην παραχώρηση της δημόσιας περιουσίας. Οι επιστημονικοί φορείς που συσπειρώνονται γύρω από τα θέματα της ανάπτυξης θα τις υπερασπισθούν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Factorx 04/08/2010 13:32:56

      Αχ Φάκτορα, καλά κάνεις και τα βάζεις αυτά για να παίρνουμε και μια πιο τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία, αλλά έλα που οι σφουγγοκωλάριοι του ΔΝΤ θα βγουν και θα πουν "έλα μωρέ, τι κύρος έχει το ΤΕΕ, ο αδελφός του Αλαβάνου είναι πρόεδρός του"...

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 04/08/2010 13:48:56

        Φίλε Αυριανιστή, όπως έχεις δει δε καταλαβαίνουν τίποτα!
        Βλέπουν τη χούντα με στρατιωτική στολή και με βούρδουλα και σου λέεν πως ντύθηκαν για τις αποκριες.Βλέπουν το μαύρο και σου λένε πως είναι απόχρωση του βεραμάν.Οι περισσότεροι είναι είτε ιδεολογικά προσκειμενοι σε Μάνο-Ντόρα , είτε τρωνε από το ΠΑΣΟΚ.Και στις δύο περιπτώσεις περιμένουν ατομικιστικά οφέλη από τη λαιλαπα του μνημονίου όπως κάθε δοσιλογος που σέβεται τον εαυτό του.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 04/08/2010 13:51:34

        Και τελικά θα λάβουν ένα κονσερβοκούτι από τον εξεγερμένο λαό...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 04/08/2010 14:12:20

        Βρε καλέ μου, βρέ άνθρωπέ μου Αυριανιστή, τι στο διάτανο σ' έχει πιάσει με την ιστορία αυτή με το κονσεβοκούτι!
        Όταν ήμουν παιδί στη δεκαετία του '50, άκουγα για τα κουμμούνια που κάνουν τη "δουλειά" με κοσνσεβοκούτια, αλλά δεν φοβόμουν καθόλου. Το αντίθετο, παίζαμε ναυμαχία στο ρυάκι του χωριού με τα κονσερβοκούτια για θωρηκτά ή φρεγάτες. Μετά έγινε ντεμοντέ, άρχισαν παραμύθια με τρίκυκλα, καρφίτσες, δράκους, Ρωσικές αρκούδες, τον Χρουστσώφ που χτυπούσε το παπόυτσι στο έδρανο του ΟΗΕ, και τον κατάμαυρο κουμμουνιστή Πατρίς Λουμούμπα (να περνά καλά εκεί που είναι), που έτρωγε δήθεν παιδάκια. Και πάντα, ιστορίες για Εβραίους με βελόνες, που έβγαζαν αίμα από τα μωρά και πλάθανε μετά κουλουράκια με τα δυό χεράκια, για το Πάσχα τους και για το Πουρίμ.
        Τι μου θυμίζουν όλα αυτά; Ψυχρό Πόλεμο, φτού στα βυζιά μου!
        Φτάνει, ο Όλι Ρέν έχει κατατρομάξει, ο Στρός Κάν κατουρήθηκε πάνω του!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 04/08/2010 14:21:52

        Ξέχασα, μετά το κακό πήγε στα γήπεδα: Όταν ήλθε για πρώτη φορά να παίξει μπάσκετ η δύστυχη "Μακάμπι", το άρχισαν κάτι ναζί που κάνουν εισοδισμό στα χουλιγκάνια, αλλά τσίμπησαν οι κάφροι και ουρανομήκες ακούσθηκε το σύνθημα "Ε...οι κουμμούνια θα γίνετε σαπούνια".΄Κάποιος διερμηνέας το μετέφρασε, έφυγαν από το παρκέ και δεν γύριζαν με τίποτα, μέχρι που βγήκε ο άμοιρος πρόεδρος και είπε "άν ξαναφωνάξετε, θ' αδειάσω το γήπεδο".
        Αυτά, με τις λέξεις που σκοτώνουν.

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 04/08/2010 14:25:09

        Θείε

        Ως έχων γνωση και ηλικίαν θα έπρεπε να είσαι προσεκτικότερος όταν αποδιδεις σε μυθολογικές διαδόσεις τις αιματηρές τελετουργίες των εβραίων.
        Έχουν καταγγελθεί από τον καθ.Αριέλ Τοάφ, γιο τού αρχιρραβίνου της Ρωμης ως μέρος της θρησκευτικής πρακτικής κάποιων ομάδων εβραίων.Η ευκολία με την οποία σκοτώνουν παιδάκια οι στρατιώτες τους είναι απόρροια αυτής ακριβώς της αρρωστημένης αντιλήψεως.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 04/08/2010 14:52:38

        Ομάδων, μπορεί. Κι εγώ ήξερα ένα γέρο Εβραίο (την καταγωγή, επειδή ήταν άθεος, εντελώς κουμμούνι, καλά να περνά εκεί που είναι τώρα), παλιό μαχητή του ΕΛΑΣ, που έψηνε γουρουνόπουλο τελετουργικά με τους χριστιανούς συμμαχητές του.
        Κάθε χρόνο, στην επέτειο μιας τοπικής μάχης, το ψήνανε. "Τρεχάτε, ο Εβραίος ψήνει γουρούνι", όλα τα παιδιά του χωριού τρέχαμε να πάρουμε κοψίδια και καμμιά ξεροψημένη πέτσα. Άρχιζαν μετά οι γέροι τ' αντάρτικα, τύφλα στο κρασί, ερχόταν η χωροφυλακή και τους μπουζούριαζε. Μερικοί μόλις είχαν γυρίσει από τα ξερονήσια και έμπαιναν καμμιά βδομάδα στο γκιζντάνι. "Μη πάτε παιδιά για γουρούνι, θα σας χαρακτηρίσουν", μας έλεγαν οι μεγάλοι.
        Πάλι Εβραίος έφταιγε για την αναστάτωση, κι άς ήταν άθρησκος!

  6. armageddon avatar
    armageddon 04/08/2010 14:20:33

    ΒΑΛΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΑ....

  7. armageddon avatar
    armageddon 04/08/2010 14:20:38

    ΒΑΛΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΑ....

  8. Dyer avatar
    Dyer 04/08/2010 16:39:44

    Ποτέ θα δούμε πέρα από τη μύτη μας;
    Τους περισσότερους τους χαλάει ποιος είναι αυτός που το λέει και δεν βλέπουν τι λέει.
    Εδώ έχουμε ξεπούλημα εθνικού πλούτου. Αν είναι η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αυτή που επαναστατεί πρώτη μπράβο της και ντροπή σε όσους φορώντας πολιτικές παρωπίδες δεν μπορούν να δουν τον κίνδυνο για τον τόπο μας. Ο καθένας μας μπορεί να έχει τις ενστάσεις του για το παρελθόν της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αλλά τώρα είναι σωστή.
    Όχι μονο απεργία πρέπει να γίνει αλλά όλοι πρέπει να συμπαραταχθούμε για να μη γίνει αυτό το ξεπούλημα.
    Δεν φτάνει η «πράσινη ανάπτυξη» με τα φωτοβολταικά που επιβαρύνουν τη ΔΕΗ για να πουλήσουν μερικές ξένες πολυεθνικές τους συλλέκτες τους τώρα θα τους δώσουμε και τους λιγνίτες. Κανένας δεν τους απαγόρευσε να κάνουν νέες επενδύσεις και να παράγουν ρεύμα. Το είδαμε βέβαια και με την Verbunt η οποία πουλάει λέει «πράσινη ενέργεια» εισαγόμενη όμως από τα πυρηνικά της Βουλγαρίας. Και βέβαια προσπαθεί να πάρει πελάτες από τα ακριβότερα τιμολόγια της ΔΕΗ με επενδύσεις ανύπαρκτες (μέχρι τώρα) και με θέσεις εργασίας αστείες. Αυτός λέγεται ανταγωνισμός; Αυτό όμως είναι άλλο κεφαλαίο όχι γιαυτη την ανάρτηση.

  9. Dyers avatar
    Dyers 04/08/2010 17:21:51

    Ποτέ θα δούμε πέρα από τη μύτη μας;
    Τους περισσότερους τους χαλάει ποιος είναι αυτός που το λέει και δεν βλέπουν τι λέει.
    Εδώ έχουμε ξεπούλημα εθνικού πλούτου. Αν είναι η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αυτή που επαναστατεί πρώτη μπράβο της και ντροπή σε όσους φορώντας πολιτικές παρωπίδες δεν μπορούν να δουν τον κίνδυνο για τον τόπο μας. Ο καθένας μας μπορεί να έχει τις ενστάσεις του για το παρελθόν της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αλλά τώρα είναι σωστή.
    Όχι μονο απεργία πρέπει να γίνει αλλά όλοι πρέπει να συμπαραταχθούμε για να μη γίνει αυτό το ξεπούλημα.
    Δεν φτάνει η «πράσινη ανάπτυξη» με τα φωτοβολταικά που επιβαρύνουν τη ΔΕΗ για να πουλήσουν μερικές ξένες πολυεθνικές τους συλλέκτες τους τώρα θα τους δώσουμε και τους λιγνίτες. Κανένας δεν τους απαγόρευσε να κάνουν νέες επενδύσεις και να παράγουν ρεύμα. Το είδαμε βέβαια και με την Verbunt η οποία πουλάει λέει «πράσινη ενέργεια» εισαγόμενη όμως από τα πυρηνικά της Βουλγαρίας. Και βέβαια προσπαθεί να πάρει πελάτες από τα ακριβότερα τιμολόγια της ΔΕΗ με επενδύσεις ανύπαρκτες (μέχρι τώρα) και με θέσεις εργασίας αστείες. Αυτός λέγεται ανταγωνισμός; Αυτό όμως είναι άλλο κεφαλαίο όχι γιαυτη την ανάρτηση.

  10. ataktos avatar
    ataktos 04/08/2010 18:59:19

    τα εγραψε ο..
    http://skeftikos.blogspot.com/2010/08/blog-post_04.html

  11. krisos avatar
    krisos 04/08/2010 18:59:51

    Και γιατι να πληρωνουμε εμεις διπλασιους λογαριασμους απο την νεα χρονια; ...αφουε ειμαστε ανικανοι να διαχειριστουμε την ενεργεια ας την δωσουμε και αυτη μαζι και τα σπιτια μας ...τουλαχιστον κατι θα βγει απο αυτη την ιστορια αφου δεν θα συνησφερουμε στην κρατικοδιαιτη ΕΡΤ ...δεν χρειαζομαστε ουτε ΕΡΤ ουτε ΔΕΗ και στις δυο μπαινουν κομματοσκυλα !

  12. γαλάζιος avatar
    γαλάζιος 04/08/2010 19:08:32

    Μάλλον δεν έχετε καταλάβει.
    Αυξηση της τιμής του ρεύματος ζητά η τρόικα για να είναι κερδοφόρα η επένδυση από τα ευρωπαϊκά κεφάλαια.
    Το ελληνικό ρεύμα είναι το φθηνότερο στην ευρώπη αν εξαιρέσεις τα κάθε είδους τέλη που όμως δεν παίρνει η ΔΕΗ και παρόλα αυτά δεν είναι ζημιογόνα.
    Θέλουν να μας πάρουν αλλα 500-700 ευρώ ετησίως απο κάθε μέση οικογέννεια για να τα εισπράττει το κεφάλαιο που θα κάνει επενδύσεις στην ενέργεια.
    Πρότειναν οι έξυπνοι της τρόικας ακόμη και να αφαιρεθούν τα τέλη από το λογαριασμό της ΔΕΗ αλλα το τελικό κόστος στους λογαριασμούς να μείνει το ίδιο. Δηλαδή να διπλασιαστεί η τιμή του ρέυματος. και τα τέλη που υπάρχουν μέχρι τώρα να τα πληρώνουμε απευθείας στην εφορία.
    να έχει ρε παιδί μου λόγο ο ιδιώτης να επενδύσει αφού θα κερδίζει τα διπλά...

  13. mitsosms avatar
    mitsosms 04/08/2010 19:08:59

    Συγγνώμη έχετε δει ΔΕΗτζήδες να δουλεύουν; Ένας σκάβει και επτά κοιτούν. Το κόστος της kWh περιλαμβάνει και αυτές τις αργομισθίες. Η απελευθέρωση θα φέρει τέλος σε αυτά. Στην Αγγλία από το 1996 που απελευθερώθηκε η ενέργεια η τιμή έπεσε κατά 40%. Έλεος με τα συνδικάτα που παλεύουν για το καλό μας. Για το καλό του μεταξωτού κόλου τους πασχίζουν και για τίποτε άλλο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ mitsosms 04/08/2010 20:30:03

      Μήτσε, είσαι φοβερά συμπλεγματικός τύπος.
      Δεν χρειάζεται να μοιραζόμαστε τα κόμπλεξ σου.

    • anonymous avatar
      anonymous @ mitsosms 04/08/2010 23:33:07

      Η ΔΕΗ δεν έχει άτομα να σκάβουν. Τις δουλειές αυτές τις αναθέτει σε εργολάβο και ο εργολάβος παίρνει Αλβανούς. Προσπάθησε μια φορά να τους πιάσεις την κουβέντα.
      Όταν βρουν τα καλώδια έρχονται οι τεχνικοί της ΔΕΗ για να αποκαταστήσουν τη βλάβη.

      Για τον ΟΤΕ και την πτώση των τιμών έχω αφήσει σχόλιο εδώ http://www.antinews.gr/?p=56368
      απαντώντας στον Ορέστιο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ anonymous 05/08/2010 00:08:29

        Ανώνυμε τα επιχειρήματά σου καταρρίπτονται αν δεις τα αντεπιχειρήματα

  14. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 04/08/2010 19:10:26

    MHN ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΚΤΥΠΑ Η ΚΑΜΠΑΝΑ....ΚΤΥΠΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ..

  15. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 04/08/2010 19:13:17

    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ

    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ Η ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΑΝΤΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ

  16. mitsosms avatar
    mitsosms 04/08/2010 19:25:06

    Και κάτι άλλο, αν η αύξηση είναι αναγκαία για να μην είναι ελλειμματική η ΔΕΗ τότε πρέπει να γίνει. Νομίζετε ότι τα ελλείμματα της ΔΕΗ δεν τα πληρώνουμε; Λάθος κάνετε. Τα πληρώνουμε με τους φόρους που μπαίνουν για να ισοσκελιστεί ο προϋπολογισμός. Επίσης να ξέρετε όμως ότι το (τεχνητά) φθηνό ρεύμα έχει κόστος την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και του βιοτικού επιπέδου χιλιάδων ανθρώπων.

    • Misha avatar
      Misha @ mitsosms 04/08/2010 19:31:28

      Δεν υπαρχουν ελλειμματα στη ΔΕΗ .φετος ειχε κέρδη 800 εκατομμύρια.Οι φαντασιοπληξίες στη Δράση

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Misha 04/08/2010 19:37:03

        Πέρυσι τι ελλείμματα είχε; Για δες τι ελλείμματα θα ε΄χει του χρόνου και ύστερα έλα να τα πούμε.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Misha 04/08/2010 19:44:22

        Άσε τα πρόστιμα για την επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Ύστερα μήπως ξεχνάς ότι φέτος πάγωσε η ρήτρα καυσίμου; Γι' αυτό δεν είχαμε αυξήσεις.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 04/08/2010 19:50:32

        Τα όποια λογιστικά ελλειμματα στη ΔΕΗ στο παρελθον ήταν αποτέλεσμα της εισοδου της εταιρείας από τη συμμορία Σημίτη-Μαντέλη-Τσουκάτου στο χρηματιστήριο και των οαιχνιδιών που παιχτηκαν από τα λαμόγια , τους «υποψηφιους επενδυτές».

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Misha 04/08/2010 21:23:56

        Η ΔΕΗ είχε κέρδη όταν το πετρέλαιο ήταν στα 30$. Όταν ανέβηκε στα 100$ σημείωσε ζημιές. Και έχε υπόψη σου ότι κατά 'κει πάει το πετρέλαιο.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 04/08/2010 22:06:23

        Οι ζημιές της ΔΕΗ, ειχαν να κάνουν με την εισοδο της στο χρηματιστήριο και τα λαμόγια που τη διοικούσαν επι Τσουκατομαντέληδων.Τα άλλα είναι νεοφιλελευθερες ερυγές.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 04/08/2010 22:21:21

        Ο Misha έχει απόλυτο δίκιο. Οι διεφθαρμένες νεοφιλελεύθερες διοικήσεις είναι υπόλογες και όχι οι εργαζόμενοι.
        Πού είναι όλοι αυτοί με τις χορηγίες να δώσουν λόγο για τα πεπραγμένα τους? Ακόμη ελεύθεροι κυκλοφορούν ενώ οι άξιοι ιδεολογικοί συνεχιστές τους GAP-Ντόρα και λοιποί συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο με σκοπό το ίδιον όφελος εις βάρος όλων.

    • gtsat avatar
      gtsat @ mitsosms 04/08/2010 20:26:47

      Σε ποιον πλανήτη ζεις?

  17. Misha avatar
    Misha 04/08/2010 19:26:02

    Δεν είναι θέμα συνδικαλισμού και κομματικού συμφέροντος.Είναι θέμα πατριωτικό και εθνικής κυριαρχίας.Μάς κάνουν προτεκτοράτο και κηρύσσουν πόλεμο εναντίον του λαού και της ελληνικής γής.
    Εχουμε τα κοτσια να αντισταθούμε;
    Ας ρωτησει ο καθένας την περδικούλα κι ας κάνει τα δέοντα.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Misha 04/08/2010 19:27:31

      Το ότι σε όλη την ΕΕ έχουμε απελευθέρωση δεν σου λέει κάτι; Είναι υποχρέωσή μας προς την ΕΕ.

      • Misha avatar
        Misha @ mitsosms 04/08/2010 19:30:35

        Όποιος αισθάνεται τις υποχρεωσεις του προς την ΕΕ ανωτερες από τις δεσμέυσεις προς την πατρίδα ας κατεβάσει και τα βρακιά του κι ας παντρέψει το γιόκα του με τον Μπομπ Τράα...και καλούς απογόνου...

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ mitsosms 04/08/2010 20:56:02

        28 Απριλίου του 1999 άνοιξε η αγορά ενέργειας στη Γερμανία.
        Αυτό δε σημαίνει ότι ξεπουλήθηκαν όλα. Οποιος θέλει να μπει στην αγορά, φτιάξει εργοστάσια!
        Αυτό σημαίνει απελευθέρωση! Οτιδήποτε άλλο είναι ακόμη ένα βήμα προς καταστροφή του εθνικού μας πλούτου. Εδώ δε μιλάμε για φορτηγά και ταξί, μιλάμε για την ελευθερία μας! Για να σκεφτούμε λίγο την περίπτωση να ελέγχετε η Θράκη ενεργεικά από Αμερικανούς ή Τούρκους! Το αποκλείει κανείς;!

      • Orestios avatar
        Orestios @ mitsosms 04/08/2010 22:06:22

        Σιδεράκια, για τους ΠΑΣΟΚους της κλικας GAP-Ντόρα-Μάνος-Καρατζαφέρης απελευθέρωση σημαίνει ξεπούλημα.
        Η στρέβλωση των εννοιών δεν είναι κάτι καινούργιο από τους νεοφιλελεύθερους σοσιαλιστές. Και μόνο τέτοιου είδους στρεβλώσεις είναι ενδεικτικές επαπειλούμενης λαμογιάς.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ mitsosms 04/08/2010 22:25:38

        @ σιδεράκιας

        Έτσι όπως λες ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι, με βάση κάθε κοινή λογική, η απελευθέρωση της αγοράς. Την κοινή λογική όμως οι διάφοροι Μανοανδριανόπουλοι και τα παπαγαλάκια τους την επικαλούνται μόνο εναντίον των εργαζομένων. Όταν έχουμε να κάνουμε με ξεπούλημα, η κοινή λογική πάει περίπατο και τη θέση της παίρνει η "ρεαλιστική αναγκαιότητα" των "αγορών".

      • Orestios avatar
        Orestios @ mitsosms 04/08/2010 22:30:50

        Ρεαλιστικήαναγκαιότητα των αγορών = κομπίνα μεγάλου μεγέθους από αρπακτικά (aka πολιτικοί με φίλους χορηγούς)

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Misha 04/08/2010 21:17:30

      Μήπως πήγαν στην Γερμανία ελληνικές εταιρείες και αγόρασαν γερμανικά εργοστάσια παραγωγής ενέργειας;
      Γιατί αυτό θα γίνει στην Ελλάδα από την ανάποδη βέβαια.
      Από πότε η ελευθερία ταυτίζεται με το ξεπούλημα δεν μπορώ να το καταλάβω...

  18. mitsosms avatar
    mitsosms 04/08/2010 19:26:26

    Κάνεις λάθος! Η ΔΕΗ είναι ζημιογόνος!

    • Misha avatar
      Misha @ mitsosms 04/08/2010 19:38:46

      Εισαι ψευτης!

  19. krisos avatar
    krisos 04/08/2010 19:34:35

    ..κοιτα σχετικα με τους ΔΕΗτζιδες ..προπερσυ που ετην πολη μου ειχε μπλακ αουτ ηταν καποιοι εργαζομενοι που ετρεχαν απο το πρωι με ενα βανακι και εξυπηρετουσαν ..ηταν μαλιστα κατακοποι ...καποιοι ειναι πολυ εργατικοι και δεν μπορει να του περνει ολους η μπαλα ...αλλα το κακο με τις ΔΕΚΟ ειναι οτι υπαρχει κακοδιαχειριση ..τα κομματα βολευουν εκει ολους τους ψηφοορους τους βλεπεις ...μετα υπαρουν τα goldenboy σε διαχειριστικες θεσεις πχ διευθυντων και ολοι αυτοι λυμαινονται της κρατικης περιουσιας !! ....για μενα θελει αξιολογιση ολων των υπαλληλων ..οσοι δεν κανουν δρομοοοο! ..επισης θελει διαχειριστες ..τοσα μυλα εχουμε και τα στελνουμε στο εξωτερικο ..δεν μπορουν να κρατησουν μερικους εδω ...ολα αυτα εχουν κανει κατα καιρους τα κομματα σε ολες τις ΔΕΚΟ με αποτελεσμα να τα ξεπουλαει οσο οσο η χουντικη κυβερνυση του Γ.Παπανδρεου! ...τα ιδια γινονται και στους δημους τωρα ..δειτε ποσους θα παρουν τωρα δημοτικους στυνομικους,αγροφυλακες ,λιμενικους κλπ (ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ)..αλλα καποια στιγμη που θα παει θα τιγκαρουν και αυτααα!

  20. Misha avatar
    Misha 04/08/2010 19:36:57

    Ψευδεσαι ασυστολα Mητσαρα.Όπου ιδιωτικοποιήθηκε ο ηλεκτρισμός οι τιμές αυξηθηκαν υπέρογκα για τους καταναλωτές και τελικά οι μονάδες κατέληξαν στα χερια πολυεθνικών αφού πέρασαν από κάποιους ντόπιους μεσαζοντες που παρισταναν τους επενδυτές.
    Τα στοιχεια (και) για την Αγγλία εδω από την Παγκόσμια Τράπεζα:
    h**p://www.psiru.org/reports/9910-E-U-Prob.doc


    Γμ την προπαγάνδα μου δλδ.ΕΛΕΟΣ με τις νεοφιλελλεύθερες προστυχιές! ΕΛΕΟΣ!

    • Misha avatar
      Misha @ Misha 04/08/2010 20:33:58

      Oι τιμές του ΟΤΕ μειώθηκαν αφου ηταν μια δεκαετια στον ουρανό, παρά την υπαρξη πολλών εναλλακτικών παρόχων, και αφού αυτοί οι «ιδιωτες επενδυτές» βάρεσαν κανόνι .Να σου θυμίσω;
      Telepassport, Lannet, Altec κλπ
      όλο το κόλπο άρχισε με την ψηφιοποίηση και τη χρονοχρέωση που την μάθαμε από τους έξω.Μετά αφού καταληστεύθηκε από τους Μαντέληδες ο κοσμάκης πουλησαν το μαγαζί κοψοχρονιά στους γερμανους και καθάρισαν.Τους εμειναν βεάβαι τα δις των μιζων.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Misha 04/08/2010 21:21:26

      Οι τιμές του ΟΤΕ μειώθηκαν αφού ιδιωτικοποιήθηκε. Νομίζω ότι ξέχασες αυτή την μικρή λεπτομέρεια.

    • Misha avatar
      Misha @ Misha 04/08/2010 22:04:43

      Οι τιμές του ΟΤΕ ήταν χαμηλά πριν την ψηφιοποίηση από την συμμορία Σημίτη -Μαντέλη -Τσουκάτου.Μετά αυξηθηκαν υπέρμετρα και στη συνέχεια έπεσαν, όχι ως συνέπεια του ανυπαρκτου ανταγωνισμού αλλά ως αυτονόητη ανταπόκριση στη φτωχη (σε συγκριση με τους ξενους) ελληνική αγορά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Misha 04/08/2010 22:23:23

      Μήτσε, και πριν μειωθούν εκτοξεύτηκαν στα ύψη από την συμμορία που αναφέρει ο Misha. Μην λες ότι θες. Τα γεγονότα είναι πως την περίοδο της εξωφρενικής αύξησης η νεοφιλελεύθερη σοσιαλιστική κλίκα έκανε πάρτυ με τα λεφτά των Ελλήνων για την πάρτη της.

  21. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 04/08/2010 19:51:22

    Έχεις την εντύπωση ότι αν αυξηθεί το ρεύμα θα μειωθεί η φορολογία για το μέσο πολίτη?
    Μακριά που είσαι νυχτωμένος... Άναψε κανένα φως λέω εγώ

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Ευαγγελία 04/08/2010 21:25:06

      Για πήγαινε να ζήσεις στην Καβάλα για να καταλάβεις τι σημαίνει βρώμικη ενέργεια. Μελέτες έχουν δείξει ότι το περιβάλλον γύρω από την μονάδα παραγωγής είναι κάργα τοξικό.

    • Misha avatar
      Misha @ Ευαγγελία 05/08/2010 00:16:01

      Kαι σε αυτό ψέμματα λες.Η ΔΕΗ έχει κάνει αίτηση για ανανέωση των μονάδων με καθαρές τεχνολογίες και τη μπλοκάρουν ιδιωτες.

  22. mitsosms avatar
    mitsosms 04/08/2010 19:54:01

    Να σε ρωτήσω ρε Misha, οι τιμές της τηλεφωνίας πότε μειώθηκαν; Μήπως όταν έσπασε το μονοπώλιο του ΟΤΕ; Ύστερα για να απολαμβάνεις εσύ την φθηνή σου kWh θα πρέπει οι άλλοι κοντά στις μονάδες παραγωγής να πεθαίνουν από τα καυσαέρια; Η φθηνή kWh βασίζεται στην βρώμικη παραγωγή του ηλεκτρισμού.

  23. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 04/08/2010 19:55:24

    Συμφωνώ μαζί σου. Όταν ξέρεις πού υπάρχει η στρέβλωση προσπαθείς να τη διορθώσεις και δεν πετάς μαζί με το νερό του μπάνιου και το ίδιο το παιδί. Το ότι στη ΔΕΗ και την κάθε ΔΕΗ υπάρχουν προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξεπουληθούν κοψοχρονιά και μάλιστα σε ιδιώτες, που θα κερδοσκοπήσουν και δεν θα επενδύσουν.

  24. manolo bobo avatar
    manolo bobo 04/08/2010 20:25:43

    ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΔΕΗ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΗ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ

  25. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 04/08/2010 22:00:37

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.

    ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΕΡΓΙΓΑΝΤΙΟ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ.

    ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ;
    ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ. ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΜΑΣ.

    ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
    ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ. ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΤΙ Η ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΜΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΤΑΓΕΣ.

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ;
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΦΘΗΝΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ.

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.

    ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ;
    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ, ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΚΑΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΕΓΑΛΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.

    ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΕΤΡΑΛΑΙΟΥ!
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΝΙΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΕΔΑΦΟΣ. ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.

    ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΡΙΑ ΣΤΑ ΤΡΙΑ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΝΕΥΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΦΨΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕΝΑΡΙΑ.
    ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Η Δ.Ε.Η ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΣΩΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΝΕΥΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΩΡΤΖΑΤΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΡΑΚΟΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΕ ΓΙΑ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ.
    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΔΙΑΚΛΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΜΑΖΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΙΚΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
    ΔΗΛΑΔΗ, ΚΥΡΙΕ ΦΩΤΟΠΟΥΛΕ ΑΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΛΑΟ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΓΩ ΕΔΩ ΝΑ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΩΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

    ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΠΑ.ΜΕ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ Η Δ.Ε.Η ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.ΛΕΜΕ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ. ΛΕΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΦΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΣΦΑΙΡΙΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΚΕΨΗ.

    ΠΟΙΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΡΕ ΑΠΟ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ;
    ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΠΡΟΝΟΜΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΕΙ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΝΤΑΣ ΣΑΣ.

    ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ, ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑΞΙΚΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΖΥΜΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΖΗΜΩΝΟΝΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΤΕΤΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ Κ.Κ.Ε ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑ.ΜΕ.

  26. NEMESIS avatar
    NEMESIS 04/08/2010 22:05:23

    δινετε βήμα και στους τριτοκοσμικους μπαμπουϊνους του ΠΑΜΕ τώρα? μαλιστα...

    • neotera avatar
      neotera @ NEMESIS 04/08/2010 22:25:29

      Εκτός από την τελευταία ρετρό προπαγανδιστική παράγραφο τι άλλο "μπαμπουίνικο" βλέπεις ? Τα κεφαλαία θα μου πεις και θά 'χεις δίκιο. Οι κατοχικοί πασόκοι δεν είναι τρισχειρότεροι ? Φάκτορα δεν τους βάζεις να πληρώνουν με τον πόντο τώρα που γλυκαθήκανε που δεν τους κόβεις την κακοήθεια όσο κραγμένη νά 'ναι...

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ NEMESIS 04/08/2010 22:28:14

      Τι λές ρέ Υπάνθρωπε??
      Χρυσαυγίτη τής δεκάρας πού μούγινες και ''πολιτισμένος'' και σέ ενοχλεί ο τρίτος κόσμος..και μιλάς και γιά μπαμπουϊνους..
      Οι όμοιοί σου ρέ,κάνανε αυτον τον κόσμο μέσα στην φτώχεια και στην εξαθλίωση..

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Σπύρος 04/08/2010 22:34:55

        Σπύρο, μην εκνευρίζεσαι με δαύτους. Πάντα φυλάμε καλά κονσερβοκούτια για το τομάρι τους.

  27. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 04/08/2010 22:24:37

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΝΕΜΕΣΗ !!!

    ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ.

    ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΘΕΣΕΙΣ.

    • neotera avatar
      neotera @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 04/08/2010 22:28:21

      Οχι να παίρνετε αέρα ? Δε δάγκωνα τη γλώσσα μου καλύτερα.

  28. krisos avatar
    krisos 05/08/2010 12:03:43

    Το ελληνικο ρευμα μπορει να ειναι το φθηνοτερο ...αλλα σε ολα τα προηγμενα κρατη εχουν τεχνολιες φθηνοτερες πχ Μια χωρα που παραγει αυτοκινητα εχει φθηνοτερα αυτοκινητα συγκριτικα με εμας που τα εισαγουμε και ουτο καθ' εξης ...οταν εγω που παραγω γεωργικα προιοντα πχ ντοματες και αγγουρακια δεν εχω ουτε αυτα καταλαβετε για τι χαος μιλαμε οτι υπαρχει στην Ελληνικ αγορα και ποσο καλα παει ο ανταγωνισμος! ...καποια στιγμη πρεπει να σκεφτουν διατημιση των προιοντων και των υπηρεσιων ...μαζι με αυτο συμπεριλαμβανωμενου και της αξιας του ρευματος .....δεν ειναι δυνατο καποιος που παιρνει 700 ευρω να πληρωσει ουτε ΔΕΗ με 200 ευρω ουτε νοικι με 400 ..μετα ας κανει οσα ντιλ θελει αλλα παντα με διαφανεις διαδικασιες και οχι με ξεπουλημα ανεφ ορων οπως του ΟΤΕ ...και που ξερω εγω οτι δεν θα πανε σε ταμεια κομματος ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.