05/01/2009 23:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέσα στη Γάζα το πεδίο μάχης

Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι ισραηλινές επιχειρήσεις στη Λωρίδα της Γάζας, με τους νεκρούς Παλαιστινίους να ξεπερνούν τους 540 και τις διπλωματικές προσπάθειες, μέχρι στιγμής, να μην έχουν κάποιο αποτέλεσμα. Το Ισραήλ απορρίπτει τις εκκλήσεις της ΕΕ για άμεση κατάπαυση του πυρός, διαμηνύοντας πως ο πόλεμος με τη Χαμάς θα συνεχιστεί. Έτοιμοι να πολεμήσουν τους Ισραηλινούς στους δρόμους της Γάζας είναι χιλιάδες μαχητές της Χαμάς, σύμφωνα με εκπρόσωπο της οργάνωσης, καθώς οι μάχες διεξάγονται πια μέσα στα όρια της πόλης.

Σε απελπιστική κατάσταση χιλιάδες άνθρωποι καθώς υπάρχει σοβαρή έλλειψη σε τρόφιμα και, σχεδόν, συνολική διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος. «Η ανθρωπιστική κρίση που προκαλεί η επίθεση στη Γάζα πλήττει κυρίως  τις γυναίκες και τα παιδιά», τόνισε στο Αμμάν η τοπική διευθύντρια της Unicef. Τραγικές είναι και οι συνθήκες στα νοσοκομεία.

Στην περιοχή έχει μεταβεί τρόικα της ΕΕ, αποτελούμενη από τον Τσέχο υπουργό Εξωτερικών, τον επικεφαλής της γαλλικής διπλωματία, τον υπουργό Εξωτερικών της Σουηδίας, καθώς και o Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί.

Ο Σαρκοζί κάλεσε το Ισραήλ να  σταματήσει τις εχθροπραξίες και χαρακτήρισε "ανεύθυνη και ασυγχώρητη" την απόφαση της Χαμάς να μην ανανεώσει την εκεχειρία με το Ισραήλ σε συνδυασμό με την εκ νέου εκτόξευση ρουκετών. Η Χαμάς, τον κατηγόρησε για "πλήρη μεροληψία" υπέρ του Ισραήλ, επισημαίνοντας, πως οι δηλώσεις του δείχνουν "μία ειλικρινή έκκληση για την εξακολούθηση του ολοκαυτώματος που πραγματοποιείται τώρα στην Γάζα".
Παρά τη νέα έκκληση της ΕΕ για άμεση κατάπαυση του πυρός, η υπουργός Εξωτερικών του Ισραήλ Τζίπι Λίβνι, μετά τη συνάντησή της με την ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία, τόνισε πως ο πόλεμος κατά της Χαμάς θα συνεχιστεί. Παράλληλα, απέρριψε και τις προτάσεις για ανάπτυξη διεθνών παρατηρητών στα σύνορα με τη Λωρίδα της Γάζας μετά την επίτευξη εκεχειρίας.

Ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της βρετανικής επιθεώρησης "Jane's" και τον ειδικευμένο αναλυτή, Ντέηβιντ Χάρτγουελ, η στρατιωτική νίκη του εβραϊκού κράτους με αντίπαλό την Χαμάς της Λωρίδας της Γάζα "δεν είναι εφικτή", ενώ δεν προβλέπεται ότι η κατάσταση ασφάλειας στα νότια του Ισραήλ "θα βελτιωθεί, ούτε μεσοπρόθεσμα".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 05/01/2009 23:42:37

    Η εικόνα που έβαλες είναι η πραγματικότητα και εμείς δυστυχώς δεν είμαστε παρά απλοί θεατές.
    Κατά τα άλλα:

    -Χαμάς εναντίον PLO
    -Αίγυπτος εναντίον Χαμάς
    -ΗΠΑ μαζί με το Ισραήλ
    -η ΕΟΚ στον κόσμο της
    -το Ιραν περιμένει στη γωνία
    -ο Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής ...εναντίον του αντιπρόεδρου Υπουργού Αμυνας του Ισραήλ
    -εμείς να πατάμε σε 3 βάρκες (μη θυμώσουν οι Αμερικάνοι, μην θυμώσουν οι Ρώσοι είμαστε και με την ΕΟΚ)


    και η ουσία το Ισραήλ να δολοφονεί παιδιά και να ρίχνει πυραύλους σε ασθενοφόρα

  2. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 05/01/2009 23:42:50

    Ηλωριδα της Γαζας εχει καταστει ενα απεραντο σφαγειο.Δυστυχως!Ηζωη εκει δεν εχεικαμμια σημασια και οι εγκληματιες οχι μονον κυκλοφορουν ελευθεροι γι να σκωτονουν ακομα περισσοτερους.Ο κυνισμος σε ολο του το μεγαλειο!!!ΝΤΡΟΠΗ !!

  3. tony avatar
    tony 05/01/2009 23:46:34

    Το δηλώσαν ξεκάθαρα ειναι αποφασισμένοι.Εχουν επενδύσει πολλά δισ δολάρια στο project Μεση Ανατολή γ παγκόσμιος πόλεμος.Και είμαστε ακόμη στον Ιανουάριο. Φαντάζεστε τί έχουμε νά δούμε τον Ιούνιο
    που παραδοσιακά είναι ο μήνας των στρατιωτικών επιχειρήσεων?

  4. Μάγνης avatar
    Μάγνης 05/01/2009 23:50:01

    Η άρνηση του δικαιώματος ύπαρξης του κράτους Ισραήλ και κατά συνέπεια η καταστροφή του κρατους αυτού ήταν πάγια πολιτική των αραβικών κυβερνήσεων και των διαφορων παλαιστινιακών οργανώσεων. Mε την άνοδο του Χομεϊνί στο Iran και το δυνάμωμα του ισλαμισμού στον αραβικό-μουσουλμανικό κόσμο η καταστροφή του Ισραήλ είναι καθήκον όλων των μουσουλμάνων και αναγκαστικά άλλαξε η σχετική διατύπωση και φρασεολογία.
    Σύμφωνα με το καταστατικό της Χαμάς όλη η Παλαιστίνη είναι ισλαμική πατρίδα στην οποια άπιστοι, μη μουσουλμάνοι, δεν έχουν θέση.
    Είναι καθήκον κάθε μουσουλμάνου να αγωνιστεί για την απελευθέρωση της Παλαιστίνης από τους απιστους και την κατάκτηση του Ισραήλ, αυτού του σιωνιστικού κατασκευάσματος, διότι μέχρι της δευτέρας παρουσίας η Παλαιστίνη έχει παραχωρηθεί στους μουσουλμάνους. Στόχοι της Χαμάς είναι η καταστροφή/διάλυση κάθε κοσμικής παλαιστινιακής αρχής, η κατάκτηση της Ιορδανίας και η δημιουργία μιας ισλαμικής θεοκρατίας στην Παλαιστίνη.
    Οι ηγέτες της Χαμάς αρνούνται το ολοκαύτωμα των εβραίων κατά τη διάρκεια του 2. παγκοσμιου πολεμου και υποστηρίζουν αντισημιτικές θεωρίες συνωμοσίας (οι Εβραίοι είναι υπεύθυνοι για την γαλλική επανάσταση, τον κομμουνισμό, τους παγκοσμιους πολέμους).

  5. tiramola avatar
    tiramola 05/01/2009 23:53:06

    Μην τα ισοπεδωνεις ολα και μην παραπληροφορεις Ιθαγενη!
    40 αντιπροεδρους εχει η ΣΔ....

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 05/01/2009 23:57:33

    @5 δεν τα ισοπεδώνω μιλάω για ένα από τους 40

    κοίτα και εδώ

    http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2009/01/blog-post_9795.html

    δυστυχώς τα παιδιά πεθαίνουν και οι μεγάλοι (ανεξαρτήτου χρώματος) κάνουν ισοζύγιο

  7. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/01/2009 00:02:06

    Είπα κι΄εγώ.
    Είχε καιρό να σκάσει μύτη το ΄Παρατηρητηριο τού Ελσίνκι΄στό blog..................

  8. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 06/01/2009 00:03:50

    Μάγνη μάγνη, τι π@π@ριές αραδιάζεις νυχτιάτικα?
    Τί σχέση έχουν αυτά με την αιμοδίψα των εβραίων στη γάζα? Μέθυσες απ'το αίμα κι εσύ?

  9. κοπυ πειστ avatar
    κοπυ πειστ 06/01/2009 00:10:45

    Φακτορ ΚΡΙΜΑ.οσο παει και φτωχαίνει η ποιοτητα των σχολιων. Εγω δεν γραφω γιατι δεν εχω τιποτα να πω. Τοσοι δεν χουν και γραφουν.Ειναι σεβασμος στη δημοκρατια να γραφει ο καθενας ότι του κατεβει, με κουβεντες καφενειου και χωρις καμια τεκμηριωση, εμβαθυνση,προβληματισμο, και συ να τα αφηνεις, στο ονομα της ελευθεριας εκφρασης?
    καταργησε και λιγο τη δημοκρατια να μαθουν να προβληματιζονται λιγο πριν γραψουν ο,τι τους κατεβει.

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/01/2009 00:13:56

    Αγαπητέ Μάγνη μπορείς σε παρακαλώ να επαναλάβεις το σκεπτικό σου στα δύο παιδιά της φωτογραφίας και να μου εξηγήσεις σε εμένα τα παιδιά με το κίτρινο άστρο του 1940-1944 σε τι διαφέρουν με τα δύο παραπάνω θύματα?
    Εκτός και τότε είμαι μαζί σου αν τα δύο θύματα της φωτογραφίας είναι ηγέτες της Χαμάς.

  11. Orestios avatar
    Orestios 06/01/2009 00:16:53

    @ tiramola
    Διάβασε το βιογραφικό της αντιπροέδρου Radmila Šekerinska (FYR Macedonia). Ειδικά την αρχή της δραστηριότητάς της.

  12. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 06/01/2009 00:21:07

    Μποχός ο μάγνης...

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/01/2009 00:23:47

    Δολοφόνοι του αύριο
    Δολοφόνοι παιδιών
    Το μόνο που πετυχαίνουν
    Να δημιουργούν μάρτυρες
    Κρίμα Μάγνη ιδιαίτερα το Ισραήλ θα έπρεπε λόγω ιστορίας να είχε διδαχθεί για τα αποτελέσματα της βίας και του μίσους
    και για να το εμπεδώσουν οι υποστηρικτές σας:

    ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΠΑΙΔΙΩΝ

  14. Orestios avatar
    Orestios 06/01/2009 00:28:38

    She became involved in the Open Society Institute of George Soros and in 1996 won a seat on Skopje City Council, which she held until she was elected to the Macedonian parliament in 1998

    Η αμέσως επόμενη πρόταση

  15. donaE avatar
    donaE 06/01/2009 00:29:57

    Δεν αντεχεται η εικονα.Παει και το 'ποτε ξανα'...

  16. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 06/01/2009 00:30:42

    "Το Ισραήλ" λες ιθαγενή?
    Τι είναι το Ισραήλ? Η κυβέρνησή του, η πλειάδα των ΜΚΟ του που οργώνουν τον κόσμο μέρα νύχτα για να μας κρατάν ενήμερους και συμπαθούντες, οι εβραίοι της διασποράς, οι απανταχού εντέχνως διεισδύσαντες, οι νεκροί των στρατοπέδων συγκέντρωσης στον ΒΠΠ, οι "αθώοι" (όσο οι γερμανοί υπήκοοι τοι Χίτλερ) κάτοικοι του κράτους του Ισραήλ?....

    Ευτυχώς, μας βγάζουν από τον κόπο να το σκεφτόμαστε το θέμα: είναι ευθείς και κατηγορηματικοί. Δεν αφήνουν περιθώριο να τους δώσεις δίκιο ούτε μια στο δις...

  17. tiramola avatar
    tiramola 06/01/2009 00:31:51

    Πεστο στον Παπανδρεου Ορεστιε να την διαγραψει...


    (mind the)

  18. Orestios avatar
    Orestios 06/01/2009 00:41:12

    @ tiramola
    Έχει ικανότατο επιτελείο. Να του το πούν αυτοί. Γι' αυτό τους πληρώνει.
    Anyway, το μπιλιάρδο συνεχίζεται. Η μαύρη μπάλα δεν έχει μπει στην τρύπα ακόμα. Τα παιδιά, για τα οποία τόσο νοιάζεται το U.S., συνεχίζουν να πεθαίνουν.
    Ανάλογες εικόνες νεκρών παιδιών (από τα όπλα "κακών" καθεστώτων) έκαναν το γύρο του κόσμου πρωτού εισβάλουν τα γεράκια, τότε.

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/01/2009 00:53:18

    Αν και δεν μου αρέσουν οι "ισοπεδώσεις" του επιπέδου όλοι ίδιοι είναι (και χωρίς ίχνος προσωπικής αντιπαράθεσης επειδή ο συνομιλητής tiramola είπε ότι παραπληροφορώ) αφιερώνω την παρακάτω ανάρτηση, σε όποιους ακόμα ελπίζουν ότι οι υπάρχοντες επίγονοι πολιτικοί είναι η λύση και για ποιό λόγο ο ΓΑΠ και ο Μπάρακ είναι φίλοι...:

    ""There is no better friend in Greece of the Jewish community, of Israel, and of the United States than you, Mr. Papandreou" said AJC Executive Director David A. Harris, who made the presentation to Minister Papandreou...
    "I am proud to be here today among friends and colleagues who have worked enthusiastically and diligently so that these collaborative ties have survived the test of time," said Mr. Papandreou...
    "When I was Minister of Education a few years ago, I formed a committee whose task was to search all Greek school textbooks and remove any references that might be considered anti-Semitic," said Mr. Papandreou. "I am glad to say that this task was completed under my aegis."...
    Mr. Papandreou proclaimed: "I am delighted that our relations have never been better."...
    He also expressed "Greece's active support for Israel's admission to the West European and Others Group (WEOG), which would enable Israel to serve on the UN Security Council and other deliberative bodies." The American Jewish Committee has spearheaded a diplomatic advocacy effort, meeting regularly with European government officials to press for Israel's temporary admission to WEOG."

    από taxalia.blogspot

  20. Orestios avatar
    Orestios 06/01/2009 01:03:53

    ETHICAL CHARTER of the SOCIALIST INTERNATIONAL
    http://www.socialistinternational.org/viewArticle.cfm?ArticleID=24

    WOW!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/01/2009 01:21:13

    Oi aravikes kyvernisseis echoun POULISSEI tous Palestinious.Oles anexairetos.Ma logo Hamas,ma logo kalis geitniassis me Israil kai schesseis me USA tous echoun poulissei...

    Oi araves omos os laos ochi.Ekei einai pros to paron to mono tous oplo!

  22. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/01/2009 01:29:00

    Αν η μισή μου καρδιά
    βρίσκεται γιατρέ εδώ πέρα,
    η άλλη μισή στη Κίνα βρίσκεται,
    με τη στρατιά που κατεβαίνει απ' το Κίτρινο ποτάμι,
    η άλλη μισή στη Κίνα βρίσκεται.

    ...κι ύστερα γιατρέ, τη κάθε αυγή,
    τη κάθε αυγή γιατρέ με τα χαράματα,
    πάντα η καρδιά μου στην Ελλάδα τουφεκίζεται.

    ...κι ύστερα, 10 χρόνια, να γιατρέ,
    που τίποτα δεν έχω μεσ’ στα χέρια μου να δώσω στο φτωχό λαό μου,
    τίποτα - πάρεξ ένα μήλο, ένα κόκκινο μήλο :
    τη καρδιά μου
    (Ναζίμ Χικμέτ, Σανατόριο, 1949)

    ...κι ύστερα γιατρέ, τη κάθε αυγή,
    τη κάθε αυγή γιατρέ με τα χαράματα,
    πάντα η καρδιά μου στη Γάζα βομβαρδίζεται

    Νοιώθω μισός άνθρωπος.
    Παιδιά και γυναίκες δολοφονούνται στη Γάζα κι εγώ δεν έχω τίποτα να δώσω στο φτωχό παλαιστινιακό λαό - πάρεξ τη καρδιά μου.
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ.

  23. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/01/2009 01:36:11

    και επειδή παντού υπάρχουν άνθρωποι που πάντα θα αντιστέκονται στην ομαδοποίηση και στην ισοπέδωση που τα άκρα επιθυμούν, όποιος μπορεί ας υπογράψει:

    http://december18th.org/

  24. Μαρετζ avatar
    Μαρετζ 06/01/2009 01:42:59

    Κύριε Μάγνη μου φαίνεται ότι σας διαφεύγει μια λεπτομέρεια. Η Χαμάς δημιουργήθηκε και ενισχύθηκε από το Ισραήλ για να μειώσει την επιρροή της κοσμικής και μαρξίζουσας PLO στη παλαιστινιακή κοινωνία. Κύριε Μάγνη το Ισραήλ δυστυχώς δεν θέλει την ειρήνη και απλώς εμπορεύεται το ολοκαύτωμα για να διατηρήσει τις κτήσεις του μετά τον πόλεμο του 67 στα παλαιστινιακά εδάφη.
    Δυστυχώς έτσι όπως πάνε ίσως μετά από χρόνια πάλι οι ισραηλινοί θα πάρουν το δρόμο της εξορίας. Η δημογραφική βόμβα των αράβων ίσως είναι πιο αποτελεσματική από τα πυρηνικά των ισραηλινών.

  25. zero-limit avatar
    zero-limit 06/01/2009 02:45:55

    Για την στήριξη της τρομοκρατίας των ναζιστών του Ισραήλ, από τη "δημοκρατική" Ευρωπαϊκή Ένωση, θα μας πουν κάτι;

    Μπατσοι, δικαστες και πολιτικοι, φυλαξτε καλα την πρεσβεια των βασανιστων γιατι μαζι με αυτην θα φυγετε και εσεις.

  26. Λεβι avatar
    Λεβι 06/01/2009 10:53:37

    Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική των Ελλήνων πολιτών που υποστηρίζουν τις θέσεις των παλαιστινίων. Αλήθεια στο δικό σας πρόβλημα με την Μακεδονία γιατί χρησιμοποιείται την ιστορία σαν απόδειξη της ελληνικότητας της Μακεδονίας ενώ για το Ισραήλ η διεκδίκηση των αρχέγονων εδαφών του είναι σιωνισμός και ιμπεριαλισμός ; Στα σχολεία σας διδάσκεται την παλαιά διαθήκη και η επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα ο χριστιανισμός προέρχεται από τον ιουδαϊσμό επομένως ξέρετε καλά ποιος λαός έχει δίκιο. Αν δεχτούμε την άποψη των παλαιστίνιων τότε και οι 'σκοπιανοί' είναι μακεδόνες και καλώς διεκδικούν το όνομα αυτό...

  27. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 06/01/2009 10:59:34

    Να χωρίσουν το χώρο ανάλογα με τον πληθυσμό/
    Να μετακινησουν εβραίους στον ενα χώρο και παλαιστηνιους στον αλλο και να σηκώσουν ενα τοιχος αναμεσα τους αφου δεν μπορούν αλλοιως να συμβιώσουν και μιας και ο δυνατός ο νταβατζης στη περιοχή είναι το Ισραηλ δευτερη λύση είναι να παρουν τα αλλα αταβικά κρατη τους πατριώτες τους και να τους μοιρασουν στα κρατη τους για να πάψουν να αιμοραγούν. Κι ολα αυτά γιατί ολοι οι Αραβες μαζί δεν μπορούν να τα βάλουν με μια χούφτα Εβραιους

  28. t avatar
    t 06/01/2009 11:06:42

    Was a long and dark December
    From the rooftops I remember
    There was snow
    White snow

    Clearly I remember
    From the windows they were watching
    While we froze down below

    When the future's architectured
    By a carnival of idiots on show
    You'd better lie low

    If you love me
    Won't you let me know?

    Was a long and dark December
    When the banks became cathedrals
    And a fog became God

    Priests clutched onto bibles
    Hollowed out to fit their rifles
    And the cross was held aloft

    Bury me in honor
    When I’m dead and hit the ground
    My nerves are poles that unfroze

    If you love me
    Won't you let me know?

    I don't want to be a soldier
    Who the captain of some sinking ship
    Would stow far below

    If you love me
    Why'd you let me go?

    I took my love down to Violet Hill
    There we sat in snow
    All that time she was silent still

    So if you love me
    Won't you let me know?

    If you love me,
    Won't you let me know?

  29. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 06/01/2009 11:27:10

    Λεβί καλημέρα,
    Επειδή ουτε προφανώς το πρόβλημα που λέγεται Μακεδονικό το ξέρεις,ούτε τις θέσεις της Ελλάδας σχετικά με το Παλαιστινιακό ξέρεις, επειδή η Παλαιά Διαθήκη δεν ειναι ενα ιστορικό βιβλίο και δεν κατοχυρώνει δικαίωμα ιδιοκτησίας στα παιδιά του Ισραήλ ως του μοναδικού λαού που εζησε εκεί, επειδή αν δεχόμασταν την απίστευτη λογική σου, τοτε δεν θα έπρεπε να ειχαν πατρίδα οι μισοί λαοί της γής, ξέρεις ποσοι λαοί θα κατοχύρωναν δικαίωμα γενοκτονίας οπως κάνουν οι σιωνιστές σας;Ασε που θα δικαιωνόταν και ο Χίτλερ και οι Χριστιανοί της Ισπανίας και της Πορτογαλλίας. Ετσι σκέπτεστε εσεις εκεί; Σ΄ευχαριστώ που σήμερα εμαθα πόσο απλοϊκή και επικίνδυνη ειναι η λογική ενός σιωνιστή που θεωρεί οτι το Ισραήλ ειναι ο περιούσιος λαός της Παλαιστίνης.

  30. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 11:33:41

    Λεβι –πόσα δεν καταλαβαίνουμε και εμείς ας τα να πάνε .Στο χώρο που ονομάζουμε Ελλάδα ισχύ το «δικό σου δικό μου ,και το δικό μου δικό μου» . εδώ που γεννήθηκε ο Αριστοτέλης κάπου στην Χαλκιδική μόνο 5-6 χρόνια κυριάρχησε ….

  31. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/01/2009 11:35:42

    35@
    Ποιά Ιστορία ακριβώς??
    Τον μύθο τού Μωυσή που πήρε τον Λαο του και τον πήγε στην Γη της Επαγγελίας??
    Μα Εβραίοι Ιστορικοί έχουν αποδειξει πως η ΄Γή΄ήταν υπό Αιγυπτιακή Κατοχή...
    Οσο για τον Σολομώντα και τον Δαυίδ πού παίζουν ως Ιστορικά πρόσωπα??

  32. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/01/2009 11:48:35

    -Israel Shahak:Jewish History,Jewish Religion(foreward by Edward Said)
    -Norman Filkenstein:H Βιομηχανία τού Ολοκαυτώματος,εκδ εκοστού πρώτου,Αθήνα.
    -Ιsrael Shahak and Norton Mezvinsky:Jewish Fundamentalism in Israel,pluto press UK 1999
    -Daniel Cil Brecher:A Stranger in The Land,Jewish Identity Beyond Nationalism
    -M.Warschawski-M.Taut:H Ιστορία τού Σιωνισμού,εκδ.Πρωτοποριακή βιλβιοθηκη,2003
    -Ιlan Greislammer:H Nέα Ιστορία τού Ισραήλ,Καστανιώτης 2000.
    Ολοι οι ανωτέρω συγγραφείς είναι Εβραίοι.

  33. enas koukos avatar
    enas koukos 06/01/2009 11:56:23

    @ 35 Μπερδευεις την ιστορια μετα παραμυθακια , και τον γιγαντα Ελληνικη φιλοσοφια με τις ιστοριες για αγριους .

  34. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 12:24:04

    @ Σιωνιστή μου

    Άν αύριο η Άλ Καιντα σκοτώσει καμια 50ριά Ισραηλινούς, αθώους η ένοχους, δεν θα καταδικάσω την επίθεση. Θα είμαι μαζί τους. Ά και οι σκοπιανοί σου όντως είναι Μακεδόνες . Αυτά και να μου φιλήσεις τον Bush...

    IF YOU DONT COME TO DEMOCRACY< DEMOCRACY WILL COME TO YOU.

  35. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/01/2009 12:30:23

    Αγαπητέ Λεβί, νομίζω ότι η φωτογραφία απαντά στις απορίες σου.
    Κανείς δεν ζητά τον αφανισμό του Ισραήλ, (και μην αναμασήσεις δηλώσεις φανατικών Μουσουλμάνων γιατί θα πρέπει να θυμηθείς δηλώσεις Ορθόδοξων Εβραίων).
    Η δολοφονία παιδιών σε τι εξυπηρετεί το κράτος σας?
    Ο βομβαρδισμός ασθενοφόρων?
    Ο αποκλεισμός με τείχη τη διαφορά έχει από το κίτρινο αστέρι του παρελθόντος?
    Σκοτώνεται αμάχους και αν είσαστε Ταλιμπάν ή Σέρβοι θα σας βομβαρδίζαμε, τόσο απλά.
    Δυστυχώς όμως στη ζυγαριά μπαίνουν αίμα και δουλειές οπότε γέρνει η πλάστιγγα προς το μέρος σας σήμερα.
    Επειδή σου αρέσει η ιστορία όμως δεν ξέρει κανείς αύριο τι ξημερώνει και όποιος σπέρνει θάνατο σε παιδιά κάποτε πληρώνει τον λογαριασμό.
    Αφού είσαι τόσο ιστορικά ορθός ας δεχτούμε τις αποφάσεις του ΟΗΕ είτε για την Μακεδονία είτε για την Παλαιστίνη.
    Συμφωνείς?

  36. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 12:34:59

    Όπα δηλ. στην Γάζα δεν υπάρχει συγκρούσει δυο μερών . Αμέσως ο συνομιλητής μας είναι εκτός με υβριστικά .Ηρεμήστε Θεοφάνια δεν έχουμε σήμερα .

  37. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/01/2009 12:36:24

    @ ΣΟΒΟΚΑΗΣ.
    Κατι μας ειπες τωρα.
    Μα ρε συ, οι Εβραιοι, εχουν 200 πυρηνικες κεφαλες, κι οι αλλοι εχουν αρχιδια ριγανατα,πως να τα βαλουν μαζι τους;
    Αρκει που πληρωνει το Αμερικα αβερτα.

  38. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/01/2009 12:41:54

    @ Λεβί
    O λόγος δεν είναι ιστορικός αλλά επειδή ο ελληνικός λαός είναι ευάλωτος στο συναισθηματικό ντοπάρισμα.
    Αφού γράφεις εδώ μάλλον ζεις στην Ελλάδα και είδες τι έγινε τον τελευταίο μήνα.Από μία δολοφονία παιδιού διαλύθηκε το σύμπαν με κανένα να μη μπορεί να χαλιναγωγήσει την κατάσταση.Επρεπε να υπάρξει θύμα από την άλλη πλευρά για να αρχίσει νέο συναισθηματικό ντοπάρισμα και να αρχίσει να ισορροπεί το προηγούμενο.
    Στην περίπτωση της Γάζας απο τη στιγμή που οι απώλειες είναι 500 προς 3 είναι δεδομένο το ντοπάρισμα υπέρ των αδυνάτων Παλαιστινίων άσχετα με το δίκιο ή το άδικο.
    Οι λόγοι που η ελληνική κοινή γνωμη είναι με τους Παλαιστίνιους είναι :
    1) Σκοτωνονται πολύ περισσότεροι Παλαιστίνιοι από Ισραηλινοί.
    2) Η Αμερική υποστηρίζει το Ισραήλ.
    Δε χρειάζονται άλλοι.Βέβαια ο τρόπος αυτός του σκέπτεσθαι είναι και ο λόγος για τους οποίο η Ελλάδα είναι δύναμη δεύτερης κατηγορίας οπότε δεν έχει και μαγάλη σημασία τι σκεπτόμαστε για τους τρίτους.

  39. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/01/2009 12:42:08

    Γι αυτον που γραφει τι λενε οι Αραβες και οι Μουσουλμανοι.
    Ναι,να συμφωνησω, οτι ειναι μαλακες και αγραμματοι και βουρλα και ο,τι αλλο θες,αλλα ποιος τους εδωσε το δικαιωμα να τα λενε;
    Ποιος μπουκαρε εκει, μετα το Β Παγκοσμιο πολεμο και τακανε γης μαδιαμ;
    Ποιος πολεμουσε συνεχεια, με μοντερνα οπλα, ανθρωπους, που ηταν βοσκοι;
    Αρα, γιατι λεμε διαφορα για τους ντοπιους, οταν αυτοι εχασαν τα σπιτια τους,και τα χωραφια τους,επειδη καποιοι ειδαν στον υπνο τους το θεο τους, που τους ειπε, οτι πρεπει να παρουν τη μιση υδρογειο, γιατι τους εχει κανει καποιο μυστικο συμβολαιο;
    Μιλαμε για μεγαλη τρελλα, αλλα επικινδυνη τρελλα.

  40. leon avatar
    leon 06/01/2009 12:44:00

    Καθε καινουριο αρθρο του FactorX συνοδευεται απο (κατα μεσο ορο) 50 post. Δυστυχως απο αυτα τα post δεν βγαινει κανενα συμπερασμα! Ουτε ενα απο αυτα δεν προτεινει λυση στα προβληματα που συζητουνται. Αναλωνονται μοναχα στο να παιρνουν το μερος μιας απο τις 3-4 επικρατουσες αποψεις για το ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ. Δυστυχως ολοι φταιμε. Πρωτιστως που δεν μπορουμε να συμφωνησουμε. Θα μου πειτε, αν δεν διαφωνησεις πως θα γινει διαλογος? Ο διαλογος ομως πρεπει να εχει αποτελεσμα! Συζηταμε για ενα θεμα και στο τελος εγω κραταω την δικη μου αποψη και εσυ την δικη σου! Πως ειναι δυνατον? Την συζητηση δεν την κανουμε για να αποκαλυψουμε την αληθεια? Για να βρουμε κοινο παρανομαστη?
    Ολοι μας εχουμε την ικανοτητα να διακρινουμε το σωστο απο το λαθος. Οχι αυτο που εχουμε βιωσει. Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σωστο και το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ λαθος! Για οποιον πει οτι ειναι υποκειμενικο εχω να πω μονο αυτο...ΥΠΑΡΧΕΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ! Ειναι αυτο που δεν θελουμε να μας τυχει ποτε. Ειναι αυτο που δεν θελουμε να μας κανουν.
    Οταν λοιπον σε μια συζητηση παρουσιαζει ο μεν η ο δε αδιασειστα στοιχεια και ο ετερος συνομιλητης ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ, δυο πραγματα μπορει να συμβαινουν. Ειτε ειναι ΒΛΑΞ ειτε εξυπηρετει τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ του.
    Για πειτε μου λοιπον....πως αντιμετωπιζετε τους βλακες και τους συμφεροντολογους στην καθημερινοτητα σας? Και για ποιο λογο καποιοι απο εσας θελετε να συμπεριληφθειτε σε αυτες τις 2 κατηγοριες?

  41. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 12:44:54

    @ Δημοσθένης

    Ναι,έχουμε συγκρουση δυο μερών...
    (Δηλαδή φταίει η Χαμάς...)
    Άσε, τα ίδια μας έλεγες και για τον μεγα Αλέξανδρο στην αρχαία Αθήνα.
    Μια ζωή ρήτορας της πλάκας.

  42. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 12:51:23

    Το μεγαλύτερο έγκλημα στην ανθρωπότητα δεν ήταν η εξόντωση των Ινδιάνων,Ινκας κλπ στο Αμερική . Μήπως μόνο από Ιρλανδούς, Ισπανούς ε …

  43. Λεβι avatar
    Λεβι 06/01/2009 12:54:08

    Αδέλφια μην βαράτε όλοι μαζί οι απόψεις του καθενός είναι η τροφή ενός διαλόγου. Κυρία Αλεξάνδρα ενώ μου αφαιρείται το δικαίωμα να μιλήσω για την Μακεδονία λέγοντας ότι δεν ξέρω το πρόβλημα εσείς βεβαίως ξέροντας το εβραϊκό παλαιστινιακό πρόβλημα με βρίζετε λέγοντας με σιωνιστή και τους Εβραίους περιούσιο λαό. Μπορεί κυρία Αλεξάνδρα να μην θεωρείται ιστορική πηγή την παλαιά διαθήκη αλλά τα Χριστούγεννα τα γιορτάζεται, σήμερα των φώτων γιορτάζεται την βάπτιση του Χριστού στον Τίβερη ποταμό υπαρκτό μέχρι σήμερα, το Πάσχα το γιορτάζεται αναπαριστώντας στις ορθόδοξες εκκλησίες όλο το 'θείο πάθος' και χιλιάδες έλληνες τουρίστες συνωστίζονται όχι για να φύγουν από την Σμύρνη αλλά για να βαδίσουν στα βήματα του εβραίου Ιησού. Μπορεί όλα αυτά για πολλούς να είναι μύθοι παραμυθάκια και ανάξια της ιστορίας άλλων λαών αλλά τι να κάνουμε τους ψαλμούς του Δαυίδ τους ψάλλουν και οι Εβραίοι και οι Έλληνες χριστιανοί.
    Κυρία Αλεξάνδρα όλοι οι λαοί έχουν τους μύθους τους γιατί έτσι δικαιολογούν τα κράτη τους αλλά είναι άδικο να λέτε εσείς όπως και άλλοι σ'αυτό το site ότι οι δικοί σας μύθοι είναι ιστορία ενώ των εβραίων μύθοι.
    Και κάτι τελευταίο κυρία Αλεξάνδρα. Ξέρετε ποια είναι οι γνώμη των 'σκοπιανών' για την Ελλάδα;

  44. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/01/2009 12:55:55

    Eιπαμε:
    Eιχαν καιρό να σκάσουν μύτη οι Δημητράδες στο blog...
    Προφανώς παίρνουν ΄καλές ειδήσεις΄απο την Γάζα και ξεθαρεύουν...
    Σε λίγο θα βγάλουν και τίς Ισραηλινές σημαίες να πανηγυρίζουν όπως έκαναν και μέ τις Αμερικανικες στην Γιουγκοσλαβία...

  45. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 13:01:55

    @ Leon,

    Απο τον δημόσιο διάλογο, έστω και με αυτούς τους όρους, πάντοτε κερδίζουμε κατι. Είτε μια πληροφορία, είτε μια ενδιαφέρουσα άποψη.
    Ακόμα και όταν δείχνει ο άλλος ανυποχώρητος από τις όποιες (έστω και ηλίθιες) απόψεις του, μαθαίνει πως οι άλλοι δεν διαφωνούν μαζί του χωρίς βαθύτερα αίτια.
    Όσο για τους συμφεροντολόγους, τα θύματα ιδεοληψίας, τους πράκτορες, η τους ξεπουλημένους, τέτοιοι πάντοτε θα υπάρχουν,
    (σε όλο τον πλανήτη) και κυρίως σε μια ελεύθερη χώρα όπως η δική μας.

  46. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 13:05:12

    Αγαπητέ Σπύρο
    Αφού μας λύπη ο λόγος μια «ρετσίνια» πρωί είναι καλή , εγώ είμαι ποια μιας ηλικίας βλέπεις και γουστάρω το τσίπουρο .Λόγο έχεις . Επιχειρήματα έχεις .Σεντόνια μας κατέβαζες εδώ μέρα –νύχτα .

  47. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 13:06:07

    @ 54

    Ποιό Τίβερη ρε μπάρμπα, στον Ιορδάνη έγινε η βάπτιση του Χριστού που φυσικό ήταν, Τον σταυρώσατε...

  48. leon avatar
    leon 06/01/2009 13:06:27

    Ισως να τα λες καλα Decay (ακομα δεν εχω πειστει) ομως το κεντρικο ερωτημα ειναι πως αντιμετωπιζετε τον βλακα και τον συμφεροντολογο στην καθημερινοτητα σας...
    Αυτο δεν απαντηθηκε.

  49. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 13:15:45

    leon-Θα μου επιτρέψεις να σου απαντήσω
    με περισσότερο χόρτο .

  50. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 13:18:04

    @ Leon

    Φροντίζω να διατηρώ κάποια απόσταση.
    (Οπου με παίρνει τον ειρωνεύομαι)
    Άν με ενοχλεί του ανταποδίδω, άν τον κρίνω αρκετά επικίνδυνο (γενικά) προσπαθώ να τον βλάψω (πράγμα δύσκολο χωρίς να εκτεθώ)
    Αλλά κυρίως το πρώτο ( ψυχρότητα και αποστάσεις).

  51. Evros avatar
    Evros 06/01/2009 13:24:14

    Λεβί,
    Τα δύο προβλήματα δεν είναι τα ίδια.
    Την ευθύνη για να λυθεί το πρόβλημα το έχει το Ισραήλ. Γιατί; Γιατί είναι πιο ισχυρή χώρα. Ο δυνατός θα πρέπει να λύσει το πρόβλημα. Σκέψου την αντιστοιχία. Ένα παιδάκι 6 χρονών σου δίνει μια κλωτσιά στα πόδια. Θα πονέσεις αλλά δεν θα γυρίσεις να το σαπίσεις στο ξύλο και να το στείλεις στο νοσοκομείο. Ούτε θα περιμένεις να σου βρει την λύση το παιδάκι. Το Ισραήλ κάθε φορά που το παιδάκι τον χτυπούσε στο πόδι, το σάπιζε στο ξύλο. Το παιδάκι συνήθισε το ξύλο και το αποτέλεσμα που θέλει το Ισραήλ (να μην τρώει την κλωτσιά στα πόδια) δεν έγινε.
    Εμάς τους Έλληνες δεν μας αρέσει να σαπίζετε το παιδάκι στο ξύλο αν και αναγνωρίζουμε ότι δεν πρέπει να σας δίνει κλωτσιές στα πόδια.
    Το ερώτημα είναι εσείς μπορείτε να βρείτε λύσει στο πρόβλημα που σας τυραννάει τόσα χρόνια;
    Αυτό που βλέπουμε εμείς είναι ότι με αυτή τον τρόπο του αντιδράτε δύο πράγματα μπορούν να συμβούν ή το παιδάκι να πεθάνει ή να φωνάξει κανέναν μεγάλο θείο του και να τρέχουμε όλοι μαζί στην γειτονιά που ζούμε.
    Υ.Γ Υπάρχουν και αρκετοί Ισραηλίτες που αντιδρούν στον τρόπο που αντιμετωπίζετε το πρόβλημα, Αυτοί τι είναι ; Προδότες;

  52. leon avatar
    leon 06/01/2009 13:26:17

    Με καθε μια απο αυτες σου τις αντιδρασεις τι πετυχες Decay? Ο ανθρωπος αυτος συνεχιζει να επηρεαζει την ζωη σου σε ολα τα επιπεδα? Με την κινηση να τον βλαψεις δεν δικαιωνεις αυτους που παιρνουν ενα οπλο και πυροβολουν παιδια και αστυνομικους? Δεν δικαιωνεις τις βομβες στην Γαζα?
    Εαν αυτη ειναι η (εσχατη) αντιδραση γιατι επιμενουμε ως ειδος να απαρνιομαστε την φυση μας και κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας και την εκαστοτε θρησκευτικη αντιληψη που μας επιβαλανε?

  53. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 13:28:20

    Και το περιστατικό με την Μαρία ο Απόστολος ακόμα θυμάται ε.. και γελά χα χα χα

  54. leon avatar
    leon 06/01/2009 13:30:22

    Αν χρειαζεσαι το χορταρακι για να απαντησεις Δημοσθενη...την κατσαμε την βαρκα.

  55. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 13:34:39

    leon - “”άλλου χτυπά η καμπάνα””…Xeminguei

  56. leon avatar
    leon 06/01/2009 13:40:58

    Καταρχην το αλλου τονιζεται στο ου...
    Και τον Χεμινγουαιη τον σκοτωσες...
    Ομως τι να εννοεις αραγε...

  57. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 13:46:58

    @ Leon

    Δεν νομίζω να μας έχουν επιβάλλει καμιά θρησκεία
    ή αντίληψη (άθεος ή οτιδήποτε μπορεί κανείς να γίνει ελεύθερα).
    Το τι πέτυχα με αυτές μου τις αντιδράσεις εξαρτάται απο πολλά. Σκοπός μου είναι να μη μπορεί αυτός ο άνθρωπος να επηρεάζει τη ζωή μου (και των άλλων) αρνητικά. Με την αυτοάμυνα δεν δικαιώνω κανέναν.
    Άν αναλάβω δράση (εναντίον του) για το καλό του συνόλου τα όρια που τίθενται είναι αυτά της παιδείας μου του θάρρους, και των ικανοτήτων μου.
    Άν κανω λάθη (χειρισμού ,αντιδράσεων, αντίληψης της πραγματικότητας), αυτά θα βαρύνουν μόνο εμένα.
    Αυτό που παιζει ρόλο λοιπόν, είναι το ποιός είμαι.
    'Αλλος, θα αντιδρούσε διαφορετικά
    (καλύτερα - χειρότερα ή καθόλου)

  58. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 06/01/2009 13:49:07

    Για την ενημερωση σας και μονο επιτρεψτε μου να μεταφερω εδω μια αντιγραφη που αν αληθευει ειναι επιεικως ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ!!! Ενα ολοκληρο κρατος χτυπαει μια λωριδα... ακριβεστερα ΓΕΝΝΟΚΤΟΝΕΙ!!!'

    Με απεμπλουτισμένο ουράνιο βομβαρδίζουν την Γάζα!

    Με όπλα που έχουν απεμπλουτισμένο ουράνιο χτυπάνε οι Ισραηλινοί στην Γάζα. Για να καταλάβετε τι γίνεται για παράδειγμα, η ιδιαίτερα υψηλή πυκνότητά του το καθιστά "ιδανικό" για την επικάλυψη σφαιρών και βλημάτων -όπως αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στο Κόσοβο και το Ιράκ, με τις...

    γνωστές αρνητικές συνέπειες στην υγεία του άμαχου πληθυσμού και των στρατιωτών για πολλές δεκαετίες μετά την σύρραξη-, επειδή διαθέτει μεγάλη διατρητική ικανότητα. Εκτός από τη βιομηχανία όπλων, χρησιμοποιείται επίσης και στην αεροναυπηγική.
    Επίσης:
    "Το απαγορευμένο χημικό όπλο με άσπρο φώσφορο, χρησιμοποιούν οι Ισραηλινές δυνάμεις, αυτό ακριβώς που χρησιμοποίησαν και οι Αμερικανικές δυνάμεις στο Ιράκ. Γι' αυτό οι γιατροί στη Γάζα απορούν πώς μερικά πτώματα είναι σε τέτοια άθλια κατάσταση!!!"

    Περισσότερες πληροφορίες στο monk54.blogspot

  59. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 13:53:14

    Eρνεστ Xέμινγουεϊ (1899-1961)......

  60. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 06/01/2009 13:55:35

    @ΛΕΒΙ
    Το θρασσος σου δεν εχει μετρο φυσικα... μαλλον μιλαμε για υβρη. και μετα την υβρη δεν ξερω αν γνωριζεις τι ακολουθει.... η τησις και η νεμεσις. Φυσικα δεν ξερω αν ασπαζεσαι τις θεωριες του Χερτσλ και να κατεχεις γεωγραφια (Τιβερις _Ιορδανης_ιαρδανος κλπ) αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα... Ομως εσυ το βρισκεις δικαιο να χτυπαν παιδακια με ασπρο φωσφορο και κατοικημενες περιοχες με απεμπλουτισμενο ουρανιο? Συγνωμη λαθος ερωτηση. Λογικο μπορει να το βρισκεις. ανθρωπινο δεν ξερω αν το βρισκεις εκτος κι αν θεωρεις οτι ολοι οι μη Εβραιοι ειναι "γκοιμ" οποτε τι σε νοιαζει εσενα για σκοπιανους, εσκεναζιμ, ελληνες η παλαιστινιους... ε?

  61. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 13:56:46

    Decay- μήπως για σένα λέει η Μαυρη Αντιδραση ;;;

  62. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 06/01/2009 13:58:58

    @λεβι και εκτος θεματος.... γιατι ειχε τη "μουρλια" ο χριστος να αλλαζει τα ονιματα των μαθητων του σε ελληνικα? και γιατι ο πρωτος του μαθητης ηταν Ανδρεας τ ονομα? Εβραικο ηταν κι αυτο? και σε ποια γλωσσα αραγε ειπε στο πετρο "οτι συ η Πετρα της πιστεως.." σε ποια γλωσσα αραγε ο Πετρος κι η Πετρα ειναι ταυτοσημες?
    Χαζες αποριες εχω...

  63. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 14:01:25

    @ 69

    Και βόμβες βομβιδίων (διασποράς) χρησιμοποιούν, οι Ισραηλινοί, αλλα τι να κάνουμε, να θίξουμε τους υπερασπιστές της Δημοκρατίας, Ελευθερίας και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων? Δε γίνεται.
    Άσε που ελέγχουν τις γειτονικές μας χώρες αυτοί και οι Αμερικανοί πάτρωνές τους.
    Ο Αλλάχ ας αναπαύσει τις ψυχες των μαχητών του.

  64. leon avatar
    leon 06/01/2009 14:01:47

    Η γενικη αληθεια επιβαλει γενικη αντιμετωπιση.
    Το οτι το οποιοδηποτε λαθος βαρυνει μονο εσενα δεν ειναι αληθες. Βαρυνει οσους εμπλεκονται με εσενα (με οποιοδηποτε τροπο) και οσους εμπλεκονται με το "θυμα" (παλι με οποιοδηποτε τροπο).
    Δυστυχως μας εχουν επιβαλλει τα παντα...απο τον τροπο σκεψης μεχρι την θρησκεια (και σε καποιους) ακομα και τις συνηθειες. Το να εισαι αθεος π.χ. στην Ελληνικη κοινωνια δεν επιφερει συνεπειες μεγαλου μεγεθους (το πολυ πολυ να σε αποξενωσει μεριδα της κοινωνιας που δεν δεχεται τον αθεισμο) ομως το να εισαι αθεος σε κρατη οπως το Αφγανισταν για παραδειγμα επιφερει τα μεγιστα σε συνεπειες...ακομα και τον θανατο. Βλεπεις, εχεις το δικαιωμα να δηλωσεις θρησκος σε οποιαδηποτε θρησκεια υπαρχει σε ολο τον κοσμο αλλα αθεος? ΑΘΕΟΣ?
    Το ιδιο και στην πολιτικη. Μπορεις να δηλωσεις Αριστερος, δεξιος, ακραιος και απο τις 2 μεριες η κεντρωος αλλα να δηλωσεις ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ, ΜΗ ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ, ΜΗ ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ μπορεις? Μπορεις να διακυρηξεις πως κανενα πολιτευμα δεν σου κανει?

  65. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 14:03:34

    @ Δημοσθένη

    Πώς το κατάλαβες?

  66. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 14:07:19

    @ Leon

    Μια άλλη φορά, σε καποιο άλλο θέμα.
    Έχω μια δουλειά...

  67. leon avatar
    leon 06/01/2009 14:08:31

    οκ

  68. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/01/2009 14:16:47

    Decay- και τωρα
    Τρέχα το καροτσάκι είναι άδειο !!!

  69. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 06/01/2009 14:18:33

    Αγαπητέ Λεβί@ 35& 54
    Ο χριστιανισμός βασίζεται στην Καινή Διαθήκη και όχι στην Παλαιά.
    Η ουσιαστική τους διαφορά είναι ότι όπου η Παλαιά προτείνει οφθαλμό αντι οφθαλμού και οδόντα αντι οδόντος, η Καινή ζητάει απο τους Χριστιανούς, αν κάποιος τους χαστουκίσει από το ένα μάγουλο, αυτοί να γυρίζουν και το άλλο.
    Όσο αφελής και αν φαίνεται αυτή η απαίτηση, αποτελεί σημαντική πρόοδο στις ανθρώπινες σχέσεις και με αυτόν τον τρόπο ο Χριστιανισμός, διαχώρισε πλήρως την πορεία του απο τον Ιουδαισμό. Το ξέρω ότι θα μου αντιπροτείνεις τα φοβερά εγκλήματα που έγιναν στο όνομα του χριστιανισμού. Συμφωνώ απόλυτα,αλλά αυτά τα εγγκλήματα δεν βαρύνουν όλους τους χριστιανικούς λαούς, όπως και τα εγκλήματα του κράτους του Ισραήλ δεν βαρύνουν όλους τους εβραίους.
    Αν θες την γνώμη μου, τα ιστορικά γεγονότα, δεν προκαλούνται απο την πάλη τω θρησκειών, αλλά απο την πάλη των τάξεων.
    Όσον αφορά στο θέμα των Σκοπίων, δεν νομίζω ότι οι ενέργειες της Ελλάδας έχουν οποιαδήποτε σχέση με αυτό που γίνεται εδώ και χρόνια στην Παλαιστήνη απο το Ισραήλ.

  70. Decay avatar
    Decay 06/01/2009 14:21:37

    @ 79

    Θεοφάνεια έχουμε σήμερα άν το κατάλαβες...

  71. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/01/2009 15:01:27

    57@Δημοσθένης.
    Για σεντόνια χλωμό...
    Σούβαλα και βιβλιογραφία.
    Αν τώρα εννοείς τά ψευτοειρηνόφιλα τού ΄Ολοι φταίνε΄δέν μέ πολυβολεύουν..
    Αν σε βολευουν εσένα δικαίωμά σου.
    Ο κοινότυπος ΄πασιφισμός΄δημιουργεί Γενοκτονίες οπως στην Παλαιστίνη.

  72. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 06/01/2009 15:07:15

    Επειδή βλέπω οτι εχω την τιμή της απάντησης και επειδή ειμαι κυρία θα απαντήσω καιεγώ.
    Πιστεύω ότι οποιος πάει να δικαιολογήσει γενοκτονίες με την λογική της Παλαιάς Διαθήκης και των περιουσίων λαών, θα το πω απλά και ευγενικά,δεν εχει λογική. Δεν με ενδιαφέρουν οι μυθολογίες, δεν με ενδιαφέρουν τα ιδεολογήματα που στηρίχτηκαν σ΄αυτές γιατί τότε θα μιλάμε για κατρακύλα στον απόλυτο ανορθολισμό. Και αν κάτι προσέφερε ο ελληνικός πολιτισμός ήταν σ΄αυτό ακριβώς το πεδίο.Διάβασα λίγα πράγματα για το Ισραήλ και την διαμόρφωση της θρησκείας του στα πολλά χρόνια της επιστροφής απο την Αιγυπτο στην γή της Γαλιλαίας,οπως και αντίστοιχα ξέρω για το Ισλάμ, ξέρω ομως περισσότερα για τον χριστιανισμό και την επιβολή του απο τον Μέγα Κωνσταντίνο σαν επίσημη θρησκεία και τους πολιτικούς λόγους που το υπαγόρευσαν, αλλωστε σε χριστιανική χώρα ζώ και ειναι θέμα βιώματος και ταυτότητας. Οσο για τα Χριστούγεννα και τα υπόλοιπα, η Παγκόσμια Μυθολογία βοήθησε να καταλάβω οτι ολα δεν γεννήθηκαν στο Ισραήλ, και Χριστούγεννα σημαίνουν και άλλα πράγματα και Πάσχα το ίδιο.Αυτό οσον αφορά στα κοινά στοιχεία των θρησκειών μας, που το βλέπω καλό να υπάρχουν, με δάνεια καιδιάλογο προχωράνε οι πολιτισμοί. Ομως τα υπόλοιπα ειναι πολιτική και το Μακεδονικό, ειναι καθαρά πολιτική και καθόλου μυθολογία. Αν κάποιοι το θέτουν έτσι, ειναι το παραμυθάκι της ιστορίας.Ξέρω τι λένε οι Σκοπιανοί, ξέρω τι λένε και οι Βούλγαροι της Μακεδονίας του Πιρίν, άλλωστε σαν Μακεδόνισσα, ξέρω καλά την ιστορία, και κατα καιρούς μπαίνω και στις ιστοσελίδες τους για να διαβάσω τα δικά τους,και πρίν απο ενα χρόνο ειχα γράψει και σχετικά στην ιστοσελίδα αυτή.Αλλα άλλο το Μακεδονικό σήμερα με τους αλυτρωτισμούς τους και την γιαλαντζί ιστορία τους με τις μαφίες των Βαλκανίων και τους πάτρονές τους και άλλο το πρόβλημα του κράτους του Ισραήλ με τους Παλαιστίνιους. Αν ποτέ ερθεις Μακεδονία πήγαινε στα ιστορικά αρχεία που έχουν γίνει απο ιδιώτες ή στα αρχεία του κράτους να διαβάσεις για αυτά. Ετσι για να δεις τι ειναι το Μακεδονικό που η επιχειρηματολογία δεν στηρίζεται στην Αρχαία Ελληνική Μυθολογία ούτε εχει να κάνει στην πραγματικότητα με τον Μέγα Αλέξανδρο και τον Φίλιππο.

  73. Αurora avatar
    Αurora 06/01/2009 15:09:53

    Μολις διαβαζω στο .ch πως ο ηγετης της Χαμας
    Μαχμουτ Σαχαρ στο Ελ Ακτσα Τιβι της Χαμας,
    εμφανιστηκε πρωτη φορα χτες απο την εισβολη των Ισραελις στη Γαζα
    να απηλει με αντιποινα τους ανα τον κοσμο ολο εγκατεσπαρμενους ισραηλινους.

  74. KaryID avatar
    KaryID 06/01/2009 15:18:58

    Από το πρώτο σου σχόλιο το #38 κιόλας Αλεξάνδρα τοποθετήθηκαν τα πράγματα όπως έπρεπε. Έδωσες το μίτο.

  75. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 06/01/2009 15:23:27

    Σπυρο -Γενοκτονία το λεμε στα Ελληνικα !!!!!

  76. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/01/2009 15:28:06

    85@
    Δεν κατάλαβα.

  77. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 06/01/2009 15:51:44

    Θα ρωτήσω στα τσέχικα την Ιβα να σου το στείλω .

  78. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/01/2009 16:08:42

    Δεν μιλάω Τσεχικα...
    Και δεν προτίθεμαι να μάθω ειδικά μετά την δουλική στάση τών εκεί αξιωματούχων

  79. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 06/01/2009 21:41:19

    Μποχός κι ο "Λεβί"...
    Που φυσικά μόνο Λεβί δεν ήταν, μιας και τον έκοφτε πιο πολύ το "μακεδονικό" από το βδελυρό καρκίνωμα που αυτοαποκαλείται "Κράτος του σραήλ"...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.