#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/10/2010 14:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέρκελ: Το πολυπολιτισμικό μοντέλο στη Γερμανία "απέτυχε πλήρως"



Η καγκελάριος της Γερμανίας Αγγελα Μέρκελ δήλωσε χθες ότι το μοντέλο μιας πολυπολιτισμικής Γερμανίας, όπου φέρονται να συμβιώνουν αρμονικά διάφοροι πολιτισμοί "απέτυχε εντελώς", ενώ η συζήτηση για την κοινωνική ένταξη των μεταναστών έχει ανάψει στη Γερμανία. Ωστόσο η Γερμανία χρειάζεται μετανάστες με εξειδικευμένη επαγγελματική κατάρτιση, καθώς δεν διαθέτει επαρκές εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, τόνισε η Μέρκελ.

Το "πολυπολιτισμικό" δόγμα, σύμφωνα με το οποίο "Ζούμε ο ένας δίπλα στον άλλον και είμαστε ικανοποιημένοι", απέτυχε, είπε η καγκελάριος. "Αυτή η προσέγγιση απέτυχε πλήρως", τόνισε η Μέρκελ σε συγκέντρωση τηςνεολαίας του συντηρητικού κόμματός της, της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης (CDU) στο Πότσνταμ, κοντά στο Βερολίνο.

Το βράδυ της Παρασκευής, ο επικεφαλής του κόμματός της στη Βαυαρία Χορστ Σίχοφερ (CSU) είχε δηλώσει ενώπιον του ίδιου κοινού: "Εμείς, ως Ένωση, δεσμευόμαστε υπέρ του γερμανικού πολιτισμού και κατά του πολυπολιτισμικού. Το πολυπολιτισμικό έχει πεθάνει". Δηλώνοντας ότι η Γερμανία παραμένει μια χώρα ανοικτή στον κόσμο, η Μέρκελ εντούτοις επισήμανε: "Δεν χρειαζόμαστε μια μετανάστευση που βαρύνει το κοινωνικό μας σύστημα".

Η χώρα ωστόσο χρειάζεται ξένους με εξειδικευμένες γνώσεις παρότι καταρτίζει γερμανούς ανέργους, υπογράμμισε η καγκελάριος. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του γερμανικού εμπορικού και βιομηχανικού επιμελητηρίου Χανς Χέινριχ Ντρίφτμαν, η γερμανική οικονομία στερείται σχεδόν 400.000 μηχανικών και ανθρώπινου δυναμικού με επίπεδο ανώτατης εκπαίδευσης. "Αυτό μας κοστίζει σχεδόν 1% της ανάπτυξης", είπε στην εφημερίδα Βελταμ Σόνταγκ της Κυριακής, συνηγορώντας υπέρ μιας μετανάστευσης ανθρώπινου δυναμικού με εξειδικευμένη γνώση και κατάρτιση.

Πηγή ΑΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 17/10/2010 14:32:30

    Δεν είπε κάτι που δεν γνωρίζουμε.

  2. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 17/10/2010 14:35:57

    Ωχ,Ωχ,Ωχ. Βλέπω όλους τους λαθρομετανάστες της Ευρώπης να τους στέλνουν σε εμάς εδώ κάτω με αντάλλαγμα κανά ευρώ παραπάνω ή κανά 0,25% λιγότερο στα επιτόκια δανεισμού. Άλλωστε ο ΓΑΠ είναι λάτρεις του πολυπολιτισμού και την νέας παγκόσμιας τάξης. Ρε μπας κι αυτό ήταν το σχέδιο της Γερμανίας από την αρχή για να καθαρίσει με τους μετανάστες; Έφτιαξε το στρατόπεδο συγκέντρωσης για να τους στείλει και με λίγα έξοδα και τώρα έβαλε μπρος την διαδικασία του εκδιωγμού. Δηλωσεις από εδώ κι από εκεί ώστε σε ένα 6μηνο με χρόνο να τους μαζεύουν με κλούβες... Ο Θεός να λυπηθεί το δημιουργημά του...

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ H pena tis orghs 17/10/2010 15:12:08

      Αυτό δεν γίνεται τα 10 τελευταία χρόνια με όλες τις κυβερνήσεις;

      Οι μετανάστες καθόλου δεν θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα. Επειδή οι ίδιοι προτιμούν Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία κλπ., θα μπορούσαμε κάλιστα να τους προωθούμε προς τα εκεί.

      Οι πρωθυπουργοί μας είναι όμως είναι και "καλά παιδιά" και "βολικοί" και δεν ζητάνε ούτε ειδικές επιχορηγήσεις από την ΕΕ για την εξυπηρέτηση που τους κάνουν να τους κρατάνε όλους με το ζόρι εδώ.

  3. Nemesis avatar
    Nemesis 17/10/2010 14:36:31

    Επιτέλους έλαμψε η αληθεία!!! Να ναι καλά!

  4. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/10/2010 14:59:56

    Αφου ως Δ.Γερμανια εκανε την δουλεια της με τους μεταναστες και την συνεχισε με την ενοποιηση των δυο Γερμανιων οπου και εκει βρηκε φθηνα εργατικα χερια , τωρα η Γερμανια προχωρα ενα βημα παρακατω και ζητα εξειδικευμενους μεταναστες.Προσοχη η Μερκελ δεν λεει οτι δεν θελει αλλους μεταναστες απλα αυτους που θελει τους θελει σπουδαγμενους.Προφανως γιατι η εξελιξη της γερμανικης οικονομιας απαιτει κατι τετοιο.Καποιοι στο παρελθον ειχαν πει οτι ο εργατης του μελλοντος θα πρεπει να εχει πτυχιο.Το ιδιο φαινεται οτι θα πρεπει εχει και ο μεταναστης του μελλοντος.

  5. antiochos avatar
    antiochos 17/10/2010 15:07:12

    Λεει και κατι σωστο η χαζοθειτσα οταν κουνιεται ο εγκεφαλος της.
    Να μας κανει ομως μια χαρη.Να μην φωτογραφηθει ξανα σε-λεμε τωρα-σεξυ ποζες.
    Για οσους δεν νηστευουμε ειναι καπως δυσκολο το θεαμα.

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 17/10/2010 15:09:11

    Η Γερμανία δεν ανέχεται τους άλλους πολιτισμούς ακόμη κι αν αυτοί βρίσκονται ΕΚΤΟΣ Γερμανίας, όπως περίτρανα απέδειξε με τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους που η ίδια άρχισε, και την πολιτική τού Lebensraum, που ήθελε όλη την Ευρώπη ανάμεσα στον Ρήνο και τα Ουράλια γερμανική, και "ελεύθερη" άλλων λαών και πολιτισμών.

    Θέλει η Γερμανία να κρυφτεί, μα η χαρά δεν την αφήνει.

    • sawas avatar
      sawas @ Στέργιος 17/10/2010 19:30:55

      σωστος...

    • Dora avatar
      Dora @ Στέργιος 17/10/2010 21:00:44

      Θελουν κι οι μουσουλμανοι να κρυφτουν μα η χαρα δεν τους αφηνει.
      Σου καταστρεφει τα σχεδια η θειτσα ε?
      Δυσκολος ο δρομος για το μεγαλο χαλιφατο.

      • Dora avatar
        Dora @ Dora 17/10/2010 21:02:38

        Στον Στεργιο απευθυνομαι,φυσικα.

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ Dora 17/10/2010 23:41:39

        μη νομιζεις πως ειναι και πολu δuσκολο να γινει το μεγαλο χαλιφατο. ανεκαθεν οι αραβες ηθελαν να κατακτησοuν την Εuρωπη και απετuχαν και τις 2 φορες εως τωρα. η θεια καλα τα λεει, τι λενε ομως οι σοσιαλδημοκρατες εταιροι της στην κuβερνηση?

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Dora 17/10/2010 23:45:54

        Αγαπητή Dora.

        Δεν ξέρω πόσο δύσκολος είναι ο δρόμος για το μεγάλο χαλιφάτο, αλλά ξέρω ότι δεν ήταν οι Μουσουλμάνοι αυτοί που ματοκύλισαν τον κόσμο δυο φορές μέσα στον 20ό αιώνα επειδή δεν γοητευτήκαμε από τις ονειρώξεις τους για παγκόσμια κυριαρχία.

        Είχα πάει πριν κάτι χρόνια στη φιλλανδική Λαπωνία. Εκεί, λοιπόν, κάπου μέσα στα ημι-παρθένα δάση, οι Φιλλανδοί είχαν φτιάξει ένα ανοικτό μουσείο στη θέση παραδοσιακού χωριού ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΑΨΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΥΠΟΧΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟ 1945. Ακριβως όπως και το χωριό τού παππού μου στην Πίνδο.

        Πάντοτε αναρωτιόμουν πού σκατά πήγαν και το βρήκαν το χωριό τού παππού μου στην Πίνδο οι Γερμανοί για να το κάψουν. Στη φιλλανδική Λαπωνία βγήκα από τα ρούχα μου! Κι εδώ; Κι εδώ ήρθαν να καταστρέψουν τα μοβόρικα κτήνη; Στη μέση τού πουθενά όπου ούτε το GPS δεν σε βρίσκει;

        Αν εσύ νομίζεις ότι ο λαός αυτός έχει αναμορφωθεί επειδή του έμαθαν οι Σύμμαχοι πώς να μιλάει πολιτικά ορθώς, είσαι ΠΟΛΥ γελασμένη.

        Έχουμε μέσα στην καρδιά τής Ευρώπης μια χώρα- κατά συρροή δολοφόνο που πάντοτε άρχιζε τους πολέμους της διατυπώνοντας την πεποίθησή της ότι ο πολιτισμός της είναι ανώτερος και μη αναμείξιμος με άλλους κατώτερους πολιτισμούς, και θα καθίσω εγώ να φοβάμαι τον μπαμπούλα τού Ισλάμ;

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ Dora 18/10/2010 11:54:18

        στεργιος οι φινλανδοι ηταν οι πιο πιστοι σuμμαχοι των ναζι κατα τον β' ππ.

      • Aravas avatar
        Aravas @ Dora 18/10/2010 14:46:22

        "οι φινλανδοι ηταν οι πιο πιστοι σuμμαχοι των ναζι κατα τον β’ ππ."

        Ανιστόρητο το σχόλιο στην καλύτερη των περιπτώσεων.

        Πιστεύω ότι πλεόν οι μόνοι κίνδυνοι για την Ευρώπη είναι οικονομικής φύσης.

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ Dora 18/10/2010 20:42:42

        αραβας ανοιξε καμια εγκuκλοπεδια να δεις τι καλα κερνοuσαν οι φινλανδοι τοuς σοβιετικοuς στην καρελια και μετα τα ξαναλεμε

  7. salut moi le platan avatar
    salut moi le platan 17/10/2010 15:12:54

    O Κρίστιαν Βουλφ - ο πρόεδρος της Δημοκρατίας στη Γερμανία (ναι υπάρχει και τέτοιος στη Γερμανία) - στην ομιλία του για την επέτειο των είκοσι χρόνων από την επανένωση της Γερμανίας άλλα μας έλεγε ..... ότι «το Ισλάμ είναι πια μέρος του γερμανικού πολιτισμού»

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ salut moi le platan 18/10/2010 00:04:10

      Επίτρεψέ μου να σου πω ότι έχεις το ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΟ ψευδώνυμο σε όλο το διαδίκτυο!

  8. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 17/10/2010 15:34:00

    Βλέπω τον ΣΥΡΙΖΑ να υιοθετήσει την μαντίλα στην Κουμουνδούρου για συμπαράσταση.

  9. Δημητρης avatar
    Δημητρης 17/10/2010 18:04:35

    3 με 4.000.000 λαθρομεταναστες και νομιμοποιημενοι ,και δεν θελουν Ελλαδα ;;;;????
    Τι γραφετε ρε παιδια;;;
    Να λειπουν οι επιχορηγησεις!Το κακο ειναι απειρως μεγαλυτερο.

  10. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/10/2010 19:48:31

    Πριν λίγο στις ειδήσεις του Αlpha ,χαρακτήρισαν ρατσιστικές τις δηλώσεις
    Μέρκελ. Κι εγώ νόμιζα οι ιδιοκτήτες του Αlpha είναι Γερμανοί!!!!
    Δυστυχώς φίλοι μου, το 95% των ΜΜΕ παγκοσμίως ελέγχονται από την παγκόσμια διακυβέρνηση!

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/10/2010 19:55:07

    Σιγά την είδηση... Οι παλιότεροι θα θυμούνται τους Fremdarbeiter και πιο πρόσφατα τους Gastarbeiter. Και οι μέν πρώτοι όταν τέλειωναν την δουλειά τους πήγαιναν στην ανακύκλωση, οι δεύτεροι πήγαιναν σπίτια τους.

    Συμφωνώ με το συμπέρασμα της κυρία Μέρκελ. Ελάχιστες είναι οι χώρες, οι εξής 2-3, όπου έστω και με διακρίσεις, έστω και με όρια γίνεσαι ένα με την χώρα (και πεθαίνεις για αυτήν).

  12. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 17/10/2010 22:39:14

    Εγώ ερμηνεύω τις δηλώσεις Μέρκελ, σαν πρόσκληση για τους σπουδαγμένους της κάθε Ψωροκώσταινας και προειδοποίηση για επιδείνωση των συνθηκών στη Γερμανία για τους συνήθεις ανεκπαίδευτους οικονομικούς μετανάστες.
    Τους Γερμανούς τους φοβάμαι. Ξέρουν τι κάνουν και με την ΕΕ έχουν στρώσει το παιχνίδι στα μέτρα τους. Και η Μέρκελ μας δίνει με τις δηλώσεις της μια εικόνα των μελλοντικών συνθηκών στην ΕΕ.
    Αν ήμουν νεώτερος, ίσως και να συζητούσα την πρόσκλησή της...

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ΠΗΛΕΑΣ 17/10/2010 23:50:57

      Και νομίζεις ότι αν πας στη Γερμανία με τα πτυχία σου και τα άπταιστα γερμανικά σου θα σε καλοδεχτούν; Άσε που η πρόσκληση που απευθύνει η Μέρκελ απέτυχε και θα αποτύχει και πάλι, γιατί η Γερμανία θέλει να δώσει στους μορφωμένους μετανάστες μια προσωρινή κάρτα παραμονής για 10-15 χρόνια, και μετά να τους στείλει πάλι πίσω στις χώρες τους, στην ουσία απαγορεύοντάς τους να ριζώσουν στη Γερμανία. Ο Fareed Zakaria, ο Ινδο-αμερικάνος εκδότης τού Newsweek, τα είχε χώσει άσχημα στη Γερμανία για αυτήν της την τακτική. Άσε που με το που είδαν τον πρώτο μελαμψό Ινδό τεχνικό Η/Υ να καταφτάνει στη Γερμανία, οι Γερμανοί άρχισαν τις πικετοφορίες: "Kinder statt Inder", "Κάντε παιδιά αντί να φέρνετε Ινδούς".

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ Στέργιος 18/10/2010 12:02:22

        “Κάντε παιδιά αντί να φέρνετε Ινδούς”.
        βλεπεις δηλαδη κατι το μεμπτο σε αuτο το σuνθημα? ειναι κακο για ενα εθνος να θελει την φuλετικη τοu σuνεχεια και να μην θελει να καταντησει ΗΠΑ?
        εφοσον το προβλημα της εuρωπης ειναι η uπογεννητικοτητα, οπως παραδεχονται ολοι οι ταγοι της, γιατι δεν δινοuν κινητρα στοuς εuρωπαιοuς να κανοuν παιδια? μακροπροθεσμα ειναι η καλuτερη λuση. Κατι αλλο ομως κρuβεται απο πισω και οποιος δε το βλεπει για μενα εθελοτuφλει.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Στέργιος 18/10/2010 17:48:12

        Φίλε μου, τι λες; Πλέον μπορώ να μένω στην Γερμανία όσο μου καπνίσει, σαν πολίτης ΕΕ. Έχει και τα καλά της. Και να γυρίσω στην Ελλάδα όταν γεράσω. Έχει κι' αυτή τα καλά της. Και να' σαι και σίγουρος ότι αυτή είναι η ροή των πραγμάτων. Και δεν είναι και κατ' ανάγκη κακή: Προβλέπω, μάλιστα, ότι η Ελλάδα, σαν τόπος, θα λάμψει στο μέλλον -δυστυχώς, χωρίς πολλούς Έλληνες. Για τους Ινδούς (παρότι τους βρίσκω αξιόλογους), έ, τι να κάνουμε, κάποιοι πρέπει να μένουν απέξω, προς όφελος των απομέσα. Δεν ελπίζω σε κόσμους δικαιοσύνης...
        Το κακό είναι ότι, μάλλον είναι αργά για εμένα, όπως έγραψα. Ρίζωσα.

  13. sakis avatar
    sakis 18/10/2010 06:38:39

    άκου να δεις παραλογισμός.Για τους δήθεν προοδευτικούς της ελλάδας η μέρκελ είναι ρατσίστρια ο σαρκοζί φασίστας άρα και η πλειοψηφία του γαλλικού πληθυσμού που ήταν υπερ των απελάσεων των ρομά είναι ρατσιστικός όπως επίσης φασιστικός είναι και ο ελβετικός λαός που ψήφισε σε δημοψήφισμα κατά της ανέγερσης μιναρέδων κάθε ελβετός έχει και ένα κρεματόριο σπίτι του οι ολλανδοί και αυτοί φασίστες και ναζιστές που πιστεύουν ότι υπάρχει πρόβλημα με τους μουσουλμάνους όπως και ο ιταλικός λαός φασιστικός που στέλνει τους λαθρομετανάστες πακέτο σπίτι του όπως και οι ισπανοί φασίστες που έχουν και αυτοί πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες που προέρχονται από την βόρεια αφρική όπως και αυστραλοί ναζιστές γιατί και αυτοί θελουν να περιορίσουν τους λαθρομετανάστες που έρχονται στην πατρίδα τους τελικό συμπέρασμα όλος ο δυτικός ελεύθερος πολιτισμός ειναι φασιστικός ναζιστικός χιτλερικός ακροδεξιός και καίνε στους φούρνους μετανάστες και η μοναδική υπεργαλαξιακή υπερσυμπαντική υπεραστρική δημοκρατική φωνή είναι η αριστερά στην ελλάδα και φυσικά κάθε αριστερός και ανθρωπιστής στην ελλάδα φιλοξενεί και από ένα μετανάστη σπίτι του αφήστε που έχουν μοιράσει την περιουσία τους στους κακόμοιρους τους λαθρομετανάστες που είναι άστεγοι και κάθε μέρα οι γυναίκες τους και τα παιδιά τους περνάνε μονες τους τα γκετο της αθήνας ομόνοια, πλατεία αττικής, ευριπίδου, μενάνδρου και δείχνουν ιδιαίτερο μίσος σε κάτι καπιταλιστικές περιοχές τύπου κολωνάκι,γλυφάδα,εκάλη,φιλοθέη διόνυσος ,μαρούσι αχ πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος μας αν όλοι οι άνθρωποι ήταν αριστεροί.Συγνώμη παιδιά αλλά πέφτει τέτοιο δούλεμα από τους ψευτοδημοκράτες του κολωνακίου τέτοιο δούλεμα που μόνο ψυχίατρος θα πρέπει να αναλάβει την ελλάδα

    • Nemesis avatar
      Nemesis @ sakis 18/10/2010 09:46:09

      Κορυφαίος!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ sakis 18/10/2010 09:55:12

      Συγγνώμη, αλλά ποιον δουλεύεις;
      Δεν είναι ηλίου φαεινότερον ότι η Ευρώπη και η Αμερική το παίζουν φάροι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών ΜΟΝΟ σε περιόδους παχιών αγελάδων;
      Μόλις λίγο ζορίσει η οικονομία, βγαίνουν νομοτελειακά οι Ευρωπαίοι σκίνχεντ στους δρόμους και αρχίζουν να χαράζουν σβάστικες πάνω στα μέτωπα των σκουρόχρωμων ανθρώπων.
      Αυτός είναι ο ευρωπαϊκός πολιτισμός τού διαφωτισμού; Αυτή είναι η ανθρωπιά τού ουμανισμού;
      Είναι σωστό να ζητά η ίδια η Γερμανία γκασταρμπάιτερ από την Τουρκία, να τους έχει σπίτι-φάμπρικα, φάμπρικα-σπίτι, να τους ξεθεώνει στη δουλειά, να τους υποβάλλει σε εξευτελιστικούς ελέγχους υγιεινής και καθαριότητας, και μετά από 20 ή 30 χρόνια να βγαίνει η Μέρκελ και να λέει ότι ο τάδε μπάρμπας Τούρκος γκασταρμπάιτερ δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στη Γερμανία, κι ας δούλευε μια ζωή γι'αυτήν, επειδή δεν ξέρει γερμανικά;

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ sakis 18/10/2010 10:07:10

      ΧΑΧΑΧΑ άψογος Σάκη,να προσθέσω μόνο οτι η μπίζνα με τους λαθρομετανάστες είναι μεγάλη:Δουλεμπόριο,ναρκωτικά,όπλα,πόρνες,εμπόριο παιδιών,ΜΚΟ που χρεώνουν τους λαθραίους με το κεφάλι....Αφού τα απολειφάδια της ψευτοαριστεράς κατακλέψανε την Ελλάδα κ τους Έλληνες,τώρα στράφηκαν στους Σομαλούς κ τους Πακιστανούς,εκεί μυρίστηκαν λεφτά.Είναι μεγάλοι έμποροι τελικά δεν μπορώ να πώ.....

    • Aravas avatar
      Aravas @ sakis 18/10/2010 15:33:16

      Ρε sakis βάλε καμια τελεία, κρατάω την αναπνοή μου 2 λεπτά για να διαβάσω το σχόλιο.

      Παρουσιάζεις το θέμα από μία μόνο πλευρά, ενώ υπάρχουν δεκάδες απόψεις, πολύ πιο τεκμηριωμένες αν μου επιτρέπεις. Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν λέει ότι η Μερκελ είναι ναζί ή αυτά τα περιέργα που καταθέτεις για να γουστάρουν οι θαμώνες.
      Προφανώς και υπάρχει πρόβλημα (λαθρο-)μετανάστευσης αλλά εσένα (και όχι μόνο) αυτό που σε νοιάζει είναι να την πεις στους αριστερούς -πράγμα έκδηλο στο σχόλιό σου. Μήπως έχεις να κάνεις και καμιά ρεαλιστική πρόταση εκτός από το "να τους πετάξουμε στη θάλασσα";
      Συμφωνώ με τον Στέργιο και εξάλλου είναι λογικό. Όλος αυτός ο ρατσισμός θα ήταν απαράδεκτος λίγα χρόνια πριν όταν όλοι μας είχαμε λεφτά. Τώρα κάνουμε εκπτώσεις στα υψηλά μας ιδανικά του "παγκόσμιου πολιτισμού" του οποίου έχουμε χρήσει τους εαυτούς μας θεματοφύλακες. Αυτό όμως δεν μας φαίνεται "παραλογισμός".
      Και μια που μίλησα για παραλογισμο, με έχετε μπερδέψει εδω μέσα, την μία φωνάζετε "που είναι τώρα η αριστερά; στον καναπέ;" και την άλλη της φορτώνετε το μεταναστευτικό. Αυτό δεν είναι παραλογισμός; εκτός αν αριστερά εννοείτε τον GAP, τον Καραμανλή και τον Σημίτη ακόμα παλιότερα.

      Παρεπιπτόντως Μαύρε Jacob χαραμίζεσαι εδώ μέσα.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Aravas 18/10/2010 17:12:09

        Ευχαριστώ Μαχμούτ ή Μωάμεθ ή Ομάρ και εσύ χαραμίζεσαι εδώ,εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Αλ Σάλεχ

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ Aravas 18/10/2010 20:47:24

        οποιος ειναι εuαισθητος και ανθρωπιστης μπορει να φιλοξενει οσοuς μεταναστες θελει στο σπιτι τοu. η Ελλαδα δεν ειναι κανενος τσιφλικι δεξιων ή αριστερων

  14. sakis avatar
    sakis 19/10/2010 17:47:00

    όταν εννοώ αριστερά arava εννοώ την ψευτοαριστερά που πουλάει ανθρωπισμό λες και είναι μπακάλικο και φυσικά μόνο στα λόγια αλλά όχι στις πράξεις δεν μπορώ να ακούω από τους ψευτοαριστερούς δακρύβρεχτα σχόλια για τους <> τους μετανάστες και σχόλια τύπου όλοι οι μετανάστες είναι αδέρφια μας, αλλά αν τους πεις γιατί δεν φιλοξενούν κανέναν <> τους σπίτι τους θα κάνουν τον κινέζο. Αριστερός φίλε μου σημαίνει ακραία ανιδιοτέλεια και τις ανθρωπιστικές του κορώνες να τις μετατρέπει σε πράξεις εγώ αυτούς τους αριστερούς τους σέβομαι και τους εκτιμώ παρ ότι λίγοι αλλά σεβαστοί.Είχε δείξει στις ειδήσεις πριν μερικούς μήνες μια αμερικανίδα που είχε πάει στο μπαγκλαντές και υιοθέτησε 2 παιδάκια με κάποιας μορφής αναπηρία γνωρίζοντας το πρόβλημα από την αρχή, αυτή αξίζει να λέγεται και αριστερή και χριστιανή και ουμανίστρια και της βγάζω το καπέλο, αλλά όλη αυτή η υποκρισία με όλους αυτούς που αυτοχρίζοναι ανθρωπιστές λόγω ιδεολιπτικού αυτισμού και ζουν στα βόρεια προάστια σε βιλάρες και κυκλόφορούν με φερράρι αφού περνάν καμια βόλτα από το ανθρωπιστικό κλάμπ εκάλη να παίξουν λίγο τέννις για να προλάβουν να πάνε στο ουμανιστικό κολωνάκι για το φρέντο τους και πουλάνε ανθρωπισμό, εκεί τρελαίνομαι.Αυτά τα λογικά άλματα τύπου όποιος είναι υπέρ μιας ορθολογιστικής μεταναστευτικής πολιτικής θέλει να πετάξουμε τους μετανάστες στην θάλασσα είναι γκεμπελισμός ακραίας μορφής το πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες δεν είναι επειδή είναι μαύροι,κόκκινοι,κίτρινοι μουσουλμάνοι ή βουδιστές ή εξωγήινοι το πρόβλημα είναι ότι είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ σε παράλογο αριθμό με βάση τις οικονομικές,βιομηχανικές και τεχνολογικές δυνατότητες της Ελλάδας μια χώρα που δεν παράγει ούτε ποδήλατα με τους χαμηλότερους μισθούς της Ευρώπης που δεν μπορεί να ζήσει ούτε καν του Έλληνες δεν μπορεί να εμφανίζονται κάποιοι με ανθρωπιστική γεναιοδωρία λέγοντας να δεχτούμε μερικές δεκάδες εκατομμύρια φτωχών του κόσμου για να κάνουν τον ανθρωπιστικό τους χαβαλέ.Ανθρωπισμό μπορεί να πουλάει μια χώρα μεγάλη,πλούσια με υψηλό βιοτικό επίπεδο και υψηλές οικονομικές δυνατότητες όχι η ψωροκώσταινα η Ελλάδα. Η έννοια του ανθρωπισμού σημαίνει έχω και δίνω έχω κάποια οικονομική ευρωστία και δίνω από το πλεόνασμα χρημάτων για να βοηθήσω τος ανήμπορους η έννοια του ανθρωπισμού δεν ισχύει σε ένα μπατίρι που τον κυνηγάν οι τράπεζες να τον κλείσουν μέσα και δεν έχει γάλα να δώσει στα παιδιά του.Ορισμένοι έχω την εντύπωση ότι νομίζετε ότι είστε πολίτες ή των ΗΠΑ ή της γερμανίας ή της Ελβετίας ωραίες οι ανθρωπιστικές φανφάρες και κορώνες αλλά ακόμη καλύτερη η λογική και ο ρεαλισμός

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.