#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2011 00:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέρκελ - Σαρκοζί ανακοίνωσαν δημοψήφισμα στις 4 Δεκεμβρίου!!!



Οι πρώτες πληροφορίες από τις Κάννες:

Στις 4 Δεκεμβρίου το δημοψήφισμα στην Ελλάδα, με το ερώτημα «ναι ή όχι στο ευρώ», δήλωσε ο Γιούνκερ.

Σαρκοζί: "Οι Έλληνες πρέπει να αποφασίσουν αν θέλουν να συνεχίσουν να είναι μαζί μας"

Σαρκοζί: Θα δώσουμε την έκτη δόση όταν το πρόγραμμα που εγκρίθηκε στις 26 Οκτωβρίου θα εφαρμοστεί

Σαρκοζί: Το θέμα είναι κατά ποσό η Ελλάδα μπορεί να παραμείνει στην ευρωζώνη

Σαρκοζί: Το αληθινό αίτημα είναι αν θα παραμείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη

Μέρκελ: Οι αποφάσεις 26ης Οκτωβρίου πρέπει να εφαρμοστούν

Μέρκελ: Η έκτη δόση μπορεί να δοθεί όταν η Ελλάδα έχει εγκρίνει όλα τα σημεία των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου

Μέρκελ: Η έκτη δόση μπορεί να δοθεί όταν η Ελλάδα έχει εγκρίνει όλα τα σημεία των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου

Μέρκελ: Στις 4 Δεκεμβρίου το δημοψήφισμα. Το ερώτημα είναι αν η Ελλάδα θέλει να παραμείνει στην ευρωζώνη. Ναι ή όχι;

Μέρκελ: Θέλουμε σταθερό ευρώ με ή χωρίς την Ελλάδα

Μέρκελ: Ο Έλληνα πρωθυπουργός αποφάσισε να πάει σε δημοψήφισμα χωρίς να διαπραγματευτεί μαζί μας.

Μέρκελ: Δεν μπορούμε να θέτουμε σε κίνδυνο την Ευρώπη και το ευρώ

Μέρκελ: Είμαστε προετοιμασμένοι για την περίπτωση που η Ελλάδα επιλέξει τη δραχμή

Σαρκοζί: Εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε να βοηθούμε την Ελλάδα αλλά πρέπει να τηρήσει τους κανόνες

Σαρκοζί: Εμείς δεν έχουμε να ζητήσουμε τίποτα από τι ελληνικό κοινοβούλιο. Εμείς λεμέ ότι δεν μπορούμε να ξοδέψουμε αλλά χρήματα των ευρωπαίων φορολογουμένων

Τι μας λένε όλα αυτά μέχρι στιγμής: Χοντρό παιχνίδι όλων για να μας βγάλουν από το Ευρώ - θα τα πούμε και στην συνέχεια

Εμείς πάντως τις ημερομηνίες τις είπαμε ...νωρίς:

Στις 4 Δεκεμβρίου το δημοψήφισμα;

Ο Κύβος ερρίφθη: 27 Νοεμβρίου ή 4 Δεκεμβρίου;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris Mathiopoulos avatar
    Aris Mathiopoulos 03/11/2011 00:47:01

    Ο ασκός του αιόλου μοιάζει με καλοκαιρινή αύρα μπροστά σε αυτό που έκανε ο Παπανδρέου!

  2. Dielkustinda avatar
    Dielkustinda 03/11/2011 00:48:28

    Ωραίο δημοψήφισμα με το πιστόλι στον κρόταφο.
    Έτσι εκλαμβάνονται οι ΕυρωΠΕΟΙ την δημοκρατία, αλλά δεν φταίνε αυτοί, οι μαλάκες οι δικοί μας φταίνε πολίτικοι και πολίτες που ψηφίζουν αυτά τα λαμόγια!

  3. nick avatar
    nick 03/11/2011 00:49:10

    Κατέστρεψε τον τόπο ο ΓΑΠ. Άξιος, έφερε σε πέρας την αποστολή του...

  4. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 03/11/2011 00:50:11

    Μέρκελ: Θέλουμε να έχουμε κοινοβούλια και δημοκρατίες αλλά αν ισχύει η δημοκρατία τότε δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ότι το μεγάλο ενωτικό έργο της Ε.Ε. μπορεί να κινδυνεύει. Πρέπει να βρούμε τις προτεραιότητες μας. Θέλουμε η Ελλάδα να μείνει στην ευρωζώνη αλλά αν οι Έλληνες δεν το θέλουν θα το σεβαστούμε αλλά δε θα εγκαταλείψουμε το ευρώ.
    ΜΑς πετάνε ωμά έξω... Bravo Herr Papandreou

  5. victoria (true) avatar
    victoria (true) 03/11/2011 00:50:45

    Τραγωδία.

  6. vasilis avatar
    vasilis 03/11/2011 00:51:01

    τραλα λι τραλαλο εδω οι γερμανοι ειναι ετοιμοι να τυπωσουνε μαρκα / η κωμωδια του ευρω τελειωσε μπαινουν σοβαρες οικονομιες οπως η ιταλικη στο παιχνιδι οπου το ελληνικο προβλημα θα ειναι αστειοτητα, ο μεσος νεοελληνας να ετοιμαστει σωματικα και ψυχολογικα για ανατροπες που ουτε στον χειροτερο του εφιαλτη δεν φανταστηκε / τα εγραψα και πιο παλια οταν οι ρωσσοι επι γιελτσιν ζουσανε με ψωμι και αλατι φαντασου στην μικρη μπανανια τι θα γινει

  7. Απαισιόδοξος avatar
    Απαισιόδοξος 03/11/2011 00:51:23

    Άνθρωποι άνθρωποιιιιι... Έχετε συνειδητοποιησει ΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ;;;;;;;; Έμελλε στη γενιά μας να ζήσει ιστορικές - και φοβάμαι ΤΡΑΓΙΚΕΣ στιγμές... Εύχομαι η ιστορία να γράψει με τα μελανότερα γράμματα τον ΥΠΕΥΘΥΝΟ...

  8. mx avatar
    mx 03/11/2011 00:53:12

    ....to epanalambanw aytoi kerdizoun kai sto nai kai sto oxi
    emeis xanoume kai sta 2 alla me oxi xanakerdizoume tin xwra

  9. mx avatar
    mx 03/11/2011 00:54:22

    oxi

  10. The Saint avatar
    The Saint 03/11/2011 00:54:33

    Tα έλεγα δεν τα έλεγα? Μπροστά μας λοιπόν είναι όλα. Η αλήθεια πάντως είναι ότι έτρεξαν όλα ΠΟΛΥ γρηγορότερα απ'ότι περίμενα....
    Γιά να δούμε...

  11. mx avatar
    mx 03/11/2011 00:55:45

    ....mas pagideysan, mas prodwsan, mas ekbiazoun.

  12. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 03/11/2011 00:56:33

    Τα πράγματα ξεκαθαρίζουν, θα μας βάλουν να αποφασίσουμε πως θέλουμε να αυτοκτονήσουμε!!!Η μόνη λύση είναι να μην πάει κανένας να ψηφίσει σε αυτό το δημοψήφισμα.

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 03/11/2011 00:56:44

    Ρε παιδιά τι στημένο παιχνίδι είναι αυτό.

    Βάλανε φόρους για να μαζέψουν χρήματα ώστε να μην έχουν ανάγκη την 6 δόση ακριβώς ως τις αρχές Δεκεμβρίου.

    • papaspirou avatar
      papaspirou @ Aris. A 03/11/2011 00:58:41

      ΣΩΣΤΟ. ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ

  14. Spiros avatar
    Spiros 03/11/2011 00:57:17

    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ "ΟΧΙ" ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΔΕΞΙΑ

  15. papaspirou avatar
    papaspirou 03/11/2011 00:57:28

    ΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ? ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ 2020 ΟΠΩΣ ΤΟ 2009 ΜΕ ΟΛΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ? ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΡΑΓΚΑ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ
    ΕΓΩ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ. ΝΑΙ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ.

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/11/2011 00:57:56

    όχι

    (αν και υποψιάζομαι ότι, τελικά, δεν θα με ρωτήσουν, ή θα με ρωτήσουν "με τι ταχύτητα πετάν τα χελιδόνια)

  17. drider avatar
    drider 03/11/2011 00:58:06

    Σε ένα μήνα αποφασίζουμε. 20 χρόνια μετά από τη συνθήκη του Μαάστριχ, για την οποία ποτέ δεν ρωτηθήκαμε.

  18. JOHN avatar
    JOHN 03/11/2011 00:58:41

    Ο εκβιασμος και η παραπλανηση σε ολο τους το μεγαλειο!Αξιος για το βρωμικο ρολο του ο ΓΑΠ! Η ιστορια θα τον γραψει με τα μελανοτερα χρωματα οπως το Νερωνα,Καλιγουλα και αλλους της ιδιας παστας.

  19. antanistimi avatar
    antanistimi 03/11/2011 00:59:37

    καραστημενο,κανονισμενο..
    τωρα τον ρωτησαν αν υπαρχει φοβος χρεωκοπιας και ααπαντησε πως αν πανε ολα καλα στο δημοψηφισμα τοτε θα παρουμε την 6η δοση και θα ειναι ολα καλα...αρχισανε τα οργανα...!!!

  20. Lewnidas avatar
    Lewnidas 03/11/2011 01:01:26

    Οταν οι ελληνες αποφασιζουν γραφεται ιστορια! τα καταφερε ο γιωργακης και μας εβαλε σε μια ιστορικη θεση. αυριο πεφτει και παμε σε εκλογες το ποιο πιθανο σεναριο και τελειωνουμε με τους παπανδρεου.

    • papaspirou avatar
      papaspirou @ Lewnidas 03/11/2011 01:02:44

      ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.....

  21. papaspirou avatar
    papaspirou 03/11/2011 01:01:33

    ΑΣΧΕΤΟ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ papaspirou 03/11/2011 01:16:58

      Με δραχμή και Εθνική κυβέρνηση οι λαθρομετανάστες και οι "νομιμοποιηθέντες" ξεκουμπίζονται.

      Με δραχμή και ανθελληνική πασοκική κυβέρνηση θα πλακώσουν και οι Τούρκοι εκτός από τους υπόλοιπους.

  22. dacapo avatar
    dacapo 03/11/2011 01:01:49

    κάντε ένα κάλεσμα μέσω των blogs να πάμε να υποδεχθούμε τον GAP στο αεροδρόμιο.

  23. vas avatar
    vas 03/11/2011 01:02:13

    παραμονή στο ευρώ με όρους Γερμανίας = με φτωχοποίηση και λεηλασία της χώρας και αργό θάνατο....

    επιστροφή στην δραχμή = γρήγορο θάνατο

    μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα

    • Mute avatar
      Mute @ vas 03/11/2011 01:25:45

      Γρηγορο θανατο λοιπον. ! ΟΧΙ φιλε μου και στεναχωριεμαι και για το ενα και για το αλλο, αλλά ΟΧΙ. Οχι αλλο στην ξεφτιλα.

  24. factorx avatar
    factorx 03/11/2011 01:04:12

    Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΙΘΑΝΩΣ ΣΤΙΣ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

    Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

    Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ

    Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΛΩΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ

  25. mx avatar
    mx 03/11/2011 01:04:47

    ......mia xrewkopimeni xwra tha erwtithei an synainei stin ypothikeysi tis....
    Ti simasia exei an eisai ftwxos giati den exeis eyro i giati oi draxmes pou exeis den agorazoun tipota ?
    i ypothikeysi tis xwras omws......

  26. nospam avatar
    nospam 03/11/2011 01:07:28

    Δηλαδή...

    Ναι στο ευρώ σημαίνει:
    α) Ο Γιώργος για τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμα .... σαν βασιλιάς και σωτήρας
    β) Μισθοί των 300 ευρώ

    Όχι στο Ευρώ σημαίνει:
    α) ΠΑΣΟΚ τέλος... για πάντα;
    β) Μισθοί των 300 δραχμών....
    γ) Καταστροφή της Ευρώζώνης....

    οπότε μια και θα φτωχύνω ... ας πάρω και άλλους μαζί μου!

    Αν και δεν πρόκειται να φτάσει καν σε δημοψήφισμα... αύριο ίσως να πέσει!

  27. The Owl avatar
    The Owl 03/11/2011 01:08:36

    Οποίος πιστεύει ότι έτσι που τα κατάφερε ο ΓΑΠ, εδώ που φτάσαμε, το ' οχι' είναι επιλογή, πολυ καληνύχτα μας.

  28. mx avatar
    mx 03/11/2011 01:08:54

    .....TO Oxi perimenoun poloi - onomata den leme- na pane tameio gia ta cds....

  29. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 03/11/2011 01:09:20

    ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ: Οι ξένοι όπως βλέπουμε θέλουν τον Γιωργάκη για πρωθυπουργό μας αφού τους κάνει όλα τα χατήρια. Δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι είναι περισσότερο ανίκανος από όσο νόμιζαν. Εκείνο που δεν θέλουν είναι έναν Έλληνα πρωθυπουργό που θα κάνει τις στοιχειώδεις διαπραγματεύσεις και δεν θα πέφτει θύμα στις απλές τους μπλόφες. Γι αυτό έφτασαν στο τραγελαφικό σημείο να μας λένε και ποιό θα είναι το ερώτημα του δημοψηφίσματος. Το δημοψήφισμα που προτείνουν είναι παντελώς παράλογο αφού μας λένε να δώσουμε παραπάνω από 100 εκατομύρια για να τους πούμε αν θέλουμε την Ευρώπη. Προφανώς δεν ξέρουν και αυτοί πως πρέπει να αντιδράσουν και δεν μπορούν ούτε να κρύψουν τον φόβο τους. Αυτός είναι ο λόγος που παριστάνουν τους άνετους. Είναι πολύ φανερό το θέτρο που παίζει η καρδιά τους!!!

  30. Βασίλης avatar
    Βασίλης 03/11/2011 01:09:27

    ΓΑΠ:"Έχω πει πολλές φορές ότι χρειαζόμαστε ευρύτερη συναίνεση και αν υπήρχε μεγαλύτερη συναίνεση δεν θα χρειαζόμασταν το δημοψήφισμα"

    Πάλι ο Σαμαράς φταίει;;;;;;;; ΕΛΕΟΣ!

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/11/2011 01:10:35

    Η συμπαιγνία με τους γερμανούς φάνηκε από τις δηλώσεις Σόιμπλε και το πρωτοσέλιδο του Schmiergel "Μπράβο Μr. Παπαντρέου!"

    Τα είχαν κανονίσει απο τη συνοδο και γι'αυτό έχουν στείλει την ευρωπαϊκή στρατοχωροφυλακή εδώ. Για να διασφαλίσει τη διενέργεια του δημοψηφίσματος!

    Μετά τον παλλαϊκό ξεσηκωμο της 28ης Οκτωβρίου θέλουν να έχουν τα πάντα υπό έλεγχο.

    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΔΝΤ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ.

    ΠΩΣ ΤΗ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;
    ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΔΑΝΕΙΟ ΣΕ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ;

    ΚΑΤΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ Ο ΓΚΑΪΤΝΕΡ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΑΪΔΕΛΒΕΡΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΝΤ... ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΟΥ 1 ΔΙΣ

  32. man8os avatar
    man8os 03/11/2011 01:10:41

    Τερατωδης και κτηνωδης αθλιοτητα η επιβολη δημοψηφισματος για το Ευρω.
    Δεν πρεπει να γινει ποτε αυτο το δημοψηφισμα.
    Με καθε μεσο. Πρεπει να αποτραπει.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

  33. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 03/11/2011 01:11:36

    OXI MAZIKO, MHNYMA IΣΧΥΡΟ

    Ο Ελληνικός λαός δεν ανέχεται εκβιασμό απο αυτούς που βιάζουν την αξιοπρέπεια, την τιμή και την λογική του.

    Η αποχή είναι ΕΓΚΛΗΜΑ

  34. Joao avatar
    Joao 03/11/2011 01:20:23

    ΟΧΙ

  35. Panos avatar
    Panos 03/11/2011 01:24:12

    Έξω από το Ευρώ, χτες, όχι τώρα. Φέρε το Ρώσο και τον Κινέζο να σου αντλήσουν τα πετρέλαια και στείλε τους ευρωπαίους στο διάολο.Είναι η μόνη λύση...

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Panos 03/11/2011 01:27:29

      Οι Ευρώπαιοι με την συνεργασία του ΓΑΠ απέδειξαν οτι δεν μας θέλουν και δεν νοιάζονται και καθόλου.... Ας τους πάρουμε μαζί για να μάθουν πως ο Έλληνας μπορεί να ανεχτεί πολλά όμως ως εδώ ! Φτάνει...

  36. Mute avatar
    Mute 03/11/2011 01:33:35

    Αν φτασουμε μεχρι το δημοψηφισμα! που δεν το βλεπω, ΟΧΙ φυσικα. Δεν αντεχω να εχω αλλους πανω στο κεφαλι μου. Τους βαρεθηκα ολους ολη μερα μπλα μπλα, (με απλα λογια θελω την ησυχια μου) και το ευρω μου. Δυο χρονια τωρα ειμαστε σε μια διαρκης παρανοια, σε ενα διαρκης εκβιασμο. ΓΙΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ? Για 30? Για να μπορω να ισα ισα να επιβιωνω και αυτο οχι σιγουρο? Οχι. Δενθελω αλλο ευρωπη λοιπον. Απετυχε απετυχαν τωρα αν φτασουμε μεχρι το δημοψηφισμα, ειναι και η ευρωπη στην αποφαση μας. Ο Ελληνας θα αποφασισει και για την Ελλαδα αλλα και για την Ευρωπη. Ειδατε τι εγινε εχθες με το Ευρω? Δυο μοναδες κατω.. εεε Τι αλλο θελουμε για να δουμε τη δυναμη μας!!. Θα πτωχευσουμε αλλά οι καρδιες μας θα αγαλιασουν. Θα ειμαστε φτωχοι στη τσεπη.. (οπως τωρα), αλλά πλουσιοι στη καρδια. Θα τη περασουμε τη λουμπα.. αλλά τη λουμπα του ΔΝΤ δεν θα τη περασουμε ποτε. Εγω δεν μπορω να ζω αλλο με τοσους πολλους ηγετες στο κεφαλι μου. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ χιλια ΟΧΙ. Και πιστευω πως αυτο το οχι, ειναι πιο δυνατο απο της 28ης Οκτωβριου... !!! :)

  37. rally monkey avatar
    rally monkey 03/11/2011 01:38:09

    .xxmmm..να εχουν και μια βδομαδα περιθωριο για το ομολογό μας που λήγει στις 11Δεκ (αν δεν κανω λάθος) να τελειωνει και η ιστορία με -kitchen sink για το 2011 - οι τραπεζες χαμενες για χαμένες τη γραφουν τη χασουρα στο Q4..μετά θα γίνουν διαφορα..ευρο-ομόλογα κλπ ? (θα τα βλεπουμε στην ΤV.. αν εχουμε ρεύμα)
    Ετσι όπωα πανε να το πλασσαρουν ..η ιστορία μου θυμίζει το ανεκδοτο με την απορία του αλεξιπτωτιστή προς τον εκπαιδευτή..('και αν δεν ανοιξει το αλεξιπτωτο ουτε στα 10μ?' -'τοτε θα ανοιξει στα 5μ..' -'και αν δεν ανοιξει ούτε στα 5?' - 'ε...τι, δεν μπορεις να πηδηξεις απο 5μ?' )

  38. Panos avatar
    Panos 03/11/2011 01:38:32

    Δεν θα γίνει κανένα δημοψήφισμα. Εδώ και 35 χρόνια μας είχαν κοιμισμένους, αποχαυνωμένους, με τους πολιτικούς που μας φόρτωναν έκαναν τα σχέδιά τους. Δυστυχώς ακόμα και οι προνοητικοί και οργανωτικοί Γερμανοί δεν έμαθαν ιστορία. Έκαναν το λάθος να πατήσουν τον κάλο του Έλληνα και να τον ξυπνήσουν από το λήθαργό του. Τώρα θα δουν για αθήνα μια φορά τι συνέπειες έχει να ξυπνάς την οργή του αγανακτισμένου Έλληνα...

  39. TARAMAS avatar
    TARAMAS 03/11/2011 02:10:12

    Διαβάζοντας τα περισσότερα σχόλια εδώ, μελαγχολώ. Κάθε λαός τελικά έχει τον πρωθυπουργό που του αξίζει....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ TARAMAS 03/11/2011 02:19:35

      Έννοια σου, και έρχεται η ώρα για ΚΑΘΕ δοσίλογο νεοφιλελεύθερο. Θα μάθετε για τα καλά τι θα πει ΕΛΛΗΝΑΣ...

    • taxidriver avatar
      taxidriver @ TARAMAS 03/11/2011 02:20:32

      +10000

    • tpe avatar
      tpe @ TARAMAS 03/11/2011 08:00:41

      Συμφωνώ απόλυτα... Δυστυχώς, ουδείς μπορεί να καταλάβει τις συνέπειες. Έχουν την αίσθηση πως εκτός Ευρώ θα επιβιώσουν... Οι Ευρωπαίοι έκαναν αυτό που ήθελαν από την αρχή. Μας πετάνε έξω από το Ευρώ, θα ακολουθήσουν μετά κι οι υπόλοιποι PIGS κι αυτοί θα φτιάξουν το Ευρώ που θέλουν, για τους βόρειους και μόνο. Και θα αποκτήσουν τα πάμφηνα εργατικά χέρια που χρειάζονται για να ανταγωνιστούν Κίνα κι Ινδία...

      Μόνο η αποχή μας σώζει. Ένα άκυρο δημοψήφισμα είναι αυτό που θα πετάξει τον ΓΑΠ στα σκουπίδια. Το "Ναι"/"Όχι" απλά τον νομιμοποιεί περισσότερο. Όποιο κι αν είναι αυτό.

  40. papaspirou avatar
    papaspirou 03/11/2011 02:13:01

    Η πολιτική μπήκε για τα καλά και στο ποδόσφαιρο! Η ομοσπονδία της Γερμανίας άναψε «κόκκινο» στη διεξαγωγή του φιλικού της Εθνικής Ελλάδος με τη Ρουμανία στη Ρόιτλιγκεν, επικαλούμενη λόγους ασφαλείας.

    Η ομοσπονδία των «πάντσερ» έστειλε επιστολή στην ΕΠΟ, με την οποία αναφέρει ότι το αίτημα για την παραχώρηση του σταδίου απορρίπτεται, προφανώς λόγω των πολλών ομογενών που βρίσκονται στη χώρα και τις πιθανές αντιδράσεις τους μετά τη δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα και το... μένος που κυριαρχεί κατά της Γερμανίας. ΠΗΓΗ GAZZETTA.GR
    ΟΧΙ ΚΥΡΑ ΑΓΓΕΛΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, ΟΧΙ!!!!

  41. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 03:06:21

    Γιατί δεν συμπαθείς τους εκβιαστές , τους ληστές και τους αποικιοκράτες και τελικά θέλεις να ζεις και να δημιουργείς δίπλα τους , για να απολαμβάνεις δήθεν τα οφέλη από τα λάφυρα που ληστεύουν στις άλλες , εκτός Ε.Ε. χώρες ;

    Πόσα τελικά ιδεολογικά κατάλοιπα μας έχει αφήσει ο Φαναριωτισμός και οι Οσπαδάροι του ;

    Κακοπερνάνε περισσότερο οι λαοί των χωρών – μελών της Ε.Ε. που δεν ανήκουν στην ΩΧ-ΝΑΙ ( ¨ΟΝΕ¨ ) από τους λαούς που είναι ¨ενταγμένοι¨ στην βάρβαρη στρατηγική και ιδεολογία της πάση θυσία ¨ανταγωνιστικότητας¨ με τριτοκοσμικούς όρους ( ¨ΩΧ-ΝΑΙ – ΟΝΕ ¨ ) .

    Πέρα από το γεγονός ότι έχεις δίκιο , σε κατανοώ , το προτεινόμενο δημοψήφισμα είναι εκβιαστικό και αισχρό απέναντι σε ένα έναν λαό που είναι για δεκαετίες ιδεολογικά εκμαυλισμένος σε σχέση με την ¨Μεγάλη Ιδέα του Ελληνισμού για την Ε.Ε.¨ , όπως επίσης επί της ουσίας και εξαγορασμένος – ισοπεδωμένος με ¨Κοινοτικά κονδύλια και επιχορηγήσεις¨ ύψους πολλών τρις , που του άφηναν την ψευδαίσθηση ¨πως την έχει κάνει την καλή ¨ , γεια σου ρε Καραμανλάρα – Εθνάρχη μας που μας έβαλες στην Ε.Ο.Κ. , την λέσχη των μεγάλων , και λαδώθηκε το αντεράκι μας... ¨ .

    Όμως τι θέλεις από μια Ε.Ε. και μια ΟΝΕ που σου λέει ανοιχτά πως θέλει τόκους και την εθνική σου κυριαρχία ;

    Πρέπει να κατανοηθεί ότι στις 26/10 η Μέρκελ από το βήμα της Γερμανικής βουλής κήρυξε τον πόλεμο στην Ελλάδα και σε όλους τους λαούς της Ευρώπης. Ζήτησε να αλλάξουν όλες οι αρχικές ¨Ευρωπαϊκές Συνθήκες¨ + αυτή της ¨Συνθήκης της Λισαβόνας¨ .

    Ακόμα και η Ευρώπη που ήθελαν κάποτε ο δεξιοί ήταν η ¨Ευρώπη των Εθνών ¨ ( Ντε-Γκωλ ) και οι η Ευρώπη που ήθελαν ορισμένοι ¨αριστεροί ¨ ήταν η ¨Ευρώπη των Λαών με…επίκεντρο τον άνθρωπο ¨, ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ – ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ¨ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ¨ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΙΑ – ΟΥΤΕ ΤΥΠΙΚΑ .

    Το 4ο Ράιχ με το στόμα της Μέρκελ δήλωσε ανοιχτά στις 26/11 ¨ πως είναι νόμιμο να έχουμε περισσότερα οικονομικά οφέλη σύμφωνα με την παραγωγικότητα μας , είναι φυσιολογικό να ζητάμε τόκους για τα δάνεια μας σύμφωνα με τις αρχές που επιβάλλουν οι συσχετισμοί οικονομικής δύναμης της κάθε χώρας ¨ . Και έκλεισε το λόγο της με την διατύπωση :

    ¨ Η Γερμανία δεν είναι ακόμα ( ! ) ο ¨Ομφαλός της Γης¨ , δεν μπορούμε να τα πετύχουμε όλα , αλλά για μας η αλλαγή των Ευρωπαϊκών Συνθηκών ( που δεν εκτιμούμε πως είναι απαράβατες ) , η επιβολή – ένταξη της δημοσιοοικονομικής πειθαρχίας στα Συντάγματα , όπως και η αυστηρή τιμωρία των παραβατών , μέσω ελέγχου και των κονδυλίων των Διαρθρωτικών Ταμείων , πρέπει να επιβληθεί.

    ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝΙΣΕ , ότι στόχος είναι στο μέλλον οι Εθνικοί Ετήσιοι Κρατικοί Προϋπολογισμοί που ψηφίζοντα από τα Εθνικά Κοινοβούλια ΝΑ ΑΝΑΠΕΜΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ¨ΣΤΕΝΗ ΓΕΡΜΑΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΕΓΧΟΥ¨ όταν δεν συμφωνούν με τους στόχους του Διευθυντηρίου. …

    Είπε και πολλά άλλα προσβλητικά και απειλητικά για την Ελλάδα , δεν τα μετέδωσε όλα αυτά που σας γράφω στην ¨σύνοψη της ¨ η ελληνόφωνη εκπομπή της Deutsche Welle , ούτε επισημάνθηκαν από τους γνωστούς υπαλλήλους δημοσιογράφους που καταλαμβάνουν τις καίριες θέσεις των ¨εξωτερικών δελτίων – διεθνών ειδήσεων¨ των ελληνικών μ.μ.ε …

    Ουσιαστικά μας κήρυξε , χωρίς υπερβολή , τον πόλεμο.

    Και ρωτώ τον κάθε καλοπροαίρετο δεξιό η αριστερό φίλο της Ε.Ε. και της Ευρωπαϊκής Ένωσης , γνωρίζω τα επιχειρήματα σας και τις ρομαντικές περί Ευρώπης ιδέες σας , γνωρίζω συνεπώς πως η ΑΥΤΗ Η ΕΥΡΩΠΗ – Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΑΣ …

    Μην παίζεται με την νέα ψευδαίσθηση ότι αυτή είναι η Ε.Ε. της κακιάς δεξιάς , της Μέρκελ , ο Σρεντερ , ο Σμιτ , ο Φίσερ θα την κάνουν καλλίτερη άμα την ανατρέψουν. … Υπάρχει άλλη νομοτέλεια που καθορίζει την εξέλιξη της Γερμανίας και του καπιταλισμού.

    Και σας δηλώνω πως και εγώ ο εξ-αρχής ¨αντιευρωπαϊστής¨ , ήμουν πάντα Ευρωπαϊστής και ¨φιλογερμανός¨ , αλλά συγνώμη παιδιά , ΟΧΙ με αυτά τα καθίκια του μεταναζισμού , όχι με το γερμανικό κεφάλαιο το οποίο από το 1872 βρίσκεται σε μια αδιάκοπη έφοδο προς τις πλουτοπαραγωγικές πηγές και αγορές του κόσμου , κυρίως στην περιοχή μας , το σταυροδρόμι μας , την Μεσόγειο του κόσμου , όπως την βλέπανε οι αρχαίοι και φαίνεται πως παραμένει ακόμα .

    Συνεπώς μην μπαίνετε στα διλήμματα των οιονεί εκβιαστών , εάν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα θέτουν και τα προσδιορίζουν , τότε στο διάολο ( ! ) με την ΟΝΕ και την Ε.Ε. του χρηματοπιστωτικού και βιομηχανικού κεφαλαίου.

    Τολμήστε να το πείτε , αφού τελικά δεν είναι αυτό που αρχικά οραματιστήκατε, και τότε θα καταλάβετε πως ¨κάνουν¨ ( σαν εκβιαστές ) πως δεν μας θέλουν.

    ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΕΑ ¨ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ ¨ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ¨Δ.Ν.Τ.¨

    Στις 4 Δεκεμβρίου 1944 ξεκίνησε ο εμφύλιος πόλεμος στην Ελλάδα , με βασική αιτία τον εξοπλισμό που έκαναν οι Γερμανοί στα Τάγματα Ασφαλείας για να πολεμήσουν υπέρ των στρατηγικών τους συμφερόντων ( και τότε για την ¨Ενωμένη Ευρώπη ¨ ) , γεγονός που προκάλεσε αίμα και αξεπέραστο μίσος , όπως επίσης και με την υποκίνηση των Εγγλέζων επίσης για την διασφάλιση των αποικιοκρατικών τους συμφερόντων στην όλη την Μέση Ανατολή .

    Αυτή την φορά τον ¨εμφύλιο ¨ δεν θα τον καταφέρουν , ούτε με τον Γεώργιο ( Β΄) Παπανδρέου , άξιο συνεχιστή του παππού του , ειδικό στην πρόκληση εμφυλίων πολέμων .

    Ζήτω το ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου 1940

    Ζήτω το ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου 2011

    Ζήτω το ΟΧΙ της 4ης Δεκεμβρίου 2011

    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ !

  42. athon avatar
    athon 03/11/2011 07:50:06

    Να βάλουν το € εκεί που ξέρουν. ΞΥΠΝΑΤΕ! Στη γη που χέζεις και φυτρώνει δεν έχεις να φοβηθείς. 2-3 δύσκολα χρόνια και μετά τα λέμε κουνάβια!

  43. tak avatar
    tak 03/11/2011 08:26:07

    Σαν ο Μινέικο! Άμα το έχεις στα γονίδιά σου....

  44. ΜΠ avatar
    ΜΠ 03/11/2011 08:44:06

    Δεν πρόκειται να γίνει δημοψήφισμα, θα τον ρίξουν οι δικοί του αύριο και θα πάμε σε εκλογές. Τη μοίρα μας εμείς την ορίζουμε όχι οι Ευρωπαίοι πια. Ας το καταλάβουν και ας αποφασίσουν εκείνοι αν θα υπάρχει Ευρώπη ή αν θα διαλυθεί. Αν ήθελαν να μας "βοηθήσουν" όπως λέει ο Σαρκοζί, ας έλεγαν ναι στο Ευρωομόλογο και σε αντικατάσταση των δικών μας ομολόγων σε βάθος χρόνου. Για τη διάλυσή της λοιπόν δεν φταίμε εμείς αλλά η δική τους αδιάλλακτη στάση. Περαστικά !!!!

  45. Homo Problematicous avatar
    Homo Problematicous 03/11/2011 09:21:55

    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, ο Γαλλογερμανικός Άξονας :

    1. Όρισε την ημερομηνία του δημοψηφίσματος.
    2. Υπέδειξε και το ερώτημα ( Ναι ή όχι στο Ευρώ)

    Εντάξει τότε, το μόνο που λείπει είναι να στείλουν και τους υπηκόους των χωρών τους να ψηφίσουν για πάρτη μας.

    Εκτιμώ μάλιστα ότι θα αναλάβουν και οι ίδιοι τη Δημόσια Διαβούλευση που θα προηγηθεί.

    Μήπως όταν ο Σόϊμπλε έλεγε ότι η Ελλάδα θα χάσει μέρος της Εθνικής της κυριαρχίας, κάτι τέτοιο εννούσε ; ( μεταξύ των άλλων βέβαια).

    Δηλαδή, εκείνοι θα αποφασίζουν και θα διαμορφώνουν (κατά το συμφέρον τους φυσικά), ακόμα και τα πλέον αυτονόητα ζητήματα όπως η αυτοδιάθεσή μας .
    (Δεν αναφέρομαι φυσικά σε ...περισσότερο "τεχνικά" ζητήματα όπως η εκμετάλλευση των πλουτοπαραγωγικών μας πηγών κ.λ.π.).

    Προσωπικά λοιπόν ( γιατί μόνο για τον εαυτό μου μπορώ να ομιλώ), θα επιλέξω την ΑΠΟΧΗ, αφού το δημοψήφισμα, όπως αυτό προέκυψε από τη χθεσινή σύνοδο, δεν είναι τίποτα άλλο από μία απροκάλυπτη , ωμή, κατευθυνόμενη και επιβαλλόμενη παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας μου.

    Το ζητούμενο ( κατά τη γνώμη μου βέβαια) , δεν είναι τόσο η άρνηση στο ερώτημα του δημοψηφίσματος, αλλά η ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ στο ίδιο το δημοψήφισμα - παρωδία.

  46. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2011 09:22:17

    Ξεκολλάτε όλοι όσοι ονειρεύονται να γίνει το δημοψήφισμα για να βγάλουν το άχτι τους. Δεν πρέπει να γίνει δημοψήφισμα. Παρά ότι λέει ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ αλλά και ο Βενιζέλος ότι το δημοψήφισμα δεν θα θέτει το ερώτημα ευρώ ή έξοδος από αυτό, η Μέρκελ και Σαρκοζί και λοιποί συγγενείς το είπαν ξεκάθαρα. Το ναι ή όχι στο δημοψήφισμα θα το ερμηνεύσουν με αυτόν ακριβώς τον τρόπο δεν πα να λέει ο ΓΑΠ ό,τι θέλει! 148 βουλευτές θα ψηφίσουν τον ΓΑΠ και θα πέσει. Κυρίως γυναίκες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα ρίξουν τον Παπανδρέου να τελειώνουμε (αυτές έχουν περισσότερο το ένστικτο αυτοσυντήρησης παρά του άντρες που είναι πιο γομάρια)

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2011 09:22:37

      όσοι ονειρεύεστε

  47. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 03/11/2011 09:25:23

    υπάρχει κανείς ανόητος πλέον που να πιστεύει οτι ο σαμαράς θα ζητήσει επαναδιαπραγμάτευση ως νέος πρωθυπουργός?

  48. RYaN avatar
    RYaN 03/11/2011 10:35:17

    “ΑΡΘΡΟ 44

    O Πρόεδρος της Δημοκρατίας προκηρύσσει με διάταγμα δημοψήφισμα για κρίσιμα εθνικά θέματα, ύστερα από απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας του όλου αριθμού των βουλευτών, που λαμβάνεται με πρόταση του υπουργικού Συμβουλίου. Δημοψήφισμα προκηρύσσεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας με διάταγμα και για ψηφισμένα νομοσχέδια που ρυθμίζουν σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, εκτός από τα δημοσιονομικά, εφόσον αυτό αποφασιστεί από τα τρία πέμπτα του συνόλου των βουλευτών, ύστερα από πρόταση των δύο πέμπτων του συνόλου και όπως ορίζουν ο Kανονισμός της Bουλής και νόμος για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής. Δεν εισάγονται κατά την ίδια περίοδο της Bουλής περισσότερες από δύο προτάσεις δημοψηφίσματος για νομοσχέδιο. Αν νομοσχέδιο υπερψηφιστεί, η προθεσμία του άρθρου 42 παράγραφος 1 αρχίζει από τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος.”

    Σχόλιο: Το ευρώ έχει κυρωθεί με νόμο ως το νόμισμα της χώρας και η αναπομπή του εν λόγω νόμου σε δημοψήφισμα είναι αντισυνταγματική γιατί άπτεται δημοσιονομικού θέματος !!!!

    • RYaN avatar
      RYaN @ RYaN 03/11/2011 10:37:03

      Δηλαδή με απλά λόγια:
      Το δημοψήφισμα για το ευρώ είναι αντισυνταγματικό

  49. ataktos avatar
    ataktos 03/11/2011 12:14:04

    ΟΧΙ στον πόλεμο!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.