#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/08/2012 14:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέρκελ: Θέλουμε να παραμείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη



Δήλωση στήριξης στον Αντώνη Σαμαρά και την ελληνική κυβέρνηση, έκανε η Αγκελα Μέρκελ, αμέσως μετά τις κατ' ιδίαν συνομιλίες, διάρκειας 1,5 ώρας,  που είχαν για το ελληνικό πρόβλημα.

Σε μια, μάλλον, θετική και διαλλακτική στάση που κράτησε η Γερμανίδα Καγκελάριος, τόνισε πολλές φορές ότι στόχος της, όσο και του Φ. Ολάντ, είναι να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ ενώ εμφανίστηκε να πιστεύει ότι η Ελλάδα θα τηρήσει τις δεσμεύσεις της. "Είμαι πεπεισμένη ότι η ελληνική κυβέρνηση θα κάνει τα πάντα", τόνισε χαρακτηριστικά. Μίλησε επίσης για την ανάγκη να τηρηθούν οι δεσμεύσεις και είπε ότι η Γερμανία περιμένει την αξιολόγηση της τρόικας για την πορεία του ελληνικού προγράμματος.

Η κ. Μέρκελ εμφανίστηκε να αντιλαμβάνεται το οικονομικό χάος στην Ελλάδα λέγοντας ότι απαιτούνται πολλές θυσίες και από πολλούς αλλά τα 5 χρόνια ύφεσης είναι πολλά. «Θα στηρίξουμε τις προσπάθειες της κυβέρνησης για να παραμείνει η Ελλάδα στο ευρώ, διότι το ευρώ δεν είναι απλό νόμισμα, αλλά ιδέα που αφορά την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση» είπε.

Τόνισε εξάλλου ότι το πρόβλημα στην Ευρώπη είναι ότι μεταξύ των εταίρων δεν υπάρχει αξιοπιστία και πρόσθεσε ότι αν η Γερμανία πάρει τα στοιχεία για την ελληνική οικονομία στα χέρια της, δηλαδή την έκθεση της τρόικας, τότε θα προχωρήσει στη στήριξη της χώρας. Αφήνοντας έτσι παράθυρο για την επιμήκυνση και τις όποιες αλλαγές απαιτούνται, αρκεί να υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις της Ελλάδας.

Από την πλευρά του ο Αντώνης Σαμαράς εμφανίστηκε ιδιαίτερα αποφασισμένος να γυρίσει της σελίδα της Ελλάδας αλλά και να πατάξει φαινόμενα του παρελθόντος όπως η φοροδιαφυγή. Ο πρωθυπουργός έστειλε τρία μηνύματα:

1.Θα φέρουμε αποτελέσματα.

2.Εξαλείφουμε δύο ελλείμματα ταυτόχρονα. Το δημοσιονομικό έλλειμμα και το έλλειμμα αξιοπιστίας.

3.Η ανάκαμψη της οικονομίας είναι κρίσιμης σημασίας.

Ο κ. Σαμαράς είπε ακόμα ότι είμαστε υπερήφανος λαός που δε θέλει να εξαρτάται από δανεικά ενώ αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της Ελλάδας όπως οι αναξιοποίητοι φυσικοί πόροι, η αδρανής δημόσια περιουσία αλλά και οι μορφωμένοι άνθρωποι. «Η Ελλάδα χρειάζεται μια ευκαιρία για ανάπτυξη» είπε χαρακτηριστικά. Τόνισε επίσης ότι σήμερα έγινε η αρχή μιας νέας σχέσης με τη Γερμανία αν και δε μπορούν να λυθούν αμέσως όλα τα προβλήματα.

Αύριο,  ο κ.Σαμαράς θα συναντηθεί  με τον Γάλλο πρόεδρο Φρανσουά Ολαντ, στο Παρίσι.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 24/08/2012 14:51:22

    Ένα πράγμα κρατάω από την Άντζελα. Στην Ελλάδα την κρίση την πληρώνουν οι αδύναμοι!!! Ακούσατε; Οι αδύναμοι!!! Όλοι οι λογικοί άνθρωποι σε αυτή την χώρα δεν θέλουν ούτε πειράματα με δραχμές ούτε καταστροφικές πολιτικές. Ένα πράγμα όμως ΑΠΑΙΤΟΥΝ: Δικαιοσύνη στην κατανομή της κρίσης. Τα υπόλοιπα δικά σας.

    • Κομμουνι avatar
      Κομμουνι @ H pena tis orghs 24/08/2012 15:13:31

      Εσυ τι θες; Να την πληρωνουν και οι ισχυροι; Μα που νομιζεις οτι βρισκεσαι; Απο το 2008, ο παγκοσμιος ρυθμος αυξησης της περιουσιας των πλουσιων εχει εκτοξευθει στα ουρανια. Η κριση ειναι απλως αναστροφη αναδιανομη πλουτου. Ξυπνατε!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Κομμουνι 24/08/2012 15:44:49

        ...Αυτές οι θλιβερές, πνιγηρές γενικότητες, που περνάνε πάνω από τις σκέψεις σαν οδοστρωτήρας και δεν αφήνουν καμιά δυνατότητα ανατροπής του αναμενόμενου και του αναπότρεπτου !!!! Αυτός ο θολός, στείρος και αδιέξοδος ....Παπαρήγικος σκεπτικισμός, ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΠΙΑ !!!!!! Σα γενικό σάλπισμα σε ομαδική αυτοκτονία ακούγεται πλέον :-)) .

        • Κομμουνι avatar
          Κομμουνι @ BLACKQUEEN 24/08/2012 18:16:42

          Αυτο που κουραζει, σκοτεινη μου βασιλισσα, ειναι οτι ο καπιταλισμος ξεμεινε απο ιδεες να αυξανει τα κερδη του χωρις να ακουμπαει απροκαλυπτα το προλεταριατο. Καπιταλισμος χωρις πολεμους ή πτωχευσεις ΔΕΝ μπορει να υπαρξει μακροχρονια. Οσο για τις γενικοτητες, ακομη και ο στοκος ονοματι Μερκελ παραδεχτηκε οτι οι πλουσιοι οχι μονο δεν πληττονται εστω ελαχιστα, αλλα γινονται πιο πλουσιοι με πολυ μεγαλυτερο ρυθμο. Στο λεει η ιδια η προσωποποιηση του καπιταλισμου. Ποιος αλλος να στο πεις για να το πιστεψεις; Οσο για την Παπαρηγα, το τσοκαρο που εχει γελοιοποιησει τα ιδεωδη του σοσιαλισμου, που τη θυμηθηκες; Την μισω οσο και εσυ, οπως και καθε γνησιος κομμουνιστης.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Κομμουνι 25/08/2012 08:32:24

            Οι συνεχείς επαναλαμβανόμενες αναφορές αγαπητό Κομμούνι :-)) στα αυτονόητα, κουράζουν. Δεν είναι οτι αμφισβητεί κανείς το ...έργο, τους σκοπούς, τις μεθοδεύσεις του καπιταλισμού, είναι που εντός του καπιταλισμού κινούμαστε (μας αρέσει ή όχι) κι ενώ μας χτυπάνε από παντού (και τις αιτίες καλά τις γνωρίζουμε), δεν ωφελεί να ψέλνουμε απολιτίκια - ξόρκια ενάντια στους οχτρούς, αν δεν εφεύρουμε τον τρόπο αποδυνάμωσης και κατατρόπωσής τους. Επίσης, εγώ είμαι άνθρωπος εκ πεποιθήσεως αισιόδοξος και αυτόν τον μηδενισμό του ''τίποτε δεν αλλάζει'', όπως και τη λατρεία των...αδιεξόδων, δεν τα αντέχω. Πάντα υπάρχει διέξοδο κι όταν δεν υπάρχει το δημιουργούμε. ** Την αποτυχημένη συνταξιούχα ΝΑΙ, την απεχθάνομαι γιατί είναι όλα αυτά που λες , εκπρόσωπος ενός γελοίου θιάσου ''γερασμένων'', που καπηλεύεται θυσίες και οράματα.

    • ΧΑΡΗΣ avatar
      ΧΑΡΗΣ @ H pena tis orghs 24/08/2012 18:05:48

      Η Αντελα αναγνωρίζει την αδικία αλλά εμείς δυστυχώς δεν θέλουμε να να φτιάξουμε αυτή τη σάπια δομημένη κοινωνία μας και αφήνουμε χώρο σε παπαρήγες και άλλους αριστεράντζες να αλωνίζουν αυτό που αποκαλούμαι Κράτος.
      Ισως βολεύει τους ίδιους και τους ίδιους που νέμονται τα πάντα και δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτε.Ισως τα λαμόγια έχουν τελικά υπηρέτες στο σύστημα και διαιωνίζουν μια κατάσταση ΜΟΝΟ ΄γι΄αυτούς.
      Το καζάνι βράζει όμως και όταν εκραγεί θα ψάχνουε τις αιτίες που τώρα στρουθοκαμηλίζοντας παραβλέπουμε.
      Να αναγνωρίσουμε όμως και το θετικό του Σαμαρά ότι είμαστε Περήφανος λαός και όχι απατεώνες όπως είχε πεί ο ολίγιστος ΓΑΠ.

  2. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 24/08/2012 14:54:26

    Την έπεισε.
    Ήμουν απολύτως βέβαιη επ ´ αυτού. Η σπάνια αυθεντική σεμνότητά του, η ειλικρινής συστολή του, η αθώα εφηβική σεμνότητά του, σχεδόν κοκκινίζει από σέβας στο συνομιλητή του, είναι ποιοτικά χαρακτηριστικά σπάνιων ηγητόρων, στα οποία υποκλίνονται οι σοβαροί άνθρωποι που σέβονται τον εαυτό τους. Και η Μέρκελ χίλια μύρια μπορεί να είναι αλλά σοβαρός άνθρωπος και δη ηγέτης για την πατρίδα της είναι.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Β.Κ.Σ. 24/08/2012 16:31:38

      Δεν μπορούσες να τον περιγράψεις πιο εύστοχα και πιο αληθινά !!!!

    • Samantha_fox avatar
      Samantha_fox @ Β.Κ.Σ. 24/08/2012 17:12:11

      Πες μας τι πινεις και δεν μας δινεις...

      • Afroditi P. avatar
        Afroditi P. @ Samantha_fox 24/08/2012 17:26:25

        Τον εξετίμησε ιδιαιτέρως, διότι, πέραν των άλλων χαρισμάτων που προανέφερε ο Β.Κ.Σ., είναι και απόλυτα ειλικρινής, όπως όλοι γνωρίζουμε καλά εδώ στην Ελλάδα - προσόν που σίγουρα συγκινεί τις μεγάλες ηγέτιδες της ανθρωπότητας, όπως η καγκελάριος Μέρκελ!

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Samantha_fox 24/08/2012 18:43:49

        Βιζάντο αργυρού. Αρχοντικά και ακατανόητα για κάποιους Σαμάνθα φοξ

  3. Αλεξανδρος Χαλκιδικη avatar
    Αλεξανδρος Χαλκιδικη 24/08/2012 15:00:37

    επισης μιλησε για αναδιαπραγματευση αφου βγει η εκθεση της τροικα.

    αν αυτη η εκθεση ειναι ακρως αρνητικη, μετα τί; το χαος;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αλεξανδρος Χαλκιδικη 24/08/2012 15:11:44

      Δες σε παρακαλώ απάντηση στον "σχολιαστή χωρίς συνορα"

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Αλεξανδρος Χαλκιδικη 24/08/2012 15:31:14

      ....Η έκθεση του ΔΝΤ, προηγείται των εκλογών του Mr. Obama, o οποίος απαιτεί....ησυχία μέχρι την επανεκλογή του. Άρα, βάσει της λογικής, αποκλείεται να γίνουν όλα μπάχαλο έως τότε... Αλλά και πάλι, μην κάνετε έτσι., μην πανικοβάλλεστε...Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ. Θα δημιουργήσουμε διέξοδο στο..αδιέξοδο. Δε χανόμαστε με τίποτε εμείς.....

    • ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ avatar
      ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ @ Αλεξανδρος Χαλκιδικη 24/08/2012 16:20:48

      το ιδιο λεμε φιλε μου. το θεμα ειναι οτι υπαρχει σχεδιο Α αλλα σχεδιο Β υπαρχει;

      θα παρουμε 1 χρονο το πολυ (Σαμαρας ζητα 2 Μερκελ δινει 0 αρα το 1χρονο ειναι ικανοποιητικο) περιθωριο ακομα, κουρεμα ομολογων ΕΚΤ λιαν συντομως και καποια λεφτα για ΑΜΚ τραπεζων. μετα ομως τι;

  4. ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ avatar
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ 24/08/2012 15:02:47

    επισης σημειωσε οτι θα συζητηθει η αναδιαπραγματευση μετα την "θετικη" αναφορα της Τροικας του Σεπτεμβριου-Οκτωβριου.

    και λεω εγω τωρα, αν η αναφορα της τριμερους ειναι αρνητικη, τι ακριβως γινεται μετα; ωρμαμε στις Τραπεζες να παρουμε οτι μπορουμε; τυπωνουμε δραχμες μονοι μας στην αυλη μας ή με εκτυπωτη φορητο;

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ 24/08/2012 15:11:18

      "Σχολιάστη χωρίς σύνορα" φοβάμαι ότι τα σύνορά σου είναι πολύ ψηλά και δεν σε αφήνουν να βλέπεις απ έξω. Το σημείο που επισημαίνεις είναι από τα πιο σημαντικά της συνέντευξης και ο Σαμαράς αφήνει να εννοηθεί καθαρά οτι η εκθεση θα είναι θετική. Αρα κάτι ξέρει. Να σου πω και την γνώμη μου: Το ΔΝΤ είναι στην Αμερική και η Αμερική δεν θα αφήσει την Γερμανία να διαλύσει το σύμπαν. Μπορεί βεβαίως και να κάνω λάθος

      • ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ avatar
        ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ @ Factorx 24/08/2012 15:26:12

        ωραια, συμφωνω, η εκθεση θα ειναι θετικη..

        αν αυριο ομως, λεω εγω τωρα, ανακαλυφθει μια νεα τρυπα 6-7δις ευρω και εκτροχιαστει το προγραμμα, μετα τι;

        ας μην ειμαστε απολυτα σιγουροι οτι η εκθεση θα ειναι θετικη. και για τον ΓΑΠ ηταν μερικοι σιγουροι και την πατησαν.

      • man8os avatar
        man8os @ Factorx 24/08/2012 15:26:44

        Η εκθεση συντασεται απο την τροικα οχι απο το ΔΝΤ.
        Επισης αν διαβασα σωστα πισω απο τις γραμμες, η καινουρια εμπιστοσυνη που δειχνει η Γερμανια στην Ελλαδα ειναι παρα πολυ σημαντικο ζητημα και ανοιγει καινουριες επιλογες. Εφοσον φυσικα λυσουμε τα οικονομικα προβληματα μας.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Factorx 24/08/2012 17:28:33

        Είσαι σίγουρος ότι ΗΠΑ και Γερμανία είναι σε "αντίπαλα" στρατόπεδα;

  5. Παύλος avatar
    Παύλος 24/08/2012 15:09:47

    Καταντάει να μην έχει καμία αξία τί λέει κάθε φορά και τί αναιρεί την επομένη !
    Απορώ πώς τς δίνουν σημασία.

  6. akisenv avatar
    akisenv 24/08/2012 15:19:59

    Η μονοτονη επαναληψη της Μερκελ στην εκθεση της τροϊκα μηπως σημαινει πως περαν του Τομσεν δεν αναγνωριζουν κανενα αλλο θεσμικο παραγοντα η εκπροσωπο της Ελλαδας;
    Δηλαδη τι θα πει "δεν μπορω να απαντησω η να σχολιασω η να εκτιμησω την κατασταση αν δεν δω την εκθεση της τροϊκα" την στιγμη που υποτειθεται στην εξηγει και στην περιγραφει ο Ελληνας Πρωθυπουργος;
    Plan B τωρα!! πριν ειναι πολυ αργα...(δηλαδη τον Οκτωβριο)!!

  7. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/08/2012 15:25:14

    ....Έκανε κάποια δουλίτσα τελικά ο Monsieur Olant εχθές.... Μαζεύτηκε λίγο η μέγαιρα και παραδέχτηκε κάποια αυτονόητα. Ας μαζέψει τώρα και τους γελοίους φασουλήδες της που συνεχώς μας διαβάλουν και μας κατασυκοφαντούν αφού .....αναγνωρίζει τις θυσίες στις οποίες έχει υποβληθεί ο Ελληνικός λαός εξ΄αιτίας ΚΑΙ της γερμανικής μικροψυχίας. Εγώ κρατάω μονάχα το ''Οι Έλληνες είμαστε υπερήφανος λαός που δε θέλει να εξαρτάται από δανεικά'', το '' Η Ελλάδα χρειάζεται μια ευκαιρία για ανάπτυξη'', και το ''Θα φέρουμε αποτελέσματα''. Τα υπόλοιπα είναι περιττά. Εμείς πρέπει να τολμήσουμε και να διεκδικήσουμε το αύριο που μας αξίζει, κόντρα στα συμφέροντα, τους τοκογλύφους και τον κακό εαυτό μας. Μετά, θα επιβάλλουμε το σεβασμό και θα αντιμετωπίσουμε τους επιτιθέμενους, όπως τους αξίζει...Για την ώρα, κινήσεις τακτικής, (δυστυχώς...).

  8. Idiot avatar
    Idiot 24/08/2012 15:26:19

    Οι Γερμανοι λενε αυτο που νομιζουν και καλα κανουν.Παροτι διαφωνω με την δυνατοτητα παραμονης στην ευρωζωνη,και δεν ειμαι συριζαιος δραχμολαγνος,απορω πως θα τα καταφερει ο Σαμαρας ,με ποιο κρατικο μηχανισμο
    με ποιους θεσμους,με ποιους συμβολισμους, με ποια κοινωνια που εναγωνιως περιμενει ενα δειγμα σεβασμου του δικαιου και της ισης κατανομης των ευθυνων και βαρων,με ποιους επενδυτες..Ευχομαι να μην ειναι πολυ αργα.Καλη επιτυχια ..Ιδωμεν.

  9. Factorx avatar
    Factorx 24/08/2012 15:29:46

    ας περιμένουμε λοιπόν. προς το παρόν εκτιμώ ότι ο Σαμαράς πήρε ο,τι μπορουσε

  10. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 24/08/2012 15:30:21

    Πώ, πώ! Τι χαρτί έχει πέσει στο τραπέζι!

    1. Νότος στο κόκκινο
    2. Βορράς στα κάγκελα
    3. Αμερική σε μια κλωστή

    Βρε Σαμαρά, για ...ξαναδές τι χαρτί κρατάς! ;)

  11. Factorx avatar
    Factorx 24/08/2012 15:32:28

    Πολύ σωστή για Ομπάμα!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Factorx 24/08/2012 15:47:39

      ....Δηλαδή διαφωνούμε μονάχα στο οτι ....η Ελλάδα ποτέ ΔΕΝ πεθαίνει;;; Εγώ μιά απλή διαπίστωση της πραγματικότητας κάνω αγαπητέ !!!! Από θαύμα και πείσμα θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε. Είναι βέβαιο.

  12. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/08/2012 15:37:05

    ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ, ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΑΞΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ. ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΕΤΣΙ ΜΟΝΑΧΑ ΔΙΑΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ....

  13. Κλέων avatar
    Κλέων 24/08/2012 15:42:33

    Πολλή κουβέντα, που αφορά ερμηνείες.
    Μόλις δούμε τα επί του πρακτέου, τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε εκ του αποτελέσματος.
    Και μέχρι σήμερα, τα αποτελέσματα είναι οικτρά.

  14. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/08/2012 15:43:04

    Η διαδικασία είναι πολύπλοκη και έχει πολλές μεταβλητές. Ενδογερμανικές ισορροπίες, εκλογές στις Η.Π.Α τον Οκτώβριο και στη Γερμανία του χρόνου, παγκόσμια ύφεση, Γαλλο-γερμανικές διαφωνίες, αναταραχή στη νοτιο-ανατολική μεσόγειο,κλπ. Κανείς δε θα ρισκάρει τώρα τον αστάθμητο παράγοντα μια εξόδου από την ευρωζώνη. Υπαρχουν χαρτιά αρκεί να υπάρξει πολυδιάστατη στρατηγική. Ας περιμένουμε λίγο για τα "παραπολιτικά" της συνάντησης. Παράλληλα, πρέπει να γίνει ΕΠΙΘΕΣΗ μεταρρυθμίσεων του αυτονόητου στο εσωτερικό (γινόμαστε μονότονοι αλλά λέγε, λέγε κάτι θα γίνει!)

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/08/2012 15:43:40

    Άς μην έχουμε αυταπάτες.
    Το ισχυρό Γερμανικό εξαγωγικό - βιομηχανικό lobby, παρά τους τρελούς πολιτικούς συσχετισμούς μέσα στον Γερμανικό κυβερνητικό συνασπισμό, "θα περάσει" στο τέλος ότι του συμφέρει.
    Ούτως ή άλλως, εδώ και 2 χρόνια οι δύο Γερμανικές βουλές (Bundestag και Bundesrat), αποφασίζουν και νομοθετούν για Ευρωπαικά και οικονομικά θέματα όχι με την κυβερνητική πλειοψηφία, αλλά με σχεδόν "οικουμενική" (πλήν κυβερνητικών ευρωσκεπτικιστών "ανταρτών" CDU-CSU-FDP - και απο άλλη πλευρά Linke).
    Το lobby θέλει Ευρώ και μάλιστα αξιόπιστο. Δηλαδή Ευρώ με "όλους μέσα".
    Οι δεξιοί λαικιστές και ευρωσκεπτικιστές θα ψάξουν ίσως για την ευκαιρία τους με κάποιο "όχημα" στις βουλευτικές εκλογές - του χρόνου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 24/08/2012 15:48:17

      Αυτοί θα κάνουν τη δουλειά τους, κατά πώς τους συμφέρει. Δεν είναι "φιλάνθρωποι", η κερδοφορία τους νοιάζει.
      Εμεις ως χώρα πρέπει να κάνουμε τις δικές μας δουλειές:
      1. Μεταρρυθμίσεις
      2. Μεταρρυθμίσεις
      3. Μεταρρυθμίσεις.
      Τα λοιπά είναι σημαντικά, αλλά χωρίς τα 3 πρώτα, ανώφελα. Επί 60 χρόνια χτίσαμε ένα κράτος και μια κοινωνία αποτυχίας.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Ο Θείος 24/08/2012 16:10:46

        "Επί 60 χρόνια χτίσαμε ένα κράτος και μια κοινωνία αποτυχίας"

        Επειδή πριν 70 χρόνια κατεδάφισαν το κράτος μας οι Γερμανοί, που σήμερα μάς πιέζουν για μεταρρυθμίσεις.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Προφήτης 24/08/2012 16:20:04

          Και μας οδήγησαν στον κατστρεπτικό εμφύλιο (που για κάποιους δεν έχει τελειώσει ακόμα!) οι Βρεττανοί και οι Σοβιετικοί.
          Και η πολιτική μας τάξη ήταν ανίκανη να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων της ως νικήτρια δύναμη.
          Πάντως, το αποτυχημένο κράτος έχει μακροβιότερη ιστορία, πέραν των 60 χρόνων.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Προφήτης 24/08/2012 16:22:48

          Έπρεπε όμως να τις είχαμε κάνει μόνοι μας.
          Έτσι δεν θα μπορούσε να μας πιέσει κανείς.
          Πριν 60 χρόνια οι Γερμανοί του Χίτλερ δεν κατεδάφισαν μόνον το δικό μας αλλά ΟΛΑ τα κράτη: Αρχίζοντας από Τσεχοσλοβακία, Αυστρία, Πολωνία, Γαλλία, Νορβηγία, μέχρι Βρετανία (V2). Αλλά καμμιά άλλη χώρα δεν είχε τόσο βλάκες "δεξιούς" και "αριστερούς", ώστε να μη τους φτάνει ο Χίτλερ, αλλά συνεχίσουν την καταστροφή ...κάνοντας τον δικό τους Εμφύλιο πόλεμο (τον Αύγουστο έχουμε επέτειο του τέλους).
          Και τόσο κουτοπόνηρους πολιτικούς και "επιχειρηματίες" γενικώς, ώστε να πλουτίζουν επί 60 χρόνια τρώγοντας μόνον τις σάρκες της μάνας τους.
          Πρέπει εμείς να καθαρίσουμε μόνοι μας το σπίτι μας, από τα αποφάγια των γλεντζέδων και τζαμπατζήδων "οικείων".

          • Enzo avatar
            Enzo @ Ο Θείος 24/08/2012 16:44:26

            "κοινωνια αποτυχιας"?
            υπαρχει και το υγιες κομματι της κοινωνιας μπαρμπα που δεν φταιει σε τιποτα. μην τα τσουβαλιαζουμε ολα.
            Αυτο το κομματι ειναι και το πιο επικινδυνο να ξερεις, ειναι να μην τα παρει στο κρανιο γιατι μετα θα τους παρει ολους η μπαλα.

          • abc avatar
            abc @ Ο Θείος 24/08/2012 18:02:12

            Δυστυχώς αγαπητέ θείε είσαι και εσύ άξιος της μοίρας σου αφού ομολογείς οτι έπρεπε τις μεταρυθμίσεις να τις είχαμε κάνει μόνοι μας. Και δεν τις κάναμε επι 60 χρόνια.
            Ούτε εσύ έκανες τίποτε και τώρα κριτικάρεις εκ του ασφαλούς, ούτε εμείς, οπότε καλά να πάθουμε.
            Ξέρεις όμως εσύ αγαπητέ θείε κανέναν λαό που να έκανε τέτοιες μεταρρυθμίσεις χωρίς την ηγεσία του , ή μάλλον με την ηγεσία του να τις καταπολεμάει συστηματικά προς ίδιον όφελος?
            Και με ποιό τρόπο προτείνεις να τις κάνουμε ολοι μαζί τώρα? Να τηλεφωνηθούμε και να αυτοοργανωθούμε χωρίς να μας πάρουν είδηση τα αφεντικά?
            Μήπως μέσω ίντερνετ και κίνημα των μεταρρυθμίσεων? Αλήθεια πως συντονίζεται ενας λαός χωρίς ηγεσία, ώστε "να κάνουμε αυτό που πρέπει" και στο οποίο όλοι συμφωνούμε μετά απο 3 χρόνια θανάσιμης αυτοκριτικής και 3000 αυτοκτονίες εξ αιτίας της?

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Προφήτης 24/08/2012 16:38:02

          ...Σωστό κι αυτό, αλλά κι εμείς από την ....κατεδάφιση κι ύστερα και τα μάτια μας βγάλαμε μεταξύ μας, και άθλιο διεφθαρμένο πελατειακό κράτος φτειάξαμε, και αλλοτριωθήκαμε σαν λαός και σαν άτομα, και ξεπουληθήκαμε συνειδησιακά και ψυχικά. Έτσι η κρίση και η δεινή θέση όπου σήμερα βρισκόμαστε, εάν εκτός από τη στείρα κριτική ενάντια στους ...έξωθεν εχθρούς μάς οδηγήσει και σε μιά σκληρή αυτοκριτική, θα έχει σαν αποτέλεσμα σίγουρα την αναγέννησή μας σαν λαού και σαν ατόμων. Μάλλον αυτή είναι και η πρόκληση.... Να αντιδράσουμε κατά του μίζερου εαυτού μας, να τον συντρίψουμε και να αποστομώσουμε τους πάντες. Ρεβάνς από την αθλιότητα που βρήκε χώρο μέσα μας και φύτρωσε, ας πάρουμε. Τα άλλα θα έρθουνε μόνα τους.

  16. Factorx avatar
    Factorx 24/08/2012 15:49:56

    είπα συμφωνούμε, πως θες να στο γράψω;

  17. otinanai avatar
    otinanai 24/08/2012 15:50:59

    Ρε παιδιά, ηρεμήστε λίγο και σκεφτείτε το απλό που συνέβη σήμερα. Ο Αντώνης έκανε την Αγγέλα να χαμογελάσει και επίσης η ίδια τού έδειξε την έκθεση της τρόικας, αν καταφέρατε να το διαγνώσετε αυτό πίσω από τις γραμμές. Το αντάλλαγμα είναι επίσης απλό: stick to the plan ήτοι προχωρήστε με τις μεταρρυθμίσεις και η επαναδιαπραγμάτευση θα σκάσει μύτη όπου νάναι. Δουλειά λοιπόν και από αύριο όχι στις παραλίες, σαν κάτι άλλους, λέμε τώρα.

  18. cobalt avatar
    cobalt 24/08/2012 16:26:29

    Εμείς θέλουμε να παραμείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη
    και δεν βρίσκετε τίποτα προβληματικό σ' αυτήν τη διατύπωση;

    Είμαι πεπεισμένη ότι η ελληνική κυβέρνηση θα κάνει τα πάντα
    ούτε και σ' αυτό βρίσκετε κάτι παράξενο;

    • partyman avatar
      partyman @ cobalt 24/08/2012 17:51:43

      πέστα Cobalt..

      και για να μην ξεχνιόμαστε, εχθές υπογράφηκε συμφωνία με την Siemens
      πάει και αυτό το θεματάκι..(!). Οι γερμανοί κλείνουν τις ανοιχτές πληγές τους μία μία και αθόρυβα και εμείς θεωρούμε ως επιτυχία την χειραψία και το χαμόγελο της Μέρκελ..

      μα καλά, τι γυαλιά φοράτε βρε παιδιά? είπαμε να ασκούμε πίεση και σκληρή κριτική, μπας και ιδρώσει λίγο το αυτί τους.. όχι να τους χαιδεύουμε

  19. tilt avatar
    tilt 24/08/2012 16:34:47

    Τα εγχώρια ΜΜΕ παρουσιάζουν την "κακή" Μέρκελ και το "κακό" IMF επειδή πιέζει για μετρά.
    Μένουν στους φόρους και τα χαράτσια.
    Λοιπόν αυτοί οι "κακοί" τύποι, ΠΡΩΤΑ επιμένουν στις μεταρρυθμίσεις και ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα με δίκαιη κατανομή των βαρών.
    Ξέρουν πολύ καλά ότι μόνο με φόρους δεν σώζετε η κατάσταση, αν δεν αλλάξει το σύστημα που παράγει τα ελλείμματα.
    Φυσικά οι ντόπιοι πολιτικοί προτιμούν την "εύκολη" λύση του να ρίχνουν τα βάρη στον φτωχό και μέσο φορολογούμενο, χωρίς να προχωρούν τις μεταρρυθμίσεις και την αναμόρφωση του φορολογικού, για να μην πειραχτούν τα μεγάλα κεφάλαια.
    Κάπουα στιγμή θα στεγνώσει ο φορολογούμενος και τότε...
    θα μας φταίνε πάλη οι κακοί ξένοι.

    Ελπίζω ο πρωθυπουργός να πήρε το μήνυμα και να προβεί στις κατάλληλες κινήσεις.

  20. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/08/2012 16:47:31

    ''Ο Αντώνης έκανε την Αγγέλα να χαμογελάσει'' !!! Πώς να μη χαμογελάσει η άχρωμη, άοσμη κι ανέκφραστη Αγγέλα; Επιτέλους απέκτησε φωτογραφίες όπου.... εξ΄αντανακλάσεως, εμφανίζεται λίγο πιό ....συμπαθής και ανθρώπινη. Όταν διαθέτεις εσωτερικό φως, διαχέεται αυτό και στους γύρω σου τελικά :-)). Αυτή τη γενναιοδωρία εισέπραξε σήμερα η κ. Καγκελάριος, γι αυτό χαίρεται....

  21. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 24/08/2012 17:16:25

    Η Μέρκελ ''θέλει την Ελλάδα να παραμείνει στην ευρωζώνη'', αλλά, σαν καλή Γερμανίδα ,και ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, που είναι, ετοιμάζεται και για τις συνέπειες του ,κατά πολλούς, αναπόφευκτο, Grexit....

    Eτσι, για να μην ξεχνιόμαστε..

    Πρέπει η κυρία Μέρκελ να δεί τι θα κάνει με Ιταλία και Ισπανία, και βεβαίως να λάβει και το report των συνεπειών του Grexit από τους δικούς της ειδήμονες, και περαιτέρω θα αποφασίσει.
    Διότι, όσες μεταρρυθμίσεις και να κάνει η Ελλάδα, και τις συντάξεις να κόψει τελείως, και όλους τους δημόσιους υπάλληλους να απολύσει, αν δεν έχει κάποια ανάπτυξη, ΔΕΝ θα ορθοποδήσει ποτέ..ειδικά όμως σε ένα περιβάλλον ανασφάλειας για όλους τους επενδυτές για το μέλλον της Ελλάδας -πολιτικό και οικονομικό -αλλά και σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον αυξανόμενης ύφεσης ειδικά για την Ευρώπη.
    Με τους όρους αυτούς , η Ελλάδα ΔΕΝ μπορεί να ξεπληρώσει το χρέος της στο ορατό μέλλον, όπως αναφέρει και προχτεσινό άρθρο των Financial Times:



    ''For foreign investors, including overseas Greeks, it is an incentive to refrain from investing in the country in the hope of future bargain acquisitions. In such conditions one should not wonder why investment in the first quarter of 2012 was only 46 per cent of its level four years previously (in fact one may wonder why it was still so high). But without investment and a return of confidence, Greece is bound to remain caught in a vicious circle of recession and whatever its efforts, it is unlikely to meet its creditors’ demands.''


    -Αντιγράφω KAI από επικεφαλίδα νέων του Eurointelligence:


    ''German finance ministry has a "Grexit" working group
    24.08.2012

    A group of ten officials have been meeting regularly to study the impact of a Greek eurozone exit, and to propose policies to mitigate the impact; Angela Merkel and Francois Hollande met yesterday to prepare a joint strategy towards Greece; no official announcements were made; Frank-Walter Steinmeier wants to give Greece one extra year with the programme; for registered users only.''

    http://www.eurointelligence.com/eurointelligence-news/home.html

  22. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 24/08/2012 17:43:36

    ε οχι και ιδεα το ευρω κ.Μερκελ. Να μου πεις μεσω κερδοσκοπιας να σου πω οκ.
    Αλλαξε ρουχα παντως. Ντυθηκε με τα καλα της.Ε κατι ειναι και αυτο για μια ηγετιδα σαν την Ανχελα.

    για τα υπολοια που λεει η μανδαμ No comments γιατι ειναι μπαρουφες.

  23. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 24/08/2012 17:44:59

    Χάρτινες φιγούρες, ξύλινος λόγος, σχοινάκια, μπερντές.

  24. xp avatar
    xp 24/08/2012 17:52:29

    Στα κράτη δεν υπάρχουν δυστυχώς συναισθηματισμοί. Οι Γερμανοί έφτιαξαν αυτό που ήθελαν, μια Γερμανική Ευρώπη ,χρησιμοποιόντας κάποιους χρήσιμους ηλίθιους εντός Ελλάδας για προσάναμμα.Δεν θεωρώ ότι πήγε καλά η συνάντηση παρά τις όποιες αβρότητες. Οι Γερμανοί έχουν κάνει την δουλειά τους και υπολογιζουν τα συν και τα πλην μιάς κίνησης που θα κάνουν ,για να κάνουν και αυτοί ταμείο.Πολλοί λένε ότι θα μας έχουν ένα προτεκτοράτο αλλοι οτι τα νούμερα δεν βγαίνουν και θα έχουμε έξοδο.Κανείς δεν μπορεί να πεί με βεβαιότητα το τι θα συμβεί αν δεν είναι στα παρασκήνια.Και το ΚΚΕ -που λέει ο λόγος -της Γερμανίας να βγεί δεν θα αλλάξουν τα πραγματα σοβαρά. Οι Γερμανοί έχουν σοβαρή εθνική στάση , εθνική αστική τάξη και στρατηγική. Ο Θείος και άλλοι κάνουν σοβαρές αναλύσεις αλλά όλες εχουν ένα ελάττωμα! Νομίζουν οτι όλα κινούνται σε μη υστερόβουλη διάσταση. Θεωρητικά έχουν δίκιο , πρακτικά όμως δεν βγαίνουν.Οσες μεταρρυθμίσεις και να κάνουμε , δεν θα αλλάξουμε τα πράγματα. Το να κάνω τζοκινκ ειναι καλό για την υγεία μου,και ίσως επιβάλλεται αλλά δεν πρόκειται να γίνω δρομέας εαν δεν συντρέξουν και άλλες προυποθέσεις....

  25. xp avatar
    xp 24/08/2012 18:01:01

    Η κοινωνική δικαιοσύνη είναι για εσωτερική κατανάλωση.Δημοσιονομικώς είτε υπάρχει ,είτε όχι ειναι αδιάφορη..Ενας που είναι πλούσιος θα ξεφύγει νομότυπα.Εγώ διαισθάνομαι προετοιμασία της κοινής γνώμης για έξοδο με κάποιο δωράκι.Το λέω από διαίσθηση ,δεν είμαι πίσω από τις κουρτίνες...

  26. Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 24/08/2012 18:07:01

    Όλοι οι πολιτικοί θέλουν να τα πάνε καλά με την κοινή γνώμη. Η κοινή γνώμη σ΄ εμάς ήθελε αντιμνημονιακή στάση. ΄Ολα τα κόμματα προσαρμόστηκαν πάνω σ΄ αυτό. Η κοινή γνώμη στην Γερμανία τώρα που έμαθε τα ανδραγαθήματά μας θέλει διορθώσεις.-παρεμβάσεις. Κάθε μέρα διαβάζουν τις αποκαλύψεις .Δεν ξεχνούν σαν εμάς είναι σκληρόγνωμοι . Γι αυτό και η γερμανική κοινή γνώμη θέλει ΄΄αίμα΄΄. Χωρίς αυτό ξεχάστε την Γερμανία. Αν η bild δεν γράψει ότι άρχισαν να διορθώνονται τα πράγματα στην Ελλάδα δεν γίνεται τίποτα. Υπάρχουν πάρα πολλοί Έλληνες που έχουν ζήσει και ζουν στην Γερμανία. Ρωτήστε τους αν δεν με πιστεύετε εμένα. Ορθολογισμός και μεταρρυθμίσεις χθες λοιπόν και όχι αύριο.

  27. Ραβινος avatar
    Ραβινος 24/08/2012 18:14:39

    Για μενα εγινε το πρωτο βημα και ηταν πολυ καλο !Ο Α.Σαμαρας σταθηκε στο υψος του !Η γλωσσα του σωματος περα απο τις τοσο καιριες τοπθετησεις του στις απαντησεις που εδωσε κερδισε τις εντυπωσεις !Τωρα για την ουσια των αποτελεσματων ειναι παγια τακτικη να στηριζεται οποιος θελει να παρει σημαντικες αποφασεις ,στην προκειμενη περιπτωση η Μερκελ , σε πορισματα ,μελετες ,μετρησεις και για την Μερκελ αυτες εμπεριεχονται στην εκθεση της Τροικας .Για την Μερκελ αυτη αποτελει το αλλοθι για ο,τι θελει να κανει γι'αυτο εχει σημασια να εκτιμηθουν οι προθεσεις της που κατα την γνωμη μου ειναι θετικες για την Ελλαδα και αυτο οφειλεται στην στρατηγικη του Α.Σαμαρα .Να μην ξεχναμε οτι για την Μερκελ η εκθεση της Τροικας ειναι και ενα εργαλειο πειθους για τους Γερμανους αλλα και τους ακολουθους τους Ολλανδους,Φινλανδους ,Αυστριακους κλπ.Για σημερα ειναι μπραβο στον Α.Σαμαρα και ευχες για καλη επιτυχια αυριο με τον Ολαντ!Στο τελος θα κανουμε ταμειο και πιστευω οτι θα αφησει κερδος !

  28. Nik avatar
    Nik 24/08/2012 18:19:34

    Θα μας αφήσουνε επιτέλους να δουλέψουμε σαν άνθρωποι; Αυτό είναι το πρώτο θέμα για την ρημάδα την ανάκαμψη. Και προσωπικά δεν βλέπω καμία αλλαγή. Τα ίδια μούτρα είναι σε θέσεις κλειδιά όπου σου λένε το παλιό καλό "δεν γίνεται". Είμαστε στο σημείο όπου είναι αξιοδημοσίευτο κατόρθωμα η εξαγωγή ελαιολάδου! Δείτε σχετικά ρεπορτάζ!

  29. xp avatar
    xp 24/08/2012 18:33:29

    Αν ήθελε το κατεστημένο της Γερμανίας να μην διψά για αίμα η μπιλτ θα το είχε κάνει.Δεν είναι ριζοσπάστης ,καθεστωτική εφημερίδα είναι!(Εχει χρηματοδότες ,διευθυντές κτλ). Συμφωνώ απόλυτα με την Αφροδίτη η οποία ψάχνει την υστερόβουλη διάσταση του θέματος. Ειναι και οι Αμερικανικές εκλογές που κολλάνε με τον κρίσιμο Οκτώβριο και μπερδευόμαστε .Πάντως είναι αδύνατον να υπάρχουν τόσες αξιοπιστες πηγές που μιλούν για έξοδο και να μην τρέχει τίποτε! Και στο Στρατο υπάρχουν σχέδια φοβερά,αλλά δεν δημοσιοποιούνται ! Εχω την εντύπωση ότι ο Σαμαράς ελπίζει κάτι να αλλάξει τα πράγματα και στο δωράκι που θα μας δώσουν εάν μας δείξουν την πόρτα...

  30. armageddon avatar
    armageddon 24/08/2012 18:44:20

    Η Διάλυση της Γερμανικής ένωσης είναι θέμα χρόνου...

  31. Ευάριστος avatar
    Ευάριστος 24/08/2012 21:10:38

    Να τι συζητήθηκε, το είπε και η Μέρκελ: "Η ιδέα της ενιαίας Ευρώπης" ή μάλλον της επιτάχυνσης της ενιαίας Ευρώπης. Δεν είμαι κατά αλλά να προσέχουμε τα λόγια των πολιτικών μας. Μάλλον απ' ό,τι φαίνεται αυτό το ζήτησε η Καγκελάριος.

  32. Κομμουνι avatar
    Κομμουνι 24/08/2012 21:46:31

    Καθε λεπτο που περναει, περναει εναντια μας. Η Μερκελ ηδη εχει βαλει ομαδα να διερευνησει πως θα διαχειριστει μια εξοδο της Ελλαδος απο το ευρω. Το ιδιο εχει κανει και η ΕΚΤ με ΕΕ. Εμεις γιατι δεν προετοιμαζομαστε; Και κυριως, ΓΙΑΤΙ τους δινουμε χρονο να προετοιμαστουν; Γιατι τους δινουμε εμεις ανασα, αφου αυτοι δεν προκειται να μας δωσουν; Γιατι με την εξοδο μας να μην τους παρουμε μαζι, αφου το ευρω ειναι καθαρα κατασκευασμενο για ωφελος της Γερμανιας και μονο αυτης (ακομη και ο δημιουργος του Γερμανος ειναι που μενει, ομως, ΗΠΑ). Γιατι να μην απελευθερωσουμε και τις αλλες χωρες που ασφαλως θα θελουν διακαως πισω την νομισματικη πολιτικη για υποτιμηση, παρα τις μειωσεις μισθων που θελουν να κανουν;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Κομμουνι 25/08/2012 08:42:52

      ...Μήπως γιατί ποντάρουμε στην πιθανότητα να γυρίσουμε το παιχνίδι και να παραμείνουμε εντός ???? Συμφωνεί δε συμφωνεί κανείς με την επιλογή, αυτή είναι ετούτη τη στιγμή.... Αν τα γεγονότα υποχρεώσουν αλλαγή πλεύσης, βλέπουμε.... Δεν πηδάς πανικόβλητος στη θάλασσα όταν η βάρκα μπάζει νερά.. Αρχικά, προσπαθείς να σώσεις ΚΑΙ τη βάρκα σου...

  33. τσαλες avatar
    τσαλες 24/08/2012 22:45:07

    Θέλουμε να "παραμείνει" η Ελλάδα στην ευρωζώνη.
    Δηλαδή αν δε θέλανε θα μας το έλεγαν?
    Άλλο "θέλω", άλλο "πρέπει" και άλλο "μπορώ"
    Δείτε λίγο πίσω από τις λέξεις γιατί σε κάποιους θα πέσει ταμπλάς, μετά τις εκλογές του Ομπάμα.

  34. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 25/08/2012 03:05:34

    Δεν έπρεπε ο Έλληνας Πρωθυπουργός να πάει στο Βερολίνο, μετά το "άδειασμα"
    που υπέστη από τον Γερμανό Υπουργό Εξωτερικών Βέστερβελλε , ενώπιον και
    του ημετέρου Υπουργού Εξωτερικών Αβραμόπουλου , και από τον Γερμανό
    Υπουργό Οικονομικών Σόϊμπλε στο Γερμανικό Ραδιόφωνο..!

    Τα περί "βελτιωμένου κλίματος" και "γλώσσας του σώματος" και λοιπών
    φιλοφρόνων δηλώσεων και εκτιμήσεων , αν μη τι άλλο, επιβεβαιώνουν την
    αποτυχία της Συνάντησης ...

  35. Nikitas avatar
    Nikitas 25/08/2012 12:52:26

    Το βασικότερο που είπε και λέει τα τελευταία τρία χρόνια η Μέρκελ (αλλά και πολλοί άλλοι ηγέτες της Ευρώπης και της ΕΕ) είναι ότι "πώς είναι δυνατό στην Ελλάδα να την πληρώνουν μόνο οι αδύναμοι, ενώ οι έχοντες και κατέχοντες όχι μόνο δεν πληρώνουν αλλά ούτε δείχνουν την παραμικρή αλληλεγγύη στην ίδια τους τη χώρα, βγάζοντας τα χρήματά τους στο εξωτερικό".

    Και τα δύο παραπάνω σημεία είναι ανήκουστα όχι μόνο για την Μέρκελ αλλά για τον οποιοδήποτε μέσο βορειοευρωπαίο.

    Να σημειώσω ότι π.χ. ενώ στην Ελλάδα υπάρχουν πια σχεδόν 1 εκατομμύριο "καταγεγραμμένοι" άνεργοι στον ΟΑΕΔ, μόνο το 17% παίρνει επίδομα ανεργίας. Οι υπόλοιποι που είναι άνεργοι πάνω από 12 μήνες, δεν παίρνουν τίποτα. Αντίθετα στη Γερμανία το επίδομα ανεργίας ισχύει για 1-2 χρόνια και είναι το 60% του τελευταίου μισθού (ή 67% για τους παντρεμένους). Και όσοι συνεχίζουν να είναι άνεργοι πάνω από δύο χρόνια, παίρνουν επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης 360€ + το κόστος του ενοικίου + κόστος θέρμανσης + 150-200€ για κάθε παιδί.

    Βέβαια η Γερμανία δε θα μπορούσε να τα προσφέρει αυτά αν πλήρωναν μόνο οι αδύναμοι ενώ οι έχοντες και κατέχοντες φοροδιέφευγαν ή μετέφεραν τα χρήματά τους στο εξωτερικό.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Nikitas 25/08/2012 18:06:30

      Νικήτα αυτό που είπες είναι το πιό σημαντικό, για μας τους πολίτες αυτής της χώρας.
      Θα έπρεπε να το ξέρουμε πολύ καλά, πρίν μας το πει η Μέρκελ.
      Και ν' αγωνιζόμαστε γι αυτό.
      Δυστυχώς, αυτοί που θα έπρεπε να το διεκδικούν ασυμβίβαστα, περί άλλα τυρβάζουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.