#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/01/2011 15:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μάχη στις εθνικές οδούς

[caption id="attachment_79116" align="alignnone" width="600" caption="Ραντεβού σε πανελλαδική κλίμακα δίνουν αύριο στις 3 μ.μ. οι επιτροπές πρωτοβουλίας. Το πρώτο κύμα αυξήσεων στα διόδια ολοκληρώνεται μέσα στον Ιανουάριο και ακολουθεί δεύτερο."][/caption]

Νέες, ιδιαίτερα τσουχτερές αυξήσεις, της τάξης του 33%, έρχονται το αργότερο ώς τα μέσα Φεβρουαρίου στον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός-Κλειδί, πέρα από την τιμαριθμική αναπροσαρμογή του 7% που θα πληρώνουν οι οδηγοί από τα ξημερώματα της Δευτέρας.

Θα αφορά όλους τους σταθμούς του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου και περιλαμβάνει γενική αύξηση της χρέωσης από 3 σε 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο.

Εκπρόσωπος της κοινοπραξίας μάς ενημέρωσε ότι έχουν ολοκληρωθεί και πιστοποιηθεί τα έργα που περιλαμβάνονται στην 4η δεσμευτική προθεσμία από τα τέλη του 2010, περίπου τρεις μήνες νωρίτερα από τον προβλεπόμενο χρόνο και πλέον, με βάση τη σύμβαση, είναι θέμα χρόνου να επιβληθεί η αύξηση στα διόδια.

Η επόμενη μεγάλη αναπροσαρμογή αναμένεται στα μέσα του 2012, όταν προβλέπεται να ολοκληρωθούν οι τρεις δίδυμες σήραγγες των Τεμπών, όπου ισχύει υψηλότερη τιμή διοδίου στα 6 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Τα έργα κατασκευής προχωρούν με κανονικούς ρυθμούς, με εξαίρεση την περίπτωση του Πλαταμώνα, όπου εκκρεμούν οι απαλλοτριώσεις τριών χωραφιών στην είσοδο και την έξοδο της σήραγγας. Το δικαστήριο για τον καθορισμό της τιμήματος έχει οριστεί για τον Μάιο.

Η ανώτερη τιμή των 4 λεπτών ανά χιλιόμετρο ισχύει από τον Νοέμβριο στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, με την ολοκλήρωση των έργων ως τη Μεγαλόπολη. Στα υπόλοιπα έργα προς το παρόν ο υπολογισμός των διοδίων γίνεται με τιμή βάσης τα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Με βάση τις συμβάσεις κατασκευής των αυτοκινητόδρομων, οι ανάδοχοι προβλέπεται να κάνουν δύο αυξήσεις μέσα στο χρόνο, μία λόγω τιμαριθμικής αναπροσαρ μογής και μία λόγω προόδου των έργων.

Οι συνεχείς αυξήσεις, που ήδη μετράνε τρεις στο τελευταίο δεκάμηνο, έχουν πυροδοτήσει τις κινητοποιήσεις των φορέων κατά των διοδίων οι οποίοι την Κυριακή ετοιμάζουν την πρώτη πανελλαδική κινητοποίηση, ανοίγοντας τις μπάρες όλων των σταθμών από τις 3-5 μ.μ.

Από την κοινοπραξία που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πάτρας επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι έχουν παραπεμφεί στις δικαστικές αρχές 25 οδηγοί που αρνήθηκαν να πληρώσουν διόδια. Ο εκπρόσωπός της παραδέχθηκε ότι τα έργα έχουν καθυστέρηση δύο χρόνων σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα και δεν τοποθετήθηκε σε σχέση με τις πληροφορίες για μαζικές απολύσεις εργαζομένων. Διέψευσε πάντως το ενδεχόμενο αποχώρησης εταιρειών που μετέχουν στην κοινοπραξία και επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν προβλήματα με τη χρηματοδότηση από τις τράπεζες.
Χ.ΤΖ.



http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=239061

ΣΧΟΛΙΑ

  1. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 08/01/2011 15:54:15

    Πως μπορεί να γίνει παραπομπή στις δικαστικές αρχές για χρέος 2,90;!
    Ποιά είναι η κατηγορία; ιδίως σε εκείνα τα διόδια του Ζευγολατιού, έχουν φτιάξει το οδόστρωμα στο σταθμό διοδίων; Μέχρι πρόσφατα αν κινείσαι με μηχανή κινδύνευες να μην φτάσεις καν ως εκεί λόγω των ανωμαλιών του οδοστρώματος...

  2. th.pr avatar
    th.pr 08/01/2011 16:26:59

    Δε πληρωνουμε οτι και να κανετε παλιοκαριοληδες!
    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ th.pr 09/01/2011 15:05:39

      ΣΩΣΤΟΣ

  3. Orestios avatar
    Orestios 08/01/2011 16:28:53

    Παρακώλυση της ελε'υθερης διακίνησης από τους εργολάβους.
    Σαν τους κλέφτες του μεσαίωνα, που έπιαναν μια γέφυρα και ζητοιύσαν κόμιστρο.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Orestios 09/01/2011 15:06:37

      ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΗΣΕΑΣ

  4. Misha avatar
    Misha 08/01/2011 19:24:55

    Οι αλητήριοι κυβερνούσαν και κυβερνούν ως αντιπροσωποι εργολάβων, τραπεζιτών και κεφαλαιούχων

    «Πράσινο» χαράτσι χωρίς το οποίο δε μπορείς ούτε να μεταβιβάσεις το σπίτι σου, δραματικές αυξήσεις στις μικρες καταναλώσεις ηλεκτρικού ρεύματος, διόδια αποικιοκρατικής αντίληψης κ.ο.κ.

    Αν μπορούσαν να μας φορολογήσουν και τον αέρα που ανασαινουμε θα το έκαναν χωρις ενδοιασμό. Στριμώχνουν άγρια τον κοσμάκη και ωθούν την κοινωνία προς κανοβαλισμό και διαλυτικά φαινόμενα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Misha 08/01/2011 20:10:37

      φυσικά και μπορούν να σου φορολογήσουν τον αέρα. Όχι στην εισπνοή, αλλά στην εκπνοή. Που νομίζεις ότι φτάνει ο φόρος κάρβουνου, εάν εδραιωθεί; Φόρος CO2.

      • Misha avatar
        Misha @ archaeopteryx 08/01/2011 21:28:30

        Aρχαιε, δεν έχεις αδικο.
        Σε κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ απαγόρευσαν την συλλογή βρόχινου νερου γιατί αυτό προκαλούσε απωλεια εσόδων στις ιδιωτικές εταιρείες ύδρευσης!!!
        Τα ματάκια μας θα δουν τραγελαφικές καταστάσεις με τον μπιπ μπιπ μπιπ από την Μιννεσότα

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Misha 09/01/2011 12:56:23

          Δες και Πρασινα Σπιτια !!!... και Διεθνη Οργανισμο Στανταρντς... ποιος τους εδωσε το δικαιωμα??

          ΠΠ

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Misha 09/01/2011 22:42:01

          CO2 Green «Tobin Tax» ante portas.
          >200 Billion Euros/Annum.
          Qui Buono?

    • occultist avatar
      occultist @ Misha 09/01/2011 14:33:42

      Misha είπε:
      ''"Αν μπορούσαν να μας φορολογήσουν και τον αέρα που ανασαινουμε θα το έκαναν χωρις ενδοιασμό. ""
      Προς το παρόν αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την μέτρηση του εισπνεόμενου οξυγόνου και την μέτρηση του εκπνεόμενου CO2. Αλλά οι προσπάθειες συνεχίζονται. :)

  5. vaskor avatar
    vaskor 08/01/2011 22:37:11

    Πολύς λόγος γίνεται για τα διόδια. Είναι ένα τοσοδά προβληματάκι που έχει προκύψει και όλοι προσπαθούν να δείξουν πως "δε μασάνε" κάνοντας το νταή, αρνούμενοι να πληρώσουν.
    Πουθενά δεν αναφέρεται ότι επιτέλους φτιάχνεται το οδικό δίκτυο στην Ελλάδα.
    Είμαι και γω οδηγός και με πονάει η όποια αύξηση. Δε θέλω να υπάρχουν καν διόδια πουθενά όπως δεν υπάρχουν σε Γερμανία, Αγγλία και αλλού.
    Εκεί όμως έχουν σύστημα και μηχανισμούς που λειτουργούν.
    Εκεί όμως οι αρμόδιοι κρατικοί φορείς ελέγχουν αποτελεσματικά όλες τις συμβάσεις δημοσίου συμφέροντος.
    Εκεί όμως οι δημόσιοι υπάλληλοι δε λαδώνονται από κανέναν, μικρό ή μεγάλο εργολάβο. Ούτε από πολίτες που θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους γρήγορα επειδή βαριούνται να περιμένουν στην ουρά.
    Επειδή λοιπόν εδώ στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα πέντε χρόνια η νοοτροπία όλων μας έχει δημιουργήσει όλους τους Ελληνάρες που διυλύζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο "γιατί ναούμε εγώ δεν είμαι κανα κορόιδο, έχω άκρες", προτείνω να βλέπουμε όσο μπορούμε τα πράγματα με ψύχραιμο μάτι και με σεβασμό προς τον πλησίον μας. ΣΕΒΑΣΜΟΣ. Είναι κάτι που θα καλυτερεύσει τη ζωή μας και θα μας βοηθήσει πολύπλευρα.
    Όχι άλλες ακρότητες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ vaskor 08/01/2011 22:46:23

      Δεν πειράζει αγαπητέ. Εσύ, πλήρωνε πειθήνια έναντι... υποσχετικής (ότι κάαααποτε, ΘΑ σου φτιάξουν δρόμους). Εμείς, δεν θα πληρώνουμε μέχρι να τους αναγκάσουμε να τραπούν σε άτακτη φυγή.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Αυριανιστής 08/01/2011 23:05:18

        Αυριανιστης,
        ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ vaskor 09/01/2011 00:12:27

      Φιλε μου δεν κανουμε κανενα νταη οπως λες ουτε ειμαστε οι "δεν πλερω' ναουμ' " οπως φανταζεσαι.
      Απλα μπορεις να μου εξηγησεις γιατι για τους χιλιοπληρωμενους δρομους που εχουμε εδω στο Ελλαντα (μεσω τελων κυκλοφοριας,εμμεσης φορολογιας κα),αυτες τις καρμανιολες πρεπει να τις πληρωνουμε ιδιο τελος με την Ιταλια την οποια μπορει κανεις να διασχισει απο τη μια ακρη ως την αλλη χωρις καν να κοψει ταχυτητα?
      Μπορεις να μου εξηγησεις γιατι για ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ εργα πρεπει να πληρωνουμε (προπληρωνουμε πιο σωστα) και τα χρηματα αντι να πηγαινουν στο κρατος να πηγαινουν στις τσεπες των εργολαβων και το κρατος να καρπωνεται μονο το ΦΠΑ?
      Μπορεις να μου εξηγησεις γιατι πρεπει να πληρωνουμε διοδια για δρομους που ΔΕΝ εχουν ακομα γινει?
      Και τελος μπορεις να μου εξηγησεις σε ποιο ακριβως σημειο του οδικου αξονα ισχυουν τα κριτηρια της ΕΕ για την υπαρξη σταθμων διοδιων?
      (Διαχωρισμος των 2 ρευματων με τσιμεντενιο στηθαιο,2 λωριδες ανα κατευθυνση και βοηθητικη εκατερωθεν του δρομου,μη διασταυρωση του δρομου με ισοπεδη διαβαση πεζων,τραινου η αλλη οδο και τελος παραλληλο και ανεξαρτητο δωρεαν δικτυο σε ολο το μηκος του αυτοκινητοδρομου)
      Οταν και αν γινουν ολα τα παραπανω και δεν προσβλεπουν καποιοι να γεμιζουν τις τσεπες τους εις βαρος ολων μας,ναι,τοτε να πληρωνουμε διοδια βρε αδερφε μου!
      Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ (οπως αναφερεις) πρεπει να ειναι αμφιδρομος.Αλλιως λεγεται ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ.Και οταν σε εκμεταλευονται,τοτε φτανεις σε ακροτητες.Δες στην Πορτογαλια που καινε σταθμους διοδιων και θα καταλαβεις.

  6. vaskor avatar
    vaskor 08/01/2011 22:52:15

    Αυριανιστή, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις και λες τα ίδια επαναστατικά...
    Δικαίωμά σου.
    Σε πληροφορώ πως είμαι άνεργος και κατέθεσα πρόσφατα πινακίδες για να γλυτώσω τα τέλη κυκλοφορίας.
    Μη νομίζεις πως είμαι πειθήνια πληρώνων. Δούλεψέ το λίγο πριν απαντήσεις....

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ vaskor 09/01/2011 00:38:18

      Aδελφέ έτσι γινομαι και εγώ εργολάβος..

      Στήνω διόδια,μαζεύω φράγκα και μετά χτίζω δρόμους..
      Και επειδή έχω και κάτι ανάγκες ακόμα,αυξάνω και όποτε γουστάρω τίς τιμές και στήνω και άλλα κιόσκια και τσεπώνω..
      Πού γινονται αυτά μωρέ που δηλώνεις καί άνεργος??

  7. Ιων avatar
    Ιων 08/01/2011 23:05:43

    Aυτό το οτι έχουν παραπεμφθεί δικαστικά δεν ισχύει.....Γιατί δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στην υπάρχουσα σύμβαση παραχώρησης τέτοια τροπολογία....
    Η Αρχή Προσωπικών δεδομένων απαγορεύει στο δημόσιο να παραχωρεί στοιχεία πολιτών σε ιδιωτικές εταιρίες και αυτό ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. Άσχετα που βγήκαν τα πασοκοκάναλα των μεγαλοεργολάβων και είπαν οτι η Αρχή ε΄δωσε το πράσινο φως και τάλλα χαζά...ΔΕΝ ισύει τίποτε.
    ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ. ΤΟΥς ΚΆΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΡΈΜΟΥΝ...Απειλούν οτι θα φύγουν και αηδίες....Πραγματικά αυτό το κίνημα κατα των διοδίων πέρασε στον κόσμο και πέτυχε. Υπάρχουν δικηγόροι οι οποίοι είναι έτοιμοι σε κάθε περίπτωση να παρέμβουν. Αλλά αυτό φοβούντια οι εταιρίες, οτι θα χάσουν και τότε......
    Το ίδιο θα πρέπει να κάνουμε και στα σουπερμαρκετ. Μποϋκοταζ σε κάποια προϊόντα. Μαζική αποχή κάποιες μέρες απο ψώνια και να δείτε πως θα αλλάξουν κάποια πράγμνατα στη χώρα του τηλεκοντρόλ...

  8. Δάφνη says avatar
    Δάφνη says 09/01/2011 12:48:42

    Το κίνημα αυτό της μη πληρωμής διοδίων ή της μη πληρωμής εισητηρίων, τώρα που αυτά αυξάνονται, είναι τα μόνα ελπιδοφόρα σημάδια αυτή την εποχή.Και είναι ευκταίο να τα ακολουθήσουμε όλοι μας, όσοι δηλαδή πιστεύουμε σε μορφές αντίστασης. Και αυτές είναι οι μόνες αυτή τη στιγμή. Κατά τη γνώμη μου όμως θα πρέπει να δημιουργήσουμε κι άλλες, κι άλλες πολλες, γιατί οι υπάρχουσες είναι πολύ λίγες και δεν είναι ικανές να αναχαιτίσουν τη λαίλαπα που έρχεται. Σας καλώ να προτείνουμε μέσ απ αυτό το site , ο καθένας μας, και μια άλλη μορφή αντίστασης. Εγώ προτείνω μία, την εξής. Να μην πληρώνει κανείς για να πάρει αυτό το πιστοποιητικό ενεργειακής κατάστασης κατοικίας
    που είναι υποχρεωμένος να πάρει [ 200 ή 340 ή ..... ευρώ] προκειμένου να μεταβιβάσει, να πουλήσει ή να νοικιάσει το σπίτι του. Μας τα παίρνουν χοντρά από παντού και μας ζητούν συνέχεια να δίνουμε. Οσοι συμφωνείτε με την πρότασή μου απαντήστε μου αν θέλετε να δημιουργήσουμε μια τέτοια κίνηση για να συσπειρωθούμε και να δούμε πως θα προχωρήσουμε. Εγώ έχω ήδη έναν σεβαστό αριθμό ατόμων που θέλουν να προχωρίσει αυτή η κίνηση.

    • ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ avatar
      ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ @ Δάφνη says 09/01/2011 19:07:47

      συμφωνω και ειμαι μεσα........

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Δάφνη says 09/01/2011 21:45:09

      Για τα εισιτήρια, μην ξεχνάτε: δίνουμε το επικυρωμένο εισιτήριό μας (των 1,40) στον επόμενο επιβάτη αν υπάρχει επαρκής χρόνος υπόλοιπο!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 09/01/2011 21:51:13

        Να το δίνουμε ναι, αλλά όχι να το παρατάμε στις σκάλες ή στα ακυρωτικά μηχανήματα, γιατί τα αρπάζουν οι λάθρο, που έτσι και αλλιώς ούτε φόρους πληρώνουν και ζουν σε βάρος μας. Ας μην τους κάνουμε το χατίρι να τους δίνουμε και εισιτήρια.

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 09/01/2011 21:58:33

        Το έχουν ποινικοποιήσει και αυτό, Αυριανιστή.
        Σε λίγο θα κυκλοφορούν λαθραία εισιτήρια όπως κυκλοφορούν λαθραία τσιγάρα και παλιοτερα λαθραιες τηλεκάρτες

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Misha 09/01/2011 22:17:37

          Μόνο με... ασφαλίτες που θα προσποιούνται τους (λαμβάνοντες επικυρωμένο εισιτήριο)επιβάτες μπορούν να το ελέγξουν, Μίσα. Είσαι βέβαιος ότι θα διαθέτουν πολύτιμες μονάδες στον έλεγχο της λαθρεπιβίβασης όταν η εγκληματικότητα κοχλάζει;

          Και εν πάση περιπτώσει, αν εσένα σε πλησίαζε κάποιος την ώρα της αποβίβασης και σου ζητούσε φορτικά να του πασάρεις το εισιτήριό σου, θα το έκανες; Δεν θα προτιμούσες να το δώσεις μόνος σου σε κάποιον άλλο;

  9. vel avatar
    vel 09/01/2011 13:23:28

    μακάρι τα διόδια να είναι μόνο η αρχή..

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/01/2011 15:20:16

    Τα διόδια είναι εύκολα, σιγά μην σε πάνε μέσα γία 2 ευρώ, και αν το κάνουμε πολλοί, εγώ σας λέω ότι είναι πολύ πιο επικινδυνο για τους κακούς κακούς (και δεν εννοώ τις τεχνικές εταιρίες) από το να σπάν οι μπαχαλάκηδες τζαμαρίες.

    Θυμηθείτε τον Γκάντι και το αλάτι.

    • Misha avatar
      Misha @ archaeopteryx 09/01/2011 22:04:46

      ο αντιβασιλεύς λόρδος Τσέλμσφορντ είπε: «Συγχωρέστε με, κύριοι, αλλά θα πρέπει να καταλάβετε ότι η κυβέρνηση της Αυτού Μεγαλειότητος, καθώς και ο βρετανικός λαός, καταδικάζουν το γεγονός (την σφαγή στο Αμριτσάρ). Ομως, εκείνο που θα ήθελα να κάναμε σήμερα, είναι να έρθουμε σε κάποιον συμβιβασμό ως προς τη νέα νομοθεσία για τα ανθρώπινα δικ...».

      ΤΟΝ ΔΙΕΚΟΨΕ αμέσως ο Γκάντι, και με πολύ σθεναρή φωνή τού είπε: «Επιτρέψτε μου Εξοχώτατε, αλλά η άποψή σας είναι ότι η κατάσταση έχει ξεπεράσει πια τα όρια της όποιας νομοθετικής ρύθμισης. Νομίζουμε πως ήρθε ο καιρός να αναγνωρίσετε ότι είστε αφεντικά σε ξένο σπίτι. Και παρά τις καλύτερες, ίσως, προθέσεις των καλύτερων από εσάς, εάν επιμένετε να μας ελέγχετε, δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να μας ταπεινώνετε.

      Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Ντάιερ (σ.σ.: που έδωσε την εντολή για την σφαγή στο Αμριτσάρ, δεν είναι παρά ένα παράδειγμα αυτής της αρχής, αλλά, όπως και να 'χει, πρέπει να φύγετε».

      ΕΠΕΝΕΒΗ, τότε, ο κ. Κίνοκ, μέλος της βρετανικής αποικιοκρατικης διοίκησης στο Δελχί. «Με όλο τον σεβασμό, κύριε Γκάντι, αλλά χωρίς βρετανική διοίκηση, η χώρα αυτή θα βυθιστεί στο χάος».

      ΓΚΑΝΤΙ: «Κύριε Κίνοκ, σας εκλιπαρώ να αναγνωρίσετε ότιδεν υπάρχει ούτε ένας λαός στον κόσμο που να μην προτιμά μια δική του, κακή κυβέρνηση, από την καλή κυβέρνηση μιας οποιασδήποτε ξένης δύναμης».

      ΛΟΡΔΟΣ Τσέλμσφορντ: «Κύριε Γκάντι, ακόμα και εάν η Αυτού Μεγαλειότης ήταν σε θέση να άρει όλους τους περιορισμούς, έχει μια τεράστια ευθύνη έναντι των εκατομμυρίων μουσουλμάνων υπηκόων του, που είναι η μειονότητα σε αυτήν την επικράτεια. Και η εμπειρία μάς έχει διδάξει ότι ο στρατός και η διοίκησή του είναι απαραίτητα για τη διαφύλαξη της ειρήνης». (Σ.σ.: εδώ, πέφτει ο γνωστός σπόρος τού «διαίρει και βασίλευε»).

      ΓΚΑΝΤΙ: «Ολα τα έθνη, εμπεριέχουν τις μειονότητές τους. Οπως όλες, θα έχει και η δική μας τα προβλήματά της. Ομως, θα είναι δικό μας πρόβλημα, όχι δικό σας».

      ΒΡΕΤΑΝΟΣ αξιωματικός: «Και πώς προτείνετε να το καταστήσετε δικό σας (το πρόβλημα); Δεν φαντάζομαι να νομίζετε ότι, έτσι απλά, θα σηκωθούμε και θα φύγουμε από την Ινδία;».

      ΓΚΑΝΤΙ: «Αυτό ακριβώς πιστεύω, ναι. Στο τέλος, θα σηκωθείτε να φύγετε. Γιατί 100.000 Εγγλέζοι, απλούστατα, δεν μπορούν να ελέγξουν 350 εκατομμύρια Ινδούς, εάν αυτοί οι Ινδοί αρνηθούν να συνεργαστούν μαζί σας. Και αυτό ακριβώς σκοπεύουμε να επιτύχουμε: ειρηνικά, χωρίς βία, αρνούμενοι να συνεργαστούμε μαζί σας. Θα φύγετε».

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 09/01/2011 22:12:45

        Άρχισε ήδη η ανυπακοή. Και το παρήγορο είναι ότι η έννοια της ανυπακοής έχει πλέον αποενοχοποιηθεί ιδεολογικά και δεν ταυτίζεται με την ομώνυμη "καραμέλα" της αριστεράς...

  11. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 09/01/2011 19:46:37

    Για μένα το έχω ξαναγράψει. θα είχε αξία το κίνημα αν υπήρχε η ίδια αντίδραση με την άυξηση 100% του ΓΑΠ στο φόρο για τη βενζίνη..
    Η αμόλυβδη εχει διπλασιαστεί επί ΓΑΠ και αυτό οδήγησε στην τεράστια αύξηση του κόστους του ταξιδιού. Ναι, και η αύξηση των διοδίων συνέβαλε, αλλά σε πολύ μικρότερο ποσοστό.
    Αλλά πως να υπάρξει αντίδραση στην αύξηση της βενζίνης, όταν "πρόεδρος" της ΄'ενωσης κατά των διοδίων" είναι καραπράσινος πολιτευτής, ο οποίος νοιάζεται μόνο να βρίζει Καραμανλή και Σουφλιά και να εξυμνεί ΓΑΠ;;;
    Αλλη μια φορά το ΠΑΣΟΚ έδειξε πως ξέρει πως να κυβερνά.. Καπηλεύεται το κίνημα, το στρέφει εκεί που θέλει (βρίζουμε Σουφλιά, τουμπεκί για την αύξηση της βενζίνης) και μετά θα βάλουμε τους "αρχηγούς" του κινήματος υποψήφιους βουλευτες να υφαρπάσουμε τη ψήφο των κορόιδων των ελλήνων, που θα αισθάνονται περήφανοι ψηφίζοντας τους αγωνιστές του ΠΑΣΟΚ...
    Και αμα τολμήσει κάποιος να πληροφορήσει ότι κυβέρνηση είναι το ΠΑΣΟΚ και γιατί δεν κάνει κάτι ,παίρνει την αποστομωτική απάντηση ότι τη σύμβαση την υπέγραψε η ΝΔ και αρα το ίδιο δεν μπορεί να κάνει τίποτα....
    Και τα πρόβατα οι δεξιοί τρέχουν από πίσω...

  12. hasu avatar
    hasu 09/01/2011 20:44:41

    Οι κοινοπραξίες είναι παράνομες...
    Οι ίδιες οι περιουσίες αυτών των εταιριών στα διόδια όσων αφορά σε κτίσματα,κάμερες και πολλά άλλα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ.

    Δεν μπορεί κανένας να σε υποχρεώσει να πληρώσεις.
    Η άρνηση πληρωμης διοδίων ΔΕΝ είναι ποινικό αδίκημα.Και όποιος λέει το αντίθετο ας διατάξουν αυτές οι εταιρίες διαταγή πληρωμής για όσους δεν πληρώνουν...κάτι το οποίο φυσικά δεν θα γίνει ποτέ γιατί απλά δεν τολμάνε...

    Και οι κυβερνήσεις όλα αυτά τα χρόνια τουμπεκί.

    Ξεκινήστε να ενημερώνεστε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.