#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/01/2013 21:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μάχη κι όχι διαχείριση



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα πολιτικό πτώμα. Ο Βενιζέλος, πιθανότατα, θα είναι ο τελευταίος πρόεδρος του. Εξ αυτού και το πρεσάρισμα που κάνει ο Τσίπρας, για να σκυλεύσει τα ρέστα του ελληνικού «υπαρκτού σοσιαλισμού» αλά μπαλκανέζ. Μπορεί ο οξύθυμος Ευάγγελος να «καθάρισε» στην Βουλή, λόγω αναγκαστικής συγκυβέρνησης αλλά στις άλλες κάλπες ο λαός θα τον στείλει για φρέσκα, στο ίδιο μαυσωλείο, όπου κείνται η Ένωση Κέντρου, το ΚΟΔΗΣΟ και το Κόμμα των Προοδευτικών.

Ο Τσίπρας, μετά το αργεντίνικο κάζο του, αφού είδε στο Μπουένος Άϋρες, live, μάχες σώμα με σώμα για μια φρατζόλα ψωμί και το ενδεχόμενο αποτέλεσμα των εξαρχειώτικων πολιτικών, που πουλάει για μεταξωτές κορδέλες, προσπαθεί να αρπάξει κανά ιμάτιο του ΠΑΣΟΚ. Όσοι όμως ήταν να πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία, πήγανε.

Στις επόμενες εκλογές οι θανάσιμες απώλειες του πάλαι ποτέ «Κινήματος» θα πάνε στη ΝΔ και στην ΔΗΜΑΡ. Αυτοί που ψήφισαν στις 17/6 τους πράσινους, δεν θέλουν ούτε να μυρίσουν το μαϊμού «ΠΑΣΟΚ» του Αλέξη, με τους βαρεμένους εκπροσώπους και τους «αντεξουσιαστές» με τα ταγάρια και τα παλαιστινιακά μαντήλια, που θα «καταγγείλουν» το Μνημόνιο αλλά θα το γυαλίσουν με βετέξ στο τέλος.

Άρα, το "ζήτημα Βενιζέλος", στο οποίο η ΝΔ αναγκάστηκε να κάνει έναν πρακτικό συμβιβασμό, που πάει σκοινί – κορδόνι από την συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου, θα λυθεί αλλιώτικα, με τον μπρούτο τρόπο που το κάνει ο λαός. Η ζωή θα συνεχιστεί, χωρίς τον άνθρωπο που κάποτε τον νίκησε ο Ρέλος μ’ ένα ποτηράκι φραπέ, χωρίς το κόμμα του, το «κίνημα» που ξεχαρβάλωσε την Πατρίδα, δανείστηκε, διασπάθισε, κοινωνικοποίησε την διαφθορά, έφτιαξε ένας κράτος αρρωστιάρη δεινόσαυρο κι έκανε κακόφημες ακόμη και λέξεις, φράσεις, όπως «δημοκρατική παράταξη», «σοσιαλισμός», «κοινωνικοποίηση», «αγωνιστής του Πολυτεχνείου» κλπ. Τ’ ακούς, θυμάσαι και φτύνεις τον κόρφο σου.

Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε. Γιατί χρέος της δικής μας παράταξης είναι να μαζέψουμε το παρόν και να οργανώσουμε ένα μέλλον της προκοπής. Η αντιπολίτευση ωρύεται για προδοσίες, αντίσταση, μοιράζει χαρακτηρισμούς κι απειλές, σαν να ‘ναι λιόσποροι.

Λοιπόν, και μάγκας και ζητιάνος δεν γίνεται. Το ξαναείπαμε. Όποιος πάει στην τράπεζα του και πει «σας χρωστάω τόσα, από δάνεια, κάρτες κλπ, θα μου κουρέψετε το χρέος μου, θα σας πληρώσω όποτε κι όπως με βολεύει κι εσείς θα συνεχίσετε να με χρηματοδοτείτε, για να ζω όπως πριν» και το καταφέρει, να μας πει την τράπεζα του, για να πάμε κι εμείς και τ’ όνομα του, για να τον κάνουμε Πρωθυπουργό! Διότι θα είναι πιο μάγκας, όχι μόνον απ’ το Σαμαρά αλλά κι απ’ τον Σακαφλιά.

Επειδή, όμως, πιο πιθανό είναι γίνει λοκατζής ο Λάκης Γαβαλάς, παρά να συμβεί το παραπάνω, ας έρθουμε στον πλανήτη Γη.

Η ηρωϊκότερη και αποτελεσματικότερη αντίσταση στους δανειστές και στους κερδοσκόπους θα είναι μία: να πάψουμε να τους χρειαζόμαστε το συντομότερο δυνατόν, ενθυμούμενοι πάντα πως η απειλή εξακολουθεί να ‘ναι χάρτινη. Αυτό δεν σημαίνει πως θα βαρέσουμε το κεφάλι μας στον τοίχο αλλά πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε ζητώντας αλλαγή των μέτρων και των πολιτικών που δεν απέδωσαν. Μετά τις εκλογές των φρίτσηδων, θυμηθείτε το, αρκετά πράγματα θ’ αλλάξουν, γιατί κι αυτοί ξέρουν πως δεν βγαίνει. Δεν τους συμφέρει να τα τινάξει ο πελάτης.

Δεν πρόκειται ποτέ να αποκαταστήσουμε εισοδήματα και παροχές που κόπηκαν με δανεικά. Τέλος. Γεια σας. Καπούτ.

Όσο καθυστερούμε την εξυγίανση, την ανάπτυξη και την δημιουργία αληθινού πλούτου, τόσο θα χρειαζόμαστε να κόβουμε μισθούς και συντάξεις, παροχές και να κολοβώνουμε κι άλλο το, ούτως ή άλλως, τρύπιο κοινωνικό κράτος μας. Αν δεν πάρουν μπροστά τα μεγάλα έργα, δεν απλοποιήσουμε το φορολογικό, δεν τσακίσουμε την γραφειοκρατία και την διαφθορά, αν δεν φτιάξουμε ένα υγιές κι ελκυστικό περιβάλλον για τις επενδύσεις, ένα μικρότερο αλλά σοβαρότερο κι ισχυρότερο κράτος, τότε θα κατεβαίνουμε κάθε λίγο κι ένα σκαλί στου κακού τη σκάλα.

Οι δημεγέρτες, που ονειρεύονται συμμαχίες με τον Τσάβεζ, ανύπαρκτους πακτωλούς από την ομόδοξη Ρωσία ή πως θα νικήσουν εκεί που ηττήθηκε η κουτσή και φλογερή Ρόζα, νομίζουν, ίσως, πως με μια τροπολογία θα καταργήσουμε το Μνημόνιο και θα αποκαταστήσουμε τα εισοδήματα. Με λίγα βουλευτικά ψηφαλάκια και λίγο χαρτί και μελάνι σ’ ένα ΦΕΚ, η χώρα θα μπει στη Μηχανή του Χρόνου και θα βγούμε ξανά κιμπάρηδες κι ωραίοι στην ρέκλα του 2006 ή ακόμη καλύτερα του 1999, όταν κάλπαζε το ΧΑΑ. Τότε που τον Οτσαλάν τον πηγαίνανε με την κουκούλα τα οθωμανικά SS αλλά εμείς εδώ Σημίτη και ξερό ψωμί γιατί, να τα διακοπογαμοδάνεια, οι μίζες και οι αυξήσεις κεφαλαίου σε επιχειρήσεις με «παραγωγική δύναμη» δυο δωμάτια, καφετιέρα και δυο ξανθιές με νύχι. Κι ύστερα άρχισε να κατρακυλάει ο «δείκτης ανάπτυξης της οικονομίας», γίνανε οι μετοχές κωλόχαρτα αλλά το ρωμέϊκο στις εκλογές, ουδόλως νοιάστηκε που γίναμε διεθνείς ρουφιάνοι, γιουσουφάκια του Ετσεβίτ, της ύαινας της Κύπρου. Ψηφίσανε Σημίτη, μπας και …ξανανέβει το ΧΑΑ. Ακόμη κλαίει το εφάπαξ ο παππούς.

Ποιος όμως και πως θα δημιουργήσει αληθινό πλούτο; Τι χρειάζεται πρωτίστως; Απλά οικονομολόγοι, λογιστές, τοκιστές και σουλατσαδόροι; Χρειάζονται κι οι τεχνοκράτες, για να εκτελούν τις εντολές και να μην κάνουμε λάθος στις αριθμητικές πράξεις εμείς του κλασσικού. Πρωτίστως όμως χρειάζεται να κερδίσουμε την πίστη του κόσμου, την ελπίδα του, την καρδιά και τον νου του. Κι αυτό, ας με συγχωρέσουν οι απόφοιτοι των κυριλέ ιδιωτικών σχολείων και τα βαριά διδακτορικά, θέλει ιδεολόγους μαχητές, που θα κάνουν τον απλό άνθρωπο να ζητάει στο σπίτι ησυχία, για ν’ ακούσει τι του λες. Να σε πιστεύει και να σε ακολουθεί. Δώσε στον Έλληνα ηγεσία δια του παραδείγματος, σκοπό που θα τον πιστέψει και πάει με την αρβύλα και την ξιφολόγχη ως την Άγκυρα. Επτά Μνημόνια τρώει λάχανο. Χωρίς παραδειγματική ηγεσία και πίστη στο σκοπό, δεν πάει ούτε μέχρι τη γωνία και θα σου ρίξει και φούμο.

Αυτό, η ανάταση, η συσπείρωση για τον αγώνα να απεξαρτηθούμε από τα δανεικά, δεν θα γίνει με τον φόβο και την επιβολή. Δεν θα γίνει με τα ρετάλια του Σημίτη, νεοφιλεύθερα κοχίμπα και τους σεσημασμένους κοσμικούς που πολιτεύονται από χόμπυ και φαμελιάρικη παράδοση. Δυστυχώς, απ‘ ότι φαίνεται, δεν θα γίνει ούτε μέσα από την μεγαλειώδη τρύπα στο νερό που παλεύει και διευρύνει ο Κωστής Χατζηδάκης στην ανάπτυξη. Είδατε κάτι; Μακριά δεν το βλέπω. Κοντά, βάζω τα γυαλιά της πρεσβυωπίας, πάλι δεν το βλέπω. Μόνο ελληνικές επιχειρήσεις να μας κουνάνε το μαντήλι και χιλιάδες εργαζόμενους να βουτάνε με το κεφάλι στην ανεργία. Αυτή η γάτα δεν πιάνει ποντίκια.

Ο κορμός της παράταξης αλλά και ο κορμός όλης της κοινωνίας, είναι νοικοκυραίοι, πατριώτες, νουνεχείς άνθρωποι, που θέλουν τάξη και ασφάλεια, ελληνική παιδεία, περήφανη εξωτερική πολιτική, δουλειά που να ζουν αξιοπρεπώς από αυτήν και την ησυχία τους. Να βλέπουν τα παιδιά τους να μεγαλώνουν, χωρίς να τρέμει το φυλλοκάρδι τους από την αγωνία του αύριο. Χωρίς να τους ευτελίζει η ανεργία και να τους εξοργίζει η ανομία και η ατιμωρησία.

Σε αυτά δεν μπορεί να ανταποκριθεί ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν το ‘χει. Γι’ αυτό ο Τσίπρας δεν θα γίνει ποτέ πρωθυπουργός. Είναι ακόμη στη Βίλα Αμαλία. Είναι ακόμη στη Νομική, «αλληλέγγυος» στους κατσαπλιάδες καταληψίες.

Δικό μας χρέος είναι να ανταποκριθούμε σε αυτή την αποστολή. Όχι όμως με μια αλληλουχία συμβιβασμών σχεδόν με όλους και σχεδόν για όλα. Διότι το άθροισμα πολλών μικρών συμβιβασμών κάνει μια ολάκερη ήττα. Δεν μας αξίζει, δεν αξίζει στην Πατρίδα, δεν αξίζει στον Αντώνη Σαμαρά. Ας ακουμπήσουμε σε αυτή τη αρχή σταθερότητας που δημιουργήθηκε με κόπο, ας ανταμείψουμε την ιώβεια υπομονή κι εμπιστοσύνη που έδειξε ως τώρα ο Έλληνας με μια σειρά ταχέων ρήξεων.

Εκκίνηση όλων των μεγάλων έργων με διαγωνισμούς εξπρές κι αυστηρή επιτήρηση να μην υλοποιηθούν με εργοδότηση λαθρομεταναστών.

Μείωση των φορολογικών συντελεστών, του ΦΠΑ και των φόρων στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης. Μικρότεροι συντελεστές, περισσότερα έσοδα.

Απόκτηση όλων των λιστών, από όλες τις ξένες τράπεζες και φορολόγηση των αδήλωτων εισοδημάτων.

Υλοποίηση…χτες, της δέσμευσης μας «μια επένδυση, ένα γραφείο, μια αρμοδιότητα» με παροχή φορολογικών κινήτρων.

Ολοκλήρωση της πολιτικής μας στην ασφάλεια. Πλήρης κάλυψη στον κ. Δένδια να ξηλώσει όλο το σύστημα ανομίας στους αστικούς ιστούς και να τσακίσει την λαθρομετανάστευση.

Ένσημο Αμύνης, 3, 4 Ευρώ σε κάθε συναλλαγή, όπως παλιά το χαρτόσημο, που θα πηγαίνει απευθείας στον προϋπολογισμό του ΥΠΕΘΑ, αποκλειστικά για ανταλλακτικά, καύσιμα, πυρομαχικά και να δώσουμε κάτι πίσω στα στελέχη.

Διότι η ασφάλεια, εσωτερική κι εξωτερική, είναι η βάση όλων των άλλων δικαιωμάτων και δράσεων, της ανάπτυξης συμπεριλαμβανομένης.

Αυτά όλα όμως, χρειάζονται μάχη κι όχι διαχείριση και τους ανάλογους ανθρώπους…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΒ avatar
    ΓΒ 19/01/2013 17:13:34

    ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙΣ ΦΑΗΛΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΒ 20/01/2013 00:45:57

      Άσε. Δεν έχω την κατάλληλη γραβάτα.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 00:57:20

        Μα οι μη-έχοντες την κατάλληλη γραβάτα είναι οι καταλληλότεροι "ανάλογοι άνθρωποι"..

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 10:38:08

        Ουτε και ο Τσιπρας... Κοιτα να μαθεις να φορας, μην μοιασεις και με αυτους (εχεις και το μουσι ρε φαηλο γ@μωτο... προσεχε...)

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ LamprosM 20/01/2013 15:41:45

          ΄Οταν θα πέσει μαύρο χιόνι...

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 20:14:00

            Ίσως δεν θα αργήσει με τόση αιθάλη στην ατμόσφαιρα ! Οπότε όλα είναι πιθανά...

  2. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 19/01/2013 17:35:56

    Σωστός ακόμα μια φορά, Εύγε,

    όπως θα έλεγε και ο Γέρος του Μοριά, Κολοκοτρώνης "Φωτιά και τσεκούρι στους Τουρκοπροσκυνημένους" στους κάθε λογής προσκυνημένους, στους κάθε λογής αφέντες.

    όσοι έχουν τα κότσια να στρατευτούν ή καλύτερα να συστρατευτούν γύρω από τον Πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά, που και τα κότσια έχει και την θέληση να αγωνιστεί για τον Ελληνισμό

  3. akenaton avatar
    akenaton 19/01/2013 17:38:49

    Με την "ταμπακιέρα" σας συμφωνώ απόλυτα! Βάζω έναν αστερίστκο μονάχα: να πάρουν τα στελέχη "κάτι" δεν διαφωνώ, να πάρουν πρώτοι ίσως αλλά μονάχα όταν θα μπορούμε να δώσουμε φαγητό και στέγη σε όσους πεινάνε και είναι στον δρόμο!
    Δεν ξέρω πόσο σας ενδιαφέρει η γνώμη μου, αλλά θεώρησα σωστό να σας την γράψω.

    • Κώστας Τουρίστας avatar
      Κώστας Τουρίστας @ akenaton 19/01/2013 17:58:53

      Μου επιτρέπετε να προσθέσω και την δική μου φωνή;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 19/01/2013 22:47:44

      Δεν είναι απλά ότι η ασφάλεια , εσωτερική κι εξωτερική, είναι προϋπόθεση για όλα, της ανάπτυξης συμπεριλαμβανομένης.
      Ειδικότερα, η ανακήρυξη της ΑΟΖ προϋποθέτει ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις, γιατί, αν δείτε τον χάρτη, οι ποσοτικές και ποιοτικές απαιτήσεις επιτήρησης και άμυνας αυξάνονται γεωμετρικά. Αυτό, εκτός από μέσα, θέλει και ηθικό των ανθρώπων που τα υπηρετούν. Δως τους τα μέσα, όπλα, καύσιμα, τα πάντα και δώσε τους και έστω 50 Ευρώ πίσω. Δεν είναι το χρήμα, το ποσό θα είναι ασήμαντο, γιατί προηγούνται αδήριτες ανάγκες σε υλικό, όπλα κλπ, είναι η χειρονομία, ο ψυχολογικός αντίκτυπος. Αυτό εννοώ.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/01/2013 23:41:00

        Ότι περισσεύει από τα αναγκαία κ. Κρανιδιώτη, πρώτα σε αυτούς που δεν έχουν να φάνε και που να κοιμηθούνε. Μετά, κατά προτεραιότητα αν θέλετε και τα στελέχη των ΕΔ, κανείς δεν έχει αντίρρηση. Το ίδιο είχα υποστηρίξει σθεναρά στο άρθρο μου, όπου είχαμε παλιότερα ελαφρώς αντιδικήσει. Όπως είδατε στο σπαραχτικό σχόλιο της αγαπητής Β.Κ.Σ. παρακάτω δεν υπάρχει χρόνος για ολιγωρίες σε αυτό το θέμα. Είναι πρώτης ανάγκης, ίσως κρισιμότερο από όλα. Αν δεν μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε την ίδια την ζωή των συνελλήνων, που πάσχουν χωρίς δική τους υπαιτιότητα, ότι και να καταφέρουμε θα είναι μισό.

  4. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 19/01/2013 17:41:48

    Νά δοθεῖ μάχη,βεβαίως,ἀλλά ἀπό ἕναν ἄνθρωπο,ὄχι ἀπό τρεῖς..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 19/01/2013 22:47:59

      Σωστός.

  5. Κώστας Τουρίστας avatar
    Κώστας Τουρίστας 19/01/2013 18:04:48

    Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη,
    Είναι όλα σωστά αυτά που γράφετε, και όπως τα γράφετε.
    Εμείς , ούτως ή άλλως δέν ψηφίσαμε ούτε θα ψηφίσουμε τον κ. Τσίπρα.
    Μπορείτε όμως να τα πείτε και να τα ακούσει αυτός που πρέπει;
    Εχετε , απ' ότι ξέρω την δυνατότητα. Κάντε το και πείτε του να τα εφαρμόσει το ταχύτερο δυνατόν.
    ...Και να μήν ξεχνάμε, "Μία εξεταστική, για το πώς φτάσαμε στο μνημόνιο και για το πώς μπήκαν στην πολιτική μερικοί και πώς είναι τώρα" (απο οικονομικής απόψεως).

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Τουρίστας 19/01/2013 22:48:32

      Αυτό προϋπέθετε αυτοδυναμία.

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 16:58:47

        Αλλά για να γίνει υπό τις προκύψασες συνθήκες απαιτούσε μάχη και όχι διαχείριση.
        Οπότε?

  6. ASTHR avatar
    ASTHR 19/01/2013 18:49:48

    Συμφωνώ, πρώτα με την "ταμπακιέρα" του Φαήλου και με τον αστερίσκο σας.

  7. Γιώργος Π. και ... avatar
    Γιώργος Π. και ... 19/01/2013 18:57:34

    και με τη σειρά μου επαυξάνω...

  8. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 19/01/2013 19:03:01

    Η ανάπτυξη δεν έρχεται με "τάξη και ασφάλεια, ελληνική παιδεία, περήφανη εξωτερική πολιτική", όπως ισχυρίζεται το άρθρο. Αυτά χρησιμεύουν για να αλιεύονται ψήφοι από τα Δεξιά με λαικίστικο τρόπο. Αυτό είναι το θέμα μας;
    Η ανάπτυξη έρχεται ακριβώς με αυτά που προσπαθεί να γελοιοποιήσει το άρθρο:
    Δηλαδή με τεχνοκρατισμό, πρόγραμμα, δουλειά και στοχοπροσήλωση.
    Ξέρω βέβαια πως ο κος Φαήλος δεν ενδιαφέρεται για ποσοστά του ΑΕΠ και τέτοια...σημιτικά, αλλά για ιδεολογία, ηγεσία, δεξιοσύνη και ελληνοφροσύνη.
    Αυτά είναι όμως για τους...ιθαγενείς της σκληρής Δεξιάς. Τίποτα σύγχρονο και πραγματικά εποικοδομητικό έχει να πεί;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Διαφωνών 19/01/2013 20:25:42

      Μην είστε τόσο απόλυτος, όλα χρειάζονται για την ανάπτυξη. Κι αυτά που λέτε εσείς φυσικά και αυτά που γράφει ο κ. Κρανιδιώτης στο "δια ταύτα" του άρθρου του. Τα άρθρα του κ. Κρανιδιώτη είναι πολύ ενδιαφέροντα και συνήθως έχουν "κουτί με γλυκά" μέσα τους ακόμη και αν κανείς δεν γουστάρει το περιτύλιγμα και τους φιόγκους που το αμπαλάρουν.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Διαφωνών 19/01/2013 22:54:25

      Κάτι έχουν τα ματάκια σου, μια παράξενη ασθένεια που σε κάνει και διαβάζεις επιλεκτικά το κείμενο μου.
      Οι άλλοι, που το διάβασαν όλο, βλέπουν πως δεν γράφω ότι η ανάπτυξη χρειάζεται μόνο “τάξη και ασφάλεια, ελληνική παιδεία, περήφανη εξωτερική πολιτική”.
      Λέω παρακάτω:
      "Εκκίνηση όλων των μεγάλων έργων με διαγωνισμούς εξπρές κι αυστηρή επιτήρηση να μην υλοποιηθούν με εργοδότηση λαθρομεταναστών.

      Μείωση των φορολογικών συντελεστών, του ΦΠΑ και των φόρων στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης. Μικρότεροι συντελεστές, περισσότερα έσοδα.

      Απόκτηση όλων των λιστών, από όλες τις ξένες τράπεζες και φορολόγηση των αδήλωτων εισοδημάτων.

      Υλοποίηση…χτες, της δέσμευσης μας «μια επένδυση, ένα γραφείο, μια αρμοδιότητα» με παροχή φορολογικών κινήτρων".

      Βέβαια, εσύ που να καταλάβεις πως χωρίς ασφάλεια δεν μπορείς να έχεις ούτε παιδεία, ούτε υγεία, ούτε οικονομία. Κι αν έχεις, ανά πάσα στιγμή κρέμονται όλα από μια τρίχα.
      Την δική μου αντίληψη υιοθετούν κάτι καθυστερημένες χώρες, όπως η Γαλλία, η Σουηδία, η Αγγλία, οι ΗΠΑ κι άλλοι "λαϊκιστές δεξιοί", που δεν ανακάλυψαν ότι το εθνομηδενιστικό σκορποχώρι με τα πόδια σηκωμένα ψηλά και καλό μάνατζμεντ σε οδηγεί στην χλίδα.

  9. Πάνος avatar
    Πάνος 19/01/2013 19:11:56

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Κώστα Τουρίστα.Ολα αυτονόητα καί λογικά.Γιατί δεν τα εφαρμόζει ο Σαμαρας?

    • klik avatar
      klik @ Πάνος 19/01/2013 23:29:27

      Πλάκα πλάκα, πες πες, μπορεί και να γίνουν όλα από μόνα τους...
      ο Θεός είναι μεγάλος...

  10. ιάκωβος avatar
    ιάκωβος 19/01/2013 19:17:21

    όσο κορμός στην κυβέρνηση είναι ο Στουρνάρας , ότι κ να γράψεται κ Κρανιδιώτη πάει στον βρόντο. Αλήθεια στην μάχη που ευαγγελίζεστε εντάσσεται κ η σημερινή δήλωση του Στουρνάρα ότι δεν τρέχει κ τιποτα εάν μας αγοράσουν οι Τουρκοι?
    Για τον δε Συριζα η εκτίμισή μου είναι ότι αποτέλεσε μια τελευταία ειρηνική διαμαρτυρία πριν την εκρηξη, ένα πολύ μικρό κομμάτι του 27% πραγματικά ενστερνίζεται τις αεροθεωρίες του. Για αυτό τώρα που αυτή η ειρηνική διαμαρτυρία δεν επιασε τόπο, η φούσκα του Συριζα σκάει καθώς ο καθένας ψάχνει πιο δυναμικούς τρόπους αντίδρασης. Νομίζω πως μετά από 35 χρόνια πασοκοποιησης του εγκαφάλου μας 3 χρόνια στο πάγο του μνημονίου είναι μια καλή περίοδος για να επανερχόμαστε σιγά σιγα...

  11. RIGAKIS avatar
    RIGAKIS 19/01/2013 19:26:01

    ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΛΟΥΣ
    http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2790.aspx

  12. panos avatar
    panos 19/01/2013 19:27:55

    Ολα σωστα και αυτονοητα φιλε Φαηλο. Αυτα που γραφεις εχουν ειπωθει κατα καιρους εδω μεσα, αλλα μαλλον και εσυ και πολλοι απο εμας που τα γραφουμε και τα λεμε εχουμε καταντησει γραφικοι και μακακες. Οσο και αν θελει ο Σαμαρας να κανει και να αλλαξει κατι εγω προσωπικα το βλεπω μαλλον δυσκολο γιατι δυστυχως υπαρχουν μεσα στο κομμα και στη κυβερνηση πολλα φθερμενα υλικα που ειναι για τα.....μπαζα. Δεν χρειαζετε να λεμε ονοματα γιατι ολοι τα ξερουμε. Νιωθω ντροπη σαν δεξιος και νεοδημοκρατης που καταντησαμε να υπερασπιζομαστε κατι ανεκδιηγητους πολιτικαντηδες Βενιζελους- παπανδρεου και λοιπα.Εχεις καταλαβει οτι η παραταξη εχει μεγαλο ελλειμα στελεχων με ιδεες γνωσεις και πατριωτισμο? Η προχθεσινη βουλη εμενα μου θυμισε ενα μεγαλο χαμαιτυπειο ενα μπαχαλο ενα συνοθυλευμα αναξιων πολιτικων να διαχειριστουν το μελλον και την ευρωπαικη πορεια της χωρας. Φαηλο που ειναι οι μεταρρυθμισεις? Τα πελατακια ζουν και βασιλευουν εις βαρος των αλλων. Που ειναι οι αποκρατικοποιησεις? Εχει καταλαβει οτι σιγα σιγα και με το μαλακο εχει καταστραφει η ραχοκκοκαλια της οικονομιας η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ? Ποιος θα παραξει Φαηλο σε αυτη τη χωρα? Μηπως το πελατειακο συστημα της τελευταιας 30ετιας που διελυσε τη χωρα με το τσοβολα δωστα ολα η με το γελειο μαζι τα φαγαμε? Φαηλο νομιζω οτι το συστημα ΠΑΣΟΚ ζει και βασιλευει ακομη σε ολο του το μεγαλειο, και φοβαμαι μην καταντησουμε και εμεις σαν και αυτους . Φιλε Φαηλο εσυ δεν.........ξερεις γιατι τι συστημα δεν σε επελεξε για εκλεκτο του κοινοβουλειου? Υπαρχουν πολλοι σαν και εσενα αλλα μαλλον δεν ειναι αρεστοι............στο συστημα.

    • kat avatar
      kat @ panos 19/01/2013 23:31:04

      Oσο ο Φαήλος και άτομα σαν αυτόν δεν είναι πρωτοκλασάτοι υπουργοί,φως δεν βλεπουμε .θα κυβερνούν οι τζιτζιφιόγκοι του συστήματος. Αλήθεια Φαήλο,μου επιτρέπεις τον ενικό ,γιατί υπερασπίζεσαι ακόμα τον Α.Σ.?Ελπίζεις ακόμα?Ο λαός πάντως εχει κουραστεί και ψάχνει εναλλακτική λύση. Και πολύ φοβάμαι οτι θα
      του την προσφέρουν τα γνωστά κέντρα, για να μπορέσουν να μας
      έχουν στην τσέπη τους για άλλα 4-5 χρονάκια. Κάτι σαν τον καλό Τζέφρυ,που μας έσωσε απ' τον κακό Καραμανλή,και τον ψηφίσανε όλοι μονοκούκι...

      • morphie (chris) avatar
        morphie (chris) @ kat 20/01/2013 10:00:36

        Σε άλλο site με αναγνώστες κατά πλειοψηφία διαφορετικής πολιτικής κατεύθυνσης (Protagon) διαβάζω συχνά ¨κ. Βαρουφάκη τι σωστά που τα λέτε γιατί δεν πολιτεύεστε, υπουργούς σαν κι εσάς χρειαζόμαστε, γιατί φύγατε, ελάτε να μας σώσετε¨. 'Υστερα όταν γίνουν υπουργοί άντε να τους μαζέψεις.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ morphie (chris) 20/01/2013 15:44:01

          Ας γίνει ο Βαρουφάκης, εγώ δεν έχω τις προδιαγραφές. Ούτε σαβουάρ βιβρ, ούτε τίποτα.

  13. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 19/01/2013 19:31:44

    Αυτό είπε ο Στουρνάρας: Really? Αντί να διαβάζεις το Μακελειό του Χίου κύριε Ιάκωβε, άντε καλύτερα να πληροφορηθείς τί πράγματι δήλωσε ο Στουρνάρας.
    Αλλά μαζί με τον Φαήλο πάει και η ακολουθία του.

    • Σόφο avatar
      Σόφο @ Διαφωνών 19/01/2013 19:50:04

      «Όταν λέμε παγκοσμιοποίηση εννοούμε παγκοσμιοποίηση χωρίς κανένα όριο».
      Αυτό δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, σε συνέντευξή του στο αμερικανικό δίκτυο CNN.
      Ο κ. Στουρνάρας ερωτώμενος αν η Ελλάδα θα είχε πρόβλημα να πουλήσει τομείς της χώρας στην Τουρκία απάντησε ότι κατά την άποψή του δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.

      h**p://www.pygmi.gr/%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%C

      Όταν λέμε παγκοσμιοποίηση εννοούμε παγκοσμιοποίηση χωρίς κανένα όριο!
      Αυτό το απίστευτο δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, σε συνέντευξή του στο αμερικανικό δίκτυο CNN.
      Ο κ. Στουρνάρας ερωτώμενος αν η Ελλάδα θα είχε πρόβλημα να πουλήσει τομείς της χώρας στην Τουρκία απάντησε ότι κατά την άποψή του δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα....
      h**p://www.inews.gr/115/g-stournaras-as-mas-agorasoun-oi-tourkoi.htm

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Διαφωνών 19/01/2013 22:56:26

      Εσένα σε ακολουθεί όλο το DaCapo, τυχεράκια.

  14. roadrunner avatar
    roadrunner 19/01/2013 19:47:12

    Πολύ σωστές όλες οι προτάσεις κ. Κρανιδιώτη. Ας μου επιτρέψετε να προσθέσω κάποια σημεία, σε ότι αφορά, στις προϋποθέσεις δημιουργίας ανάτασης και συσπείρωσης στον ελληνικό λαό.
    Εκτός από τα όσα σωστά γράψατε, απαιτούνται εγγυήσεις «κοινωνικής κινητικότητας». Μόνο έτσι ο λαός θα πάψει να νιώθει υποζύγιο και θύμα λίγων προνομιούχων. Μόνο έτσι, όταν ο απλός κόσμος, νιώσει συμμέτοχος σε μια κοινή προσπάθεια, με ίσους όρους, θα εμπνευστεί και θα εργαστεί γι' αυτή. Αυτό για να εμπεδωθεί απαιτείται «αξιοκρατία», «ίσες ευκαιρίες», «εξάλειψη των τζακιών».
    Πως όμως θα πειστεί ο λαός για αυτά, όταν βλέπει τα αντίθετα ; Παραδείγματα :
    α) Οι υπάλληλοι της βουλής, με προνόμια και προσόν διορισμού τη συγγένειά τους με πολιτικά τζάκια. Γιατί να μην μπορούν οι καλύτεροι και αξιότεροι να υπηρετήσουν και να προσφέρουν υπηρεσίες στο Ελληνικό Κοινοβούλιο; Να μια ρήξη: εφόσον προσελήφθησαν εκτός διαγωνιστικών διαδικασιών, απόλυση για όλους (ή μετάταξη το πολύ-πολύ σε κάποια δημόσια υπηρεσία αν έχουν τα προσόντα) και προκηρύξεις πρόσληψης προσοντούχων και πραγματικά άξιων, από τη βάση.
    Β) Προσλήψεις στην ΕΡΤ. Ακόμη γελάει η χώρα με τις περιπλανήσεις γνωστής θυγατρός μέχρι να δει το …φως της κάμερας. Και δεν είναι η μόνη περίπτωση. Να θεσπιστούν αξιοκρατικά κριτήρια προσλήψεων στην κρατική τηλεόραση, ειδικά επειδή είναι το βασικό μέσο προβολής του κυβερνητικού έργου, και είναι κυριολεκτικά η «εικόνα», που η κυβέρνηση εκπέμπει προς το λαό. Μέσα από την κρατική τηλεόραση, ας δοθούν ευκαιρίες σε νέους δημοσιογράφους, παρουσιαστές, τηλεοπτικούς δημιουργούς, με διαφανείς αξιοκρατικές διαδικασίες.

    Και κάτι ακόμη: το κράτος ως τιμωρός του κάθε φοροδιαφεύγοντα, παρανόμου, καταχραστή, αλλά και του κάθε μη-έχοντα, έχει κυριαρχήσει στη σκέψη του απλού πολίτη. Και φυσικά πρέπει να υπάρχει τιμωρία σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά το κράτος-τιμωρός έχει υπερ-προβληθεί. Το κράτος πρέπει και να επιβραβεύει και να προβάλει και τα καλά παραδείγματα. Επιβράβευση και προβολή για τους ευσυνείδητους συμπολίτες μας, για τις υγιείς επιχειρήσεις, γενικά για κάθε οντότητα, που μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση για τους υπόλοιπους. (Δεν πιστεύω προσωπικά στη θεωρία ότι κανείς μαθαίνει από τα λάθη του. Περισσότερο και ευκολότερα μαθαίνει να λειτουργεί σωστά, όταν επιβραβεύεται για τα σωστά.)
    Θα περιοριστώ σε αυτά για οικονομία χώρου στην ανάρτηση.

    Σ.σ.: το μόνο σημείο στο οποίο έντονα διαφωνώ είναι στις «ξανθιές με νύχι», που γράψατε σε κάποιο σημείο, ελαφρώς υποτιμητικά, αν εννόησα καλώς .. :-)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ roadrunner 19/01/2013 22:58:03

      Για το υστερόγραφο. Καθόλου υποτιμητικά. Το θηλυκό κομμάτι του Έθνους είναι το καλύτερο, χρόνια στα βάσανα για πάρτη του.

  15. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 19/01/2013 19:48:28

    Δεν υπαρχει Ελληνας που να μην συμφωνει με το παραπανω κειμενο. Μακαρι, εστω & με σχετικα αργους ρυθμους, πολλα απ τα παραπανω να γινουν πραξη...

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Μικρασιάτης 19/01/2013 22:20:59

      Εδώ και ενα χρόνο από όλα τα ΣΩΣΤΑ που γραφτηκαν εδώ μεσα τί εφαρμοστηκε;Τί εγινε πράξη;
      Φόροι;Πετρέλαιο;Χαράτσι;Ανεργία;Αμυνα;
      Για όλα αυτά γράφτηκαν σωστά πράγματα,αλλά έμειναν μόνο ευχές,παραμυθάκια και όνειρα!
      Ακόμα δεν καταλαβες τι θα πει κυματοθραύστης;;;;

  16. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 19/01/2013 19:57:17

    Λές Φαήλο νά ἀπλοποιηθεῖ τό φορολογικό.Μιά ἀπλή ἐρώτηση: Τό διαμορφωμένο καί ἤδη ψηφισθέν,σοῦ φαίνεται δίκαιο;Ὅσον ἀφορᾶ τήν κατάργηση τοῦ ἀφορολογήτου γιά τά παιδιά ἄς ποῦμε;
    Ἕνα,σέ μερικά σημεῖα του,ἄδικο φορολογικό σύστημα πῶς ἀπλοποιεῖται;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 19/01/2013 23:01:51

      Φυσικά και είναι άδικο.
      Απλοποιημένο ήταν αυτό εξαγγέλαμε προεκλογικά, με λίγους και συγκεκριμένους συντελεστές, σε λογικό ύψος που θα αποφέρουν νπερισσότερα έσοδα. Όσο αυξήσαμε τους συντελεστές και προσθέσαμε φόρους επί φόρων, τόσο μειώθηκαν τα έξοδα.
      Η Γαλλία πχ μείωσε τον ΦΠΑ στην εστίαση και αυξήθηκα;ν σε λίγους μήνες θεαματικά τα έσοδα. Γι' αυτό για μένα σωστό είναι αυτό που λειτουργεί, που έχει θετικά αποτελέσματα στην πράξη.

  17. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 19/01/2013 20:02:57

    Ημαρτον,βρέ Φαήλο, έχω κουραστεί να σου λέω ΜΠΡΑΒΟ!!!!.Και συγνώμη για το
    "βρε".

  18. DI.KO avatar
    DI.KO 19/01/2013 20:06:41

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    Όλα όσα αναφέρετε στο κείμενο σας από το σημείο «Εκκίνηση όλων των μεγάλων έργων…..» μέχρι και «……να δώσουμε κάτι πίσω στα στελέχη» αποτελούν θέματα σωστής διαχείρισης και όχι μάχης. Μέχρι και η καταπολέμηση της ανομίας και της λαθρομετανάστευσης είναι θέματα σωστής διαχείρισης. Και αυτό κάνει πολύ σωστά ο κ. Δένδιας. Μην μπερδεύουμε λοιπόν τα πράγματα. Για να γίνει όμως η σωστή διαχείριση πρέπει να υπάρχει και ένα Εθνικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της κρίσης, εκτός φυσικά και από τους κατάλληλους διαχειριστές. Υπάρχει;
    Για την ανάγκη ολοκληρωμένου Εθνικού σχεδίου έχουν γραφεί πάρα πολλά στο ΑΝΤΙΝEWS.
    Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει τίποτε το ολοκληρωμένο και με χρονοδιάγραμμα.
    Έτσι και ο Κωστής Χατζηδάκης κάνει αποσπασματικά αυτά για τα οποία γράφετε σχετικά με τη «μεγαλειώδη τρύπα στο νερό». Έχει άλλες οδηγίες και δεν τις τηρεί;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ DI.KO 19/01/2013 23:12:44

      Αγαπητέ, η διαφορά της απλής διαχείρισης ενός προβλήματος από τον αγώνα, την μάχη για να το λύσεις, είναι το πάθος που δίνουν οι ιδέες.
      Ο ηγέτης δεν είναι δυνατόν να δίνει ο ίδιος όλες τις λεπτομερείς λύσεις και να υπα;γορεύει λέξη προς λέξη και πράξη προς πράξη ό,τι πρέπει να γίνει. Δίνει τις γενικές κατευθύνσεις, τους στόχους.
      Είμαι σίγουρος πως στον κ. Δένδια δεν πηγαίνουν καθημερινά σημειώματα για το πως θα κάνει μπλόκα, ποιες εστίες ανομίας να ξηλώσει και θα γίνουν οι αστυνομικές επιχειρήσεις. Ο Πρωθυπουργός έδωσε την αποστολή και ο υπουργός, έχοντας προφανώς το πάθος των ιδεών, με τους συνεργάτες του Αξιωματικούς και μη, λύνουν γρήγορα τα πρακτικά προβλήματα, διαχειρίζονται τις λεπτομέρειες και φέρνουν στην Πατρίδα και στον Πρωθυπουργό, στους Έλληνες το αξιέπαινο αυτό αποτέλεσμα.
      Με το Ελληνικό που θα φέρει μερικές δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας τι γίνεται;
      Πόσα κεφάλαια προσελκύστηκαν, πόσες εταιρείες ήρθαν να επενδύσουν και πόσες θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν;
      Πόσες, αντιθέτως, εταιρείες έφυγαν στο εξωτερικό και πόσες θέσεις εργασίας χάθηκαν;
      Μειώθηκαν οι γραφειοκρατικοί μηχανισμοί εκβιασμών; Συντομεύτηκανμ οι χρόνοι;
      Υλοποιήθηκε το "μια επένδυση, ένα γραφείο, μια αρμοδιότητα";
      Αυτοκινητόδρομοι, μαρίνες κλπ, τί έγινε;
      Σε ποιο μεγάλο έργο μπήκαν ήδη μέσα τα εργοτάξια εργαζόμενοι κι άρχισε η δουλειά;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/01/2013 23:47:32

        Σε δημόσια έργα στη δυτική Ελλάδα έχω δει να ξεκολλάνε από το Σεπτέμβρη κάποια. Μακάρι να προχωρήσουν όλα όπως πρέπει και χωρίς επιπλέον κόστος.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 15:44:58

          Ας γίνουν και δεν διστάζω να πω μπράβο.

  19. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 19/01/2013 20:58:52

    Φαήλο Κρανιδιώτη σήμερα κατέβηκα για αναγκαστική δουλειά στην αγορά του κέντρου παρ΄ όλο που το αποφεύγω και δεν το αντέχω. Εκεί στην Αιόλου, στην Εθνική, με σταματάει ένας αξιοπρεπής Έλληνας με συστολή και μου ζητάει την άδεια αν μπορεί να με ρωτήσει κάτι. Από την καθαρότητα της φωνής και τη σοβαρότητα στάθηκα και τον κοίταξα. Μου λέει δεν είμαι ναρκομανής, από τα Γιάννενα είμαι, έχω πέντε μέρες να φάω, αν μπορείτε να μου δώσετε κάτι. Όχι να ανοίξει η γη να με καταπιεί ολόκληρη, όχι να πάρω μια χατζάρα και να ξεκοιλιάζω κόσμο, όχι να πατάω κάτω να καρυδώνω λαιμούς, δεν έχω λόγια να σου πω πως ένοιωσα. Είχα μπροστά μου έναν σαρανταπεντάρη σοβαρό και σεμνό Έλληνα να ζητάει βοήθεια για να φάει! Του είπα πως είμαι κι εγώ από τα Γιάννενα, μου είπε αμέσως το χωριό του, του είπα το δικό μου, του έδωσα όσα μπορούσα να του δώσω, κι έφυγα σα κυνηγημένη για να μειώσω όσο το δυνατόν τη στιγμή της ελεημοσύνης. και γύρισα κλαίγοντας σπίτι μου. Δεν θα ξανακατέβω στην αγορά, μέχρι να καταφέρω να φύγω από την Αθήνα.
    Μετά από το σημερινό Φαήλο, λυπάμαι που θα στο πω και θέλω να στο πω εσένα, εγώ έπαψα να πιστεύω στον Αντώνη Σαμαρά. Έπαψα να περιμένω το ελάχιστο από τον Αντώνη Σαμαρά. Αφού δεν έκανε τίποτα για να μην βγουν αξιοπρεπείς Έλληνες να ζητιανεύουν γιατί είναι νηστικοί πέντε μέρες, για μένα έχει τελειώσει ο Σαμαράς.
    Και όσοι θυμούνται τί έχω γράψει πέντε χρόνια εδώ μέσα, καταλαβαίνουν.

    ΥΓ. Τόσο δύσκολο είναι να φτιάξει μια υπηρεσία μόνον γι΄ αυτό το λόγο; τόσο δύσκολο είναι να βρει ένα περίσσευμα για να τη χρηματοδοτήσει; καρδιά χρειάζεται! την είχε! πούντην; την έχασε; για να δώσει τις διακοσαριές χιλιάδες εφάπαξ στους ανυπόμονους τυχερούς που προλάβαν συνταξιούχους δημοσίους υπαλλήλους είχε; δεν μπορούσε να τους αφήσει να περιμένουν ένα χρόνο ακόμα και να δώσει ανάσα σε όσους πεινάνε;
    Να βγεί στους δρόμους αύριο, περπατώντας, αν τ΄ αντέχει, και να πάει στην αγορά, στο τρίγωνο αθηνάς, ερμού, σταδίου φθάνει. Και να πάρει έστω στο και πέντε εκείνες τις αποφάσεις που πρέπει επιτέλους και οφείλει να πάρει.

    • Γιώργος Π. και ... avatar
      Γιώργος Π. και ... @ Β.Κ.Σ. 19/01/2013 21:31:40

      Όχι να ανοίξει η γη να με καταπιεί ολόκληρη, όχι να πάρω μια χατζάρα και να ξεκοιλιάζω κόσμο, όχι να πατάω κάτω να καρυδώνω λαιμούς, δεν "έχω λόγια να σου πω πως ένοιωσα. Είχα μπροστά μου έναν σαρανταπεντάρη σοβαρό και σεμνό Έλληνα να ζητάει βοήθεια για να φάει! Του είπα πως είμαι κι εγώ από τα Γιάννενα, μου είπε αμέσως το χωριό του, του είπα το δικό μου, του έδωσα όσα μπορούσα να του δώσω, κι έφυγα σα κυνηγημένη για να μειώσω όσο το δυνατόν τη στιγμή της ελεημοσύνης. και γύρισα κλαίγοντας σπίτι μου"

      Έχεις απόλυτο δίκιο , να είσαι πραγματικά καλά, σου το εύχομαι με τη ψυχή μου

    • panos avatar
      panos @ Β.Κ.Σ. 19/01/2013 21:38:07

      Φιλε Β.Κ.Σ. στο κρατος μας παντα προτεραιοτητα ειχαν τα βολεμενα πελατακια του συστηματος γιατι μαζι με τις οικογενειες τους μεταφραζονται σε 3.5οο.οοο ψηφοφορους που δεν ειναι ...................αμελητεα ποσοτητα στη καλπη. Ολοι για αυτους δουλευουν δυστυχως.

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ Β.Κ.Σ. 19/01/2013 21:56:34

      Συγκλονιστικό,Β.Κ.Σ.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Β.Κ.Σ. 19/01/2013 22:17:22

      Μπράβο Βασιλική,μοῦ ἔχει τύχει κι ἐμένα καί σέ καταλαβαίνω...
      Μήν τό βλέπεις σάν ἐλεημοσύνη αὐτό πού ἔκανες.Δανεικά ἔδωσες πού ἡ ἀξία τους,εἰδικά τῶρα,εἶναι ἀνεκτίμητη...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Β.Κ.Σ. 19/01/2013 23:22:52

      Το 'χω ζήσει κι εγώ αλλά χειρότερα. Με φίλο που πριν στεκόταν καλά και λόγω κρίσης βρέθηκε στο δρόμο κι έτρεχα κάποιες στιγμές όταν έλεγε κι ένοιωθα πως η απελπισία τον οδηγούσε σε αυτοκτονικές σκέψεις.
      Αυτό που μπορώ να σου πω, το μόνο που δικαιούμαι, επειδή το έχω δει, είναι πως κανείς δεν τρέχει και δεν δουλεύει για να βρει λύσεις, όσο ο Αντώνης Σαμαράς με παραλίγο, όπως ξέρεις, και σοβαρότατο πρόβλημα στην υγεία του, που ευτυχώς ξεπεράστηκε. Κάνει λάθη, έχω κι εγώ διαφωνίες, όμως αγωνιά και σκίζεται, δεν υπάρχει πιο ακριβές ρήμα, γι' αυτό που έχω δει με τα μάτια μου. Σκίζεται. Δεν μπορεί να τα λύσει όλα, αυτό είναι σίγουρο.
      Καταλαβαίνω την συναισθηματική σου φόρτιση. Εδώ έχεις δίκιο, πως δεν αρκεί η ελεημοσύνη. Πέρα από την προσωπική αλληλεγύη μεταξύ μας, σε φίλους, συγγενείς αλλά και αγνώστους, είμαστε ακόμη ορθόδοξη χριστιανική χώρα, πρέπει το κράτος και η Εκκλησία να κινητοποιήσουν άμεσα ότι μπορούν.
      Κυρίως όμως ο αγώνας, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αντιμετωπιστούν τέτοια προβλήματα, είναι χτυπήσουμε την ρίζα του κακού: την ανεργία, την υπανάπτυξη, την έλλειψη ρευστότητας.
      Αν κινήσουμε τους αραχνιασμένους τροχούς της οικονομίας και κάθε μήνα μειώνουμε την ανεργία κατά μερικές χιλιάδες θα πετύχουμε πολύ περισσότερα απ' ότι η ελεημοσύνη.

      • Antistar avatar
        Antistar @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/01/2013 23:36:20

        Ο Σαμαράς σκίζεται, ΟΚ. Μία ερώτηση μόνο: σε αυτό του το σκίσιμο δεν διακρίνεις καμία ταξική προτίμηση; αισθάνεσαι να έχει σφίξει τον εφοπλιστή ή τον μεγαλοσυνδικαλιστή όσο έχει σφίξει τον εργατουπάλληλο;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Antistar 20/01/2013 00:42:13

          Βρε κουτό, αφού τους μεγαλοεφοπλιστές θα τους φορολογήσει ο Στρατούλης, θα κουρέψει τους λαγούς και θα πεταλώσει τις πασχαλίτσες.
          Οι δε μεγαλοσυνδικάλες αναθρεμμένοι από το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία είναι.

          • Gema avatar
            Gema @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/01/2013 19:55:36

            αυτή είναι η απάντηση σου??? Μάλιστα

    • Antistar avatar
      Antistar @ Β.Κ.Σ. 19/01/2013 23:29:29

      θέλω να σου πω το εξης: κάθε φορά που προσπαθώ να συνεχίσω να πιστεύω στον Σαμαρά, δεν με αφήνει η ιδέα ότι ως καπετάνιος επιτρέπει να συνεχίζεται η πορεία του πλοίου, με τους επιβάτες της τρίτης θέσης να πέφτουν στην θάλασσα ως έρμα, και τους επιβάτες της πρώτης θέσης να συνεχίζουν να απολαμβάνουν το χαβιάρι τους.
      όταν έρθει η ανάπτυξη, Φαήλο, όταν θα έχουμε ανακυρήξει και ΑΟΖ και από όλα, σε αυτούς που θα έχουν πέσει ήδη στην θάλασσα, χωρίς προσωπική ευθύνη, ποιος θα την πάει την ανάπτυξη;
      ούτε ένα κέντρο αποτροπής αυτοκτονιών δεν έχουνε οργανώσει.
      μένω σε "καλή" συνοικία της Θεσσαλονίκης, πολύ μακριά από την Ομόνοια. κι όμως κάθε βράδυ βλέπω ανθρώπους να ψάχνουν στα σκουπίδια. συχνά είναι έλληνες και ενίοτε ΓΕΡΟΝΤΕΣ. αν ο Σαμαράς ανέχεται να ψάχνουν γέροντες σε κάδους, δεν είναι πατριώτης, είναι πατριώτης της πατρίδας των πέντε νταβατζήδων και των πέντε συντεχνιών.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Β.Κ.Σ. 19/01/2013 23:51:59

      Πάντα σε διαβάζω, γιατί ο τρόπος που γράφεις , ξεχωρίζει. Και το περιστατικό που αφηγείσαι , συγκλονιστικό και τραγικό από μόνο του, σοκάρει και εξοργίζει. Το να νοιώθεις ότι χάνεις την εμπιστοσύνη σου σ'έναν άνθρωπο που εσύ η ίδια ξέρεις, ( όπως έχω, κατά καιρούς μέσα από τα σχόλιά σου , καταλάβει), ότι και ήθος διαθέτει και ευαισθησία και δουλεύει, χωρίς να μας δουλεύει, αυτό είναι οδυνηρό για σένα . Είναι όμως και άδικο γι'αυτόν . Αυτό ακριβώς θέλουν όλοι αυτοί που ζητάνε να πάψουμε να ελπίζουμε , να πάψουμε να περιμένουμε , να θεωρήσουμε τελειωμένον, αυτόν που πραγματικά παλεύει και ρισκάρει και δεν υπολογίζει και τον εαυτό του . Τόση απογοήτευση, τόση πίκρα , δεν είναι κρίμα να τα χρεώνεται ο Α.Σ.;

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Diamond Angel 20/01/2013 19:49:31

        Τους τελευταίους δύο τρείς μήνες έχει χάσει την άμεση επαφή με τον κόσμο. Λόγω της υπερβολικής δουλειάς που βγάζει, όπως ακριβώς το γράφει ο Φ.Κ. είναι, άλλωστε η Νέα Δημοκρατία δεν φημίζεται για τους δουλευταράδες στελέχη και έτσι τα κάνει όλα μόνος του -αυτό είναι παραπάνω από καταφανές...- έχει χάσει τον έλεγχο.
        'Οταν εμείς οι παραγωγικές ηλικίες των τριάντα και σαράντα και πενήντα ετών γονατίζουμε ψυχολογικά ζώντας καθημερινά την κατάπτωση των συνανθρώπων μας πώς θα παλαίψουμε για να πάμε μπροστά; Δεν μπορούμε. Είναι επιτακτική ανάγκη να στηριχθούν οι Έλληνες που δεν έχουν να φάνε και δεν έχουν να κοιμηθούνε. Δεν είναι επιτακτική ανάγκη γι΄ αυτούς (γι΄ αυτούς είναι απλώς θέμα επιβίωσης), είναι επιτακτική ανάγκη για εμάς, που παραμένουμε ακόμα στην παραγωγική διαδικασία, για να μπορέσουμε να τραβήξουμε το άροτρο ζωσμένοι μέσα από τα κακοτράχαλα ανήφορα που μας τύχαν.
        Ενώ ο Σαμαράς είναι ο μόνος που έχει τον αξιακό κώδικα για να αντιληφθεί αυτή την αναγκαιότητα, δεν κάνει κυριολεκτικά τίποτα. Όχι, οι έξι μήνες είναι πάρα πολλοί, θα έπρεπε μέχρι τις γιορτές να είχε συντονίσει την περίθαλψης των κατατρεγμένων συμπατριωτών μας. Κατά απόλυτη προτεραιότητα.
        Δεν το έχει κάνει. Δεν συγχωρείται.
        Έχει αφήσει τον Στουρνάρα και τον κάθε Στουρνάρα να ορίζουν τις προτεραιότητες. Λυπάμαι.
        Εύχομαι ειλικρινά να με διαψεύσει. αρκεί να μην είναι αργά για την πατρίδα μας.

    • Geros avatar
      Geros @ Β.Κ.Σ. 20/01/2013 11:38:50

      Τελικά μάλλον τα θέλω και εγώ να λένε μερικοί ότι είμαι ανάλγητος! Βρε παιδιά μόνο εμένα με παραξένεψε το γεγονός με τον Ηπειρώτη? Στην πλατεία Κοτζιά Ηπειρώτης ζητιανεύει? Άσε το ότι είναι περήφανοι οι Ηπειρώτες για κάτι τέτοια , δεν μπορώ να φανταστώ Ηπειρώτη να μην έχει κάποιον συγγενή να πάει στην Αθήνα. Αλλά και συγγενή να μην είχε , τόσοι Ηπειρώτες εκεί στην Κοτζιά δεν του είπε ένας να πάει από πίσω στο Πνευματικό Κέντρο Ηπειρωτών? Κάποιος θα τον βοηθούσε. Και πέντε μέρες νηστικός? Ούτε μια ,ούτε δυο , ΠΕΝΤΕ?
      Δεν παίρνω όρκο αλλά μου βρωμάει , μάλλον επειδή μου θυμίζει τον παππού μου στα τελευταία του , είχε έρθει δυο τρεις φορές σπίτι από το κέντρο με κάποια βλακεία αγορασμένη , πάντα από κάποιον πατριώτη Ηπειρώτη που είχε ανάγκη. Τώρα με την κρίση μάλλον το κόλπο άλλαξε. Αναρωτιόμουν τότε , τι στο καλό ? Ραντάρ Ηπείρου έχουν και τον αναγνωρίζουν?
      Μήπως και εσύ B.K.Σ. έχεις .... κεραίες Ηπειρωτικές?

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Geros 20/01/2013 19:32:02

        ήταν η πρώτη του μέρα. δεν άντεξε άλλο νηστικός.
        και με ηπειρώτικη προφορά μιλήσαμε.
        και όχι δεν έχω κεραίες ηπειρώτικες.
        Αιδώς αγαπητέ Γέρο. Αιδώς.

        • Geros avatar
          Geros @ Β.Κ.Σ. 20/01/2013 20:10:01

          Μας τα αλλάζεις .....
          Έγραψες ναι ή όχι "ΕΧΩ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΦΑΩ"?
          Για ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ και μια να μας λες ΠΕΝΤΕ μέρες και μετά ΜΙΑ , δεν έχω αιδώ!
          Η ιστορία κάνει μπαμ από μακριά ότι είναι μούφα , ή την έπλασες εσύ ή στην πούλησε κανένας επαγγελματίας ζητιάνος. Πριν την απάντηση σου , νόμιζα ότι είναι το δεύτερο , τώρα νομίζω ότι είναι το πρώτο. Έπρεπε να το καταλάβω νωρίτερα ότι η ιστορία είναι μούσι από τα κλάματα στο δρόμο και τα άλλα μελοδραματικά.
          Ηπειρώτης είμαι και ξέρω ότι και βοηθούμε ο ένας τον άλλο και είμαστε περήφανοι μέχρι παρεξηγήσεως. Εσύ να έχεις αιδώ όταν μιλάς για Ήπειρο!

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Geros 20/01/2013 20:24:42

            η πρώτη του μέρα στη ζητιανιά. και ήταν τυχερός γιατί του έδωσα να βγάλει την βδομάδα και να κάνει κάποια πράγματα που του πρότεινα.
            Με συγχωρείς που απέφυγα να γράψω την λέξη, επειδή δεν θέλω να την καταγράψω στη δική μου μνήμη ως τέτοιο γεγονός, αλλά ως γεγονός συναπαντήματος με έναν πατριώτη. θεώρησα αυτονόητο πως θα το αντιληφθείς.
            Έκανα λάθος.
            Μήπως θες να σου γράψω επακριβώς τον διάλογο, μήπως θες να σου γράψω και το χωριό του, παληό περιλάλητο και κραταιό της ηπείρου, μήπως θες και το επίθετό του;
            Το αιδώς είναι λίγο.
            Αμφισβητείς τη νοημοσύνη μου, προφανώς γιατί έχεις ανασφάλειες για την δική σου.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Β.Κ.Σ. 20/01/2013 20:27:36

            Αγαπητή Β.Κ.Σ, σαν μαχαιριά είναι τα λόγια σας. Κυκλοφορώ καθημερινά στο κέντρο της Αθήνας κι αισθάνομαι αυτή την αβάσταχτη ταπείνωση, τη συντριβή και τη θλίψη που εσείς διαπιστώσατε από ένα σύντομο πέρασμα. Πιστεύω πως ο κ. Α.Σαμαράς δεν έχει άμεση αντίληψη του βάθους της καταστροφής που συντελείται και της απόγνωσης που βασιλεύει στην πόλη.
            Αν είχε, αν αποκτήσει προσωπική γνώση, δε μπορεί παρά να βρεί και κάποιον τρόπο να επέμβει. Η αριθμολαγνεία, σε αποκλείει τελικά απ΄την αληθινή ζωή και σε οδηγεί να την αντιλαμβάνεσαι εμέσως, να την υποψιάζεσαι, μέσω πολεμικών ...ανταποκρίσεων, αν ποτέ φτάσουν κι εκείνες στα πολυάσχολα αυτιά σου....
            Σπαρακτικό πραγματικά το σχόλιό σας.
            Να ξέρετε οτι αυτό με το χατζάρι, το αισθάνομαι κι εγώ καιρό τώρα, σχεδόν καθημερινά .....Και σίγουρα, δεν είμαστε οι μόνες.

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ BLACKQUEEN 20/01/2013 20:47:35

            Σ΄ ευχαριστώ πολύ και σένα και όλους που ένοιωσαν.
            Φυσικά και τα κίνητρά μου ήταν απολύτως ιδιοτελή, ειδάλλως δεν θα έγραφα, σπάνια γράφω πλέον.
            Θέλω ο Φαήλος να του μιλήσει γι΄ αυτόν τον πόνο, γι΄ αυτόν τον σπαραγμό που ζει ο λαός μας.
            Και είμαι σίγουρη πως θα το κάνει.

          • Samurai avatar
            Samurai @ BLACKQUEEN 21/01/2013 00:24:17

            Όλοι αυτοί οι επιτήδειοι που παίζουν με συναισθήματα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο καθρέφτης μας.
            Αυτούς τους επιτήδειους τους ''βάλαμε'' στη ζωή μας τους δώσαμε υπόσταση και τώρα μας εκμεταλεύονται με ποικίλους τρόπους.
            Το φιλότιμο έχασε την αξία του, σπάνια είναι σημείο αναφοράς.
            Οι επιτήδειοι με τις εκατοντάδες μάσκες τους που καθορίζουν τις ζωές μας
            είναι παντού..τους δώσαμε χώρο..γιατί νομίζαμε ότι θα περνάμε πάντα καλά.
            Το κόστος του αληθινού δεν το πληρώνει κανείς οικειοθελώς,διότι είναι μεγάλο.
            Μα ακόμα και τώρα που βρισκόμαστε στον πάτο..αναζητούμε συναίσθημα μέσα από τέτοιες παραστάσεις.
            Και το βρίσκουμε ακόμα και μέσα στην κουτοπονηριά.
            Μερικά πράματα είναι για πολύ λίγους τελικά..
            Καλή εβδομάδα σας εύχομαι
            κι αν γίνεται με όση λιγότερη ζητιανιά γίνεται.

          • Geros avatar
            Geros @ Β.Κ.Σ. 20/01/2013 21:57:44

            Είσαι τελικά περίπτωση!
            Έγραψες ότι δεν ΕΦΑΓΕ πέντε μέρες σε δυο μάλιστα σημεία .Όταν σε αμφισβήτησα έκανες τις πέντε μέρες μια , πράγμα πολύ λογικότερο , αλλά τώρα το ξανά αλλάζεις (υπό το βάρος αυτών που έγραψες αρχικά προφανώς) και λες ότι είναι πέντε οι μέρες , η μια μέρα εννοούσα στην ζητιανιά!
            Και εσύ κάνεις το λάθος που κάνουν πολλοί μυθιστοριογράφοι χωρίς εμπειρία , δεν έκανες τον κόπο να κάνεις έρευνα. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι ένας άνθρωπος ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΝΗΣΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΤΡΙΓΥΡΝΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. Η παραμικρή φυσική δραστηριότητα είναι αδύνατη για αυτόν. Οι απεργοί πείνας μένουν ξαπλωμένοι , κουκουλωμένοι και παίρνουν πολλά υγρά με βιταμίνες και άλλες θρεπτικές ουσίες , δεν τριγυρνάνε παρενοχλώντας περαστικούς.
            Επίσης σε αυτή την τελευταία εκδοχή του μυθιστορήματος δεν του δίνεις έτσι απλά μερικά ψιλά αλλά λεφτά για μια βδομάδα!(αν είναι αλήθεια ήταν ο πιο τυχερός ζητιάνος της Αθήνας) αλλά του δίνεις και συμβουλές τι να κάνει (σου θυμίζω ότι στην πρώτη εκδοχή "έφυγες σαν κυνηγημένη") , μόνο στο σπίτι δεν τον πήρες.
            Για κάποιους που πίστεψαν το μυθιστόρημα σου έχω να πω κάτι: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΖΗΤΙΑΝΟΣ. Ο μέσος άνθρωπος όταν βρεθεί σε έσχατη ανάγκη έχει δεκάδες επιλογές πριν την ζητιανιά για να φάει . Έχει άμεση οικογένεια , συγγενείς , φίλους , γείτονες , εκκλησία , ιδιωτικές φιλανθρωπικές οργανώσεις ,κρατικούς και δημοτικούς φορείς. Για αυτό και συνήθως ο ζητιάνος που θα σας προσεγγίσει με την φράση "έχω να φάω πέντε μέρες" είναι υπέρβαρος! Η ΖΗΤΙΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ . Η μόνη εξαίρεση είναι άνθρωποι με ψυχική διαταραχή.
            Έχω ασχοληθεί με μια φιλανθρωπία στο εξωτερικό πριν χρόνια , ο στόχος ήταν να γλιτώσουν ζητιάνοι από την εκμετάλλευση των αφεντικών τους (πολλές φορές και ιδιοκτητών τους). Ξέρω τι λέω για το θέμα δηλαδή. Ένας από τους στόχους ήταν να ενημερώσουμε το κοινό για αυτό έτσι ώστε να μειώσουμε τα έσοδα των ζητιάνων μειώνοντας έτσι και τους ανθρώπους που αυτοί εκμεταλλεύονται (ανήλικους ζητιάνους και φυσικά περαστικούς θύματα).
            Αν όντως σας πήρε αντί για 1-2 ευρώ αρκετά λεφτά και δεν είναι φανταστική η ιστορία σας θα έπρεπε να απευθυνθείτε στις αρχές γιατί πρόκειται για πραγματικό απατεώνα, μα καλά μυαλό δεν έχετε? Ποιος θα έπαιρνε από άγνωστο στον δρόμο λεφτά για μια βδομάδα? ΜΟΝΟ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Geros 20/01/2013 23:03:50

            Ίσως όλα όσα λέτε για τον κατ΄επάγγελμα επαίτη γενικά, τις τακτικές, τις μεθόδους και την ικανότητά του στην εξαπάτηση, να ισχύουν. Γενικά. Ειδικά όμως, μιά βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, θα σας βοηθήσει ν΄ αντιληφθείτε το τεράστιο πρόβλημα που 3 χρόνια πριν, δεν υπήρχε. Πλήθυναν ξαφνικά οι απατεώνες; Και ποιούς περιμένουν ν΄ απομυζήσουν; Τους φτωχοποιημένους πλέον συνέλληνες; Αποτυχημένος επαγγελματικός προσανατολισμός λέγεται αυτό. Οι νεόπτωχοι και οι νεοάστεγοι, αποτελούν μία βαθιά προσβλητική για όλους μας πραγματικότητα, μιά ανοικτή πληγή στο σώμα της πόλης και τίποτε δε γίνεται να ωραιοποιήσει ή να ελαφρύνει και να παραποιήσει αυτό το γεγονός. Μην ασχολείστε λοιπόν τόσο πολύ με τον συγκεκριμένο επαίτη της αφήγησης της αγαπητής Β.Κ.Σ. Δεν βρίσκεται εκεί το ζητούμενο. Ζουμάρετε αποκλειστικά στην ουσία της αφήγησής της, που απαιτεί άμεση διορθωτική παρέμβαση. Το βλέπουμε όλοι όσοι κινούμαστε στην πόλη. Δεν απαιτούνται παραπάνω αποδείξεις, παρά μια βόλτα στους δρόμους της, με ανοικτή ψυχή κι ευαισθησία....

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Geros 21/01/2013 10:16:09

            Έγραψα: ήταν η πρώτη του μέρα. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕ ΑΛΛΟ ΝΗΣΤΙΚΟΣ.
            Με τη μία μέρα δεν αντέχεις νηστικός;
            Σου το διευκρινίζω σαν υπομονετική νηπιαγωγός: η πρώτη του του μέρα στη ζητιανιά . Εσύ εκει συνεχίζεις.
            Σε δικαιολογώ στην Φελίζα αποδίδοντας τη μανία σου στην ηπειρώτικη περηφάνεια, μικραίνοντας κι εμένα μπας και καταλάβεις την κατρακύλα σου γράφοντας πως κι εγώ να ένοιωσα λόγω της ίδιας περηφάνειας την ίδια ένταση μένους και οργής (και ίσως, λέω ίσως, αν μου έλεγε στην αρχή "δεν είμαι ναρκομανής, έιμαι από την Πάτρα" να μην ήταν τόση η συναισθηματική φόρτιση).
            Συνεχίζεις την "επιχειρηματολογία" σου χρεώνοντας μου ανακολουθία για αναφορά ψιλών στην αρχική καταγραφή . Έγραψα " του έδωσα όσα μπορούσα να του δώσω". Αφού ξεκίνησες το δικαστήρια όφειλα να προσθέσω λεπτομέρειες που αντικρούανε τις κατηγορίες σου, και σε ρώτησα αν θέλεις και το επίθετό του... Φυσικά και έκανα ανθρώπινη κουβέντα μαζί του και μου είπε λεπτομέρειες για το πρόβλημά του πριν τον "δανείσω" όπως έγραψε ο αγαπητός Κυθήριος.
            Απο που θα μου έβγαινε τέτοια απελπισία, από την ανταλλαγή δυο κουβεντών;
            Να με συγχωρείς που δεν ανήρτησα όλες τις λεπτομέρειες για να ικανοποιήσω τις ανθρωποφαγικές σου ορέξεις...
            Σε πληροφορώ απλώς πως όσο και να το συνεχίσεις θα το συνεχίσω. Και που θα πάει στο τέλος θα τη νοιώσεις την ντροπή. Ακόμα κι αν είσαι ηπειρώτης κατ´ όνομα.

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Geros 20/01/2013 20:34:17

            Geros, διυλίζεις τον κώνωπα και καταπίνεις την κάμηλον.....
            Μακάρι να ήταν αποκύημα της φαντασίας της Β.Κ.Σ. αλλά δυστυχώς τέτοιες εικόνες είναι καθημερινό φαινόμενο στην Ελληνική επικράτεια και έχει δίκιο ... πρέπει ΧΘΕΣ να υπάρξει κρατική μέριμνα, γιατί η αλληλεγγύη δεν φτάνει.

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Φελίζα 20/01/2013 20:57:09

            Έχει δίκηο ο Γέρος που αντέδρασε. Οι Ηπειρώτες είμαστε πολύ περήφανοι. Κι εγώ δεν ξέρω αν θα με κυρίευε τέτοια οργή, τέτοιο μένος αν μου έλεγε πως είναι για παράδειγμα πελοπονήσσιος. Οι Ηπειρώτες είμαστε πολύ σεμνοί και πολύ περήφανοι...
            όπως ήταν κι ο πατριώτης που συναπάντησα στην Αιόλου... μακάρι να τα καταφέρει...
            Αλλά όπως ακριβώς έγραψες κι εσύ κι η Μαύρη Βασίλισσα και ο Ακενατόν και άλλοι, κρατική μέριμνα άμεσα, ΧΘΕΣ!...

          • Samurai avatar
            Samurai @ Β.Κ.Σ. 21/01/2013 00:43:25

            Β.Κ.Σ.
            Δε θέλω να αμφισβητήσω απολύτως τίποτα από αυτά που μας διηγηθήκατε αγαπητή μου..
            Εύχομαι να τηρείτε παρόμοια στάση εκεί όμως που πραγματικά χρειάζεται, χωρίς να το κοινοποιείτε.
            Θα έχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα πιστέψτε με.
            Μια φιλική συμβουλή
            από ένα Μακεδόνα.

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Samurai 21/01/2013 09:55:02

            Η αρχική αφήγηση είχε τα ελάχιστα στοιχεία που έπρεπε να κοινοποιηθούν ως τεκμήριο ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!
            φυσικά και ο Χριστός όταν του ζήτησε αποδείξεις ο Πέτρος αναγκάστηκε να του προτείνει τους καρπούς των άνω άκρων του

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Samurai 21/01/2013 10:19:15

            Ο Θωμάς. Ο Πέτρος ήταν με τα κοκόρια.

          • tak avatar
            tak @ Samurai 21/01/2013 10:27:34

            Πιστεύω τη Βασιλική, όσο κι αν η αφήγησή της έχει υψηλούς τόνους, άλλωστε ξέρει να γράφει πολύ καλά. Μάλλον υπερβολική η αντίδραση του geros, και μετά χαθήκαμε σε ένα "σου είπα, του είπα, μου είπες ...".
            Όσο για το περιγραφόμενο πρόβλημα, δυστυχώς είναι υπαρκτό...

  20. blue nile avatar
    blue nile 19/01/2013 21:19:10

    Φαήλο επέτρεψε μου μια αντίρρηση και δυο επιφυλάξεις.
    Το ότι χρωστάει ένα κράτος δεν είναι το ίδιο με το να χρωστάει μαι επιχείρηση.
    Ας τολμούσαμε να πάρουμε μη οριζόντια μέτρα 2,5 δις και να ισοφαρίζαμε έσοδα με έξοδα με παράλληλο πάγωμα αποπληρωμών και μετά θα βλέπαμε αν το πρόβλημα το έχει ο δανειολήπτης ή ο δανειοδότης.

    Μιλάς για τις γερμανικές εκλογές που θα γίνουν το επόμενο φθινόπωρο.
    Δύο τα ερωτήματα.
    1) Θα μπορέσουμε να φτάσουμε μέχρι εκεί μ'αυτά τα μέτρα;
    Η υστέρηση εσόδων τα λέει όλα και προδικάζει ακόμα μεγαλύτερες απώλειες τους επόμενους μήνες.
    Γιατί ξέρεις η οικονομία θα ήταν πολύ εύκολη επιστήμη αν ήταν μόνο ασκήσεις επί χάρτου και δεν είχε να κάνει με ανθρώπους.
    2) Τι μας εγγυάται ότι η Γερμανία θα συνεχίσει να θέλει την ευρωζώνη.
    Σίγουρα με το ευρώ κέρδισε πάρα πολλά αλλά τώρα θα πρέπει να πληρώσει αυτή για την διάσωση του. Δεν ξέρω πόσο δυνατό είναι το λόμπυ της δραχμής εδώ αλλά εκεί υπάρχει λόμπυ του μάρκου και μάλιστα παντοδύναμο με όλους τους τραπεζίτες τους να τρέχουν τα σάλια τους από τον πακτωλό χρημάτων που θα δεχτούν οι τράπεζες τους σε τετοιο ενδεχόμενο.

    Εμείς σε περίπτωση επιστροφής του μάρκου και τις θυσίες να 'χουμε κάνει και αν δεν φτιαχτεί το λατινικό ευρώ να πληρώνουμε τα τσιγάρα μας με χαρτονομίσματα των 100000 δραχμών...
    Χτύπα ξύλο...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ blue nile 19/01/2013 23:56:23

      Αν εξαφανιστεί το ευρώ και διαλυθεί η ΟΝΕ, εσύ ως Ελληνικό κράτος που χρωστάς πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό του εξωτερικού σου χρέους σε κράτη της ΟΝΕ και σε νόμισμα ευρώ, απλά απαλάσσεσαι. Σε ποιο νόμισμα θα πληρώσεις; Αν όμως φύγεις πρώτος, με τον πληθωρισμό και την υποτίμηση θα ξαναπάθεις ότι το 1980-1994 που ανέβαινε γεωμετρικά.

      • blue nile avatar
        blue nile @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 01:26:57

        Αν εξαφανιστεί το ευρώ θα αντιμετωπίσει όλη η ευρωζώνη μια καταστροφή άνευ προηγουμένου που η κάθε χώρα θα τη βιώσει ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της .
        Καλύτερα να μη τη ζήσουμε.
        Να φύγουμε μόνοι μας δεν γίνεται ούτε και να μας διώξουν.
        Ο Ντράγκι το'πε καθαρά και ξάστερα.
        Όποια χώρα της ευρωζώνης και να βγει από το ευρώ η ΕΚΤ δεν θα μπορεί να σώσει το κοινό νόμισμα.

        • NIKOS X. avatar
          NIKOS X. @ blue nile 21/01/2013 11:17:53

          Aγαπητέ Blue Nile είναι ακριβώς όπως τα λες. Ουτε το ευρώ θα καταργηθεί ούτε η Ευρωζώνη θα διαλυθει.
          Απλά η Ευρώπη των δύο ταχυτήτων που είναι ήδη γεγονός, θα μονιμοποιηθεί προς όφελος των Γερμανών, των Μεγαλοτραπεζιτών και των Η.Π.Α. τελικά, που προφανώς βρίσκονται σε αγαστή συνεργασία με τους Γερμανούς τους οποίους άλλωστε όλοι ξέρουμε οτι ανέκαθεν ελέγχουν. Ο Αμερικανικός στρατός στη Γερμανία είναι περισσότερο παρών απ' ότι και στην Ελλάδα ακόμη.
          Επίσης η Γερμανία δεν διαθέτει Μυστικές υπηρεσίες ή μάλλον διαθέτει μόνο παράρτημα της CIA .
          Βέβαια θα είναι κατάφωρα άδικο να υποδουλωθούν οι "Νότιοι" στους Ισχυρούς Ευρωπαίους και να πληρώνουν εφ' εξής αυτοί τις φούσκες των Παγκοσμίων Τραπεζών, όμως ποιός λέει οτι ο κόσμος μας δεν είναι άδικος? Σε ποιό σημείο του πλανήτη το μεγάλο ψάρι δεν τρώει το μικρό? Ηδη θεωρούμε μάννα εξ ουρανού ένα μισθό 500 ευρώ. Το ΙΚΑ έχει πλέον γίνει αυστηρά προαιερετικό και θεωρείται ύβρις να αναφερθεί απο τον εργαζόμενο ενώπιον του εργοδότη. Τα ίδια και στην Ισπανία και ας μη μιλήσουμε για Πορτογαλία και Ιρλανδία, που "προσαρμόστηκαν" πρώτοι στη νέα τάξη πραγμάτων...
          Και η επόμενη Επανάσταση μάλλον είναι πολύ μακριά στον ορίζοντα...
          Ο τροφοσυλλέκτης άνθρωπος όταν εξασφαλίσει στέγη και τροφή, εύκολα μετατρέπεται σε κατοικίδιο...

  21. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 19/01/2013 21:39:38

    “…θέλει ιδεολόγους μαχητές, που θα κάνουν τον απλό άνθρωπο να ζητάει στο σπίτι ησυχία, για ν’ ακούσει τι του λες. Να σε πιστεύει και να σε ακολουθεί. Δώσε στον Έλληνα ηγεσία δια του παραδείγματος, σκοπό που θα τον πιστέψει και πάει με την αρβύλα και την ξιφολόγχη ως την Άγκυρα. Επτά Μνημόνια τρώει λάχανο”
    Εμπνευσμένο, και με πολύ ιστορική αλήθεια. Έτσι πρέπει να είναι ο Έλληνας

  22. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 19/01/2013 22:37:50

    " η ΝΔ αναγκάστηκε να κάνει έναν πρακτικό συμβιβασμό"

    Αυτό το "αναγκάστηκε" θα μας έχει φέρει εδώ. Και αυτό συνεχίζει την υποχρεωτική κατεύθυνση πορείας μέχρι και τώρα, σήμερα.

    Ποια ...μάχη?

  23. ο καθηγητής avatar
    ο καθηγητής 19/01/2013 23:07:57

    Φαήλε,
    ξέχασες κάτι εξαιρετικά βασικό: Παιδεία! Αναμόρφωση της παιδείας. Η Ελλάδα χρειάζεται μία σύγχρονη, μοντέρνα παιδεία. Απαλλαγμένη από τον συντηρητισμό της Γενιάς του Πολυτεχνείου που ακόμη διαφεντεύει την ανώτατη εκπαίδευση. Να φτιάξουμε νέους με κρίση, με μοντέρνα και καινοτόμα σκέψη, μακρυά από το μικρόβιο του συνδικαλιστικού και κομματικού βολέματος. Να καθαρίσει ειδικά η ανώτατη παιδεία από παρατάξεις και "φυτώρια στελεχών" κομμάτων. Μπορεί η ΝΔ να κάνει πρώτη το βήμα; (δεν το βλέπω...)
    Προσοχή στην Παιδεία γιατί όπως λέει κι ένας πολύ καλός φίλος "...με τις ΕΔ εξασφαλίζεις την Άμυνα, με την Εθνική Παιδεία την Επίθεση..."
    Επιπλέον, ας δοθεί επιτέλους η δέουσα προσοχή από την παράταξή μας σε καίρια υπουργεία και Γραμματείες που διαφαντεύουν (έξυπνοι όντες βέβαια) οι άλλοι: ΥΠΕΚΑ και Γεν. Γραμ. Έρευνας & Τεχνολογίας (του υπ. Παιδείας) όπου πακτωλοί χρημάτων συνδέονται άμεσα με τις επιταγές της ΕΕ για την Ανάπτυξη και την ενδυνάμωση δομών νέας τεχνολογίας στην υπάρχουσα (;;;) βιομηχανία στην Πατρίδα μας.
    Λυπάμαι που όλο και πιο πολύ διαπιστώνω ότι κάποιοι "κούκοι" ματαιοπονούν για να φέρουν την Άνοιξη. Πιστεύω στον Πρωθυπουργό αλλά δυστυχώς η κυβέρνηση βρίθει από "άφαντους" υπουργούς, χωρίς όραμα, χαρακτηριστικά παραδείγματα πολιτικών παλαιάς πεοχής, συμβιβασμένοι στην δεινοσαυρική εποχή του χθες. Ακόμη...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ο καθηγητής 19/01/2013 23:25:42

      Γράφω στο κείμενο "Ο κορμός της παράταξης αλλά και ο κορμός όλης της κοινωνίας, είναι νοικοκυραίοι, πατριώτες, νουνεχείς άνθρωποι, που θέλουν τάξη και ασφάλεια, ελληνική παιδεία, περήφανη εξωτερική πολιτική, δουλειά που να ζουν αξιοπρεπώς από αυτήν και την ησυχία τους". Το μνημονεύω λοιπόν. Πάντα. Ποτέ δεν ξεχνώ την παιδεία. Σε άλλα κείμενα έχω εκτενείς αναφορές, εδώ ήταν άλλη η στόχευση.

      • ο καθηγητής avatar
        ο καθηγητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/01/2013 23:32:44

        Σαφώς!
        Αλλά στις ρήξεις σου δεν αναφέρεις ρήξη και για την Παιδεία. Εδώ που απαιτείται μάλιστα μία από τις μεγαλύτερες ρήξεις! Για αυτό και το σχόλιό μου.
        Σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου σε κάθε περίπτωση!

  24. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 19/01/2013 23:10:26

    "Μπορεί ο οξύθυμος Ευάγγελος να «καθάρισε» στην Βουλή, λόγω αναγκαστικής συγκυβέρνησης "

    Δηλαδή; "Καθάρισε" με μέσο;
    Συγκεκριμένα πράγματα:
    1. Ή για τον Βενιζέλο υπήρχαν ενδείξεις ενοχής(πονικής) οπότε έπρεπε να παραπεμφθεί.
    2. Ή δεν υπήρχαν οπότε δεν έπρεπε να παραπεμφθεί , οπότε ΔΕΝ "καθάρισε" λόγω αναγκαστικής συγκυβέρνησης , αλλά γιατί απλούστατα δεν υπήρχαν ενδείξεις ενοχής.

    Προσωπικά ισχυρίζομαι πως ισχύει το (1). Ας μας πει ο Φαήλος- που είναι και νομικός- αν κατά τη γνώμη του υπήρχαν ή δεν υπήρχαν ενδείξεις ενοχής, αν υπήρχε ή όχι ποινική ευθύνη Βενιζέλου. Αν όμως πει πως δεν υπήρχαν , τότε κάνενας μικρός ή μεγάλος συμβιβασμός δεν έγινε.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Kώστας ΜΠ 19/01/2013 23:13:12

      Λάθος μου στην πληκτρολόγηση του αριθμού...
      Προσωπικά ισχυρίζομαι πως ισχύει το (2), ( δεν υπήρχε ποινική ευθύνη, αλλά βαρύτατες πολιτικές)

  25. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 19/01/2013 23:27:18

    Αμα δε μπορεί να κινηθεί ο Σαμαράς όπως υποτίθεται ότι θέλει, τότε να πάει σε εκλογές. Να κρεμάσει τον Βενιζέλο στα μανταλάκια και να πάει σε εκλογές. Γιατί δεν το κάνει; Για να μην κοροϊδευόμαστε, άμα ήθελε το φορολογικό δε θα ήταν αυτό που ψηφίστηκε, η μη αυτοδυναμία φταίει γι'αυτό;! Τον υποχρέωσε ο Βενιζέλος ή ο Κουβέλης να καταργήσει τα αφορολόγητα; Και για να μη μας περνούν για χαζούς, επειδή κατάλαβαν ότι η κατάργηση του αφορολογήτου μόνο για τους ΕΕ θα κρινόταν αντισυνταγματική την αντικατέστησαν από την μείωση φόρου. Λοιπόν αυτή η καραμέλλα ότι έχει δεμένα τα χέρια έχει λειώσει! Να βρείτε καμιά άλλη για τους επόμηνους μήνες.
    Προσωπικά, και το έχω γράψει αρκετές φορές εδώ μέσα, δεν είμαι ούτε ΝΔ ούτε Σαμαρικός, τον ψήφισα γιατί τον πίστεψα, αλλά η υπομονή εξαντλείται. Ας κάνει την κίνησή του όσο πιό σύντομα, διότι αμέσως μετά θα είναι αργά και γι'αυτόν και πιθανόν και για τη χώρα και το λαό.

    Κατά τ'άλλα κ. Κρανιδιώτη σας διαβάζω πάντα και συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφετε, αλλά με αγιογραφίες δε γίνεται πολιτική και σίγουρα δεν είναι δικαιολογία για το Σαμαρά ότι εμποδίζεται από τη συγκυβέρνηση....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ σιδεράκιας 20/01/2013 00:36:53

      Οι συσχετισμοί και οι υποχρεωτικές ισορροπίες δυστυχώς έχουν μεγάλη σημασία. ΔΕν είναι άλλοθι.
      Επίσης μια ισχυρή αυτοδύναμη κυβέρνηση έχει άλλη διαπραγματευτική δύναμη κι ευελιξία κι απέναντι στους ξένους.
      Δεν λέω πως είναι δικαιολογία για όλα, ούτε κάνω "αγιογραφία". Γίνονται και λάθη, ενίοτε μεγάλα. Πάντως σίγουρα κάθαρση δεν μπορείς να κάνεις όταν κρέμεται η συνοχή της κυβέρνησης από αυτόν που θα 'πρεπε να κάτσεις στο σκαμνί. Κοινή λογική. "Στήριζε με αλλά παραλλήλως θα σε βγάλω στη σέντρα"; Πως το βλέπεις; Θα καθόσουν ήσυχος εσύ να σου φορέσω τα "βραχιόλια", αν συγκυβερνούσαμε και θα συνέχιζες να μου δίνεις ψήφο εμπιστοσύνης;

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 00:55:00

        Γι'αυτό είπα να πάει σε εκλογές, όσο ο κόσμος πιστεύει ακόμη ότι δεν είναι όλοι ίδιοι, αν κι αυτό δεν είναι τόσο σίγουρο. Οι επόμενοι μήνες είναι κρίσιμοι, αν δεν αλλάξει κάτι απότομα και προς την πλευρά της ανακούφισης του λαού μετά θα είναι αργά. Ο Σαμαράς είχε μιλήσει για σοκ, το περιμένουμε κοιτάζοντας με δέος.
        Δεν ξέρω αν έχει ποινικές ευθύνες ο Βενιζέλος και δε μπορώ να το κρίνω, αλλά όλοι όσοι είχαν σχέση με τις περίφημες λίστες φέρουν ευθύνη. Πολύ πιθανόν να γίνονται και πράγματα που δεν ακούγονται, αλλά όσο αυτά δεν επηρρεάζουν θετικά την καθημερινότητά μας είναι "αόρατα".
        Προσωπικά είμαι της άποψης ότι ο Σαμαράς πρέπει να πάει γρήγορα σε εκλογές, να τις προκαλέσει βγάζοντας το Βενιζέλο στη σέντρα, μόνο να κερδίσει έχει! Ισως κι εμείς, αν όλα όσα έχει πει εξακολουθεί να τα πιστεύει! Αλλά όσο συνεχίζεται η παρούσα πορεία, συγγνώμη αλλά πάμε ολοταχώς στο γκρεμό και μετά αγαπητέ Φαήλο ούτε για παιδεία, ούτε για υγεία, στρατό ή ότι άλλο θα μπορούμε να μιλάμε. Και πίστεψέ με, τα λέω αυτά χωρίς να αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα αυτή τη στιγμή, ίσα ίσα μέσα από το ξεσκαρτάρισμα που υποχρεωτικά γίνεται ίσως και να ευνοούμαι επαγγελματικά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα συνεχιστεί αν δε βελτιωθεί πιά η κατάσταση!

  26. Ενας τριτος avatar
    Ενας τριτος 19/01/2013 23:44:37

    "...Απόκτηση όλων των λιστών, από όλες τις ξένες τράπεζες και φορολόγηση των αδήλωτων εισοδημάτων..."
    Ετσι διατυπωμενη, η φραση αυτη σημαινει οτι δεν θα ασκησουμε ποινικες διωξεις και οτι θα αμνηστευσουμε ολα τα εγκληματα (ξεπλυμα μαυρου χρηματος, μιζες, ισως και χειροτερα) καρπος των οποιων ειναι τα χρηματα αυτα. Σημαινει επισης οτι δεν θα ψαξουμε να μαθουμε ποιοι κρυβονται πισω απο την ιδιωτικη υπαλληλο της λιστας με τα 500 εκατομμυρια. Με αυτο το τροπο θα ξεκινησουμε να φτιαξουμε μια νεα, υγειη κοινωνια; Πανω σ'αυτες τις βασεις θα κτισουμε μια σοβαρη οικονομια;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ενας τριτος 20/01/2013 00:32:10

      Πάρτο αλλιώς. Απλά αναφέρομαι στο κατ' εμέ κατεπείγον που είναι ένα: οι λίστες να αξιοποιηθούν άμεσα για να μπει με την φορολόγηση των πονηρούληδων χρήμα στα ταμεία. Αυτό έκαναν όλες οι σοβαρές χώρες.

      • Ενας τριτος avatar
        Ενας τριτος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 11:54:11

        Αν εννοεις οτι θα δοθει μονο φορολογικη αμνηστια, κανενα προβλημα. Γιατι οι σοβαρες χωρες στις οποιες αναφερεσαι εδωσαν μονο φορολογικη αμνηστια. Αυτες δεν ειχαν να αντιμετωπισουν τοσα πολλα και σοβαρα ποινικα αδικηματα/εγκληματα οπως εμεις.

  27. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 19/01/2013 23:54:13

    Από τη στιγμή που σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου υπάρχουν ακριβώς τα ίδια φαινόμενα με άστεγους και πεινασμένους, και από τη στιγμή που ο Καποδίστριας ως Άγιος της πολιτικής έδινε το μισθό του για να ταϊστούν κάποιοι ανήμποροι και δεν μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω από το να φέρει πατάτα για να καλλιεργηθεί και να έχει κάτι ο λαός να φάει, τι περιμένετε να κάνει ο πρωθυπουργός άλλο από το να συντονίσει τους φορείς που ασχολούνται με τέτοιου είδους ανάγκες (Εκκλησία, Δήμους, κλπ); Να γυρνά στις γειτονιές τα βράδια ο ίδιος και να τους ταΐζει; Και που ξέρουμε αν ο μισθός του δίνεται σε ίδρυμα που έχει πρόβλημα π.χ.; Το συναίσθημα ΠΑΝΤΑ θολώνει την κρίση του ανθρώπου.

    • A BLACKQUEEN, IN THE WHITE SIDE avatar
      A BLACKQUEEN, IN THE WHITE SIDE @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 01:58:37

      Δεν χρειάζεται να βγεί ο Πρωθυπουργός στους δρόμους το βράδι για να.... ταϊζει πεινασμένους. Μπορεί αν συλλάβει το μέγεθος της αθλιότητας, να δώσει εντολές ώστε να στεγαστούν ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι νεοάστεγοι Έλληνες σε κρατικά κτίσματα που παραμένουν αναξιοποίητα, ή και να πιέζει καθημερινά ώστε να εξευρεθούν κονδύλια προς σίτηση ΟΛΩΝ των Ελλήνων που λιμοκτονούν. Δεν μας ενδιαφέρει δε τι συμβαίνει στις άλλες μεγάλες πόλεις του κόσμου. Εμείς είμαστε μόνο 10.000.000 άνθρωποι, μπορούμε να ζήσουμε όλοι αξιοπρεπώς και μέχρι τη λαίλαπα των μνημονίων ούτε άστεγους, ούτε πεινασμένους είχαμε. Άρα, δεν πρέπει να συμφιλιωθούμε στιγμή με τη φρίκη που μας κυκλώνει. Συνθηκολόγηση με τη μιζέρια, δε θα κάνουμε ποτέ.

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ A BLACKQUEEN, IN THE WHITE SIDE 20/01/2013 11:33:52

        Αυτό που γράφετε για τη στέγαση των αστέγων το έχω σκεφθεί κι εγώ.
        Τόσα δημόσια κτίρια εγκαταλελειμμένα υπάρχουν. Σιδερένια κρεβάτια μόνο να βάλουν (σαν αυτά που είχαμε στο στρατό), τίποτα άλλο δεν χρειάζεται γιατί στρώματα και κουβέρτες έχουν οι άνθρωποι που κοιμούνται στο δρόμο. Ας μην την ανάψουν τη θέρμανση, λίγο πιο ζεστά από έξω πάλι θα είναι και δεν θα βρέχονται ούτε θα φυσάει.
        Κόστος μηδέν. Τίποτα.
        Οι περισσότεροι θα πήγαιναν νομίζω.
        Μήπως όμως δεν το κάνουν για να τους βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι και να σκεφτόμαστε "πάλι καλά είμαστε, μας έκοψαν το μισό εισόδημα βέβαια, αλλά δεν βρεχόμαστε όταν βρέχει...";
        Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να φανταστώ άλλο λόγο που δεν γίνεται αυτό.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ kapar13 20/01/2013 17:45:33

          ''Μήπως όμως δεν το κάνουν για να τους βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι και να σκεφτόμαστε “πάλι καλά είμαστε, μας έκοψαν το μισό εισόδημα βέβαια, αλλά δεν βρεχόμαστε όταν βρέχει…”;''
          1) Αγαπητέ kapar13, αν έχουμε φτάσει πια σε τέτοιο σημείο κακομοιριάς, που η θέα του εξαθλιωμένου συνανθρώπου να μη μας γεμίζει οργή κι αγανάκτηση αλλά απλά και μόνο να καταφέρνει να ενεργοποιεί το ταπεινό ένστικο της αυτοσυντήρησης, τότε είμαστε εντελώς αλλοτριωμένοι και ας χαθούμε τελικά, μιάς κι είμαστε αυτής της τόσο χαμηλής ποιότητας όντα.
          2) Εγώ πιστεύω οτι ΑΝ είχε ο κ. Αντώνης Σαμαράς άμεση επαφή με αυτό που αποτελεί την αληθινή ζωή των Ελλήνων, αν αποκτούσε άμεση γνώση της φρίκης δηλαδή , αν τολμούσε να βγει από το γυάλινο κλουβί της Πρωθυπουργικής ''απομόνωσης'' ώστε να έχει προσωπική εικόνα, είναι αδύνατον να μην αισθανόταν την ασφυξία που προκαλεί ο διάχυτος πόνος κι η απελπισία του απέναντι. Κι αν αισθανόταν, τότε θα σκεπτόταν διαφορετικά, τότε θα δρούσε διαφορετικά και θα επαναστατούσε το συντομότερο. Τότε θα έδινε και λύσεις σε πολλά.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ kapar13 20/01/2013 20:24:52

          ''Μήπως όμως δεν το κάνουν για να τους βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι και να σκεφτόμαστε “πάλι καλά είμαστε, μας έκοψαν το μισό εισόδημα βέβαια, αλλά δεν βρεχόμαστε όταν βρέχει…”;''
          1) Αγαπητέ kapar13, αν έχουμε φτάσει πια σε τέτοιο σημείο κακομοιριάς, που η θέα του εξαθλιωμένου συνανθρώπου να μη μας γεμίζει οργή κι αγανάκτηση αλλά απλά και μόνο να καταφέρνει να ενεργοποιεί το ταπεινό ένστικο της αυτοσυντήρησης, τότε είμαστε εντελώς αλλοτριωμένοι και ας χαθούμε τελικά, μιάς κι είμαστε αυτής της τόσο χαμηλής ποιότητας όντα.
          2) Εγώ πιστεύω οτι ΑΝ είχε ο κ. Αντώνης Σαμαράς άμεση επαφή με αυτό που αποτελεί την αληθινή ζωή των Ελλήνων, αν αποκτούσε άμεση γνώση της φρίκης δηλαδή , αν τολμούσε να βγει από το γυάλινο κλουβί της Πρωθυπουργικής ''απομόνωσης'' ώστε να έχει προσωπική εικόνα, είναι αδύνατον να μην αισθανόταν την ασφυξία που προκαλεί ο διάχυτος πόνος κι η απελπισία του απέναντι. Κι αν αισθανόταν, τότε θα σκεπτόταν διαφορετικά, τότε θα δρούσε διαφορετικά και θα επαναστατούσε το συντομότερο. Τότε, σίγουρα θα έδινε και λύσεις σε πολλά.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ A BLACKQUEEN, IN THE WHITE SIDE 20/01/2013 12:55:30

        !!!!!!!!!!!!!!!!

  28. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 19/01/2013 23:58:29

    Συμφωνώ για ύπαρξη μόνο πολιτικών ευθυνών. Μάλλον ο Φαήλος το έγραψε για να δείξει πόσο κακή είναι μια αναγκαστική συγκυβέρνηση με αυτούς που μας διέλυσαν απλά για να αποφύγουμε τα τρισχειρότερα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 00:07:47

      Ακριβώς.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 00:39:12

      Το ότι η συγκυβέρνηση είναι "αναγκαστική" είναι δεδομένο. Το έχουμε πει πολλές φορές.
      Τώρα, αν δεν κάνω λάθος, μιλάμε για το συγκεκριμένο( την συνεδρίαση για τη λίστα, την ψηφοφορία της Πέμπτης και την ευθύνη ή μη Βενιζέλου), εξ ου και η φράση "ο Βενιζέλος καθάρισε στη Βουλή λόγω συγκυβέρνησης".
      Καθάρισε στη Βουλή λόγω...;Εγώ ισχυρίζομαι πως καθάρισε γιατί δεν υπήρχαν ενδείξεις ποινικής ενοχής. Μάλλον σε αυτό συμφωνεί και ο Φαήλος , αλλά δεν το γράφει σαφώς.
      Η ερμηνεία της μη ακριβούς διατύπωσης του νοήματος είναι αποδεκτή.
      Αλλά και δεν υπήρχαν ποινικές ευθύνες και "καθάρισε λόγω συγκυβέρνησης" δεν πάει. Ή μόνο το πρώτο ισχύει( που αρκεί) ή το δεύτερο περισσεύει.
      Δηλαδή αν δεν υπήρχε η συγκυβέρνηση , η ΝΔ θα έπρεπε να ψηφίσει την παραπομπή ενώ δεν υπήρχε πονική ευθύνη;

      • NIKOS X. avatar
        NIKOS X. @ Kώστας ΜΠ 21/01/2013 10:59:41

        "Δηλαδή αν δεν υπήρχε η συγκυβέρνηση , η ΝΔ θα έπρεπε να ψηφίσει την παραπομπή ενώ δεν υπήρχε πονική ευθύνη;"

        Αν δεν υπήρχε συγκυβέρνηση αγαπητέ Kώστα ΜΠ, η ΝΔ θα ψήφιζε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την παραπομπή, έστω για να διαπιστωθεί αν οι υποψίες ποινικής ενοχής έχουν βάση ή όχι.

  29. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 00:01:43

    Δεν είναι θαυματοποιός να τα λύσει όλα σε έξι μήνες.
    Νομίζω υπάρχουν τέτοια κέντρα αλλά δεν είναι αυτή η λύση. Χρειάζονται άμεσες και πρακτικές δράσεις, πχ, θα έλεγα κτίρια, όπως αυτά των πρώην καταλήψεων να γίνουν καταφύγια αστέγων, οργανωμένα και με την βοήθεια εθελοντών, κρατικών φορέων, της εκκλησίας και των Ενόπλων Δυνάμεων (γιατί όχι), να παρέχουν στέγη, τροφή και βασικές υπηρεσίας υγείας. Συμμερίζομαι την οργή σου, αυτά που βλέπεις εσύ, τα βλέπω κι εγώ, όμως βαθιά άδικοι οι χαρακτηρισμοί σου.

    • flaps avatar
      flaps @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 12:02:48

      "Δεν είναι θαυματοποιός να τα λύσει όλα σε έξι μήνες".

      Και βέβαια όχι!
      Εχει ομως ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι πολλών.
      Οτι έχει ακαμψία στη θέληση κι όχι στη κρίση του.

  30. Fëanor avatar
    Fëanor 20/01/2013 00:01:55

    Εξαιρετικό άρθρο, όπως πάντα. Όμως έχω μία απορία: με τις καθημερινές απεργίες στο ΜΕΤΡΟ τι θα γίνει? Γιατί (και μέχρι πότε) θα επιτρέπει ο Σαμαράς σε κάτι ουρακοτάγκους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ σαν τον Σταματόπουλο να παγώνουν την προσπάθεια του έθνους για ανάκαμψη? Γιατί με την παράλυση της Αθήνας και τις εργατοώρες που χάνονται (συν την εικόνα που δίνουμε στο εξωτερικό) αυτό γίνεται. Δηλαδή στις πόσες μέρες απεργίας του ΜΕΤΡΟ πρέπει να φτάσουμε προκειμένου να επιληφθεί ο Πρωθυπουργός? Για ποιον λόγο επιτρέπει στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ να παραλύει κάθε μέρα την πρωτεύουσα?

  31. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 00:02:37

    Παράλειψη: Αστέγων ή/και ανέργων.

  32. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 00:06:50

    Έχω γράψει ουκ ολίγες φορές για την ανάγκη επανελλήνισης της παιδείας, της κλωτσηδόν απομάκρυσνσης των παρακμιακών εθνομηδενιστών από αυτήν, που απαιτούν να πληρώνονται για να κοπρίζουν την διαταραχή τους στα παιδιά μας και άλλα πολλά για την ανάκτηση από το Έθνος των Πανεπιστημίων και της όλης Παιδείας, διότι το κράτος οφείλει να αποφασίσει τι ανθρώπους θέλει να αναθρέψει: Έλληνες ή μηδενιστικά ανδράποδα;

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 00:36:50

      Το ευκταίο περιγράφετε. Και έστω ότι υπάρχει η πολιτική βούληση πια. Με ποιες νόμιμες διαδικασίες μπορεί το ευκταίο να υλοποιηθεί; δηλ. να απομακρυνθούν οι εθνομηδενιστές από τα πανεπιστήμια ;
      Κι αν αυτό φαντάζει δύσκολο, γιατί δεν ξεκινά η πιο απλή αντικατάσταση των σχολικών εγχειριδίων, που ύπουλα σαμποτάρουν την διαμόρφωση εθνικής συνείδησης στους μαθητές ; (ακόμη και σε άσχετα βιβλία διδασκαλίας της γλώσσας στο δημοτικό ή το γυμνάσιο). Και το ακόμη πιο απλό: γιατί δεν αναμορφώνεται το πρόγραμμα εορτασμού σημαντικών ιστορικών επετείων, όπως πχ ο Μακεδονικός αγώνας, που συνήθως εκφυλίζεται σε ανούσιες, τελικά, δεκάλεπτες ομιλίες ;

  33. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 20/01/2013 00:09:58

    Φαήλο,
    Από μικρός άκουγα ότι, η συμμετοχή μας στην ΕΕ, αποτελεί και εγγύηση των συνόρων μας και του πολιτεύματος. Δηλ. αν κάποιος κινηθεί εχθρικά εναντίον της χώρας μας, σύσσωμη η ΕΕ θα στείλει αερόπλανα, βαπόρια και φρεγάτες προς βοήθεια. Είναι έτσι ή δεν είναι ? Αν είναι, γιατί να ξοδέψουμε τα οφέλη της μελλοντικής ανάπτυξης σε όπλα και ανταλλακτικά ?

    • A BLACKQUEEN, IN THE WHITE SIDE avatar
      A BLACKQUEEN, IN THE WHITE SIDE @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 20/01/2013 00:21:41

      Αυτά που ...ακούγατε ξεχάστε τα, κανείς εκτός από τους Έλληνες ΔΕΝ πρόκειται να υπερασπιστεί την Ελλάδα ΑΝ δεχτεί ποτέ επίθεση. Αφήστε που μπορεί πολλοί ...''φίλοι'' να γνωρίζουν από πριν και να έχουν δώσει και την άδεια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 20/01/2013 00:45:09

      Δεν είναι έτσι. Υποθέτω πως κάνεις πλάκα βέβαια. Η ΕΕ ουδέποτε εγγυήθηκε τα σύνορα μας. Ρώτα τις οικογένειες του Νίκου Σιαλμά και του Κώστα Ηλιάκη. Ξέρουν...

      • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 01:57:19

        Δηλαδή Φαήλο μου η Ευρωπαϊκή Αλληλεγγύη τελειώνει στα τοκοχρεωλύσια?

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 20/01/2013 15:42:36

          Μην σου πω ούτε κι εκεί.

  34. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 20/01/2013 01:19:04

    Τελικά δεν άλλαξαν τα κόζια στην ΕΕ με την έκδοση ευρωομολόγου όπως έλεγε η γνωστή παρότρυνση τον καιρό των εκλογών, την άνοιξη για να κάνουμε υπομονή. Κατόπιν, δεν "ήρθε το ιππικό" όταν μας ειπώθηκε να περιμένουμε μέχρι τις Αμερικάνικες εκλογές. Τώρα θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις γερμανικές εκλογές "που αρκετά πράγματα θα αλλάξουν ". Στο μεταξύ η τύχη της χώρας είναι και θα είναι στα χέρια (και στο μυαλό και τη ψυχή) του Χατζηδάκη και του Στουρνάρα που μεταξύ άλλων θα τους έρθει η επιφοίτηση να μειώσουν τους φόρους (και να παραδεχθούν ότι κάνουν τραγικό λάθος όλον αυτόν τον καιρό) και να ξεκινήσουν δημόσια έργα προς όφελος άλλων πλην του Μπόμπολα! Έλεος!

  35. jimmys31 avatar
    jimmys31 20/01/2013 09:13:50

    ΦΑΙΛΟ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ..ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ....ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΜΙΣΘΟΤΟΙ ΒΑΛΑΜΕ ΠΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΑΣ .....ΜΕΧΡΙ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΝΑΜΕ .ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΒΛΕΠΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΟΥΦΑ -ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΟΡΓΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ...ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3-4-5 ??? ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΤΟΥΣ ???? ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΑΤΖΟΛΑ ..ΑΥΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΓΟΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ..ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΝΤΟΣ ΕΣΒΗΣΕ ΠΑΕΙ ....ΦΟΥΣΚΑ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΕ (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ)..ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΚΩΜΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΟΥΣΚΑ ???????????? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ !!!!!!! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ????? ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ....... ΕΜ ΤΟ ΝΕΟ ΣΠΑΣΟΚ .... ΑΣ ΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ.........

  36. Ραβινος avatar
    Ραβινος 20/01/2013 09:19:23

    ''...ως τώρα ο Έλληνας με μια σειρά ταχέων ρήξεων''
    * Αναδιαρθρωση των διαδικασιων διαχειρισης των ασφαλιστικων θεματων {εκδοση συνταξεων ,αξιοποιηση περιουσιας φορεων κοινωνικης ασφαλισης ,εξορθολογισμο μεθοδων εισπραξης εισπραξης εισφορων ,μηχανογραφικη εισβολη σε ολες τις λειτουργικες διεργασιες κλπ }.Οταν επικεφαλης του ΙΚΑ παραμενει ο ταμιας του ΠΑΣΟΚ τοτε φεξε μου και γλυστρησα !Διαβαστε τι εγραψε χθες στην ''Κ'' για την στρατηγικη του ΙΚΑ και βγαλτε συμπερασμα για το τι προοπτικες υπαρχουν για το εγχειρημα ''Μαχη κι'οχι διαχειριση''.
    * Πολεμος κατα της ανεργιας .Με τον ΟΑΕΔ σε θεση αμυνης και οχι επιθεσης δεν προκειται να γινει αλλαγη της εικονας αυξησης των ανεργων .Επικεφαλης κι'εκει στελεχος του ΠΑΣΟΚ οποτε αλληλουια !

  37. Geros avatar
    Geros 20/01/2013 10:55:24

    Ποιος είναι ο ορισμός του πολιτικού στην Ελλάδα?

    1. Χρησιμοποιεί πολιτική γλώσσα , είναι φράσεις που όταν λέγονται γενικά και αόριστα συμφωνούν όλοι ή σχεδόν όλοι με αυτές αλλά φυσικά ποτέ δεν γίνονται συγκεκριμένες προτάσεις γιατί τότε ΟΛΟΙ θα διαφωνούσαν. Είναι γνωστά και ως "πολιτικά ευχολόγια". (" Αν δεν πάρουν μπροστά τα μεγάλα έργα, δεν απλοποιήσουμε το φορολογικό, δεν τσακίσουμε την γραφειοκρατία και την διαφθορά, αν δεν φτιάξουμε ένα υγιές κι ελκυστικό περιβάλλον για τις επενδύσεις, ένα μικρότερο αλλά σοβαρότερο κι ισχυρότερο κράτος")

    2. Δείχνει απόλυτη έλλειψη σεβασμού στους τεχνοκράτες. Είναι κλασικό σημάδι πολιτικού τρόπου σκέψης , οι τεχνοκράτες βλέπετε έχουν την τάση να μας θυμίζουν μια μικρή λεπτομέρεια που λέγεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. (Απλά οικονομολόγοι, λογιστές, τοκιστές και σουλατσαδόροι; Χρειάζονται κι οι τεχνοκράτες, για να εκτελούν τις εντολές και να μην κάνουμε λάθος στις αριθμητικές πράξεις εμείς του κλασσικού.)

    3. Η κάθε τους παρέμβαση τελειώνει με πρόταση επιβολής ενός νέου φόρου υπέρ του τομέα ενδιαφέροντος τους. Όμως ποτέ , ΜΑ ΠΟΤΕ δεν το λένε φόρο , αλλά ένσημο , παράβολο , χαρτόσημο , επιβάρυνση , κατώτατο επιτρεπτό κέρδος και ότι φαντάζεστε. Ποτέ φόρο , ακούγεται άσχημα! (Ένσημο Αμύνης, 3, 4 Ευρώ σε κάθε συναλλαγή).

  38. Διογενης (ο αλλος) avatar
    Διογενης (ο αλλος) 20/01/2013 11:41:52

    φαηλο, μιας και μιλησες για παραδειγματικη ηγεσια. να σου θυμησω οτι ο προεδρος της ουρουγουαης κυκλοφορει με ενα σκαραβαιο του '60, φοραει τζιν και μπουφαν μαρκα μ' εκαψες και απο τα 12.500 $ που ειναι ο μισθος του κραταει τα 1.200 γιατι, οπως λεει ο ιδιος, ο μεσος ουρουγουανος πολιτης πρεπει να τα βγαζει περα με 1.000. παει να πει οτι κραταει και 200 ολοκληρα δολλαρια παραπανω μιας και ειναι....προεδρος της χωρας. τωρα, αυτο ονομαζεται παραδειγματικη ηγεσια. αν κατι τετοιο εννοεις, τοτε συμφωνω απολυτως

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Διογενης (ο αλλος) 20/01/2013 13:51:24

      Μέσα είσαι.

      • Διογενης (ο αλλος) avatar
        Διογενης (ο αλλος) @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2013 13:57:03

        σημασια φαηλο δεν ειναι να ειμαι εγω μεσα. αλλα καποιοι αλλοι.... . επειδη εκτιμω την αποψη σου (ο πατερα μου ειναι προσωπικος σου φιλος κ εχουμε μιλησει για σενα αρκετα) , πες μου σε παρακαλω, υπαρχει εστω κ ενας που να σκεφτεται ετσι εκει μεσα? θα μου δωσεις πολυ κουραγιο. εστω ενας!

  39. viva avatar
    viva 20/01/2013 11:52:15

    ......ο σκοπος αγιαζει τα μεσα ? σου φαινεται φυσιολογικο οι νδ βουλευτες να υπερασπιζονται με παθος τον Βενιζελο κ οι πασοκοι να κοιτανε χαμογελοντας ? αισθανεσαι καλα να υπερασπιζεσαι τον χοντρο ? εχει ¨η δεν εχει ποινηκες ευθηνες ο χοντρος ? αν δουλευε ο Βενιζελος στην Ζημενς κ εφευγε παιρνοντας το πελατολογιο κ τα βιομηχανικα μυστικα της εταιρειας δεν θα τον κηνηγουσε νομικα η εταιρεια? ετσι θα υπαρξει δικαιοσυνη ? νομιζεις οτι θα καθεται αδιαμαρτυρητα ο ελληνας να τον ξεσκιζουν ενω ο ΓΑΠ ,κ σια κυκλοφορουν ελευθεροι? αν βγει κ αλλο σκανδαλο με τον χοντρο (που θα βγει σιγουρα !)πχ υποβρηχια τι θα κανετε ?

    • Διογενης (ο αλλος) avatar
      Διογενης (ο αλλος) @ viva 20/01/2013 12:06:58

      μιας κ αναφερθηκες σε "αλλο" σκανδαλο με τον χοντρο. δυο λεξεις θα πω που οι διαδρομοι νοσοκομειων το 'χουν τουμπανο κ 'μεις κρυφο καμαρι. μεταγραφες φοιτητων.

  40. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 20/01/2013 12:06:51

    Αν και συμφωνώ σε πολλά απ'αυτά που λές,έχω να διαφωνήσω και σ'άλλα
    τόσα.Εγώ είμαι απ' αυτούς που γύρισαν στην Ν.Δ. για να υποστηρίξω την
    εκλογή Σαμαρά στην αρχηγία ,και με πίστη στην συνέχεια έδωσα αγώνα για
    να φτάσει και στην Πρωθυπουργική καρέκλα.Τι περίμενα;Όλα αυτά που έ-
    λεγε προεκλογικά.Την δικαιολογία της μη αυτοδυναμίας μπορώ να την δεχτώ
    σε κάποια ζητήματα,σε κάποια άλλα όμως την θεωρώ και λίγο ευλογία. Η παρουσία ας πούμε,της Ευρωπαικής κάτα κάποιο τρόπο Αριστεράς {ΔΗΜΑΡ},
    θα μπορούσε να αποτελέσει ένα στοιχείο πίεσης προς τους δανειστές.Έγινε
    κάτι προς αυτή την κατεύθυνση;Τίποτα απολύτως .Χρησιμοποιήθηκε τουλά-χιστον στην σύνταξη του "νέου " φορολογικού νόμου; Μηδέν.Μήπως χρησιμο-ποιήθηκε για ν'αρχίσει έστω και για τα μάτια του κόσμου η πάταξη της φορο-διαφυγής;Μήπως άρχισε να γίνεται κάποια κάθαρση στα πρόσωπα που διοι-κούσαν τ'ασφαλιστικά ταμεία και οργίαζαν τα τρία τελευταία χρόνια κι εξα-
    κολουθούν να το κάνουν;Μήπως κι εκεί μας εμπόδισε η τρόικα;Μήπως ήταν θέμα χρημάτων η δίκαιη απονομή των εφ'άπαξ που ακόμα το περιμένουμε από
    ασφαλιστικό ταμείο {ανθηρό},γιατί πως αλλοιώς άνοιγε κάθε μήνα τον κορβα-
    νά και δάνειζε το ΙΚΑ 100.000.000 ΕΥΡΩ ,ναι όπως το ακούσατε, για να δίνει
    συντάξεις;Είναι θέμα της τρόικα να μπεί μια τάξη σ'όλα αυτά;
    Μετά ποιός είπε στον Σαμαρά ότι η ψήφος μου ήταν εξουσιοδότηση,να φάω στην μούρη πεσκέσι, όλο το ΙΟΒΕ . Δηλαδή Στουρνάρα,Αθανασόπουλο,τους Κυριακόπουλους,τους Τσουκάληδες κι όλους αυτούς που ξέρουμε καλά τι και ποούς αντιπροσωπεύουν;Εγώ ζω στην επαρχία{ευτυχώς},που αν και δεν ζούμε
    στον ίδιο βαθμό με την Β.Κ.Σ. το δράμα των συνανθρώπων μας,όλο και κάτι θα βρεθεί για τον γνωστό και τον γείτονα,δεν θέλω να κατεβαίνω στο κέντρο της
    πόλης ακριβώς για τους ίδιους λόγους.Κυκλοφόρησα όμως στην Αθήνα προσφά-τως και λόγω συγγενείας, προς τα βόρεια προάστια.Εκεί λοιπόν όλα είναι σαν να μην πέρασε μιά μέρα.Εκτός από το άγχος της ληστείας,κάτι είναι κι αυτό ,
    δεν λέω,για την επιβίωση ουδέν άγχος,λίγος μόνο προβληματισμός ,μπας και τους φορολογηθούν οι περιουσίες τους{οι φανερές εννοώ}λίγο παραπάνω,οι γόνοι τους απολαμβάνουν χωρίς άγχος τας σπουδάς τους στο εξωτερικό κυρίως,
    σιγά μην τους αφήσουν στα ελληνικά Πανεπιστήμια,{όχι πως ήταν άξιοι και να μπούν},να τους φέρουν κανένα αναρχικό ή καμμιά αναρχική για ταίρι.Έτσι διάγουν αυτή την ζωή .Και όποιος πει κάτι άλλο,μάλλον τον εαυτό του κοροι-δεύει. Η ανεργία αφορά μόνο τους γόνους της μεσαίας και μικρομεσαίας τάξης,
    που σπούδασαν τα παιδιά τους στα εδώ πανεπιστήμια κ.λ.π.
    Όσο λοιπόν αγαπητέ Φαήλο ο Πρωθυπουργός δέχεται όλα αυτά,χωρίς να κά-νει κάτι θα λαλούμε κατ'αυτόν τον τρόπο και σωτηρία ουκ έχομεν.Μακάρι να
    επαληθευτούν αυτά που ελπίζεις κι εύχεσαι εσύ,αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο!
    Όσο για τον χρόνο ,περνά γρήγορα και αν δεν κάνει κάποιες τομές σύντομα
    η χιονοστιβάδα θα πέσει επί των κεφαλών όλων.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Χωρις Μασκα 20/01/2013 13:29:19

      Η πεποιθηση οτι η κατρακυλα της χωρας δεν εχει ακομα τελειωσει ειναι διαχυτη παντου.Απο του ανεργους που πολλαπλασιαζονται μεχρι το πετρελαιο που η διακινηση του [μηδαμινη] δεν εφερε τα αναμενομενα εσοδα και μαυρισε απο την αιθαλομιχλη τον ουρανο....Ευτυχως ο καλος Θεος μας
      λυπηθηκε και εχουμε εναν ηπιο χειμωνα.
      Εκεινο ομως που θα φερει την εκρηξη και το εννοω ειναι οτι αν αποτυχει ο πρϋπολογισμος στα εσοδα αυτοματως θα μειωνονται μισθοι και συνταξεις.... Γι αυτο ολοι κοπτονται οτι δεν θα ξαναμειωσει η κυβερνηση; επειδη θα μειωνονται αυτοματα και θα το χρεωνουν στην Τροϊκα; Να παρουν απο τους εχοντες ακομα δυσκολευονται; τι λες βρε παιδι μου; μονο στα σπιτια στην Εκαλη και στη Πολιτεια να μπαινει ο Εφοριακος και να τα ελεγχει ενα ενα και να εχει και μπονους με το κομματι, θα λυνοταν το προβλημα. Με ΕΛΛΙΠΕΙΣ καταλογους και παραποιημενες λιστες και ονοματα απο υπολογιστες που δεν εχουν επαρκη τροφοδοτηση δηλ με ενα λογο απο τα γραφεια δεν γινεται δουλεια......Αυτος δε που εχει επιχειρηση η μαγαζι [μιλαμε για τους μεγαλομικρομεσαιοιυς] προτιμαει να πληρωσει το προστιμο γιατι τους στοιχιζει λιγωτερο απο το....κλεψιμο. Αν ομως η ποινη δεν ηταν προστιμο αλλα οριστικο κλεισιμο, να δεις πως θα το σκεφτοντουσαν ολοι.Ετσι κι αλλιως τοσα κλεινουν απο αναδουλεια, ας κλεισουν και μερικα για τιμωρια γιατι ο Ελληνας μονο ετσι καταλαβαινει.Παραπανω καποιος εγραψε οτι στα βορεια προαστια δεν αλλαξε τιποτα.Συμφωνω. Το κεφαλαιο εχει πολυ καλα καμουφλαριστει.Αν ο Σαμαρας δεν πεισει οτι θελει να το υποχρεωσει να σεβαστει τουλαχιστον τη χωρα που ενεργοποιειται και συνεχισει τα "προσπαθω αλλα ειναι δυσκολο η τι να κανουμε η φοροδιαφυγη ειναι το μεγαλο προβλημα της χωρας η αμα δεν πανε καλα οι εισπραξεις εχουμε παντα τα μονιμα υποζυγια.." τοτε θα τους στειλει ολους -απο αντιδραση και μονο και στη βαση του γαια πυρι μειχθητω- απεναντι και παλι θα ψαχνομαστε. Εκτος και αν δεν τον εδιαφερει ....
      Τα παραπανω ειναι σκεψεις που συζητουν αυτοι που ολοι αποκαλουμε "νοικοκυραιους" και περιμενουν καποια αλλαγη.Αλλα ο χρονος στη πραγματικη ζωη ειναι πολυ πιεστικος και λιγος εν σχεσει με το πως μετραει ο χρονος στα εδρανα της Βουλης για παραδειγμα.....

  41. DI.KO avatar
    DI.KO 20/01/2013 12:46:59

    Ξεχάστε τις αυτοδυναμίες. Έχει περάσει οριστικά η εποχή των αυτοδυναμιών εφ’ όσον το πολιτικό σύστημα στο σύνολο του (εννοώ τους πολιτικούς) παραμένει το ίδιο. Το ζητούμενο τώρα και στο εγγύς μέλλον είναι προγραμματικές συμφωνίες μεταξύ κομμάτων για σταθερές κυβερνήσεις που να επιτρέπουν την διενέργεια ισορροπημένης πολιτικής για μια τετραετία.
    Με αυτό τον τρόπο αντιπροσωπεύονται μεγαλύτερα τμήματα της κοινωνίας σε μια κυβέρνηση ή έστω στον προγραμματισμό της πολιτικής και αποφεύγονται κατά το δυνατόν σοβαρά σφάλματα. Εκτός όμως από αυτό θέματα διαφάνειας ή διαφθοράς είναι πιο εύκολο να υλοποιηθούν/παταχθούν με σαφώς καλύτερο έλεγχο. Πιστεύω ότι αν ο ΑΣ συνεχίσει την πολιτική του με τα άλλα δύο κόμματα θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία στην υλοποίηση της. Αυτό βέβαια προϋποθέτει σωστό προγραμματισμό και σχέδιο απελευθέρωσης σταδιακά από τα μνημόνια λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές ανάγκες του λαού ΤΩΡΑ. Αν ο ΑΣ πήγαινε τώρα ή στους επόμενους μήνες σε εκλογές δεν θα είχε με τίποτε πλειοψηφία, αλλά ούτε και κανένα άλλο κόμμα.

  42. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/01/2013 13:34:41

    Εγινε κατι και δεν εμφανιστηκε το σχολιο μου; Δωστε μια επισημανση για να το εννοησω και γω.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ρηνα 20/01/2013 15:48:37

      Ο διαχειριστής θα ξέρει αλλά μερικές φορές και δικά μου σχόλια καθυστερούν να εμφανιστούν για καθαρά τεχνικούς λόγους. Υπάρχει κι ο δαίμων της τεχνολογίας.

  43. viva avatar
    viva 20/01/2013 14:02:19

    ...κ μην ξεχναμε οτι ειδικα το πασοκ θεωρουσε το κρατος ως τσιφλικι του,οποτε αν δικαιοσυνη κ κυβερνηση ηθελαν πραγματικα δικαιοσυνη θα βρισκανε πολλα στικακια,,,,,,,,αληθεια η λιστα του Χριστοφορακου που βρισκεται?

  44. Kostas G avatar
    Kostas G 20/01/2013 16:52:23

    Κύριε Κρανιδιώτη
    Αποφεύγεις να πεις οτι ο Σαμαράς συγκάλυψε τον Βενιζέλο και τον Παπανδρέου, ψηφίζοντας μάλιστα επιδεικτικά μόνο στην πρώτη κάλπη, καταπατώντας την συνταγματική αρχή της μυστικής ψηφοφορίας και χρησιμοποιείς την έκφραση "ο οξύθυμος Βενιζέλος καθάρισε στη Βουλή λόγω αναγκαστικής συγκυβέρνησης". Οποίον δίλημμα, το δίλημμα του φόβου. Για βγές στους δρόμους και συζήτησε με τους απλούς ανθρώπους να ακούσεις τί λένε και τι βρισίδι πέφτει.
    "Οσο καθυστερούμε την εξυγίανση, την ανάπτυξη και τη δημιουργία αληθινού πλούτου, τόσο θα χρειαζόμαστε να κόβουμε μισθούς και συντάξεις..."
    Καλά σοβαρολογείς? Εμείς οι απλοί πολίτες θα φταίμε άν δεν τα καταφέρουν οι υπουργοί και ο πρωθυπουργός? Ξεχνάς οτι κάθε λαός έχει τους ηγέτες του και περιμένει απο αυτούς τη συνετή διακυβέρνηση προς όφελός του? Και σήμερα περιμένει τουλάχιστον τα απλά και αυτονόητα, τα οποία όμως μέχρι σήμερα δεν γίνονται.
    Αλλωστε εσύ αναγκάζεσαι να περιγράψεις τις αυτονόητες ενέργειες, αυτές που όλοι κουβεντιάζουμε από τότε που σχηματίσθηκε η κυβέρνηση. Ομως δεν προβληματίζεσαι γιατί καμμία απο αυτές δεν έχει προχωρήσει? Αποφεύγεις επιμελώς να καταγγείλεις πρόσωπα και πρακτικές. Ως πότε? Γιατί?
    Και στο τέλος άν, (το απεύχομαι γι'αυτό ελπίζω ακόμη) δεν γίνει τίποτε από όσα προτείνεις, τα οποία πράγματι οδηγούν στην ανάπτυξη και την ευημερία, τί θα λές? Ο λαός φταίει και οι άλλοι? Ελπίζω όχι.
    Αλήθεια το " απόκτηση όλων των λιστών από όλες τις ξένες τράπεζες και φορολόγηση των αδήλωτων εισοδημάτων" ακούγεται πολύ ωραία, αλλά μέχρι σήμερα τίποτε. Ποιός φταίει?
    Ως πότε θα δίνουμε χρόνο και θα διατηρούμε την ελπίδα οτι η ΝΔ θα βγάλει τη Χώρα από την κρίση? Πόσο θα περιμένουμε ακόμα για να καταλάβει ο κ. Σαμαράς και οι περί αυτόν, οτι πρέπει να υπάρξουν "θύματα" και από την άλλη πλευρά, αυτή που μέχρι σήμερα δεν αγγίζει (φοροφυγάδες, φοροκλέπτες κλπ ολόκληρος εσμός άπληστων και αδίστακτων εκμεταλλευτών της κρίσης)? Και όχι μόνο από τους μισθωτούς και συνταξιούχους που με μία απλή παράγραφο σ'ένα νόμο, χωρίς συνταγματικές ερμηνείες και καθυστερήσεις, τους έχει πετσοκόψει και μάλιστα σε χρόνο μηδέν, χωρίς μελέτη, περίσκεψη, χωρίς την ελάχιστη κοινωνική δικαιοσύνη. Αλλωστε ο ίδιος ο κ. Σαμαράς δεν έλεγε οτι με την λιτότητα (μονομερή συμπληρώνω) η συνταγή δεν βγαίνει?

  45. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 20/01/2013 17:45:54

    @Φαήλο
    Αδελφέ καλά τα λές. Ποιος ομως εμποδίζει τον Σαμαρά και την κυβέρνηση να τα εφαρμόσει? Αν ειναι εξωθεσμικοί οι λόγοι, ειναι προτιμότερο να κόβουμε τον ομφαλιο λωρο και να ξεκινάμε απο την αρχή. Τότε ο κόσμος θα ειναι ετοιμος να πληρώσει το τιμημα εφοσον βλεπει καποιο φως... Οσο το τραβάμε πίσω στο τέλος δεν θα εχει κανει μονο ο Χατζηδάκης μια τεράστια τρυπα στο νερό αλλά κάποιοι θα γίνουν χωρίς να φταίνε και αποδιοπομπαίοι τράγοι...
    Ακουγα απο τον Σεπτεμβρη οτι θα πανε τον ΦΠΑ στην εστίαση στο 13% και το εκαναν γαργαρα. Αντ' αυτού συνεχίζουν να διατηρούν στο 5,5% το ΦΠΑ στις φυλλάδες και τα περιοδικά και επιπλέον απαλλασουν απο ΦΠΑ τις εταιρείες ανακυκλωσης (green business γαρ). Και ξερεις απο πότε τις απαλλαξαν? Απο τότε που μπηκαν και σε αυτό το αντικείμενο οι διαπλεκόμενοι μεγαλοεργολαβοεκδότες! Είπες τίποτα? Μην μου πεις η τρόικα, κλπ. γιατι θα θεωρήσω οτι κολησες το μικροβιο των πολιτικών μας!
    Στην θέση του Σαμαρά, θα ειχα πιάσει το αυτάκι του Στουρναρα να εφαρμοσει το 13% στην κατηγορία της εστιασης και να μαζέψω πολυ περισσότερα απο τα αντισταθμιστικά βάζοντας εφημερίδες-περιοδικά στο 13% και στις εταιρείες ανακυκλωσης που μεχρι σημερα απολαμβανουν ασυλίας ΦΠΑ στο 23%!
    Εσυ εισαι μαχομενος δικηγόρος κι εγω ενας μαχομενος να επιβιωσω μικρομεσαίος επιχειρηματίας. Και οι δυο ξερουμε καλά τι σημαινει αγορά. Απο αυτά που λες και απο αρκετά ακομα που θα μπορούσα να προσθέσω εκτος απο τα παραπάνω παραδειγμα, φοβάμαι οτι δεν θα τα καταλάβει κανενας απο το υπαρχον πολιτικό προσωπικό αφού το 80% και βαλε απο δαύτους, δεν ξερει αλλο επαγγελμα απο αυτο του πολιτικού για να μπορεί να κατανοήσει τι παει να πει αγορά. Εχω την εντυπωση οτι μιλάμε σε κουφούς και τα λεμε για να τα ακούμε εμεις οι ιδιοι!
    Αδελφε, κρίμα γιατι άλλα περιμέναμε και άλλα βλέπουμε. Επι της ουσίας και επειδή γνωριζόμαστε, μην μου πεις οτι δεν εισαι κι εσυ απογοητευμένος οπως κι εγω και πολλοί άλλοι κοινοί φίλοι? Κάνοντας την αναγκη φιλοτιμία όπως οι περισσότεροι απο εμας, την μόνη μάχη που βλέπω να δίνουμε ειναι η αθρογραφία εδω και αλλού. Ειναι αρκετό αυτό?

  46. astir avatar
    astir 21/01/2013 01:20:00

    ΠΕΣΤΑ ΦΑΗΛΟ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 81 ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΙ ΛΕΤΕ? ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

  47. astir avatar
    astir 21/01/2013 01:21:10

    ΥΓ ΓΡΑΒΑΤΑ ΔΕΝ ΦΟΡΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ ΠΟΤΕ

  48. viva avatar
    viva 21/01/2013 13:16:34

    ειναι δυνατον οι μικροι να πρεπει να εχουν ενημερωμενοι φορολογικα ασφαλιστικα για την οποιαδηποτε συνναλαγη με το δημοσιο ,ενω οι megaλοεργολαβοι με πραξη νομοθ.περιεχομενου να πληρωνωνται χωρις τα παραπανω........αγαπητε Φαηλο ?

  49. Stef avatar
    Stef 21/01/2013 13:44:38

    Μάχη; Από ποιόν; Από αυτόν που υπόσχονταν μέχρι το Μαίο αναδιαπραγματεύσεις και Ζάππεια και ισοδύναμα μέτρα και μόλις ήρθαν τα Τροϊκανά παραδώθηκε αμαχητί; Που υποβάλλει κάθε δυο και τρεις τα σέβη του στην Φράου Μέρκελ; Που δεν τολμάνε να ανακηρύξουν ΑΟΖ γιατί θα μας κάνουν ντα οι Τούρκοι; Που όταν αποκαλύπτεται στη Βουλή ο ρόλος των μουσουλμάνων βουλευτών με φωτογραφίες δίπλα στη σημαία της ανεξάρτητης...Θράκης, έχουν το στόμα ραμμένο; Έλεος!!! Καλή η κοροϊδία αλλά μόνο για τα κομματόσκυλα έχει αξία.

    • Gema avatar
      Gema @ Stef 22/01/2013 20:25:45

      Να και κάποιος που δεν εχει Αλσχαϊμερ.......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.