24/11/2009 12:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Μάχαιραν έδωσες, μάχαιρα θα λάβεις …»



Επειδή από το πρωί μας βομβαρδίζουν ανηλεώς με δήθεν πληροφορίες και αποκλειστικά για τη χθεσινή συνάντηση του Καραμανλή με γνωστό δημοσιογράφο (την οποία κατά τα άλλα πρώτοι αποκαλύψαμε) για την πληρότητα της ενημέρωσης σημειώνουμε τι γράφει σήμερα η «Πατρίδα» της Καρδίτσας για το ίδιο θέμα - και ίσως να είναι καλύτερα πληροφορημένη:

 Παρά την  πολύχρονη προετοιμασία και την επιμονή της Ντόρας να εκλεγεί από το Συνέδριο ο Καραμανλής την έστειλε στην βάση. Λέγοντάς της «μάχαιραν έδωσες, μάχαιρα θα λάβεις». Και τώρα τρέχει η Ντόρα να προλάβει τον Σαμαρά. Τα πάντα είναι δανεικά. Την πληρώνει με το ίδιο νόμισμα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 24/11/2009 12:47:58

    χαχαχα, τρομερη η φωτο. Ολη η αγαπη, η αλληλεγγυη και η συμπαθεια της Μητσοτακαινας προς τον πρωην πρωθυπουργο μας, χαραγμενη στο γλυκο προσωπακι της...!!!

    • loretta avatar
      loretta @ ΓΙΑΝΝΗΣ 24/11/2009 13:54:41

      ειναι που την εφαγε η σιγουρια και εγω της!

      αμα εχεις συμβουλο τον επιτιμο αυτα παθαινεις..!!

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 24/11/2009 12:49:04

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ:
    Τι θα σήμαινε, άραγε, εκλογή Σαμαρά στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας;
    • Πρώτον, ότι θα αναδειχθεί αρχηγός κόμματος εξουσίας στην Ελλάδα, εθνοκεντρικός και ευρωπαίος ταυτόχρονα. Όπως συμβαίνει σήμερα, με τους περισσότερους σοβαρούς ηγέτες της Ευρώπης.
    Οι οποίοι στηρίζουν απόλυτα την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση, αλλά δίνουν προτεραιότητα στο εθνικό συμφέρον των χωρών τους. Ή τουλάχιστον παίρνουν το εθνικό συμφέρον τους πολύ στα σοβαρά. Δεν σπεύδουν να το υποτάξουν στις θελήσεις και τα νεύματα της ευρω-γραφειοκρατίας. Που δεν βρίσκεται και «στα πάνω της» τον τελευταίο καιρό, έτσι κι αλλιώς…
    • Δεύτερον, γνωρίζει πολύ καλά τόσο τα ζητήματα της οικονομίας, όσο και της εξωτερικής πολιτικής. Και στους δύο αυτούς κρίσιμους τομείς έχει πλούσια πείρα και στέρεες απόψεις. Δεν εξαρτάται από τους εκάστοτε συμβούλους του.
    • Τρίτον, είναι καλός τεχνοκράτης, αλλά έχει και ευρύτερη παιδεία. Πράγμα σπάνιο γενικότερα. Κι ακόμα σπανιότερο για πολιτικούς ηγέτες πρώτης γραμμής.
    • Τέταρτον, είναι πολύ μετριοπαθής, αλλά διαθέτει και θάρρος. Συνήθως αυτές οι δύο αρετές είναι αμοιβαία αποκλειόμενες. Στην περίπτωσή του Σαμαρά συμπίπτουν απολύτως. Λένε συνεργάτες του (αλλά κι αντίπαλοί του), ότι τον πείθεις εύκολα όταν έχεις δίκιο, αλλά δεν τον μεταπείθεις ποτέ όταν υπερασπίζεται τα βαθύτερα πιστεύω του…
    • Πέμπτον, είναι εκ φύσεως συναινετικός κι ενωτικός, αλλά γίνεται και συγκρουσιακός όταν χρειάζεται. Κι αυτές οι δύο αρετές είναι σχεδόν πάντα αμοιβαία αποκλειόμενες στους πολιτικούς ηγέτες. Ο Σαμαράς διαθέτει και τις δύο.
    • Έκτον, έχει τη δυνατότητα να συνθέτει απόψεις με μεγάλη απόκλιση μεταξύ τους. Κι αυτό ίσως είναι η μεγαλύτερη «προστιθέμενη αξία» που φέρνει στο πολιτικό σύστημα:
    Συνήθως οι πολιτικοί είναι στα Οικονομικά είτε κρατιστές είτε νεοφιλελεύθεροι…
    Ο Σαμαράς έχει ισχυρές Κεϋνσιανές επιρροές από τα φοιτητικά του χρόνια, αλλά προβάλλει τις πιο σθεναρές αντιστάσεις στη φορολόγηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
    Είναι ο μόνος, ίσως, από τους πολιτικούς πρώτης γραμμής που θέτει το πρόβλημα των στρεβλώσεων των αγορών.
    Ως αληθινός Φιλελεύθερος ζητάει αποκατάσταση του ανταγωνισμού, άρα χτύπημα των καρτέλ.
    Ως γνήσιος Κεϋνσιανός ζητάει να ενισχυθούν οι δαπάνες με υψηλό πολλαπλασιαστή (κυρίως η εισοδηματική ενίσχυση των ασθενέστερων), καθώς και με υψηλή απόδοση (όπως οι δημόσιες επενδύσεις σε ανταγωνιστικούς τομείς).
    Επίσης, είναι ο μόνος που υποστήριξε μιαν άποψη αληθινά επαναστατική (στην Ελλάδα): ότι με χαμηλότερους φορολογικούς συντελεστές μπορεί το Δημόσιο να αντλήσει μεγαλύτερα έσοδα.
    Συνθέτει διαφορετικές προτάσεις της εφαρμοσμένης Οικονομικής και είναι αντίθετος μόνο με τον Μονεταρισμό. Όπως απέδειξε και η περιβόητη διαμάχη του με τον Κεντρικό Τραπεζίτη Ζαν Κλόντ Τρισσέ το 2006 στην Ευρωβουλή (για την οποία, μάλιστα, απέσπασε κολακευτικά σχόλια από το διεθνή Τύπο, από το Βρετανικό «Guardian» ως τη αμερικανική «Wall Street Journal»)…
    • Έβδομον, έχει μεγάλες συμπάθειες στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, και στις δύο πλευρές του πολιτικού φάσματος, χωρίς κανείς να τον θεωρεί «πειθήνιο φίλο» του. Για την ακρίβεια, πολλοί τον θεωρούν φίλο τους. Όμως, κανείς δεν τον θεωρεί «πειθήνιο»…
    • Όγδοο, κι ίσως το σημαντικότερο: Όπως δείχνουν και οι τελευταίες δημοσκοπήσεις, έχει πολύ μεγάλες συμπάθειες και εκτός Νέας Δημοκρατίας: Από το ΠΑΣΟΚ (κι όχι μόνο το «πατριωτικό») ως τον ΛΑΟΣ. Ακόμα και μέσα στην Αριστερά έχει επιρροή, αν όχι «διείσδυση»…
    • Ένατο, δεν μπερδεύεται στα… προφανή (τα οποία, στην Ελλάδα, είναι ακριβώς εκεί όπου τα «θαλασσώνουμε» συνήθως):
    Στην εσωκομματική συζήτηση για την στρατηγική ανασυγκρότησης της Νέας Δημοκρατίας είπε το απλό: Δεν θα μπορέσουμε να προσελκύσουμε ξανά τους ψηφοφόρους που μας έφυγαν και πήγαν στο ΠΑΣΟΚ (ή στον ΛΑΟΣ) πριν φέρουμε πίσω εκείνους που μας έφυγαν και δεν πήγαν πουθενά, έμειναν σπίτι τους κι έκαναν αποχή.
    Δεν θα μπορέσουμε να κερδίσουμε αυτούς που πέρασαν «απέναντι», αν δεν κερδίσουμε, προηγουμένως, αυτούς που έμειναν δίπλα μας.
    • Δέκατο: είναι ο πρώτος και μόνος πολιτικός ηγέτης της Κεντροδεξιάς που έθεσε το απαγορευμένο θέμα: της Ιδεολογίας.
    - Η Νέα Δημοκρατία είναι το μόνο κόμμα στην Ελλάδα που δεν υπερασπίζεται τις ιδέες του (κι ενίοτε κολακεύει τις ιδέες των αντιπάλων του, τις οποίες επίσης δεν πιστεύει - ούτε αυτές)
    - Η Νέα Δημοκρατία είναι το μόνο Κεντροδεξιό Κόμμα στην Ευρώπη που διστάζει να μιλήσει ανοικτά για πατριωτισμό, για ανταγωνιστικότητα, για μεσαία τάξη…
    Ο Σαμαράς έσπασε τα ταμπού! Και τον κατηγόρησαν ότι κάνει… «περιχαράκωση»!
    Ποια «περιχαράκωση»; Τους προτείνει τις βασικές αρχές που αποδέχονται όχι μόνο όλα τα Κεντροδεξιά Κόμματα της Ευρώπης, αλλά και αρκετά από τα Κεντροαριστερά Κόμματα εξουσίας. Που παραμένουν στην εξουσία, επειδή ακριβώς προσχώρησαν στις φιλελεύθερες αντιλήψεις…
    Η πολεμική κάποιων κατά Σαμαρά είναι μέτρο της πολιτικής υπανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας.
    Και η εκλογή Σαμαρά θα σημάνει το τέλος αυτής της υπανάπτυξης.
    Θα αποκτήσει η Ελλάδα, επιτέλους, μια σύγχρονη Κεντροδεξιά που δεν φοβάται τον ίσκιο της, δεν ντρέπεται για τις ιδέες της και τολμά να τις προβάλλει και να κερδίζει πολιτικές μάχες;
    Κυριακή κοντή γιορτή…

  3. ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ 24/11/2009 12:51:54

    Αυτός ο Καρούνος ο και καλά σύμβουλος του ΓΑΠ σε θέματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ξέρετε με τι ασχολείται; Με τις γραμματοσειρές στα έγγραφα του δημοσίου. Ω ναί! Το αναφέρει σε προσωπικό του σάϊτ. Τόσο καλά. Αυτός δεν είναι που επέλεξε και τους γεν. γραμματείς;

  4. αντί avatar
    αντί 24/11/2009 14:39:01

    Ζήτω ο Άθνιμος!!!

    http://www.parapolitiki.com/2009/11/blog-post_8990.html

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ αντί 24/11/2009 16:18:45

      Τελικά δεν μάθαμε. Αγωνιώ. Εκείνος ο γίγαντας του πολιτικού στοχασμού, ο αποτυχημένος υποψήφιος νομάρχης θεσσαλονίκης, ο Κοσκινάς (με τη φάτσα του λεμούριου), πήρε θέση; Πείτε μας. Η εκλογή αρχηγού απ αυτόν εξαρτάται.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Strange Attractor 24/11/2009 17:01:25

        Τον (κρυφ)άκουσα να λέει σε παρέα του "ξέρετε ότι είμαι με την Ντόρα αλλά δεν θα πάρω δημόσια θέση". Ασε ρε μεγάλε μη το κάνεις αυτό στην χώρα! ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ ΤΩΡΑ!

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Strange Attractor 24/11/2009 18:34:01

        Σάββατο βράδυ στις 8 η δήλωσή του σε διακαναλική μετάδοση

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 24/11/2009 18:59:38

          Κώστα φίλε, τι έγινε με Αβραμό στη Κύπρο? Δώσε ρεπορτάζ!

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 24/11/2009 19:13:44

          Η οργάνωση φαίνεται να έχει ταχθεί με Σαμαρά αλλά και η Ντόρα έχει τους ανθρώπους της που κινούνται. Θα στηθούν 5 κάλπες. Νομίζω ότι ο Σαμαράς θα πάει πολύ καλά.
          Ο Αβραμό ενωτικός αλλά και με τις μπηχτές του. Είπε ότι σε όλη του την πολιτική καριέρα έβρισκε μπροστά του τον συγκεκριμένο μηχανισμό και δεν μπορούσε να προωθήσει τις θέσεις του στο κόμμα και στην κυβέρνηση. Και ότι έδωσε μεγάλη μάχη με τον Σαμαρά για να ψηφίσουν και οι ομογενείς, καθώς "κάποιοι" ήθελαν να περιορίσουν το εκλογικό σώμα όσο το δυνατόν περισσότερο.
          Πάντως σαν ομιλητής είναι καταπληκτικός. Και η ομιλία του πολύ δουλεμένη.

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 24/11/2009 19:22:14

          Αυτό που έιπε ο Αβραμό είναι αλήθεια. Επίσης αλήθεια έιναι, ότι αν και είναι από αρχές ’90 στο κόμμα, δεν θέλησε ή δεν μπόρεσε να φτιάξει τον δικό του μηχανισμό. Όπως επίσης και ο Σαμαράς. Τελικά, μόνο η Ντόρα έστησε, γιατί είχε το νοου-χάου από το μπαμπά.
          Τι μαθαίνεις (αν μαθαίνεις), για συμπέθερο Καμπουρίδη?

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 24/11/2009 21:10:46

          Ψιλικατζήδες-αεριτζήδες.

  5. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 24/11/2009 16:34:55

    Το ύφος της κυρίας Μπακογιάννη στην φωτογραφία εξηγεί απόλυτα την κατρακύλα που γνώρισε στις εκλογές το κόμμα μας.Η εξήγηση είναι μία και λίγο πολύ την ξέρουμε όλοι μας.Εσωτερική αντιπολίτευση,πόλεμος εκ των έσω και κράτος εν κράτει για 5,5 χρόνια που ήμασταν Κυβέρνηση.Την Δευτέρα 30/11/09 θα έχει πολλή δουλειά ο Αντώνης σαν Πρόεδρος.

  6. οξεία γωνία avatar
    οξεία γωνία 24/11/2009 17:28:49

    Πρόκειται απλά για ένα κακό και αδίστακτο άνθρωπο.
    Το ευτυχές για μας είναι ότι δεν μπορεί άλλο να κρύψει τα άγρια ένστικτά της.
    Τα υπόλοιπα σχόλια είναι περιττά.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ οξεία γωνία 24/11/2009 18:01:30

      Σιγά τα αίματα!

  7. nick avatar
    nick 24/11/2009 17:33:06

    Η Μπακογιάννη υπέσκαπτε συστηματικά τον Καραμανλή. Πάντα χρησιμοποιούσε τις φιλίες της με μεγαλοδημοσιογράφους και νταβάδες των ΜΜΕ για προσωπική της προβολή παρόλο που τα ίδια άτομα και μέσα έβριζαν τη ΝΔ και τον Καραμανλή καθημερινά. Έπρεπε να φτάσουν οι εσωκομματικές εκλογές και η διαφαινόμενη μεγάλη ήττα της για να μιλήσει για "σύστημα ΠΑΣΟΚ"; Τόσα χρόνια που αυτό το "σύστημα ΠΑΣΟΚ" έκανε καθημερινή επίθεση στη λογική και την ψυχολογία μας γιατί δεν το κατήγγειλε ποτέ;

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ nick 24/11/2009 18:00:42

      Και για το 13% έλλειμα που άφησε πίσω την οικονομία η Μπακογιάννη φταίει.

      • nick avatar
        nick @ Κεραυνός 24/11/2009 18:16:39

        Θα σου περάσει φίλε μου... 8% το άφησε ο Σημίτης (που μάλλον συμπαθείς) και 13% το φούσκωσαν οι αλχημείες του Παπακωνσταντίνου (και σε περίοδο κρίσης μάλιστα). Φαίνεται ξεκάθαρα ποιος έχει απέναντι του το ΠΑΣΟΚ και ποιος τρώγεται με τα ρούχα του. Άλλωστε και η Μπακογιάννη ως Νο2 της κυβέρνησης έχει και αυτή μερίδιο ευθύνης για το υποτιθέμενο 13%.

        • Κεραυνός avatar
          Κεραυνός @ nick 24/11/2009 18:18:58

          Η Μπακογιάννη στο μόνο που είχε ευθύνη ήταν η εξωτερική πολιτική με όλα τα καλά και τα στραβά της.

      • loretta avatar
        loretta @ Κεραυνός 24/11/2009 18:25:32

        τωρα μας κατακευρανωσες!!

        γιατι δεν την ρωτας?η δεν δεχεται ερωτησεις...παρα μονο αφου τις εχουν ελεγξει 100 υποτακτικοι της???

  8. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 24/11/2009 17:49:56

    Καλά ρε παιδιά, αφού η μοναδική αιτία της κακοδαιμονίας των 5,5 ετών ήταν η εσωτερική αντιπολίτευση της Ντόρας, γιατί αλήθεια παραιτήθηκε ο Καραμανλής;

    • loretta avatar
      loretta @ αχαβαχ 24/11/2009 18:15:11

      αχαβαχ

      βρισκεις εσυ κανεναν καλυτερο τροπο απο το να ξεσκεπασεις τον ασπονδο φιλο και "υποστηρικτη "σου απο αυτον?

      ο μονος τροπος να καθαρισει το κομμα σχετικα αναιμακτα ειναι αυτο που γινεται τωρα....αλλη λυση δεν υπηρχε

      την εριξε στα ταρταρα και λιγα της εκανε.

  9. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 24/11/2009 17:57:43

    και μια ανάρτηση αφιερωμένη στις ανησυχίες για περιχαράκωση του ψυχραιμία:
    http://taxalia.blogspot.com/2009/11/blog-post_7566.html

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ B.K.Σ. 24/11/2009 18:29:55

      To αρθρο αυτο ξερεις ποιος το εγραψε : Ο Χ.Λαζαριδης ,μελος της Σ.Επιτροπης καταληψης του Πολυτεχνειου ,μετα ΚΚΕεσ και τωρα σαμαρικος.
      Το τι λεει ενας ψηφοφορος της Ντορας που νομισε οτι μπορει να κερδισει ποντους απο ενα φιλοισραηλινο αρθρο συνεργατη του Σαμαρα δεν εχει σημασια.Σημασια εχει η πολιτικη της Ντορας που ηταν ουδετερη την εποχη της συρραξης του Λιβανου και δεν εδωσε καμμια λαβη για κατηγοριες ουτε για αντισημιτισμο ουτε για αντιαραβισμο.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ψυχραιμια 24/11/2009 18:49:31

        συνεπώς να μην ανησυχείς. όπως είχε τις ισορροπίες της η Ντόρα θα τις έχει και ο Σαμαράς. (τον ξέρω τον Λαζαρίδη, έχουμε διαβάσει και άρθρα του εδώ)

  10. Υ. avatar
    Υ. 24/11/2009 17:58:20

    Ξινισμένα μούτρα!

    • Υ. avatar
      Υ. @ Υ. 24/11/2009 18:01:10

      ...κι ο φουκαράς ο Κώστας μέσα του, “....που πήγα και έμπλεξα..”

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 24/11/2009 18:16:47

        ο φουκαρας που τσακισε την κυρια!!

      • Υ. avatar
        Υ. @ Υ. 24/11/2009 18:31:30

        Ο ΚΚ1 είχε πει. “Στη πολιτική πρέπει να κάνεις πέτρα τη καρδιά σου”. Ο ΚΚ2 άλλης κουλτούρας, άλλης κοσμοθεωρίας βίωσης, επέλεξε να μη την κάνει. Από την ανθρώπινη διάστασή του, δεν το βρίσκω άτοπο.

      • Υ. avatar
        Υ. @ Υ. 24/11/2009 18:34:50

        Ηθικόν δίδαγμα. Αν δε θέλετε να κάνετε πέτρα τη καρδιά σας, μη μπλέκετε με την πολιτική!

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/11/2009 18:22:21

    To μονο βεβαιο ειναι οτι η Ντορα δεν εδωσε καμμια μαχαιρα.
    Επι 13 χρονια,στην αντιπολιτευση και στη κυβερνηση δεν υπαρχει μια συνεντευξη που να επικρινει τον Καραμανλη.Κακως βεβαιως,ως αποδεικνυεται εκ των υστερων,αφου αυτο τον αφησε να κανει οτι θελει.
    Αντιθετα στη περιοδο Μητσοτακη εκτος απο το Σαμαρα οι Εβερτ - Κανελλοπουλος - Δημας καθε μηνα εκαναν και μια επικριτικη δηλωση.
    Επειδη λοιπον η Ντορα φερθηκε ενταξει βγαινουν τωρα διαφοροι και μιλουν για φανταστικες υπονομευσεις ενω εμφανης ειναι η χαιρεκακια του στυλ "πηγαινε να αντιμετωπισεις την απογοητευμενη βαση για τις μαλακιες που εκανα εγω".

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 24/11/2009 18:45:04

      ψυχραιμία, να σε βοηθήσω λίγο; για ποιά διαπραγματευτικά λάθη μιλάει η Καθημερινή εδώ;:

      Μπορεί να κερδηθεί

      Ολίγα εικοσιτετράωρα απομένουν έως τη στιγμή που, όπως όλα δείχνουν, η Ελλάδα θα αναγκαστεί να ασκήσει βέτο στην ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ.

      Ασχετα από τα διαπραγματευτικά λάθη των τελευταίων εβδομάδων, σημασία έχει ότι φθάνει η στιγμή της αλήθειας στο ζήτημα των Σκοπίων. Η κυβέρνηση οφείλει να επιδείξει ψυχραιμία και να αποφύγει τις διπλωματικές παγίδες που θα κρύβουν οι αμερικανικές πιέσεις της τελευταίας στιγμής. Είναι πλέον προφανές πως απέναντί της δεν έχει καλοπροαίρετο συνομιλητή στα Σκόπια, αλλά ούτε και ευήκοον ους στην Ουάσιγκτον. Γι’ αυτό, η διπλωματική μάχη θα είναι δύσκολη, πριν και μετά το βέτο.

      Η Ελλάδα δεν έχει ασφαλώς τίποτα να φοβηθεί και πρέπει να διαπραγματευθεί με σθένος, αλλά και χωρίς εξάρσεις. Το διπλωματικό μπρα ντε φερ που θα ακολουθήσει θα είναι επίπονο αλλά μπορεί να κερδηθεί, αρκεί να αποφευχθούν τα λάθη και οι εκδηλώσεις ανασφάλειας.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ B.K.Σ. 24/11/2009 19:12:17

        ΔΕν ξερω τι εννοει.Ξερω οτι το πρωτο ταξιδι στο Παρισι απο το φθινοπωρο του 2007 οπου ο Κουσνερ ειπε "ας δωσουμε στην Ελλαδα μια ευκαιρια" το εκανε η Ντορα,οτι το ταξιδι στην Αμερικη οπου ειδε τη Ραις και της ειπε οτι παμε για βετο το εκανε η Ντορα και την πρωτη αντιρρηση σε επιπεδο ΥΠΕΞ την εφερε η Ντορα.
        Δε λεω οτι επρεπε να γινει αλλιως.Ο πρωθυπουργος πρεπει να μιλα τελευταιος.Αλλα μη μηδενιζουμε ολο το τρεξιμο της Ντορας επι 6 μηνες με καχυποψιες οτι "υπονομευε" κλπ.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 24/11/2009 19:21:52

          Το τρέξιμο της Ντόρας αφορούσε ξεκάθαρα το να κλείσει το θέμα του ονόματος με αποδοχή κάποιου σχεδίου Νίμιτς. Μεταπράτης του Νίμιτς ήταν η κυρία. Τι να λέμε άλλο τώρα; Με τα αυτονόητα θα ασχολούμαστε επειδή θέλει να κάνει τον πολιτικό απατεώνα;

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 24/11/2009 19:14:28

      Δεν είναι χαζοί στο Μητσοτακαίικο να υπονομεύσουν δημόσια και σε συνεντεύξεις. Τόσα χρόνια στην πιάτσα οι άνθρωποι, ξέρουν πώς γίνονται αυτές οι δουλειές. Στην ίδια χώρα ζούσαμε όμως και ξέρουμε. Δεν θα μας βγάλετε τρελούς τώρα. Όταν τα ρεπορτάζ και οι "διαρροές" έδιναν κι έπαιρναν γιατί δεν έβγαινε η Ντόρα και ο Μητσοτάκης να τα διαψεύσουν με αγανάκτηση;

      Η πορεία της ΝΔ μετά το 2000 προδιαγράφηκε από τη βραδιά των εκλογών που η Ντόρα δεν τόλμησε να τον αμφισβητήσει και ο Καραμανλής βγήκε με τη Ντόρα στο πλευρό του. Η Ντόρα μετά το μετάνιωσε και έκανε τον Καραμανλή να νιώθει συνεχώς υπόλογος για το πώς την την έφερε τη βραδιά των εκλογών. Αν δείτε τις συνεντεύξεις κλπ. της Ντόρας τον καιρό εκείνο, θα καταλάβεις.

  12. loretta avatar
    loretta 24/11/2009 18:27:03

    ψυχραιμια

    καλυτερα να δηλωσεις οτι εχεις αγνοια επι της θεωρειας του εσωκομματικου κλαδεματος..

  13. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 24/11/2009 18:29:17

    Αυτά τα μαχαιρώματα απο πίσω δέν τα καταλαβαίνω με τίποτα, λές και όλα τα σκάνδαλα η εμφάνιση του Καραμανλή στην ΔΕΘ το 2008, τα Βατοπέδια η πολύ κακή οικονομική πολιτική Αλογοσκούφη - Παπαθανασίου, το μπάχαλο στα νοσοκομεία ελέω Αβραμόπουλου, η διάλυση της αστυνομίας ήταν όλα υποκινούμενα απο την Μπακογιάννη. Αυτά μόνο σενάρια επιστημονικής φαντασίας μπορεί να τα ανακαλύψουν.

    • loretta avatar
      loretta @ Κεραυνός 24/11/2009 18:56:53

      Κεραυνε...μην πετας την μπαλα εξω απο το γηπεδο...παρα ταυτα θα σου πω οτι ολοι αυτοι που συντελεσαν σε αυτο το χαος τωρα βρισκονται διπλα στην ντορα και ουσιαστικα απεναντι στον καραμανλη.,

      και το εχουμε αναλυση 100 φορες σε προγενεστερο χρονο...εκτος αν και εσυ πασχεις απο το συνρομο της θεοδωρας (δηλ επιλεκτικη μνημη)

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ loretta 24/11/2009 19:01:08

        Σωστά loretta. Απλώς ο ΚΚ έπρεπε να πετάξει έξω 5-6 και να προκηρύξει εκλογές. Ο κόσμος θα το εκτιμούσε.

        • loretta avatar
          loretta @ Κώστας Θ. 24/11/2009 21:05:49

          εγω δεν συμφωνω μαυτο να σου πω γιατι?
          απο την στιγμη που ηταν βουλευτες ας τους αφηνε στην κριση του λαου.
          δηλ θα πετουσε εξω ολο το υπουργικο συμβουλιο??

          η ολους η αστους στην κριση του λαου.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 24/11/2009 21:19:41

          Οχι μόνο αυτούς που είχαν ευθύνες για το Βατοπέδι. 2-3 αρμόδιους υπουργούς. Ως ανίκανους και όχι ως απατεώνες. Και τον Ρουσό. Αμέσως!

      • Κεραυνός avatar
        Κεραυνός @ loretta 24/11/2009 20:50:57

        Ωραία για όλα τα κακά φταίει η Ντόρα, για όλα τα κακά φταίει ο Μητσοτάκης. Ο μεγάλος ηγέτης Καραμανλής, ο μεγάλος ηγέτης Σαμαράς που κρυβόντουσαν γιατί σιωπούσαν τόσα χρόνια?

        • loretta avatar
          loretta @ Κεραυνός 24/11/2009 21:00:30

          η καημενη...poor lilte rich girl δεν της βγαινει με τιποτα η νικη και...τωρα της φταινε μαλλον και αυτοι που εχει διπλα της..!!

          εγω αυτο καταλαβα κεραυνε....και νασαι σιγουρος οτι μετα εναντιον αυτων θα στραφει με τροπους που μονο αυτη ξερει!!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Κεραυνός 24/11/2009 21:03:20

          Όχι, ΔΕΝ φταίει για όλα τα κακά ο Μητσοτάκης. Αλλά υπάρχει σαφές statistically significant correlation με ενδείξεις causality. Sorry για τα αγγλικά.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κεραυνός 24/11/2009 21:08:05

          Tον Σαμαρά τον είχε εξορισμένο το Μητσοτακέϊκο για να μάθει..

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Κεραυνός 24/11/2009 19:01:23

      η πλειοψηφία του υπουργικού συμβουλίου του είναι τώρα υποστηριχτές της Ντόρας. Απλώς δεν δουλεύαν οι άνθρωποι και του σκάβαν και τον λάκο γιατί του χρωστούσανε μια τετραετία ακόμη για να έρθει η σειρά τους ν΄ αναλάβει το μπλοκ τους τον πρώτο λόγο και τον τελευταίο εξολοκλήρου, που από την αδημονία τους την κουτσουρέψανε σε διετία. Ε, ας κρίνει κι ας αποφασίσει η βάση του κόμματος τώρα. Ας πρόσεχαν.

      • Κεραυνός avatar
        Κεραυνός @ B.K.Σ. 24/11/2009 21:26:01

        Δηλαδή δέν ήταν όλα αυτά τα χρόνια αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας και πρωθυπουργός ο Καραμανλής ήταν η Ντόρα Μπακογιάννη με τον πατέρα της?
        Βρέ τί σοφά πράγματα μαθαίνουμε εδώ στο τρελοκομείο.

  14. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 24/11/2009 18:54:32

    Φαντάσου και να έκανε δηλαδή, τον ΚΚ δέν τον έριξε κανένας δέν τολμούσε να τον ρίξει κανένας άν δέν του τύχαινε η στραβή με τον πρόεδρο της δημοκρατίας θα καθόταν κανονικά πρωθυπουργός ώς το 2012 άσχετα με το άν τότε δέν θα έβρισκε ούτε την ψήφο του.

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/11/2009 19:08:26

    Ο ιδιος ο Καρατζαφερης εχει πει οτι εφυγε επειδη ο Καραμανλης εκανε γαργαρα τις καταγγελιες για ψηφους ξενων στις εκλογες του 2000.Αληθεια πως δεν εχει ακομη κατηγορησει κανεις τη Ντορα και γιαυτο-γιατι δηλ δε ζητησε παραιτηση Καραμανλη τοτε που καλυψε τα κολπα του ΠΑΣΟΚ;Η μηπως καλα εκανε και ολη η ΝΔ σιωπησε;
    Eδω εχει γινει το εξης : οτιδηποτε εκανε ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ κατα του Καραμανλη χρεωνεται στη Ντορα οτι το "υποκινησε" και ταυτοχρονα κατηγορειται οτι δεν εκανε τιποτα για να διορθωσει τα κακως κειμενα.
    Γραφεις οτι το σχεδιο Μητσοτακη ηταν μικρη ηττα.Αλλα πριν λιγες μερες αλλοι εγραφαν οτι δεν πηγαν να ψηφιοσυν οι μητσοτακικοι για να υπαρξει μεγαλη ηττα.Τελικα ακομη και η αποφααση των ψηφοφορων σχεδιο Μητσοτακη παρουσιαζεταο ,οποια και να ειναι.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 24/11/2009 19:10:59

      Πιστεύεις ότι η Ντόρα δεν υπονόμευσε ποτέ τον Καραμανλή;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 24/11/2009 19:18:01

      Δεν εχω καμμια ενδειξη.Εκεινο που φυσικα καταλαβαινω τωρα ειναι γιατι δεν τολμουσε να επισημανει λαθη.
      Θα την τρωγανε ζωντανη.
      Δεν ειμαι στα παρασκηνια για να ξερω τι γινεται.
      Ξερω τις διαφωνιες οταν παρουσιαζονται επισημα οπως π.χ για τα επεισοδια που τα εχουμε πει αλλου.
      Ειμαι σιγουρος ομως οτι υπηρχαν διαφωνιες και για τις ιδιωτικοποιησεις π.χ ο Λιαπης τις πηγαινε τα ζωα μου αργα και επρεπε να ελθει ο Χατζηδακης για να γινει κατι αλλα πως να μιλησει η Ντορα για επιταχυνση μεταρρυθμισεων σε δηθεν φιλελευθερη κυβερνηση με τους Μανωληδες και τη ΔΑΚΕ στη σκανδαλη.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 24/11/2009 19:23:19

      Την πρόταση για εκλογές πώς την κρίνεις;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 24/11/2009 19:32:44

      Θα σου πω γισ τις εκλογες.Κανονικα μια κυβερνηση δε χαριζει ουτε μια μερα.Υπηρχε ομως ενα ζητημα-οχι το οικονομικο οπως λενε οι περισοτεροι-που τους φοβιζε κια ηταν τα επερχομενα επεισοδια στην επετειο του Δεκεμβριου.
      Το Μαρτιο θα πηγαιναμε για εκλογες ειτε με νεο καψιμο της Αθηνας ειτε με νεο νεκρο ειτε και τα δυο και τοτε θα σου ελεγα ποσοστο.
      Αρα το ερωτημα ειναι ποιος φταιει για το οτι η κυβερνηση αυτη δεν μπορουσε να επιβαλλει την ταξη.
      Αυτο δεν βλεπω να συζητειται.Αν δεν μπορεις να ελεγχεις τη χωρα φευγεις και μια ωρα αρχυτερα.

  16. bigfish avatar
    bigfish 24/11/2009 20:05:16

    η ντόρα πάλι στο ALTER ζωντανά με τον αδελφό της χατζηνικόλα
    όλα τα κανάλια μαζί της ΝΤΡΟΠΗ.ΓΑΜΩ τους ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΎΣ της και το ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ.

    • loretta avatar
      loretta @ bigfish 24/11/2009 21:01:52

      bigfish
      μη χαλιεσαι αστην να εκτειθετε εχει γινει περιφερομενη των καναλιων μπας και μαζεψει καμια ψηφο δεν της βγαινουν τα κουκια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.