07/12/2008 15:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μάρτυρες διαψεύδουν τους δυο αστυνομικούς

(Ανανεωμένο)Ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση και παράνομη οπλοχρησία άσκησε ο εισαγγελέας σε βάρος του αστυνομικού που πυροβόλησε τον 15χρονο, χθες βράδυ στα Εξάρχεια, ενώ ποινική δίωξη για απλή συνέργεια στην ανθρωποκτονία άσκησε σε βάρος του δεύτερου αστυνομικού που επέβαινε στο περιπολικό. H νεκροψία του θύματος θα γίνει τη Δευτέρα, καθώς η οικογένειά του ζήτησε το διορισμό τεχνικού συμβούλου.

Όπως μεταδίδουν οι αστυνομικοί συντάκτες, «οι δύο ειδικοί φρουροί καταθέτουν ότι στη διασταύρωση Χαριλάου Τρικούπη και Ναυαρίνου το όχημα που επέβαιναν δέχθηκε επίθεση από περίπου 30 άτομα που πέταξαν εναντίον του διάφορα αντικείμενα. Οι δύο ειδικοί φρουροί, όπως λένε οι ίδιοι, απομακρύνθηκαν προς στιγμήν, αλλά σε μικρή απόσταση επί της Χαριλάου Τρικούπη σταμάτησαν το όχημα, βγήκαν έξω και γύρισαν πίσω για να καταδιώξουν τους δράστες. Εκείνοι όμως όταν είδαν τους ειδικούς φρουρούς να τρέχουν προς το μέρος τους επέστρεψαν και κινήθηκαν πάλι εναντίον τους. Τότε ο οδηγός του περιπολικού πέταξε προς το μέρος των νεαρών μια χειροβομβίδα κρότου λάμψης, ενώ ο συνοδηγός πυροβόλησε τρεις φορές με το υπηρεσιακό του όπλο. Στην κατάθεσή του ισχυρίζεται ότι πυροβόλησε δυο φορές στον αέρα και μια στο έδαφος. Οι νεαροί τράπηκαν σε φυγή και τότε διαπιστώθηκε ότι ένας ήταν πεσμένος αιμόφυρτος στο δρόμο. Ο 15χρονος διακομίστηκε με ασθενοφόρο στον Ευαγγελισμό όπου άφησε την τελευταία του πνοή τραυματισμένος από σφαίρα που δέχθηκε στο στήθος».

Ήδη όμως έχουν καταθέσει αυτόπτες μάρτυρες, οι οποίοι αντικρούουν τον ισχυρισμό τους ότι πυροβόλησαν για εκφοβισμό, λέγοντας ότι ο δράστης στόχευσε και πυροβόλησε τον Αλέξανδρο- Ανδρέα Γρηγορόπουλο. Οι αυτόπτες μάρτυρες περιγράφουν επίσης ότι του συμβάντος είχε προηγηθεί λεκτικός διαπληκτισμός με παρέα νεαρών που καθόταν σε καφετέρια. Οι δύο ειδικοί φρουροί στάθμευσαν το υπηρεσιακό αυτοκίνητο κοντά στη διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν στη Χ. Τρικούπη, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ και επέστρεψαν πεζή στο σημείο όπου είχαν διαπληκτιστεί με τους νεαρούς. Όταν κάποιοι εκσφενδόνισαν μπουκάλια μπύρας προς το μέρος τους έβγαλαν τα υπηρεσιακά τους όπλα και ο ένας πυροβόλησε.

Επιβεβαιώνονται δηλαδή πλήρως όσα από την πρώτη στιγμή έγραψαν εδώ αναγνώστες μας:

Probokator2 (Dec 6, 11:25 pm) «Δεν υπήρξε καμία μολότοφ. Περιπολικό πέρναγε στα Εξάρχεια στη Μεσολογγίου. Θαμώνες και περαστικοί εξέφρασαν έντονα αποδοκιμασίες στο πλήρωμά του. Ο ειδικός φρουρός έδειχνε τα γεννητικά του όργανα προκλητικά. Ακολούθησε έντονες φραστικές αντεγκλήσεις με τον κόσμο που ήταν στα καφενεία και τότε ο ειδικός φρουρός πυροβόλησε εν ψυχρό στο ψαχνό».

Aris (Dec 6 11:44 pm) : «Από τον φίλο που ήταν στα Εξάρχεια και έδωσε και Α΄ Βοήθειες στον χτυπημένο: Ο Διαπληκτισμός ήταν λεκτικός. Η ομάδα ήταν λίγα άτομα (2-3 ίσως λίγο παραπάνω, πάντως όχι 25). Ο αστυνομικός κατέβηκε και πυροβόλησε απευθείας στην καρδιά».

(Η φωτογραφία του άτυχου νεαρού από το http://lesvos.wordpress.com/)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 15:49:52

    Ο πατέρας του πιτσιρικά στέλεχος Τράπεζας, η μητέρα με κοσμηματοπωλείο στη Βουκουρεστίου, ο μικρός σε ιδιωτικό σχολείο στην Κηφισιά (Ωθησις), κατοικούν στο Π.Ψυχικό, λείαν ευκατάστατη οικογένεια.

  2. Swell avatar
    Swell 07/12/2008 15:56:40

    Οτι θα προσπαθήσουν να τα μαζέψουν τώρα είναι δεδομένο. Οπως δεδομένος είναι και ο ρόλος που θα ΠΑΙΞΕΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

  3. hlektra avatar
    hlektra 07/12/2008 16:01:36

    SO WHAT !!!

  4. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 16:08:11

    Τι SO WHAT. Θέλεις ή δεν θέλεις να μάθεις κάτι παραπάνω για τον πιτσιρικά; Κι αυτό κακό είναι ρε Ηλέκτρα;

  5. hlektra avatar
    hlektra 07/12/2008 16:13:45

    tha alaze kati an itane apo to metaxourgiou?

    me tin idia logiki tha mporouses na anaferthis kai stin "tapini" katagogi tou astinomikou...

    blepis le canard kata tin gnomi mou aftes einai pliromenes plirofories

  6. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 16:24:53

    Ας βγάλουμε όμως, τα κουρτινάκια από τα μάτια μας για να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει γύρω μας. Το προφίλ της οικογένειας του παιδιού βοηθάει να κατανοήσουμε ότι πιά δεν υφίστανται οι σαφείς πολιτικοί διαχωρισμοί που υπήρχαν το 70 και το 80. Κάποτε σνομπάραμε τα παιδιά των Β.Προαστίων (άσχετα αν είχαμε τέτοια, έστω όχι πολλά, στις πολιτικές οργανώσεις). Σήμερα, στους χώρους της "αμφισβήτησης", και κυρίως στους νεολαϊστικους χώρους, υπάρχει ένα αμάλγαμα ατόμων, από πολιτικοποιημένα άτομα μικρομεσαίων δήμων της Αττικής, λούμπεν στοιχεία, περιθώριο, χουλιγκάνους, ιν ή άουτ στοιχεία των κατεστημένων διαφημιστικών προτύπων, ίμο, και πάει λέγοντας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, τιο πιο φυσικό να υπάρχουν και παιδιά εύπορων οικογενειών των β.προαστίων. Αυτό δεν αποτελεί κατηγορία. Ούτε δικαιολογία για τη δολοφονία του μικρού. Ο λούμπεν μπάτσος που πυροβόλησε εκφράζει πεντακάθαρα ακριβώς αυτή την κατάσταση. Κι ας φαίνεται θεωρητικά ότι είναι κομμάτι ενός άλλου συστήματος, στο οποίο -νόμιζε; ότι- εναντιώνεται ο πιτσιρικάς. Μην τρελαθούμε. Προφανώς είμαστε με τη νεολαία, ακόμα κι όταν δεν ξέρει που πηγαίνει. Τι κάνουν όμως, οι 40ρηδες, 50ρηδες, 60ρηδες; Εχουν κιόλας πεθάνει; Διότι εάν δεν έχουν πεθάνει, και με δεδομένο ότι οι νεοί μάλλον χαμένοι στα αδιέξοδά τους (που εμείς τους βάζουμε) είναι, τότε μάλλον πρέπει να βγούν μπροστά δυναμικά και να βάλουν τέλος τόσο στο κράτος της καταστολής και στο παρακράτος των κουκουλοφόρων, όσο και στους χαοτικούς αριστερούληδες.

  7. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 16:27:38

    @hlektra

    Σχετικά με τα περί πληρωμένων πληροφοριών, επαναλμαβάνω. Βγάλε τα κουρτινάκια από τα μάτια σου και βάλε τα ταξικά γυαλιά σου. Τα τελευταία είναι πολύ δύσκολο να τα βρούν ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια οι διάφοροι αριστερούληδες (όχι βέβαια οι αριστεροί).

  8. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 16:36:28

    Να πούμε και κάτι ακόμα, μιας και πιάσαμε το ... κοινωνιολογικό. Περί το 94-95, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς ήταν, αν δεν κάνω λάθος επί Ρωμαίου, υπουργού Δ.Τάξης, επί ΠΑΣΟΚ, έγινε το μεγάλο αστυνομικό ντού στο κατειλημμένο ΠΟλυτεχνείο. Τι αποδείχτηκε από τα 600-700 άτομα που "προσήχθησαν" στη ΓΑΔΑ; Οτι τα περισσότερα ήταν παιδιά πρώην αριστερών, καλά αποκατεστημένων, οικονομικπα βέβαια, τότε. Κατακριτέο, θα πεί κανείς κι αυτό; Οχι. Οχι, αν δεν συνδυαζόταν με την ιδεολογική ύπνωση, με τον συμβιβασμό των πατεράδων και μανάδων με την κατεστημένη τάξη πραγμάτων που επέβαλε το "σοσιαλιστικό" ΠΑΣΟΚ, και βέβαια με το ότι ουδέν όραμα και ουσιαστική κατεύθυνση έδωσαν στις επόμενες γενιές. Δεν ζητάει κανείς οι 50ρηδες και οι 60ρηδες να είναι ακόμα στους δρόμους. Αλλά αυτοί έχουν καρα-ιδιωτεύσει. Ας προβλημταιστούμε πάνω σε αυτά τα ουσιαστικά ζητήματα που θα τα βρίσκουμε μπροστά μας συνεχώς, και ας μην λειτουργούμε με πρωπίδες.Είναι κατανοητό ότι αυτό που κυριαρχεί αυτή τη στιγμή είναι η συναισθηματική αντίδραση για τη δολοφονία του πιτσιρικά. Λίγη ψυχραιμία όμως, και ουσιαστική αντίδραση είναι αναγκαίες.

  9. nio avatar
    nio 07/12/2008 16:41:45

    Καλοταισμενα παιδακια εναντιον του μπαμπα, η κορη του η σοσιαλ ληστρεια,οι απεναντοι παλι παιδακι της ημιδιατροφης που το οπλο τους ειναι η προεκταση του τσουτσουνιου τους,φυσικο ακολουθο ενας στο χωμα και ο αλλος στη διαθεσιμιτητα, το παραμυθι συνεχιζεται.....

  10. donaE avatar
    donaE 07/12/2008 16:46:08

    @Le canard 8 Αντιδρουν τα παιδια ευπορων οικογενειων,γιατι εχουν την ανεση να σκεφτονται τετοια πραγματα και εκ του ασφαλους.Τα φτωχα κοιτανε να διορισθουν τα καυμενα.Κανενα κομμα δεν τα εκφραζει για να τα συσπειρωσει γιατι εχουν εκπεσει ολα στα ματια τους.Το χθεσινο γεγονος, δεν ειναι ταξικο,προκειται για ενα διαλυμενο κρατος που ουτε καν ασκει διατεταγμενη βια.Ο καθενας λειτουργος του απο βουλευτη μεχρι φρουρο κανουν οτι τους βαρεσει.Ειναι ηλιθιοι πιο επικινδυνοι απο κακοι.

  11. probokator2 avatar
    probokator2 07/12/2008 17:00:05

    Αντιγράφω από άλλο post γιατί μου φαίνεται πολύ καλό και άξιο να διαβαστεί πολλές φορές
    # Le canard Says:
    December 7th, 2008 at 2:08 pm

    Ας υποθέσουμε ότι είναι αντιεξουσιαστές. Μέσα σε αυτό το χώρο, αναμφισβήτητα υπάρχουν αναρχικοί, αντιεξουσιαστές, αλάνια, πρεζόνια, παιδιά με απωθημένα στη βία που τους έχω δεί σε επεισόδια στα γήπεδα και στις διαδηλώσεις, κ.ο.κ. Ενα συνοθήλευμα είναι. Και πρέπει να τα δούμε τα πράγματα κατάματα. Ε, αν είναι και κάποιοι “αντιεξουσιαστές” του κώλου των βορείων προαστίων δεν αλλάζει και τίποτε. Ομως, μέσα σε αυτό τον χώρο (και όποιος κατέβει από κοντά θα το δεί) χτές τη νύχτα, π.χ. στη Νομική και στο Πολυτεχνείο, είχαν μαζευτεί πολλοί φοιτητές, αλλά και απλοί πολίτες, που αυθόρμητα εξέφραζαν την αγανάκτησή τους. Οσον αφορά αυτές καθεαυτές τις αντιδράσεις του “χώρου”, τυφλές είναι, και εξ’ αντικειμένου -άλλες φορές συνειδητά άλλες ασυνείδητα- λέιτουργούν προβοκατόρικα. Δεν άφησαν στάση για στάση που να μην την κάψουν. Ανοιγαν π.χ. περίπτερα, μαγαζιά κ.α. Αυτός είναι ο στόχος; ‘Η τελικά κάποιοι θέλουν να στρέψουν τους μικροσαστούς πολίτες αυτής της πόλης ενάντια στην διευρυμένη -με ενεργή συμμετοχή ή όχι- αγανάκτηση των πολιτών; Ο “χώρος” είναι σε μεγάλο βαθμό αλλοτριωμένος και διαβρωμένος από την κατασταλτική εξουσία. Ξέρετε πολλούς που να μην έχουν στήσει κώλο στους μπάτσους όταν έχουν συλληφθεί; Ξέρετε πολλούς που δεν έχουν συνεργαστεί μαζί τους; Ε, και μέσα στο “χώρο” υπάρχουν πολλοί. Ομως, το ζήτημα τώρα είναι η αντίδραση για το γεγονος της δολοφονίας. Και δεν πρέπει να είναι εκείνοι που θα εκφράσουν την αγανάκτηση οι τυπάδες αυτοί. Οταν κατεβαίνει ο κόσμος στους δρόμους φοβάται η εξουσία (η πραγματική, όχι η διαλυμμένη κυβέρνηση Καραμανλή). Αν δεν κατέβει, τότε απλά η αγανάκτηση εκτονώνεται, σε επίπεδο πετροπόλεμου και δακρυγόνων ανάμεσαα σε μπάτσους και “χώρο”. Μια από τα ίδια δηλαδή. Κι’εμείς καθόμαστε στην πολυθρόνα και βλέπουμε τα επεισόδια από την τηλεόραση, βρίζουμε -για μια ακόμη φορά- τα κανάλια, πίνουμε και το ουϊσκάκι μας και την επομένη πάμε στη δουλειά μας, σκεφτόμενοι πόσο ανασφαλείς είμαστε λόγω οικονομικής κρίσης και του δανείου που χρωστάμε. Χέστε τον “χώρο” και πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας. Μπορούμε;

  12. DoomWatcher avatar
    DoomWatcher 07/12/2008 17:00:33

    @Le Canard
    Χωρίς να είμαι με το μέρος κανενός (ούτε με τον αστυνομικό ούτε με τον νεαρό), δεν μπορώ να καταλάβω αυτές οι πληοροφορίες που δίνεις κατά πόσο δικαιολογούν την δολοφονία.

    Εδώ μιλάμε ότι σκοτώσανε εναν 16χρονο, τι σημασία έχει η οικογενειακή του κατάσταση, το που μένει ή αν ο μπαμπάς και η μαμά το φυσάνε;

    Ξέρεις την πραγματική ιστορία του κάθε ανθρώπου; ξέρεις για ποιο λόγο έκανε τις επιλογές που έκανε (σωστές ή λάθος) ο πιτσιρικάς; Πιστεύω πως όχι!

    Αλλα δυστυχώς έχουμε μάθει πίσω από την ασφάλεια του καναπέ μας, της τηλεόρασης και του υπολογιστή να βγάζουμε αβίαστα συμπεράσματα και κρίσεις για τον οποιοδήποτε!

  13. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 17:01:25

    Ας μη γυρίσουμε σ' αυτή τη συζήτηση, αστών παιδιά ήταν πολλοί επαναστάτες και ηγετικές μορφές στην ιστορία, που διάβηκαν το ρουβίκωνα της ταξικότητας.
    Περσινά ξινά σταφύλια είναι όμως αυτά σήμερα, έχουν πέσει αυτά τα τείχη. Οι μέρες που περνάμε είναι πολύ άσχημες.

  14. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 07/12/2008 17:10:37

    Le canard,χαίρομαι να σε διαβάζω. Οσοι γνωρίσαμε ανθρώπους απο τον 'χωρο' και τι έγιναν μετά, ξέρουμε οτι εχεις δίκιο.

  15. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 17:18:23

    DoomWatcher:"δυστυχώς έχουμε μάθει πίσω από την ασφάλεια του καναπέ μας, της τηλεόρασης και του υπολογιστή να βγάζουμε αβίαστα συμπεράσματα και κρίσεις για τον οποιοδήποτε".

    @DoomWatcher
    Συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω. Ακριβώς με αυτά τα κριτήρια που μόλις παραπάνω έγραψες, προφανώς κρίνεις και εσύ. Διότι, μόνον με τον καναπέ τουλάχιστον εγώ δεν έχω σχέση (ναι, έχω μια κακοφτιαγμένη ιστορία από το ΙΚΕΑ, αλλά από το 75 και μετά -με εξαίρεση της δεκαετία του 80 που ήμουν έξω- "καλύπτω" από κοντά τις διαδηλώσεις, καταλήψεις, κ.ο.κ. Και στο Παρίσι τις διαδηλώσεις του 86 επίσης. Ετσι, για να μην μου λείψει το άρωμα του δακρυγόνου).

  16. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 17:20:28

    Εγώ πάντως, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενόχλησε τόσο πολύ η απλή παράθεση της πληροφορίας περί οικογένειας του μικρού; Αλλάζει την κατάσταση και ότι είναι δολοφονία; Οχι. Πρις τι η ενόχληση λοιπόν; Πολλές προκαταλήψεις βλέπω αδέρφια.

  17. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 17:22:48

    @Anonymous 16

    Μα όλοι αυτοί, οι δήθεν αριστεροί, οι μετέπειτα αριστερούληδες του Μαη του 68 που χειροκροτούσαν τους βομβαρδισμούς στη Γιουγκοσλαβία (Κον Μπεντίτ -υπογράμμιση: Αυτό δεν σημαίνει ότι σαν κι αυτόν είναι όλη η γενιά του), και η κατεστημένη αριστερά, κρατική και μη, ακριβώς επειδή έχασαν τα ταξικά γυαλιά τους δεν είδαν ό,τι περιγράφεις.

  18. DoomWatcher avatar
    DoomWatcher 07/12/2008 17:45:48

    @Le Canard
    "Εγώ πάντως, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενόχλησε τόσο πολύ η απλή παράθεση της πληροφορίας περί οικογένειας του μικρού; Αλλάζει την κατάσταση και ότι είναι δολοφονία; Οχι. Πρις τι η ενόχληση λοιπόν; Πολλές προκαταλήψεις βλέπω αδέρφια."

    Δεν έχει να κάνει με προκαταλήψεις και το αρχικό μου σχόλιο αν και απευθύνεται σε εσένα προσωπικά έχει ένα γενικό νόημα. Ασφαλώς και δεν έχω τις δικές σου εμπειρίες και γνώσεις, και δεν σε κρίνω επίσης.

    Το ανέφερα γιατί σε τέτοιες περιπτώσει που μπορεί εύκολα να χαθεί η μπάλα, να αναλωθούμε σε πληροφορίες που μπορεί να εν τέλει να έχουν την λιγότερη σημασία. Και είναι κάτι το οποίο έχει συμβεί πολλές φορές στο παρέλθον και είμαι σίγουρος ότι και εσύ το έχεις βιώσει.

  19. DoomWatcher avatar
    DoomWatcher 07/12/2008 17:46:43

    Υ.Γ: Και ο δικός μου από τα ΙΚΕΑ είναι

  20. donaE avatar
    donaE 07/12/2008 17:52:09

    Πως μπορει να αναλυθει μια πολιτικη πραξη σε ολες τις παραμετρους της αν δεν λαβουμε υπ'οψη μας τις οικονομικες-κοινωνικες συντεταγμενες της.Εκτος και αν τοση ωρα μιλατε μονο για το γεγονος της δολοφονιας,πραγμα που δεν ξαναγινε για τοσα αστυνομικα θεματα εδω μεσα.Εχει ειδικο βαρος λοιπον μια αντιεξουσιαστικη ενεργεια απο ποιον γινεται μην κανουμε πως δεν βλεπουμε.Οπως και μια ασκηση βιας απο την εξουσια,που ειναι βεβαια απραδεκτη εδω.

  21. nikos avatar
    nikos 07/12/2008 18:01:04

    Οι Αστυνομικοί θα προσπαθήσουν να πουν,
    έτσι ώστε να προστατευθούν.

    Οι εξωτερικοί μάρτυρες - αν μάλιστα είναι κι αυτοί
    της παρέας των αναρχικών - πώς ξέρουμε ότι θα πουν
    την αλήθεια!!!

    Γιατί αυτοί στην κατάθεσή τους να μην είναι ψευδομάρτυρες?

    Μήπως είναι του κατηχητικού παιδιά....???

  22. Factorx avatar
    Factorx 07/12/2008 18:15:00

    @Anonymous22. Δημοσιογραφική έκφραση ειναι, δεν ειναι πολιτική θέση. Διάβασε και τα υπολοιπα που γράφουμε μπας και καταλάβεις. Μιλάμε για "δολοφονία" πριν ξυπνήσεις

  23. Factorx avatar
    Factorx 07/12/2008 18:19:04

    Είναι ντροπή το ρεπορτάζ του Πάνου Σόμπολου στην πρωινή εκπομπή του Mega. Ενώ το κανάλι από νωρίς εχθές το βράδυ είναι πρώτο και έγκυρο στο ρεπορτάζ για τη δολοφονία του 16χρονου από σφαίρα αστυνομικού στο κέντρο της Αθήνας, το ρεπορτάζ του προέδρου της ΕΣΗΕΑ δημιουργεί σοβαρά ερωτηματικά για τον τρόπο με τον οποίο φωτίζει τα γεγονότα. Είναι απαράδεκτο να μιλάει για εξοστρακισμό της σφαίρας που… βρίσκει κατευθείαν την καρδιά του 16χρονου παιδιού, ντροπιάζοντας τη μνήμη του. Μάταια ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος προσπαθεί να τον μαζέψει για να μην τους λιντζάρουν όλους μαζί εκεί στη Μεσογείων.
    http://www.enimerosi24.gr/index.asp?a_name=medianews&item_id=2379

  24. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 07/12/2008 18:38:55

    Καλά πρώτος η ο τελευταίος συνδικαλιστής που πούλησε τους συναδέλφους του. Επαγγελματίας χαφιές το τέκνο.

  25. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 07/12/2008 18:49:58

    πολλες οι αληθειες αλλα σκεφτηκατε αν ολα αυτα τα επαναστατημενα παιδακια ειναι εντεταλμενα απο το ιδιο το πολιτικο συστημα; Γιατι δεν πανε στα κομματικα γραφεια; στην ιδια την βουλη οχι βεβαια στον αγνωστο στρατιωτη αλλα στην βουλη γιατι δεν πολεμουν για τις ιδεες τους χωρις μασκες και κουκουλες;Υπαρχει προβλημα κτυπουν τον απλο λαο αποπροσανατολιζουν τα προβληματα ποιος θα θυμαται τα ομολογα τον ζαχοπουλο, το τελευταιο το βατοπεδιο τουλαχιστον για αρκετο καιρο;
    φταινε τιποτα οι απλοι πολιτες;
    ολοι αυτοι κτυπον το πολιτικο κατεστημενο η τους απλους πολιτες που χρωστουν το αυτοκινητο που καιγεται το μαγαζι που δυσκολα τα φερνει ολα αυτα ειναι λογικα;
    ποιον πολεμουν θα ηθελα μου πουν...τον ιδιο τους τον λαο πολεμουν;
    εμενα εσενα εκεινη και σε ολα εμεις τι φταιμε;
    λετε να μην μπορουν να τους πιασουν;
    τι σοϊ ασυλο ειναι αυτο;
    Διακινουν τιποτα ιδεες και τους απαγορευουν;
    γιατι απο τοση παλλικαρια χρησιμοποιουν το ασυλο γιατι;
    ειναι ερωτηματα που θελουν απαντηση

  26. tony avatar
    tony 07/12/2008 19:15:01

    Οι σαρανταριδες και επανω ειμαστε πεθαμενοι εδω και πολλα χρόνια.Νομιζω οτι τη δεκαετια του 80 μας ψεκασαν χημικο και μας μαλακεψαν οι εγκεφαλοι.Δες
    τα τελευτεα 30 χρονια με μια ελπιδα ζούσαμε μπάς και ξυπνήσουν τα πιτσιρικια.

  27. tony avatar
    tony 07/12/2008 19:31:50

    Οι σαραντάρηδες και επάνω είμαστε πεθαμένοι εδώ και πολλά χρόνια.Νομίζω ότι τη δεκαετία του 80 μας ψέκασαν χημικό και μας μαλακεψαν οι εγκέφαλοι.
    τα τελευταία 30 χρόνια με μια ελπίδα ζούσαμε μπάς και ξυπνήσουν τα πιτσιρίκια. Αυτό είναι το μόνο που στα αλήθεια θα μπορούσε να μας βγάλει από το βούρκο που είχαμε χωθεί η Ελληνική κοινωνία χρειάζονταν έναν νέο ηρώα.Απόψε επάνω έχει πάρτι όλοι οι ήρωες του Ελληνισμού δέχτηκαν έναν ακόμη.Ο γερο Λεωνίδας
    ο Καραϊσκάκης ο Κολοκοτρώνης ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ
    υποδέχτηκαν τον Αλέξανδρο.Απόψε η Ελλάδα χαίρεται

  28. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 07/12/2008 19:38:07

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΟΝΥ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΑΛΛΟ ΟΧΛΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ...ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΟΡΕΣΑ ΜΑΣΚΑ ΤΟΝΥ ΟΤΑΝ ΠΕΖΟΠΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΟΥΝ ΕΤΣΙ ΕΝΟΙΩΘΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟ ΣΚΟΠΟ.
    ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΨΑ ΕΣΠΑΣΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ .
    ΕΒΡΙΣΑ ΕΡΙΞΑ ΓΙΟΡΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΖΗΜΙΑ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΩ ΜΟΝΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΒΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΜΟΥ.ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΙΔΕΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΚΤΟΣ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
    ΠΟΛΕΜΩ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. ΔΕΝ ΚΑΙΩ ΔΕΝ ΡΙΜΑΖΩ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΟΣ ΔΕΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΝΟΜΑΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΠΑΝΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ .ΚΡΙΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ...
    ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΔΙΕΚΔΗΚΙΤΙΚΗ ΑΡΚΕΙ ΜΕ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΓΕΙΡΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΟΧΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΑΣΥΛΑ Κ.ΛΠ.
    ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΥΤΟ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΖΩ;
    ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ Η ΤΑ ΧΑΣΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΑ
    ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΤΕ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΝΑ ΜΑΛΛΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ...
    ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΜΟΛΟΤΩΦ
    ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΠΕΤΡΕΣ
    ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ
    ΜΟΝΟΝ Ο 16ΧΡΟΝΟΣ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ;
    ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ;
    Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΤΝ 700 ΕΥΡΩ ΚΑΙ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΤΕΚΕΙ ΑΥΤΟ;
    ΜΑ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ;
    ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΠΕΛΩΡΙΟ ΓΙΑΤΙ......

  29. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 07/12/2008 19:44:54

    ΕΜΑΘΑ ΤΩΡΑ ΟΤΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΕΧΕΙ 3 ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΑΡΑΠΑΙΔΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ

  30. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 07/12/2008 20:17:42

    32, 33: le canard, βλέπεις που οδηγούν οι αιτιάσεις περί πλουσιόπαιδου; είναι ολισθηρός αυτός ο δρόμος.

  31. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 07/12/2008 21:14:49

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟ Η ΦΤΩΧΟ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ; ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΤΣΗΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΛΥΣΗ ΘΕΛΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ :ΝΑ ΠΑΝ ΟΙ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑΞΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΚΙΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ. ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΑΡΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΣΤΟ ΑΚΟΜΑ......

  32. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 08/12/2008 08:31:00

    κριμα ….κριμα ενα παιδακι στον βωμο της κομματικης παλης …ας κλαψουμε ολοι μας τωρα πανω του και μεθαυριο παμε για αλλα…νοιωθω πολυ
    θα προσπαθησω να μην τον ξεχασω τιποτα αλλο...

    ντροπηηηηηηηηηηη!!!!!! το θυμα βρεθηκε παντα ετσι γινεται και παντα ειναι νεα τα θυματα ας τρεξουν τωρα δεξιοι αριστεροι κουκουλοφοροι και μη να κλαψουν να βρισουν και οτι κανουν σε ολες αυτες τις περιπτωσεις… το παιδακι χαθηκεεεεεεεε κριμααααααα δεν θα ξαναμιλησω γι αυτο το παιδι θα το κρυψω βαθια μεσα μου και θα προσπαθησω να το θυμαμαι …να το θυμαμαι …κριμααααααααα

  33. leon avatar
    leon 08/12/2008 12:37:16

    και οι Μπατσοι με μασκες και κουκουλες ειναι...και κρανη...
    Κια οταν τελειωσουν τα χημικα πετανε πισω τις πετρες που τους πετανε οι αναρχικοι...
    Γιατι? Για να εχουν πολεμοφοδια και να συνεχιστει το νταβαντουρι?

  34. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 08/12/2008 19:57:10

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΛΕΟΝ

  35. Greg avatar
    Greg 09/12/2008 01:18:07

    Paidia ! As min to kourazoume allo. o batsos itan psixologika arrostos. Den eksigite allios. Prepei na doume piso apo auto to gegonos. Gia tin ekpedeusi tis astinomias oi armodioi akolouthoun sigkekrimeni taktiki. Lene stous ekpedeuomenous:
    <> Auta tous lene kai bgazoun kati fasistakia !!!!!!!!! Kai eno ta kserei ola auta i kibernisi, anti na dosei megaliteri basi stin paideia me olous tous tropous, autoi sinexizoun to idio bioli ! IDIOTIKOPOIISEIS !!

  36. mitsos avatar
    mitsos 09/12/2008 19:48:14

    paidia o anurvpos eixe megalo problhma.eprepe na to eixan katalabei sto astynomiko tmhma kai h kibernhsh ua prepei na ntrepetai poy milaei kai na katadhkasei ton mpatso - dolofono se ysobia.ua prepei na saphsei sthn fylakh gia olh toy thn zvh.kai ego lev na mhn brizoyn ta paidia poy kanoyne tis pories gia to atyxo paidi.giati ta paidia kanoyne poly kala poy kanoyne tis pories.mono na mhn kenai tis perioysies tvn anurvpvn poy zoyn apo to magazi toys.na pane na kacoyne to spiti enos politikoy kai kanenos prouypoyrgoy......eyxomai o alejandros na einai kala ekei poy einai...... geia soy alejakh kai kalo soy tajidi

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.