#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/10/2011 22:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μάθανε ότι ... πλακώσανε και οι Ολλανδοί...

 ... Θέλουν κι αυτοί ...παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας 



Οι Ολλανδοί ανησυχούν για την παράλογη δύναμη των πολιτικών και οικονομικών ελίτ που κυβερνάνε την Ελλάδα, και για αυτό προτείνουν την δική τους λύση για να μας σώσουν. Ποια είναι αυτή;

Μεγαλύτερη παραχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας!

Ναι. Έτσι ακριβώς.

Διαβάστε το άρθρο της ολλανδικής De Volksrant που ακολουθεί , και κρίνετε από μόνοι σας.

S.A.

Πέρα από τα οικονομικά της προβλήματα, το πραγματικό πρόβλημα της Ελλάδας σπάνια αναφέρεται. Και κανένας δεν κάνει τίποτα για να το επιλύσει.

Ποιο είναι αυτό το πρόβλημα; Ότι αν είσαι Έλληνας, η θέση σου στην κοινωνία δεν εξαρτάται από τα ταλέντα σου και τον δυναμισμό σου, αλλά από τις κοινωνικές σου σχέσεις.

Σίγουρα, καμία κοινωνία δεν είναι πλήρως αξιοκρατική, ή το αντίθετο. Στην Ολλανδία όμως, υπάρχει αξιοκρατία. Αντίθετα, στην Ελλάδα, ο κανόνας είναι ο νεποτισμός. Και η συσσώρευση πλούτου και δύναμης στα χέρια των ελίτ είναι τόση, που συνεχώς καταφέρνουν και ενισχύουν την θέση τους.

Αν δεν καταπολεμηθεί ο νεποτισμός, η Ελλάδα ποτέ δεν θα μπορέσει να ξεφύγει από τα οικονομικά της δεινά, άσχετα με το μέγεθός τους. Ακόμη και αν σβήναμε ολόκληρο το ελληνικό χρέος, η χώρα θα συσσώρευε αμέσως νέο χρέος από την αρχή.

Μαντέψτε ποιοι θα κληθούν να πληρώσουν τον λογαριασμό για την επόμενη ελληνική διάσωση. Η ενίσχυση του νέου μηχανισμού EFSF δεν θα μειώσει τους όποιους μελλοντικούς κινδύνους, αλλά θα τους επιδεινώσει.

Δυστυχώς, οι πολιτικοί ηγέτες της ΕΕ παρασύρονται από τον συναισθηματισμό τους, όπως αυτόν που τους οδήγησε στο να αποδεχτούν την ένταξη της Ελλάδας στο ευρώ, αν και γνώριζαν πως η χώρα δεν πληρούσε  τους όρους συμμετοχής της στην ευρωζώνη.

Αν αφήσουμε την Ελλάδα να φύγει από την ευρωζώνη, με αντάλλαγμα την διαγραφή του χρέους της, ίσως και να μπορούσαμε να αποφύγουμε κάποια επιπλέον μελλοντικά βάρη. Θα αφήναμε όμως την ελληνική μεσαία τάξη στην τύχη της. Μια μεσαία τάξη για την οποία πρέπει να ανησυχούμε, αφού αποτελεί το βασικό θύμα του διοικητικού χάους που κυριαρχεί στην χώρα.

Τα μέλη της ελληνικής μεσαίας τάξης είναι διατεθειμένα να πληρώνουν φόρους, όπως όλοι οι Ευρωπαίοι. Δεν θέλουν όμως να πληρώνουν λεφτά στο κράτος, που ξέρουν ότι θα καταλήξουν στις τσέπες των οικογενειών και των φίλων του καθεστώτος που κυβερνά.

Τα ευρώ που πλημμύρισαν την ελληνική οικονομία εδώ και κάποια χρόνια, ηρέμησαν τους Έλληνες. Όλοι κέρδισαν κάτι, ενώ οι πραγματικά φιλόδοξοι νέοι επέλεξαν την φυγή. Σήμερα όμως, με όλες τις κοινωνικές εντάσεις, μια νέα εισροή από ευρώ απλά θα ανέβαλλε την κοινωνική σύγκρουση που χρειάζεται η χώρα.

Μια καλή στρατηγική θα ήταν να αγκαλιάσουμε τον αγώνα του ελληνικού λαού, κάτι που μέχρι τώρα δεν έχουμε κάνει. Οι ελίτ της Ελλάδας βγάζουν την ουρά τους απ έξω, και ρίχνουν όλα τα βάρη στους καλοπροαίρετους συμπατριώτες τους. Και το καταφέρνουν, επειδή η τρόικα δεν επιθυμεί να πολύ-αναμιγνύεται στις αποφάσεις που παίρνει η ελληνική κυβέρνηση. Έτσι, η δέσμευση για μια ίση κατανομή των οικονομικών βαρών, παραμένει κενό γράμμα.

Η τρόικα θα πρέπει να ξεπεράσει τους δισταγμούς της και να δράσει έτσι, ώστε να επανέλθει η δημοκρατία στη χώρα που την γέννησε. Αυτό δεν είναι μια θαυμάσια ευρωπαϊκή ιδέα;

Θα απαιτούσε όμως μια μεγαλύτερη παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας, από αυτήν που σήμερα συζητιέται.

Σε αντίθετη περίπτωση, οι επιβαλλόμενες περικοπές δεν θα πετύχουν τον στόχο τους. Αν δεν τσακίσουμε την ισχύ των ελληνικών ελίτ, δεν θα δούμε την λύση.

Δυστυχώς όμως, αυτό δεν έχει προβλεφτεί από καμία ευρωπαϊκή πρόταση σε σχέση με την Ελλάδα. Η Ελλάδα δεν είναι Βαγδάτη, αλλά δεν θα πρέπει επίσης να υποτιμάμε τη δυσκολία της εγκαθίδρυσης μιας δημοκρατίας που να λειτουργεί.

Αυτό όμως είναι το έργο που πρέπει να αναλάβουμε, αν θέλουμε να βρεθεί λύση στην ελληνική τραγωδία, η οποία έχει ακόμη ελπίδες για ένα ευχάριστο τέλος, σε αντίθεση με τις θεατρικές τραγωδίες.

Για να το πετύχουμε, η Ευρώπη θα πρέπει να δείξει περισσότερη αποφασιστικότητα, και μια μεγαλύτερη αίσθηση της πραγματικότητας.

 

De Volkskrant

http://www.presseurop.eu/en/content/article/1021351-liberate-greece-its-elites

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/10/2011 22:50:34

    Που καταντήσαμε λοχία....
    Σε λίγο θα θέλουν να μας σώσουν και οι Σουδανοί, αν τους δώσουμε λίγο κ..ο!

    • karamanlikos avatar
      karamanlikos @ Strange Attractor 06/10/2011 00:59:12

      Μα νομίζω ότι αυτό ακριβώς είναι το έργο που θα επιτελέσει ο Σαμαράς άμα τη εκλογή του:
      Ξερίζωμα της ελίτ που συγκυβερνά, συναποφασίζει και διορίζει κυβέρνηση!
      Νέα Δημοκρατία στην Ελλάδα...
      και ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ της Εθνικής Κυριαρχίας!!!

      Θέλουμε κάτι άλλο ή θυμώνουμε επειδή μας το λένε οι άλλοι;

  2. RYaN avatar
    RYaN 05/10/2011 22:52:20

    Οι διαπιστώσεις τους για τη χώρα είναι σωστές. Στο δια ταύτα το χαλάνε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ RYaN 05/10/2011 22:54:49

      Να δεις που σε λίγο θα μας λυπηθούν και οι Αμερικάνοι (για αυτό το έλλειμμα δημοκρατίας που έχουμε), και θα θέλουν να μας βομβαρδίσουν για το καλό μας.
      Για να ξανάρθει η δημοκρατία στην κοιτίδα της...

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/10/2011 22:53:55

    αφού, μετά τόοοοοοσα χρόνια έχουμε γάλα Νουνου! Και εισάγουμε Ολλανδικά κρέατα, τυριά και λουλούδια. Να τι μας κάνει το ευρώ... (και γιατί μας θέλουν στο ευρώ)

  4. manos avatar
    manos 05/10/2011 23:01:34

    Ξέρουν που έρχονται οι Ολλανδοί.
    Μήπως να σας θυμίσω την αποποινικοποίηση του μπάφου?
    Θα γεμίσουν τη χώρα με μαγαζιά. Αμα έχεις την τεχνογνωσία είσαι περιζήτητος.

    I'm flying man, i'm flying.

    • alakran avatar
      alakran @ manos 05/10/2011 23:07:40

      Flying dutch!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ manos 05/10/2011 23:26:41

      Ωραίες ατάκες mano κι alakran!

  5. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 05/10/2011 23:01:52

    Να και τα τρελοκόριτσα, έρχονται στο πάρτι.. όταν πλακώσουν κι οι Βρετανοί, σαν τρελά γελάδια που είναι, θα σβήσουμε και τα φώτα και...

    • manos avatar
      manos @ ΝΙΚΟΛΑΣ 05/10/2011 23:33:22

      Ωχ, και θα συγκρουστούν οι ολλανδικές και οι βρεττανικές αρμάδες?
      Ποιοί είναι οι πιό άσφαιροι?

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ manos 06/10/2011 10:18:31

        Η ναυμαχία του Midway θα γίνει σου λέω...
        Με τζούφιες όμως....
        Τόσο καλά θα είναι τα όπλα τους όσο και τα γερμανικά υποβρύχια που πληρώσαμε χρυσάφι..

  6. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 05/10/2011 23:03:07

    Δεν βλέπω και τίποτα υπερβολικό στο άρθρο. Είναι, όντως, όπως τα λέει. Και τα περί "εθνικής κυριαρχίας" μάλλον εννοούν την δικαιοδοσία ελέγχου των κανόνων διαφάνειας. αντικειμενικότητας και ισότητας απέναντι στον νόμο, που πάσχει τόσο, που, ακόμα και από Ολλανδούς, είναι δεκτή η παρέμβαση -έτσι κι αλλοιώς, κάθε λαμόγιο και τσανακογλυφτρόνι δεν μπορεί να λογίζεται σαν περισσότερο Έλληνας, επειδή έχει Ελληνικό επίθετο και μόνον. Φτάνει ο "πατριωτισμός της γυφτιάς" και οι κοσμοπολίτ ντιντήδες. Πήραμε!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΠΗΛΕΑΣ 05/10/2011 23:05:22

      Χαλαρό σε βλέπω.
      Την θέλεις την επιτροπεία σου δηλαδή...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 05/10/2011 23:26:25

      "Και τα περί “εθνικής κυριαρχίας” μάλλον εννοούν την δικαιοδοσία ελέγχου των κανόνων διαφάνειας."
      Θα 'θελες.
      Όταν οι φωτοδότες και ακριβολόγοι δυτικοί σύμμαχοι μας μιλάνε για εθνική κυριαρχία, εννπούν εθνική κυριαρχία.
      Κι όσο για διαφάνεια, σόρρυ αλλά ολλανδικοί κολοσσοί όπως η Shell και δε συμμαζεύεται είναι μανούλες στη διεθνή διαφθορά, την εξαγορά κυβερνώντων ανά την υφήλιο, την φοροδιαφυγή και φοροαποφυγή, την αισχρή εκμετάλλευση ανθρώπινων και μη πόρων σε άλλες χώρες. όπως η Ζήμενς δηλαδή. Και η ολλανδική κυβέρνηση τα συμφέροντα τους θα εξυπηρετήσει..

      Α, η Διεθνής Διαφάνεια έχει μέλη - σπόνσορες τις παρα πάνω εταιρείες, και τους παρέχει προνομιακές πληροφορίες για κάθε χώρα, πως καλύτερα να διαφθείρουν και μάλιστα ποιους. Και όχι μόνο, σπονσορας της είναι και το Ολλανδικό ΥΠΕΞ.
      Μη χ..ω

      h__p://www.transparency.org/support_us/support
      h__p://www.casss.gr/PressCenter/Articles/1720.aspx

    • teos avatar
      teos @ ΠΗΛΕΑΣ 06/10/2011 15:06:01

      συμφωνώ μαζί σας, καλά τα λέει το άρθρο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κοπεί το βύσμα στην Ελλάδα και το μέσο μόνο το να υπάρχει ελεγχος από βορείο ευρωπαικές χώρες που αν μή τι αλλό και αξιοκρατία και δικαισύνη και συστήματα κοινωνικής πρόνοιας εχουν.

  7. KA avatar
    KA 05/10/2011 23:09:34

    Το άρθρο, το διάβασα χτες στα αγγλικά, στον Ινφογνώμονα.

    Στις διαπιστώσεις του είναι 100% σωστό. Τα περί εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας που αναφέρει στο τέλος, είναι ηλιθια, ακατανόητα και απαράδεκτα. δείχνουν όμως - όπως λέει και ο τίτλος της παρούσας ανάρτησης - το μέγεθος της κατρακύλας μας.

    Σε ότι αφορά βέβαια αυτά που επισημαίνει για τις ελιτ (πολιτικο-οικονομικές), είναι πραγματικά απίστευτο πως μας κουνάει επιτιμητικά το δάκτυλο, η πολιτική ελιτ που κυβέρνησε σε ολόκληρη σχεδόν τη μεταπολίτευση (ακόμα και τα πρόσωπα ΙΔΙΑ είναι, όχι μόνο τα κόμματα!). Και δεν εννοώ μόνο την πασοκική νομενκλατούρα. Και η νεοφιλελεύθερη μητσοτακική φράξια της ΝΔ (που τώρα δίνει διακριτική στήριξη στο πασοκ) καλά τα πάει ...

    Και ακόμα πιό απίστευτο είναι πως αυτή η πολιτική ελιτ, δεν κρύβει αλλά διατυμπανίζει την εθελοδουλεία της: μήπως θυμάστε ποιός είπε πρόσφατα στη Βουλή πως "ευτυχώς που είμαστε υπό ξένο έλεγχο" ;

    Το μείζον στοίχημα του Σαμαρά, μετά την αντιμετώπιση της χρεωκοπίας, είναι το να τσακίσει τη μεταπολίτευση, τσακίζοντας την άθλια γενιά που την υπηρέτησε (τους εαυτούς τους υπηρέτησαν, αλλά τέλος πάντων ...). Αν δεν το κάνει, πείτε του χαιρετίσματα. ΑΠό τώρα.

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ KA 05/10/2011 23:50:17

      +1000000000000

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ KA 06/10/2011 00:34:52

      να συνετίσει την γενιά που παράτησε τα παιδιά της υπέρ Καγιέν και ξιπασιάς

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 05/10/2011 23:25:40

    Ανησυχούν για τη μεσαία τάξη, αν βγει η Ελλάδα από το ευρώ..ίσως να κάνω λάθος αλλά δε με πείθει..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΕΥΑ 05/10/2011 23:31:25

      Δες, αφού οικονομικά πάμε σε καθεστώς φεουδαρχίας (και βάλε), μπορεί και οι Ολλανδοί να αναπόλησαν το αποικιοκρατικό τους παρελθόν, τότε που "εκπολίτιζαν" τους βάρβαρους ιθαγενείς ανά την γη, και να θέλουν τώρα να κατέβουν κατά Ελλάδα μεριά, όχι για το τζατζίκι μας, αλλά για να μας βάλουν σε τάξη!

      • manos avatar
        manos @ Strange Attractor 05/10/2011 23:36:03

        Σαν τις ύαινες, που μαζεύονται γύρω από το ψοφίμι.
        Αφού ο αίλουρος απ'το καστρί έφαγε το καλό κομμάτι, τώρα ήρθε η ώρα για τα όρνια.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Strange Attractor 05/10/2011 23:41:55

        Ε, τώρα με καλύψατε και οι δυο σας...κάπως έτσι!

  9. costas avatar
    costas 05/10/2011 23:53:40

    Συγγνωμη για την παρεμβαση, αλλα ο τιτλος του αρθρου ο οποίος με προιδεασε αρνητικα ,δεν εχει καμια σχεση με τις διαπιστωσεις που κανει στις οποιες συμφωνω με μια εξαιρεση την μεταφραση του (ιt would require a transfer of Greek sovereignty even more radical ) που δεν νομιζω να μεταφραζεται σε απωλεια της εθνικης κυριαρχιας! εαν γνωριζει καποιος περισσοτερα δεκτες οι παρατηρησεις του!

  10. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 06/10/2011 00:05:37

    Εγώ δεν θέλω κανένα έλεγχο στην κυριαρχία της χώρας, ούτε ανέχομαι επιτρόπους και γκαουλάιτερ. Αυτά όλα τα θεωρώ "ύβριν".

    Δυστυχώς όμως το άρθρο γράφει την αλήθεια. Ακόμη και αυτή τη κρίσιμη ώρα που τα πάντα καταρρέουν, οι άθλιοι κυβερνώντες, αντί να μαζέψουν το δημόσιο, διορίζουν τους πολιτικούς φίλους τους και ταυτόχρονα απολύουν ΔΥ, χρηματοδοτούν την ΜΚΥΟ που ασχολείται με το σεξ του μπλε χταποδιού, κλπ

    Και το χειρότερο. Δεν ακούγεται και δεν προβάλλεται κάποια σημαντική πρόταση που να θέτει τέρμα στις παθογένειες του Ελληνικού κράτους και του πολιτικού συστήματος

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Αρματιστής 06/10/2011 00:09:44

      Ωχ! υπάρχει και ''δεξιό'' χταπόδι;;;;
      ΥΓ: Κι έχετε απόλυτο δίκιο για την ''ύβριν''

  11. Φοτις avatar
    Φοτις 06/10/2011 00:21:56

    Έχει και χιούμορ ο αρθρογράφος...

    "οι πολιτικοί ηγέτες της ΕΕ παρασύρονται από τον συναισθηματισμό τους, όπως αυτόν που τους οδήγησε στο να αποδεχτούν την ένταξη της Ελλάδας στο ευρώ..."

  12. ΚΜ avatar
    ΚΜ 06/10/2011 00:28:24

    Αισχρό το άρθρο, κι ας λέει και μερικές αλήθειες για ξεκάρφωμα.

    Η κεντρική ιδέα είναι ότι πρέπει να πεισθεί η «μεσαία τάξη» ότι η «τροϊκοκρατία» θα έπρεπε να θεωρείται ευπρόσδεκτη! Γιατί (και καλά!) με το εθνικό κράτος οι φόροι που πληρώνουμε πάνε σε τσέπες επιτήδειων ενώ με την ξένη επιτροπεία δήθεν θα πιάνουν τόπο (ενώ ασφαλώς θα πάνε απευθείας στα ταμεία των χωρών τους και η χώρα μας θα φτωχαίνει).

    Πρόκειται για ψευτοεπιχείρημα που ίσως θα μπορούσε να βρει απήχηση σε τίποτα ολλανδοβέλγους αποδέκτες αλλά, πιστεύω όχι σε Έλληνες - ούτε στους πιο τελειωμένους ευρωλιγούρηδες (εκτός άν έχουν ίδιον όφελος). Πραγματικά, αγνοούν την ψυχοσύνθεση μας και την ευαισθησία των (περισσότερων) Ελλήνων σε θέματα εθνικής κυριαρχίας και αξιοπρέπειας (εις πείσμα των καιρών και των διεθνιστικών ελίτ/αλήτ).

  13. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 06/10/2011 00:58:04

    Έτσι ακριβώς! η πρώτη σου παράγραφος καταδεικνύει την ουσία του άρθρου!

  14. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 06/10/2011 01:34:04

    Η ουσία του άρθρου δεν είναι οι κάποιες σωστές διαπιστώσεις όσον αφορά το νεποτισμό , τη μεσαία τάξη και την πολιτική ελίτ. Η ύπουλη γραμμή πάντα περνά από τις σωστές διαπιστώσεις. Από πότε η παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας ,επαναφέρει την δημοκρατία σε μια χώρα ; Μάλλον θα πρόκειται για την δημοκρατία των αποικιοκρατών που εκμεταλλεύτηκαν τους ιθαγενείς και ως πηγή πλούτου και ως ανθρώπους. Η πολυπολιτισμικότητα χρησιμοποιήθηκε για να τακτοποιήσει την συνείδησή τους , η δε απελευθερωμένη κοινωνία επί της ουσίας, πρόφαση για τη συναισθηματική τους δυσκοιλιότητα και εν γένει ανικανότητα και αδιαφορία ανάπτυξης βαθύτερων σχέσεων. Η Ελλάδα δεν νοιώθει ένοχη ούτε για την καταγωγή της ούτε και για την ιστορία της. Αυτό το άρθρο, όπως και το δικό μου σχόλιο ,γράφονται επειδή η χώρα μου εδώ και 2 χρόνια ,διασύρεται και εκπορνεύεται από έναν ανθέλληνα , έναν ξένο ,που στο βωμό των συμπλεγμάτων και των απωθημένων του αφ'ενός και της διατεταγμένης υπηρεσίας του αφ'ετέρου ,έδωσε δικαίωμα στον οποιοδήποτε να την λοιδωρεί , να τη χλευάζει, αλλά και να προσβλέπει στον πλούτο της. Οι άνθρωποι οι οποίοι ως νοοτροπία έχουν την απόκτηση του πλούτου για να τον έχεις ,χωρίς να τον χαίρεσαι ,' μυρίστηκαν το ψητό 'και θέλουν να πάρουν. Και για να γίνει αυτό, θέλουν τη χώρα ερείπιο . Τα μαθήματα δημοκρατίας ,ας τα κρατήσουν για τους πρώην δούλους τους.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Diamond Angel 06/10/2011 01:36:53

      Μια χαρά τα λές...

  15. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 06/10/2011 01:48:57

    Χαχα!! από τον συναισθηματισμό τους μας δανείζουν με τέτοια επιτόκια κι από τον συναισθηματισμό του το ΔΝΤ μας επισκέφθηκε κι από το συναισθηματισμό της η eurostat μαγειρεψε το έλειμμα.....κι αυτός ο μίζερος ελεεινός τύπος γι αυτό γράφει το άρθρο του που δεν το χω διαβάσει κι ακόμη όλο!!!!

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/10/2011 07:30:02

    Για κάνε εσύ την μετάφραση, να δουμε αν έπιασε τόπο ο Στρατηγάκης.

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ Strange Attractor 06/10/2011 09:08:02

      στρεντζ καποιους μαλλον τους πειραξε ο πολυς μπαφος στο αμστερνταμ

  17. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 06/10/2011 08:52:33

    Όποιος είναι έξω απ' το χορό, πολλά τραγούδια ξέρει λέει ο Λαός μας. Εξάλλου για δύο πράγματα είναι "διάσημοι" οι Ολλανδοί: για τις πουτ@νες και τον ελεύθερο μπάφο. Οπότε...

  18. Κτησιας avatar
    Κτησιας 06/10/2011 09:27:30

    Μπορεί κάποιος να αμφισβητεί τις προθέσεις του αρθογράφου, αλλά το άρθρο του λέει την αλήθεια, με μια διευκρίνιση, η ελίτ που κατονομάζει ως Ελληνική δεν είναι απαραίτητα Ελληνικής συνειδήσεως .Έτσι εξηγείτε και ο γενιτσαρισμός του Ελληνικού κράτους που κατά κανόνα διοικεί η ελίτ !

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κτησιας 06/10/2011 10:26:46

      Eλληνικοτατης ειναι.Αυτη ειναι η Ελλαδα οπως ελεγε και ο Σημιτης.
      Αφηστε τα χρεη και δειτε μερικα απλα πραγματα.Η Ελλαδα ειναι μια χωρα που με την εθνικη κυριαρχια της ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ.
      Αν δεν ειχε "εθνικη κυριαρχια",αν δηλαδη αναλαμβαναν οι Ολλανδοι να μαζευουν τα σκουπιδια σιγουρα θα εβρισκαν λυση.Οι ιδιοι ζουν σε μια χωρα τρεις φορες μικροτερη ,ειναι διπλασιοι και πλουσιοτεροι δηλαδη παραγουν δεκα φορες περισσοτερα σκουπιδια / τετραγωνικο μετρο εδαφους και ποτε δεν εχει ακουσθει να γινονται οδομαχιες για ΧΥΤΑ.
      Μαλιστα στην αναρχουμενη Ελλαδα το να δυσκολευεις το κρατος εχει αποδειχθει και τιτλος τιμης.Πολλοι ειναι περηφανοι στην Κερατεα οτι απεκρουσαν το κρατος.Ομως η Κερατεα δεν επελεγη απο τη "νεα ταξη πραγματων" για να γινει ο ΧΥΤΑ αλλα απο τους δημαρχους της Αττικης,επιτροπες και παραεπιτροπες,πολυτεχνεια και κομματα και νομαρχες πασης προελευσεως.Μπορει ολοι αυτοι να εκαναν λαθος αλλα παντως αυτη τη στιγμη ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ που θα πανε τα σκουπιδια αφου νικησε η Κερατεα και δεν θα πανε εκει.
      Αρα παραμεινει η διαπιστωση : Η Ελλαδα με ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ.
      Αυτο ισχυει ειτε ησαν οι Ολλανδοι αποικιοκρατες ειτε δεν ησαν.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 06/10/2011 10:38:39

        Ιδου η Ελλαδα με εθνικη κυριαρχια.
        http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231131860
        Η τροικα φταιει για τα σκουπιδια;οι ξενοι "ιμπεριαλιστες",οι "τοκογλυφοι" δημιουργησαν τα "επαχθη σκουπιδια";
        Μηπως πρεπει να γινει καποια επιτροπη λογιστικης μετρησης των σκουπιδιων για να βρουμε την αληθεια;
        Ή φταιει ο νεοφιλελευθερισμος για τα σκουπιδια;
        Παντως με εθνικη κυριαρχια δεν μπορουμε να τα μαζεψουμε.

      • Κτησιας avatar
        Κτησιας @ ψυχραιμια 06/10/2011 10:46:27

        Όταν το κράτος των εκλεγμένων η των διορισμένων, αποφασίζει κόντρα σε κάθε λογική να γίνει ΧΥΤΑ εντός κατοικημένης περιοχής και όχι στην βιομηχανική ζώνη , αυτό είναι εχθρική ενέργεια κατά των Ελλήνων πολιτών .

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Κτησιας 06/10/2011 11:06:22

          Α,ναι.Το "κρατος" ακομη και εκλεγμενων ειναι κατι ξενο απο αυτους που το εξελεξαν οι οποιοι ειναι απολυτως ασχετοι και αθωοι για τη δραση του.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ψυχραιμια 06/10/2011 11:20:27

            Στο παράδειγμα που αναφέρεις (τα σκουπίδια), οι "εκλεγμένοι", δηλαδή οι δήμαρχοι που πήραν αυτή την απόφαση, εξελέγησαν από άλλους δημότες και όχι από τους δημότες της περιοχής που θα επλήττετο (της Κερατέας δηλαδή). Οπότε, ας μην επικαλούμαστε πάντα τις "εκλογές", δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικές του επίδικου θέματος.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Αυριανιστής 06/10/2011 11:30:16

            Αρα η ελληνικη λυση ειναι ο διαμελισμος του κρατους ανα κοινοτητες γιατι δεν ειναι δυνατη μια συλλογικη αποφαση για τη λυση ενος θεματος.
            Αυτο ομως δεν ειναι εθνικη κυριαρχια αλλα κυριαρχια χωριου.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 06/10/2011 11:32:00

            Πώς ακριβώς εννοείς τη "συλλογική απόφαση"; Να μαζεύονται 50 και να αποφασίζουν οι 49 για κάτι που θα υποστεί ο ένας;

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ ψυχραιμια 06/10/2011 13:56:55

            Iσως να δημιουργησουν μια αγορα εναποθεσης σκουπιδιων και οποιος δεχεται να παρει τα σκουπιδια να παιρνει μαζι και το αντιστοιχο τιμημα απο τους αλλους.
            Να εισαι σιγουρος οτι θα βρεθει αυτος ο ενας και θα βρεθει και η τιμη ανα τοννο σκουπιδιου εστω και υψηλη.
            Αλλα μετα αυτο που θα συμφωνηθει θα το πληρωσουν ολοι και δεν θα αρχισουν τα "δεν πληρωνω".
            Εαν δεν τα καταλαβαινουν αυτα να πανε να ρωτησουν τι γινεται στο δημο του Αμστερνταμ και να αφησουν τα περι εθνικης κυριαρχιας.

  19. KillTheKing avatar
    KillTheKing 06/10/2011 09:39:17

    σωστες οι διαπιστωσεις του αρθρου. δυστυχως σωστες. απο 'κει κ περα, νουθεσιες απο μια χωρα-επιχειρηση, με ιστορια και εθνικη ταυτοτητα....του τρομου.
    The world is business Mr. Bill
    TheKing

  20. JOHN avatar
    JOHN 06/10/2011 09:57:58

    ...¨Δυστυχως οι πολιτικοι ηγετες της ΕΕ παρασυρονται απο το συναισθηματιμο τους...¨Ειναι νομιζω ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ να πιστευουμε οτι οι ευρωπαιοι ηγετες αποφασιζουν και λειτουργουν συναισθηματικα.Αποφασιζουν ψυχρα και με γνωμονα ΑΠΟΚΛΗΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ τα στενα εθνικα και ταξικα συμφεροντα τους.

  21. xarilaos avatar
    xarilaos 06/10/2011 21:33:54

    Τώρα μας φταίνε οι Ολλανδοί....
    Ο αρθρογράφος σωστά τα λέει!
    Ακόμη και σήμερα, ο Μουσελάς έκανε επεισόδιο δηλώνοντας ότι φαγώθηκε επειδή
    τον έφαγαν (όπως λέει) οι μεγαλοοφειλέτες του δημοσίου (ο γαπ τον έφαγε συμπληρώνω εγώ).
    Και μεγαλοοφειλέτες δεν είμαι ούτε εγώ, ούτε εσείς που κατηγορείτε τους Ολλανδούς.
    Είναι η λεγόμενη "ελίτ", στην πλειοψηφία τους νεόπλουτοι που έφαγαν με χρυσά κουτάλια τα διάφορα πακέττα βοηθείας ελέω κυρίως πασόκ.
    Και δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος, πως αν βγη η ΝΔ με τον ΑΣ θα τους πειράξει...
    Τουλάχιστον ο ΚΚ είχε την πρόθεση να τα βάλει με τους νταβατζήδες αλλά δυστυχώς τον πολέμησαν οι πάντες και τελικά τον έφαγαν...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.