#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/03/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λουκέτο στην Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου από το γερμανικό κράτος!



Το γερμανικό κράτος διακόπτει αιφνιδίως κάθε επικουρική χρηματοδότηση στην Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου, στέγη δεκατεσσάρων πολιτιστικών συλλόγων αλλά και της συνεύρεσης των διαφορετικών γενεών του Ελληνισμού του Βερολίνου, και φέρνει τους Έλληνες της ομογένειας προ τετελεσμένων γεγονότων.

Μέχρι σήμερα και για πολλά χρόνια –από το 1992- επιχορηγείτο η Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου / Ελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο με περίπου 40.000 Ευρώ τον χρόνο από το γερμανικό κράτος, στα πλαίσια προγράμματος για την ομαλή ένταξη και ενσωμάτωση των μεταναστών στην γερμανική κοινωνία. Η επιχορήγηση συμπλήρωνε τα έσοδα που συνέλεγαν οι ίδιοι οι δεκατέσσερις σύλλογοι του πολιτιστικού κέντρου για τα έξοδα της Κοινότητας (ενοίκιο κτηρίου, θέρμανση, ένας υπάλληλος κλπ). Η Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου, εκτός από την συνεισφορά της στην ενσωμάτωση των Ελλήνων μεταναστών και στην διατήρηση της πολιτισμικής ιδιαιτερότητάς τους, διοργάνωνε μαθήματα και σεμινάρια, θέατρο, εκμάθηση ελληνικών χορών, εκδηλώσεις και ομιλίες κλπ. Τελευταία είχε αναλάβει δράση για την καταπολέμηση του φαινομένου της Χρυσής Αυγής και την ευαισθητοποίηση σχετικά με αυτό.

Η αιφνίδια απόφαση του γερμανικού κράτους να διακόψει κάθε χρηματοδότηση στις 31 Μαρτίου κατ’ ουσίαν βάζει λουκέτο στην Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου, αφού η διαφορά του κόστους για το ενοίκιο του κτηρίου και τα βασικά έξοδα είναι αδύνατον να καλυφθεί σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Έτσι οι δεκατέσσερις πολιτιστικοί σύλλογοι θα μείνουν άστεγοι, και η πολυποίκιλη δραστηριότητα της Κοινότητας μετέωρη... Οι αρμόδιοι του γερμανικού κράτους θα δεχθούν τους εκπροσώπους της Κοινότητας για ακρόαση μόλις λίγες ημέρες πριν την υλοποίηση της απόφασης, φέρνοντάς τους προ τετελεσμένων γεγονότων.

Για το γεγονός έγραψαν οι εφημερίδες Bild και Tagesspiegel.

Στα επίσημα έγγραφα δεν υφίσταται απολύτως καμμία αναφορά για την αιφνίδια και απροσδόκητη διακοπή της χρηματοδότησης. Αντιθέτως διαφαίνεται μια σχεδόν ειρωνική χροιά, αφού η ανακοίνωση καταλήγει ως εξής: «σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο σας»...

Ενδεχομένως θα μπορούσε να λειτουργήσει το περιστατικό ως παράδειγμα για το πώς η εμπάθεια μετουσιώνεται σε πολιτική πράξη, αν το συγκρίνουμε με την ομαλή συνέχιση της χρηματοδότησης κάθε άλλης κοινότητας αλλοεθνών, κάτι που συνιστά αρχή της λειτουργίας του σημερινού γερμανικού κράτους (λόγω των γνωστών ενοχικών συνδρόμων). Στο πρόβλημα επιβίωσης της Ελληνικής Κοινότητας το γερμανικό κράτος έδωσε την «τελική λύση»...

Σωτήρης Μητραλέξης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 10/03/2013 10:11:19

    Ξεφτιλα.

  2. Μαρία avatar
    Μαρία 10/03/2013 10:35:29

    ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ: Μήν περιμένεις ἀπὸ τοὺς ξένους νὰ κάνουν αὐτὸ ποὺ ἐσὺ πρέπει νὰ κάνεις γιὰ τὸν ἑαυτό σου.

  3. man8os avatar
    man8os 10/03/2013 10:39:23

    Ειναι δυνατο? Ντροπη!!

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 10/03/2013 10:53:46

    Για μένα αυτό δεν είναι (το) πρόβλημα. Το πρόβλημα έιναι πως ένας οργανισμός -στεγη 14! πολιτιστικών συλλόγων κ.α. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ. Αλλά τί λέω, εδώ ολοκληρο "κρἀτος"και στηρίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε εξωθεν δάνεια για να επιβιώσει.
    Αυτή είναι η ξεφτίλα του Ελληνισμού, όχι το κόψιμο της χρηματοδότησης από μία ξένη κυβέρνηση. Και αυτή η ξεφτίλα έχει πολλές εκφάνσεις. Από την χυδαία λατινοποίηση (πρόοδο το λένε οι υποταγμένοι που δεν πάει καλά η μέρα τους αν δεν ανακατέψουν και Αγγλικά για να συννενοηθούν(;)) μέχρι και την αυτοκτονική αυτοδιαλυση του επιλεγόμενου "δημόσιου βίου῾.

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ Νίκος Αργεάδης 10/03/2013 11:16:37

      Ἀπ' τὴ μιὰ τοὺς βρίζομε, ἀπ' τὴν ἄλλη ζητιανεύομε ἀπ' αὐτούς...

      Ἤθελαν νά 'ξερα οἱ ἑλληνικὲς κοινότητες τοῦ 18ου καὶ τοῦ 19ου αἰ. ἐχρηματοδοτοῦντο ἀπὸ τὰ κράτη τῆς ἐποχῆς; Ἢ τὶς συντηροῦσαν τὰ μέλη μὲ τὶς εἰσφορές τους; Μᾶλλον τὸ δεύτερο...

      Καὶ νὰ διερωτηθῶ: Πόσα μέλη ἀριθμεῖ ἡ ἑλληνικὴ κοινότητα τοῦ Βερολίνου καὶ πόσοι ἀπ' αὐτοὺς εἶναι ἐπιστήμονες ἢ ἐπιχειρηματίες;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Μαρία 10/03/2013 18:39:18

        Μαρία, δεν βρίζουμε κανλενα εμείς ούτε και ζητιανεύουμε.
        1) Τις ρατσιστικές επιθέσεις τις ξεκίνησαν οι Γερμανοί, αν θυμάσαι καλά.
        2) Μπορεί να ζητιανεύει το Ελλαδικό κατεστημένο, όχι οι Έλληνες.
        3) Η ψυχολογία του Πασοκοέλληνα, όπως διαμορφώθηκε από 30 + χρόνια διαλυσης, είναι, δυστυχώς, αυτή της υποταγής και της δουλοπρέπειας.

    • liapis avatar
      liapis @ Νίκος Αργεάδης 10/03/2013 20:29:40

      Ta les poli orea file! etsi akrivos ine.

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 10/03/2013 10:55:24

    Και θα συνέχιζα "καλά έκανε"μπας και αρχίσουμε να ξυπνάμε από τον "΄αλλοι να μας ταϊζουν και άλλοι να φυλαν τα σύνορά μας" λήθαργο.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Νίκος Αργεάδης 10/03/2013 14:04:23

      Δέν διαφωνῶ Νίκο,ἀλλά γιατί ἔκοψαν τήν ἐπιχορήγηση μόνο στήν Ἑλληνική Κοινότητα καί ὄχι καί σέ ἄλλες; Τόση ἐμπάθεια πιά;

      • Μαρία avatar
        Μαρία @ Κυθήριος Τ. 10/03/2013 17:30:58

        Αὐτὸ εἶναι τὸ πρόβλημά μας ἢ τὸ ὅτι μάθαμε νὰ κάνομε τὰ πάντα μὲ τὸ χέρι ἁπλωμένο;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κυθήριος Τ. 10/03/2013 18:42:47

        Αγαπητέ Κυθήριε, έχω γνωρίσει και ζήσει με Γερμανούς. Δεν έχουν αλλάξει. Η επιφανειακή ευγενεια υποκρύπτει βαθιά περιφρόνηση. Σου θυμίζω τις ρατσιστικές τους επιθέσεις μέσω των ρατσιστικών τους κιτρινοφυλλάδων.

        • Μαρία avatar
          Μαρία @ Νίκος Αργεάδης 10/03/2013 18:50:53

          Νίκο, αὐτὸ ἰσχύει γιὰ τὴν συντριπτικὴ πλειοψηφία τῶν βορειοευρωπαίων. Βλέπουν τοὺς νοτίους ὅπως περίπου βλέπει καὶ ὁ μέσος νοτιοευρωπαῖος τοὺς ἀφρικανοὺς τῆς ζούγκλας.
          Αὐτὸς εἶναι καὶ ὁ λόγος ποὺ ἡ λεγόμενη εὐρωπαϊκὴ ἑνοποίηση ἀσθενεῖ βαρέως: δὲν γίνεσαι ἀλληλλέγγυος πρὸς κάποιον ποὺ περιφρονεῖς.

          Τὸ θέμα εἶναι τὶ κάνομε ἐμεῖς: πορευόμεθα ζητιανεύοντας τρόϊκες καὶ μερκελίνες ἢ σηκώνομε τὰ μανίκια καὶ ξαναχτίζομε μὲ αἷμα καὶ θυσίες τὴν χώρα μας; Τοὐλάχιστον ἂς θέσομε τὸ ἐρώτημα...

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ Μαρία 10/03/2013 21:49:16

            Πολύ σωστά τά λέτε,ἔτσι πρέπει νά πορευθοῦμε!
            Μέχρι τότε ὅμως,ἡ τρόϊκα μπορεῖ νά παγώσει τήν ἐπόμενη δόση καί τότε πάπαλα τό πόπολο...
            Δέν μεμψιμοιρῶ,μέμφομαι τό λούκι στό ὁποίο μᾶς ἔχωσαν...

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Νίκος Αργεάδης 10/03/2013 18:52:24

          Πόσο επικίνδυνες είναι οι γενικεύσεις! Πυρήνας τους η ολοκληρωτική σκέψη και αυθαίρετη προσέγγιση.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Μανιάτης 10/03/2013 22:12:39

            Τσουπ και πάλι ο Μανιάτης να ποστάρει, μόλις του θίξαν τους Γερμανούς...

          • Νίκος avatar
            Νίκος @ Μανιάτης 10/03/2013 22:26:02

            Μανιάτη:

            Ἔ, τότε νὰ μὴν λέμε ὅτι τὸ καλοκαίρι κάνει ζέστη καὶ τὸ χειμῶνα κρύο...

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Μανιάτης 11/03/2013 09:38:14

            Μανιάτη, το ότι μερικοί Γερμανοί, ή Έλληνες ή δεν ξέρω τί είναι καλοί άνθρωποι δεν αναιρεί την ύπαρξη εθνικής κουλτούρας αντιλήψεων και πρακτικών που μπορούνν α χαρακτηριστούν ως Γερμανική, Ελληνική κλπ. Εκεί αναφέρομαι.

            Η χαρακτηριστική, εθνική συνσιταμένη Γερμανική κουλτούρα επέτρεψε την τέλεση πράξεων που, τέλος πάντων, χαρακτηρίζει τους Γερμανούς. Δλδ, γενοκτονίες, στρατόπεδα συγκεντρώσεως και αντιμετώπιση όλων ως κατώτερων όντων.

            Τάση για ολοκληρωτική, και τιμωρητική στάση.
            Βαθιά ριζωμένη πεποίθηση πως έιναι "ανώτερη φυλή", ακόμα και τωρα.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Νίκος Αργεάδης 11/03/2013 10:22:25

            Ναι βέβαια υπάρχουν εθνικές συμπεριφορές και εθνικοί πολιτισμοί. Το θέμα, όμως, είναι τι κάνουμε σχετικά. Τα αναπαραγάγουμε, τα αναζωπυρώνουμε και οδηγούμαστε σε συγκρούσεις, όπως η μέχρι πρόσφατη ιστορία της Ευρώπης, ή αναζητούμε τρόπους συνύπαρξης;
            Το σχόλιο μου αφορά την απλουστευτική λογική του κακού/καλού.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Μανιάτης 11/03/2013 13:23:16

            Προσωπικά, δεν ασπάζομαι το μανιχαϊστικό δίδυμο Καλού-κακού. Αλλά, όταν εμείς αναζητούμε τρόπους συνύπαρξης οι άλλοι (Γερμανοί ή Τούρκοι) σκέφονται και μας αντιμετωπίζουν με όρους υποταγής. Αυτό πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Εκέι αναφέρομαι. Οι σχέσεις κρατλων είναι σχέσεις καθαρά ΙΣΧΥΟΣ ή μάλλον ισορροπίας ισχύος. Η Ελλαδική ελίτ επειδή πήρε κάρτα εισόδου σε πλούσιο κλαμπ νόμισε πως θα έιναι ισότιμη.
            Είναι τόσο ισότιμη όσο και η 'χωρα μας με τα άλλα κράτη. Απλά πράγματα, γνωστά από την εποχή του Θουκυδίδη.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Νίκος Αργεάδης 11/03/2013 13:33:17

            Επί της ουσίας του ζητήματος συμφωνώ μαζί σας.
            Η συνύπρξη προϋποθέτει την ικανότητα συμμετοχής στο παιγνίδι. Η δική μας πολιτική και οικονομική ελίτ είναι ανίκανη ως παίκτης να συμμετάσχει με όρους στρατηγικούς.

  6. η Dimi avatar
    η Dimi 10/03/2013 11:21:40

    Ποιητών Σπαράγματα - Λόγος Παράταιρος | Οδυσσέας Ελύτης:
    «Ο καλύτερος αγωγός θερμότητας είναι η λύπη. Γι αυτό βλέπεις να καίνε κάθε μέρα οι καμινάδες τους, χωρίς να φαίνεται πουθενά καμιά φωτιά. Κάπου ανάμεσα Τρίτη και Τετάρτη πρέπει να παράπεσε η αληθινή τους μέρα.»

    ..«Ο ουρανός κλειστός. Η γη πένθος. Τα φώτα λύπη. Τα ζώα μελαγχολία. Ο αέρας πηκτή μαυρίλα. Όλος ο έξω κόσμος σπρώχνει τον Άνθρωπο σε ένα καταφύγιο, ένα υπόγειο. Και εκεί ζει μια ζωή τεχνητή. Το Πνεύμα και οι Τέχνες είναι επιστήμες, μηχανήματα, εμπορεύματα.» ~Περικλής Γιαννόπουλος

  7. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 10/03/2013 11:36:53

    Μα κι αυτοί οι ...φίλοι μας οι Γερμανοί ! Τι άπληστοι ! Ούτε 40.000 € δεν δέχονται να αφαιρέσουν από τα 45 δις που αισχροκερδώντας κέρδισαν από την ''βοήθεια'' που μας...πρόσφεραν ! Σκεφτείτε να μας αγαπούσαν και λιγότερο!

    '' Το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα ανέρχεται σε τουλάχιστον 100 δισεκατομμύρια ευρώ. Όπως γράφτηκε στον ιστότοπο A l’encontre, με βάση τις εργασίες του Karl Heinz Roth, ιστορικού, για την λεηλασία της κατεχόμενης Ευρώπης από τη ναζιστική Γερμανία. «Η Γερμανία έχει δώσει στην Ελλάδα το 1,67% απ όσα όφειλε να δώσει για την καταστροφή που υπέστη από την κατοχή μεταξύ 1941 και 1944».''

  8. η Dimi avatar
    η Dimi 10/03/2013 12:12:16

    «Ο μόνος λόγος που ανοίγουν πολλοί το στόμα των είναι, διά να σε προειδοποιήσουν ότι πρέπει να κλείσεις τ’ αυτιά σου. Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι γκρεμίζουν με τον χαρακτήρα των ό,τι χτίζουν με το μυαλό τους.» ~Δημήτριος Καμπούρογλου (1852-1942) Ακαδημαϊκός, Λογοτέχνης |
    «Νέα Θρύψαλα» Εκδόσεις «Ο Τρίτων» (1921)

    • Έκτορας avatar
      Έκτορας @ η Dimi 10/03/2013 15:14:27

      ''Κρέσσων γαρ οικτιρμού φθόνος''.
      Πίνδαρος, 522-438 π.Χ., Αρχαίος λυρικός ποιητής
      μτφρ: καλύτερα να σε φθονούν παρά να σε λυπούνται.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ η Dimi 10/03/2013 15:23:52

      Χαχαχαχαχχαχαχχα!! Τι μου θυμήσατε η Dimi !
      '' Η αγάπη βλέπει από τηλεσκόπιο, ο φθόνος από μικροσκόπιο.''
      Josh Billings, 1818-1885, Αμερικανός χιουμορίστας

  9. rally monkey avatar
    rally monkey 10/03/2013 12:28:55

    το ποσο 40 χιλιαδες ειναι συμβολικό - για 14 πολιτιστικους συλλογους σε μια χωρα με τοσους Ελληνες - πρωτης ταξης ευκαιρια για να εισπραξουν ορισμενοι μια αποστομωτικη απαντηση στην προκληση

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ rally monkey 10/03/2013 14:03:40

      Για τον ελληνισμό του ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ξαναλέω, και ο
      Χιντου Μονάχου ή του Ντύσσελντορφ, δεν είναι καθόλου συμβολικό δυστυχώς.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Σωτ Μητραλ 10/03/2013 18:12:58

        παραδεχομαι δεν γνωριζω αν η κοινοτητα του Βερολινου ειναι μικροτερη ή οικονομικά λιγοτερο ανθηρή απο τις κοινοτητες του Μοναχου ή του Ντυσσελντορφ

        οπως το βλέπω το ζητημα (πρεπει να) αφορα όλους στη Γερμανία,
        απο τη στιγμη που μία κοινοτητα αντιμετωπιζει σοβαρο προβλημα - ας συνδραμουν όλοι

        εχετε δίκαιο, ισως δεν ειναι τελικα συμβολικο το ποσο όπως εγραψα γιατι δεν ειναι εφ'απαξ αλλα τρεχουσα ανάγκη

        Οπως και να εχει δεν ειναι ξεκαθαρο γιατι πρεπει να περιμενουμε έστω ενα 1 ευρω απο το Γερμανικο κρατος..

        Αυτοι οι συλλογοι πρεπει να διευθυνονται με απολυτη διαφάνεια και να ειναι μέρη οπου οι ομογενεις πηγαινουν για να προσφέρουν..για να δώσουν.. και όχι για να πάρουν (να κοννεκταριστουν, κλπ κλπ)
        Καμμια σχεση δηλ. με ο'τι εχουμε συνηθησει..

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 10/03/2013 13:04:16

    Για όσους γνωρίζουν οι λεγόμενες κοινότητες δεν είναι αθώα ιστορία.
    Επιλέον, όλα αυτά τα καπελωμένα όργανα είναι ξεπερασμένα και χωρίς ουσιαστικό λόγο ύπαρξης.
    Πρέπει να άλλαξει πλήρως ο τρόπος λειτουργίας τους και να αναζητηθούν ουσιαστικοί στόχοι και δράσεις.
    Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λειτουργήσει σαν κομματικές οργανώσεις.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Μανιάτης 10/03/2013 13:09:15

      κομματικες οργανωσεις και λιγα λες.. εχουν ερθει στη δημοστιοτητα διαφορα κατα καιρους - αλλα η συγκεκριμενη μπορει και να αποτελει εξαιρεση
      οπως και να εχει ποιον περιμενουμε να τις εξυγειάνει το μοντελο λειτουργιας το καθε ξένο κρατος?

  11. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 10/03/2013 13:06:24

    Στίς ΗΠΑ, οἱ ἑλληνικές κοινότητες χρημαδοτοῦντε ἀποκλειστικά ἀπό τά μέλης της--ALL PRIVATELY FUNDED!

  12. panas avatar
    panas 10/03/2013 13:32:33

    Οι ελληνικές κοινότητες της Γερμανίας, διατηρούν τις σχέσεις ανάμεσα στους έλληνες και την πατρίδα. Παλαιότερα υπήρχαν οι ίδιες στρεβλώσεις, όπως και στην Ελλάδα. Κομματικοποίηση και καυγάς, που οδηγούσε πολλούς έλληνες να απομακρύνονται από αυτές. Δεν νομίζω να συνεχίζουν και τώρα το ίδιο βιολί...
    Οι τρίτη γενιά των Ελλήνων στην Γερμανία είναι πιο ενσωματωμένη στην γερμανική κοινωνία και κυρίως πιο μορφωμένοι. Το ίδιο ισχύει και για τους νέους έλληνες μετανάστες που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν νέες κοινότητες με πολλά ποιοτικά χαρακτηριστικά.
    Τα 40000 ευρώ δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που μπορούν να συγκεντρώσουν οι εκεί συμπατριώτες μας. Από την ελληνική κοινότητα του Βερολίνου θα περιμένα μια πιο περήφανη στάση. Όχι να φανούμε και εκεί σαν ζήτουλες...

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 10/03/2013 13:35:29

    http://www.antinews.gr/2012/07/26/172316/
    «14 Σεπτεμβρίου και… βλέπουμε η δόση των 31 δισ.»

  14. Κωστας avatar
    Κωστας 10/03/2013 13:39:06

    Σοβαρα τωρα, 14 συλλογοι δεν μπορουν να μαζεψουν 40.000 το χρονο (εστω και επιπλεον αυτων που μαζευουν ηδη); Με το βιωτικο επιπεδο της Γερμανιας;
    Αν οχι, τοτε δεν εκτελουν ουσιαστικο εργο...

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ Κωστας 10/03/2013 13:40:50

      βιωτικο = βιοτικο

  15. George avatar
    George 10/03/2013 13:43:47

    Στη Γερμανία υπάρχουν περίπου 4 εκ Τούρκοι με δικαίωμα ψήφου, που τους γλείφουν όλα τα κόμματα (έχουν σημαντική πολιτική δύναμη). Οι Έλληνες είναι περίπου 250 χιλιάδες και ΦΥΣΙΚΑ μέχρι τώρα είναι διχασμένοι (Δεξιοί, Αριστεροί, Πασοκτζήδες, ΝΔημοκράτες, ΚΚεδες, βενιζελικοί, αντιβενιζελικοί, υπέρ της χούντας, κατά της χούντας κλπ κλπ κλπ). Όταν ένας λαός είναι τόσο βαθιά διχασμένος είναι επόμενο οι συλλογικές του δράσεις να πηγαίνουν κατά διαόλου... Πάντως ομολογώ ότι είναι δύσκολο να διαλεξω: Να ζω σαν πρόβατο (Τούρκος) και να υπηρετώ πιστά το Προξενείο μου, ή να ζω ελεύθερα (Έλληνας) και να κοντραρίζομαι με τους άλλους Έλληνες...;

    • anonymous avatar
      anonymous @ George 11/03/2013 08:17:31

      Οι Έλληνες δεν πάνε ουτε στις Ευρωεκλογές, ούτε στις δημοτικές να ψηφίσουν παρόλο που δικαιούνται. Όταν εγώ ήμουν πάνω τους έλεγα, πηγαίνετε και ρίξτε λευκό, δείξτε ότι υπάρχετε για να μη σας γράφουν. Στην άδεια πισίνα τους με γράφανε.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ George 11/03/2013 16:26:15

      Να ζω ελεύθερος και να κοντραρίζομαι με τους ''δικούς μου'', μα όταν χρειάζεται να γίνομαι μιά ενωμένη γροθιά. Αυτή είναι η λύση.
      '' Παν μέτρον άριστον''.
      Κι αυτό μας το είπαν οι αρχαίοι παππούδες, μα το ξεχάσαμε.....
      Η ουσία, όλο μας ξεφεύγει.

  16. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 10/03/2013 13:49:16

    Δυστυχώς, η κουλτούρα του πασοκιστάν είναι να τα παίρνουμε από τους κουτόφραγκους.
    Η πολιτική του Κράτους έναντι της Ομογένειας ήταν αυτή της επαιτίας και της αναπαραγωγής της διαφθοράς.
    Το περίφημο ΣΑΕ που στήσανε δεν ήταν τίποτα άλλο από μπακαλίστικες δολοληψίες των ημετέρων πολιτικάντιδων με ανθρώπους της ομογένειας. Συμπαίκτες και οι κηφήνες στην μεγάλη τους πλειοψηφία διπλωμάτες και παρατρεχάμενοι των πρεσβειών και των παρασιτικών εμπορικών Γραφείων, Τύπου και ΕΟΤ.

  17. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 10/03/2013 13:57:10

    Ναι, είναι η μόνη λύση. Η δόλια απάθεια πρέπει να τελειώσει.

  18. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 10/03/2013 14:02:16

    Μαρια, το Βερολινο δεν ειναι Μοναχο ή Ντυσσελντορφ από πλευράς ελληνικής παρουσίας, δεν ειναινγερμανική Αστόρια. Από τις παλαιότερες γενιές έχει σχεδόν αποκλειστικά ανειδίκευτους εργάτες, απο Τις νεώτερες σχεδόν αποκλειστικά φοιτητές. Λεφτά δεν υπάρχουν, ούτε μεγαλοεπιχειρηματίες ούτε Έλληνες κροίσοι με εννέα γράμματα. Στο Βερολίνο πάντα.

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ Σωτ Μητραλ 10/03/2013 17:30:03

      Πόσοι εἶναι λοιπὸν οἱ ἐργάτες καὶ οἱ φοιτητές, Σωτήρη; 1000; 2000;
      Ἂν εἶσθε 1000, ἀρκοῦν 40 Εὐρὼ τον χρόνο ἀπὸ τὸν καθένα γιὰ νὰ καλύψετε τἲς 40.000 ποὺ σᾶς δίνει τὸ γερμανικὸ κράτος.
      Ὑπάρχει, ξέρεις, καὶ κάτι ποὺ ἁπλοελληνιστὶ λέγεται ἀξιοπρέπεια.

      • Σωτ Μητραλ avatar
        Σωτ Μητραλ @ Μαρία 10/03/2013 20:55:33

        Σᾶς παραπέμπω στὸ παρακάτω μήνυμα τοῦ βερολινέζου KAISER ποὺ καθυβρίζει τὴν ἐλληνικὴ κοινότητα καὶ εὔχεται νὰ κλείσει.

  19. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 10/03/2013 14:08:30

    Ξεκαθαρίζω ότι επίντης αρχής συμφωνώ απολύτως ότι μια Ελληνική Κοινότητα της ομογένειας πρέπει να φροντίζει τα του οίκου της και να μην τυγχάνει κρατικοδίαιτη. Αυτό είναι ένα πρ´αγμα. Έτερον είναι η αιφνίιδια και αναιτιολόγητη διακοπή της συνεργασίας μέ το γερμανικο κράτοςμκαι η de facto εξωση.

    Όσον αφορά στο πόσο εύκολα μαζεύουν 14 σύλλογοι γκασταρμπάητερ και φοιτητών 40.000 ευρώ, παιδιά είστε όλοι εκ του μακρόθεν πολύ large... Μεγάλη μπουκιά φάε.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Σωτ Μητραλ 10/03/2013 16:26:09

      Αγαπητέ Κ. Μητραλέξη,
      δεν είναι τόσο απλό.
      Πρώτιστα πρέπει να δούμε το έργο όλων αυτών των φορέων.

  20. Φιλελέρα avatar
    Φιλελέρα 10/03/2013 14:16:20

    Περνούν κλιματήριο οι χριστιανοδημοκράτες....

  21. KAISER avatar
    KAISER 10/03/2013 15:19:28

    ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.
    Η ιστορία δεν είναι ακριβώς έτσι όπως περιγράφεται και για τους γνωρίζοντες δεν είναι τόσο αθώα και ειδυλιακή. Η Ελ. Κοινότητα Βερολίνου απέχει πολύ απ τον χαρακτηρισμό ως πολιτιστικό κύταρο και ήταν και είναι ανδρο εμπάθειας, ίντριγκας κομματικοποίησης, ξεκατινοιάσματος και όλων των ''αρετών'' του συναφιού μας . Απειροι σύλλογοι με ελάχιστα μέλη οι οποίοι φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια ορμώμενοι από τα κόμπλεξ και τις προσωπικές εμπάθειες των παροικούντων, παρά τις προτροπές και εκλήσεις του Σεβάσμιου Μητροπολίτου Γερμανίας για ομόνοια . Η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας είναι το μεγαλύτερο κόμικ που μπορεί να δει κανείς.Είναι τόσα πολλά τα κομμάτια για τους συλλόγους που δε φθάνουν 10 πίττες. Σημειώνεται ότι οι επιστημονικοι σύλλογοι του Βερολίνου και οι άνθρωποι με στοιχειώδη σοβαρότητα και αξιοπρέπεια απέχουν συνειδητά απ όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια. Αρα ορθώς οι Γερμανοί έστω και αργά πήραν χαμπάρι και σταμάτησαν να επιδοτούν τη δυσφήμηση της χώρας μας αφού εμείς οι ίδιοι δε μπορούμε. Για τους δύσπιστους έχουμε μια πρόσκληση μια όποια Κυριακή επιθυμούν μετά την εκκλησία, να διαπιστώσουν ιδίοις όμασι τα τεκτενώμενα και να γευθούν τον πολιτισμό που προσφέρουμε στην Ελ Κοινότητα Βερολίνου.
    Mit freundlichen Grüßen.

    YΓ. Θερμά συγχαρητήρια στον Αρχιεπίσκοπο Γερμανίας και στον Αρχιμανδίτη της εκκλησίας μας στο Βερολίνο, οι οποίοι αποτελούν εξαίρεση και φωτεινά παραδείγματα ελπίδας για κάτι καλύτερο στο μέλλον.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ KAISER 10/03/2013 17:45:18

      Έτσι είναι! Ακριβώς όπως και στις άλλες λεγόμενες κοινότητες.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ KAISER 10/03/2013 18:53:37

      Mε λύπη μου θα πω, ότι μοιάζει πολύ πιο πιστευτή,
      η δική σας εξήγηση KAISER...

    • Αρης avatar
      Αρης @ KAISER 10/03/2013 20:01:08

      Με τη διαφορά ότι ο Αρχιεπίσκοπος, ή μάλλον η Αρχιεπισκοπή, κάθε Κυριακή βγάζει δίσκο(υς), στις εκκλησίες, δηλαδή εθελοντική φορορογία, οι ιερείς πληρώνονται είτε από τις κοινότητες είτε από το Ελληνικό Δημόσιο, οι δε περιουσίες τους τυγχάνουν φοροαπαλλαγής. Ξέχωρα το ότι πάρα πολλές διαθήκες, περιουσιακά στοιχεἰα και δωρεές περνούν στην "διαχείρησή" τους.

      Όσον αφορά τους ομεγενειακούς οργανισμούς, το Δημόσιο ξέρει να δίνει χρήματα μόνο στο ΣΑΕ (Συμβούλιο Αποδόμησης του Ελληνισμού) το οποίο δεν δίνει λογαριασμό για το που πάνε σε κανέναν.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Αρης 10/03/2013 20:12:42

        Το ΣΑΕ είναι κι ως θεσμός κι ως προς τον τρόπο λειτουργίας του σκάνδαλο.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ KAISER 10/03/2013 20:44:09

      Ὅσο ἐσεῖς ἀνώνυμε φίλε καθόσασταν ἀπ' ἔξω καὶ μεμφόσασταν τὰ κακῶς κείμενα, ἀφοῦ δηλώνετε πὼς βρίσκεσθε στὸ Βερολίνο, κάποιοι φτύναμε αἷμα γιὰ νὰ ἀλλάξει ἔστω καὶ στοιχειωδῶς ἡ κατάσταση. Καὶ φτύναμε αἷμα σὲ βάρος τῶν κυρίως δραστηριοτήτων μας καὶ μὲ κόστος προσωπικὸ καὶ πολύ. Ἀλλὰ ἡ ἑτερομεμψία δὲν εἶναι ἁπλῶς πιὸ εὔκολη, δίδει καὶ ἕνα αἴσθημα ἠθικῆς ἀνωτερότητας. Οὐαὶ ὑμῖν...

      Σ. Μ.
      πρώην ἀντιπρόεδρος τῆς Κοινότητας

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ KAISER 10/03/2013 20:58:35

      Πέραν τούτου, τὸν τελευταῖο καιρὸ ἔχουν ἀλλάξει πάρα πολὺ τὰ πράγματα μὲ τὶς συντονισμένες προσπάθειες διαφορετικῶν ἀνθρώπων διαφορετικῶν ἰδεολογιῶν, μὲ ἀποτέλεσμα μεγάλη ἀνανέωση στὴν κοινότητα καὶ πληθώρα μαθημάτων. Ἕνα ἀπὸ τὰ δεκάδες μαθήματα ἦταν ἠ σειρὰ σεμιναρίων μου εἰσαγωγῆς στὴν βυζαντινὴ φιλοσοφία, ἑβδομαδιαίως, ἀμισθὶ καὶ ἀφιλοκερδῶς. Ἀλλὰ ποῦ νὰ τὰ δεῖ αὐτὰ μιὰ μαυρισμένη ψυχή.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Σωτ Μητραλ 10/03/2013 22:12:09

        οι γενικευσεις μπορει να αδικούν - αλλά καποιες διαπιστωσεις δεν αναιρούνται

        θελω να πω ο'τι απο το σχολιο φαινεται να μην διαφωνεις ή τουλαχιστον ο'τι δεν σου ειναι αγνωστα τα φαινομενα που περιγραφει ο ΚΑΙΖΕΡ ('φτυναμε αιμα για να αλλαξει εστω και στοιχειωδως η κατασταση')

        εκει νομιζω ειναι και το σημαντικο στην κοινη διαπιστωση

        το 'παλευω να τα αλλαξω' ή 'απεχω συνειδητά απο τα καραγκιοζιλικια' ειναι προσωπικη επιλογή
        το να απεχεις δε σου αφαιρει το δικαιωμα να ασκεις κριτικη - με τον κινδυνο βεβαια να ειναι ανέξοδη και να αδικεί οσους παλευουν απο μεσα για να αλλάξουν τα πραγματα
        σημαντικο όμως η κοινή διαπιστωση γιατι ειναι προυποθεση για κοινή δράση

  22. Zugzwang avatar
    Zugzwang 10/03/2013 16:41:55

    "Τελευταία είχε αναλάβει δράση για την καταπολέμηση του φαινομένου της Χρυσής Αυγής και την ευαισθητοποίηση σχετικά με αυτό."

    Μπορω να κανω μια ερωτηση; Η Κοινοτητα ειχε αναλαβει δραση και για την καταπολεμηση του φαινομενου των αριστερων κομματων (που δεν δηλωνουν αφοσιωση στο Συνταγμα), οργανωσεων και ταγματων εφοδου (ενοπλες επιθεσεις εναντιον αστυνομικων τμηματων, επιθεσεις εναντιον αστυνομικων κλπ) και την ευαισθητοποιηση σχετικα με αυτο;

  23. Κώστας π1. avatar
    Κώστας π1. 10/03/2013 16:44:40

    Iδού λοιπόν η ευκαιρία να επιτρέψει επι τέλους το Ελληνικό Υπουργείο Δικαιοσύνης την εκτέλεση της απόφασης του Αρειου Παγου(πρόταση Στέφανου Μάνου στη Βουλή) για την κατάσχεση του κτιριου του Γερμανικού Ινστιτούτου υπέρ τών σφαγιασθέντων του Διστόμου απο τους Γερμανούς, την οποία είχε αναστείλει ο ΠΑΣΟΚΟαυθαιρετάκιας υπουργός δικαιοσύνης Σταθόπουλος με το πρόσχημα οτι πρόκειται περι πολιτιστικού ιδρύματος χώρας της ΕΕ...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Κώστας π1. 10/03/2013 19:01:19

      Η ανικανότητα να χειριστούμε ορθολογικά και με συνέπεια τα του οίκου μας, φέρνει ως λύση άλλωθι και φαντάσματα.
      Έτσι που ο καθένας πατριδοκάπηλος να αμολάει την κοτσάνα του.
      Φουτάμε από δω φουτάμε από κει κι όποιον πάρει ο χάρος.
      Καλά, δεν μάθαμε τίποτα τι έγινε το 1850, το 1897, 1916 και το 1922. Το 1944 και 1946. Το 1951 και το 1965. Το 1967 και το 1974.
      Δεν βαριέσαι! Αρκεί να ικανοποιήσουμε τα αποθημένα μας.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Μανιάτης 10/03/2013 19:38:56

        Δεν μαθαμε τιποτε απο το 1821; το 1912; το 1913; το 1940; Και η λιστα ουκ εχει αρχη και τελος.

      • Κώστας π1. avatar
        Κώστας π1. @ Μανιάτης 10/03/2013 20:57:04

        Αγαπητέ Μανιάτη,
        Τους πήρε 40 χρόνια των Γερμανών να καταλάβουν οτι ήταν πολλά τα 40000 το χρόνο που ξόδευαν απ' το υστέρημά τους για τους κωλοέλληνες που τάτρωγαν ή μήπως κέρδιζαν πολύ περισσότερα απ' αυτά που έδιναν και τώρα που τούς κόπηκε το κέρδος ως γνήσιοι ξυλοκόποι έκοψαν με το τσεκούρι τα 40 χιλιάρικα? Και φταίμε εμείς που λέμε οτι οταν μας βρίζουν πρέπει να τους απαντάμε με το ίδιο νόμισμα, αντί να λέμε οτι ψιχαλίζει για να μη χαρακτηριστούμε πατριδοκάπηλοι?

  24. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 10/03/2013 18:22:50

    Ο "KAISER" περιέγραψε γλαφυρά την ομογενειακή πραγματικότητα.
    Και μόνο από τον αριθμό των ομογενειακών Συλλόγων στο Βερολίνο αντιλαμβάνεται κανείς ότι κάθε ελληνική παρέα στη γερμανική πρωτεύουσα έχει και το σωματείο της. Τα "γούστα" αγαπητοί κοστίζουν.
    Είναι ντροπή και μόνο το γεγονός ότι η Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου καταδέχονταν την κρατική γερμανική χρηματοδότηση. Όταν η πρεσβεία της Γερμανίας όπως κι άλλες χρηματοδοτεί ερευνητικά προγράμματα του ΕΛΙΑΜΕΠ κριτικάρεται και χαρακτηρίζεται το ίδρυμα με διάφορα κοσμητικά κ. Μητραλέξη.
    Η λύση είναι οι ομογενειακοί φορείς να νοικοκυρέψουν την Κοινότητα εφόσον θέλουν να τη λειτουργήσουν ως Ελληνική.

  25. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 10/03/2013 18:40:05

    Τα λαμόγια φαίνεται ζορίστηκαν γιατι ένα μέρος ή όλα ανάλογα και με τα άλλα έσοδα των συνδρομών θα το γκουλτούπωναν. Ξέρω έναν παπά και καθηγητή στη Γερμανία που έγινε ζάπλουτος αυτός και τα παιδιά του από τις εκεί δραστηριότητες των Ελληνικών κοινοτήτων.
    Είμαστε άπαιχτοι λέμε..... πολιτιστικοί σύλλογοι και στέγη συνεύρεσης.!!!! Πες ότι τους πήρανε χαμπάρι και τέλος τι ενοχικά σύνδρομα και τελική λύση και ολοκαύτωμα επειδή 2-3 πονηροί χάσανε 40,000 ευρώ. Ελπίζω να μην βρεθούν τίποτα ηλίθιοι κυβερνητικοί εδώ να τους στείλουν το απωλεσθέν εισόδημα. Ας φροντίσουν με τις συνδρομές να καλύψουν τα έξοδα....

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Π. Ευθυμιάδης 10/03/2013 20:49:48

      Συγγνώμη, ἀλλὰ λέτε χοντρὲς μ/κίες... Εἶμαι σὲ θέση νὰ γνωρίζω ἂν ὑπάρχουν τέτοιου εἴδους «κέρδη» στὴν ἐπίσημη Κοινότητα τοῦ Βερολίνου, καὶ ἁπλῶς συκοφαντεῖτε λόγῳ ἐλεύθερου χρόνου.

  26. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 10/03/2013 20:38:00

    Το «τμῆμα εἰδήσεων defencenet» ὀφείλει νὰ ὑποπτευθεῖ πὼς ὑπάρχει ἀρθρογραφία καὶ χωρὶς copy & paste, ἢ τοὐλάχιστον ΠΕΡΑ ἀπὸ τὸ copy & paste...

  27. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 10/03/2013 20:54:04

    Σημειωτέον καὶ τὸ ἑξῆς: ἡ ἑλληνικὴ ἐκκλησία καὶ ἡ ἑλληνικὴ κοινότητα ἔχουν σὲ μεγάλο βαθμὸ διαφορετικὸ «κόσμο» (τί νὰ κάνουμε τώρα), καὶ ἡ παρουσία τῆς κοινότητας ἀκριβῶς δίπλα στὴν ἐκκλησία κάπως γεφύρωνε αὐτὸ τὸ κενό, αὐτὸ τὸ χάσμα. Ἡ μετακόμιση τῆς Κοινότητας σὲ ἄλλη στέγη θὰ σημάνει τὴν «διάσπαση» τοῦ Ἑλληνισμοῦ τοῦ Βερολίνου, ἀνάμεσα στοὺς ἐκκλησιαζομένους καὶ στοὺς «πολιτικὰ ἑνωμένους».

    Καὶ κάτι ἀκόμα: ἄλλο νὰ πιστεύουμε ὅτι οἱ Κοινότητες τῆς Ὁμογένειας πρέπει νὰ στέκονται μόνες τους στὰ πόδια τους, καὶ ἄλλο νὰ γουστάρετε μερικοὶ σχολιαστὲς ποὺ μπαίνει λουκέτο σὲ ἑλληνικὴ κοινότητα- ποῦ; στὸ Βερολίνο Γερμανίας! Σήμερα! Τὸ «νὰ ψοφήσει ἠ κατσίκα τοῦ γείτονα» σὲ ὅλο του τὸ μεγαλεῖο.

    • KAISER avatar
      KAISER @ Σωτ Μητραλ 10/03/2013 23:14:04

      Μπορεί να μας πεί κάποιος πόσο δημοπρατείται το ενοίκιο του επιεικώς παρακμιακού κυλικοκαφενοσουβλατζίδικου εντός του κτιρίου της φωτο στην Mittelstrasse;
      Αν υπάρχει όρεξη και θέληση μπορεί να βρεθούν χώροι και πόροι για τα πάσης φύσης πολιτιστικά δρώμενα καθώς και τη διατήρηση και μεταλαμπάδευση της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού.
      Και με όλο το σεβασμό προς την άποψή σας και χωρίς να παραγνωρίζω κάθε καλοπροαίρετη προσπάθεια κε Πρώην Αντιπρόεδρε, δεν αποτέλεσε ποτέ σημείο της αυτοκριτικης σας και των διοικούντων ο απογοητευτικός απολογισμός του έργου τόσων ετών και προεδρείων; Μήπως πολλοι διακατέχονται από Πιραντελισμό, μήπως πρέπει να αποσυρθούν πρόσωπα και νοσηρές νοοτροπίες του 70 που μεταφέραμε και δυστυχώς εξαπλώσαμε; Πόσοι ομογενείς επιστήμονες απ τους χιλιάδες που δραστηριοποιούνται στο Βερολίνο, συμμετέχουν έστω και δια της ψήφου ή της παρουσίας στα δρώμενα της κοινότητας; Δεν κινεί την περιέργεια γιατί αποστασιοποιούνται και τί τους ενοχλεί; Δεν έχουν άποψη; δεν αγαπούν την πατρίδα; Μάλλον δεν είναι στραβός ο γιαλός.

  28. Stathis avatar
    Stathis 10/03/2013 22:15:25

    Συμφωνω απολυτα με τον kaiser και σταματηστε ορισμενοι την εμπαθεια σας για τους παπαδες που στην περιπτωση του Βερολινου ειναι φωτεινα παραδειγματα. Μηπως θυμουνται καποιοι οτι ως προσφατα οι εκλογες στο συλλογο γινοταν με κομματικα ψηφοδελτια για να μπορουν καποιοι να εχουν τον τιτλο κομματαρχη στη Ελλαδα; Ποια η σημασια της υπαρξης 14 συλλογων αληθεια ; Δεν εφτανε ενας ; Ολοι οι σοβαροι ανθρωποι εδω μεχρι προσφατα απειχαν απο ολες τις "δραστηριοτητες" της Κοινοτητας. Εγω εχω στειλει αιτηση εγγραφης εδω κ δυο μηνες κ δεν μου εχει απαντησει κανεις. Αυτο ειναι το περιφημο εργο της κοινοτητας .

  29. ΚΜ avatar
    ΚΜ 10/03/2013 22:22:04

    Θεωρώ ότι δεν ταιριάζει σε Έλληνες να εξαρτώνται από την γενναιοδωρία των Γερμανών (πόσο οξύμωρη αυτή η φράση άλλωστε!). Εύχομαι να βρουν οι Έλληνες του Βερολίνου αναμεταξύ τους τα αναγκαία χρήματα. Αλλιώς, αναπόφευκτα, θα κλείσει ο Σύλλογός τους και δεν θα τους φταίνε οι Γερμανοί. Οι Γερμανοί είναι Γερμανοί.

    Πάντως, μια και τις άλλες κοινότητες γράφτηκε ότι συνεχίζουν να τις χρηματοδοτούν, θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τί λόγο επικαλέστηκαν εν προκειμένω (άν εξέφρασαν κάποιο σκεπτικό, έστω και προσχηματικό).

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ ΚΜ 10/03/2013 23:09:29

      Πολύ σωστά!
      Τό ἀνέφερα κι ἐγῶ ΚΜ,μέ ποιό σκεπτικό ἔκοψαν τήν ἐπιχορήγηση μόνο ἁπό τήν ἑλληνική κοινότητα καί τή συνεχίζουν στίς ἄλλες..

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΚΜ 11/03/2013 08:30:57

      Θεωρώ ότι δεν ταιριάζει σε Έλληνες να εξαρτώνται από την γενναιοδωρία των Γερμανών

      Δεν πρόκειται για γενναιοδωρία. Πρόκειται για επιστροφή μέρους των φόρων που πληρώνονται από τους Έλληνες και συγκεκριμένα του τμήματος που πάει σε πολιτισμικά. Οι Γερμανοί επίσης λαμβάνουν επιδοτήσεις για τα δικά τους σωματεία.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ anonymous 11/03/2013 14:10:01

        Ακόμα κι έτσι, θα σου πούν μετά οι Γερμανοί ότι είναι δικό μας θέμα το πώς θα ιεραρχήσουμε την διάθεση των πόρων, υπάρχουν πολλές ανάγκες κλπ κλπ. Όποιος βασίζεται στην χρηματοδότησή τους λοιπόν, τέτοια θα βρίσκει μπροστά του.

  30. Kostas P. avatar
    Kostas P. 11/03/2013 09:48:34

    Αν οι Γερμανοί πιστεύουν οτι είναι έξυπνοι και κερδίζουν απ' αυτή την ενέργειά τους καλά κάνουν. Είναι όμως έξυπνοι ή το αντίθετο? Που σημαίνει οτι θα χάσουν πολύ περισσότερα απο τα 40 χιλιάρικα?

  31. Αγροφύλακας, Ontario, Canada avatar
    Αγροφύλακας, Ontario, Canada 12/03/2013 06:57:32

    Από όλη την συζήτηση μου έμεινε μια πικρή γεύση από την στάση του κ. Μητραλέξη. Επειδή έχω και εγώ υπηρετήσει σαν Πρόεδρος, Γραμματέας και Σύμβουλος σε Ελληνική Κοινότητα (Ενορία) στον Καναδά, γνωρίζω πως πρέπει να εκφράζεται ένας εθελοντής, και μάλιστα σε ηγετική θέση.

  32. Αγροφύλακας, Ontario, Canada avatar
    Αγροφύλακας, Ontario, Canada 12/03/2013 07:03:58

    Πηγαίνετε στην εφημερίδα WINDSOR STAR με το Google και κάνετε search to 'GREEK COMMUNITY' να δείτε τι ωραία που περνάμε εμείς εδώ!....με συνδρομή $250 τον χρόνο.

  33. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 12/12/2013 01:48:43

    Πριν 1 μηνα έτυχε απο το Dortmund να βρεθώ με την αρραβωνιαστικιά μου (Πτυχιούχος παιδαγωγικού του Αριστ. Παν.) σε αυτό το κτήριο για να αφήσουμε το Βιογραφικό της για μια κενή θέση νηπιαγωγού. Δεν θέλω να σχολιάσω την συμπεριφορά της Ελληνίδας Διευθύντριας αλλά θα ήθελα να μάθω πως λειτουργεί τελικά εώς σήμερα αφού σύμφωνα με το άρθρο έγινε διακοπή της χρημ. επιδότησης.
    Σας ευχαριστώ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.