#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/08/2011 17:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λονδίνο: η εξέγερση των αδικημένων



Κανένας δεν εξεπλάγη. Οι ταραχές ήταν αναμενόμενες. Η αστυνομία σκότωσε έναν μαύρο, και οι άγριοι άνεργοι νεαροί έπαθαν αμόκ. Ήταν το χρονικό μιας αναμενόμενης κοινωνικής έκρηξης. Και έτσι, μέσα σε λίγες μόνον ημέρες, η πρωτεύουσα πόλη ενός αναπτυγμένου κράτους διολίσθησε σε μια δυστοπία χάους και βίας.

Πρόκειται για μια από τις πιο απόκρυφες εξεγέρσεις, αλλά και τις πιο σύγχρονες ταυτόχρονα. Οι συμμετέχοντες οργανώνονται μέσω του Twitter, πρωταγωνιστώντας σε μια άλλη όψη της αραβικής άνοιξης. Το καλοκαίρι του Tottenham, με παιδιά ως και 7 ετών, αποτελεί μια επίθεση όχι εναντίον ενός τυραννικού καθεστώτος, αλλά εναντίον μιας καλοπροαίρετης δημοκρατίας.

Το ερώτημα που τίθεται τώρα,  είναι πως φτάσαμε ως εδώ;

Μια απάντηση είναι πως απέτυχε η αστυνόμευση. Η ακέφαλη μητροπολιτική αστυνομία και τα ερωτηματικά γύρω από το θάνατο του Mark Duggan, σε συνδυασμό με την απουσία αστυνομικών στο όργιο της λεηλασίας που ακολούθησε, αποδεικνύουν την ανομία μιας αποτυχημένης χώρας.

Μια δεύτερη αιτία είναι η εθνικότητα. Αλλά, όπως λένε κάποιοι, αυτές οι ταραχές δεν είναι φυλετικές. Ο δηλητηριώδης ρατσισμός της δεκαετίας του 1980 που εκδηλώθηκε με τις εξεγέρσεις του Broadwater Farm,  του Toxteth και του Brixton, δεν υπάρχει σήμερα. Στο Tottenham, όλες οι εθνότητες  και όλες οι μειονότητες ζουν η μια δίπλα στην  άλλη.

Μάλλον φταίνε η ανεργία και οι περικοπές. Το Tottenham είναι μια από τις πιο εξαθλιωμένες περιοχές του Λονδίνου, με 10.000 άτομα που ζουν από  το επίδομα ανεργίας, και με 54 αιτήσεις για κάθε θέση εργασίας που δημιουργείται. Παντού επικρατεί μιζέρια. Οι λέσχες των νέων κλείνουν η μια μετά την άλλη.

Η χειρότερη βία που έχει δει η πόλη εδώ και δεκαετίες, έχει ως φόντο  την παγκόσμια οικονομική κατάπτωση. Όπως είχε γράψει ο J K Galbraith στο βιβλίο του «Το Μεγάλο Κραχ του 1929», οι αιτίες της ύφεσης είναι η άνιση κατανομή του εισοδήματος, ένας επιχειρηματικός τομέας που εμπλέκεται σε «επιχειρηματικά κακουργήματα», ένα αδύναμο τραπεζικό σύστημα, και μια ανισορροπία στις εισαγωγές-εξαγωγές.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες ισχύουν και σήμερα. Στη φούσκα των 1920`ς, το ανώτερο 5%  του πληθυσμού απολάμβανε το 1/3 του συνολικού εισοδήματος. Σήμερα, η Βρετανία είναι πιο άνιση από ποτέ. Μόνο πέρσι, οι περιουσίες των χιλίων πλουσιότερων Βρετανών αυξήθηκαν κατά 30%, φτάνοντας τα £333.5 δισ.



Οι Ευρωπαίοι ηγέτες ήταν όλοι στις παραλίες όταν ξέσπασαν οι ταραχές. Το ίδιο και ο Βρετανός πρωθυπουργός. Αν και το επίκεντρο της τρέχουσας οικονομικής κρίσης είναι η ευρωζώνη, εν τούτοις οι διαδοχικές βρετανικές κυβερνήσεις έβαλαν κι αυτές το χεράκι τους στην αύξηση της ανισότητας, της φτώχιας, και της απανθρωπιάς, που τώρα μεγεθύνθηκαν μέσω της οικονομικής αναστάτωσης.

Η βία του όχλου σαφώς και θα πρέπει να καταδικάζεται. Όλοι αυτοί όμως που καίνε το Λονδίνο αποτελούν σύμπτωμα μιας γενικότερης ασθένειας. Στις ανήσυχες κοινωνίες, η λαϊκή ισχύς γίνεται τοξική. Αυτό που συμβαίνει στο Λονδίνο σήμερα δεν έχει σχέση με τις φασαρίες της Ελλάδας και της Ισπανίας, όπου η μεσαία τάξη ξεσηκώθηκε μόλις της ήρθε ο λογαριασμός. Οι νεαροί ταραξίες του Λονδίνου είναι πολίτες που έπεσαν από το γκρεμό ενός κράτους που τραντάζεται.

Η αποτυχία των αγορών βαδίζει χέρι με χέρι με την ανθρώπινη δυστυχία. Παράλληλα, κυριαρχεί πλέον η άποψη πως η σοσιαλδημοκρατία, με τα δίχτυα ασφαλείας που παρέχει, δεν συμφέρει και δεν είναι βιώσιμη εν όψει των δύσκολων καιρών που μας περιμένουν. Στη πραγματικότητα όμως, αποτελεί τη μοναδική λύση. Μετά τη κρίση των 1930`ς η Βρετανία προχώρησε στην ίδρυση κοινωνικού κράτους, που με τη σειρά του  έφερε την πολυπόθητη ανάπτυξη.

Αυτό το μοντέλο είναι δύσκολο να επαναληφτεί σήμερα. Όμως, ακόμη και ο Adam Smith αναγνώριζε πως δεν μπορεί να υπάρξει οργανωμένη κοινωνία, όταν ένα μεγάλο μέρος των μελών της  είναι δυστυχισμένα και συνεπώς επικίνδυνα.

Ένα από τα πιο τραγικά χαρακτηριστικά της παρακμής του Λονδίνου είναι ότι χρειαζόμαστε αυτή τη κατεστραμμένη γενιά αν είναι να ξανααισθανθούμε πλούσιοι και ασφαλείς. Αν δεν υπάρχουν δουλειές για τους σημερινούς δυσαρεστημένους, τότε η Αγγλία είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ΄ότι νομίζει.

Οι οικονομικές καταστροφές, όπως και οι ανθρώπινες, εμφανίζονται κυκλικά. Και κάθε εμφάνισή τους μοιάζει να είναι χειρότερη σε ένταση από την προηγούμενη. Όπως έγραψε ο Galbraith: «Η μνήμη είναι πολύ καλύτερη από τον νόμο»στο να μας προστατεύει από την οικονομική πλάνη και την τρέλα. Σε αυτή την εποχή της αυστηρής λιτότητας, η αμνησία είναι μια πολυτέλεια που δεν συμφέρει στη Βρετανία.

 

S.A.-The Telegraph

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/law-and-order/8630533/Riots-the-underclass-lashes-out.html

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. rs avatar
    rs 09/08/2011 17:42:19

    Άργησε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά τα κατάφερε!
    "Νεοταξίτες" και "τσιράκια" του Σόρος!Ή μήπως εξεγήρονται απο "πράκτορες"για να ανακόψουν την "υπερήφανη" πολιτκή του Κάμερον εναντίον του ... Μέρντοχ;

    • dima avatar
      dima @ rs 09/08/2011 18:47:36

      ναι, είναι ο συριζα, οι πακιστανοί μεταναστες και οι τούρκοι πράκτορες(με συγχωρείτε οι γάλλοι ή μηπως οι γερμανοί). Μεγάλες κοινωνιολογικές αναλύσεις, αξιες τουλάχιστον ενος διδακτορικού

  2. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 09/08/2011 18:17:42

    Η εξέγερση των αδικημένων; Μπα, το γιουρούσι των κοπριτών για τζαμπέ PS3 και Nike αθλητικά παπούτσια είναι ακριβέστερος τίτλος. Ο Αλέξης πού είναι; Γιατί ολιγωρεί;Δεν έχει ακόμα εκφράσει τη συμπαράσταση του κι ανησυχώ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ μεταρρυθμιστής 09/08/2011 19:06:20

      Όταν θα μπουκάρουν με τις ματσέτες και στη δική "σου" πολυεθνική, στο δικό "σου" γραφείο, να δω τι θα προλάβεις να κάνεις: να τους αποκαλέσεις κοπρίτες ή να εκλιπαρήσεις για έλεος...

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Αυριανιστής 09/08/2011 21:37:16

        Ενώ εσύ ρε "αυριανιστή" που δεν τους βρίζεις, όταν θα μπουκάρουν στο δικό σου το σπίτι τι θα κάνεις;
        Θα τους δείξεις τα σχόλια του "αυριανιστή" για να τους πείσεις ότι είσαι δικός τους;!
        Αλήτες και καθίκια είναι, όσο καθίκια και αλήτες ήταν οι "φίλοι του Αλέξη"!
        Ή μήπως δεν ήταν;;;
        Ε;;;

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Σταύρος 09/08/2011 22:39:00

          Έτσι είναι..αλήτες και καθίκια οργανωμένα όμως, και φυσικά ένα μέρος των ΄΄οδηγών τους΄΄ ήταν και τα ΜΜΕ..
          (Προσωπική μου γνώμη είναι ότι δε διαφωνείτε με τον Αυριανιστή..)

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ ΕΥΑ 10/08/2011 00:53:36

            Δεν γίνεται να διαφωνήσω περισσότερο!
            Ο άνθρωπος είναι προβοκάτορας.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Σταύρος 10/08/2011 00:57:33

            Μην ασχολείσαι με έναν "προβοκάτορα". Διάβασε το μακροσκελές σχόλιο του ciaoant1 αρκετά παρακάτω, είμαι σίγουρος ότι θα απαντήσει πολύ πιο τεκμηριωμένα στις απορίες σου.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 10/08/2011 01:16:03

            Μη μου ζητάς να συγκρίνω τα δικά μας ξενοκίνητα επεισόδια αποσταθεροποίησης της τότε κυβέρνησης, με όσα βλέπουμε στην Αγγλία τις τελευταίες μέρες. Συγκρίνονται μήλα με πορτοκάλια;

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Αυριανιστής 10/08/2011 01:25:21

            Έστω ότι "μήλα" ήταν οι φίλοι του Αλέξη.
            Ήταν σάπια, για δεν ήταν;;;

          • ΣΚΑΘΑΡΙ avatar
            ΣΚΑΘΑΡΙ @ Αυριανιστής 10/08/2011 12:29:02

            οι δικαιολογίες της ανύπαρκτης κυβέρνησης περί "ξενοκίνητων" και "ασύμετρων απειλών". Η απάντηση απλή εκατοντάδες συλλήψεις στη Αγγλία, στη δημοσιότητα φωτογραφίας των αλητών που έκαναν όλα αυτά και είναι ασύληπτοι και ποινές φυλάκισης χωρίς αναστολή στους ταραξίες (όπως με τις φοιτητικές ταραχές)./ Ας τα είχε κάνει και ο Καραμανλής τζούνιορ και μετά να μιλάγανε τα παπαγαλάκια περί ξενοκίνητων και ασύμμετρων...

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Σταύρος 10/08/2011 03:42:22

          Εγώ πάντως αν είμαι εκεί κοντά θα σε βοηθήσω!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 10/08/2011 03:43:22

            Στον Αυριανιστή απευθύνομαι.

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/08/2011 18:18:55

    Το τι έγινε στο Νησί φαίνεται από τα πρόσωπα που δίνουν τον τόνο κάθε εποχής: Στην οικονομία, στα πανεπιστήμια, στην πολιτική:
    Όπως ο Galbraith, έτσι και οι Βρετανοί αντίστοιχοι οικονομικοί επιστήμονες, ο Keynes, και οι μετα-Κευνσιανοί, η Joan Robinson, ο Michał Kalecki, ο Nicholas Kaldor ο Paul Davidson και όλη η σχολή του Cambridge, ήταν σοφοί.
    Και ήταν παρόντες μέσα στην κοινωνία, ζούσαν το σφυγμό της. Ήταν και κοινωνιολόγοι, ακόμη και πολιτικοί (με την καλή έννοια), ίσως και φιλόσοφοι. O Κέυνς σίγουρα ήταν και φιλόσοφος.
    Μετά ήρθε η Mάργκαρετ Θάτσερ με τους δικούς της αποστειρωμένους και εξηνατβελόνηδες καθηγητές. Σιγά σιγά η παλιά Βρετανία, με τα εργοστάσια, την παραγωγή και την εργατική της τάξη, βυθίστηκε. Αντ' αυτών, αποβιομηχάνιση, άφθονο χρηματοπιστωτικό και τριτογενής, ένας βραχύβιος παράδεισος για golden boys and girls.
    Ήρθαν και οι ταιριαστοί πολιτικοί, οι μετά την Μαργαρίτα: Αντί μορφών όπως ο Clement Attlee, ο Harold Wilson, ο Michael Foot, ο James Callaghan, ο Harold McMillan, ήρθαν οι "πολιτικοί του τίποτα", οι αδρανείς επίγονοι της απορρυθμιστικής "σιδερένιας Μάργκαρετ": Ο Major, o Blair, ο Braun, ο Cameron.
    Τώρα έρχεται ο λογαριασμός, όπως και αλλού.
    Τα virtual λεφτά δεν τρώγονται, είναι και εξαιρετικά ασταθή. Χάνονται μπροστά στα μάτια σου και γίνονται ξανά αυτό που ήταν: Αέρας, Τίποτα. Πρώτα υποφέρουν βέβαια οι φτωχοί. Αλλά στο τέλος, ούτε "το κέντρο δεν αντέχει, τα πάντα γίνονται κομμάτια, ωμή αναρχία λύνεται στην οικουμένη" (W. B. Yeats).
    Ένας κόσμος πεθαίνει, μέσα σε ωδίνες θα γεννηθεί ένας άλλος.

  4. Γιώργος avatar
    Γιώργος 09/08/2011 18:28:58

    Αυτοί που πεινάνε θέλουν ps3, ή ένα πιάτο φαΐ;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιώργος 09/08/2011 18:41:39

      Μάλλον αρχίζουν να τα θέλουν πιά ΟΛΑ.
      Ίσως παίρνουν το καλό παράδειγμα από άλλους δίπλα, που τα έχουν όντως όλα. Χωρίς να έχουν προσφέρει και τίποτα ιδιαίτερο στην κοινωνία (άν εξαιρέσεις κάποια "σύνθετα" και τοξικά χρηματοπιστωτικά προιόντα, χα, χα).
      Ο άνθρωπος είναι ζώο που μαθαίνει εύκολα.

      • ό παγωτατζής avatar
        ό παγωτατζής @ Ο Θείος 09/08/2011 21:12:25

        Ο Καντάφι αναγνώρισε τούς ταραξίες τού Λονδίνου σαν την νόμμιμη κυβέρνηση τής Μ.Βρετανίας.....

        Μάλιστα κάλεσε τους ταραξίες να στείλουν εκπρόσωπό τους στη Λιβύη προκειμένου να αναλάβει τη θέση του Πρέσβη της Μ. Βρετανίας και να εγκατασταθεί στην πρεσβεία τους στην Τρίπολη απ' όπου θα μπορεί να οργανώνει καλύτερα το πλιάτσικο στο Λονδίνο!

        Πώς σού φαίνεται ...Θείο;;
        Σαν ανέκδοτο ;;; Μπορεί και νάναι
        Η σαν virtual reality comming true;;
        Εχει ακόμα δρόμο το game Θείοοοοοο!!
        ..Ωσπου να κατακαθήσει ό κουρνιαχτός, από την μεταφορα τής Αυτοκρατορικής έδρας...

    • ioannisk avatar
      ioannisk @ Γιώργος 09/08/2011 19:23:46

      οχι ρε συ

      ταμπλέτα αφής με σύνδεση στο ίντερνετ θέλουν για να παραγγείλουν πίτσα

  5. Τρικεράτωψ avatar
    Τρικεράτωψ 09/08/2011 18:34:56

    Αρκετά αντικειμενικό το άρθρο... Διαφωνώ πάντως με το
    "Η αποτυχία των αγορών βαδίζει χέρι με χέρι με την ανθρώπινη δυστυχία."
    Διότι πολύ απλά, εδω που έχουμε φτάσει είναι επειδή οι "αγορες" λειτουργουν μια χαρα.

  6. Πητ avatar
    Πητ 09/08/2011 18:36:07

    Αυτοί που πεινάνε να ψάξουν να βρουν δουλειά. Η Αγγλία έχει ιστορικό στο να συντηρεί αργόσχολους με ένα σωρό επιδόματα. Λόγω αυτών των επιδομάτων τα τελευταία χρόνια εκτοξεύτηκε το δημόσιο χρέος. Τώρα που βλέπουν ότι το τζάμπα πέθανε προσπαθούν να εκβιάσουν. Στην Ελλάδα θα τους περνούσε, στην Αγγλία όχι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Πητ 09/08/2011 19:08:10

      Ναι βρε Πητ! Άκου 'κει να ζητάνε ψωμί! Δώστε τους παντεσπάνι να τελειώνουμε!

      • Πητ avatar
        Πητ @ Αυριανιστής 09/08/2011 19:42:19

        Όταν ξεκινήσουν να τα κάνουν κι εδώ όμως, μην αρχίσεις να γράφεις πάλι για την Νέα Τάξη που έχει βάλει στο στόχαστρο της την Ελλάδα. Ψωμί θα θέλουν.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Αυριανιστής 09/08/2011 20:07:07

        Δεν υπάρχει πρόβλημα πείνας. Όλοι κονομάνε μια χαρά από τα επιδόματα (benefits όπως απόκαλούνται), αναξιοπαθούντες ή μη.

        Ανάμεσα στους καταστροφείς καταστημάτων και εμπρηστές,
        υπάρχουν μεν (πχ στο Μπρίξτον) οι μαύροι από πρώην αποικίες της Καραϊβικής (πρόβλημα «πολυπολιτισμικότητας» και εγκληματικότητας) αλλά υπάρχουν (πχ στο Κρόυντον) και οι «κάγκουρες» (chavs) αγγλοσάξωνες, που έχουν μάθει να μην δουλεύουν και να τους δίνει το κράτος χαρτζηλίκι για να πίνουν και να στρίβουν (και βρήκαν την ευκαιρία να πλιατσικολογήσουν). Αυτοί, και να τους έδινες δουλειά, δεν θα την αποδέχονταν - έτσι έχουνε μεγαλώσει. Καμιά σχέση με ανέργους της εποχής της Θάτσες, οι οποίοι ειλικρινώς αναζητούσαν δουλειά.

        Τους τσαβ τους εξέθρεψε η πολιτική των αθρόων επιδομάτων επί Μπλαιρ.

  7. Τρικεράτωψ avatar
    Τρικεράτωψ 09/08/2011 18:39:01

    Αυτο κι αν λέγεται μυωπία...Άμα ήταν έτσι θα αφηναν έντεχνα ανοιγμένο ένα μαγαζί και θα τους άφηναν να το αδειάσουν, κι έτσι όλοι θα ήταν ευτυχισμένοι.

  8. Τρικεράτωψ avatar
    Τρικεράτωψ 09/08/2011 18:44:49

    Είναι απίστευτο πάντως... Ενα σωρό σχόλια προέρχονται από ανθρώπους που αρνούνται να δουν την αληθεια καταπρόσωπο. Και η αλήθεια, είτε τους αρέσει είτε όχι, είναι ότι όταν μια κοινωνία λειτουργεί με σκοπό "να είμαστε πλούσιοι και ασφαλείς" που γράφει και το άρθρο, γρήγορα ή γρηγορότερα θα την πάρει και θα τη σηκώσει η φτώχεια και η ανασφάλεια που τις πατάγανε στο κεφάλι για να αισθάνονται αυτοί πλούσιοι και ασφαλείς.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Τρικεράτωψ 09/08/2011 19:16:13

      Είπαμε, την αλήθεια θα τη δουν όταν νιώσουν την απέραντη βραχεία μοναξιά απέναντι σε μία κρύα κάννη, ως δίκαιη πληρωμή για τις ζωές που καταστρέφουν στις εταιρείες "τους".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 10/08/2011 12:16:40

        Φαντασιώνεστε, ότι η κάννη έχει δυνάμεις που (ευτυχώς) δεν έχει.
        Την κάννη την έβλεπε ως "πηγή της εξουσίας" και ο Μάο, αλλά άν ξυπνούσε τώρα, θα το ξανασκεφτόταν πιό σοβαρά. Ρώτα άν αμφιβάλλεις και τον μελισσοκόμο, και τα παπαδοπαίδια, για τα περαιτέρω. Ή τον Νορβηγό "σταυροφόρο" - δεν βλέπω να διαφέρουν παρά μόνον στην ποσοτική διαβάθμιση της βαρβαρότητας.
        Προβοκάρετε, προβοκάρετε, αλλά χαμένος κόπος, στο τέλος τίποτε δεν μένει. Η ειρωνεία και το γέλιο της Ιστορίας σκεπάζει τους μηδενιστές με στρώματα λήθης.

  9. makis avatar
    makis 09/08/2011 18:52:30

    Συμφωνώ απόλυτα με τον τρικεράτωψ....δυστυχώς άλλοι βλέπουν φαντάσματα ή έχουν ζαλιστεί από τη ζέστη...

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/08/2011 19:14:19

    Μπορεί να πήραν παράδειγμα από τους "ήρωες" του γαλλικού Μάη, που τα ήθελαν όλα και κατάντησαν να κάνουν τον απολογητή και τον σφουγγοκωλάριο του Κλίντον στην κτηνωδία των βομβαρδισμών της Σερβίας.

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/08/2011 19:24:23

    Αλήθεια, πού είναι ο Μάνος να ζητήσει να κατεβούν τα τανκς στους δρόμους, όπως είχε ζητήσει στα δικά μας;

  12. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 09/08/2011 20:12:14

    Υπάρχουν φυλετικές διαφορές είτε το θέλετε είτε όχι! Οι πολιτισμικές κοινωνίες δε μπορούν να συνυπάρξουν και αυτό είναι ένα γεγονός! Εκεί οδεύει και η χώρα μας με τους υπανάπτυκτους που έχουν κατακλύσει κάθε γωνιά της Ελλάδος. Η απάντηση θα είναι σκληρή και Ελληνική και η εκλογές θα κριθούν και με αυτή την agenta και όχι μόνο την οικονομία! Αυτός που θα δεσμευτεί και θα αναδείξει την Ελληνική φυλή αυτός και θα επικρατήσει σε βάθος χρόνου!

  13. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/08/2011 20:51:58

    Μήπως δίνεται και η ευκαιρία να βγουν και οι ''ακροδεξιοί'' στο δρόμο;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΕΥΑ 09/08/2011 21:51:49

      Εσύ στον κόσμο σου... Φαντάσματα...

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Γιώργος 09/08/2011 22:25:41

        Ο τύπος στη Νορβηγία ήταν φαντασματάκι αγαπητέ Γιώργο; κι όποιος δε συμφωνεί μαζί σου βλέπει οράματα ή φαντάσματα; θεωρώ ότι είναι μια καλή ευκαιρία να ενταθούν τα επεισόδια αν σκάσουν μύτη και ακροδεξιοί εναντίον σκουρόχρωμων

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ ΕΥΑ 10/08/2011 00:34:43

          Ακροδεξιός που μισεί τους Μουσουλμάνους, υποστηρίζει τους Εβραίους, είναι Μασώνος, και τελικά σκοτώνει καθαρόαιμους Νορβηγούς... εξήγησέ το μου!

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Γιώργος 10/08/2011 00:46:01

            Αυτό ακριβώς λέω..ότι δεν έχει λογική. Βαφτίζεις όπως θες μια οργάνωση (μάλλον κατά πώς εξυπηρετεί) και κινείσαι κατά πώς συμφέρει..

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Γιώργος 10/08/2011 11:59:44

            Ουδέν καινόν...
            Εδώ ο άλλος ήταν Αυστριακός και λεγόταν "σοσιαλιστής", διέπρεψε όμως ως Γερμανός φασίστας, ήταν άθεος αλλά είχε την υποστήριξη του τότε Πάπα, μισούσε πιό πολύ τους Εβραίους αλλά τελικά ξεπάστρεψε τη μισή Ευρώπη και μέρος της Αμερικής, ακόμα και τους "δικούς του".
            Αυτού του είδους η "πολιτική θέση" είναι σύμφυτη με την λωλάδα.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΕΥΑ 09/08/2011 22:24:13

      Έχεις γράψει και καλύτερα!
      Κρίμα.

  14. Dark Blue avatar
    Dark Blue 09/08/2011 20:52:28

    και στην Ελλάδα...zzzzzzzzz.... ύπνος βαθείς

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Dark Blue 09/08/2011 21:54:42

      Μα, πως, το 2008 δεν επαναστάτησαν οι νέοι μας...; Για να βγει ο Παπανδρέου, ο πατριώτης... Όσο είναι το ΠΑΣΟΚ πάνω, δεν θα κουνιέται φύλλο, γιατί η μισή Ελλάδα ψηφίζει ή υποστηρίζει ΠΑΣΟΚ. Και έχει φάει το κατιτίς, όπως και να το κάνουμε. Έχουν γίνει ΤΑ αίσχη και τίποτα, αλλά μπαααα...

  15. Ignoramus avatar
    Ignoramus 09/08/2011 21:21:36

    Εγω παντως μονο αραπάδες, μελαμψους, και γύφτους είδα να καινε και να ρημάζουν στο λονδινο. Δεν είδα κανονικούς ανθρώπους.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ignoramus 09/08/2011 21:56:38

      Είδα και κάτι Λευκούς ξεπλυμένους, αλλά μιλάμε για τα κλασικά καθίκια που μπορούν να βρουν δουλειά αλλά δεν δουλεύουν γιατί τα επιδόματα είναι ωραία...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιώργος 09/08/2011 22:16:49

        Επιδόματα, και μάλιστα τόσο μακροχρόνια, στη Βρετανία, την ευρωπαϊκή μητρόπολη του νεοφιλελευθερισμού; Είσαι βέβαιος;

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ Αυριανιστής 09/08/2011 23:53:53

          Αυριανιστής είπε:
          09/08/2011 στις 10:16 pm

          Επιδόματα, και μάλιστα τόσο μακροχρόνια, στη Βρετανία, την ευρωπαϊκή μητρόπολη του νεοφιλελευθερισμού; Είσαι βέβαιος;


          Εχεις χάσει επεισόδια. Επειδή ήταν η μητροπολη του νεοφιλελευθερισμού κάποτε αυτό σημαίνει οτι δεν δίνει επιδόματα; Εχει γίνει το πρυτανείο πάντων των κοπριτών. Ο "σοσιαλιστής" χάιδεψε όλους τους παρακμιακούς Αγγλάρες, τόσο βλαχογηγενείς όσο και σκουρόχρωμους εισαγωγής και θεωρούν οτι το κοινωνικό σύνολο βαρύνεται με την υποχρέωση να τους συντηρεί αιώνια. Συνάθροιση ταραξιών και συμμοριών έχουμε, πού είδατε την κοινωνική εξέγερση των αδικημένων μαζών δεν αντιλαμβάνομαι. Και που να αρχίσει να εφαρμόζεται ο νέος νόμος του Παπαϊωάννου...Τι έχουμε να διαβάσουμε...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ μεταρρυθμιστής 10/08/2011 00:04:53

            Οι νόμοι που φιμώνουν την ελευθερία της έκφρασης είναι το τελευταίο καταφύγιο των νεοφιλελεύθερων όταν βλέπουν ότι οι ρετσέτες της εξαθλίωσης που απεργάζονται δεν περνάνε τελικά τόσο εύκολα όσο νόμιζαν. Το έχουμε ξαναδεί το έργο, με τον Alexis και το σκυλολόι του που σκούζουν για ακόμα περισσότερη καταστολή με το πρόσχημα της "ευταξίας". Αλλά έλα που δύσκολα η Google και η κάθε Google θα τους κάνει τη χάρη. Βλέπετε -για να μιλήσουμε και με τους δικούς σας όρους-, η Κίνα είναι μια παρθένα αγορά 1,3 δισεκατομμυρίων και δέχεται η Google να κάνει τουμπεκί. Ενώ η Ελλάδα...

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Αυριανιστής 10/08/2011 01:04:02

            Ναι ρε ξερόλα!
            ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ!!!
            85 δις επιδόματα έκοψε με μιά υπογραφή πέρσι τον Σεπτέμβριο ο Κάμερον.
            Σχεδόν όλο το χρέος της Ελλάδος τότε.
            Επίδομα ανύπαντρης μητέρας, επίδομα αναζήτησης εργασίας, επίδομα τέκνων, επίδομα για το επίδομα!
            Στο έχω πει κι άλλη φορά.
            Στον μικρόκοσμό μου είμαι πλούσιος από δική μου προσωπική και χειρωνακτική εργασία.
            Εύχομαι να είσαι ο πρώτος που θα έρθει με το έτσι θέλω, να μου την "απαλλοτριώσει".
            Θα πάρεις αυτό ακριβώς που σου αξίζει!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Σταύρος 10/08/2011 01:14:27

            Ενδιαφέρουσες απόψεις, ομολογουμένως. Το επίδομα τέκνων και το επίδομα ανύπαντρης μητέρας, στο ίδιο σακί με το "επίδομα για το επίδομα"...

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Σταύρος 10/08/2011 01:29:25

            Τα 85 δις περικοπή επιδομάτων, δεν το πρόσεξες!
            Κατά τα άλλα "τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω!".

    • dima avatar
      dima @ Ignoramus 10/08/2011 00:21:19

      κανονικοί άνθρωποι δε βγαίνουν σε μελαμψο χρώμα?

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ dima 10/08/2011 09:18:46

        ''Στο Tottenham, όλες οι εθνότητες και όλες οι μειονότητες ζουν η μια δίπλα στην άλλη'' , ομορφος κοσμος αγγελικα πλασμενος ε dimas?

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/08/2011 22:30:14

    Οι κακοποιοί που καταστρέφουν ή κλέβουν την περιουσία άλλων ανθρώπων είναι αδικημένοι που εξεγείρονται; Με τέτοιες αντιλήψεις για πάντα θα ζούμε ή σε ζούγκλες ή σε αυταρχικές κοινωνίες.

    • βροντόσαυρος avatar
      βροντόσαυρος @ Δημήτρης 09/08/2011 22:42:11

      όταν υπάρχουν κάποιοι που αποκτούν την περιουσία τους εξαπατώντας λαούς, δωροδοκώντας ηγέτες και καταστρέφοντας οτιδήποτε τους σταθεί εμπόδιο, κανένας νοικοκύρης που τους προσκυνάει μπας και παρει κανα κοκκαλάκι δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο στην οργή των απεγνωσμένων.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ βροντόσαυρος 09/08/2011 23:42:28

        +1000

  17. απατόσαυρος avatar
    απατόσαυρος 09/08/2011 22:55:15

    Αλήθεια, τόσες χιλάδες κάμερες στο Λονδίνο, τι αποτρέπουν τελικά;
    Γιατί κάποιοι κάτι τέτοιο υποστήριζαν

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ απατόσαυρος 10/08/2011 00:15:07

      http://www.facebook.com/pages/Lets-catch-the-London-2011-rioters-and-looters/107213176046031

      http://catchalooter.tumblr.com/

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ απατόσαυρος 10/08/2011 00:26:12

      Αυτό σας κόφτει, να φύγουν οι κάμερες...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ απατόσαυρος 10/08/2011 00:41:27

      Σαύρα δίχως "πάτο", κάμερες ήταν αυτές που κατέγραψαν τους δολοφόνους του Μανώλη Καντάρη.

  18. Πετραν avatar
    Πετραν 09/08/2011 23:11:21

    όταν σε λίγο,θα τα σπάνε τα ίδια τα παιδιά σας (ναι ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΑΣ),να δω να μιλάτε για αραπάδες,εγκληματίες,άπλυτους,ξεπλυμένους κ άλλες αηδίες.

    πόσο μυαλό απαιτείται για να καταλάβει κάποιος, πως όταν κοινωνικά κομμάτια περιθωριοποιούνται βίαια,εξίσου βίαια θα ξεσπάσουν;

    πόσο μυαλό απαιτείται για να καταλάβει κάποιος πως ή θα μοιραστεί ο πλούτος ΔΙΚΑΙΑ σε πλανητικό επίπεδο ή ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Πετραν 10/08/2011 00:33:45

      Μα γιατί δεν πάνε στο σπίτι του Κάμερον, αλλά πλακώνουν στο ξύλο 60χρονο που ήθελε να σβήσει τη φωτιά από το μαγαζάκι του;; ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΧΟΝΤΡΑΔΕΣ!!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιώργος 10/08/2011 00:35:54

        Τέτοια "αθώα" ερωτήματα, σύντομα θα έχει πολύς κόσμος στην Ελλάδα. Μόνο που θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να αναρωτηθεί: "όταν περνούσαν τα μέτρα της εξαθλίωσης, σε ποιον καναπέ και σε ποια παραλία σάπιζα εγώ;"

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Αυριανιστής 10/08/2011 00:42:05

          Ευτυχώς δεν είμαστε όλοι αριστεροί να επιχαίρουμε με την καταστροφή περιουσιών και ζωών αθώων, χάριν κάποιας απάνθρωπης ιδεοληψίας που είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ΚΜ 10/08/2011 00:50:46

            Άλλο ρώτησα εγώ, άλλη ταμπέλα έσπευσες να μου βάλεις εσύ. Όσο για την "αθωότητα", ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Πετραν 10/08/2011 00:48:49

      Δεν είναι αλήτες τα δικά μας τα παιδιά!
      Μην κρίνεις από τον εαυτόν σου.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Σταύρος 10/08/2011 00:55:15

        "...Οι νέοι με τα πρησμένα πόδια, που τους έλεγαν αλήτες..."

        Άξιον Εστί. Ξαναρίξε μια ματιά φίλε μου...

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Σταύρος 10/08/2011 01:06:09

        Η απάντηση είναι για τον "Πετράν"

  19. ciaoant1 avatar
    ciaoant1 09/08/2011 23:46:55

    Μα είναι τελικά εξεγερμένοι βρετανοί ή απλά συμμορίες?

    Οσο και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε όμως, είναι λίγο δύσκολο στην Ελλάδα της αυτοκρατορίας των δημοσίων υπαλλήλων ή των.... υπαλλήλων γενικότερα. Γιατί στην Ελλάδα στο βασίλειο της πελατειακής δημοκρατίας οι έλληνες μόλις πριν λίγο καιρό πήραν μια ελάχιστη γεύση της λέξης "υποβαθμισμένη συνοικία" κι αυτό μόνο και μόνο λόγω της συρροής λαθρομεταναστών σε συγκεκριμένες συνοικίες στο κέντρο της μεγαλούπολης....

    Τα λαϊκά μας προάστια δεν ήταν υποβαθμισμένες συνοικίες, ήταν λαϊκές, η διαφορά μεταξύ βορείων και υπόλοιπων προαστίων δεν ήταν η απόλυτη χλιδή με την απόλυτη εξαθλίωση. Η πλειοψηφία από τα ελληνόπουλα δεν είχε γνωρίσει κάτι όπως τα γκέτο της βρετανίας ή των ΗΠΑ. Εκεί που θρέφεται και επιβιώνει με κάθε τρόπο ο κάδος ανακύκλωσης του καπιταλισμού. Οι πολίτες σκουπίδια που υπάρχουν καλά κρυμμένοι πίσω από τα φώτα της καπιταλιστικής χλιδής...

    Οσο πιο μεγάλη ήταν η λάμψη της χολυγουντιανής εικόνας των αυτοκρατορικών συνοικιών τόσο πιο βαθύ ήταν το σκοτάδι για εκατομύρια ξεχασμένους και αγνοημένους που γεννιούνται και πεθαίνουν μέσα σε συνθήκες που εμείς ακόμα δεν έχουμε δει ούτε στον περίφημο Αγ.Παντελεήμονα.... Μόλις τώρα ξεκινάμε . Μόλις τώρα ξεκινάμε να χτίσουμε τις φαβέλες μας. Είναι νωρίς. Εχουμε καιρό μη βιάζεστε. Τα "αλητάκια" του Μπρίξτον ή του Χάρλεμ είναι εικόνες από το μέλλον μας και μάλιστα όχι τόσο μακρινό.

    Οταν το πελατειακό κομπόδεμα θα έχει τελειώσει, όταν τα αποθέματα από τα χαρτζιλίκια και τις "άκρες" θα έχουν τελειώσει κι εμείς θα χρειαστεί να επιβιώσουμε και να περάσουμε από όλα τα στάδια που επιβιώνουν τα αγρίμια. Πορνεία, ναρκωτικά, όπλα, συμμορίες, ο νόμος της νύχτας και της ζούγκλας. Το άλλο πρόσωπο του καπιταλισμού, το αληθινό, χωρίς μάσκες και καλοπιάσματα.
    Τότε τα ξαναλέμε.

    Φυσικά όσο καιρό κοιμόμασταν με τις πόρτες ανοιχτές στο νιρβάνα μας, είχαμε κι εδώ γύρω μας τον αθέατο σκοτεινό κόσμο. Υπήρχαν κι εδώ άνθρωποι κατώτερου θεού αλλά δεν μας αφορούσαν. Τώρα θα μπλεχτούμε μαζί τους, θα ανακατευτούμε όλοι μαζί στο σκουπιδοτενεκέ και θα μοιάζουμε με ψάρακες στο στρατόπεδο των υποβαθμισμένων. Θα κάνουμε τα πρώτα μας βήματα στην άλλη όχθη του νομίσματος. Κι εκεί θα πρέπει να δούμε αν θα μπορέσουμε να μεταμορφωθούμε σε επαναστάτες ή συμμορίες.

    Δεν μας έχουν κλεισμένη καμμιά ιδιαίτερη θέση, προνομιακή, γιατί είμαστε έλληνες. Δεν κατέχουμε κάποιο πιστοποιητικό ασυλίας από την εξαθλίωση γιατί είμαστε έλληνες. Αυτοί που μας κυβερνούν, έλληνες και ξένοι, σαν τα αλητάκια των γκέτο μας βλέπουν. Ετοιμοι να μας πετάξουν στην άκρη για να κάνουν οικονομία στα κέρδη τους κι έτοιμοι να μας τσακίσουν στο ξύλο ή και στις σφαίρες αν κάνουμε κιχ...

    Μαύροι, άσπροι, κίτρινοι είναι μια ποικιλλία χρωμάτων με΄ιδιο προορισμό. Είμαστε το ανθρώπινο γένος που έχει μπει στην εποχή της πιο μεγάλης του νύχτας. Το κακό είναι ενώ αυτοί ότι χρώμα και να έχουν αγκαλιάζονται και φιλιούνται στα πολυτελή σαλόνια, εμείς από κάτω γεμίζουμε μίσος και εκδίκηση ο ένας για τον άλλον, αρνούμενοι να δούμε την κοινή μας μοίρα, θρέφοντας ελπίδες πως ο γάλλος εργάτης, ο βρετανός ανθρακωρύχος, ο ισπανός αγρότης είναι τάχα κάτι ξεχωριστό στα μάτια τους από το αλητάκι της φαβέλας του Ρίο. Τα αλητάκια που έχουν γνωρίσει από τη καλή το όμορφο πρόσωπο του πολιτισμού μας από την ώρα που γεννιούνται ξέρουν καλά όσα εμείς δεν υποψιαζόμαστε ακόμα.

    Αλήθεια σας έχει περάσει ποτέ από το μυαλό ήσυχοι συμπολίτες μου, τι σημαίνει τέρμα το τσάμπα σε όλα. Τι θα αναγκαζόμασταν να κάνουμε αν αύριο δεν υπήρχε πια δημόσιο νοσοκομείο (εκτός από κάτι άσυλα τελευταίας κατηγορίας) αν δεν υπήρχε δημόσια ασφάλιση αλλά ο καθένας έπρεπε να πληρώνει τα πάντα από τη τσέπη του κι αυτό από ένα ψωρομισθό. Αν ο Γιωργάκης όταν πάθαινε σκωληκοειδίτη ο άνεργος πατέρας έπρεπε να βρει άμεσα ένα πακέτο λεφτά για να του βγάλουν το σκουλίκι αλλιώς ο Γιωργάκης θα πέθαινε από μια μαλακία. Αν η Μαιρούλα έπρεπε για να συνεχίσει το σχολείο να έχει μια περιουσία στη τράπεζα, αν για να έχει μια ασφάλεια η οικογένεια θα έπρεπε να πληρώνει μια ιδιωτική εταιρεία συνέχεια για να ελπίσει σε μια ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και μια σύνταξη αν επιβιώσει μέχρι τότε. Το καπιταλιστικό σύστημα έχει άπειρα περιθώρια εγκλήματικής παρέμβασης στις ζωές των ανθρώπων ακόμα. Απλά τυχαίνει τα αλητάκια των μεγάλων αυτοκρατοριών να τα βιώνουν ήδη στο πετσί τους. Εμείς έχουμε πάθει ήδη πανικό για τα 350 επιδόματα που κόπηκαν και το γεγονός πως πρέπει να ζητάμε απόδειξη ακόμα και στις πατάτες στη λαϊκή. Φανταστείτε τι έχουμε να πάθουμε στα επόμενα στάδια....

    Κάποια στιγμή θα ξυπνήσουμε από τον ύπνο και θα ξυπνήσουμε άγρια. Μέχρι τότε ας βάλουμε κανένα καψουροτράγουδο να λέει τους καυμούς μας και όπου νάναι έρχονται και οι ελεύθερες φούντες να συμπληρώσουν το τοπίο της αποχαύνωσής μας....

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ciaoant1 10/08/2011 00:45:14

      Το Δημόσιο Νοσοκομείο είναι τσάμπα, ή το πληρώνει ο μαλάκας Έλληνας φορολογούμενος;; Τσάμπα είναι για τους λαθρομετανάστες, όχι για τους Έλληνες...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιώργος 10/08/2011 01:13:12

        Σωστά. Ας το καταργήσουμε. Οι νεοφιλελεύθεροι που δεν θέλουν "μαλακίες φόρους κοινωνικής αλληλεγγύης" θα φανούν αρκετά γενναιόδωροι αν χρειαστεί, ώστε να μας στείλουν στο "Υγεία" και στο "Ιατρικό Κέντρο".

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ciaoant1 10/08/2011 00:47:44

      Α, δεν πειράζει. Τους νεοφιλελεύθερους και τους κοινωνικούς αυτοματιστές, τους κόφτει μόνο που δεν θα έχουμε "σπάταλο και αναποτελεσματικό" κράτος. Οι πρώτοι βέβαια έχουν τις καβάντζες τους και δεν πρόκειται να πεθάνουν χωρίς περίθαλψη σαν το σκυλί στ' αμπέλι, ενώ και τα παιδιά τους θα τα έχουν εξασφαλίσει με το ΙΒ που θα τους ανοίξει την πόρτα στα καλύτερα ξένα πανεπιστήμια. Οι δεύτεροι όμως, τότε είναι που θα καταλάβουν τι ακριβώς σήμαινε το "να απολυθούν οι κοπρίτες των νοσοκομείων και τα κοπρόσκυλα οι καθηγητές" που επαναλάμβαναν μετά τον Καψή σαν τα σκυλιά του Παυλώφ...

    • The Saint avatar
      The Saint @ ciaoant1 10/08/2011 08:33:57

      Eξειρετικό αγαπητέ ciaoant1!
      Εγραψες ένα κείμενο που τα λέει όλα, γιά τα όσα πρόκειται να έρθουν. Και που πολλοί, εθισμένοι στην virtual nirvana που τους πρόσφερε στο "σύστημα" αρνούνται να "δούν" στρουθοκαμιλίζοντας.
      Δεν έχει σημασία, αν καθρεπτίζονται στα γραφόμενα σου η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα στην Αγγλία, στη Χιλή, η όπου αλλού.
      Σημασία έχει το τελικό αποτέλεσμα που θέλει το σύστημα πλέον να πετυχει.
      Και εκεί έχεις πέσει διάνα.

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/08/2011 00:09:07

    Στην κάννη δεν είναι αναγκαίο να υπάρχει σειρά, ούτε δεοντολογία. Αρκεί ο παραδειγματισμός, για να σκέφτονται διπλά και τριπλά τα γιαπάκια πριν καταστρέψουν ζωές. Εδώ, είδες με τι "δεοντολογία" την αντίκρισαν οι Τσαουσέσκου, και όλος ο "ελεύθερος κόσμος" πανηγύριζε.

  21. Γιώργος avatar
    Γιώργος 10/08/2011 00:32:19

    Όχι, ή μάλλον σπάνια.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Γιώργος 10/08/2011 00:59:11

      Σημείωση προς τους υπολοίπους σχολιαστές: πρόκειται για κραυγαλέο παπαδοφάγο οπότε μην εκπλήσσεστε που είναι και ρατσιστής.

      Τα προβλήματα προέρχονται από τις πολιτισμικές και θρησκευτικές διαφορές, όχι από τις φυλετικές.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΚΜ 10/08/2011 12:01:12

        Πώς και δεν το είχε καταλάβει η πριγκίπισσα Νταïάνα;

  22. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/08/2011 00:34:16

    Εκσυγχρονισμένη η βρετανική αστυνομία. Χρησιμοποιεί εξαίρετα τα λεγόμενα "social media". Οι δικοί μας προς το παρόν κάνουν ρεφενέ για βενζίνη και σέρβις στα περιπολικά...

  23. Σταύρος avatar
    Σταύρος 10/08/2011 01:08:45

    Δεν μου απάντησες.
    Ήταν ή δεν ήταν καθίκια και αλήτες οι "φίλοι του Αλέξη";;;

  24. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/08/2011 01:10:42

    Εγώ, αγαπητέ, δεν είμαι στην άλλη όχθη. Έχω κι εγώ το μικρόκοσμό μου -ίσως όχι τόσο πλούσιος όσο ο δικός σου, αλλά υπάρχει τέλος πάντων. Στην ίδια όχθη είμαι, και μόνο να με χαροποιήσει η "απαλλοτρίωσή" του δεν πρόκειται. Προσπαθώ όμως τουλάχιστον να έρθω στη θέση τους, για να μη λέω μετά "πώς και γιατί". Βέβαια, σύμφωνα με άλλη ανάρτηση που διαβάσαμε σήμερα στο antinews, ίσως την "απαλλοτρίωση" της περιουσίας μου να μην προλάβουν να μου την κάνουν οι εξαθλιωμένοι, αλλά οι ναζί προφεσσόροι των ινστιτούτων που απαιτούν αναγκαστική υποθήκευση των ιδιωτικών περιουσιών για τα δάνεια της χώρας. Ρίξε κι εκεί πρώτα μια ματιά, δεν είναι μονοσήμαντος ο κίνδυνος ξέρεις...

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/08/2011 01:47:15

    Να συμπληρώσω και κάτι άλλο, ciaoant1. Όλοι όσοι τώρα κόπτονται για το χρέος και τις αιτίες του, πού ήταν όταν συντελείτο το τεράστιο εθνικό έγκλημα των λεγόμενων "ολυμπιακών αγώνων"; Μήπως ήταν εθελοντές και ξεσκάτιζαν "Καλλιόπες" φουσκώνοντας σα διάνοι από... εθνική υπερηφάνεια;

    Αφιερωμένο εξαιρετικά λοιπόν. Δείτε, κύριοι, τι αναφέρει το Forbes για τη συμβολή της "ολυμπιάδας" στη σημερινή, μόνο τύποις μη-πτωχευμένη, κατάσταση της Ελλάδος: http://sfrang2.blogspot.com/2011/08/o.html

  26. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/08/2011 01:48:01

    Να συμπληρώσω και κάτι άλλο, ciaoant1. Όλοι όσοι τώρα κόπτονται για το χρέος και τις αιτίες του, πού ήταν όταν συντελείτο το τεράστιο εθνικό έγκλημα των λεγόμενων “ολυμπιακών αγώνων”; Μήπως ήταν εθελοντές και ξεσκάτιζαν “Καλλιόπες” στο Ολυμπιακό Χωριό φουσκώνοντας σα διάνοι από… εθνική υπερηφάνεια;

    Αφιερωμένο εξαιρετικά λοιπόν. Δείτε, κύριοι, τι αναφέρει το Forbes για τη συμβολή της “ολυμπιάδας” στη σημερινή, μόνο τύποις μη-πτωχευμένη, κατάσταση της Ελλάδος: h**p://sfrang2.blogspot.com/2011/08/o.html

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 10/08/2011 01:52:43

      (Και φανταστείτε ότι και οι "ολυμπιακοί" του Λονδίνου, του χρόνου, προβλέπεται να κοστίσουν διπλάσιο ποσό. Σκέφτεστε μετά τι πατιρντί έχει να γίνει; Αν τη σκαπουλάρουν τώρα, τα σημερινά επεισόδια θα φαντάζουν... παιδικά χαρά μπροστά σε εκείνα που θα φέρει η εξαθλίωση λόγω του επιπλέον χρέους για τους "ολυμπιακούς"!)

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Αυριανιστής 10/08/2011 01:58:43

      Καλά θα ήταν, να μην τους είχαμε πάρει.
      Αφού το κάναμε όμως, κάναμε τον Κόσμο να μας θαυμάσει!
      Ανεκτίμητο ΕΘΝΙΚΟ συναίσθημα!!!

      Από το το '81 είχε ξεκινήσει η μάσα-μπούκα του ΠΑΣΟΚ.
      Το κερασάκι, ήταν οι Ολυμπιακοί αγώνες!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Σταύρος 10/08/2011 02:01:36

        Σωστά! Τι έγινε που βάλαμε και ένα... πανωπροίκι για να μας θυμάται... καλύτερα ο Κόσμος, ε; Αμ, τώρα να δεις με πόση... νοσταλγία μας θυμούνται! Κάθε μέρα πρωτοσέλιδο μας έχουν! Με την Αφροδίτη της Μήλου να κάνει κ***δάχτυλα!

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Αυριανιστής 10/08/2011 02:24:08

          Ότι και να λες, μας θαύμασαν!!!
          Όσο για το δάχτυλο, θα έρθει η ώρα που οι Γερμανοί θα κάτσουν επάνω του!

  27. Σταύρος avatar
    Σταύρος 10/08/2011 01:52:06

    ciao!
    Στο καλό και μην μας γράφεις!
    θέτεις το ερώτημα: "Μα είναι τελικά εξεγερμένοι βρετανοί ή απλά συμμορίες?" και ξεκινάς να μας λές για το "γκέτο" του Αγίου Παντελεήμονα.
    Λαθρομετανάστες γκετοποιούνται εκεί μέχρι να έρθει η ώρα της σκούπας!
    Δεν ξέρω τι ιδέα έχεις από την Αμερική, ταινίες ή διαμονή, αλλά στο Λονδίνο δεν υπάρχουν γκέτο.
    Πηγαίνω μερικές φορές τον χρόνο λόγω δουλειάς έχω σχηματίσει μία κάποια ιδέα.
    Υποβαθμισμένες περιοχές ίσως ναι, αλλά γκέτο στυλ Αμερικής με πορνεία και ντραγκς και συμμορίες όχι.
    Οι σπουδαστές έχοντας πρόβλημα με την αύξηση των διδάκτρων τους (λιγότερα βέβαια από την δική μας "δωρεάν παιδεία") κατέβασαν τα γραφεία των Συντηρητικών στο δρόμο!
    Και καλά κάνανε!!!
    Οι πρόξενοι των επεισοδίων των ημερών αληταράδες του κοινού Ποινικού Δικαίου είναι!
    Και θα τους συμπεριφερθούν ανάλογα.
    Η Τότεναμ και το Δημοτικό Διαμέρισμα του Χάρινγκεη είναι από τα πλέον υποβαθμισμένα του Λονδίνου.
    Είναι λόγος αυτός για "αλήτικο αυτοματισμό";
    Αν δεν το έχω το κλέβω;
    Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν ποθεί και δεν ζηλεύει κάτι.
    Δεν απλώνει όμως και το χέρι του για να το αρπάξει.
    Δεν είναι ΑΛΗΤΗΣ!
    Διαβάζω ότι προσπαθεί ο Κάμερον να ιδιωτικοποιήσει το NHS (ΕΣΥ).
    Καίγοντας περιουσίες και βανδαλίζοντας την ίδια σου την γειτονιά, τον αποτρέπεις;
    Πέρασαν Κατοχή και Συμμοριτοπόλεμο και φτώχεια οι Έλληνες. και τις πόρτες τους δεν τις κλειδώσανε.
    Γιατί δεν ήταν ΑΛΗΤΕΣ!
    Γιατί είχαν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!

  28. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/08/2011 01:55:26

    Τις κλειδώνουν όμως εξαιτίας των λάθρο. Που κάποιοι "αξιοπρεπείς" κοστουμαρισμένοι σε νεοταξίτικα επιτελεία τους χρησιμοποιούν για να "προσαρμόσουν" τους ελληνικούς μισθούς στο επίπεδο που "πρέπει". Έτσι δεν είναι;

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/08/2011 10:22:28

    Τα τελευταία 500 χρόνια οι Άγγλοι έστησαν αυτοκρατορία εκμεταλλεύομενοι τους ιθαγενείς.
    Τώρα υφίστανται την οργή των απογόνων αυτών των ιθαγενών, που θα τους πάρουν και τα σώβρακα.
    Ερώτημα: Εμείς τι φταίμε να υποστούμε τα ίδια; Ποιους μαύρους εκμεταλλευτήκαμε και πότε;

  30. Σταύρος avatar
    Σταύρος 10/08/2011 10:48:36

    Θα σου απαντήση ο Αυριανιστής, που ονειρεύεται κοινωνικό αυτοματισμό με μασέτες!

  31. Σταύρος avatar
    Σταύρος 10/08/2011 11:09:27

    Είναι αλήτες, για δεν είναι;

    http://youtu.be/G18EmYGGpYI
    "This is f*cking reality
    Blow up burning the property
    Blow up burning peoples shops that they worked hard to start their business
    Ya understand
    She's working hard to make her business work and then you lot want to go and burn it up
    For what, just to say you're warring and your bad man
    This is about a f*cking man who got shot in Tottenham this aint about having fun on the road and busting up the place
    Get real black people get real
    Do it for a cause
    If we're fighting for a cause lets fight for a cause
    You lot piss me the f*ck off I'm ashamed to be a Hackney person
    Cause we're not all gathering together and fighting for a cause
    We're running down Foot Locker and teefin shoes"

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/08/2011 12:29:23

    Το σύστημα γεννά και θα γεννά πάντα καθάρματα, όχι το αντίστροφο. Ακόμα κι άν εξοντωθούν όλα τα καθάρματα, το σύστημα, όσο είναι "καλά στην υγεία του", θα γεννά αμέτρητα άλλα.
    Αυταπάτες, αυταπάτες, πολλή εκτόνωση...
    Και παράδοση στη λογική του αντιπάλου.
    Τα γιαπάκια και ο τρόπος που σκέφτονται, βόλεψαν και βολεύουν πολλούς άλλους - πολλοί ήθελαν και εξακολουθούν να θέλουν πολλά (αλλά ο πλανήτης είναι πεπερασμένος).
    Το θέμα είναι ποιός ηγεμονεύει στις καρδιές και στα πνεύματα των ανθρώπων, όχι ποιός έχει την πιό μακριά καραμπίνα.
    Ο Αντόνιο Γκράμσι τα έχει εξηγήσει αυτά εδώ και 80 χρόνια. Ήταν στη φυλακή, στο σκοτάδι, αλλά έβλεπε καθαρά.

  33. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/08/2011 12:45:09

    Απίστευτη συζήτηση. Τελικά ζούμε στον κόσμο μας.
    We all live in a yellow submarine, yellow submarine...

    And our friends are all aboard,
    Many more of them live next door,
    And the band begins to play....

  34. Απατόσταυρος avatar
    Απατόσταυρος 10/08/2011 12:49:54

    οι πράξεις καθορίζονται από το επίπεδο της πολιτικής συνειδητοποίησης

  35. ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ avatar
    ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 10/08/2011 17:23:36

    Το άρθρο είναι ανόητο, όπως ανοήτη είναι όλη η πολυπολιτισμικότητα. Όσο τα Κράτη είχαν λεφτά για πέταμα και μοίραζαν, όλοι "ζούσαν αγαπημένοι", τώρα που τα λεφτά τελείωσαν ο καθένας γυρίζει για ασφάλεια στην ομάδα του, στην Φυλή του. Όλοι αυτοί που καίνε και σπάνε και λεηλατούν στην Μ. Βρετανία είναι Ξένοι! Με Βρετανικά διαβατήρια, έχοντας πάει σε Βρετανικά σχολεία όμως Ξένοι, αλλοδαποί. Καταστρέφουν από φθόνο, από ζήλια και από μίσος, διότι αυτή την χώρα που τους θρέφει τόσα χρόνια, ξένη την αισθάνονται! Η οικονομική κρίσις θα φέρει και κάτι καλό, θα τελειώνουμε με όλες αυτές τις πολυπολιτισμικές μπούρδες!
    Τα κανάλια και εδώ και έξω προσπαθούν εναγωνίως να μιλούν συνεχώς για "διαδηλωτές" για να μήν πουν για αλλοδαπούς, αλλά η εικόνα τα λέει όλα...

    Άδωνις Α. Γεωργιάδης

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 10/08/2011 17:53:48

      Να ήσουν τόσο απόλυτος και τόσο κατηγορηματικός και για το Μνημόνιο, τι καλά που θα 'τανε!
      Ε;

    • Ευγενία avatar
      Ευγενία @ ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 10/08/2011 20:21:28

      Τα λεφτά ΔΕΝ τελείωσαν. Τα μάζεψαν κάποιοι χάρη σε κάποιους σαν και σένα.

  36. ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ avatar
    ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 11/08/2011 11:18:33

    Μά είμαι απόλυτα κατηγορηματικός και για το Μνημόνιο Ευγενία μου, εκείνη την στιγμή πια ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ. Ίσως δε τώρα που φαίνεται το μέγεθος του προβλήματος να αρχίζεις και εσύ να καταλαβαίνεις ότι λύση άνευ θυσιών δεν υφίσταται!
    Άδωνις Α. Γεωργιάδης

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 11/08/2011 21:59:34

      Αμετανόητος ο κύριος Γεωργιάδης! Μας υποθήκευσε μαζί με τον ΓΑΠ, κατέστρεψε την κοινωνία δια των Μνημονίων, οι θυσίες μας πάνε ΧΑΜΕΝΕΣ και λέει κι από πάνω ότι «δεν υπήρχε άλλη λύση»!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.