#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/11/2012 10:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λαφαζάνης: "Δεν είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε"



Μια πρωινή δήλωση-βόμβα εξαπέλυσε σήμερα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Λαφαζάνης. Την ίδια ώρα που ο κ. Τσίπρας έχει ξεκινήσει μια ανένδοτη πορεία και περιοδεύει σε όλη τη χώρα ο κ. Λαφαζάνης με λίγα λόγια είπε ότι ακόμη είναι ανέκδοτο η ανάληψη της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ. Συγκεκριμένα είπε μιλώντας σήμερα το πρωί στην τηλεόραση του ΑΝΤ1:

«Εγώ δεν κοροϊδεύω τον κόσμο. Δεν είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε».

Όταν θα είστε έτοιμοι, το ξανασυζητάμε λοιπόν…

Η συγκυρία στην οποία γίνεται η δήλωση έχει τη σημασία της, καθώς ενδεχόμενη μη ψήφιση των μέτρων την ερχόμενη εβδομάδα, θα σημάνει την πτώση της Κυβέρνησης, τη διενέργεια εκλογών και θα ανοίγει διάπλατα την προοπτική ανάληψης της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Πράγμα που σημαίνει ότι θα κληθεί να διαχειριστεί την κρίση και τη δανειακή σύμβαση, να κάνει τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα και τους δανειστές.

Αντί της τρικομματικής Κυβέρνησης θα υπάρχουν οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ με τις αγεφύρωτες διαφορές. Η μετεξέλιξη του σε ενιαίο κόμμα, προσκρούει στη πολιτική αντίληψη του πυρήνα των στελεχών του Αριστερού Ρεύματος αντιτάσσεται σε αυτή την κορυφαία επιλογή.

Σπάνια ένας πολιτικός έχει την τόλμη να κάνει μια τέτοια δήλωση για τον πολιτικό φορέα που εκπροσωπεί.  Η «βίαιη» μετατροπή του ΣΥΡΙΖΑ από κόμμα διαμαρτυρίας σε κόμμα εξουσίας, έχει αφήσει σημαντικά κενά ως προς την ιδεολογική του ταυτότητα. Τη στιγμή αυτή αποτελεί ένα κράμα νεοκομμουνιστών, ανένταχτων αριστερών και πρώην πασόκων.

Ένα μέτωπο διαμαρτυρίας είναι επιτυχημένο όταν παίρνει τη μέγιστη δυνατή έκταση, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με ένα κυβερνητικό σχήμα, στο οποίο η ομοιογένεια είναι προαπαιτούμενο.

Κάτω υπό αυτό το πρίσμα, η στάση της ΔημΑρ προσλαμβάνει νέες διαστάσεις, καθώς η αποχώρηση της από την Κυβέρνηση, φέρνει κοντά στην εξουσία τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος δηλώνει δια του κοινοβουλευτικού του εκπροσώπου ανέτοιμος.

Τρία είναι τα ενδεχόμενα: είτε ο ΣΥΡΙΖΑ εμμέσως παραδέχεται ότι στην παρούσα φάση δεν θα μπορούσαμε να πάρουμε κάτι παραπάνω από τους δανειστές, είτε η προοπτική ανάληψης της εξουσίας και των ιστορικών ευθυνών έχει προκαλέσει ίλιγγο στην Κουμουνδούρου, είτε πρόκειται για τη δημοσιοποίηση των ιδεολογικών και πολιτικών διαφορών που ενσωματώνει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Πιθανόν να ισχύουν -όχι στον ίδιο βαθμό- και τα τρία ενδεχόμενα.

M.O.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 01/11/2012 10:46:48

    Αν δεν είσαι έτοιμος να κυβερνήσεις, μπορείς να είσαι ικανός να κρίνεις μια κυβέρνηση; Τελικά μόνο για μπάχαλο είναι ικανοί.

    • stelsagi avatar
      stelsagi @ Nik 01/11/2012 10:57:06

      Ενω οπως αποδειχθηκε , μεχρι τωρα, τοσο η ΝΔ οσο και το ΠΑΣΟΚ, ηταν παντοτε πανετοιμα και αξια να κυβερνησουν την χωρα ...
      Η μηπως μου διαφευγει κατι ....

      • Ποντομέδων avatar
        Ποντομέδων @ stelsagi 01/11/2012 12:22:08

        Ναι κ. steisagi, σας διαφεύγει μια λεπτομέρεια:
        Η Ν.Δ. (υπό τον Σαμαρά) έλεγε ότι είναι έτοιμη να κυβερνήσει, αν εκλεγεί ως αυτοδύναμη παράταξη και όχι ως "αχταρμάς", που είναι αυτή τη στιγμή η ....Κυβέρνηση,
        Ενώ, ο ΣΥΡΙΖΑ, αν εκλεγεί - κατά τα φαινόμενα - θα εκλεγεί ως αυτοδύναμο κόμμα !
        Πώς τη βλέπετε τη λεπτομέρεια , που σας ξεφεύγει ;

      • alex23 avatar
        alex23 @ stelsagi 01/11/2012 12:25:22

        η διαφορα ειναι οτι η διεθνης οικονομικη κατασταση και πολιτικη ειναι πολυ πιο κοντα στα κεντρωα κομματα απο οτι στα ακρα, οποτε εχουν ηδη εναν γενικα αποδεκτο οδηγο επιβιωσης

        αυτο που καταλαβαινω πισω απο τα λογια του πολιτικου της αριστερας ειναι οτι μια εκλογικη επικρατηση αριστερου κομματος σε οποιο μερος του δυτικου κοσμου, θα πρεπει να συνοδευτει απο ταχυτατο ανοιγμα της ιδεολογιας του προς το κεντρο και οτι ειτε το κομμα του δεν ειναι ετοιμο ή δεν εχει προλαβει να πεισει τις συνιστωσες του να ελαστικοποιησουν την αριστερη ιδεολογια τους, οπως προσπαθει εδω και καιρο να κανει η δημαρ κατω απο τον τιτλο κυβερνωσα αριστερα..

  2. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 01/11/2012 11:05:47

    Αυτοί στον τσίριζα θα σφαχτούνε πριν γίνουν, αν γίνουν ποτέ, κυβέρνηση. Μήπως είπε στη συνέχεια τι εννοούσε ακριβώς ; Τον ρώτησε ο παπαδάκης σχετικά, 'τι εννοείται δηλαδή, ποιος είναι αυτός που κοροϊδεύει;'.

  3. m.s avatar
    m.s 01/11/2012 11:17:23

    χαχαχαχαχα
    χθες στον ΣΥΡΙΖΑ κοιταζόντουσαν με απόγνωση και με βουβό βλέμμα που έλεγε... έχε γούστο μην περάσουν τα μέτρα... και τότε συναγωνιστές πρέπει να κυβερνήσουμε με το μαγικό καπέλο μας που θα βγάζει δις σαν κουνέλια...
    χαχαχαχαχα
    η όλη κατάσταση έχει πολύ πλάκα... ακόμα

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ m.s 01/11/2012 11:58:45

      Μην το λες αυτό! Στα υπόγεια της Κουμουνδούρου έχουν τους γκαζοτενεκέδες με τις λίρες που πέταγαν στο ΕΑΜ οι Εγγλέζοι στην Κατοχή. Θα τους ξεθάψουν, θα μοιράσουν τις λίρες στον κόσμο και θα τρώμε μετά με χρυσά κουτάλια!

  4. Α avatar
    Α 01/11/2012 11:18:06

    Έλα έλα, χ@στηκαν απάνω τους χθες, μην τυχόν και πέσει η κυβέρνηση ....
    Τους βλέπω να την κοπανάνε από τη βουλή την ώρα της ψηφοφορίας για να μειωθούν οι παρόντες αφού η πλειοψηφία θα είναι σχετική (επί των παρόντων).
    Άϊντε γιατί πολύ μας τα ζάλισαν, με την ανέξοδη μπουρδολογία...

    • man8os avatar
      man8os @ Α 01/11/2012 11:41:31

      Συμφωνω, νομιζω οτι το σκεφτονται

    • DIMX avatar
      DIMX @ Α 01/11/2012 13:12:52

      Αν το «βλεπεις»μπροστα σου και δεν το φανταζεσαι ζητα βοηθεια .

  5. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 01/11/2012 11:20:17

    Μα αυτό ακριβώς θέλουν και αυτοί που θα σας φέρουν στην εξουσία! Να είστε ανίκανοι και να χάσετε το τόπι από την πρώτη μέρα! Οπότε είστε ιδανικοί ως επόμενη κυβέρνηση της χώρας... Δυστυχώς για εμάς, ευτυχώς για αυτούς...

  6. CC avatar
    CC 01/11/2012 11:23:55

    Δηλαδή

    1. Δεν πιστεύω ότι τα επιχειρήματα μου είναι δυνατά ώστε να τα κάνω πράξη.
    2. Αναγνωρίζω ότι κάποιος άλλος είναι καλύτερος στην διακυβέρνηση του τόπου (ποιός?).
    3. Δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου.
    4. Δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη στις ικανότητες των άλλων ομοιδεατών μου.
    5. Αναγνωρίζω ότι αυτά που λέω τα λέω για να πάρω τις ψήφους των ανοήτων (βλ. λαικιστής).
    6. Αναγνωρίζω ότι εξαπατώ το 27% που μας εμπιστεύθηκε την ψήφο του γιατι του προσφέρω κάτι στα λόγια που είναι αδύνατον να το υλοποιήσω.

    Αυτή η δήλωση πρέπει να γίνει η σημαία της κυβέρνησης. Ο μήνας άρχισε καλά.

  7. βαγόνι avatar
    βαγόνι 01/11/2012 11:30:41

    Δεν είναι αυθόρμητη κρίση ειλικρίνειας, είναι "μελετημένη"ειλικρίνεια και
    απευθύνεται,κυρίως,στο εσωτερικό του κόμματος του...εν άλλοις: μή διανοηθείτε
    να γίνετε εναλλακτική του συστήματος,αφήστε το να καταρρεύσει...για το
    μετά βλέπουμε, ή εμείς ή αυτοί....!
    Είναι κλασσική μεσοπολεμική προσέγγιση, που οδήγησε σε ακροδεξιές δικτατορίες στην Ευρώπη...είναι ειλικρινής,έντιμος αλλά απολύτως κολλημένος!

    • Sthlh Allatos avatar
      Sthlh Allatos @ βαγόνι 01/11/2012 13:22:07

      Συμφωνώ ! Προμελετημένη δήλωση.Μήπως και με την ανοχή του αρχηγού ; Ως προς τους αποδέκτες θα μπορούσαμε να προσθέσουμε και τους έχοντες "επαναστατικές" τάσεις από ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ. Υποδεικνύοντας σε αυτούς τους "συστημικούς επαναστάτες" το χάος, ως εξέλιξη της αρνητικής ψήφου τους (λόγω κυβερνητικής ανικανότητας του ΣΥΡΙΖΑ), τους κόβει τη φόρα και προσπαθεί και να τους εγκλωβίσει στον σύστημα που ήδη ενυπάρχουν. Διακριτικό φιλί ζωής στους αριστερούς και σοσιαλιστές κυβερνητικούς εταίρους, για να συνεχίσουν, ώσπου ίσως, αποσυντεθούν πλήρως ...και για μετά βλέπουμε, όπως λες. Καθόλου τυχαία και η χρονική συγκυρία της δήλωσης, που συμπίπτει χρονικά με τη μέγιστη αταξία σε ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ.

  8. man8os avatar
    man8os 01/11/2012 11:33:52

    Δεν θελουν να κυβερνησουν αλλα θελουν να ριξουν την κυβερνηση...
    Αυτους ψηφισε ο κοσμος αυτοι του αξιζουν

    • Ollandos avatar
      Ollandos @ man8os 01/11/2012 14:17:14

      Άλλους ψήφισε ο κόσμος...

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/11/2012 11:35:01

    Είναι σοφός ή απλός φραξιονίζει ο κ. Παναγιώτης;
    Ο Δάσκαλος Γιόντα απευθυνόμενος προς τον Άνακιν Σκάιγουώκερ, στο Συμβούλιο των Τζεντάι:
    “Ο φόβος είναι το μονοπάτι προς την Σκοτεινή Πλευρά.
    Ο φόβος οδηγεί στην αγωνία,
    η αγωνία οδηγεί στο μίσος,
    το μίσος οδηγεί στην δυστυχία.
    Ψυχανεμίζομαι πολύ φόβο σε σένα.”

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Ο Θείος 01/11/2012 11:39:21

      Γιατί αποκλείεις να είναι ένας σοφός "φραξιονιστής";

    • sawas avatar
      sawas @ Ο Θείος 01/11/2012 12:23:22

      Μια εξήγηση έδωσε σε παλαιότερο μήνυμα ο/η blue nile
      http://www.antinews.gr/2012/10/29/186610/#comment-1076228

      "...Δηλαδή αφαιρείται η δυνατότητα από την επόμενη κυβέρνηση να πάει αν το θελήσει σε πολιτική διαπραγμάτευση.
      Γιατί δεν θα’χει απολύτως τίποτα στα χέρια της να χρησιμοποιήσει ως φόβητρο απέναντι στους δανειστές !!!...."

    • mx avatar
      mx @ Ο Θείος 01/11/2012 15:46:14

      ... έγραψες.... +++++++++++++++++++

  10. Tassos avatar
    Tassos 01/11/2012 11:42:48

    Εγώ θα γούσταρα να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ με ΔΗΜΑΡ (θα πέσει εννοείται σε 3-4 μήνες) για να δω τις φάτσες των αστυνομικών που ψηφίζουν ΧΑ όταν θα μπαίνουν στα σπίτια τους με κονσερβοκούτια οι ανάρχες. Οποιος παρακολουθεί το indymedia ξέρει ότι υπάρχει αρχείο με τις φάτσες των αστυνομικών. Και περιμένουν την Συριζοκυβέρνηση. Τότε όμως θα είναι αργά για του ΧΑυγίτες αστυνομικούς αν περιμένουν να τους σώσουν οι θρασύδειλοι τύπου Καιάδα και Κασιδιάρη.

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ Tassos 01/11/2012 13:54:53

      πολύ σωστός μεγάλε τάσο. Αισθάνονται μεγαλύτερη σιγουριά στα χέρια του πάκη

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Tassos 01/11/2012 15:55:49

      Τάσο, φαίνεται ότι δεν είχες συγγενείς στη Σοβιετία.
      Δεν ξέρεις τι κάνανε τα σταλίνια με τους ανάρχες ;
      Έκαναν κατοικημένη την ακατοίκητη Βόρεια Σιβηρία...

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/11/2012 11:47:07

    Το τραγικό λάθος τους είναι ότι έκοψαν τις γέφυρες με ΔΗΜΑΡ.
    Άκουγα προχθές τον κ. Σκουρλέτη στην ΝΕΤ και σκεφτόμουν, "αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν παίξει ποτέ στη ζωή τους σκάκι";
    Ούτε καν σκράμπλ;
    Να σου δίνουν κίνηση για να κάνεις ρουά μάτ, κι εσύ να προτιμάς να φάς ένα-ένα όλα τα πιόνια...

    • Σταράτα avatar
      Σταράτα @ Ο Θείος 01/11/2012 11:56:07

      εκτός άν τό παιχνίδη είναι στημένο καί χρειάζονται απλά νά κάτσουν στήν καρέκλα τού παίχτη

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Σταράτα 01/11/2012 12:06:56

        Δύο αλλεπάλληλες εκλογικές αναμετρήσεις κάνανε, τόσο αμπλαούμπλες, και πάνε για τρίτη, για ένα στημένο...
        Μου θυμίζει "κάτς σικέ", που λέγανε παλιά...

        • Σταράτα avatar
          Σταράτα @ Ο Θείος 01/11/2012 12:38:52

          ναί μασκοφόρος τίγρης εναντίον σπαζοκέφαλου

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/11/2012 11:57:05

    Μα γιατί το λέτε αυτό; Τα Πανεπιστήμια και τα Εξάρχεια που τα κυβερνάτε από το 1974 και εδώ, μια χαρά αχούρια τα κάνατε....

    • Σταράτα avatar
      Σταράτα @ ΒΙΣ 01/11/2012 14:53:14

      φίλε βις έχε μου εμπιστοσύνη σέ αυτό πού θά σού πώ βλέπεις τό φεγγάρι καί λές τί ωραίο φώς έχει ενώ αυτό είναι τού ήλιου καί κάτι ακόμα καταλαβαίνω τήν οργή σου αλλά προσπάθεισε νά μείνης λίγο ψύχραιμος καί κοίτα πάνω από τά σύννεφα εκεί είναι ή αληθειά καί μήν παρεξηγηθώ μεταφορικά τά λέω καί δέν μιλάω γιά τόν κάθε λαφαζάνη ή τσίπρα γιά τούς ποιό πάνω από αυτούς μιλάω αυτοί είναι βιτρίνα καί έχεις δίκιο γιά αυτά πού λές αλλά δέν είναι τό μαγαζί

      • Ποντομέδων avatar
        Ποντομέδων @ Σταράτα 01/11/2012 20:38:14

        Ωραία πρόταση !
        Τί σου φταίνε βρε σταράτα τα κεφαλαία, τα κόμματα, οι τελείες, οι πράγραφοι κ.λ. και τα περιφρονείς τόσο φανερά ;;

  13. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 01/11/2012 12:15:57

    ΠΡΟΣ ΣΥΡΙΖΟΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ,
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Ο ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ?
    ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΜΕ ,ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΕΞΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΩΤΕΡΑ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ . ΞΥΠΝΗΣΤΕ ......

  14. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 01/11/2012 12:28:10

    Μάλιστα. Δηλαδή έχουμε μια κυβέρνηση η οποία κινδυνεύει από την αστάθεια των εταίρων που την απαρτίζουν και μια αξιωματική αντιπολίτευση η οποία δε θέλει να αναλάβει την εξουσία (ή δε θέλει να την αναλάβει κοινοβουλευτικά αλλά μετά την...επανάσταση που θα γίνει αφού χρεωκοπήσουμε)
    Ωραία.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 01/11/2012 13:04:01

      Η πραγματικότητα τρέχει πολύ πιό γρήγορα από τις επιθυμίες της αντιπολίτευσης.
      Αυτουπονομεύτηκαν, όπως ακριβώς ο ΓΑΠ το 2009 (χρήση προεδρικής εκλογής για κυβερνητική ανατροπή), όπως ακριβώς η ΝΔ το 2011 (επιμονή σε πρόωρες εκλογές αντί ν' αφήσουν την βρεγμένη γλισττερή "μπάλα" στα χέρια Παπαδήμου).
      Ασυγχώρητη άγνοια κινδύνου, τρίτη και φαρμακερή..

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 01/11/2012 13:06:34

      Πρόβλεψή μου είναι ότι ο φραξιονισμός θα τους "ανατινάξει" σε μήνες.
      Η κίνηση Λαφαζάνη είναι απολύτως εχθρική προς ότι "έστηνε" ο Τσίπρας από τον Ιούνιο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 01/11/2012 13:50:28

        Και το χειρότερο είναι, ότι μάλον δεν έχει καταλάβει πόσο εχθρική είναι...

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Γιάννης Φαίλτωρ 01/11/2012 13:11:17

      Ακριβώς!..οι πρώτοι έχουν απτές ευθύνες...οι δεύτεροι ξεπερασμένες
      ονειρώξεις και καμμία επιχειρησιακή πρόταση!
      Και μιά κοινωνία διασπασμένη και αιφνιαδιασμένη, με τις δικές
      της ευθύνες,τουλάχιστον αυτές που της αναλογούν.
      Το θέμα όμως είναι,τι γίνεται τώρα;...οι ποικιλόμορφοι φανατικοί
      άς κατανοήσουν ότι δεν βγαίνει πέρα έτσι όπως το πάνε!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ βαγόνι 01/11/2012 13:23:17

        Μου θυμίζει λίγο την κατάσταση μετά τα Δεκεμβριανά μέχρι το 49. Έχουμε και λέμε: Παπανδρέου, Πλαστήρας, Δαμασκηνός, Κανελλόπουλος, Σοφούλης, Τσαλδάρης, Μάξιμος, Τσαλδάρης, Σοφούλης, Διομήδης. Μέσα σε πέντε χρόνια. Αποτέλεσμα. Χιλιάδες νεκροί και ανεπούλωτες πληγές. Και μετά ήρθε το ιππικό και επέβαλε τους Παπάγους και τους Καραμανλήδες για να σταθεροποιηθεί η νοτιοανατολική πτέρυξ της συμμαχίας, αφού εγχωρίως σταθήκαμε ανάξιοι να ρυθμίσουμε τα του οίκου μας. Αδούλωτοι όπως πάντα

  15. avanti avatar
    avanti 01/11/2012 12:28:42

    Μπράβο Παναγιώτης! Να μιά καλή αβάντα στην κυβέρνηση εν μέσω θύελας. Ολα καλά, όλα πλυμένα και τακτοποιημένα, προχθές το ΚΚΕ δεν δέχθηκε να κληθεί ο ΓΑΠ να απολογηθεί για την λίστα Λαγκάρντ! σήμερα ο Παναγιώτης δεν αισθάνεται " έτοιμος " να κυβερνήσει και ομολογεί την αλήθεια!
    Βρε τι σου είναι αυτό το " σύστημα" τι καβάντζες κρύβει!!

    • NIKOS avatar
      NIKOS @ avanti 01/11/2012 16:05:50

      Το ΚΚΕ άκουσες ότι αρνήθηκε να προσέλθει στην επιτροπή ο ΓΑΠ, για την ΝΔ που έχει και τους περισσότερους βουλευτές μήπως πήρε το αυτί σου τίποτα; Ψήφισε να προσέλθει ο ΓΑΠ και τους αρνήθηκαν οι άλλοι;

      Είσαι η πρωσοποποίηση του Ελληνικού προβλήματος (μην το πάρεις προσωπικά - αφορμή βρίσκω, καλοπροαίρετα το γράφω ίσως είμαι και εγώ). Η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών πλέον ψάχνουμε να αναλύσουμε τα λάθη των "αντιπάλων" κομμάτων και όχι να καταδικάσουμε αυτά του δικού μας. Δεν είμαστε πολιτικοποιημένοι, είμαστε κομματικοποιημένοι, με γυαλιά αναλόγου χρώματος. Δυστυχώς

      • avanti avatar
        avanti @ NIKOS 02/11/2012 09:57:19

        χεχε, την πάτησες παταγωδώς, ουδέποτε υπήρξα κομματικοποιημένη, αλλά για πες μου εσύ γιατί το ΚΚΕ αρνήθηκε να κληθεί ο ΓΑΠ? δεν κατάλαβα το σκεπτικό τους, ή μάλλον έχω καταλάβει αλλά δεν είναι της ώρας, για την ΝΔ θα μπορούσε να πει κάποιος ότι εν μέσω συγκυβέρνησης βάζουν πλάτη, all together έχουν στείλει επιστολές υποταγής στους δανειστές, καλά για το πασοκ ουδεμία κουβέντα, θα τιμούν πάντα τους ιδρυτές του καταστήματος...

  16. ΛΙΝΑ avatar
    ΛΙΝΑ 01/11/2012 12:37:38

    Είπε μια διαχρονική για την Ελλάδα αλήθεια. Όλοι κυβερνούν με τα κλασσικά... βλέποντας και κάνοντας, θα δούμε, ό τι αρπάξουμε, και πολλά άλλα φαιδρά. Κανείς μέχρι σήμερα δεν ομολόγησε ότι ήταν μαθητευόμενοι μάγοι που εφάρμοσαν τα δηlητηριώδη πειράματά τους επάνω μας. Ας μήν λοιπόν κατηγορήσουν κανένα. ΄Ολοι κρύβουν με καμουφλάζ και τρομοκρατία την ανικανότητά τους να κυβερνήσουν σωστά τον τόπο.

  17. Ποντομέδων avatar
    Ποντομέδων 01/11/2012 12:37:51

    Πανηγυρική ομολογία ότι όσα λέει ο αρχηγός τους και τα λαλίστατα στελέχη τους, είναι λόγια του αέρα, απλώς για να τα λένε.
    Δεν σας θυμίζει λίγο τον "τσαμπουκά οπαδό", που είχε δηλώσει: " ..αν εσείς μας κερδίσετε σήμερα, εγώ θα κάτσω να με .........σεις στη μέση της πλατείας"
    και βλέποντας το σκορ να είναι 2-0, αρχίζει να τα μασάει ;;;;;

  18. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 01/11/2012 12:39:56

    Βοήθεια αδερφια...Τρέξτε ,αυτοί οι τύποι θέλουν να παρατήσουν την εξουσία και να αναλάβουμε...
    Ολοι αύριο στο σύνταγμα για να στηρίξουμε την κυβέρνηση ενάντια στους ηλίθιους που θέλουν να τα παρατήσουν.

    Δέν είναι υπέροχο μέσα στον σουρεαλισμό του?
    Αλμαδοβάρος δεν υπάρχει να καταγράφει τα ανεπανάληπτα?
    Πάει και η επανάσταση της 25 Μαρτίου αδέρφια...

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/11/2012 12:47:42

    Ο Σύριζα θα καταλάβει την εξουσία μετά από μία "αναπάρασταση" της κατάληψης των Χειμερινών Ανακτόρων το 1917, με οδηγίες της Ρεπούση, ώστε να υπάρξει "αναστοχασμός" και να αποφευχθεί τυχόν "συνωστισμός".

    • noldor avatar
      noldor @ ΒΙΣ 01/11/2012 13:58:09

      Δεν ξέρω αν μπερδεύτηκες αλλά η Ρεπούση ανήκει στους "παρόντες" συγκυβερνώντες, σε αυτούς που ήταν έτοιμοι να κυβερνήσουν, να επαναδιαπραγματευτούν, να απαγκιστρωθούν, να συνωστισθούν τέλος πάντων.

  20. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 01/11/2012 12:50:05

    1) Tι όμορφη, προκλητική και ...καλογυαλισμένη σκακιέρα !!!!
    2) Πόσο ατάλαντοι, ανέμπνευστοι και άτολμοι παίκτες !!!!!
    3) Τι βαρετή, προβλεπόμενη κι άνευ θαυματουργών εκπλήξεων παρτίδα!!!
    4) Πόσο ωραία, δημιουργική, ελπιδοφόρα καταστροφή τάχα να επίκειται;;;
    5) Ακούτε λίγο-λίγο το βουητό του ερχόμενου κατακλυσμού;;;
    .....Τη νέα ''Κιβωτό'' μας, προφταίνουμε άραγε να την κατασκευάσουμε ;
    Μην επιβιβασθούμε πανικόβλητοι όπως-όπως, σε σαπιοκάραβα προκαταδικασμένα σε άδοξα ναυάγια ......
    Πόσο απέχει ετούτη η άθλια παρακμή από ένα απρόσμενο θαύμα;

    • Κλέων avatar
      Κλέων @ BLACKQUEEN 01/11/2012 15:54:38

      Ξεχωριστό σχόλιο από μία Βασίλισσα!

  21. DIMX avatar
    DIMX 01/11/2012 13:06:49

    Αν ο Λαφαζανης δεν ειναι ετοιμος τοτε να μην γινει υπουργος στην επομενη κυβερνηση .

    • Grande_Babylon avatar
      Grande_Babylon @ DIMX 01/11/2012 13:13:30

      Χα χααα χαααα! Να τες και οι απειλές. Αυτό μάλιστα. Τώρα θα το μαζέψει το στόμα του.

  22. Κάποιος Κάπου Κάποτε avatar
    Κάποιος Κάπου Κάποτε 01/11/2012 13:07:03

    Σε δηλώσεις του στο Real FM ο κ. Λαφαζάνης υποστήριξε ότι απομονώθηκε μία φράση του από μία ολόκληρη απάντηση, με αποτέλεσμα να αλλάξει τελείως το νόημα της τοποθέτησής του.

    «Είναι σαφές ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να κυβερνήσει και να κυβερνήσει θετικά ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη χώρα», υποστήριξε και διευκρίνισε για την τοποθέτησή του στο κανάλι του ΑΝΤ1:

    «Είπα ότι είμαστε ένα κόμμα που ξεκίνησε από το 4% και πήγε στο 27%. Είμαστε στα πρόθυρα να κυβερνήσουμε τη χώρα μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Αν όμως έλεγα ότι είμαστε έτοιμοι να δώσουμε λύση σε όλα και απαντήσεις στα πάντα είναι υποκρισία».

    «Έχουμε κάνει όμως μεγάλη προσπάθειας και προετοιμασία», πρόσθεσε και στο σημείο αυτό σημείωσε ότι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσε να αποτελέσει την «αφετηρία μίας κυβερνητικής προσπάθειας».

    «Εμείς», ξεκαθάρισε ο κ. Λαφαζάνης, «δεν θα κάνουμε το λάθος, που έκαναν όλες οι προηγούμενες αντιπολιτεύσεις, πριν γίνουν κυβέρνηση, να πούμε ότι έχουμε μαγικές συνταγές», «έχουμε συναίσθηση των δυσκολιών».

    • Μαρκ avatar
      Μαρκ @ Κάποιος Κάπου Κάποτε 01/11/2012 14:15:43

      σωωωπααα? και εγω που νομιζα οτι το antinews δεν θα παραποιουσε ποτε τις δηλωσεις καποιου που δεν ειναι στην ΝΔ!!!

    • dm avatar
      dm @ Κάποιος Κάπου Κάποτε 01/11/2012 14:23:02

      Καλά στον Σύριζα πάσχουν απο σφιζοφρένεια δεν εξηγείται διαφορετικά...
      Και φαίνεται ότι αυτό ήθελαν και οι εταίροι.Με τον Τσίπρα στο τιμόνι η έξοδος από το ευρώ είναι σίγουρη...
      Αφού θα πτωχέυσουμε ούτως ή άλλως ο Σαμαράς ίσως έχει την τελευταία ευκαιρία να τα παίξει όλα για όλα όχι με κριτήριο τα μέτρα αλλά με το φόβητρο της πτώχευσης.

  23. DIMX avatar
    DIMX 01/11/2012 13:09:19

    Ποια σπιτια ρε Τασο ; αφου θα τα εχουν παρει οι κομμουνιστες και θα τα δωσουν σε μεταναστες δεν ειπαμε .

  24. NICK avatar
    NICK 01/11/2012 13:10:48

    ΦΤΩΧΟΙ, Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ.

    ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΑΝΤΑΡΣΥΑ!

    ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ

    • DIMX avatar
      DIMX @ NICK 01/11/2012 13:14:00

      καλοοοο !

  25. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 01/11/2012 13:16:11

    Μια ζωη εκ του ασφαλους ψευτομαγκες ΣΥΡΙΖΑιοι.

  26. drider avatar
    drider 01/11/2012 13:30:00

    «Δεν είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε. Εγώ δεν κοροϊδεύω τον κόσμο. Έχουμε κάνει, όμως, ένα δρόμο μεγάλο, μια πορεία, έχουμε κάνει τα βήματα, την προετοιμασία, το σχεδιασμό κ.λ.π. Έχουμε φτάσει σε ένα καλό σημείο.
    Το να βγαίνει ένα κόμμα κάθε φορά και να λέει είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε, να λύσουμε όλα τα θέματα, να απαντήσουμε σε όλα τα προβλήματα, να κινηθούμε από δω, να κινηθούμε από κει, τα έχουμε ακούσει πολλές φορές. Και μετά, όταν βγαίνουν στην κυβέρνηση χάος. Χάος απροσμέτρητο. Αυτά έλεγε ο κ. Παπανδρέου, λεφτά έχουμε, όλα είναι τακτοποιημένα, κοιτάξτε έχουμε και πρόγραμμα 100 ημερών και θα πάμε. Τα προβλήματα είναι δύσκολα.

    Εμείς, παρ’ όλο που κάναμε ένα άλμα από το 4% στο 27% και ήρθαμε σε μια κατάσταση αξιωματικής αντιπολίτευσης και αύριο μπορεί, με τη θέληση του ελληνικού λαού, να είμαστε κυβέρνηση, κάναμε μία υπερπροσπάθεια. Μια υπερπροσπάθεια να δούμε τα πράγματα όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικά, πιο ουσιαστικά, πιο μέσα στην πραγματικότητα και πάνω σε αυτή την κατάσταση να διατυπώσουμε προγραμματικές θέσεις. Νομίζω ότι, επειδή έχουμε την συναίσθηση των προβλημάτων και δυσκολιών, αυτά τα οποία έχουμε καταφέρει ως τώρα είναι αρκετά ως αφετηρία για μια κυβερνητική πολιτική, η οποία σιγά – σιγά θα αρχίσει να αποδίδει. Εμείς δεν υποσχόμεθα.»

  27. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 01/11/2012 13:38:30

    Πριν λίγο καιρό είχα αναφέρει ότι αν χρειαστεί, μπορούν να διαλύσουν τα κλούβια αυγά σε μιά εβδομάδα και τον σύριζα σε ένα μήνα.
    Φαίνεται ότι οι τσιριζαίοι μπορούν να διαλυθούν σε μιά μέρα αν χρειαστεί.
    Είναι πιό εύκολο.

    Οταν χρειάστηκε ,βγήκε το ΚΚΕ στο σύνταγμα ,κράτησε την βουλή και το κράτος μας εν λειτουργία.
    Μόλις ,μερικά σημάδια αποσυντονισμού φάνηκαν , ήρθε ο δραχμαζάνης για να διασώσει την κυβέρνηση.

    Το παραμύθι τελείωσε αδέρφια.
    Δεν μαζεύεται αυτό, γιαυτό και λέχθηκε εξ άλλου ζωντανά στην τηλεόραση. Ο δραχμαζάνης ανατινάζει γέφυρες και περάσματα στους πασόκους που θέλουν να αποχωρήσουν.
    Το στάλιγκραντ κρατήθηκε γιατί όποιος ρώσος υποχωρούσε χυπιώταν απο τα πολυβόλα των δικών του ,τα οποία χειρίζονταν φυσικά οι πλέον έμπιστοι του καθεστώτος.Μπροστά οι γερμανοί, πίσω οι ρώσοι...Πίσω θα σκοτωνούσαν στα σίγουρα, μπροστά μπορεί να γλύτωνες αν νικούσες...
    Θερίζει ο δραχμαζάνης όποιους κυβερνητικούς σκέφτονται να την κάνουν.
    Θέλουν δεν θέλουν θα πάνε στην βουλή και θα ψηφίσουν.
    Εξ άλλου δεν μπορούμε να αφήσουμε την χώρα ακυβέρνητη..
    Ο δραχμαζάνης ήταν σαφήςκαι δεν αστειεύεται με το πολυβόλο του...Θερίζει τους φοβισμένους που αρνούνται να ψηφίσουν τα μέτρα.
    Περικυκλωμένο και συνεχώς βομβαρδιζόμενο το στάλιγκραντ κράτησε.
    Ο μέγας πατριωτικός πόλεμος επαναλαμβάνεται.

    Ο καλύτερος στυλοβάτης του συστήματος θα είναι πάντα κάποιος εξ αριστεράς ερχόμενος , με περγαμηνές επανάστασης και ατράνταχτο αριστερισμό.
    Οχι ότι το κάνει επίτηδες, απλά κάπου κάπου τους πιάνει μια κρίση ειλικρίνειας ,μα τι κρίση...
    Απο το καραμανλής η τάνκς, στο έξω απο το ευρώ σημαίνει καταστροφή πέρασε πολύς καιρός.
    Το δεν θέλουμε να κυβερνήσουμε του κκε ήταν αμελητέο και απο ένα παίχτη ήδη εκτός παιχνιδιού...
    Ο δραχμαζάνης είναι όμως όλα τα λεφτά...
    Χτυπάει πέναλτυ σε κενή εστία και το στέλνει πλάγιο άουτ για να μην προλάβουν να κάνουν αντεπίθεση οι αντίπαλοι.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ορεσείβιος 01/11/2012 13:48:55

      Η συνειδητή σκέψη του είναι αυτή. "Ο παίκτης θέλει κι άλλο ζέσταμα"
      Το ασυνείδητο κίνητρο είναι αυτό που λέει ο Δάσκαλος Γιόντα: Φόβος.
      Ο χρόνος κυλάει επιταχυνόμενος, δεν προλαβαίνουν, θα καούν στο "ζέσταμα".

      • drider avatar
        drider @ Ο Θείος 01/11/2012 13:59:12

        Δεν είναι τόσο ότι θα καούν στο ζέσταμα όσο αν κινδυνεύουν να πάθουν θλάσεις ή άλλους τραυματισμούς.

        Η είσοδος πάντως στο γήπεδο είναι δεδομένη...

  28. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/11/2012 13:44:24

    Το χάος απόψεων και η πολιτική κονιορτοποίηση επεκτείνεται:
    Ο κ. Δ. Στρατούλης, άν και απο την ίδια φράξια με τον κ. Λαφαζάνη, δήλωσε στον ΣΚΑΙ:
    Άν δεν περάσουν τα μέτρα και δεν έχει τη δεδηλωμένη η κυβέρνηση, τότε ο ΣΥΡΙΖΑ θα θέσει θέμα να έρθει (χωρίς εκλογές) νέα κυβέρνηση με κορμό το ΣΥΡΙΖΑ, "υπέρ της μονομερούς διαγραφής του χρέους".
    Υπάρχει "κέντρο" στον ΣΥΡΙΖΑ που υπολογίζει σε άθροιση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ με ψήφο ανοχής από ΔΗΜΑΡ και "αντάρτες" από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ;
    Η ΔΗΜΑΡ με τίποτε δεν θα στήριζε "κυβέρνηση αυτοκτονίας Αλέξη - Τέρενς".
    Σε πόσους "αντάρτες" απο ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ελπίζουν; Αυτό δεν θα ήταν ανταρσία αλλά "ανταρσία του Μπάουντυ".
    Ή πασοκο-νεοδημορατική "Ανταρσύα".

  29. κανενας avatar
    κανενας 01/11/2012 14:01:22

    νομιζω οτι παρερμηνευσατε τελειως τη δηλωση του Λαφαζανη, η δηλωση του ειναι απολυτως ειλικρινης και ειδικα αν αναλογιστει κανεις τις σημερινες συνθηκες, ερχεται σε πληρη αντιθεση με τα θα.. που μαθαμε ν'ακουμε εδω και δεκαετιες και τα επικοινωνιακα τρικ -γελοιοτητες-περι διακυβερνησης 100 πρωτων ημερων...δεν υποστηριζω συριζα και ο κ. Λαφαζανης μεχρι αυτη του τη δηλωση μου ηταν ιδιαιτερα αντιπαθης. Ποιος ειναι αραγε ετοιμος να κυβερνησει? ή μηπως η σημερινη κυβερνηση δεν βρισκεται συνεχεια αντιμετωπη με καινουρια προβληματα που παρουσιαζονται σχεδον καθημερινα? αντι να βιαστουμε να μετατρεψουμε τη δηλωση Λαφαζανη σε ομολογια ηττας του συριζα, θα ηταν προτιμοτερο να μιλησουμε επι της ουσιας για τα δομικα προβληματα του κρατους και της οικονομιας.

  30. TARAMAS avatar
    TARAMAS 01/11/2012 14:02:41

    Άλλοι δεν έχουν τα κότσια να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να ψηφίσουν τα μέτρα, άλλοι "δεν είναι έτοιμοι να κυβερνήσουν", ντάξ παιδιά το καταλάβαμε, το βουλευτιλίκι το θέλατε μόνο για να κάνετε το κομμάτι σας και να βολέψετε κανα ανηψάκι, τι στο καλό σας πειράζει τότε να γίνουμε προτεκτοράτο, δώστε τα κλειδιά στη Μέρκελ που είναι έτοιμη να (μας) κυβερνήσει...

  31. noldor avatar
    noldor 01/11/2012 14:03:28

    Όσοι εδώ και τρία χρόνια (μιλώντας για τα σύγχρονα γεγονότα) παραμείναμε πιστοί στην άποψή μας ότι ο δρόμος που ακολουθούσαμε οδηγούσε στην καταστροφή, δυστυχώς επαληθευόμαστε. Οι κατά συρροήν σωτήρες μας μας οδήγησαν στην σφαγή για ίδιον και αλλότριον όφελος.

  32. alexander avatar
    alexander 01/11/2012 14:08:54

    Ο κυριος Λαφαζανης ειπε με αλλα λογια, "ψηφιστε τα μετρα, εναλλακτικη θεση δεν υπαρχει", εμεις στο τσυριζα λεμε αρλουμπες για να δικαιολογουμε την βολευτικη αποζημιωση. Οι ανθρωποι απλως εργαζονται σε κομμα, δεν ειναι πολιτικοι να προσπαθησουν να βγαλουν εργο για τα κοινα, αραχταδες ειναι...

  33. Μαρκ avatar
    Μαρκ 01/11/2012 14:19:34

    Ο Αδωνης εκανε την αναλυση των δηλωσεων του Λαφαζανη??

    • Θόδωρος avatar
      Θόδωρος @ Μαρκ 01/11/2012 14:25:08

      Εσύ δεν πρέπει να 'σαι ευχαριστημένος από την ζωή σου γενικότερα..

      • Μαρκ avatar
        Μαρκ @ Θόδωρος 01/11/2012 14:49:33

        κανεις λαθος!!δεν ψηφιζω και απλα γελαω με τα απολιθωμενα μυαλα!!

  34. pipis avatar
    pipis 01/11/2012 14:29:21

    Ο Στρατούλης από την άλλη δηλώνει έτοιμος να κυβερνήσει. Σωθήκαμε.

  35. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/11/2012 14:46:55

    Ο ένας δεν μπορεί να κυβερνήσει, ο άλλος δεν θέλει, τον τρίτο δεν τον θέλουν (οι δικοί του)...
    Καλού-καλού (και για νά 'χουμε ρεζέρβα για ώρα ανάγκης), τον Φούχτελο τον ρώτησαν άν τυχόν ενδιαφέρεται;

  36. avanti avatar
    avanti 01/11/2012 14:59:28

    Ειλικρινά δεν την καταλαβαίνω την δήλωση του Λαφαζάνη, απορώ πραγματικά πως δεν έχει σκεφτεί ότι στο πριγκιπάτο η Ελλάς το μόνο εύκολο πράγμα είναι η διακυβέρνηση. Εχουμε και λέμε λοιπόν, επαναφέρεις κύριε Λαφαζάνη μισθούς και συντάξεις στα επίπεδα του 2009, προσλαμβάνεις όλους όσους αδίκως έχουν εκδιωχθεί από τον δημόσιο τομέα και για να αποκατασταθούν τους χαρίζεις και μία τριετία δηλαδή παίρνουν και μία προαγωγούλα. Ξαναζεσταίνεις την σούπα που λέγεται ΔΕΚΟ και εταιρείες του Δημοσίου. Δίνεις λεφτά στις τράπεζες, στους ετοιμόρροπους πάσης φύσεως κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες και ιδιαίτερα, το τονίζω, στους ακάματους εργάτες της δημοκρατίας και της ελεύθερης ενημέρωσης καναλάρχες και εφημεριδάρχες. Βάζεις μπρος τις μηχανές για νέα έργα, να τρέχει άφθονο το μπετόν... απλά είναι κύριε Λαφαζάνη, αυτά θέλουν οι Ελληνες, αυτά τους προσέφεραν μέχρι σήμερα.... δύσκολα ε, που να βρεις δανειστές την σήμερον ημέρα αν έχεις τέτοιες απαιτήσεις.

  37. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 01/11/2012 15:13:40

    Εχουμε μπροστα μας εναν ΣΥΡΙΖΑ που συγκροτειται ως "Συνασπισμος" Συνιστωσων γιατι πολυ απλα δηλωνουν αυτα τα οποια δεν μπορουν να εφαρμοσουν. Οταν ομως κληθουν να καθησουν στο ιδιο ταπεζι με ολους αυτους που μας εχουν πιασει απο τα κακαλα λογω της ευελιξιας που τους παρεχει το Μνημονιο που υπεγραψαν οι κακο χρονο να 'χουν Παπανδρεοκαρατζαφερηδες, να τους δω τι σκατα ενοτητα θα εχουν. Κομπαρσοι της πολιτικης. Κινδυνοι της Εθνικης μας ταυτοτητας!

  38. TRASH avatar
    TRASH 01/11/2012 17:12:19

    Δεν βαριέσαι, πόσο χειρότερα θα τα κάνουν από όλους αυτούς πού ήταν και παραήταν έτοιμοι εδώ και πολλές δεκαετίες;
    κάτω από τα 400 έχει φτάσει ο μισθός, οι αποζημιώσεις πάνε για κατάργηση, τα δώρα -last year, και όσοι είμαστε καμία σαρανταριά χρονών στον ιδιωτικό τομέα, σύνταξη δεν θα πάρουμε ποτέ.
    Αυτά τα έκαναν οι "ικανοί" και οι "έτοιμοι" να κυβερνήσουν.
    ξαναρωτάω λοιπόν:
    Οι "ανέτοιμοι" πόσο χειρότερα μπορεί να τα κάνουν;
    Τα ίδια ακριβώς θα κάνουν και με τον ίδιο τρόπο!
    Λες και κυβερνάνε οι πρωθυπουργοί την χώρα, και όχι οι εφοπλιστές και οι τραπεζίτες, που είναι πάντα "έτοιμοι" και "ικανοί" ακόμη και αν διορίσουν πρωθυπουργό την εννιάχρονη ανηψούλα μου...

  39. Καλλιπολίτης avatar
    Καλλιπολίτης 01/11/2012 20:54:43

    Πως βελάζουν τα προβάτων των κομμουνιστών βοσκών;;;Κνεεεεεε

  40. Lamproukos avatar
    Lamproukos 01/11/2012 20:57:25

    Επειδή δεν έχω μικροπολιτική υποκρισία να μου περισσεύει, να ρωτήσω ρε γκαρντάσια τι ακριβώς κακό είπε ο Λαφαζάνης;

    Πράγματι, ένα κόμμα που πήγε από το 4% στο 2ο% μέσα σε ένα χρόνο, δεν θα είναι μαγικά έτοιμο να κυβερνήσει.

    Μπράβο του που το παραδέχτηκε, λοιπόν.

    Οι άλλοι, οι παντελώς άχρηστοι, ΓΑΠ, Παπαδήμος, η ΝΔ-ΔΗΜΑΡ-ΠΑΣΟΚ τώρα δήλωναν παρών και πανέτοιμοι να κυβερνήσουν, με τα γνωστά αποτελέσματα. Τη χειρότερη καταστροφή άλλωστε για την χώρα, την έκανε ο Σημίτης, για τον οποίο κανείς δεν αμφισβήτησε ότι ήταν «έτοιμος να κυβερνήσει».

    Πως ζητάνε την εξουσία τότε;

    Ε, την ζητάνε από την μια κάνοντας προσπάθεια (πρόγραμμα, μελέτες, στελέχη κλπ) ώστε μεθαύριο να είναι έτοιμοι να κυβερνήσουν, και από την άλλη επειδή έστω και ανέτοιμοι βλέπουν ότι είναι καλύτεροι από τους μαθητευόμενους μάγους που μας ταλαιπωρούν εδώ και τρία χρόνια.

    Και εγώ δεν είμαι έτοιμος να τραγουδήσω, αλλά όταν βλέπω τον Κατέλη στην Πάνια, ξέρω ότι είμαι δέκα φορές καλύτερος. Επειδή λοιπόν δεν μας κυβερνάνε Παβαρότι, αλλά Κατέληδες, ακόμα και ένας ανέτοιμος παίζει να τα καταφέρει πολύ καλύτερα.

    Από την άλλη, η υποκρισία περισσεύει. «Ω, είπανε ότι είναι ανέτοιμοι».

    Ναι, ρε το είπανε. Οι άλλοι που ΔΕΝ το είπανε και τα κάνανε θάλασσα δεν είναι πρόβλημα;

    Ενοχλεί να λέγονται που και που και αλήθειες;

    • NEKK avatar
      NEKK @ Lamproukos 01/11/2012 23:14:17

      Ναι Lamprouko μου, αλλα εσυ εισαι λογικος και δεν πηγες στην Πανια, σωστα??? Οταν ζητας ψηφο για να βγαλεις και καλα την Ελλαδα απο τη σκλαβια, ε..., το λες το τραγουδακι σου μετα τον Κατμαν! Εδω τωρα, να σε δω, τι λεει ο Τσιπρας ο μπλοφαδορος? ¨- Πασο"?

    • Θόδωρος avatar
      Θόδωρος @ Lamproukos 01/11/2012 23:19:26

      Σ' αυτά που είπες... πατώνει κι ένα μωρό 2 χρονώ!..

      Έχεις τίποτα άλλο να πεις ή μας ζαλίζεις τζάμπα?

  41. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 01/11/2012 23:03:08

    Η σημερινή δήλωση του Λαφαζάνη ανακούφισε την τρικομματική.Πιαστήκανε από την δήλωση για να καλύψουν την ανυπαρξία της κυβέρνησης.Τι μας νοιάζει τι μπορεί να κάνει ο Σύριζα αυτό που βιώνουμε επί του πρακτέου είναι ότι η τρικομματική δεν τσουλάει, η Ν.Δ. κρύβεται πίσω από τα χάλια του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ που της δίνουν πίστωση χρόνου.Στην πραγματικότητα είναι θέμα χρόνου η κατάρρευση, μάλλον μετά την ψήφιση των μέτρων, που στην πραγματικότητα είναι ανεφάρμοστα κυρίως προς το εισπρακτικό μέρος.Την άνοιξη θα έχουμε πάλι μέτρα, ήδη τα ΜΜΕ μας προετοιμάζουν.

  42. Lamproukos avatar
    Lamproukos 01/11/2012 23:39:28

    Δεν κατάφερες να αρθρώσεις ούτε ένα αντεπιχείρημα στο «σχόλιο» σου .

    Σχόλιο, δηλαδή, ο Θεός να το κάνει. Παντελώς άχρηστο.

    Σπατάλησες "ηλεκτρονικό μελάνι" απλά και μόνο για να με πληροφορήσεις ότι «σας ζάλισα» (ο πληθυντικός είναι μεγαλοπρεπείας άραγε;).

    Α, και με αγγλικό ερωτηματικό ―θα σου είναι μάλλον δύσκολο ακόμα και το να εντοπίσεις το ελληνικό ερωτηματικό στο πληκτρολόγιο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.