#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2011 12:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λαθρομετανάστευση: Κύριοι της κυβέρνησης σε ποια χώρα ζείτε;



Προχθές σε διυπουργική σύσκεψη υπό την προεδρεία του Πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου αποφασίσθηκε σειρά μέτρων που αφορούν την υποτιθέμενη αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας. Μετείχε δε της συσκέψεως αυτής μεταξύ άλλων και ο Υπουργός Προστασίας του πολίτη κ. Χρήστος Παπουτσής.

Η κυβέρνηση του μνημονίου, μεταξύ άλλων αποφάσισε, πως όσοι εκ των λαθρομεταναστών θέλουν οικιοθελώς να αποχωρήσουν από την χώρα μας, θα πριμοδοτούνται με τα ναύλα τους και  με ένα επίδομα 200 ευρώ καθώς επίσης, να δώσουν κίνητρα, κυρίως προς νέα ζευγάρια προκειμένου να ενθαρρυνθούν για αγορά ή ενοικίαση ακινήτων στο κέντρο της Αθήνας.

Όλες οι κυβερνήσεις από την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, αλλά κυρίως οι κυβερνήσεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ., με την αλλόφρονα και νεοταξική  πολιτική τους «άνοιξαν τα σύνορα» μετατρέποντας την Ελλάδα σε ξέφραγο αμπέλι και εισήλθαν στην χώρα χιλιάδες λαθρομετανάστες που έχουν ήδη μεταβάλει την δημογραφική της σύνθεση.

ΠΟΤΕ σαν κόμμα το ΠΑ.ΣΟ.Κ δεν είχε μεταναστευτική πολιτική και προσπάθησε με ημίμετρα να αντιμετωπίσει το οξύτατο αυτό Εθνικό ζήτημα.

Σε όλους τους Έλληνες αυξάνει καθημερινά η ανασφάλεια, που ως θηλιά σφίγγει το λαιμό τους από την αυξημένη εγκληματικότητα που οφείλεται κυρίως στους λαθρομετανάστες. Οι λαθρομετανάστες βιάζουν καθημερινά το πάλαι ποτέ υψηλό επίπεδο ζωής μας και είναι κίνδυνος πλέον για την ίδια μας την ζωή.

Στο κάθε φωτεινό σηματοδότη στους δρόμους κυρίως της πρωτεύουσας, υπάρχουν όλες οι φυλές του Ισραήλ και έχουν μετατρέψει τον πέριξ των φαναριών χώρο σε μικρά mini market από προϊόντα που προέρχονται από το παραεμπόριο.

Ολόκληρες συνοικίες ( Αγ. Παντελεήμων Αθηνών, κέντρο Αθηνών) και πόλεις όπως (Πάτρα, Ηγουμενίτσα) καθημερινά βιώνουν πολεμικές καταστάσεις Λιβύης και Αφγανιστάν.

Έτσι λοιπόν αυτή η Κυβέρνηση αποφασίζει να επαναπροωθήσει τους λαθρομετανάστες στους χώρους εισόδου τους, πριμοδοτώντας τους κι όλας.

Δεν μας εξηγούν όμως οι κύριοι της κυβέρνησης από πού θα βρουν τα χρήματα προκειμένου να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους . Από την υποθηκευμένη εθνικά και εξαθλιωμένη οικονομικά Ελλάδα;

Κύριοι της κυβέρνησης σε ποια χώρα ζείτε;

Βγείτε τελικά από το χρυσό κλουβί και βιώστε, έστω για λίγο, τους κινδύνους που δέχονται στο πετσί τους οι πολίτες αυτής της χώρας.

Επαναδιαπραγματευθείτε άμεσα την  συνθήκη του Δουβλίνου II !!!

Είναι δυνατόν να θεωρείτε πως είναι εφικτό να αποδεχθούν πολίτες αυτής της χώρας να επενδύσουν τα όσα χρήματα πιθανώς τους έχουν απομείνει και να κατοικήσουν σ’ αυτό το κέντρο της Αθήνας, που δεν τους παρέχει καμία ασφάλεια και μετά την δύση του ηλίου κυριαρχεί ο φόβος και ο θάνατος;

Κε Υπουργέ της Μη προστασίας του πολίτη ποιόν πρέπει να πιστέψουμε επιτέλους, εσάς και την κυβέρνησή σας με τις βαρύγδουπες εξαγγελίες σας ή την Ελληνική Αστυνομία, που προ ημερών στην εγκύκλιο περί προστασίας πολιτών που κυκλοφόρησε, στο εδάφιο για την προστασία των γυναικών αναφέρει: «να φροντίσετε να μείνετε μακριά από στενά σοκάκια ή σκοτεινούς δρόμους. Να μην πηγαίνετε με τα πόδια σας μετά την δύση του ηλίου. Πάρτε ένα ταξί ή ζητήστε από ένα φίλο να σας μεταφέρει».

Είναι δυνατόν σε μια δημοκρατική χώρα, η Αστυνομία της να εκδίδει τέτοιες εγκυκλίους;

Διότι τέτοια υποβάθμιση της αξιοπρέπειας των πολιτών και τέτοια αδυναμία της ασφάλειάς τους συναντάμε μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες.

Επιπρόσθετα, κε Υπουργέ, σεις δεν είστε ο φυσικός προϊστάμενος της Ελληνικής Αστυνομίας;

Άλλα αποφασίζετε στο Υπουργείο και άλλα στην Αστυνομία;

 

Όλα τα παραπάνω, κύριοι της Κυβέρνησης αποδεικνύουν για ακόμη μια φορά την αδυναμία και την ανικανότητα σας, να κυβερνήσετε αυτή τη χώρα .

Και όταν κάποιος δεν μπορεί, αποχωρεί !!!

Παναγιώτης Αποστόλου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 07/05/2011 12:37:40

    Ο δήμαρχος ισταμπουλ εκλήθη να παραστεί στη βαρύγδουπη αυτή σύσκεψη;

  2. kiki avatar
    kiki 07/05/2011 12:40:22

    Με τρομο σκεφτομαι οταν ειναι να ανεβω Αθηνα,
    Αλλα και εδω στην Λακωνια εχει γινει η κατασταση επικινδυνη , και μυριζει μπαρουτι.
    Μπουλουκια Πακιστανων Αφγανων μετακινουνται απο δω και απο κει χωρις δουλεια, και παρα πολλοι Γυφτοι απο διαφορες Βαλκανικες χωρες οι οποιοι ανοιγουν σπιτια, κτυπανε γερους κλεβουν κλπ.
    Δεν ειναι καλα. Καθολου καλα.

    • manos avatar
      manos @ kiki 07/05/2011 12:50:18

      Οχι ρε Κική,

      Ελληνες πολίτες είναι. Μήπως σου διαφεύγει κάτι?
      Αφού αντιμετωπίζονται ισότιμα, δεν πληρώνουν φόρους, δεν πληρώνουν υγεία, δεν πληρώνουν γενικώς, δεν τιμωρούνται, δεν απελαύνονται, κ.α.
      Και εδώ στην Κρήτη μιά από τα ίδια. Τόσο μ........ είμαστε.
      Ο άπατρις και δοσίλογος προχωράει το σχέδιό των αφεντικών του κανονικά.
      Καμμία θρησκεία, καμμία εθνότητα, καμμία συνείδηση, κανένα παρελθόν.
      Μόνος Θεός το ευρώ της Μέρκελ και τό δολλάριο του σόρος.

    • ern avatar
      ern @ kiki 07/05/2011 15:21:30

      Έχει πέσει πείνα στην Αθήνα και ήδη έχουν πάρει γραμμή για επαρχία. Τα μποστάνια των φίλων μου τους τα έχουν ρημάξει, πέφτουν σαν τις ακρίδες και είναι μπουλούκια, και εξαιρετικά επικίνδυνοι.

      Όλοι αυτοί είναι ο εσωτερικός στρατός ατάκτων που έχουν, και όταν δωθεί το σήμα, απο αυτούς θα ξεκινήσει το μπαμ με τους γνωστούς να τους συντονίζουν. Θα έχουμε τους τούρκους, θα έχουμε και αυτούς εδω μέσα, που είναι πόσα εκατομμύρια.

      Όποιος έχει λίγο μυαλό στο κεφάλι του και βλέπει λίγο μακριά, θα πρέπει να ανησυχεί ΠΑΡΑ πολυ.

      Πείτε με υπερβολικό. Μακάρι να έχω εγώ άδικο και δίκιο όσοι με πούνε έτσι. Γιατί αν έχω δίκιο εγώ, αρχίστε να ετοιμάζεστε.

      • ern avatar
        ern @ ern 07/05/2011 15:23:48

        Που να αληθεύουν και τα σενάρια περι αγωνιζόμενων βάλκάνιων μεταναστών a.k.a Ουτσεκάδες. Γιατί εστιάζουμε με ασιάτες και αφρικανούς, αλλά έχουμε ξεχάσει τις πρώτες ορδές που είχαν έρθει απο τα βαλκάνια. Ειδικά αλβανία όταν πάνε να ψηφίσουν στις εκλογές τους, τους ξανάβουν καλά όταν πάνε εκεί πάνω.

        Ε ρε Θεέ... Ε ρε Θεέ και μακάρι να έχω άδικο, σας το ξαναλέω....

      • Dora avatar
        Dora @ ern 08/05/2011 01:32:07

        Δεν εισαι υπερβολικος καθολου.
        Λες τα αυτονοητα.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ kiki 07/05/2011 22:08:17

      Σε νομό της Μακεδονίας περιφερόμενοι Βούλγαροι έκλεψαν χτές τρακτέρ μαζί με ψεκαστικό από το χωράφι του ιδιοκτήτη του. Επί μήνες κλέβουν καλώδια από τον ΟΣΕ και τα αντλιοστάσια των αγροτών, για να πάρουν τον χαλκό. Χτές τοπικό κανάλι μετάδωσε ότι άρχισαν να κλέβουν, κόβοντας, και τα κιγκλιδώματα των γεφυρών για να πάρουν σίδηρο.

      • ern avatar
        ern @ Νίκος Α 07/05/2011 22:25:06

        http://kostasxan.blogspot.com/2011/05/blog-post_678.html

        Καήκαμε.

        Φούσκα που έσκασε η δήθεν φύλαξη των συνόρων. Οι συνοριοφύλακες μόνοι τους...

  3. Απορία avatar
    Απορία 07/05/2011 12:45:07

    Εν τω μεταξύ οι μαύροι σιωπηρώς και "πονηρώς" καταλαμβάνουν όλο και μεγαλύτερο μέρος του κέντρου. Οσονούπω εάλω και η ευρύτερη περιοχή του Παγκρατίου μετά την Κυψέλη.

    Το ερώτημα είναι ΠΟΙΟΣ τους αφήνει όλους αυτούς ακόμα και σήμερα να εισέρχονται στη χώρα και με ποιο ώφελος. Εντάξει οι αφγανοί και οι πακιστανοί μπουκαρουν από τον έβρο και τη τουρκία. Οι αφρικάνοι από που και πως μπαινουν σε τέτοιους αριθμούς;

  4. thespieys avatar
    thespieys 07/05/2011 12:47:47

    Έξω οι ξένοι!

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2011 13:05:43

    ‘ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ’
    (από χθεσινό σχόλιο του rally monkey στο Antinews)

    Δεν μας θέλουν οι ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ που προωθούν το Σχέδιο του Σώρος για την Ανοιχτή Κοινωνία.
    Βγάζουν σπυριά με τη λέξη Ελλάδα, Ελληνικός, Έθνος, Εθνικός, Έλληνας.

    Τι άλλο πρέπει να γίνει για να το αντιληφθούμε επιτέλους;;;
    Να μας βάλουν σε τρένα και να μας οδηγήσουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης;;;
    Ή να μας βομβαρδίσουν για παραδειγματισμό;;;

    Δεν καταλαβαίνετε ότι ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ;

    Προχτές ο υπουργός δέχθηκε πάλι στο γραφείο του αντιπροσωπεία των εκβιαστών της Υπατίας.
    Τι ζητούν πάλι και απειλούν με νέο εκβιασμό, κανείς δεν έχει καταλάβει.

    Αν δεν αναλάβει ο Ελληνικός Στρατός, να ασφαλίσει τα σύνορα, σε ένα δύο χρόνια θα είμαστε ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

  6. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 07/05/2011 13:09:38

    Έχει εξαντληθεί πλέον αυτή η κουβέντα και είναι ξεκάθαρο τι συμβαίνει...
    Το πρόβλημα είναι πως αυτή η ασυδοσία έχει βαφτιστεί "ανθρωπισμός", και από εκεί ξεκινούν όλα τα εγκλήματα.
    Δουλεμπόριο, ενοικίαση ακινήτων ανά κεφάλι, πορνεία, φτηνά "εργατικά" χέρια για κάθε είδους εγκληματική δραστηριότητα με παράλληλη αλλοίωση εθνικών χαρακτηριστικών (ξέρω αυτό ακούγεται ρατσιστικό).
    Επίσης όλοι αυτοί που κατάντησαν σε αυτό το σημείο την Ελλάδα, έχουν επιστρατεύσει και ...επιστήμονες -φυσικά στρατευμένους-, να μας κάνουν υψηλή ανάλυση αποχαύνωσης για το πως γίνεται να συνυπάρχουμε με τα ...γκέτο!
    Από κοντά φυσικά και το χαζοκούτι, να παράγει "ανθρωπισμό" μέσα από δήθεν χειραφετημένες εκπομπές.
    Είναι καλά οργανωμένη αυτή η χυδαιότητα και δύσκολα θα βρει κανείς το δίκιο του.
    Όσο ανθρώπινο είναι ένας πατέρας να φροντίζει ένα άλλο παιδί που έχει ανάγκη, άλλο τόσο εγκληματικό είναι το να υπονομεύει την οικογένειά του προκειμένου να παραστήσει τον ανθρωπιστή.
    Όποιος σοβαρός εκεί στη πολιτεία, διαθέτει κρίση και ΑΝΤΙΛΗΨΗ ας προτάξει τα στήθη του επιτέλους για να τελειώνει το αίσχος αυτό!
    Ποσόστωση, σεβασμός στους μετανάστες που εισήλθαν νόμιμα στη χώρα, εντοπισμός και σταδιακή απέλαση είτε εθελοντικά-είτε υποχρεωτικά για όσους βρίσκονται στη χώρα παράνομα από τη διεθνή του δουλεμπορίου και όχι μόνο, και φυσικά αυστηρότατες ποινές για δουλεμπόρους, νοικιάζοντες τα ακίνητά τους σε υπεράριθμους μετανάστες ή λαθρομετανάστες κοκ...
    Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού ερχόμενα!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιώργος Μεσσηνία 07/05/2011 13:22:45

      Ποια ποσόστωση, πάνω από 250.000 μετανάστες σε πληθυσμό 9, 10 εκ. δεν έπρεπε να έχουμε.
      Και δη εξειδικευμένους και συμβατούς με ευρωπαϊκές κοινωνικές νόρμες.

      Γιατί δεν τους παίρνει η Τουρκία και η Σαουδαραβία;

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ αλλενάκι 07/05/2011 13:37:16

        Δε διαφωνώ, ας ήταν και 500000, δεν θα το αξιολογήσω εγώ αυτό, το ζήτημα είναι πως υπάρχει τρομερή υποκρισία και είναι ξεκάθαρη η διάθεση να πληγεί ανεπανόρθωτα ο κοινωνικός ιστός με ψευδεπίγραφα ανθρωπιστικά παραληρήματα, που εξυπηρετούν πολύ πιο αλλότριους σκοπούς...
        Σε ό, τι αφορά το ζήτημα να είναι συμβατοί με τις κοινωνικές νόρμες (..) θα επικαλεστώ αυτό το παράδειγμα που αναδείχθηκε πρόσφατα από τον κ. Κούνδουρο, όπως ο ίδιος εφιαλτικά το έζησε και περιέγραψε.
        Η αλήθεια, είναι πως η γενίκευση ισοδυναμεί με αρχή φασισμού, αλλά η πραγματικότητα είναι αδυσώπητη και η ζοφερή αυτή περιγραφή απηχεί όσα αρκετοί -άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο- βιώνουμε στη καθημερινή πράξη.
        Παρατράβηξε αυτό το αστείο...

        • Νίκος Α avatar
          Νίκος Α @ Γιώργος Μεσσηνία 07/05/2011 22:11:58

          Μπράβο. Προσυπογράφω.

  7. stam avatar
    stam 07/05/2011 13:13:00

    ...εχουν ελεχθει ποτε οι εχγρωμες που κανουν πεζοδρομιο στου ψυρη?....τι αρρωστιες κουβαλανε?

    • Απορία avatar
      Απορία @ stam 07/05/2011 17:34:47

      Όχι ελέγχονται όμως μετά οι πελάτες τους και παθαίνουν την "πλάκα" της ζωής τους...

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ stam 08/05/2011 03:57:30

      με 5 ευρώ που το δίνουν δεν νομίζω να τους μένουν λεφτά για τίποτε σοβαρό.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2011 13:19:51

    ΜΑΣ Κ Ο Ρ Ο Ϊ Δ Ε Υ Ο Υ Ν.

    Τόσο απλά.

    Ροκανίζουν το χρόνο και τις αντοχές μας.
    Περιμένουν να κουραστούμε.

    Έπέβαλλαν χαράτσι 100 ευρώ για να υποβολή μήνυσης σε περίπτωση ληστείας ή επίθεσης ή αλλης εγκληματικής ενέργειας.
    Αυτό φυσικά έγινε σκόπιμα για να μειώσουν ΤΕΧΝΗΤΑ τους δείκτες της αλλοδαπής εγκληματικότητας.

    Ταυτόχρονα αποψιλώνουν την Ελληνική Αστυνομία και έχοντας ξαμολύσει ελεύθερους ένα σωρό αλλοδαπούς εγκληματίες και απασχολώντας χιλιάδες αστυνομικούς σε φύλαξη διαφόρων της δημόσιας ζωής.

    Ο Ελληνικός Στρατός στα σύνορα παίρνει τους λαθροέποικους εισβολείς από το χεράκι και τους οδηγεί με φροντίδα και προδέρμ στα ενδότερα της χώρας.

    Νοσοκομεία, ΚΕΠ, δικαστήρια, σχολεία, παιδικοί σταθμοί, κρατητήρια, από το πρωί ως το βράδι ασχολούνται να παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες σε ξενόφερτο ασύμβατο πληθυσμό.

    Όλα τα αυτόφωρα στα δικαστήρια είναι υποθέσεις αλλοδαπών.

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ.

    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ αλλενάκι 07/05/2011 22:14:03

      Συμφωνώ και σε συγχαίρω.

  9. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 07/05/2011 13:23:21

    Αισθάνομαι πολύ τυχερή που δεν ζώ στην Αθήνα( ποιά Αθήνα;;;;;) βλέποντας αυτό το αίσχος. Όχι ότι φταίνε τα παιδάκια που οι άτυχοι- άμυαλοι γονείς τους τα έφεραν μέχρι εδώ. Όμως! απαιτείται λύση ΤΩΡΑ! Αυτό δεν πάει άλλο. Κύριοι της πολιτικής ψάξτε να βρείτε τη λύση μέσα στον νομικό λαβύρινθο της Ε.Ε.
    Δεν μπορεί, ακόμα και το τελειώτερο έγκλημα έχει τη λύση του.

  10. Aggelos avatar
    Aggelos 07/05/2011 13:26:36

    "Επαναδιαπραγματευθείτε άμεσα την συνθήκη του Δουβλίνου II !!!"

    πιο δουβλινο?
    εδω πανε να κοψουν και το σενγκεν..

  11. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 07/05/2011 13:40:40

    Σκεφθείτε ότι ίσως η επιστροφή στη δραχμή, αυτή που τόσο πολύ εξορκίζουμε (;), να είναι και η μοναδική αξιόπιστη λύση στο μεταναστευτικό.

    Προς το παρόν, αφού έχουμε το ευρώ και μπορούμε να αισθανόμαστε "ολίγον" πλούσιοι, ας τους πληρώνουμε την άχρηστη πραμάτεια που πουλάνε και το πλύσιμο των παρμπρίζ των αυτοκινήτων μας.

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2011 13:51:42

    Ποιος είπε ότι την ξορκίζουμε, είναι βέβαιο ότι με δραχμή - όλοι αυτοί θα την κάνουν για άλλες πλουσιότερες πολιτείες!

    Ας τολμήσει όμως να βάλει δίλημμα " 'Ευρώ και ΕΓΩ' ή Δραχμή" και θα δει τι θα πάρει!

    Αλλά δεν θα τολμήσει και βάζουμε και στοίχημα γι αυτό!

  13. MatrixRevolutionEra avatar
    MatrixRevolutionEra 07/05/2011 13:56:52

    Με ποιό όφελος;

    "Ο Robert Putnam, συγγραφέας του περίφημου βιβλίου «Bowling Alone», λέει ότι οι μελέτες που έκανε στις πολυφυλετικές γειτονιές της Αμερικής δείχνουν ότι περισσότερη πολυμορφία δεν δημιουργεί αρχικά μεγαλύτερη ανοχή. Μπορεί να διαβρώσει τις κοινότητες.

    Στο βιβλίο του (του 2007), "E Pluribus Unum: Ποικιλομορφία και Κοινότητα στον Εικοστό Πρώτο Αιώνα», (το λατινικό ‘E Pluribus Unum’ που σημαίνει ‘Ενότητα στην Ποικιλομορφία’ αποτελεί επίσημο σήμα των ΗΠΑ, μαζί με το γνωστό ‘Annuit cœptis and Novus ordo seclorum’): ο Putnam λέει ότι η μελέτη των διαφορετικών κοινοτήτων δείχνει ότι βραχυπρόθεσμα, τα μέλη τους έχουν την τάση να περιμένουν τα χειρότερα, δυσπιστούν για τους γείτονες και να παραιτούνται (από διεκδικήσεις και αγώνες).

    «Οι άνθρωποι όλων των φυλών έχουν την τάση να «στρογγυλοκάθονται», γράφει ο Putnam. "Η εμπιστοσύνη (ακόμα και σε άτομο της ίδιας φυλής) είναι χαμηλότερη, ο αλτρουισμός και η συνεργασία με την κοινότητα σπανιότερες και οι φίλοι λιγότεροι."

    h--p://edition.cnn.com/2010/US/12/21/white.persecution/index.html
    Μετάφραση από Κόκκινο Ουρανό

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ MatrixRevolutionEra 07/05/2011 14:24:12

      Πως θα δεχτείς την παγκόσμια διακυβέρνηση αλλώς. Άλλωστε το είπε κι ο δικός μας "we need it FAST".

  14. Πάκης avatar
    Πάκης 07/05/2011 14:11:52

    Απ' τη στιγμή που έχετε ακόμα τον Πάκη στο κόμμα που είναι ο πρώτος υπαίτιος της λαθρομετανάστευσης, δεν δικαιούστε να μιλάτε κύριοι της ΝΔ...
    Και προς αυτή την κατεύθυνση ο λόγος Σαμαρά ήταν μια απογοήτευση. Τουλάχιστον το ΠΑΣΟΚ έκανε και μερικές επιχειρήσεις σκούπα. Την ίδια στιγμή η ΝΔ μας έλεγε για ενσωμάτωση και λοιπά παραμύθια. Λες και υπάρχει περίπτωση να ενωματωθούν οι Σομαλοί...χαχα!!
    Κρίμα γιατί πιστεύαμε στο Σαμαρά. Πλέον με αυτή τη γραμμή και τακτική που ακολουθείται μέχρι και ο Hellas Orthodoxy είναι εναντίον σας.
    Ξύπνα Σαμαρά και κάνε αλλαγές γιατί το πράγμα δεν τραβάει...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Πάκης 07/05/2011 18:44:24

      Αποκλείεται να μην τα βλέπει που έχουν φτάσει τα πράγματα με την λαθρομετανάστευση. Το θέμα είναι όμως τί κάνει!

      Γιατί, μέχρι στιγμής, η ΝΔ είναι κατώτερη των περιστάσεων σε αυτό το θέμα;

      Για να την φάει στη στροφή το ΠΑΣΟΚ (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει) που τους έφερε, όπως συνέβη με τον φράχτη;

      Εδώ το πατριδοκάπηλο Λάος βουλιάζει και αντί να του δώσουν μία να φύγει εκτός Βουλής μια για πάντα, του αφήνουν χώρο να παίξει μπάλα;

      • Dora avatar
        Dora @ ΚΜ 08/05/2011 01:50:07

        ΚΜ,θα το πω ετσι χοντρα γιατι δεν θελω να κρυβομαι πισω απ' το δακτυλο μου:Γιατι ΟΛΟΙ ειναι μεσα στο κολπο,γι'αυτο δεν αντιδρα κι η ΝΔ!Ποτε θα καταλαβετε καποιοι οτι ολα αυτα κινουνται απ' αλλου?
        Οτι ολα ειναι στο προγραμμα της Νεας Ταξης?
        Ξερετε οτι στην Ολλανδια οι νεοι μεταξυ 12-20 ετων στο Ροτερνταμ ειναι 65% μουσουλμανοι και στο Αμστερνταμ φτανουν το 50%?
        Στοιχεια που τα εδωσε το elsevier.
        Ολη η Ευρωπη αντιμετωπιζει τεραστιο προβλημα.Η βλακεια η η αδιαφορια ,καποτε πληρωνονται...

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Πάκης 07/05/2011 22:15:33

      Το ΠΑΣΟΚ ψήφισε σαν πρώτο νόμο αυτόν της Ιθαγένειας.

  15. Minnie avatar
    Minnie 07/05/2011 14:45:45

    @Γιώργος Μεσσηνία

    Δεν αντεχω αλλο να ακουω για δηθεν ρατσισμο.
    Αλλο πραγμα ο ρατσισμος, εντελως διαφορετικο πραγμα το να βαζει κανεις ορια στις απαιτησεις των μεταναστων, λαθρο η μη.

    Αλλη μια φορα, η ομιλια του Αυστραλου Πρωθυπουργου John Howard

    "IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT.
    Take It Or Leave It.
    I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture. Since the terrorist attacks on Bali , we have experienced a surge in patriotism by the majority of Australians.

    This culture has been developed over two centuries of struggles, trials and victories by millions of men and women who have sought freedom.

    We speak mainly ENGLISH, not Spanish, Lebanese, Arabic, Chinese, Japanese, Russian, or any other language. Therefore, if you wish to become part of our society . Learn the language!

    Most Australians believe in God. This is not some Christian, right wing, political push, but a fact, because Christian men and women, on Christian principles, founded this nation, and this is clearly documented.
    It is certainly appropriate to display it on the walls of our schools.
    If God offends you, then I suggest you consider another part of the world as your new home, because God is part of our culture.

    We will accept your beliefs, and will not question why. All we ask is that you accept ours, and live in harmony and peaceful enjoyment with us.

    This is OUR COUNTRY, OUR LAND, and OUR LIFESTYLE, and we will allow you every opportunity to enjoy all this.
    But once you are done complaining, whining, and griping about Our Flag, Our Pledge, Our Christian beliefs, or Our Way of Life, I highly encourage you take advantage of one other great Australian freedom,

    THE RIGHT TO LEAVE!

    If you aren't happy here then LEAVE!
    We didn't force you to come here.
    You asked to be here.
    So accept the country YOU accepted."

    Αυτα ειπε ο ανθρωπος και προκαλω οποιονδηποτε να τον εγκαλεσει ως ρατσιστη.
    Απλως εκφραστηκε εχοντας στο μυαλο του ως προτεραιοτητα τους πολιτες της χωρας του για την οποια εκφραζεται με ζηλευτη υπερηφανεια.
    Σημειωτεον οτι απευθυνοταν σε νομιμους μεταναστες.

    Μηπως να του ζητουσαμε να μας γραψει μια αναλογη ομιλια που να απευθυνεται στην δικια μας σαρα και μαρα του κοινου ποινικου δικαιου που εχει κατακλυσει την χωρα μας?
    Λεω τωρα εγω, η αφελης...

  16. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 07/05/2011 15:35:40

    Σωστά, αλλά μη ξεχνάς πως στη χώρα μας ζούμε στον απόλυτο φασισμό του political correct, συνεπώς πρέπει να μετράμε τα λόγια μας μη τυχόν και θιχτούν οι "ευαίσθητοι" καλαμοκαβαλάρηδες που έχουν καπελώσει τα πάντα, πέφτωντας παντού σαν τις ακρίδες...

    Υ.Γ. Συμφωνώ με τον φίλο, που έκανε λόγο για τον πάκη, πρόκειται για την αχίλλειο πτέρνα της ΝΔ, για μένα η πιο σοβαρή αιτία να μην ψηφίσω και να απέχω, μιας και δεν με εκφράζει κανένας σχηματισμός

    • Dora avatar
      Dora @ Γιώργος Μεσσηνία 08/05/2011 01:52:56

      Γιωργο Μεσσηνιας,
      Ολη η ευρωπη ζει κατω απ' την δικτατορια του πολιτικα ορθου, οχι μονο η Ελλαδα...

  17. ΚΜ avatar
    ΚΜ 07/05/2011 15:56:56

    Αν δεν σπάσουμε τον ροζ, «προοδευτικό» γύψο εγκαίρως, όχι επίλυση του λαθρομεταναστευτικού δε βλέπουμε αλλά θα γίνουμε κιόλας σαν τους Κόπτες, μειοψηφία στην ίδια μας τη χώρα. Κι αυτά όχι σε έναν και δύο αιώνες αλλά σε 1-2 γενιές. Ζουν ήδη αυτοί που θα τα βιώσουν: είναι τα παιδιά μας.

    Γι'αυτό ας ξεβολευτούμε λίγο, ας σπάσουμε την πολιτική ορθότητα, ας αδιαφορήσουμε για το τί θα πουν για μας οι τελειωμένοι προοδευτικοί που μας σκάβουν το λάκκο κι ας φωνάξουμε σε κάθε ευκαιρία ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός.

    • ern avatar
      ern @ ΚΜ 07/05/2011 16:27:47

      1-2 γενιές;

      Είμαστε περίπου 11εκ. Με το ζόρι.

      Πάνω απο 2εκ είναι όλοι αυτοί. Ποτέ δεν θα μάθουμε πραγματικά πόσο.

      Ποιες 1-2 γενιές; Με τον καρκίνο; Τις εκτρώσεις; Τις αυτοκτονίες; Τα τροχαία;

      Μόλις κλείσει αυτή η δεκαετία θα είμαστε 50-50, ήδη σε πολλά σχολεία και παιδικούς σταθμούς πλειοψηφούν πια.

      • ern avatar
        ern @ ern 07/05/2011 16:30:03

        Ξέχασα. Βάλτε και την υπογονιμότητα.

        1 γενιά είναι 30 χρόνια, που περιθώρια για τέτοια αισιοδοξία. Ότι είναι να γίνει σε αυτήν εδώ την δεκαετία θα κλειδώσει, ήδη έρχονται σταδιακά εδώ και 20 χρόνια, μην εστιάζετε στο τώρα επειδή τώρα έφεραν αφρικανούς και ασιάτες. Εγώ απο την κάθοδο των βαλκάνιων τα φώναζα αυτά αλλά που τότε να ακούσει κανεις. Έτρωγες την σφραγίδα του φασίστα και ήταν όλη δική σου. Να' ναι καλά ο προπαγανδιστικός μηχανισμός του Σημίτη που ξεκίνησε απο τα ΜΜΕ, δεν έβγαζε άχνα κανείς.

        Τώρα είναι αργά.

      • Dora avatar
        Dora @ ern 08/05/2011 01:56:32

        Ειμαστε 10.Το 1000000 ειναι οι αλβανοι που νομιμοποιηθηκαν,αφου πρωτα εισεβαλλαν λαθραια.

      • Dora avatar
        Dora @ ern 08/05/2011 01:59:04

        ern,Μην ξεχνας οτι αυτοι γενναν σαν τα ποντικια και κατω απο οποιαδηποτε συνθηκες.Εβαλες 10 χρονια για 50-50.Πολλα ειναι.

        • Dora avatar
          Dora @ Dora 08/05/2011 01:59:27

          οποιεσδηποτε

      • Dora avatar
        Dora @ ern 08/05/2011 02:03:36

        Βαλε και τους αλκοολικους,ναρκομανεις η ομοφυλοφυλους που δεν κανουν παιδια και κατσε μετα να υπολογισεις.
        Βαλε και το γεγονος οτι ολοι αυτοι μολις παρουν χαρτια θα κουβαλησουν και τις μαντηλατες Φατμεδες τους απο τα χωρια τους κι εχεις την εικονα του δημογραφικου ολοκληρη.

        • ern avatar
          ern @ Dora 08/05/2011 22:05:18

          Στάνταρ.

          Ποιες γενιές. Όλα αυτή την δεκαετία θα γίνουν.

    • Dora avatar
      Dora @ ΚΜ 08/05/2011 01:55:10

      ΚΜ,τα παιδια μας και τα εγγονια μας,θα κατουραν στους ταφους μας,για το γεγονος οτι λογω βλακειας η δειλιας αφησαμε να συμβει,αυτο που θα συμβει....

    • Dora avatar
      Dora @ ΚΜ 08/05/2011 13:10:32

      ΚΜ,
      Διαβαζω στο redskywarning σημερα,οτι μουσουλμανοι επιτεθηκαν ΠΑΛΙ ενα χριστιανικο χωριο στην Νιγηρια κι εκαψαν σπιτια σκοτωνοντας 17 χριστιανους κλπ.
      Τα διαβαζουν αυτα οι συνελληνες που πιστευουν ακομα οτι δεν τρεχει τιποτα με την λαθρομεταναστευση κι οτι καποτε θα "ενταχθουν" και θα ζησουν αυτοι καλα και μεις καλυτερα?
      Η θα πει παλι εδω ο Στεργιος,οπως την αλλα φορα,(αυτα του λενε οι ιμαμηδες φαινεται στα φροντηστηρια)οτι οι μουσουλμανοι "αναγκαζονται" να σφαζουν τους χριστιανους,επειδη αυτοι οι τελευταιοι τους προκαλουν πιστευοντας οτι ειναι ανωτεροι πολιτισμικα και θρησκευτικα(τελειως αδικως αυτο κατα τον ιδιο) και θα μ'εξοργισει παλι στο επακρο?

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Dora 08/05/2011 15:37:45

        Δώρα, είναι θέμα χρόνου να πεισθεί και ο τελευταίος καλόπιστος παρατηρητής. Το θέμα είναι ότι ο χρόνος κυλάει εις βάρος μας. Δεν χρειάζεται επομένως να πεισθεί το 90%, αρκεί και το 80% που έχει ήδη πεισθεί για να αναληφθεί δράση:

        Επαναπατρισμός τώρα (με το καλό ή με το άσχημο), όσο προλαβαίνουμε. Ο Σαμαράς καλά θα κάνει να πάρει θέση πριν τις εκλογές!

  18. BellaDonna avatar
    BellaDonna 07/05/2011 16:26:08

    Κύριοι (ο Θεός να σας κάνει!!!) της κυβέρνησης (ο Θεός να την κάνει..), Jeffry και λοιποί ανθέλληνες, ξεστραβωθείτε :

    Prime Minister Julia Gillard - Australia
    Muslims who want to live under Islamic Sharia law were told on Wednesday to get out of Australia , as the government targeted radicals in a bid to head off potential terror attacks..
    Separately, Gillard angered some Australian Muslims on Wednesday by saying she supported spy agencies monitoring the nation's mosques. Quote:


    'IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT.. Take It Or Leave It.

    I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture. Since the terrorist attacks on Bali , we have experienced a surge in patriotism by the majority of Australians. '

    'This culture has been developed over two centuries of struggles, trials and victories by millions of men and women who have sought freedom'

    'We speak mainly ENGLISH, not Spanish, Lebanese, Arabic, Chinese, Japanese, Russian, or any other language. Therefore, if you wish to become part of our society . Learn the language!'

    'Most Australians believe in God. This is not some Christian, right wing, political push, but a fact, because Christian men and women, on Christian principles, founded this nation, and this is clearly documented It is certainly appropriate to display it on the walls of our schools. If God offends you, then I suggest you consider another part of the world as your new home, because God is part of our culture.'
    'We will accept your beliefs, and will not question why All we ask is that you accept ours, and live in harmony and peaceful enjoyment with us.'

    'This is OUR COUNTRY, OUR LAND, and OUR LIFESTYLE, and we will allow you every opportunity to enjoy all this. But once you are done complaining, whining, and griping about Our Flag, Our Pledge, Our Christian beliefs, or Our Way of Life, I highly encourage you take advantage of one other great Australian freedom, 'THE RIGHT TO LEAVE'.' 'If you aren't happy here then LEAVE. We didn't force you to come here. You asked to be here. So accept the country YOU accepted.'

    Έτσι αντιδρά ο πατριώτης κυβερνών .....
    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ? ? ?

  19. giannis avatar
    giannis 07/05/2011 21:00:48


    Ε' και λοιπόν τι έγινε, εμείς...τα οφίτσια και τις μισθάρες μας...θέλουμε, γιά τα
    υπόλοιπα χεστήκαμε.

  20. what avatar
    what 07/05/2011 22:22:32

    Ξεσαλώσατε ε; Περιμένετε να πάρει πρέφα ο "Κάποιος" αυτό το θέμα και με την αναλυτική του σκέψη και τα αντικειμενικά του επιχειρήματα θα σας βάλει στη θέση σας.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ what 08/05/2011 00:40:05

      Χα χα, ναι, επιβάλεται επέμβαση του δεσμοφύλακά μας του Σάποιου, προς συμμόρφωσιν.

    • Dora avatar
      Dora @ what 08/05/2011 02:06:39

      Ειναι ακομα στο φροντηστηριο κορανιου ο "καποιος" για περαιτερω κατηχηση,ωστε να εχει τα καταλληλα εφοδια για την τζιχαντ του...

  21. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 07/05/2011 22:22:32

    k.Αποστ'ολου τι προτείνετε να κάνει η κυβέρνηση να κατεβάσει τα τάνκς για να ικανοποιειθείτε .Προσπαθεί να λύσει ένα μεγάλο θέμα που απασχολεί όλο τον κόσμο ,κατά την γνώμη μου με τα συγκεκριμένα μέτρα είναι προς την σωστή κατεύθυνση ,τώρα αν είναι επαρκή να το συζητήσουμε ,όχι όμως να κρίνουμε ισοπεδωτικά όποια πρωτοβουλία υπάρχει .

  22. η Dimi avatar
    η Dimi 07/05/2011 22:35:02

    10-24 Mαϊου 2011: Hμέρες «Γενικής Απογραφής Πληθυσμού και Κατοικιών» του σύγχρονου Ηρώδη, ο οποίος κόπτεται γιά «ένα καλύτερο μέλλον», λέει.

    ΑΠΟΓΡΑΦΗ 2011: «ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΟΥΜΕ»
    Αυθαίρετα κτίσματα, καλύβες, στάβλοι, ΙΧ, εξωτερικές τουαλέτες ακόμη και γιοτ θα απογραφούν για πρώτη φορά στο πλαίσιο της Γενικής Απογραφής Πληθυσμού – Κατοικιών που θα γίνει από 10 ως τις 24 Μαΐου.

    «Τα στοιχεία είναι απαραίτητα για τη λήψη αποφάσεων και τον σχεδιασμό της οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής» δήλωσε την Τετάρτη ο πρόεδρος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής κ. Ανδρέας Γεωργίου παρουσιάζοντας το απογραφικό δελτίο που θα κληθούν να συμπληρώσουν όλοι οι κάτοικοι της χώρας.

    Στη γενική απογραφή του 2001 ο πληθυσμός της χώρας είχε καταμετρηθεί σε 10.964.020 άτομα αλλά σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Στατιστικής από το 2009 έχει ξεπεράσει τα 11.282.571 άτομα.

    Ομως ο πραγματικός αριθμός σήμερα διαμορφώνεται από το ισοζύγιο των μεταναστών που έρχονται στην Ελλάδα, αλλά και αυτών που φεύγουν λόγω της οικονομικής κρίσης.

    Οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου της Αττικής το 2001 είχαν μετρηθεί σε 3.552.980 άτομα εκ των οποίων 1.704.519 άνδρες. Οι γυναίκες ήταν περισσότερες και ανερχόταν σε 1.848.441 άτομα.

    Τα αποτελέσματα της απογραφής πρέπει να δημοσιοποιηθούν ως τις 31 Μαρτίου του 2014, ωστόσο τα βασικά στοιχεία του πληθυσμού ανά κοινότητα και ανά φύλλο θα ανακοινωθούν τον Ιούνιο του 2011.

    Οι πληροφορίες των ατόμων και των νοικοκυριών είναι απολύτως εμπιστευτικές, προστατεύονται από απόρρητο, θα ενταχθούν στο σύστημα ανώνυμα και δεν θα χρησιμοποιηθούν για κανένα άλλο σκοπό.

    Για την απογραφή θα εργαστούν συνολικά 68.000 άνθρωποι!!! Κάθε απογραφέας θα αναλάβει 150 νοικοκυριά. Η συνέντευξη θα διαρκεί 25 λεπτά.

    ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΓΡΑΦΗ:
    Οι πολίτες θα ανοίγουν την πόρτα στους απογραφείς που θα χτυπούν το κουδούνι τους. Δεν θα χρειαστεί η επίδειξη κανενός εγγράφου, όπως ταυτότητας, διαβατηρίου ΑΦΜ κλπ.

    Ο πληθυσμός θα απογραφεί στον τόπο μόνιμης κατοικίας του. Δεν απαιτείται μετακίνηση στον τόπο διατήρησης οικογενειακής μερίδας ή εκλογικών δικαιωμάτων.

    Η απογραφή θα γίνει σε διάστημα 15 ημερών. Σε περίπτωση απουσίας ο απογραφέας θα αφήνει στην πόρτα σημείωμα με τον αριθμό του τηλεφώνου του.
    Αρκεί ένα μέλος της οικογένειας για να δώσει τις πληροφορίες για κάθε σπίτι.
    Δεν θα ζητηθούν από κανέναν χαρτιά μόνιμης παραμονής.

    ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
    Οι μετανάστες θα απογραφούν όπως όλοι και με τη βοήθεια διερμηνέων χωρίς να επιδεικνύουν χαρτιά νόμιμης παραμονής.

    Συνοδοί και διερμηνείς θα προσεγγίσουν μαζί με τους απογραφέα και χώρους όπου διαμένουν μαζικά μετανάστες. Τα ενημερωτικά φυλλάδια για τους μετανάστες έχουν μεταφραστεί στα Αγγλικά, τα Γαλλικά, τα Αλβανικά, τα Ρωσικά, τα Αραβικά, τα Κινεζικά, τα Πακιστανικά και τα Αφγανικά.

    Θα απογραφούν χωρίς κανένα έλεγχο νομιμότητας με βάση τις δηλώσεις όσων κατοικούν σε αυτά χωρίς νομικές κυρώσεις ούτε οποιοδήποτε έλεγχο από άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου. Οι άστεγοι θα προσεγγιστούν στα κέντρα σίτισης.

    ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΚΑΥΣΤΗΡΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΠΑΡΚΙΝΓΚ!
    «Θα ζητηθούν στοιχεία όπως ο τύπος και το εμβαδόν της κατοικίας, η χρονιά κατασκευής, η ύδρευση και τη θέρμανση της κατοικίας (τύπος λέβητα) αλλά και ερωτήματα που αφορούν την εξοικονόμηση ενέργειας – τη μόνωση της κατοικίας – , τον αριθμό των αυτοκινήτων του κάθε νοικοκυριού ακόμη και τις θέσεις στάθμευσης» ανέφερε η προϊσταμένη δ/νσης στατιστικών πληθυσμού και αγοράς εργασίας κυρία Κατερίνα Μουταφίδου.

    «Θα ζητηθούν επίσης πληροφορίες για το επάγγελμα, και τη θέση στο επάγγελμα του κάθε πολίτη» πρόσθεσε.
    (Πηγή: mySatelite.wordpress.com «catch the whisper» – 6 Μαΐου, 2011)

    Σ’ε αυτούς τους πονηρούς καιρούς λοιπόν, «είναι σημαντικό να πούμε την αλήθεια, χωρίς καμία ανησυχία», σύμφωνα με το σχετικό έντυπο Απογραφής 2011 (apografi2011.gr)

    Εμείς πάντως, 40 οικογένειες, επειδή τον Ηρώδη ΔΕΝ εμπιστεύομαστε και σφόδρα ανησυχούμε, έχουμε προ μηνός βγάλει τα ονόματα από τα κουδούνια των σπιτιών μας και γιά πρώτη φορά σ'αυτή τη Γενική Απογραφή, ΔΕΝ πρόκειται να εμπλακούμε. Ούτε τα σημειώματά τους γιά να ορίσουμε νέα συνάντηση μαζί τους, πρόκειται ν’αγγίξουμε.

    Οσο το δυνατόν περισσότερους Ελληνες ενημερώνουμε.
    Το ενδιαφέρον «Απογραφής» του τύπου του λέβητα αλλά και τα ερωτήματα που αφορούν την εξοικονόμηση ενέργειας – τη μόνωση της κατοικίας, είναι παγίδες. Εάν το κτίσμα είναι παλαιό με μόνωση παλαιά ή, λέβητα παλαιό, οι ιδιοκτήτες θα υποχρεωθούν ν’αγοράσουν νέο, ο οποίος θα πληροί τις προδιαγραφές της «GREEN TEAM».

    Ετσι, γιά άλλη μιά φορά, πρώην ξυπόλητοι, εν μία νυκτί, θα γίνουν συμβαλλόμενοι «Αντιπρόσωποι» πολυεκατομμυριούχοι. Οπως ακριβώς συνέβη και με τις Ταμειακές Μηχανές. Οι οποίες ΚΑΙ ΠΑΛΙ, υποχρεωτικά θ'αντικατασταθούν. Γιά τη πάταξη της φοροδιαφυγής, λέει. Στη δε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες αρνηθούν, ή λόγω σημερινής οικονομικής δυσπραγίας ν’αγοράσουν δεν θα μπορούν, θα πέφτουν Πρόστιμα! Καταλάβατε.

    Crème de la Crème με το Κερασάκι (ΜΕ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ ΔΥΟ ΤΡΙΓΩΝΙΑ) !!!
    «Εντυπο για Δωρεά Οργάνων θα λαμβάνουν οι πολίτες κατά την Aπογραφή

    Δωρητές Οργάνων θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν, κατά την Απογραφή Πληθυσμού - Κατοικιών, οι πολίτες μέσω του ενημερωτικού εντύπου του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων που θα διανέμεται σε κάθε νοικοκυριό.

    Η πρώτη φορά που έγινε αυτό μέσω της Απογραφής Πληθυσμού ήταν κατά την απογραφή πληθυσμού το 2001, συμβάλλοντας σημαντικά στην προώθηση της ιδέας της δωρεάς οργάνων στο ευρύτερο κοινό.

    «Φέτος, δέκα χρόνια μετά, οι πολίτες που δεν έχουν δηλώσει δωρητές οργάνων, καλούνται και πάλι, αφού ενημερωθούν, να ευαισθητοποιηθούν και να πάρουν θέση σε ένα κρίσιμο ζήτημα ζωής, αυτό της διαθεσιμότητας οργάνων προς μεταμόσχευση» αναφέρει ανακοίνωση του ΕΟΜ.

    Το έντυπο του οργανισμού, που θα διανέμουν οι απογραφείς της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, η οποία διενεργεί την απογραφή, έχει ενημερωτικό χαρακτήρα, ενώ περιλαμβάνει και τη φόρμα δήλωσης δωρητή οργάνων.

    Ο ενδιαφερόμενος τη συμπληρώνει και την αποστέλλει ο ίδιος στον ΕΟΜ, μέσω ΕΛΤΑ, χωρίς γραμματόσημο. Οι πολίτες, μετά την αποστολή της δήλωσής τους, θα λάβουν ταχυδρομικά από τον Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων τη σχετική Κάρτα Δωρητή Οργάνων.

    Με τη δήλωση αυτή αποτυπώνεται η θετική διάθεση των πολιτών και η υποστήριξή τους στο θεσμό της Δωρεάς Οργάνων, αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΜ και προστίθεται ότι όσοι δηλώσουν δωρητές οργάνων είναι καλό να έχουν συζητήσει πρώτα με την οικογένειά τους.

    Ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων «ευελπιστεί ότι παρά τις αντίξοες συνθήκες, ο Έλληνας πολίτης θα στηρίξει ελεύθερα και υπεύθυνα την ιδέα της δωρεάς οργάνων μετά θάνατον, για να γίνεται 'η επαύριον της ζωής και πάλι ζωή', προς όφελος ασθενών συνανθρώπων μας, που έχουν ή θα έχουν ανάγκη τη μεταμόσχευση για να συνεχίσουν να ζουν».
    (πηγή: pliroforiodotis.gr - Πέμπτη, 05 Μάιος 2011 18:25)


    Συμπερασματικά:
    1-
    Η Στατιστική Υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ), μπορεί να έχει έγκυρη και πρόσφατη πληροφόρηση από: Δημαρχεία, Ληξιαρχεία, Κοιμητήρια, Κτηματολόγια, Υπουργείο Εργασίας, Υπηρεσίες Εκδοσης Αδειας Παραμονής Αλλοδαπών, ΕΛ.ΑΣ, ΟΑΕΔ, κλπ. Εμείς, Δώσαμε. Δώσαμε!
    2-
    Οι «Σοφοί Αδιάφθοροι» της Δωρεάς Οργάνων, Πρώτοι αυτοί, να δώσουν στους Πολίτες το καλό παράδειγμα και να κάνουν Δωρεά τα δικά τους Οργανα και τα Οργανα των δικών τους συγγενών. Το Lead by Example, that is.
    3-
    Τα υπερφίαλα «Δοχεία Σκέψης» να μη ξεχάσουν να θυμηθούν, ότι: Το ποτήρι ξεχειλίζει πάντα από τη τελευταία σταγόνα. Αυτή τη μία και μοναδική σταγόνα.

    «Είναι άλλο πράγμα οι μεταμοσχεύσεις να στηρίζονται σε αισθήματα δωρεάς και σεβασμού, και άλλο σε μικρονοϊκά νομοθετικά τεχνάσματα αρπακτικής λογικής. Αν οι γιατροί τολμήσουν να εικάσουν τη συναίνεση του νεκρού, τότε θα διαπιστώσουν την έντονη αντίδραση των συγγενών.

    Καμία εικαζόμενη συναίνεση δεν μπορεί να καταργήσει την υπεύθυνη συγγενική συγκατάθεση. Η εικαζόμενη συναίνεση δεν έχει ηθική βάση, δεν έχει λογικό έρεισμα, δεν έχει πρακτικό αποτέλεσμα.

    Εχει όμως, τη δυνατότητα να οδηγήσει τις μεταμοσχεύσεις σε βέβαιη κοινωνική απαξίωση και σε παντελή αποτυχία».

    ~Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικολάος. Διευθυντής του Κέντρου Βιο-Ιατρικής Ηθικής και Δεοντολογίας (h--p://bioethics.org.gr) και Πρόεδρος της Συνοδικής Επιτροπής Βιο-Ηθικής της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Διδάκτωρ στα Πανεπιστήμια Harvard και M.I.T. των ΗΠΑ, στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης και στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ερευνητής και Επιστημονικός Συνεργάτης στο Αγγειολογικό Εργαστήριο του New England Deaconess Hospital των ΗΠΑ.

    Επιστημονικός Συνεργάτης της Διαστημικής Εταιρείας των HΠΑ (NASA) και της εταιρείας Arthur D. Little. Η 2ετής συνεργασία του με τη ΝΑSA, ως Επιστημονικού Συμβούλου, απογείωσε τη φήμη του αλλά όχι τον ταπεινό χαρακτήρα του.

    Με τη καταλυτική παρέμβασή του, η 4μηνη εμπόλεμη κατάσταση στη Κερατέα, άλλαξε άρδην τη Μεγάλη Εβδομάδα. Το διακριτικό έργο του, ο μεστός και σύγχρονος λόγος του, έχουν μεγάλη απήχηση στο εκκλησίασμα και κυρίως, στη νεολαία.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ η Dimi 08/05/2011 04:09:08

      να μη ξεχνάμε και το αναγκαστικό χαράτσι για πανάκριβα ασανσέρ πολυτελείας που μας επιβάλανε, ακόμα δίνω 200αρες τον μήνα για τον ασανσερονταβατζή, συν κάτι περίεργα ασφάλειες ασανσέρ και δίαφορα τσουμπλέκια τους χώσανε στο τάληρο εν μέσω κρίσης!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Ευθύμης 08/05/2011 14:29:38

        Ευθύμη, όπως τα λες. Στους δύσκολους αυτούς καιρούς, οι διαχειριστές πολυκατοικιών όχι μόνο ιδρώνουν κυριολεκτικά γιά να μαζέψουν τα κοινόχρηστα του μήνα. Οχι μόνο στα Ειρηνοδικεία παρατηρείται το αδιαχώρητο. Επιπλέον οι διαχειριστές, απειλούνται με αγωγές από τα Συνεργεία Ανελκυστήρων, σε περίπτωση αθέτησης πληρωμής 3 συνεχόμενων δόσεων, γιά την υποχρεωτική πλέον εγκατάσταση ενός ή και περισσοτέρων υδραυλικών ανελκυστήρων στις πολυκατοικίες.

        Με τους υδραυλικούς ανελκυστήρες, δεν απαιτείται πλέον η κλήση της Πυροσβεστικής γιά τον απεγκλωβισμό των ενοίκων σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ή, σεισμού. Ο αδειούχος συντηρητής του ανελκυστήρα αλλά κυρίως η διαχείρηση της πολυκατοικίας, είναι υπεύθυνοι γιά την επίλυση αυτού το θέματος.

        Κατά ΓΕΝΙΚΗ ομολογία, η επερχόμενη (των βρεφών αλλά και των κοτετσιών) Απογραφή, έχει ΑΜΙΓΩΣ φορο-ληστρική «λογική». Γιά τη πληρωμή των αδηφάγων τοκογλύφων της τρόϊκα, βεβαίως. Αυτή είναι η ταμπακιέρα της «Απογραφής». Το δε Εντυπο Δωρεάς Οργάνων, ούτε γιά χαρτί cabinet Δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί.

        Τα χρόνια της αθωότητας, θεωρούσαμε χρέος μας ως Πολίτες, να συμμετέχουμε στις Εθνικές Απογραφές και ΟΥΔΕΠΟΤΕ μάς ζητήθηκε η ενυπόγραφη συμπλήρωση αυτού του Εντύπου Δωρεάς Οργάνων του ΕΟΜ.

        Ομως, επειδή σ'αυτή τη διπλή και δόλια "Απογραφή" ΔΕΝ αγγίζονται τα κύματα των Λάθρο που παρασιτολογούν στην Ελλάδα. Επειδή, οι δήθεν δημόσιοι αυτοί υπαλλήλοι-Λαθρο-μεταφραστές (Εμείς τους πληρώνουμε!!!) του Ηρώδη, που θέλει τα προσωπικά μας δεδομένα και τη ζωή μας τυλιγμένα σε δυό εντύπων χαρτί, οι πόρτες των σπιτιών μας και της εργασίας μας, θα μείνουν ερμητικά και οριστικά κλειστές.

    • ern avatar
      ern @ η Dimi 08/05/2011 22:06:58

      Δεν θα ανοίξω καν την πόρτα.

      Έχω δασκαλέψει και τους γύρω μου αναλόγως.

      ΑΝ κάνουμε το λάθος να ανοίξουμε, λέμε πως πέρασε άλλος και τέλος.

      Δεν δίνουμε τίποτα.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ern 09/05/2011 00:03:51

        Στα νέα του STAR απόψε, ειπώθηκε το απίστευτο, ότι δηλαδή, όποιος δεν συμμετέχει στην «Απογραφή», θα πληρώσει πρόστιμο €50,000 (Ευρώ Πενήντα Χιλιάδες).

        Αυτός και μόνον ο εκβιαστικός εκφοβισμός, αποδεικνύει την οικτρή αδυναμία τους και το ΣΤΙΓΜΑ της Απο-Πληθυσμιακής και Φορο-Ληστρικής «λογικής» που τους διακατέχει.

        Τα άτομα φαίνεται να είναι σε κατάσταση «Below Low Repair», κοινώς, έχουν χτυπήσει Μπιέλα.

  23. East avatar
    East 08/05/2011 00:26:14

    Οι μετανάστες περιφέρονται άσκοπα διότι δεν μπορούν να εργαστούν επειδή είναι παράνομοι.

    Οι μετανάστες δεν πρέπει να παίρνουν υπηκοότητα ή δικαίωμα ψήφου, αλλά άδεια εργασίας, να πληρώνουν κάθε χρόνο για να την ανανεώνουν, και να αξιοποιηθούν ως φθηνό χειρωνακτικό εργατικό δυναμικό.

    Η Ελλάδα δεν παράγει σχεδόν τίποτα, είμαστε η ακριβότερη χώρα της Ευρώπης, και έχουμε τεράστιο χρέος/ανάγκες/δυνατότητες, επομένως χρειαζόμαστε δραστική αύξηση της παραγωγής και πολλαπλασιασμό του εργατικού δυναμικού.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ East 08/05/2011 00:59:53

      Φαίνεσαι καλών προθέσεων άνθρωπος αλλά δεν βλέπεις τα πράγματα ρεαλιστικά. Οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν κανένα προσόν και τίποτα δεν είναι σε θέση προσφέρουν στην κοινωνία μας. Ούτε για ανειδίκευτοι εργάτες δεν κάνουν αλλά και να έκαναν, δεν υπάρχουν δουλειές να τους απορροφήσουν.

      Και σε ρωτάω: Σήμερα, πόσοι Έλληνες υπάρχουν, άντρες ηλικίας μεταξύ 18-50. Και πόσοι λαθρομετανάστες άντρες ηλικίας μεταξύ 18-50; Είσαι σίγουρος ότι οι δικοί μας είναι περισσότεροι; (Χώρια το θέμα της φυσικής κατάστασης.) Άμα κάνουν καμια εξέγερση (έχουμε δεί πώς οργανώνονται αυτές, διεθνώς) τί προβλέπεις να γίνει;

      Αυτά με τα σημερινά δεδομένα. Σε μια γενιά θα αποτελούν την πλειοψηφία και θα έχουν φέρει και τις γυναίκες τους και άντε κάνε τους μήνυση εσύ ότι την φέραν παράνομα. Εδώ στο Ζεφύρι και δεν πάει Αστυνομία, φαντάσου στα γκέττο τους αύριο τί θα γίνεται.

      Γι'αυτό λίγη σοβαρότητα. Γιατί σε αυτά τα θέματα δεν σε παίρνει να πεις μετά από λίγα χρόνια «κάναμε λάθος».

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ ΚΜ 08/05/2011 01:25:43

        Όντως φαίνεται να έχει καλές προθέσεις ο east, αλλά όπως επισημαίνεις και εσύ, τα πράγματα έχουν ζορίσει άσχημα και δεν σηκώνει περαιτέρω παραφιλολογία αυτό το καρκίνωμα που αναπτύσσεται γεωμετρικά.
        Απαιτείται αποτελεσματικότητα, αμεσότητα και χωρίς πισωγυρίσματα και αυτο-ενοχοποίηση στην οποία οδηγεί μια ανοησία που καλλιεργείται συστηματικά από ορισμένα κέντρα και παράκεντρα και συνυφαίνεται με έννοιες όπως: "ρατσισμός", "ξενοφοβία", "μετανάστευση", "ανθρωπιστική κρίση" κοκ...
        Καμία σχέση δεν υπάρχει με τις παραπάνω έννοιες, οι συνθήκες τις έχουν αφήσει πίσω ως ξεπερασμένες.
        Εδώ μιλάμε για κανονική εισβολή, ύποπτη και με παράπλευρες επιπτώσεις.
        Όσοι έχουν μάτια ας δουν, και όσοι έχουν αυτιά ας ακούσουν!

        • Dora avatar
          Dora @ Γιώργος Μεσσηνία 08/05/2011 02:11:01

          +10000000000000

      • East avatar
        East @ ΚΜ 08/05/2011 01:50:43

        Αγαπητέ ΚΜ,

        1.Εγώ λέω ότι οι μετανάστες δεν πρέπει ΠΟΤΕ να πάρουν υπηκοότητα και δικαίωμα ψήφου.

        2.Δεν πρέπει να εισάγουμε μετανάστες μόνο από μία χώρα/περιοχή/πολιτισμό, αλλά από παντού. Δηλαδή όχι μόνο από Ισλάμ, αλλά και από Ινδία, Κίνα, Βιετνάμ, Χριστιανικά κράτη Αφρικής, Λατ.Αμερική κτλ.

        3.Στο Ζεφύρι κατοικούν Έλληνες Τσιγγάνοι, κι όχι λαθρομετανάστες...

        4.Στην Αρχαία Ελλάδα οι μέτοικοι(μετανάστες) ήταν πολλαπλάσιοι των πολιτών. Χώρια οι δούλοι.

        5.Η Ελλάδα δεν παράγει σχεδόν τίποτα, είμαστε η ακριβότερη χώρα της Ευρώπης, και έχουμε τεράστιο χρέος/ανάγκες/δυνατότητες, ο μέσος Αλβανός υδραυλικός οικονομάει 300ευρώ/ημέρα, τα ελάχιστα προιόντα που παράγουμε κοστίζουν ακριβότερα από τα Ευρωπαικά γι'αυτό σταμάτησε ως ασύμφορη η καλλιέργεια των χωραφιών και έκλεισαν τόσα εργοστάσια και μαράζωσε ο τουρισμός, επομένως υπάρχει τεράστια έλλειψη εργατικού δυναμικού.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ East 08/05/2011 02:15:57

          1. Θα το πάρουν με τον τσαμπουκά φίλε, εξεγειρόμενοι και δεν θα σε ρωτήσουν, αν τους αφήσεις περιθώριο να βρίσκονται (με υπηκοότητα ή χωρίς) μέσα στην χώρα μας.

          2. Δεν «εισάγουμε» φίλε. Αυτοί έρχονται! Και πρέπει εμείς να τους επαναπατρίζουμε. Όταν λες να εισάγουμε, προφανώς εννοείς ότι εσύ ελέγχεις ποιός μπαίνει και ποιός όχι κλπ, και ότι άν δεν είναι νόμιμοι θα έχουν πρόβλημα πράγματα που δεν ισχύουν την πράξη. Ας ισχύσουν πρώτα (καλά κρασά!) και μετά το συζητάμε. Ως τότε όμως, επαναπατρισμός και άμεσα!

          3. Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ! Εδώ δεν μπορούμε τους δικούς μας να κάνουμε καλά και νομίζεις ότι θα μπορέσεις να επιβληθείς στον Χασάν.

          4. Οι μέτοικοι, ευλογημένε, ήταν ΕΛΛΗΝΕΣ. Ενώ το όλο πρόβλημα πηγάζει από το γεγονός ότι έχουμε να κάνουμε με ξένους και αλλόδοξους, που ΔΕΝ αφομοιώνονται - και πολλαπλασιάζονται απειλητικά.

          5. Υπεραπλουστευτική η ανάλυσή σου.

          • East avatar
            East @ ΚΜ 08/05/2011 03:26:57

            1.Το στρατό τι τον έχουμε;

            2.Όλοι θα είναι νόμιμοι, αφού θα πάρουν άδεια εργασίας(και θα πληρώνουν κάθε χρόνο για να την ανανεώνουν) και θα καταγραφούν.

            3.Μα τι σχέση έχουν οι Έλληνες με τους μετανάστες; Οι Τσιγγάνοι είναι Έλληνες.

            4.Οι Μέτοικοι ήταν αλλοδαποί. Και θυμίζω Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα-Σπάρτη, αλλά και οι Ελληνικές πόλης των Βαλκανίων-Ουκρανίας-Καυκάσου-Μεσογείου-Βόρειας Αφρικής-Ιταλίας-Ισπανίας-Γαλλίας κτλ κτλ.

            Και δεύτερον: Μα γιατί να αφομοιώσουμε τους αλλόδοξους; Εγώ είπα οι αλλόδοξοι να μην πάρουν ΠΟΤΕ υπηκοότητα και δικαίωμα ψήφου. Αλλά υπηκοότητα MONO Ορθόδοξοι που θέλουν να γίνουν Έλληνες. Οι υπόλοιποι είναι ευπρόσδεκτοι για εργασία/τουρισμό/σπουδές/επιχειρήσεις(για όλα αυτά θα πληρώνουν φυσικά).

            5.Το πρόβλημα είναι ότι καταναλώνουμε χωρίς να παράγουμε. Χρειαζόμαστε ΔΡΑΣΤΙΚΗ αύξηση της παραγωγής, και αυτό δεν γίνεται αν διώχνουμε εργατικό δυναμικό, ή κάνουμε "πράσινη ανάπτυξη" και πληρώνουμε 2-5 φορές περισσότερο την ενέργεια.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ East 08/05/2011 04:23:34

            Ρε φίλε, είναι προσβλητικό να μη διαβάζεις αυτό που γράφει ο συνομιλητής σου και να κάθεσαι να απαντάς άλλα αντί άλλων. Αναφέρομαι στο 3:

            'Ελληνες είναι οι τσιγγάνοι σο Ζεφύρι, δεν είπα εγώ ότι είναι ξένοι. Και πάλι καλά που υπάρχουν κι αυτοί, και κάνουν και κανά παιδί. Μπορείς όμως να στείλεις αστυνομία στο Ζεφύρι ή είναι περιοχή περιορισμένης κυριαρχίας του νόμου; Ρητορικό το ερώτημα.

            Ε, άμα δεν μπορείς ούτε στους Έλληνες, Χριστιανούς, να επιβάλεις την τάξη, νομίζεις ότι έχεις καμία τύχη με τα γκέττο που θα σου φτιάξουν οι μουσουλμάνοι (ήδη στα φτιάξαν!). Αφελής θα΄σαι, και χαλάω τον χρόνο μου να σου απαντάω.

            Και μιλάς σαν άλλος Δελαπατρίδης, πώς θα έπρεπε να είναι τα πράγματα σε μια ιδανική κοινωνία. Ε δεν ζούμε σε τέτοια, δεν θα μας κυβερνάς εσύ, τα ανδρείκελα της νέας τάξης πιθανότατα θα μας κυβερνάνε (άν όχι την μια τετραετία, τότε την επόμενη) και δεν πρέπει να τους αφήσουμε ούτε το παραμικρό παραθυράκι, όσο περνάει από το χέρι μας.

          • East avatar
            East @ ΚΜ 08/05/2011 04:45:10

            ΚΜ, άλλο ο ΕΛΛΗΝΑΣ πολίτης, και άλλο ο μετανάστης που δεν έχει δικαιώματα. Ατυχές το παράδειγμα του Ζεφυρίου.

            Ομοίως η Θράκη θα ήταν ατυχές παράδειγμα, διότι εκεί οι Μουσουλμάνοι είναι Έλληνες πολίτες, και μάλιστα γηγενείς, άρα με πολλαπλάσια δικαιώματα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 08/05/2011 05:53:42

            Καταλαβαίνεις τί σε ρωτάω;

            Δεν είσαι σε θέση να επιβάλεις τον νόμο ούτε στους Έλληνες και θεωρείς ότι θα είσαι σε θέση να τον επιβάλεις στους ξένους και αλλόδοξους;

          • East avatar
            East @ ΚΜ 08/05/2011 21:59:03

            ΚΜ καταλαβαίνεις τι σου λέω; Οι μετανάστες αφού δεν έχουν υπηκοότητα, δεν έχουν καμία ισχύ!

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ East 09/05/2011 02:53:52

            Η ισχύς φίλε East δεν καθορίζεται από νομικά έγγραφα, όσο και αν το θέλουμε όλοι.
            Οι θεσμοί, αποτελούν το προϊόν μιας αέναης και διαρκούς κοινωνικής ζύμωσης και παραγωγής, εξ ου και η έννοια της θεσμοποίησης...
            Συνεπώς, όταν οι "μη υπήκοοι" σε μια επικράτεια, αποκτήσουν πληθυσμιακή ισχύ, είναι ζήτημα άμεσου χρόνου, να αλλάξουν τον ρου της ιστορίας.
            Δεν είσαι αφελής, αντιλαμβάνεσαι πως οι κοινωνίες διαμορφώνουν τους θεσμούς και όχι οι θεσμοί τις κοινωνίες.
            Δυστυχώς, αλλά είναι εξαιρετικά βάσιμη η λογική του ΚΜ.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ East 08/05/2011 03:12:56

          Κι άν θες, φίλε East, και ένα εναλλακτικό «μη αιματηρό» σενάριο για το πώς θα πάρουν υπηκοότητα και πολιτικά δικαιώματα οι λαθρομετανάστες (το αίμα μας ΠΑΛΙ θα χυθεί, αλλά σε δεύτερη φάση), δεν χρειάζεται φαντασία. ΜΝΗΜΗ χρειάζεται, να θυμηθείς απλώς τί έκανε ο Γιώργος ο Παπανδρέου με τον λαθρονόμο του: Με το έτσι θέλω τους κατέστησε ψηφοφόρους στις τοπικές εκλογές. Και δεν είναι σίγουρο ότι θα κηρυχθεί τελικά αντισυνταγματικός αυτός ο νόμος γιατί εκκρεμεί και ο Ολομέλεια (και η προοδευτική χούντα τους έχει πολλά ποδάρια).

          Δεν μπορείς να λοιπόν να επαφίεσαι στους πολιτικούς μας, ότι θα νομοθετούν με γνώμονα το καλό της Πατρίδας. Όταν έχεις να κάνεις με τέτοιους πολιτικούς (και τους ψηφοφόρους τους...) οφείλεις να το λαμβάνεις και αυτό στον «σχεδιασμό» σου. Αλλιώς, ΕΝΑΣ (1), ΜΙΑ (1) φορά θα κάνει την στραβή και θα τους πολιτογραφήσει και τότε θα βρεθείς προ εκπλήξεως - και θα έχεις πάρει κι εμάς τους υπόλοιπους, και τα παιδάκια σου στο λαιμό σου: Game over για το Ρωμέικο...

          • East avatar
            East @ ΚΜ 08/05/2011 03:35:53

            Πρέπει να έχουμε ΣΑΦΗ πολιτική για μετανάστευση και για την υπηκοότητα, για τα επόμενα 200 χρόνια.

            Η πολιτική αυτή θα λέει ότι η υπηκοότητα δεν θα δίνεται με βάση το "εδαφικό δίκαιο"(πόσα χρόνια έμεινες στη χώρα ή αν γεννήθηκες στη χώρα), αλλά με βάση το πολιτιστικό δίκαιο(αν ασπάζεσαι τον πολιτισμό της χώρας).

            Επομένως θα δίνεται υπηκοότητα ΜΟΝΟ σε Ορθόδοξους που θέλουν να γίνουν Έλληνες.

            Οι υπόλοιποι είναι ευπρόσδεκτοι για εργασία/τουρισμό/σπουδές/επιχειρήσεις, και για όλα αυτά θα πληρώνουν.

            Το πρόβλημα της Δύσης οφείλεται στο ότι δίνει υπηκοότητα με βάση το εδαφικό δίκαιο, γι'αυτό και χορηγούσε υπηκοότητα σε Μουσουλμάνους. Αυτό δεν ήταν πρόβλημα για την Άθεη Δύση, και ίσως ήταν η "εξόφληση" της ιμπεριαλιστικής πολιτικής της σε Μουσουλμανικές χώρες, τώρα όμως που τα "εσπασε" με το Ισλάμ, διαπίστωσε ότι είναι πρόβλημα το 15-20% των πολιτών να είναι Μουσουλμάνοι(και μιλάμε για πολίτες!).

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ East 08/05/2011 04:14:41

            Δεν κανονίζεις εσύ φίλε. Αυτά που ευαγγελίζεσαι είναι ευσεβείς πόθοι, πέρα από ότι μπάζουνε από πολλές μεριές.Και δεν απάντησες σε τίποτα από όσα έγραψα, μόνο ξανάβαλες την κασέτα να παίξει.

            Όσο υπάρχουν στη χώρα μας, δύνανται να εξεγερθούν ή δύναται ο κάθε Τζέφρυ που θα προκύψει, να τους πολιτογραφήσει. Άμα δε μου βρεις λύση γι'αυτό, όλα τα άλλα είναι ασκήσεις επί χάρτου.

            Και όχι, δεν θα σε γλιτώσει ο στρατός (φαντάρος δεν έχει πάει ακόμα, προφανώς). Ο στρατός είναι προσανατολισμένος σε εξωτερική απειλή, όχι εσωτερική και μάχες μέσα σε πόλη. Χώρια που, σε περίπτωση εσωτερικής σύρραξης, δεν είναι δεδομένη η στάση που θα κρατήσει.

          • East avatar
            East @ ΚΜ 08/05/2011 04:39:32

            1.Στην Αρχαία Ελλάδα οι μέτοικοι-μετανάστες ήταν ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟΙ των πολιτών. Ακόμα και αν ήταν Έλληνες, ήταν αλλοδαποί, και από πόλεις που ήταν διαρκώς σε εμπόλεμη κατάσταση μεταξύ τους.

            2.Μιλάς για ένοπλη εξέγερση των αλλοδαπών ή για "επανάσταση" του ΚΚΕ; Διότι για το πρώτο, ο στρατός ξέρει καλά την δουλειά του. Για το δεύτερο, όντως ισχύει το ερώτημά σου για το τι θέση θα κρατήσουν οι κληρωτοί, όμως αυτό είναι άσχετο με την μετανάστευση.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 08/05/2011 05:59:03

            Δεν μας πειράζει το «αλλοδαποί» καθαυτό. Μας πειράζει ότι δεν είναι αφομοιώσιμοι. Δεν υπάρχει κάν κοινός τόπος με αυτούς. Κάτσε άν θέλεις να συνομιλήσεις με την... Σαρία - δεν θα βγεί νόημα. Οι μέτοικοι αντιθέτως είχαν το κοινό πολιτιστικό υπόβαθρο το ελληνικό, είχαν αξίες κοινές, υπήρχε μια βάση. Αλλά τί καθόμαστε και μιλάμε για μια κοινωνία εντελώς διαφορετική και δεν κοιτάμε σήμερα τί γίνεται, μπροστά στα μάτια μας....

            Επίσης, δεν μου απάντησες, πώς θα εξασφαλίσεις ότι δεν θα στους πολιτογραφήσει,κάποτε, Έλληνες ο (εκάστοτε) Τζέφρυ εν μια νυκτί (για να σε σφάξουν και... δημοκρατικά).

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 08/05/2011 06:02:36

            Όσο για την εξέγερση, άν βγουν μερικές «δημοκρατικές δυνάμεις» και προτείνουν εκεχειρία με αντάλλαγμα την μαζική πολιτογράφηση και πέσουν από πάνω Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι, σάρα και μάρα, τί νομίζεις θα συμβεί στον στρατό; Εδώ του Καντάφι ο στρατός και μοιράστηκε στα δύο... Ο δικός μας που κομματοκρατείται και απαξιώνεται συστηματικά θα δράσει νομίζεις μονολιθικά; Ουαί κι αλοίμονό μας φίλε...

          • East avatar
            East @ ΚΜ 08/05/2011 22:12:21

            "1.Δεν μας πειράζει το «αλλοδαποί» καθαυτό. Μας πειράζει ότι δεν είναι αφομοιώσιμοι. Δεν υπάρχει κάν κοινός τόπος με αυτούς. Κάτσε άν θέλεις να συνομιλήσεις με την… Σαρία – δεν θα βγεί νόημα.
            2.Οι μέτοικοι αντιθέτως είχαν το κοινό πολιτιστικό υπόβαθρο το ελληνικό, είχαν αξίες κοινές, υπήρχε μια βάση. Αλλά τί καθόμαστε και μιλάμε για μια κοινωνία εντελώς διαφορετική και δεν κοιτάμε σήμερα τί γίνεται, μπροστά στα μάτια μας….
            3.Επίσης, δεν μου απάντησες, πώς θα εξασφαλίσεις ότι δεν θα στους πολιτογραφήσει,κάποτε, Έλληνες ο (εκάστοτε) Τζέφρυ εν μια νυκτί (για να σε σφάξουν και… δημοκρατικά).
            4.Όσο για την εξέγερση, άν βγουν μερικές «δημοκρατικές δυνάμεις» και προτείνουν εκεχειρία με αντάλλαγμα την μαζική πολιτογράφηση και πέσουν από πάνω Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι, σάρα και μάρα, τί νομίζεις θα συμβεί στον στρατό; Εδώ του Καντάφι ο στρατός και μοιράστηκε στα δύο… Ο δικός μας που κομματοκρατείται και απαξιώνεται συστηματικά θα δράσει νομίζεις μονολιθικά; Ουαί κι αλοίμονό μας φίλε…"

            KM,
            1.Μα γιατί πρέπει να αφομοιώσουμε τους Ισλαμιστές; Υπηκοότητα πρέπει να παίρνουν ΜΟΝΟ Ορθόδοξοι Χριστιανοί που θέλουν να γίνουν Έλληνες. Οι άλλοι είναι ευπρόσδεκτοι για εργασία/τουρισμό/σπουδές/επιχειρήσεις, και θα πληρώνουν για όλα αυτά.
            2.Μπορεί πολλοί μέτοικοι της Αθήνας να προέρχονταν από το άργος και την Θήβα, όμως οι Μέτοικοι των Ελληνικών πόλεων της Ουκρανίας του Καυκάσου της Ισπανίας της Β.Αφρικής ήταν τελείως διαφορετικοί. Πάντως, ακόμα και όσοι ήταν από άλλη Ελληνική πόλη, ήταν αλλοδαποί, και τότε οι Ελληνικές πόλεις ήταν σε εμπόλεμη κατάσταση μεταξύ τους.
            3.Άντε και διώξαμε τους μετανάστες. Εσύ πώς εξασφαλίζεις ότι δεν θα έρθει ένας πρωθυπουργός να δώσει υπηκοότητα εν μία νυκτή σε 20εκ αλλοδαπούς; Σου αντιστρέφω το ερώτημα για να δεις ότι αυτό που λες δεν έχει βάση.
            4.Άρα δεν φοβάσαι τους μετανάστες, αλλά τους Έλληνες...Το πρόβλημα ΚΜ είναι οι κληρωτοί. Στην Λιβύη ο στρατός των κληρωτών κατέρρευσε. Ο Καντάφι πολεμά με επαγγελματίες-εθελοντές και ξένους μισθοφόρους, και οι άλλη πλευρά το ίδιο. Ισχυρός στρατός είναι ο 100% επαγγελματικός-εθελοντικός επιλεγμένων ιδεολόγων, και χρησιμοποίηση και επιλεγμένων αλλοδαπών.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 09/05/2011 17:10:06

            East, ζεις στην κοσμάρα σου, σε τέτοιο βαθμό που είσαι ο ιδανικός «χρήσιμος ηλίθιος» του κάθε νεοταξίτη, του κάθε συριζαίου, του κάθε ισλαμιστή και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο ακόμα (που, παρεμπιπτόντως μισεί αυτό που εσύ υποτίθεται ότι θαυμάζεις (την Ρωμανία και τον πολιτισμό της) αλλά που να σου κόψει - στραβός θα΄ναι ο γιαλός).

            Τις κουτοπονηριές του στυλ «πώς εξασφαλίζεις ότι δεν θα έρθει ένας πρωθυπουργός να δώσει υπηκοότητα εν μία νυκτή σε 20εκ αλλοδαπούς;» όταν αυτοί θα βρίσκονται εκτός Ελλάδος
            άστες γι'αλλού, γιατί δεν είναι το ίδιο. Και στην τελική, δεν σου φτάνουν όλοι οι μη-μουσουλμάνοι που έχουμε μαζέψει; Γιατί θες σώνει και καλά να κρατήσουμε και τους μουσουλμάνους λαθρομενάστες;

            Όσο για τα ευφυολογήματα του τύπου «δεν φοβάσαι τους μετανάστες, αλλά τους Έλληνες», οφείλουμε όλα να τα λαμβάνουμε υπόψιν, γιατί δεν είναι όπως τα φαντάζεσαι, φιλαράκι.

            Αλλά ξέχασα, εσύ νομίζεις ότι ο Αλβανός Ουτσεκάς είναι ομοεθνής σου επειδή ο προ-προ-προ-πάππος του ήταν Ρωμιός. Σε τέτοια κοσμάρα ζεις... Σου έχω νέα παληκάρι: και οι γενίτσαροι Έλληνες, ήταν όταν γεννήθηκαν. Και οι Συριζαίοι και οι αναρχικοί επίσης, αλλά όταν σε κάψουν ζωντανό αλά Μαρφίν, τα λέμε ξανά...

            Αυτά και αρκετό χρόνο χάλασα.

          • East avatar
            East @ ΚΜ 09/05/2011 18:18:39

            1."όταν αυτοί θα βρίσκονται εκτός Ελλάδος"

            Ε, τους φέρνει και τους δίνει και υπηκοότητα.

            2."Και στην τελική, δεν σου φτάνουν όλοι οι μη-μουσουλμάνοι που έχουμε μαζέψει; Γιατί θες σώνει και καλά να κρατήσουμε και τους μουσουλμάνους λαθρομενάστες;"

            Εγώ είπα να εισάγουμε μετανάστες από παντού. Επίσης μην ξεχνάς ότι μεγάλο μέρος των Μουσουλμάνων είναι πρώην Ρωμιοί, εχθρικοί με την Τουρκία, Ελληνικής καταγωγής. Έχουμε ανάγκη από εργατικό δυναμικό. Και πρέπει να δώσουμε κίνητρα επιστροφής των Ελλήνων της διασποράς.

            3."νομίζεις ότι ο Αλβανός Ουτσεκάς είναι ομοεθνής σου επειδή ο προ-προ-προ-πάππος του ήταν Ρωμιός. Σε τέτοια κοσμάρα ζεις… Σου έχω νέα παληκάρι: και οι γενίτσαροι Έλληνες, ήταν όταν γεννήθηκαν"

            Εγώ δεν είπα να δώσουμε Ελληνική υπηκοότητα στον ουτσεκα, ούτε στον Τουρκο εθνικιστή, αλλά σε εκείνον τον κάτοικο της Αλβανίας ή της Τουρκίας που συνειδητοποιεί την Ρωμαίικη καταγωγή του, επανέρχεται στην Ορθοδοξία και θέλει να επανέλθει στον Ελληνισμό.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ East 08/05/2011 01:57:40

      Αυτη η αποψητου East ειναι "η φωνη της λογικης", δηλαδη ακριβως ειναι αυτο που μεθοδευμενα προσπαθουν δεκαετιες οχι μονο να καταπιει ο Ελληνικος λαος αλλα να το ζητησει κιολας απο μονος του.

      Μα τι θελετ να κανω πολεμο
      Μα τι θελετε να μην εχουε εργατικο δυναμικο
      Ματι θελετε να πην εχουμε αναπτυξη.

      Κι εγω να τους απαντηση, μα τι θελετε, να κυβερνησετε το Πακισταν, την Αλβανια ή το Μπαγκλαντες?
      ΟΡΙΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΚΙ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ.
      Να κανετε εκει πολιτικη καρριερα.
      Αν εχω τοσους πολλους ανεργους που μπορω να διωχνω 100.000 στην Αυστραλια π.χ. και να ζητω σαν Αυστραλιανη ομογενεια απ την τοπικη κυβερνηση να μου επεκτεινει τις αιτησεις και για 100.000 ακομα, συνολο 200.000, ΑΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΩΜΑΙ ουτε το Μπαγκλαντες, ουτε το Πακισταν, ουτε την Αλβανια. ουτε τη Βουλγαρια να μου 'ρχωνται στην Ελλαδα.
      Χρειαζωμαι να διαμορφωσω τις συνθηκες στην κοινωνια για να πιασουν δουλεια οι ντοπιοι κι επισης διωχνοντας τους αλλοδαπους.

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ Greece Pleading 08/05/2011 02:00:44

        "4.Στην Αρχαία Ελλάδα οι μέτοικοι(μετανάστες) ήταν πολλαπλάσιοι των πολιτών. Χώρια οι δούλοι."

        Στην "Αρχαια Ελλαδα" ρε συ East, μου ορεγοσουν τα αμπελια απο απεναντι, μου εκανες επιθεση και αμα σε επιανα αιχμαλωτο μετα σε εκανα δουλο και σε ελεγα "μεταναστη". ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝ μεγαλε.

        • East avatar
          East @ Greece Pleading 08/05/2011 03:37:39

          Μιλώ για μέτοικους που ήταν μετανάστες, κι όχι για δούλους που ήταν αιχμάλωτοι πολέμου.

      • East avatar
        East @ Greece Pleading 08/05/2011 03:50:42

        1."Μα τι θελετ να κανω πολεμο"

        Αγαπητέ ΠΑΝΤΑ γράφω ότι χρειαζόμαστε πολύ ισχυρότερο στρατό από τον σημερινό.

        2."Αν εχω τοσους πολλους ανεργους που μπορω να διωχνω 100.000 στην Αυστραλια"

        Οι Έλληνες δεν κάνουν την δουλειά των μεταναστών. Και ακόμα και αν την έκαναν έχουμε τεράστια ανάγκη από εργατικό δυναμικό.

        3.Οι Αλβανοί δεν είναι ξένοι. Είναι εξισλαμισμένοι Αρβανιτόφωνοι Ρωμιοί. Οι Αρβανιτόφωνοι είναι μίξη Ελληνόφωνων και Βλαχόφωνων(=λατινόφωνων) Ρωμιών, και τα Αρβανίτικα(50% λατινικά 30% Αρχαία Ελληνικά και 20% άλλες προσμίξεις) -που είναι η επίσημη γλώσσα της Αλβανίας- είναι Ελληνική διάλεκτος και οι Αρβανιτόφωνοι είναι συστατικό στοιχείο του Ελληνισμού, όπως και τα λατινικά και οι λατινόφωνοι(ζωντανό παράδειγμα Ελλήνων λατινόφωνων είναι οι Βλάχοι).

        Οι "Βούλγαροι" είναι εκσλαβισμένοι Θράκες.

        Όλα τα Βαλκάνια κατάγωνται από την Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο, και έως πρόσφατα είχαν Ελληνική συνείδηση. Τα "έθνη" της περιοχής είναι τεχνητά κατασκευάσματα των Μεγάλων Δυνάμεων για να διασπάσουν τον Ελληνισμό και την Ρωμανία.

        Οι Πακιστανοί και οι άνθρωποι του Μπαγκλαντές είναι εξισλαμισμένοι Ινδοί, και μιλούν ίδια γλώσσα με τους Έλληνες Ορθόδοξους Τσιγγάνους-ΡΟΜ!

        • Dora avatar
          Dora @ East 08/05/2011 12:29:51

          Το οτι οι ελληνες δεν κανουν την δουλεια των μεταναστων,ειναι ενα αλλο τεραστιο ψεμα.
          Η θεια μου και συγκατοικος μου,πηγε στην Κρητη 10 χρονια πριν,μετα το διαζυγιο της απο εναν δυτικοευρωπαιο και ενω μιλουσε 3 ξενες γλωσσες τοτε δεν ευρισκε δουλεια ουτε σαν ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ σε ξενοδοχεια.Τις δουλειες αυτες τις επαιρναν βουλγαρες,αλβανιδες και ρωσιδες,με μισθους πεινας.

          Γνωστη μου κοπελα που ηρθε απ' την Ιταλια στην Κρητη,ξενες γλωσσες,εμφανιση αψογη,ηθος κλπ,ουτε σε θερμοκηπια μπορεσε να δουλεψει,λογω του οτι ηταν ελληνιδα και θα ζητουσε κανονικο ημερομισθιο.Ζητησε να καθαρισει μια εκκλησια(της ειχε γινει εμμονη να μεινει στην Ελλαδα) αλλα προσληφθηκε μια αλβανιδα μουσουλμανα,η οποια δουλευε και στο θερμοκηπιο του κουμπαρου της μανας του παπα!!!!!
          Να συνεχισω? Βιβλιο γραφει κανεις.

          Φιλε,εαν βρεθεις σε αναγκη,ολα τα κανεις,γι'αυτο παρακαλω να σταματησει η βλακεια του " οι ελληνες δεν κανουν ολες τις δουλειες"!!! Πριν τους λαθρο δηλ,ποιος μαζευε τις ελιες και καθαριζε γραφεια?????

          • East avatar
            East @ Dora 08/05/2011 22:18:52

            1.Πόσοι Έλληνες θέλουν να κάνουν τις δουλειές των μεταναστών; Ακόμα και αν εξαθλιώσουν τους Έλληνες και δεχτούν να κάνουν αυτές τις δουλειές, και πάλι έχουμε τεράστια έλλειψη εργατικού δυναμικού, αφού δεν παράγουμε σχεδόν τίποτα, είμαστε η ακριβότερη χώρα της Ευρώπης, κι έχουμε τεράστιο χρέος/ανάγκες/δυνατότητες.
            2.Έλληνες ανειδίκευτοι εργάτες υπάρχουν μόνο στις ασπρόμαυρες ταινίες. Το '50-'60 οι αριστεροί και τα παιδιά τους, που εκδιώχθηκαν από τα χωριά. Oμως μετά οι εθνικόφρωνες έδιωξαν όλο το εργατικό δυναμικό. Πριν το '90 έκαναν τις δουλειές αυτές ελάχιστοι Έλληνες, με πανάκριβα μεροκάματα. Απλά, αν δεν είχαν έρθει oι μετανάστες, θα είχαμε χρεωκοπήσει από το 1992.

          • Dora avatar
            Dora @ East 08/05/2011 22:41:38

            Aπ' οτι γνωριζω,εδω στην Ολλανδια,πρωτα δημιουργηθηκαν οι προυποθεσεις και μετα καλεσαν μεταναστες για να δουλεψουν κι οχι το αντιθετο.
            Πρωτα αρχισαν να παραγουν κι οταν η παραγωγη τους αναπτυχθηκε ΚΑΛΕΣΑΝ οι ιδιοι οικονομικους μεταναστες τοσους,οσους χρειαζονταν.
            Δεν ειχαν βεβαια λαβει υποψην τις πολιτιστικες και θρησκευτικες παραμετρους καποιων ομαδων εξ αυτων και τωρα την πληρωνουν αγρια.85% των μουσουλμανων παιρνουν κοινωνικο επιδομα, επικαλουμενοι ψευδη ιατρικα προβληματα, τα οποια προσυπεγραφαν καμμια δεκαετια πριν οι γιατροι πολυ ευκολα.
            Ανειδικευτοι ελληνες εργατες σημερα ειναι σπανιο φαινομενο(ουτε η θεια μου κι η κοπελια απ' την Ιταλια ηταν)αλλα οταν εισαι ανεργος,θα κανεις οποιαδηποτε δουλεια,δεν θα καθεσαι να τρως τα ετοιμα του μπαμπα σου,ετσι τουλαχιστον μου φαινεται εμενα.

          • lampros avatar
            lampros @ East 11/05/2011 07:41:36

            """Πόσοι Έλληνες θέλουν να κάνουν τις δουλειές των μεταναστών; """

            Όλοι. Μου φαίνεται δεν έχεις πάρει πρέφα τι δουλειές κάνουν οι Έλληνες, 12ωρα με απλήρωτες υπερωρίες και μισθούς πείνας, και ανασφάλιστοι από πάνω ―και δεν μιλάω για δουλειές γραφείου ε;

            """, και πάλι έχουμε τεράστια έλλειψη εργατικού δυναμικού, αφού δεν παράγουμε σχεδόν τίποτα"""

            Πως έχουμε «έλλειψη εργατικού δυναμικού» όταν «δεν παράγουμε σχεδόν τίποτα»;

            Έλλειψη έχεις όταν δεν αρκεί το εργατικό σου δυναμικό για το μεγάλο μέγεθος της παραγωγής σου...

          • East avatar
            East @ lampros 12/05/2011 02:46:43

            Επειδή έχουμε τεράστια έλλειψη εργατικού δυναμικού, γι'αυτό δεν παράγουμε και είμαστε η ακριβότερη χώρα της Ευρώπης. Ότι παράγουμε κοστίζει ακριβότερα, και γι'αυτό εγκαταλείφθηκε η καλλιέργεια της γης ως ασύμφορη, έκλεισαν οι βιομηχανίες, μαράζωσε ο τουρισμός και όλοι προτιμούν τις φθηνότερες γειτονικές χώρες.

        • Dora avatar
          Dora @ East 08/05/2011 12:37:51

          Εast,
          Το προβλημα δεν ειναι η μακρινη καταγωγη αυτων των λαων,τα στοιχεια της γλωσσας τους,κλπ.
          Το προβλημα ειναι αν εχουν ελληνικη συνειδηση( οι βαλκανιοι που αναφερεις μας μισουν αφορητα) κι αν ο πολιτισμος τους (ισλαμ) ειναι συμβατος με τον δικο μας.Ε λοιπον ΟΧΙ δεν ειναι,τι να κανουμε τωρα.Τα υπολοιπα που λες ειναι φιλολογιες και με φιλολογιες, σοβαρα και πρακτικα προβληματα, ΔΕΝ λυνονται!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Dora 08/05/2011 15:03:04

            Αγαπητή Dora, η "Μαύρη Μαγεία" των μαθητευόμενων ατάλαντων, δημιούργησε ένα κυκλώπειο πρόβλημα στην Ελλάδα.

          • East avatar
            East @ Dora 08/05/2011 22:26:09

            1.Είπα εγώ ότι το Ισλάμ είναι συμβατό με τον πολιτισμό μας;

            2.Εγώ λέω ότι όλοι αυτοί οι Βαλκάνιοι-Καυκάσιοι-Μικρασιάτες-Αραβόφωνοι-Ιταλοί-Ισπανοί κτλ, κατάγωνται από την Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο, και πρέπει να τους επανελληνοποιήσουμε.

            3.Όποιος "ανυσηχεί" για το Ισλάμ, τι φοβάται; Μήπως εξισλαμιστούν οι Έλληνες; Ούτε 1 δεν θα εξισλαμιστεί. Ούτε 1 Ελληνίδα δεν θα παντρευτεί Μουσουλμάνο. Γιατί όμως δεν φοβάται τους Δυτικούς τουρίστες, που μας φέρνουν τον πολιτισμό τους; Γιατί δεν λέει ότι οι Γερμανοί-Φράγκοι κτλ που έρχονται στην Ελλάδα, έχουν αυτόματα δικαίωμα ψήφου λόγω ΕΕ; Ο φουκαράς ο Πακιστανός έρχεται ως δούλος, όμως ο Γερμανός έρχεται ως αφεντικό. Και ο Γερμανός έχει πλήρη δικαιώματα λόγω ΕΕ.

          • Dora avatar
            Dora @ East 08/05/2011 22:58:27

            Ελληνιδες παντρευτηκαν μουσουλμανους κι εχουν βαλει και μαντιλες.Σε ποιο κοσμο ζεις?

            Ακομα κι ελληνες να μην εξισλαμιστουν,το γεγονος οτι αυτοι αυξανονται σαν τα ποντικια,ενω εμεις λιγοστευουμε,δεν χρειαζεται να εχει κανεις το ΙQ του Ν.Λυγερου για να καταλαβει τι σημαινει αυτο στο πολυ αμεσο μελλον.Γιατι κανεις πως δεν καταλαβαινεις?
            Επι πλεον γιατι κανεις πως δεν ξερεις τι σημαινει ισλαμ και τι προβληματα δημιουργει στις δυτικες κοινωνιες αυτο,αφου ειναι τελειως ασυμβατο με την δημοκρατια?
            Οι δυτικοι που εγκαθιστανται εδω τι προβληματα πολιτιστικα εχουν δημιουργησει και ποτε?

            Οσο για το 2) πως θα το κανεις?
            Θα πεις στους Ιταλους της κατω ιταλιας να ερθουν εδω να κατσουν στον '"παραδεισο" που λεγεται Ελλαδα και με τι κινητρα?
            Για τους βαλκανοκαυκασιομικρασιατεςισπανο κλπ,τους ρωτησες αν θελουν να ελληνοποιηθουν?
            Τι συνειδηση εχουν αυτοι? Γνωριζω πολλους εδω,αν τους κανεις αυτη την προταση θα σε περασουν για βαρεμενο.Ξερεις ποσο μας μισουν οι πιο πολλοι απο δαυτους?

            Αλλα....αφου στο 1) παραδεχεσαι οτι το ισλαμ δεν ειναι συμβατο για τον πολιτισμο μας,στο 3) γιατι δειχνεις να μην σε ενοχλει αυτο,αλλα οι δυτικοι,που δεν ειδα να εχουν σφαξει,κλεψει,βιασει κλπ,κανεναν ελληνα η ελληνιδα στην Ελλαδα η στην ευρωπη,ενω οι μουσουλμανοι η οι βαλκανιοι ναι και συνεχως?Δεν δειχνει αντιφαση αυτο? η κατι δεν καταλαβα καλα δεδομενου οτι τα ελληνικα μου δεν ειναι και τα καλυτερα εδω μεσα?

          • East avatar
            East @ Dora 09/05/2011 03:51:21

            1.Αυτό για Ελληνίδες που παντρεύονται Μουσουλμάνους ασχολίαστο.

            2.Οι Δυτικοί που έρχονται στην Ελλάδα μας δίνουν την κουλτούρα τους και χάνουμε την δικιά μας. Δεν λέω να κλείσουμε τα σύνορα, όμως πολιτιστική αλοίωση των Ελλήνων ΜΟΝΟ οι Δυτικοί κάνουν.

            3.Εγώ δεν είπα ότι οι Βαλκάνιοι-Καυκάσιοι-κτλ έχουν Ελληνική συνείδηση, αλλά ότι έχουν καταγωγή από την Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο. Στο χέρι μας είναι λοιπόν να τους υπενθυμίσουμε την καταγωγή τους, και να τους επανελληνοποιήσουμε, χορηγώντας υπηκοότητα σε όποιον είναι ή ξαναγίνει Ορθόδοξος και θέλει να ξαναγίνει Έλληνας.

            4.Το Ισλάμ δεν είναι συμβατό με τον πολιτισμό μας, γι'αυτό και είπα ΠΟΤΕ κανείς Μουσουλμάνος να μην παίρνει υπηκοότητα. Το ίδιο και Δυτικός, και όλοι όσοι ανήκουν σε άλλους πολιτισμούς. Υπηκοότητα πρέπει να παίρνουν ΜΟΝΟ όσοι ασπάζονται τον πολιτισμό μας, δηλαδή όσοι Ορθόδοξοι θέλουν να γίνουν Έλληνες. Οι υπόλοιποι είναι ευπρόσδεκτοι για εργασία/τουρισμό/σπουδές/επιχειρήσεις κτλ. Όποιος πιστεύει τον πολιτισμό μας δεν φοβάται τίποτα, δεν φοβάται το ξένο, και από την άλλη γνωρίζει ποιο είναι το ξένο. Το Ισλάμ, η Δύση, κτλ είναι κίνδυνοι αν εμείς δεν πιστεύουμε τον πολιτισμό μας. Το Βυζάντιο ήταν πολυεθνική/πολυφυλετική Ελληνική Ορθόδοξη Αυτοκρατορία, στην οποία όλοι οι πολίτες ήταν ίσοι, ανεξάρτητα εθνικής/φυλετικής καταγωγής, και που όποιος ασπαζόταν τον πολιτισμό μας έπαιρνε υπηκοότητα και γη. Οποιοσδήποτε άνθρωπος, ή λαοί ολόκληροι. Έτσι γίναμε πλανητάρχες. Ποτέ ο Έλληνας δεν φοβήθηκε το ξένο. Πάντα είμασταν οικουμενιστές.

          • Dora avatar
            Dora @ East 08/05/2011 23:04:09

            Στο 3) λες μαλιστα πολυ προκλητικα,"οποιος ανησυχει για το ισλαμ..." δηλαδη εσυ ΔΕΝ ανησυχεις? Κι αν οχι,τι σε κανει να ΜΗΝ ανησυχεις? Θα ηταν καλο να παρεις τον κοπο να μας το γραψεις,για να σταματησουμε ν'ανησυχουμε (χωρις αποσιωπητικα) και εμεις.

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 08/05/2011 23:08:43

            Οι δυτικοι που ψηφιζουν εδω γιατι σε ενοχλουν?
            Κι εμεις,οσοι εχουμε διαβατηρια των χωρων της ευρωπης,ψηφιζουμε στις χωρες τους.
            Τι το ασυμβατο εχουν οι δυτικοι μ'εμας?Γιατι δεν το διευκρινιζεις?

          • East avatar
            East @ Dora 09/05/2011 03:56:23

            Όντως, και οι Έλληνες ψηφίζουμε στις χώρες τους, όμως οι Δυτικοευρωπαίοι είναι 700εκ, ενώ οι Ορθόδοξοι μόλις γίναμε 40εκ(Ελλάδα-Βουλγαρία-Ρουμανία). Και επειδή είμαστε προτεκτοράτο τους, και αυτοί έρχονται σαν αφεντικά, μας μεταδίδουν την κουλτούρα τους. Φραγκεύουμε δηλαδή. Ενώ από την άλλη, κανείς Έλληνας δεν εξισλαμίζεται(μάλλον και οι Μουσουλμάνοι φραγκεύουν).

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 09/05/2011 15:41:22

            east,
            Αν και σε πολλα εχεις δικιο,ωστοσο εχω την εντυπωση οτι σε αλλα ζεις εκτος πραγματικοτητας.
            Εδω μερικα:
            "Οι μουσουλμανοι φραγκευουν στην δυση".
            Μην τρελλαθουμε,που το ειδες αυτο καλε μου? Σε ποια ταινια?
            Εδω πλεον ολοι οι ευρωπαιοι πολιτικοι ταχουν φτυσει κι εχουν ανακοινωσει οτι οι μουσουλμανοι δεν εντασονται στις δυτικες κοινωνιες κι οτι η ενταξη τους σε αυτες εδω και 40 χρονια,παρα τα μιλλιαρδα που εχουν ξοδευτει γι αυτο τον σκοπο, εχει αποτυχει.

            Λες επισης για το οτι ειμαστε 40 000000 ορθοδοξοι μονο και βλεπεις απειλη απ' τους δυτικους που ειναι περισσοτεροι κλπ.
            Εγω σου απαντω εδω παλι με βασει των ιδιων λεγομενων σου:" οποιος πιστευει τον πολιτισμο μας δεν φοβαται το ξενο και ξεχωριζει ποιο ειναι το ξενο"
            Το θεμα ειναι αγαπητε ποσοι πιστευουμε στον πολιτισμο μας κι αν ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 40000000 ΠΡΑΓΜΑΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ???????

            Ορθοδοξος δεν σημαινει πιστευω ορθα?
            Ολοι αυτοι δηλ. που δηλωνουν ορθοδοξοι πιστευουν ορθα????? Τα μπαρ και αλλοι χωροι οχι και τοσο ορθοδοξοι, γεματα "ορθοδοξες" ρουμανοβουλγαροσερβιδορωσιδες ειναι.Οι αντρες τους δε σπανιως θα βρεθουν ξεμεθυστοι και οι εκτρωσεις,μοιχειες,κλεψιες κλπ,πουθενα δεν βρισκονται σε τετοια εξαρση,ουτε καν στην δυση που σε ανησυχει.

            Ας γινουμε λοιπον ΠΡΑΓΜΑΤΙ ορθοδοξοι εμεις που λεμε οτι ειμαστε και μετα ας "επιτεθουμε" στην "κακια" την δυση που μας παρασυρει,εμας τα "καλα παιδια" χωρις να το θελουμε.

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 09/05/2011 15:45:42

            Α, οσο για το" κανενας ελληνας δεν εξισλαμιζεται"
            εχεις χασει πολυ πραμα.Δες στο youtube ποσοι ελληνες εξισλαμισμενοι κανουν προπαγανδα υπερ του ισλαμ.
            Και κατι που ακουσα προσφατα ειναι οτι η τρισεγγονη του Κολοκοτρωνη ειδε "φως" στο ισλαμ!!!!!
            Οι δυτικοι λες να φταινε κι εδω?
            Για να ξεστραβωθουμε λεω εγω απο γελοιους φανατισμους να δουμε πως θα σωσουμε οτι μπορει ακομα να σωθει...

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 09/05/2011 15:48:15

            Ο Κατ Στηβενς ελληνοκυπριος εξισλαμισμενος ειναι που εδω οι ολλανδοι τον εχουν κραξει σαν εθνοπροδοτη γι'αυτο. Ακουσες να λεν το ιδιο στην ορθοδοξη Ελλαδα?
            Κι αυτο για το "κανενας ελληνας' δεν εξισλαμιζεται....

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 09/05/2011 15:58:37

            east,
            Πιο πανω λες "ουτε μια ελληνιδα δεν θα παντρευτει μουσουλμανο" και μετα την δικη μου απαντηση ανω σ'αυτο γραφεις πιο κατω:
            "Αυτο για τις ελληνιδες που παντρευονται μουσουλμανους ασχολιαστο"
            Αντιφατικουλη σε βρισκω σε αυτο αλλα και σε αλλα σημεια.Προσεξε λιγο περισσοτερο οταν απαντας και διαβαζε και τις προηγουμενες απαντησεις σου. Δεν πειραζει, ολοι το κανουμε καμμια φορα,αλλα καλο ειναι να προσεχουμε,γιατι αλλιως δεν εχει νοημα η συζητηση.

            Σε χαιρετα η φιλη μου ελληνιδα απ' την Καρδιτσα που παντρευτηκε μουσουλμανο.Διπλα μου καθεται.

          • East avatar
            East @ Dora 09/05/2011 18:23:11

            Δώρα ας μην γελιόμαστε. Δεν υπάρχουν Έλληνες που εξισλαμίζονται, ούτε Ελληνίδες να παντρεύονται Μουσουλμάνους. Τώρα αν υπάρχει κάποιος Σείχης της Αραβίας που μία από τις γυναίκες του είναι Ελληνικής καταγωγής, αυτό δεν αλλάζει τον κανόνα.

          • Dora avatar
            Dora @ East 08/05/2011 23:25:14

            http://www.koptisch.wordpress.com/englisch

            Για να καταλαβουμε καλυτερα ποιο θα ειναι το μελλον της Ελλαδας στο πολυ αμεσο μελλον.
            Αφιερωμενο εξαιρετικα σε αυτους που ΔΕΝ μπορουν να καταλαβουν γιατι μερικοι "ανησυχουν" για το ισλαμ.

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 09/05/2011 17:05:13

            east,
            Για σενα καλε μου και για ολους μας επισης:
            Http://www.youtube.com/watsch?v=ME9FFgiaXjY&feature=player_embedded

          • Dora avatar
            Dora @ East 09/05/2011 17:15:01

            east,
            Λες "..ενω ο καυμενος ο πακιστανος ερχεται σαν δουλος"
            Ε να αυτο ειναι το προβλημα μας καλε μου:
            ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!

            Ε γι'αυτο καλε μου ειναι ο πακιστανος επικινδυνος.
            Γιατι ερχεται ΣΑΝ δουλος!!!!!!
            Πως λεμε ο Θεος να μας φυλαει απ' τους φιλους (δουλους εδω) γιατι απ' τους εχθρους φυλαγομαστε μονοι μας!
            Ο καυμενος ο πακιστανος που αναγκαζεται να καψει την Αθηνα,να βιασει γριες και νεες,να προσθεσω κι αλλο? Ασε βαριεμαι.

          • East avatar
            East @ Dora 09/05/2011 18:24:31

            Όποιος κάνει εγκλήματα, Έλληνας ή αλλοδαπός, πρέπει να οδηγείται σε αγροτικές φυλακές(κι όχι τα σημερινά κανιβαλιστήρια) και να προσφέρει εργασία στο κράτος.

          • lampros avatar
            lampros @ East 11/05/2011 07:42:08

            """Εγώ λέω ότι όλοι αυτοί οι Βαλκάνιοι-Καυκάσιοι-Μικρασιάτες-Αραβόφωνοι-Ιταλοί-Ισπανοί κτλ, κατάγωνται από την Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο, και πρέπει να τους επανελληνοποιήσουμε."""

            Α, εσύ ζείς στον κόσμο σου! Καλά κρασσά...

  24. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 08/05/2011 01:50:34

    ΠΑΣΟΚ, δεκαετια 80. Πρωτα ψηφους απ τους ρομα, μετα τους κανει κ υπουργους στα 2000.
    Μετα ψηφους απ τους Πακιστανους κι ενας Θεος ξερει τι επεται.

  25. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 08/05/2011 02:01:13

    Εχουμε αυτά τα χάλια κι ακόμη υπάρχουν άνθρωποι ,
    φίλοι και γνωστοί που λένε
    "Α! εμένα δεν με ενοχλούν οι ξένοι" και άλλοι που λένε "Α! τους καυμένους!"
    Να δούμε τι θα πει και η ολομέλεια του ΣτΕ στις 3-6-2011.....
    και σιγά τ αυγά, αφού χούντα έχουμε......

  26. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 08/05/2011 02:09:56

    Και δεν νομίζω να λείπει το εργατικό δυναμικό....
    Απλώς μερικοί έξυπνοι προτιμούν τους ξένους χωρίς άδειες και ένσημα και με λιγότερα λεφτά από τους Ελληνες, τα μεροκάματα πέφτουν, οι ελληνικές επιχειρήσεις-βιοτεχνίες κλείνουν γιατί όλα εισάγονται φθηνότερα απ΄την Κίνα, ιταλία και δεν ξέρω πού αλλού και τη γεωργία και κτηνοτροφία την έχουν κάνει μπάχαλο απ όσο ξέρω......Γιατί να έχουμε πλαφόν στο πόσα γεωργικά προιόντα θα παράγουμε και να μην παράγουμε όσα μπορούμε γιά μας και γιά εξαγωγές?

  27. η τσούχτρα avatar
    η τσούχτρα 08/05/2011 10:54:47

    @ΑΝΤΑΜ ΠΑΠΑΝΤΑΜ
    ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΑΤΕΙ ΟΡΘΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΕΙΣ.

  28. giannis avatar
    giannis 08/05/2011 11:24:17

    @ ΑΝΤΑΜ ΠΑΠΑΝΤΑΜ
    Προσπαθεί να λύσει φίλε μου ένα πρόβλημα που μεγιστοποίησε ο ίδιος, αλλά
    γιατί μέτρα προς την σωστή κατεύθυνση μιλάμε; να φθάσουμε στο 1.400.000
    τους άνεργους; να μικρύνουμε τις ετήσιες αποδοχές των μικρομεσαίων και των
    συνταξιούχων; να κλείσουμε τα μισά καταστήματα; να ακριβήνουμε τα πάντα;
    και πολλά πολλά άλλα. Βεβαίως φίλε μου πρέπει να φτιάξουν πάρα πολλά
    στραβά στην Ελλάδα όμως αυτά πρέπει να ξεκινήσουν από πάνω προς τα κάτω, από τους 300 και τους γύρω τους, από τα υπουργεία τους κλπ και όχι
    από κάτω και μόνο κάτω. Τραβάμε...το σλόγκαν παύση πληρωμών και καθαρίσαμε..., τρομοκρατήσαμε τον πολύ κόσμο, πάμε παρακάτω.

  29. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 09/05/2011 12:55:03

    Δυστυχώς δεν βλέπω τη νδ να προτείνει κάτι συγκεκριμένο για την αντιμετώπιση του θέματος. Μακάρι να πέφτω έξω.

    • Dora avatar
      Dora @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 09/05/2011 17:06:36

      Καραμπινα,φοβαμαι οτι δεν πεφτεις εξω...

  30. Ο ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ avatar
    Ο ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ 09/05/2011 13:34:08

    ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΛΑΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

  31. Dora avatar
    Dora 09/05/2011 17:02:02

    Δημητρη μαζι σου.Αλλα πως κουνας τον ελληνα απ' το βολεμα του καναπε,πες μου.

  32. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 10/05/2011 00:23:21

    Έχει αρχισει να ξυπναει ο κόσμος.
    Αλλά φοβάται.Και φοβάται όχι μην του έρθει το κράτος και του πάρει το σπίτι, το μισθό και την εργασία (όχι δουλειά διότι έρχεται από το δουλεία), αλλά φοβάται να μην τον πουν φασίστα άμα τα πει αυτά.
    Λοιπόν έχω να κάνω ένα σχόλιο προς όλους τους αναγνώστες

    Δεν κάθομαι στον καναπέ μου αλλά βγαίνω στον δρόμο και έχω ματώσει στο πεζοδρόμιο για τα πιστεύω μου.Είμαι φασίστας?
    Θέλω μια Ελλάδα δυνατή και ρυθμιστη της περιοχης.Είμαι φασίστας?
    Απαξιώ με κάθε τρόπο τους πολιτικους και το σύστημα τους διότι 41 χρόνια μας καταστρέφουν και μας υποδουλώσαν με μεθοδικότητα στους διεθνείς τοκογλύφους.Είμαι φασίστας?
    Θέλω μια κοινωνία στην οποία θα έχει ΠΡΩΤΑ ο Έλληνας εργασία και μετά ο κάθε ξένος.Είμαι φασίστας?
    Απαιώ να φύγουν ΟΛΟΙ οι ξένοι διότι αλλοιώνουν το ΛΑΟ και τον Πολιτισμό μας.Είμαι φασίστας?
    Απαιτώ να γίνονται δεκτοί τόσοι μετανάστες ΜΟΝΟ όσες κεές έσεις εργασίας υπάρχουν στην επικράτεια και ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ απο πληρη υγειονομικο έλεγχο και έλεγχο ποινικου μητρώου απο το κράτος διαμονής τους.Είμαι φασίστας?
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να δωθεί η Ελληνική υπηκοώτητα σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ.Ελληνας γενιέσαι ΔΕΝ γίνεσαι.Ο νομος του Αιματος το λέει αυτό.Είμαι φασίστας?
    Άμεση απέλαση με χαρακτηρισμο persona NON Grata σε οποιονδήποτε αλλοδαπο δείξει παραβαική συμπεριφορά και ΔΙΑ ΒΙΟΥ αποκλεισμο εισόδου εισόδου του στην επικράτεια.Είμαι φασίστας?
    Αποκατάσταση της ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΙΚΩΝ σε ΟΛΕΣ τις βαθμιδες εκπαιδευσεως.Η φυσικη αγωγη ως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ.Ειμαι φασίστας?
    Αμεσος καθορισμος ΑΟΖ, Συναψη αμυντικης συμφωνιας με Ρωσσία, διευκολυνση Ρωσσίας για άνοιγμα στο ΑΙΓΑΙΟ.
    ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ (ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΕΤΙΝΗ)
    Και πολλά άλλα ακόμα.....
    Ακόμα με θεωρείτε Φασίστα?
    Λοιπόν εάν κάποος που Αγαπά την Πατρίδα και παλεύει για Αυτήν με ΠΡΑΞΕΙΣ και οχι μόνο λόγια είναι φασίστας τότε
    ΝΑΙ ΡΕ ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΑΣ.ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΠΑΡΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.

    καλά μυαλά και μακάρι να ξυπνήσετε πριν είναι πολύ αργά.

  33. Λιάκος avatar
    Λιάκος 10/05/2011 02:51:27

    Eίσαι φασίστας γιατί έγραψες τον αχταρμά σου ωραία και καλά και βγήκες και απο πάνω, ενω εμείς καθόμαστε στους καναπέδες μας όπως λες. Μη γενικεύεις και μην συγκρίνεις/ επικαλείσαι ανόμοια πράγματα μόνο και μόνο για να φανείς πειστικός. Έχεις ξεφύγει τόσο που δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Κρίμα

  34. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 10/05/2011 08:45:52

    Επειδή έγραψα την γνώμη μου είμαι φασίστας δηλαδή?
    Λιακο τα μπερδευεις τα πραγματα.
    Δεν με πειραζει να με πεις φασιστα, εξαλου στην δημοκρατια τους αυτο για μενα αποτελεί τίτλο τιμης αλλα να με πεις για άλλους λόγους όχι γιατι είπα την γνώμη μου.Αν και να σου πω την αλήθεια άλλοι λειτουργουν ολοκληρωτικά.
    Και μια παρακληση ρε Λιακο.... ας λέμε τους όρους στα Ελληνικά.
    Φασίστας = Εθνικοσοσιαληστης.
    Δεν σε πειραζει ε? εκτος και εχεις καλους στα δακτυλα και δεν μπορεις να πληκρολογεις πολυ....Περαστικα σου.

  35. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 10/05/2011 08:48:18

    Και αμα λες κατι Λιακο να το δικαιολογείς αλλιως να μην μιλας.
    Αμα δεν ξερεις απο που να ξεκινησεις να μην ξεκινας καθόλου.
    Δωσε στον κοσμο τεκμήρια.

  36. Γιαννης avatar
    Γιαννης 11/05/2011 04:27:32

    πατριωτες!!!! Ζω στις Φιλιππινες 8 χρονια τωρα. Εδω αν δεν εχει ο μεταναστης εισοδηματα ή εξειδηκευμενη εργασια που να του εξασφαλιζουν τα ανω του μεσου ορου ζωης εισοδηματα...τον στελνουν αδιαβαστο στη πατριδα του. Και ισως να νομιζετε οτι δεν παει κανενας μεταναστης εδω επειδη οι ντοπιοι φευγουν και πανε αλλου...καργα πραμα ερχετε απο κινα ινδιες κτλ. Αν δεν εχουν εισοδηματα...αντιο!!!! Μηπως οι τριτοκοσμικοι εδω κατω εχουν κατι να μας μαθουν?????
    Εδω δεν υπαρχει η λεξει φασιστας παρα μονο στο λεξικο...αγαπαμε τη πατριδα μας λενε, ας ειμαστε φτωχοι, τουλαχιστον να μη γινουμε φτωχοτεροι.

    αντε και σε λιγο να μου πητε πως κανενας σας δεν αγορασε δισκακια απο τον αραπη της γειτονιας σας, κανενας δε φωναξε τη ρωσιδα καθαριστρια, τον αλβανο χτιστη, το Πολωνο μπογιατζη αλλα και τα αμαρτωλα τέκνα της ρουμανιας, οταν η φαμιλια ηταν για διακοπες στο "Γυθειο", για ενα στα γρηγορα....Μετα ερχομαστε να φωναξουμε πως εχουμε προβλημα με τους μεταναστες...οχι φιλτατοι πατριωτες, προβλημα εχουμε με το λαο μας και το πως εχουμε καταντησει στην ιδεολογια μας σαν ελληνες. Σε ολα τα παραπανω επαγγελματα ο Φιλιππινεζος εδω δεν θα εφερνε τον μεταναστη, ή θα το εκανε μονος του ή θα εφερνε ενα δικο του. Σε κανα γιατρο αμερικανο ή κανα περιβαντολλογο Ελληνα (εμενα χεχεχεχε) θα παει και θα τα ακουμπισει γερα, αλλα "εγκο αφεντικο καλο πεντι παρει εσυ εμενα σβερκο σου" δε θα εκανε!!!!

  37. Eleftheria avatar
    Eleftheria 11/05/2011 12:00:02

    Μήπως να μας προβληματίσει και η ερώτηση 13 η οποία θεωρει ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ αυτόν που εργάστηκε έστω και ΜΙΑ ΩΡΑ!!!! την προηγούμενη εβδομάδα .....????

  38. Λιάκος avatar
    Λιάκος 11/05/2011 15:45:36

    Φίλε Δημήτρη, βρίσκω το ψυχικό κουράγιο να σου απαντήσω γιατί μου άρεσε η λεπτή ειρωνία σου.Υπάρχει η περίπτωση όλο αυτό να είναι τσάμπα κόπος αλλά τώρα μπήκε το νερό στ'αυλάκι που λένε. Ξεκινάμε λοιπόν:


    1) "Δεν κάθομαι στον καναπέ μου αλλά βγαίνω στον δρόμο και έχω ματώσει στο πεζοδρόμιο για τα πιστεύω μου.Είμαι φασίστας?"

    Ποια είναι αυτά τα πιστεύω? Το πεζοδρόμιο ματώνει με πολλούς τρόπους... Φυσικά συμφωνώ οτι το να σηκωθούμε απο τους καναπέδες μας είναι το πιο σημαντικό..και εγω δεν μπορώ αυτούς που ζουν στη γυάλα τους, στο μικρόκοσμο τους και κοιτάνε μόνο τη πάρτυ τους. Συμφωνώ κατ'αρχήν. Ο τρόπος σωστός. Τον σκοπό σου δεν μας είπες...


    2) "Θέλω μια Ελλάδα δυνατή και ρυθμιστη της περιοχης.Είμαι φασίστας?"
    Εξαρτάται απο το τι είσαι διατεθειμένος να κάνεις για να το πετύχεις...Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα? Δεν καταλαβαίνεις οτι η πρόταση σου ερμηνεύεται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, ανάλογα το πως το βλέπει κανείς?

    3) "Απαξιώ με κάθε τρόπο τους πολιτικους και το σύστημα τους διότι 41 χρόνια μας καταστρέφουν και μας υποδουλώσαν με μεθοδικότητα στους διεθνείς τοκογλύφους.Είμαι φασίστας?"

    Συμφωνώ 100%.

    4)"Θέλω μια κοινωνία στην οποία θα έχει ΠΡΩΤΑ ο Έλληνας εργασία και μετά ο κάθε ξένος.Είμαι φασίστας?"

    ΠΡΩΤΑ θα την έχει ο ΠΡΩΤΟΣ, ο ΙΚΑΝΟΣ, ο ΑΞΙΟΣ, αυτός που μάτωσε για να την αποκτήσει απ''οπου και αν κατάγεται...ο πιο αποδοτικός ρε αδερφέ. Τι ρόλο παίζει αν είναι Έλληνας ή οχι αδερφέ μου? Αντιλαμβάνεσαι πόσοι Έλληνες στο εξωτερικό διαπρέπουν στους χώρους εργασίας τους (οι οποίοι δεν είναι αμιγώς ακαδημαικοί). Θα γούσταρες να τους έλεγαν να πάρουν πούλο ώστε να προσληφθούν άλλοι στη θέση τους, χειρότεροι επαγγελματίες αλλά γηγενείς? Μα είναι δυνατόν να έχουμε 2011 και να λέγονται τέτοια πράγματα? Αν είσαι ολοκληρωμένος άνθρωπος, έχεις όρεξη για δουλειά, είσαι τίμιος, ηθικός, έξυπνος όπου χρειάζεται και συνεπής, τότε θα πας μπροστά. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. -


    5) "Απαιώ να φύγουν ΟΛΟΙ οι ξένοι διότι αλλοιώνουν το ΛΑΟ και τον Πολιτισμό μας.Είμαι φασίστας?"

    Σαφέστατα! Σκέψου οτι το interaction με "ξένους" έχει πολλαπλά ωφέλη και σε έσενα τον ίδιο...παυέις να τους βλέπεις όλους με μισό μάτι και διευρείνεις τους ορίζοντες σου...Αλλιώς κάθεσαι και φωνάζεις οτι αλλοιώνεται η Εθνικη μας συνείδηση επειδή έγραψα εκ παραδρομής "παυέις " και όχι "παύεις". Γίνεσαι ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ.

    6)"Απαιτώ να γίνονται δεκτοί τόσοι μετανάστες ΜΟΝΟ όσες κεές έσεις εργασίας υπάρχουν στην επικράτεια και ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ απο πληρη υγειονομικο έλεγχο και έλεγχο ποινικου μητρώου απο το κράτος διαμονής τους.Είμαι φασίστας?"

    Συμφωνώ, γιατί ο εγκληματίας είναι εγληματίας, ο άρρωστος άρρωστος και ο περιττός περιττός (με την έννοια οτι δεν μπορεί να αποροφηθεί απο την αγορά)


    7)"ΑΡΝΟΥΜΑΙ να δωθεί η Ελληνική υπηκοώτητα σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ.Ελληνας γενιέσαι ΔΕΝ γίνεσαι.Ο νομος του Αιματος το λέει αυτό.Είμαι φασίστας?"

    Νόμος του Αίματος??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ


    8)Άμεση απέλαση με χαρακτηρισμο persona NON Grata σε οποιονδήποτε αλλοδαπο δείξει παραβαική συμπεριφορά και ΔΙΑ ΒΙΟΥ αποκλεισμο εισόδου εισόδου του στην επικράτεια.Είμαι φασίστας?


    Συμφωνώ. Να εξαντλήσουμε την αυστηρότητα μας και την πολιτικής μηδενικής ανοχής της εγκληματίας στους αλλοδαπούς. Να ξέρεις όμως οτι τα μεγαλύτερα εγκλήματα γίνονται "εκ των έσω" με γκλαμουριά και χαρτοφύλακες. Εσυ βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος, για τους πολιτικούς που σε γαμάνε "απαξιείς" αλλά αφηνιάζεις με κάτι πεινασμένα ανθρωπάκια...


    9) Αποκατάσταση της ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΙΚΩΝ σε ΟΛΕΣ τις βαθμιδες εκπαιδευσεως.Η φυσικη αγωγη ως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ.Ειμαι φασίστας?

    Δηλαδή εσύ απο την Ιστορία, τη Γυμναστική και τα Θρησκευτικά στο σχολείο έγινες άνθρωπος? Πλάκα μας κάνεις ρε φίλε?

    Εγω θεωρώ τα βιβλία Ιστορίας ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ, ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗ. Φροντίζω να την ψάξω αλλιώς και να ενημερωθώ και απο άλλες πηγές...Αυτή είναι η λύση.

    Για τα Θρησκευτικά. ας μην μιλήσω καν...Χαρούμενες ιστοριούλες για λοβωτομήμενα παιδάκια. Ψάξε και διάβασε το δοκίμιο του M.L.King "Η Δυναμή της Αγάπης" και θα καταλάβεις το βαθύτερο νόημα και τους συμβαλισμούς πίσω απο τον Χριστιανισμό. Ασε την σοβαροφάνεια και την ψευτο-κατάνυξη, γιατί είσαι ένας άνθρωπος (όχι μόνο εσυ) γεμάτος μίσος και απωθημένα, χαρακτηριστικά τα οποία οι αληθινά Θρησκευόμενοι προσπαθούν να μαλακώσουν και να απαλύνουν για να βρουν αληθινή γαλήνη.

    Για την Φυσική Αγωγη τι να πώ? Δηλαδή εσυ για να κουνήσεις το κώλο σου και να κάνεις κανά κοιλιακό θες ναμ πει συντελεστής στο μάθημα της "Φυσικής Αγωγής" στο σχολείο!..Τόσο στενόμυαλος είσαι ρε?

    10) Αμεσος καθορισμος ΑΟΖ, Συναψη αμυντικης συμφωνιας με Ρωσσία, διευκολυνση Ρωσσίας για άνοιγμα στο ΑΙΓΑΙΟ.
    ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ (ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΕΤΙΝΗ)
    Και πολλά άλλα ακόμα…..

    Να σε κάνουμε Πρωθυπουργό ρε ξεφτέρι, πως μας ξέφυγαν εμάς αυτά! Βρήκες την λύση σε 3 γραμμές. Ψεκάστε, σκουπίστε, οι Ρώσοι εδω, τελειώσατε....
    Πέρα απο τη πλάκα, δεν νομίζεις οτι παραείσαι "ανάλαφρος" να τω πω? Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα θα χαν γίνει μάγκα μου.

    11)Ακόμα με θεωρείτε Φασίστα?


    (..................................................)


    ΥΓ: Επειδή έχω και διάβασμα για το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, την κάνω. Περιμένω εναγωνίως την απάντηση σου. Μην ξεχάσεις να μου τη μπείς που δεν έβαλα τόνο στην λήγουσα, στην προηγούμενη προτασή μου, σαν επιδειξιομανής μαιντανος ορθογράφος της Ελληνικής σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Άντε γιατί η ημιμάθεια και ο κομπλεξισμός θερίζουν.

  39. ΜΥΓΔΩΝ avatar
    ΜΥΓΔΩΝ 11/05/2011 21:45:57

    http://www.antinews.gr/2011/05/07/99786/

    Λιάκο, όσοι Έλληνες μετέβησαν στό εξωτερικό πήγαν, είτε κατόπιν προσκλήσεως τών χωρών υποδοχής (π.χ Δ.Γερμανία, Αυστραλία, Βέλγιο, ΗΠΑ), είτε ΝΟΜΙΜΩΣ μέ ελεγχόμενη είσοδο. Καί όταν παρέβαιναν τούς νόμους (π.χ πέταγμα σκουπιδιών στον δρόμο, επαιτεία, ... ) ετιμωρούντο!
    Αρκετές από τις απαντήσεις - απόψεις σου τίς συναντά κανείς μόνον στα ανεγκέφαλα μέλη - οπαδούς τού (Τ)ΣΥΡΙΖΑ (ΣΥνασπισμός ΡΙΖικής Αποδομήσεως ... τών εθνών!!).
    Ο ανθρωπισμός ΔΕΝ εκδηλώνεται ή καταργείται μέ τό νά αποδεχθής τούς ΛΑΘΡΟμετανάστες στήν πόρτα σου ή νά τούς διώξης! ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ φορές οι Έλληνες εβοήθησαν καί βοηθούν ξένους: Γιουγκοσλαβία (Σερβία κατά τήνεισβολή τού ΝΑΤΟ), Βουλγαρία (Η ΝΔ τούς έστελνε μέχρι καί κωλόχαρτο στίς αρχές τού '90), Αλβανία, Σκό(ρ)πια, Τουρκία (Σεισμούς), Λίβανο, ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ, Ιορδανία, πολλές Αφρικανικές χώρες, πολλές Ασιατικές χώρες (καί κατά τήν καταστροφή στήν Ινδονησία από τό παλλιροϊκό κύμα), Κεντρική Αμερική (τήν εποχή πού ήσουν ακόμη "ιδέα" στό σώμα τού πατέρα σου), Νότιο Αμερική, ....

    Γνωρίζεις ότι οι Ελληνικές λέξεις Άσυλο, Φιλοξενεία χρησιμοποούνται ΠΑΓΜΟΣΜΙΩΣ μέ τήνίδια έννοια όπως τίς χρησιμοποιούμε καί εμείς;; Δέν Νομίζω Τυχαίως!

    Γνωρίζεις ότι τό 1964, ο Νάσσερ (Αιγύπτιος πρόεδρος) εξεδίωξε όλους σχεδόν τούς Έλληνες, οι οποίοι ζούσαν επί αιώνες στήν Αίγυπτο καί ότι φεύγοντας ΔΕΝ πήραν σχεδόν τίποτε από τίς περιουσίες των ;;;;;;;; (Σήμερα οι δυστυχείς Αιγύπτιοι απαιτούν δικαιώματα στήν χώρα μας)

    Τό κακό συνετελέσθη στήν Ελλάδα από τό 80 καί μετά! Πρώτα μέ τήν επίθεσι στήν γλώσσα (απλοποιήσεις τού Ράλλη , ΝΔ, '76, .. μονοτονικό δηλαδή βαρβαρικό, επί Βερυβάκη, ΠΑΣΟΚ, 1982) καί αργότερα μέ τήν κατάληλλη "κατήχησι" στήν εκπαίδευσι: ανοχή στούς κάθε λογής ξένους, πολυπολιτισμικότητα, απαξίωσις καί αλλοίωσις τής Ιστορίας, βοθρολύματα στήν τηλεόρασι σέ ώρες αιχμής, προβολή τών κίναιδων, .....
    Έτσι σιγά -σιγά καλλιέργηθηκε τό δένδρο τής εθνοαποδομήσεως.

    Διερωτήθης ποτέ σου, τί πολιτισμικό αγαθό σού έλειπε, ως Έλληνος, καί σού τό έφερε ο αλλοδαπός;; Σού έλειπε η γλώσσα, η μουσική, τό θέατρο, ο χωρός, οι τέχνες, οι κοινωνικές -πολιτιστικές εκδηλώσεις, η πολιτική συμπεριφορά, ο σεβασμός πρός τό περιβάλλον... ;;
    Θυμήσου ότι οι πρόγονοί σου σέ αυτόν τόν τόπο, στήν ΕΛΛΑΔΑ, πρό χιλιετιών, ελάτρεψαν τήν ΦΥΣΙ καί τήν εθεοποίησαν (Άρτεμις, Δήμητρα, Περσεφόνη, Νύμφες, Νεράιδες, .... πρόσεξες, όλες θηλυκές θεότητες), γιά νά τήν προστατεύουν!
    Ελάτρεψαν τίς επιστήμες καί ώρισαν προστάτιδές των εννέα γυναίκες, τίς εννέα Μούσσες, κόρες τού πατρός θεών τε καί ανθρώπων τού Διός καίτής Μνημοσύνης (οι οποίες, όλως τυχαίως, κατοικούσαν στά Πιέρια όρη, στήν καρδιά τής Μακεδονίας - Πιερία, Ημαθία, Πέλλα ήταν αρχικώς η "Μακεδονία", δηλαδή επί ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ εδάφους!)
    Ενθυμήσε ότι εθεοποίησαν τήν γνώσι εις τό πρόσωπο μίας νέας γυναίκας (καί πάλι η γυναίκα -ΘΕΑ -), τής Αθηνάς, η οποία βγήκε από τήν κεφαλή τούς Διός, πάνοπλη; Δηλαδή η γνώσις, γένους θηλυκού, καθότι γεννά ιδέες, βρίσκεται -βγαίνει από τό κεφάλι, από τόν νού, καί όποιος τήν κατέχει έχει ΔΥΝΑΜΙ!

    Αυτήν τήν γνώσι σού έχουν αφαιρέσει τίς 2-3 τελευταίες δεκαετίες, σταδιακώς καί μεθοδικώς, γιά νά σέ κάνουν υποχείριό των! Οι παγκοσμιοεξουσιαστές φυσικά!

    Αναρωτήσου, πόσους συγγενείς ή φίλους θά μπορούσες νά φιλοξενήσης στό διαμερισμά σου καί επί πόσες ημέρες! Εάν αυτοί ΔΕΝ ήσαν φίλοι σου, αλλά "περαστικοί";;;Μετά κάνε μία σύγκρισι μέ τήν υπό οικονομική κατοχή ευρισκομένη Ελλάδα καί σκέψου γιατί νά είμεθα τόσο βλάκες ώστε νά μήν δίνωμε, εάν μάς περισσεύουν, χρήματα στούς δικούς μας συγγενείς καί φίλους, αλλά νά πληρώνωμε γιά κάθε δυστυχισμένο άνθρωπο πού τόν έστειλαν (πού βρήκε τά χρήματα νά πληρώση γιά νά τόν περάσουν απέναντι οι Τούρκοι; Γιατί δέν σταμάτησε στό πλούσιο Ιράν, στήν πλούσια Σαουρική Αραβία, στά πάμπλουτα Εμιράτα; Ομόθρησκοι, όμοιότητες στήν γλώσσα, όμοιότητες στά ήθη -έθιμα, ....) στήν Ελλάδα;; Λύσαμε τά δικά μας θέματα καί μπορούμε νά φιλοξενήσωμε όλους τούς δυστυχείς τής Αφρικής, τής Ασίας καί τής Νοτίου Εύρώπης;; Απωλέσαμε ΚΑΙ τήν λογικήν;;


    Τό "παιγνίδι" είναι στημένο, οργανωμένο! Άλλωσις τής Ελλάδος (όπως συνέβη καί στήνΓιουργκοσλαβία, Ιράκ, Αφγανιστάν, Τυνησία, Λιβύη, Αίγυπτο, ....). Στόχος η εθνοαποδόμησις, η κατάργησις τών εθνών καί η επιβολή τής Νέας τάξεως τών ραγμάτων (NEW ORder). Εάν δέν τό βλέπης καί ειρωνεύεσε τίς απόψεις περί συνωμοσίας, τότε είσαι περισσότερον επικίνδυνος από αυτούς!

    (Σύγκρινε τήν θέσι τής γυναίκας στήν Ελληνική κοσμοαντίληψι μέ αυτήν εις τήν αντίληψι τών επηλλύδων εισβολέων! ΣΚέψου γιά λίγο τήν μπούργκα. Μελέτησε λίγο τήν συμπεριφορά τών θρησκοληπτων μουσουλμάνων στήν Ευρώπη! Καί αφυπνίσου! Ο μουσουλμανισμός θά είναι πολύ χειρότερος από τόν χριστιανισμό! Οι χριστιανοί σιγά -σιγά αντιλαμβάνοπνται ότι πλανώνται καί "ακούνε". Ο μουσουλμάνος σου ΔΕΝ ακούει! ΟΥΤΕ βλέπει!)

    Καλή επιτυχία στίς εξετάσεις σου καί φρόντισε, μετά τίς επιτυχίες σου, νά ενδιαφερθής γιά τούς δικούς σου, τού φίλους σου, τήν κοινωνία σου τήν πόλι σου, τήν ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ!

  40. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 13/05/2011 21:38:51

    Θα σου απαντήσω με τους στίχους από ένα τραγούδι
    και μάλιστα ενός αδιαμφισβήτητα αριστερού μιας και
    απο το υφος σου, τα λεγόμενα σου και εν γένη τη στάση
    σου μου δείχνεις οτι μάλλον είσαι αριστερός.

    "Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΛΤΑΣ" 1976
    Στίχοι: Παύλος Μάτεσης
    Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος

    Τη σπάθα σήκωσε και πάλι
    Του ξένου πάρε το κεφάλι
    Τον θάνατό σου καρτεράνε
    Χτύπα προτού σε φάνε

    Αδέρφι την καρδιά σου να 'ν' ατσάλι
    Κάνε την καρδιά σου φυλακή
    Ό,τι μας κλέψανε
    Και μας ντροπιάσανε
    Αν θες να τ' αναστήσεις πάλι
    Σήκωσε σπάθα φονική

    Τη λευτεριά σου μην τη ζητιανεύεις
    Το δίκιο σου με λόγια μη γυρεύεις
    Τη σπάθα σήκωσε και πάλι
    Του ξένου πάρε το κεφάλι
    Τον θάνατό σου καρτεράνε
    Χτύπα προτού σε φάνε.

    Ελπίζω να σου απάντησε σε πολλά αυτό.
    Αν όμως ακόμα μένουν απορίες για την θέση μου θα χαρώ να μου τι πεις ωστε να σου εξηγήσω και τα υπόλοιπα.

  41. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 14/05/2011 03:23:37

    Δεν χρειάζεται Φιλοσοφία Λαέ, Απλή Λογική χρειάζεται γιά κάθετι. Τούς Αλλοδαπούς τούς φέρνει το Σύστημα για να επικρατεί ο τρόμος στον Λαό, να κλείνετε στο σπίτι του και να τον αποβλακώνουν με την τηλεόραση γεμάτη απο σκουπίδια εκπομπές όπως το Πάμε Πακέτο (Άλφα), το Δέστε τους (Άλφα), το Πλάκα Κάνεις (Αντέννα), το Ντάνσινγκ Γουιθ Δε Στάρς, το Δελτίο Ειδήσεων τού Στάρ και Δελτίο Καιρού απο την κάθε κυρία Πετρούλα, καθώς και τόσες άλλες αηδίες εκπομπές που όλα τα κανάλια τού Συστήματος σερβίρουν.

  42. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 14/05/2011 03:33:43

    Σκέψου το απλό Λαέ : κάποτε (σε άλλες εποχές) έβγαζαν τα άρματα στούς δρόμους και απαγόρευαν την κυκλοφορία τών ατόμων έξω, τώρα πιά τα καύσιμα κοστίζουν και αντί για άρματα γεμίζει το Σύστημα τίς πόλεις με Αλλοδαπούς εγκληματίες (ευτυχώς δεν είναι όλοι οι Αλλοδαποί εγκληματίες γιατί τότε δεν θα ζούσε ήδη κανένας από εμάς σήμερα), επικρατεί έτσι ο τρόμος στον Λαό και δεν κυκλοφορεί έξω στον δρόμο.

  43. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 14/05/2011 03:41:43

    Λαέ, κάποτε (σε άλλες εποχές) σού απαγόρευαν τις συγκεντρώσεις άνω τών τριών ατόμων έξω, τώρα πιά Λαέ το Σύστημα σε αφήνει ελεύθερο να διαμαρτυρηθείς έξω στον δρόμο μα σού στέλνει τις Δυνάμεις Καταστολής και ανοίγουν τα κεφάλια τού Λαού με μανία, με αγριότητα, με μίσος. Ένα είδος Εμφύλιου. Παράλληλα εξαφανίζουν κάθετι το Εθνικό, το Σχέδιο θέλει να εξαφανιστεί η Ελλάδα και οι Έλληνες με ειρηνικά μέσα.

  44. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 14/05/2011 03:50:21

    Το Σύστημα φέρνει Αλλοδαπούς τόσα χρόνια καθημερινά, μη ξεχνάς Λαέ ότι ο κάθε κακόμοιρος Αλλοδαπός δεν άφησε πίσω του την οικογένειά του και την πατρίδα του για να έρθει εδώ για τουρίστας, για να επιβιώσει αυτός και η οικογένειά του έφυγε απο την χώρα του. Το Σύστημα θέλει και την πορνία και τον τζόγο και τα ναρκωτικά. Το Σύστημα τα διακινεί όλα αυτά, δεν τα διακινεί ο κάθε κυρ-Μπάμπης τής γειτονιάς μας. Ξύπνα Λαέ, μάθε να σκέπτεσαι καχύποπτα τώρα πιά. Να σκέπτεστε τα παιδιά σας, το μέλλον τους.

  45. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 14/05/2011 03:54:42

    Σε τι κόσμο θα ζήσουν τα παιδιά σου Λαέ ; Αυτό να σκέπτεσαι καθημερινά. Εσύ Λαέ έφερες τα παιδιά σου σε αυτόν τον κόσμο, σκέψου το μέλλον τών παιδιών σου και μη αδιαφορείς όπως έκανες 30 χρόνια που ξεπουλούσαν την Χώρα σου όλοι.

  46. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 14/05/2011 03:57:18

    Πολλοί πρέπει να καταδικαστούν για Εθνική Προδοσία τα τελευταία 30 χρόνια.

  47. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 14/05/2011 04:01:37

    Έχουμε γκάτς σαν Λαός ; Είμαστε 10.000.000 κόσμος, σκέψου Λαέ όλος αυτός ο κόσμος να μαζευτεί γύρω από την Σοφή Βουλή τών Ελλήνων. Τι θα μπορούσαν να κάνουν μετά οι 300 ;

  48. Mak avatar
    Mak 14/05/2011 10:39:01

    Το σπίτι σου πόσους φιλοξενούμενους χωράει πριν αρχίσεις να νιώθεις άβολα και άσχημα;

    Αν θα πρέπει να τους δώσεις δουλειά, να τους ταΐσεις και να τους παρέχεις ιατρική περίθαλψη όντας πνιγμένος στα δάνεια;

    Τι θα κάνεις, θα φύγεις από το σπίτι σου ή θα τους ζητήσεις να φύγουν αυτοί γιατί δεν μπορείς πλέον να τους φιλοξενείς;

    Η Ελλάδα πόσους χωράει;;;;.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.