26/04/2011 20:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λαζαρίδης εφ΄όλης της ύλης

Μέρος 1




Μέρος 2



Μέρος 3

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αλαζόνας avatar
    Αλαζόνας 26/04/2011 20:30:49

    Είδα την συνέντευξη σήμερα το πρωί. Πραγματικά θαύμασα την υπομονή του Λαζαρίδη. Οι Καμπουράκης-Οικονομέας και Σία ήταν επιηκώς απαράδεκτοι. Στην κυριολεξία αλιχτάγανε. Αν ποτέ ο Σαμαράς πάρει την εξουσία, θα έχει δύσκολο έργο απέναντι σε κάτι τέτοια προπαγανδιστικά όργανα.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Αλαζόνας 26/04/2011 22:07:27

      Αν πάρει την εξουσία ο Σαμαράς αυτοί θα την έχουν πολύ άσχημα και θα είναι πολύ δύσκολο το "έργο" τους.

  2. antimega avatar
    antimega 26/04/2011 20:47:20

    Μέτρια η εμφάνιση, κυρίως διότι αντιμετώπισε ένα προφανώς προκατειλημμένο πολυπληθές και εχθρικό πάνελ.
    Σύσταση για το μέλλον:
    Να μην εμφανίζονται οι νεοδημοκράτες εάν δεν έχουν προσυμφωνήσει τις περιρέουσες συνθήκες της παρουσίας τους.
    Είναι προτιμότερο να μην εμφανίζονται καθόλου παρά να κατασπαράσσονται από τις αγέλες των, διψασμένων για αίμα, πράσινων τσακαλιών.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ antimega 26/04/2011 21:11:19

      Συμφωνώ

      Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ελάχιστες εμφανίσεις νεοδημοκρατών στο Μέγκα σε άκρως επιθετικό και στημένο περιβάλλον να αποτελούν τον φερετζέ της πολυφωνίας του που απενεχοποιεί την προκλητική κυβερνητική προπαγάνδα που κάνει στα μάτια των απλών πολιτών.

      Ηταν το μεγάλο λάθος των υπουργών του Καραμανλή να κάθονται σούζα στους αφιονισμένους ψευτοδημοσιογράφους.

      Θα ήταν καλύτερα να μην πήγαιναν καθόλου. Αφού διαστρέφουν τα πάντα.

      Απορία έχω επίσης γιατί ξαναανακινείται θέμα Αλογοσκούφη σήμερα που ανακοινώνεται η πλήρη οικονομική αποτυχία της πολιτικής Παπανδρέου Παπακωνσταντίνου.

      Την μέρα του μνημοσύνου για την κυβέρνηση και το μνημόνιο να δίνεται η ευκαιρία στους κυβερνητικούς προπαγανδιστές να αποπροσανατολίζουν τους πολίτες από το βασικό θέμα της ημέρας.

      • Igor Rasputin avatar
        Igor Rasputin @ Aris. A 26/04/2011 21:26:46

        Διαφωνώ.
        Πρέπει να βγαίνουν, έστω και σε εχθρικό περιβάλλον, με την προυπόθεση ότι θα είναι καλά προετοιμασμένοι.
        Και ακόμη καλύτερα εκπαιδευμένοι να μπορούν να αντιμετωπίσουν καθε τηλεοπτική αναποδιά ή στημένη κατάσταση και να γίνονται και οξείς εαν χρειασθεί.
        Πρέπει να δώσουν σε όλα αυτά τα υποτιθέμενα δημοσιογραφάκια, να καταλάβουν ότι πέρασε η εποχή που έτρεμαν μπροστά τους. Οτι τουλάχιστον στέκονται ισότιμα απεναντί τους.
        Και ο Λαζαρίδης αυτό έκανε σήμερα.
        Και μπράβο του.
        Και μπράβο του δυο φορές που τους απομυθοποίησε, μιλώντας τους στον ενικό.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ Igor Rasputin 26/04/2011 21:53:23

          Ενας συνταξιούχος σήμερα το πρωί που δεν μπορεί να πάει στο γιατρό επειδή δεν τον πληρώνει το κράτος που δεν παίρνει τα φάρμακα από τον φαρμακοποιό επειδή του χρωστάει το κράτος και που κάνει μια ιατρική εξέταση μετά από δύο μήνες και κινδυνεύει την εγκληματικότητα άκουσε.

          Οτι ο υπαριθμόν ένας κίνδυνος σύμφωνα με την κυρία Κοραή είναι ο Κρανιδιώτης για ένα άρθρο που έγραψε σε ιστοσελίδα.

          Οτι ο Λαζαρίδης είναι ακροδεξιός για απροσδιόριστους λόγους και δεν του επιτρέπεται να πολιτευθεί επειδή έχει καταδικαστεί από το εφετείο του Καμπουράκη με πρόεδρο τον Οικονομέα.


          Εγώ επιμένω ότι η καλύτερη εκδίκηση είναι η αδιαφορία.

          Κάποια στιγμή ας απευθυνθούμε και σε άλλα μέσα ενημέρωσης που πρέπει να βοηθηθεί η ακροαματικότητα τους για να μην μονοπωλεί την ενημέρωση το Μέγκα.

          Γιατί να μην ενισχυθεί το δελτίο της κυρίας Χούκλη που δεν έχει καμία σχέση σε ύφος με τα μαντρόσκυλα του Μέγκα.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Aris. A 26/04/2011 22:03:11

            Βασικά όμως, επειδή τους πήρε τα σώβρακα, πρώτον, κέρδισε ένα δύσπιστο κοινό που έχει μάθει ότι "φταίει η ΝΔ". Πρώτη φορά βλέπω άνθρωπο της ΝΔ να βγαίνει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ νικητής από μια αναμέτρηση με την κατεστημένη προπαγάνδα. Δεύτερον, τους έσπασε το ηθικό, διότι ως τώρα νόμιζαν ότι ήταν αήττητοι. Αναγκάστηκαν να το παραδεχτούν και οι ίδιοι.

            Νομίζω ότι έκανε πολύ καλό στη δημόσια εικόνα της ΝΔ. Δεν γίνεται να αγνοήσει κανείς ότι μέσα από τα πουλημένα ΜΜΕ διαμορφώνεται η κοινή γνώμη και οι συλλογικές πλάνες.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ Επώνυμος 26/04/2011 22:23:33

            Το Μέγκα είναι γνωστό τι ρόλο παίζει.

            Η ΝΔ πρέπει να δημιουργήσει ισοδύναμο αντίβαρο εαν θέλει να αποκτήσει όσο το δυνατόν "ισορροπημένο" επικοινωνιακό περιβάλλον.

            Δεν χρειάζεται να ενισχύεται η πολυφωνία του από σοβαρούς ανθρώπους σαν τον Λαζαρίδη.

            Ας απευθυνθούν σε άλλα μέσα για να ενημερώνουν την μεγάλη μάζα του κόσμου που ενημερώνεται από την τηλεόραση ή τουλάχιστον σε άλλους δημοσιογράφους που έχουν μια στοιχειώδη σοβαρότητα και όχι σε αυτούς που ο κόσμος σε λίγο θα γιαουρτώνει.

            Συμφωνώ ότι η απόδοση του Λαζαρίδη ήταν εξαιρετική.

            Η διαφορά μορφωτικού και ηθικού επιπέδου από τους υπόλοιπους ήταν προφανής.

            Αν πρόσεξες ο Μητρόπουλος που έχει ανοίξει και κανά βιβλίο κρατήθηκε μακριά γιατί κατάλαβε ότι θα εκτεθεί με τον Λαζαρίδη.

            Αυτό που σε εκνευρίζει είναι σε μια χώρα που έχουν ληστευθεί και οι γριές από αυτό το εμμετικό παρακράτος που εκπροσωπεί ο Καμπουράκης με τον Οικονομέα να κατηγορούνται ο Λαζαρίδης με τον Κρανιδιώτη που δεν έχουν διαχειρισθεί ούτε κρατικό πενηνταράκι.

        • spiros avatar
          spiros @ Igor Rasputin 27/04/2011 06:17:38

          Συμφωνώ απόλυτα . Την χάρηκα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ antimega 27/04/2011 00:59:46

      antimega

      Κάνεις λάθος κατά τη γνώμη μου. Ο Λαζαρίδης είχε την στάση της ήρεμης δύναμης. Αυτό εμπνέει σιγουριά και εμπιστοσύνη. Αν όλοι που υποστηρίζουμε την αλλαγή της πασοκικής κατάστασης έχουμε αυτή τη σιγουριά τότε θα ξαναεδραιωθεί ελπίδα στον λαό

  3. HΛΙΑΣ avatar
    HΛΙΑΣ 26/04/2011 20:57:33

    πανεξυπνος και ανωτερος των πασοκικων φρονηματων των 5. ολοι τους και μονος του!

  4. vaggelis avatar
    vaggelis 26/04/2011 21:03:28

    το αγχος το ειχαν και οι πεντε ο Λαζαριδης ηταν ηρεμοτατος συνεχεια τον διεκοπταν

  5. nick avatar
    nick 26/04/2011 21:10:21

    Ούτε 5 πασόκοι δεν αρκούν. Την επόμενη φορά στο πάνελ, να βάλουν άλλους πέντε και να μιλούν κι αυτοί ο ένας πάνω στον άλλον μπας και καταφέρουν τίποτα. Αλλά όσους και να βάλλουν δε φτάνουν.
    Σημείωση: κ. Λαζαρίδη την επόμενη φορά (αν υπάρξει μετά απ' αυτό που τους κάνατε σήμερα), στο τέλος της συνέντευξης μπορείτε να τους ξεμπροστιάσετε ακόμα περισσότερο τονίζοντάς τους ότι δεν είναι απλά οπαδοί του ΠΑΣΟΚ και του μνημονίου, αλλά χούλιγκαν κανονικοί.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ nick 26/04/2011 22:04:26

      Το καλύτερο ήταν ότι τους έβαζε να απαντούν ο ένας στον άλλον, στα ερωτήματα-παγίδες, και έβγαινε από τον κόπο να απαντήσει στις παγίδες ο ίδιος!

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/04/2011 21:13:37

    Πολυ καλη εμφανιση αλλα διαφωνω με το χαρακτηρισμο ως εγκληματικης της απογραφης Αλογοσκουφη πραγμα που κυριως προβαλλαν μετα τα ΜΜΕ.
    Μπορουσε να πει οτι ηταν απλως λαθος και οπως ειπε σωστα δεν στοιχισε πολυ γιατι ηταν αλλες εποχες.
    Το επιθετο "εγκληματικο" ξεκινησε απο παγιδα που επεσε ο Μιχελακης σε αλλη συνεντευξη που συγκρινε τα παγκαλικα και επρεπε ηδη να απο τοτε να πει λαθος αλλα οχι εγκλημα.Ο προσδιορισμος αυτος ειναι πολυ βαρυς και πρεπει να αποφευγεται.Αρκει το λαθος.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 27/04/2011 00:26:13

      Συμφωνώ. Αν και γενικά είναι καλός ο Μιχελάκης, εν προκειμένω έκανε ένα λάθος. Αλλά και πάλι, ο Λαζαρίδης κατάφερε σε μεγάλο βαθμό να (ξανα)φέρει τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις.

  7. δημητρης μαλαμουλης avatar
    δημητρης μαλαμουλης 26/04/2011 21:15:51

    εξαιρετικός, να βγαίνει συχνότερα.

    • man8os avatar
      man8os @ δημητρης μαλαμουλης 01/05/2011 20:34:27

      Οχι ειναι μεγαλος ο κινδυνος της υπερεκθεσης.

  8. juliet avatar
    juliet 26/04/2011 21:16:03

    Λαζαρίδης:''Δεν είναι ντροπή να είσαι δεξιός-ούτε αρετή να είσαι αριστερός''.
    Καιρός ν΄αλλάξει η νοοτροπία των δεξιών ,όλα τα σφάζουμε ,όλα τα ξέρουμε.
    Μια χαρά αντέκρουε τους λύκους,τα μηνύματα τα πήρε ο κόσμος.Καιρός να αφήσουμε τα νταΐλίκια και να γυρίζουμε τα θέματα σ΄αυτούς.
    Το να λες μέτρια εμφάνιση ,ωραία τα λες....θα ήθελες να φωνάζει ,να κτυπίεται,
    οτι γινότανε και οι άλλοι έκαναν την δουλειά τους.
    Με τα δεδομένα του Μεγάλου Καναλιού,το να χάνει τη ψυχραιμία του ο Οικονομέας και ο Δημητράκης να παραδέχεται .....που ήτανε φορές που θα ήθελε να πει...γειά στο στόμα σου,ήτανε ...όλα τα λεφτα όταν ''έκλεινε'' ...το ρήμα φτύνω...όσοι παρακολούθησαν κατάλαβαν ,και ο Οικονομέας πόνεσε,εμ
    φτύσιμο ήτανε αυτό,μπράβο του,έξυπνος και ετοιμόλογος.
    Εγώ προσωπικά τον Λαζαρίδη,δεν τον είχα ακούσει.Λαζαρίδης-Μιχελάκης και ο Πρόεδρος είναι αρκετοί να συσπειρώσουν κόσμο.
    Θα πρέπει να κρατάμε τα χαρτιά μας κλειστά,τι γίνετε βρε παιδιά,δεν καταλάβατε οτι ο πόλεμος είναι βρώμικος.Θ α θέλατε να τους βγάζουμε τελάλι τα σχέδια ,τις εξαγγελίες...μυαλό ....κόκορα.

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 26/04/2011 21:19:01

      η απάντηση ητανε στον antimega

  9. juliet avatar
    juliet 26/04/2011 21:23:20

    Να σας κάνω μια άσχετη ερώτηση;η Κοραή δεν ήτανε επι Κακλαμάνη στο 9.84;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ juliet 26/04/2011 21:54:42

      Ναι κανελώνανε το ρυζόγαλο με την Παναγιωταρέα τον Βλάχο και άλλους.

      • juliet avatar
        juliet @ Aris. A 26/04/2011 23:18:59

        το ρυζόγαλο για ποιό ήτανε;χαχαχα,καιρός να γελάμε και εμείς μ΄αυτούς αγράμματους φωστήρες της ενημέρωσής μας...

    • Eagle avatar
      Eagle @ juliet 26/04/2011 22:06:29

      Μόνο στον 9.84 ?? Δεν την πλήρωνε και η κρατική τηλεόραση για σχολιασμό (μπρρρρρ !!!!) ????
      Ο Γι. Σαραντάκος δεν πληρωνότανε και από τον 9.84 ???

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ juliet 27/04/2011 16:02:04

      Γιατί, "άσχετη ερώτηση"; Πολύ καλή και σχετικότατη είναι! Αυτή και τα άλλα καλόπαιδα, που θυμήθηκε ο Άρης, είναι η γνωστή ομάδα "παντός καιρού"! Και στον καιρό της ανεργίας αυτοί πάντα έχουν δουλίτσα, γιατί κάνουν "ειδικές εξυπηρετήσεις" σε ιδιαίτερα δύσκολες αποστολές!

  10. Στέργιος avatar
    Στέργιος 26/04/2011 21:24:51

    Το σκάνδαλο δεν ήταν η απογραφή τού Αλογοσκούφη.
    Το σκάνδαλο ήταν που ένα χρόνο μετά που ο Αλογοσκούφης έκανε την απογραφή, αποφάσισε να γιγαντώσει τεχνηέντως το ΑΕΠ τής Ελλάδας κατά 25% (θυμάστε τα ανέκδοτα περί φορολόγησης των οίκων ανοχής;) με αποτέλεσμα να τιναχτεί στον αέρα ο προϋπολογισμός, να αυξηθούν με πλασματικό τρόπο οι εισφορές μας προς την ΕΕ και να μειωθούν οι επιδοτήσεις τής ΕΕ προς την Ελλάδα.

    Είναι σαν να μου λέει το ΠΑΣΟΚ τού Σημίτη ότι η Ελλάδα είναι ένα διαμέρισμα 100 τ.μ., να έρχεται η ΝΔ τού Καραμανλή, να κάνει απογραφή και να βρίσκει το διαμέρισμα 85 τ.μ., και ένα χρόνο μετά να έρχεται και να λέει, ξέρετε, δεν είναι 85 τ.μ. το διαμέρισμα, αλλά 110 τ.μ.!

    Τέτοια αρπακολλατζιλίκια είναι που μάς έφτασαν στο σημείο να βγαίνει -ποιος;- το ΠΑΣΟΚ!!! και να το παίζει σωτήρας τής χώρας.

    Αυτός ο Καραμανλής πότε επιτέλους θα μιλήσει; Δεν καταλαβαίνει ότι η σιωπή του είναι σιωπηρή συναίνεση και συνενοχή σε όσα κάνει το ΠΑΣΟΚ;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Στέργιος 26/04/2011 22:07:27

      Καταρχάς ήταν 9,6% και όχι 25%. Δεύτερον, αυτή η αναθεώρηση του ΑΕΠ είναι πολύ συχνή και σταθερή πρακτική σε όλες τις χώρες (θυμάμαι εκείνον τον καιρό που φωνάζανε οι Πασόκοι, είχα δει τα στοιχεία πόσο συχνά και μεγάλη αναθεώρηση του ΑΕΠ έκανε η Ολλανδία). Η βλακεία του Αλογοσκούφη είναι ότι και αυτό το θέμα, που είναι καθαρά τεχνικό, όπως και την απογραφή, που είναι λιγότερο τεχνικό, το έκανε παντιέρα και το έβγαζε στα κανάλια.

  11. anonymous avatar
    anonymous 26/04/2011 21:30:55

    Το θέμα της απογραφής Αλογοσκούφη δεν είναι τόσο σοβαρό και δεν έπρεπε να ανακινηθεί από τη ΝΔ.
    1) Η απογραφή ήταν απαίτηση της ΕΕ.
    2) Ακόμη κι αν το ΠΑΣΟΚ τα άφησε όλα σκόνη, μέχρι το 2007 τα είχαμε μαζέψει. Και τα ελλείμματα και όλα.
    3) Το θέμα με τις αλχημείες Σημίτη το είχε λύσει ο Αλογοσκούφης όταν ζήτησε από τη GS να σπάσουν τα συμβόλαια που έκρυβαν το χρέος.

    Όλα αυτά έχουν σχολιαστεί σε αυτή τη σελίδα από διάφορους σχολιαστές άπειρες φορές.

    Ένα δικό μου σχόλιο είναι ότι αν όλα τα ανωτέρω είναι αλήθεια, κι αν τα στατιστικά είχαν αποκατασταθεί μέχρι το 2007 τότε κακώς μας διέσυρε ο Γιωργάκης και οι Γερμανοί. Μάλιστα θα προσθέσω ότι αν τα στατιστικά ήταν μαγειρεμένα τότε:
    1) Θα είχε γίνει εξεταστική τόσο στο Ελληνικό όσο και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
    2) Θα είχε απαντήσει ο Παπακωσταντίνου στον Κοντοπυράκη όταν ο Κοντοπυράκης τον αποκάλεσε δημόσια ψεύτη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ anonymous 26/04/2011 22:11:07

      Ακούγοντας το Χρύσανθο, μου ήρθε στο μυαλό η σκέψη ότι υπάρχει σχέδιο πίσω από αυτή την ιστορία με την απογραφή, και είναι το εξής: Θα βάλουν την καθεστωτική προπαγάνδα να διασπείρουν παντού το επιχείρημα εναντίον της ΝΔ, να πειστεί ο κόσμος ότι είναι "κακό πράγμα" να κάνεις τη χώρα σου ρεζίλι στο εξωτερικό, και όταν έρθει η ώρα θα πάρουν την αντίληψη που θα έχει δημιουργηθεί και θα πουν τότε στην κοινή γνώμη "μα το ΠΑΣΟΚ αυτό που έκανε ο Αλογοσκούφης το έκανε πολύ χειρότερα". Και τελικά θα εμπεδωθεί σε όλους το πασοκικό έγκλημα, μέσω της ενασχόλησης της καθεστωτικής προπαγάνδας με τον Αλογοσκούφη.

      Παράλληλα, κάνουν και ζημιά στο προφίλ Αλογοσκούφη, οπότε είναι όλοι ευχαριστημένοι.

      Αν υπάρχει όντως σχέδιο, όπως με έκανε να σκεφτώ η συνέντευξη Χρύσανθου, τότε στο επιτελείο Σαμαρά έχουν ξεφύγει πολύ μπροστά και τη ΝΔ δεν θα τη σταματήσει τίποτε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ anonymous 26/04/2011 22:13:01

      Και τα τελευταία που γράφεις είναι, βέβαια, πολύ σωστά. Νομίζω ότι η ΝΔ ετοιμάζει την τελική επίθεση κατά του ΠΑΣΟΚ. Θα το φυσήξει και θα πέσει.

      • nick avatar
        nick @ Επώνυμος 26/04/2011 22:38:38

        Επώνυμε συμφωνώ απόλυτα. Κι εγώ πιστεύω ότι υπάρχει στόχευση σε αυτό που γίνεται με την απογραφή. "Προετοιμάζει" η ΝΔ το έδαφος για τη χρησιμοποίηση του επιχειρήματος εναντίον του ΠΑΣΟΚ. Πολύ έξυπνη κίνηση, θα δούμε πως σχεδιάζει να το χρησιμοποιήσει τους επόμενους μήνες.

  12. A.M. avatar
    A.M. 26/04/2011 21:32:48

    «Μία μόνο ψήφο ακόμα!»

    Με αυτό το σλόγκαν πρέπει να βγαίνει κάθε νεοδημοκράτης από τώρα και μετά στα κανάλια, στις εφημερίδες, παντού!
    Όχι μόνο οι βουλευτές και οι υποψήφιοι κλπ.
    Κάθε νεοδημοκράτης!
    Εγώ, εσύ, ο καθένας!

    Που σημαίνει
    «εκτός απ την δική σου ψήφο νεοδημοκράτη φέρε και άλλη μία ακόμα!»
    «Και το ΠΑΣΟΚ στο χώμα!»

    Να πως το 20% γίνεται 40% και η ΝΔ κυβέρνηση και ο Σαμαράς πρωθυπουργός!
    Τόσο απλά!

    Κάθε νεοδημοκράτης
    ...«ΜΊΑ ΜΌΝΟ ψήφο ακόμα!»

    Στην ανάγκη βρε αδερφέ κεράστε και κανένα σφηνάκι τους κολλητούς και τις κολλητές σας!
    Και περάστε τους το μήνυμα:
    «Μία ψήφο ακόμα!»
    «Μόνο μία ψήφο ακόμα!»

    Άντε, να παίρνουμε μπροστά!
    Καλά τα λόγια και το θάψιμο των πασόκων αλλά δεν φτάνουν.
    Η Επιθυμητή Τελική Κατάσταση και Κατάληξη πρέπει να μεταφράζεται σε ΨΉΦΟ!

    Εκεί είναι όλο το ζουμί της υπόθεσης.

    «Την δική σου ψήφο και μία ΜΌΝΟ ακόμα!»

  13. jkr avatar
    jkr 26/04/2011 21:34:14

    Εισήλθαμε σε προεκλογική περίοδο, πρώτη ανεπίσημη εμφάνιση Λαζαρίδη, θα έχει άλλες 2 επίσημες...

  14. Θετταλός avatar
    Θετταλός 26/04/2011 21:44:41

    Η δύναμή μας είναι στο δάχτυλό μας.
    Κλείστε την επιτέλους.
    Τί περιμένετε από αυτούς;
    Mας δουλεύουν πρωί βράδυ και καθόμαστε και τους κοιτάζουμε, λες και δεν έχουμε εναλλακτικές πηγές ενημέρωσης.

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/04/2011 21:49:51

    Άψογη η εμφάνιση του Λαζαρίδη στη φωλιά του λύκου. Μπράβο του.
    (Πως και δεν τον ρώτησε η Κοραή και για τους Τσάμηδες; Τι φρούτο είναι ετούτη βρε παιδιά;)

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Strange Attractor 27/04/2011 16:08:53

      Γνωστότατο μεταλλαγμένο! (φρούτο εννοώ, φίλε S.A.)

  16. kostas avatar
    kostas 26/04/2011 21:50:24

    το πεσιμο και των 4αρων με αλλεπαληλες ερωτησεις και απο το ενα θεμα στο αλλο , χωρις να τον αφησουν να απαντησει ειναι παρασημο ...Εχετε δει ποτε κανεναν που ηταν υπουργος η κατι εστω βουλευτης να δεχετε τετοιο καταιγισμο ??? το να ειναι αντισυστημικος τελικα ποναει ... τι να κανουμε αλλοι εχουν παρελθον σε κυβερνησεις που εφεραν τη χωρα εδω που την εφεραν και τους μιλανε με τακτ στα πανελ ...Και ο Λαζαριδης εχει παρελθον στην εντατικη απο το ξυλο των ΕΑΤ-ΕΣΑ ...

  17. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 26/04/2011 21:56:38

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ( ΑΦΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΙΚΑ) ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΚΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ...ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο Κ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ ΠΡΩΙΝΟ ΤΗΣ ΝΕΤ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΩΡΑΙΟ...΄΄ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ...΄΄

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/04/2011 22:00:21

    Απογραφή; Καλό ακούγεται. Αλλά:
    Απογραφή Δημόσιας περιουσίας κάνανε;
    Απογραφή θέσεων εργασίας και εργαζομένων στο Δημόσιο κάνανε;
    Συγγνώμη, αλλά άν δεν μάθεις πρώτα-πρώτα τα περιουσιακά στοιχεία της "επιχείρησής" σου και τι προσωπικό απασχολείς, τι σόι "απογραφή" ήταν αυτή;
    Τελικά, κυρίως από έλλειψη απλούστατης κοινής λογικής πάσχουμε. Και από πάνω, ταλαιπωρούμε αγρίως το λεξιλόγιο της Ελληνικής γλώσσας.

  19. remali avatar
    remali 26/04/2011 22:10:25

    Tον θεωρω πολυ εξυπνο ανθρωπο. ομως η ιδεολογικη του αντιφαση θα κανει τον ιδιο να γινει Ρουσοπουλος και την ΝΔ να παραπαιει σαν του Κωστακη.

    • Loretta avatar
      Loretta @ remali 27/04/2011 01:25:45

      Ειναι δυνατον να συγκρινεις το ΧΡΥΣΑΝΘΟ με τον ριρη??? παμε καλα???

  20. Eagle avatar
    Eagle 26/04/2011 22:11:16

    Χριστίνα Κοραή, δημοσιογράφος χωρίς άποψη. Η πρώτη δια-κόπτρια.
    Ας τα βλέπει η ΝΔ που την είχε στην ΝΕΤ και στον 9.84.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Eagle 26/04/2011 22:17:21

      εντελώς χωρίς άποψη όμως...πόσο δίκιο έχεις

  21. φωνη avatar
    φωνη 26/04/2011 22:16:41

    Αριστος ο Λαζαρίδης......τους έσκισε κανονικά. Τους έπαιζε στα δάχτυλα. Αλλά τους την χάρισε εκεί που μιλάγανε περί λαϊκής κατακραυγής και τους λέει: και τα media φτύνει ο κόσμος, δε φτύνει μόνο εμάς. Και λέει ο Σαραντάκος: εμείς δεν φάγαμε δημόσιο χρήμα. Λες και άλλοι είναι αυτοί που κάνανε τα δημόσια έργα υπερκοστολογημένα, άλλοι εισπράτουν τα διόδια, άλλοι παίρνουν επιχορηγήσεις για το μέγαρο μουσικής.

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2011 22:21:01

    Ολα καλα και Λαζαριδης και Μιχελακης τους εχουν για πρωινο....
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!!
    Με ζορι και επι τουτου παρακολουθησα ΜΕΓΚΑ... εεεεεεεεεε δεν χρειαζοταν να τους δωσουμε φαγητο...!!!
    Λαθος το timing. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ και αστοχια. Αποψη μου!!
    Εκει που εχουμε στη φαπα ολο το ΥΣ του ΠΑΣΟΚ να ασχολουμαστε με Αλογοντυλαν..???? και να γελανε στα παραθυρα???

    ΕΛΕΟΣ... ...

    ΠΠ

    • spiros avatar
      spiros @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 06:38:57

      ΠΠ Ο Αλογ... ήταν κερασάκι για την εξόρμυση για την πτώση του ΠΑΣΟΚ. Ο Λαζ. είπε πάρα πολά και ανακάλυψε έμεσα πλην σαφώς για τις δημοσκοπήσεις ότι υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο ανάτασης της ΝΔ . Όλοι περιμένουν το Ζάπειο ΙΙ για την έναρξη. Ακόμη και για 9 Μαΐου είναι ανοικτό και όχι σίγουρο. Άρα επιλογή δική τους. Κρατάνε τον αιφνηδιασμό στο χλερι τους και δεν σλυρρονται.

  23. moriarty avatar
    moriarty 26/04/2011 22:56:18

    Πράγματι η διαφορά επιπέδου ήταν προφανής. Ο ΧΛ πέρασε τα μηνύματά του με σταθερότητα και δεν έπεσε στο επίπεδο των δημοσιογράφων του Μέγκα. Θα μπορούσαν να του είχαν κάνει πιο δύσκολες ερωτήσεις και ν´ ακούσουμε πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά αυτοί μόνο σε καφενειακές συζητήσεις εντυπωσιασμού και συνεχών διακοπών είναι εκπαιδευμένοι.

  24. juliet avatar
    juliet 26/04/2011 22:56:26

    @Π.Π
    Χρόνια Πολλά ,
    Τι σε πειράζει,οτι ανεχτήκαμε το ξαναβρίσκαμε μπροστά με περισσότερη έπαρση και βλακεία.Εκλεισε το θέμα,με το τρόπο τούτο λες ,ας είχα μυαλό να βγάλω τα σκατά σας στη φόρα και να τελείωνω , η ανεκτικότητα μπορεί να γυρίσει ηττοπάθεια.

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 26/04/2011 23:01:26

    Μου κάνει εντύπωση που οι καθεστωτικοί εμφανίζονται σφιγγμένοι ή και μπερδεμένοι και με αλλαγμένο υφος καθ' ότι έχουν:
    -να αντιμετωπίσουν τον ορθολογισμό του Χρύσανθου
    -να βγούν απο τα κατά συνθήκην ψεύδη στα οποία είναι εθισμένοι, και
    -να αποφύγουν το ατέρμονο απεραντολογικό μπλά μπλά που δεν περιέχει ούτε ψήγμα ιδέας.

  26. Κώστας avatar
    Κώστας 26/04/2011 23:02:40

    Xόρτασαν κατραπακιές οι υπάλληλοι του Mega. Αλλά και η κα. Κοραή δεν έμεινε παραπονεμένη. Για άλλη μία φορά φάνηκε το τεράστιο έλλειμμα κατάρτισης, γνώσεων και πολιτικής παιδείας των τηλεδημοσιογράφων.
    Ας τα βάλουν με κανέναν άλλο. Κάτι τέτοιους ο Λαζαρίδης τους έχει για πρωινό.

  27. Kώστας Β. avatar
    Kώστας Β. 27/04/2011 00:01:37

    Κανα δυό εμφανίσεις ο Λαζαρίδης ο Κρανιδιώτης και ο Σαμαράς το ποσοστό της ΝΔ θα φτάσουν στα ύψη.Οι κάθε λογής διαδρομιστές των καναλιών καλά θα κάνουν να την αράξουν ή τουλάχιστον να μελετήσουν τον Σαμαρά, και μετά να βγαίνουν.

  28. Hercules! avatar
    Hercules! 27/04/2011 00:19:28

    Μεγαλος γατος ο Χρυσανθος. Η τιτανια ηρεμια του, εβγαλε απο τα ρουχα τους ολα τα λιμα της μεγκα-δημοσιογραφιας. Απολαμβανα καθε φορα που την επιθετικη ερωτηση τη γυρνουσε επανω τους! Διανα εκανε ο Σαμαρας!

  29. Γ.Κ avatar
    Γ.Κ 27/04/2011 01:00:03

    Χρύσανθε Λαζαρίδη...Ντός και δέβα αγόρι μου!

    • Xρύσανθος Λαζαρίδης avatar
      Xρύσανθος Λαζαρίδης @ Γ.Κ 27/04/2011 11:05:13

      Να σαι καλά τεμέτερον...

  30. Δήμος avatar
    Δήμος 27/04/2011 01:22:39

    Βάλτε και το 4ο μέρος.

    Τρελό γέλιο εκεί που λένε πως εμείς (τα ΜΜΕ) δεν κλέψαμε, δεν πήραμε δημόσιο χρήματα. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Δήμος 27/04/2011 01:23:21

      Από το γέλιο μου έφυγε και ο πληθυντικός :)

  31. Κώστας avatar
    Κώστας 27/04/2011 01:43:12

    Πάντως ο Χρύσανθος είναι άδικος. Κάνει διακρίσεις. Δεν μπορεί να ξεπατώνει τα φαιδρά τσικό του Συγκροτήματος(Ραβανός) και στους υπαλλήλους του Μega-YENEΔ να ρίχνει απλά ψιλές.

    -Ραβανός:- Υπάρχει η αίσθηση ότι ο κ. Σαμαράς επηρεάζεται από μια κλειστή ομάδα συμβούλων, στην οποία ανήκετε και εσείς.Τι απαντάτε;
    Χ. Λαζαρίδης«Ο κ. Σαμαράς συζητεί με τους πάντες, ρωτάει τους πάντες και διευρύνει συνεχώς τον κύκλο των συνεργατών του. Την “καταβρίσκει” να μαθαίνει συνεχώς. Και δεν έχει αλλάξει σε αυτό από φοιτητής. Τι να απαντήσω;...

    -Ραβανός: Πώς θα πείσετε για μια σύγχρονη διακυβέρνηση όταν στον κομματικό ανασχηματισμό αξιοποιήθηκαν περισσότεροι από 70 βουλευτές;..

    Χ. Λαζαρίδης: Μόλις πριν από λίγο ρωτούσατε αν ο Σαμαράς λειτουργεί με “στενό πυρήνα” συμβούλων. Τώρα αναρωτιέστε γιατί έδωσε ρόλο στα... τέσσερα πέμπτα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Πρέπει να αποφασίσουμε για ποιο πράγμα θα ασκήσουμε κριτική στον Σαμαρά. Επειδή είναι πολύ “στενός” ή επειδή είναι πολύ “πλατύς”; Και τα δύο δεν γίνεται...

    -Ραβανός: Ενας πρώην «Ρηγάς», στέλεχος του ΚΚΕ εσωτ., με αντιδικτατορική δράση, βρέθηκε πρώτα στην Πολιτική Ανοιξη και μετά στη ΝΔ, ενώ ανήκει και στο «εθνικοπατριωτικό τόξο». Είναι φυσιολογικό;

    Χ. Λαζαρίδης: Θα ήταν πιο... “φυσιολογικό” να είχα προσχωρήσει στο ΠαΣοΚ; Θα ήμουν πιο “πολιτικώς ορθός”, έτσι; Το 1973 αγωνιζόμουν για “εθνική ανεξαρτησία και λαϊκή κυριαρχία”. Κανένας δεν με είπε τότε μέλος του... “εθνικοπατριωτικού τόξου”! Για τα ίδια αγωνίζομαι όλα τα χρόνια που μεσολάβησαν... Για τα ίδια και σήμερα. Στην Ελλάδα του μνημονίου και της τρόικας- σε άλλες εποχές, με άλλους όρους- αγωνίζομαι ακριβώς για τα ίδια: για “εθνική ανεξαρτησία” και “λαϊκή κυριαρχία”. Δεν ξέρω αν είναι “φυσιολογικό” αυτό... Πάντως “πολιτικώς ορθό” δεν είναι! Και πολύ το χαίρομαι».

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=382739

  32. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 27/04/2011 02:13:19

    Δείτε και το μέρος 4 που μάλλον είναι μεταξύ του 1 και του 2

    http://www.youtube.com/watch?v=rwvY0yIm15Y

    • Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
      Τζώννη Μπη Γκουντ @ Τζώννη Μπη Γκουντ 27/04/2011 02:19:52

      (λάθος, δεν είναι μεταξύ 1 και 2, είναι το τέταρτο μετά το 3 - http://www.youtube.com/watch?v=rwvY0yIm15Y )

  33. Νικολάκης Χαρ. avatar
    Νικολάκης Χαρ. 27/04/2011 15:12:09

    θέλω να ρωτήσω.
    Την απογραφή την έκανε μονος του ο Αλογοσκούφης;
    Δεν τον έβαλε ο Καραμανλής;
    Μην μας τρελλάνει ο Λαζαρίδης.

  34. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 27/04/2011 16:27:48

    Παιδιά βάζω ένα στοιχηματάκι, πως από χθες συσκέπτονται στο ΜΕΓΑλο κανάλι με ποιούς απέναντι θα ξανακαλέσουν το Χρύσανθο, για να ανατρέψουν το υποτιμητικό σκορ! Ένας εναντίον πέντε και να τους στείλει στα αποδυτήρια δαρμένους και μάλιστα μέσα στην έδρα τους, δεν μολογιέται!

  35. Aggelos avatar
    Aggelos 27/04/2011 16:50:11

    απλα δεν θα τον ξανακαλεσουν..

    πολυ ρισκαραν τωρα...

  36. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 27/04/2011 17:33:21

    Το φυσάν και δεν κρυώνει.
    Πάντως, αξία έχει το γεγονός, ότι οι νοήμονες πολίτες το χάρηκαν ιδιαίτερα. Ο Λαζαρίδης έδωσε με τη στάση του και τις απαντήσεις του αίσθημα αξιοπρέπειας σε πολύ κόσμο.

  37. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 27/04/2011 23:00:02

    Αρχίζει και μεγαλώνει η λίστα ανεπιθυμήτων του Μega : Τζαβάρας, Λαζαρίδης και έπεται συνέχεια. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα !!!!!!!!!! Τί περίμεναν να ακούσουν δηλαδή ; Ότι το μνημόνιο είναι ευλογία για τον τόπο - που έλεγε ο Πάγκαλος ; Eίναι λογικό πάντως να είναι ειρωνικοί και επιθετικοί γιατί βλέπουν ότι αυτή η πολιτική είναι αδιέξοδη. Θα φύγουν από τη φυσούνα (θυμηθείτε τη σκηνή στο Αλεξάνδρειο όταν έπαιζε ο Άρης των Γκάλη, Γιαννάκη τη δεκαετία του '80).

  38. zbigniew breszinski avatar
    zbigniew breszinski 28/04/2011 01:08:04

    Δεν τον ήξερα τον Λαζαρίδη, αλλά είδα 5 φορές -σκασμένος στα γέλια- το στιγμιότυπο που λέει στον Οικονομέα "υπάρχει κίνδυνος να σου χαλάσω την έκπληξη" (στον ενικό πάντα)...Ο οικονομέας μένει "κόκκαλο", με ανοιχτό το στόμα για μπόλικα δευτερόλεπτα....Απόλαυση.


    Ως μη κομματικός φίλος της ΝΔ, βεβαίως, οφείλω να αναρωτηθώ: πώς είναι δυνατόν οι ίδιοι άνθρωποι που χαίρονται τον Λαζαρίδη, να ανέχονται το είδος του λόγο που εκφέρουν κάτι γλοιώδεις τύποι του κομματικού σωλήνα, σαν τον Σταϊκούρα, τον Αβραμόπουλο, και τόοοοσοι άλλοι στον "μπαξέ" της ΝΔ (όπως και στα υπόλοιπα κόμματα βεβαίως)....

    ξεβρωμίστε το "μαγαζί", και βγείτε να πείτε τα πράγματα με το όνομά τους, το τί σκοπεύετε να κάνετε για να "στηθούν" στο Σύνταγμα οι δωσίλογοι παπα-γιωργο-πεταλωτές των εργολάβων και της διεθνούς μαφιοκρατίας (ΕΕ ΔΝΤ ΕΚΤ κλπ). Μόνο άμα βγεί ένας άνθρωπος με καθαρό λόγο και χωρίς περιστροφές και πεί την αλήθεια (ΟΛΗ την αλήθεια, όχι τη μισή, για να νομίζουμε οτι έχει διαφορά από την έτερη, πράσινη συμμορία), μπορεί να ξανασκεφτεί ο κόσμος να ψηφίσει τον "Αντώνη". Άμα βέβαια ο "Αντώνης" βγαίνει και λέει οτι "θα τηρήσουμε τις υπογραφές του αρχιπροδότη και των συν αυτώ", και τόσους μήνες δεν έχει ρίξει ακόμα αυτή την κυβέρνηση (με ένα "φού" πέφτει, άμα θέλει ο "Αντώνης", τί πρέπει να καταλάβουμε εμείς που δεν φοράμε τα κομματικά γυαλιά; Αυτό που καταλαβαίνουν και οι γιαγιάδες στη λαϊκή, βεβαίως-βεβαίως (ισοπεδωτικό, ξεισοπεδωτικό)

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/04/2011 10:47:31

    Πολύ καλή συνέχεια μιας πολύ καλής πορείας του Χ.Λ. περί τα οικονομικά, η οποία κρατά ήδη αρκετούς μήνες (από την ανάλυσή του περί αξιοποίησης Δημόσιας περιουσίας).
    h**p://www.antinews.gr/2011/04/28/98365/#comment-693530

  40. Γιάννης Κ. avatar
    Γιάννης Κ. 29/04/2011 19:55:16

    Χριστέ μου, ήτανε κάποτε σοβαρός άνθρωπος ο κύριος.
    Ίσως να φταίει ο όχλος που εκπροσωπεί.

  41. remali avatar
    remali 07/05/2011 12:29:22

    καλα την ειδα την συζητηση. ουτε κατετροπωσε κανεναν αντιθετα σαν χαμενος ηταν. πηγαινε οπου τον πηγαιναν. μην δημιουργειτε θεμα με χαζοχαρουμενες εκφρασεις. το επιασαν το μηνυμα στην ντορα εκει το στελνετε . οκ. σε ολους τους αλλους η πορεια της ΝΔ ειναι ...αφαντη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.