27/09/2008 01:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λαβρόφ: Οι ΗΠΑ πιέζουν απροκάλυπτα την Ελλάδα (!!!)

Την ευγνωμοσύνη του προς την ελληνική ηγεσία για την πρόοδο στην ενεργειακή συνεργασία Ελλάδας - Ρωσίας, αλλά και την πεποίθησή του ότι τα σχέδια του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη και του αγωγού φυσικού αερίου South Stream θα υλοποιηθούν, εξέφρασε ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ σε συνέντευξή του στο ρωσόφωνο περιοδικό της Μόσχας «Ελλάδα και ελληνικά ΜΜΕ», με αφορμή τα 180 χρόνια διπλωματικών σχέσεων μεταξύ Μόσχας και Αθήνας.

Αναφερόμενος -μεταξύ άλλων- στην ενεργειακή συνεργασία των δύο χωρών και την υπογραφή των συμφωνιών για τον πετρελαιαγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη και τον αγωγό φυσικού αερίου «Νότιο Ρεύμα» (South Stream), ο κ. Λαβρόφ επισημαίνει ότι «τα τελευταία χρόνια όντως στη συνεργασία μας στον ενεργειακό τομέα πραγματοποιήθηκε ένα είδος άλματος» και προσθέτει: «Είμαστε ειλικρινά ευγνώμονες στην ελληνική ηγεσία και προσωπικά στον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή για την πλήρη υποστήριξη αυτών των σημαντικών σχεδίων».

«Είναι απολύτως φυσικό ότι αυτό δεν αρέσει σε όλους», συνεχίζει ο Ρώσος ΥΠΕΞ ισχυριζόμενος ότι «διαπιστώσαμε ότι η αμερικανική διοίκηση άσκησε τον τελευταίο καιρό απροκάλυπτη πίεση στην ελληνική ηγεσία, προσπαθώντας να εμποδίσει τη συνεργασία μας στην ενεργειακή σφαίρα. Προσπαθούν να τρομάξουν την Ελλάδα ότι η συνεργασία μαζί μας δήθεν οδηγεί σε όλο και μεγαλύτερη εξάρτηση από τη Ρωσία».

Κατά τη γνώμη του κ. Λαβρόφ «στην πραγματικότητα η υλοποίηση τεράστιων ενεργειακών σχεδίων, που βασίζονται στον ισορροπημένο υπολογισμό των αλληλοσυνδεόμενων συμφερόντων των παραγωγών, των διαμετακομιστών και των καταναλωτών ενεργειακών πηγών, στοχεύει στην εδραίωση της ενεργειακής ασφάλειας της Ευρώπης και την εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ ΕΕ και Ρωσίας σε αυτόν τον τομέα. Ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να αντιμετωπίζονται οι αγωγοί Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη και «Νότιο Ρεύμα».
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=942201

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 27/09/2008 03:20:47

    τα αμοιβαια δηλαδη επηρεαζονται απο την κριση στις αμερικανικες τραπεζες ???

    μη με παραξηγεις ειμαι τελειως ανιδεος επι του θεματος για αυτο σε ρωταω !

  2. KAN avatar
    KAN 27/09/2008 03:21:54

    Οι μεγάλοι χαμένοι είναι οι κάτοικοι της περιοχής.το τοπίο στην Αλεξανδρούπολη θα γίνει σαν την Ελευσίνα.Και μιλάνε τάχα για γεωπολιτική αναβάθμιση της χώρας και παπαριές.Ο μόνος που κερδισε απο αυτην την ιστορία εκτός απο τους Ρωσους είναι ο Κοπελούζος

  3. M avatar
    M 27/09/2008 03:49:40

    Κάποιοι φίλοι επισκέφθηκαν μέσα καλοκαιριού την Χαλκιδική και μου είπαν πως τριγύρω τους άκουγαν μόνο ρωσικά... Όπου και να γύρναγαν κατά βάση πάνω σε Ρώσους έπεφταν.

  4. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 27/09/2008 09:41:51

    Και σίγουρα τέτοιες παπαριές στα "ΤΑ ΝΕΑ" εμείς ονομάζουμε δημοσιογραφική επιτυχία του Στέργιου Ν.

  5. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 27/09/2008 09:54:09

    Εχουν δίκιο οι Ρώσοι, 180 χρόνια τσαρικών δανείων είναι αυτά, δική τους είναι η επικαρπία.

  6. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 27/09/2008 10:15:48

    Αθ. Κλάρας-Αυτό μυρίστηκε και ο Εφρεμ και ζητά τα ξένα κόλλυβα στη Μόσχα

  7. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 27/09/2008 10:33:18

    δημοσθένης – Στο Αγιο Ορος η Μονή Ιβήρων ανήκει στους Ρώσους, οι Ιβηρες ήταν μία αρχαία φυλή που με κοιτίδα την σημερινή Γεωργία έφτασαν μέχρι την Ιβηρική χερσόνησο. Τον Εφραίμ τον έχουνε γραμμένο.

  8. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 27/09/2008 10:40:08

    Αθ. Κλάρας-μαζι σου (razem z toba)

  9. saden avatar
    saden 27/09/2008 10:42:41

    Στη Χάγη το θέμα του Κοσόβου είπε Γ.Παπανδρέου απο την Ν. Υόρκη.
    Τελικά απο αυτόν τον άνθρωπο όλα μπορείς να τα περιμένεις!
    Διάλυση Γιουγκοσλαβίας -τώρα υποστηρικτής της Σερβίας.

  10. theo avatar
    theo 27/09/2008 10:46:09

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΓΙΩΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΔΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ. ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ (ΕΜΕΙΣ) ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ. ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΘΑ ΕΝΤΑΘΟΥΝ. ΓΙΑΥΤΟ ΝΑ ΤΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΠΙΤΑΛΟΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΕΣ ΑΓΓΛΙΚΑΝΟΥΣ ΚΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ. Ο ΕΧΩΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕ ΓΥΜΝΟ ΜΑΤΙ, ΟΤΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΦΕΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΑΓΑΙΔΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΑΦΕΝΤΗ.

  11. Παπαγεωργίου...Ε avatar
    Παπαγεωργίου...Ε 27/09/2008 10:52:10

    Καλημέρα σε όλους σας! Θα "συνιστούσα" σε όποιους έχουν καταθέσει τα χρήματά τους σε "επισφαλείς" επενδυτικούς λογαριασμούς να σκεφτούν το ενδεχόμενο να "αλλάξουν" επενδυτικές προτιμήσεις από Δευτέρα. Καλύτερα να τα έχετε στο σπίτι σας να τα κοιτάτε...Δεν χρειάζεται πανικός σε καμία περίπτωση, απλά λιγάκι μυαλό και λίγο από τον χρόνο σας. Εμείς οι ηλικιωμένοι οικονομολόγοι λέμε το εξής σε τέτοιες κρίσιμες περιπτώσεις "Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά". Και κατι αλλο..."κατα τον νου και η γνώση"....

  12. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 27/09/2008 10:55:25

    Theo – Συμφωνώ ότι οι Ρωσία είναι ανερχόμενη δύναμη, εξάλλου ποιοι βγήκαν ωφελημένοι από το ράλυ της τιμής τους πετρελαίου όταν το βαρέλι έφτασε τα 150 δολάρια ; οι Ρώσοι και ο Τσάβες.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/09/2008 10:55:38

    Παιζει να μοιραζομαστε Υπ Εξ με τον Πουτιν? (Σεργιος Λαβριδης)

    Παιζει αδελφοποιηση Κρατων? Οπως κανουν οι Δημοι?

    Κ ο Ταντιτς μια χαρα τα λεει επισης-ο βρεγμενος τη βροχη δεν τη φοβαται.

    Παιζει να παρουμε τα Σουχοϊ ? Αυτο που φρεναρει και τραβα χειροφρενο στο αερα? το SU-35, ή το SU-47 ?

    Παιζει να γινουμε οτι η Τουρκια για τους Αμερικανους εμεις για τη Ρωσσια?

    Παιζει να βαλουμε τα Ρωσσικα στα σχολεια αντι αχρηστων γλωσσων?

    Παιζει να μας δωσουν τα δεδομενα για τα πετρελαια στον ΕΛλαδικο χωρο τα οποια εχουν απο στρατιωτικους χαι τεκ δορυφορους .. και να τα εκμεταλλευτουμε μαζι? ΒΑζουμε και μια Chevron ετσι να χαιρονται τα νεφελιμ..

    ΠΠ

  14. theo avatar
    theo 27/09/2008 11:09:38

    ... ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ. ΜΕ ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΟΜΩΣ. ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ ΣΕ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΣΕ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΗΓΕΜΟΝΑ ΤΟΥ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ. ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ, ΑΣ ΑΝΑΤΡΕΞΟΥΝ ΤΙΣ ΘΥΜΗΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ...

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/09/2008 11:18:14

    Απολυτο δικιο ο theo !!! Φιλους οι Ρωσσοι δεν κανουν και ποτε δεν εκαναν ιστορικα.

    Δεν εχει φιλους η Αρκουδα στο ζωικο βασιλειο.

    ΠΠ

  16. stelios avatar
    stelios 27/09/2008 12:15:44

    Οι Ρωσσοι ειναι γουρουνια και αδιστακτοι,αλλα απλα ουτε καλυτεροι ουτε χειροτεροι απο τους αλλους,εμεις να κυτταμε το συμφερον μας οπως κανουν οι Τουρκοι που παιζουν ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΜΠΛΩ,
    οσο εισαι δουλοπρεπης,αντι για ευχαριστω εισπραττεις σφαλιαρες μετ'επαινων,αν κανεις τον ζορικο ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ,ολο τρως κατηγοριες και επικρισεις,στο τελος ομως ΠΑΝΤΑ παιρνεις αυτο που θες και σε σεβονται περισσοτερο.

  17. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 27/09/2008 14:14:52

    παντως ο Μ σχολιο νουμερο 5 .... εχει δικιο ειχε παρα πολλους φετος αλλα παντα εχει αρκετους ... οπως και βουλγαρους τουριστες επισης και φυσικα Γερμανους

  18. Robin Hood avatar
    Robin Hood 27/09/2008 16:14:18

    Οι Αμερικανοί του Μπούς να πάνε να κάνουν τον μάγκα στους Κινέζους και Γιαπωνέζους (π.χ. Mitsubishi) που αγοράζουν τις χρεωκοπημένες τράπεζές τους (αλλά εκεί δεν τους παίρνει, δεν θα έχει κοκό).
    Ο τσαρικοί Ρώσοι του Πούτιν να πάνε να κάνουν τις παπαριές τους στον ηγούμενο Εφραίμ Ρασπούτιν και στους Κυπριο - Λιβανέζους τραπεζίτες φίλους τους

    ΕΞΩ ΟΙ ΔΥΟ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ και οι Έλληνες τσάτσοι τους.

  19. Εναντίον των δύσοσμων αερίων avatar
    Εναντίον των δύσοσμων αερίων 27/09/2008 16:16:58

    Κοπελούζος ή Μπόμπολας;
    Who is the best Russian connection;

  20. Παραδοσιακός Αγιορείτης Γέρων avatar
    Παραδοσιακός Αγιορείτης Γέρων 27/09/2008 17:25:16

    @ Αθ. Κλάρας (12)
    Η Ρωσική Μονή στο Άγιο Όρος είναι του Παντελεήμονος.
    Η Μονή Ιβήρων ανήκε από την ίδρυσή της και κατά παράδοση στους Γεωργιανούς μοναχούς (για το σημερινό ακριβές της Status δεν είμαι βέβαιος).
    Η διεκδίκηση μέρους της Κόκκινης Πλατείας από τη Μονή Ιβήρων ανάγεται σε δοσοληψίες με παλαιούς Τσάρους (πρό Μεγάλου Πέτρου). Δεν ξέρω άν είχε βάλει το χεράκι του και ο Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Τζουγκασβίλι (ο με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Στάλιν), Γεωργιανός γαρ εκ της γνωστής και εκ των τελευταίων γεγονότων πόλεως του Γκόρι.

  21. Basil avatar
    Basil 27/09/2008 20:22:03

    -Οι δηλώσεις του Σέργιου Λαβρωφ σίγουρα αποτελούν μια στήριξη στον Καραμανλή.

    -Νομίζω ότι η πίεση που ασκούν στο θέμα οι αμερικανοί είναι μεγάλη.

    -Το θέμα το έθιξε ο Μπράιζα με τον πλέον εύστοχο τρόπο South stream will kill TGI.
    Είναι θέμα ποσοτήτων αερίου που θα είναι διαθέσιμοι από τον ένα και τον άλλο αγωγό. Αν γίνει μόνο ο TGI τότε ο εναγγαλισμός και η εξάρτηση από την Τουρκία θα είναι θανάσιμος. Εαν γίνουν και οι δύο τόσο το καλύτερο.

    -Σωστά τονίζουν οι περισσότεροι σχολιαστές ότι η εθνική ανεξαρτησία αποτελεί το ζητούμενο για την Ελλάδα.

    -Το θέμα δεν πρέπει να συνδέται με την συστημική κρίση-διαφθορά των ελληνικών κυβερνήσεων. Δηλάδη κλέβω μεν αλλά είμαι ένταξει επειδή κάνω τους αγωγούς. Ετερον εκάτερον.

    -Οι οικολογικές ανησυχίες πρέπει να τονίζονται ώστε να παρθούν μέτρα αποφυγής υποβαθμισης της περιοχής.

    -Τέλος μου είναι αδιάφορο τι είναι το ξανθό γένος ή η ρώσικη ψυχή. Αυτά τα αφήνω για τους ψυχιάτρους.

  22. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 28/09/2008 01:03:01

    @basil: χάρμα κομμάτι, e-φίλε! Το καταχάρηκα. Και πάνω που με είχε γραπώσει η απογοήτευση με τα γαβροβαζελιακά σχόλια αυτών που έμαθαν να ψηφίζουν στις φοιτητικές εκλογές όποιον προσφέρει το καλύτερο ...τριήμερο στη Μύκονο!

  23. Basil avatar
    Basil 28/09/2008 14:21:24

    Γεια σου Νήπιε Γέροντα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είναι γεγονός ότι το επίπεδο των σχολίων φθίνει. Σημεία των καιρών.
    Τα λέμε...

  24. Factorx avatar
    Factorx 28/09/2008 18:29:34

    @Νήπιο Γέροντα: Ποιο είναι ικανοποιητικό "επίπεδο των σχολίων". Εγω νομίζω οτι τσ ασχόλια αντανακλούν τον κόσμο που ζούμε. Το θέμα όμως δεν είναι να τα λέμε μεταξύ μας και να αυτοικανοποιούμεθα. Αυτό λέγεται και ελιτισμός αν δεν κάνω λάθος

  25. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 29/09/2008 13:19:53

    @Factorx: "Ποιο είναι ικανοποιητικό “επίπεδο των σχολίων”". Είπαμε: τα μη "γαβροβαζελιακά σχόλια αυτών που έμαθαν να ψηφίζουν στις φοιτητικές εκλογές όποιον προσφέρει το καλύτερο …τριήμερο στη Μύκονο!". Θέμα γούστου- "γεύσης"- άποψης- υποκειμενικό είναι, βέβαια, αυτό, -και δεν διεκδικώ με τίποτα το ...αλάθητο του Πάπα.

  26. Factorx avatar
    Factorx 29/09/2008 13:38:07

    @νήπιος γέρων: Πάμε στο σπίτι μου στη Λίμνη Πλαστήρα να είμαστε μόνοι μας και να μην διαφωνεί κανένας μαζί μας;

    Και εντάξει τα γαβροβαζελικά αναχαιτίζονται όσο και όπως μπορω