#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/10/2012 22:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λίγο πριν την επέτειο του "ΟΧΙ" ο Μιχαλολιάκος χαιρετά φασιστικά!



Ξεπέρασαν κάθε όριο οι προκλήσεις της Χρυσής Αυγής η οποία πλέον βάλλει κατά του δημοκρατικού πολιτεύματος και δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο. Λίγες ημέρες πριν από την εθνική εορτή για τον εορτασμό του «Όχι»… όχι από τον Μεταξά αλλά από τον ελληνικό λαό. Ο Ν. Μιχαλολιάκος χαιρέτησε ναζιστικά στη νεολαία του κόμματός για να πει στη συνέχεια ότι αυτά τα χέρια μπορεί να χαιρετούν κάπου – κάπου ναζιστικά αλλά είναι καθαρά χέρια, δεν έχουν κλέψει.

Η κίνησή του αυτή προκάλεσε πολιτικό σάλο και όλα τα κόμματα καταδίκασαν το ναζιστικό χαιρετισμό. Η Χρυσή Αυγή απάντησε με το επίσης προκλητικό τρόπο:

«Το εθνικό καθεστώς του Ιωάννου Μεταξά, που είπε ΟΧΙ στους ξένους εισβολείς και τους πολέμησε στην Πίνδο και την Μακεδονία το 1940-41 είχε καθιερώσει επισήμως τον χαιρετισμό με τεταμένη την δεξιά. Έτσι ακριβώς χαιρετούσαν τότε οι Έλληνες πατριώτες που έδωσαν το αίμα τους για την Ελευθερία της Πατρίδας μας».

Εκτός από ηλίθιοι ναζιστές είναι και ανιστόρητοι. Ο Μεταξάς και το καθεστώς του πολέμησε στην Πίνδο, όχι ο άδολος και ακομμάτιστος ελληνικός λαός; Το φασιστικό καθεστώς του καθαρού φασίστα και δικτάτορα Μεταξά αντιστάθηκε στο ναζισμό; Έλεος πια.

Αν ήταν κάποιος ανόητος νοσταλγός του χιτλερικού και μουσολινικού φασισμού θα τον προσπερνούσαμε. Όμως, εδώ μιλάμε για βουλευτές της ελληνικής βουλής και η κατάσταση είναι πλέον πολύ σοβαρή. Δεν έχουμε να κάνουμε με ρατσιστικές επιθέσεις που για άλλους δικαιολογούνται (κακώς) επειδή η Ελλάδα έχει γεμίσει λαθρομετανάστες. Τώρα έχουμε να κάνουμε με επίσημη παραδοχή της Χρυσής Αυγής ότι είναι νοσταλγοί του ναζισμού. Λίγες ημέρες πριν οι εορτασμοί μας θυμίσουν ότι εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες και εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο σκοτώθηκαν κάτω από τη μπότα των ναζιστών, κάποιοι άθλιοι τύπου που νομίζουν ότι είναι συνεχιστές του Χίτλερ, προκαλούν την αθάνατη ελληνική λεβεντιά. Αυτή που έκανε τους Έλληνες να βγουν στα βουνά και να πολεμήσουν τους φασίστες που χαιρετούσαν όπως ο Μιχαλολιάκος.

Η Χρυσή Αυγή διέβη τον Ρουβίκωνα και οδηγεί την Ελλάδα σε εθνικό διχασμό. Όμως, ο ίδιος ο ελληνικός λαός πρέπει να τους καταδικάσει και να τους απομονώσει. Ίσως τότε από την τρύπα του το αυγό του φιδιού να μην ενοχλεί όταν θα χαιρετά ναζιστικά.

Ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Ηρακλείου, κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, σχολιάζοντας τον φασιστικό χαιρετισμό του Γραμματέα της Χρυσής Αυγής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 H Νέα Δημοκρατία

«Στην Ελλάδα είναι γνωστό ότι είσαι ό,τι δηλώσεις. Όμως, πολλές φορές ισχύει η ρήση “οι ανήθικοι μιλούν για ηθική”…

Για μας, την πλειοψηφία των Ελλήνων, που εκτελέστηκαν από τους Ναζί και οι δυο μας παππούδες, και χάσαμε έντεκα συγγενείς σε εθνικούς αγώνες, ο φασιστικός χαιρετισμός δεν είναι μόνο πρόκληση, αλλά και ύβρις.

Λίγες ημέρες πριν γιορτάσουμε την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η φασιστική τραγωδία της κατοχής της χώρας μας παρουσιάζεται ως φασίζουσα κωμωδία ορισμένων στην Ελλάδα του 2012.

Ο ελληνικός λαός έχει και μνήμη και κρίση».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος avatar
    Γιωργος 21/10/2012 22:31:11

    +1000

  2. Ανεργος avatar
    Ανεργος 21/10/2012 22:44:29

    Παρεξηγήθηκε ο panas....χαχαχ

    • panas avatar
      panas @ Ανεργος 21/10/2012 23:16:18

      Ως ο λατρεμένος θεός αυτού το τύπου με τα γυαλιά στην φωτογραφία, ναι έχω παρεξηγηθεί... :)

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 21/10/2012 22:45:39

    “Από το σοβαρό στο γελοίο, η απόσταση είναι μικρή. Από το γελοίο στο σοβαρό, όμως, η απόσταση είναι τεράστια. Όταν ο ήλιος δύσει, όλοι κλείνουν τις πόρτες. Tο ίδιο και όταν ένας ισχυρός ξεπέσει” ~Λαϊκή παροιμία

  4. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 21/10/2012 23:00:11

    Την μισή αλήθεια δεν θα την λέτε,και την άλλη θα την κάνετε γαργάρα???.Η Αλήθεια 'οσο και να την κρύβετε θα είναι για λίγο,άρα θα την μάθει ο λαός και θα σας κράξει.

    • dim avatar
      dim @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 21/10/2012 23:09:44

      Θες όλη την αλήθεια? Ακου την λοιπόν:

      Ο υμνητής του Χίτλερ λίγο - πολύ μας είπε χθες το εξής καταπληκτικό:

      "Καλύτερα Ναζιστής, παρά κλέφτης"

      Να τον χαίρεστε....

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ dim 21/10/2012 23:51:20

        Η Κεντροαριστερά βέβαια προτιμά τους κλέφτες διότι η ίδια έχει εντρυφήσει στο "πλιάτσικο"...
        Με αιχμή του δόρατος κάτι Τσοχατζόπουλους και λοιπούς "αγωνιστές", δίδαξε "δημοκρατία" σε αυτόν τον τόπο...

        • dim avatar
          dim @ Βασίλης Γκιώνης 22/10/2012 00:29:03

          Καταλαβαίνω πως το λες αλλά στο δίλημμα κλέφτης ή ναζιστής, δεν υπάρχει κεντροαριστερά και κεντροδεξιά...

          Δεν υπάρχει δημοκράτης, φιλειρηνικός άνθρωπος που να μη προτιμάει τον κλεφτη, από τον ναζιστή. Αν σε κλέψει κάποιος, μπορείς να ξαναφτιάξεις την περιουσία σου, αν σε σκοτώσει δε μπορείς να φτιάξεις τίποτα μετά...

          • DexMax avatar
            DexMax @ dim 22/10/2012 00:40:27

            Άρα εσύ προτιμάς τους κλέφτες που λεηλάτησαν τον τόπο και έφεραν την Ελλάδα σε αυτό το χάλι...ωραία...είναι ισχυρό άλλοθι αυτό για τους κλέφτες...δεν λέω...

          • dim avatar
            dim @ DexMax 22/10/2012 03:22:17

            Κανέναν δε προτιμάω, αλλά αν ήταν να διαλέξω αναμεσα σε ένα κλέφτη και ένα ναζιστή, θα διάλεγα τον κλέφτη, ενώ ο Μιχαλολιάκος προτιμά να είναι ναζιστής παρά κλέφτης, αυτό είπε...

            Ο ναζιστής δε θα διστάσει να σε σκοτώσει, αν δεν παραδοθείς σε αυτόν, αν αμφισβητήσεις ότι μόνο αυτός κατέχει τη μόνη αλήθεια, και αν σκοτωθείς μετά δεν έχει συνέχεια, τέλος...

            Ο κλέφτης θα σε κλέψει, αλλά μπορείς μετά να ξαναφτιάξεις τη περιουσία σου, να τον βρείς, να τον φυλακίσεις... νομίζω η διαφορά είναι προφανής ...

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ DexMax 22/10/2012 09:39:20

            Oι ναζιστές κατέκλεψαν και σταύρωσαν και μέχρι σήμερα ΔΕΝ αποζημίωσαν την Ελλάδα.

          • noldor avatar
            noldor @ η Dimi 22/10/2012 11:37:15

            ...και συνεχίζουν να κλέβουν και να σταυρώνουν την Ελλάδα

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ noldor 22/10/2012 21:16:11

            Νoldor, χθες, ο κ. Θ. Πάγκαλος, για τον ξεχασμένο; Περικλή μάς μίλησε. Για το «Αυθημερόν Τελευθησάτω», όμως, ούτε μία λέξη ψέλλισε.

  5. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 21/10/2012 23:01:36

    Τα όποια λάθη της κυβέρνησης σ'ένα καθεστώς εκτάκτων συνθηκών, ή οι αρκετοί (πολλοί , ναι )απατεώνες πολιτικοί , ( που να μη ξεχνάμε ότι εμείς τους έχουμε εκλέξει και επανεκλέξει), δεν μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι μ' αυτούς που ανερυθρίαστα , προκλητικά και δολίως σκεπτόμενοι, πατάνε πάνω στους δικούς μας ήρωες και τιμούν μια από τις πιο μαύρες σελίδες της σύγχρονης ιστορίας , λησμονώντας , ( προφανώς γιατί δεν τη θεωρούν ως τέτοια ), την οδύνη και καταστροφή που υπέστη ο λαός τότε ,χωρίς να φταίει. Η γενίκευση πάντα ήταν χαρακτηριστικό αυτών που δεν χρειάζονται τα επιχειρήματα, είτε γιατί δεν μπορούν να τα παρακολουθήσουν , είτε γιατί οι φωνές είναι πιο εύκολες και κατανοητές . Και για τη ιστορία , ο πατέρας μου που πολέμησε στο αλβανικό μέτωπο, ουδέποτε χαιρέτησε έτσι.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Diamond Angel 21/10/2012 23:18:21

      !!!!!!!

  6. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 21/10/2012 23:02:19

    Την μισή αλήθεια δεν θα την λέτε,και την άλλη θα την κάνετε γαργάρα???.Η Αλήθεια 'οσο και να την κρύβετε θα είναι για λίγο,άρα θα την μάθει ο λαός και θα σας κράξει.Για τα δέκα χιλ. άτομα στήν συγκέντρωση της Χ.Α θα μας πείτε???.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 22/10/2012 18:02:56

      Εσύ «φιλαράκο» ξόδευε τον χρόνο σου για την ενίσχυση της Χ.Α. και τους οπαδούς της και άσε όλους τους υπόλοιπους ΕΛΛΗΝΕΣ να θυμούνται ότι κάποιους παππούδες και γιαγιάδες τους, τους κρέμασαν οι Ναζί. Μπορείς αν θέλεις για ψυχαγωγία να βλέπεις ντοκιμαντέρ από σφαγές και ολόκαυτώματα ελληνικών χωριών πείνοντας γερμανικές μπύρες. Δεν θα πλήξεις. Είναι μεγάλη η ποσότητα τους. Ότι λαχταράει ο κάθε ναζιστής ψυχάκιας. Βάλε και Βάγκνερ με το έπος των Νιμπελούγκεν του, Θα βρεθείς στην Βαλχάλα του καλού Ναζί. Δίστομο, Ανώγεια, Βιάννου, Δοξάτο, Καντάνου Καλάβρυτα, Γραβιά, Τσαριτσάνη, Λιδωρίκι,Τιμπάκι, Παρνασσό, Υπάτη και τόσα άλλα που τα ξεχνάω τώρα. Ένα να βλέπεις κάθε μέρα θα φτιάξεις άρρεια επιδερμίδα. Συγγενής της μάνας μου ήταν ο γιός του παππά που τον κρέμασαν μικρό παιδί, στην κεντρική πλατεία του χωριού της στην Κεφαλονιά τα κτήνη οι Ναζί. Θειός του πατέρα μου ο πρώτος κεφαλλονίτης λοχίας που έπεσε στηνΑλβανία και η μάνα του ούτε ένα οστό του πεδιού της δεν είχε για να θάψη στο νεκροταφείο του χωριού της. Ένας στους τρείς έλληνες έχει και κάποιον «χαμένο» από τους Ναζί. Είτε παιδάκι αλλά και ενήλικο από την πείνα της κατοχής, είτε αγωνιστή υπερασπιστή της πατρίδας, είτε τυχαία συλληφθέντες για αντίποινα. Δεκάδες χωριά κάηκαν μαζί με τους αθώους κατοίκους τους. Χιλιάδες άντρες και γυναίκες βασανίστηκαν. Χιλιάδες ήταν οι ανάπηροι που μετά την απελευθέρωση στηρίζονταν σε αυτοσχέδια ορθοπεδικά βοηθήματα και καροτσάκια με ρόδες από πατινι. Και όλοι αυτοί έζησαν τα υπόλοιπα χρόνια τους, στην εξαθλίωση της φτώχιας και στο περιθώριο αφού κανείς δεν τους έδινε εργασία. Όλοι εσείς οι θιασώτες και οπαδοί του φασισμού βρήκατε πρόφαση τα άθλια ατιμώρητα ρεμάλια, κλέφτες του δημόσιου χρήματος και τους καταχραστές της Δημοκρατίας αλήτες πολιτικούς όλοι τους. Βγήκατε από τις φιδότρυπες σας και σηκώνετε ανάστημα. Δεν είσαστε τωρινό φαινόμενο. Στην κατοχή είσαστε γερμανοτσολιάδες. Στην εποχή του 6ου στόλου νταβατζήδες, κράχτες και καμπαρετζήδες στην Τρούμπα του Πειραιά και λαθροτσιγαράδες. Μετά γίνατε ΒΟΧΑ και οργάνωση καρφίτσα. Έπειτα στην μεταπολίτευση πασοκολαμόγια, νουδούλοι και αριστεροί ιδιοκτήτες σε χαρτοπαιχτικές λέσχες, και μπάρ της κονσομασιόν και βίζιτας με αλλοδαπές και μούγκα τότε για ναζισμό και ναζί επειδή μασάγατε με δέκα μασέλες. Όλα αυτά είσαστε. Μόνο ΕΛΛΗΝΕΣ δεν είσαστε. Ο χρόνος αδυνατεί μνήμη και απαλύνει αισθήματα. Αν στην δεκαετία του ’50 ή και ’80 ακόμη, τολμάγατε να εκφράσετε δημόσια ναζιστικές απόψεις, θα σας είχαν θάψει οι πολίτες σε ενεργό ασβέστη όπως ταιριάζει στα φίδια. Πριν προλάβει να σας περιλάβει κάποιος φιλάνθρωπος δικαστής και σας κλείσει στο δημόσιο τρελοκομείο όπου είναι και η μόνη δική σας θέση μέσα στην δική μας ΕΛΛΗΝΙΚΗ κοινωνία. Στηρίζεις τον Ναζισμό; Φτύνεις και ρυπαίνεις τα κόκαλα όλων των ελλήνων που σκότωσαν οι ναζί άμεσα και έμμεσα. Άρα δεν είσαι έλληνας και δεν έχεις καμία θέση ανάμεσα μας.

  7. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 21/10/2012 23:02:20

    Την μισή αλήθεια δεν θα την λέτε,και την άλλη θα την κάνετε γαργάρα???.Η Αλήθεια 'οσο και να την κρύβετε θα είναι για λίγο,άρα θα την μάθει ο λαός και θα σας κράξει.Για τα δέκα χιλ. άτομα στήν συγκέντρωση της Χ.Α θα μας πείτε???.

  8. γιάννης avatar
    γιάννης 21/10/2012 23:03:09

    "Ο ελληνικός λαός έχει και μνήμη και κρίση" ανακοίνωσε η ΝΔ. Μεγάλη κουβέντα. Θα 'πρεπε να εύχονται να μην έχει...

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/10/2012 23:08:19

    "Το φασιστικό καθεστώς του καθαρού φασίστα και δικτάτορα Μεταξά αντιστάθηκε στο ναζισμό; "
    1. Ηταν δικτατορικό καθεστώς με στοιχεία που παραπέμπουν σε φασιστικά καθεστώτα του Μεσοπολέμου, όχι αμιγώς φασιστικο.
    2. Ναι, αντιστάθηκε το καθεστώς του Μεταξά στον ναζισμό. Το ΟΧΙ φυσικά δεν το είπε ο ελληνικός λαός, ο ελληνικός λαός εκείνη την ώρα κοιμόταν και ο παππούς μου έλεγε ότι ξύπνησε από τις σειρήνες. Το ΟΧΙ το είπε ο ηγέτης της Ελλάδας, άσχετο με το ότι ήταν δικτάτορας. Ηταν ο αναγνωρισμένος διεθνώς νομικά πρωθυπουργός, έστω δικτατορικώ τω τρόπω.
    Εχω αηδιάσει με τα βλακώδη αριστερίστικα παραμύθια που τα ακούω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Σε λίγο θα μας πείτε ότι το ΟΧΙ το είπε ο Γλέζοςκαι ο Μπελογιάννης....

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ ΒΙΣ 22/10/2012 21:15:48

      ΒΙΣ όλα αυτά που γράφεις είναι η αλήθεια. Το γιατί ενοχλεί αυτή η αλήθεια τους αριστερούς το σχολιάζουν παρακάτω ο Βασίλης Γκιώνης και ο Lampros.

  10. geopan avatar
    geopan 21/10/2012 23:13:14

    Εκτός από ηλίθιοι ναζιστές είναι και ανιστόρητοι. Ο Μεταξάς και το καθεστώς του πολέμησε στην Πίνδο, όχι ο άδολος και ακομμάτιστος ελληνικός λαός; Το φασιστικό καθεστώς του καθαρού φασίστα και δικτάτορα Μεταξά αντιστάθηκε στο ναζισμό
    Ανιστόρητοι είστε εσείς!Το ΟΧΙ ο Μεταξάς το είπε και ο Μεταξάς σαν Εθνικός Κυβερνήτης της Ελλάδος έδωσε την μάχη ενάντια σε Ιταλούς και Γερμανούς.Τώρα αν θέλετε να υιοθετήσουμε την ρεπούσια φρασεολογία της αριστεράς..τι να σας πω..

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ geopan 21/10/2012 23:30:59

      Αντε παράτα μας που θα κάνεις εδώ πέρα την αγιογραφία του Μεταξά. Ανοιξε κανένα κανονικό βιβλίο να ξεστραβωθείς για το πόσο ξεπουλημένους και σε ποιους ήταν ο Μεταξάς. Δικτάτορας ήταν μην το ξεχνάμε. Ελεος πια με Εθνικούς κυβερνήτες και τα πράσινα άλογα.

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Αριστερός Ψάλτης 22/10/2012 00:07:36

        Geopan,

        άσε τον Ψάλτη να λέει.

        Όταν ο Μεταξάς είπε ΟΧΙ και ο λαός πήγε να πολεμήσει στην Πϊνδο, η Αριστερά έβγαλε την εξής ανακοίνωση:

        "ελληνικέ λαέ, μην λάβεις μέρος στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο του φασίστα Μεταξά εναντίον της φίλης και αδελφής Αλβανίας"...
        Διότι έτσι διέταξε το πολιτμπυρο του ανώτατου Σοβιετ στη Μόσχα...

        Βγάλτε συμέρασμα μετά ποιοί ήτανε οι ξεπουλημένοι...

      • Lampros avatar
        Lampros @ Αριστερός Ψάλτης 22/10/2012 00:11:29

        Δικτάτορας-ξεδικτάτορας, πάντως ο Μεταξάς θέσπισε κοινωνικά κεκτημένα όπως το οκτάωρο και το ΙΚΑ.

        Τα οποία σήμερα οι «δημοκράτες» παίρνουν πίσω...

      • DexMax avatar
        DexMax @ Αριστερός Ψάλτης 22/10/2012 00:46:47

        Η αλήθεια ενοχλεί την αριστερά...σε καταλαβαίνω...διότι διαλύεται σιγά-σιγά η αριστερή οπτική γωνία με την οποία μαθαίναμε την νεώτερη ιστορία του ελληνικού έθνους...

  11. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 21/10/2012 23:18:38

    Αν το 1940 το ΟΧΙ το είπε ο ελληνικός λαός και όχι ο Μεταξάς, να υποθέσω ότι και στα Ίμια το ΝΑΙ το είπε πάλι ο ελληνικός λαός και όχι οι Πάγκαλος-Σημίτης?

    • DexMax avatar
      DexMax @ Παναγιώτης 22/10/2012 00:47:14

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ Παναγιώτης 22/10/2012 13:47:59

      Ακριβώς έτσι. Και ναι ο Μεταξάς είπε το ΟΧΙ και πίσω του συντακτηκε ο Ελληνικός Λαός, (γιατί θα μπορούσε να πει ναι στην πράξη) και ναι πάλι ο ιδιος ο Ελληνικός Λαός είπε το ναι στα Ιμια αφού τους επιβράβευσε στην πράξη και τους έχει ακόμη να μιλάνε και να κουνούν το δακτυλο.

      • aixaigis avatar
        aixaigis @ Γιώργης Α. 22/10/2012 22:53:40

        Γιώργη Α. , πόσο δίκιο έχεις...δυστυχώς !

  12. Parsifal avatar
    Parsifal 21/10/2012 23:21:41

    Σωστό γενικώς το αρθρο αλλά μήν κλάψωμε κιόλας για το "δημοκρατικό πολίτευμα"... Ελεος !
    Και ας βγεί κάποιος σοβαρός να αποκαταστήσει την αλήθεια για τον Κυβερνήτη Ιωάννη Μεταξά ωστε να μήν καπηλεύεται τα πάντα η ΧΑ. Αρκετά με τις π@πες "ο λαός είπε το ΟΧΙ" κλπ... Ο λαός εκαμε και τότε αυτό που εκαμε πάντα : Τουμπεκί, πλήν οσων ησαν στο μέτωπο. Αυτοί ομως ηταν στρατιώτες, οχι "ενοπλοι πολίτες".
    Οσο θα λέγονται τέτοιες μ@λακίες η κάθε ΧΑ θα λέγει την Ιστορία με τον δικό της τρόπο που ενίοτε είναι αξιοπρεπέστερος απο το εθνομηδενιστικό "αφήγημα".
    Δεν τυγχάνω Χρυσαυγίτης πρός αρσιν παρεξηγήσεων...

  13. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 21/10/2012 23:37:18

    "την εθνική εορτή για τον εορτασμό του «Όχι»… όχι από τον Μεταξά αλλά από τον ελληνικό λαό."...

    O ελληνικός λαός εκείνη την ώρα κοιμόταν "σύντροφε" αρθρογράφε...
    Το ΟΧΙ το είπε μεγαλοπρεπέστατα ο Ιωάννης Μεταξάς είτε σας αρέσει είτε δεν σας αρέσει.
    Με τη δική σου τη λογική, το "ευχαριστούμε θερμά τις ΗΠΑ" δεν το είπε ο Σημίτης αλλά το είπε ο ελληνικός λαός...

    Αλλάξτε λίγο τις ατάκες σας εκεί στην Αριστερά...
    Τις λέτε για εβδομήντα χρόνια και το μεν ΚΚΕ εξαφανίστηκε, ο δε ΣΥΡΙΖΑ έπρεπε να πασοκίσει για να επιβιώσει...
    Δεν βλέπετε οτι σας κράζουνε και τα σκυλιά;;;
    Σας έχουνε απομείνει μόνο τα συνδικάτα της διαπλοκής, οι ΜΚΟ της συμφοράς και οι "μπράβοι" του ΠΑΜΕ και των συνιστωσών...

    O Κεφαλογιάννης λέει οτι οι Γερμανοί σκοτώσαν τους παππούδες του...
    Εμένα τον έναν παππού μου τον σκότωσε στην Κόνιτσα η συμμορία του Ζντράβου (δεξί χέρι του Άρη Βελουχιώτη) επειδή δεν έδωσε στη συμμορία τα 2 από τα 3 πρόβατα που είχε καθώς και τις δύο μεγαλύτερες κόρες (11, 14) να τις πάρουνε οι αντάρτες να τους "εξυπηρετούνε" στα βουνά...
    Ήρωας του πολέμου της Αλβανίας με δύο Χρυσουν Αριστεία Ανδρείας, για να τον σκοτώσουν το 1948 οι συμμορίτες του Ζντράβου σε μία στάνη έξω από την Κόνιτσα άοπλο χωρίς να είναι ούτε με το Στρατό ούτε με τη Δεξιά ούτε με κανέναν...
    Και κατεβαίνει σήμερα λίγο πιο πέρα από εκεί η Παπαρήγα με ελικόπτερο και τιμά το Ζντράβο και τους άλλους Ζντράβους για τους "δημοκρατικούς" αγώνες που έκαναν πλαισιωμένοι από Αλβανούς Λιάπηδες και Βούλγαρους Κομιτατζήδες...
    Ο άλλος παππούς μου πολεμούσε πλάι με τον αδερφό του παππού του Φαήλου μας (γειά σου Φαήλο ένδοξε απόγονε), στην Αθήνα προκειμένου να μην απαγάγει η ΟΠΛΑ τον Γεώργιο Παπανδρέου όταν γύρισε από το Κάιρο και τον περιφέρει πάνω σε γάιδαρο στους δρόμους της Αττικής (αυτό το σχέδιο είχε η ΟΠΛΑ και ο ΕΛΑΣ). Εκείνος σκοτώθηκε σε μάχη στα Γρεβενά το 1949 από "αντάρτικη" ομάδα του ΕΛΑΣ που αποτελείτω ως επί το πλείστον από Σκοπιανούς και λίγους Έλληνες...

    Πρέπει λοιπόν να βρει άλλη ατάκα ο Κεφαλογιάννης για τη Χρυσή Αυγή και όχι να θέλει να προστρέχουμε στους παππούδες μας...
    Εάν το κάνουμε πολλοί στη Νέα Δημοκρατία αυτό, θα βρει στην κάλπη μόνο την ψήφο των συγγενών του...

    • Mara avatar
      Mara @ Βασίλης Γκιώνης 22/10/2012 00:50:36

      +1.000.000

      • Greco avatar
        Greco @ Mara 22/10/2012 01:43:23

        Την περιοδο των Δεκεμβριανων μια μικρη κομμουνιστικη ομαδα (ισως να ηταν κ μελη της οπλα) προσπαθησαν να εισβαλουν με οπλα στο σπιτι του Γεωργιου Παπανδρεου

        Το περιγραφει ο ιδιος στα απομνημονευματα του και αναφερει πως σωθηκε χαρη στον προσωπικο του αστυφυλακα

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/10/2012 23:38:03

    Ο Μεταξάς είπε το ΟΧΙ, εκφράζοντας και το φρόνημα του Λαού και οργάνωσε όσο καλύτερα μπορούσε την άμυνα της χώρας. Μην διαστρεβλώνουμε την αληθινή Ιστορία. Όσο αρνητική, εξαιρετικά; βλαπτική των εθνικών συμφερόντων ήταν η στάση του στον Διχασμό, τόσο πατριωτική ήταν το 1940 και μέχρι τον θάνατο του. Ο λαός δεν ήταν αδέσποτο κοπάδι που αποφάσισε σε "λαϊκές συνελεύσεις" να πολεμήσει. Είχε ηγεσία που τον οργάνωσε και οδήγησε τον αγώνα. Μην λέμε ανοησίες.
    Ο χαιρετισμός όμως θυμίζει τους ναζί, αυτούς που εισέβαλαν στην χώρα μας, έφεραν τους Βούλγαρους στην Αν. Μακεδονία και στην Θράκη κι ευθύνονται για εκατοντάδες χιλιάδες θανάτους Ελλήνων σε μάχες, εκτελέσεις κι από την πείνα.
    Δεν θαυμάζω τους εχθρούς του Έθνους μας, δεν υιοθετώ οτιδήποτε τους θυμίζει, ακριβώς γιατί είμαι εθνικιστής.

    • panas avatar
      panas @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/10/2012 00:22:45

      Με την τελευταία πρόταση μεσω της οποίας αυτοπροσδιορίζεσθε ως "εθνικιστής" ανοίγετε μια μεγάλη κουβέντα. Καλό είναι να την ανοίξετε με κάποιο νέο άρθρο, γιατί και ο εθνικισμός ως ιδεολογία είναι πολλές φορές και η απαρχή του σωβινισμού... Θα ήταν ενδιαφέρουσα μια συζήτηση γι' αυτό το θέμα με τους ειδικούς σχολιαστές του αντινιούς σε ιστορικά θέματα...

    • dim avatar
      dim @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/10/2012 00:41:59

      Φαήλο με τη τελευταία σου φράση, δε ξέρω τι ακριβώς εννοείς. Γράφεις σε πρώτο ενικό, αλλά αναφέρεσαι σε "οσους δηλώνουν εθνικιστές" ή αναφέρεσαι στον ίδιο σου τον εαυτό?

      Για μένα είσαι ένας γνήσιος εκφραστής του σωστά εννοούμενου πατριωτισμού, αλλά άλλο ο πατριωτισμός, άλλο ο εθνικισμός. Ο εθνικισμός, εις το όνομα της ανωτερότητας της φυλής και της καθαρότητας του έθνους, επιτρέπει και υιοθετεί την χρήση βίαιων και εγκληματικών μεθόδων για την απομάκρυνση κάθε αλλοεθνή από τα πάτρια εδάφη μας.

      • DexMax avatar
        DexMax @ dim 22/10/2012 01:00:54

        Από που τεκμαίρεται ότι ο εθνικισμός επιτρέπει την υιοθέτηση βιαίων και εγκληματικών μεθόδων; Και όχι ας πούμε ο πατριωτισμός όπου στον πατριωτισμό κυρίαρχη ιδεολογία είναι η επανακατάληψη ή προάσπιση πατρίου εδάφους παντιοτρόπως (όπου κύρια μορφή δράσης είναι ο πόλεμος δηλαδή η απόλυτη μορφή βίας);

        • dim avatar
          dim @ DexMax 22/10/2012 03:52:28

          Πλάκα κάνεις τωρα? Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, που να γράφει πάνω της εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας πχ, θα βρείς από κάτω της ένα εθνικιστικό καθεστώς...

          Αλλά για να μην ανατρέχουμε τέτοια ώρα σε μαθήματα ιστορίας, εσύ πως την κόβεις την παρέα του Κασιδιάρη? Πόσες βίαιες επιθέσεις σε ζωντανή σύνδεση θέλεις να δει πρώτα από μέλη της ΧΑ για να πειστείς ?

          Και για να μην παρεξηγούμαι, επειδή θεωρώ ότι ανήκω στη πατριωτική δεξιά, πιστεύω ότι και οι εθνομηδενιστές του Σύριζα και οι εθνικιστές της ΧΑ, είναι και οι 2 άκρα, και στα άκρα ανθεί πάντα η βία, και η ακροαριστερή βία των αναρχικών και των τρομοκρατών, και η ακροδεξιά βία των φασιστών και των ναζιστών...

          Και μπορεί ιδεολογικά να βρίσκομαι πολύ πιο κοντά σε αυτά που δηλώνουν ότι υπερασπίζονται οι Χρυσαυγίτες, αλλά το γεγονός ότι τα υπερασπίζονται με λάθος τρόπο, με βία, ξύλο και σε βαθμό τόσο υπερθετικό, καταλήγουν να κάνουν κακό στον ίδιο μας τον κοινό σκοπό...

          Ενα παράδειγμα... τι πιστεύει η ΧΑ δηλαδή, ότι μπορούμε να τους πετάξουμε στη θάλασσα και αν πάνε να επιστρέψουν να τους πυροβολάμε? Αυτό θα λύσει το πρόβλημα ή θα στρέψει τη διεθνή κοινή γνώμη εναντίον μας, και θα φάμε καμία δεκαπενταριά πυράυλους στο κεφάλι? Και μετά τι θα πει η ΧΑ στους νεκρούς μας? Οι λύσεις σε τέτοια προβλήματα δεν είναι ποτέ απλές. Θέλει υπομονή, επιμονή, σχέδιο, διπλωματία, πολιτική, αλλιώς η βία φέρνει βία και θα την λουστούμε και εμείς άμεσα και δυνατά... οι λύσεις ποτέ δεν βρίσκονται στα άκρα, για αυτό καλό θα είναι ο κόσμος να μη τροφοδοτεί στις δημοσκοπήσεις το Σύριζα και τη ΧΑ, γιατί τρώγοντας ανοίγει η όρεξη, και στο τέλος θα έρθουν τα άκρα στην εξουσία και οι συνέπειες θα είναι ολέθριες... το τωρινό κόψιμο των μισθών και των συντάξεων θα είναι παράδεισος μπροστά στον αλληλοσπαραγμό, την εξαθλίωση και την επιστροφή στη δεκαετία του 40’

          • geopan avatar
            geopan @ dim 22/10/2012 09:54:45

            dim μας δουλεύεις;όποια πέτρα και να σηκώσουμε από κάτω είναι εθνικιστικά καθεστώτα;κα όταν ο Πατερούλης έκανε εκκαθαρίσεις ήταν αρχηγός εθνικιστικού καθεστώτος;Ή το Κατύν το έκανε για τί ήταν εθνικιστής;ο Μάο;οι άλλοι οι τρελοί στην Καμπότζη;Κόψε το δούλεμα γιατί αν έχουν γίνει εγκλήματα από εθνικιστικά καθεστώτα τότε τα εγκλήματα των γενικώς αριστερών(sic) καθεστώτων είναι απείρως μεγαλύτερα!

          • dim avatar
            dim @ geopan 22/10/2012 16:37:01

            Χαίρομαι που κάποιος τσίμπησε, στην προβοκατόρικη διαπίστωση μου, που είχε ως σκοπό να αναδείξει ότι τα άκρα, είτε αριστερά είτε δεξιά, είναι το ίδιο επικίνδυνα, το ίδιο καταστροφικά... Όταν το καταλάβουν αυτό οι λογικά σκεπτόμενοι πολίτες, θα ξαναμετακινηθούν από την ακροαριστερά του Σύριζα στη Δημοκρατική Αριστερά, και από τη φασιστική ακροδεξιά της ΧΑ, στην πατριωτική δεξιά...

    • DexMax avatar
      DexMax @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/10/2012 00:51:52

      Είσαι η φωνή της λογικής μέσα στο κόμμα της ΝΔ...γιατί δεν σε ακούν;

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/10/2012 06:02:00

      Βεβαίως και συμφωνώ μαζί σου Φαηλο. Θα ήθελα όμως, αν μου επιτρέπεις, να υσχηρισθώ ότι Ο Μεταξάς φέρει μόνο την μισή ευθύνη για τον Μεγάλο Διχασμό, την άλλη μισή την φέρει ο Βενιζέλος, κάτι που συχνά πυκνά αποκρύβουν η υποτιμούν οι φανατικοί θαυμαστές του. Οπως λένε στο Αμέρικα: It takes two to have a fight! Αν θέλει κανείς να έχει άμεση ενημέρωση για τα του Μεγάλου Διχασμού αξίζει τον κόπο να διαβάσει το βιβλίο με τις επιστολές που αντάλλασαν εκείνοι οι μονομάχοι στην Καθημερινή της εποχής. Τότε ας πει ποιός έφταιγε περισσότερο.
      Χωρίς να θέλω να προσφέρω άλλοθι στην Χρυσή Αυγή, μου δημιουργείτε η εντύπωση ότι ορισμένοι εδώ μέσα 'βασιλικότεροι του βασιλέως' στην προσπάθεια τους να πολεμήσουν την Χρυσή Αυγή η οποία κλέβει ψήφους από την Νέα Δημοκρατία ρίχνουν όλα τα βάρη στους Πατριώτες, Εθνικιστές, Δεξιούς όπως θες πες τους, (ακόμη και φασίστες μας λένε!) και βγάζουν την αριστερά λάδι γιατί η αριστερά δεν κλέβει ψήφους από την ΝΔ αλλά από το ΠΑΣΟΚ και τις ‘άλλες δημοκρατικές δυνάμεις’. Λίγο μέτρο και ο σεβασμός της αλήθειας δεν βλάπτει ποτέ . Τώρα αν ορισμένοι εσκεμμένα παρανοήσουν αυτά που είπα και με κατατάξουν στους υμνητές της Χρυσής Αυγής δεν θα εκπλαγώ. Πολύ φοβάμαι ότι με τον πολιτικό φανατισμό να καλπάζει τα χειρότερα έπονται.

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
        ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ Αγροφύλακας 22/10/2012 21:23:07

        +1.000

      • aixaigis avatar
        aixaigis @ Αγροφύλακας 23/10/2012 00:49:48

        Kαλέ μου Αγροφύλακα τώωωρα το κατάλαβες ;

  15. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 21/10/2012 23:46:04

    Ο Μεταξάς ήταν δικτάτορας αλλά έτυχε να είναι και πατριώτης.Δεν χωράει αμφιβολία για το ποιός είπε το ΟΧΙ.Ήταν εκ των πραγμάτων ανέφικτο να το πει εκείνη την στιγμή ο Ελληνικός λαός.Όσο για το ποιος πολέμησε είναι σίγουρο ότι οι Έλληνες έδωσαν τα πάντα στο μέτωπο ήταν όμως προετοιμασμένοι από τον Μεταξά ο οποίος είχε φτιάξει τα περίφημα οχυρά.
    (από άρθρο)Η γραμμή Μεταξά ήταν η περίφημη σειρά οχυρώματικών έργων, υπόγειων και επίγειων, κατά μήκος των ελληνοβουλγαρικών συνόρων, που κατασκευάστηκαν με σκοπό την άμυνα της Ελλάδας σε περίπτωση εισβολής κατά τον επικείμενο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, στον οποίο και απετέλεσε τελικά τον κύριο προμαχώνα της. Η Γραμμή Μεταξά αποτελεί το μεγαλύτερο ελληνικό οχυρωματικό έργο στην νεότερη ιστορία.
    Απλά πράγματα τα οποία δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς.

  16. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/10/2012 00:04:32

    Φίλε Βασίλη, σου είχα ξαναγράψει να επικοινωνήσεις μαζί μου για να μιλήσουμε, για ιστορικούς - οικογενειακούς λόγους. Τα τηλέφωνα μου υπάρχουν στους καταλόγους.

  17. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/10/2012 00:22:56

    Δέν πάω μέ τίποτα τό Μιχαλολιάκο.
    Μέ τσατίζει ἀφάνταστα ἡ ὑποκρισία τῶν βουλευτῶν τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς.
    Δέν μπορῶ νά διανοηθῶ ὅτι ὑπάρχουν Ἕλληνες πού ὑποστηρίζουν τήν ἰδεολογία ἐκείνη καί τόν ἰδρυτή της,πού αἱματοκύλησε τήν Πατρίδα μου καί τόν κόσμο ὁλόκληρο.
    Ὅμως,ξέρετε κάτι,καλά κάνει καί χαιρετᾶ ναζιστικά ὁ Μιχαλολιάκος!
    Ἀκόμη καλύτερα κάνει πού τήν κίνηση αὐτή τήν κάνει παραμονές τῆς ἐπετείου τοῦ ΟΧΙ!
    Καί ἐπειδή θά παρεξηγηθῶ γιά τήν ἄποψή μου αὐτή,ἐξηγοῦμαι:
    Ἑάν οἱ ἐθνομηδενιστικές ἰδεολογίες τῆς Ἀριστερᾶς δέν δηλητηρίαζαν τό ἀγνό πατριωτικό αἴσθημα τῶν ἑλληνοπαίδων,χρόνια τῶρα.
    Ἑάν τό νά μάθουμε στά παιδιά μας νά ἀγαποῦν τήν πατρίδα τους καί νά τιμοῦν τίς ἱστορικές μνήμες καί τίς ἐπετείους της δέν θεωροῦνταν ἀπό τούς δῆθεν προοδευτικούς ὥς ἀναχρονιστικό καί γελοῖο. Ἑάν ἡ ὁποιαδήποτε ἀναφορά σέ Πατρίδα,θρησκεία καί οἰκογένεια δέν ἐθεωρεῖτο ἀπό ἐκείνους τούς ἀρνησιπάτριδες πολιτικούς,δημοσιογράφους,καλιτέχνες,''πνευματικούς ἀνθρώπους'',ὥς παραπομπή σέ συγκεκριμμένη ἐπταετία.
    Ἑάν ἀφιερώναμε ὥς γονεῖς καί δάσκαλοι ἀρχές Ὀκτώβρη καί Μάρτη,λίγο χρόνο νά διδάξουμε στά παιδιά μας λίγη ἱστορική μνήμη ἀντί νά τά βλέπουμε νά χαβαλεδιάζουν στίς παρελάσεις κι ἐμεῖς νά χασκογελᾶμε καρφώνοντας τά σώβρακα τῶν κοριτσιῶν πού κάνουν πασαρέλα σέ ἐμβατηριακούς ρυθμούς.
    Ἑάν ἀνεχόμασταν νά ἀκοῦμε ἀνθέλληνες νά κατηγοροῦν καί νά διασύρουν τήν πατρίδα μας καί ἐδῶ καί στό ἐξωτερικό καί νά κατεβάζουν πίνακες γιά νά μήν ''προσβληθουν'' κάποιοι καί ἀντί νά τούς ξαποστείλουμε τούς ἐπιβραβεύουμε στέλνοντάς τους στή Βουλή.
    Ἑάν ἀνεχόμασταν νά βλέπουμε στήν τηλεόραση δυστυχισμένα παιδιά νά καῖνε τή σημαία μας καί δέν δακρύζαμε.
    Γιά ὅλα αὐτά λοιπόν πού δέν κάναμε ὥς ὀφείλαμε,φτάσαμε ἐδῶ τῶρα νά βλέπουμε ναζιστικούς χαιρετισμούς καί νά προσβάλλεται ὑποκριτικά ἡ αἰσθητική μας...
    Τά εἶπα ὅλα αὐτά,ἐλπίζοντας,πώς ἴσως αὐτές οἱ ἐνέργειες μπορεῖ νά μᾶς ἀφυπνίσουν σάν λαό,νά ξυπνήσουμε ἀπό τό λήθαργο καί νά ξεσηκωθοῦμε ὄχι ἐναντίον τῶν θλιβερῶν χρυσαυγιτῶν,ἀλλά ἐναντίον τῆς ἀποχαύνωσής μας,ἐναντίον τῆς μιζέριας μας,ἐναντίον τοῦ ὡχαδερφισμοῦ μας,καί καταλάβουμε σέ τί ὑστερήσαμε τόσα χρόνια,ἀλλάξουμε μυαλά,καί ἐνδιαφερθοῦμε νά ἀφήσουμε τήν συνέχιση τῆς ζωῆς τοῦ Γένους μας στά παιδιά μας,βασιζόμενοι στίς ἱστορικές μας μνήμες,ἐμπνέοντάς τα τήν πραγματική ἀγάπη πρός τήν Ἑλλάδα μας.
    Ἴσως ἡ φετινή ἐπέτειος τῆς 28ης Ὀκτωβρίου εἶναι μιά εὐκαιρία γιά μιά κάποια ἀλλαγή σκέψης καί προβληματισμοῦ...

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/10/2012 11:51:31

      Πέστα Χρυσόστομε.
      Κι εγώ προσωπικά θεωρώ πατριδοκάπηλο το Μιχαλολιάκο.
      Στη δε Ν.Δ. υπάρχουν άτομα με καθαρό μυαλό (π.χ. ο Φαήλος) όμως που να πάρει η ευχή δε φαίνεται να τους ακούν.
      Έχει γραφεί πολλές φορές ότι η ενοχική Δεξιά (θες απαθής, δεν κολλάμε στο ουσιαστικό) είναι αυτή που ρίχνει νερό στο μύλο της Χ.Α.

  18. mixalis avatar
    mixalis 22/10/2012 00:27:47

    Δεν υπαρχει κανεις λογος διαφωνιας για το ποιος ειπε το οχι γιατι απλουστατα το οχι το αποφασισαν οι Αγγλοι. Ο Μεταξας η ο οποιος Μεταξας θα ηταν στην εξουσια το 1940 δεν ειχε αλλη επιλογη απο το να ανακοινωσει την αποφαση των Αγγλων.

    • livas avatar
      livas @ mixalis 22/10/2012 01:35:54

      Άντε να λέμε και καμμιά αλήθεια...

    • Lampros avatar
      Lampros @ mixalis 22/10/2012 12:06:50

      Ναι; Και άλλα 20 κράτη πως πήγανε με τους Γερμανούς σε μια νύχτα;

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ mixalis 22/10/2012 16:52:49

      Ο Μεταξάς τελικά ήταν φασίστας και ήταν με τους Άγγλους που δεν ήταν φασίστες και είπε όχι στους Ιταλούς που ήταν φασίστες.Όπως θέλετε τα λέτε αλλά εάν σας βολεύει δεν θα σας το χαλάσουμε.Πείτε μας και για το σύμφωνο Ρίμπεντροπ – Μολότωφ για να δούμε τι θα έκανε εάν ήταν και κάποιος άλλος στην θέση του Μεταξά, έτσι για να το κλείσουμε ωραία.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ mixalis 22/10/2012 21:28:45

      Τον λαό δεν τον λαμβάνεις υπόψην σου; Και αυτόν οι Άγγλοι τον κούρδισαν μετά τον τορπιλισμό της Έλλης;

  19. δημης avatar
    δημης 22/10/2012 00:56:20

    Η..Ιστοία έχει κρίνει θετικά τον Μεταξά γιά :
    -Την άρτια ογάνωση της Εθνικής Άμυνας και την προετοιμασία της Ελλάδος για τον Β΄ΠΠ....
    -Την ίδρυση του ΙΚΑ....
    -Την έξαρση του εθνικού φρονήματος της πλειοψηφίας του Λαού ..
    -Το ΟΧΙ....
    -Την στάση του κατά τη διάρκεια του Πολεμου μέχρι το θανατό του...
    Στα αρνητικά του βεβαια η στάση του στον Διχασμό....
    Και τώρα να έρθουμε στα...τωρινά....
    Το..πρόβλημα ΔΕΝ είναι το πώς χαιρετά....
    Το πρόβλημα είναι η ανοχή σε πράξεις βίας και η μη εφαρμογή των ΝΟΜΩΝ... από μέρους των ..ΧΑ
    Τα προβληματα και οι προβληματισμοί γίνονται όμως περισσότεροι για το...υπόλοιπο πολιτικό φάσμα....
    Το οποίο....
    -Με το παράδειγμά του δεν σέβεται και δεν εφαρμόζει τους Νομους που το ΙΔΙΟ ΨΗΦΙΖΕΙ....(ή δέν υπάρχει ΝΟΜΟΣ γιά την ..ΑΝΤΙΠΟΙΗΣΗ ΑΡΧΗΣ;;;;;;;;)
    -Άφησε ατιμώρητους τους εκάστοτε παραβάτες ....
    -Δεν δημιούργησε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ώστε να υπάρχει η αίσθηση ΔΙΚΑΙΟΥ στον κόσμο....
    -Ούτε ανέχτηκε Εκτελεστική Εξουσία ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ......(και για τις δύο εξουσίες ευθύνη έχουν και οι ..ταγοί τους)...
    -Δέχτηκε αρχικά ..ανθρώπους -εκπροσώπους συμφερόντων και τους ΒΑΦΤΙΣΕ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ.... Βουλευτές....
    Άρα για το...αυγό του φιδιού μητέρα του είναι η...Ανάπηρη Δημοκρατία μας...
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως να ...κρύβουμε τις αδυναμίες μας ,προβάλλοντας και όχι θεραπεύοντας , τις κορώνες τους μήπως κρυβόμαστε πίσω από το αυγό όντας αδύναμοι να αντιμετωπίσουμε τις αιτίες δημιουργίας των;;;;;

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ δημης 22/10/2012 22:47:33

      Στα αρνητικά ξεχνάς, βέβαια, και τη στάση του -τότε- στρατηγού Ι. Μεταξά για το αποτέλεσμα της Μικρασιατικής Εκστρατείας και τι αντίκτυπο είχε αυτό στο ελληνικό στράτευμα. Μην ξεχνάς ότι πολλοί ιστορικοί του έχουν αποδώσει για αυτό το λόγο τον τίτλο της "Κασσάνδρας". Ορισμένοι, φυσικά, μπορείτε να κάνετε λόγο για τις "τεράστιες" κομμουνιστικές φράξιες που υπήρχαν στον ελληνικό στρατο το 1920-1922 (εδώ γελάνε, τη στιγμή μάλιστα που δεν είχαν ιδέα για το... "μόσκοβο") και να χαίρεστε. Επίσης, μην ξεχάσεις να αναφέρεις πως η δικτατορία του Μεταξά και πάλι είχε έρθει σε σύγκρουση με το Παλάτι (ο μεν βασιλιάς ήθελε την υποστήριξη των Γερμανοϊταλών) ο δε Μεταξάς έρεπε προς τον φιλοαγγλισμό. Επίσης, να μην ξεχάσουμε την πατριωτική στάση του Παλατιού της εγκατάλειψης της Ελλάδος στην... Αίγυπτο, αφού πρώτα μεταβήκαν στην Κρήτη. Εντελώς "τυχαία" άφησαν την φιλοβενιζελική Κρήτη χωρίς πολεμοφόδια (έστω και στους... άξεστους χωριάτες) να αντιμετωπίσουν την επερχόμενη ρίψη χιτλερικών αλεξιπτωτιστών στη Μάχη της Κρήτης! Για τους δε φιλοναζί (και φυσικά δεν μιλώ για τους πολίτες που τους ψήφισαν) δεν έχω να πω τίποτε άλλο παρά αυτό που έλεγα σε φίλους και γνωστούς μου στις 2 εκλογικές αναμετρήσεις του Μαϊου και του Ιουλίου: μακάρι να μπουν στη Βουλή για να ξεβρακωθούν εντελώς οι φασίστες (δηλαδή μόνοι τους να αποκαλύψουν σε όλη την κοινωνία τις ιδέες τους)

  20. xp avatar
    xp 22/10/2012 04:07:40

    ΥΓ Αν ο Σαμαρας κάνει το σενάριο με το ΠΑΣΟΚ,στο τέλος θα χορεύει με κινέζικο τανγκό.
    Αν τα πραγματα δεν ήταν σοβαρά θα είχαν πλάκα!!!
    Εγώ κάνω τις τελευταίες μου βόλτες στην Αθήνα ,πριν να φύγω (σε 2-3 μήνες).
    Είναι έρημη!
    Δεν της αξίζει,δεν μας αξίζει!!

  21. axis avatar
    axis 22/10/2012 07:08:30

    Είναι προφανές ότι ο εναγκαλισμός της ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ και η συνέχιση της πολιτικής Παπανδρέου στέλνουν τους νεοδημοκράτες στη Χρυσή Αυγή.

  22. ΚΡΙΤΗΣ avatar
    ΚΡΙΤΗΣ 22/10/2012 07:14:25

    Δεν κατάλαβα. Επειδή δήλωσε ότι έχει καθαρά χέρια είναι και αλήθεια. Ή υπάρχει επιλογή μεταξύ του κλέφη και του φονιά (φασίστα ναζιστή ή φασίστα κουμουνιστή). Μήπως πρέπει να ψάξουν λίγο τον ίδιο, τους α' βαθμού συγγενείς του και τους μπράβους που έχει στο κόμμα του, πως ζούνε και από που πλου-τίζουν; Τι δουλειά έχει κάνει ο ίδιος έως σήμερα εκτός από το να παρακινεί τον κόσμο να γίνει φασίστας ? Μήπως είναι και κλέφτες και ναζιστές (φονιάδες των λαών) ?

  23. ΒLACKQUEEN avatar
    ΒLACKQUEEN 22/10/2012 08:04:56

    Και πώς ακριβώς δηλαδή ''τα διαβάζετε'' χαρούμενος, τα πολλά άτομα που παρακολούθησαν ένα χυδαίο φασιστοειδές που παραληρεί ; Ως επιτυχία; Ως ευαισθητοποίηση του λαού; Ως ανύψωση του πνευματικού και ψυχικού του επιπέδου, ως επαναστατική αντίδραση, ή μήπως ως εξευτελιστική παρακμή, ζωωποίηση, απόγνωση, παραπλάνηση και κατάντια; Προσέξτε τι θα απαντήσετε, από την απάντηση θα αυτοχαρακτηριστείτε. Αν μας εκβιάζουν να επιλέξουμε μεταξύ άτιμων, κλεπτών, ψευτών, αναξιοπρεπών και φασιστών, παρανοϊκών, μισανθρώπων τραμπούκων, ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ. ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΠΤΟΥΜΕ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ.

  24. lord tanamo avatar
    lord tanamo 22/10/2012 09:58:40

    Ναζιστές και ναζιάρηδες,πήρε η πορδή τους αέρα,αλλά βρίσκουν και τα κάνουν.

    Πως το λέει το γνωμικό ; Έχει ο καιρός γυρίσματα,χα χα !

  25. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 22/10/2012 11:46:33

    Μεταξύ ενός δικτάτορα τύπου Μεταξά και ενός δημοκράτη τύπου Βολής των Ελλήνων έτσι όπως τα έκαναν διασύροντας την δημοκρατία ως μια πόρνη από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο τραβώντας την από τα μαλλιά και απαιτώντας από τον λαό να τους συνδράμει στο έργο τους προτιμώ τον Μεταξά αν μη τι άλλω ήταν πατριώτης κάτι που δεν τεκμαίρεται σε καμία περίπτωση από τους σημερινούς Έλληνες δημοκράτες με δικτατορική , φασιστική και χιτλερική νοοτροπία.
    Καθώς έχουμε ως λαός αποφασίσει και τροποποιούμαι τις έννοιες όπως βολευόμαστε (ίδιον του έθνους μας απο συστάσεως).
    Αντιδρούν όλοι στην ΧΑ και ουρλιάζουν εναντίον του φασισμού που απορρέει μέσα από έναν χαιρετισμό, έναν λόγο ,ή ότι άλλο , χωρίς κανείς να κοιτάει ότι οι ίδιοι που την λοιδορούν και την φτύνουν οι ίδιοι έδωσαν το πάτημα και χτίζουν σκαλί σκαλί την άνοδό της.
    Άρα αντί να φτύνεται όλοι μαζί τον Μιχαλολιάκο πιάστε καλύτερα από έναν καθρέφτη και ρίξτε μια φτυσιά όλοι μαζί στον εαυτό σας.
    Αν την Ελλάδα και τους Ελληνες τους έβλεπαν οι πολιτικοί της ως ένα και το αυτό κανείς Μιχαλολιάκος δεν θα ανέβαινε και προ εκλογικής αναμετρήσεως θα έπιανε 14% .
    Αλλά ξέχασα όλοι θέλουμε την Δημοκρατία και την Ελευθερία παρθένα ασχέτως αν ασελγούμε όλοι κατά συρροή επειδή έτσι βολεύει τα προσωπικά μας οφέλη και συνείδηση.
    Στην Ελλάδα δεν είμαστε πολιτικά όντα για να μη πω ζώα και παρεξηγηθούν τα ζώα αλλά κομματικά τα οποία λειτουργούμε με μόνο γνώμονα τους κόκκους το κόμματος. Όμως ξεχάσαμε ότι το κόμμα κομματιάζει, και για να μην παρεξηγούμαι και προλάβουν οι ''φίλοι'' και πουν καλώς τα διάφορα δεν λατρεύω την παπαρήγα γιατί και εκείνη είναι καπιταλίστρια με κόκκινη σημαία ο δε τσύριζα απλά φωνάζει αλλά τελικά είναι το καλύτερο παιδί του συστήματος καθότι φωνάζει για να φωνάζει αλλά από τηγανίτα τίποτα , όσο για τον Μιχαλολιάκο ας μην εκφραστώ δεν χρειάζεται (Τυχερά τα κόμματα που δεν έχει η ΧΑ άτομο με υψηλό δείκτη νοημοσύνης και γνώστη γιατί τότε το 14 σήμερα θα ήταν 44% ) όσο για τον Αντώνη εκεί τα πράγματα μιλούν από μόνα τους .Το ίδιο γενικότερα ισχύει για όλα τα καλό-παιδα τα οποία ψηφίστηκαν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο και δουλεύουν για εμάς - εμάς.
    Είναι σχιζοφρένεια με τα ίδια δεδομένα που μας έφεραν στο αυτό το αποτέλεσμα να προσπαθούμε να αλλάξουμε την έκβαση. Όλοι τους έχουν στρογγυλοκαθίσει στα έδρανα χρόνια τώρα και γνώριζαν , γνωρίζουν κλπ …Δεν έκαναν τίποτα γιατί να κάνουν τώρα όταν το πλείστον αυτών οι φίλοι τους από το εξωτερικό τους κρατούν από τα γένια….
    Όταν βρεθεί ο ΕΝΑΣ που θα είναι μόνο Έλληνας χωρίς κομματική ταυτότητα και ταυτόχρονα ο λαός θα έχει ωριμάσει ώστε να σκεφτεί ότι δεν έχει σημασία το χρώμα για την Ελλάδα αλλά η ίδια η Ελλάδα τότε θα σωθούμε …Αυτό δυστυχώς θα περάσει μέσα από πείνα γιατί μόνο τότε θα μπορέσουμε να δούμε καθαρά και ξάστερα το συμφέρον ΜΑΣ και όχι μου , σου του κλπ κλπ κλπ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Χριστίνα 22/10/2012 12:04:48

      "Τυχερά τα κόμματα που δεν έχει η ΧΑ άτομο με υψηλό δείκτη νοημοσύνης και γνώστη γιατί τότε το 14 σήμερα θα ήταν 44%."

      Μην είσαι και τόσο σίγουρη ότι αν ο βασικός κορμός της ΧΑ απετελείτο από "γνώστες" και "με υψηλό δείκτη νοημοσύνης" θα έφτανε κατ' ανάγκη σε υψηλότερα ποσοστά. Απεναντίας, αυτές οι μπρούτες ενέργειες, οι επιθέσεις στους πάγκους των λάθρο, τα τηλεοπτικά σκαμπίλια και μπουγέλα σε εθνομηδενιστές, και τα λοιπά συναφή, είναι που -κατά τη γνώμη μου- γιγαντώνουν τα ποσοστά της ΧΑ. Οι "γνώστες" και "ευφυείς", αφ' ενός θα κοίταζαν να ενσωματωθούν στο σύστημα προς ίδιον όφελος, πράγμα που θα ακύρωνε τον χαρακτήρα της ΧΑ, και αφ' ετέρου η πιο "πολιτικώς ορθή" τακτική τους θα τους οδηγούσε, αργά ή γρήγορα, σε ποσοστά ΛΑ.ΟΣ. Δηλαδή... εξαφάνισης.

      Όταν η κοινωνία έχει βγει στα κάγκελα εξ αιτίας της διπλής κατοχής (από τους ευρωναζί από τη μία, από τους λάθρο από την άλλη) πού περιμένεις να βρει αποκούμπι; Στους αμπελοφιλοσόφους του "ορθολογισμού";

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ Αυριανιστής 22/10/2012 12:55:44

        ……Μην είσαι και τόσο σίγουρη ότι αν ο βασικός κορμός της ΧΑ απετελείτο από “γνώστες” και “με υψηλό δείκτη νοημοσύνης” θα έφτανε κατ’ ανάγκη σε υψηλότερα ποσοστά. …..
        Εχω πάψει να είμαι σίγουρη μιλάω πάντα με πιθανότητες άς μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για ανθρώπους και εκεί ακόμα και ο Θεός σηκώνει τα χέρια ψηλά στον τρόπο σκέψης , που, πως πότε και από τι επηρεάζεται ανα πάσα στιγμή. Μιλώ με την μικρή γνώση που έχω πάνω στο θέμα ψυχολογία της μάζας και πόσο εύκολο είναι να επηρεαστεί όταν και αν βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη δεδομένη στιγμή .
        ….Απεναντίας, αυτές οι μπρούτες ενέργειες, οι επιθέσεις στους πάγκους των λάθρο, τα τηλεοπτικά σκαμπίλια και μπουγέλα σε εθνομηδενιστές, και τα λοιπά συναφή, είναι που -κατά τη γνώμη μου- γιγαντώνουν τα ποσοστά της ΧΑ……..


        Λογικό μου ακούγεται να γίνεται καθότι η ψυχολογία της ανασφάλειας και το φόβου λειτούργησε ανάποδα από αυτό που περίμεναν κάποιοι ότι θα λειτουργήσει όταν ‘’επέτρεπαν’’ τους ταλαίπωρους ανά τω κόσμω να γίνονται μέρος της Ελλάδος έστω και κατ’ αυτό τον τρόπο, υποσκάπτοντας τα θεμέλια της κοινωνίας και όχι μόνο των συνόρων

        ….. Οι “γνώστες” και “ευφυείς”, αφ’ ενός θα κοίταζαν να ενσωματωθούν στο σύστημα προς ίδιον όφελος, πράγμα που θα ακύρωνε τον χαρακτήρα της ΧΑ, και αφ’ ετέρου η πιο “πολιτικώς ορθή” τακτική τους θα τους οδηγούσε, αργά ή γρήγορα, σε ποσοστά ΛΑ.ΟΣ. Δηλαδή… εξαφάνισης…….

        Αν το γνώστες και ευφυείς είναι με την έννοια που προσδίδουν τα εισαγωγικά επιτρέψτε μου να πω ότι μιλάμε για κεκαλυμμένους δωσίλογους και γερολαδάδες 72 χρόνια μετά το 1940 ..Είναι αυτό που λέω συχνά ότι η έννοια ,ρίζα και ετυμολογία της κάθε Ελληνικής λέξεως τροποποιείται κατά το δοκούν του ανθρώπου που την χρησιμοποιεί. Αρα δεν θα διαφοροποιούνταν από τους μπρουταλ τύπους της ΧΑ που κάνουν όλα όσα οι Έλληνες εύχονται και δεν τολμούν να πουν γιατί θα κατηγορηθούν ως ρατσιστές. Καθώς είναι πιο εύκολο να κρυφτεί πίσω από το δάχτυλό του ο καθένας, παρά να το χρησιμοποιήσει για να ‘’γράψει’’ έστω και με το αίμα του. Όμως αυτά είναι πολύ ψιλά γράμματα για όλους εμάς τους πρεσβύ_ωπες ή μύ(ς)_ωπες …Το ΛΑ.ΟΣ την πάτησε και μηδενίστηκε γιατί η εξουσία είναι γλυκιά και έναντι αυτής πολλές υποκλίσεις μπορούν να γίνουν. Αλλως τε ας μη ξεχνάμε ότι δυνατός αρχηγός είναι εκείνος που επιλέγει ακόμα και τον κλητήρα του να είναι δυνατός γιατί δεν νιώθει την ανασφάλεια ότι θα του πάρει την θέση μιας και η θέση είναι αιρετή και προς το καλό της πατρίδας και όχι της παρτίδας.

        ….Όταν η κοινωνία έχει βγει στα κάγκελα εξ αιτίας της διπλής κατοχής (από τους ευρωναζί από τη μία, από τους λάθρο από την άλλη) πού περιμένεις να βρει αποκούμπι; Στους αμπελοφιλοσόφους του “ορθολογισμού”;…..

        Αποκούμπι η κοινωνία δεν θα βρει πουθενά αλλού εκτός από την ίδια την κοινωνία και αυτό δυστυχώς θα γίνει όταν πεινάσουμε . Και λέω δυστυχώς γιατί τότε θα είμαστε όλοι ίδιοι άρα το ΕΓΩ δεν θα έχει καμία διαφορά από το ΕΣΥ και το ΕΜΕΙΣ . Ας μη πάει ο νους μας στα κοκκινόζοντα στελέχη του ΚΚΕ δεν υπάγομαι σε αυτά διότι είναι απλά μια διαφορετική οπτική του καπιταλιστικού συστήματος γυρίζοντας την πυραμίδα ανάποδα.

        Αν ο Σαμαράς ή ο κάθε Σαμαράς αποφασίσει να
        ΥΓ. Αν κάποιος θελήσει να με ταμπελοποιήσει ας με πει απλά Ελληνίδα κάποτε ήμουν κομματικοποιημένη αλλά ‘’αρκετά κομμάτια πήραν’’ τώρα πια είμαι ένα και όλον και δεν ανήκω…. Καθότι η ανάγκη του ανήκειν είναι δείγμα μεγίστης ανασφάλειας και προσπαθώ να το καταπολεμήσω όσο μπορώ.

        • aixaigis avatar
          aixaigis @ Χριστίνα 23/10/2012 00:56:40

          Χαιρετώ την ΧΡΙΣΤΙΝΑ μία ειλικρινή Ελληνίδα πού ΤΟΛΜΑ να πεί τα πράγματα με το όνομά τους μη φοβούμενη τις "ετικέττες "πού πολλοί αρέσκονται να βάζουν με ευκολία.
          Μπράβο Χριστίνα.

          • Χριστίνα avatar
            Χριστίνα @ aixaigis 23/10/2012 17:01:35

            Γιατί να φοβάμαι τις ταμπέλες αυτές είναι για να μπαίνουν να βγαίνουν να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν άλλωστε συνήθως δεν έχουν το πρόβλημα αυτοί που τους τις βάζουν αλλά οι άλλοι που τις τοποθετούν. Ξέρετε πόση φαιά ουσία χρειάζεται για να βρεις μια ταμπέλα;
            Ξέρετε πόση ανάγκη έχει ο κόσμος να βάζει ταμπέλες για να νιώθει ασφαλής.
            Δε πάνε να μου βάλουν απλά θα παρακαλούσα όποιος θέλει να μου τοποθετήσει ταμπέλα να είναι φωτιζόμενη να δείχνω και πιο νέα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/10/2012 15:50:59

        Δεν ξέρω αγαπητέ άν κρατάς για τον εαυτό σου τον ρόλο του φιλοσόφου του (πραγματικού) ορθολογισμού ή τον ρόλο του "φιλοσόφου" του ανορθολογισμού.
        Υποθέτω και εύχομαι το πρώτο.
        Θα ρωτήσω λοιπόν ένα απλό ερώτημα: Αυτή η κοινωνία (που υποτίθεται έχει βγει τώρα στα κάγγελα), γιατί δεν βγήκε στα κάγγελα πριν το 2008;
        Δεν ήταν κοινωνία των 2/3; Δεν ήταν και τότε άγρια η εκμετάλλευση των 2/3 από το 1/3; Δεν βλέπαμε την τρόμπα που γέμιζε με χρυσάφι τις κοιλιές του 1/3 και με αέρα τα μυαλά των 2/3;
        Και μήπως τυχόν τότε, αυτοί που αποκαλεις "λάθρο" ήταν καλοί και χρήσιμοι γιατί τότε βοηθούσαν να γίνουν ακόμη πιό πλούσιοι οι πλούσιοι; Ενώ τώρα game is over, που λέει και ο Γιουνκέρ;
        Όχι αγαπητέ. Η κοινωνία μπορεί να έκανε λάθος, και τότε και τώρα, αλλά για τον αντίστροφο λόγο από αυτόν που νομίζεις: Τότε δεν βγήκε στα κάγγελα γιατί εμπιστευόταν τους κρατούντες, τώρα δεν βγαίνει στα κάγγελα γιατί δεν εμπιστεύεται κανέναν.
        Μια φορά προειδοποίησε μόνον, με "ανορθολογικό" τρόπο, που λές κι εσύ : Δεκέμβρη του 2008. Χτύπησε καμπανάκι. Κανείς δεν άκουσε, ούτε κάν ο ΣΥΡΙΖΑ στην παργματικότητα.
        Αυτην την προειδοποίηση, σεις οι εθνικιστές δεξιοί και αριστεροί, όχι απλά δεν την ακούσατε, αλλά οι μέν την θεωρήσατε "ξενοκίνητη πορτοκαλί επανάσταση" οι δέ "προπόνηση για έφοδο στα Θερινά Ανάκτορα".
        Και μετά, ξαφνικά, τα βρήκατε μεταξύ σας στις "Πλατείες".
        Εντάξει. Το μόνο που απομένει είναι να τα βρούν τώρα ο Καμμένος με τον ΣΥΡΙΖΑ. Ή με ένα κομμάτι του ΣΥΡΙΖΑ.
        Προχωρήστε αγαπητοί, κάντε το βήμα μπροστά.
        Εδώ είμαστε, πρόθυμοι να μετρηθούμε !!!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ο Θείος 22/10/2012 17:08:01

          Για τον διαδικτυακό φίλο μου, τον Αυριανιστή.

        • aixaigis avatar
          aixaigis @ Ο Θείος 23/10/2012 01:01:36

          Θείε : πάλι κηρύττεις...
          και πού είσαι ; "κάγΚελα"

        • Χριστίνα avatar
          Χριστίνα @ Ο Θείος 23/10/2012 16:58:19

          Αγαπητέ Θείε είδα τα Κάγκελα και συγκινήθηκα και πήρα το θάρρος να πω :

          Προσωπικά δεν έχω δει κανέναν στα Κάγκελα, (με εξαίρεση την κα. κΑγκελα - και τα μυαλά στα Κάγκελα) , ούτε καν αυτούς που χρειάζεται να είναι πίσω από τα κάγκελα . Πάνω στα κάγκελα είναι συνήθως αυτοί που δεν γνωρίζουν ότι προ των καγκέλων υπήρχε ένα ΟΧΙ που δεν είπαν ποτέ γιατί τότε θεωρούσαν ότι το κρύψιμο πίσω απο το δάχτυλο όριζε και την επιφάνεια που κάλυπτε και το λίπος.
          Τι να λέμε τώρα κάποτε οι οικοδόμοι μου έλεγε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου όταν έβγαιναν σήκωναν και τα πεζοδρόμια.
          Κάποτε θα μου πεις είναι όπως το κάποτε στην Δύση.
          Τώρα απλά αντι να σηκωθούν τα πεζοδρόμια σηκώνονται και φεύγουν.....
          Ομως που θα πάει θα αλλάξει ο Ελληνας άλλωστε 400 χρόνια σκλαβιάς με την βούλα είχαμε (τώρα είναι με το μνημόνιο) εε δεν θέλουμε αλλα 400 για να βγούμε ε και 500 που θα μας πάει πίσω η ΧΑ εεε εντάξει όταν γίνουμε αστρόσκονη εμείς τα παιδιά και τα δισέγγονα μπορεί και να αλλάξει ο κόσμος. Όσο για την Ελλάδα μάλλον όταν νιώσουμε την μπότα καλά στο λαιμό θα αντιδράσουμε δυναμικά και όχι διαδικτυακά (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου καθότι μου αρέσει να κοιτώ και την καμπούρα μου)

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Χριστίνα 23/10/2012 17:12:51

            Με τι επιχείρημα να πώ ότι δεν έχεις δίκιο;
            "Την πατήσαμε", θυμάμαι τις "ανέμελες δεκαετίες" του 2000 και του 1980-1990 αλλά βλέπω ότι τώρα μόλις καταλάβαμε πώς "μάγγωσε η φάκα και μας κλείσανε στη γυάλα".
            Δεν ξέρω πότε θ' αλλάξει ο κόσμος. Αλλά άν και όχι αισιόδοξος, δεν είμαι ούτε απαισιόδοξος.
            Αυτό που με παρηγορεί είναι ο στίχος του ποιητή:
            "Ποιός μιλάει για νίκες,
            το πάν είναι ν' αντέχουμε".

          • Χριστίνα avatar
            Χριστίνα @ Ο Θείος 23/10/2012 23:06:18

            Αγαπητέ Θείε το μικρό χρονικό διάστημα που σχολιάζω στο συγκεκριμένο ιστολόγιο το οποίο όμως δεν συνάδει με το χρονικό διάστημα που ενημερώνομαι από αυτό μπορώ να πω ότι τα εισαγωγικά στις λέξεις πατήσαμε και ανέμελες δεκαετίες είναι πολύ ευστοχα όπως πάντα άλλωστε. Ανέμελος και Ελληνας δεν μπορούν να συγκεραστούν ανέμελος και τύπου Ελληνας ναι εκεί το δέχομαι . Ανέμελες δεκαετίες μου θυμίζουν την εποχή που γράφανε στους τοίχους και εμείς διαβάζαμε μετά σε περιοδικά make love not war ..Προσωπικά θα τις χαρακτήριζα απ αρχή της μεγάλης πνευματικής ήττας από την αύξηση των τριγλυκεριδίων στο αίμα και το ένα και μοναδικό στρώμα , ή αλλιώς φέτα στην περιοχή της κοιλιακής χώρας το οποίο εν έτη 2012 μας τινάζει την χώρα στον αέρα..
            Θα σε χαρακτήριζα σαν συγκρατημένα αισιόδοξο παρατηρητή .
            Στον δε στίχο που μου έγραψες σου αντιπαραθέτω μια στροφή που θα ήθελα μέχρι την δύση της ζωής μου να την έχω αξία ψηλά και για μένα αλλά και για τα παιδιά μου.

            Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
            τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
            όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
            μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
            μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.
            Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
            γυρίζοντας συχνά κ' εκθέτοντάς την
            στων σχέσεων και των συναναστροφών
            την καθημερινήν ανοησία,
            ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.
            Κ Καβάφης.

          • aixaigis avatar
            aixaigis @ Χριστίνα 24/10/2012 19:34:21

            Mέγας Καβάφης.
            Εξαιρετικά εύστοχη και πάλι η Χριστίνα.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Χριστίνα 23/10/2012 17:18:02

            Σ' αυτούς που αναφέρεις, αγαπητή Χριστίνα, που στους λιπαρούς καιρούς μέχρι το 2008 δεν είπαν ποτέ ΟΧΙ, άς αφιερώσουμε, ακριβοδίκαια αλλά χωρίς χαιρεκακία, την "Νταλίκα" (Σωτηρία Μπέλλου):

            Ζόρικος κρεμανταλάς ο καιρός που κουβαλάς,
            η ζωή σου μια νταλίκα με μπαγάζια και με ΙΚΑ.
            Τώρα απόχτησες καβούκι και αμάξι σπορ μοντέλο
            τώρα σκάλωσες στο λούκι κι είσ' αλλιώτικο καπέλο.

            Η ζωή σου ντούμπλε-φας, μέσα κι έξω τη φοράς,
            η καρδούλα σου γκαζιέρα δίχως γκάζι και αγέρα.
            Μες στο κόλπο είσαι χωμένος και γλυτώνεις παρά τρίχα,
            τώρα είσαι βολεμένος και σου κόψανε το βήχα.

            Κι αν θυμάσαι τα παλιά, ψέματα και μπλα-μπλα-μπλα,
            η μαγκιά σου ναφθαλίνη με κασμίρι και λουστρίνι.
            Τώρα κάνεις μαύρη πλάκα κι όλο τρως απ' την κουτάλα,
            τώρα μάγγωσε η φάκα και σε κλείσανε στη γυάλα.

          • Χριστίνα avatar
            Χριστίνα @ Ο Θείος 23/10/2012 23:18:30

            Επαυξάνω στην αφιέρωση σου με ένα τραγούδι που ανέφερες όμως αγαπητέ Θείε το λίπος πρέπει να καεί γιατί κάνει κακό στην υγεία και όπως αποδεικνύεται και ιατρικά τα αποτελέσματα είναι μακροπρόθεσμα και μπορούν να προκαλέσουν ανήκεστο βλάβη σε ζωτικά όργανα έως και θάνατο ..Γι αυτό στους Ελληνες που δεν είναι εθνοσωτήρες που δεν θέλουν να σώσουν την πατρίδα , που δεν νοιάζονται για την παρτίδα αλλά που μπορούν ακόμα όταν ακούν τον Εθνικό Υμνο να θυμούνται , που μπορούν να κατανοήσουν την διαφορά του ΟΧΙ και του Όχι μεν Αλλά , που μπορούν να καταλάβουν πως όσα λεφτά και αν μας δώσουν και όσες φορές και αν μας σώσουν αν μείνουμε χωρίς πατρίδα θα είναι σα να παλεύουμε με ανεμόμυλους , αφιερώνω τους κάτωθι στίχους . Σε όσους δεν μιλάνε αλλά πράττουν καθώς οι πράξεις μιλάνε όταν τα λόγια σιωπούν.
            Δε λες κουβέντα,
            κρατάς κρυμμένα μυστικά
            και ντοκουμέντα
            κι ακούω μόνο
            συνθήματα μεταλλικά
            των μικροφώνων

            Ξέρω τ' όνομά σου
            την εικόνα σου και πάλι από την αρχή
            ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας
            μια αλλιώτικη ζωή

            Περνούν οι νύχτες,
            τα δευτερόλεπτα βαριά
            στους λεπτοδείκτες
            ζητώντας κάτι
            που να μη γίνεται ουρλιαχτό
            κι οφθαλμαπάτη

            Ξέρω τ' όνομά σου
            την εικόνα σου και πάλι από την αρχή
            ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας
            μια αλλιώτικη ζωή

            Στων χιλιομέτρων
            την ερημιά και στη σιωπή των χρονομέτρων
            ακούγονται τώρα
            σειρήνες μεταγωγικά κι ασθενοφόρα

            Ξέρω τ' όνομά σου
            την εικόνα σου και πάλι από την αρχή
            ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας
            μια αλλιώτικη ζωή


            Υγ . Δεν μιλώ χαιρέκακα ποτέ , δεν κρατώ κακία ποτέ , θεωρώ πως ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσεις τον εχθρό είναι να αδιαφορήσεις για την ύπαρξη του ακόμα και όταν είναι μισό εκατοστό απόσταση απο σένα και πάντα στο λεκτικό επίπεδο αν τεθεί σε επίπεδο ο θάνατος του η ζωή μας ε δεν νομίζω πως θα θελήσει κανείς να παίξει το ρόλο του Ιησού, τουλάχιστον προσωπικά δεν θα μου πέρναγε καν απο το μυαλό :P

    • aixaigis avatar
      aixaigis @ Χριστίνα 24/10/2012 19:48:05

      Αγαπητή Χριστίνα και πάλι θα σου πώ μπράβο, με ...κίνδυνο να γίνω βαρετή !
      Μπράβο γιά :
      Την καθαρή σκέψη
      Το ελεύθερο πνεύμα
      Τον ωραίο Ελληνικό Λόγο

  26. noldor avatar
    noldor 22/10/2012 11:46:41

    Διάβασα άρθρο (και είδα φωτογραφία) για συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας (δεν θυμάμαι περιοχή) αριστερών, αλλοδαπών και λοιπών γνωστών και μη εξαιρετέων κάτω από μπαλκόνια με την ελληνική σημαία. Δεν είδα κανέναν και πουθενά να το σχολιάζει. Προφανώς αυτό δεν είναι βία και δεν σας ενοχλεί.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ noldor 22/10/2012 15:53:07

      Προφανώς δεν είναι.
      Αντίθετα από ότι συμβαίνει τελευταία σε πανηγύρια και ζωοπανηγύρεις.

  27. Tonia G. avatar
    Tonia G. 22/10/2012 11:56:05

    Αστειες και εξωπραγματικές δηλώσεις από όλα τα κόμματα του "δημοκρατικού τόξου". Όταν εμπράκτως απαντήσουν στην:
    1. Απουσία κράτους σε όλα τα ζητήματα (κυρίως Ασφάλεια, Παιδεία , Δικαιοσύνη)
    2. Διαφθορά εδώ και 30 χρόνια
    3. Γενικευμένη Ανομία
    4. Κοτζαμπασισμό
    5. Απουσία πατριωτισμού στην Εθνική Οικονομική Στρατηγική
    6. Απουσία στοιχειώδους σχεδίου Εξωτερικής Πολιτικής
    7. Κουρέλιασμα του Συντάγματος και των Θεσμών.

    Τότε και μόνον τότε θα ξεφουσκώσει η Χρυσή Αυγή και μάλιστα σαν "μπαλονάκι". Περαιτέρω και τα 7 σημεία που αναφέρω δεν έχουν καμία σχέση ούτε με τη δόση ούτε με τη οικονομική κρίση διότι για να υλοποιηθούν χρειάζεται ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ και ΟΧΙ χρήμα.
    Ο κόσμος όμως βλέπει πως κανένα κόμμα "δημοκρατικού" παρελθόντος δεν έχει τέτοιους σκοπούς. Αντιθέτως ακόμη και σήμερα κοροϊδεύουν τους πολίτες, μάλλον "νομίζουν" ότι κοροϊδεύουν, γιατί κανένας πλέον στην κοινωνία δεν περιμένει από αυτούς λύση με "όραμα μέλλοντος".
    Ο Σαμαράς θα μπορούσε να δραπετεύσει μόνο αν καταφέρει πρώτα να πάρει τη δόση και όσες ακολουθούν (φυσικά θα δοθεί από το ξένο παράγοντα με πολιτικά κριτήρια) και αμέσως μετά προβεί σε ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ & ΘΕΣΜΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ του κράτους.
    ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ σημαίνει π.χ. ότι όποιος δημοσίως καίει τη σημαία της χώρας ή κτήρια ή παρακωλύει τις συγκοινωνίες πάει ΦΥΛΑΚΗ, αλλά την ίδια στιγμή η Εκκλησία πληρώνει φόρους και οι Ιερείς αμοίβονται από όσους πληρώνουν για το σκοπό αυτό στην Φορολογική τους δήλωση. Άλλο παράδειγμα ότι Δημόσια ΔΩΡΕΑΝ Παιδεία σημαίνει πως το κράτος εκδίδει κουπόνια προς όλου τους Γονείς και εκείνοι διαλέγουν σε ποιο σχολείο θα στείλουν τα παιδιά τους. Εγγυόμαι πως όποιος "Μάγκας" Πρωθυπουργός το κάνει αυτό θα αυτοκαθάρει την Παιδεία σε 6 μήνες...

  28. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/10/2012 11:57:40

    Σκέψου ο "πιθηκάνθρωπος από τη Μάνη" να είχε αποκαλέσει "πιθηκάνθρωπο" στο twitter κανένα Πακιστανό, θα είχε πέσει τον σύμπαν να τον φάει, μαζί με την ελλογιμότητά σου βεβαίως, βεβαίως....

  29. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 22/10/2012 14:43:25

    Μακάρι ο Σαμαράς να ήταν Μεταξάς. Τώρα θα είχαμε ξεμπλέξει...Δυστυχώς, αποδείχθηκε Λογοθετόπουλος. Κουράγιο αδέρφια!

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/10/2012 15:25:24

    Να γίνει το συγκεκριμένο ενσταντανέ κουκλάκι (για χαμηλό κόστος made in Japan) από το Υπουργείο Παιδείας και να διανεμηθεί δωρεάν στα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης, στα πλαίσια της αγωγής του πολίτη.
    Και σε ηλεκτρονική μορφή (τρισδιάστατο μοντέλο).
    Να 'χουμε να θυμόμαστε της κρίσης τον καιρό
    Ειδική μέριμνα με έκδοση jumbo για τόπους όπως Δίστομο, Καλάβρυτα, Χορτιάτη κτλ - να περιλαμβάνει βάθρο με αναβοσβήνοντα φωτάκια για εγκατάσταση στις κεντρικές πλατείες.

  31. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 22/10/2012 19:15:23

    Τόση είναι η οργή μου με τους έλληνες ναζιστές που το σχόλιο μου το κρέμασα κάτω από την Μαύρη Βασίλισσα (συμπάθα με Βασίλισσα, για τον Ιωάννη Καστ. σχολίασα) και έτρεξα με λάθη ορθογραφικά που βγάζουν μάτι. Τυφλώνουν. Γεγονός είναι ότι αν είχα κάποιον νεοναζί έλληνα στον Παναμά, το τυμπανισμένο πτώμα του θα επέπλεε την επαύριον σε κάποιο κανάλι.

    • aixaigis avatar
      aixaigis @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 22/10/2012 22:09:19

      Φίλε ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΛΛΑΤΟ και λοιποί, επιτρέψτε μου να επιχειρήσω να ...κατευνάσω λίγο την (δικαιολογημένη) οργή σας !
      Μήπως εδώ έχει γίνει τρομερή παρανόηση ;
      Δέν μπορώ ούτε να... διαννοηθώ ότι υπάρχουν συμπατριώτες μας, Ελληνες, πού είναι Ναζί !
      Ακούτε τι λέτε ; Ελληνες, Ναζί !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Φίλοι μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να υπάρχουν Ελληνες Ναζί...
      Ούτε υπάρχει λόγος να απαριθμείτε...τα εγκλήματα των Ναζί. Είναι σαν να αρχίσω να εξηγώ εγώ τώρα ότι η Κωνσταντινούπολη κατακτήθηκε απο τούς Οθωμανούς, και να δίνω λεπτομέρειες γιά να ...πείσω ότι έγινε το 1453 επί Παλαιολόγου κλπ.κλπ. Κάπως έτσι. !!!
      Αμφιβάλλει ΕΝΑΣ Ελληνας γιά την καταστροφή της Ελλάδος μας από αυτούς ;;;;Και ότι οι Ναζί ήταν ΚΤΗΝΗ,σαδιστές εκτός από εγκληματίες πολέμου;;;
      Ομως...Εδώ θα βάλω ένα όμως !
      Είναι ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ ο Μιχαλολιάκος ώστε να πιστεύει ότι οι ψηφοφόροι του είναι Ναζιστές;
      Γιά αφελής εμένα δεν μού φαίνεται.
      Εσείς πιστεύετε ότι οι 400.000 ψηφοφόροι είναι Ναζιστές;
      Τώρα τι συμβαίνει ακριβώς με την εμμονή του Μιχαλολιάκου με τον (αρχαιοελληνικό+ρωμαικό) χαιρετισμό, πού ξέρει ότι προκαλεί...δεν μπορώ να καταλάβω.
      Μάλλον διασκεδάζει με το παραλλήρημα πού προκαλεί, τι να πώ.
      Κατά τη γνώμη μου είναι τουλάχιστον τραγικό του λάθος και ανοησία.
      Γιά τον φίλο ΒΙΣ θα πώ " Να αγιάσει το στόμα σου" διότι και εγώ έχω αηδιάσει τόσα χρόνια με την καραμέλλα του "ΟΧΙ" πού το είπε ο λαός...!!! (απλά ο Λαός είχε σύμπνοια με τον Πρωθυπουργό και "είπε ένα δεύτερο όχι ")
      Ας διαβάσουν λίγο Ιστορία, επιβάλλεται.
      Και άς βγάλουν τα "παραμορφωτικά"γυαλιά του φανατισμού.

  32. Καλλιπολίτης avatar
    Καλλιπολίτης 22/10/2012 20:27:27

    Καλησπέρα σε όλους ο Μεταξας όταν είπε το ΜΕΓΑΛΟ Ελληνικό ΟΧΙ πως χαιρετούσε;η ΕΟΝ πως χαιρετούσε;έχετε ψάξει καλα ότι ο χαιρετισμός ξεκίνησε απο την αρχαία Σπάρτη;Εχετε καταλάβει ότι ο αγκυλωτος Σταυρός είναι Ελληνικό σύμβολο;;που το υπάρχει αρχαία Ολύμπια,Κνωσσος της Κρήτης και αλλα αρχαία μέρη;Ο Χιτλερ μέγας δολοφόνος...αλλα χρησιμοποίησε καθαρά ελληνικά σύμβολα...που πολλοί αριστεροί δεν το έχουν μελετήσει καλα και μιλούν για φασισμο χωρίς επιχειρήματα,

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Καλλιπολίτης 23/10/2012 17:38:29

      Τι περιμένουν και δεν αρχίζουν να βάζουν αγάλματα του χίτλερ στα μουσεία ?
      Η θα τα βάλει η χρυσυαγή όταν έρθει στην εξουσία?
      Επειδή ένα παράφρων χρησιμοποιησε αρχαιοελληνικά σύμβολα τι σημαίνει?
      Ούτε τα σύμβολα παραφρόνησαν ούτε ο παράφρων έγινε έλληνας για να τον εξυμνούμε.
      Συνέλθετεεεεε.

  33. Cobalt avatar
    Cobalt 22/10/2012 21:43:11

    Ο Μεταξάς είπε το όχι απο τη μία σκεπτόμενος πατριωτικά και από την άλλη στρατηγικά. Ήξερε πως η θάλασσα είναι μεγάλος σύμμαχος...

  34. TARAMAS avatar
    TARAMAS 22/10/2012 21:48:40

    Θα είχε πλάκα να βγει ο Τσοχατζόπουλος και να πει: Τουλάχιστον τα δικιά μου χέρια έχουν κλέψει, αλλά ποτέ δε χαιρετίσαν ναζιστικά!!..

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ TARAMAS 23/10/2012 23:21:06

      Ταραμά, μπορεί να έχουμε διάσταση απόψεων σε αρκετά θέματα, αλλά έχεις κερδίσει τη συμπάθειά μου με το άπαιχτο χιούμορ σου!

  35. Cobalt avatar
    Cobalt 22/10/2012 21:56:29

    Η αλήθεια είναι πως η σήψη που φαινόταν απ' έξω, τώρα άρχισε να διακρίνεται και από μέσα. Περνώντας ο καιρός μέσα στην κρίση, πρώτα άρχισε να φαίνεται πόσο ξεφτιλισμένο είναι το πολιτικό μας σύστημα και τώρα το πόσο ανάξιοι είμαστε οι πολίτες για κάτι καλύτερο.

    Ναζιστές στη βουλή;
    Για τα ευρώ;
    Και μετά τι περιμένουμε, τη λύτρωση;

    Κατά την καρδία του λαού οι άρχοντες αυτού.

    "Ὅταν εἶχε γίνει βασιλεὺς ὁ Φωκᾶς ὁ τύραννος καὶ ἄρχισε ἐκεῖνες τὶς αἱματοχυσίες μὲ τὸν Βονόσο τὸν δήμιο, ὑπῆρχε κάποιος μοναχὸς στὴν Κωνσταντινούπολι, ἅγιος ἄνθρωπος, ποὺ ἔχοντας πολλὴ παρρησία πρὸς τὸν Θεό, ἔλεγε μὲ ἁπλότητα: «Κύριε, γιατί ἔκανες τέτοιον βασιλέα;»
    Καὶ τότε, ἀφοῦ τὸ ἔλεγε αὐτὸ γιὰ ἀρκετὲς ἡμέρες, τοῦ ἦλθε φωνὴ ἐκ Θεοῦ ποὺ ἔλεγε: «Διότι δὲν βρῆκα ἄλλον χειρότερο»."

  36. Cobalt avatar
    Cobalt 22/10/2012 22:08:10

    Πάντως όσο χαριτωμένο και να είναι ως γεγονός, είναι τραγικό να βλέπεις το ψευτορωμαίικο να τελειώνει έτσι: Not with a bang -που θά 'λεγε ο Eliot- αλλά μ' ένα μεγαλοπρεπέστατο μακροβούτι στα σκατά.

    Ζωή σ' εμάς.

  37. aixaigis avatar
    aixaigis 23/10/2012 00:52:27

    Καλλιπολίτη, Καλέ πολίτη ορθότατα μιλάς ...αλλά ΠΟΙΟΣ ακούει;
    Ο φανατισμός και ο πανικός έχει κάνει τον κόσμο να κωφεύει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.