#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/05/2012 20:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λίγες οι πιθανότητες για σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας



(Ανανεωμένο). Αναπόφευκτες θεωρούνται  οι  επαναληπτικές εκλογές στα επιτελεία των κομμάτων μετά τις χθεσινοβραδινές εξελίξεις. Ο κύριος λόγος φαίνεται να είναι η σταθερή άρνηση του ΣΥΡΙΖΑ να συμπράξει σε κυβέρνηση συνεργασίας, ενώ οι κ. Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης θέτουν ως προϋπόθεση για την συγκρότηση μιας τέτοιας κυβέρνησης τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κ. Τσίπρας, με διαδικτυακή του συνέντευξη χθες το απόγευμα και πριν από τη σύσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο, ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να αλλάξει θέση ο ΣΥΡΙΖΑ και να συμμετάσχει σε κυβέρνηση συνεργασίας με τη συμμετοχή της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ.

Στην σύσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο συζητήθηκε η πρόταση για συγκρότηση κυβέρνησης προσωπικοτήτων που κατέθεσε ο κ. Παπούλιας. Από τον τρόπο όμως που την αντιμετώπισαν χθες οι πολιτικοί αρχηγοί, αλλά και από τις δηλώσεις του προκύπτει ότι μάλλον οδεύουμε προς επαναληπτικές εκλογές.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα εξετάσει τη δυνατότητα σχηματισμού μίας κυβέρνησης προσωπικοτήτων, αλλά σημασία έχει ποια κόμματα θα στηρίξουν μία τέτοια κυβέρνηση, δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς, μετά τη σύσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο, δείχνοντας προς την κατεύθυνση του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο πρόεδρος της ΝΔ εξέφρασε την εδραία πεποίθηση, όπως είπε, ότι πρέπει πρωτίστως να αναζητηθούν πολιτικά πρόσωπα και κατόπιν «εφόσον είμαστε σε έκτακτη ανάγκη» τεχνοκράτες, ενώ επιτέθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ για την «αλαζονική» άρνησή του να συμπράξει σε μία κυβέρνηση «δεδομένων των περιστάσεων».

Ο κ. Σαμαράς τόνισε ότι είναι αναγκαία η ευρύτερη δυνατή στήριξη προκειμένου να είναι βιώσιμη μία τέτοια κυβέρνηση και τόνισε ότι ζήτησε από τον κ. Παπούλια να διερευνήσει τη γραπτή πρόταση που έχει καταθέσει ο Πάνος Καμμένος, η οποία έδινε περιθώρια στήριξης από τους Ανεξάρτητους Έλληνες.

Ο Πάνος Καμμένος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο στήριξης κυβέρνησης εθνικής ενότητας, ακόμη κι αν δε συμμετάσχει ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Καμμένος θα συναντήσει αύριο στις 13μμ  με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και θα ακολουθήσει νέα συνάντηση των αρχηγών όλων των κομμάτων πλην Μιχαλολιάκου, στις 14μμ

Σύμφωνα με την διαρροή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, ο κ. Καμμένος φέρεται να έχει πει στον Κ. Παπούλια ότι αν αύριο του αναφέρει πως συντρέχουν κίνδυνοι για την Ελλάδα, τότε το κόμμα θα παράσχει ανοχή σε κυβέρνηση που θα σχηματιστεί από τα κόμματα.

Ως εθνικούς κινδύνους θεωρεί ο Καμμένος και ζητά να ενημερωθεί, αν υπάρχει θέμα άμεσης χρεοκοπίας της χώρας ή αν υπάρχει κίνδυνος στα εθνικά ζητήματα ή αν υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης των τραπεζών.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, σε δηλώσεις του μετά την αποψινή σύσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο, επιβεβαίωσε πως ο κ. Παπούλιας πρότεινε το σχηματισμό μιας κυβέρνησης από μη πολιτικά πρόσωπα, που θα στηριχθεί από το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό βουλευτών. Σημείωσε επίσης ότι το ΠΑΣΟΚ στηρίζει «ως λύση ανάγκης μια τέτοια κυβέρνηση» δεδομένου του αδιεξόδου στο οποίο βρίσκεται η χώρα. «Στη δημοκρατία η ευθύνη ανήκει στα πολιτικά κόμματα. Δεν είναι φυσιολογικό να σχηματίζονται κυβερνήσεις τεχνοκρατών ή προσωπικοτήτων. Όμως, όταν είμαστε μπροστά σε τέτοια κρίση, σε τέτοιο αδιέξοδο και αυτό πρέπει να το δεχθούμε», επισήμανε, προσθέτοντας ότι έχει σημασία να υπάρξει η μεγαλύτερη δυνατή κοινοβουλευτική στήριξη. «Η συμμετοχή της Νέας Δημοκρατίας, της ΔΗΜΑΡ, του ΠΑΣΟΚ αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ, είναι η ελάχιστη κατά τη γνώμη μας βάση. Θα μπορούσαν όμως να μετέχουν και άλλες δυνάμεις. Θα μπορούσε να μετέχει και το κόμμα του κ. Καμμένου, ακόμη και το ΚΚΕ», διευκρίνισε.

Τόνισε επίσης ότι το ΠΑΣΟΚ δεν αναγορεύει ως εγγυητή της κατάστασης τον κ. Τσίπρα «με τις αντιφάσεις και την πρόωρη αλαζονική συμπεριφορά». Κάλεσε τέλος όλες τις πολιτικές δυνάμεις να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να τοποθετηθούν υπεύθυνα στην αυριανή σύσκεψη.

Από την πλευρά του, ο Φ. Κουβέλης εξέφρασε την αντίθεσή του στην πρόταση του Προέδρου της Δημοκρατίας, σημειώνοντας ότι η Δημοκρατική Αριστερά παραμένει σταθερή στην άποψή της ότι εκείνο που χρειάζεται η χώρα είναι οικουμενική κυβέρνηση.

«Επιμένουμε στο οικουμενικό σχήμα», τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι η νέα κυβέρνηση θα πρέπει να βρίσκεται σε αντιστοιχία με την ετυμηγορία του λαού, δηλαδή τη συμμετοχή όλων των πολιτικών δυνάμεων.

Υποστήριξε επίσης ότι «η συγκρότηση μιας κυβέρνησης προσωπικοτήτων θα συνιστούσε ήττα της πολιτικής».

Τα 6 σημεία σύγκλισης για κυβέρνηση προσωπικοτήτων

Όπως διέρρευσε από το πρωϊ, η συμφωνία έξι σημείων για κυβέρνηση προσωπικοτήτων έχει ως εξής:

1. Ανεξαρτήτως της άρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να αναλάβει τις ευθύνες του και να συμμετάσχει στη νέα κυβέρνηση η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει στην ευρωζώνη

2. Τα πρακτικά της σύσκεψης του Κάρολου Παπούλια με τους κυρίους Σαμαρά, Τσίπρα και Βενιζέλο πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα ώστε ο ελληνικός λαός να έχει τη δυνατότητα να πληροφορηθεί και να κρίνει τους πολιτικούς αρχηγούς για την στάση που τήρησαν

3. Η έκθεση του Λουκά Παπαδήμου για την δραματική κατάσταση των δημόσιων οικονομικών και την κατάσταση του τραπεζικού συστήματος να δοθεί επίσης στη δημοσιότητα

4. Η εντολή των ψηφοφόρων στις κάλπες είναι επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου. Με αυτό ως δεδομένο, ο πρωθυπουργός θα πρέπει να προέρχεται από την αριστερά και από το μέτωπο των δυνάμεων που στήριξαν τη θέση για αλλαγή των προβλέψεων του μνημονίου

5. Προκειμένου η κυβέρνηση να ανταποκρίνεται στο μήνυμα που έστειλαν οι πολίτες στις 6 Μαϊου και να είναι αντιπροσωπευτική, στο νέο κυβερνητικό σχήμα πρέπει να εκπροσωπείται και η Δημοκρατική Αριστερά, και

6. Δεδομένου ότι η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ αποδοκιμάστηκαν στις κάλπες, πρέπει η κυβέρνηση να αποτελείται από προσωπικότητες και όχι από πολιτικά στελέχη των δύο κομμάτων.

Η δήλωση Σαμαρά

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, αμέσως μετά το τέλος της σύσκεψης υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η προσπάθεια σχηματισμού κυβέρνησης συνεχίζεται. Η ευρύτερη στήριξη των πολιτικών δυνάμεων για να υπάρξει μια τέτοια βιώσιμη κυβέρνηση -όπως ορίσαμε και οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί- είναι απολύτως αναγκαία. Μετά την άρνηση Κουβέλη για σύμπραξη σε μια κυβέρνηση χωρίς τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ -που οφείλω να πω ότι ακολουθεί αλαζονική στάση μπροστά στην κρίσιμη κατάσταση που έχει περιέλθει η χώρα- πήρα την πρωτοβουλία και ζήτησα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να διερευνήσει και τη γραπτή πρόταση που του έδωσε χθες ο κ. Καμμένος. Από την οποία υπάρχουν ορισμένα περιθώρια δικής του στήριξης ενός τέτοιου κυβερνητικού σχήματος. Και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα το εξετάσει. Επιμένουμε, λοιπόν, σε αυτή την αναγκαία ευρύτερη στήριξη.

Τώρα, ως προς το θέμα της πρότασης του Προέδρου της Δημοκρατίας για κυβέρνηση προσωπικοτήτων είναι ξεκάθαρο ότι σημασία έχει, και εδώ, πόσα κόμματα θα είναι εκείνα τα οποία θα στήριζαν  μια τέτοια πρωτοβουλία. Επομένως, πριν πάει κανείς στα πρόσωπα -είναι απόλυτα λογικό αυτό που λέω- θα πρέπει πρώτα να εξετάσει ποιες δυνάμεις θα στήριζαν ένα τέτοιο σχήμα. Και είναι εδραία η πεποίθησή μου ότι πρώτα θα πρέπει κανείς να προσπαθήσει να βρει πολιτικά πρόσωπα και μετά τεχνοκράτες. Βέβαια, σε μια τέτοια έκτακτη κατάσταση σαν τη σημερινή και έκτακτες λύσεις, εκεί που προσφέρονται, πρέπει κανείς να τις δει και να τις εξετάσει.

Γεγονός είναι ότι αύριο θα συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια. Η συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας θα γίνει στις δύο το μεσημέρι. Και θα κληθούν σε αυτή την κοινή σύσκεψη και τα άλλα κόμματα, προκειμένου ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.

Επαναλαμβάνω ότι ο λαός  μας έχει δώσει, όχι ένα μήνυμα, αλλά μία σαφέστατη εντολή. Η εντολή αυτή είναι, όσο το δυνατόν, όλοι μαζί, να προσπαθήσουμε να συνθέσουμε αυτή τη νέα κυβέρνηση.

Ο καθένας αναλαμβάνει ιστορικά, πλέον, τις ευθύνες του».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/05/2012 21:11:55

    Η πρόταση Παπούλια για κυβέρνηση προσωπικοτήτων στηρίζεται από Βενιζέλο. Δεν βάζει προυπόθεση να τη στιρίξει στη βουλή και ο ΣΥΡΙΖΑ;
    Την σκέφτεται μάλλον ο Σαμαράς;
    Κατηγορηματική απόρριψη της πρότασης από Κουβέλη.

    • Theo avatar
      Theo @ Ο Θείος 14/05/2012 21:30:17

      από που τις έχεις όλες αυτές τις πληροφορίες;
      άλλα είπε ο Κουβέλης στην ανακοίνωση του!

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/05/2012 21:19:11

    Και επίθεση Σαμαρά στον Κουβέλη για "αλαζονική άρνηση".
    Η ΔΗΜΑΡ είναι οριστικά εκτός, όπως επισημάνθηκε ήδη από χθές.
    Ο Κουβέλης συμμετέχει στις συσκέψεις μόνον "από θεσμική υπευθυνότητα".

    Διαφαίνεται αμυδρά λύση με μίγμα πολιτικών προσώπων + "τεχνοκρατών, με στήριξη μόνον ΝΔ - ΠΑΣΟΚ; Κυβέρνηση μειοψηφίας 149 και αναζήτηση ψήφου ανοχής (με απουσία) από ΑΝΕΛ ;

    • android.K. avatar
      android.K. @ Ο Θείος 14/05/2012 21:28:13

      που το άκουσες βρε Θειο;
      τον Συριζα αποκάλεσε αλλαζονικό!
      μην διαστρεβλώνουμε... κρίσιμες είναι οι ώρες!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ android.K. 14/05/2012 21:32:50

        Ναι τη διορθωσαν, το είδα, εχεις δίκιο. Συγγνώμη.
        Είχε γραπτό λάθος για το στόχο του χαρακτηρισμού το nooz.gr
        Αλλά τα λοιπα ισχύουν;

        • android.K. avatar
          android.K. @ Ο Θείος 14/05/2012 21:36:57

          οχι!
          ο Κουβέλης απ΄οτι φαινεται θα συμμετασχει στην πιθανολογούμενη κυβέρνηση μαζι με τον Καμενο μετά την κολοτούμπα του! "Ουτε νεκρός".... (χωρίς λόγια!!)

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ android.K. 14/05/2012 21:38:47

            Αυτό που είδα είναι :
            Ο Φ. Κουβέλης κατέθεσε την αντίθεση του σε σχηματισμό κυβέρνησης τεχνοκρατών ("γιατί θα ήταν ήττα της πολιτικής"), επιμένοντας στην πρόταση του για σχηματισμό οικουμενικής κυβέρνησης με τη συμμετοχή και του ΣΥΡΙΖΑ και στόχο την παραμονή στο ευρώ και την απαγκίστρωση από το Μνημόνιο.
            "Ανταποκρίθηκα στην έκκληση του Προέδρου λόγω της θεσμικής μου υποχρέωσης".
            Τι σημαίνει;

          • android.K. avatar
            android.K. @ Ο Θείος 14/05/2012 21:40:53

            οψόμεθα και μεις και οι αγορές!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ android.K. 14/05/2012 21:41:47

            Too much fog, λενε ήδη οι αγορές !!

          • dim avatar
            dim @ android.K. 14/05/2012 21:41:04

            Η κωλοτούμπα Καμμένου έχει εξήγηση. Μπροστά στον εθνικό κίνδυνο άτακτης χρεωκοπίας, και εθνικών θεμάτων, πολλοί από του βουλευτές του, του ξεκαθάρισαν ότι αν δεν κάνει πίσω στις απαράδεκτες και κατάπτυστες δηλώσεις του περί 'ούτε νεκρός' και 'δοσίλογοι', θα προσχωρήσουν στη ΝΔ.

          • android.K. avatar
            android.K. @ dim 14/05/2012 21:48:48

            μεγάλη κωλοτούμπα πάντως!!!
            - άκου ούτε νεκρός!
            - ότι λέω εγώ ισχύει για πάντα!!!
            (again, χωρίς λόγια!!)

          • Κώστας Θ. avatar
            Κώστας Θ. @ dim 14/05/2012 21:57:36

            Έχουμε πληροφορίες γι΄ αυτό ή είναι υπόθεση?

          • Marios St avatar
            Marios St @ Κώστας Θ. 14/05/2012 22:05:56

            Πριν από 7 λεπτά στο Twitter PanosKammenos

            ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΔΙΑΡΡΟΕΣ

          • android.K. avatar
            android.K. @ Marios St 14/05/2012 22:39:51

            μην τον πιστευετε!
            ζητα επιτακτικά το υπουργειο αμύνης και τους υδρογονάνθρακες!!
            (είναι πολλά τα λεφτα, Μαριε ΣΤ!!)

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ android.K. 14/05/2012 21:48:30

            Να και το in.gr
            h**p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231195834
            "Την κατηγορηματική αντίθεσή του στην συγκρότηση κυβέρνησης προσωπικοτήτων εξέφρασε ο Φώτης Κουβέλης", λεει αρχικά,
            αλλά μετά είπε,
            "...και στην περίπτωση συγκρότησης κυβέρνησης προσωπικοτήτων η συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ είναι αναγκαία".
            Δηλαδή άν στηρίξει και ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση προσωπικοτήτων, τότε θα συμφωνήσει και η ΔΗΜΑΡ.
            Αυτό καταλαβαινω.
            Το μείζον πρόβλημα είναι η στηριξη από ΣΥΡΙΖΑ. Άν θα είναι κυβέρνηση προσωπικοτήτων, αυτό είναι έλασσον.
            Αυτό καταλαβαίνω. Είπαμε, ομίχλη.

          • android.K. avatar
            android.K. @ Ο Θείος 14/05/2012 21:53:20

            νομίζω οτι σήμερα μετά της πολλαπλές δηλώσεις αξιωματουχων της ΕΕ αρχισαν να σφίγγουν τα ...γάλατα!
            γιατί χαμηλά πιο χαμηλά τα χρηματιστήρια, συφοριάστηκαν οι αγορές!!!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 14/05/2012 21:57:52

            Αύριο θα πάει στην κοινή σύσκεψη και ο κ. Τσίπρας.
            Μήπως και ο κ. Καμμένος;
            Γάλατα, κονκλάβιο, άσπρος καπνός, Habemus Papam;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 14/05/2012 22:39:13

            Δεν πάει όμως, κατά δήλωσή της, η κα Παπαρήγα.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ android.K. 14/05/2012 21:49:50

        Εγώ άκουσα ότι είπε ότι η άρνηση του Κουβέλη είναι αλαζονική. Να το διασταυρώσουμε. Αν ισχύει, σημαίνει ότι ο Σαμαράς συζήτησε ώς και κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ μόνοι τους!

        • Factorx avatar
          Factorx @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 21:56:56

          για ΣΥΡΙΖΑ είπε

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Factorx 14/05/2012 22:03:45

            Για να το διασταυρώσω ψάχνω την δήλωση μαγνητοσκοπημένη ή απομαγνητοφωνημένη επίσημα. Ακόμη δεν έχει αναρτηθεί. Την άκουσα live

          • johnnie avatar
            johnnie @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 23:23:23

            http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oTBhi0TUDkU

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 21:59:39

          Ήταν λάθος σε γραπτό ρεπορτάζ που πήγε σε διάφορα site, το διόρθωσαν.
          Εννοούσε τον ΣΥΡΙΖΑ.

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 21:59:54

          άκουσε καλά πριν σχολιάσεις Μανωλη Μ!
          ΣΥΡΙΖΑ είπε!

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κατερινα 14/05/2012 22:02:18

            Άκουσα τη δήλωση έξω από τα γραφεία της Συγγρού. Έτσι νομίζω ότι άκουσα. Ψάχνω να δω το βίντεο αλλά δεν έχει αναρτηθεί πουθενά ακόμα.

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 22:09:33

            μην κουράζεσαι το άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά από το στόμα του Σαμαρα!!

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κατερινα 14/05/2012 22:19:37

            Λάθος άκουσες. Στέλνω σε λίγο το βίντεο.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 22:22:07

            Το βίντεο της δήλωσης είναι στην ιστοσελίδα του Μέγκα

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 22:41:36

            ζητάμε και κανα συγνώμη!

        • Factorx avatar
          Factorx @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 22:27:02

          Μανώλη, επιμένεις στο λάθος και με ταλαιπωρείς. Ιδού η δήλωση γραπττή. Διάβασε καλά:

          Μετά την άρνηση Κουβέλη για σύμπραξη σε μια κυβέρνηση χωρίς τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ -που οφείλω να πω ότι ακολουθεί αλαζονική στάση μπροστά στην κρίσιμη κατάσταση που έχει περιέλθει η χώρα- πήρα την πρωτοβουλία και ζήτησα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να διερευνήσει και τη γραπτή πρόταση που του έδωσε χθες ο κ. Καμμένος. .."

          Για τον ΣΥΡΙΖΑ λεει καθαρά

  3. o deksios avatar
    o deksios 14/05/2012 21:30:47

    αμα η νδ συμμετασχει σε οποιαδηποτε μορφης συγκυβερνηση με τη παρουσα μορφη δυναμεων, αφενος θα ειναι θνησιγενης αφετερου ο τσιπρα θα θριαμβευσει στις επομενες εκλογες

    • AM Παπαιωάννου avatar
      AM Παπαιωάννου @ o deksios 14/05/2012 21:52:08

      +10000000000000

  4. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 14/05/2012 21:34:00

    Η Ελλάδα κλυδωνίζεται, ζούμε σε περίοδο πρωτοφανούς παγκόσμιας αναταραχής και δέκα εκατομμύρια Ελλήνων κρίνεται από τα καπρίτσια ενός βουλιμικού για εξουσία ανεπάγγελτου και αμόρφωτου νεαρού. Σε άλλες περιόδους, υπήρχε πάντα μια "αόρατη χειρ", η οποία επενέβαινε πάντα την κατάλληλη στιγμή κι έπαιρνε δυναμικά την κατάσταση στα χέρια της...Τώρα, υπάρχει; Δεν το νομίζω, καθώς μας έφαγε η δημοκρατία κι η θολοκουλτούρα. Από την άλλη η χώρα είναι εξαιρετικά πολύτιμη για πολλούς, ώστε να αφεθεί στην τύχη της και στις καταστροφικές ορέξεις του Αλέξη...

  5. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/05/2012 21:39:48

    Ιαπετός είπε:
    13/05/2012 στις 10:48 pm

    Γιατί δέν βάζει τόν Καμμένο στό παιχνίδι σχηματισμού κυβέρνησης ο Σαμαράς;
    Άς δούμε τίς επτά προτάσεις τού Καμμένου καί τό παράλογο ή λογικό αυτών τών προτάσεων.

    1.Άμεση ανακήρυξη ΑΟΖ, σε όλο το εύρος της επικράτειας σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο.
    Σχόλιο:
    Είναι η θέση τού Σαμαρά.

    2.έλεγχος ΤτΕ, ποιοί είναι οι μέτοχοι, ποιοί την κατέχουν. Το θέμα είναι σοβαρότατο αφού η ΤτΕ είναι η αντισυμβαλλόμενη όλων των δανείων και δεν είναι δυνατόν να μην βρίσκεται στον έλεγχο του Ελληνικού κράτους. Άμεση ανάκτηση ελέγχου της τράπεζας που διαχειρίζεται την Εθνική περιουσία είναι όχι απλώς επιβεβλημένη, αλλά και αυτονόητη.
    Σχόλιο:
    Άν θέλουμε εθνική κυριαρχία, πρέπει νά ελέγξει η πολιτεία οπωσδήποτε τήν ΤτΕ. Νά κρατικοποιηθεί. Ένας μόνο μέτοχος τό ελληνικό δημόσιο. Δυσκολία είναι οι Rotchilds. Αυτοί ελέγχουν έμμεσα τήν ΤτΕ καί κατ’ επέκταση όλη τήν ελληνική οικονομία. Η ΤτΕ ρυθμίζει τήν ρευστότητα στήν αγορά καί εποπτεύει τό τραπεζικό σύστημα. Καρπώνεται τά ρυθμιστικά επιτόκια, δέν πληρώνει κανένα φόρο καί δέν δέχεται κανένα κρατικό έλεγχο. Είτε έχουμε δραχμή, είτε ευρώ. Η πρόταση μόνο καί μόνο τής κρατικοποίησής της προκαλεί τάσεις λιποθυμίας σέ πολλούς. Καί ειδικά σέ πολιτικούς (άσε πού ποσοστιαία ανέβηκαν οι αυτοκτονίες καί στήν στατιστική μετέχουν καί οι πολιτικοί).

    3.Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου, για τον έλεγχο του χρέους από το 1974 και μετά.
    Σχόλιο:
    Επιθυμητό. Είναι μιά διεθνής πρακτική. Τήν αποφεύγουν τά κράτη γιά ευνόητους λόγους καί τά άτομα πού θά τήν αποτελούν πρέπει νά ξέρουν ότι άν πάρουν σοβαρά τόν ρόλο τους κινδυνεύουν άμεσα από ατυχήματα καί αυτοκτονίες. Όταν καί άν η Επιτροπή καταλήξει σέ συμπεράσματα, τότε βλέπουμε τί θά κάνουμε. Ή θά είναι όλα εντάξει ή θά μάς χρωστούν. Νά χρωστάμε περισσότερα αδύνατον.

    4.Καταγγελία συμβάσεων και μνημονίων – Βάσει των αρχών του Ελληνικού και Ευρωπαϊκού Δικαίου! Εδώ είναι το σημείο κλειδί που δεν το ανέφερε κανείς άλλος πολέμιος του μνημονίου. Η δανειακή σύμβαση και όλες οι τροποποιήσεις της είναι κατάφορα έκνομες τόσο από την συνθήκη της Λισσαβόνας όσο και από το Ελληνικό δίκαιο.
    Σχόλιο:
    Ανάποδα. Έλεγχος κατά πόσον η δανειακή σύμβαση και όλες οι τροποποιήσεις της είναι κατάφορα έκνομες τόσο από την συνθήκη της Λισσαβόνας όσο και από το Ελληνικό δίκαιο. Άν είναι, τότε καταγγέλονται αυτοδικαίως.

    5. Αναθεώρηση του άρθρ.86 του Συντάγματος, του νόμου περί ευθύνης υπουργών δηλαδή και ενδελεχής έλεγχος του πόθεν έσχες όσων κατείχαν θέση εξουσίας από το 1974.
    Σχόλιο:
    Ποιός έχει αντίρρηση;

    6. Ενημέρωση σχετικά με τα πεπραγμένα από το 2009 μέχρι σήμερα, με αποδέσμευση όλων των εγγράφων, που φέρεται να έχουν υπογράψει οι κηπουροί του καθεστώτος Παπανδρέου χωρίς να έχουν συνταγματική δικαιοδοσία.
    Σχόλιο:
    Έχει αντίρρηση ο Σαμαράς;

    7. Να εξαντληθούν τα μέσα για να εισπραχθούν οι Γερμανικές αποζημιώσεις, το κατοχικό δάνειο και οι λοιπές ζημίες που η Γερμανία προκάλεσε στο Ελληνικό κράτος.
    Σχόλιο:
    Ποιός έχει αντίρρηση;

    Καί
    Ιαπετός είπε:
    14/05/2012 στις 1:35 pm

    Την εκτίμηση ότι πιθανή εγκατάλειψη του Μνημονίου από την Ελλάδα θα οδηγούσε σε διακοπή της χρηματοδότησης του Δημοσίου από τους δανειστές της χώρας, αλλά όχι απαραίτητα και σε αποκοπή του ελληνικού τραπεζικού συστήματος από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, διατυπώνουν αναλυτές της Goldman Sachs.

    Οι ίδιοι τονίζουν ότι η διακοπή της χρηματοδότησης του επίσημου τομέα θα είχε άμεσες επιπτώσεις στην ανάπτυξη, κάτι που διασταλτικά σημαίνει ότι θα άλλαζαν σημαντικά και οι μακροοικονομικές παραδοχές του Μνημονίου.

    Ειδικότερα, σε έκθεση της αμερικανικής επενδυτικής τράπεζας σημειώνεται ότι σε περίπτωση που η Ελλάδα τερματίσει μονομερώς το νέο πρόγραμμα οικονομικής πολιτικής που έχει συμφωνήσει με την τρόικα, το πιο πιθανό είναι οι χώρες της Ευρωζώνης και το ΔΝΤ να διακόψουν τη χρηματοδότηση προς την ελληνική κυβέρνηση, αλλά να επιτρέψουν στην ΕΚΤ να παραμείνει – άνευ όρων – δανειστής εσχάτης ανάγκης για τη χώρα.

    Η Goldman Sachs θεωρεί ότι από τη μία πλευρά αυτό θα οδηγούσε άμεσα σε τεράστια ύφεση, δεν θα καλυπτόταν το πρωτογενές έλλειμμα του προϋπολογισμού αξίας περίπου 2,3% του ΑΕΠ και οι καθυστερούμενες πληρωμές του Δημοσίου (περίπου 3,5% του ΑΕΠ) θα οδηγούσαν στην παύση του ανεφοδιασμού των επιχειρήσεων του δημόσιου τομέα.

    Από την άλλη πλευρά, θεωρεί ότι το τραπεζικό σύστημα θα παρέμενε σε λειτουργία με τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις να διατηρούν πρόσβαση στις καταθέσεις τους, τους εξαγωγείς να έχουν ελάχιστη πρόσβαση σε χρηματοδότηση και τους εισαγωγείς να τροφοδοτούν την οικονομία με βασικά αγαθά (ενέργεια, πετρέλαιο, τρόφιμα).

    Ωστόσο, η Goldman Sachs σημειώνει ότι η πρόσβαση των τραπεζών στην ΕΚΤ θα εξαρτιόταν από το εάν η ελληνική κυβέρνηση επιχειρούσε ή όχι να παρέμβει στην οργανική σχέση μεταξύ της ΕΚΤ και της Τράπεζας της Ελλάδας.

    .tovima.gr/finance/article/?aid=457523&h1=true

    Όποιος μπορεί νά καταλάβει, κατάλαβε.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ιαπετός 14/05/2012 22:06:25

      έλεγχος ΤτΕ, ποιοί είναι οι μέτοχοι, ποιοί την κατέχουν.
      Από τη στιγμή που το δημόσιο διορίζει τη διοίκηση και ο διάβολος να την έχει μπορείς να ασκήσεις έλεγχο.
      3.Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου, για τον έλεγχο του χρέους από το 1974 και μετά.
      Σε αυτό συμφωνώ αλλά πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά. Πρέπει να γίνει μυστικά. Μετά όταν δούμε τι έχει γίνει προχωράμε επίσημα, αν υπάρχει λόγος.
      5. Αναθεώρηση του άρθρ.86 του Συντάγματος,
      Δε θέλω να δω Τιμοσένκο στην Ελλάδα. Εδώ απειλούσαν τα ΠΑΣΟΚια ότι θα παρέπεμπαν τον Καραμανλή και δεν είχε κάνει κάτι ο άνθρωπος. Προσέξτε καλά αυτό το θέμα για να μην πάμε από το ένα άκρο στο άλλο. Η όποια λύση πρέπει να είναι ισορροπημένη.
      7. Να εξαντληθούν τα μέσα για να εισπραχθούν οι Γερμανικές αποζημιώσεις,
      Αυτό είναι πολύ δύσκολο. Εμείς ισχυριζόμαστε κάποια πράγματα. Οι Γερμανοί δεν τα αποδέχονται.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ anonymous 14/05/2012 22:59:25

        anonymous είπε:
        14/05/2012 στις 10:06 pm

        έλεγχος ΤτΕ, ποιοί είναι οι μέτοχοι, ποιοί την κατέχουν.

        Από τη στιγμή που το δημόσιο διορίζει τη διοίκηση και ο διάβολος να την έχει μπορείς να ασκήσεις έλεγχο.

        Πόσο γελασμένος είσαι Ανώνυμε!!

        • Η ΤτΕ διοικείται από ανθρώπους που εκλέγονται μέσα από διαδικασίες ανακύκλωσης και αυτο-εκλογής, εξασφαλίζοντας έτσι τον παντοτινό έλεγχο της Διοίκησης.
        • Η ΤτΕ ανήκει στους μετόχους της, οι οποίοι δεν ασκούν κανέναν έλεγχο στη Διοίκηση.
        • Η ΤτΕ καθορίζει από μόνη της τις πολιτικές της και τις δράσεις της με βάση τα συμφέροντά της και δεν λογοδοτεί πουθενά.
        • Όλοι οι υπάλληλοι και οι ελεγκτές της ΤτΕ υποχρεούνταισε σε πλήρη και αυστηρή εχεμύθεια.
        • Η κυβέρνηση δεν έχει κανέναν έλεγχο και καμία πρόσβαση στα βιβλία της ΤτΕ.
        • Όλοι οι υπάλληλοι της τράπεζας διορίζονται από τον Διοικητή.
        • Η ΤτΕ δεν πληρώνει φόρους και δεν δίνει τόκους.

        • anonymous avatar
          anonymous @ Ιαπετός 14/05/2012 23:44:39

          Αυτά πήγαινε πες τα στον Κωνσταντίνο Θάνο που έχει κάνει υποδιοικητής. Τη δική του άποψη μετέφερα, και θα σου πω ότι δε με πείθεις.

  6. Kommenos avatar
    Kommenos 14/05/2012 21:47:37

    Τέτοια κυβέρνηση είναι τελείως εξωπραγματική.

    Δεν θα μπορούσε να ψηφίσει κανένα νόμο. Κανένας υπουργός δημόσιας τάξης σε τέτοια κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να δώσει εντολή στην Αστυνομία ως προς το τι θα κάνει.

    Θα ήταν και το τέλος του Κουβέλη.

    Στην Ε.Ε. θα μας περνούσαν για τελείως τρελούς.

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/05/2012 21:50:44

    Από που προκύπτει πιθανότητα γι αυτό που γράφει ο τίτλος;
    Δεν τη βλέπω.

    • android.K. avatar
      android.K. @ Ο Θείος 14/05/2012 22:12:53

      άκουσες θειο και τον τροπο εξόδου απο τα χειλη της αυστριακης εκπροσώπου;
      πρώτα απο την ΕΕ και μετα από την ευρωζώνη, ειπε!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ android.K. 14/05/2012 22:17:32

        Γιατί υπάρχει θεσμικός τρόπος εξόδου απο ΕΕ. Από Ευρωζώνη όχι.
        Αλλά κάτι άλλο έγινε.

  8. Bohemian avatar
    Bohemian 14/05/2012 21:52:11

    Όλες οι τάσεις εκπροσωπούνται στην νέα κυβέρνηση εθνικής συνεννόησης.

  9. yiannis avatar
    yiannis 14/05/2012 21:54:38

    Δε σε πιστεύω Φώτη Κουβέλη... Μέχρι και την τελευταία στιγμή είσαι ικανός να την κάνεις...

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/05/2012 21:56:48

    Στο twitter του πάντως, ο υποψήφιος πολιτικός αυτόχειρας Καμμένος ισχυρίζεται ότι "ισχύει ό,τι λέμε δημόσια, μην ακούτε διαδόσεις".

  11. o deksios avatar
    o deksios 14/05/2012 22:02:19

    Λοιπον, μια τετοια κυβερνηση ή μια κυβερνηση των τριων (πασοκ-νδ-δημαρ):
    απο Σεπτεμβριο, με τις δημοσκοπησεις να δινουν στο συριζα 45-50%, με τη δυνατοτητα να γινεται μπαχαλο η Ελλαδα ανα πασα στιγμη, με σταδιακο τον ελεγχο απ' τον συριζα των συνδικατων, με τη σταδιακη μεταφορα του κομματικου μηχανισμου του πασοκ στο συριζα, θα οδηγουσε σε πληρη παραλυση του κρατους..
    κανενας νομος, καμια πρωτοβουλια... θα φερνει η ρεπουση νομο να γινουν ολοι οι λαθρο ελληνες, θα αντιδρα η νδ, θα δινει εντολη πχ ο βοριδης για απελαση λαθρο, θα την ακυρωνει ο μπιστης ως υπουργος εσωτερικων..
    σταδιακα ολοι θα περιμενουμε νομοτελειακα την ελευση τσιπρα (ο,τι και αν σημαινει για τη δημοκρατια αυτο), σιγα σιγα βουλευτες των κομματων θα φευγουν ή θα παραιτουνται, και μετα απο 1-1,5 χρονο θα καταρευσει η συγκυβερνηση, οι δε νεες εκλογες θα δωσουν τρομερη αυτοδυναμια στο συριζα, που εντωμεταξυ θα εχει προλαβει να κατεβει ως ενιαιο κομμα..
    ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ;;
    Ο λαος θα εκφραστει καθαροτερα και πιο νηφαλια, η επιβεβαιωση της πρωτοκαθεδριας Σαμαρα (ακομα και χωρις αυτοδυναμια) θα του δωσει μεγαλη ευελιξια κινησεων, ο συριζα δεν θα προλαβει να κατεβει ως ενιαιο κομμα, ακομα και πρωτος να βγει η συριζα, χωρις το μπονους, δεν μπορει να σχηματισει αυτοδυναμη κυβερνηση, κτλ...

  12. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 14/05/2012 22:07:22

    Kακά τα ψέματα. Δεν μπορούν όλοι να κρύβονται πίσω από την άρνηση του Τσίπρα. Ο απλός κόσμος δεν μπορεί να το καταλάβει. Η θέση ότι δεν κάνουν κυβέρνηση επειδή ένα κόμμα με μόνο 17% πιθανόν να τα κάνει όλα λίμπα λες και ελέγχει όλη την κοινωνία, αποδεικνύει ευθυνοφοβία.
    Εύχομαι ο κόσμος αν γίνουν εκλογές, να μην τους διαολοστείλει ψηφίζοντας ΧΑ ή πηγαίνοντας για μπάνιο.
    Είμαι δεμένος με την παράταξη από παιδί αλλά, sorry μάγκες, αν είναι να διαλέξω μεταξύ της καταστροφής της χώρας ή της καταστροφής της ΝΔ , θα προτιμήσω το δεύτερο.

  13. IOANNIS avatar
    IOANNIS 14/05/2012 22:16:21

    ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ

  14. firiki2010 avatar
    firiki2010 14/05/2012 22:21:34

    Ακατανόητα πράγματα:
    1 Γιατί ο πρωθυπουργός πρέπει να προέρχεται από την αριστερά; Πάνω από το 65% ψήφισε δεξιότερα της ΔΗΜΑΡ ;;;
    2 Ποιοι στήριξαν τη θέση για αλλαγή των προβλέψεων του μνημονίου;;;;Μόνο δυνάμεις της αριστεράς ήταν;;
    3 Από το ότι αποδοκιμάστηκαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ προκύπτει ότι επιδοκιμάσθηκαν ΑΝΕΛ και ΔΗΜΑΡ;;;;
    4 Γιατί προσωπικότητες; Απολιτίκ θα είναι αυτοί; Με μηδενική κυβερνητική εμπειρία θα είναι οι καταλληλότεροι για να κουμαντάρουν τη χώρα σ΄ αυτές τις δύσκολες ώρες;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ firiki2010 14/05/2012 22:45:42

      Ποιοί συμφώνησαν στα "6 σημεία";
      Ή είναι πρόταση του ΠτΔ;
      Μπορεί κάποιος να ξέρει υπεύθυνα;

  15. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 22:26:31

    Τώρα αναρτήθηκε η επίσημη δήλωση στην ιστοσελίδα της ΝΔ. Αναφερόταν τελικά στο ΣΥΡΙΖΑ.

  16. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 22:28:12

    Αναρτήθηκε η δήλωση πριν λίγο, έλεγε για τον ΣΥΡΙΖΑ τελικά, είχες δίκιο

  17. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 22:29:31

    Είχες δίκιο

  18. kotstak avatar
    kotstak 14/05/2012 22:29:38

    "ο κ. Καμμένος φέρεται να έχει πει στον Κ. Παπούλια ότι αν αύριο του αναφέρει πως συντρέχουν κίνδυνοι για την Ελλάδα"
    "Ως εθνικούς κινδύνους θεωρεί ο Καμμένος"
    "αν υπάρχει θέμα άμεσης χρεοκοπίας της χώρας"

    Εάν επιλέγουμε πολιτικούς, που χρειάζονται έναν ολόκληρο χρόνο να αντιληφτούν ότι είμαστε με το ένα πόδι στο γκρεμό, είναι λογικό να είμαστε εδώ που είμαστε.

    Κύριε Καμμένε, το ότι δεν έχουμε ακόμα γκρεμοτσακιστεί, οφείλεται αποκλειστικά και μόνον στον Σαμαρά.
    Μας κρατά με νύχια και με δόντια για να μην πέσουμε.
    Εσύ, που τόσο καιρό τον πολεμούσες λαϊκίζοντας, μας λες έμμεσα τώρα ότι δεν είχες αντιληφθεί αυτό που αντιλήφθηκε ο Σαμαράς πριν από αρκετούς μήνες.
    Να υποθέσω, πως η όλη στάση σου απέναντί του, οφείλεται στην καθυστέρηση που είχες στο να αντιληφθείς την πραγματικότητα.

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/05/2012 22:33:48

    Να συνοψίσουμε τι προκύπτει (πάντα με επιφύλαξη).
    Αύριο συνάντηση Π. Καμμένου με τον Πρόεδρο.
    Θ' ακολουθήσει σύσκεψη με συμμετοχή Σαμαρά - Τσίπρα - Βενιζέλου - Κουβέλη.
    Άλλαξε μάλλον στάση ο Π. Καμμένος.
    Ξέρουμε τις θέσεις Σαμαρά - Βενιζέλου - Κουβέλη (αυτες που διατύπωσαν σήμερα). Σαμαρά - Βενιζέλου έχουν διαφορές και συμπτώσεις, του Κουβέλη αποκλίνει.
    Δεν ξέρουμε μέχρι τώρα άν υπάρχουν νέα στοιχεία στις θέσεις Τσίπρα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ο Θείος 14/05/2012 22:43:09

      Αλλαξε στάση ο Καμμένος και το περνάς έτσι; Όταν όμως είναι για τον Σαμαρά πέφτουμε να τον φάμε;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Factorx 14/05/2012 22:55:24

        Άλλοι πέφτουν να τον φάνε .
        Από τη μεριά μου, τι είπα για την αλλαγή θέσης;
        "Είχε δεσμευθεί και η Ιαπωνία ότι θα έχει πυρηνικά εργοστάσια και θα φτιάξει νέα. Είχε δεσμευθεί, πριν το τσουνάμι της Φουκουσίμα.
        Μετά ήλθε το τσουνάμι.
        Τώρα δεν έχει πυρηνικά εργοστάσια, τα έκλεισε όλα. Και δεσμεύτηκε ότι στο μέλλον δεν θα έχει κανένα.
        Ξεκολλήστε αγαπητοί. Στις 6/5/2012 συνέβη “τσουνάμι της Φουκουσίμα”. Όλα άλλαξαν.
        Ναι, ο Σαμαράς είχε δεσμευθεί ότι δεν θα συγκυβερνήσει. Πριν το τσουνάμι όμως. Περσινα ξινά σταφύλια πιά".
        h**p://www.antinews.gr/2012/05/12/160826/#comment-974099
        Άσκησα κριτική στους χειρισμούς υψηλού ρίσκου. Όχι σε αλλαγές θέσης, που ήταν αναγκαστικές ή επιβεβλημένες.
        Ο Π. Καμμένος άλλαξε θέση αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι. όταν ξεκαθαρίσει θα το κρίνω με ίδια κριτήρια: Άν είναι αλλαγή είναι δικαιολογημένη ή αναγκαστική ή όχι. Άν όχι, φυσικά θα υποστεί τα αρμόζοντα.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Ο Θείος 14/05/2012 22:59:09

          Μπορείς να γράψεις πιο απλά να καταλάβω τι λες;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Factorx 14/05/2012 23:09:17

            Πολλοί σχολιαστές, κατακρίνουν και τώρα, αμεσα ή έμμεσα, τον Σαμαρά, που επιδιώκει μετα το εκλογικό αποτέλεσμα κυβέρνηση Σωτηρίας σε κάποιας μορφής σύμπραξη με το ΠΑΣΟΚ και κομματα της αριστεράς (ή και ΑΝΕΛ).
            "Αλλαγή θέσης" λένε. 'Επρεπε να επιδιώκει νέες εκλογές, όπως έλεγε προεκλογικά.
            Κατά τη γνώμη μου, αυτή η "ασυνέπεια" είναι αναγκαστική - και στις νέες συνθήκες σωστή. Όταν αλλάζουν τα δεδομένα, αλλάζεις στάση.
            Λάθος ήταν η προεκλογική γραμμή υψηλού ρίσκου (ανέφικτη αυτοδυναμία, δήλωση για επαναλαμβανόμενες εκλογές).

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Ο Θείος 14/05/2012 23:13:52

            Θείο, "διαφωνώ κάθετα", δες παρακάτω την απάντησή μου στον Μανώλη Μ.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Αυριανιστής 14/05/2012 23:18:20

            Το ξέρω, προφανές είναι.
            Κάποια στιγμή φαντάσθηκα ότι "ευχόσουν" να βάλουν την ΔΗΜΑΡ μαζί με τον Μπέννυ ανάμεσα τους σε τρίο.
            Αλλά κατάλαβα έγκαιρα οτι είχα λάθος εντύπωση. Και θα ήταν μεγάλη ανοησία, πιό μεγάλη από νέες εκλογές.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Factorx 14/05/2012 23:21:12

            Το "τσουνάμι" το θύμησα, γιατί έχω σταθερή άποψη από τη νύχτα της 6/5: Ότι καλώς άλαξε αμέσως θέση ο Σαμ.
            Ορίστε, ο Αυριανιστής ακόμη έχει την αντίθετη άποψη.

  20. android.K. avatar
    android.K. 14/05/2012 22:43:48

    σαν τι;
    (ο Σαχινίδης μάλλον θα ξέρει!!)

  21. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 22:44:55

    Ο Σαμαράς μάλλον αύριο βάζει το τέλος σ' έναν κύκλο που οδηγεί όλα τα κόμματα προ των ιστορικών ευθυνών τους.

    Αν δεν γίνει αύριο κυβέρνηση κατεβαίνει στις νέες εκλογές ως δικαιωμένος και υπεύθυνος ηγέτης στα μάτια όλων πέραν από τη στενή ΝΔ αφού αυτός έκανε αντικειμενικά τα πάντα κατά το ανθρωπίνως δυνατόν για να σχηματιστεί κυβέρνηση.

    Έτσι θα μπορέσει να σχηματίσει το Ευρωπαϊκό Μέτωπο για την Ελλάδα με αξιώσεις.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 23:11:06

      Πιστεύω ότι έπρεπε ήδη να είχε προκαλέσει ο ίδιος εκλογές, Μανώλη. Τώρα η ΝΔ κατάντησε, στο μετεκλογικό σκηνικό, να φαίνεται ότι σύρεται από τις εξελίξεις -κάποιος σε κάποιο άλλο σχόλιο έγραψε πολύ εύστοχα ότι στο παιχνίδι των μετεκλογικών εντυπώσεων η ΝΔ βγήκε τέταρτη- και "κατάφερε" να νεκραναστήσει πολιτικά το Βενιζέλο, που πέρασε προς τα έξω ως ο απόλυτος κυρίαρχος των διερευνητικών εντολών, όσο κι αν δεν μας αρέσει. Η καθαρή εντολή αυτοδυναμίας, που μετ' επιτάσεως ζητήθηκε προεκλογικά, πνίγηκε στα παγωμένα νερά των καπρίτσιων του Τσίπρα και της παρέας του. Βάζετε στοίχημα πως, αν οδηγηθούμε τελικά σε εκλογές, αυτό που θα επιβραβευθεί θα είναι η άκαμπτη στάση του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ θα μπορούσε να επιβραβευθεί -με μαζική επιστροφή ψηφοφόρων- μια αντίστοιχη επιμονή της ΝΔ στις καθαρές λύσεις;

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Αυριανιστής 14/05/2012 23:47:15

        Εντυπώσεις, παρακάλια στον Τσίπρα, επικοινωνιακά τερτίπια, δολοπλοκίες κάτω απ΄το τραπέζι, αριθμητική των μικρομάγαζων των κομμάτων, όλα αυτά με συγχωρείτε αλλά είναι τόσο μικροπρεπή...
        Μπορείτε να κατηγορείτε τον Σαμαρά για ότι θέλετε, αλλά οφείλετε να του αναγνωρίσετε το ήθος και την ακεραιότητα, όταν βλέπετε ότι πάνω απ΄όλα βάζει το εθνικό καλό και πασχίζει γι αυτό.
        Και με την κυβέρνηση Παπαδήμου έβαλε πλάτη για το εθνικό καλό όπως είχε υποχρέωση να κάνει και τώρα δίνει όλο του τον εαυτό για να σχηματισθεί κυβέρνηση, για να μην κατρακυλίσουμε στον γκρεμό.
        Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά του Σαμαρά, απ΄όλους τους άλλους που νοιάζονται για τα μικρομάγαζά τους , ενώ αυτός νοιάζεται για τη χώρα, για όλους μας.
        Έτσι πρέπει να είναι ο αληθινός ηγέτης και ο Σαμαράς είναι αληθινός ηγέτης , δεν είναι ούτε Τσίπρας ούτε Βενιζέλος ούτε ΓΑΠ.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Απλή σκέψη 14/05/2012 23:57:26

          "Κερδίζοντας" όμως, με την αποφασιστική και αταλάντευτη στάση σου, την αυτοδυναμία, έχεις κατόπιν τη δυνατότητα να κυβερνήσεις ανεμπόδιστα, χωρίς βαρίδια, με βάση το πρόγραμμά σου και μόνο.

          Πες μου, για παράδειγμα: σε ενδεχόμενη συγκυβέρνηση "τεχνοκρατών" πιστεύεις ότι θα μπορέσει ποτέ να ακυρωθεί ο λαθρονόμος Ραγκούση;

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Αυριανιστής 15/05/2012 00:06:30

            είπες ¨κερδίζοντας¨ .
            Πως θα κερδίσεις οτιδήποτε, αν προηγουμένως γίνουν όλα στάχτες;
            Οι εκλογές τέλειωσαν, όπως τέλειωσαν είναι άλλο θέμα το αποτέλεσμα, αλλά εδώ τώρα άλλα είναι τα μείζονα θέματα.
            Εδώ κινδυνεύουμε αν δεν κάνουμε κυβέρνηση να καταντήσουμε Μπαγκλαντες!
            Που θέλεις να κυβερνήσεις με αυτοδυναμία, στο Μπαγκλαντές;
            Για το δεύτερο, έχω απαντήσει πιο κάτω , περί τεχνοκρατών.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 15/05/2012 00:15:05

            Έχουμε συνειδητοποιήσει τι γαϊτανάκι παλινωδιών έχει στηθεί από το πρωί της Δευτέρας;

            Ήδη ο Καμμένος διαψεύδει τις φήμες για κωλοτούμπα, και εμμένει στην απορριπτική του θέση! (Και ποιος ξέρει αύριο τι θα κάνει τελικά...)

            Στο Μπαγκλαντές, που τόσο πολύ φοβάσαι ότι θα γίνουμε "αν δεν κάνουμε κυβέρνηση" -άσχετα αν θα γίνουμε έτσι κι αλλιώς, μέσω της μαλδιβοποίησης της αγοράς εργασίας και της δημευτικής υπερφορολόγησης των ακινήτων-πιστεύεις ότι οι πολιτικοί δίνουν τέτοια ελεεινή εικόνα όπως οι δικοί μας; Εγώ δεν το νομίζω.

            ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΛΥΣΗ, αυτή είναι η μόνη βιώσιμη και αξιοπρεπής επιλογή. Με ο,τιδήποτε άλλο, ξεκινάμε (ως χώρα) έχοντας ήδη γίνει ρεντίκολο. Γκολ από τα αποδυτήρια...

  22. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/05/2012 22:58:40

    Μετά κι από τη διαφαινόμενη κυβίστηση Καμμένου, δε νομίζω ότι είναι χαζός ο Κουβέλης να αυτοκαταστραφεί συμμετέχοντας σε μία κυβέρνηση της οποίας, ούτως ή άλλως, της βγαίνουν τα νούμερα (ΝΔ+ΠΑΣΟΚ+ΑΝΕΛ) και χωρίς το ΔΗ.ΑΡΙ του. Αν συμμετάσχει ενώ είναι αχρείαστος, είναι σα να υπογράφει τη λεηλασία των ποσοστών του από τον ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές, οψέποτε γίνουν.

    Θα αρπάξει την αφορμή της μη συμμετοχής τού ΣΥΡΙΖΑ, και θα την κάνει κι αυτός με ελαφρά. Θα του συνιστούσα να πάει, αν και άθεος, να μετανοήσει και να ανάψει ένα κερί υπέρ υγείας του Καμμένου, που τον διασώζει από το ναυάγιο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 14/05/2012 23:13:07

      Εκεί είσαι ακόμη;
      Πάει πέταξε το πουλάκι, φαινόταν από χθές.
      Αλλά δεν ξέρουμε ακόμη, ποιά ακριβώς η αλλαγή στάσης Καμμένου (στο τουιτερ λέει "ν ακούτε μόνον ανακοινώσεις μου")
      Και δεν ξέρουμε επίσης, τι ακριβώς θα πεί αύριο ο Τσίπρας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 14/05/2012 23:53:44

        Από το μυαλό τους τα βγάζουν δηλαδή οι δημοσιογράφοι όσα οδηγούν σε συμπέρασμα κυβίστησης;

        Όχι ότι θα με εξέπληττε και να τα βγάζουν από το μυαλό τους δηλαδή, αλλά τόσο πολύ πια, μου φαίνεται δύσκολο.

        • Απαισιόδοξος avatar
          Απαισιόδοξος @ Αυριανιστής 15/05/2012 00:19:39

          Αχ και να ξέρατε πόσες φορές βγάζουν παντελώς ανύπαρκτα και στημένα σενάρια από το μυαλό τους οι (διαπλεκόμενοι, βεβαίως βεβαίως) δημοσιογράφοι... Έχει υποφέρει πολλά από αυτά τα σενάρια η Νέα Δημοκρατία (και όχι μόνο αυτή).

  23. o deksios avatar
    o deksios 14/05/2012 22:59:45

    κυβερνηση διαρκειας 7-8 μηνων δηλαδη?
    εκλογες ξανα ποτε? οταν θα εχουν φερει τη νδ κατω του 15%?
    αυτη η παραταξη δεν μαθαινει ποτε...
    δηλαδη οταν θα κατεβει τον ιανουαριο σε εκλογες ξανα τι θα λεει στον ελληνικο λαο?

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ o deksios 14/05/2012 23:22:40

      Ότι στήριξε μια κυβέρνηση συνεργασίας για να σωθεί ότι σώζεται.
      Την αλήθεια. Αν το καταδικάσει ο κόσμος, κακό του κεφαλιού του. Ένας ηγέτης τέτοιες ώρες δεν πρέπει να δρα με βάση με την απερισκεψία, την άγνοια κινδύνου ή τα ένστικτα ενός μέρους των ψηφοφόρων. Αν ήταν έτσι ο Σαμαράς, θα διαλέγαμε τον Τσίπρα.

  24. Kommenos avatar
    Kommenos 14/05/2012 23:06:57

    Με το ενδεχόμενο ανάληψης του Υπουργείου Άμυνας από τον Π. Καμμένο σε συγκυβέρνηση με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Κουβέλη, εκπρόσωποι των εξωγήινων που περιπολούν εδώ και χρόνια στη γη και μας ψεκάζουν, εξέφρασαν την ανησυχία τους για διαφαινόμενες πλέον εμπλοκές με πραγματικά πυρά που θα έχουν από δυνάμεις των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων μαζί τους.

    Συγκεκριμένα, μετά τις τελευταίες αποκαλύψεις που κάνουν διαρκώς οι οπαδοί του Π. Καμμένου στο διαδίκτυο για παρουσίες εξωγήινων διαστημοπλοίων κρυμμένων μέσα σε σύννεφα με παράξενα σχήματα που μοιάζουν με στραβοχυμένους λουκουμάδες, οι οποίοι μας παρακολουθούν αυξάνουν μέρα με τη μέρα οι ανησυχίες για εμπλοκές. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν οι οπαδοί του Π. Καμμένου στο διαδίκτυο έχουν εντοπίσει παράλληλα τακτικούς αεροψεκασμούς από αεροσκάφη που πετούν σε μεγάλο ύψος και αφήνουν άσπρες ουρές όπως έχει επισημάνει και η Βίκυ στα Ιδεογραφήματά της.

    Υπάρχει επιτελικό σχέδιο πυκνοί σχηματισμοί ελληνικών βομβαρδιστικών με ταυτόχρονα πυρά από πυροβόλα του ναυτικού και του κέντρου Βαρέων Όπλων, να επιτεθούν στους παραπάνω σχηματισμούς των εξωγήινων διαστημοπλοίων, βαρώντας στο ψαχνό σε κάθε σύννεφο που θα μοιάζει διαφορετικό, μέχρι να τα εξαφανίσουν τελείως.

    Η επιχείρηση ανακατάληψης της Γης μας αρχίζει.

  25. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 14/05/2012 23:14:43

    Τι προσωπικότητες θα είναι αυτές; Τύπου Παπαδήμου;
    Οι τεχνοκράτες, μπορούν να προσφέρουν μόνο από την άποψη των ειδικών τους γνώσεων, κοντά στους πολιτικούς.
    Η χώρα, αντιμετωπίζει εθνικά προβλήματα, τι θέση έχουν οι τεχνοκράτες εδώ;
    Η κοινωνία αντιμετωπίζει προβλήματα επιβίωσης, ασφάλειας, αναλγησίας από το κράτος. Τι λύση θα δώσουν εδώ οι τεχνοκράτες;
    Στα θέματα εξωτερικής πολιτικής, ΑΟΖ κλπ, τι θέση έχουν οι τεχνοκράτες;
    Στα θέματα οικονομίας και ανάπτυξης θα μπορούσαν να έχουν έναν ρόλο, αλλά υπό την έννοια να δώσουν τις κατευθύνσεις.
    Άλλο η τεχνογνωσία και άλλο η πολιτική βούληση.
    Τα μεγάλα βήματα, ιδίως όταν διακυβεύονται πολλά, δεν γίνονται από τεχνοκράτες, αλλά από αληθινούς ηγέτες , με πολιτική άφοβη βούληση, που παίρνουν όλο το φορτίο στην πλάτη, που παίρνουν την προσωπική ευθύνη και δεν σκορπούν από εδώ κι από εκεί , κομματιάζοντας την ευθύνη της διάσωσης και της μελλοντικής πορείας μιας χώρας.
    Πολιτικά πρόσωπα διάλεξε ο λαός να τον κυβερνήσουν, γι΄αυτό γίνανε οι εκλογές, άσχετα με το αποτέλεσμα. Αν και διαβάζοντας το αποτέλεσμα, θα μπορούσε να γίνει σωστή ιεράρχηση των κυβερνητικών ευθυνών, ανάλογα με την δύναμη των πολιτικών κομμάτων.
    Αν θέλαμε τεχνοκράτες, μια χαρά ήταν και ο Παπαδήμος , γιατί κάναμε εκλογές;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Απλή σκέψη 14/05/2012 23:32:31

      Πες τα!

      "Κυβέρνηση τεχνοκρατών" αύριο δεν θα είναι τίποτε περισσότερο από την οριστική προδοσία των ελπίδων που δόθηκαν στο λαό με την πρόκληση των εκλογών, και από τη διαιώνιση του νόθου σχήματος Παπαδήμου με σκοπό την ανεμπόδιστη λήψη των μέτρων εξαθλίωσης του Ιουνίου. Θα είναι, καθαρά, βούτυρο στο ψωμί της φαιοφιλελεύθερης συμμαχίας ΣΕΒ-Σκάι-ευρωναζί.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Απλή σκέψη 14/05/2012 23:38:09

      Η άποψή μου παραμένει αμετάβλητη: Δεν έχει νόημα κυβέρνηση χωρίς συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ ή τουλάχιστον χωρίς δική του στηριξη με ψήφο εμπιστοσύνης. Πολιτική κυβέρνηση, με μερικά μη πολιτικά προσωπα ίσως.
      Και πρέπει να εξαντληθεί κάθε προσπάθεια για αποφυγή νέων εκλογών.
      Άρα: Ψυχραιμία, ευελιξία, και προπαντός Ευρωπαική "φιλική συνεισφορά" πρός τον ΣΥΝ να ξεκαθαρίσει προγραμματικά.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Απλή σκέψη 15/05/2012 00:05:27

      ++++

  26. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/05/2012 23:27:09

    O Spiegel λέει ότι υπάρχουν στην Αθήνα μετακινήσεις στις διαπραγματεύσεις και κάνει υπόθεση για "κυβέρνηση τεχνοκρατών". Λέει όμως ότι ο Σαμαράς είναι σκεπτικιστής για τέτοια κυβέρνηση και ο Κουβέλης συνεχίζει να επιμένει για πολιτική κυβέρνηση.

  27. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 14/05/2012 23:49:51

    Θα σου δώσω μια απάντηση που έδωσα και πιο πάνω:

    ¨Εντυπώσεις, παρακάλια στον Τσίπρα, επικοινωνιακά τερτίπια, δολοπλοκίες κάτω απ΄το τραπέζι, αριθμητική των μικρομάγαζων των κομμάτων, όλα αυτά με συγχωρείτε αλλά είναι τόσο μικροπρεπή…
    Μπορείτε να κατηγορείτε τον Σαμαρά για ότι θέλετε, αλλά οφείλετε να του αναγνωρίσετε το ήθος και την ακεραιότητα, όταν βλέπετε ότι πάνω απ΄όλα βάζει το εθνικό καλό και πασχίζει γι αυτό.
    Και με την κυβέρνηση Παπαδήμου έβαλε πλάτη για το εθνικό καλό όπως είχε υποχρέωση να κάνει και τώρα δίνει όλο του τον εαυτό για να σχηματισθεί κυβέρνηση, για να μην κατρακυλίσουμε στον γκρεμό.
    Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά του Σαμαρά, απ΄όλους τους άλλους που νοιάζονται για τα μικρομάγαζά τους , ενώ αυτός νοιάζεται για τη χώρα, για όλους μας.
    Έτσι πρέπει να είναι ο αληθινός ηγέτης και ο Σαμαράς είναι αληθινός ηγέτης , δεν είναι ούτε Τσίπρας ούτε Βενιζέλος ούτε ΓΑΠ.¨

  28. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/05/2012 06:29:31

    ΠΑΣΟΚ και ΝΔ νομίζουν ότι αν λάβουν τα επερχόμενα εγκληματικά μέτρα με τη σύμπραξη του ΣΥΡΙΖΑ θα έχουν αυξημένη νομιμοποίηση. Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι έχουν ήδη τελειώσει. Όσο για την Αριστερά σύντομα θα αναγκαστεί να κυβερνήσει και τότε θα καταρρεύσει ο μύθος της.
    Προς το παρόν υπάρχουν δυστυχώς ακόμη πολλοί άνθρωποι που δε θέλουν να δουν το διαχρονικό πραγματικό ρόλο του ελλαδικού πολιτικού συστήματος και της γερμανοκρατούμενης ΕΕ απέναντι στην ελληνική κοινωνία (δεν μπορούν κι όλας αφού δεν ξέρουν ιστορία). Δε θέλουν να αναλάβουν πολιτική δράση και περιμένουν ακόμη να τους σώσουν οι δυνάστες τους. Είναι βολικό την πολιτική να την ασκούν αποκλειστικά οι επαγγελματίες-το νέο μύθευμα είναι ότι θα μας σώσουν οι 'τεχνοκράτες', δηλαδή δεχόμαστε οτιδήποτε αρκεί να μη γίνουμε ποτέ πολίτες αλλά να είμαστε πάντα μόνο ιδιώτες, να μην έχουμε συλλογικές έγνοιες και δραστηριότητες, μόνο ατομικές. Για αυτό υιοθετούν οι άνθρωποι πρόθυμα κι απερίσκεπτα όλα τα ψευδοδιλήμματα που τους θέτουν, αρκεί βέβαια να προέρχονται από το κόμμα τους.

  29. kas avatar
    kas 15/05/2012 08:13:03

    Βεβαίως αυριανιστή

    θα τον καταργήσουν νδ-ανελ-χα....με μεγάλη πλειοψηφία

    δεν μπορώ να ακούω τέτοια

  30. kas avatar
    kas 15/05/2012 09:13:52

    όλοι έχουν προαναγγείλει (από τον Παπαδήμο μέχρι τον Κουβέλη) ότι σε 2 χρόνια...θα φτιάξει η κατάσταση διότι δεν θα μπορούν να καθυστερήσουν άλλο την άντληση των πετρελαίων

    αλλά

    θέλουν
    1ον συνεκμετάλλευση με τους Τούρκους (όπως μας είπαν και μέσω συμβούλων της χίλαρι στα μούτρα μας)
    2ον όσον το δυνατόν φτωχοποίηση και χαοποίηση της Ελλάδος όταν θα έρθει η ώρα

    με κάθε τρόπο προσπαθούν να επιφέρουν ανωμαλία προκειμένου να επιτύχουν τον σκοπό τους

    Αμερική-Γερμανία και όποιος άλλος έχει συμφωνήσει ήδη στην πίττα των πετρελαίων, σπρώχνουν τα πράματα προς οικοθελή έξοδο και ο χρήσιμος τους είναι ο Τσίπρας καθώς και ο απαίδευτος ελλαδικός λαός

    είναι πάρα πολύ εύκολο...να μας δουλεύουν, όπως κάνανε μιά ζωή και εμείς μυαλό δεν βάζουμε

    για αυτό με νύχια και με δόντια όλη η διαπλοκή προσπαθεί να ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΣΑΜΑΡΑ

    ήτοι ΑΟΖ (κεντροαριστέρα - δεν υπάρχει, είναι μόδα, δεν υπάρχουν πετρέλαια...)
    λαθρο (κεντροαριστερά - ποιοί λάθρο, είμαστε όλοι ορκς)
    κοινωνικά-ηθικά (κεντροαριστερά - είμαστε όλοι gay)
    εθνικά (κεντροαριστερά - ανεξάρτητη Κρήτη, Μακεδονία, Θράκη, Ηπειρος)

    έχεις ακούσει από το ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ....τίποτα άλλο ?
    έχουμε μονοπωλήσει το μνημόνιο, την καταγγελία του και τον νέο βαλκανικό σοσιαλισμό με τις καταθέσεις των 180 δις που υπάρχουν ακόμα και εξανεμίζονται μέρα με την ημέρα (με αυτά τα λεφτά....θα προσλάβουν άλλες 100.000 χιλιάδες δημόσιους υπαλλήλους και θα την βγάλουν 5-6 χρόνια....αφού θα καλύπτουν και τα ελλείμματα....αυτό σχεδιάζουν, μετά θα πάρουν και τα σπίτια μας άνετα στα πλαίσια της επαναστατικής απαλλοτρίωσης)

    εμείς....υποκλινόμαστε στον τσε κεφάλα και ακολουθούμε την ατζέντα του....όχι σε όλα

    και βρίζουμε δεξιά και αριστερά....

    ΑΣ ΒΓΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ

    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΘΕΤΙΚΩΣ ΜΕ ΠΆΝΩ ΑΠΌ 70% ΚΑΙ ΚΑΝΕΑΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΣΑΜΑΡΑ
    ΑΝΤΩΝΗ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

    ΖΗΤΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ
    ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.