#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/01/2012 07:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λέτε ο ΓΑΠ να αποδείξει ότι και οι "πρωθυπουργοί πηγαίνουν φυλακή";



Οι τελευταίες εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ επιβεβαιώνουν πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ο Γιώργος Παπανδρέου τρέμει πλέον το Ειδικό Δικαστήριο. Γι αυτό και επιλέγει να παραμείνει στην ηγεσία του Κινήματος για να το κάνει κόμμα - συνήγορο και να το παρασύρει έτσι μαζί του στην  καταστροφή.

Ο Σαμαράς δυο πράγματα έχει δηλώσει για την κάθαρση και θα τα κάνει: Πρώτον θα γίνει μία και μόνο εξεταστική επιτροπή για το Μνημόνιο. Δεύτερον, επί κυβέρνησής του θα ερευνηθεί το πόθεν έσχες όλων των πολιτικών από το 1974. Αλλά και τα υπόλοιπα κόμματα έχουν ζητήσει εξεταστικές επιτροπές για την οικονομία και θα το κάνουν. Πώς μπήκαμε στο Μνημόνιο; Ποιοι απαξίωσαν την ελληνική οικονομία; Γιατί έγιναν τα τραγικά λάθη που μας έφεραν τη χρεοκοπία; Ποιοι στο ΠΑΣΟΚ και πέριξ αυτού κέρδισαν δις ευρώ από την ελληνική τραγωδία;

Ο κ. Παπανδρέου θα κληθεί να λογοδοτήσει για όλα αυτά.

Η "διαρχία" (αν φυσικά του περάσει) εξυπηρετεί λοιπόν τον ΓΑΠ για τους εξής απλούς λόγους: Όποιος κι αν είναι αυτός που θα κατεβεί στις εκλογές ως υποψήφιος πρωθυπουργός του ΠΑΣΟΚ θα "καεί". Έτσι μετά τις εκλογές ο ΓΑΠ θα μείνει μόνος του αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, θα καλέσει τους οπαδούς του με την γνωστή ευθυκρισία σκέψης να αγωνιστούν κατά της "παλινόρθωσης της δεξιάς" και έτσι θα τραβήξει το πράγμα μέχρι να καταφέρει να ξεμπερδέψει.

Φυσικά έχει τόσες ελπίδες να του βγει το σενάριο αυτό, όσες ακριβώς είχε η Ελλάδα να μην χρεοκοπήσει με το Μνημόνιο. Και τελικά ο Καρλ Μαρξ είχε πει πολύ μεγάλη κουβέντα: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται - την πρώτη φορά ως τραγωδία και τη δεύτερη ως φάρσα».

Τα όσα έγιναν χθες στο ΠΑΣΟΚ και τα όσα είπε ο Γ. Παπανδρέου για τον Ψυχάρη θυμίζουν πολύ την εποχή Κοσκωτά και το σπάσιμο τότε του αποστήματος της διαπλοκής.

Δεκαετία του ’80 και ο Κοσκωτάς με την ανοχή του ΠΑΣΟΚ (με το αζημίωτο φυσικά) γίνεται κυρίαρχος της Ελλάδας.  Αγοράζει τα πάντα με ξένα χρήματα, είναι το μεγάλο αφεντικό. Όταν όμως ο Ανδρέας Παπανδρέου χάνει τη μπάλα άρχισε και η μεγάλη κατηφόρα. Η αποκάλυψη της κομπίνας του Κοσκωτά άνοιξε το δρόμο για να βγουν τα άπλυτα στη φόρα. Βγήκαν οι σκελετοί που έκρυβε το ΠΑΣΟΚ στο ντουλάπι. Βγήκαν τα πάμπερς, οι βίλες, οι μίζες, οι σκιές φωτίστηκαν και το ΠΑΣΟΚ μπήκε στη γωνία.

Τότε ήταν μια χρυσή ευκαιρία να καθαρθεί το μεταπολιτευτικό σκηνικό της χώρας, αλλά δυστυχώς η Ελλάδα έπεσε στα νύχια του Μητσοτάκη. Το Ειδικό Δικαστήριο κατέληξε σε φιάσκο και σε συναλλαγή κάτω από το τραπέζι. Κι επειδή ο κόσμος στην τελική σιχαίνεται την άγια οικογένεια του Κρητικού, ξαναγύρισε στην άλλη άγια οικογένεια του Παπανδρέου. Με την βοήθεια φυσικά της σημερινής κρατικοδίαιτης διαπλοκής που αφού ξήλωσε τον Παπανδρέου που δεν της έκανε πια, τα μάζεψε στο Ειδικό Δικαστήριο επειδή όπως είχε πει και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής "οι πρωθυπουργοί δεν πηγαίνουν φυλακή"!.

Τότε η υπόθεση κατέληξε σε τραγωδία… για την ελληνική κοινωνία. Τώρα έρχεται και η φάρσα. Και μέσα στον πανικό του υπάρχουν ... ελπίδες ότι ο ΓΑΠ θα κάνει τόσα λάθη που θα καταφέρει στο τέλος να διαψεύσει τον Καραμανλή και να αποδείξει ότι και οι πρωθυπουργοί πάνε φυλακή. Όλα τα είδαμε, γιατί να μην το δούμε κι αυτό;

Οι χθεσινές αποκαλύψεις του γιου του Ανδρέα δρομολογούν εξελίξεις. Για ακόμη μια φορά η ελληνική κοινωνία έχει τη χρυσή ευκαιρία να καθαρθεί από το απόστημα της διαπλοκής. Ο Γιώργος Παπανδρέου, χωρίς μάλλον καν να το έχει καταλάβει, έβγαλε στο φως τους πράσινους διαπλεκόμενους σκελετούς.

Μιας διαπλοκής όμως που ο ίδιος έστησε. Διότι είναι ανήκουστο να παίρνει ο μεγαλύτερος τραπεζίτης της χώρας τον πρωθυπουργό και να τον ρωτά σε ποιον να δώσει δάνεια. Εδώ αποκαλύπτονται δύο πράγματα: Ότι το Μαξίμου κανόνιζε ποιοι και πότε θα πάρουν δάνεια, είτε είναι επιχειρηματίες, είτε μέσα ενημέρωσης και δεύτερον ότι ο Απ. Ταμβακάκης θα πρέπει αύριο το πρωί να παραιτηθεί. Άνθρωπος του ΠΑΣΟΚ, διορίστηκε από το ΠΑΣΟΚ στην Εθνική τράπεζα, προφανώς με αποστολή του να μοιράζει δάνεια όπου θέλει το κόμμα.

Αυτό το είδος της διαπλοκής αποκαλύφθηκε.

Στο ταγκό χρειάζονται δύο πάντα και ο κ. Παπανδρέου ήταν πρόθυμος χορευτής με τους διαπλεκόμενους. Όταν οι δεύτεροι τον άδειασαν η μόνη άμυνα του ΓΑΠ ήταν να πει ότι… δεν χόρευαν καλά στο Dancing on ice.

Με τις καταγγελίες κατά του Ψυχάρη, με τις καταγγελίες ουσιαστικά κατά της διαπλοκής από την οποία ο ίδιος ωφελήθηκε, προσπαθεί να γλιτώσει τα Ειδικά Δικαστήρια. Γι΄αυτό και δε φεύγει από την ενεργό πολιτική σκηνή. Πιστεύει ότι θα τον προστατεύσουν. Πόσο αφελής είναι...

Και για να τελειώσουμε όπως αρχίσαμε, ο Μαρξ είπε κι άλλα σπουδαία πράγματα που ταιριάζουν με τα όσα ζούμε στην Ελλάδα τις τελευταίες ώρες. Όπως για παράδειγμα:

«Καλύτερα ένα άθλιο τέλος παρά μια αθλιότητα χωρίς τέλος».

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παναγος avatar
    Παναγος 05/01/2012 07:18:20

    Μια ερωτηση:
    " Γιατι ειδικα δικαστηρια" και οχι "Λαικα δικαστηρια" ??
    Και με επαναφορα της θανατικης ποινης??
    (Ξερω ξερω ειναι βαρβαρο αυτο,αλλα γιατι να μην ισχυσει ΕΣΤΩ ΜΟΝΟΝ ΤΩΡΑ??)

    Κωνσταντίνος Καραμανλής “οι πρωθυπουργοί δεν πηγαίνουν φυλακή“!.
    ==
    Ποτε το ειπε??
    ΤΟΤΕ που το "πουλουσε" η εταιρεια πασοκ ,εψαξα για κανενα ντοκουμεντο να δω ΠΟΥ? ΠΟΤΕ? το ειπε.!!
    Αποτελεσμα : Μηδεν .. Δεν βρηκα τιποτα..
    Πιθανωτατα δεν το ειπε ΠΟΤΕ αλλα το "του το ειπαν/βαλαν στο στομα " οι εταιρες πασοκ γιατι ετσι τους βολευε...

  2. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 05/01/2012 08:00:28

    Γεγονός είναι ότι το σύστημα πασοκ, σε όλα τα κλιμάκια και όχι μόνο στα ανώτατα, βλέποντας ότι χάνεται το έδαφος κάτω από τα πόδια του και καταλαβαίνοντας ότι πλησιάζει το τέλος, εδώ και καιρό έχει αρχίσει να κάνει σπασμωδικές κινήσεις. Και τα φαινόμενα του αλληλοκαρφώματος θα αυξάνονται όχι μόνον σαν δηλώσεις συν-συμμετοχής στην διαπλοκή, όσο περισσότεροι μπλεγμένοι τόσο μικρότερη η ευθύνη, αλλά και ευθείες βολές εναντίον όλων, ίσως πιστεύοντας πως έτσι θα πάρουν συγχωροχάρτι είτε από τον λαό που θα τους μαυρίσει, είναι δευτερεύον αυτό, είτε από την δικαιοσύνη που αν αρχίσει να κινείται, θα κλάψουν μάννες κι' αδελφές...

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Χαρίλαος 05/01/2012 09:14:04

      Απόδειξη της συν-συμμετοχής που έλεγα ανωτέρω, ο πάγκαλος πρίν λίγο, ανάμεσα στα άλλα... ωραία που είπε είπε και αυτά...
      Όλοι είμαστε συνυπεύθυνοι!
      Είναι επιλογή του καθενός αν θα μπεί στο δημόσιο... κλπ.
      Δεν θα σταθώ στο πρώτο, το ανέλυσα πιο πάνω.
      θα σταθώ στο δεύτερο όμως γιατί κάποιο παιδί μπήκε στο δημόσιο με την αξία του μέσω ΑΣΕΠ, γνωρίζοντας ότι ο μισθός του θα είναι 1000 δραχμές π.χ. και σήμερα που έπαιρνε 1200 και αποφάσισε να παντρευτή και πήρε και ένα δάνειο για ένα σπίτι 80 τετραγωνικών, γνωρίζοντας ότι θα παίρνει αυτός 1200 και η γυναίκα του 800 υπολόγισε ότι θα μπορεί να πληρώνει π.χ. 600 ευρώ τον μήνα και να μπορεί να ζήσει πάνω από το όριο της φτώχειας με ένα παιδί.
      Σήμερα που το κράτος του μειώνει με το έτσι θέλω τα εισοδήματά του στα 2/3, πως μπορεί να επιβιώσει?
      Η απάντηση του πάγκαλου... Ήταν επιλογή του!
      Τι μπορεί να του κάνει αυτού του ανθρώπου αν τον πιάσει στα χέρια του χωρίς την συνοδεία μισής διμοιρίας αστυνομικών που τον συνοδεύουν?

    • madprof avatar
      madprof @ Χαρίλαος 05/01/2012 10:02:43

      Οι χτεσινές δηλώσεις κορυφαίων "μαφιόζων" έπρεπε άμεσα να έχουν ενεργοποιήσει τους φορείς δικαιοσύνης!
      Η αγρανάπαυση των παρ' αρείω πάγω παρεπιδημούντων "εισαγγελέων" αποδεικνύει σε ποιο ΤατιανοΤσιτσιολινοΧουντοΦασιστοΠροτεκτοράτο είμαστε υποχρεωμένοι να αναλώνουμε τον βίο μας, οδηγούμενοι στο κοινής διαχείρησης σφαγείο τους!

  3. yianna avatar
    yianna 05/01/2012 08:09:33

    Τελικά, αυτό το κόμμα, και το καθεστώς που ζούσαμε τόσα χρόνια, ήταν και είναι μοιραίο για την Ελλάδα.
    Που είναι οι αγανακτισμένοι, που είναι οι αναρχικοί, που είναι οι διαδηλώσεις και οι καταστροφές του κέντρου της Αθήνας?
    Μα πλέον φαίνεται καθαρά ποιοί ήταν από πίσω από όλα αυτά. Το ΠΑΣΟΚ, ένα τμήμα του, όχι οι απλοί ψηφοφόροι, αλλά οι Ταλιμπάν.
    Εάν γινόντουσαν αυτά επί ΝΔ θα είχαν γκρεμίσει το σύμπαν. Σαν δεν ντρέπονται, η φυλακή δεν είναι λύση, κατάντισαν την Ελλάδα να την βλέπεις και να την λυπάσαι. Βρε ούστ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • juliet avatar
      juliet @ yianna 05/01/2012 08:25:39

      Yianna
      Καλημέρα,πες τα ,τόσα χρόνια φασαρίες ,καταστροφές για τον αγώνα και τα δίκια του εργάτη ,του αγωνιστή.Τώρα; δεν υπάρχουν εργάτες ,δεν υπάρχουν αγωνιστές για την επιβίωση;Ολοι κομματικοί,ευχαριστημένοι;Η φτώχεια ,η εξαθλίωση τι είναι ...Οχι,φυλακή..είναι λίγο και ο Κοσκωτάς φυλακή πήγε και τι έγινε;Θανατική ποινή για τους προδότες της Ελλάδας.Είναι απλό ,σκοτώνεις για τους αθώους που χαθήκανε ,για τα παιδιά που μείνανε ορφανά,για τους γέροντες που πέθαναν από το κρύο ,για το ξεβρώμισμα της Πατρίδας .Δεν είναι φόνος, είναι δικαίωση για να μπορέσουμε να ζήσουμε και να δούμε την επόμενη γενιά στα μάτια ότι παραδίδουμε φτώχεια μεν, αλλά αξιοπρέπεια δε.

      • mikros fokion avatar
        mikros fokion @ juliet 05/01/2012 16:43:07

        Διαφωνω ριζικα με την θανατικη ποινη. Όπως εχω γραψει και στο παρελθον η ποινη που ταιριαζει σε ολους αυτους ειναι: 1ον δημευση περιουσιας, 2ον να ζουν ανεργοι και αστεγοι απαγορευοντας σε ολους να τους βοηθαν και φυσικα να μην μπορουν να βγουν απο την χωρα 3ον να μπορουν να ζητησουν δουλεια (να δω ποιος θα τους προσλαβει και με τι μισθο)... να ερθουν στην θεση που εχουν φερει χιλιαδες ανθρωπους και να μην εχουν ελπιδα ανακαμψης. οχι στην φυλακη, δεν θα τους ταιζουμε τσαμπα, οχι θανατικη καταδικη (οσο και αν ικανοποιει τα αισθηματα μας γι΄ αυτους χαρη θα τους κανουμε). και με την ευκαιρια ας κανουμε εναν ελεγχο σε ολους τους πολιτικους (απο πρωθυπουργους μεχρι κοινοταρχες) και στα κομματικα στελεχη και οσοι εχουν κλεψει να ακολουθησουν τον δρομο της πεινας και της ανεργιας οπως και οι μνημονιακοι (ΠΑΣΟΚ_ΝΔ_ΛΑΟΣ_ΝΤΟΡΑ_ΚΟΥΒΕΛΗΣ) αλλα και αυτοι που στηριζουν εμμεσως κανοντας την παπια εντος της βουλης (ΚΚΕ_ΣΥΡΙΖΑ).

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ mikros fokion 05/01/2012 18:37:43

          Ρε μικρέ Φωκίωνα, άντε κίχου ρε!
          Υπόγραψε ρε η ΝουΔου κάποιο Μνημόνιο και δεν το καταλάβαμε;
          Άι στο διάολο εμπαθή που θα με κάνεις να υπερασπιστώ τους ΝεοΔημοκράτες.
          Από την εποχή του Καψαμπέλη σε έχω στο μάτι, δυσκοίλιε κουλτουριάρη!

  4. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 05/01/2012 08:35:41

    Και οι κρίνοντες κρίνινται. Για να μην υπάρχει αθλιότητα δίχως τέλος και για να μπει ένας φραγμός σε όλα αυτά αρκεί εμείς που τα λέμε-ψηφοφόροι και στελέχη της ΝΔ-να βάλουμε ένα τέλος μόλις μας δοθεί η ευκαιρία, μέσα σε πέντε μήνες(τα πέντε λεπτά είναι μάλλον λίγα). Πότε; μα φυσικά όταν λάβουμε τις κυβερνητικές ευθύνες ανά χείρας. Γιατί αυτό είναι σίγουρο. Θα λάβουμε ψήφους από όλους τους πολιτικούς χώρους. Ολαός θα έχει εύλογες προσδοκίες από μας. Τότε ας γυρίσουμε σελίδα στην οικονομική πολιτική και ας φτιάξουμε έναν πιο αυστηρό νόμο περί ευθύνης υπουργών. Και με σύνεση και δημοκρατικότητα ας κυβερνήσουμε τον τόπο. Ο ταλαιπωρημένος , μα ευγενής λαός μας αυτό θέλει.

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 05/01/2012 08:38:29

    Έτσι ακριβώς είναι όπως τα λέει το άρθρο. Και επιτρέψτε μου να προσπαθήσω να ψυχολογήσω τον ΓΑΠ. Πεπεισμένος ων για την ηθική του ανωτερότητα έναντι των "διεφθαρμένων" Ελλήνων, άρχισε να σκαλίζει τις ακαθαρσίες της ελληνικής πολιτικής και οικονομικής σκηνής, όχι για να διορθώσει τα πράγματα, αλλά μόνον για να αυτοϊκανοποιείται ψυχολογικά ο ίδιος ότι είναι "ανώτερους" από τον άθλιο αυτό λαό που η κακή μοίρα του έλαχε να κυβερνά. Οι εμμονές του δεν τον άφηναν να δει ότι έτσι πριόνιζε το κλαδί της διαπλοκής πάνω στο οποίο καθόταν και ο ίδιος. Αυτό όμως οφείλεται στη βαθιά πριγκηπική αλαζονεία του, που τον έκανε να πιστεύει ότι δικαιούται τα πάντα, όλη την εξουσία, απλώς και μόνο γιατί έτσι. Ποτέ δεν πίστευε κατά βάθος ότι χρωστούσε κάποια χάρη στη διαπλοκή, γι' αυτό και τους αντιμετώπισε πάντοτε με υπερφίαλο και κουτοπόνηρο τρόπο.

    Χαρακτηριστική περίπτωση σκαλίσματος των ακαθαρσιών είναι η υπόθεση των δύο εισαγγελέων. Οι οικονομικοί εισαγγελείς μπήκαν στο παιχνίδι προκειμένου να σπάσει το απόστημα της συναλλαγής μεταξύ κράτους και πολιτών. Όμως η συναλλαγή μεταξύ κράτους και πολιτών ανήκει στο DNA αυτού του παρακμιακού κράτους και είναι ακριβώς αυτό που ωθεί τους πολίτες να δραστηριοποιούνται με αυτόν τον τρόπο. Άγγιξαν λοιπόν τη ρίζα του κακού και το κακό έσπευσε να τους καταπιεί. Αυτοί αντέδρασαν, αλλά στην πορεία διαπιστώνουν ότι δεν έχουν όπλα απέναντι στην υποκρισία της ελληνικής κρατικής εξουσίας. Είναι όμως αργά και για τους εισαγγελείς και για τη διεφθαρμένη κρατική εξουσία: Το πέπλο της υποκρισίας έπεσε απέναντι στον κόσμο και κανένας πλέον δεν θα πεισθεί, ό,τι και να του σερβίρουν.

    Το ίδιο συμβαίνει και με τον ΓΑΠ. Για να προστατέψει την εικόνα που ο ίδιος δημιούργησε για τον εαυτό του, αποδομεί ένα προς ένα τα στοιχεία της διαπλοκής, στα οποία στηρίχθηκε. Η ιστορία με τον Ψυχάρη είναι μόνον η αρχή. Ο άνθρωπος αυτός (ο Ψυχάρης) είναι κληρονόμος μιας τεράστιας μηχανής παρεμβατισμού στην ελληνική κοινωνία. Κάποιος σχολιαστής έγραψε χθες ότι η θητεία του πρώτου Λαμπράκη ξεκίνησε ως προβοκάτορας του Βενιζέλου. Το πιστεύω απόλυτα έτσι, από ένστικτο. Να θυμηθούμε το ρόλο του ΔΟΛ στην κατοχή, την επιβίωσή του στη χούντα, τη σύσκεψη στη βίλα του Λαμπράκη στον Πόρο πριν από το πραξικόπημα του Ιωαννίδη στην Κύπρο. Συνδεδεμένοι με τις αθλιότερες στιγμές της Ελλάδας τα τελευταία 100 χρόνια...

    Η σύγκρουση λοιπόν του ΓΑΠ με τον ΔΟΛ, η οποία τώρα ξεκινάει, είναι μια σύγκρουση ψυχορραγούντων ολιγαρχών. Το ελπιδοφόρο αποτέλεσμα για την ελληνική κοινωνία θα είναι η αλληλοεξόντωσή τους. Η χρεωκοπία μέσα στο ευρώ που έρχεται οσονούπω, θα παρασύρει και τα τελευταία στηρίγματα αυτής της ολιγαρχίας. Ας ελπίσουμε μόνον, το καινούργιο κράτος που θα φτιάξουμε να είναι αυτό που αξίζει στα 4000 χρόνια ελληνικής ιστορίας.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Διογένης 05/01/2012 16:03:30

      Διογένη, δεν μπορούσες να καταγράψεις καλλίτερα την πραγματικότητα και τους πρωταγωνιστές της!!!!!

  6. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 05/01/2012 09:12:53

    Μια χαρά τα λές Αριστερέ Ψάλτη!!!
    Να δω το Γιωργάκη να πηγαίνει στη δίκη με τα μαύρα τζιπάκια της αστυνομίας και τα κανάλια σε live να μεταδίδουν την απολογία του και τίποτα άλλο στον κόσμο!!!!
    Ο πρώην Πρόεδρος του Ισραήλ έφαγε 7 χρονάκια φυλακή για το βιασμό μιας κοπέλας.
    Ο ΓΑΠ που βίασε όλους τους Έλληνες ούτε στο εδώλιο να μην κάτσει;

  7. Lampros avatar
    Lampros 05/01/2012 09:41:13

    Που ειναι ο Προβόπουλος?? Που ειναι ο Παπαδήμος? Οι δυο κορυφαιοι Τραπεζίτες της γενιάς μας, ακουν για την μεγαλυτερη Τράπεζα της Ελλάδος, εν μέσω κρίσης, να ρωτάει τον πρωθυπουργό αν θα δώσει ή όχι δάνειο... Και μονο που σηκωσε το τηλέφωνο να ρωτήσει κάποιον διάπραξε σκάνδαλο ο Ταμβακακης. Και μην ξεχνάμε. Ειναι η δευτερη φορά που επεμβαινει στα οικονομικά των ΜΜΕ. Η πρώτη ηταν με το Alter.
    Αν ο Σαμαράς αποφασίσει πραγματικά να κάνει κάτι καλό την επόμενη μέρα, ειναι εκ των ουκ άνευ να γινει μια σοβαρη δικη για τον Παπανδρεου, Παπακωσνταντίνου και σια.
    Δεν τελειώνει καμια τραγωδία χωρίς καθαρση

  8. NIKOS avatar
    NIKOS 05/01/2012 09:55:11

    ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΦΤΑΨΥΧΟ.

  9. nik avatar
    nik 05/01/2012 10:05:12

    Η χώρα πηγαίνει απ΄το κακό στο χειρότερο και πρέπει άραγε να μας ενδιαφέρει το εάν θα γίνει λέει εξεταστική, πόθεν έσχες από το 74 και άλλες παρόμοιες κορώνες, αποθέωση του λαικισμού. Ο Γεώργιος παπανδρέου ψηφίστηκε από τον Ελληνικό λαό, αλλά φάνηκε ίσως τελικά ότι ο λαός αυτός δεν έιναι άξιος να έχει τέτοιο πρωθυπουργό. Θέλει να του χαιδέυουν τ΄αυτιά με ωραία παχιά λόγια που μετά ξεχνιούνται το ίδιο έυκολα με τον τρόπο που ειπώθηκαν. Όταν ο Παπανδρέου μίλησε για δημοψήφισμα, όλοι έσπευσαν να τον κατηγορήσουν γιατί υπερασπίστηκε τη δημοκρατία. Όταν ο κύριος Σαμαράς ζήτησε αρχικά εκλογές και μετά τα μάζεψε, κανείς δε διαμαρτυρήθηκε, αλλά αρκέστηκε στο "θα γίνουν εκλογές". Το τι περιέχει η νέα δανειακή σύμβαση δε μας ενδιαφέρει, αρκεί να πάρουμε "τα λεφτά". Βεβαίως και ο Παπανδρέου υποσχέθηκε το περίφημο "λεφτά υπάρχουν", εννοώντας όμως προφανώς ότι τα λεφτά πηγαίνουν στους λίγους, τους ημετέρους και στο κομματικό κράτος-λάφυρο. Το κράτος δεν έιναι ούτε Πασόκ ούτε ΝΔ, αλλά είναι υπεράνω όλων και αποτελεί υποχρέωση των Ελλήνων η συμμετοχή τους στην επανίδρυσή του.

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ nik 05/01/2012 10:17:17

      Τι λεει;

    • Παναγος avatar
      Παναγος @ nik 05/01/2012 10:38:21

      Ο Γεώργιος παπανδρέου ψηφίστηκε από τον Ελληνικό λαό, αλλά φάνηκε ίσως τελικά ότι ο λαός αυτός δεν έιναι άξιος να έχει τέτοιο πρωθυπουργό
      ==
      Tο γαπα ψηφιστηκε απο 3 εκατ πασοκοσκυλα.
      Τους οποιους ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ λεγοντας οτι θα τους δωσει "αυξησεις" οτι δεν θα αυξησει το ΦΠΑ,οτι θα κανει το οπεν.γρ ..οτι θα...
      Ειναι κοινος απατεωνας .
      Λιγη σημασια εχει αν δεν καταλαβαινε τι του διναν και διαβαζε..

      Και λιγωτερη σημασια εχει ασφαλως,αν σε ενδεχομενο "Λαικο δικαστηριο" η αφεντια σου απλα συμπληρωνει τον .."αριθμο" σε καποιο θαλαμο..
      Θα ελεγα και καθολου σημασια. Ποιος νοιαζεται για τα εντομα??

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ nik 05/01/2012 14:29:02

      Πες μου ότι κάνεις πλάκα βρε nik, γιατί δεν θέλω να δεχτώ ότι υπάρχουν ακόμα τόσο αμετανόητοι φανατικοί, που θέλουν να βγάλουν λάδι τον άνθρωπο που εντελώς ξετσίπωτα και προ πάντων συνειδητά , οδήγησε την Ελλάδα σ'αυτό το χάος, προκειμένου να κάνει το χατήρι των συμπαριωτών του (Μαργαρίτας και λοιπών Αμερικανών), όπως επίσημα αποκάλειψαν (πρώτα) τα Επίκαιρα ! Ακόμα κι αν βολεύτηκες από το ΠΑΣΟΚ, όπως τόσοι και τόσοι, ακόμα κι αν εξαλουθείς να κονομάς χάρις σ'αυτό το βόλεμα (καλά κάνεις , με γειά σου με χαρά σου, δεν είσαι ο μόνος, κάνε τη δουλίτσα σου) αλλά
      πώς μπορείς να υποτιμάς την νοημοσύνη τόσων αναγνωστών εδώ;;
      Άν πάλι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε πια δεν σε σώζει ούτε .........Ψυχιατρικό Συνέδριο !!

      • nik avatar
        nik @ Παύλος 05/01/2012 14:50:35

        Εφόσον μιλάς για νοημοσύνη, να μας πεις για τον ρόλο της Γερμανίας στο κατάντημα της Ελλάδας, όταν δέχτηκαν να μπεί μια χώρα στο Ευρώ με 1ευρώ=340δρχ. Ξαφνικά ο Παπανδρέου ήταν ο κακός γιατί τα έιχε καλά με τους Αμερικανούς. Αυτοί, που είναι εδώ από το 1947. Μετά υποτιμάς τη δική μου νοημοσύνη, όταν με εγκαλείς ότι βολεύτικα δήθεν από το Πασοκ. Δεν ανήκω σε καμμία συνομοταξία βολεμένων ούτε βλέπω τα πάντα άσπρο-μαύρο όπως έχετε εσείς μάθει. Τελικά δεν έιναι και τόσο άξιο απορίας πως ο λαός που γέννησε τη δημοκρατία κατάντησε να μην έχει ίχνος κριτικής και αναλυτικής ικανότητας. Ε, αφού το έγραψαν τα "επίκαιρα" δε μπορεί, έτσι θα έιναι.

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ nik 05/01/2012 15:13:57

          Με όλο το συμπάθιο που λέμε, αγαπητέ nik και με ειλικρινή θιάθεση, ήλπιζα ότι θα είχες κατανοήσει τα περί βολέματος. Το έθεσα ακριβώς με την έννοια του μόνου ερμηνεύσημου και παραδεκτού - από ΄μένα τουλάχιστον - αιτίου ! Για να μην διοχετευθεί η κρίση μου στην δεύτερη εκδοχή και αποβεί υποχρεωτικά προσβλητική !
          Ελπιζω τώρα να το κατάλαβες. Αν όχι, δεν έχω παρά να σου συτήσω συγγνώμη !

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Παύλος 05/01/2012 15:19:15

            Αν δεν είναι έτσι, γιατί δεν τους κάνει αγωγή, για να κονομήσει νόμιμα διπλάσια από όσα πιθανώς ( μην μου πείς ότι αυτό το ενδεχόμενο δεν περνάει από το νου σου ) κονόμισε ο αδελφούλης από τα CDS ;;;;;; Ελπίζω να σε βοηθήσει το ίχνος κριτικής , που ενώ εγώ στερούμαι εσύ προφανώς το διαθέτεις !

    • avanti avatar
      avanti @ nik 05/01/2012 14:44:40

      @ nik
      Τι σε πονάει περισσότερο οι εξεταστικές ή το πόθεν έσχες από το 74, για πές μας.

      • juliet avatar
        juliet @ avanti 05/01/2012 14:55:02

        Η τιμωρία τον πονά! η αφύπνιση της δικαιοσύνης τον πονά! η συσπείρωση τον πονά! και τον τρώει το σαράκι αν θα προλάβει να χαρεί τα ''αποκτηθέντα''.

        • nik avatar
          nik @ juliet 05/01/2012 15:20:28

          '" Πάμε όλοι μαζί- συσπείρωση-δικαιοσύνη, πάμε για την εξουσία, να φύγει το κακό πασοκ".
          Σας έχω νέα. Η ΝΔ συγκυβερνά αυτή τη στιγμή με το Πασόκ. Πρόδωσε αυτούς που πίστευαν στα καθαρά λόγια και όχι στις κούφιες υποσχέσεις. Και τώρα λέει ότι δήθεν θέλει εκλογές...θα το δούμε. Γιατί εάν και αυτή τη φορά "το αλλάξει το πουκάμισο" θα έιναι μάλλον και η τελευταία. Φτάνει πια η κοροιδία.

          • avanti avatar
            avanti @ nik 05/01/2012 15:31:53

            Αστα βρε Nik δεν είσαι καλός σ' αυτά.... άκου λοιπόν για να μαθαίνεις, έστησαν στα 2 μέτρα τον Σαμαρά/αντιπολίτευση σύσσωμο το κονκλάβιο της ΕΕ/ΔΝΤ για συναίνεση, γιατί το αμόρε τους ο γιωργάκης απεδείχθη όρνιο, πίθηκος, πες τον όπως θέλεις, και αν δεν συναινούσε πουθενά τους ήταν πανεύκολο να πετάξουν επάνω του όλη τους την λάσπη και την αποτυχία των επιλογών τους. Τώρα σε πονάει γιατί ο Σαμαράς έβαλε πλάτη εκεί που μπορούσε, αλλά βλέπετε όλοι " εσείς " ότι θα λουστείτε την " επιτυχία" των επιλογών του αγαπημένου σας.

          • nik avatar
            nik @ avanti 05/01/2012 15:58:13

            Και εάν τον στρίμωξαν όπως λές, το έκαναν γιατί τους έπαιρνε. Δε κατάλαβα, υπόλογοι είναι όλοι στον κυρίαρχο ελληνικό λαό, σε κανένα κονκλάβιο. Η Ισπανία έκανε εκλογές και τις κέρδισε ο Ισπανός "Σαμαράς". Αλλά αυτοί δεν τρώνε κουτόχορτο.

          • Ανδρομέδα avatar
            Ανδρομέδα @ nik 05/01/2012 16:38:35

            Κόψε το δούλεμα. Από τη μια μας λες ότι υπερασπιστηκε ο ΓΑΠ τη δημοκρατία με το δημοψήφισμα και από την άλλη δήθεν σε ενοχλεί που δεν έχουμε ελευθερία κινήσεων.
            Τον έπαιρνε τον ΓΑΠ να ανατινάξει τη χώρα με το δημοψήφισμα γιατί είναι εγκληματίας. Τον Σαμαρά δεν τον έπαιρνε να τον αφήσει να ανατινάξει τη χώρα. Τι θες τώρα; Να είναι όλοι ασυνείδητοι;

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ nik 05/01/2012 15:50:57

            Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω κ. nik !
            Αν, εκτός από το ίχνος κριτικής που διαθέτεις, διέθετες και ίχνος πολιτικής οξυδερκείας συνάμα με λίγη καλοπροαίρετη διάθεση, θα έβλεπες το εξόφθαλμο:
            Ο Σαμαράς εκβιάστηκε κατά τον πλέον βάρβαρο τρόπο να συμμετάσχει σ'αυτήν την ( ο Θεός να την κάνει) κυβέρνηση, όταν ο Γιωργάκης με την ηλιθιότητα του αιώνα ( αυτό απορώ πώς δεν το παραδέχεσαι, όταν το ομολογεί το 80% του ΠΑΣΟΚ), έφερε την Ελλάδα στο χείλος της εξόδου.
            Αυτό ακριβώ θέλατε αγαπητέ nik, να συμβεί . Να χρεωθεί ο Σαμαράς την έξοδο, για να αρχίσετε να ξανααλωνίζετε ! Μα δεν σας έκανε το χατήρι, γιαυτό και λέτε τώρα αυτά που λέτε και φαντάζομαι δεν έχετε την αφέλεια να τα πιστεύετε !
            Με ίχνος διαγνωστικής σκέψης θα διαπίστωνες πόσα αντιεμετικά καταναλώνει ημερησίως ο Σαμαράς, μέχρι να τελειώσει αυτό το εξάμβλωμα !!
            Και θεωρώ ότι μισό ίχνος κριτικής είναι αρκετό, να καταλάβει κανείς για ποιό λογο , ΄τοσο επειδεικτικά, τόσο εκκοφαντικά, τόσο ειρωνικά, έβαλε τόσο ολίγιστα μέλη στην κυβέρνηση! Ίσα-ίσα να μην αντιδράσουν πάλι οι Ευρωπαίοι Δραγάτες που μας έκατσε στο σβέρκο ο Γιωργάκης !!!

    • Agni avatar
      Agni @ nik 05/01/2012 20:58:49

      Να υπερασπιστεί τη δημοκρατία???????????ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ,τέτοιο φασίστα είχε να δει ο τόπος απο τον Ιωαννίδη..

  10. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 05/01/2012 10:07:57

    Οι Τούρκοι και οι Πακιστανοί απέδειξαν ότι οι Πρωθυπουργοί οδηγούνται ακόμη και στην αγχόνη.
    Οι Νιγηριανοί έχουν φυλακίσει ήδη τους δικούς τους εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο της Ζίμενς.
    Εμείς ακόμη κοιμόμαστε και ονειρευόμαστε αυτοκάθαρση του πολιτικού κόσμου.

    ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ

  11. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 05/01/2012 10:14:05

    Σωστά κ. Κωνσταντινόπουλε...
    Ο ταλαιπωρημένος , μα ευγενής λαός μας αυτό θέλει!!!
    Να το δώσει η νέα κυβέρνηση, γιατί αν δεν το δώσει θα αναγκαστε να το παρει από μονος του κ όχι τοσο ευγενικά νομίζω τότε...

  12. Αρτα -Ξέρξης avatar
    Αρτα -Ξέρξης 05/01/2012 10:19:53

    Μα είναι δυνατόν να είμαστε τόσο αφελείς αγαπητοί φίλοι. Δείτε που πήγε η Μπιρμπίλη( εις Παρισίους παρακαλώ στον ΟΟΣΑ, ούτε καν Βρυξέλλες!) και η άλλη τεράστια πολιτική διάνοια ο Δρούτσας ( στο Βερολίνο συν γυναιξί!) Τι νομίζετε ότι είναι αυτοί σαν εμάς τους ανάδελφους της ΝΔ??? Αγαπητοί φίλοι Μην κλαίτε τον ΓΑΠ τον εαυτό μας να κλαίμε για την φτώχια και την ένδεια που θα υποστούμε εδώ σ’αυτή την καταραμένη γωνιά των Βαλκανίων!
    Αυτοί θα τοποθετηθούν σε διπλωματικά πόστα σε διεθνείς οργανισμούς με μηνιαίους μισθούς πολλών χιλιάδων ευρώ! Όλα είναι καλά σχεδιασμένα...
    Τώρα όσο αναφορά εμάς…. θα μείνουμε εδω με την πλέμπα στα ανατολικά βαλκάνια με μισθούς των 300 ευρώ. Ενώ ο ΓΑΠ και η παρέα του θα κάνουν lifestyle και υψηλή πολιτική από την γκλαμουρια του Παρισιού, της Γενεύης , του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης ……. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ !!!

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Αρτα -Ξέρξης 05/01/2012 10:43:23

      Αυτά ήταν κάποτε. Θα δεις ότι τώρα ούτε τα Παρίσια θα τους σώσουν. Το σάπιο σύστημα θα ξηλωθεί για πάντα και όχι μόνον στην Ελλάδα.

  13. siakkas avatar
    siakkas 05/01/2012 10:24:41

    «Η ιστορία επαναλαμβάνεται – την πρώτη φορά ως τραγωδία και τη δεύτερη ως φάρσα».
    Τραγωδία είναι η σημερινή κατάσταση της Ελλάδας.
    Και όπως στην κατοχή τους κατακτητές όταν τους συνέλαβαν κατά την απελευθέρωση μπροστά στο φάσμα του θανάτου ή της ισόβιας φυλάκισης δικαιολογούσαν τις επαίσχυντες πράξεις τους λέγοντας ότι έπραξαν το καθήκον τους προς την "πατρίδα τους" με βάση τις αρχές! και την βάρβαρη ιδεολογία τους και "έδιναν" τους εδώ ντόπιους δοσίλογους γερμανοτσολιάδες.
    Η ιστορία επαναλαμβάνετε

  14. Γιάννης Μανιατάκος avatar
    Γιάννης Μανιατάκος 05/01/2012 10:53:58

    Πολύ δύσκολο να περπατήσεις οπουδήποτε και το τυχαίο άκουσμα κάθε συζήτησης να μην έχει θέμα του, την ανησυχία και την αβεβαιότητα. Όχι για μας, εμείς φεύγουμε, για τα παιδιά μας που τα φέραμε και τα γαλουχήσαμε με τις παραδόσεις και τις αξίες αυτού του τόπου. Τα όσα διαβάζω στο κείμενό σας «Αριστρέ Ψάλτη» είναι πολύ ενδιαφέροντα και δεν κρύβω ότι η φαντασίωση, έστω, της εφαρμογής τους, ρίχνει μία ακτίνα φωτός στην άγνωστη, κακοτράχαλη, στενή ατραπό, που μας σέρνουν για να περάσουμε μέσα στο σκοτάδι. Όμως, για να διατηρηθεί το όνειρό μας, πρέπει να μην μας ξυπνήσουν. Το διαβάζουμε μέσα από τα σχόλια της «Juliet» και του «Διογένη». Ξέρετε «Αριστερέ Ψάλτη», οι δηλώσεις σύστασης εξεταστικών, σύγκρουσης με συμφέροντα και διαπλοκή, διερεύνησης πόθεν έσχες κτλ, λειτουργούν πλέον ως ξυπνητήρι γιατί φέρνουν στο νου δράσεις και γεγονότα «Μπαϊρακτάρη» και «Κάθαρσης», που και σεις, σχολιάζοντας το τελευταίο, το χαρακτηρίζετε τραγικό. Πώς λοιπόν θα προσμένουμε το «φώς»; Ακούμε, διαβάζουμε, κοιτάμε γύρω μας, ρωτάμε. Τι περιμένουμε; Να δούμε κάτι αλλιώτικο. Να ακούσουμε κάτι ΚΑΘΑΡΟ – ΕΥΘΥ, με ΞΑΣΤΕΡΗ ΦΩΝΗ. Να τ’ ακούσουμε απ’ ευθείας, ΟΧΙ ΔΙ’ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΟΗ ΤΑΒΕΡΝΕΙΩΝ. Δεν θέλουμε σχέσεις ή υπόνοια έστω, με ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ή ΕΝΤΟΛΕΙΣ αυτών, ούτε ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ, ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΜΕ!

    • juliet avatar
      juliet @ Γιάννης Μανιατάκος 05/01/2012 11:11:51

      Κύριε Μανιατάκο,
      αν πάψεις να ονειρεύεσαι ,να ελπίζεις τελείωσες . Το να πάψεις ,όμως να σκέφτεσαι την εκδίκηση και τη τιμωρία ,εξόφλησες .Αλλοστε σε όλες οι τραγωδίες υπάρχει ο από μηχανής Θεός που φέρει την κάθαρση και την παραδειγματική τιμωρία των αθλίων και αδίκων .Δεν μπορώ να λέω ο ευγενής λαός μας, αυτό τελείωσε.Είμαστε πολεμιστές για να μπορέσουμε να σωθούμε από τους διαπλεκόμενους ,τους εντολείς και τους ντιντήδες όπως χαρακτήρισες με απόλυτη σαφήνεια.Επίσης μας τελείωσε και το σουβλάκι ''Μπαΐρακτάρη''είχε πολύ λίπος και μας πείραξε .Σου εύχομαι καλή χρονιά .

  15. nick avatar
    nick 05/01/2012 10:57:09

    Σε αυτή τη χώρα υπάρχει δικαιοσύνη, υπάρχουν εισαγγελείς;;;

    Εδώ υπάρχει ομολογία ΚΑΙ από τα 2 μέρη ότι ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΙ.

    Πρωθυπουργός αποφασίζει για το ποιός και αν θα πάρει δάνειο κάποιο ΜΜΕ; Με τι αντάλλαγμα;

    Εκδότης μπαίνει σε μυστική συνάντηση από την πίσω πόρτα του Μαξίμου; Για να ζητήσει τι;

    Εκδότης δηλώνει πως ο πρωθυπουργός του "ζήτησε κάτι". Τι;

    Όλοι θυμόμαστε πως αντέδρασε το ΠΑΣΟΚ και το πλήρως ελεγχόμενο μιντιακό καθεστώς στο βασικό μέτοχο. Τελικά είχε δίκιο ο Καραμανλής ναι ή όχι;

  16. KAIROSKOPOS avatar
    KAIROSKOPOS 05/01/2012 11:22:06

    για να φυλακιστει ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ σε αυτη τη χωρα τσιφλικι....θα πρεπει να πεσει ατομικη βομβα το λιγοτερο στην Αθηνα.

  17. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 05/01/2012 11:27:39

    Όλο το σύστημα που γνώριζε και στήριζε τον Γαπ...όλοι φέρουν ευθύνες...μπορεί όμως να λειτουργήσει η Δικαιοσύνη; έχω πολλές αμφιβολίες...

  18. juliet avatar
    juliet 05/01/2012 11:29:58

    Αριστερέ Ψάλτη
    καλή χρονιά και υγεία
    ''Οταν αλύπητη βαριά πλακώνει η ανάγκη που προστάζει,
    ανάξιος είναι όποιος διστάζει''.
    Παλαμάς

  19. Nikolas avatar
    Nikolas 05/01/2012 12:10:28

    ως ποτε θα ανεχομαστε ολη αυτη τη σαπιλα που μας περιβαλλει?
    ποτε περιμενει η δικαιοσυνη να λειτουργησει σαν ανεξαρτητη αρχη ??

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/01/2012 12:34:19

    Εξαιρετικό άρθρο του Α.Ψ.!
    Και να προσθέσω κάτι που είπε ο Στάλιν κάποτε: "Αν σου κόψω το κεφάλι, κανένας δεν θα νοιάζεται για την χωρίστρα σου...".

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Strange Attractor 05/01/2012 13:08:44

      Αν πάει ο ΓΑΠ φυλακή θα ενδιαφερθούν πολλοί για τη χωρίστρα του εκεί μέσα. Και το λέω έχοντας υπ'όψιν την έλλειψη τριχωτού κεφαλής.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ TopGunZ 05/01/2012 18:34:29

        Με τρίχες θ'ασχολούμαστε;

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 05/01/2012 18:53:17

          Μακεδόνα, καλή χρονιά με υγεία και "αντοχή"!
          Κάποια στιγμή και κάπου, θα την κανονίσουμε την τσιπουροκατάνυξη.
          Όχι τώρα όμως. Δυστυχώς!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Σταύρος 06/01/2012 00:13:31

            Έγινε..εδώ είμαστε εμείς!
            Καλή χρονιά και σε σένα,υγεία,και μη συγχίζεσαι πολύ...
            τους χρειαζόμαστε όλους !

  21. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 05/01/2012 12:36:11

    Γιατί οι πρωθυπουργοί να μην πηγαίνουν στην φυλακή;
    Κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου. Αυτό που είπε ο γερο Καραμανλής το είπε γιατί τον βόλευε.
    Στα ουσιώδη συμφωνούσε, και στήριζε τον Ανδρέα Παπανδρέου. Στα επουσιώδη διαφωνούσαν. Σε άλλα διαφωνούσαν θεατρικά (όπως το "βυθίσατε το Χώρα", "είσαι η αριστερά της αριστεράς" κ. λ. π.).
    Οι δύο τους συνεργάσθηκαν για να γίνει το σύστημα της μεταπολίτευσης, το οποίο κατέληξε σε (ατιμώρητη) κομματοκρατία και κλεπτοκρατία.
    Εδώ κάθισε στο σκαμνί ένας Αντρεότι και ένας Σιράκ.

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Μεσσήνιος 05/01/2012 13:56:01

      Σωστός!
      Και συμφωνώ παρ' ότι ήμουν καραμανλικός!
      Ο χρόνος όμως απέδειξε ότι έτσι έγιναν τα πράμματα.
      Και όταν φωνάζω και λέω ότι το σύστημα πασοκ δεν το καταπολεμάει κανείς από μέσα είναι γιατί τους βόλεψε όλους, κυρίως πασόκους, αλλά και δεξιούς και αριστερούς που ήταν στην "από μέσα"!
      Μην ξεχνάμε και την αντίδραση στον ΚΚJr όποτε πήγε να κάνει κάτι..
      Σχεδόν όλοι οι "από μέσα" επεσαν να τον φάνε...

    • juliet avatar
      juliet @ Μεσσήνιος 05/01/2012 16:39:07

      Ούτε ο Αντρεότι ,ούτε ο Σιράκ ήτανε πρόεδροι του Πασοκ και ούτε οι Ιταλοί ή οι Γάλλοι ήτανε Ελληνες κομματόσκυλα ,να βρίσκουν γι΄όλα τη δικαιολογία που τους συμφέρει.

  22. alex avatar
    alex 05/01/2012 13:19:43

    για να παει φυλακη θα πρεπει να αποδειχτει οτι συνομοτησε με καποιους εκτος ελλαδος..δηλαδη τους δανειστες(τις κυβερνησεις στην ουσια) ..με λιγα λογια για το μνημονιο ή για οτιδηποτε σχετικο με τις 'πολιτικες' του αποφασεις, δεν θα γινει τιποτα για 'εθνικους' λογους (επιταγη απο το εξωτερικο)
    μονο για κατι ασχετο, και παλι θα παζαρεψει αυτα που ξερει με την διωξη του..

    η μονη περιπτωση θα ηταν η (τελειως ουτοπικη) φυγη της ελλαδας απο την ευρωπαικη ενωση και το ευρω με την θεληση της, πραγμα που ποτε δεν θα γινει..

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ alex 05/01/2012 18:55:18

      Οι κρυφές συνομιλίες με τον Στρως Καν από τον Φεβρουάριο του 2009, τι είναι;
      Άλλωστε, τις έχουν παραδεχτεί και οι δύο!

  23. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 05/01/2012 16:08:26

    Έγραψε κάποιος αναγνώστης ότι «το ΠΑΣΟΚ είναι εφτάψυχο». Σωστά.
    Πλην όμως όταν λέμε ΠΑΣΟΚ δεν εννοούμε το κόμμα αυτό καθ’ αυτό αλλά οτι σήμερα αντιπροσωπεύει. Δηλαδή τη νοοτροπία της διαπλοκής και την κουλτούρα της διαφθοράς με τις οποίες μπολιάστηκε η κοινωνία και πλέον διαπερνουν τον τρόπο ζωής, οριζόντια.
    Αν απλά εξαφανιστεί το κομματικό μόρφωμα ΠΑΣΟΚ, χωρίς να εκλείψει ο σημαντικότερος κίνδυνος, που είναι τα ήθη που έφερε και καθιέρωσε, τότε απλά θα έχει αντικατασταθεί ο φορέας που δηλητηριάζει κάθε πτυχή της κοινωνικής δραστηριότητας.

  24. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 05/01/2012 19:10:59

    ΟΧΙ ΦΥΛΑΚΗ.......ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ...ΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ!ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΙΣ ΙΘΑΓΕΝΟΙΑΣ,ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΙΣ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΨΩΜΙ.ΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΚΛΙΠΑΡΩΝΤΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ .ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΜΙΜΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ,ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ,ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΦΕΡΕΙ ΕΥΘΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΙΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ .ΧΛΕΥΗ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ .........

  25. captain avatar
    captain 05/01/2012 19:30:15

    Ένα σχόλιο , γιατί θέλω να το βγάλω από μέσα μου εδώ και είκοσι χρόνια:

    Το "οι πρωθυπουργοί δεν πάνε φυλακή πάνε σπίτι τους" είναι ίσως μια από τις μεγαλύτερες μπαρούφες.

    Από μια απλή παρατήρηση της παγκόσμιας ιστορίας, προκύπτει ότι οι πρωθυπουργοί και φυλακή πάνε και εξορία πάνε και γκιλοτίνα πάνε. Μια χαρά μάλιστα.

    Το σωστό είναι: κανείς δεν θα πρεπε να είναι τόσο βλαξ ώστε να απαγγέλλει κατηγορίες σε ένα πρωθυπουργό αν δεν είναι σίγουρο ότι θα καταδικαστεί.

    Με την ευκαιρία: Χρόνια πολλά με υγεία!!!

  26. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 05/01/2012 20:19:43

    Εδώ θα είμαστε όλοι μετά από μερικούς μήνες ..
    Υγεία να έχουμε - την οποία εύχομαι σε όλους σας - και θα δείτε ότι τα περί "ειδικού δικαστηρίου" είναι "παραμύθια της χαλιμάς".
    Ετσι για να τροφοδοτείται ο "κομματικός πατριωτισμός" λίγο πριν τις εκλογές.
    Και τολμώ να κάνω και μία πρόβλεψη:
    Ο ΔΟΛ θα πάρει το δάνειο του - μετά τις εκλογές - και ανεξάρτητα από την ύπαρξη ή όχι αυτοδυναμίας της ΝΔ.
    Οπως "πονηρά" είπε και ο Ψυχάρης, ο ΔΟΛ είναι πελάτης της Εθνικής εδώ και 90 χρόνια !!!

    Ο νοών...νοείτω

  27. Agni avatar
    Agni 05/01/2012 20:34:14

    Πρώτον δυστυχώς δεν πρόκειται να πάθει τίποτα,δεύτερον ναι πρέπει να πάει φυλακή(κάτι που έυχομαι μόνο σε κτήνη) για σοβαρές παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων(αθρόες συλλήψεις,βία που άφησε κόσμο ανάπηρο-και έναν νεκρό,ψυχολογική τρομοκρατία σε έναν ολόκληρο λαό,ψυχική οδύνη τρομοκρατία και κατάθλιψη,πολιτικές διώξεις διαφωνούντων και παραβίαση συνειδήσεων και προσωπικότητας,ποινικοποίηση φρονημάτων)επίσης για προσβολή της δημοκρατίας με την καταστρατήγηση των θεσμών,την παραβίαση του συντάγματος και την απόπειρα ανατροπής του πολιτεύματος.Ίσως μετά ο οποιοσδήποτε άλλος έρχεται να κυβερνάει στα επόμενα 20 χρόνια να είναι προνοήτικός και να καταλάβει οτι δεν κυβερνάει σακιά με πατάτες που θα θεωρούν σωστό αποκλειστικά οτι αυτός πιστεύει για τον κόσμο αλλα ανθρώπους με συναισθήματα,ιδέες,όνειρα και ελπίδες..ΥΓ καταπληκτικό το σχόλιο του Διογένη και να συμπληρώσω οτι πρέπει να ξέρουμε επακριβώς γιατί τιμωρούμε έναν άνθρωπο,αν είναι απλά για εκδίκηση,για ιδεολογική διαφωνία και επειδή δεν μας αρέσει η φάτσα του δεν είμαστε και πολύ καλύτεροι του..

  28. Sakis pirates avatar
    Sakis pirates 06/01/2012 02:24:53

    Ο ΓΑΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ.

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΕΠΩΣΑΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΙ, ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΓΑΠ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

  29. scender avatar
    scender 06/01/2012 10:52:47

    Και εγώ είμαι υπέρ να ανοίξει το Γουδί. Η επαναφορά της θανατικής ποινής πιστέυω ότι είναι ο μόνο τρόπος να φοβηφθούν οι πολιτικοί και όσοι άλλοι κλέβουν και τουλάχιστον να μην ξανακλέψουν
    Οσο για τον ΓΑΠ πιστεύω ότι είναι εθνικός προδότης

  30. Γιάννης Μανιατάκος avatar
    Γιάννης Μανιατάκος 07/01/2012 00:52:29

    Αξιότιμη κα Juliet, δεν ξέρω πώς, θεωρώ όμως ότι η άποψή σου για το σχόλιό μου είναι στρεβλή και τούτο γιατί, αυτό συμπορεύεται με όσα προηγούμενα είχες εκθέσει και ήταν η αιτία να επικαλεσθώ το όνομά σου. Κατ’ αρχήν ΟΝΕΙΡΟ – ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΗΣΗ – ΕΛΠΙΔΑ – ΑΓΩΝΑΣ, ως έννοιες είναι απόλυτα διαχωρισμένες για μένα, της δεύτερης παντελώς απορριπτέας και της τελευταίας ως αφετηρίας μου με την ελπίδα για ένα λαμπρό μέλλον (όνειρο σήμερα και όχι εφιάλτης). Επειδή δε, ο από μηχανής θεός, δεν ήταν παρά σκηνοθετική διαδικασία για την κάθαρση (δικαίωση) και όσον αφορά την ζωή μου, δεν προσδοκώ να έλθει παρά μόνο από την δράση μου, επιθυμώ ο ηγήτοράς μου και οι πέριξ αυτού να είναι ΑΞΙΟΙ. Οι σκέψεις μου αυτές, εκφράζονται σαφώς πιστεύω στο σχόλιο μου, με πολύ περιληπτική περιγραφή των δύο εξαιρετικά βραχύβιων κυβερνητικών παρεμβολών της ΝΔ («Κάθαρση» και «Μπαϊρακτάρης») στην απόλυτη κυριαρχία του ΠΑΣΟΚ κατά την τελευταία 30ετία!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.