#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/12/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λάθος μήνυμα, κ. Σαμαρά



Είναι αναμφισβήτητο ότι ο Αντώνης Σαμαράς έχει και φιλότιμο και είναι από τη φύση του αισιόδοξος άνθρωπος. Και φυσικά σέβεται τις μέρες που είναι και δεν θα μπορούσε παρά να στείλει ένα μήνυμα στους Έλληνες πολίτες το οποίο θα αποπνέει αισιοδοξία, ελπίδα. Είναι επίσης αδιαμφισβήτητο ότι ο πρωθυπουργός έχει καλό...λογογράφο. Και δεν είναι ειρωνικό αυτό που λέμε.

Όμως, θα μας επιτρέψει ο κ. Πρωθυπουργός. Σαν απλοί πολίτες που βιώνουμε στο πετσί μας την αδικία, την πίκρα, την ανέχεια, την ανεργία, τις περικοπές, τις απίστευτες θυσίες, τους τρομακτικούς φόρους, ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί. Διότι όπως όλοι γνωρίζουμε, τα όμορφα λόγια όμορφα καίγονται και μάλιστα με μεγάλη ευκολία.

Λέει ο κ. Σαμαράς ότι αφήσαμε τα δύσκολα πίσω μας. Και τότε αυτά που είναι μπροστά μας τι είναι; Οι φόροι 45 δισ. ευρώ και πλέον που θα κληθούμε να πληρώσουμε ενώ δεν έχουμε ευρώ στην τσέπη δεν είναι δύσκολα;

Το γεγονός ότι αναζητούμε δουλειά και δεν υπάρχει πουθενά με περισσότερα από 400 ευρώ και σε εργασιακό μεσαίωνα, πώς να το πούμε; Ότι εκατοντάδες χιλιάδες μισθωτοί δεν πληρώνονται στην ώρα τους στον ιδιωτικό τομέα την ίδια ώρα που ο κομματικός στρατός του δημοσίου παραμένει αλώβητος τι είναι; Ότι κανείς δεν πειράζει τους χιλιάδες διορισμένους συμβασιούχους του Παυλόπουλου πώς να το χαρακτηρίσουμε;

Τι αφήσαμε πίσω μας που δεν θα βρούμε και το 2014; Μήπως αφήσαμε πίσω μας την ατιμωρησία; Μα τότε γιατί δεν ξεκινάμε από τη λίστα Λαγκάρντ, από τις οφ σορ, από τους κοτεράκηδες και τους λεφτάδες που συνεχίζουν να κάνουν διακοπές στις Άλπεις; Έτσι για να αλλάξει λίγο το κλίμα και να μπει το 2014 καλύτερα γιατί δεν ανακοινώνει ο πρωθυπουργός έναν φόρο π.χ. 30% και άμεσα σε όσους έβγαλαν τα λεφτά τους παράνομα στο εξωτερικό;

Ή γιατί δεν στέλνει στη φυλακή όσους έχουν κάνει καραμπινάτες κομπίνες που δεν επιδέχονται αντιρρήσεως;

Λέει ο κ. Σαμαράς ότι υπάρχει ένα αχνό φως στο τούνελ γιατί υπεγράφη η πρώτη κλαδική σύμβαση με αύξηση μισθού... 1%. Μα αυτό έγινε στον τουριστικό κλάδο, εκεί που η εισφοροδιαφυγή έχει χτυπήσει κόκκινο. Εκεί που προσλαμβάνονται παράνομοι αλλοδαποί με μισθούς πείνας. Εκεί που οι ξενοδόχοι πληρώνουν τους εργαζόμενους σε... είδος. Αυτό δεν μπορεί να είναι επιτυχία κ. Πρωθυπουργέ και να μας επιτρέψετε να πούμε ότι είναι στοιχείο της καταστροφής των εργασιακών σχέσεων. Διότι την ώρα που κάποιοι θα πάρουν από το 2015 αύξηση 1% κάπου αλλού θα δουν να μειώνεται ο μισθός τους 20%. Ή θα εργάζονται διπλάσιες ώρες για μισθούς πείνας.

Σταθήκαμε στα πόδια μας γιατί έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα, είπε ακόμα ο κ. Πρωθυπουργός και γιατί δεν δανειζόμαστε με το μήνα. Μπράβο για το πλεόνασμα, μπράβο που δεν χρεοκοπήσαμε και τεχνικά, όμως, πότε θα υπάρξει εκείνο το πλεόνασμα ψυχής από όλους τους πολιτικούς να προχωρήσουν σε κινήσεις που θα δείχνουν πραγματική κι όχι στατιστική σωτηρία της οικονομίας; Και πώς σταθήκαμε στα πόδια μας όταν παρακαλάμε τον Τόμσεν να μας δώσει 1 δισ. Ευρώ απελευθερώνοντας τους πλειστηριασμούς ή επιβάλλοντας έναν άδικο φόρο στα ακίνητα; Δηλαδή για την επόμενη δόση των 3,5 δισ. τι άλλο πρέπει να δώσουμε στην τρόικα; Πώς σταθήκαμε στα πόδια μας όταν το χρέος είναι πάνω από 170% και ο κόσμος να χαλάσει δεν είναι βιώσιμο;

Και για ποιο πλεόνασμα μιλάμε όταν το κράτος χρωστά πάνω από 8 δισ. σε ιδιώτες; Ή όταν έχει καταρρακωθεί το ΕΣΥ εξαιτίας των περικοπών;

Σωστά λοιπόν αυτά που είπε χθες ο κ. Πρωθυπουργός, αλλά προφανώς κανείς σύμβουλος του δεν του είπε ότι κανένας Έλληνας δεν θέλει να ακούει άλλο την λέξη “πρωτογενές πλεόνασμα”. Ίσως να μην ξέρει και ο ίδιος τι ακριβώς θέλει, όμως το σίγουρο είναι ότι ο Έλληνας δεν ήθελε να ακούσει αυτά που του είπε χθες ο κ. Σαμαράς. Συνεπώς ήταν λάθος το μήνυμα που θέλησε να στείλει. Και είναι τραγικό, να τα πηγαίνει τόσο καλά ο κ. Σαμαράς στο θέμα της Οικονομίας, αλλά μην παίρνει προβιβάσιμο βαθμό στην παραγωγή πολιτικής, ένας γεννημένος πολιτικός.

Για παράδειγμα, υπερηφανεύεται ο κ. Πρωθυπουργός για το πρόγραμμα που εφάρμοσε, την στιγμή που ο λαός βαρυγκωμά για το ίδιο πρόγραμμα. Ακόμα και ο Παπανδρέου τα έριχνε στην τρόικα, αλλά ο κ. Σαμαράς ακολουθεί απέναντί της μια ακατανόητα ευγενή τακτική. Αυτός δεν ήταν όμως που είπε πρώτος ότι το πρόγραμμα είναι λάθος. Το ξέχασε ότι είναι λάθος; Η διαπραγμάτευση είναι διαπραγμάτευση, όμως πρέπει να αντιληφθούν και οι δανειστές και η τρόικα ότι κανείς Έλληνας πολιτικός δεν μπορεί να προσποιείται “πολιτική δέσμευση στις μεταρρυθμίσεις” χωρίς να αυτοκτονήσει πολιτικά.

Ναι λοιπόν στις μεταρρυθμίσεις, αλλά σε αυτές που πιστεύει ο Σαμαράς που ψηφίσαμε, όχι αυτές που επιβάλλει η τρόικα. Και την επόμενη φορά  να δώσει ένα πατριωτικό, απελευθερωτικό μήνυμα. Να πει ότι αναγκαζόμαστε να παίρνουμε αυτά τα μέτρα, ότι δεν τα θέλουμε. Και άσε την τρόικα να σκούζει. Να τους πει “αν θέλετε να γίνει η δουλειά σας και να εξασφαλιστούν τα χρήματα των δανειστών, πρέπει να επιβιώσω κι εγώ και η κυβέρνησή μου και για να επιβιώσω, πρέπει να καταγγείλω εσάς ως υπεύθυνους για τα δεινά που υφιστάμεθα”. Δεν θα τους αρέσει, αλλά τι να κάνουμε. Αυτούς δεν τους ψηφίζει κανένας. Δεν είναι ανάγκη να αρέσουν στους Έλληνες.

Ο κόσμος βαρέθηκε να ακούει την φράση “πρωτογενές πλεόνασμα”. Ναι, είναι επιτυχία, αλλά με τον τρόπο που το λέει  και το ξαναλέει ο κ. Σαμαράς μόνο οργή προκαλεί και κάνει τον κόσμο να τον αντιπαθεί.

Κάτι είναι πολύ λάθος συνεπώς στην πολιτική προσέγγιση, του Μαξίμου. Δεν ξέρω αν φταίει ο κ. Σαμαράς ή οι σύμβουλοί του. Όμως ο κ. Σαμαράς πρέπει να διορθώσεις το λάθος, όπως και να έχει. Είναι εθνική ανάγκη να το διορθώσει, πώς το λένε.

Αριστερός Ψάλτης σε μια ιδέα του Διογένη

Υ.Γ. Ευτυχές το 2014 σε εσένα και στους δικούς σου, Πρόεδρε. Καλή χρονιά, από βάθους καρδίας. Αν είναι καλή για εσένα, θα είναι καλή και για την Ελλάδα. Όμως για να συνεχίσεις να κάνεις πράγματα για την Ελλάδα, πρέπει να επιβιώσεις πολιτικά. Και με τέτοια διαγγέλματα, αυτοκτονείς πολιτικά, Πρόεδρε.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. giorgos avatar
    giorgos 31/12/2013 07:46:44

    Αυτα μαλιστα ειναι πρωτοχρονιατικα καλαντα.
    Επιτελους καποιος εκει καταλαβε τι συμβαινει.
    Τωρα το θεμα ειναι ενα θα τα ακουσει ο Σαμαρας.
    Αμφιβαλω.

    • Evangelos avatar
      Evangelos @ giorgos 31/12/2013 13:26:45

      φίλε μου λες να μην κατάλαβε τι λόγο εκφώνησε και να περίμενε να του το εξηγήσουν στο διαδίκτυο ? πολύ καλό το άρθρο αλλά έχει περάσει η εποχή που έστεκε ακόμα η άποψη ότι "δεν ξέρει" ή "φταίνε οι σύμβουλοι" ...
      2,5 χρόνια πέρασαν (από την συγκυβέρνηση) , αρκετό ξύλο έφαγε το σαμάρι πλέον η κριτική δεν μπορεί παρά να αφορά τον Σαμαρά

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/12/2013 08:00:14

    Δεν μπορει να λεει παραμυθια.Ουτε εχει κανενα νοημα να πεισει ανθρωπους που καταψηφισαν τον Καραμανλη το 2009 γιατι περιμεναν αυξησεις.Θα προχωρησει με οσους καταλαβαινουν πεντε πραγματα.Οι υπολοιποι μπορουν να συνεχισουν να θρηνουν και να ψηφιζουν τα λεφτα που υπαρχουν μηπως και καποτε τα βρουν.

    • Εθνικιστης avatar
      Εθνικιστης @ ψυχραιμια 31/12/2013 16:02:44

      δηλαδη οποιος λεει αυτα που γραφει το αρθρο ψηφιζουν τα λεφτα υπαρχουν?

      μα ειναι επιχειρηματολογια αυτη?

      • Στρυμών avatar
        Στρυμών @ Εθνικιστης 01/01/2014 21:47:19

        Αυτά που περιγράφονται στο άρθρο είναι η αλήθεια , είναι η περιγραφή της πραγματικότητα σε μια χώρα που έχει χρεοκοπήσει και αρνείται να το παραδεχτεί. Αν υπάρχει κάποιος άλλος πιο ανώδυνος τρόπος να διαβούμε την τραγική αυτή κατάσταση ας μας το πει κάποιος. Δεν μας το λένε όμως. Εκείνο που ακούω απ' όλους τους αντιδρούντες είναι στρόγγυλα λογάκια που φανερώνουν ή μεγάλη λαμογιά ή μεγάλη ανοησία. Είμαστε αδιόρθωτοι και γι' αυτό δύσκολα θα την σκαπουλάρουμε...

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 31/12/2013 08:06:04

    Πράγματι,ὁ Σαμαρᾶς χρησιμοποιεῖ λάθος μήνυμα,στηριζόμενος στό ἐπιχείρημα τοῦ πρωτογενοῦς πλεονάσματος. Ἀντιθέτως,τό σωστό (;) μήνυμα τό στέλνει ἡ W S J πού ἀναρωτιέται γιατί ὑπάρχει τόση αἰσιοδοξία,ἀφοῦ προβλέπει ὅτι τό 2014 ἡ Ἑλλάδα θά βγεῖ ἀπό τό εὐρώ.
    Ἐμεῖς τῶρα πρέπει νά πιστέψουμε τό λάθος μήνυμα μέ τά ἀμφίβολα ἀποτελέσματα,ἤ τό ἄσχημο μήνυμα μέ τά ἴδια ἀμφίβολα ἀποτελέσματα,πού ὅμως ἔρχονται ἀπό τίς πηγές πού βρίσκονται πιό κοντά στά κέντρα λήψεως ἀποφάσεων. Διαλέγουμε καί παίρνουμε...

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Κυθήριος 31/12/2013 14:01:57

      Με δεδομένο το πόσες φορές έχει πέσει έξω η WSJ σε σχέση με την Ελλάδα 1000% προτιμώ να πιστέψω το Σαμαρά

      • Κωστας avatar
        Κωστας @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 31/12/2013 14:48:50

        Εγω παντως πιστευω τον προβοπουλο που το 10 ελεγε οτι το 11 ερχεται η ανακαμψη.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 31/12/2013 15:18:04

        Κι ἐγῶ θά πιστέψω γιά μιά ἀκόμη φορά τό Σαμαρά.
        Ἀλλά μόνο τό Σαμαρά...

        • tak avatar
          tak @ Κυθήριος 31/12/2013 19:02:02

          Κι εγώ θα σας αφιερώσω, στον Πρωθυπουργό και σε σένα Κυθήριε, τις ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ...
          Μετά λόγου γνώσεως, τις φυλάει...

          Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
          *ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ*

          Τιμή σ' εκείνους όπου στην ζωή των
          ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
          Ποτέ από το χρέος μη κινούντες•
          δίκαιοι κ' ίσοι σ' όλες των τες πράξεις,
          αλλά με λύπη κιόλας κ' ευσπλαχνία•
          γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
          είναι πτωχοί, πάλ' εις μικρόν γενναίοι,
          πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε•
          πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
          πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.
          Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
          όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
          πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
          κ' οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

          Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

        • Στρυμών avatar
          Στρυμών @ Κυθήριος 01/01/2014 21:51:19

          Γιατί ο Δένδια ας πούμε δεν σου κάνει; Ο Άδωνις; Μπορώ να αναφέρω κι άλλους. Αν δεν υπήρχε δε ο Στουρνάρας αλλά ένας πολιτικάντης σαν τόσους που έχουν περάσει τότε θα κλαίγαμε με μαύρο δάκρυ.

  4. Δρυς avatar
    Δρυς 31/12/2013 09:21:54

    Εύγε στον Α.Ψ. και στην ιδέα του Διογένη.

    Δυστυχώς όμως, δεν περάσαμε όλοι "σαν κοινωνία" δύσκολα όπως είπε ο Πρωθυπουργός. Αλλιώς να πιστέψουμε πως και ο Βενιζέλος έκλεισε το καλοριφέρ του σπιτιού του για συμπαράσταση στους μη έχοντες για πετρέλαιο, ετοίμασε μια λιτή γιορτή για το καλό του χρόνου, πήρε τηλέφωνο τους γονείς τους για να τους ρωτήσει πως είναι και αν έχουν χρήματα για φάρμακα, ενώ ο ίδιος πήρε επάνω του το θέμα με το ενδεχόμενο πλειστηριασμού του πατρικού του σπιτιού.

    Επίσης ο Πρωθυπουργός πήρε επάνω του το θέμα με την αιθαλομίχλη, αφού έδωσε σε κάθε πατριώτη (ακόμα και σε αυτούς που ακόμα μεμψιμοιρούν) να καταλάβει πως το σχέδιο θέρμανσης "1 μπετόνι για κάθε φτωχή οικογένεια" του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα κάλυπτε τις ανάγκες του πολίτη, όπως και το παρόμοιο "1 μπετόνι μόνο για Έλληνα" της Χ.Α. σε αντίθεση με το δωρεάν ρεύμα που εμπνεύστηκε η κυβέρνηση που και λύνει τα προβλήματα των πολιτών και προστατεύει το περιβάλλον από τη μη θέρμανση των "πισινών" των πλουσίων, όπως επισήμανε και ο σοσιαλιστής υπουργός οικονομικών, κ. Στουρνάρας.

    Αυτή η ενστάλαξη ελπίδας και αισιοδοξίας στους Έλληνες, με στοιχεία όπως το μακροοικονομικό πλεόνασμα, το φως στο τούνελ, η μη υπογραφή 3ου μνημονίου, ήταν η απαρχή της πανταχού χαράς των πολιτών πράγμα που αναμένεται να κορυφωθεί την Πρωτοχρονιά με Διονυσιακού τύπου εκδηλώσεις.

    Χρόνια πολλά σε όλους τους συναναγνώστες, στην ομάδα του antinews, καθώς και στον ρομαντικά ιδεαλιστή Πρωθυπουργό μας. Εδώ να είμαστε και να τα λέμε.

  5. perastikos avatar
    perastikos 31/12/2013 10:02:13

    "Είναι επίσης αδιαμφισβήτητο ότι ο πρωθυπουργός έχει καλό…λογογράφο. Και δεν είναι ειρωνικό αυτό που λέμε."
    Αυτό είναι σίγουρο. Τυχαίνει να είναι ο ίδιος που επηρεάζει και τον στρατηγικό σχεδιασμό της ακολουθητέας πολιτικής! Γι' αυτό πάμε τόοοοσο καλά!
    Η επιτυχία ενός ηγέτη δεν είναι να προσπαθεί να πείσει με λόγια τον κόσμο για τις καλύτερες μέρες που θα έλθουν σε μερικά χρόνια που τελικά όλο και μετατίθενται για το μακρύτερο μέλλον, αλλά να χαράσσει τις πολιτικές εκείνες που θα οδηγήσουν στην υλοποίηση των λόγων του.
    Για να γίνει αυτό θα πρέπει να είσαι ικανός να στελεχωθείς αποδεδειγμένα από τους καλύτερους που έχουν επίγνωση της πραγματικής οικονομίας και της αγοράς και όχι μόνο σε "αφοσιωμένα" παιδιά του κομματικού σωλήνα και δήθεν θεωρητικολογούντες αντιστασιακούς που δεν έχουν δουλέψει ποτέ! Αν βασιστείς σε αυτούς που κατά σύμπτωση έχουν φροντίσει να περιβάλλουν τα παραπάνω "προσόντα" τους και με ένα κατάλληλο βιογραφικό, τότε οι μέρες του ηγέτη έχουν ημερομηνία λήξεως...

  6. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 31/12/2013 10:02:40

    Η κατάργηση της ατιμωρησίας κύριε Σαμαρά ,να το κάνεις και με αναδρομική ισχύ,γιατί αν δεν το κάνεις ΤΩΡΑ θα το κάνει σε λίγο ο ΣΥΡΙΖΑ με την ΧΑ και θα γίνουν ήρωες. Καλή χρονιά.

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ ΠΕΛΙΑΣ 31/12/2013 14:07:55

      Οι ποινικοί νόμοι με αναδρομική ισχύ απαγορεύονται από το Σύνταγμα

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 31/12/2013 14:50:52

        Γενικα η αναδρομικοτητα των νομων ειναι αντισυνταγματικη.....

      • warrior avatar
        warrior @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 31/12/2013 15:19:47

        Δεν εννοεί προφανώς (τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) ότι οι ποινικοί νόμοι πρέπει να έχουν αναδρομική ισχύ. Εννοεί να πιάσει η τσιμπίδα του νόμου όχι μόνο όσους από εδώ και πέρα παρανομήσουν, αλλά και εκείνους που το έκαναν παλαιότερα, ανεξαρτήτως θέσεων και αξιωμάτων.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 03/01/2014 01:58:09

        Μα τι είναι αυτά που λες; Δηλαδή αν κάποιος σκότωσε πριν 5 χρόνια, δεν θα συλληφθεί; Τι ακριβώς εννοείς με την αναδρομικότητα; Ότι δεν θα μπει φυλακή π.χ. ο Παπαντωνίου αν αποδειχτεί ότι λαδώθηκε; Εξωφρενικό μου φαίνεται.

        • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
          ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Χρήστος 04/01/2014 02:58:42

          Αν πχ με συνταγματική αναθεώρηση καταργηθεί η βουλευτική ασυλία η κατάργηση δε θα έχει ισχύ για το διάστημα προ της συνταγματικής αναθεώρησης, δε θα μπορεί δηλαδή ο βουλευτής να κατηγορηθεί για όσα έχει πει από το βήμα μέχρι τότε

  7. my way avatar
    my way 31/12/2013 10:08:13

    Εάν το antinews κρατούσε σταθερά, την τωρινή αυστηρή στάση του, από τον μοιραίο Νοέμβριο του 2011, τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα για τον Αντώνη Σαμαρά, για τη Νέα Δημοκρατία, για τους Έλληνες, για την Ελλάδα.
    Εύχομαι να έχουμε μια καλύτερη χρονιά όλοι μας.

    • juliet avatar
      juliet @ my way 31/12/2013 10:52:43

      Σου φταίει το Αντι ; Εκείνο τον μοιραίο Νοέμβρη που τυφλωμένοι από την απελπισία ενός συστήματος που μας ξεπουλούσε χωρίς να μπορούμε ν΄αντισταθούμε ή μάλλον χωρίς να έχουμε ακόμη συνειδητοποιήσει τι συνέβαινε , δικαιολογούσαμε εκείνον που πιστέψαμε ότι θα φέρει τα πάνω κάτω και ότι -μπορεί ;- να μην ήταν η κατάλληλη στιγμή που βέβαια ΗΤΑΝ.
      Και πάντα να μην ξεχνάμε τα λόγια του Φιλανδού εκείνο το μοιραίο βράδυ που βρήκε να ανακοινώσει την είσοδο της Πατρίδας στο ζυγό των δανειστών .......κουράγιο Ελληνες .
      Τώρα πια δεν ξέρω τι ήταν το σωστό και τι είναι το λάθος .
      Κάποιος άλλος είχε πει .....ευχαριστούμε τους αμερικάνους , χθες ο πρωθυπουργός εκτός από το πλεόνασμα που τόσα ''χαριτωμένα '' μας είπε , δεν παρέλειψε ν΄αναφέρει και την ασφάλεια των γερμανών στη αποικία , δεν ξέρω αν αυτό ήταν πρωτοχρονιάτικο μήνυμα , αλλά ει μη τι άλλο καθησύχασε τους ''φίλους '' γερμανούς ότι δεν κινδυνεύουν .
      Καλή Χρονιά σ΄όλους .

      • my way avatar
        my way @ juliet 31/12/2013 11:48:51

        Δεν φαντάζεστε, πόσο με δικαιώνετε. Άλλωστε, τόσο ο Σμάγκι στο βιβλίο του, όσο και η ίδια η Μέρκελ έχουν παραδεχτεί τη "μπλόφα" τους, ενώ παράλληλα οι πειραματισμοί της Τρόϊκα επί του πειραματοζώου (Ελλάδα) βρίσκονται στο μικροσκόπιο του Ευρωκοινοβουλίου..
        Εάν το πιο φίλα διακείμενο site και οι πιο φίλα διακείμενοι έως προσκείμενοι σχολιαστές, επέμεναν σταθερά στο "Πρόεδρε, έχεις εξαρχής διαγνώσει το λάθος, γιατί συμμετέχεις στη συνέχειά του;", πολλά θα ήταν διαφορετικά σήμερα.

        • juliet avatar
          juliet @ my way 31/12/2013 12:20:15

          Ξέρετε , προ πολλού έχω πάψει να ρίχνω ευθύνες σ'άλλους για τις επιλογές μου .Είδατε, εκείνοι εκ του ασφαλούς παραδέχονται , τι καλά που θα ήταν αν και εμείς παραδεχτούμε λάθη που έγιναν και που γίνονται σε βάρος ενός Έθνους στο όνομα της σωτηρίας από τον πράσινο βάλτο που βέβαια τώρα πια δεν ξέρουμε τι απόχρωση έχει πάρει .
          Όσο για την επιμονή , ξέρετε , αποδίδει όταν κρατάς αποστάσεις σταθερές , όταν πλησιάζεις πολύ μπορεί να σε εκμεταλλευτούν και να βρεθείς στην αναμονή , άσε που δεν θες να πιστέψεις ότι μπορεί να σε ξεγέλασαν .
          Χρόνια Πολλά ....

        • Panos avatar
          Panos @ my way 31/12/2013 12:38:18

          Μοιραία υποχώρηση τον Νοέμβριο του 2011 για τον ίδιο αλλά και για την Ελλάδα.
          Μπλοφάρανε όπως αποκάλυψε η Μέρκελ και δυστυχώς τους βγήκε.
          Εγώ τότε δεν σχολίαζα γιατί δεν είχα χρόνο, αλλά διάβαζα τα σχόλια και συμφωνούσα με όλους αυτούς που προέτρεπαν τον Σαμαρά να μη το κάνει, να μην υποκύψει γιατί θα ήταν καταστροφικό.
          Κυρίως διάβαζα παλιούς σχολιαστές και σχολιάστριες που είχαν δώσει μεγάλο αγώνα για τον Σαμαρά και είχαν ιδιαίτερη πολιτική διαίσθηση σε όλα όπως άλλωστε αποδείχθηκε...
          Με λύπη μου όμως βλέπω πως πιά δεν γράφουν ή γράφουν σπανιότατα. Γιατί άραγε;

          • giorgos avatar
            giorgos @ Panos 31/12/2013 13:53:44

            Ειλικρινα δεν μπορω να το πιστεψω.
            ενας σοβαρος παιχτης του -ποκερ-και ξερω τι γραφω,ενας πολυ καλος παιχτης σαν τον Σαμαρα να τρωει τετοια μπλοφα δεν το πιστευω.

          • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
            ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Panos 31/12/2013 14:09:54

            Σε τι ακριβώς μπλόφαρε η Μέρκελ; Στο ότι είχαμε πρωτογενές έλλειμμα και οι αγορές μας είχαν πετάξει έξω για τα καλά, ή στο ότι είχαμε μια οικονομία σοβιέτ; Και το κατά πόσον οι έξω μπλόφαραν ή όχι το καταλάβαμε στις τελευταίες εκλογές. Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ το κατάλαβε και άλλαξε ρότα. Εσείς αν θέλετε συνεχίστε να πιστεύετε ότι ήταν αλλιώς

          • my way avatar
            my way @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 31/12/2013 14:27:57

            Το είπαν οι ίδιοι.
            Διευκρινίζω ότι αναφέρομαι στο μέγεθος της τιμωρητικής πολιτικής, όχι στην αναγκαιότητα λήψης μέτρων δημοσιονομικής προσαρμογής και παραπέμπω αμέσως στα Ζάππεια του Αντώνη Σαμαρά.

          • Panos avatar
            Panos @ Panos 31/12/2013 15:02:02

            Στο υποτιθέμενο "κλωτσηδόν" της χώρας από την Ευρωζώνη. Αυτή ήταν η μπλόφα.

          • foros1 avatar
            foros1 @ Panos 31/12/2013 20:33:00

            πολλοι μιλουν για "μπλοφα".
            μηπως ομως τα ιδια τα λογια της Μερκελ ειναι μπλοφα για το μελλον;
            τι ειναι αυτο που ΔΕΝ θα εκανε και ΔΕΝ θα κανει ενα τυχον "κλωτσηδον" παραδειγμα προς αποφυγη για τους υπολοιπους νοτιους, ¨εξυγιανση" της ΟΝΕ και αυξηση της ισοτιμιας του ευρω;

          • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
            ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Panos 03/01/2014 02:57:28

            Όσο είχαμε πρωτογενές έλλειμμα και δε μας δάνειζε κανείς, ούτε αγορές ούτε τρόικα, θα αποχωρούσαμε ηθελημένα ή άθελα

          • Περιηγητής avatar
            Περιηγητής @ Panos 31/12/2013 16:12:42

            Το αν μπλοφάρανε ή όχι δεν είναι σαφές, να θυμίσω πάντως ότι ο Γούνκερ είπε σε συνέντευξη του ότι "ήθελαν να πετάξουν την Ελλάδα σαν ένα κομμάτι χαρτί".
            Εκτός αν συμμετείχε κι αυτός στην μπλόφα...

          • aris avatar
            aris @ Περιηγητής 02/01/2014 18:00:56

            Πάντως την Ισλανδία που έφυγε με τη θέλησή της, ακόμα την παρακαλάνε να γυρίσει πίσω κι ας είναι φαρδειά-πλατειά χρεωκοπημένη.
            Στην Ουκρανία μάλιστα πήγαν αυτοπροσώπως οι Ευρωκράτες να διαδηλώσουν κατά της αποχώρησής της απ' την ΕΕ.
            Τώρα σπρώχνουν τη Λεττονία παρά την άρνηση του λαού της να μπεί με το ζόρι στο Ευρώ και ακολουθούν και άλλοι φτωχοί.
            Το έχουν ξεφτιλίσει σε τέτοιο σημείο, που κανείς δεν πιστεύει πια οτι το κάνουν απο αισθήματα αλληλεγγύης, χωρις να κερδίζουν φράγκο απ' την υπόθεση...

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Panos 31/12/2013 16:56:58

            "Με λύπη μου όμως βλέπω πως πιά δεν γράφουν ή γράφουν σπανιότατα. Γιατί άραγε;"

            Ψάξτε τους σέ "ἀντιμνημονιακές" ἱστοσελῖδες . . .ἐκεῖ ὑπάρχουν τά σχόλια τους τώρα.

          • Panos avatar
            Panos @ Φωτεινή 31/12/2013 22:40:11

            Φωτεινή, δεν ξέρω ποιούς εννοείς...
            Πάντως τα άτομα που διάβαζα εγώ τότε, δεν συχνάζουν στα γνωστά sites...Δεν τους είδα ποτέ σε αυτές τις χαβούζες.

          • factorx avatar
            factorx @ Panos 31/12/2013 23:44:53

            Η Φωτεινή ζει ακόμα σεέναν ονειρικό κόσμο. Αν ήξερε μόνο πόσοι πήραν πόδι απο εμάς επειδη ζητούσαν θέσεις...

          • Panos avatar
            Panos @ factorx 01/01/2014 13:25:31

            Δεν αμφιβάλω ότι πολλοί ψάχνονταν... γενικώς και καλώς τους ξαπόστειλες.

            Σχολιάστες όπως οι Strange Attractor, Προφήτης, Y., Komis Montechristos, o συγχωρεμένος ο Δαναός, Aυριανιστής, NίκοςΑ, Β.Κ.Σ., Loretta, Mara και κάποιοι άλλοι που ίσως μου διαφεύγουν, ουδέποτε είδα να ξεκατινιάζονται στις γνωστές χαβούζες του διαδικτύου.

            Να έχεις μια γερή και δυνατή Χρονιά με υγεία!

          • juliet avatar
            juliet @ factorx 02/01/2014 17:38:36

            Χρόνια Πολλά , Φάκτορα σε σένα και στη οικογένειά σου , πολύχρονος με υγεία .

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ my way 31/12/2013 14:23:38

          Δηλαδη ησαν ετοιμοι να δωσουν ΚΑΙ ΑΛΛΑ λεφτα;
          Εκτος εάν δεν καταλαβαίνετε ποια ηταν η εναλλακτικη λυση και μιλατε γενικως και αορίστως για μπλοφες,συντελεστες,λαθη κτλ.
          Άλλο πρόγραμμα με λιγοτερες συνεπειες σημαινε ΚΑΙ ΑΛΛΑ λεφτα.

          • Panos avatar
            Panos @ ψυχραιμια 31/12/2013 15:39:11

            Το γιατί ντε και καλά ο Σαμαράς έπρεπε να συμφωνήσει σε κυβέρνηση Παπαδήμου δεν το καταλαβαίνω.
            Δηλαδή άν επέμενε να πάμε σε εκλογές κερδίζοντας φυσικά με μεγάλη αυτοδυναμία, δεν θα ήταν καλύτερα τα πράγματα;;; Τί παραπάνω έκανε ο Παπαδήμος που δεν μπορούσε να το κάνει ο Σαμαράς αυτοδύναμος;;;
            Ούτε Καμμένοι, ούτε Χρυσή Αυγή, ούτε Σύριζα στα ...ύψη από το πουθενά, ούτε τίποτα...
            Τί ακριβώς εξυπηρέτησε η κυβέρνηση Παπαδήμου και όχι οι εκλογές πέρα φυσικά από το να γονατίσουν τον Σαμαρά;;;
            Ήταν λοιπόν ο μόνος τρόπος να κατρακυλήσουν την Ν.Δ. και να δημιουργήσουν πολιτικά παραμάγαζα με στόχο την συγκυβέρνηση. Και το κατάφεραν.

          • juliet avatar
            juliet @ Panos 31/12/2013 18:09:40

            Σίγουρα ήθελαν αυτοδυναμία;Η αυτοδυναμία είναι για τους δυνατούς, για τους τολμηρούς, για τους Ηγέτες ......τέτοιους δεν συνάντησα , εσείς ;
            Χρονιάρες μέρες δεν χρειάζεται να κακοκαρδιζόμαστε , άλλοστε ας πάρουμε παράδειγμα τους κυβερνώντες , είδατε τι κάνει η ομόνοια ... φέρνει τη λήθη.

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ juliet 31/12/2013 18:43:10

            "ηγέτες" αγαπητή μου Κυρία, θα βρείτε 10 στον παρά, στο αγαπημένο σας ιστολόγιο.
            Μίσες, Άνεμους, Κερκυραίους, Πίκους, Ρίκους, κου-λου-που.
            Ποιός καλός αέρας σας πήρε από την trollολυμπία και σας έφερε στα παλιά σας λημέρια λοιπόν;!

          • Panos avatar
            Panos @ juliet 01/01/2014 13:21:17

            Nόμιζα πως συνάντησα Juliet όπως και εσύ ώς φαίνεται.
            Εύχομαι Χρονιά γεμάτη υγεία σε σένα και τους δικούς σου.

          • juliet avatar
            juliet @ Panos 02/01/2014 17:33:38

            Ανταποδίδω τις ευχές .
            Με υγεία ο νέος χρόνος .

          • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
            ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Panos 03/01/2014 03:02:15

            Τώρα δεν έχει νόημα να σκαλίζουμε συνεχώς τι έγινε δύο χρόνια πριν, ούτε θυμάται κανείς ακριβώς πως ήταν οι συνθήκες ούτε μπορεί να δει με το ίδιο μάτι τα πράγματα. Τότε εκκρεμούσε η δόση και έπρεπε να την πάρουμε οπωσδήποτε. Επίσης όσο κι αν θα προτιμούσε κανείς να έχει ο Σαμαράς αυτοδυναμία δε νομίζω να αμφισβητεί ότι για τέτοιες συμφωνίες, όπως η νέα δανειακή σύμβαση, καλό είναι να υπάρχει ευρεία συναίνεση, αυτό δηλαδή που νόμιζαν ότι εξασφάλιζαν με τον Παπαδήμο

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ my way 31/12/2013 23:05:29

          Τι μπλόφα και πράσινα άλογα.
          Απλώς τότε δεν ήξεραν τι τους γίνεται (εννοώ κυρίως το Μερκοζύ - και αυτους που επηρέαζαν).
          Ο Σμάγκι ήξερε πολύ καλά τι τρέχει, γι αυτό και μαζί με τον Τρισέ είχαν πεί τότε, "για να γίνει κούρεμα ομολόγων πρέπει να περάσετε πάνω από τα πτώματά μας".
          Και πέρασαν (Ντωβίλ, Οκτώβριος 2011). Αμέσως μετά αποσταθεροποιήθηκε η Ιρλανδία και η Πορτογαλία, Και σε λίγο Ισπανία και Ιταλία.
          Την μισοχαμένη παρτίδα του Ευρώ την έσωσε τελικά ένα χρόνο μετά, το καλοκαίρι του 2012, ο Μάριο Ντράγκι ("θα κάνω ότι χρειαστεί", "απεριοόριστη αγορά ομολόγων εκ μέρους της ΕΚΤ"). Φέρθηκε σαν πολιτικός, ενώ οι "ηγέτες" ήταν απλοί ψηφο-τζογαδόροι. Εν τω μεταξύ η Μέρκελ κατάλαβε τι βλακεία έκαναν μαζί με τον Γάλλο.
          Οι πολιτικάντηδες δεν ήξαραν τι τους γίνεται. Κόβανε χαλβά για τους ψηφοφόρους τους - αυτό ήταν η πολιτική τους για την Ευρωκρίση, και ειδικά για την Ελλάδα. Ατζαμήδες του παλιοκιαρατά. Της Μέρκελ της βγήκε, τουλάχιστον στο Ομοσπονδιακό σκέλος, ελλείψει σοβαρού αντιπάλου. Το "έτερον ήμισυ" του πολιτικαντικού τέρατος, ο Σαρκοζύ, την πάτησε.
          Όσοι φαντασιώνεστε μπλόφες εκεί που υπήρχε μόνον απύθμενη βλακεία, κινήσεις μαθητευλινεων μάγων και αδεξιότητα πολιτικάντηδων, βλέπετε τα πράγματα με υπερβολικά Ελληνοκεντρική λογική. Αλλά η Ελλάδα δεν είναι το κέντρο του κόσμου, ούτε φυσικά της Ευρώπης. Μια μικρή επαρχιακή χώρα είναι. Μόνον που κατεξοχήν στην οικονομία και στην πολιτική, ισχυει το "φαινόμενο της πεταλούδας"

          • aris avatar
            aris @ Uncle Stgm 01/01/2014 23:50:13

            Δηλαδή θείο εσύ πιστεύεις οτι ο Τρισέ, ο Σόιμπλε και η Μέρκελ, οταν ο Ομπάμα μετά το σκάσιμο της Leehman Brothers τους υπέδειξε με τον τρόπο του να τυπώσουν Ευρώ, όπως αυτός τυπώνει αβέρτα δολλάρια, δεν το έκαναν απο βλακεία και όχι απο συνενοχή με τους Υπερτραπεζίτες που ουσιαστικά τους το απαγόρεψαν προκειμένου να αρμέξουν Πραγματικό χρήμα απο τα PIIGS+C?
            Και πιστεύεις οτι εξακολουθούν και τώρα να παραμένουν το ίδιο βλάκες?
            Χωρίς ίχνος συνενοχής, τουλάχιστον οι Γερμανοί?
            Εμένα αυτό μου φαίνεται ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ aris 02/01/2014 02:32:46

            Τα βλέπεις από Ελληνοκεντρική σκοπιά (2 % της Ευρωζωνικής οικονομίας) και φυσικά δεν μπορείς να καταλάβεις τι πάιχτηκε το 2011 - και η απόδειξη είναι ότι μπερδεύεις τον Τρισέ με την Μέρκελ (και τον Σαρκοζύ).
            Οι προτάσεις τους ήταν εντελώς διαφορετικές, "μόνο πάνω απο το πτώμα μου PSI".
            Πέρασαν πάνω απο το πτώμα του. Ένα χρόνο μετά κατάλαβαν τι έκαναν όταν κατέρρεε Ισπανία και Ιταλία. Τοτε αφησαν τον Ντράγκι να "καθαρίσει"...
            Δεν είμαστε μόνοι μας στη Μεσόγειο, υπάρχουν άλλες πολύ μεγαλύτερες χώρες με ανάλογο πρόβλημα

          • aris avatar
            aris @ Uncle Stgm 02/01/2014 18:32:29

            Θείε, εν οίδα, οτι ουδέν οίδα. Ακριβώς επειδή δεν κατάλαβα τι πάιχτηκε το 2011, μελέτησα κάποιους ειδικούς και έβγαλα κάποια συμπεράσματα που μπορεί να είναι και λάθος. Αν εσύ κατάλαβες τι πάιχτηκε το 2011 φαντάζομαι δεν θα είχες αντίρρηση να μας το πείς. Εγώ κυρίως για να μαθαίνω απο ανθρώπιους σαν εσένα που σίγουρα θα ξέρεις οτι σε εκτιμώ όσο ελάχιστους, γράφω στο Antinews.
            Κάνεις λάθος αν νομίζεις οτι μπερδεύω τον Τρισέ με τη Μέρκελ. Ο Τρισέ όταν κατέρρευσε η Leehman Brothers και ο συνάδελφός του Bernanki φανερα και κόντρα στους Υπερτραπεζίτες άρχισε το τύπωμα δολλαρίων, οι ειδικοί απευθύνθηκαν στον Τρισέ και τον ρώτησαν γιατί δεν κάνει κι αυτός το ίδιο. Και τότε περίπου η απάντησή του, χωρίς εξήγηση, ήταν ΠΟΤΕ η ΕΚΤ δεν θα τυπώσει!
            Κι οταν του είπαν οτι το σκληρό Ευρώ θα χτυπήσει τις Ευρωπαικές εξαγωγές αυτός απάντησε πάλι ΠΟΤΕ.
            Αυτό ήταν και το μόνο κοινό του Τρισέ με τη Μέρκελ. Σ' όλα τα υπόλοιπα τους χωρίζει άβυσσος.
            Αρα δεν τους μπερδεύω όπως εσφαλμένα νόμισες.
            Και να μην ξεχάσω: ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΕΙΕ.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ aris 02/01/2014 02:40:59

            Ποιος σου είπε ότι δεν τυπώνει ευρώ ο Δράκος (και παλιότερα ο Τρισέ;)
            Με τι αγόραζαν τις καραβιές Ισπανικά και Ιταλικά ομόλογα στη δευτερογενή ( και προηγουμένως τα συγκριτικά λίγα Ελληνικά, Ιρλανδικά και Πορτογαλέζικα); Με μπομπότες;
            Η διαφορά απο τις ΗΠΑ δεν είναι ότι δεν τυπώνουν, αλλά ότι δεν πάνε τα νεοτυπωμένα σε επιχειρήσεις της πραγματικής οικονομίας. Οι Αμερικανοί διέσωσαν μέχρι και την GM με δημόσιο ρευστό...

          • aris avatar
            aris @ Uncle Stgm 02/01/2014 18:18:31

            Θείε, πολύ θα ήθελα να σε πιστέψω αλλά δεν μπορώ να φανταστώ οι αυτό που μυρίστηκες εσύ δεν το κατάλαβαν ακόμα οι αγορές...
            Και βέβαια με μπομπότες αγόραζαν τις καραβιές Ισπανικά και Ιταλικά ομόλογα στη δευτερογενή
            ( και προηγουμένως τα συγκριτικά λίγα Ελληνικά, Ιρλανδικά και Πορτογαλέζικα).
            Μόνο που για κάθε μπομπότα μας χρέωναν σε περικοπές μισθών συντάξεων φαρμάκων κάμποσα δις Πραγματικό χρήμα το χρόνο. (σε ΟΛΑ τα PIIGS+C), τσιμπολογώντας και απ' τους υπόλοιπους πλην Γερμανίας και δορυφόρων βεβαίως.
            Και αφου όπως λες, δεν πάνε τα νεοτυπωμένα ευρώ σε επιχειρήσεις της πραγματικής οικονομίας, πού πάνε?
            Και γιατί δεν τυπώνουν αναλογικά όσα και οι Αμερικάνοι για να πάνε και στην Πραγματική οικονομία ώστε έστω και με καθυστέρηση 3 χρόνων απ' τους Αμερικάνους να είχαμε βγεί κι εμείς απο την κρίση? Ποιοί τους εμποδίζουν και γιατί? Μήπως οι 10-12 Υπερτραπεζίτες που απ΄το 2009 που έβαλαν στα δόντια τους τα PIIGS δεν έχει ξανασκάσει τράπεζά τους?

    • tak avatar
      tak @ my way 31/12/2013 10:54:40

      Δηλαδή το antinews φταίει;

      • my way avatar
        my way @ tak 31/12/2013 11:00:22

        Ελάτε αγαπητέ, αφού καταλαβαίνετε τι εννοώ.

      • Αris avatar
        Αris @ tak 31/12/2013 11:15:06

        Που ξέρεις? Μπορεί να μας διάβαζε και να μη μας έγραφε κανονικά, αν του τα λέγαμε χύμα...Tωρα μας γράφει κανονικά γιατι τον έχουν παραπλανήσει οι σύμβουλοι. Επαθε όπως ο ΓΑΠ κάτι...

  8. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 31/12/2013 10:19:40

    Δεν πιστεύουν τα μάτια μου αυτά που διάβασα.... τέλος πάντων, χάθηκε πολύτιμος χρόνος μέσα στο 2013 περιμένοντας τον Αγιο Βασίλη - Μέρκελ να μας φέρει δώρα μετά τις γερμανικές εκλογές πράγμα το οποίο αποδείχθηκε μεγάλη φούσκα, τώρα πρέπει ο Σαμαράς να κερδίσει τον χαμένο χρόνο και να διεκδικήσει πριν τις ευρωεκλογές στήριξη για ανασυγκρότηση της χώρας και περικοπή του χρέους, μετά τις ευρωεκλογές θα είναι πολύ αργά και για τον ίδιο αλλά και για εμάς όλους που πιστεύουμε στην δημοκρατική παράταξη η οποία θα συρρικνωθεί αφάνταστα.

  9. - τυχάρπαστος - avatar
    - τυχάρπαστος - 31/12/2013 10:25:42

    Σε ποιό πρωτογενές πλεόνασμα, αναφερόμαστε;;; Στο "έκτακτο";;;
    Τα έκτακτα μέτρα έφεραν έκτακτο πλεόνασμα...
    Για πόσο φαντάζονται ότι μπορούν να πληρώνονται τα έκτακτα μέτρα;;;
    Ας αποφασίσουν να πάψουν την ομερτά και να αρθρώσουν την ΑΛΗΘΕΙΑ,
    μήπως και αντικατασταθεί η απογοήτευση, με το όραμα που θα έπρεπε να έχουμε ως Λαός και Έθνος!

    • mara M. avatar
      mara M. @ - τυχάρπαστος - 31/12/2013 15:15:33

      Mόνο στο έκτακτο; Πρίν δυο χρόνια πέθανε ο πατέρας μου και μου είπαν οτι υποχρεούμαστε να κάνουμε δήλωση του στην εφορία. Πληρώσαμε το φόρο την προκαταβολή του επόμενου χρόνου και την εισφορά αλληλεγγύης. Μας είπαν ότι θα μας επιστρέψουν περίπου 900 ευρώ τον επόμενο χρόνο με τη νέα δήλωση. Εχουν περάσει δυο χρόνια κι ακόμα περιμένουμε. Κάπως ετσι δημιούργησαν το πλασματικό πλεόνασμα. Πληρώνουν και οι πεθαμένοι.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ mara M. 31/12/2013 17:04:50

        Καί μένα ὁ πατέρας μου πέθανε τόν Μάρτιο τοῦ 2011. ῞Ολες οἱ ἐκκρεμότητες του τακτοποιήθηκαν σέ λίγους μῆνες. Σέ διαφορετικές χῶρες ζοῦμε;; Λιγώτερο ἁλατοπίπερο ἀγαπητή μου!

        • mara M. avatar
          mara M. @ Φωτεινή 31/12/2013 21:41:27

          Tα πράγματα είναι ακριβώς έτσι. Προφανώς εσας κάποιος σας εξυπηρέτησε. Εμείς δεν έχουμε γνωριμίες.

        • mara M. avatar
          mara M. @ Φωτεινή 31/12/2013 21:46:36

          Tα πράγματα είναι ακριβώς έτσι. Προφανώς εσας κάποιος σας εξυπηρέτησε. Εμείς δεν έχουμε γνωριμίες. Και για να μην προτρέχω, ίσως το 2011 δεν τους ενδιέφερε να δείξουν πρωτογενές πλεόνασμα. Το 2013 ομως;

  10. Νεστορας avatar
    Νεστορας 31/12/2013 10:29:34

    Μάλλον δεν προσέξατε τι έλεγε, ξαναπαίψτε το βιντεο αρκετές φορές και θα δείτε οτι ανεφέρθηκε σε όλα τα παραπάνω! Στο κάτω κάτω για να κάνεις το ταξίδι πρέπει να κάνεις το πρώτο βήμα. Π.χ. δεν αναφέρθηκε στην ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας ας πούμε?
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Νεστορας 31/12/2013 14:10:53

      Πώς θα μπει καλά ο νέος χρόνος χωρίς λίγη γκρίνια;

  11. ff avatar
    ff 31/12/2013 10:33:46

    Όταν πριν απο κάτι μήνες τα έγραφα αυτά που λέτε δεν δημοσιεύατε τα σχόλιά μου ή τα βάζατε και απο κάτω με λέγατε Συριζαίο και εγκάθετο κλπ κλπ. Σας λέω λοιπόν πως ούτε Συριζαίος είμαι ούτε Πασοκος. Είμαι ένας ιδιωτικός υπάλληλος που προσπαθώ να επιβιώσω και περίμενα απο μια κυβέρνηση που πιστεύει στην ελεύθερη αγορά να σπάσει το φαύλο καθεστώς που επικρατεί με τα πελατάκια τόσα χρόνια. Δυστυχως όσο και να αγιοποιείτε το Σαμαρα (που να το παραδεχτώ έκανε αρκετα) δυστυχως πολιτεύετε τελείως παλαιοκομματικά κι αν θέλετε να κάνετε καλό στον τόπο πρέπει να το καταλάβετε και εσείς και αυτός. Σας ευχαριστώ...

    • Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος avatar
      Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος @ ff 31/12/2013 11:41:46

      Δεν αλλαζει η κοινωνια, ειδικα με μια κυβερνηση που εξαρταται τοσο στενα απτο ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ κυβερνα παλι και η παλια νοοτροπια της διαφθορας.

  12. Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος avatar
    Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος 31/12/2013 10:34:47

    Εγω εχω να πω τα εξης : Τα πλεονασματα δεν μπορουν να βγαινουν απτο σκελος των εσοδων, πρεπει να βγαινουν απτο σκελος των δαπανων. Χθες στο Μετσοβο, επιχειρηματιες πλακωσαν στο ξυλο εφοριακους που πηγαν να κανουν ελεγχο σε επιχειρησεις εστιασης. Οι φοροι διαλυουν την αγορα και εμποδιζουν την αυτοματη διαδικασια αυτορρυθμισης της αγορας και απορρω πως δεν το ξερουν αυτο τοσοι οικονομολογοι, ακομα και ο ιδιος ο Σαμαρας ειναι οικονομολογος. Δεν ξερουν τι ειναι η αυτορρυθμιση της αγορας; Να βγει το πλεονασμα, δεν αντιλεγω, αλλα αυτο θα πρεπει να προελθει απτο σκελος των δαπανων(περικοπες δαπανων) .
    Χρονια Πολλα καλη χρονια

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος 31/12/2013 14:26:36

      Συμφωνα με δηλωσεις Μητσοτακη που μαλλον είναι και αυτος μονεταριστης φιλελεύθερος οι δαπανες μισθοδοσίας του δημοσιου επεσαν από 24 δις το 2009 σε 15 δις το 2013 δηλαδή κατά 35% ενώ το ΑΕΠ μειωθηκε 25%,δηλαδη επεσαν περισσοτερο.

      • Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος avatar
        Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος @ ψυχραιμια 31/12/2013 15:28:23

        Μια χαρα μισθο παιρνουν ακομα εγω βλεπω

      • George Ν avatar
        George Ν @ ψυχραιμια 31/12/2013 16:36:53

        Καλά κάνε την διαίρεση ψυχραιμία με το πόσοι ήταν οι ΔΥ το 09 και πόσοι το 13 και θα βγάλεις μέση μείωση αποδοχών 10% (τα δώρα δλδ) και μέσο εισόδημα ΔΥ 2Κ τον μήνα για το 13. Και φυσικά η μείωση του αριθμού των ΔΥ πλην της ΕΡΤ είναι νέοι συνταξιούχοι. Στον ιδιωτικό τομέα οι μειώσεις ήταν τεράστιες, οι μισοί χάσανε την δουλειά τους και όλοι μαζί έχουν τρελαθεί να πληρώνουν φόρους σε ένα κράτος που δαπανά το 55% του ΑΕΠ, χωρίς προοπτική. Μετά φταίει η κάθε ελένη που θα σας μαυρίσει, ο λαός που είναι αγνώμων, ανώριμος κτλ :-) Κακό δεν είναι κάποιος να κάνει λάθος, το να μην μπορεί να το παραδεχθεί όμως είναι κουτό. Εύχομαι να μας εκπλήξει στα οικονομικά η κυβέρνηση το 14 για να μην εκπλαγεί η ίδια.

        • Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος avatar
          Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος @ George Ν 31/12/2013 19:07:58

          Ποια ειναι η αποψη σου δεν καταλαβα; να μπουμε σε αναπτυξη ή να μην απολυθουν οι δημοσιοι υπαλληλοι; γιατι πιστεψε με αυτα τα 2 ερχονται σε αμεση αντιθεση μεταξυ τους.

  13. Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος avatar
    Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος 31/12/2013 10:37:13

    Χρονια Πολλα οκ αλλα μας εχει ξεσκισει η κυβερνηση Κυριε Σαμαρα. Στο Μετσοβο Επιχειρηματιας πλακωσε στο ξυλο εφοριακους , την επομενη φορα με τα οπλα θα κανουν τον ελεγχο οι κλεφτες... ε .. εφοριακοι. Ειστε Φιλελευθερος ή οχι κυριε Σαμαρα; αυτο το πραγμα δεν ειναι ελευθερια για τις επιχειρησεις, ειναι εθνικοσοσιαλισμος. Κατανοω την προσπαθεια για πρωτογενες πλεονασμα, αλλα αυτο πρεπει να προελθει απτο σκελος των δαπανων και οχι των εσοδων. Δεν σχολιαζω με κακη προθεση, ισα ισα το αντιθετο, θελω η ΝΔ να κυβερνησει με αυτοδυναμια και με τον Σαμαρα πρωθυπουργο. Αλλα δεν θα γινει αυτο οσο δεν κατανοουν ολοι την αναγκη για μειωση της σπαταλης και των φορων.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος 31/12/2013 11:39:41

      Αν φιλελευθερισμός σημαίνει μπαϊράκι ταβερνιάριδωνκι "επιχειρηματιών", τότε άστα!

      • Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος avatar
        Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος @ Μανιάτης 31/12/2013 14:16:00

        Γιατι αυτο ειπα εγω;

    • Panagiotis avatar
      Panagiotis @ Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος 31/12/2013 13:15:44

      Εσένα θέλουμε! Να γίνει ο τόπος φουρνέλο.

      • Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος avatar
        Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος @ Panagiotis 31/12/2013 15:30:32

        Εγω ξερω οτι οι δημοσιοι υπαλληλοι τα τσεπωνουν μια χαρα και δεν εχουν παρει χαμπαρι απο κριση. Το κωλοκρατος κουρεψε τους ιδιωτες, αλλους τους χρωσταει και τους εχει χεσμενους και μονο φορους τους ζηταει. Υφεση εχουμε επειδη το κωλοκρατος δεν αλλαζει ή αλλαζει με ρυθμους χελωνας, γιαυτο. Αν Δεν υπηρχε το κρατος ή αν εκανε αυτο που κανει η ιδιωτικη επιχειρηση, τωρα θα ξεπερναγαμε την κριση.

        • George N avatar
          George N @ Μονεταριστής Νεοφιλελεύθερος 31/12/2013 18:31:40

          Λάθος! Δεν θα είχαμε μπει στη κρίση :-)

          • Panagiotis avatar
            Panagiotis @ George N 31/12/2013 19:35:57

            Μια πρόταση και εάν δεν γίνει κατανοητή, επανέρχομαι. Για να παράγεις προϊόν ή να παρέχεις υπηρεσία, πρέπει να υπάρχει και αγοραστής. Αυτά για τους προλαλήσαντες..

          • George Ν avatar
            George Ν @ Panagiotis 01/01/2014 12:36:11

            Σωστά. Ο αγοραστής όμως δεν χρειάζεται κατά ανάγκη να είναι στην Ελλάδα. Οταν αντικειμενικά η εσωτερική αγορά δεν μπορεί να παίξει αυτόν τον ρόλο (μείωση ελλειμμάτων, υπερδανεισμός, ανυπαρξία τραπεζικού συστήματος) η εξωτερική αγορά είναι η μόνη διέξοδος. Οταν έχεις άνεργη και την πιό μορφωμένη γενιά των Ελλήνων είναι αναγκαίο να στραφείς στην καινοτομία. Συμπερασματικά λοιπόν πρέπει να φτιάξεις ενα φιλικό περιβάλλον που να βοηθά και να προωθεί νέες καινοτόμες επιχειρήσεις και τις ανάλογες επενδύσεις. Υπάρχει δλδ ένα ελατήριο που έχει συμπιεσθεί μέχρι εκεί που δεν παίρνει και που αν αφεθεί ελεύθερο είναι η λύση όλων των προβλημάτων μας. Ποιός είναι ο χοντρός κρετίνος που κάθεται πάνω του?? Καλή χρονιά ελληνικό δημόσιο!

  14. Αντιγραικύλος avatar
    Αντιγραικύλος 31/12/2013 11:08:42

    Αντιθέτως, σωστός και λάθος λαϊκισμός δεν υπάρχει..

  15. blue nile avatar
    blue nile 31/12/2013 11:11:40

    To ότι το μνημόνιο είναι εγκληματικό το ξέραμε.
    Η ελπίδα καταστρέφεται όμως όχι από το γεγονός της αποτυχίας του μνημονίου αλλά από το ότι στο πρωτοχρονιάτικο διάγγελμα του ο Σαμαράς δεν αφήνει έστω και μια υπόνοια ότι θα συγκρουστεί με την τρόικα ή με τους πολιτικούς της προισταμένους.
    Το κούρεμα αργεί με ανυπολόγιστες συνέπειες και όταν γίνει από όσα ακούγονται θα είναι αναποτελεσματικό.
    Γιατί δεν θα μειώσει το αρχικό κεφάλαιο που χρωστούσαμε (πολύ λογικά γιατί με το μνημόνιο καταφέραμε να μετατρέψουμε το ιδιωτικό χρέος της Ελλάδας προς τράπεζες σε χρέος προς κράτη άρα φορολογούμενους ψηφοφόρους που δεν συναινούν στο να χάσουν τα λεφτά τους) αλλά θα ξωπετάξει σε τριακονταετές βάθος μηδενίζοντας σχεδόν τα επιτόκια.
    Στην ήδη ανάπηρη ελληνική οικονομία αυτό το σενάριο μπορεί να εξασφαλίζει κάποια σχετική ηρεμία στον εκάστοτε υπουργό οικονομικών που δεν θα έχει να μαεζύει πολλά για τόκους αλλά την καταδικάζει σε μόνιμη στασιμότητα.
    Γιατί το μέγεθος του χρέους θα σκιάζει κάθε επίδοξο επενδυτή.
    Η μόνη λύση με την οποία διατηρούμε κάποια ελπίδα είναι το να διασυνδεθεί ο ρυθμός αποπληρωμής των χρεών με τηνα νάπτυξη όταν αυτή καταφερθεί.
    Μορατόριουμ αποπληρωμών μέχρι τότε και προσυμφωνημένος τρόπος καταβολής των χρεών με τη ρήτρα ανάπτυξης χωρίς περεταίρω τροικανή ή άλλου είδους εποπτεία.
    Οι Γερμανοί δεν θα συναινέσουν σε τέτοια λύση έτσι εύκολα.
    Απαιτείται συγκρουσιακή διαπραγμάτευση.
    Που δεν μπορεί να ξεκινήσει όταν περηφανευόμαστε για την επιτυχία του προγράμματος χωρίς την δημόσια ομολογία της πλήρους αποτυχίας του.
    Το μεγάλο πρόβλημα με τον Σαμαρά αυτή τη στιγμή είναι το ότι δεν αφήνει έστω και μια υπονοια το ότι το πρόγραμμα είναι αδιέξοδο και ότι θα ζητησει άλλη διαχείριση του χρέους.
    Εύχομαι με τη νέα χρονιά να αλλάξει αυτό.
    Αλλιώς...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ blue nile 31/12/2013 11:42:14

      Αυτό που είναι εγκληματικό είναι το καθεστώς που δημιουργήσαμε από το 1981. Το μνημόνιο είναι το αποτέλεσμα. Η νέμεσις.

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ Μανιάτης 31/12/2013 15:55:24

        Μανιάτη, μια φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου!
        Ένα και μόνο ένα γράμμα θα αλλάξω.
        Το δημιουργήσα...μ...ε, σε δημιουργήσα...Ν...ε!!!
        (Νομιτσής Δυτ. Μάνης)

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ πΔπ 02/01/2014 11:18:58

          Συμφωνώ με την αλλαγή.
          Οπως κατ΄ επανάληψη επισημαίνω, οι "...Ν...ε" κατάφεραν να εκπορνεύσουν τμήματα της Κοινωνίας και να τα κάνουν συνένοχους στο έγκλημα. Δεν κυβέρνησαν επί 30 χρόνια με τανκς.
          Να παραδεχτούμε ότι η ραγδαία αύξηση του βιωτικού επιπέδου ήταν επίπλαστη, ψεύτικη με δανεικά.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Μανιάτης 31/12/2013 16:23:47

        Εσύ και κάτι άλλοι μεταλλαγμένοι ρηγάδες το δημιουργήσατε. Άν ήταν νέμεσις, θα ήταν δικιά σου, δεν θα ήταν ολωνών. Εύχομαι το 2014 να έρθει η πραγματική νέμεσις, αν όχι για όλους, για σένα τουλάχιστον.

  16. kotstak avatar
    kotstak 31/12/2013 11:26:14

    Εάν δεν πληρώσεις πολλούς φόρους, δε θα μπορούν τα "παράσιτα" να κάνουν "ψυχική εκτόνωση".
    Δε θα μπορεί να σκορπά λουλούδια στα σκυλάδικα το παιδί του "παράσιτου".
    Από τους δικούς σου φόρους πληρώνονται τα "παράσιτα".

    Όταν η τρόικα ζητούσε επιτακτικά να μειωθούν οι φόροι και να καταργηθούν τα προνόμια των "παρασίτων", οι συγκυβερνώντες αριστεροί έβαζαν "κόκκινες γραμμές". "Ανακάλυψαν" τα ισοδύναμα. Τα ξέχασες;;;

    Ισοδύναμο= πληρώνεις φόρο εσύ, καταστρέφεται η Ελλάδα, για να μπορούν τα "παράσιτα" να κάνουν "ψυχική εκτόνωση".

  17. Tassos avatar
    Tassos 31/12/2013 11:33:37

    Ε ρε να το διάβαζε κανας Εσθονός, κανας Λεττονός, κανας Σλοβάκος που δανείζεται με 6-7 % για να μας δανείζει με 1% και βγάζει τα μισά. Θα βομβάρδιζε την Ελλάδα....Να μην σας πάω σε Σερβίες Βουλγαρίες κλπ που βγάζουν το 1/3 από μας και δεν χρωστάν πουθενά. Πλερώστε τα διακοποδάνεια στην Μύκονο και τις μερτσεντες και τα σπίτια των 200 τετραγωνικών ρε μπαταχτσήδες!!! :-)

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Tassos 31/12/2013 16:28:46

      Όλοι αυτοί που βρίσκονται, στη μέγγενη ευλογημένε, στις παραπάνω κατηγορίες ανήκουν; Ή μόνο ένα μικρό ποσοστό; Καλά λέμε ότι είσαι συριζαίικο τρολ με μπλε προβιά, φυτεμένο για να εξαγριώνει τον κόσμο.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ΚΜ 02/01/2014 20:06:31

        Αυτοί που βρίσκονται (βρισκόμαστε) στη μέγγενη μια χαρά βολευόμασταν με την παρασιτική οικονομία, εφ' όσων αφού δεν αγοράζαμε εμείς τα σπίτια και τα μερτσεντέ μας έφτανε που τα αγόραζαν από εμάς ή από τις επιχειρήσεις που δουλεύαμε. ΟΛΟΙ κινούμασταν στην ίδια αρρωστημένη οικονομία.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ TopGunZ 02/01/2014 21:29:43

          Ουδέν ψευδέστερο.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ ΚΜ 02/01/2014 21:45:32

            Διαφωτίστε μας.

          • dim avatar
            dim @ TopGunZ 02/01/2014 22:34:23

            Έτσι είναι. Το έχω αναλύσει πολλές φορές ότι: "όλοι επωφεληθήκαμε" είναι η σωστή έκφραση, και όχι "όλοι μαζι τα φάγαμε"... Και όπού «όλοι» βάλε «η συντριπτική πλειοψηφία» (ειδικά αν αφορά και γονείς μας, γιατί κάποιοι εδώ είναι νέοι σε ηλικιά), γιατί πάντα θα βρεθεί και κάποιος που θα πει "εγω δεν ωφελήθηκα"... Αλλά τα 48άρια στους "Τσοβόλα δώστα όλα" και στους "Μακέτο", και στους "Λεφτά υπάρχουν" δεν δίνονταν τυχαία... Όλοι αυτοί "επωφελούνταν" απο το παιχνίδι που είχε στηθεί: «Ελλείμματα - δανεικά, για να τρώμε τώρα καλά (ακόμα και ο απλός μικρομεσαίος που έβλεπε τη ζήτηση για τα προϊόντα του να αυξάνεται υπέρμετρα, λόγω της υψηλής κατανάλωσης που προκαλούσαν τα δανεικά λεφτά που κυκλοφορούσαν στην αγορά), και στο μέλλον? Έχει ο Θεός… Θα κληθούν να το πληρώσουν οι επόμενες γενιές? Θα δούμε, ας περάσουμε τώρα καλά που βρέχει χρήμα, και βλέπουμε στο μέλλον…»

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ dim 03/01/2014 06:34:11

            ''όλοι επωφελήθηκαν'',ἀλλά νά ξεχωρίσετε ὅτι μιλᾶτε γι' αὐτούς πού τά ἔφερε ἔτσι ἡ τύχη καί χρωστοῦν ἀκόμη (δέ τούς ψέγω).
            Ὑπάρχουν καί οἱ ἄλλοι,πού δέ μπόρεσαν νά ἄνοιχθοῦν τόσο καί μέ νύχια καί μέ δόντια ἔχουν ἐκπληρωμένες τίς ὑποχρεώσεις τους σέ ὅ,τι δανεικά πήραν καί μέ τό παραπάνω.

  18. giorgosalexpoli avatar
    giorgosalexpoli 31/12/2013 11:36:32

    τραγικο αρθρο, για εναν ανθρωπο που δεν του αξιζει τετοια ''αισχρη'' μεταχειριση.
    δεν ξερω τι περιμενε ο καθενας μας απο τον Σαμαρα οταν εκλεχτηκε αλλα αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι πολλοι ''λεγομενοι'' δεξιοι ψηφοφοροι εχουν πασοκοποιηθει σε τεραστιο βαθμο και αποτελει υψιστη καταντια.
    ας αναλαβει ο καθενας τις ευθυνες του και ας ελπισουμε να μην καταστρεψουμε οτι με κοπο εχουμε πετυχει οπως ειπε κι ο πρωθυπουργος.

    • ff avatar
      ff @ giorgosalexpoli 31/12/2013 14:33:42

      Δεν καταλαβαίνω? Ο Σαμαράς δεν ζήτησε την ψήφο μας να γίνει πρωθυπουργός? Μας κάνει χάρη ή τον βάλαμε εκεί με το ζόρι? Αν δεν μπορεί ας φύγει... Ούτως ή άλλως από το κακό στο χειρότερο πάμε. Αυτά που κάνει αυτή τη στιγμή με τα χάδια στο δημόσιο και τα χαστούκια σε όλους όσους πολεμάμε τίμια να επιβιώσουμε με γνώσεις και δουλειά και όχι γνωριμίες και λαμογιές, είναι αυτά που υποτίθεται θα έκανε το ΠΑΣΟΚ και οι Τσίπρηδες. Αν θέλει να κυβερνήσει ως φιλελευθερος και να βοηθήσει με αξιοκρατία την κοινωνία ας το κάνει. Αν είναι να κάνει ανταγωνισμό με τον Τσίπρα σε λαικισμό ας έρθει ο Τσίπρας που είναι και ορίτζιναλ λαικούρας (λέμε τώρα μεγαλοεργολάβος και λαικός δεν πάει) Δεν γλυτώνουμε δυστυχώς. Δεν περίμενα ποτέ πως θα το πώ αυτό γιατι τον σιχαίνομαι αλλά ο Άδωνις είναι ο μόνος που ναι μεν λέει πολλά αλλά κάνει και πράγματα.

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ giorgosalexpoli 02/01/2014 00:55:38

      Γιατί το αισχρή εντός '' ..''; Από τον Σαμαρά δεν περίμενα τίποτε άλλο απ' αυτά που είπε προεκλογικά. ¨ Ήμουν ένας από τους πολλούς, έστω, ''λεγόμενους'' δεξιούς ψηφοφόρους (αν εννοείτε ψηφοφόρους της Ν.Δ.) και αναλαμβάνω πλήρως τις ευθύνες μου. Ύψιστη κατάντια αποτελεί η ΠΑΣΟΚοποίηση της Ν.Δ.

  19. Αris avatar
    Αris 31/12/2013 11:44:49

    "Η μόνη λύση με την οποία διατηρούμε κάποια ελπίδα είναι το να διασυνδεθεί ο ρυθμός αποπληρωμής των χρεών με την ανάπτυξη όταν αυτή καταφερθεί."
    Αυτή είναι η βασική θέση-κόκκινη γραμμή στη διαπραγμάτευση της δανειακής του Τσίπρα για την οποία ο Σαμαράς τον θεωρεί επικίνδυνο να μας αφήσει χωρίς γάλα στα ράφια...Λες φίλε Blue Nile να υπάρχει ακόμα περίπτωση να κάνει ο Σαμαράς την αντίθετη κολωτούμπα απ' αυτή που έκανε το 2011 και να μας το κρύβει επιμελώς για να αιφνιδιάσει τον αντίπαλο?
    Eπειδή πολύ σωστά διαπιστώνεις ότι:
    " Το μεγάλο πρόβλημα με τον Σαμαρά αυτή τη στιγμή είναι το ότι δεν αφήνει έστω και μια υπονοια το ότι το πρόγραμμα είναι αδιέξοδο και ότι θα ζητησει άλλη διαχείριση του χρέους."
    Και επειδή δυστυχώς Αη Βασίλης δεν υπάρχει, ώστε σε μια βδομάδα να κάνει ο Σαμαράς στροφή 180 μοιρών με τη νέα χρονιά για να αλλάξει αυτό, μάλλον θα υποχρεωθούμε ακόμα και όσοι δεν το θέλουμε, να ψηφίσουμε τον Τσίπρα έστω κι αν δεν είμαστε βέβαιοι οτι κι αυτός θα το κάνει. Τουλάχιστο αυτός το δηλώνει ευθαρσώς και κυρίως ενώπιον των Γερμανών και άρα υπάρχει μια έστω πιθανότητα να το κάνει, που είναι καλύτερα απο το τίποτα, που μας δηλώνει όπως λες κατηγορηματικά ο Σαμαράς. Χώρια που θα διώξει τις "τρεις οικογένειες" απο την Πρωθυπουργία και θα αφαιρέσει τις κουτάλες απο τους Τομπούλογλου-Τσοχατζόπουλους-Κάντες. Αν κάνει και κάτι ακόμα, που δεν μας χρωστάει, ακόμα καλύτερα. Αν πάλι μας εξαπατήσει και αυτός, εδώ θα είναι οι γνωστοί δικοί μας. Δεν πρόκειται να αρνηθούν την κυβέρνηση αν τους την ξαναδώσουμε.
    Υπάρχει όμως θα μου πείς το ρίσκο, οι έχοντες να χάσουν ακόμα και το λίγο που έχουν. Ομως με την πολιτική και του Σαμαρά, αυτοί είναι πλέον μειοψηφία...
    Aλλωστε τότε σίγουρα θα επέλθει ισότητα όλων προς το μηδεν και αφού δεν θα μπορούμε να πέσουμε άλλο υποχρεωτικά θα αρχίσουμε να ανεβαίνουμε. Κυριολεκτικά δεν μας φοβίζει τίποτε πλέον...

  20. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 31/12/2013 11:49:26

    Αν ο ΑΣ, αν όλοι αυτοί που επιμένουν στο ρόλο του Σωτήρα, θέλουν να συνεισφέρουν, πρέπει να καταργήσουν τον εαυτόν τους, αυτό το έκτρωμα πιυ δημιούργησαν από το 1981 και εντεύθεν.
    Ούτε η Τρόικα φταίει, ούτε τα Μνημόνια. Άλλοθι για να συνεχιστεί το βόλεμα και το παρασιτικό καθεστώς.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Μανιάτης 31/12/2013 23:12:01

      Ο χίτλερ αποκαλούσε ΟΛΟΥΣ τους άλλους ανθρώπους “πλανητικούς βακίλλους”, τώρα είμαστε οικονομικοί βάκιλλοι, μιάσματα που μόνο με τιμωρία (οικονομική) θα αποκαθαρθούμε. Και ξέρουν πως γνωρίζουν μόνο ένα σκοτεινό σημείο στην “νίκη” τους: δεν μπορούν να νοιώσουν αθώοι γι’ αυτό και καλλιεργούν την ενοχή στα θύματά τους, όπως τότε. Και το χρησιμοποίησαν και τα “δικα” μας καθάρματα και ανδρείκελά τους.

      Καλλιεργούν την ενοχή στον Έλληνα έτσι ώστε , στην ακυβέρνητη χώρα μας, η γενική ενοχή να νομιμοποιεί την άσκηση της (οικονομικής) βίας και να καθιερώνει μόνο την επιτυχία, ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ…

      Η ισχύς του να σκοτώνεις και να εξευτελίζεις απελευθερώνει την δουλική (τους και των “δικών” μας ανδρεικέλων) ψυχή από την ανυπαρξία.

      Απόσπασμα παρμένο από σημερινό (31/12/2013 στις 18:42) σχόλιο του Νίκου Αργεάδη (από την ανάρτηση «Σάλος με τα λάφυρα των Ναζί στο γερμανικό κοινοβούλιο)». Θεωρώ ότι ταιριάζει γάντι στο ρόλο που βαράς.

  21. pythagorean avatar
    pythagorean 31/12/2013 11:50:16

    Ο επικοινωνιακός αντίκτυπος του μηνύματος Σαμαρά ίσως να μην είναι ο καλύτερος δυνατός, αλλά αυτό έχει ελάχιστη σημασία. Η πραγματική οικονομία θα μετρήσει. Το μήνυμα είναι από μακροοικονομική άποψη σωστό. Οι έχοντες στοιχειώδη κατανόηση οικονομικών αντιλαμβάνονται τη μεγάλη σημασία του πρωτογενούς πλεονάσματος στο άνοιγμα των χρηματαγορών, που είναι αναγκαία συνθήκη για την απαγκίστρωση από την επαχθή τρόικα και για την επανεκκίνηση της πραγματικής οικονομίας.

    • Αris avatar
      Αris @ pythagorean 31/12/2013 12:55:27

      Αν το "πρωτογενές πλεόνασμα" ήταν η λύση στην κρίση, έχετε την εντύπωση οτι δεν θα τό είχαν πετύχει τα υπόλοιπα PIIGS πριν απο εμάς ? Και ποιός δεν μπορεί να το πετύχει αν ενα (Ευρωπαικο εννοείται)κράτος σταματήσει πχ. για 2 χρόνια να καταβάλλει τις συντάξεις που συνήθως καταβάλλονται σε 2-5 μήνες και καθυστερήσει πάνω απο 1 χρόνο να πληρώνει τους ιδιώτες στους οποίους χρωστάει?

      • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Αris 31/12/2013 14:13:56

        Τα άλλα PIGS το πέτυχαν και για αυτό βγαίνουν από το μνημόνιο. Έρχεται η σειρά μας

        • aris avatar
          aris @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 31/12/2013 16:12:26

          Eισαι ο πρώτος και ο ΜΟΝΟΣ που το λέει.
          Ολοι οι άλλοι λένε οτι ΜΟΝΟ η Ελλάδα έχει "πλεόνασμα" ...Και το λένε χαμογελώντας γιατι ξέρουν οτι οφείλεται στο οτι Μονο το Ελληνικό "κράτος" είναι μπαταχτσής στην ΕΕ...
          Aκόμα και η Ιρλανδία που δήθεν βγαίνει απο το μνημόνιο της Τρόικας επειδή έφτιαξε δικό της ισοδύναμο και πιο σφιχτό μνημόνιο, "βγαίνει " με μεγάλο μάλιστα έλλειμμα 8,2% και όχι "πλεόνασμα"...http://www.naftemporiki.gr/finance/story/730157
          Για το 2013 δεν συζυτάει καν για πρωτογενές πλεόνασμα, το ελπίζει ίσως, αν κάνει δραστικότερες περικοπές κι απο του μνημονίου, να έχει πρωτογενές πλεόνασμα στο τέλος του 2014.
          http://www.irishtimes.com/news/politics/michael-noonan-makes-case-for-budget-surplus-in-2014-1.1529866

          • pythagorean avatar
            pythagorean @ aris 31/12/2013 17:09:20

            Στην Ιρλανδία το πρόβλημα ήταν κυρίως τραπεζικό. Η επανεκκίνηση δεν απαιτούσε πλεόνασμα, το οποίο θα έρθει σε δεύτερο χρόνο. Στην Ελλάδα και σε όλον το νότο το πρόβλημα είναι κυρίως δημοσιονομικό, οπότε το πλεόνασμα, έστω και κουτσό-στραβό, παίζει τεράστιο ρόλο για την προσέγγιση των χρηματαγορών με λογικά επιτόκια.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ pythagorean 31/12/2013 23:58:21

            Όχι στην Ισπανία.
            Πίσω απο το τραπεζικό πρόβλημα (Ισπανία, Ιρλανδία, Κύπρος, Ολλανδία και εν μέρει Ελλάδα), κρύβεται παντού μια φούσκα ακινήτων, η μητέρα όλων των φουσκών.
            Ακόμη και σε χώρες με ισχυρή δημοσιο-οικονομική συνιστώσα της κρίσης (Ελλάδα, Ιταλία), το ιδιωτικό οικονομικό προβλημα (- φούσκες) είναι φανερό δια γυμνού οφθαλμού.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Uncle Stgm 02/01/2014 20:08:38

            ΠΙΠΕΡΙ!!! Τολμάτε να θίγετε το ιερό τοτέμ του μεταπολιτευτικού νεοελληναρά κατσαπλιά, το ντουβάρι?

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ TopGunZ 02/01/2014 21:01:44

            Μπα! Το τοτέμ ήταν του «νεοελληναρά κατσαπλιά» (sic) ήταν το αυτοκίνητο! Εκροή ευρώ προς όφελος των ξένων αυτοκινητοβιομηχανιών, με μηδενικό όφελος για την ελληνική οικονομία. Έτσι έβγαζες το παντεσπάνι σου κι εσύ, ως εισαγωγέας αυτοκινήτων, αντί να παράγεις κάτι. Ευτυχώς, τέλειωσαν αυτές οι εποχές. Όσο για σένανε, γνωρίζω ότι απέτυχες ως επιχειρηματίας και χρεωκόπησες. Κρίμα για τους εργαζομένους σου, ελπίζω ωστόσο να μπορέσουν να βρουν δουλειά σε κάτι πιο παραγωγικό, όταν ξαναπάρει μπροστά η οικονομία.

          • aris avatar
            aris @ pythagorean 02/01/2014 00:28:03

            Σ' ευχαριστώ που διαψεύδεις για λογαριασμό μου τον ΣΠΑΡΤΙΑΤΗ.
            Δεν το πέτυχαν τα άλλα PIIGS γιατί ίσως δεν το είχαν ανάγκη. Πάντως δεν το πέτυχαν.

  22. Απογοητευμένος Πολίτης avatar
    Απογοητευμένος Πολίτης 31/12/2013 12:08:29

    Πολύ καλό κείμενο που συμπυκνώνει κατά την άποψή μου την τραγωδία που βιώνει σήμερα η πατρίδα μας. Φαίνεται στην κυβέρνηση και όχι μόνον δεν έχουν ακόμη αντιληφθεί ότι με τεχνητές ενέσεις αισιοδοξίας και υποσχέσεις που σχεδόν πάντα εμφανίζονται ανακόλουθες και αναιρούμενες, δεν μπορεί πλέον να κοροιδεύεται ο ελληνικός λαός. Η δε προκλητική ατημωρησία και η συνεργασία με τη συμμορία ΘΑΣΟΚ θα αποτελέσει το αέναο αίσχος της πατριωτικής παράταξης. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ & ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

  23. daresome avatar
    daresome 31/12/2013 12:14:50

    Λάθος το μήνυμα του Σαμαρά και εξαιρετικά σωστό, καίριο και από καρδιάς το δικό σας μήνυμα Αριστερέ Ψάλτη. Σας συγχαίρω πραγματικά γιατί αποτυπώνετε σε ένα απλό και περιεκτικό κείμενο τις σκέψεις και τα συναισθήματα του μέσου Έλληνα πολίτη.
    Εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους !

  24. NEMESIS avatar
    NEMESIS 31/12/2013 12:17:31

    ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ Ο ΤΖΙΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ
    Οταν θα καταλάβουν στη ΝΔ οτι ο νόμος του Λαφερ (για τον οποιο καποιοι εχουμε μιλησει απο το 2010 ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ και τα σχολια μας δεν δημοσιευονταν ειδικα απο το 2012 και εντευθεν) εχει εξαντλησει τα ορια του αφου καταφευγουν σε απειλες, θα ειναι πολυ αργα - ηδη είναι. Και μονο γιατι ειπαν οτι το (ανυπαρκτο) πλεονασμα θα το μοιρασουν, φτανει για να καταλαβεις οτι πασχουν απο οξεια πασοκοσκωληκιτιδα βαρυτατης μορφης
    Ελα παιδια να τελειωνουμε. Συριζα, να διαλυσει το συμπαν και μετα οι ηλιθιοι στο περιθωριο - για παντα- και οσοι μπορουν να προχωρησουμε το μαγαζι

  25. Athena avatar
    Athena 31/12/2013 12:21:01

    Ένας λογικά σκεπτόμενος πολίτης και χωρίς ίχνος φανατισμού, βλέποντας τον Σαμαρά να λέει αυτά που λέει και με τον τρόπο που τα λέει, μόνο θλίψη του προκαλεί. Οι κινήσεις του σώματός του και οι λέξεις του φανερώνουν άνθρωπο που ούτε ο ίδιος πιστεύει αυτά που λέει. Και σας τα λέω αυτά ένας πολίτης που κουβάλησε και τους γονείς του να ψηφίσουν Σαμαρά τότε στις εσωκομματικές εκλογές για αρχηγό. Η ΝΔ αποτελεί πλέον οριστικό παρελθόν τόσο για μένα όσο και για πολύ, πάρα πολύ κόσμο και μια πρώτη και θεόπικρη γεύση θα τη νιώσει ο κ. Σαμαράς τον ερχόμενο Μάιο. Με φούμαρα και πλασματικά πρωτογενή πλεονάσματα δεν τον σώζει τίποτε, γιατί αποδεικνύεται πως δεν έχει ιδέα του τι συμβαίνει έξω από το Μαξίμου, το Κολωνάκι και τα βόρεια προάστια της Αθήνας.

    • tak avatar
      tak @ Athena 31/12/2013 18:14:27

      Δηλαδή ο Σαμαράς θα πάθει;
      Ή θα χάσει;
      Και τι;

      • aris avatar
        aris @ tak 02/01/2014 00:24:46

        Αγαπητέ tak,
        Aυτή είναι και μενα η μεγάλη μου απορία ακόμα και τώρα στα 62 μου χρόνια με τους υψηλά ιστάμενους. Γιατί είναι τόσο σφιχτά γαντζωμένοι οι μεν πολιτικοί στην καρέκλα τους, τα δε αφεντικά τους Νταβατζήδες-Τραπεζίτες, στα κέρδη τους αφου ξέρουν οτι θα πεθάνουν δεκάδες χρόνια πριν τα ξοδέψουν? Την απάντηση μου την έδωσε ενας σοφός Γάλλος καθηγητής και πολιτικός: Η πάθησή τους είναι όπως ο καρκίνος: ΑΝΙΑΤΗ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ.

  26. 1gloupp avatar
    1gloupp 31/12/2013 13:00:36

    Χρόνια πολλά αγαπητοί συμπατριώτες και αγαπητό antinews.
    Λάθος άρθρο αγαπητό antinews.
    Ο Σαμαράς λέει αλήθειες και έκανε πολύ περισσότερα από όσα λέει. Συνεχίζει να κάνει αυτό που μπορεί και ό,τι του επιτρέπει η μειωμένη ισχύς που του έδωσαν οι κάλπες και με το πολιτικό προσωπικό που διαμορφώσαν οι συσχετισμοί των 35 χρόνων κραιπάλης στην Ελλάδα.
    Είμαστε εδώ γιατί πολλοί έλληνες πίστεψαν τον γιωργάκη και παρακαλώ τον Θεό η ό,τι πιστεύει ο καθένας να μην βρεθούμε του χρόνου και του παραχρόνου τέτοιες μέρες να σπαράζουμε για όσα θα συμβούν από όσους θα πιστέψουν τους τσιπροπασόκους.
    Ζούμε δύσκολες μέρες, άλλοι πάρα πολύ δύσκολες και πάρα πολλοί πραγματικά δύσκολες, αλλά ο Αρμαγεδώνας σταμάτησε στην είσοδο, δεν μπήκε μέσα. Οσοι θέλουν ντε και καλά να τον βάλουν μέσα στο σπίτι έχουν η σκοπιμότητα η άγνοια η ηθελημένη αμνησία.
    Ας έχουμε δύναμη να συμπορευτούμε μαζί του μπας και ισορροπήσουμε επιτέλους σ' αυτή χώρα που είναι η πατρίδα μας και που τη φτύνουν καθημερινά τόσο πολλοί.

    • factorx avatar
      factorx @ 1gloupp 31/12/2013 16:43:30

      Μην μπερδεύεις τους "σαμαρικούς" με τους "σαμαρόφρονες". Υπάρχει τεράστια διαφορά

      • και πες και πες και ψ ψ π avatar
        και πες και πες και ψ ψ π @ factorx 01/01/2014 02:49:34

        ΟΚ, αλλά ο Σαμαράς, σύμφωνα και με το άρθρο, τι είναι από τα δυο;
        Ιδού το ερώτημα...

        ΥΓ. Χρόνια πολλά, στον "ρεπόρτερ", που τον βλέπω, τελευταία, να επανακάμπτει "με τις πάντες"!

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 31/12/2013 13:03:00

    Τα δύσκολα πέρασαν,έρχονται τα πολύ δύσκολα

  28. Διογένης avatar
    Διογένης 31/12/2013 13:10:53

    Μέχρι και ο Παπούλιας τα είπε καλύτερα:

    http://www.e-typos.com/Post.aspx?id=45612&title=%25CE%259A.%2520%25CE%25A0%25CE%25B1%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%258D%25CE%25BB%25CE%25B9%25CE%25B1%25CF%2582-%25CE%25A0%25CF%2581%25CF%2589%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2587%25CF%2581%25CE%25BF%25CE%25BD%25CE%25B9%25CE%25AC%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%2520%25CE%25BC%25CE%25AE%25CE%25BD%25CF%2585%25CE%25BC%25CE%25B1%253A%2520%25CE%25A4%25CE%25BF%2520%25CE%25B8%25CE%25B5%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CF%258C%2520%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BD%25CE%25B1%25CE%25B9%2520%25CF%258C%25CF%2584%25CE%25B9%2520%25CF%2584%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%258E%25CE%25BD%25CE%25B5%25CE%25B9%2520%25CE%25B7%2520%25CE%25B5%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2587%25CE%25AE%2520%25CF%2584%25CE%25B7%25CF%2582%2520%25CF%2584%25CF%2581%25CF%258C%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25B1%25CF%2582

    Μια διευκρίνιση για να "καθαρίσω" το όνομά μου από κάτι που το θεωρώ όχι απλώς λάθος, αλλά εγκληματικό να λέγεται και να διαδίδεται, και μάλιστα από πολύ σοβαρούς αρθρογράφους όπως ο Αριστερός Ψάλτης: Το πρωτογενές πλεόνασμα ΟΥΤΕ τεχνητό είναι, ΟΥΤΕ οφείλεται στο ότι δήθεν δεν πληρώνει το κράτος. Όποιος γνωρίζει καταστάσεις και πρόσωπα στην πραγματική οικονομία γνωρίζει ότι το κράτος φέτος, το 2013, έκανε μια τεράστια και ειλικρινή προσπάθεια να πληρώσει ό,τι μπορεί περισσότερο από οφειλές του δημοσίου σε ιδιώτες. Οι επιστροφές ΦΠΑ που έγιναν φέτος δεν έχουν προηγούμενο, όχι μόνον στην εποχή της κρίσης, αλλά και σε παλαιότερες ίσως εποχές. Και αυτό αφορά τόσο παλιά, όσο και νεώτερα χρέη. Η κατάσταση με τις τρέχουσες πληρωμές έχει εξομαλυνθεί επίσης σε μεγάλο βαθμό. Σε κάποια σημεία υπάρχουν ακόμη καθυστερήσεις, αλλά μιλούμε για ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ πρόοδο σε σχέση με την κατάσταση που υπήρχε στην αρχή της χρονιάς.

    Άρα, όχι μόνον είναι λάθος αυτό που ευρέως λέγεται, ότι δήθεν δηλαδή το κράτος "δεν πληρώνει" και έτσι βγάζει πρωτογενές πλεόνασμα, αλλά συκοφαντεί στον κόσμο και μια πραγματική επιτυχία της κυβέρνησης (να βγάλει δηλαδή πρωτογενές πλεόνασμα παρά το ότι πληρώνει τους πάντες όσο μπορεί περισσότερο από τα χρωστούμενα). Άλλο ότι ο πρωθυπουργός δεν μπορεί να καυχιέται για κάτι που πόνο και οδύνη προκάλεσε (το πρωτογενές πλεόνασμα), έτσι όπως κατακτήθηκε. Ας ανατρέξει σε αυτά που ο ίδιος έλεγε στο Ζάππειο 1 για να δει πόσο πιο εύκολα, με την σωστή συνταγή, θα μπορούσε να βγει το πρωτογενές και το κανονικό πλεόνασμα. Χωρίς το ολοκαύτωμα της ελληνικής κοινωνίας που έφερε το Μνημόνιο.

    Ενώ λοιπόν το πρωτογενές πλεόνασμα είναι πραγματική και όχι λογιστική ή τεχνητή επιτυχία, η ουσία της πολιτικής του ακαταλληλότητας έγκειται στο ότι το να καυχιέται κανείς για αυτό ισοδυναμεί με το να καυχιέται για το ολοκαύτωμα της ελληνικής κοινωνίας, μέσα από το οποίο προήλθε. Νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που ο κόσμος αγανακτεί να ακούει την κυβέρνηση να επαίρεται κάθε τρεις και λίγο για το πρωτογενές πλεόνασμα.

    Το μόνο για το οποίο μπορεί οχι να επαίρεται, αλλά να κομίζει ως ελπίδα στην ελληνική κοινωνία, είναι ότι το πρωτογενές πλεόνασμα είναι η αρχή του τέλους της εποχής των Μνημονίων. Αν όμως η κυβέρνηση βασίζει όλη την ελπίδα της για το μέλλον στην δόλια "ελάφρυνση χρέους" που τόσο αποζητάει η ίδια και το ΔΝΤ, τότε αυτό σημαίνει ότι στην ουσία αποζητάει παράταση της εποχής των Μνημονίων. Άρα, ποια ελπίδα μπορεί τότε να φέρει το πρωτογενές πλεόνασμα; Καμία.

    Πρέπει λοιπόν να αποσυνδεθεί η κουβέντα για το πρωτογενές πλεόνασμα από την μνημονιακή λογική (είτε του τύπου "τα καταφέραμε", είτε του τύπου "θα μας δώσουν κι άλλα 'δαναϊκά' δώρα οι φίλοι μας οι Γερμανοί") και να ξεκινήσει μια καινούργια κουβέντα ελπίδας. Δυστυχώς ο Σαμαράς φαίνεται να διστάζει υπερβολικά να μεταβάλλει τον πολιτικό του λόγο σε κατεύθυνση πραγματικής πολιτικής ελπίδας. Όχι οικονομικής, αλλά πολιτικής ελπίδας. Οικονομική ελπίδα υπάρχει, αλλά η οικονομική ελπίδα κατανοείται από μια μειοψηφία, ενώ η πολιτική ελπίδα κατανοείται από όλους. Πρέπει να το κάνει όμως, διότι μόνη η βελτίωση της οικονομίας δεν θα τον σώσει πολιτικά. Και δεν θα σώσει τελικά οικονομικά ούτε την Ελλάδα, εάν έλθει ο ΣΥΡΙΖΑ και χύσει την καρδάρα με το γάλα που με το αίμα μας μαζέψαμε όλα αυτά τα χρόνια.

    • aris avatar
      aris @ Διογένης 02/01/2014 18:54:43

      " Το να καυχιέται κανείς για το πλεόνασμα ισοδυναμεί με το να καυχιέται για το ολοκαύτωμα της ελληνικής κοινωνίας, μέσα από το οποίο προήλθε. "
      Πολύ σωστά αγαπητέ Διογένη. Πρόκειται για ένα πλεόνασμα που κανείς απο τους ομοιπαθείς με εμάς (PIIGS+C) δεν θα έκανε την εγκληματική ανοησία να επιδιώξει και μάλιστα χωρίς να έχει εξασφαλίσει ενα σίγουρο αντάλλαγμα γι αυτό, όπως λες παρακάτω:
      " Αν όμως η κυβέρνηση βασίζει όλη την ελπίδα της για το μέλλον στην δόλια “ελάφρυνση χρέους” που τόσο αποζητάει η ίδια και το ΔΝΤ, τότε αυτό σημαίνει ότι στην ουσία αποζητάει παράταση της εποχής των Μνημονίων. Άρα, ποια ελπίδα μπορεί τότε να φέρει το πρωτογενές πλεόνασμα; Καμία."
      Συμφωνώ απόλυτα αγαπητέ Διογένη καθώς και με τη διαπίστωσή σου οτι "Δυστυχώς ο Σαμαράς φαίνεται να διστάζει υπερβολικά να μεταβάλλει τον πολιτικό του λόγο σε κατεύθυνση πραγματικής πολιτικής ελπίδας."
      Διστάζει ενάμισυ χρόνο διαρκώς. Και τώρα, σε 4 μήνες, είναι μάλλον αδύνατον να αντιστρέψει τη ροή των πραγμάτων προς τον Τσίπρα...
      Ο κύβος ερίφθη...

  29. Wolf avatar
    Wolf 31/12/2013 13:10:58

    Αγαπητέ Α. Ψάλτη, αντιλαμβάνομαι ότι η κριτική σου είναι απόλυτα καλόπιστη και το εννοώ. Και ότι εκφράζει αγωνίες.
    Αλλά θέλω να σου πω ότι για πολλά χρόνια ΔΕΝ είμαστε επιφυλακτικοί ως πολίτες για όσα μας "έσκαβαν" οι πολιτικοί που αφορούσε το μέλλον μας, που τώρα βιώνουμε. Αλλά αντίθετα ζούσαμε στη νιρβάνα μας.
    Θέλω επίσης να πω ότι κανένας δε λέει ότι όλα θα είναι αγγελικά πλασμένα και πολύ περισσότερο ο Πρωθυπουργός. Όπως όμως πρέπει να πούμε ότι πρέπει να εμπιστευθούμε αυτόν τον άνθρωπο, που για πρώτη βρίσκετε ένας τέτοιος να μας λέει αλήθειες και δεν κρύβεται πίσω απ όμορφες λέξεις.
    Λες για το 1% στους ξενοδοχοϋπαλλήλους, αλλά από κάπου δεν πρέπει να ξεκινήσουμε, δεν πρέπει να ειπωθεί ότι κάτι καλό γίνεται, πρέπει και σ αυτό το καλό να είμαστε μίζεροι?
    Λες για το πρωτογενές πλεόνασμα λες και δεν αφορά κανέναν. Λες και όταν θα το πάρουμε δεν πάει πίσω σε όσους έχουν πληγεί περισσότερο, δηλ. χαμηλοσυνταξιούχους και ένστολους? Δεν είναι κακό, καλό είναι! Μην τρελαθούμε κιόλας!
    Λες ότι παρακαλάμε τον Τόμσεν για κάθε δόση, αλλά όταν ο ίδιος άνθρωπος το '10 παρακαλούσε τον Παπανδρέου να πάρει τον άλλο δρόμο, αυτόν πέρα απ το μνημόνιο, είμαστε όλοι στο "λεφτά υπάρχουν".
    Δεν ξέχασε λοιπόν, ο Σαμαράς ότι η συνταγή είναι λάθος, αλλά από τη στιγμή που έγινε αυτό, έπρεπε να πάρει την καυτή πατάτα και να το διαχειριστεί. Και αυτό κάνει, με κόστος μεγάλο πολιτικό και προσωπικό, όπως σωστά λες. Διαφορετικά αν έκανε κάτι άλλο τώρα θα κοιτούσαμε τα ραδίκια ανάποδα.
    Λες επίσης για το πλεόνασμα όταν υπάρχουν 8 δις χρέη σε ιδιώτες, αλλά δε λες ότι ήδη έχει πληρωθεί προς ιδιώτες ένα αντίστοιχο μεγάλο ποσό της τάξης των 6 δις, μέσα στον 1,5 χρόνο που υπάρχει η συγκυβέρνηση Σαμαρά.
    Τέλος να πω ότι έχει πει άπειρες φορές ότι αναγκαζόμαστε να παίρνουμε αυτά τα μέτρα και ότι κανένας δεν είναι χαρούμενος γι αυτό, αλλά πλέον είναι επιβεβλημένο.
    Φαντάζομαι δεν υπάρχει κάποιος που να θεωρεί ότι όλα θα μπορούσαν ως δια μαγείας να λυθούν. Δηλαδή παθογένειες της χώρας δεκαετιών.
    Είναι για όλους μας δύσκολα και μόνο μαζί ενωμένοι και με πολύ δουλειά θα πετύχουμε. Η προσπάθεια που κάνει ο ελληνικός λαός και ο Πρωθυπουργός προσωπικά, θα φέρει πολύ γρήγορα καρπούς. Ήδη αυτό το ομολογούν όλοι και κυρίως η αληθινή αγορά.
    Υπάρχουν πολλοί που τρίβουν τα χέρια τους -μέσα κι έξω απ την Ελλάδα- για να αποτύχει ο Σαμαράς και η συγκυβέρνηση. Κάνουν δε ότι μπορούν και πολλά περισσότερα για να το πετύχουν, αλλά δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Αυτός ο τόπος θα επιβιώσει και οι Έλληνες θα είναι πάλι όρθιοι και αξιοπρεπείς.
    Καλή Χρονιά.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Wolf 31/12/2013 16:57:17

      '' Δεν θα είμαι ο Πρωθυπουργός της ευημερίας . Θα εργασθώ για να είναι οι υπόλοιποι . '' Προς επίρρωσιν των όσων, πολύ σωστών, γράφεις . Κάθε φορά που νοιώθουμε την υπομονή μας να εξαντλείται , την πίεση να γίνεται ασφυκτική , την αδικία για λάθος χειρισμούς , ακόμα και όταν οι ίδιες άσχημες φάτσες μας χαλάνε , ας σκεφτούμε , τουλάχιστον όσοι από εμάς στηρίζουμε αυτόν τον άνθρωπο , ότι στην κρίσιμη στιγμή δεν έκανε πίσω ( ενώ θα μπορούσε ), αλλά μπήκε μπροστά, πάλεψε και παλεύει με προσωπικό κόστος ,σε αντίξοες συνθήκες , γιατί έτσι του επιβάλλει η συνείδησή του . Και ας κάνουμε και τις απαραίτητες συγκρίσεις , τόσο με τους προκατόχους του , όσο και με τους υπάρχοντες πολιτικούς . Hθος , υπευθυνότητα , καλλιέργεια , φιλότιμο , τα έχει. Δεν αξίζει και λίγη εμπιστοσύνη ;; Καλή χρονιά , σε σένα ! Καλή χρονιά και σ' όλους τους σχολιαστές, για να είμαστε εδώ και να τα λέμε ...!

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Diamond Angel 31/12/2013 21:43:21

        ᾿Ακριβῶς! Δέν ἀνέλαβε τήν πρωθυπουργία γιά νά γίνη ἀρεστός στόν κάθε ΑΨ ἀλλά χρήσιμος γιά τήν Πατρῖδα καί τό μέλλον τῶν παιδιῶν μας. Λάθη ἔκανε; Πολλά, ἀλλά δεῖξτε μου ἕνα ἀλάθητο, ἐκτός τόν Κύριον. ῾Η οἰκογένεια μου ἔζησε στό πετσί της τήν ΠΡΑΣΙΝΗ ΛΑΙΛΑΠΑ! Σιχαίνομαι καί ἀπεχθάνομαι ὅτι πασοκικό, μ᾿ ἐνοχλεῖ ἀφάνταστα νά τούς "τρώγω στήν μάπα" ἀκόμα, ἀλλά καλλίτερα ἡ συγκυβέρνηση παρά ἡ ἀκυβερνησία καί τό χάος πού θά φέρουν οἱ ἑκατομμυριοῦχοι ψευτοαριστεράντζες τοῦ ἀλέκου τῶν συνιστωσῶν!

        ῎Εχω "δέσει σκουλαρίκι" τήν φράση τοῦ ΑΣ "Νά μοῦ ἔχετε ἐμπιστοσύνη." Αὐτό κάνω κ. Σαμαρᾶ, σᾶς ἔχω ἐμπιστοσύνη. ῾Η ματιά σας εἶναι πολύ εἰλικρινής, βλέπετε ἡ πεῖρα πού ἀπέκτησα συναναστρεφόμενη κάθε λογῆς ἄτομα ἀνά τόν κόσμο, δέν νομίζω νά μέ ξεγελᾶ.

        ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Πίστη στόν Θεό, τήν Πατρῖδα, καί τό ῾Ελληνικό δαιμόνιο. Κλεῖστε τ᾿ αὐτιά σας στίς κάθε λογῆς σειρῆνες, θά φτάσωμε στήν ῾Ιθάκη σύντομα!!!

        • Agrofylakas avatar
          Agrofylakas @ Φωτεινή 31/12/2013 23:18:23

          Ειμαστε πολλοι! Ψηλα το κεφαλι! Μην ακουτε τους δημοσιογραφους ΟΛΟΙ λαμογια ειναι.

  30. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 31/12/2013 13:41:03

    "την ίδια ώρα που ο κομματικός στρατός του δημοσίου παραμένει αλώβητος "

    Αυτή είναι η ουσία. Τελικά , όπως αναμένονταν άλλωστε, το πολιτικό Σύστημα δεν είναι διατεθειμένο να θυσιάσει τους εκλεκτούς του, ακόμα και αν οι (πραγματικές) απολύσεις Δ.Υ ήταν ο μόνος τρόπος να σωθεί η Ελληνική οικονομία.

    Και έτσι οδηγούμαστε στην καταστροφή (Τσίπρας , Δραχμή , μαζικές πολιτογραφήσεις λάθρομεταναστών,πτώχευση , πιθανώς και εμφύλιος) , όλα είναι προτιμότερα απο το να χάσουν τις καρέκλες τους οι κρατικοδίαιτοι προνομιούχοι!

    • George N avatar
      George N @ ΣΤΕΛΙΟΣ 31/12/2013 18:23:57

      Κι όμως δεν κάνουν καλό ούτε σε αυτούς. Επειδή ο μακροπρόθεσμος ορίζοντας τους εξαντλείτε στις μερικές εβδομάδες δεν βλέπουν ότι τους πάνε για ολοκαυτωμα. Ιδίως τους συνταξιούχους. Το παράδειγμα της Πρώτης σοβιετίας είναι χαρακτηριστικό. Με την καταρρευση έμειναν οι συνταξιούχοι με λίγα άχρηστα χαρονομίσματα και τίποτα άλλο. Η γενιά του μεγάλου πατριωτικού πολέμου πέθανε στην ψάθα. Η γενιά της Αλλαγής θα είναι τυχερή, με τις τάχα μου φιλικές σε αυτούς πολιτικές της συγκυβέρνησης, αν έχει ανάλογο τέλος.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ George N 31/12/2013 18:59:34

        Ναι αλλα εκει είχαμε πτώση της Σοβιετίας (και του κρατισμού) . Εδώ οδηγούμαστε σε πλήρη επικράτηση και θριάμβό της!

        Μην ξεχνάς ,ακόμα και στην Κατοχή και στη πείνα του 41-42 που ο κόσμος ετρωγε χαρούπια (όπως θα ξανατρώμε σε λίγο καιρό) οι Δ.Υ κουτσά στραβά την περνούσαν καλύτερα...

        Βέβαια οι καλύτεροι ήταν οι μαυραγορίτες (τα λαμόγια της εποχής) , όπως και τώρα ,αυτοί που θα κάνουν πάρτυ είναι οι '"νταβατζήδες" που έχουν τα λεφτά τους έξω...

        • George Ν avatar
          George Ν @ ΣΤΕΛΙΟΣ 01/01/2014 18:55:06

          Μα την στιγμή του θριάμβου έρχεται και η πτώση. Τα σκαρώνει κάτι τέτοια η ιστορία....

  31. Free Democrat avatar
    Free Democrat 31/12/2013 14:56:19

    Aγαπητοί συντελεστές και διαχειριστές του antinews,

    Εύχομαι να έχετε μία καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, σε σας και τις οικογένειές σας.

    Δε συμμερίστηκα ποτέ την ταύτισή σας με τον άνθρωπο και πολιτικό Σαμαρά και την ομάδα του. Ανήκω σε αυτούς που δεν τον πίστεψαν ποτέ.

    Κατανοώ τη δυσχερέστατη θέση σας και ελπίζω η επερχόμενη σαρωτική ήττα της ΝΔ να συντελέσει καταλυτικά στην αναγέννηση της παράταξης εν γένει αλλά κυρίως της πολύπαθης χώρας μας.

    Πάντως να γνωρίζετε ένα πράγμα: Η ασυνέπεια λόγων και έργων, ο πολιτικός καιροσκοπισμός και ιδιαίτερα ο εθνικός ενδοτισμός καταδικάζονται μετά βδελυγμίας από τους λαούς και την ιστορία. ΠΑΝΤΑ.

    Έρχεται η ώρα λοιπόν που ο Σαμαράς και οι σύμμαχοί του θα απέλθουν ταπεινωμένοι υπό το βάρος των τεράστιων και τραγικών για το έθνος ανομημάτων τους. Η Ελλάδα θα ξανακερδίσει την υπερηφάνεια της και οι πολίτες την αξιοπρέπειά τους πάση θυσία!

    Τα περισσότερα από τα σχόλια μου, παρότι κόσμια, μάλλον σας προκαλούν εμετικά συναισθήματα και 'κόβονται' εν ριπή οφθαλμού...

    Ελπίζω ο συμβολισμός και το πνεύμα τις ημέρας να σας κάνει ανεκτικότερους στις αντίθετες, 'αιρετικές' απόψεις. Αυτή άλλωστε είναι και η πεμπτουσία της δημοκρατίας.

    Καλή και Ανατρεπτική Χρονιά!!!

    • factorx avatar
      factorx @ Free Democrat 31/12/2013 16:42:17

      Αγαπητέ τα σχόλια σου δεν μας προκαλούν εμετική διάθεση. Απλώς μας αφήνουν αδιάφορους. Διότι μας απασχολεί μόνο ο διάλογος κι αυτοί που θέλουν να τον κάνουν. Αυτό είναι το κριτήριο γφια το ποια σχόλια μπαίνουν και ποιά όχι. Τι διάλογο να κάνεις με ένα χρυσάυγουλο που έχει πάρει εντολή να μπάινει στο antinews και να βρίζει; Και τι να πεις με ένα αγύριστο αριστερό κεφάλι; ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΘΥΜΙΟΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

  32. Κυανή Ακτή avatar
    Κυανή Ακτή 31/12/2013 15:13:47

    Για όσο καιρό υπάρχει στην πολιτική σκηνή της χώρας και ειδικά στην συγκυβέρνηση ο συνταγματολόγος και νομοθέτης της απαλλαγής των ποινικών ευθυνών των πολιτικών - υπουργών να μήν προσδοκούμε επιθυμητά αποτελέσματα για την τύχη αυτής της χώρας. Καλυνύχτα Ελλάδα

  33. Ηλίας Πορφυρός avatar
    Ηλίας Πορφυρός 31/12/2013 15:20:08

    Οι σχεδόν υπερήφανες δηλώσεις για επιτυχία του προγράμματος και η μη-δημόσια ομολογία της καταστροφικής του αποτυχίας έστω και ως υπονοούμενο, αυτή η τραγική τακτική ουσίας και επικοινωνίας, θα αποδειχθεί τροχοπέδη και για οποιαδήποτε κυβέρνηση στο μέλλον ίσως αποφασίσει να επαναδιαπραγματευτεί όντως συγκρουσιακά με τους δανειστές. Πετάμε μόνοι μας στο έδαφος και το τελευταίο διαπραγματευτικό μας χαρτί, την ύπαρξη του οποίου κατά καιρούς παραδέχονται σε δημόσιες αποστροφές του λόγου αλλά και επίσημες εκθέσεις τους οι ίδιοι οι δανειστές και το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα. Αφού λοιπόν το πρόγραμμα αποδίδει καρπούς και «στα κατάλληλα χέρια μπορεί να κάνει θαύματα» στο μέλλον καμία κυβέρνηση δεν θα έχει την ευχέρεια να το καταγγείλει ως αδιέξοδο και καταστροφικό που χρήζει άμεσα ριζικής διόρθωσης. Αυτό είναι κάτι που θα το λουστούμε όλοι μαζί τα χρόνια που έρχονται. Πραγματικά κρίμα. Περίμενα αν όχι ξερίζωμα των αδιέξοδων μνημονικών πολιτικών, τουλάχιστον όχι περαιτέρω θεμελίωση και ηθική νομιμοποίησή τους ως σωστά ή μονόδρομο. Από το «συναίνεση στο λάθος δεν μπορώ να δώσω» και στην αλλαγή μείγματος πολιτικής, φτάσαμε στην ενθουσιώδη στοχοπροσήλωση στο αδιέξοδο. Και καλούμαστε να πούμε και ευχαριστώ που δεν μας έχουν ισοπεδώσει τελείως.

  34. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 31/12/2013 15:26:08

    - Η Νέα Μεταπολίτευση με οδηγό το Σαμαρά μπήκε σε γερμανικό όχημα , με συνοδηγό τον αδηφάγο Σοφιστή , ταξίδεψε στους Μεgάλους επικοινωνιακούς αυτοκινητόδρομους ,και συντρίφτηκε πάνω στα Στουρνάρια...Ζωή σε μας...
    - Στη πολιτική όπως και στη ζωή η ελπίδα και η απογοήτευση , η δικαίωση και η διάψευση είναι αλληλοδιάδοχες...
    - Κάθε μέρα , κάθε γεγονός (π.χ διάγγελμα) το βεβαιώνει.
    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΝΕΑ ΕΛΠΙΣ
    Να την βρούμε ή να την εφεύρουμε...

    • juliet avatar
      juliet @ αρέλεγος 31/12/2013 18:22:47

      -Δεν υπάρχει πλέον ελπίς!
      Του φάνηκε φοβερό που ήτανε χωρίς ελπίδα .Είχε την αίσθηση πως οι άλλοι στο καφενείο τον κοιτάζανε κι άλλοι από το δρόμο σκέφτονταν και ψιθυρίζανε μεταξύ τους : ''Αυτός εκεί δεν έχει ελπίδα !'' Σα να ήταν έγκλημα αυτό. Σα να είχε ένα σημάδι πάνω του που το μαρτυρούσε .Σα να ήτανε γυμνός ανάμεσα σε ντυμένους.
      ......................................................................
      Ζητείται Ελπίς - Σαμαράκης

  35. κωστας τρικαλα avatar
    κωστας τρικαλα 31/12/2013 15:29:34

    Οσο ειναι ακομα το συστημα ΠΑΣΟΚ στην εξουσια περιμενουμε να δουμε ασπρη μερα? που ειναι η μια και μονη εξεταστικη κ. Σαμαρα? οσο για το πρωτογενες πλεονασμα προερχομενο απο ληστρικους φορους,διαλυση του κοινωνικου κρατους ,καθηστερησεις πληρωμων του δημοσιου (ανω των 7.5 δις...) και απειλες εως εκβιασμους για κατασχεσεις και κλεισιμο στην φυλακη φτωχων πολιτων αποτελει ανεκδοτο .......καλη χρονια σε ολους !

    • pythagorean avatar
      pythagorean @ κωστας τρικαλα 31/12/2013 17:34:46

      Κώστα από Τρίκαλα, πού είναι η αυτοδυναμία που είχε ζητήσει ο Σαμαράς? Με αναγκαστική συγκατοίκηση πώς θα διώξει το σύστημα ΠΑΣΟΚ από την εξουσία και πώς θα φέρει τη μια και μόνη εξεταστική?

      • κωστας τρικαλα avatar
        κωστας τρικαλα @ pythagorean 31/12/2013 19:58:49

        δεν πειθει οτι θα το κανε....απο οσα υποσχοταν εκανε ακριβως τα αντιθετα...υποταχτικος των γερμανων με την χωρα να οδευει σε πληρη αποσαρθρωση.....

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ κωστας τρικαλα 02/01/2014 20:13:08

          Εάν χρειαστείτε εγχείριση δώστε στον χειρούργο σας πλαστικό μαχαίρι και στον αναισθησιολόγο ματσόλα. Νομίζω αντιλαμβάνεστε την αναλογία.

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ κωστας τρικαλα 03/01/2014 03:19:30

      Όταν γίνετε εσείς υπουργός οικονομικών φτιάξτε πρωτογενές πλεόνασμα με χρήματα από τον Άρη. Μέχρι τότε όμως κάπως αλλιώς πρέπει να επανέλθει η ισορροπία

  36. NONOS avatar
    NONOS 31/12/2013 15:47:32

    Καλα υπάρχουν ακομη αφελείς που πιστευουν στα διαγγελματα και στις προκατ ευχες..ετσι για να βγούμε απ την υποχρεωση οτι κατι επρεπε να πουμε....ολα αυτα τα χρόνια οι εκαστοτε κυβερνωντες λενε κατι επειδη πρεπει να το πουν...ειναι σαν τα συλλυπητήρια στις κηδειες....πιο φως στο τουνελ και ποια αναπτυξη οταν χρωσταμε και τον αερα που αναπνεομε.....οι πραγματικοι ηγετες διοικούν δια του παραδειγματος και δια της πειθούς....αυτοι ολοι τους ειναι ακαταδεχτοι δε κατεβηκαν κοντα στο λαουτζίκο που πενεται..που κρυώνει...χθες ο τηλεβιβλιοπωλης αμφισβητησε και την κουλτουρα μας επειδη αναβουμε τζακια..ο αλλος ο πολλα υποσχόμενος σχηματισμος των αριστερων εκκατομυριούχων ασκει μονον κριτικη απο προτασεις αλλα λογια ν'αγαπιομαστε...και το ποπολο στιβαγμενο στις ουρες των εφοριων και των τραπεζών υπο τη δαμοκλεια σπαθη του υπερΘΕΟΧΑΡΗ περιμενει να γιορταση το νεον ετος με την ελπίδα του οτι κατι καλύτερο θαρθει...απο που ας μας το πουν κι εμας να αναθαρρήσουμε λιγο απ την αιθαλομιχλη που πνιγει τις ψυχες μας.......

  37. νικος avatar
    νικος 31/12/2013 16:46:30

    Μηπως μπορειτε να ανεβασετε σε βιντεο το περσινο πρωτοχρονιατικο μυνημα του Α. Σαμαρα ?

  38. Στέλλα avatar
    Στέλλα 31/12/2013 16:49:46

    http://www.youtube.com/watch?v=0_gv5N8vOD8

  39. dim avatar
    dim 31/12/2013 18:06:01

    “Η θετική προοπτική που ήδη διαφαίνεται, είναι ότι τελειώνει η εποχή της Τρόικας όπως την ξέρουμε και μεταβαίνουμε σε μια κατάσταση αυστηρών ελέγχων που όμως δεν θα έχουν χαρακτηριστικά εμμονών αλλά θα υπόκεινται σε θεσμικούς ορθολογικούς κανόνες”.

    Αυτή είναι όλη η ουσία... Ο οδικός χάρτης έχει ήδη καθοριστεί και ξεκινάει ήδη με το τέλος του 2013 και τον ερχομό του 2014

    Α) Ήδη νομοθετήσαμε μονομερώς με την ανοχή της τρόικας

    Β) Έχει εξασφαλιστεί η επίτευξη ενός σημαντικού πρωτογενούς πλεονάσματος (άνω των 800 εκατ. ευρώ) για το 2013, για το οποίο εγώ προσωπικά δε ξέρω κανέναν λογικό και με στοιχειώδη παιδεία Έλληνα να μη καταλαβαίνει πόσο σημαντικό είναι αυτό, αφού ακριβώς εξαιτίας αυτού του πλεονάσματος θα γίνουν εντός του2014 τα τρία παρακάτω πολύ σημαντικά πράγματα:

    Γ) Θα υπάρξει άμεση αποκατάσταση ορισμένων εκ των αδικιών (70% επι 800 εκατ. = 560 εκατ. ευρώ)

    Δ) Θα ενεργοποιηθεί η απόφαση του Νοεμβρίου 2012 για την διασφάλιση της βιωσιμότητας του χρέους.

    Ε) Έχοντας βιώσιμο χρέος και πρωτογενή πλεονάσματα, οι αγορές ανοίγουν και πάλι, και άρα από τον Ιούνη του 2014 τελειώνει το μνημόνιο, μας κουνάει μαντήλι η τρόικα, και φεύγουν ο Αλέξης με του Αεροψεκασμένους στις παραλίες να παίξουν με τα κουβαδάκια τους, αφού το παραμυθάκι με το μνημόνιο – αντιμνημόνιο θα είναι πια παρελθόν...

    Τότε, και αφού έχει εξασφαλιστεί και σταθερό οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον (με τον Αλέξη και τους Ψεκασμένους να έχουν πια ρόλο κομπάρσου, και τη ναζιστική εγκληματική οργάνωση πίσω από τα κάγκελα), θα έρθουν οι επενδύσεις, και θα στηθεί σε στέρεα βάση ένα νέο παραγωγικό μοντέλο, που θα φέρει σιγά σιγά θέσεις εργασίας, και καλύτερες αμοιβές σταδιακά.

    Αν ξεφύγουμε από τα δόντια των λαϊκιστών, θα έχουμε επιτέλους μια Ελλάδα ελεύθερη και δυνατή, που θα στηρίζεται στις δικές της δυνάμεις.

    Έτσι έρχεται η ανάκαμψη, με συγκεκριμένα βήματα, και όχι με το να λαϊκίζουμε και να τάζουμε στους πάντες τα πάντα. Όποιος περιμένει να ακούσει ότι θα βρουν δουλειά μέσα σε ένα χρόνο 600 χιλιάδες άνεργοι, ή ότι θα ανέβουν οι μισθοί του 20% ή ότι θα μειωθεί η φορολογία ας ακούσει το (λάθος) μηνυμα της λαϊκιστικης κομπανίας «Αλέξης και Σία»...

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ dim 01/01/2014 01:26:56

      Μπας και είσαι ο Σαμαράς ; Αλλοιώς δεν μπορώ να πιστέψω ότι.... πιστεύεις αυτά που γράφεις.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Βασίλης 02/01/2014 20:14:59

        Επειδή δεν είχα ποτέ έξεις και εθισμούς, μόνο κατανόηση μπορώ να δείξω στους μιρλολάγνους.

      • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Βασίλης 03/01/2014 03:21:20

        Όντως, είναι αδιανόητο να μην πιστεύει κανείς ότι μπορούν να βρουν δουλειά 600.000 άνεργοι σε ένα χρόνο

    • George Ν avatar
      George Ν @ dim 04/01/2014 10:27:59

      "Τότε...θα..." Μόνο που μάλλον δεν θα υπάρξει το "Τότε". Τα πράγματα γίνονται σειριακά μόνο όταν ο χρόνος είναι άπειρος. Η λεπτομέρεια είναι ότι ποτέ δεν ήταν, επομένως Game Over.

  40. ΕΠΙΤΙΜΟΣ_ΙΔΑΧ18 avatar
    ΕΠΙΤΙΜΟΣ_ΙΔΑΧ18 31/12/2013 19:33:02

    Αγαπητέ κ. Ψάλτα, δεν καταλαβαίνω *εσάς* γιατί σας ενοχλεί το ότι "κανείς δεν πειράζει τους χιλιάδες διορισμένους συμβασιούχους του Παυλόπουλου", όταν εμένα, έναν απορριφθέντα του Παυλόπουλου, δεν με ενοχλεί.

    Οι δεκάδες υπάλληλοι ΙΔΑΧ τους οποίους γνωρίζω στο ΑΠΘ έχουν όλοι διδακτορικό και παράλληλα με τα διοικητικά τους καθήκοντα κάνουν και έρευνα. Οι νέοι αυτοί επιστήμονες, αν δεν ήταν ο "τρισκατάρατος" Παυλόπουλος, θα είχαν φύγει στο εξωτερικό από το 2004. Αυτή την Ελλάδα θέλετε, αφαιμαγμένη από την αφρόκρεμα του επιστημονικού της δυναμικού;

    Αυτή πιστεύετε ότι είναι η άποψη και η θέληση του Σαμαρά για τους νέους επιστήμονες, να φεύγουν, όσο περισσότεροι, τόσο καλύτερα; Ή μήπως συμπλέετε και σεις με το μείζον σχέδιο της Ευρώπης, μαζί με την γή, τα κεφάλαια και τα 'φιλέτα', να αρπάξει και το επιστημονικό μας δυναμικό;

  41. τάσος avatar
    τάσος 31/12/2013 19:37:16

    ο νέος χρόνος να φέρει υγεία, ευτυχία, σεξουαλική μακροημέρευση και αυτοδυναμία στο πασόκ και 180 έδρες. να καούνε και τα κάρβουνα. χρόνια πολλά σε όλα τα πασόκια. άιντε και του χρόνου λέμε.

    http://www.youtube.com/watch?v=fFaljbyX1WY

  42. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 31/12/2013 20:53:00

    Εὐχαριστώ tak,οἱ Θερμοπύλες εἶναι γιά λίγους,σέ πιστεύω ὅτι τίς φυλάει,δέν ὑπάρχει ἄλλος νά τίς φυλάξει.
    Καλή χρονιά εὔχομαι μέ ὑγεία.

  43. Δαβίδ από Χαλκίδα avatar
    Δαβίδ από Χαλκίδα 31/12/2013 21:16:25

    Χρόνια πολλά σε όλους από την Εύβοια.

    Η πράσινη Εύβοια συνήθως, η μπλε Εύβοια σπανιότερα πρασινομπλέ αν βάλεις και τους δυο το 2012 πάντα στήριζε τα δυο κόμματα που συγκυβερνούν .Παρά την ανεργία, την υπανάπτυξη της υπαίθρου και του τουρισμού κανένα παράπονο δεν πρέπει να έχουν από εμάς ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος.Συστηματικά βγάζαμε τους βουλευτάδες τους που μας έταζαν πολλά κάθε φορά και μετά κάνανε καριέρες σαν υπουργοί, Κεδίκογλου για εσάς λέω.

    Καλή χρονιά λοιπόν Αντώνη Σαμαρά.Εσύ εκεί που είσαι θα έχεις καλή χρονιά δεν έχω αμφιβολία.Όπως και όλοι οι 300 βουλευτάδες δεν παίρνουνε λίγα θα αντέξουν.

    Αλλά άκου αυτό που σου λέω μετά λύπης μετά το διάγγελμα σου- η ανεργία και τα χαράτσια στα σπίτια που με κόπο χτίσαμε με κουράσανε τόσο που στις εκλογές θα αφήσω να μιλήσουν οι άλλοι εγώ ευθύνη δεν παίρνω αν ο χάρτης γίνει ροζ -μαύρος κόκκινος ή κίτρινος . ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ,ΓΕΡΑΣΑΜΕ, φτάνει πια με τη δημοκρατία σας .

    Χρόνια πολλά και βγάλτε πέρα μόνοι σας στη βουλή όπως τα βγάζουμε πέρα μόνοι στη ζωή.

  44. George avatar
    George 31/12/2013 22:40:05

    Πρέπει μεγάλα τμήματα του δημοσίου να περάσουν στον ιδιωτικό τομέα και συντάξεις γήρατος σε 40ρηδες και 50άρηδες να διακοπούν με αντίστοιχη φοροελάφρυνση. Ο πολίτης ως καταναλωτής υπηρεσιών αλλά και αυτός που πληρώνει πρέπει να έχει δικαίωμα επιλογής από το που θα αγοράσει τις υπηρεσίες. Dead simple

  45. constantinos avatar
    constantinos 31/12/2013 22:45:42

    Tα σωστα μηνυματα θα σου τα πουν ο Τσιπρας ο Καμμενος απο την Γαλλια και ο Μιχαλολιακος απο τον κορυδαλλο. Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω.

    • Δαβίδ από Χαλκίδα avatar
      Δαβίδ από Χαλκίδα @ constantinos 01/01/2014 04:35:38

      Τι δε καταλαβαίνεις ; Aποχή, κανέναν δεν θα ψηφίσω.
      Ας ψηφίσετε όλοι εσείς οι υπόλοιποι που είστε έξυπνοι.Αλλά τέρμα τα φιλικά χτυπήματα στην πλάτη από τους Νεοδημοκράτες βουλευτές και τα κάντε κουράγιο.

      Άντε καλή χρονιά σου και καλά μυαλά και μη ξεχάσεις να ψηφίσεις και για μένα όποιον θες.

  46. Πανέξυπνη avatar
    Πανέξυπνη 01/01/2014 00:01:23

    Καλή Χρονιά. Υγεία και χαρά σε όλους.
    Οι φίλοι να μας χαίρονται κι οι εχθροί μας να μαραίνονται!

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/01/2014 00:50:03

    Θα τα λύσει όλα ο Αλέξης...χικ!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Strange Attractor 02/01/2014 20:17:14

      Νασντράβια! Πάντως ο Νάσος ήδη κάνει προγραφές για τα γκούλαγκ στο φέης, πρέπει να ήταν δυνατό ότι ήπιε τις γιορτές.

  48. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 01/01/2014 01:21:55

    Καλή και αυθόρμητη ανάλυση...ομολογώ ότι με εξέπληξε ευχάριστα...ελπίζω την επόμενη φορά να παραμερίσετε τα όποια προσχήματα επιβάλλουν ανεκτικότητα πρός τον Πρωθυπουργό και το περιβάλλον του....Είναι πλέον Ηλίου φαεινότερον ότι το "κοστούμι" είναι πολύ μεγάλο για το συγκεκριμένο "εκτόπισμα"...Καλή Χρονιά!

  49. factorx avatar
    factorx 01/01/2014 15:03:09

    Καταρχην μπερδεύεις σχολιαστές , με ευκαιριακούς συνεργάτες και μόνιμους. Με τον strange για παράδειγμα παραμένουμε αδέλφια, απλά λέγινε μια παρεξήγηση που ίσως έφταιγα εγώ, ήθελε να εκφραστει και απο δικό του μέσο και καλά έκανε. Ο Προφήτης είναι ειδική περιπτωση. Οι άλλοι σχολιαστές κι αυτοί που αναφέρεις και άλλοι περισσότεροι που δεν αναφέρεις έφυγαν επειδή διαφώνησαν με την στήριξη Σαμαρά. Ο καθένας πληρώνει τις επιλογές του κι εγώ τις δικές μου. Κι ελπίζω ότι θα ξανασυνταθούμε όλοι μια μέρα ξανά για ένα ένα καλύτερο μέλλον. Κακία δεν κρατώ σε κανέναν και ξέρω πως ούτε μου κρατούν.Μόνον ένα αποδείχτηκε ελεεινός κομπλεξικός και θα σας τον αποκαλύψω άλλη φορά, όχι μέρα που είναι

  50. melissa avatar
    melissa 02/01/2014 12:06:12

    χρ'ονια πολλά σε όλους.
    Το μήνυμα ήταν όντως λάθος και θα συμπληρώσω το γνωστό "το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού"

  51. Ηλίας Κατσής avatar
    Ηλίας Κατσής 02/01/2014 14:57:03

    Μ' ΑΨού κι ΑΨού ο νερουλάς του ΣΥΡΙΖΑ μαύρο νερό στο μύλο της αστάθειας ταις ευχαίς κτητόρων.

  52. TopGunZ avatar
    TopGunZ 02/01/2014 20:53:26

    Φυσικά και ήταν λάθος. Έπρεπε να πάρει ένα μακέτο του μνημονίου και να το σκίσει με τα δόντια και μετά να πάρει ένα σακί με σοκολατένια φλουριά και να τα πετάει αριστερά και δεξιά. Άκρως γοητευτική σημειολογία για τον φυγόπονο νεοέλληνα.

  53. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 03/01/2014 01:27:41

    Καλη χρονια με υγεια.
    Μετα το (σχεδόν βεβαιο) μνμ των Ευρωεκλογών, η ΝΔ θα εχει ένα μικρο χρονικο περιθώριο να διορθωσει καποιες λανθασμένες επιλογες. Αν δεν το εχει κανει μεσα σε ένα χρονο, θα φτασει σε ποσοστα ΠΑΣΟΚ (και βγαλε) στις επομενες Βουλευτικες εκλογες.
    Προς το παρον .....ψυχραιμια....

  54. Εμείς στο Νότο avatar
    Εμείς στο Νότο 03/01/2014 07:41:52

    Πίσω απ΄το θριαμβευτικό κι αμφίβολο χαμόγελο της εύθραυστης …επιτυχίας, κρύβεται η επίγνωση της απόγνωσης που προκαλούν οι άτολμες και καταστροφικές, κατ΄εντολήν επιλογές σου.
    Τρέμω την ώρα που οι ...παιδικές δικαιολογίες και οι διάτρητες αυταπάτες σου θα διαλυθούν και θ΄ αντικρύσεις τον εαυτό σου με ξύπνια συνείδηση, μακριά από υστερόβουλους κόλακες και υστερικούς θυμιατοφόρους … Αν έχεις ζωντανή ψυχή κι αν δεν ερμηνεύεις ψυχρά ξένους ρόλους , θα υποφέρεις σύντομα πολύ σκληρά και τότε, καμιά πλουμιστή, ξεφτισμένη ….πορφύρα κανενός Ρομπάϊ, δε θα μπορεί να σε παρηγορήσει… Θα μοιάζει δε όλο αυτό τόσο πολύ με προδοσία, που δεν μπορώ να φανταστώ πιο χρυσοσκονισμένο ψέμα, θα καταφέρει να το κρύψει. Όχι από εμάς που ξέρουμε πολύ καιρό τώρα, αλλά από σένα που επιμένεις ''ν΄αγνοείς''…..
    Καλή σου νέα χρονιά, με ολική ανατροπή, με σένα στο τιμόνι της Αργούς ή και χωρίς….. Αρκεί ν΄αλλάξει η ρότα.
    Να είσαι πάντα καλά.

    • aris avatar
      aris @ Εμείς στο Νότο 03/01/2014 20:49:20

      Oταν το κάνεις για πρώτη φορά ντρέπεσαι. Τ δεύτερη λιγάκι. Μετά την τρίτη σ΄αρέσει . Απ' την τέταρτη και πέρα είσαι πλέον επαγγελματίας. Το ψέμμα αυτή τη φορά άρχισε με τη μετάθεση της σφαγής μέσω νέων χαρατσιών γιά μετά τις Ευρωεκλογές. Μετάθεση ακόμα και των προγραμματισμένων επισκέψεων της τρόικας. "Αναγνώριση" απο τους Γερμανούς του "πλεονάσματος" . Στημένη "επιστροφή στις αγορές" για 3-4 δις με "συνενοημένο χαμηλό επιτόκιο". Και "υπόσχεση" Μέρκελ για επιμήκυνση, δήθεν βιωσιμότητα χρέους. Ολα αυτά πριν τις εκλογές ακριβώς όπως το "Λεφτά υπάρχουν" ή το άλλο ανέκδοτο "επαναδιαπραγμάτευση μνημονίου". Μετα την απομάκρυνση απο τις κάλπες, ουδεν λάθος αναγνωρίζεται...
      Ομως έχουν γνώσιν επιτέλους οι φύλακες?

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ aris 03/01/2014 22:54:49

        Τό πρόβλημα εἶναι ὅτι καί πρίν τήν προσέγγιση στίς κάλπες,οὐδέν λάθος ἀναγνωρίζεται...

        • aris avatar
          aris @ Κυθήριος 03/01/2014 23:37:03

          Σαφώς αγαπητέ Κυθήριε, αν πηγαίνεις στις κάλπες πιστεύοντας αυτά που σου λένε στην προεκλογική περίοδο.
          Αν δεν πιστεύεις αυτά που σου υπόσχονται οτι θα κάνουν για να παρασύρουν τα "πρόβατα" που είπε κι ο Πολύδωρας σε μια έκρηξη ειλικρίνειας, αλλά ψηφίζεις με κριτήριο τον δικό σου στόχο, ήτοι να τιμωρήσεις με την ψήφο σου τους ενόχους και μετά τις εκλογές να δείς ποιόν πρέπει πλέον να στηρίξεις, τότε , ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ και δεν γίνεσαι ποτέ κοψοχέρης όχι διότι βρήκες τον τέλειο, αλλά διότι τιμώρησες τον κακό μένοντας με το "μη χείρον".

      • Εμείς στο Νότο avatar
        Εμείς στο Νότο @ aris 04/01/2014 06:59:20

        ''΄Ομως έχουν γνώσιν επιτέλους οι φύλακες?''
        Αν ούτε και τώρα αγαπητέ Άρη δεν απέκτησαν γνώση οι ...φύλακες, με τα παιδιά τους διωγμένα κι εξόριστα, με τις δουλειές τους χαμένες, με την αξιοπρέπειά τους ποδοπατημένη, με τη ζωή τους λεηλατημένη και την πατρίδα τους υπόδουλη, τότε πια δε μιλάμε για ''φύλακες'', μα για ανάξιους δούλους που τους αξίζει απόλυτα η μοίρα του άβουλου σφαχτού. Δεν υπάρχουν βολικές δικαιολογίες, ούτε ελαφρυντικά τώρα πια.
        Ή θα γυρίσουμε τη σελίδα, ή θα μας θάψουνε για πάντα οι βολεμένοι ''προύχοντες'' και οι διεφθερμένοι τους στρατοί.

  55. Mr Bluff avatar
    Mr Bluff 03/01/2014 15:24:12

    Εύγε. Για πρώτη φορά θέσατε τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων. Τα αντίθετα απ΄όσα περιμέναμε έκανε ο Σαμαράς και δεν ανφέρομαι μόνο στ οικονομικά αλλά και στα εθνικοιδεολογικά. Αγκάλιασε και ξέπλυνε το Πασόκ, υποκλίθηκε μέχρι αηδίας στους ΜΕΓΚΑλους νταβατζήδες και πολέμησε ό,τι υπήρχε δεξιότερα της ΝΔ. Ων νεοδημοκράτης με πείραξε πάρα πολύ ο διασυρμός του σηδεροδέσμιου Μιχαλολιάκου με κουκουλοφόρους των εκάμ. Μου προξένησε μεγάλη συμπάθεια και θα ψηφίσω χ.α χωρίς αναστολές. Δεν περιμένω πια να αλλάξει η ΝΔ. Το περίμενα όταν ψήφισα Σαμαρά τον Νοέμβριο του 2009. Τέλος οι ψευδαισθήσεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.