30/09/2008 22:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Κώστα μου, δυστυχώς χάσαμε»

 

________________________________________________

Δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς ότι ο Ρουσόπουλος και οι δυνάμεις που εκπροσωπεί, «έκαψαν» τελικά τον Καραμανλή.

Ενώ όμως το πρόβλημα πηγάζει από τον ίδιο τον Καραμανλή, η προπαγάνδα λέει ότι ο μόνος που μπορεί να λύσει το πρόβλημα είναι ο .... Καραμανλής.

Ο μαθητής του Γκαίμπελς, αλλά με μεγαλύτερο προϋπολογισμό, έστησε το σκηνικό ότι όλοι στην Ν.Δ. είναι άχρηστοι και ευτυχώς που έχουμε το Καραμανλή που με τις σοφές συμβουλές του Θόδωρου φτιάχνει τα πάντα.

Πλήρης εικονική πραγματικότητα, αλλά όχι και τόσο για τον κοσμάκη. Φτιάχτηκε ειδικά για τον Καραμανλή. Σερβιτόρος με λευκό πουκάμισο και πετσέτα στο χέρι, ο Λούλης. Στην κουζίνα διάφοροι μάγειροι ετοίμαζαν δημοσκοπήσεις για όλες τις ώρες και για ένα στομάχι.

Βέβαια κάποτε το κουτάλι κτύπησε πάτο. Τότε ξεκίνησαν και τα κτυπήματα για το ρεφάρισμα. Όσο δυσκόλευε η κατάσταση τόσο ντόπαραν τον αρχηγό να φορτώνεται επάνω του τα πάντα.

Έτσι φτάσαμε στην κορυφαία (τέλος πάντων) πολιτική εκδήλωση της χρονιάς, στην ΔΕΘ, όπου  βάλανε τον Πρωθυπουργό της χώρας να υπερασπίζεται μία εθνική συμβολαιογράφο και μία πλούσια δημοσιογράφο που έπαιρνε 360.000 € το χρόνο ενώ τα κιλά ήταν για 36.000 € και πολλά λέω.

Και όταν χάθηκε κι αυτό το κόλπο, είπαν ας φωνάξουμε τώρα όλο το κόμμα να βγάλει τον σκασμό γιατί διαφορετικά ......

Και ήρθε το δράμα μέσα σε δύο ημέρες.

Τώρα το επόμενο ποντάρισμα πρέπει να είναι ακόμη μεγαλύτερο ώστε να ξεβγάλουμε όλη τη χασούρα και να βγει και κέρδος.

Και φυσικά όταν ο Θοδωρής πείσει τον αρχηγό να κάνει τις εκλογές, διαγράφοντας κανα δυο ακόμη βουλευτές, εκείνο το μαύρο βράδυ θα γυρίσει και θα πει «Κώστα μου χάσαμε».

Δυο δυνατότητες έχει λοιπόν μπροστά του ο Καραμανλής. Είτε ριζικό ανασχηματισμό της κυβέρνησης, του περιβάλλοντός του και του ...εαυτού του, είτε επαναφορά των διχαστικών διλημμάτων και εκλογές.

Μόνο που το 2008 δεν είναι 1988, ούτε καν 2004. Και ο ίδιος ο Καραμανλής κινδυνεύει πλέον να περάσει στην ιστορία όχι και με τις καλύτερες των εντυπώσεων. Και επιπλέον ως ο τρίτος ηγέτης μετά τον αείμνηστο θείο του και τον Μητσοτάκη που άνοιξε τον δρόμο στο ΠΑΣΟΚ.

Γάιδαρος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. τοτης avatar
    τοτης 30/09/2008 22:32:25

    citizen kane όχι άλλο προπαγάνδα υπέρ του ΠΑΣΟΚ

  2. densa avatar
    densa 30/09/2008 22:34:38

    Γάιδαρε κάνε και μια πρόβλεψει θα πέσει ή δε θα πέσει; Έχεις πλάκα στην ανάλυση ! Ιδιαίτερα στο "Είτε ριζικό ανασχηματισμό της κυβέρνησης, του περιβάλλοντός του και του …εαυτού του" καλά μην γκανίζεις και πολύ !

  3. ερτ avatar
    ερτ 30/09/2008 22:38:39

    συνεχίζετε το έργο σας

  4. tipotas avatar
    tipotas 30/09/2008 22:42:20

    Γιατί έχετε ποοεξοφλήσει εκλογές και ήττα ;πως είστε τόσο απόλυτοι;υπάρχει καμιά πληροφορία να το παίξουμε να πάμε ταμείo;
    Ρε σείς εδώ καταρέει το τραπεζικό σύστημα καταστρέφεται κόσμός,ο πρωθυπουργός βγαίνει και καθυσησυχάζει τον κόσμο,το χρηματηστήριο χθες βούτηξε,ο κόσμος ψάχνεται για την επόμενη μέρα και εσείς φαγωθήκατε με το πέφτει δεν πέφτει.
    Και άντε καιέπεσε και γίνονται εκλογές και χάνει η ΝΔ και βγαίνει ποιός ;και θα μας κάνει τι; και εμείς θα καταλάβουμε την διαφορά υπέρ μας ή πάλι την επομένη των νέων εκλογών ξανά μανά ;,να η μία λαμογιά ,να η άλλη λαμογιά ,νέοι κούκλοι στις οθόνες και νέα μοναστήρια και κουμπάροι και εμείς πάλι απέξω στην μιζέρια μας.
    Αντι να γίνεται σεισμός γιατί τα λαμόγια δεν πάνε μέσα και συνεχίζουν το έργο τους γράφοντας στα παλαία τους υποδήματα την όποια εξουσία ,εσεις το χαβά σας.
    ΗΜΑΡΤΟΝ ,ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ

  5. Factorx avatar
    Factorx 30/09/2008 22:46:45

    @densa, αφου είσαι ο ίδιος με τον ανώνυμο 1. νομίζεις οτι θα μας μπερδέψεις;

  6. mpros avatar
    mpros 30/09/2008 22:50:07

    γάιδαρε factorx Η ΝΔ είναι λαϊκό κόμμα και δεν φοβάται τους εκβιασμούς. Ότι και να κάνετε είσθε παρελθόν. Factorx είσαι αιχμάλωτος του καταναλωτισμού και θα στηρίζεις έμμεσα και εσύ τη ΝΔ

  7. Factorx avatar
    Factorx 30/09/2008 22:50:57

    Ο Anonymous που τα βρίσκει αυτά «αηδίες ντροπή εμφανίζεται στο μπλογκ και ως «ψωμάς», «κυριακος» και «πειναλέων» .

    Παρακαλώ να επιλέξει μόνο ένα ψευδώνυμο για να μην μπερδεύονται οι αναγνώστες και νομίζουν ότι είναι πολλοί οι οπαδοί του Μαξίμου

  8. tv avatar
    tv 30/09/2008 23:06:10

    Για να μπορέσουμε να αναλύσουμε την κρίση πρέπει να εξετάσουμε αν συνδεεται με κάτι συγκεκριμένο, αν αυτό δεν φανεί η κρίση θα πρέπει να απορριφθεί, ασαφής κρίση δύσκολα υπάρχει.
    Γενικότερα, στην πραγματικότητα το πραγματικό είναι πάντα ταυτόσημο με το λογικό και το χρήσιμο, τα υπόλοιπα είναι περαστικές στιγμές της συνολικής πραγματικότητας που όμως συνδέονται με το ουσιώδες, έτσι καθίσταται σαφές ότι το ουσιώδες διαθέτει, όταν υπάρχει, σκοπό.

  9. theo avatar
    theo 30/09/2008 23:07:16

    Με απόλυτη σιγουριά λέω, αν από όλους όσους γράφουν στο μπλόγκ γινόταν μια κυβέρνηση "ενότητας", το λιγότερο που θα μπορούσε να γίνει το ρωμείκο θα ήταν - για να μην πούμε Ελβετία - τουλάχιστον καντόνι της Ζυρίχης.
    Ακόμη και στους τιμητές της νουδούλας της τοσοδούλας διακρίνονται ικανότητες μεγάλες και ιδεαλισμός εμπεριστατωμένος από τα καλόπαιδα που την βγάζουν βόλτα στα ημερολόγια. Για τους αριστερούς ούτε λόγος. Υπάρχουν παιδιά με κότσια εδώ μέσα.
    Γιατί ορέ δεν γινόμαστε επιτέλους Πολίτες; Γιατί μας διαιρούν προκειμένου να βασιλεύσουν και σκύβουμε το κεφάλι σαν ατιμασμένα όρνια; Αύριο θα είναι αργά παιδιά. Η ζωή είναι μία, μοναδική κι είναι εδώ στο μέσα του καθένα μας. Αιντε ξεκολλάμε
    επιτέλους...

  10. Γιαννης avatar
    Γιαννης 30/09/2008 23:13:12

    Είναι κόλπο της Ν. Δημοκρατίας για να υπάρχει συνομοσιολογία και να πάμε σε εκλογές όπου ο καραμανλής θα υποστηρίζει ότι τον έριξαν τα συμφέροντα, οι Αμερικάνοι, η Ντόρα (και ο Ντοναλντ Ντακ)

  11. salmonellas avatar
    salmonellas 30/09/2008 23:24:15

    Exaireto expose, bravo gia tin perigrafi tou virtual reality. Oloi oi igetes yfistantai kapoia morfi aftou.

  12. aris avatar
    aris 30/09/2008 23:45:04

    με τον theo
    πρέπει να πάψουμε να είμαστε κλακαδόροι και να ξαναγίνουμε πολίτες, να σταματήσουμε να καταπίνουμε αμάσητα ότι μας σερβίρει όχι μόνο ο κάθε επητήδειος αλλά και ο εαυτός μας ο ίδιος κάποιες φορές από κεκτημένη ταχύτητα
    έβλεπα πριν τον Λαζόπουλο, ο καημένος ο Καραμανλής που δεν αντιλαμβάνεται την κοινωνία και η κοινωνία τον εμπιστεύτηκε και μπορεί να τον συγχωρέσει και δώστου χειροκρότημα από κάτω οι νεοέλληνες στον πονηρό τον γύφτο...
    τι να σε κάνω ρε Λαζόπουλε σε ξέπέρασε και σένα η πραγματικότητα
    δεν σε χρειαζόμαστε ούτε για να γελάμε πλέον
    για παράδειγμα γέλασα με την καρδιά μου σήμερα με το θέατρο της επικαιρότητας
    εκεί που τα παγαλάκια λέγαν ότι υπάρχει μόνο μια σφαίρα κι αυτή για τον Τατούλη, τους εμφανίζεται ο Δαϊλάκης (χικ χικ κατά τον Τράγκα) και τους θυμίζει πως με τσαμπουκάδες και θεατρινισμούς δεν γίνεται πολιτική
    νά σου κι ο Σαλμάς από κοντά να δηλώνει πως σαφώς και υπάρχουν πολιτικές ευθύνες για το Βατοπαίδι, κάποιοι υπουργοί υπογράψαν
    να τον διαγράψουν κι αυτόν? αμάν και την χάσαμε τη κουτάλα
    νά σου λοιπόν η διορθωτική κίνηση από τον βουλευτή, ¨ενοούσα τους υπουργούς του πασοκ"
    χαχαχαχα!!!!

  13. Ενεός avatar
    Ενεός 30/09/2008 23:45:30

    Ποτέ δεν ήμουν οπαδός των συνωμοσιών.
    Μερικά εύλογα ερωτήματα όμως ζητούν απάντηση.

    Γιατί τον Ρουσόπουλο χτυπάνε αλύπητα δύο "υπόδικοι" ιδιοκτήτες ΜΜΕ;;;;
    Ο Κοντομηνάς και ο Αναστασιάδης;;;
    Γιατί ανάγκασαν την Ζαχαρέα να παραιτηθεί λόγω "ηθικού ασυμβίβαστου";;;
    Όταν εργαζόταν στον ALPHA δεν υπήρχε το "ηθικό ασυμβίβαστο";;;
    Ο Κοντομηνάς τι ήθελε από τον Ρουσόπουλο και δεν του το έκανε;;;;
    Γιατί η επίθεσή Κοντομηνά σε Ρουσόπουλο ξεκίνησε μετά τις ποινικές διώξεις που άσκησε στον πρώτο ο εισαγγελέας;;;;
    Τι ήθελε ο Κοντομηνάς από τον Ρουσόπουλο;;; να επέμβει στον εισαγγελέα;;;;



    Ο Αναστασιάδης δεν μετέφερε και κατέθεσε στην τράπεζα τα μαύρα 5 εκ., ο ίδιος δεν ήταν ο κομιστής του DVD;;;;;
    Γιατί ο Αναστασιάδης θεωρεί τον Ρουσόπουλο υπεύθυνο για τις δικαστικές του περιπέτειες;;;
    Τι ζητά από τον Ρουσόπουλο;;;

    Κάθε απάντηση δεκτή.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/09/2008 23:45:37

    βρίζετε, δεν βρίζετε, το ίδιο κάνει. Πείτε με Πασόκο ή σεϊχουλισλάμη, επισης αδίαφορο.

    Σίγουρα δεν φταίει ο ΚΚ ο β' για την διεθνή οικονομική κρίση (ο Σημίτης φταίει). Σίγουρα δεν είναι ο πρώτος πολιτικός που άλλα τάζει και άλλα κάνει.

    Ωστόσο δεν έχω δει σκεπτόμενο άνθρωπο (και με το συμπάθειο και επιχειρηματία - πλην του Χ, του Ψ και του Ζ) που να μην λέει ότι τα έχουν κάνει ολίγον μουσκεμα, ότι είναι ολίγον ανίκανοι στην διαχείριση και, αν όχι περισσότερο, σίγουρα όχι λιγότερο «άρπαγες» από τους προηγούμενους. Όσο για ύφος...

    Σήμερα, 30/9/08, με τον κόσμο ανω κάτω, άκουσα ότι μιλάνε για «επικοινωνιακή στρατηγική». Το καράβι είναι σε ύφαλο και μπάζει, και συζητάνε ποιος πρέπει να πει το ΣΟΣ. Έλεος.

  15. theo avatar
    theo 30/09/2008 23:47:49

    Βαδίζουμε μαζί στον ίδιο δρόμο, μα τα κελιά μας είναι χωριστά... Τα κάγκελα όμως πάλι μαζί θα χρειασθεί να ενωθούμε για να γκρεμισθούν. Δεν νομίζω ότι στο μπλογκ υπάρχει έστω και ένας αφελής δεξιούλης που να'χει "Θεό" του τον Αλογοσκούφη, Ρουσόπουλο και Λιάπη, ούτε επίσης ένας ή μία πασόκος που να πιστεύει ατράνταχτα ότι ο George είναι η λύση στις ανάγκες μας και ο Βαγγέλης η γιατρειά για τα δεινά μας. Τόσο επίπεδο πια πιστεύω - θέλω να πιστεύω- ότι υπάρχει στα παλικάρια που φοιτούν στα τέρμινα δώθε μέσα...

  16. Alina avatar
    Alina 30/09/2008 23:48:22

    Eυτυχως, Τεο, που χαρη στο καντονι της Ζυριχης ξυπνησατε και ξαφνικα διαπιστωσατε οτι σας κλεψανε το παπλωμα.
    Αντε ξανα στη δουλεια παιδια με τραγουδι και χαμογελο στα χειλη

  17. aris avatar
    aris 30/09/2008 23:54:01

    Ενεός κουτοπόνηρα τα ερωτήματα που θέτεις
    αν πχ ρωτούσες και γιατι το αλτερ του κουρή δεν είναι το ιδιο αντικειμενικό με τον ρουσόπουλο τότε θα δικαιούσουν απάντηση
    τώρα μια μόνο απάντηση μπορεις να πάρεις:
    γιατί τσατίστηκαν με τα πλαστά τιμολόγια του κουρή που του χαριστήκαν

  18. tiramola avatar
    tiramola 30/09/2008 23:58:02

    @Ενεός
    και εγω δεν ειμαι υπερ των συνωμοσιων...
    Αντι ομως να βασανιζεσαι με τον καθε επιχειρηματια μηπως να ρωτησεις ποιος αποφασισε για τις ανταλλαγες και πως η αντικειμενικη αξια των οικοπεδων φιλετων εκτοξευτηκε?
    Καθεσαι και ασχολεισαι με τον Κοντομηνα την ωρα που αυτοι που ψηφισες για αντιπροσωπους σου στη βουλη αποδειχθηκαν κτηματομεσιτες και μαλιστα με περιουσια που ανηκει σε ολους?
    Αλα θα μου πεις , ο καθενας βλεπει οτι θελει ή οτι τον συμφερει...

  19. tv avatar
    tv 01/10/2008 00:01:34

    theo, η γενικότερη κρίση ξεπερνάει τα πρόσωπα, αυτό δεν είναι δύσκολο να το διαπιστώσεις, αν σκέφτεσαι!. Επομένως, το ζητούμενο σήμερα είναι το πέρασμα στην ομαλότητα.
    Για να γίνει αυτό πρέπει καταρχήν μέσω της υπάρχουσας πολιτικής δομής, αλλά και των ίδιων κομματικών συσχετισμών, κατά προσέγγιση, να διευκολυνθεί μια νέα αστική ανανέωση.
    Η άσκοπη κατανάλωση χρόνου και το πρόσκαιρο δεν ωφελεί κανέναν.

  20. theo avatar
    theo 01/10/2008 00:08:07

    Αν αρχίσουμε να μιλάμε για Βόμβες και πιστολιές, λέτε να πλακώσει η αλήστου μνήμης αντιτρομοκρατική του Χρυσοχοίδη; Να υπερασπίσει το κράτος του Ρουσόπουλου που το λοιδωρεί ο Τσίπρας και περιγελά η Αλέκα που θα κάνει μνημόσυνο για τον Κόκαλη...αντάρτες ελασίτες;
    (Αλινα) το πάπλωμα μου είναι για δυό κι έγω μαζί σου πάνω του με προσπάθεια χωρώ!

  21. aionios avatar
    aionios 01/10/2008 00:17:40

    Το πρόβλημα είναι ο Καραμανλής.
    Πάντα ήταν ο Καραμανλής.

  22. tv avatar
    tv 01/10/2008 00:21:32

    Φλυαρίες !

  23. tiramola avatar
    tiramola 01/10/2008 00:21:47

    Τι ειναι αυτα που λες αιωνιε?
    Ο Καραμανλης ειναι ο μονος που δεν φταιει...ποτε!
    Τοσα χρονια δεν το εχεις καταλαβει?????

  24. theo avatar
    theo 01/10/2008 00:29:57

    Αξιόλογε (tv), τα λόγια σου με αγγίζουν. Κρύβουν εντός τους μια φιλότιμη διανοουμενίστικη προσπάθεια. Ομως, πως να γίνει ανανέωση και πάνω σε τί; Με τις υπάρχουσες δομές, ποιός θα είναι ο υποκινητής της; Η ελληνική κοινωνία είναι λίγο πριν τη βάλουν μισοπεθαμένη στο κρεματόριο για να την εξαφανίσουν τελείως. Λάβε δε σοβαρά υπόψη ότι για να ανανεωθεί κάτι, πρέπει και πραγματικά να έχει υπάρξει. Αστική πραγματικότητα με ότι από αυτό συνεπάγεται δεν υπήρξε ποτέ στο ρωμείκο. Τσιφλικάδες, μεταπράτες, κομπιναδόροι, γιούργια πατριδοκάπηλοι, μπουρλοτιέρηδες της θάλασσας και μπακάληδες κυριάρχησαν και κυριαρχούν στην Ελλάδα από συστάσεως του εθνικού της κράτους. Αστική κουλτούρα μηδέν. Τι να ανανεωθεί; Τέτοιες ανανεώσεις τις έχουμε δει. Ο μπακάλης έγινε σουπερμαρκετάς αποκλειστικός εισαγωγεύς, ο χτίστης υπερεργολάβος δημοσίων έργων, ο λούστρος εφοπλιστής...και οι πιο αρπαχτοί από δαύτους φτιάξαν κι από ένα τσάνελ παράνομα για να εκβιάζουν τη κάθε κυβέρνηση "νόμιμα", να τα λαμβάνουν και να εξουσιάζουν. Δεν μπορώ να δω λοιπόν δυνατότητες ανανέωσης κάπου. Εκτός κι αν μιλάμε για κατάργηση και νέους δρόμους. Εντάξει, το συζητάμε...

  25. Ενεός avatar
    Ενεός 01/10/2008 00:30:34

    Aris: Προσυπογράφω και τα δικά σου ερωτήματα, δεν έχω πρόβλημα ούτε παρωπίδες.
    Μία πληροφορία έχω τα πρόστιμα για τα πλαστά έχουν φθάσει στο ALTER και οι δικηγόροι του ετοιμάζουν την προσφυγή στη δικαιοσύνη. Η πληροφορία είναι από πηγή του ALTER και επομένως ο χρόνος θα την επιβεβαιώσει ή όχι.
    Tiramolas: Συμφωνώ ότι το πρόβλημα είναι οι "αντιπρόσωποί μας" στη βουλή που αποφάσισαν τις ανταλλαγές των ακινήτων και όχι οι επιχειρηματίες.
    Πιστεύω όμως να συμφωνείς και συ ότι καλό είναι να γνωρίζουμε τα κίνητρα όλων των εμπλεκόμενων όπως και των "κατηγόρων" τους.
    Μη φοβάσαι δεν είναι έγκλημα να γνωρίζουμε και τα κίνητρα των επιχειρηματιών - εκδοτών.
    Μην ξεχνάς ότι στο μακρινό παρελθόν (αποστασία 65) οι εκδότες - επιχειρηματίες έπαιξαν βρώμικο ρόλο. Πάλι με αποκαλύψεις και συνωμοσίες.
    Η ιστορία διδάσκει ότι σε κάθε θέμα πρέπει να εξετάζονται όλες οι πτυχές του.

  26. tiramola avatar
    tiramola 01/10/2008 00:44:08

    @tv
    "Η άσκοπη κατανάλωση χρόνου και το πρόσκαιρο δεν ωφελεί κανέναν."

    Εχεις δικιο , τι να κανω??????
    Ειμαι σε αδιεξοδο!!!!!!!

  27. aris avatar
    aris 01/10/2008 00:44:17

    @Ενεός
    οκ τώρα συμφωνούμε (περιμένω βεβαια την εξέλιξη της πληροφορίας)
    και πιο πολύ μου αρεσε το "καλό είναι να γνωρίζουμε τα κίνητρα όλων των εμπλεκόμενων όπως και των “κατηγόρων” τους"

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/10/2008 00:45:15

    O theo έχει δείξει καθαρά το πρόβλημα:

    Ο μπακάλης έγινε σουπερμαρκετάς αποκλειστικός εισαγωγεύς, ο χτίστης υπερεργολάβος δημοσίων έργων, ο λούστρος εφοπλιστής…και οι πιο αρπαχτοί από δαύτους φτιάξαν κι από ένα τσάνελ παράνομα για να εκβιάζουν τη κάθε κυβέρνηση “νόμιμα”, να τα λαμβάνουν και να εξουσιάζουν

    και ο σαράφης τραπεζίτης!

    Και δεν φεύγουμε από τον φαύλο κύκλο γιατί τα παιδιά τους παίρνουν διπλώματα που τρώνε μπανάνες, από σχολεία που ρίχνουν συνέχεια το επίπεδό τους ή «σχολεία» που είναι μόνο για τις άγριες φυλές των Μασσάει.

    Το διέξοδο το βλέπω σιγά σιγά: Τα περισσότερα μέσα παραγωγής «πλούτου» θα ανήκουν σε ξένους, αυτοί θα βάλουν τους κανόνες και την πειθαρχία και θα ευχόμαστε ο επενδυτικός τους ορίζοντας να είναι λίγο μακρύτερος από τους δικούς μας κατσικοκλέφτες.

    Και όπως η DT υπαγόρευσε στα καλά παιδιά πως θέλει τον ΟΤΕ, έτσι η κάθε DT, του αύριο, θα υπαγορεύει στον κάθε περιθωριακό τεμπέλη που βγήκε Jefe και Presidente τι φετφά να βγάλει.

    Δεν έχουμε αντιπροσώπους στην Βουλή. Αργόμισθους έχουμε. Πότε κάποιος ασυνείδητος ψήφισε κατά συνείδηση;

  29. tiramola avatar
    tiramola 01/10/2008 00:47:36

    Αφου κοιμαται η κεφαλη ρε φιλε...
    Τι το ψαχνεις?
    Ο ποιο "προστατευμενος" πρωθυπουργος της μεταπολιτευσης...

  30. νικος avatar
    νικος 01/10/2008 00:54:36

    ποιός ξέρει να μας πει το προβλέπεται σε περίπτωση πρόωρων εκλογών για την υπόθεση siemens?

    ισχύει οτι παραγράφονται τα αδικήματα των εμπλεκομένων υπουργών;

  31. theo avatar
    theo 01/10/2008 01:16:46

    Εύγε (arcaeopteryx), το ζουμί το στράγγισες! ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. Το απόλυτο αιτούμενο στον αστικό προσδιορισμό. Εχουμε δει κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα μας εν Ελλάδι; Ψευδεπίγραφες παραστάσεις τελευταίας διαλογής ζούμε και δίνουμε να ζήσουν άλλοι που η ζωή τους είναι άμεσα συνυφασμένη με τη διάδραση μας στο κοινωνικό Είναι... Κι επιτέλους ας τον αφήσουμε τον Κωστάκη στην αγωνιώδη προσπάθεια που κάνει να αναγνωρίσει και καταλάβει τον παρατολμημένο παρασιτισμό που τον ανέδειξε και τον διατηρεί στην κυβερνητική εξουσία. Συμπαθής είναι με το παραπάνω, το πρόβλημα του είναι που θέλει να δείξει εξυπνότερος από οποιοδήποτε έχει υπάρξει στη θέση του πριν τον ίδιο. Ρε παιδιά, τον έχετε δει τον Ρουσό όταν μιλά στο πρες ροομ; Στα μάτια του έχει το σήμα του δολαρίου σχηματισμένο όπως στα κόμικς που διαβάζαμε παιδιά με τον Σκρουτζ.

  32. molemou avatar
    molemou 01/10/2008 01:46:29

    RE DE PANE NA PNIGOUNE OLI TOUS

  33. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 01/10/2008 05:07:09

    @ anonymous 39 Για μενα σ'αυτο που λες (Μη ξεχνατε...εως το τελος)εχεις δικιο αλλα νομιζω οτι ειναι μονον μια πτυχη του ολου θεματος ...και σιγουρα υπαρχουν κι αλλες πολλες για μενα τουλαχιστον δεν ειναι τοσο "μονοπατα" τα πραγματα

  34. popolaros avatar
    popolaros 01/10/2008 09:26:11

    Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα έχει ως εξής.

    1. Εκλογές εντός του 2008,(3 μήνες έμειναν).
    Κωστίκας, επιτέλους στην Ραφήνα, στην ησυχία του και στα dvd του.

    2. Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ.
    Εδώ δυστυχώς θα περάσουν κάποια επώδυνα εξωτερικά θέματα,(βλ. scopiadonia).

    3. Ντόρα αρχηγός ΝΔ.

    4. Η νέα κυβέρνηση συνεργασίας,maximum 2 χρόνια ζωής.

    5. 2010, πρωθυπουργός Ντόρα.

  35. τιραμολα avatar
    τιραμολα 01/10/2008 10:10:03

    Popolare....

    4. Tουλαχιστον 20 χρονια....

    5. Πρωθυπουργος Ντορα απο 2030 και βαλε...
    Αλλα τοτε θα εχει ξεκουτιανει...

  36. jkr avatar
    jkr 01/10/2008 10:32:41

    tipotas, eneos: ματαίως ματαιοπονείτε, ουδείς θα σας απαντήσει στις εύλογες απορίες σας.
    περαιτέρω σημειώνω τα εξής ρητορικά ερωτήματα¨

    αν πάμε σε εκλογές πιθανότερο σενάριο βιώσιμης κυβέρνησης είναι ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ, έχουμε και λέμε:
    α) τι θα γίνει με τους αγωγούς, καθόσον ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν το μόνο κόμμα που καταψήφισε τον επώδυνο για ΗΠΑ South Stream;
    β) τι θα γίνει με το σχέδιο Ανάν που θα επανέλθει με άλλη μορφή, όπως το Ευρωσύνταγμα λ.χ., καθόσον το ΠΑΣΟΚ ήταν υπέρ;
    γ) τι θα γίνει με τα Σκόπια, καθόσον ο ΣΥΡΙΖΑ τάσσεται γενικώς και αορίστως υπέρ του αυτοπροσδιορισμού και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και έχει αναπτύξει σχετικές πρωτοβουλίες;

    Αυτά τα ολίγα, διότι η εσωτερική πολιτική ελάχιστα επηρεάζεται από τις εθνικές κυβερνήσεις.

    Η διχοστασία που θα προκύψει μόνον συγκεκριμένους εξυπηρετεί...το τρίγωνο των υποκλοπών, αν θυμάστε.
    Όλα αυτά σε συνδυασμό με την πίεση για αλλαγή στην αξιωματική αντιπολίτευση ΝΔ μέσω Ντόρας, που, πάντως δύσκολα θα βγει.

    Δεν περιμένω απαντήσεις, εδώ μέσα πλέον τρώμε τις σάρκες μας.

  37. τιραμολα avatar
    τιραμολα 01/10/2008 10:41:47

    @jkr

    Ενταξει τοτε , λογω south stream , Σκοπιων και σχεδιου Αναν ας αφησουμε τους ιδιους να κυβερνανε...

  38. jkr avatar
    jkr 01/10/2008 11:09:41

    διαπιστώσεις έκανα, καμία σύσταση.
    πάντως δεν είναι ασήμαντα ζητήματα, είναι πολύ πιο σημαντικά από το σύστημα Ρουσόπουλου που αντιμάχεται το προηγούμενο σύστημα και που σε κάθε περίπτωση θα εναλλαχθεί με το επόμενο σύστημα.

  39. koinos_nous avatar
    koinos_nous 01/10/2008 11:28:50

    Μετά τα πολύ καλά σχόλια των theo aris eneos arxaeopteryx θα ήθελα και την γνώμη του Nick ο οποίος είναι πιο ειδήμων στα οικονομικά από εμάς.Πόσο μπορεί να πορεύεται μια χώρα με δημόσιο χρέος 250 κάτι δις ευρώ και ετησίως να δανείζεται αλλα 35-40 δις για να την βγάλει.Πόσο ανεξάρτητη μπορεί να είναι και ελεύθερη να εφαρμοζει πολιτικές που επιθυμεί;Μέχρι πότε θα μπορεί να δανείζεται και ειδικά τώρα που είναι δύσκολοι καιροί;

  40. potamiotis avatar
    potamiotis 01/10/2008 21:05:12

    ΠΕΕΕΦΤΕΙ...ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ Ο ΚΑΡΑΜΑΝ-ΣΟΥΜΟ......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.