Κύριοι πιστωτές εκτός από αριθμούς υπάρχουν και άνθρωποι
11/07/2014 12:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κύριοι πιστωτές εκτός από αριθμούς υπάρχουν και άνθρωποι

Οι «κόκκινες γραμμές» θεωρούνται δεδομένες και η κυβέρνηση αναμένεται να επιδείξει πολιτικό τσαμπουκά ενόψει της μεγάλης και πιο κρίσιμης αξιολόγησης από την τρόικα το φθινόπωρο.

Αποφασισμένος και χωρίς ίχνος υποχώρησης έναντι των απαιτήσεων της τρόικας εμφανίζεται ο Πρωθυπουργός που επιμένει ότι πρέπει να μπει ένα τέλος στο παιχνίδια των πιστωτών. Ο Αντώνης Σαμαράς το είπε καθαρά το βράδυ της Πέμπτης στον Economist: στόχος είναι να μην έχει ανάγκη η χώρα πολύ σύντομα από άλλα δάνεια και θα είναι η επόμενη χώρα, μετά την Πορτογαλία και την Ιρλανδία που βγαίνει από το μνημόνιο.

Οι «κόκκινες γραμμές» θεωρούνται δεδομένες και η κυβέρνηση αναμένεται να επιδείξει πολιτικό τσαμπουκά ενόψει της μεγάλης και πιο κρίσιμης αξιολόγησης από την τρόικα το φθινόπωρο. Τότε τοποθετείται και η μείωση της φορολογίας που θα γίνει μονομερώς, καθώς η τρόικα ήδη έχει φροντίσει να στείλει μήνυμα ότι δεν συμφωνεί.

Ο Αντώνης Σαμαράς όμως το επανέλαβε και δημόσια και σε αυτή τη λογική θα κινηθεί. Άρα, η ελληνική κυβέρνηση αναμένεται αντιδράσει εξίσου σκληρά στους εκπροσώπους των πιστωτών, δείχνοντας ότι προέχουν οι άνθρωποι και όχι οι ψυχροί αριθμοί. Απέναντι στην μυωπική οπτική της τρόικας, τις ιδεοληψίες, τους δογματισμούς και την πρακτική της επιβολής που πιστωτών που επιτείνουν και επεκτείνουν τη κρίση, ο Πρωθυπουργός φαίνεται επιλέγει τη σκληρή γραμμή.

Αυτή η σκληρή γραμμή δεν σημαίνει ότι δημιουργεί το κλίμα για πρόωρες εκλογές, καθώς πριν προχωρήσει αρκετά η συζήτηση για τη βιωσιμότητα του χρέους δεν υπάρχει σχέδιο για πρόωρη προσφυγή στις κάλπες.

Απλά, από εδώ και πέρα η κυβέρνηση θα θέτει πιο έντονα διάφορα θέματα και το μήνυμα είναι σαφές και ξεκάθαρο προς την τρόικα: υπάρχει και η κοινωνία, της οποίας οι αντοχές έχουν ξεπεραστεί, αλλά ταυτόχρονα προέχει και η πολιτική σταθερότητα.

Κανείς δεν μπορεί να διαγνώσει το βαθμό της σύγκρουσης με την τρόικα, αλλά είναι σαφές ότι η επιλογή αυτή να διαφοροποιηθεί επί της ουσίας στο μίγμα της οικονομικής πολιτικής και να προχωρήσει και σε μονομερείς ενέργειες, π.χ. φοροελαφρύνσεις, συνιστά μια πολιτική απόφαση με ξεχωριστή σημασία, διότι δείχνει ότι η κυβέρνηση που εκ των συνθηκών πιέζεται από την κοινωνία και τις κοινοβουλευτικές ομάδες, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, δεν είναι πλέον διατεθειμένη να κινείται στους ρυθμούς της τρόικας.

Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Λαυρέντης Σιαχαμης avatar
    Λαυρέντης Σιαχαμης 11/07/2014 12:18:12

    Διαβάζω για πολιτικό τσαμπουκά και άλλα όμορφα και δεν μπορώ παρά να ρωτήσω: για ποιον τσαμπουκά μιλάμε;;;;;Αφού σε κοινωνικό επίπεδο η κυβέρνηση δεν έχει πατήσει ΠΟΤΕ ως τώρα πόδι. Εύχομαι ν'αρχίσει να το κάνει αλλά με δεδομένα τα όσα γίνονται ως τώρα, καλύτερα να τρώμε μεγάλες μπουκιές και ν'αποφεύγουμε τις μεγάλες κουβέντες. Να σημειώσω ότι "ελαφρύνσεις" που θα συνοδευτούν από ισοδύναμα μέτρα με άλλο όνομα δε μετράνε ε!

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Λαυρέντης Σιαχαμης 11/07/2014 18:13:32

      Αστειεύστε προφανώς, όταν λέτε ότι σε κοινωνικό επίπεδο δεν έχει επιδειχθεί τσαμπουκάς...

  2. ελενη avatar
    ελενη 11/07/2014 12:30:39

    Σωστό,μόνο μην γίνει πολύ σκληρός με την τρόικα

    • Η άλυτη εξίσωση avatar
      Η άλυτη εξίσωση @ ελενη 11/07/2014 12:53:11

      Όχι μωρέ, δεν είναι ευγενικό. Μην είμαστε αχάριστοι. Ήρθαν οι άνθρωποι επίσκεψη να μας ....βοηθήσουνε κι εμείς θα τους αποπάρουμε; Εγώ λέω να συνεχίσουμε την σθεναρή διαπράγματευση στην ίδια ''στάση'', αυτήν στην οποία μας γνώρισαν και μας αγάπησαν..... και μας ξανα...αγάπησαν και μας ξανα...αγάπησαν, βίαια, εκδικητικά, μέχρι θανάτου!

      • foros1 avatar
        foros1 @ Η άλυτη εξίσωση 11/07/2014 13:15:46

        το άλλο με το Τοτό το ξέρετε;

        • Η άλυτη εξίσωση avatar
          Η άλυτη εξίσωση @ foros1 11/07/2014 14:53:28

          :-) Ποιόν Τοτό; Μάλλον θα εννοείτε εκείνο το πολυλεγμένο but all days and all nights classic : ''Aς χαλαρώσουμε να το απολαύσουμε'' ε; Ο Mr. Gikas πάντως, με το που του έκαναν οι ευεργέτες μας ''μπού'' ...δοκιμαστικά, όχι τις φορολογικές ελαφρύνσεις μόνο ξέχασε, αλλά και τ' όνομά του! Άμα είσαι απ΄ τη στόφα του μάτσο άντρα τσαμπουκά, του αδιαπραγμάτευτου του αγωνιστή, κανένας δε μπορεί τελικώς να σε συγκρατήσει. Ευτυχώς εμείς σ΄αυτόν τον τομέα, σταθήκαμε πολύ τυχεροί. Ο ένας, πιο γενναίος ασβός από τον άλλον μας προέκυψαν.

          • IOANNIS avatar
            IOANNIS @ Η άλυτη εξίσωση 11/07/2014 15:02:00

            Τα σέβη μου για τα σχόλια

          • Geros avatar
            Geros @ Η άλυτη εξίσωση 11/07/2014 15:27:43

            E όπως κα να έχει δεν είναι όλοι από την στόφα άντρα που είσαστε εσείς φτιαγμένη κυρία μου!

          • Aegean Light avatar
            Aegean Light @ Geros 11/07/2014 17:03:02

            Από όλα τα σχόλια που έχεις αναρτήσει κατά καιρούς στο Antinews αυτό είναι το μόνο σωστό, ασχέτως αν το λες ειρωνικά. Και εδώ που τα λέμε δε χρειάζεται να είσαι και πολύ macho για να κάνεις αυτά που πρέπει, λίγος αυτοσεβασμός χρειάζεται αλλά που !!!

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Geros 11/07/2014 20:16:14

            Αντιλαμβάνομαι πως υποκλίνεστε με σεβασμό σε κάποιο έστω ίχνος ...''ανδρείας'' που διαπιστώνετε, οτι με διακρίνει. Να δεχτώ λοιπόν μεγαλόψυχα τα ταπεινά σας σέβη και να προσυπογράψω, οτι πραγματικά στους άχαρους καιρούς μας τ΄ άνανδρα τσουτσέκια περισσεύουν κι οι ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΛΟΓΟ, αυτοσεβασμό και @@, δυστυχώς σπανίζουν. :-) Δίκιο έχετε Γέροντα.... Οι πλέον άχρηστοι από τους ευνούχους, αποφασίζουν τελικά για τη μοίρα μας. Αυτό, θα πρέπει να το αλλάξουμε....

      • ΞΕΝΟΣ. avatar
        ΞΕΝΟΣ. @ Η άλυτη εξίσωση 11/07/2014 14:13:23

        Όπως έκαναν με τη Βραζιλία δηλαδή...

  3. Seagull avatar
    Seagull 11/07/2014 13:12:35

    Προσοχή στις συγκρούσεις, αν δε μας προκύψει μετωπική ενδεχομένως να θρηνίσουμε θύματα.... Αναμένεται το επόμενο άρθρο με τα αποτελέσματα της σύγκρουσης " η κυβέρνηση αντιστάθηκε με όλες της τις δυνάμεις, όμως η τρόϊκα ήταν ανένδοτη και η κυβέρνηση αναγκάστηκε να υποχωρήσει κάτω από το βάρος των πιέσεων και για να μην πάνε χαμένες οι θυσίες του ελληνικού λαού και έχουμε πισωγυρίσματα τώρα που καταφέραμε πλεονάσματα και ανάπτυξη... ", συγνώμη αλλά είμαστε ίσως στο δέκατο πέμπτο επεισόδιο με το ίδιο ακριβώς θέμα.

    • Η άλυτη εξίσωση avatar
      Η άλυτη εξίσωση @ Seagull 11/07/2014 14:57:52

      ...''Eπανάληψη μήτηρ μαθήσεως'', είπε γελώντας η προπαγάνδα στον μέσο αφελή πελάτη-καταναλωτή-ψηφοφόρο.....

  4. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 11/07/2014 13:21:39

    Εμείς χρεοκοπήσαμε, εμείς καταστρέψαμε τη χώρα μας, εμείς εφαρμόζουμε επί δεκαετίες οικονομικά μοντέλα ελληνοσοβιετικής πατέντας, εμείς δε μπορούμε να κάνουμε μια μεταρρύθμιση της προκοπής, εμείς βλέπουμε μια μια τις χώρες όλου του κόσμου να μας προσπερνούν και μεις να πηγαίνουμε με τον αραμπά, κατά τα άλλα οι (όποιοι) άλλοι είναι οι ιδεοληπτικοί, οι δογματικοί, οι τυφλοί και μεις οι ανοιχτομάτηδες, οι αδογμάτιστοι, οι αθώες περιστερές που ότι κάνουμε το κάνουμε για το δημόσιο συμφέρον κι όχι για το συμφέρον των πελατειακών οφικίων μας, που είμαστε τσαμπουκάδες, (τζάμπα) μάγκες και καραμπουζουκλήδες και απλά καιγόμαστε να δώσουμε τα οικονομικά μας φώτα στους κουτόφραγκους (κι όχι να ξεκοκκαλίσουμε και τον τελευταίο ιστό της ρημάδας αυτής χώρας διατηρώντας τους δεινόσαυρους που εκθρέψαμε και πνίγοντας και τις τελευταίες παραγωγικές δυνάμεις που απομένουν - και ΦΥΣΙΚΑ που δε θα είναι οι ωφελούμενες από τις "φοροελαφρύνσεις" μια και οι ψήφοι τους δεν είναι υπολογίσιμες - εμείς για εκλογές ενδιαφερόμαστε)...

    • ΞΕΝΟΣ avatar
      ΞΕΝΟΣ @ βαγγέλας 11/07/2014 14:12:13

      Αν όντως είστε όλα αυτά, εσύ και οι ομοιδεάτες σου φίλε βαγγέλα , τότε άξιος ο μισθός σας. Εμείς δεν έχουμε καμμία σχέση με αυτά που περιγράφεις και κρατάμε την αξιοπρέπειά μας.

      • βαγγέλας avatar
        βαγγέλας @ ΞΕΝΟΣ 11/07/2014 18:49:10

        Ναι, εσείς ζούσατε στον Άρη, δεν κλέβατε το ΦΠΑ, δε διοριζόσαστε τσατσόνια στο δημόσιο, δεν κατεβάζατε τους διακόπτες, δεν κλείνατε τις εθνικές, δεν κουνούσατε σημαιάκια στις πλατείες, δεν αφισοκολούσατε, δεν συνωστιζόσασταν στα γραφεία των παρατρεχάμενων των βουλευτάδων σας για να βολέψετε τον μπούλη σας, δεν βγάζατε αναπηρική σύνταξη ενώ ήσασταν περδίκι, δεν λουφάρατε, δεν κατεβαίνατε σε διαδηλώσεις όταν ο Σπράος έλεγε ότι τα ταμεία θα χρεοκοπήσουν αν δεν ληφθούν μέτρα, δεν παίρνατε γρηγορόσημο, φακελάκι, μίζα, επίδομα έγκαιρης προέλευσης, τον αγλέουρα, όταν καμμία Κασσάνδρα προέβλεπε την Τροία στις φλόγες, δεν την χλευάζατε και δεν την στέλνατε στο πυρ το εξώτερον με 1%. Σόρυ που σας έθιξα.

        • ΞΕΝΟΣ. avatar
          ΞΕΝΟΣ. @ βαγγέλας 11/07/2014 19:37:29

          Δε μας έθιξες καθόλου φίλε βαγγέλα, διότι δεν κάναμε τίποτε απ' ολα αυτά, όσο κι αν σου φαίνεται απίστευτο. Ξέρεις, είναι ίδιον του ανθρώπου να υποθέτει ότι όλοι οι άλλοι κάνουν σαν αυτόν. Αν ΟΛΟΙ κάναμε αυτά που περιγράφεις, η Ελλάδα δεν θα υπήρχε εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Κάποιοι φυλάνε ΠΑΝΤΑ Θερμοπύλες σ΄αυτό τον τόπο, χωρίς άλλη ανταμοιβή απο την ηθική ικανοποίηση. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι ευτυχώς. Δεν μετράμε ΟΛΟΙ τις αξίες μας σε χρήμα...Και κυρίως δεν είμαστε ολοι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ ΞΕΝΟΣ. 11/07/2014 20:29:46

            Αφού πάντα απαιτούσατε απόδειξη και παίρνατε από τον υδραυλικό, αφού δεν έχετε κανένα δημόσιο υπάλληλο στην οικογένειά σας διορισμένο εκτός ΑΣΕΠ, αφού διαδηλώνατε πάντα εναντίον της λογικής του δώστα όλα και ψηφίζατε τους δυσάρεστους στον λαό κι όχι όσους του χάιδευαν τα αυτιά, Εύγε σας, είστε μοναδικός και προφανώς δεν ψηφίσατε ποτέ κανένα ελληνικό κόμμα. Ή είστε απλά υποκριτής και ρίχνετε σε άλλους και το δικό σας φταίξιμο, αφού ως γνωστόν ο καθείς βλέπει μόνο την καμπούρα του άλλου...

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ ΞΕΝΟΣ. 11/07/2014 20:40:12

            Εν πάσει περιπτώσει όμως, με παρασύρατε σε άλλες ατραπούς που δεν είχα αρχικά πρόθεση να αναφερθώ. Αν διαβάσετε ξανά το αρχικό μου σχόλιο, θα καταλάβετε ότι το "εμείς" δεν αναφέρεται στους απλούς πολίτες, αλλά στην "ελίτ" της χώρας που παίρνει τις αποφάσεις, πολιτικούς (αλλά κατ' επέκταση και τους ψηφοφόρους τους), επιχειρηματίες, τοπικούς άρχοντες και ΜΜΕ, που αφού έριξαν το καράβι στο βράχο, τώρα το παίζουν και αδογμάτιστοι οικονομικοί φωστήρες που θέλουν να διαφωτίσουν και τους κουτόφραγκους...

          • ΞΕΝΟΣ. avatar
            ΞΕΝΟΣ. @ βαγγέλας 11/07/2014 21:12:14

            Αν είναι όπως τα λες σε αυτό εδώ το σχόλιο, τότε, χρησιμοποίησες λάθος τρόπο έκφρασης όπως λες. Επρεπε να λές: αυτοί, η ελίτ, οι νταβατζήδες που είπε κι Καραμανλής, κι όχι "εμείς" . Οι πολιτικοί δεν παίρνουν αυτομάτως μαζί τους και τους ψηφοφόρους τους, ακόμα και αυτούς που εξαπατήθηκαν και έγιναν φανατικοί οπαδοί τους, για τον απλούστατο λόγο οτι οι ψηφοφόροι, ακόμα και οι "λαδωμένοι" με ρουσφέτια απο τους πολιτικούς ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ το λογαριασμό στο τέλος, ενώ οι πολιτικοί ακόμα και μέσα στην κρίση ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ακριβά και απο τους αφελείς ψηφοφόρους τους, που πληρώνουν ακόμα και τα δικά τους ρουσφέτια χωρίς να το αντιλαμβάνονται...

        • Fotini avatar
          Fotini @ βαγγέλας 12/07/2014 00:54:40

          Σωστότατος, Βαγγέλα! ῾Ο ἀναμάρτητος πρῶτος τόν λίθο βαλέτω, Ξένε μου!

          • ΞΕΝΟΣ. avatar
            ΞΕΝΟΣ. @ Fotini 12/07/2014 01:39:41

            Σοβαρά πιστεύεις οτι τα 2.000.000 Ελληνες που πληρώνουν την κρίση και τις Γερμανογαλλικές τράπεζες είναι αμαρτωλοί, και αυτοί 1000-2000 νταβατζήδες που μας κατέστρεψαν είναι αθώοι? Μόνο εναν λίθο θα ρίξουμε όλοι οι αναμάρτητοι νομίζεις? Στις Εθνικές εκλογές το φθινόπωρο θα τους ρίξουμε σωρούς λίθων φίλη Φωτεινή και ήδη προσπαθούν να το σκάσουν...Ακόμα κι όταν σου δίνουν ρέστα 2.000 αφού σου κλέβουν 2.000.000 είσαι κι εσύ αμαρτωλός, επειδή ο Πάγκαλος λέει οτι μαζί τα φάγατε, διότι εσύ δεν έπρεπε να δεχτείς τα ψιλά ρέστα απο τα δικά σου κλεμμένα που σου επέστρεψε?

          • akenaton avatar
            akenaton @ ΞΕΝΟΣ. 12/07/2014 11:32:13

            Τα 2.000.000 που έκλεψε ο άλλος, είναι του λαού. Αν εσείς "παντελονιάσετε" παράνομα για πάρτη σας τα 2.000 "ρέστα" όπως τα αποκαλείτε που σας πέταξε ως ξεροκόμματο ο μεγαλοφαγάς, τότε μαζί τα φάγατε, σωστά το έθεσε ο Πάγκαλος. Απλώς δεν φάγατε την ΙΔΙΑ ποσότητα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

          • ΞΕΝΟΣ avatar
            ΞΕΝΟΣ @ akenaton 13/07/2014 10:37:10

            Aπόλυτα κατανοητός φίλε Ακενατών . Κατ' εσέ η ζωή του πλούσιου αξίζει 2.000.000 και του φτωχου 2.000. Και μια φραντζόλα ψωμι να κλέψεις είναι σαν νά'κλεψες ένα καράβι. Αυτά κατάλαβες απο τον Βίκτωρα Ουγκώ και τους Αθλιους. Δεν μου κάνει εντύπωση η πολιτική σου τοποθέτηση που βασίζεται στην ηθική Πάγκαλου, που είναι σωστή όπως ομολογείς. Ομως είμαστε το 99% και είστε μόνο το 1% και εμείς έχουμε άλλη ηθική...Προς το παρόν νικάτε, και το δίκαιο είναι ο νόμος του ισχυρού.

          • ΘΑΝΑΣΗΣ avatar
            ΘΑΝΑΣΗΣ @ akenaton 13/07/2014 10:42:30

            Εμείς "παντελονιάσαμε" 2000 που ήταν δικά μας , ενώ εσείς "παντελονιάσατε" 2.000.000 που πάλι ήταν δικά μας, χωρις να τά'χετε δουλέψει. Κατάλαβες τη διαφορά αγαπητέ Φαραώ ή να στο αναλύσω κι άλλο?

  5. N. avatar
    N. 11/07/2014 13:22:12

    Βουνά τα σκισμένα καλσόν πέριξ της πλατείας Συντάγματος,κάθε φορά που έρχεται η τρόικα για "διαπραγματεύσεις"

  6. Jimakos avatar
    Jimakos 11/07/2014 13:26:51

    Οι γνωστες κοκκινες γραμμές των συντεχνιων, δημοσίων, κρατικοδίαιτων λαμογιών κτλ Εμεις ανθρωποι μεν, Γ´ κατηγορίας δε, χωρίς κόκκινες γραμμές

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Jimakos 11/07/2014 15:38:13

      Ακριβώς: "Κόκκινες γραμμές" για να ταίζουν με παααααχύ λίπος δικαστικούς, ένστολους γραφείου, πανεπιστημιακούς, φαρμακοποιούς, συντάξεις δημάρχων και βουλευτών. Ταξικό αίσχος. Αλλά δεν είμαστε κορόιδα, καταλαβαίνουμε.

      • "Μανώλης Πετράκης" avatar
        "Μανώλης Πετράκης" @ Uncle Stgm 11/07/2014 16:04:39

        Πιο προστατευμένη ομάδα από τους ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΥΣ δεν υπάρχει από ιδρύσεως του νεοελληνικού κράτους. Τόσα δισεκατομμύρια για κτηματολόγιο για να εξακολουθούμε στον 21 αιώνα να πληρώνουμε χιλιάρικα για μερικά copy-paste στο Word και ατέλειωτο έλεγχο χαρτούρας (με τρέξιμο του ΠΕΛΑΤΗ για το μάζεμα των χαρτιών) για κάτι που θα έπρεπε να ήταν δύο κλικ υπόθεση. Ένας θεσμός και ένα νομικό πλαίσιο που έχει μείνει στον 18 αιώνα και σε μία εποχή που ελάχιστοι ήξεραν να γράφουν και να διαβάζουν και χρειάζονταν κάποιον να τους διαβάζει μεγαλόφωνα το τι υπέγραφαν. Και να μην ξεχνάμε ότι σε όλες τις χώρες αγγλοσαξωνικού δικαίου ο "συμβολαιογράφος" δεν υφίσταται καν σαν έννοια (κάθε δικηγόρος δικαιούται να καταρτίζει κάθε είδους συμβόλαια). Αλλά τι ξέρουν αυτοί στο Ηνωμένο Βασίλειο από ακίνητη περιουσία...

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ "Μανώλης Πετράκης" 11/07/2014 16:33:36

          Συμφωνώ και επαυξάνω. Είναι και άλλοι, πολλοί άρμεξαν και αρμέγουν την αγ(ελάδα) - χωρίς να της δώσουν ουτε μισό δεμάτι τριφύλλι.

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ "Μανώλης Πετράκης" 11/07/2014 16:37:00

          ΤΟ βασίλειο της χαρτούρας! Τους πληρώνουμε αδρά κι αυτούς και το ευγενές ταμείο τους! Οι δε υπηρεσιες τους, όπως σωστά λες, είναι αντίστοιχες του 18ου αίωνα. Ούτε ηλεκτρονικό έμβασμα δεν μπορούν να δεχθούν, σε στελνουν στα γκισέ των τραπεζών.

        • Γιώργης Α. (παρήφανα) avatar
          Γιώργης Α. (παρήφανα) @ "Μανώλης Πετράκης" 11/07/2014 22:02:59

          Συμβολαιογράφοι και μάλιστα με τις ίδιες αρμοδιότητες των δικών μας υπάρχουν τόσο στο Η.Β. όσο και στις ΗΠΑ. : http://nacln.org/ , http://www.thenotariessociety.org.uk/,

          • Fotini avatar
            Fotini @ Γιώργης Α. (παρήφανα) 12/07/2014 01:00:56

            Στίς ΗΠΑ τά συμβόλαια κάθε λογῆς γίνοντε ἀπό contract lawyers. NACLN is not as popular that I know of.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Fotini 12/07/2014 18:09:28

            Φωτεινή, μια απορία: γιατί ενώ πάντα γράφεις ωραιότατα στα ελληνικά (και δη στο πολυτονικό - που εγώ, άν το επιχειρήσω, θα του αλλάξω τα φώτα!), συχνά το γυρνάς στα ξένα; Δεν σε «μαλώνω», απλώς το έχω απορία.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ ΚΜ 14/07/2014 18:01:48

            αγαπητή φωτεινή, αν έχεις από Windows XP και πάνω έχεις ΑΚΙ ελληνικό πληκτρολόγιο εδώ και πολλάααααα! χρόνια. αυτό το "δεν έχω ελληνικό πληκτρολόγιο" δεν μου φαίνεται και πολύ genuine. και μπορείς εύκολα να εναλλάσεσαι μεαξύ λατινικού και ελληνικού, θα πατάς alt+shift.

          • Fotini avatar
            Fotini @ Fotini 13/07/2014 00:15:53

            ᾿Αγαπητέ ΚΜ, ῾Ο ὑπολογιστής μου δέν ἔχει ῾Ελληνικό πληκτρολόγιο. ῎Εχω πρόγραμμα Keymangreek πού πρέπει νά τό κατεβάζω (πληκτρολόγιο ὁθόνης) καί μέ τό ποντικάκι πιέζω τά ἀντίστοιχα γράμματα γιά νά γράψω τό σχόλιο μου. Εἶναι λίγη χρονοβόρα ἡ διαδικασία, γι᾿ αὐτό πολλές φορές ὅταν γυρίζω στό Λατινικό πληκτρολόγιο γιά ᾿Αγγλικές λέξεις, τό συνεχίζω στ᾿ ᾿Αγγλικά. Ζῶ στό ἐξωτερικό πάρα πολλά χρόνια.

          • "Μανώλης Πετράκης" avatar
            "Μανώλης Πετράκης" @ Γιώργης Α. (παρήφανα) 12/07/2014 13:51:34

            Μάλλον δεν διαβάσατε ούτε εσείς ο ίδιος τα link που παραθέσατε. Στο αγγλοσαξωνικό δίκαιο δεν απαιτείται "notary" όπως το εννοούμε εμείς για αγοραπωλησίες ακινήτων (και ούτε κατά διάννοια με τις αστρονομικές κρατικά καθοριζόμενες αμοιβές που υπάρχουν εδώ και τον προστατευτισμό του ελεγχόμενου αριθμού των θέσεων) αλλά αρκεί ένας οποιοσδήποτε "lawyer" (ο "συμβολαιογράφος" είναι βασικά έννοια του αστικού δικαίου και απαντάται σε χώρες της λατινικής Αμερικής - λόγω Ισπανίας - ή όσες διέπραξαν το ιστορικό λάθος να υιοθετήσουν τον γαλλικό αστικό κώδικα αντί για το απείρως ανώτερο σύστημα του Common Law). Γιαυτό και χρειάζονται ειδικές ιστοσελίδες για να ενημερώνουν το κοινό γιατί τι είναι αυτό το εξωτικό πράγμα με το όνομα "notary" το οποίο στο link που παραπέμψατε μαθαίνουμε ότι "υπάρχει" (ως μεσαιωνικό κατάλοιπο) στην Αγγλία, με διαφορετικές αρμοδιότητες και μάλιστα διορίζονται από ... τον Αρχιεπίσκοπο της Καντερβουρίας. Με λίγα λόγια "υπάρχουν", όπως υπάρχει ο Gentleman Usher of the Black Rod, όπως υπάρχουν οι διάφοροι κληρονομικοί Βαρονέτοι και όπως υπάρχουν οι "Yeomen Warders of Her Majesty’s Royal Palace and Fortress of the Tower of London". Αν αυτό εννοείτε όταν λέτε ότι "υπάρχουν", τότε συμφωνούμε.

          • ΞΕΝΟΣ avatar
            ΞΕΝΟΣ @ "Μανώλης Πετράκης" 14/07/2014 19:44:45

            Δεν κατάλαβες οτι και αυτή η "ιδιαιτερότητά" μας οφείλεται και ταυτοχρόνως είναι συνυπεύθυνη στο οτι δεν έχουμε Κτηματολόγιο?

  7. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 11/07/2014 13:53:08

    ".....αναμένεται να επιδείξει πολιτικό τσαμπουκά.." Δεν θέλω να θίξω την κυβέρνηση, αλλά τον τσαμπουκά του, τον δέιχνει κάποιος πριν τον βιασμό. Μετά τι νόημα έχει;

    • Η άλυτη εξίσωση avatar
      Η άλυτη εξίσωση @ Άπαντα Επιστάμενος 11/07/2014 20:25:49

      Ε, πως; Υποδηλώνει (έστω και ...μετά) οτι εσύ κατά βάθος, καθόλου δεν το΄θελες που βγήκες στο κλαρί.... Ο αχρείος ο αγαπητικός σε εξανάγκασε. Αντιστάθηκες, έκλαψες, ξύρισες τα μαλιά σου, απείλησες να...φαρμακωθείς, στο τέλος είπες δε... μαμιέται, ένα επάγγελμα είναι κι αυτό. Είσαι πολιτικός του κ@λου και τελείωσε. Το παν είναι ν΄αποδεχτείς το ρόλο, χωρίς να ξερνάς.

  8. ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ  ΤΟΥ ΜΗΔΕΝ avatar
    ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝ 11/07/2014 13:57:00

    ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΥΧΗ. ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΝΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ. ΣΑΜΑΡΑΣ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ. ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ . ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 11/07/2014 14:35:02

    ο "τσαμπουκάς" αγαπητέ Μ. Αυρήλιε, είναι για τους ιθαγενείς. έξω γατούλες ολοι... και φαίνεται ακόμα δεν σου ήρθαν οι "προαπαιτούμενοι" uberφόροι της φαυλοκρατικής κλεπτοκρατίας... δεν σοβαρευόμαστε σ' αυτή τη χώρα....

    • IOANNIS avatar
      IOANNIS @ Νίκος Αργεάδης 11/07/2014 15:04:10

      Του ήρθαν αλλά κάνει την ανάγκη φιλοτιμίαν

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ IOANNIS 11/07/2014 20:33:10

        ...'Εχουμε και πλερώνουμε κύριοι!! Δεν είμαστε όλοι μικρόψυχοι και ...τσίπηδες.Πως κάνετε έτσι πια, πάνω που μας χτυπάει την πόρτα η ανάπτυξη, μας στρώνουν τα χαλιά οι αγορές και μας αποθεώνουνε οι ..εταίρες; Αμάν η γκαντεμιά σας πια! Δεν είστε άξιοι να ζείτε στο Ελντοράντο των Βαλκανίων.

  10. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 11/07/2014 14:37:23

    Η προσαρμογή πρέπει να γίνει με τους ρυθμούς που αντέχει η κοινωνία. Εάν γίνουν μεγαλύτερης βιαιότητας πολιτικές θα έχουμε και αντίστοιχες αντιδράσεις. Καλύτερα να συγκρουστουμε με την Τρόικα παρά με τον λαό

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/07/2014 15:31:37

    Ας καλέσουν στην τάξη πρώτα του δικαστικούς, τους πανεπιστημιακούς, τους υψηλόμισθους ένστολους γραφείου, τα ρετιρέ των ΔΕΚΟ, άς σκίσουν με το μαχαίρι τα φακελλάκια των καθηγητάδων μεγαλογιατρών, άς υποχρεώσουν τους φαρμακοποιούς να κάνουν ότι οι συνήθεις θνητοί (νόμος προσφοράς και ζήτησης αντι εγγυημένου ποσοστού κέρδους), και μετά το ξανασυζητάμε. Και λίγα ειπα...

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Uncle Stgm 11/07/2014 16:49:31

      Έχουν βγάλει και ωραίες λεξούλες άμα θίγεις τους προνομιούχους. Κοινωνικός Αυτοματισμός.

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/07/2014 15:35:55

    Δηλαδή: Να βάλουν πρωτα κοκκινες γραμμές στους πελάτες τους. Μετά - με την ένδειξη αυτή ότι άλλαξαν μυαλά και με στοιχειώδη αξιοπιστία, άς επαναδιαπραγματευτούν με τους εταίρους και διακρατικούς πιστωτές μας. Στοιχειώδες νομίζω. Γιατί αλλοιώς, οποιαδήποτε ελάφρυνση χρέους θα την φάνε οι πελάτες. Και θα θέλουν όλο και περισότερα, εις υγείαν ημων των κορόιδων. Πρέσσα χρειάζεται στους λιπαρούς πελάτες. Όχι μπόνους και επαναφορά της προ 2008 λιπαρής κατάστασης

  13. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/07/2014 15:42:08

    Αυτοί τσάτσοι; Εμείς Απάτσι. Θα τους λιανίσουμε με το όπλο της δημοκρατίας. Όταν η ΝΔ φτάσει στο ποσοστό του ΠΑΣΟΚ, άς πάει να ζητήσει βοήθεια απο δικαστικούς, φαρμακοποιούς, πανεπιστημιακούς και τους άλλους τσάτσους της λιπαρής μεταδημοκρατίας. Πάντως είμαστε περισσότεροι, θα τους ξεσκίσουμε. Τα θελει ο κώκος τους.

  14. MCA avatar
    MCA 11/07/2014 17:18:03

    Εκεί που πρέπει να δείξει τον μεγαλύτερο τσαμπουκά η κυβέρνηση είναι σε αυτούς που συστηματικά δεν πληρώνουν φόρους, δηλώνοντας πενιχρά εισοδήματα σε σχέση με τα πραγματικά τους . Τότε όλα θα είναι πιο εύκολα με την τρόικα αλλά και με τα εκλογικά ποσοστά της. Προλαβαίνει άνετα μέχρι τις προεδρικές εκλογές την άνοιξη του 2015. Ένα κλικ είναι διαφορά με τον ΣΥΡΙΖΑ. Αμάν πια με αυτές τις αυτοκτονικές τάσεις για εκλογές το Φθινόπωρο.

  15. roadrunner avatar
    roadrunner 11/07/2014 18:30:50

    -- Μείωση της φορολογίας, -- Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης, -- Μείωση του ΕΦΚ πετρελαίου (πρώτο από όλα) -- Πάταξη της μεγαλοφοροδιαφυγής, αυτά είναι τα πρώτα μέτρα ανακούφισης, που πρέπει να τα νιώσουν όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες, μέτρα που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εγκαταλειφθούν ως στόχοι διαπραγμέτευσης ή μονομερών ενεργειών, προκειμένου να ευνοηθούν με επιπλέον με αναδρομικά (!) οι επιλεκτικά οι γνωστοί προνομιούχοι... (τους ανέφεραν οι προηγούμενοι σχολιαστές).

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ roadrunner 12/07/2014 08:29:36

      Kαι μέτρα ΥΠΕΡ των ελευθέρων επαγγελματιών. Οχι 25% από το πρώτο ευρώ του τζίρου!

  16. Βασίλης Β. avatar
    Βασίλης Β. 11/07/2014 20:44:06

    Πρέπει να γίνουμε ωμοί και να μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο. Το να μείνει η Ελλάδα στην ευρωζώνη είναι κάτι που θα μπορούσε να πετύχει σχεδόν ο καθένας ως αρχηγός κράτους στις παρούσες συνθήκες. Απλά εφαρμόζεις αυτά που σου λένε οι δανειστές κάνοντας κατά καιρούς τον δύσκολο, ενω όπου βρεις αντίσταση ταράζεις το εσωτερικό της χώρας στα διατάγματα και τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου επί δικαίων και αδίκων προτάσσοντας τις έκτακτες συνθήκες. Αν ορισμένοι όμως νομίζουν οτι η Ιστορία θα τους μεταχειριστεί με το γάντι και θα μείνουν στη συλλογική μνήμη ως εκείνοι που κράτησαν τη χώρα στο Ευρώ, πλανώνται. Για να γίνω ακόμα πιο συγκεκριμένος, ακόμα δεν έχω δει την απόφαση εκείνη, τον πολιτικό ελιγμό, την μεγάλη κίνηση που θα με έκανε να πω οτι πράγματι κάτι τέτοιο μόνο ένα πολιτικό ανάστημα της κλάσης του Αντώνη Σαμαρά θα μπορούσε να υλοποιήσει. Αντιθέτως έχω την αίσθηση και το έχω ξαναγράψει οτι ποιοτικά και ποσοτικά τα λάθη και οι παλινωδίες υπερτερούν κατά κράτος στην γενική εικόνα, όπου αρνούμαι μάλιστα να την χρεώσω γενικά κι αόριστα σε συμβούλους ή παρατρεχάμενους. Την τελική ευθύνη την έχει ένας. Χωρίς να σημαίνει πως η επόμενη Βουλή δεν θα είναι ακόμα χειρότερη αλλά, ξέρετε, όταν αυτό σταδιακά μετατρέπεται ουσιαστικά σε μοναδικό επιχείρημα υπέρ της συνέχισης του κυβερνητικού έργου, το πράγμα γίνεται θλιβερό.

  17. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 11/07/2014 21:01:44

    Uncle Stgm έχουμε βαρεθεί να γράφουμε αυτά που δικαίως αναφέρεις και είναι αυτονόητα σε μια Ευρωπαική χώρα. Δυστυχώς ο Αντώνης που στηρίξαμε είναι μια συνέχεια του ΓΑΠ............

  18. tk avatar
    tk 12/07/2014 04:50:49

    Αυτά τα χυδαία παιχνίδια που ξέρουν να παίζουν πολύ καλά και που τα επιστρατεύουν όταν φτάνει η δύσκολη γι αυτούς να ξέρουν ότι δεν περνάνε πλέον. Ο κυρ Αντώνης δεν μας τα λέει καθόλου καλά δυστυχώς.

  19. George Ν avatar
    George Ν 12/07/2014 07:33:58

    Οικονομικό και μεταρρυθμιστικό τσαμπουκά πρέπει να αποκτήσει η κυβέρνηση. Η τρόικα έχει τελειώσει από την στιγμή που δεν υπάρχει ανάγκη για τα χρήματά της. Αν η Ελλάδα δεν έχει ελλείμματα το χρέος είναι θέμα πολύ μεγάλου χρόνου και πολύ μικρών επιτοκίων και φυσικά δεν θα πληρωθεί ποτέ αλλά θα ανακυκλώνεται όπως σε όλες τις υπόλοιπες χώρες. Το νέο -εσωτερικό αυτή την φορά-βουνό χρέους στα κρατικά ταμεία, τράπεζες, ταμεία και μια οικονομία σε αφασία είναι πολύ πιο σκληροί αντίπαλοι από όλες τις τρόικες του κόσμου μαζί. Αυτή είναι και η μάχη που θα κρίνει και τις εκλογές. Μπορεί άραγε το μεταρρυθμιστικό γατάκι να μας προκύψει τίγρης?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.