#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/01/2011 21:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κύριε Πάγκαλε, επιτέλους «δεν δικαιούσθε διά να ομιλείτε»



Θα αφήσω κατά μέρος την αστική ευγένεια που διακατέχει τουλάχιστον τον απλό μισθωτό Έλληνα και θα χρησιμοποιήσω την γλώσσα του κ. Πάγκαλου, δηλαδή την χυδαιότητα, την βρισιά και την αμετροέπεια, που, όπως φαίνεται, για τα ΜΜΕ αποτελούν ένδειξη νοημοσύνης! Λοιπόν κ. Πάγκαλε,

Δεν είναι κοπρίτης ο φουκαριάρης που φυλάει κατουρημένες ποδιές για να πάρει μια θεσούλα στο δημόσιο ο ίδιος ή το παιδί του. Κοπρίτης είναι αυτός που φοράει την κατουρημένη ποδιά, ο πολιτικός, που εκμεταλλεύεται την ανθρώπινη δυστυχία για ίδιον πολιτικό όφελος.

Δεν είναι κοπρίτης ο τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος. Κοπρίτης είναι  ο πολιτικός που του βάζει πλάτες για να τεμπελιάζει.

Δεν είναι κοπρίτης ο δημόσιος υπάλληλος που ταλαιπωρεί τους πολίτες με γραφειοκρατία. Κοπρίτης είναι ο πολιτικός που έφτιαξε την γραφειοκρατία και την πολυνομία που βύθισαν την χώρα στο βούρκο.

Δεν είναι κοπρίτης ο ιπτάμενος της πολεμικής αεροπορίας, ο ναυτικός και ο στρατιωτικός, που προασπίζουν την ειρήνη στην χώρα και βελτιώνουν την οικονομική ευημερία.

Δεν είναι κοπρίτης ο δάσκαλος και ο καθηγητής που προσπαθεί με χίλιες δυο δυσκολίες να μάθει γράμματα στα παιδιά. Κοπρίτης είναι ο πολιτικός που ορθώνει συνεχώς εμπόδια στην δουλειά του δασκάλου και έχει διαλύσει την δημόσια παιδεία.

Δεν είναι κοπρίτης ο επιχειρηματίας, μικρός ή μεγάλος. Κοπρίτης είναι ο πολιτικός που έχει δημιουργήσει το χειρότερο επιχειρηματικό κλίμα στην ΕΕ, και ένα από τα χειρότερα του κόσμου.

Δεν είναι κοπρίτης ο εργάτης και ο μισθωτός. Κοπρίτης είναι ο πολιτικός που έχει φέρει την χώρα στα χειρότερα επίπεδα διαφθοράς του κόσμου. Κοπρίτης είναι ο πολιτικός που μπαίνει στην πολιτική φτωχός και βγαίνει πλούσιος.

Νίκος Βαρσακέλης

Αναπληρωτής Καθηγητής ΑΠΘ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 05/01/2011 21:22:46

    Όλα σε ένα νοικοκυρεμένα. Θα συμφωνήσω με τον κο καθηγητά στη σύνοψη αυτή του σχεδίου εκκίνησης του κοινωνικού αυτοματισμού που έχει εφαρμόσει η κυβέρνηση, χωρίς βέβαια να ξεχνάμε την όποια ευθύνη του καθένα μας ξεχωριστά, αλλά ενθυμούμενοι πρωτίστως ότι η ζούγκλα κάνει τα θηρία και όχι τα θηρία τη ζούγκλα.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/01/2011 21:22:48

    μαλωμενο το χουν μωλε μωλε???

    ΠΠ

  3. irida avatar
    irida 05/01/2011 21:27:13

    xaxaxxaxaxaxxaxa
    perfect!!!!!!!!!!

  4. george avatar
    george 05/01/2011 21:31:37

    Είναι προς τιμή του κ .καθηγητή που απαντά στις ύβρεις του κάθε κρυβόμενου πίσω απο την βουλευτική ασυλία.
    Είναι ενθαρυντικό και ίσως γίνει η αρχή ,η πνευματική ηγεσία του τόπου να ξεσηκωθούμε ,να αφήσουμε τους καναπέδες μας και επώνυμα να αρχίσουμε να απαντάμε.

  5. anonymous avatar
    anonymous 05/01/2011 21:37:28

    Μπα μπα, βγήκαν στα κάγκελα και οι καθηγητάδες; Μέχρι τώρα λούφαζαν.
    Τελικά αυτός ο τόπος μπορεί να επιβιώσει.

  6. φωτεινη avatar
    φωτεινη 05/01/2011 21:45:11

    και δεν ειναι εκδιδομενος ο πελατης που χτυπαει την πορτα του οικου ανοχης,αλλα η κυρια που τον περιμενει μεσα.

    • A.M. avatar
      A.M. @ φωτεινη 05/01/2011 22:00:47

      Σωστά.

  7. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 05/01/2011 21:45:34

    Αφιερωμένο κ.Πάγκαλο(αφού οι πολίτες διέφθειραν τους πολιτικούς,έχουν διαφθείρει & αυτόν):
    http://www.adiakritos.gr/?p=22417

  8. nyfitsa avatar
    nyfitsa 05/01/2011 21:59:00

    to ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ: Δεν νομίζω να φοράει παπούτσια με κορδόνι….. !!

  9. Ωκεανός avatar
    Ωκεανός 05/01/2011 22:04:25

    Κοπρίτες είναι και μάλιστα χωρίς αξιοπρέπεια.Αρκετά με την τιμή(ας γελάσω..)των δημοσίων κυφήνων.Για τούς ιδιωτικούς υπάλληλους που παίρνουν ψίχουλα και συντηρούν και τούς δημόσιους έχετε να πείτε κάτι.Γειά σου Πάγκαλε!

    • zonitis avatar
      zonitis @ Ωκεανός 05/01/2011 22:08:52

      Ωκεανε, εισαι λιγο ταραγμενος. Ηρεμησε

    • panos avatar
      panos @ Ωκεανός 05/01/2011 22:27:27

      ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ Δ.Υ. ΠΟΥ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ ΜΕ ΨΥΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ...

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Ωκεανός 05/01/2011 22:54:46

      Ωκεανέ, ποιος συντηρεί ποιον;
      Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι με τα 500 ευρουλάκια πληρώνουν φόρους, δηλαδή;
      Μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι πληρώνουν φόρους σε αυτήν την χώρα, φίλε μου. Τα δημόσια σχολεία και τα δημόσια νοσοκομεία που χρησιμοποιείς, έστω και με τα χάλια που έχουν, οι δημόσιοι υπάλληλοι τα συντηρούν.

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Ωκεανός 05/01/2011 23:32:23

      Για να μη βασανίζεσαι στη ζωή σου, να ξέρεις ότι κάτι σαν το "κυφήνων" έγραψες κάπου κάποτε και γι αυτό δεν πέρασες στον ΑΣΕΠ.

  10. zonitis avatar
    zonitis 05/01/2011 22:12:39

    Δεν το ειχα σκεφτει, αλλα εχεις δικιο. Ειναι η χειροτερη τιμωρια. Και να ειναι μεγαλα, να φοβαται οτι θα τα πατησει και να αναγκαζεται να τα δεσει... χεχεχε

  11. Kostas D avatar
    Kostas D 05/01/2011 22:14:01

    Εξαιρετικο αρθρο!!
    ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!!

    • nyfitsa avatar
      nyfitsa @ Kostas D 05/01/2011 22:19:20

      Πράγματι! Τα είπε όλα ~~~!!!

  12. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 05/01/2011 22:19:45

    Πόθεν έσχες, 21/09/2010

    ΘΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ

    Εισόδημα: 640.632,2 ευρώ

    Ακίνητα: Διαθέτει 38 περιουσιακά στοιχεία, εκ των οποίων στην Αθήνα το 100% τριών διαμερισμάτων (80, 85 και 86 τ.μ.), το 50% δύο διαμερισμάτων το ένα με οικόπεδο (120,71 και 120 τ.μ.), 5 διαμερίσματα και μία οικία στην Χαλκίδα, αγόρασε από κοινού με σύζυγο διαμέρισμα 122,25 τ.μ. έναντι 90.992,68 ευρώ, 11 αγροτεμάχια (6 στην Κέα έκτασης 13.015 τ.μ., 4 στην Ελευσίνα 18.264 τ.μ. και 1 στην Χαλκίδα έκτασης 8.119 τ.μ.), 8 οικόπεδα (4 στην Αττική και 4 στην Εύβοια), 3 βοσκοτόπους στην Εύβοια έκτασης 113.500 τ.μ. και 3 γραφεία στην Αθήνα

    Καταθέσεις: 17.693,86 ευρώ

    Μέσα: Παραχώρησε ένα ΙΧ στον αδελφό του

    ΣΥΖΥΓΟΣ

    Εισόδημα: 206.538,07 ευρώ

    Ακίνητα: 5 οικόπεδα στα Καλύβια, 5 διαμερίσματα στην Αττική, 2 γραφεία στην Αττική, 2 πάρκινγκ στα Καλύβια, αγόρασε ένα αγροτεμάχιο στην Κέα 9.021 τ.μ. και από κοινού με σύζυγο ένα διαμέρισμα 122,25 τ.μ., πούλησε 1 αγροτεμάχιο στην Ελευσίνα 19.625 τ.μ. έναντι 490.616,19 ευρώ, 1 διαμέρισμα στα Καλύβια έναντι 150.000 ευρώ και ένα πάρκινγκ

    Καταθέσεις: 15.168,49 ευρώ

    Μετοχές: 4.860,843 μερίδια αμοιβαίων κεφαλαίων, πούλησε 4.060 μετοχές και 2.753 μερίδια αξίας 153.459,5 ευρώ

    Συμμετοχές: Μεταβίβασε το μερίδιο σε τεχνική εταιρεία

    Μέσα: 1 ΙΧ 2.429 κ.ε.


    και φυσικά πρέπει να εξηγήσει πόσο έχει κοστίσει το λίπος που κουβαλάει πάνω του!
    Προφανές οι δικοί του κοπρίτες έχουν συνεισφέρει το κατιτί τους.....

    • A.M. avatar
      A.M. @ σιδεράκιας 05/01/2011 23:28:25

      Μιά εικόνα, χίλιες λέξεις.

  13. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 05/01/2011 22:28:28

    Ωραιο αρθρο που μιλαει ξεκαθαρα.....ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΝΟΥΝ ΦΤΩΧΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΙ!!!!!!!!!!

  14. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/01/2011 22:32:49

    Αν υπάρχουν Δ.Υ που είναι κοπρίτες (και υπάρχουν ουκ ολίγοι) είναι αποτέλεσμα και κατασκέυασμα των κομμάτων που καλλιεργούν συστηματικά τη δυσλειτουργία στο δημόσιο για ψηφοθηρικό όφελος. Οι πολιτικάντηδες φταίνε και το ξέρουν πολύ καλά.
    Αλλά επειδή τώρα σφίγγουν οι κ...οι και επειδή κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει, τα ρίχνουν στο εύκολο θύμα που τον έχουν του χεριού τους, τον Δ.Υ.
    Θα βαρεθώ να το λέω: Αν εξέλιπε ο κομματισμός και η κομματική παρέμβαση σε όλες τις εκφάνσεις του δημοσίου, δεν θα υπήρχε πρόβλημα.
    Απλό παράδειγμα: Αν κάποιος ΔΥ συλληφθεί να κλέβει, να πλαστογραφεί, ή οτιδήποτε, αρκεί να δηλώσει κομματόσκυλο, και σε χρόνο ρεκόρ όχι μόνο θα απαλλαγεί, αλλά και θα προαχθεί! Συμβαίνει καθημερινά. Πιστέψτε με.
    Ο μέγιστος Πάγκαλος δεν το γνωρίζει; Δεν νομίζω. Άρα ποιοι είναι οι πραγματικοί κοπρίτες;
    Δείτε κι αυτό:
    h__p://www.antinews.gr/?p=72209

  15. Samarikia avatar
    Samarikia 05/01/2011 22:33:26

    Σας διαβάζω ανελέητα,εδώ και πάρα πολύ καιρό.....Ρουφάω και επεξεργάζομαι κάθε σας άποψη...Όταν τελειώνω από την δουλειά,η μόνη μου σκέψη είναι να μπώ και να διαβάσω τα υπέροχα σχόλια.....Συνεχίστε λοιπόν την υπέροχη δουλειά και θα τα λέμε καθημερινά....

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/01/2011 22:34:33

    Κι όμως, κάτι τέτοιοι "αγράμματοι" κάνουν κουμάντο και οι "διδάκτορες" Δ.Υ. δηλώνουν υποταγή.

  17. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 05/01/2011 22:35:38

    Ένας καθηγητής Πανεπηστημίου μίλησε μόνο;Συγχαρητήρια κ.Καθηγητά αλλά οι άλλοι που είναι;Αφού ο Υπεύθυνος για τον Αντιπρόεδρο Πρόεδρος της κυβέρνησης δεν αντιδρά και άρα συμφωνεί με τον Αντιπρόεδρό του γιατί δεν κατατίθεται συνολικά από την αντιπολίτευση μια πρόταση μομφής κατά του Αντιπροέδρου;

  18. Wolf avatar
    Wolf 05/01/2011 23:08:00

    Ο Πάγκαλος φίλοι μου δημιουργεί συνθήκες ηρωικής εξόδου, από το μόρφωμα αυτό που κάποιοι το λένε κυβέρνηση.
    Αυτό κάνει. Δεν είναι τυχαίως ούτε ο χρόνος, ούτε ο τρόπος.
    Επιδιώκει την απομάκρυνσή του από το κάδρο της κεντρικής πολιτικής σκηνής, νομίζοντας ότι θα τον βγάλει και ο λαός από το κάδρο της καταστροφής της χώρας που συντελείται από την κυβέρνηση του κόμματός του.
    Στρουθοκαμηλίζει όμως!!!

  19. Apollonios avatar
    Apollonios 05/01/2011 23:23:14

    Η ανευθυνότητα, η ψευτομαγκιά, η αλλαζονία, η ευθυνοφοβία, το βόλεμα, ο αρπακολλισμός, η λαμογιά, είναι χαρακτηριστικά μεγάλης μερίδας αυτού του λαού. Όπου βρει πρόσφορο έδοφος αναπτύσεται, είτε στο δημόσιο (πιό εύκολα) είτε και στον ιδιωτικό τομέα (άπειρα παραδείγματα απο καθημερινές συνδιαλαγές μας με τον ιδιωτικό τομέα). Οι μεγαλύτεροι κοπρίτες είναι οι πολιτικοί μας που εκτρέφουν και ποτίζουν αυτή την κατάσταση. Η αντιπολίτευση θα έπρεπε να έχει κυρήξει "ανένδοτο" αγώνα για ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Πάγκαλου μετά από όσα αισχρά έχει πει ως τώρα...

  20. Qua avatar
    Qua 05/01/2011 23:37:08

    ΜΠΡΑΒΟ κε Βαρσακέλη!!!

  21. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 05/01/2011 23:38:22

    Αυτό θα είναι και το αιώνιο μαρτύριό του στη κόλαση!

  22. KM avatar
    KM 06/01/2011 00:04:52

    Στο μεταξύ, σαν πολύ καιρό δεν έχει να εμφανιστεί και το άλλο το μπουμπούκι ο Σηφουνάκης να κάνει καμια βαρυσήμαντη δήλωση; Σε περιμένουμε κι εσένα κυρ-Νίκο, μην αφήνεις τον Πάγκαλο να παίρνει όλη τη δόξα!

  23. kapsiotis avatar
    kapsiotis 06/01/2011 00:39:02

    ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ... Ο ΥΠΕΡΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ "ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ", Ο "ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ" ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ (ΙΜΙΑ) ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΗΡΕ Ο ΑΕΡΑΣ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ "ΕΔΩΣΕ" ΤΟΝ ΟΤΣΑΛΑΝ, ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΩΝ "ΚΟΠΡΙΤΩΝ", ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ "ΑΝΟΗΤΟ" ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙ,
    Υ. Γ. ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ "ΚΟΛΑΤΣΙΣΕΙ". ΑΛΗΘΕΙΑ... Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ...!

  24. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/01/2011 01:00:30

    Πας καλά??? Για αυτόν θα είναι τιμωρία ή για εμάς που από το ζόρισμά του θα πληρώνουμε μισό ακόμα προυπολογισμό σε πρόστιμα για ρύπους (όπως έχω ξαναπροειδοποιήσει!)!

  25. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/01/2011 01:09:23

    Όλοι πληρώνουμε φόρους, βλέπε ΦΠΑ κλπ, αλλά άμεσους φόρους φίλε μου δεν πληρώνετε οι ΔΥ, με την έννοια του έχω 5 φράγκα στο πορτοφόλι μου και μου παίρνουνε τα 2, σας τα παρακρατάνε, άρα αντί να σου λένε παίρνεις 1000 ευρώ σου λένε παίρνεις 1200 και σου κρατάω τα 200. Επίσης, οι περισσότεροι ΔΥ δεν παράγουν άμεσα πλούτο υπό την έννοια της φορολογητέας ύλης, εννοείται βέβαια ότι παράγετε ΑΕΠ. Όταν έρθει το τέλος της χρνιάς και βγάλεις από το πορτοφόλι σου για την εφορία ή την ασφάλισή σου, τότε ναι, πληρώνεις φόρους και εισφορές.

    • lampros avatar
      lampros @ TopGunZ 06/01/2011 16:34:09

      Δηλαδή έχει διαφορά αν στα κρατάνε από πριν ή στα παίρνουν μετά;

      Έλεος!

  26. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 06/01/2011 07:55:08

    Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το... τεράστιο ποσόν που έχει στην τράπεζα...
    Και καλά τα λέει ο Ωκεανός!
    ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΛΟΥΤΟ.
    Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ.
    Ο ΑΓΡΟΤΗΣ ΠΑΡΑΓΕΙ, Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΕΙ, Ο ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ ΠΑΡΑΓΕΙ, Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΡΑΓΕΙ, Ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΠΑΡΑΓΕΙ, Ο, Ο, Ο, ΠΑΡΑΓΟΥΝ.
    Βγάλτε όλη αυτή την παραγωγική τάξη και να δούμε πώς θα επιβιώσει όλο αυτό το λεφούσι των ΔΥ που καταδυναστεύει τον εργοδότη του, δηλαδή τον ΕΡΓΑΤΗ.
    Καλή η καραμέλα του ΚΚΕ για τη δυνάστευση του εργάτη απο την εργοδοσία, σίγουρα ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι έτσι, αλλά γιαυτό δεν φταίνε οι βιομήχανοι μόνο αλλά και οι κρατούντες την εξουσία, δηλαδή οι ΔΥ, από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και την κυβέρνηση, μέχρι τον τελευταίο κλητήρα του δημοσίου. Η χώρας μας είναι από τα πιο κακά παραδείγματα της εφαρμογής του κεφαλαιοκρατικού (...καπιταλιστικού Ελληνιστί...) συστήματος!
    Και την... άλλη πλευρά του υπαρκτού κοινωνικού κράτους, (...σοσιαλισμός Ελληνιστί...), την έχω γνωρίσει, λόγω επαγγέλματος από μέσα. Εκεί ο εργάτης απολαμβάνει... τιμές και δόξες... μπρρρρ.
    Καλημέρα!

    Χαρίλαος

    • Γρηγόρης avatar
      Γρηγόρης @ Χαρίλαος 07/01/2011 12:28:31

      Σοβαρά κ.Χαρίλαε; οι Δημόσιοι Υπάλληλοι δεν παράγουν σε αυτό τον τόπο; μόνο οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα και οι επαγγελματίες; γιανα δούμε λοιπόν..
      σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία συνεισφέρουν κατά 80% στους φόρους τη στιγμή που οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες φοροδιαφεύγουν. Αλλά ας πούμε ότι είναι αντιπαραγωγικός ο δημόσιος τομέας και τον καταργήσουμε. Τι θα γίνει την άλλη μέρα; θα πληρώνεις για να πας το παιδί σου σε ιδωτικό σχολείο, θα πληρώνεις για να πας σε ιδιωτικό νοσοκομείο, θα πληρώνεις για να έχεις ιδιωτική αστυνομία, θα πληρώνεις για να έχεις ιδιωτικό στρατό στα σύνορα, θα πληρώνεις ιδιώτες για να σου φτιάχνουν τους δρόμους (δες τι γίνεται με τα διόδια), θα πληρώνεις να σου μαζεύουν τα σκουπίδια ιδιώτες, θα πληρώνεις για τον ιδώτη που σου δίνει ρεύμα ή νερό κλπ. Αλήθεια νομίζεις ότι για όλα αυτά θα πληρώνεις λιγότερο; Μήπως τελικά το Δημόσιο παράγει πλούτο που μοιράζεται έμμεσα στους πολίτες μέσα από παρεχόμενες υπηρεσίες; σε τι κόστος θα παρείχαν αντίστοιχες υπηρεσίες ιδιώτες; το σκεφτήκαμε; και πως απαξιώνεις στο σύνολο ένα κλάδο που τουλάχιστο τα τελευταία χρόνια με το ΑΣΕΠ, έχει στελεχωθεί με άτομα με πολλούς τίτλους σπουδών, προϋπηρεσία και προσόντα; και από όσο διαφαίνεται από τα γραφόμενα σου, μάλλον ο ίδιος ανήκεις στην συμπαθή τάξη των ελεύθερων επαγγελματιών που συστηματικά φοροδιαφεύγουν και κερδοσκοπούν ασύστολα, σε βάρος όλων των υπολοίπων μας. Καθώς βλέπεις είναι πολύ εύκολο όταν κανείς μπει στη λογική σου να στραφεί εναντίον των άλλων κοινωνικών ομάδων, αντί των πραγματικών υπευθύνων για το χάλι μας.

  27. nyfitsa avatar
    nyfitsa 06/01/2011 09:01:18

    «5 οικόπεδα στα Καλύβια και 2 πάρκινγκ στα Καλύβια» …………….. τα λέει όλα!!!
    Μάλλον όλο το Εισόδημα: 640.632,2 ευρώ πηγαίνει εκεί – στις ΧΑΣΑΠΟΤΑΒΕΡΝΕΣ των Καλυβιών. !!!!!!!!!!!!

  28. nyfitsa avatar
    nyfitsa 06/01/2011 09:06:16

    Εσύ τι λες; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;

  29. cornelsen avatar
    cornelsen 06/01/2011 10:03:37

    Δεν ξέρω αν ο Πάγκαλος τα "έφαγε" ο ίδιος αλλά είναι βέβαιο ότι βοήθησε να μεταφερθούν οικονομικοί πόροι από την κοινωνία στο κεφάλαιο. Αυτός και οι όμοιοί του (σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) χάριζαν δισεκατομμύρια ευρώ
    1. με την χαμηλή φορολόγησή και την φοροκλοπή/φοροδιαφυγή/εισφοροδιαφυγή τού κεφαλαίου
    2. με την υπερτιμολόγηση των "υπηρεσιών" τού κεφαλαίου προς το κράτος (δημόσια έργα και προμήθειες) και την κοινωνία (χαμηλοί μισθοί, υψηλό κόστος ζωής).
    Έφτιαξαν έτσι ένα τεράστιο δημόσιο χρέος ενώ το χρέος των επιχειρήσεων είναι το μικρότερο στην ΕΕ.
    http://picasaweb.google.com/cornelsen008/SRTiqE#5558596670772841666 (βάλτε την εικόνα σε πλήρη οθόνη)

    Τώρα που η (καπιταλιστική) κρίση στην Ευρώπη αρχίζει να "καίει" τον Νότο της, η πολιτική και οικονομική ελίτ που την δημιούργησε προσπαθεί να ρίξει τις ευθύνες σε αυτούς που πλήρωσαν για να πλουτίσουν οι "Μαντέληδες" και οι "Δασκαλόπουλοι". Και ο κ. Πάγκαλος πρωτοστατεί σ' αυτό το άθλιο παιχνίδι.

  30. Κρης avatar
    Κρης 06/01/2011 10:42:46

    Το Θεόδωρο Τσουκάτο κατονόμασε ο τέως υπουργός Δικαιοσύνης Ευάγγελος Γιαννόπουλος ως έναν από τους συνδαιτυμόνες στο κότερο του προέδρου της Ιntracom, Σωκράτη Κόκκαλη, το περασμένο καλοκαίρι. Σε δηλώσεις του την Πέμπτη στη Βουλή ο κ. Γιαννόπουλος ανέφερε ότι προσκεκλημένος του κ. Κόκκαλη ήταν και ο Θεόδωρος Πάγκαλος.
    «Ναι, αυτός ήταν και όχι ο Σκανδαλίδης. Αυτός ήταν από την αρχή. Τι ζητά δηλαδή η αλεπού στο παζάρι; Ποιος είναι ο άλφα ή ο βήτα που πηγαίνει στον Κόκκαλη, την ώρα που αυτός βάλλεται πανταχόθεν και δεν πρέπει να δίνει αφορμές; Τι ζητά εκεί ένας συνεργάτης του πρωθυπουργού;» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννόπουλος.
    Από την πλευρά του, ο κ. Τσουκάτος, απαντώντας στις κατηγορίες που εκτόξευσε εναντίον του ο τέως υπουργός Δικαιοσύνης, δήλωσε:
    «Η κοτερολογία δεν με αφορά» και τόνισε ότι καλύπτεται από την προ ημερών επιστολή διάψευσης του κ. Πάγκαλου.

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=241511

    σχετικό
    Βόλτες με κότερα (για όσους έχουν ασθενική μνήμη)
    http://www.antinews.gr/?p=2462

    @@@

  31. κοπριτης avatar
    κοπριτης 06/01/2011 11:05:52

    Κε Καθηγητά
    Χαμένα λόγια, προσπαθείτε να αποδείξετε το αυτονόητο, είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία απαξίωσης των πάντων. Πώς αλλοιώς θα περάσουν οι 300000 απολύσεις που έχει υποσχεθεί στην Τρόικα? Πώς αλλοίως θα περάσει το ξεπούλημα τυ Αιγαίου και της Δημόσιας περιουσίας που λέγεται (ελπίζω να διαψευσθώ) ότι θα γίνει?
    Εμαθα ότι θα πάει και στην τελετή αγιασμού των υδάτων στην Δεξαμενή βεβαίως βεβαίως που ελέγχεται γιατι στο λιμάνι καταλαβαίνετε (θυμόσαστε ίσως τα συνθήματα κατά της Λιάνη).

  32. WY avatar
    WY 06/01/2011 13:26:20

    @@@@

    σιδεράκιας είπε:
    05/01/2011 στις 10:19 pm
    Πόθεν έσχες, 21/09/2010

    ΘΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ

    .............
    Ξέχασες καί τόν αμπελώνα (βιομηχανία παραγωγής εμφιαλομένου κρασιού),πού ''εστησε'' τήν 10ετία τού ΄90,μέ κεφάλαιο από τά Μεσογειακά Προγράμματα (χρηματοδότηση),ύψους 300 (τότε) εκ.δραχμών,όταν ένας μικροβιοτέχνης καί μή πασόκος φυσικά,τήν ίδια περίοδο,δέν ελάμβανε ούτε 100 χιλ.δρχ.!!!!!
    Είχε βγή σέ εκπομπή τού mega (Καψής) μαζί μέ τόν χημικό,πού επιστατούσε στήν ''ποιότητα τού οίνου'' κι εκαυχάτο ώς διάνος,διά τίς επιχειρηματικές του δραστηριότητες/ικανότητες!!!!
    Όμως σέ ό,τι κι άν αναφέρεται,έχει απόλυτο δίκαιο,διότι τήν ''μαγκιά'' του,τήν ''παραχωρήσαμε'' εμείς ή μάλλον όσοι ΚΟΠΡΙΤΕΣ τόν ψηφίζουν!!!!
    Δηλαδή οί διαχρονικοί ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΣΥΝΔΑΙΤΗΜΟΝΕΣ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΟΚΕΙΟ ΠΑΓΚΑΛΕΙΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ!!!!

  33. PETER K avatar
    PETER K 06/01/2011 14:14:03

    Αρθογραφε.Βασικα συμφωνω οι πολιτικοι ειναι κοπριτες.Κοπριτες ειναι ομως και οι δασκαλοι.Για θημησου την συμπερηφορα τους πριν δυο χρονια?Επι νεας δημοκρατιας.Απεργειες για το τιποτα.Αποτελεσμα τα παιδια τι μορφωση εχουν?Γιατι φευγουν εξω για να σπουδασουν?Κοπριτες ειναι οι περισσοτεροι δημοσιοι.Εχω προσωπικη εμπειρια(ταλαιπωρια).Κοπριτες ειναι οι δεητες.Για θημησου την συμπερηφορα τους πριν δυο χρονια?Επι νεας δημοκρατιας.Κοπριτες ειναι πολλοι επιχειρηματιες.Μια ζωη στο παπατζιλικι,να μην πληρωνουν.Να ριχνουν τους υπαλληλους του.Να θελουν με πορδες να βαφουν αυγα.Και αλλοι και αλλοι και αλλοι.Κοπριτες εβλεπα απο χρονια στην ελλαδα και γιαυτο την εκανα.Τωρα ψακτητε ποιος ειναι ποιο πολυ κοπριτης απο τον αλλο.

  34. NONOS avatar
    NONOS 06/01/2011 21:08:27

    Μεγαλωσα σε δημοσιουπαλληλικη οικογενεια, με πολλές στερησεις 4 φορές τη βδομαδα φακή, 1φορα σαρδελλα και 1 κεφτε με μπόλικο ψωμί,35 χρόνια δουλειάς 1 σπίτι με δανειο (ο πατερας πληρωνε μεχρι προτινος τη δοση στο παρακαταθηκών) σπουδασαμε δυο αδερφια χωρίς φροντηστηρια και ανεσεις τηλεοραση και ψυγείο πηραμε τελη το 70) και μεχρι να βγουμε απ τη Σχολή αλλαζαμε ο ενας τα ρουχα του άλλου, φτωχια αλλα αξιοπρεπής, για αυτοκινητο ουτε σκεψη, Αν τα τρωγαμε μαζί ρε παιδια δε θα ειχα ακομη αποθημενο απ τα παιδικα μου χρόνια την ταβερνα , το παγωτό , το λουνα παρκ, τα παπουτσια ελβιελα,και τοσες μικροχαρές ενός παιδιού δημοσίου υπαλληλου που ο κυριος αντιπρόεδρος( υιός και αυτό Σμηναρχου και εγγονός δικτατορα) ετσι ευκολα αποκαλεί κοπρίτη κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλοτρια.

  35. vassilis avatar
    vassilis 07/01/2011 11:55:13

    Και βεβαια ειναι κοπριτης ο εκλιπαρων τον πολιτικο για μια θεση στο δημοσιο,αλλα τι ειναι αυτος που ειχε την θεσμικη ευθυνη να αποτρεψει την στελεχωση του δημοσιου απο κοπριτες;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.