#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/10/2009 12:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κόντρα για το άδειο γραφείο του πρώην υπουργού Οικονομίας Γ.Παπαθανασίου



Αφορμή για την πρώτη κόντρα της (νέας) κυβέρνησης με τη (νέα) Αξιωματική Αντιπολίτευση στάθηκε η φωτογραφία από το άδειο γραφείο του πρώην υπουργού Οικονομίας και η δήλωση του Γ. Παπακωνσταντίνου ότι «δεν άφησαν τίποτα». Ο Γ. Παπαθανασίου αντέδρασε, δηλώνοντας ότι «όλοι οι φάκελοι με τα στοιχεία είναι στις υπηρεσίες».

Μιλώντας στο Mega, το πρωί της Παρασκευής, ο πρώην υπουργός Οικονομίας δήλωσε ότι ο ίδιος έκανε πλήρη ενημέρωση στο νέο υπουργό και πως έθεσε υπ' όψη του όλα τα στοιχεία. Επιπλέον, τόνισε ότι όλοι οι φάκελοι είναι στις υπηρεσίες, ως οφείλουν, καθώς είναι υπηρεσιακά έγγραφα.

Παράλληλα, ο Γιάννης Παπαθανασίου κατηγόρησε για απειρία τον Γ. Παπακωνσταντίνου, επειδή δεν αναζήτησε τα στοιχεία και τους φακέλους στις υπηρεσίες. Ακόμη, άφησε αιχμές κατά των υπουργών του ΠΑΣΟΚ, λέγοντας ότι είχαν συνηθίσει να δουλεύουν με συμβούλους που είχαν εκείνοι όλους τους φακέλους, αντί οι υπηρεσίες που είναι οι αρμόδιες. 

Ο πρώην υπουργός Οικονομίας ανέφερε, πάντως, ότι -όπως έχει ενημερώσει σχετικά τον κ. Παπακωνσταντίνου- ένα φορητό υπολογιστή που είχε στο γραφείο του θα το επιστρέψει εντός της εβδομάδας, αφού αφαιρέσει κάποια δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.

Ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου δήλωσε στην εφημερίδα Το Βήμα: «Παρέλαβα ένα γυμνό υπουργείο. Πήραν ακόμη και τους σκληρούς δίσκους των υπολογιστών από το υπουργικό γραφείο. Προσπαθώ να καταλάβω από τα χαρτιά τα έσοδα και τις δαπάνες. Δεν άφησαν τίποτε οργανωμένο. Το υπουργείο είναι απολύτως διαλυμένο, πρέπει να το ξαναχτίσουμε από την αρχή».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ασχετος avatar
    ασχετος 09/10/2009 12:28:34

    Ο κ. Παπαθανασιου στη ΝΕΤ ανέφερε ότι οι σκληροί δίσκοι είναι κάτι σαν ντοσιέ που μπορεί να αφαιρεθούν από μια υπηρεσία ως προσωπική περιούσια του αποχωρούντα.
    Κάνει λάθος.
    Είναι πάγιος καταγραμμένος εξοπλισμός της κάθε υπηρεσίας.
    Η αφαίρεση του είναι υπεξαίρεση δημόσιου υλικού δηλαδή ΚΛΟΠΗ.
    Πήρε λεει και το λαπτοπ και θα στείλει ένα άλλο.
    Και αυτό είναι παράνομο αφού τα πάγια καταγράφονται βάση κωδικού και τιμολογίου αγοράς.
    Εγώ ως δημόσιος υπάλληλος μπορώ να κάνω το ίδιο φεύγοντας?

  2. El Gekko avatar
    El Gekko 09/10/2009 12:46:51

    Η γνωστή ανυπαρξία και ασυνέχεια της δημόσιας διοίκησης. Μετά από κάθε αλλαγή υπουργού (όχι αλλαγή κυβέρνησης !!!) εξαφανίζονται τα πάντα (πρόσωπα και πράγματα) και μετά ας ψάξει ο καινούργιος στις υπηρεσίες να βρει τις εκκρεμότητες. Σε είκοσι λεπτά, χωρίς πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής, χωρίς αρχείο και προσωπικό και η καθαρίστηρια του Υπουργείου θα ντρεπόταν να παραδώσει.

  3. anonymous avatar
    anonymous 09/10/2009 12:54:48

    Φιλε μου κανεις μεγαλο λα8ος

    Οπως σωστα ανεφερει ο ’ασχετος’ ο κα8ε σκληρος δισκος αποτελει παγιο. Γνωριζεις καποια εταιρεια (κρατικη η μη) στην οποια οι υπαλληλοι φευγοντας περνουν μαζι τους παγια της εταιρειας; τουναντιων, συνοδευονται απο ατομο της ασφαλειας της εταιρειας για να παρουν τα προσωπικα τους αντικειμενα με τα οποια access rights ειχανε, να γινονται αμεσα suspended

    Ειμαι IT Director σε Fortune 500 εταιρεια και θελω να σε διαβεβαιωσω οτι το παραπτωμα του πρων υπουργου ειναι τιμωρισημο με εως 5 χρονια φυλακιση και εξουθενωτικο προστιμο (σε χωρες, οχι μπο___ελα οπως η ψωροκωσταινα)

    Ακομα και κατα την εξοδο τους απο την κυβερνηση, απεδειξαν ποσο μικρονοες παραμενουν

    Μετα τιμης

  4. aris53m avatar
    aris53m 09/10/2009 13:06:00

    ένα σωρό έπιπλα έχει τι άλλο ήθελε??

    από την αρχή δεν ήθελε να χαράξει καινούργια οικονομία??

    ή μήπως ακόμα δεν αρχίσαμε δηλώνουμε ανικανότητα?? (e tu brutus?)

  5. eo avatar
    eo 09/10/2009 13:17:41

    Πραγματικά θα συμφωνήσω με τον anonymous, είναι ντροπή για τον Παπακωνσταντίνου και κακή αρχή αυτή η επιμονή.
    Το ότι δεν είχαν δίκτυο ή δίσκους τα PC είναι ευθύνη των IT τμημάτων των υπουργείουν, που από ότι φαίνεται δεν έχουν την τεχνογνωσία να διαγράψουν δεδομένα αλ΄λα και δεν αποκατέστησαν την πλήρη λειτουργικόττηα στο απαιτούμενο χρονικό διάστημα.

    Στο κάτω κάτω όποιος έχει δουλέψει ποτέ του ξέρει πόσα προσωπικά έγγραφά και αντικείεμνα υπάρχουν στο γραφείο του και στον προσωπικό του υπολογιστή. Τα πραγματικά σοβαρά σε ένα σοβαρό κράτος ή υπηρεσία ή φορέα πρέπει να βρίσκονται σε κεντρικό χώρο.

    Το οτι επιλέγουν να ξκάνουν θέμα αυτό το συγκεκριμένο είναι πολύ λυπηρό και απογοητευτικό. Ας σοβαρευτούν και ας μάθουν κάτι από το πάθημα που δώσαμε στους προκάτοχους τους.

    Στο κάτω κάτω που αλλού από τις υπηρεσίες θα πρέπει να βρεί τις εκρεμμόττηες; Στο προσωπικό αρχείο του προηγουμενο και στον προσωπικο υπολογιστή του;
    Αρκετά με την μικροπρέπεια.

    και πάγιο είανι όντως τα 50Ε του δίσκου ΟΧΙ ΟΜΩΣ τα προσωπικά αρχεία που περιεχει.
    και η αλήθεια είναι ότι όχι δεν υπάρχουν ασφαλής τρόποι διαγραφής των δεδομένων από σκληρό δίσκο.
    Το ότι το τεχνικό τμήμα δεν βρήκε να βάλει ένα σκληρό ή δεν βάλαν Windows έγκαιρα είναι απλά αστείο να γίνεται κεντρικό θέμα.

    • Giannis76 avatar
      Giannis76 @ eo 09/10/2009 18:00:42

      καλά από format ήξερε κανείς εκεί μέσα?
      Επειδή ήμουν σε τμήμα IT του δημοσίου, ήξερα ότι όταν με διατάσσουν να κάνω κάτι θα το κάνω. Δηλαδή αν μου έλεγαν να βγάλω το σκληρό θα το έκανα. Ευθύνη της Διεύθυνσης Διοικητικού είναι να αποδώσει ευθύνες στους υπαλλήλους που κλέβουν δημόσια υπηρεσία..

  6. MBP avatar
    MBP 09/10/2009 13:17:43

    Τα HD τα εχει πληρωσει ο φορολογουμενος. Αισχος ... το -10 % ηταν πολυ λιγο για αυτους ...

  7. eo avatar
    eo 09/10/2009 13:20:03

    ΙΤ director σε F500 υποθέτω εννοείς στο όποιο ελληνικό παράρτημα; Ξέρεις πολλούς CEO που αφήνουν το προσωπικό τους αρχείο στον επόμενο; Και αν οχι, ναι εκει υπάρχει νομοθεσία που εδώ απλά δεν υπάρχει.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/10/2009 13:22:28

    «ό,τι υπήρχε στη βιβλιοθήκη, στο γραφείο και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές της γραμματείας του γραφείου του υπουργού, ήταν προσωπικά αρχεία και αντικείμενα»
    λέει ο Παπαθανασίου...

    Καλέ μου κ. Παπαθανασίου, κάπου δουλέυω, με εταιρικό pc. Σε μεγάλες καρέκλες κάθησα, πάντα με pc του εργοδότη μου. Προσωπικά αρχεία δεν ειχα ποτέ, σε εταιρικό pc και εταιρικό γραφείο. Οπότε ή "κλούβιος" ήσουν ή ψέμματα λες, ή κάτι κρύβεις, και είσαι 100% φάουλ.

    Για όσους από εσάς είστε σε εταιρικό pc, ό,τι κάνετε, ό,τι έχετε στο εταιρικό pc είναι του εργοδότη σας.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ archaeopteryx 09/10/2009 13:31:55

      Σωστός. Για να πω την αλήθεια όμως, πιστεύω ότι και όλοι οι προηγούμενοι έκαναν τον ίδιο. Από αυτή την άποψη, είναι κάπως λαϊκισμός το να βγαίνει έτσι η ιστορία (αν έκαναν και οι άλλοι το ίδιο, βέβαια). Αλλά και λαϊκισμός να είναι, γίνεται μια καλή αρχή. Να σέβονται περισσότερο οι υπουργοί την περιουσία μας. Δική μας είναι και όχι δική τους.

      Ο Παπακωνσταντίνου μου έβγαζε από την αρχή μια συμπάθεια. Και λαϊκισμός να είναι, δεν παύει να είναι σωστό αυτό που λέει.

  9. Factorx avatar
    Factorx 09/10/2009 13:23:27

    Απάντηση Παπαθανασίου:

    Όλοι οι πλήρεις φάκελοι βρίσκονται στις υπηρεσίες του υπουργείου, όπως είναι το σωστό», δήλωσε ο τέως υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Γ. Παπαθανασίου, με αφορμή δήλωση του Γ. Παπακωνσταντίνου που επικαλείται η εφημερίδα «το Βήμα», σύμφωνα με την οποία παρέλαβε «γυμνό και διαλυμένο υπουργείο».

    «Έχουν φύγει όλοι οι σκληροί δίσκοι από τους υπολογιστές του υπουργικού γραφείου. Προσπαθώ να καταλάβω από τα χαρτιά τα έσοδα και τις δαπάνες. Δεν άφησαν τίποτα οργανωμένο», φέρεται να δηλώνει ο κ. Παπακωνσταντίνου.

    «Όλοι οι πλήρεις φάκελοι βρίσκονται στις υπηρεσίες του Υπουργείου, όπως είναι το σωστό», απαντά ο κ. Παπαθανασίου και προσθέτει: «Εκεί θα βρει ο νέος υπουργός όλα τα στοιχεία τα οποία χρειάζεται και όχι στο γραφείο του Υπουργού ή των συμβούλων».

    Συμπληρώνει ακόμη ότι αντάλλαξε τηλέφωνα με τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου για όποια πρόσθετη πληροφορία και τονίζει πως «ό,τι υπήρχε στη βιβλιοθήκη, στο γραφείο και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές της γραμματείας του γραφείου του υπουργού, ήταν προσωπικά αρχεία και αντικείμενα».

    «Επομένως, όλη αυτή η συζήτηση δεν έχει καμία ουσιαστική βάση. Και δεν βοηθάει σε τίποτα το να ασχολούμαστε με τέτοιου είδους θέματα, τη στιγμή που η χώρα μας καλείται να αντιμετωπίσει πραγματικά σοβαρά προβλήματα» καταλήγει ο κ. Παπαθανασίου.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Factorx 09/10/2009 13:31:28

      Απόλυτα ανόητη και επιπόλαια η δήλωση του Παπαθανασίου. ΔΕΝ υπάρχει προσωπικό στοιχείο σε εταιρικό ή σε κρατικό pc.

      Φαντάσου τον Διοκητή της ΕΤΕ να πάρει μαζί του το pc του!

      Αν έβλεπε τσόντες ή είχε προσωπικά απόρρητα, ας τα είχε σε δικό του pc... 1000€ κάνουν, σιγά...

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/10/2009 13:26:04

    εταιρικός σκληρός δίσκος με προσωπικά στοιχεία? Έχεις εργαστεί ποτέ σου σε νομικό πρόσωπο που σου παρέχει pc ή (δια)δικτυακή σύνδεση? Ο σκληρός είναι του εργοδότη σου. Ο εργοδότης σου έχει δικαίωμα να βλέπει τα email σου και να παρακολουθεί τις ιστοσελίδες που βλέπεις.

    Μόνο στο pc στο σπίτι σου μπορείς να ισχυριστείς ότι έχειςι ιδιοκτησία και να παραστήσεις ότι έχεις privacy (κούνια που σε κούναγε...)

  11. eo avatar
    eo 09/10/2009 13:26:28

    και ως it director λοιπον σε F500 πως σχολιάζεται αληθεια το παράπονο υπουργού "δεν μου έδωσε τον κωδικό του email". αντέχει σε καμία κριτική σοβαρότητας?
    το πράγμα μυρίζει μικροπολιτική από χιλιόμετρα μακριά, άσχετα από το ότι η εικόνα να λειπουν σκληροί δίσκοι είναι πράγματι άθλια (ας είχαν προβλέψει να βάλουν το it να τρέχει την προηγούμενη μέρα).

  12. eo avatar
    eo 09/10/2009 13:32:45

    Για του λόγου το αληθές στο παραπάνω σχόλιο

    "Είναι ενδεικτικό ότι χθες ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας δεν μπορούσε να κάνει χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αφού δεν υπήρχαν πουθενά οι κωδικοί για την αποστολή email." http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4540247

    ο άνθρωπος δεν μπορεί να λύσει ένα τέτοιο ζήτημα, του έχουμε εμπιστοσύνη; Για όποιον έχει δουλέψει ποτέ του ξέρει πως λύνονται αυτά (και πως ΔΕΝ θα έπρεπε ακόμα και να του έδινε τον κωδικό να τον χρησιμοποιούσε χωρίς να τον αλλάξει)

    Μιλάμε είτε για άκρατη μικροπολιτική, είτε για υπερβολές των δημοσιογράφων, είτε για άκρατη ανικανότητα.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/10/2009 13:47:36

    Ανοησίες! Ο κ. Παπαθανασίου έχει μια αξιόλογη εμπορική επιχείρηση, και είμαι και πελάτης. Αν ο υπάλληλος ή ο ταμίας ή οποιοσδήποτε απολυθεί ή παραιτηθεί ή φύγει, πάρει μαζί του σκληρό δίσκο, θα του στείλει την interpol. Tα περί email είναι τρίχες. Ο σκληρός, αν πραγματι έφυγε (ή αν έγινε format) είναι "μεμπτό"

    • eo avatar
      eo @ archaeopteryx 09/10/2009 13:59:33

      θέλεις να πεις δηλ. ότι ο εκάστοτε υπουργός οικονομιας είναι απλός υπάλληλος ή ταμίας; εσύ αν απολυθείς ή παραιτηθείς θα σβήσεις από το history σου τις επισκέψεις σε αυτό το site; υποθέτω είναι ωρα εργασίας τώρα και υποθέτω πολλοί απο εμάς που διαβάζουν δεν είναι στον προσωπικό μας υπολογιστή; Εγω ευτυχώς είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και δεν δουλεύω με εταιρικό pc όπως εσύ έχεις δουλέψει και όπως αναφέρεις στο "κάπου δουλέυω, με εταιρικό pc. Σε μεγάλες καρέκλες κάθησα, πάντα με pc του εργοδότη μου. Προσωπικά αρχεία δεν ειχα ποτέ, σε εταιρικό pc και εταιρικό γραφείο. Οπότε ή “κλούβιος” ήσουν ή ψέμματα λες, ή κάτι κρύβεις, και είσαι 100% φάουλ.".

      σαν τρίχες τι από όλα εννοείς για το email;

      Και αν φύγει ο CEO, σε μια χώρα που έτσι και αλλοιώς δεν έχει σε ισχύ νόμους περι προστασίας εταιρικών δεδομένων, θα μπορέσει να σβήσει το προσωπιικό του PC ή όχι;

      πολύ Μάκης (τριανταφυλόπουλος) θυμίζει όλο αυτό δυστυχώς. η χώρα έχει προβλήματα και όλες αυτές οι συμπεριφορές καταγράφονται και θα αξιολογηθούν και όπως έδειξαν οι τελευταίες εκλογές ο κόσμος ψηφισε αυτή την φορά και λίγο έξυπνα για πρώτη φορά.

      και στο κάτω κάτω ας ξεκαθαρίσει αυτή η κυβέρνηση αν έχουν οι εργαζόμενοι δικαίωμα σε κάποια προσωπικά δεδομ΄νεα στα PC τους, αυτό θα είναι ένα ενδιαφέρον θέμα και θα γελάσουμε τότε. Υπενθυμίζω ότι όταν δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα σε PC και πολιτικές παρακολούθησεις πρέπει να έχουν υπογραφεί non disclosure terms στο συμβόλαιο, να υπάρχει ενημέρωση του εργαζομένου κλπ κλπ. Δεν ξέρω κανένα υπουργό να υπογράφει τέτοια σύμβαση από όσο ξέρω.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ eo 09/10/2009 18:51:27

        πολλά λόγια κουτουρού. 1) Μόνο από προσωπικό pc επικοινωνώ, και δεν υπεξαιρώ χρόνο εργοδότη ή άλλου. 2) Στα απ' αυτά μου εάν κάποιος δει τι γράφω στο pc μου, προσωπικό ή εταιρικό. 3) Εμπιστευτικά πράγματα τα λέω προφορικά, ή μεταφέρω έγγγραφο δια χειρός. Ούτε με email ούτε από τηλέφωνο.

        Οι εργαζόμενοι ΔΕΝ έχουν δικαίωμα προσωπικών δεδομένων σε εταιρικά pc, γενικά, και οι περισσότερες εταιρίες και οργανισμοί έχουν σχετικό έγγραφο κανονισμό. Η επικοινωνία σου από εταιρικό δίκτυο ΔΕΝ είναι απόρρητη.

        ΔΕΝ μιλάμε για προσωπικά δεδομένα... Η γραμματέας του Υπ Οικονομίας και ο Υπουργός Οικονομίας δεν έχουν προσωπικά πράγματα στα pc τους, έχουν εμπιστευτικά κομματικά πράγματα. Αυτά πήρε, αν τα πήρε, δεν πήρε τις επισκέψεις του στο ...antinews. Εκτός αν ο Παπαθανασίου έτρεχε κύκλωμα dating service και δεν τον κόβω για τέτοιον...

        • eo avatar
          eo @ archaeopteryx 09/10/2009 19:52:39

          δηλ. σήμερα όλη μέρα δεν δούλευες; και τι δουλεια κάνεις για να διακινεις έγγραφα "δια χειρός" (τα οποια προφανως δεν εχεις εκτυπωσει απο αρχειο που γραφεις σε υπολογιστη), οφθαλμιατρος;
          ή είσαι απο αυτούς που χρησιμοποιούν ακόμα γραφομηχανή; (υπαρχουν; για πες μου)
          τι διαβαζουμε... εντάξει έχετε δίκιο ο παπαθανασιου βουτηξε το pc είναι κλέφτης. και οι τυποι που έχουν το IT του υπουργείου έκαναν την δουλειά τους(όπως τους αλλους που δεν βρηκαν τηλ. καταλογο - μα εχουν δουλεψει ποτε αυτοι οι άνθρωποι??? δεν μπορούν να σηκωσουν ενα ρημαδι τηλ και να παρουν απο την γραμματεια μια νεα κοπια;)
          τετοια είδους λάσπη ειναι ικανοί να την εκτοξεύουν μόνο οι ανίκανοι για οτιδήποτε αλλο και αυτο με λυπεί.

          και χέστ. για τον Παπ. αλλά βλέπω ότι η κοπλεξικη πασοκικη κουταμαρα δεν περιμενε ουτε 3 μερες για να αναστηθει. και τους ειχα δωσει και διαστημα αναμονης.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 10/10/2009 08:30:13

          eo, είναι Σαββατο πρωί και διαβάζω αρλούμπες... Το τι δουλειά κάνω εγώ αφορά μόνο την εφορία. Δεν είπα ότι είναι κλέφτης ο Παπαθανασίου, εσύ το είπες. Είπα ότι αφαίρεση σκληρού από υπουργικό πισι και από πισι γραμματείας, είναι μεμπτή. Αντίστοιχες ενέργειες γίνονται μόνο όταν οι Σοβιετικοί καταλαμβάνουν το Βερολίνο, ας πούμε, και οι Γερμανοί καίνε τα έγγραφά τους.

          Περιμένω να δω αν απαντάς Σάββατα πανέξυπνε.

  14. αρτινος avatar
    αρτινος 09/10/2009 13:55:05

    Yπολογιζαμε πως η νεα κυβερνηση θα αρχιζε καπως διαφορετικα.Αλλα με τετοιες τακτικες τα δειγματα που δειχνη μου θυμιζουν το παλιο πασοκ απλως με νεα προσωπα.Ελπιζουμε να σταματησει αυτη η ανουσια παραπληροφορηση και να επικεντρωθουν οι νεοι υπουργοι στα προβληματα που απασχολουν ολους τους πολιτες.

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/10/2009 13:57:28

    Κανονικά αυτός έπρεπε να χρησιμοποιεί τους υπολογιστές του δικτύου του υπουργείου για όλα τα υπηρεσιακά και διοικητικά θέματα και να έχει το δικό του αγορασμενο από τον ίδιο λαπτοπ για τις δικές του μελέτες, αρχεία κ.α.

    • Keep Talking avatar
      Keep Talking @ αλλενάκι 09/10/2009 18:26:13

      Ετσι ακριβώς ! Τα θα στείλω άλλο Η/Υ αργότερα ειναι τρίχες! Αν δεν γινόταν θέμα δεν θα έστελνε μάλλον.

      Τους αφησε παντως 1 τηλεφωνο και 1 κουρτίνα - πλυμμένη άραγε;

  16. anastasia avatar
    anastasia 09/10/2009 15:19:11

    'Ισως μια σύγκριση με το τι έγινε το 2004 μας βοηθήσει.Μάλλον κανείς δε θυμάται τι παρέλαβαν οι υπουργοί της Ν.Δ. τότε,γιατί εκείνοι θέλησαν να μη δημιουργήσουν αντιπαλότητες με το ξεκίνημα και δυστυχώς αποσιώπησαν την απελπιστική κατάσταση που βρήκαν.'Οχι μόνο δε βρήκαν υπολογιστές, έπιπλα κτλ, όχι μόνο δε βρήκαν υπουργούς να τους υποδεχτούν και να τους ενημερώσουν,αλλά δε βρήκαν ούτε τους δημόσιους υπαλλήλους,οι οποίοι όφειλαν να είναι στη θέση τους.Κάθόλου περίεργο αν σκεφτεί κανείς ότι στις συνδικαλιστικές εκλογές των υπαλλήλων των υπουργείων που έγιναν λίγο καιρό μετά,η ΠΑΣΚ έλαβε μέχρι και ποσοστό 93%!!!!!(Υπ. Εσωτερικών).Αυτή τη φορά όλοι ήταν εκεί και χειροκροτούσαν...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ anastasia 09/10/2009 16:09:15

      anastasia, με όλο τον σεβασμό, και με κάθε επιφύλαξη τι κουταμάρα θα κάνουν οι καοινούργιοι, μην λες για "μη αντιπαλότητες" όταν ανέλαβε η ΝΔ. Η "απογραφή" ήταν από τι ςπιο κουτές κινήσεις, όχι κατά του πασόκ, αλλά κατά της χώρας. Για συνδκαλιστικά δεν ξέρω, μακρια από μένα...

  17. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/10/2009 15:58:55

    Σωστή παρατήρηση! Το ΠΑΣΟΚ, όποτε παραδίδει εξουσία (με χειρότερη περίπτωση την 1η φορά, το 1989), το κάνει με τον πιο αγενή και προκλητικό τρόπο. Είναι ντροπή να τους μιμείται οποιοσδήποτε και ελπίζω να μην το έκανε ο κ. Παπαθανασίου.

  18. eo avatar
    eo 09/10/2009 16:02:12

    δηλαδή ένα κείμενο πολιτικής, το οποίο περιεχει προσωπικές πολιτικές σκέψεις για μελλοντικές κινήσεις, πρέπει να γράφεται στον προσωπικό υπολογιστή, και το κείμενο νόμου, το οποίο προκύπτει από το κείμενο πολιτικής, να γράφεται στον υπηρεσιακό;

    Και όταν φεύγει ο πρώην υπουργός δεν δικαιούται να διαγράψει το κείμενο πολιτικής που έχει σχεδιάσει, τον προσωπικό του σχεδιασμόυ; (ας πούμε ότι είναι ένα exceloφυλλο με σενάρια για φορολογικούς συντελεστές)

    Εχετε δουλέψει ποτε; ξεχνάτε ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν θέσεις πολιτικής ευθύνης; τη υστερία είανι αυτή; Ο Παπακωνσταντίνου στενοχωρήθηκε γιατί δεν βρήκε μπιμπελό και κγλάστρες στο γραφείο του; (υποπτεύομαι ότι και το 2004 έτσι 8α το άφησαν)
    Δηλ. τι ήθελε να του αφήσει τις κορνίζες με τον Καραμανλή π.χ.;

    Αν του άφηνε την σαβούρα που συνήθως αφήνεις στο προσωπικό σου γραφείο όταν αλλάζεις γραφείο (τα πράγματα δηλ,. που κανονικά θεωρείς ότι είναι προς πέταμα) θα είχαμε αλλου είδους γκρίνιες τότε.

    Τα σημαντικά στοιχεία σε ένα σοβαρό κράτος βρίσκονται στις υπηρεσίες.
    Θεωρώ όλη αυτή την επίθεση εξαιρετικά άδικη και απευθυνόμενη στην καλύτερη περίπτωση στην μεσημεριανή ζώνη.

    Υπάρχουν προβλήματα και αυτή μας απασχολούν αν είχε χαλί, η μπιμπελό η γραφική ύλη ή antivirus το γραφείο τους ή ο υπολογιστής που τους έδωσαν.
    Η συνε΄χεια του κρα΄τους εξασφαλίζεται στις υπηρεσίες και όχι στο πως είναι επιπλωμένα τα προσωπικά γραφεία.

  19. yannis avatar
    yannis 09/10/2009 16:17:10

    Εχοντας υπυρέτησει επί 24 χρόνια ως διευθυντής σε δημόσιο οργανισμό θα μπορούσα να καταδικάσω την ενέργεια του κ. Παπαθανασίου να αφαιρέσει τον σκληρό δίσκο που αποτελεί δημόσια περιούσία ( υποθέτω ότι είναι καταχωρημένη στο κτηματολόγιο της υπηρεσίας) αλλά θα μπορούσα και να τον συγχαρώ γιατί δεν άφησε στον κ. Παπακωνσταντίνου την εκτεέλση του άχαρου έργου της εκκαθάρισης του γραφείου από άχρηστα προσωπικά αντικείμενα ή έγγραφα. Μου έχουν συμβεί και τα δύο και μπορώ να διαβεβαιώσω ότι οι ίδιες πράξεις μπορούν να δικαιολογηθούν ή να καταδικαστούν ανάλογα με τις συνθήκες υπό τις οποίες έχουν γίνει. Στην θητεία μου μού είχαν συμβεί τα πάντα.

    Ο κ. Παπακωνσταντίνου πιθανόν να έχει δίκιο, πιθανόν να έχει άδικο. Δεν γνωρίζω τις λεπτομέριες γιαυτό δεν είμαι σίγουρος αν είναι βάσιμες ή μη οι καταγγελίες του. Εκείνο όμως που γνωρίζω είναι ότι αισθάνομαι εξαπατημένος γιατί τον πίστεψα όταν ζητούσε την ψήφο μου διαβεβαιώνοντάς με ότι θα μείνει στην ευρωβουλή. Τώρα πλέον δεν πιστεύω τίποτε!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ yannis 09/10/2009 16:27:43

      Ο Παπακωνσταντινου ειναι ενας υπερτιμημενος . Επειδη βγαινει και μιλαει με σοβαροφανες και ηρεμο τροπο δε σημαινει πως εχει πολιτικες ικανοτητες. Το γεγονος πως εξελεγη ευρωβουλευτης και δεν πατησε ουτε ωρα στο Ευρωκοινοβουλιο δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αυτα που θα φανουν τωρα με την ανεπαρκεια του. Το κακο ειναι πως τοποθετηθηκε σε πολυ σημαντικη θεση...

    • Λέλος avatar
      Λέλος @ yannis 09/10/2009 16:34:07

      Μπορεί να ήσουν διευθυντής αλλά αν κρίνω από την ορθογραφία σου ούτε για κλητήρας δεν κάνεις.

    • eo avatar
      eo @ yannis 09/10/2009 17:17:25

      να και λίγη κοινή λογική.
      Αν και η αφαίρεση σκληρού δίσκου είναι καταδικαστέα, δεν υπάρχει άλλος εύκολος τεχνικά τρόπος διαγραφής της πληροφορίας που περιεχει, (το ζήτημα είναι ολόκληρη επιστήμη - ένα απλό low level format ή ακόμα περισσότερο delete - ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ - ρίξτε μια ματιά εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Data_erasure ή εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Data_erasure) και δεν μου κανει εντύπωση που το τεχνικό προσωπικό των υπουργείων δεν το κατέχει.

      Τώρα το αν η πληροφορία που περιέχει ειναι προσωπική η αν μπορεί να διαγραφεί τότε γιατί οι καταστροφείς εγγράφων επιτρέπονται; Μήπ[ως νατους απαγορεύαμαι στα υπουργεία και νατα κρατούσαμε όλα σε ένα ωραίο φυσικό αρχείο;

      Η μήπως να το καναμε όπως στις F500 που αναφέρει ο φίλος μας, όπου αν πάρεις τον πούλο την επόμενη στιγμή δεν έχεις πρόσβαση στα αρχεία σου, οπότε την παραλαβή δεν θα την κάνει υπουργός από υπουργό, αλλά την 12μμ των εκλογών υπουργός από IT.
      ρε τι είναι αυτά...

      • Giannis76 avatar
        Giannis76 @ eo 09/10/2009 18:12:17

        Δοκίμασε την εντολή cipher /w στον υπολογιστή σου.. Και αν μπορέσεις να ανακτήσεις ξανά τα δεδομένα σου τηλεφώνησέ μου..

        • Καθηγητης Α. avatar
          Καθηγητης Α. @ Giannis76 09/10/2009 19:45:58

          ενα απο τα προβληματα της ελλάδας ειναι και η ημιμάθεια

  20. george avatar
    george 09/10/2009 16:27:42

    Καλό πάντως είναι λαϊκισμοί του στυλ "τα γραφεία είναι άδεια" να λείπουν, ιδίως από σύγχρονους και μετριοπαθείς πολιτικούς όπως είναι ο Παπακωνσταντίνου. Δηλαδή το βαθύτερο νόημα πιο είναι; ότι παρέλαβαν "καμμένη γη"? ότι οι άλλοι είναι τόσο αλλαζόνες και υπερόπτες που άδειασαν και τα γραφεία? Αυτές είναι μικροπολιτικές εξυπνάδες, τις οποίες είχαμε καιρό να ακούσουμε. Μου φαίνεται ότι θα γίνει σλόγκαν σε λίγο το "παραλάβαμε μέχρι και άδεια γραφεία"

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ george 09/10/2009 16:52:31

      Κι αυτό σωστό είναι. Και οι δύο είναι φάουλ. Ο Παπαθανασίου έδωσε δικαίωμα και έχει δίκιο ο Αρχαιοπτέρυγας, αλλά και ο άλλος δεν πάει πίσω.

  21. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 09/10/2009 17:37:02

    Γιατί όχι; Δεν υπάρχει συνέχεια; Δεν πρέπει να ενημερωθεί ο επόμενος για τα σχέδια αυτά; Γιατί να τα βλέπουμε με όρους πολιτικής αντιπαλότητας; Δεν πάει έτσι.

    Περιουσία του κράτους είναι οι σκληροί δίσκοι, δική μου και δική σου. Και τα σχέδια που έχουν εκεί, κατ' εντολή δική μας τα έκαναν. Οι άλλοι δηλαδή πρέπει να ξεκινήσουν από το μηδέν; Και, αν θέλουν να ξεκινήσουν από το μηδέν, πάει κι έρχεται. Αν δεν θέλουν, με ποιο δικαίωμα αποκρύπτουν μελλοτνικά σχέδια;

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Blimblomblim 09/10/2009 20:10:02

      Καταλαβαίνω τι λες και αντιλαμβάνομαι που μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά αυτό θα σημαίνει τότε στο δικό μου το μυαλό ότι λειτουργούν με λάθος τρόπο τα υπουργεία και οι υπουργοί. Πρέπει να ξεχωρίζουν τι είναι κρατικό και τι πολιτικό τους. Είναι πάνω κάτω το ίδιο όπως όταν στέλνουν χρόνια πολλά με έξοδα του υπουργείου. Τυπικά είναι έξοδο του κράτους, στην ουσία προσωπικό τους.

      Για τον πολίτη πάντως που δεν ξέρει πώς λειτουργούν τα υπουργεία, φαίνεται εντελώς φάουλ το ότι πήρε του σκληρούς ο Παπαθανασίου. Λαϊκισμός ξε-λαϊκισμός, του το έριξε το γκολ ο Παπακωνσταντίνου. Αν ήταν οφσάιντ ή όχι, ο Παπαθανασίου μπορεί να γκρινιάζει όσο θέλει, αλλά αυτά θα είναι μετά για την Αθλητική Κυριακή. Το γκολ, δυστυχώς γι' αυτόν, μέτρησε στην κοινή γνώμη.

      Κατά τα άλλα, μου ήταν από τους πιο συμπαθείς υπουργούς του ΚΚ και δεν χαίρομαι για το "γκολ".

  22. Giannis76 avatar
    Giannis76 09/10/2009 17:55:43

    Φυσικά δεν έχεις ιδέα από το δημόσιο και έχεις μείνει στην εποχή του λίθου έτσι? Εγώ που δουλεύω στο Δημόσιο έχω χρεωθεί τον υπολογιστή και ότι υπάρχει πάνω έχει καταγραφεί ηλεκτρονικά.
    Αν πάρω το σκληρό δίσκο ενώ φεύγω θα έχω ποινικές ευθύνες.
    Σχεδόν όλα τα έγγραφα διακινούνται ηλεκτρονικά..
    Ελάχιστες υπηρεσίες έχουν file servers και ο Κόκκαλης δεν πήρε λεφτά για να διοργανώσει καμιά υπηρεσία.
    Η κυβέρνηση αυτή που έφυγε έδειξε ξεκάθαρα το στίγμα της: ήταν μια κυβέρνηση πλιατσικολόγων..

  23. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/10/2009 08:20:34

    μην παίζεις με τις λέξεις, διάβασε τι υποτίθεται είπε ο ίδιος. Για προσωπικά είπε. Για τον Παπαθανασίου μιλάμε. Αυτός είπε ότι πήρε προσωπικά στοιχεία από το πισι και το πισι της γραμματείας (!) (Ανταλάσσανε ραβασάκια;!)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.