#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/12/2011 14:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κόβουν Κακλαμάνη, Πάγκαλο από τις λίστες του ΠΑΣΟΚ!



Θα ζήσουμε να το δούμε και αυτό: να γίνονται εκλογές και να μην είναι υποψήφιοι ο Απόστολος Κακλαμάνης και ο Θόδωρος Πάγκαλος! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στο ΠΑΣΟΚ έχει υπάρξει και έχει υιοθετηθεί η πρόταση να μπει όριο ηλικίας για όλους τους υποψήφιους βουλευτές, και αυτό ορίζεται να είναι τα 70 έτη.

Πρόκειται για μία «φωτογραφική» διάταξη, καθώς έτσι πετούν εκτός Βουλής τον Πάγκαλο και τον Κακλαμάνη.

Το θέμα έχει συζητηθεί ανάμεσα σε Παπανδρέου – Βενιζέλο, ο οποίος προ ημερών στη Βουλή ήρθε σε αντιπαράθεση με τον Κακλαμάνη για τα δάνεια προς τα ΜΜΕ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 12/12/2011 14:39:55

    ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΟΡΙΟ 30 ,ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ
    ΟΛΟΥΣ ?

  2. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 12/12/2011 14:45:14

    εγω λεω να βαλουν ολα τα κομματα το οριο των 18 ετων. Να ξεκουμπιστουν ΟΛΟΙ

  3. Απορία avatar
    Απορία 12/12/2011 15:28:02

    Το ΠΑΣΟΚ πρέπει απλά να βάλει όριο κιλών στους υποψήφιους. Πάνω από 110 κιλά να κόβονται όλοι...

    • manos avatar
      manos @ Απορία 12/12/2011 21:06:09

      Είσαι άδικος. Μερικοί είναι βαρυκόκαλοι.
      Αλλοι φοράνε μεγάλα σώβρακα.
      Πρέπει να υπάρξει ενδελεχής έρευνα. Τι νομίζεις? Οτι είναι Ελληνική κοινωνία και να ανέχονται οριζόντιες περικοπές σαν τον Προκρούστη?

  4. pipis avatar
    pipis 12/12/2011 17:10:59

    Δε βάζουν και όριο στο ΙQ?
    Μετά βέβαια, πιθανόν να υπάρξει πρόβλημα στο να βρεθούν υποψήφιοι

  5. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 12/12/2011 17:50:50

    εγω λεω να τους βαλουν υποψηφιους , για να δουμε ποσοι ειναι μακακες και θα τους ψηφισουν.
    για φασιστες και κουμουνιστες ξερουμε.
    ειμαστε ολοι οι υπολοιποι που δεν θα τους ψηφισουμε...

  6. Kostas22 avatar
    Kostas22 12/12/2011 18:43:12

    Ο .."κυριος" δεξια στην φωτογραφια ειναι πολυ χαριτωμενος,δεν ειναι?? Χαριτομενουλης ειναι.. λυπαμαι που δεν ειμαι γυναικα. Ο απο αριστερα ? Ω! αυτος ειναι αλλη φαση..

  7. Nikos22 avatar
    Nikos22 12/12/2011 18:44:37

    Ο παγκαλος παντως ξερει τι λεει

  8. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 12/12/2011 21:06:34

    Εκεί μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορααα !!!! (Σαπφώ Νοταρά).

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/12/2011 21:12:22

    Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της...

  10. NIKOS avatar